Acties:
  • 0 Henk 'm!

• co2301
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 18-09 10:37
ak0nnmgn schreef op maandag 21 maart 2016 @ 14:20:
Ben sinds gister ook level 30. Zijn er mensen die nog een plekje over hebben op de PS4?

Ik zou graag mee willen doen, ben redelijk addicted ^^.
Mijn PSN is ak0nnmgn, en ben er vanavond!
Heb je toegevoegd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ak0nnmgn
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 18-09 17:16
Zag het, heb je al geaccepteerd :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• egbert-jan
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 02-09 12:37
himlims_ schreef op maandag 21 maart 2016 @ 14:11:
[...]

registeren met US-uplay (vpn/hola etc.), code inwisselen; krijg je een 'echte key' xxxx-xxxx-xxx styl

die key kun je ingeven bij NLD-uplay, kan alleen niet zeggen of nu nog werkt. heb de mijne bij launch ingewisseld
Heb ik gedaan krijg alleen de melding foutieve code of niet meer geldig. Jammer denk dat het niet meer werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ak0nnmgn
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 18-09 17:16
egbert-jan schreef op maandag 21 maart 2016 @ 14:27:
[...]

Heb ik gedaan krijg alleen de melding foutieve code of niet meer geldig. Jammer denk dat het niet meer werkt.
Gaat dit om die 3 pakjes? politie brandweerman en ambulancemeneer? ik heb een key gekregen bij een controller aankoop en heb ze niet gebruikt, heb ze wel in een whatsapp gesprek gestuurd dus ze kunnen al gebruikt zijn (ik denk van niet, die 2 jongens daarin spelen niet zoveel).

Dus als je deze bedoelt, pm me even.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• egbert-jan
ak0nnmgn schreef op maandag 21 maart 2016 @ 14:29:
[...]

Gaat dit om die 3 pakjes? politie brandweerman en ambulancemeneer? ik heb een key gekregen bij een controller aankoop en heb ze niet gebruikt, heb ze wel in een whatsapp gesprek gestuurd dus ze kunnen al gebruikt zijn (ik denk van niet, die 2 jongens daarin spelen niet zoveel).

Dus als je deze bedoelt, pm me even.
Berichtje gestuurd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Just_A_User
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 17-09 11:50
Verwijderd schreef op maandag 21 maart 2016 @ 13:52:
[...]

Mijn vrouw ook (tussen 18:00 en 20:15), dus ik wil ook weer mee doen! _/-\o_ - Helaas kan ze het online gamen in de woonkamer niet zo waarderen.

Ik heb tot op heden ook niet meer door kunnen spelen en helaas de uitnodigingen van TheSentinel81 steeds af moeten slaan. Real life kwam dit weekend er even tussendoor plus ik was zo'n rare snuiter om zondag 10 km hard te gaan lopen in wedstrijdverband. :+

The Division is nu juist een game die zich niet echt leent voor korte speelsessies. In de afgelopen dagen wilde ik steeds die missie met Paul Rhodes oppakken om hem te gaan bevrijden, maar steeds kwam er dus iets tussen.

Ik ben wel pas level 8 (na Joe Ferro). Mogelijk dat ik er zelf nog iets bij kan doen voor woensdag.
Smoesjes! Je wilde gewoon niet samen met mij spelen! ;(

:P

Wat is dat toch met jullie vrouwen dat jullie dat niet 'mogen' en wat is dat met jullie dat jullie je daar aan houden? :P

Och ja, je moet toch wat he.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
himlims_ schreef op maandag 21 maart 2016 @ 14:02:
[...]

donderdag is altijd downtime ivm 'onderhoud'
niet donderdag, Dinsdag. Morgen dus ;)

"Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity"

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Joenino
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 18-09 15:12
Just_A_User schreef op maandag 21 maart 2016 @ 15:06:
[...]

Wat is dat toch met jullie vrouwen dat jullie dat niet 'mogen' en wat is dat met jullie dat jullie je daar aan houden? :P
Iets met plezier op bed en het gebrek daaraan indien wij mannen niet luisteren :P

Lian Li OI11 - Ryzen 9 5900x - 32GB DDR 4 - RX9070XT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Just_A_User
Joenino schreef op maandag 21 maart 2016 @ 15:22:
[...]

Iets met plezier op bed en het gebrek daaraan indien wij mannen niet luisteren :P
(gebrek aan) Pussy als chantagemiddel dus :P beetje jammer wel :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Joenino schreef op maandag 21 maart 2016 @ 15:22:
[...]

Dus jij mag dan niet over The Division dromen? :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The.Sticky
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 10-09 14:34
egbert-jan schreef op maandag 21 maart 2016 @ 14:08:
[...]

Ik heb de code opgevraagd maar kan ik deze activeren voor een NL psn of moet dit een US account zijn?

of kan het uberhaubt niet meer
Dat durf ik niet te zeggen voor PSN, geen ervaring mee. Had gezien dat je ook al wat meerdere reacties van andere Tweakers hebt gehad. Is het inmiddels gelukt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joenino
Verwijderd schreef op maandag 21 maart 2016 @ 15:26:
[...]

Dus jij mag dan niet over The Division dromen? :o
Just_A_User schreef op maandag 21 maart 2016 @ 15:26:
[...]

(gebrek aan) Pussy als chantagemiddel dus :P beetje jammer wel :P
Het gaat niet over mij he maar over de gene waar op gereageerd wordt :P
Mijn vrouw is maar wat blij als ik weer oprot naar mijn mencave om te gamen :D heeft ze tenminste rust haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/jhDUATHhLqNOlsFhetovs2VS/full.jpg

hunter outfit vrijgegeven via community intelligence

⭐Game Profiles: 🕹️Steam - 🎮PSN - 🇪🇦 GoT_Hollandhards

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• egbert-jan
The.Sticky schreef op maandag 21 maart 2016 @ 15:52:
[...]

Dat durf ik niet te zeggen voor PSN, geen ervaring mee. Had gezien dat je ook al wat meerdere reacties van andere Tweakers hebt gehad. Is het inmiddels gelukt?
Ik heb het een paar keer geprobeerd maar kreeg keer op keer dezelfde fout. Ik wel van ak0nnmgn een andere code gekregen voor de drie aparte outfits :). De pre-order bonus zeg maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 18-09 13:00

Angeloonie

Cheeseburger Addict

himlims_ schreef op maandag 21 maart 2016 @ 15:56:
[afbeelding]

hunter outfit vrijgegeven via community intelligence
Waar zie je dat? :P

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TOMEKKKKK
  • Laatst online: 06-07 08:44
Email gekregen als goed is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Just_A_User schreef op maandag 21 maart 2016 @ 15:06:
[...]

