Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The.Sticky
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 10-09 14:34
Challenge mission farmen ben ik ook wel voor te porren trouwens! Voeg me gerust toe om een groepje daarvoor te maken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Griffx
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 21-07 09:52
Ricloo86 schreef op dinsdag 22 maart 2016 @ 10:07:
Had het prima gevonden om de beloning omhoog te schroeven als je je hunttime overleeft, maar geen zin dat je alleen maar elkaar aan het afknallen bent.

Als je roque gaat doe je dat met een reden, dus als het mis gaat en je verliest veel dan is dat je eigen schuld. (uitzonderingen daargelaten).

Als het weinig tot niets kost heb je niets te verliezen dus wordt het gewoon een zooitje.
Het is een PvP zone met PvE, en niet andersom.
Dus afknallen van elkaar is juist het idee, nu met deze patch komt deze zone van PvE weer meer richting PvP.

We gaan dus meer Roques zien en zo hoort het ook, dat maakt de DZ ook spannend, zeker als je gele gear hebt gevonden die je nog moet extracten.

PC Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 07:42

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Griffx schreef op dinsdag 22 maart 2016 @ 10:15:
[...]

Het is een PvP zone met PvE, en niet andersom.
Dus afknallen van elkaar is juist het idee, nu met deze patch komt deze zone van PvE weer meer richting PvP.

We gaan dus meer Roques zien en zo hoort het ook, dat maakt de DZ ook spannend, zeker als je gele gear hebt gevonden die je nog moet extracten.
Het idee is leuk, maar als het te rewarding is gaat het enkel irritant worden.
Solo in de DZ kan dan gewoon niet meer, je móet met minimaal 3 man gaan om te overleven.
Rogues gaan campen bij de DZ. Deze spelers hebben waarschijnlijk al goede gear en kunnen dit dus makkelijk volhouden. Gevolg: sterkere spelers worden sterker, en de beginnende spelers kunnen niet eens extracten. De zones zijn namelijk erg dunbevolkt (misschien 12 spelers in een zone) en dan kun je dus makkelijk Rogue gaan.

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Angeloonie schreef op dinsdag 22 maart 2016 @ 10:21:
[...]

Solo in de DZ kan dan gewoon niet meer, je móet met minimaal 3 man gaan om te overleven.
Rogues gaan campen bij de DZ. Deze spelers hebben waarschijnlijk al goede gear en kunnen dit dus makkelijk volhouden. Gevolg: sterkere spelers worden sterker, en de beginnende spelers kunnen niet eens extracten. De zones zijn namelijk erg dunbevolkt (misschien 12 spelers in een zone) en dan kun je dus makkelijk Rogue gaan.
het is in totaal 24personen per DZ server (01 - 06) dus het is niet dun bevolkt...

ik kijk er naar uit naar die nieuwe changes...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Griffx
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 21-07 09:52
Angeloonie schreef op dinsdag 22 maart 2016 @ 10:21:
[...]

Zal best mee vallen, als je dit ziet, dan ga je toch naar een andere extractie zone?
Eenvoudig campen bij die zones valt best tegen, de adds spawnen continue op plekken waar je ze niet verwacht.

PC Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HansAnders07
  • Registratie: November 2010
  • Nu online
Ik ben nu level 9 en dacht ik duik ook even de Darkzone in.
Binnen no time 2x kapot geschoten, bijna instant dood na 1 hit van die enemy.

Nog maar even door levelen dus haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricloo86
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 14-11-2024
HansAnders07 schreef op dinsdag 22 maart 2016 @ 10:25:

Het zou mee moeten vallen aangezien je in een andere bracket geplaatst wordt.

PSN: Ricloo86
Check mijn Virtual Photography account op Insta (ricloo86)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Verwijderd schreef op dinsdag 22 maart 2016 @ 10:24:
[...]

het is in totaal 24personen per DZ server (01 - 06) dus het is niet dun bevolkt...

ik kijk er naar uit naar die nieuwe changes...
24.. op 6 zones.. Dus zeker wel dunbevolkt, aangezien je niet allemaal in dezelfde zone gaat zitten. 4 man per zone dus.. De best gegearde spelers zitten in DZ05/06 en dan mag je dus naar DZ01 lopen om te gaan extracten :P
Griffx schreef op dinsdag 22 maart 2016 @ 10:25:
[...]

Zal best mee vallen, als je dit ziet, dan ga je toch naar een andere extractie zone?
Eenvoudig campen bij die zones valt best tegen, de adds spawnen continue op plekken waar je ze niet verwacht.
En dan gaat de rest ook naar die extract, je weet dat iedereen ziet dat er een extract bezig is? ;-)
En als extracter moet je dan verdedigen tegen zowel Rogues als NPC's.

Ik ben benieuwd naar de verandering, maar ben bang dat het erg lastig zal worden om normaal te kunnen extracten.

