| The bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten |
Vanuit het oogpunt van een ervaren speler, wat die meneer waar ik op reageerde niet is.himlims_ schreef op maandag 21 maart 2016 @ 08:38:
[...]
moeilijk? er is helemaal niets moeilijk aan deze game, beetje mijn kritiek ook;
Niet iedereen heeft dezelfde ervaring/hetzelfde niveau. Je kunt dan wel heel hard roepen 'het is helemaal niet moeilijk', maar dat is het voor hem dus wel en daar help je hem verder niet mee (sterker nog, dat frustreert alleen maar verder omdat iemand zich dan helemaal dom voelt). Wel met vragen hoe hij speelt en uitleggen hoe het dan wel werkt.
[ Voor 0% gewijzigd door NLxAROSA op 21-03-2016 09:38 . Reden: typo. ]
Ben ook wel benieuwd naar de visie en mening van die gasten van UBI omtrent Rogues & DZ.
Daarbij vind ik een groot minpunt van deze game dat je de top loot krijgt door middel van craften i.p.v. Boss Drops.
Misschien komt daar nog verandering in met de Raids die eraan komen.
[ Voor 5% gewijzigd door Hyperiax op 21-03-2016 09:45 ]
Geen flauw idee meerJust_A_User schreef op maandag 21 maart 2016 @ 09:27:
[...]
Vriendin?Dat was in de tijd van Destiny nog niet zo, toen was er wel een meiske waar je mee zat te kloten. Is dat d'r?
Ik dacht iets te horen van deze week.jbaan schreef op maandag 21 maart 2016 @ 09:44:
Iemand die weet wanneer de patch uitkomt?
Ben ook wel benieuwd naar de visie en mening van die gasten van UBI omtrent Rogues & DZ.
Daarbij vind ik een groot minpunt van deze game dat je de top loot krijgt door middel van craften i.p.v. Boss Drops.
Misschien komt daar nog verandering in met de Raids die eraan komen.
Tevens zou er iets van een podcast opgenomen worden ook.
[ Voor 49% gewijzigd door tha_crazy op 21-03-2016 09:46 ]
Hmmm, ik kijk misschien overheen maar bij pc zie ik geen inspect...Ktenolix schreef op maandag 21 maart 2016 @ 09:11:
[...]
Als je in het appearance menu in een bepaalde categorie zit (bijvoorbeeld hats), dan kun je op Inspect drukken om het van dichtbij te bekijken. Op de PS4 is dat driehoekje
Misschien in het hoofd-overzicht van appearance de gewenste categorie highlighten (dus niet in dat sub-menu gaan), is er dan een inspect beschikbaar?xamirz schreef op maandag 21 maart 2016 @ 09:48:
[...]
Hmmm, ik kijk misschien overheen maar bij pc zie ik geen inspect...
Volvo EX30 SMER Core - Wallbox Pulsar Plus 22kW
Ben vnl. lagere zones aan t clearen geweest, en hier en daar encounters gedaan. Daarnaast beetje aan t explorenJust_A_User schreef op maandag 21 maart 2016 @ 09:26:
[...]
Lol. Ik weet het ook niet. Ik heb het vooral gedaan op basis van de encounters en side missions etc. Ik heb nog 1 hoofdmissie geprobeerd in mn eentje, maar dat lukte niet, dus dat heb ik opgegeven. Maar als je veel side missions, encounters etc doet, dan level je snel.
Ik snap om eerlijk te zijn niet hoe jij nog steeds maar lvl 10 kunt zijn![]()
Die hoofdmissies doe ik wel met jullie samen, en ik heb nog láng niet alle telefoon recordings etc, die wil ik ook allemaal doen. Wij zijn vorige week met een paar man de DZ in gegaan. Een en al hectiek, maar wel heel erg tof om te doen.
Ik ben wel up voor een potje vanavond, weet niet of er iemand zin heeft wat mee aan te kloten? Jij bv, ThraceG? Dat we je lvl even een beetje opkrikken?
Ik kan vanavond wel (goed idee!) maar zal pas laat online zijn. Tegen een uurtje of 22-22.30 vrees ik..
XB: Thrace Grumble | FFXIV: Riku Neneh @ Moogle (SnR) | Switch (o.a. MHGU): SW-1221-6759-0029 | Steam: thracegrumble
Mocht ik daarom nou ook een keer niet op een invite ingaan dan is dat waarschijnlijk de reden.
(ze mag van mij ook niet bellen met een vriendin in de kamer)
Woensdag avond werkt ze weer tot 20u Woo-hoo
God wat heb ik het toch handigSipio schreef op maandag 21 maart 2016 @ 09:56:
Ik geef het eerlijk toe mannen, mijn vriendin kan er helaas slecht tegen als ik door de headset loop te praten, kan dus eigenlijk alleen communiceren als ze er niet is en communicatie bij deze game is nou echt wel handig.
Mocht ik daarom nou ook een keer niet op een invite ingaan dan is dat waarschijnlijk de reden.
(ze mag van mij ook niet bellen met een vriendin in de kamer)![]()
Zat laast en in game te lullen, en ondertussen met m'n vriendin te bellen.
Die vond t maar wat lachen, evenals de party

Maar misschien in een anderen kamer gamen?
van het weekend gast die sex had met zijn vriendin, en mic niet gemute was ook leukSipio schreef op maandag 21 maart 2016 @ 09:56:
Ik geef het eerlijk toe mannen, mijn vriendin kan er helaas slecht tegen als ik door de headset loop te praten, kan dus eigenlijk alleen communiceren als ze er niet is en communicatie bij deze game is nou echt wel handig.

I hope you recorded this.himlims_ schreef op maandag 21 maart 2016 @ 10:02:
[...]
van het weekend gast die sex had met zijn vriendin, en mic niet gemute was ook leuk![]()
Volvo EX30 SMER Core - Wallbox Pulsar Plus 22kW
Ik heb dit weekend dus ook geen hoofdmissies gedaan, die heb je helemaal niet per se nodig om snel te levelen.Thrace Grumble schreef op maandag 21 maart 2016 @ 09:55:
[...]
Ben vnl. lagere zones aan t clearen geweest, en hier en daar encounters gedaan. Daarnaast beetje aan t explorenHoofdmissies heb ik dit weekend niet echt gedaan, terwijl je daar juist t meeste van levelt. Zal qua lvl wel.omhoog schieten als ik die missies doe.
Ik kan vanavond wel (goed idee!) maar zal pas laat online zijn. Tegen een uurtje of 22-22.30 vrees ik..
Weet je waar ik moeite mee heb? Die drones vinden. Of nou ja, ik heb er nu 3 gelokaliseerd, hangen boven in een gebouw, maar ik heb geen flauw idee hoe ik er moet komen

Och ja, je moet toch wat he.