Hahaha. Nu durf ik niet meer, want jij bent al level 17 en je tegenstanders dus ook... :+

Naja, ik kan wel door blijven gamen, maar of dat de sfeer in huis ten goede komt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

TOMEKKKKK schreef op maandag 21 maart 2016 @ 16:19:
[...]

Email gekregen als goed is.
Ik heb niets -O-

Ffs, geef je ze geld (game+pass+outfits) krijg je niets gratis :+

[ Voor 5% gewijzigd door Angeloonie op 21-03-2016 16:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkElement
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 12-07 12:53
Nog mensen van lv27/28 online hier die de missie Russian Consulate willen doen? (PS4)

Gear | Last.fm | twitch.tv

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sipio
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Joenino schreef op maandag 21 maart 2016 @ 15:55:
[...]

[...]

Het gaat niet over mij he maar over de gene waar op gereageerd wordt :P
Mijn vrouw is maar wat blij als ik weer oprot naar mijn mencave om te gamen :D heeft ze tenminste rust haha
Precies dit dus, als ik hier nou ook zo'n cave had was het geen probleem maar die optie is er op het moment niet echt.

Denk dat ButchNL er ook wel een wil ;)

Ben soms ook wel jaloers als ik hier sommige hoor waarvan de vriendin ook lekker meedoet.

Assassin Creed vind ze dan wel weer mooi om mee te kijken..

@Butch kunnen woensdag avond wel weer ff knallen als onze schatjes pleite zijn :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Monda
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 01:12
co2301 schreef op maandag 21 maart 2016 @ 14:18:
[...]

Het zou wel moeten lukken, maar misschien niet zo leuk als jij zo laag bent. Je levelt er weinig van denk,het is voornamelijk rennen, doodgaan and again :P
Oke maar ik houd er dan toch wel goede loot aan over? Daar is dit stukje waar we het over hebben toch ook voor bedoeld?

PSN: Mondaatje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shakespeare
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 02-08 10:39

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shakespeare
  • Laatst online: 02-08 10:39

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Over met de pret:
- Named NPCs will no longer respawn after being killed in the Open World. This will prevent situations where players were able to kill a same named NPC over and over again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Monda
Aiiii... Dus nu te laat voor het uitbuiten van die bug neem ik aan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• looyenss
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 15-09 18:59
Monda schreef op maandag 21 maart 2016 @ 18:28:
Aiiii... Dus nu te laat voor het uitbuiten van die bug neem ik aan?
morgen!

Energie idioot | Gek op gelijkspanning | DC-pel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rolandos582
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 21:16
https://www.reddit.com/r/...division_patch_notes_102/
Gameplay
Named enemies. will now drop better loot in Challenge mode than in Hard mode.
Dark Zone
Players can now heal other neutral players in the Dark zone, by using First Aid and Support Station skills
Players are now able to fast travel to Dark Zone checkpoints, but only when coming from outside the Dark Zone
Phoenix Credits drop have been increased on lvl 31 and 32 enemies in the Dark Zone:
Lvl 30: 1-3 Phoenix Credits
Lvl 31: 2-4 Phoenix Credits
Lvl 32: 3-5 Phoenix Credits

Please note that due to this fix causing client stability issues, we have to remove it from this update until it can be addressed in a next one
Improved Dark Zone Chests items quality:
Rank 30 chests will now drop Superior (Purple) items instead of Specialized (Blue)
Keys chests now have a chance to drop High-End (Gold) items
Toch wel een aantal fijne dingen. Sommige dingen leken me vanzelf sprekend maar zat er nog niet in.

[ Voor 7% gewijzigd door rolandos582 op 21-03-2016 19:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

rolandos582 schreef op maandag 21 maart 2016 @ 19:08:
https://www.reddit.com/r/...division_patch_notes_102/

[...]

[...]

[...]

[...]

Toch wel een aantal fijne dingen. Sommige dingen leken me vanzelf sprekend maar zat er nog niet in.
Mjah die PC rewards voor level 32 zijn nog steeds erg laag, het respawnen duurt veel langer en er zitten er minder in een goede looproute. Mijn route met Refuel/Library/Sports Store levert veel meer op dan die andere, 3 in de tijd van 1 (en dus 3x purple en minimaal 3 PC)

En het is er ook alweer uitgehaald voor deze patch :') Lekker nerfen en dus niets er voor in de plaats :+

[ Voor 8% gewijzigd door Angeloonie op 21-03-2016 19:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rolandos582
Angeloonie schreef op maandag 21 maart 2016 @ 19:25:
[...]
Mjah die PC rewards voor level 32 zijn nog steeds erg laag, het respawnen duurt veel langer en er zitten er minder in een goede looproute. Mijn route met Refuel/Library/Sports Store levert veel meer op dan die andere, 3 in de tijd van 1 (en dus 3x purple en minimaal 3 PC)

En het is er ook alweer uitgehaald voor deze patch :') Lekker nerfen en dus niets er voor in de plaats :+
Tja dat wel, maar als ze nou zorgen dat de lvl 32 mobs ook bijvoorbeeld een hogere droprate van highend hebben, dan word het wel interessant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

rolandos582 schreef op maandag 21 maart 2016 @ 19:27:
[...]

Tja dat wel, maar als ze nou zorgen dat de lvl 32 mobs ook bijvoorbeeld een hogere droprate van highend hebben, dan word het wel interessant.
Dat zit er op zich wel in:
Increased drop rate of High-End items from lvl 31 and 32 named NPCs in the Dark Zone.
Increased drop rate of High-End Division Tech Material from lvl 32 named NPCs in the Dark Zone.

Maar PC dus nog niet.

Ik zat net naar de gele blueprints te kijken, maar er zijn dus voor magazines verschillende mods? Ik zag bij een Safehouse in de DZ een "Quick release magazine" en ik heb zelf al een "Extended magazine". Mag ik er vanuit gaan dat de naam overeenkomt met de mods? Extended rollt dus altijd +magazine size en quick release altijd +reload speed?

[ Voor 26% gewijzigd door Angeloonie op 21-03-2016 19:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rolandos582
Angeloonie schreef op maandag 21 maart 2016 @ 19:29:
[...]

Dat zit er op zich wel in:
Increased drop rate of High-End items from lvl 31 and 32 named NPCs in the Dark Zone.
Increased drop rate of High-End Division Tech Material from lvl 32 named NPCs in the Dark Zone.

Maar PC dus nog niet.

Ik zat net naar de gele blueprints te kijken, maar er zijn dus voor magazines verschillende mods? Ik zag bij een Safehouse in de DZ een "Quick release magazine" en ik heb zelf al een "Extended magazine". Mag ik er vanuit gaan dat de naam overeenkomt met de mods? Extended rollt dus altijd +magazine size en quick release altijd +reload speed?
Ja precies, is weer removed.
Je hebt mij blueprints altijd 1 main stat. Extended mag geeft altijd magazine size, en dan een random iets. En zo dus ook voor de rest. :) Ze hebben altijd 1 standaard roll, en dan 1 random roll. Staat er ook bij :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Iemand met een gecrafte Vector (SMG) hier?