[ Voor 4% gewijzigd door Angeloonie op 22-03-2016 10:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paulus07
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online
gehehe die division filmpjes weer :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Convoy
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 17-09 07:04

Convoy

g44p

Ktenolix in "[Multi] The Division" O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rpower18
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 11-09 10:01

Rpower18

PSN: Rpower18

Dat is dus de bedoeling! Dat je niet zomaar kan extracten, dat het een grote puinhoop is en dat je dus constant op je hoede moet zijn. Dat is de hele opzet van de DZ, mensen moeten niet op hun gemakje door de DZ rondhuppelen. Daarom ben ik ook blij met de veranderingen, hulde aan massive, wat zijn die gasten goed bezig!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Uitgaande van het feit dat je in DZ01 zat, zijn de enemies daar tussen de levels 10 en 12.. Dus die hits komen dan hard aan. Als je toevallig in DZ02 zat, liggen de levels tussen 13-15, dat lijkt me 1-shot down. :P

Volvo EX30 SMER Core - Wallbox Pulsar Plus 22kW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23:55
Ben uit verveling maar 2de character begonnen, heb ik in ieder geval straks nog dubbel Phoenix. Maarja, NPC verkoopt een flut LMG, flut marksman en een shabby shotgun.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phaex
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 18-09 12:24
The.Sticky schreef op dinsdag 22 maart 2016 @ 10:14:
Challenge mission farmen ben ik ook wel voor te porren trouwens! Voeg me gerust toe om een groepje daarvoor te maken :)
Idem hier, ik wil vanavond wat challenge missions runnen op snelheid.
Je kan me toevoegen 'Phaex87'
Komen jullie ergens samen op teamspeak voor groepjes te maken? Ik vind het echt moeilijk om decent groups te maken in dit spel ... geen clan systeem = UGH |:(

Is de bulletking trouwens al gefixed of kan ik hem nog runnen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Convoy
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 17-09 07:04

Convoy

g44p

Phaex schreef op dinsdag 22 maart 2016 @ 10:37:
[...]

Is de bulletking trouwens al gefixed of kan ik hem nog runnen?
Fixed:

"Named NPCs will no longer respawn after being killed in the Open World. This will prevent situations where players were able to kill a same named NPC over and over again."

http://tomclancy-thedivis...94-16&ct=tcm:148-76770-32

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Rpower18 schreef op dinsdag 22 maart 2016 @ 10:30:
Dat is dus de bedoeling! Dat je niet zomaar kan extracten, dat het een grote puinhoop is en dat je dus constant op je hoede moet zijn. Dat is de hele opzet van de DZ, mensen moeten niet op hun gemakje door de DZ rondhuppelen. Daarom ben ik ook blij met de veranderingen, hulde aan massive, wat zijn die gasten goed bezig!
Ik hoop dat de veranderingen goed uitpakken. Zo lang het maar geen campfest gaat worden bij checkpoints/Extracts :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
SinergyX schreef op dinsdag 22 maart 2016 @ 10:37:
Ben uit verveling maar 2de character begonnen, heb ik in ieder geval straks nog dubbel Phoenix. Maarja, NPC verkoopt een flut LMG, flut marksman en een shabby shotgun.
je kunt misschien wat items/guns craften met je main > plaats die in je stash > haal ze op met je alt

⭐Game Profiles: 🕹️Steam - 🎮PSN - 🇪🇦 GoT_Hollandhards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23:55
himlims_ schreef op dinsdag 22 maart 2016 @ 10:39:
[...]

je kunt misschien wat items/guns craften met je main > plaats die in je stash > haal ze op met je alt
Had ik inderdaad gedaan, erg makkelijk om meteen op lvl5 al wat blue gear te hebben :P

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

himlims_ schreef op dinsdag 22 maart 2016 @ 10:39:
[...]

Goeie tip, helemaal vergeten dat ik blauwe en paarse zooi kan craften met mijn eerste character. Loop al 22 leveltjes rond met nog veel groen spul :(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Big-Opti
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 18-09 10:09

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Monda
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 01:12
Hahaha mooi! En :'( omdat ik 'm niet mocht ontmoeten.

PSN: Mondaatje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricloo86

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mahoek
  • Registratie: September 2008
  • Niet online
Beste patch >:) ... Vanavond maar weer even spelen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• co2301
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 18-09 10:37
Ze hebben het nu over rogue zijn / xp

https://www.twitch.tv/thedivisiongame

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricloo86
Aan het werk en kan dus niet kijken.

Hoor graag wat de ervaringen nu zijn in DZ....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PSYVIRII
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 08-09 21:34
Ricloo86 schreef op dinsdag 22 maart 2016 @ 11:47:
[...]

Aan het werk en kan dus niet kijken.

Hoor graag wat de ervaringen nu zijn in DZ....
Ze hebben ook aangepast dat je nu bij de landmarks kan zien dat er enemies zijn.
Dat is wel beter want soms loop je naar een actieve landmark en er is geen vijand te zien.

(Sorry oud nieuws dit is nog steeds niet gefixt.)

[ Voor 6% gewijzigd door PSYVIRII op 22-03-2016 11:55 ]

PSN: PSYVIRI (aka Lootking) | Inglourious Guardians NL (Platoon: Inglourious Guardians)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thrace Grumble
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 17-09 19:59

Thrace Grumble

XB: Thrace Grumble

Als named NPCs niet meer respawnen inde open world, dan lijkt me op den duur de voorraad NPC's toch uitgeput? Of worden deze random gegenereerd 1x in de x dagen?