Ik heb nog maar 1 high-end item, de rest is purple. Mijn stats zijn +-110k dps +- 65000 health
Toen ik nog een pak slechter gegeared was heb ik het eens geprobeerd maar ging het voor geen meter. Nu heb ik totaal geen idee wanneer ik zo'n missie kan doen, want ik wil het graag doen voor de reward...
Of als iemand graag eens samen zo'n missie wilt doen of DZ farmen --> add me op Uplay, ik ben 'Phaex87'
Waarom kan je vriendin slecht tegen voice comms? Het is gewoon gepraat... Of bedoel je dat jij door haar tv-programma heen praat oid? Hoogste tijd voor een rustig en privé game hoekje in huis iig!Sipio schreef op maandag 21 maart 2016 @ 09:56:
Als jij nou gaat toestaan dat zij in de kamer mag bellen en zij toestaat dat jij in de kamer voice comms mag gebruiken creëer je een win-win situatie! (i)
Steam: Arrahant | PSN: Arrahant84 | XBL: Arrahant | Origin: Arrahant | Nintendo: Arrahant
Hint: Als jij niet bij de drone kan, laat de drone dan tot bij jou komenJust_A_User schreef op maandag 21 maart 2016 @ 10:04:
[...]
Weet je waar ik moeite mee heb? Die drones vinden. Of nou ja, ik heb er nu 3 gelokaliseerd, hangen boven in een gebouw, maar ik heb geen flauw idee hoe ik er moet komen
Steam/uPlay: EvulKlowne
Heb dus ook weer wat blueprints gehaald en gear geupgrade. Nu al wat meer items geel, dus schiet al op.
Heb nu Kneepads, Backpack, Mask, Gloves al geel en ook de stamina gearmod geel. Verder Caduceus als AR, Vector als SMG, Damascus als pistool en nog een LMG en een M1A als sniper (met een dikke 40% accuracy roll).
Vanmorgen maar besloten om een backpack te recalibraten á 31 PC. Van de 8 die ik gecraft had had geen een mijn gewenste rolls (550+ firearms/armor/ammo), dus dit was in mijn ogen de beste oplossing. Gelukkig dus wel meteen de 1e keer +ammo als nieuwe mod. 31 PC armer maar nu wel "klaar" met de backpack en kan ik weer andere items gaan craften.
Gevolg van het farmen is eigenlijk dat mijn stats enorm gestegen zijn, zowel firearms als stamina zijn nu flink hoger, en mijn DPS met Caduceus zit dacht ik op iets van 130k+
Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie
ambi schreef op maandag 21 maart 2016 @ 10:09:
[...]
Hint: Als jij niet bij de drone kan, laat de drone dan tot bij jou komen

PSN: Bellerophon-
Ze heeft helaas niet zoveel met gamen, al kreeg ik dan wel weer de PS4 van haar kado, ze gunt het mij van harte maar zelf heeft ze er weinig mee, gaat nog moeilijk worden haar te overtuigen van de PSVR
Ontopic.. Ik zie in video's ook mensen lopen in paarse jassen etc, die krijg je net als de wapens ook op een later level lijkt mij?
Nou was ik sowieso niet van plan rogue te gaan zodra ik de DZ bezoek maar het is dus uitkijken als je iemand in het paars ziet hem niet tegen je te krijgen denk ik.
was aardig eentonig, dat wel; maar veel shit gelootAngeloonie schreef op maandag 21 maart 2016 @ 10:13:
Gisteren en vanmorgen flink bezig geweest met de Bullet KingGisteren zo'n 6 uur zowat non-stop gefarmed. Echt extreem saai maar resultaat was wel 2x Caduceus (2e drop was helaas slechter dan de 1e
) en een shitload aan Phoenix Credits.
Heb dus ook weer wat blueprints gehaald en gear geupgrade. Nu al wat meer items geel, dus schiet al op.
Heb nu Kneepads, Backpack, Mask, Gloves al geel en ook de stamina gearmod geel. Verder Caduceus als AR, Vector als SMG, Damascus als pistool en nog een LMG en een M1A als sniper (met een dikke 40% accuracy roll).
Vanmorgen maar besloten om een backpack te recalibraten á 31 PC. Van de 8 die ik gecraft had had geen een mijn gewenste rolls (550+ firearms/armor/ammo), dus dit was in mijn ogen de beste oplossing. Gelukkig dus wel meteen de 1e keer +ammo als nieuwe mod. 31 PC armer maar nu wel "klaar" met de backpack en kan ik weer andere items gaan craften.
Gevolg van het farmen is eigenlijk dat mijn stats enorm gestegen zijn, zowel firearms als stamina zijn nu flink hoger, en mijn DPS met Caduceus zit dacht ik op iets van 130k+
Later de avond zijn we speedruns gaan proberen; ging best aardig op eind. Dan is iedere run 30 phoenix + 1 geel garrandeerd. Vond dat toch wel leuker, en credit wise efficienter.
- In game voice chat lijkt niet te werken, als ik MM doe dan krijg ik andere spelers en ik zie dat ze praten aan de 'geluidsgolfjes' naast hun naam, maar hoor ze niet. Iemand meer last van?
- Mijn video kaart (AMD R9 390) blaast echt als een gek als ik The Division speel, drivers enz zijn up-to-date. Het kan natuurlijk zijn dat het een zware belasting is voor de gpu maar het lijkt wel een stofzuiger.
http://steamcommunity.com/id/teupje/
maakt niet uit welke GPU; load gaat naar 100%teupje schreef op maandag 21 maart 2016 @ 10:23:
Sinds deze week speel ik The Divsion en heb 2 vraagjes:
- In game voice chat lijkt niet te werken, als ik MM doe dan krijg ik andere spelers en ik zie dat ze praten aan de 'geluidsgolfjes' naast hun naam, maar hoor ze niet. Iemand meer last van?
- Mijn video kaart (AMD R9 390) blaast echt als een gek als ik The Division speel, drivers enz zijn up-to-date. Het kan natuurlijk zijn dat het een zware belasting is voor de gpu maar het lijkt wel een stofzuiger.
Speedruns op welke missie?himlims_ schreef op maandag 21 maart 2016 @ 10:23:
[...]
was aardig eentonig, dat wel; maar veel shit geloot
Later de avond zijn we speedruns gaan proberen; ging best aardig op eind. Dan is iedere run 30 phoenix + 1 geel garrandeerd. Vond dat toch wel leuker, en credit wise efficienter.
Verwijderd
Dit weekend veel bezig geweest in de DZ (lvl 43, nog even) en eens wat Challenge modes geprobeerd. Was net te laat voor wat tweaker invites helaas dus daarna met een vriend 2 randoms gezocht. Moet zeggen dat als je de juiste mensen tegenkomt dat het best goed te doen is.
Wat ik wel vreemd vind is hoe bang mensen zijn om te praten ingame. Dit terwijl er gewoon een goede voicechat is ingebouwd.
