Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkElement
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 12-07 12:53
Heb ook nog een vraag over de juistheid van sommige mods, heb het idee dat de stats niet altijd kloppen zoals ze bij de Vendors worden weergegeven.

Ik had dus een 'High Velocity Magazine' op het oog voor mijn Vector 45 ACP.

Mijn wapen heeft met mn oude mods een DPS van 22,197 en dat zou na toepassen van de Mod van de vendor verhoogt worden naar 22,559.

Echter na het aanklikken van de mod is de DPS omlaag gegaan naar 17,370 ipv omhoog naar 22,559.

Is dit een bekend probleem of doe ik gewoon iets helemaal fout?

Afbeeldingslocatie: https://scontent-ams3-1.xx.fbcdn.net/hphotos-xpl1/t31.0-8/12593693_1041456692593959_4733206517911203019_o.jpg
Afbeeldingslocatie: https://scontent-ams3-1.xx.fbcdn.net/hphotos-xfp1/t31.0-8/10572073_1041456689260626_4911248233443110192_o.jpg

Gear | Last.fm | twitch.tv

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cereal
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 27-08 16:25
Wat voor mag had je er in zitten voordat je deze gebruikte? Kan zijn dat die een veel hogere boost gaf?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkElement
Die blauwe eronder heb ik normaal gesproken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Zeddicius
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 16:07

Zeddicius

Conscience do cost

Met maar 4 uur gameplay achter de rug, is mijn gok dat dankzij de hogere magazine size van je huidige mod je langer door kan schieten, waardoor de dps dus omhoog gaat.

edit: de damage increase helpt natuurlijk ook mee.

[ Voor 13% gewijzigd door Zeddicius op 19-03-2016 17:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkElement
Stom dat dat niet goed word weergegeven bij de vendors dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeddicius
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 16:07

Zeddicius

Conscience do cost

Let wel, ik heb nog maar heel weinig ervaring met het spel, dus het is maar een inschatting/aanname ;)

[ Voor 4% gewijzigd door Zeddicius op 19-03-2016 17:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 18-09 13:00

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Volgens mij neemt hij CHC ook helemaal niet mee in de DPS berekening. Een wapen zonder mod en dan met een CHC mod heeft voor zover ik weet geen verschil in DPS.

Loop trouwens regelmatig tegen deze bugs aan:
- Bij rerollen stats op gear tijdens selecteren van nieuwe stat pakt hij ineens een andere stat (!)
- Bij het wisselen van gear met mod en dan in het modscherm gaan raakt de game vaak in de war met de totale stats op firearms/first aid/electronics en telt hij het item simpelweg niet meer mee (bijv. 1400 ipv 1800), enkel opnieuw inloggen toont dan weer de juiste totalen.

[ Voor 57% gewijzigd door Angeloonie op 19-03-2016 17:47 ]

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fazerfreak
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 09-02-2024
Angeloonie schreef op zaterdag 19 maart 2016 @ 17:45:

- Bij rerollen stats op gear tijdens selecteren van nieuwe stat pakt hij ineens een andere stat (!)
ZWAAR irritant indd |:(

Battle.net :: FazerFreak#2695

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 22:43

Notna

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Where are you?®

Zeddicius schreef op zaterdag 19 maart 2016 @ 17:38:
Met maar 4 uur gameplay achter de rug, is mijn gok dat dankzij de hogere magazine size van je huidige mod je langer door kan schieten, waardoor de dps dus omhoog gaat.

edit: de damage increase helpt natuurlijk ook mee.
Klopt, mag size geldt ook voor DPS.

Xbox Live ID:Notna8310

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkElement
Er staat toch ook 'Possible' recalibrations

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dazzler2120
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 21:31

Dazzler2120

FP ProMod
Ik raad recalibraten niet aan, is in verhouding erg duur, je bent beter uit met volledige re-crafts...

PS4 PSN: Dazzler2120

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zaratrass
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 17-09 15:10
Zijn er mensen die over een uurtje met mij willen spelen ? PC lvl 18! Uplay bluemanii

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fazerfreak
DarkElement schreef op zaterdag 19 maart 2016 @ 18:05:
[...]

Dat bedoelen we niet, je rerollt dan krijg je keuze uit 4 mogelijkheden die je er op wilt. Selecteer je dus een van die 4 krijg je totaal iets anders eropt 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mitchell-CWD
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 22:03
monkeyfntstc schreef op zaterdag 19 maart 2016 @ 16:06:
Ik twijfel nog steeds of ik het spel ga kopen. De reacties, ook in deze topic, zijn verschillend.

Ik zal voornamelijk alleen spelen. Is het spel het dan echt wel waard? Daarnaast heb ik een AMD 7850 1gb videokaart. Is het spel dan nog wel te spelen op 1080p, High settings?

Alvast bedankt ;)
Nee zeker niet... Een 7850 1GB is nooit high end geweest en ook al verouderd. Het is een leuk kaartje om veel eisende games op lagere instellingen te spelen of lichtere games (LoL CSGO) op hogere, maar meer niet. Ik denk dat je geen 1 moderne AAA game op high settings kan spelen.