XB: Thrace Grumble | FFXIV: Riku Neneh @ Moogle (SnR) | Switch (o.a. MHGU): SW-1221-6759-0029 | Steam: thracegrumble

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• co2301
Thrace Grumble schreef op dinsdag 22 maart 2016 @ 11:55:
Als named NPCs niet meer respawnen inde open world, dan lijkt me op den duur de voorraad NPC's toch uitgeput? Of worden deze random gegenereerd 1x in de x dagen?
Named NPC's zijn mini bosses, die kan je vanaf nu maar 1x killen. In missies zullen ze natuurlijk wel gewoon weer spawnen.

In de 'reguliere' wereld blijven de normale NPC's (dus zonder naam) wel spawnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Thrace Grumble schreef op dinsdag 22 maart 2016 @ 11:55:
co2301 schreef op dinsdag 22 maart 2016 @ 11:56:
[...]

Named NPC's zijn mini bosses, die kan je vanaf nu maar 1x killen. In missies zullen ze natuurlijk wel gewoon weer spawnen.

In de 'reguliere' wereld blijven de normale NPC's (dus zonder naam) wel spawnen.
Dat, maar met de toevoeging dat dit niet geldt voor alle named bosses in de Dark Zone. Die respawnen wel gewoon volgens de huidige timers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Recon24
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 15-08-2022
Funny shit gisteravond op de PS4:

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/zQFpl6g.gif

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• co2301
Angeloonie schreef op dinsdag 22 maart 2016 @ 11:58:
[...]

[...]

Dat, maar met de toevoeging dat dit niet geldt voor alle named bosses in de Dark Zone. Die respawnen wel gewoon volgens de huidige timers.
Sorry, mijn opmerking sloeg idd op de 'normale' wereld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dreanor
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 01:03

Dreanor

Joene

Dat vind ik een rare, en zelfs domme, beslissing. De wereld is al zo leeg als je alle missies, sidemissies en encounters gedaan hebt ...

Mini-bosses zouden gewoon 1x per dag moeten respawnen.

Een hele andere vraag, is er een site waarop je kan zien wat en welke stats blueprints kunnen hebben? Bijvoorbeeld, wat minimale en maximale clip size van een extended magazine blueprint kan zijn en welke andere random stats erop zouden kunnen komen?

PlayerUnknown's Battleground: TryingDutchman

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dreanor schreef op dinsdag 22 maart 2016 @ 12:01:
Dat vind ik een rare, en zelfs domme, beslissing. De wereld is al zo leeg als je alle missies, sidemissies en encounters gedaan hebt ...

Een hele andere vraag, is er een site waarop je kan zien wat en welke stats blueprints kunnen hebben? Bijvoorbeeld, wat minimale en maximale clip size van een extended magazine blueprint kan zijn en welke andere random stats erop zouden kunnen komen?
mijn hoogste roll moor ext.clip is 102.50% mag-size

maar rof/clipsize is -altijd- hetzelfde bij iedere rol, alleen dmg / talents kan wisselen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dreanor schreef op dinsdag 22 maart 2016 @ 12:01:

er gaan dingen komen mbt de gewone wereld en mobs... geen verdere info bekend dus rustig afwachten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sipio schreef op maandag 21 maart 2016 @ 16:33:
[...]
Precies dit dus, als ik hier nou ook zo'n cave had was het geen probleem maar die optie is er op het moment niet echt.

Denk dat ButchNL er ook wel een wil ;)

Ben soms ook wel jaloers als ik hier sommige hoor waarvan de vriendin ook lekker meedoet.

Assassin Creed vind ze dan wel weer mooi om mee te kijken..

@Butch kunnen woensdag avond wel weer ff knallen als onze schatjes pleite zijn :+
Soms wel, maar het liefst heb ik 48 uur per dag waarbij ik enerzijds real life (werk, verantwoordelijkheid etc.) heb en anderzijds een leven voor hobby's en andere leuke dingen...

Mijn vrouw speelde vroeger overigens ook mee, maar zij heeft haar interessen verlegd. En ik niet... :+
Thrace Grumble schreef op dinsdag 22 maart 2016 @ 08:13:
[...]

Gaat lekker dat dus! Gisteren niet aan gamen toegekomen, loop dus al weer flink achter met m'n lvl 10. :( Zal wss toch es een keer iets hulp van jullie nodig hebben om weer een beetje in de buurt te komen :)
In principe was ik van plan om woensdag te gaan spelen, maar helaas reallife.exe kwam vanmorgen vroeg om de hoek kijken. Ik stel voor dat jij en Sipio samen ten strijde trekken. Wellicht dat ik dan nog later aan kan sluiten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xamirz
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 18-09 12:01
Hahaha wat slecht. De bug met Bullet King werkt nog :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

xamirz schreef op dinsdag 22 maart 2016 @ 12:16:
:') wtf.. Je kunt hem dus gewoon blijven farmen?

[ Voor 10% gewijzigd door Angeloonie op 22-03-2016 12:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xamirz
Angeloonie schreef op dinsdag 22 maart 2016 @ 12:18:
[...]