Verwijderd
Lexington of Lincoln tunnel... die kan je beide doen in 10 - 15min per run (als je een fireteam hebt wat goed ingespeeld is op elkaar)
< 9min. deden wij m gisteren op het laatst, daar kan nog minstens 1minuut vanaf; veel is afhankelijk van de route die mobs lopen, en of ze uit hun holletje willen komen (in lift blijven staan enzo)Verwijderd schreef op maandag 21 maart 2016 @ 10:30:
[...]
Lexington of Lincoln tunnel... die kan je beide doen in 10 - 15min per run (als je een fireteam hebt wat goed ingespeeld is op elkaar)
Verwijderd
ik neem hem ruimhimlims_ schreef op maandag 21 maart 2016 @ 10:31:
[...]
< 9min. deden wij m gisteren op het laatst, daar kan nog minstens 1minuut vanaf; veel is afhankelijk van de route die mobs lopen, en of ze uit hun holletje willen komen (in lift blijven staan enzo)
later op de avond nog een half uurtje solo Bullet King.
Wel allemaal purples, en uiteindelijk aangekomen op 61kdps met een smg en 45k met een sniper.
Merk dat ik nu in de flow zit van Destiny en dat is best wel aardig
Maar euh: Bullet King kan dus wel highend droppen, of moet ik blij zijn met mn 61k smg?
ja, paarse jassen (er zijn meerdere type jassen) en rode sjaals en mutsen krijg je inderdaad als drops later in de game (volgens mij kreeg ik de eerste rond level 27)Sipio schreef op maandag 21 maart 2016 @ 10:22:
Ontopic.. Ik zie in video's ook mensen lopen in paarse jassen etc, die krijg je net als de wapens ook op een later level lijkt mij?
[ Voor 11% gewijzigd door robinez op 21-03-2016 10:36 ]
Dat lijkt me normaal bij spellen die veel van de gpu eisen.teupje schreef op maandag 21 maart 2016 @ 10:23:
Je kan wat settings omlaag gooien en de fps limiter aanzetten.
Mechwarrior Online: Flapdrol
Maar die rewards krijg je maar 1x toch?himlims_ schreef op maandag 21 maart 2016 @ 10:23:
[...]
was aardig eentonig, dat wel; maar veel shit geloot
Namen pls Hollandhardshimlims_ schreef op maandag 21 maart 2016 @ 10:02:
[...]
van het weekend gast die sex had met zijn vriendin, en mic niet gemute was ook leuk![]()
Vanavond weer knallen in Challenge dungeons.
Hoelang zal het nog leuk blijven als we alle dikke loot al hebben?
[ Voor 18% gewijzigd door Hyperiax op 21-03-2016 10:39 ]
Verwijderd
Naja als je Boss sloopt en daarna dood gaat aan zijn "adds" .....dan respawned hij. En volgens mij krijg je voor elke challenge run wel je rewards....Denk ik ?

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 21-03-2016 10:38 ]
Verwijderd
nope, je krijgt per run 1x HE item + 30 PC (gegarandeerd)
dus als jij een CM run in 10min kan doen, en je doet het 2 uur, de winst
12 HE Items
360 PC credits.
Verwijderd
Ik ben zelf nog maar lvl 11, ben niet meer verder gekomen. Eigenlijk geen tijd meer gehad. Jammer, straks kan ik weer alleen verder maar het is niet anders want ik ben gewoon enorm druk.Thrace Grumble schreef op maandag 21 maart 2016 @ 08:14:
[...]
En Sentinel is ondertussen lvl 17/18..Ik ben gisteren lvl 10 geworden en kreeg een popup van de DZ. Misschien dat ik daar vanavond ff induik, of kan ik beter nog ff wachten?
Ik zal die limiter is proberen vanavond. Heb net een nieuw systeem dus wil wel ten volste kunnen genieten van de pracht en praal natuurlijkhaarbal schreef op maandag 21 maart 2016 @ 10:34:
[...]
Dat lijkt me normaal bij spellen die veel van de gpu eisen.
Je kan wat settings omlaag gooien en de fps limiter aanzetten.
Iemand ook nog idee over de voicechat?
Eventueel teruglopen naar de savehouse na de kill van de boss is ook een optie.Verwijderd schreef op maandag 21 maart 2016 @ 10:37:
[...]
Naja als je Boss sloopt en daarna dood gaat aan zijn "adds" .....dan respawned hij. En volgens mij krijg je voor elke challenge run wel je rewards....Denk ik ?
Maar idd dood gaan, gaat sneller
Hoeveel dps en stamina zitten jullie dan? Gisteren met wat randoms geprobeerd maar na 10x doodgaan kwamen we niet verder dan het trappenhuis..himlims_ schreef op maandag 21 maart 2016 @ 10:31:
[...]
< 9min. deden wij m gisteren op het laatst, daar kan nog minstens 1minuut vanaf; veel is afhankelijk van de route die mobs lopen, en of ze uit hun holletje willen komen (in lift blijven staan enzo)
Verwijderd
Had je even tussen die Sound options gekeken ? Om zeker te weten dat de juiste headset geselecteerd staat en je voicechat settings goed staan ?teupje schreef op maandag 21 maart 2016 @ 10:38:
[...]
Ik zal die limiter is proberen vanavond. Heb net een nieuw systeem dus wil wel ten volste kunnen genieten van de pracht en praal natuurlijk![]()
Energie idioot | Gek op gelijkspanning | DC-pel
Kan alleen voor mezelf spreken maar veel samengespeeld met Himlims_co2301 schreef op maandag 21 maart 2016 @ 10:39:
[...]
Hoeveel dps en stamina zitten jullie dan? Gisteren met wat randoms geprobeerd maar na 10x doodgaan kwamen we niet verder dan het trappenhuis..
Zit momenteel op 140k dps en 62k hp (geen idee hoeveel stamina dat is)
Ja heb ik gedaan, maar het gaat erom dat ik andere spelers niet hoor. Zelf heb ik nog niet kunnen testen of mijn mic uberhaupt wel werkt.Verwijderd schreef op maandag 21 maart 2016 @ 10:40:
[...]
Had je even tussen die Sound options gekeken ? Om zeker te weten dat de juiste headset geselecteerd staat en je voicechat settings goed staan ?
dit;
je krijgt 1x de daily bonus (mits van toepassing) en 1x geel bij compelten missie met kans op drop bij boss. en iedere run 30 PxCVerwijderd schreef op maandag 21 maart 2016 @ 10:38:
[...]
12 HE Items
360 PC credits.
Verwijderd
En je Electronics ? of negeer je deze bewust dan ? Pure DPS build maybejbaan schreef op maandag 21 maart 2016 @ 10:41:
[...]
Kan alleen voor mezelf spreken maar veel samengespeeld met Himlims_
Zit momenteel op 140k dps en 62k hp (geen idee hoeveel stamina dat is)
Alleen is geen optie, ik lvl ook niet snelVerwijderd schreef op maandag 21 maart 2016 @ 10:38:
[...]
Ik ben zelf nog maar lvl 11, ben niet meer verder gekomen. Eigenlijk geen tijd meer gehad. Jammer, straks kan ik weer alleen verder maar het is niet anders want ik ben gewoon enorm druk.