De mijne heeft 10.130 damage, 750 rpm en 38 mag MET mods (94% mag mod).
Wil ik een nieuwe craften dan zegt hij dat de damage 9745-10782 is, maar RPM 965 en mag 37
Hij zegt ook dat de accuracy op iets van 70% gaat zitten (tov 30% op de mijne), maar de stability op 5% ipv 30% oid

Klopt de craftinfo gewoon niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TgR_KILLER
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 10-09 22:38
Nou.. vanavond ff weer een uurtje of 1.5 gespeeld ofzo. Besloten even geen missies te gaan doen en lekker de darkzone in te gaan. Kwam ongeveer meteen 2 gasten tegen (Franse, kwam ik later achter) en achter hun aan blijven lopen tot ze mij een uitnodiging stuurde :P later kwam er nog iemand bij en zijn we ongeveer een uur door de darkzone aan het rennen geweest. Mijn stash zat uiteindelijk vol en toch wel wat mooie blauwe items gevonden o.a. nieuwe sniper en sidearm.

Nu DZ rank 15 (ben level 20) en ongeveer 6600 dz currency, alleen kan daar nog niks mee xD

AMD Ryzen 5 2600, 8 GB RAM, GigaByte GTX1050Ti 4G, MSI B450M, 970 EVO 500GB+160 GB, CM 550watt, AOC 24”
Lenovo IdeaPad Pro 5 14APH8, AMD Ryzen 7 7840HS, 32GB RAM, 1TB SSD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiddle
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Ik moet toch zeggen dat ik de Dark Zone ongelofelijk flauw vindt. Normaal doe ik dit met een ander samen, maar nu was ik even alleen aan het roamen.

Daar was ik dan in DZ02 / DZ03, in de extraction zone in midden. Zag daar een "named" met de naam Torch. Nu snap ik dat dit een baas is, dus mijn verwachtingen waren laag. Overigens geen enkele andere player in de map (had al aardig wat rondjes gelopen). Ik zat op een gigantische range van 'm af te snipen. Voordat ik een schot wilde lossen, zette ik mijn turret klaar voor als ze naar mij toe kwamen, wetende dat deze nog lang niet in range was. Ik drukte op het knopje (nogmaals, heel ver weg, nog geen schot gelost) en in eens is IEDEREEN alarmed. 6 man kom met een rotvaart op mijn afstormen. Zelf mij turret heeft nog geen schot gelost.

Vervolgens retreat ik, los (niet overdreven) 10 headshots op een gele unnamed, hij heeft nog 50% hpover...
Hij lost 1 schot met een shotgun, van ruim 30 meter, en ik ga van 3 volle HP bars naar praktisch 0.

(ikzelf en mobs level 21, ik heb full blauwe gear met goede balans in health en attack)

Ik snap best dat ze een RPG wilde maken, maar ik vind dit een beetje flauw worden...

Asus ROG Strix X570-E Gaming, AMD Ryzen 7 5800X, NZXT Kraken X63, Zotac Gaming GeForce RTX 3080 Trinity OC, G.Skill Trident Z RGB, 2x Samsung 980 Pro 1TB, Fractal Design Define R6 USB-C, be quiet! Straight Power 11 750W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rolandos582
Angeloonie schreef op maandag 21 maart 2016 @ 19:38:
Iemand met een gecrafte Vector (SMG) hier?

De mijne heeft 10.130 damage, 750 rpm en 38 mag MET mods (94% mag mod).
Wil ik een nieuwe craften dan zegt hij dat de damage 9745-10782 is, maar RPM 965 en mag 37
Hij zegt ook dat de accuracy op iets van 70% gaat zitten (tov 30% op de mijne), maar de stability op 5% ipv 30% oid

Klopt de craftinfo gewoon niet?
Craftinfo is raw basis, je eigen perks komen daar nog bij hé. Je firearms verhoogd je damage. RPM is standaard 965 dacht ik?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bron
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 31-07 15:13
Darkzone wordt gewoon helemaal verpest door ultimates.
Er is geen PvP te vinden, tenzij je in een pug group zit en een m1a als loot ontvangt, dan krijg je meteen een group kick en dan durven ze wel 3v1.
Dan mag je eerst nog wachten tot ze genoeg damage doen zodat hun rogue worden en je zelf niet 3 minuten solo weg moet rennen.

De damage resist ult is gewoon te dom voor woorden. 15 seconden zowat invulnerable. Het team dat die skill off cooldown heeft wint.

Er is niets leuks te doen in het spel, iedereen farmed alleen maar. De Challenge modes waren op de eerste dag al met de slechtste gear te doen.
De beste gear krijg je door te craften.

Incursions gaan waarschijnlijk ook niet boeiend genoeg zijn, qua gear upgrades waarschijnlijk wel, maar je hebt nergens gear voor nodig. Aangezien PvP het gewoon totaal niet waard is.
De gear die mensen in DZ vinden is toch slecht, XP heb je maar nodig tot level 50. Currency is alleen nuttig voor wat materials.

Had ondertussen wel een patch verwacht die iets aan het DZ systeem deed. maar nee dus, na twee weken kan ik dus oprecht zeggen dat ik teleurgesteld ben in de game. Mijn mening is: Het is te simpel en te saai.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bron schreef op maandag 21 maart 2016 @ 20:50:
Er is geen PvP te vinden, tenzij je in een pug group zit en een m1a als loot ontvangt, dan krijg je meteen een group kick en dan durven ze wel 3v1.
Dan mag je eerst nog wachten tot ze genoeg damage doen zodat hun rogue worden en je zelf niet 3 minuten solo weg moet rennen.

De damage resist ult is gewoon te dom voor woorden. 15 seconden zowat invulnerable. Het team dat die skill off cooldown heeft wint.

Er is niets leuks te doen in het spel, iedereen farmed alleen maar. De Challenge modes waren op de eerste dag al met de slechtste gear te doen.

Incursions gaan waarschijnlijk ook niet boeiend genoeg zijn, qua gear upgrades waarschijnlijk wel, maar je hebt nergens gear voor nodig. Aangezien PvP het gewoon totaal niet waard is.
De gear die mensen in DZ vinden is toch slecht, XP heb je maar nodig tot level 50. Currency is alleen nuttig voor wat materials.