:') wtf.. Je kunt hem dus gewoon blijven farmen?
inderdaad wtf, had ik eerlijk gezegd niet verwacht van ubi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phaex
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 18-09 12:24
wtf? echt? dat kan toch niet man >:)

Gaat er in de toekomst trouwens nog een soort clan functionaliteit komen? Ik mis dat echt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dreanor
  • Laatst online: 01:03

Dreanor

Joene

himlims_ schreef op dinsdag 22 maart 2016 @ 12:03:
[...]

mijn hoogste roll moor ext.clip is 102.50% mag-size

maar rof/clipsize is -altijd- hetzelfde bij iedere rol, alleen dmg / talents kan wisselen
Voor wapens is clipsize hetzelfde, maar dat bedoel ik niet.

Ik zoek een site waar je kan zien welke variabelen, min en max, je zou kunnen craften.

Bijvoorbeeld, ik craft een extended magazine, krijg 101,5% clip size en 27,5% rate of fire. Ik heb nu geen idee of dit een goede rol is, of niet. Ik weet niet wat de minimale en maximale + clip size kan zijn dus ik weet niet of het waard is om nog een paar te craften om een betere te krijgen.

Bij gear kan ik kijken op de rerol station, welke stats erop zouden kunnen komen en hun min en max waardes.

Dus bestaat er een site die dit allemaal weergeeft want de wiki vertelt mij dit niet.

PlayerUnknown's Battleground: TryingDutchman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xamirz
Phaex schreef op dinsdag 22 maart 2016 @ 12:20:
[...]

wtf? echt? dat kan toch niet man >:)

Gaat er in de toekomst trouwens nog een soort clan functionaliteit komen? Ik mis dat echt
Ik heb de twitch stream van diviosn gekeken net, ze wouden niets over clans los laten. Later willen ze wel wat info hierover geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• syntesia
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 17-09 10:34
een update van 3gb jeetje, er zijn toch alleen een aantal dingen verandert geen nieuwe content ofzo..
nu anderhalf uur wachten voordat ik kan spelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Dreanor schreef op dinsdag 22 maart 2016 @ 12:20:
[...]

Voor wapens is clipsize hetzelfde, maar dat bedoel ik niet.

Ik zoek een site waar je kan zien welke variabelen, min en max, je zou kunnen craften.

Bijvoorbeeld, ik craft een extended magazine, krijg 101,5% clip size en 27,5% rate of fire. Ik heb nu geen idee of dit een goede rol is, of niet. Ik weet niet wat de minimale en maximale + clip size kan zijn dus ik weet niet of het waard is om nog een paar te craften om een betere te krijgen.

Bij gear kan ik kijken op de rerol station, welke stats erop zouden kunnen komen en hun min en max waardes.

Dus bestaat er een site die dit allemaal weergeeft want de wiki vertelt mij dit niet.
Mocht je die site vinden dan hoor ik het graag :+
Die is er nog niet, komt vanzelf wel maar ik gok dat niemand nu een wiki wil gaan bouwen maar gewoon wil spelen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Angeloonie schreef op dinsdag 22 maart 2016 @ 12:22:
[...]

Mocht je die site vinden dan hoor ik het graag :+
Die is er nog niet, komt vanzelf wel maar ik gok dat niemand nu een wiki wil gaan bouwen maar gewoon wil spelen :+
pfffff er is wel iemand begonnen aan zon site; zoek dat vanavond thuis ff op

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 23:01

Oxigeon

En zo is dat!

Als ik de update/changelog zo zie denk ik dat ik er wel blij van wordt. In het begin ook de DZ in gegaan met mijn broer. Daar toen met knikkende knietjes rondgelopen en steeds op de hoede gezeten. Na een week heb je dat totaal niet meer omdat je weet dat je niet aangevallen wordt.

Ik hoop dat die spanning van het begin weer terugkomt als ik de volgende keer (lees vanavond) de DZ in wandel.

Als ik het dus goed lees wordt de loot in de DZ ook iets beter?

PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xamirz
Oxigeon schreef op dinsdag 22 maart 2016 @ 12:27:
Als ik de update/changelog zo zie denk ik dat ik er wel blij van wordt. In het begin ook de DZ in gegaan met mijn broer. Daar toen met knikkende knietjes rondgelopen en steeds op de hoede gezeten. Na een week heb je dat totaal niet meer omdat je weet dat je niet aangevallen wordt.

Ik hoop dat die spanning van het begin weer terugkomt als ik de volgende keer (lees vanavond) de DZ in wandel.

Als ik het dus goed lees wordt de loot in de DZ ook iets beter?
Kan je in het kort uitleggen wat er dan veranderd is in de DZ, ik begrijp dat niet zo goed

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

xamirz schreef op dinsdag 22 maart 2016 @ 12:30:
[...]

Kan je in het kort uitleggen wat er dan veranderd is in de DZ, ik begrijp dat niet zo goed
Staat gewoon in de patchnotes:
-Players killed in the Dark Zone now drop ammo, medkits and grenades. This loot is generated and not taken from the dying players’ inventory
-Players killed in the Dark Zone will lose less Dark Zone Funds and Experience (Rogue and non-Rogue)
-Dark Zone Funds and Experience rewards for surviving Rogue status have been improved
-Dark Zone Funds and Experience rewards for killing Rogue agents have been improved
-Increased drop rate of High-End items from lvl 31 and 32 named NPCs in the Dark Zone.
-Increased drop rate of High-End Division Tech Material from lvl 32 named NPCs in the Dark Zone.
-Improved Dark Zone Chests items quality:
-- Rank 30 chests will now drop Superior (Purple) items instead of Specialized (Blue)
-- Keys chests now have a chance to drop High-End (Gold) items
-Dark Zone Funds drop rates and quantity on NPCs has been reduced.