XB: Thrace Grumble | FFXIV: Riku Neneh @ Moogle (SnR) | Switch (o.a. MHGU): SW-1221-6759-0029 | Steam: thracegrumble
Verwijderd
ik zit op 140k (AR) en 145k (SMG) dps, 57k staminaco2301 schreef op maandag 21 maart 2016 @ 10:39:
[...]
Hoeveel dps en stamina zitten jullie dan? Gisteren met wat randoms geprobeerd maar na 10x doodgaan kwamen we niet verder dan het trappenhuis..
de grap is dat op dit moment Smart Cover stackt... de setup waar ik hem mee doe (en je kan kleine aanpassingen doen) is.
pers 1: Smart Cover (conceal) + Pulse (damage increase) + ulti
pers 2: Smart Cover (trapper) + Pulse (damage increase) + ulti
pers 3: Smart Cover (recharge) + Seeker mine (smoke) + ulti
pers 4: Smart Cover (recharge) + healing station (ammo) + ulti
Ik zie het gebeuren dat er aanpassingen gedaan gaan worden, maar met deze combo wordt je dps richting de 300k geboost, je hebt 2x extra auto healing + extra ammo, en een damage reduction.
Denk dat dit voorbereiding is voor intrusionjbaan schreef op maandag 21 maart 2016 @ 10:36:
[...]
Namen pls Hollandhardshahaha
Vanavond weer knallen in Challenge dungeons.
Hoelang zal het nog leuk blijven als we alle dikke loot al hebben?
van andere kant vewacht ik dat massive alle huidige loot 'nutteloos' gaat maken nalv SK 'exploid' (baseer dat nergens op, verwacht dat alleen)
Damn, ik heb zo'n 70k DPS minder, maar het lijkt me dat ik alsnog redelijk die missie moet kunnen voltooien (niet binnen 10 minuten, maar het moet te doen zijn).Verwijderd schreef op maandag 21 maart 2016 @ 10:46:
[...]
ik zit op 140k (AR) en 145k (SMG) dps, 57k stamina
de grap is dat op dit moment Smart Cover stackt... de setup waar ik hem mee doe (en je kan kleine aanpassingen doen) is.
pers 1: Smart Cover (conceal) + Pulse (damage increase) + ulti
pers 2: Smart Cover (trapper) + Pulse (damage increase) + ulti
pers 3: Smart Cover (recharge) + Seeker mine (smoke) + ulti
pers 4: Smart Cover (recharge) + healing station (ammo) + ulti
Ik zie het gebeuren dat er aanpassingen gedaan gaan worden, maar met deze combo wordt je dps richting de 300k geboost, je hebt 2x extra auto healing + extra ammo, en een damage reduction.
Wellicht had ik gewoon erg slecht ge-gearede randoms in m'n team
Nee hoor, ik loop wel met je mee. mobs zijn toch het level van de laagste die mee loopt dacht ik gemerkt te hebben en alles wat ik kill krijg jij aan XP erbij volgens mijVerwijderd schreef op maandag 21 maart 2016 @ 10:38:
[...]
Ik ben zelf nog maar lvl 11, ben niet meer verder gekomen. Eigenlijk geen tijd meer gehad. Jammer, straks kan ik weer alleen verder maar het is niet anders want ik ben gewoon enorm druk.
Ik heb inderdaad op electronics niet zo bewust gelet.Verwijderd schreef op maandag 21 maart 2016 @ 10:45:
[...]
En je Electronics ? of negeer je deze bewust dan ? Pure DPS build maybe
Daar ga ik nu aan beginnen om die omhoog te krikken
[ Voor 4% gewijzigd door Hyperiax op 21-03-2016 11:01 ]
Het is zonde om een gpu niet 100% te benutten naar mijn mening. Het geluid wat de kaart maakt is afhankelijk van de koeling/fans. Als je een stille kaart wil had je daar goed naar moeten kijken bij de aanschaf. Het ene merk is stiller dan het andere.teupje schreef op maandag 21 maart 2016 @ 10:38:
[...]
Ik zal die limiter is proberen vanavond. Heb net een nieuw systeem dus wil wel ten volste kunnen genieten van de pracht en praal natuurlijk![]()
Verder snap ik nooit zo dat mensen problemen hebben met kaarten die geluid maken onder load. Geen persoonlijke aanval ofzo
[ Voor 7% gewijzigd door Mitchell-CWD op 21-03-2016 11:03 ]
Steam: mitchell99 - GTA V Social Club: MitchellFR - Overwatch/HotS/SC2 Battle.net: HunteR#1963
Verwijderd
ik zelf ben in vol HE gear, ik ben inmiddels begonnen met het helpen van vrienden qua gear etc door ze mee te nemen in de CM's en zorgen dat ze PC krijgen, hierdoor gearen ze ook op.co2301 schreef op maandag 21 maart 2016 @ 10:51:
[...]
Damn, ik heb zo'n 70k DPS minder, maar het lijkt me dat ik alsnog redelijk die missie moet kunnen voltooien (niet binnen 10 minuten, maar het moet te doen zijn).
Wellicht had ik gewoon erg slecht ge-gearede randoms in m'n team
Hierna ook nog door de DZ heen trekken voor dz rank 50 en dan farmen voor div. tech
Mwah dat is natuurlijk per persoon verschillend. Ik vind sommige stukken ook best moeilijk. Speel alleen en als er dan soms 4,5 of 6 enemies met een endboss op je afkomen is het wel verdomd lastig. Zeker die vervelende cleaner baasjes. Ik heb meerdere missies waar ik niet doorheen kom.Arrahant schreef op maandag 21 maart 2016 @ 08:48:
[...]
Misschien een gekke vraag: maar maak je wel gebruik van het cover systeem? Dus dat je je achter dekking verschuilt en van achter dekking richt en schiet op vijanden. In deze game is het doorgaans niet de bedoeling dat je gewoon staat te schieten (zeker in je eentje niet).
Wist je daarnaast dat je met dezelfde knop als waarmee je in cover gaat ook van de ene cover naar de andere kunt bewegen? Dat scheelt ook damage.
Deze game is namelijk helemaal niet moeilijk!
Ben nu vooral bezig met levelen, side missies doen zodat ik betere gear kan uitrusten.
Mensen die samen willen spelen. PSN= sjufke
PSN: bollsie
Wat doe je met je PC, voornamelijk blue prints of ook echt gear kopen in je BoO en DZ?Verwijderd schreef op maandag 21 maart 2016 @ 11:02:
[...]
ik zelf ben in vol HE gear, ik ben inmiddels begonnen met het helpen van vrienden qua gear etc door ze mee te nemen in de CM's en zorgen dat ze PC krijgen, hierdoor gearen ze ook op.
Hierna ook nog door de DZ heen trekken voor dz rank 50 en dan farmen voor div. tech
(verschilt de vendor in DZ eigenlijk met die in je BoO?)