Had ondertussen wel een patch verwacht die iets aan het DZ systeem deed. maar nee dus, na twee weken kan ik dus oprecht zeggen dat ik teleurgesteld ben in de game. Mijn mening is: Het is te simpel en te saai.
ik zeg, kijk eens naar de patch van morgen... hoor nu alleen maar geklaag terwijl ik nergens problemen mee heb...

en DZ met randoms, never...

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• rolandos582
Bron schreef op maandag 21 maart 2016 @ 20:50:

Je hoeft het niet te spelen hé, als je geen fun hebt. Ga dan lekker een ander spelletje spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bron
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 31-07 15:13
rolandos582 schreef op maandag 21 maart 2016 @ 20:56:
[...]

Je hoeft het niet te spelen hé, als je geen fun hebt. Ga dan lekker een ander spelletje spelen.
Ik schrijf gewoon mijn mening. Ik snap heus wel dat ik lekker een ander spelletje kan spelen hoor :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonix
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 06:36
Zou iemand mij in het kort uit willen leggen wat er precies bedoeld wordt met 'DPS' en wat de invloed is van diverse equipment op de verschillende stats? Daar heb ik nog geen grip op en in de game wordt het, naar mijn mening, niet voldoende toegelicht. :)

Zo is het nu bij mij:
Afbeeldingslocatie: http://static.tweakers.net/ext/f/OeRwsgdRWd2vZQ2MJ8rJd6SY/medium.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TgR_KILLER
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 10-09 22:38
Yonix schreef op maandag 21 maart 2016 @ 21:14:
Zou iemand mij in het kort uit willen leggen wat er precies bedoeld wordt met 'DPS' en wat de invloed is van diverse equipment op de verschillende stats? Daar heb ik nog geen grip op en in de game wordt het, naar mijn mening, niet voldoende toegelicht. :)

Zo is het nu bij mij:
[afbeelding]
DPS is gewoon damage per second.. Dat hangt van zoveel stats af, o.a. de dmg die je wapen doet, de grote van je magazijn, hoe snel je wapen schiet, je firearms skill. (al je huidige gear geeft zon beetje stamina, geen firearms)

DPS hoger is over het algemeen beter, maar is geen gouden regel.. Mijn sniper b.v. is qua DPS veel lager dan mijn m4. Maar per schot (headshots) is de sniper natuurlijk veel krachtiger..

AMD Ryzen 5 2600, 8 GB RAM, GigaByte GTX1050Ti 4G, MSI B450M, 970 EVO 500GB+160 GB, CM 550watt, AOC 24”
Lenovo IdeaPad Pro 5 14APH8, AMD Ryzen 7 7840HS, 32GB RAM, 1TB SSD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speeder1988
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 12-09 20:58
Hele basis nu op 100%. Maar wat moet ik nu met die extra resources? Heb ook nog encounters die ik nog niet gedaan heb.

Division 1

[ Voor 9% gewijzigd door speeder1988 op 21-03-2016 22:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

speeder1988 schreef op maandag 21 maart 2016 @ 22:10:
Hele basis nu op 100%. Maar wat moet ik nu met die extra resources?
Niets

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Monda
Heb even een vraag over die beloningen. Heb deze in ubisoft club unlocked en naar die verkoper achter in de base gegaan waar je je beloning kan claimen, maar die heeft niets voor me...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Monda schreef op maandag 21 maart 2016 @ 22:30:
Heb even een vraag over die beloningen. Heb deze in ubisoft club unlocked en naar die verkoper achter in de base gegaan waar je je beloning kan claimen, maar die heeft niets voor me...
Opnieuw inloggen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Monda
Helaas nog steeds niets daar. Het gaat om die standaard beloningen van ubisoft. Moet ik eerst alle vleugels online hebben ofzo?
Edit:Thnx denk toch dat dat t was. Stond volgens mij bij materialen.

[ Voor 11% gewijzigd door Monda op 21-03-2016 23:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Floks
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 15-09 16:44
Hele basis nu op 100%. Maar wat moet ik nu met die extra resources? Heb ook nog encounters die ik nog niet gedaan heb.

[afbeelding]
en ik zit dus nog niet op 100% bij de medic wing en heb bijna alles al gedaan :(

Floksor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Just_A_User

[afbeelding]
Hoe doe je dat? Elke wing heeft zon uitbreiding van 1000 points, maar daar moet je eerst eoa wing upgrade voor doen... Hoe doe ik dat?

Overigens vanavond weer leuk samen gespeeld. Van level 18 naar level 21 gegaan :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThijsWTF
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 18-09 13:50
Angeloonie schreef op maandag 21 maart 2016 @ 17:42:
[...]

Werkte :D Heb alle outfits binnen
Werkt dit nog op de PS4? Ik krijg een foutmelding als ik de code invul. Hij rekent de code wel goed maar daarna krijg ik een foutmelding dat de code niet meer beschikbaar is of al verlopen. :'(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Henkie
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 17-09 22:37
ThijsWTF schreef op maandag 21 maart 2016 @ 23:51:
[...]

Werkt dit nog op de PS4? Ik krijg een foutmelding als ik de code invul. Hij rekent de code wel goed maar daarna krijg ik een foutmelding dat de code niet meer beschikbaar is of al verlopen. :'(
ps4 werkt niet omdat deze regio gebonden is (PC kan via VPN cheaten en in de xbox kan je je regio 'aanpassen'). de PS4 heeft deze mogelijkheid niet. dus RIP.

PSN ID: Henkiepenkie56 - tickets zijn te boeken via Henkiepenkie-airlines.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThijsWTF
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 18-09 13:50
Henkie schreef op dinsdag 22 maart 2016 @ 00:19:
[...]

ps4 werkt niet omdat deze regio gebonden is (PC kan via VPN cheaten en in de xbox kan je je regio 'aanpassen'). de PS4 heeft deze mogelijkheid niet. dus RIP.
Kutzooi :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Monda
Ben daar nu heengelopen. Maar hoe krijg ik die enemy in beeld... Loop naar buiten daar maar geen hond te bekennen. (Autumn's Hope)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkie
Monda schreef op dinsdag 22 maart 2016 @ 00:25:
[...]

Ben daar nu heengelopen. Maar hoe krijg ik die enemy in beeld... Loop naar buiten daar maar geen hond te bekennen. (Autumn's Hope)
al lvl 30 en alle side missions gedaan in de regio?

zoja, dan heb je hem al een keer gesloopt. wederom RIP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kidjuh
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 28-06 11:39
Crafte net een high-end backpack waarbij de range 470-550 armor oid aan gaf. Kwam er opeens 940 armor uit :o . Is dit luck of een bug?