Je verliest minder geld/XP als je dood gaat. Betere rewards voor Rogue, betere drops van named NPC's en chests.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• co2301
Heb op de achtergrond de officiële stream, ging net dood als level 5 rogue (of rank 5), hij verloor alleen z'n items en geen XP, keys e.d.

Kennelijk is een groot gedeelte nog niet gepatched (dus wss ook bullet king).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricloo86
co2301 schreef op dinsdag 22 maart 2016 @ 12:42:
Heb op de achtergrond de officiële stream, ging net dood als level 5 rogue (of rank 5), hij verloor alleen z'n items en geen XP, keys e.d.

Kennelijk is een groot gedeelte nog niet gepatched (dus wss ook bullet king).
Bullet King werkt idd nog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leeghoofd21
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 23:36

Leeghoofd21

Wat een leuke ondertitel

Ik weet niet of dit bericht echt hier hoort, maar ik zal hem toch posten.
Ik had voordat Division uitkwam 3 codes voor R$100 gekocht bij een webwinkel.
Deze codes bleken in eerste instantie niet te werken en dus heb ik de Gold edition bij Bol gekocht.

Na wat getouwtrek met de verkoper en PayPal ben ik nu op het punt dat ik geen refund zal krijgen maar wel de codes. Ik heb zelf niets meer aan deze codes en zou ze derhalve graag door willen verkopen.

De gold editie kost nog steeds R$299.99 in de brazialiaanse playstore dus het zou exact genoeg moeten zijn. Mocht iemand interesse hebben dan mag die een PM sturen.

-----

Nu ook geplaatst in Vraag & Aanbod.

[ Voor 3% gewijzigd door Leeghoofd21 op 22-03-2016 13:17 ]

HANDTEKENING!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thrace Grumble
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 17-09 19:59

Thrace Grumble

XB: Thrace Grumble

Leeghoofd21 schreef op dinsdag 22 maart 2016 @ 13:03:
Deze codes bleken in eerste instantie niet te werken en dus heb ik de Gold edition bij Bol gekocht.

Na wat getouwtrek met de verkoper en PayPal ben ik nu op het punt dat ik geen refund zal krijgen maar wel de codes. Ik heb zelf niets meer aan deze codes en zou ze derhalve graag door willen verkopen.

De gold editie kost nog steeds R$299.99 in de brazialiaanse playstore dus het zou exact genoeg moeten zijn. Mocht iemand interesse hebben dan mag die een PM sturen.
Hoort hier inderdaad niet, hiervoor hebben we een http://tweakers.net/aanbod/

XB: Thrace Grumble | FFXIV: Riku Neneh @ Moogle (SnR) | Switch (o.a. MHGU): SW-1221-6759-0029 | Steam: thracegrumble

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xamirz

Ik denk dat je dit beter op V & A kan plaatsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennis van der Stelt
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 18-09 16:57
Kan die ook in lower levels, of alleen level 30? Ik ben helemaal nog niet in Dark Zone geweest, ben nu lvl8

Doe maar gewoon, dan doe je al gek genoeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricloo86
Dennis van der Stelt schreef op dinsdag 22 maart 2016 @ 13:14:
[...]

Kan die ook in lower levels, of alleen level 30? Ik ben helemaal nog niet in Dark Zone geweest, ben nu lvl8
Het is ook niet in de DZ, safe house (weet de naam niet uit mijn hoofd, bovenin de map) moet je zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

Ricloo86 schreef op dinsdag 22 maart 2016 @ 13:16:
[...]

Het is ook niet in de DZ, safe house (weet de naam niet uit mijn hoofd, bovenin de map) moet je zijn.
Ik ben zelf pas level 20 en heb nooit van Bullet King gehoord. Na wat lezen hier op tweakers deze gast eens opgezocht. Hij blijkt wel gepatcht te zijn deze patch. Je zou hem nog maar 1x tegen kunnen komen en als je hem doodschiet zou hij niet meer terug kunnen komen.

http://www.ibtimes.co.uk/...apon-gear-farming-1550738

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Oxigeon schreef op dinsdag 22 maart 2016 @ 13:19:
[...]

Ik ben zelf pas level 20 en heb nooit van Bullet King gehoord. Na wat lezen hier op tweakers deze gast eens opgezocht. Hij blijkt wel gepatcht te zijn deze patch. Je zou hem nog maar 1x tegen kunnen komen en als je hem doodschiet zou hij niet meer terug kunnen komen.

http://www.ibtimes.co.uk/...apon-gear-farming-1550738
nope - dat was het idee van massive; maar de SK is nog gewoon te farmen zoals ie de afgelopen week ook is geweest (amateurs :x)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
We are aware that some of the changes of update 1.0.2 have not been applied correctly. We are investigating the situation.
https://twitter.com/TheDi...status/712254031037665280

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ereaser
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 31-03 09:48

-----

Nu ook geplaatst in Vraag & Aanbod.
Off-topic, maar: In de Xbox store heb ik de gold edition voor R$260 gekocht. Dat is best een verschil :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Ik zit nog altijd te klooien met de weapon mods. Ik probeer daar zoveel mogelijk CHC te stacken (bijv. op mag +size en CHC), maar lees overal dat je CHD/RoF en headshot damage moet kiezen. Met de SMG snap ik dat wel, de Vector heeft rond de 24% CHC oid, maar met de AR kun je toch niet anders, en ook heb je daar veel meer stability nodig..