Ik ken je probleem.teupje schreef op maandag 21 maart 2016 @ 10:42:
[...]
Ja heb ik gedaan, maar het gaat erom dat ik andere spelers niet hoor. Zelf heb ik nog niet kunnen testen of mijn mic uberhaupt wel werkt.
Ik zeg meestal wat in het Engels en zie wel wie er reageerd.
Vaak geen reactie en dan kijk ik even hoe de teamplay is, geen teamplay is andere groep zoeken.
Voeg mij anders even toe op uplay : ozzie4stroker
Ik weet zeker dat ik zowel mijn headset werkt.
Na 1500 uur ben ik thuis van het werk
Gisteren van 28 Phoenix credits naar 300 met een challenge missie en BulLet King achter elkaar slopen.Henkje.doc schreef op maandag 21 maart 2016 @ 10:33:
Gisterochtend ook eindelijk lvl 30 geworden en daarna DarkZone in.
later op de avond nog een half uurtje solo Bullet King.
Wel allemaal purples, en uiteindelijk aangekomen op 61kdps met een smg en 45k met een sniper.
Merk dat ik nu in de flow zit van Destiny en dat is best wel aardig
Maar euh: Bullet King kan dus wel highend droppen, of moet ik blij zijn met mn 61k smg?
Maatje had 2x highend, maar was niet heel bijzonder.
Van dat geld de Vector maar eens gekocht, gruwlijk steady (119k, 72k, 24k is dikke prima).
Zag diverse berichten over deze exploit om snel credits te pakken, werkt hij nog?
PSN: Ricloo86
Check mijn Virtual Photography account op Insta (ricloo86)
Verwijderd
Phoenix Credits worden gebruit voor:co2301 schreef op maandag 21 maart 2016 @ 11:03:
[...]
Wat doe je met je PC, voornamelijk blue prints of ook echt gear kopen in je BoO en DZ?
(verschilt de vendor in DZ eigenlijk met die in je BoO?)
BoO vendor
BoO recalibration van gear
DZ vendor in DZ06, je hebt wel DZ rank 50 nodig, en om te craften heb je HE Div. Tech nodig
Ik wel, omdat het een echte gamer is die weet waar ie het over heeft, onafhankelijk is en zijn ongezouten mening verkondigd. Dit in tegen stelling tot veel van de grote gaming sites die absoluut niet betrouwbaar zijn. Het is geen Yahtzee/Zero Punctuation - die overigens ook vaak goede punten aan stipt maar duidelijk voor de lulz gaat.Verwijderd schreef op maandag 21 maart 2016 @ 09:23:
Ik snap niet dat mensen de reviews van Angry Joe serieus nemen.
Ktenolix schreef op maandag 21 maart 2016 @ 08:37:
Oke over de review van AngryJoe..
Hij begint zijn filmpje al met de vergelijking van de game nu en zoals ie 3 jaar geleden gepresenteerd werd. Dan begin je de review al meteen op de verkeerde voet. Oké, ik snap dat er een aantal verwachtingen geschept zijn met het E3 filmpje van 2013, maar kom op zeg! Binnen drie fucking jaar kan er zo enorm veel veranderen aan het spel. Wellicht dat sommige functionaliteit niet haalbaar waren, of niet bij het spel pastten, of wat voor reden dan ook. Ik vind wel dat Ubisoft misschien dan beter het spel niet had kunnen laten zien, maar pas in een later stadium, maar Ubisoft blijft een hype-generator.
Ik snap zijn gezeur niet t.o.v. appearance loot. Het aantal verschillende vanity items is zo groot, de kans is gewoon ontzettend groot dat je er anders uit kunt zien dan andere spelers. Hij begint vervolgens te klagen dat je daadwerkelijke equipment geen verschil uitmaakt voor het uiterlijk van je character. Ten eerste was het al bekend dat The Division gear en uiterlijk bewust gescheiden heeft gehouden, dus waarom daarover gaan zeiken? Ten tweede zit er wel degelijk wat verschil in uiterlijk voor de gear items, wellicht minimaal, maar het verschil is wel te zien. Ik ben het wel met hem eens dat character customisation wat uitgebreider had mogen zijn.
De manier waarop het verhaal verteld wordt, is misschien niet zoals het 'normaliter' gebeurd. Alles wordt via intel of voice chat bekenbaar gemaakt. Ik moet wel zeggen dat het meeste radio chatter tijdens de main missies bij mij niet aankomen, omdat ik te druk ben met de vijanden. De intel daarintegen, kan ik rustig later beluisteren en die vertellen ook een groot interessant deel van het verhaal. Het ontstaan van de verschillende groeperingen, het effect op de bevolking, noem het maar op. Ik heb geregeld een echo gezien wat toch wel erg vet was. Ik ben zelf bijna klaar met het verhaal, maar ik weet wel dat je tijdens de main missies gewoon goed moet opletten tijdens die radio-chatter, veel mensen hebben dat kennelijk niet door.
Hij heeft ook wel wat valide punten hoor, zeker wat betreft de variëteit van vijanden. Het had zeker beter uitgewerkt kunnen worden, de cleaner trucks had ik graag gezien, LMB met wat voertuigen.. etc. End-game en Dark Zone zijn beide broken.. daar moet zeker nog wat aan getweaked worden. Daar ben ik het dan wel mee eens.![]()
Die bugs zijn wel vervelend die hij laat zienHoop wel dat ze deze binnenkort gaan fixen. Het lijkt erop dat de bugs op PC wat frequenter voorkomen.
Over het algemeen vind ik zijn review erg overdreven. Sommige punten zijn terecht, maar hij loopt dan vervolgens compleet te bitchen daarover. Het blijft uiteindelijk ook maar gewoon zijn mening.
Ik denk dat, als je het spel wilt gaan kopen, je wat meerdere reviews moet gaan bekijken en zelf wat gameplay filmpjes moet gaan opzoeken. Mensen blijven vaak zo vastklampen aan een oordeel van 1 persoon, terwijl dat oordeel gewoon een mening is. Vorm je eigen mening op basis van meer filmpjes.
Mocht je het dan nog steeds ruk vinden, doei!
De vanity items zijn inderdaad quite bland, verder zou ik graag iets van clan-tags erop ziet(sub 'The Divsions")
Ik neem aan dat "The Division" geen grote ongeonganiseerde groep is, zonder subgroepen
Ik ben blij dat de rest de game zo geweldig vind, bij mij komt hij gewoontjes aan maar dat komt denk ik ook dat ik bijna geen hype materiaal kijk(heb denk ik 2 trailer filmpjes gezien)
Ik zal het zeker doorspelen, daar niet van maar zoals ik al zei het is voor mij geen game waar ik snel voor naar huis zou gaan, eerder vergelijkbaar met een snel potje Quake of Fifa
Maar als je in een groepje van 4 een beetje tactisch speelt is het wel leuk
Dit dus, AngryJoe, Jim Sterling en Total Biscuit zijn mijn favoriete reviewers ze kijken naar de game 90% hoe ik er zelf naar kijk, Alhoewel Total Biscuit wordt gesponsord door bedrijven/games/uitgevers geeft hij dit altijd netjes aan, verder hebben ze vaak ook kritische colums op de game wereld etc.Kwistnix schreef op maandag 21 maart 2016 @ 11:19:
[...]