PSN: Kidjuh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennis_86
  • Laatst online: 11-06 19:23
Monda schreef op dinsdag 22 maart 2016 @ 00:25:
[...]

moet je geluk mee hebben, af en toe kijken.. was bij mij in het begin ook niet namelijk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkie
Kidjuh schreef op dinsdag 22 maart 2016 @ 00:28:
Crafte net een high-end backpack waarbij de range 470-550 armor oid aan gaf. Kwam er opeens 940 armor uit :o . Is dit luck of een bug?
screen?

en is de stamina 470/550 en heb je een +940 armor als major perk? dan klopt het wel (+armor is een mogelijke roll los van je stamina/firearms etc)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Monda
Henkie schreef op dinsdag 22 maart 2016 @ 00:26:
[...]

al lvl 30 en alle side missions gedaan in de regio?

zoja, dan heb je hem al een keer gesloopt. wederom RIP
Haha op beiden vragen "nee"...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geronimous
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 17-09 20:37
Toch blijft solo de DZ ingaan spannend... zeker op lvl 30, waar je niet goed weet hoe de ander geleveld is... en jawel, vermoedens worden waarheid. Adrenalineshotje tot het dak :)

[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=I7o2QZRWRJE]

⚛︎ 1-2-2022 poor Leno

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kidjuh
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 28-06 11:39
Henkie schreef op dinsdag 22 maart 2016 @ 00:29:
[...]

screen?

en is de stamina 470/550 en heb je een +940 armor als major perk? dan klopt het wel (+armor is een mogelijke roll los van je stamina/firearms etc)
Heb PS4 net afgesloten maar het is deze: Afbeeldingslocatie: http://2.bp.blogspot.com/-9dTEWv80EAc/VubrjC299MI/AAAAAAAAAow/geiCF1DkI48uu5Rj9JTm8ZfAFQT86YcHg/s1600/Firearms-Backpack-Blueprint-DZ2.jpg

Zou inderdaad best kunnen dat Major perk nog +armor geeft. Maar bij die 420-514 stat geeft die echt 940 aan. 3 backpacks die ik daarvoor crafte zaten allemaal in die range. Zal morgen anders wel screen posten.

[ Voor 22% gewijzigd door Kidjuh op 22-03-2016 00:34 ]

PSN: Kidjuh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkie
Jeroenimoes schreef op dinsdag 22 maart 2016 @ 00:31:
Toch blijft solo de DZ ingaan spannend... zeker op lvl 30, waar je niet goed weet hoe de ander geleveld is... en jawel, vermoedens worden waarheid. Adrenalineshotje tot het dak :)

[video]
had net gvd een teringlijer die vol in mijn vector ging staan (tussen mij en lvl 32 boss in) toen ik de boss neermaaide. gvd rogue, hij met volle squad, wij maar met zn 2. nog wel 2 man mee kunnen nemen maar fucking veel xp en dz creds kwijt. achterlijke graf rogue. hopelijk morgen goed generfd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geronimous
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 17-09 20:37
Henkie schreef op dinsdag 22 maart 2016 @ 00:40:
[...]

had net gvd een teringlijer die vol in mijn vector ging staan (tussen mij en lvl 32 boss in) toen ik de boss neermaaide. gvd rogue, hij met volle squad, wij maar met zn 2. nog wel 2 man mee kunnen nemen maar fucking veel xp en dz creds kwijt. achterlijke graf rogue. hopelijk morgen goed generfd.
Heel voorzichtig en achterdochtig zijn in je eentje ;)
Uitvalsweg in gedachte hebben... als zij met meer zijn laat ik ze wel die boss neerhalen, ik probeer me dan zo te manouvreren dat ze niet makkelijk in mn line of fire lopen. Maar ja, soms wordt je ook gesteamrolled zonder dat je ze zag aankomen (had net Construction site gecleared :( )

⚛︎ 1-2-2022 poor Leno

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkie
Jeroenimoes schreef op dinsdag 22 maart 2016 @ 00:49:
[...]

Heel voorzichtig en achterdochtig zijn in je eentje ;)
Uitvalsweg in gedachte hebben... als zij met meer zijn laat ik ze wel die boss neerhalen, ik probeer me dan zo te manouvreren dat ze niet makkelijk in mn line of fire lopen. Maar ja, soms wordt je ook gesteamrolled zonder dat je ze zag aankomen (had net Construction site gecleared :( )
Je Sais jerome, je sais..

stond die boss te maaien en hij rende de hoek om zo mn scope in. :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

ThijsWTF schreef op maandag 21 maart 2016 @ 23:51:
[...]

Geen idee, dit was op de PC :P
Ben je wel bij de rewards poppetje geweest?

[ Voor 6% gewijzigd door Angeloonie op 22-03-2016 07:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Just_A_User schreef op maandag 21 maart 2016 @ 13:53:
[...]

Nee dat werkt nog prima. Jij hebt t dan gewoon moeilijk(er) en ik niet :P maar de fun is er niet minder om. ;)
Whahahahaha! Ja, die lol blijft wel, mag je me nog vaker reviven dan anders. ;) Gisteren overigens level 14 geworden, maar ik zag jou al ergens rond level 20 zweven..

Nog even fun gehad met hexxagram de powerplant missie gedaan, leverde zo'n 50k XP op dus doen schoot ik ineens naar halfverwege level 13. Daarna laat na mijn spaanse les nog eventjes een paar side missions en encounters gedaan en voila..level 14. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Patch notes zien er goed uit! Lijkt erop alsof de DZ gefixed gaat worden (DZ05/06 is nuttig, rogue/death penalty/reward is meer balanced). I like you Massive. :)

Ook blij dat de mods voor de seeker mine broken waren. Ik vond het al ruk dat m'n airburst mod nooit een vijand in de fik wist te zetten. Blijkt dat ie gewoon te vroeg ontplofte. Misschien toch maar weer seeker mine gebruiken dan. :)

Nu alleen nog de stash grootte aanpassen, weapon skins een vanity item maken, een goede preview van vanity items implementeren zodat je kunt zien wat je koopt en resources in bulks laten craften.

Gisteren de laatste story missie gedaan, wel kicken hoor. :) Ik heb em solo gedaan, maar ging wel vaak dood xD

Nu lvl 30 DZ rank 20. Vanavond maar weer eens wat intel verzamelen of de DZ in.

[ Voor 38% gewijzigd door Ktenolix op 22-03-2016 07:44 ]

Volvo EX30 SMER Core - Wallbox Pulsar Plus 22kW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rebbelx
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 18-09 12:43
Gisteren net geen level 8 geworden. 1 missie solo gedaan, een andere gematched met een fransman en hier dik 2uur en half met zitten samenspelen. Dat is toch het leukste aan het spel...Samen missies doen, samen vijanden neerknallen ,samenwerken, elkaar reviven...etc.