Wat voor mods hebben jullie op de AR/SMG?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beltoni
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 21:17
Ereaser schreef op dinsdag 22 maart 2016 @ 13:37:
[...]

Off-topic, maar: In de Xbox store heb ik de gold edition voor R$260 gekocht. Dat is best een verschil :o
Off-topic, maar: In de Argentijnse Xbox store heb ik de Gold edition gekocht voor 699 Argentijnse Peso, omgerekend R$175. Dat is best een verschil ;)

Zo weer even lekker knallen. Wat een heerlijk spel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Angeloonie schreef op dinsdag 22 maart 2016 @ 13:39:
Ik zit nog altijd te klooien met de weapon mods. Ik probeer daar zoveel mogelijk CHC te stacken (bijv. op mag +size en CHC), maar lees overal dat je CHD/RoF en headshot damage moet kiezen. Met de SMG snap ik dat wel, de Vector heeft rond de 24% CHC oid, maar met de AR kun je toch niet anders, en ook heb je daar veel meer stability nodig..

Wat voor mods hebben jullie op de AR/SMG?
Ik heb vooral crit-related stuff op m'n SMG. Daarnaast HS dmg en MAG size increase. Stability/accuracy is niet echt nodig imo. Ik gebruik SMG op close-range en m'n DMR voor long-range.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ktenolix schreef op dinsdag 22 maart 2016 @ 13:44:
[...]

Ik heb vooral crit-related stuff op m'n SMG. Daarnaast HS dmg en MAG size increase. Stability/accuracy is niet echt nodig imo. Ik gebruik SMG op close-range en m'n DMR voor long-range.
SMG ga ik volledig voor crit-hit/dmg + rof (accu compleet genegeerd) ding schiet al rete nauwkeurig en is meestal range 10-30m (max) daarbuiten moet je meer closerange gaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!
We will restart all game servers at 2 PM CET | 1 PM UTC | 9 AM EDT | 6 AM PDT. Downtime: 15 minutes. No rollback of character data.
https://twitter.com/TheDi...status/712258605790134272

Dus om 14:00 gaan de servers 15min plat.

[ Voor 9% gewijzigd door Ktenolix op 22-03-2016 13:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• co2301
[...]

Kan op lower level, ben alleen bang dat ie te moeilijk voor je is.
Beltoni schreef op dinsdag 22 maart 2016 @ 13:43:
[...]

Off-topic, maar: In de Argentijnse Xbox store heb ik de Gold edition gekocht voor 699 Argentijnse Peso, omgerekend R$175. Dat is best een verschil ;)

Zo weer even lekker knallen. Wat een heerlijk spel!
Wow, hoe doen jullie dat? Scheelt een hoop knaken

OT: Servers worden zo herstart, patch wordt dan goed doorgevoerd, dus waarschijnlijk ook doei bullet king.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Ktenolix schreef op dinsdag 22 maart 2016 @ 13:44:
[...]

himlims_ schreef op dinsdag 22 maart 2016 @ 13:45:
[...]

SMG ga ik volledig voor crit-hit/dmg + rof (accu compleet genegeerd) ding schiet al rete nauwkeurig en is meestal range 10-30m (max) daarbuiten moet je meer closerange gaan
Vanavond maar eens kijken of ik wat kan schuiven dan. Op mijn Vector heb ik al een +48% stability talent (dacht ik, of accuracy) dus dan kan ik wel wat schuiven naar CHD. Jammer dat ik net een hele sloot aan mods gesloopt had :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricloo86
Wat houdt die rollback in dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• co2301
Ricloo86 schreef op dinsdag 22 maart 2016 @ 13:53:
[...]

Rollback is het terugdraaien van server gegevens (character info, items etc) naar het moment dat de server live ging met de nieuwe patch.

Doen ze nu niet, wat dus inhoudt als jij bijv. laatste 2 uur als een gek bullet king heb zitten farmen, dat je die items/ xp etc. niet kwijt raakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ricloo86 schreef op dinsdag 22 maart 2016 @ 13:53:
[...]

Een rollback houd in dat de gegevens terug gezet gaan worden naar een punt voordat de patch gedeployed was. Dus behaalde progress / items etc na dat punt gaan verloren. Dat is nu niet het geval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricloo86
Ktenolix schreef op dinsdag 22 maart 2016 @ 13:55:
[...]

Een rollback houd in dat de gegevens terug gezet gaan worden naar een punt voordat de patch gedeployed was. Dus behaalde progress / items etc na dat punt gaan verloren. Dat is nu niet het geval.
co2301 schreef op dinsdag 22 maart 2016 @ 13:55:
[...]

Rollback is het terugdraaien van server gegevens (character info, items etc) naar het moment dat de server live ging met de nieuwe patch.