Ik wel, omdat het een echte gamer is die weet waar ie het over heeft, onafhankelijk is en zijn ongezouten mening verkondigd. Dit in tegen stelling tot veel van de grote gaming sites die absoluut niet betrouwbaar zijn. Het is geen Yahtzee/Zero Punctuation - die overigens ook vaak goede punten aan stipt maar duidelijk voor de lulz gaat.
Misschien ben ik wel gewoon te kritisch opgevoed op Universiteit, en ben ik verwend met gamen sinds mijn 6de(ben 27)
Heb al genoeg games gezien, dus het moet echt speciaal zijn wil het hoog in mijn lijst eindigen/indruk maken.
[ Voor 13% gewijzigd door Bjorn89 op 21-03-2016 11:26 ]
Verwijderd
TB vind ik kwalitatief ook wel altijd goed in orde. Duidelijke analyse etc. AngryJoe daarintegen kan ik niet rustig naar luisteren (misschien is de inhoud wel goed) maar de kerel is zo aanwezig dat ik geen halve minuut kan blijven hangen voordat het filmpje alweer uit is gezetBjorn89 schreef op maandag 21 maart 2016 @ 11:26:
[...]
Dit dus, AngryJoe, Jim Sterling en Total Biscuit zijn mijn favoriete reviewers ze kijken naar de game 90% hoe ik er zelf naar kijk, Alhoewel Total Biscuit wordt gesponsord door bedrijven/games/uitgevers geeft hij dit altijd netjes aan, verder hebben ze vaak ook kritische colums op de game wereld etc.
Misschien ben ik wel gewoon te kritisch opgevoed op Universiteit, en ben ik verwend met gamen sinds mijn 6de(ben 27)
Heb al genoeg games gezien, dus het moet echt speciaal zijn wil het hoog in mijn lijst eindigen/indruk maken.
Het stomme is dat ik ze volgens mij zie praten aan de blauwe geluidsgolven.ozziestroker1 schreef op maandag 21 maart 2016 @ 11:06:
[...]
Ik ken je probleem.
Vaak geen reactie en dan kijk ik even hoe de teamplay is, geen teamplay is andere groep zoeken.
Ik add je wel even, misschien kunnen we het dan even testen of het werkt
Thanks!
Verwijderd
Precies wat ik dus ook vaak merk, men lijkt echt bang om iets te zeggen ofzoozziestroker1 schreef op maandag 21 maart 2016 @ 11:06:
[...]
Ik ken je probleem.
Aha, dus enkel de bonus (dacht dat de bonus de 30PC en gele item was) krijg je niet nogmaals.himlims_ schreef op maandag 21 maart 2016 @ 10:44:
[...]
dit;
[...]
je krijgt 1x de daily bonus (mits van toepassing) en 1x geel bij compelten missie met kans op drop bij boss. en iedere run 30 PxC
Gisteren geen gele drop gehad in de challenging Tunnel

Heeft iemand trouwens deze gearsets?
http://thedivision.wikia.com/wiki/Firefighter_Gear_Set
http://thedivision.wikia.com/wiki/Paramedic_Gear_Set
http://thedivision.wikia.com/wiki/Police_Gear_Set
http://thedivision.wikia.com/wiki/Hunter_Gear_Set
Deze zouden voor iedereen met een Season Pass beschikbaar moeten zijn maar ik heb die en kan de gear niet vinden?
(niet bij de rewards vendor en dus ook niet onder Gear Sets, zijn ze misschien alleen als losse items te vinden?)
[ Voor 36% gewijzigd door Angeloonie op 21-03-2016 11:55 ]
Momenteel level 9 en in de DZ een kijkje wezen nemen(level 5).
Hier nog iemand van rond mijn level die op PC speelt en samen een groep wilt aanmaken? Kunt me toevoegen onder de naam: WhiteTiiger.
[ Voor 26% gewijzigd door Tijgertje op 21-03-2016 12:08 . Reden: Naam derbij ]
Verwijderd
Wat ik begrepen heb is dat het juist schaalt naar de hoogste..maar ik kan het mis hebben natuurlijk.Just_A_User schreef op maandag 21 maart 2016 @ 10:53:
[...]
Nee hoor, ik loop wel met je mee. mobs zijn toch het level van de laagste die mee loopt dacht ik gemerkt te hebben en alles wat ik kill krijg jij aan XP erbij volgens mij
Ik hoop dat ze hier een antwoord op hebben met de volgende DLC's maar ik ben bang dat ik (Na toch een x aantal uur veel plezier gehad te hebben) afhaak.
echt? Ik heb een paar potjes gedaan met oa Thrace Gumble, die een lager level was, en de mobs waren in ieder geval een lager level dan ik was, dus volgens die logica zou het level van de mobs in die pot minstens mijn level moeten zijn.Verwijderd schreef op maandag 21 maart 2016 @ 11:51:
[...]
Wat ik begrepen heb is dat het juist schaalt naar de hoogste..maar ik kan het mis hebben natuurlijk.
Zie The.Sticky in "[Multi] The Division"Angeloonie schreef op maandag 21 maart 2016 @ 11:47:
[...]
Heeft iemand trouwens deze gearsets?
http://thedivision.wikia.com/wiki/Firefighter_Gear_Set
http://thedivision.wikia.com/wiki/Paramedic_Gear_Set
http://thedivision.wikia.com/wiki/Police_Gear_Set
http://thedivision.wikia.com/wiki/Hunter_Gear_Set
Deze zouden voor iedereen met een Season Pass beschikbaar moeten zijn maar ik heb die en kan de gear niet vinden?
(niet bij de rewards vendor en dus ook niet onder Gear Sets, zijn ze misschien alleen als losse items te vinden?)

verzoek:
wil jij jouw kaart/map/looproutes/farm-route etc. delen?
graag bundel ik al die gegevens in 1 pdf - handig spiekbriefje
Cheers, ga ik vanmiddag even proberen

Ehm, afgezien van BK farm ik niet bijster spannende zakenverzoek:
wil jij jouw kaart/map/looproutes/farm-route etc. delen?
graag bundel ik al die gegevens in 1 pdf - handig spiekbriefje
In de DZ met een paar gasten (random maar inmiddels vaak samen gespeeld) doen we telkens dit rondje:

Extraction het grote plein met de boss Torch. Rechts daarvan heb je de Refueling Station met Short Fuse, helemaal rechtsonderin de Library met Twitch en midden onder de Sports Store met Clutch.