Na nu een 4-5tal uur in het spel gestoken te hebben moet ik toegeven dat dit spel zeker zijn +punten heeft maar ook zn -punten. Zoals Angry Joe in zijn review aanhaalt...het is jammer dat alle rioters er werkelijk exact hetzelfde uitzien. Ik snap niet dat Ubisoft zoveel tijd steekt in het in elkaar boxen van zulke mooie stad maar dan werkelijk geen ruk aandacht schenkt aan hoe vijanden eruit zien.

Ook geeft angy joe aan dat alle straten er hetzelfde uitzien. Persoonlijk vind ik dit wel erg allemaal leuk iets zien en zien ze er zeker verschillend genoeg uit de omgevingen.

Ik geef dit spel op dit moment een 8, meer is het in mijn ogen niet waard. Leuk om te spelen en ik zal er nog veel tijd insteken maar je kan niet naast het feit kijken dat het anno 2016 ook gewoon enkele zaken bevat die beter hadden gekund. Komt er ooit een DLC uit met nieuwe missies, meer verschil in vijanden, etc Dan kan dit zeker nog gaan naar een 8,5 of zelf een 9.

Wel nog een vraagje...Ik lees overal dat je best, wanneer je met vrienden online speelt, een microfoon kunt gebruiken...Hoe werkt dit precies op PS4 ? Is dit gewoon inpluggen en praten of moet je een setting aanzetten ?

[ Voor 8% gewijzigd door Rebbelx op 22-03-2016 07:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Floks
  • Laatst online: 15-09 16:44
ik heb maar een ticked aangemaakt op het forum ( ja naar gezeik met siege, nu ook hier)

Afbeeldingslocatie: http://s12.postimg.org/rq8z2llyh/Tom_Clancy_s_The_Division_2016_3_21_23_41_6.jpg

zie hier, 3 medical missies over met nog 2 unlocks voor 400 per stuk.
die missies leveren 60 per stuck op, kortom ik kan hem niet naar 100% brengen!

Iemand anders ook dit probleem?
Ktenolix schreef op dinsdag 22 maart 2016 @ 07:55:
[...]

Je hebt zeker weten alle situation bords gechecked in de safe houses/HUB/BoO?
uiteraard, zoals je kan zien op de screendump.

via google idd meer mensen gevonden met het zelfde probleem :(

[ Voor 26% gewijzigd door Floks op 22-03-2016 07:57 ]

Floksor

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Floks schreef op dinsdag 22 maart 2016 @ 07:53:
ik heb maar een ticked aangemaakt op het forum ( ja naar gezeik met siege, nu ook hier)

[afbeelding]

Je hebt zeker weten alle situation bords gechecked in de safe houses/HUB/BoO?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[afbeelding]

Missies worden toch regelmatig weer nieuwe gevonden, soms moet je eerst iets anders doen voor ze komen en dan natuurlijk dat bord onderzoeken om te zien of er weer wat geupdate wordt op je kaart, maar goed dat weet je vast al dus dan zal het wel echt een bug zijn, hoewel anderen het volgens mij al voor elkaar hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xyzer
  • Registratie: Januari 2007
  • Niet online

Xyzer

Valid XHTML & CSS.

[afbeelding]

Ik had ditzelfde probleem, meerdere keren game opnieuw opstarten, meerdere keren alle safehouses af.. Uren bezig.. Niks hielp..

Ik joinde random een party en werd gekicked, daarna zat ik ineens weer in mijn eigen progress. Join een party en leave, kijk of je verder kan met je eigen progress op die manier.

Hier komt ooit nog wat te staan..

Acties:
  • 0 Henk 'm!
[...]

Op je screenshot is te zien dat je alle safehouses unlocked hebt. Dat zegt nog niet dat je de situation bords gechecked hebt. :P Maar aangezien je dat wel hebt gedaan, lijkt me een ticket aanmaken idd het juiste om te doen. Lijkt me erg vervelend. Ik had gisteren ook bijna dat probleem, maar ik moest nog een area. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thrace Grumble
  • Laatst online: 17-09 19:59

Thrace Grumble

XB: Thrace Grumble

Verwijderd schreef op dinsdag 22 maart 2016 @ 07:11:
[...]

Whahahahaha! Ja, die lol blijft wel, mag je me nog vaker reviven dan anders. ;) Gisteren overigens level 14 geworden, maar ik zag jou al ergens rond level 20 zweven..

Nog even fun gehad met hexxagram de powerplant missie gedaan, leverde zo'n 50k XP op dus doen schoot ik ineens naar halfverwege level 13. Daarna laat na mijn spaanse les nog eventjes een paar side missions en encounters gedaan en voila..level 14. :)
Gaat lekker dat dus! Gisteren niet aan gamen toegekomen, loop dus al weer flink achter met m'n lvl 10. :( Zal wss toch es een keer iets hulp van jullie nodig hebben om weer een beetje in de buurt te komen :)

XB: Thrace Grumble | FFXIV: Riku Neneh @ Moogle (SnR) | Switch (o.a. MHGU): SW-1221-6759-0029 | Steam: thracegrumble

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Thrace Grumble schreef op dinsdag 22 maart 2016 @ 08:13:
[...]

Gaat lekker dat dus! Gisteren niet aan gamen toegekomen, loop dus al weer flink achter met m'n bijna lvl 10. :( Zal wss toch es een keer iets hulp van jullie nodig hebben om weer een beetje in de buurt te komen :)
als op de PC is; slinger me een invite, farmen we wat :+

⭐Game Profiles: 🕹️Steam - 🎮PSN - 🇪🇦 GoT_Hollandhards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Gaat lekker dat dus! Gisteren niet aan gamen toegekomen, loop dus al weer flink achter met m'n bijna lvl 10. :( Zal wss toch es een keer iets hulp van jullie nodig hebben om weer een beetje in de buurt te komen :)
Dat komt wel goed, ik heb nog maar heel weinig tijd om te spelen gezien mijn verhuizing en dan moet ik maar hopen dat mijn Internet meteen werkt. ;) Jij komt wel weer in de buurt, in ieder geval van mij. ;) En aangezien we veel te gezellig zijn, nemen ze ons toch wel weer mee ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steffeh
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 16-09 16:42

[afbeelding]

[...]

Dit had ik ook! Heeft iets te maken met het feit dat je in een groep bent geweest die de missies al hebben afgerond waar je niet bij in de buurt was of hebben afgerond nadat jij er in zat. Behoorlijk irritant in ieder geval.

Wat bij mij hielp, was een maatje joinen, toen zag ik de missies opeens wel verschijnen. Ik weet niet of hij ze wel of niet heeft gedaan, maar ik heb ze snel gedaan en toen kon ik alles upgraden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swv
  • Registratie: Oktober 2010
  • Nu online

swv

steffeh schreef op dinsdag 22 maart 2016 @ 08:16:
Wat bij mij hielp, was een maatje joinen, toen zag ik de missies opeens wel verschijnen. Ik weet niet of hij ze wel of niet heeft gedaan, maar ik heb ze snel gedaan en toen kon ik alles upgraden.
Dan heeft hij ze nog niet gedaan. Dat is althans mijn ervaring.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joenino
Gister weer een leuke avond gehad online :D Speel op het moment nog veel alleen om zo even snel alle resourcemissies te kunnen doen.