Doen ze nu niet, wat dus inhoudt als jij bijv. laatste 2 uur als een gek bullet king heb zitten farmen, dat je die items/ xp etc. niet kwijt raakt.
Hebben er een hoop geluk >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• e2thaj
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 05-01-2021
pffff playstation server wat is het weer eens traag man o man

Psn erikj

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paulus07
  • Niet online
Net een geel wapen gevonden op straat :) en 30 seconde op de timer ivm server shutting down. Poehhh :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Paulus07 schreef op dinsdag 22 maart 2016 @ 14:03:
Net een geel wapen gevonden op straat :) en 30 seconde op de timer ivm server shutting down. Poehhh :)
Je zat niet in de DZ hoop ik? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Met nog 10 seconden op de klok nog een side mission gehaald. :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joenino
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 18-09 15:12
Ktenolix schreef op dinsdag 22 maart 2016 @ 14:04:
[...]

Dat zal wel heel zuur zijn haha

Lian Li OI11 - Ryzen 9 5900x - 32GB DDR 4 - RX9070XT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paulus07
  • Niet online
Ktenolix schreef op dinsdag 22 maart 2016 @ 14:04:
[...]

Nope liep op straat richting telefoontje om op te rapen. Kwam onderweg groepje gasten tegen en die lieten de gun vallen :)

Puur geluk dus zo net voor de server herstart

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennis van der Stelt
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 18-09 16:57
Wat gebeurd er verder met deze lijst : https://goo.gl/znFnhB
Is dat puur ter registratie? Kun je mensen toevoegen in UPlay bijvoorbeeld? Of wordt je ingame of in UPlay aan een bepaalde groep toegevoegd? Ben niet zo bekend met UPlay.

Doe maar gewoon, dan doe je al gek genoeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• co2301
Ik zie op internet guys met fedora's /cowboyhoeden, waar halen ze die vandaan? :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paulus07
  • Niet online
Lol
Position in queue: 29137

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xamirz
[...]

Het kan voor alle lvls, maar wat hij dropt heeft wel met je lvl te maken. Als je rond 10-15 bent zal hij meestal blue droppen, ben je 20-29 zal die purple droppen.
Als je lager lvl bent dan 12 zal ik niet eens proberen want dan kan je hem gewoon niet killen tenzij je met vrienden bent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjufke
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 18-09 16:24
Zat ergen in de 55.000. Inmiddels er weer uitgekicked. :'(

PSN: bollsie

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bjorn89
  • Laatst online: 23-03 12:21
Joenino schreef op maandag 21 maart 2016 @ 15:22:
[...]

Iets met plezier op bed en het gebrek daaraan indien wij mannen niet luisteren :P
Haha, gewoon beter filteren/kwalificeren op de dames als je ze date. Je geeft haar poesje netzoveel power als je zelf weggeeft :+

Heb je wat tegen gamen Ja/Nee == Ja = next, Nee = doorgaan :P, beste is natuurlijk als ze zelf ook gamed.
:9

Ontopic

In de patch zie ik niks over de glitch met het schieten. soms als iemand achter cover zit en gewoon schiet over de cover, veranderd de animiatie en lijkt het net of hij tegen de grond zit te schieten. Ziet altijd zo dom uit, enemies vallen om maar die gast schiet op de grond(volgens animatie) :+

Verder hoop ik ik dat jij je credits in een bank kunt storen, zodat je ze niet verliest...in de DZ als je doodgaat :/

[ Voor 40% gewijzigd door Bjorn89 op 22-03-2016 14:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ResuCigam
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 18-09 09:37

ResuCigam

BOFH

Dennis van der Stelt schreef op dinsdag 22 maart 2016 @ 14:07:
Wat gebeurd er verder met deze lijst : https://goo.gl/znFnhB
Is dat puur ter registratie? Kun je mensen toevoegen in UPlay bijvoorbeeld? Of wordt je ingame of in UPlay aan een bepaalde groep toegevoegd? Ben niet zo bekend met UPlay.
Ja je kunt mensen toevoegen aan je Uplay friendslist als je wilt en anderen kunnen jou dan ook toevoegen. Ik heb het wel over de PC want ik weet niets van consoles.

We do what we must because we can.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paulus07
  • Niet online
sjufke schreef op dinsdag 22 maart 2016 @ 14:19:
[...]

Zat ergen in de 55.000. Inmiddels er weer uitgekicked. :'(
Hier ook. Steeds delta errors nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paulus07
  • Niet online
UPDATE: The servers are still down but should come back online shortly.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beavbusi
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 18-09 13:50
Is er iemand level 19 die wil darkzonen op de PC? uplay is beavbusi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjufke
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 18-09 16:24
We kunnen weer! :)

PSN: bollsie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• co2301
Daarnaast ontvangen Season Pass-houders elke maand speciale voordelen, zoals exclusieve content en events. Je hoort snel meer!
Is er hier eigenlijk al meer bekend over? Heb atm geen season pass, maar mochten er voor juni leuke bonussen bij zitten, is het wellicht de moeite waard?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kuhr89
  • Laatst online: 18-09 12:59
Hebben jullie ook soms last van het geluid?
Bij mij op de PS4 gebeurd het best wel vaak dat de achtergrond geluiden even wegvallen. Dit is maar voor 1 a 2 seconden, maar het is er wel.

| PS5 PSN: Hitting-Apex89

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

Kuhr89 schreef op dinsdag 22 maart 2016 @ 14:52:
Bij mij op de PS4 gebeurd het best wel vaak dat de achtergrond geluiden even wegvallen. Dit is maar voor 1 a 2 seconden, maar het is er wel.
Ik heb er ook last van. Valt mij wel op dat dit vaak gebeurd als ik het hoofdkwartier inloop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ak0nnmgn
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 18-09 17:16
Oxigeon schreef op dinsdag 22 maart 2016 @ 14:55:
[...]