In feite doen we dan telkens Refuel > Library > Refuel > Sports > Refuel > Extract. Refuel respawned veel sneller dan de rest, afhankelijk van de drops slaan we er soms een over ivm Extract.
Soms pakken we ook DZ06 mee. Weet iemand trouwens hoe je in de Midtown Music komt? Daar zit een landmark maar kan geen mogelijkheid vinden om daar naar binnen te gaan.

[ Voor 6% gewijzigd door Angeloonie op 21-03-2016 12:28 ]
Om van cover naar cover te rennen hoef ik alleen maar te kijken waar ik heen wil en op de spatie te drukken, je hoeft je crosshair dus niet meer te richten, en kunt je crosshair dus gewoon op de vijand houden. Dus als je met je ogen op een vijand focust en wil coveren hoef je alleen heel snel op je nieuwe coverpunt focussen, spatie, re-focus op de vijand terwijl je naar je cover rent. Je hoeft dus ook niet naar je nieuwe coverpunt the blijven kijken terwijl je er naartoe rent. Dus vooral bij het snel van cover naar cover rennen draagt de eyetracker voor mij het meeste bij.
Down sight aiming werkt ook wel relatief goed, hij richt waar je naar toe kijkt, dus als je ineens een vijand in je ooghoek ziet opduiken en je kijkt en klikt dan richt hij zelf die kant op, Ik merkt in mijn geval dat ik dan net iets sneller kan schieten als dat ik ook nog mijn crosshair zelf helemaal die kant op moet bewegen met de muis. Je zult zelf altijd een beetje moeten corrigeren omdat er natuurlijk wel een marge in de ayetracking zit, maar hij zit eigenlijk altijd binnen een 1cm van het punt waar ik kijk.
Ook granaten gooien werkt redelijk, je kijkt waar je naar toe wil gooien, en drukt op de G. Je zult zelf altijd een beetje moeten corigeren, maar ook hier hoef je niet meer grote muis bewegingen te maken om op je mikpunt te komen. Al heb ik het idee dat dit iets minder nauwkeurig is als bij het down sight aimen.
Ook op de minimap werkt het goed, de missie waar je naartoe kijkt licht op, dan hoef je alleen maar op de muisknop te drukken om te selecteren. Al kan dit af en toe wel averecht werken als je nogal uitgezoomd bent in de minimap, dan liggen sommige missies te dicht op elkaar, en dan kan ie niet goed bepalen waar je naar toe kijkt, dan springt ie een beetje tussen twee of meerdere missies. Als je dan handmatig wil selecteren schiet hij toch weer naar de andere missie, dus dit werkt het beste als je wat meer ingezoomd bent, maar eenmaal gewend, voelt het redelijk natuurlijk.
Wat op zich niet veel toevoegd maar wel goed werkt is dat de UI elementen waar je niet naartoe kijkt een beetje dimmen.
Dus ik moet zeggen dat ik er best tevreden over ben :-)
Verwijderd
Dan zijn we momenteel gelijk levelsjufke schreef op maandag 21 maart 2016 @ 11:03:
Level 11 inmiddels. Vermaak me echt prima. Eerste stapjes in DZ gezet. Was behoorlijk intens. Vooral met random gasten gespeeld en dat ging verassend goed.
Mensen die samen willen spelen. PSN= sjufke
Het is ook wat ik begrepen had, niet zeker of het ook zo is. Zou het wel mega zonde vinden als het niet meer kan want we hadden echt bakken met lol.Just_A_User schreef op maandag 21 maart 2016 @ 12:01:
[...]
echt? Ik heb een paar potjes gedaan met oa Thrace Gumble, die een lager level was, en de mobs waren in ieder geval een lager level dan ik was, dus volgens die logica zou het level van de mobs in die pot minstens mijn level moeten zijn.
[ Voor 42% gewijzigd door Verwijderd op 21-03-2016 12:49 ]
Whaat is dat echt waar? Ik dacht ook dat je elke daily (hard óf challenge) maar 1x kon doen op een dag en maar één keer de rewards kan krijgen.Verwijderd schreef op maandag 21 maart 2016 @ 10:38:
[...]
12 HE Items
360 PC credits.
Volgens mij schalen ze naar het level van de groupsleader. Dus zolang het laagste level de groupleader is moeten de vijanden naar het laagste niveau gaan. Wel zorgen dat hij de invites doet want anders werkt het niet. Had dit iig tijdens een aantal missies waar ik hoger was dan de groupleader en de mobs netjes zijn level waren ipv mijn level.Verwijderd schreef op maandag 21 maart 2016 @ 11:51:
[...]
Wat ik begrepen heb is dat het juist schaalt naar de hoogste..maar ik kan het mis hebben natuurlijk.
Lian Li OI11 - Ryzen 9 5900x - 32GB DDR 4 - RX9070XT
nope; mobs schalen naar hoogste lvl van de speler in de partyJoenino schreef op maandag 21 maart 2016 @ 13:15:
[...]
Volgens mij schalen ze naar het level van de groupsleader. Dus zolang het laagste level de groupleader is moeten de vijanden naar het laagste niveau gaan. Wel zorgen dat hij de invites doet want anders werkt het niet. Had dit iig tijdens een aantal missies waar ik hoger was dan de groupleader en de mobs netjes zijn level waren ipv mijn level.
Verwijderd
Om en nabij, want als ik met mijn 30 een vriend met 20 join worden de mobs 25.himlims_ schreef op maandag 21 maart 2016 @ 13:16:
[...]
nope; mobs schalen naar hoogste lvl van de speler in de party
bijzonder; ieder die ik join worden ze 30Verwijderd schreef op maandag 21 maart 2016 @ 13:20:
[...]
Om en nabij, want als ik met mijn 30 een vriend met 20 join worden de mobs 25.
Komt door die tuinkruiden Hollandhimlims_ schreef op maandag 21 maart 2016 @ 13:21:
[...]
bijzonder; ieder die ik join worden ze 30raar spelletje
Raar.Verwijderd schreef op maandag 21 maart 2016 @ 13:20:
[...]
Om en nabij, want als ik met mijn 30 een vriend met 20 join worden de mobs 25.
Bij mij worden ze de rank van de hoogste speler.
Energie idioot | Gek op gelijkspanning | DC-pel
Komt volgens mij omdat dit enkel bij de rode "normale" vijanden zo gaat, bij alles wat paars of geel is gaat het level wel naar 30.himlims_ schreef op maandag 21 maart 2016 @ 13:21:
[...]
bijzonder; ieder die ik join worden ze 30raar spelletje
Verwijderd
Dat zou kunnen ja, ik moest even helpen met wat sidequests, dus alleen maar simpele mannetjes.Angeloonie schreef op maandag 21 maart 2016 @ 13:24:
[...]
Komt volgens mij omdat dit enkel bij de rode "normale" vijanden zo gaat, bij alles wat paars of geel is gaat het level wel naar 30.
Verwijderd
dalies 1xThe.Sticky schreef op maandag 21 maart 2016 @ 13:05:
[...]