Ook de laatste missie maar "even" gedaan. Ben 30 dus dacht ach waarom ook niet gelijk op hard. Haha daar kwam ik wel van terug met randoms. We waren met ze 3e en 1 constant afk wat dus echt rete iritant is. Vijanden worden een stuk sterker per persoon dus we moesten met 2 man zo'n beetje alles clearen. Uiteindelijk wel gelukt maar wat waren sommige stukken klote zeg :P

Vooral die sniper gasten met dat groene licht zijn echt klote :P 1 schot en je bent bijna dood.

Gelijk maar even die high end pistol gecraft :P (welke je als craftingplan krijgt)

Al met al erg vermaakt. Vanavond maar even de darkzone proberen. Al is die bijna niet te doen solo dus mochten mensen ook de DZ in gaan voel je vrij om me te inviten. Uplay: Joenino (PC)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Nou, klokkijken kunnen ze iig niet bij Massive :P
Server ging over 30 min down, en voila er uit gekicked :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shoombak
  • Registratie: September 2008
  • Niet online
Vanmorgen nog een tijdje BulletKing gefarmed, maar echt hele goeie drops heeft niet volgens mij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

shoombak schreef op dinsdag 22 maart 2016 @ 09:09:
Vanmorgen nog een tijdje BulletKing gefarmed, maar echt hele goeie drops heeft niet volgens mij?
zwik aan purples en caduceus

men farmde hem voor de easy PC...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Zelf ook nog gedaan vanmorgen, helaas geen geluk, maar hij kan een gele AR droppen (Caduceus) die behoorlijk goed is.

Verder:
- Phoenix Credits
- Purples (upgrades voor sommigen, en sowieso crafting mats)
- Kans op Caduceus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The.Sticky
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 10-09 14:34
Angeloonie schreef op dinsdag 22 maart 2016 @ 09:10:
[...]

Zelf ook nog gedaan vanmorgen, helaas geen geluk, maar hij kan een gele AR droppen (Caduceus) die behoorlijk goed is.

Verder:
- Phoenix Credits
- Purples (upgrades voor sommigen, en sowieso crafting mats)
- Kans op Caduceus
Hij heeft Caduceus bij mij in totaal 3 keer gedropped :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricloo86
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 14-11-2024
The.Sticky schreef op dinsdag 22 maart 2016 @ 09:24:
[...]

Heb hem ook 3 keer gehad, waarvan de laatste op 11 na hoogste damage heeft die hij kan hebben, heerlijk!!
Echter ben ik in tegenstelling tot vele andere erg content met mijn golden AK74.

1,2m credits en 350 Phoenix credits bij elkaar gesprokkeld (naast twee gekochte wapens, dus waren er nog wel meer 8) )

PSN: Ricloo86
Check mijn Virtual Photography account op Insta (ricloo86)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Just_A_User
Verwijderd schreef op dinsdag 22 maart 2016 @ 07:11:
[...]

Hahaha, ja, sure. :P Ja level 21 ben ik nu. Maar, level 14 schiet ook al op. Ik heb het eigenlijk vooral obv side missions en encounters etc gedaan.
[...]

Gaat lekker dat dus! Gisteren niet aan gamen toegekomen, loop dus al weer flink achter met m'n lvl 10. :( Zal wss toch es een keer iets hulp van jullie nodig hebben om weer een beetje in de buurt te komen :)
Tsssss, wie is er nu nog lvl 10. Kan écht niet. :P Sure, als ik online ben join je me maar gewoon, hoef je niet eerst te vragen, gewoon hop, joinen die game. :)

Gisteren nog even met Hexxagram gespeeld. Was weer een mooie sessie. Gelachen, en die gast blijft maar dood gaan :P. Dan revive ik 'm, en nog geen 5 sec later...ehh...heb je ff tijd om me te reviven? :P

Police School story missie nog gespeeld, en daarna nog een missie die eigenlijk behoorlijk lang duurde, en ook best lastig was, maar, bovenal, veel lol gehad. :D

Ik was daarna level 20, en toen ging Hexxagram off, was ik in the BoO, en daar zag ik dat ik een level 21 wapen kon craften. Een Vector nog iets, dus dat heb ik gedaan, en daarna moest ik doorspelen om lvl 21 te bereiken zodat ik dat wapen kon equippen. Ik heb er geen spijt van want het schiet veel lekkerder dan die klote M60 die all over the place is.

Wel nog een vraagje, in de BoO kun je die Wings upgraden. Het probleem waar ik nu tegen aan loop is dat ik bij 1 wing nu nog maar 1 ding over heb wat 1000 punten kost, maar om die te kunnen activeren moet ik eerst 2 wing upgrades doen ofzo, maar ik snap gewoon niet wat ze daar willen. Ik heb meer dan 1000 points maar ik weet niet waar ik wat moet doen om daar verder te komen?

[ Voor 19% gewijzigd door Just_A_User op 22-03-2016 09:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

The.Sticky schreef op dinsdag 22 maart 2016 @ 09:24:
[...]

Grats :)
Ik heb zondagmiddag 6 uur lopen farmen en 2x gehad.
Gisteren en vandaag in totaal ook zo'n 3 uur, maar helaas niet nog eens -O-

Gisterenavond speedfarmen van Lexington met een clubje van Tweakers/Discord. In zo'n 10-15 minuten er doorheen vliegen en 30PC en een geel item erbij. Dat ging best lekker :)
Helaas was ik dan wel zo stom om mijn ideale gloves per ongeluk te salvagen omdat ik een van de nieuwe per abuis aan had -O-

Vanmorgen bezig geweest om goede Stamina mods te craften, craftscherm zegt iets van 115-145 stamina, maar werkelijk alles wat ik crafte zat tussen de 120-129. En ik had nog maar 8 Stamina nodig om een 40% accuracy op de Vector te unlocken. Gelukkig waren mijn oude rolls 122 e.d. en met 128 erbij ging het precies goed en zit ik nu op exact de requirement :D 1889 Stamina nu, 30xx Firearms :)

Daarnaast ook nog een paarse First Wave M1A gevonden met Balanced en Stable :D Dat helpt best wel :)

[ Voor 57% gewijzigd door Angeloonie op 22-03-2016 09:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Monda
Heb alles geprobeerd, maar heel die bulletking nooit gezien... Helaas. Misschien te laag level ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Convoy
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 17-09 07:04

Convoy

g44p

Monda schreef op dinsdag 22 maart 2016 @ 09:35:
[...]