Ik heb er ook last van. Valt mij wel op dat dit vaak gebeurd als ik het hoofdkwartier inloop
ik heb exact hetzelfde, denk dat er wat vertraging oploopt doordat je wordt gescheden van de open wereld laat maar zeggen, ieder heeft zijn eigen base.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennis_k
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 18-09 11:48
Kuhr89 schreef op dinsdag 22 maart 2016 @ 14:52:
Ik heb dit ook regelematig in de open wereld. Kleine stotteringen van een seconde of 2.
Vind het wel storend als dit gebeurt.

Mogelijk heeft het te maken met de CD versie?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kuhr89
  • Laatst online: 18-09 12:59
Dennis_k schreef op dinsdag 22 maart 2016 @ 15:29:
[...]

Ik heb dit ook regelematig in de open wereld. Kleine stotteringen van een seconde of 2.
Vind het wel storend als dit gebeurt.

Mogelijk heeft het te maken met de CD versie?
Ik denk niet dat het te maken heeft een 'cd' versie. Die cd wordt namelijk alleen gecheckt of er een originele inzit. Hij wordt niet gebruikt om de wereld te laden of wat dan ook. Hij zet namelijk een kopie op je PS4.

| PS5 PSN: Hitting-Apex89

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rally
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 07:44

rally

Deyterra Consultancy

Kuhr89 schreef op dinsdag 22 maart 2016 @ 15:31:
[...]

Ik denk niet dat het te maken heeft een 'cd' versie. Die cd wordt namelijk alleen gecheckt of er een originele inzit. Hij wordt niet gebruikt om de wereld te laden of wat dan ook. Hij zet namelijk een kopie op je PS4.
Ik heb het probleem ook op een downloaded versie. Dus geen enkele disk (het is trouwens een DVD ;) )

http://www.deyterra.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nilltris
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 14-06-2023
rally schreef op dinsdag 22 maart 2016 @ 15:41:
[...]

Ik heb het probleem ook op een downloaded versie. Dus geen enkele disk (het is trouwens een DVD ;) )
Of een Blu-Ray Disc?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geronimous
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 17-09 20:37
co2301 schreef op dinsdag 22 maart 2016 @ 14:08:
Ik zie op internet guys met fedora's /cowboyhoeden, waar halen ze die vandaan? :o
Van de extra outfit packs die je kunt kopen voor 4,99 per stuk...

⚛︎ 1-2-2022 poor Leno

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arre
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 14-09 19:04
Wordt er verder nog wat gedaan als je jezelf toevoegt aan de lijst (https://goo.gl/znFnhB)?
Of is dat gewoon om mensen toe te voegen om gezellig mee te gamen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ResuCigam
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 18-09 09:37

ResuCigam

BOFH

arre schreef op dinsdag 22 maart 2016 @ 15:56:
Wordt er verder nog wat gedaan als je jezelf toevoegt aan de lijst (https://goo.gl/znFnhB)?
Of is dat gewoon om mensen toe te voegen om gezellig mee te gamen?
ResuCigam schreef op dinsdag 22 maart 2016 @ 14:21:
[...]

Ja je kunt mensen toevoegen aan je Uplay friendslist als je wilt en anderen kunnen jou dan ook toevoegen. Ik heb het wel over de PC want ik weet niets van consoles.

We do what we must because we can.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rally
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 07:44

rally

Deyterra Consultancy

Yup... je hebt gelijk. Is een BRD... :D

http://www.deyterra.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lizardz
  • Laatst online: 17-09 07:54
Zijn er mensen die met mij de missies Grand Central Station en Russian Consulate willen doen? Gaat om de PS4. Mijn PSN is Redlizardz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klevertje
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 10-04 16:37
Ik ben level 9 in de Darkzone en ben lvl 30 nu in de "gewone" missies.

Echter zijn al die gasten in de darkzone nu lvl 30, wat ik dus niet wist en zijn nu erg lastig kapot te krijgen (alleen). Wat te doen :D
Pagina: 1 ... 71 ... 111 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Het is niet de bedoeling om hier te slowchatten of offtopic posts te plaatsen. Dit kan in 1 van de 2 verschillende Discord channels. Countdown timers/posts zijn ook ongewenst. Deze post heeft wat meer informatie over wanneer er gespeeld kan worden

Ook is dit topic niet bedoeld voor de verzendervaring bij verschillende webshops. Daarvoor is genoeg te vinden in het shopping forum (SF). Er zijn problemen met gold editions van bol.com. Deze zijn per ongeluk allemaal geannuleerd, maar zijn gewoon nog te bestellen

Je kunt je hier aanmelden voor de spelerslijst