Whaat is dat echt waar? Ik dacht ook dat je elke daily (hard óf challenge) maar 1x kon doen op een dag en maar één keer de rewards kan krijgen.
Challenge modes kan je meerdere keren doen
Verwijderd
Mijn vrouw ook (tussen 18:00 en 20:15), dus ik wil ook weer mee doen!Sipio schreef op maandag 21 maart 2016 @ 09:56:
Ik heb tot op heden ook niet meer door kunnen spelen en helaas de uitnodigingen van TheSentinel81 steeds af moeten slaan. Real life kwam dit weekend er even tussendoor plus ik was zo'n rare snuiter om zondag 10 km hard te gaan lopen in wedstrijdverband.
The Division is nu juist een game die zich niet echt leent voor korte speelsessies. In de afgelopen dagen wilde ik steeds die missie met Paul Rhodes oppakken om hem te gaan bevrijden, maar steeds kwam er dus iets tussen.
Ik ben wel pas level 8 (na Joe Ferro). Mogelijk dat ik er zelf nog iets bij kan doen voor woensdag.
Nee dat werkt nog prima. Jij hebt t dan gewoon moeilijk(er) en ik nietVerwijderd schreef op maandag 21 maart 2016 @ 12:43:
[...]
Dan zijn we momenteel gelijk level
[...]
Het is ook wat ik begrepen had, niet zeker of het ook zo is. Zou het wel mega zonde vinden als het niet meer kan want we hadden echt bakken met lol.
Vanochtend nog welRicloo86 schreef op maandag 21 maart 2016 @ 13:58:
Werkt de Bullet King phoenix coins farm methode nog?
PSN: utaddict1988 || Guardian Down NL is nu NERF || Diablo 3 account
donderdag is altijd downtime ivm 'onderhoud'UTADDICT schreef op maandag 21 maart 2016 @ 14:01:
Ik denk dat ze dat donderdagochtend zullen patchen, er staat volgens mij al downtime gepland!
Nog even uitbuiten dusUTADDICT schreef op maandag 21 maart 2016 @ 14:01:
Ik denk dat ze dat donderdagochtend zullen patchen, er staat volgens mij al downtime gepland!
Hoop het niet voor je , en anders iemand joinen die het niet heeft gedaan!co2301 schreef op maandag 21 maart 2016 @ 14:04:
Volgens mij heb ik 'm al gekilled (met z'n minions), maar even proberen om te matchmaken en kijken of dat werkt..,
Matchmake wel in dat safe house, hopen dat ik iemand join die 'm nog niet gekilled heeft.Ricloo86 schreef op maandag 21 maart 2016 @ 14:05:
[...]
Hoop het niet voor je , en anders iemand joinen die het niet heeft gedaan!
Of zijn er nog tweakers die op de ps4 spelen en 'm nog niet gekilled hebben?
Ik heb de code opgevraagd maar kan ik deze activeren voor een NL psn of moet dit een US account zijn?The.Sticky schreef op donderdag 17 maart 2016 @ 09:03:
[afbeelding]
Voor alle Tweakers die nog niet de Agent Origins outfits hebben, hier even een snelle simpele guide. Let op: Ik heb dit voor de PC versie gedaan. Ik durf niet te zeggen of deze zelfde manier ook werkt voor de consoles. Van wat ik gelezen heb is dat wel het geval, maar dat moet je even testen
1. Download TunnelBear VPN: https://www.tunnelbear.com/download
2. Maak een account, verify je e-mail en login. Zet vervolgens een VPN aan naar de United States.
3. Open in je favo browser een 'incognito venster' en test voor de zekerheid even of het goed gaat, door naar https://www.whatismyip.com/ te gaan. Staat daar dat je vanuit de US aan het surfen bent, dan werkt je VPN goed
4. Ga nu in je incognito venster naar www.uplay.com en maak een account aan. Voor je eigen gemak zou ik een 10 Minute Mail gebruiken via http://www.10minutemail.com
5. Ga vervolgens naar http://tomclancy-thedivis...game/en-us/agent-origins/ toe.
6. Kies je gewenste platform en klik op volgende. Log nu in met je vers aangemaakte US Uplay account. In het volgende scherm moet je de code 'AGENTORIGINS' invullen (zonder quotes uiteraard) en vervolgens doorklikken. Als het goed is krijg je nu een code die lijkt op bijvoorbeeld: ULLW-HQRJ-MFRL-BNCC.
7. Open je Uplay applicatie waar je gewoon met je normale account op ingelogd bent en voer die betreffende code in als 'Product activatie'. En voila!
8. Geniet van je 4 extra outfits in The Division
of kan het uberhaubt niet meer
[ Voor 75% gewijzigd door egbert-jan op 21-03-2016 14:10 ]
registeren met US-uplay (vpn/hola etc.), code inwisselen; krijg je een 'echte key' xxxx-xxxx-xxx stylegbert-jan schreef op maandag 21 maart 2016 @ 14:08:
[...]
Ik heb de code opgevraagd maar kan ik deze activeren voor een NL psn of moet dit een US account zijn?
of kan het uberhaubt niet meer
die key kun je ingeven bij NLD-uplay, kan alleen niet zeggen of nu nog werkt. heb de mijne bij launch ingewisseld
Ik sowieso nog niet, maar heb überhaupt nog weinig gedaan. Level 3 en iets van 3 verhaal missies gedaan, dus vermoed dat ik daar verder nog niets mee kan.co2301 schreef op maandag 21 maart 2016 @ 14:07:
[...]
Matchmake wel in dat safe house, hopen dat ik iemand join die 'm nog niet gekilled heeft.
Of zijn er nog tweakers die op de ps4 spelen en 'm nog niet gekilled hebben?
PSN: Mondaatje
Het zou wel moeten lukken, maar misschien niet zo leuk als jij zo laag bent. Je levelt er weinig van denk,het is voornamelijk rennen, doodgaan and againMonda schreef op maandag 21 maart 2016 @ 14:16:
[...]
Ik sowieso nog niet, maar heb überhaupt nog weinig gedaan. Level 3 en iets van 3 verhaal missies gedaan, dus vermoed dat ik daar verder nog niets mee kan.
Ik zou graag mee willen doen, ben redelijk addicted ^^.
Mijn PSN is ak0nnmgn, en ben er vanavond!
Dit topic is gesloten.
Het is niet de bedoeling om hier te slowchatten of offtopic posts te plaatsen. Dit kan in 1 van de 2 verschillende Discord channels. Countdown timers/posts zijn ook ongewenst. Deze post heeft wat meer informatie over wanneer er gespeeld kan worden
Ook is dit topic niet bedoeld voor de verzendervaring bij verschillende webshops. Daarvoor is genoeg te vinden in het shopping forum (SF). Er zijn problemen met gold editions van bol.com. Deze zijn per ongeluk allemaal geannuleerd, maar zijn gewoon nog te bestellen
Je kunt je hier aanmelden voor de spelerslijst