Heb alles geprobeerd, maar heel die bulletking nooit gezien... Helaas. Misschien te laag level ofzo.
Dan heb je hem waarschijnlijk al gekilled :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricloo86
[...]

Inderdaad al gekilled, had je iemand moeten joinen die hem nog wel had.
Die van mij was ook al naar de eeuwige jachtvelden O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

[...]

Als je hem nog niet gekilled hebt moet je ten westen van de safehouse eerst een supply drop missie voltooien.

Ik had de game al op 100% voordat ik serieus de DZ in was geweest :+ Dus heb mijzelf genaaid daarmee.. Gelukkig via matchmaking in die safehouse heb je BK zo weer :)

[ Voor 50% gewijzigd door Angeloonie op 22-03-2016 09:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Monda
Convoy schreef op dinsdag 22 maart 2016 @ 09:36:
[...]

Dan heb je hem waarschijnlijk al gekilled :+
Nee 100% zeker niet. Heb ook nog maar 2 savehouses "gecleared". Ben level 6 nog maar en gewoon helemaal naar het desbetreffende savehouse gelopen en daar map geupdate + missies in datdat district aangevraagd binnen. Maar buiten geen spoor van die bloedhond. Ik vermoed gewoon nog te vroeg in hethet spel ofzo. Misschien verschijnt ie pas vanaf, ik zeg maar wat, level 10?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Monda
Angeloonie schreef op dinsdag 22 maart 2016 @ 09:43:
[...]

Als je hem nog niet gekilled hebt moet je ten westen van de safehouse eerst een supply drop missie voltooien.

Ik had de game al op 100% voordat ik serieus de DZ in was geweest :+ Dus heb mijzelf genaaid daarmee.. Gelukkig via matchmaking in die safehouse heb je BK zo weer :)
Aaaah kijk... Die tip had ik gisteren avond moeten hebben haha. Nee dat was t dus. Thnx iig. Helaas nu te laat voor dat farmen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xven0mxz
  • Laatst online: 16-09 16:13

xven0mxz

Feyenoord Rotterdam 1908!

duuuuurt lang die update! ik wil spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

steppy schreef op dinsdag 22 maart 2016 @ 09:50:
duuuuurt lang die update! ik wil spelen.
Niet zeuren, ik zit nog op kantoor :+

Ben benieuwd hoe de update is. Ik verwacht wel dat er dus veel meer Rogue gegaan wordt, wat behoorlijk irritant kan gaan worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• looyenss
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 15-09 18:59
Angeloonie schreef op dinsdag 22 maart 2016 @ 09:52:
[...]

Ben benieuwd hoe de update is. Ik verwacht wel dat er dus veel meer Rogue gegaan wordt, wat behoorlijk irritant kan gaan worden.
nee man, gister weer een hoop rogue gekilled. Laat maar komen!

Energie idioot | Gek op gelijkspanning | DC-pel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• co2301
Angeloonie schreef op dinsdag 22 maart 2016 @ 09:52:
[...]

Is het bekend hoe veel dat bij is gesteld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

looyenss schreef op dinsdag 22 maart 2016 @ 09:55:
[...]

nee man, gister weer een hoop rogue gekilled. Laat maar komen!
Liever niet, wat een Rogue killen is leuk, maar meestal hebben ze dan dus al iemand gekilled. Lekker als je net wilt extracten en ze rapen je een halve minuut voor de extract -O- Er gaat dan geheid gecamped worden bij de Extraction zones verwacht ik. En dan heb je naast Rogues dus ook nog de NPC's die doodleuk respawnen bovenop je..
co2301 schreef op dinsdag 22 maart 2016 @ 09:55:
[...]

Is het bekend hoe veel dat bij is gesteld?
Niet meer dan dit:
Players killed in the Dark Zone now drop ammo, medkits and grenades. This loot is generated and not taken from the dying players’ inventory
Players killed in the Dark Zone will lose less Dark Zone Funds and Experience (Rogue and non-Rogue)
Dark Zone Funds and Experience rewards for surviving Rogue status have been improved
Dark Zone Funds and Experience rewards for killing Rogue agents have been improved

[ Voor 6% gewijzigd door Angeloonie op 22-03-2016 10:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• co2301
Angeloonie schreef op dinsdag 22 maart 2016 @ 09:58:
[...]

Liever niet, wat een Rogue killen is leuk, maar meestal hebben ze dan dus al iemand gekilled. Lekker als je net wilt extracten en ze rapen je een halve minuut voor de extract -O- Er gaat dan geheid gecamped worden bij de Extraction zones verwacht ik.

[...]

Niet meer dan dit:
Players killed in the Dark Zone now drop ammo, medkits and grenades. This loot is generated and not taken from the dying players’ inventory
Players killed in the Dark Zone will lose less Dark Zone Funds and Experience (Rogue and non-Rogue)
Dark Zone Funds and Experience rewards for surviving Rogue status have been improved
Dark Zone Funds and Experience rewards for killing Rogue agents have been improved
Dat had ik idd ook gelezen. Las gisteren iemand die berekend had, als je level 50 bent in de DZ, 1x doodgaan als rogue zijnde, dat je dan 230 NPC's moest killen om dezelfde hoevelheid xp terug te krijgen 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Monda
Wel jammer, eigenlijk te laat begonnen. Voordelen als farmen bij bosses die respawnen en niet snel worden aangevallen in DZ ivm nadelige gevolgen roque, zijn verleden tijd. Andere kant is misschien beter dat alles meer tijd en moeite gaat kosten nu en de uitdaging groter blijft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricloo86
Had het prima gevonden om de beloning omhoog te schroeven als je je hunttime overleeft, maar geen zin dat je alleen maar elkaar aan het afknallen bent.

Als je roque gaat doe je dat met een reden, dus als het mis gaat en je verliest veel dan is dat je eigen schuld. (uitzonderingen daargelaten).

Als het weinig tot niets kost heb je niets te verliezen dus wordt het gewoon een zooitje.

Pagina: 1 ... 70 ... 111 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Het is niet de bedoeling om hier te slowchatten of offtopic posts te plaatsen. Dit kan in 1 van de 2 verschillende Discord channels. Countdown timers/posts zijn ook ongewenst. Deze post heeft wat meer informatie over wanneer er gespeeld kan worden

Ook is dit topic niet bedoeld voor de verzendervaring bij verschillende webshops. Daarvoor is genoeg te vinden in het shopping forum (SF). Er zijn problemen met gold editions van bol.com. Deze zijn per ongeluk allemaal geannuleerd, maar zijn gewoon nog te bestellen

Je kunt je hier aanmelden voor de spelerslijst