Steam: mitchell99 - GTA V Social Club: MitchellFR - Overwatch/HotS/SC2 Battle.net: HunteR#1963

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie
  • Laatst online: 18-09 13:00

Angeloonie

Cheeseburger Addict

DarkElement schreef op zaterdag 19 maart 2016 @ 18:05:
[...]

fazerfreak schreef op zaterdag 19 maart 2016 @ 18:28:
[...]

Dat bedoelen we niet, je rerollt dan krijg je keuze uit 4 mogelijkheden die je er op wilt. Selecteer je dus een van die 4 krijg je totaal iets anders eropt 8)7
Dat dus..
Mijn oplossing is om daar alles met toetsenbord te doen nu, met de muis lijkt hij stiekem andere dingen te selecteren als je er overheen gaat. Met keyboard tot nu toe geen bug gehad.

Net even mijn gear opgeschoond en wat nieuwe zooi gecraft (gele kneepads en Damascus). Nu voornamelijk focus op Firearms en Stamina, en van Electronics af. Gevolg: ~800 Firearms en ~400 Stamina erbij, en Electronics omlaag naar 1000.Snap nog niet waarom Electronics nog zo hoog is. heb maar 1 item met Electronics er op. Gok dat je in de basis dus iets van 540 hebt?

[ Voor 22% gewijzigd door Angeloonie op 19-03-2016 18:49 ]

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fazerfreak
Angeloonie schreef op zaterdag 19 maart 2016 @ 18:44:
[...]

Dat dus..
Mijn oplossing is om daar alles met toetsenbord te doen nu, met de muis lijkt hij stiekem andere dingen te selecteren als je er overheen gaat. Met keyboard tot nu toe geen bug gehad.
Toevallig vandaag hier ook voor gekozen en lijkt inderdaad beter te werken _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Monda
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 01:12
Xerox schreef op zaterdag 19 maart 2016 @ 15:07:
[...]

PC, Xbox of PS4?

[...]

Ik neem aan dat je Gear Mods bedoelt? Dus middelste kolom, onderste rij?
Je gear kan Mod Slots bevatten, waar je dus deze mods in kunt stoppen. Die komen vaker voor naarmate je level 30 wordt.

P.s. Ik bezit de PS4 versie en ben al level 30. Verder op zoek naar mensen op DZ mee te runnen of daily's te doen. :)
Voeg me toe op PS4: redrafted
Helaas heb ik nog geen antwoord gehad op mijn "newb vraag" (hoe veste samen kunt spelen/contact krijgen met tweakers). Probeerde jou net toe te voegen via dat ubisoft club, maar kon je niet vinden. Of doet dat gedeelte er totaal niet toe en is het gewoon enkel toevoegen op ps4 en dan ingame opzoeken?

PSN: Mondaatje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Monda
Verwijderd schreef op zaterdag 19 maart 2016 @ 16:49:
Mijn ervaring met Tom Clancy’s The Division

Achtergrond
Hierbij eerst wat achtergrond informatie mbt hoever ik ben met The Division (vanaf hierna TD genoemd), aantal uren gespeeld en wat mijn beweegredenen zijn voor de hoeveelheid tijd er in gestopt.

Op het moment van schrijven heb ik inmiddels 126 uur in TD gestopt sinds het moment van de Launch van 8 maart om 00:01. Inmiddels ben ik volledig in High End gear (verschillende HE wapens, mods etc), Dark Zone rank 50 en alle Challenges, Hard Modes voltooid. Mijn beweegredenen om zo snel mogelijk level 30 te zijn had te maken met het feit dat ik eind maart voor 3 weken op vakantie ga en on par wilde zijn met de groep mensen waar ik mee speel voor de Incursions. Vandaar dat ik mezelf gepushed heb om er klaar voor te zijn voor ik op vakantie ga. Voor de rest zit ik in de ploegendienst en door speling van het lot heb ik 2 dagen vrij genomen voor 1.5 weken vrij. Maar, genoeg hierover en over mij, tijd om mijn ervaring mbt TD te vertellen.

Ik speel het spel op de PC (hardcore) en op de PS4 casual.

Speel ervaring
TD is een pareltje voor het oog, ik heb nog steeds meerdere malen een moment dat ik weer iets nieuws zie en even stil sta om om me heen te kijken. De wereld ziet er prachtig uit en je hebt helemaal het gevoel dat de wereld veranderd is. Op het moment dat je begint tot het laatste gevecht voelt het voor mij persoonlijk heerlijk aan. De Cover Mechanics werken goed en je hebt op sommige momenten het gevoel dat je onder vuur ligt. De story line zoals hij verteld wordt dmv. De missies, intel etc geeft een goed doem scenario waar. Het is een einde wat open is en wat de mogelijkheden geeft voor uitbreidingen en een vervolg.

Het is ook fijn dat je met mensen van over de wereld kan spelen, samen met amerikanen een Daily Mission doen? Geen probleem, met vrienden uit Australie een missie doen? Ook geen probleem!

Natuurlijk zitten er ook minpunten aan, de encounters (om je resources voor je Base of Operations te halen) voelen op den duur aan als zijnde vervelend en flauw aangezien je ze al een x aantal keer hebt gedaan en er dus niks vernieuwends is. Er zit qua mobs weinig variatie in (behalve dan hoe ze er uit zijn, maar game mechanics zijn hetzelfde).

Overal: ik ben er zeer tevreden over en de paar minpunten die ik aankaart kan ik voorbij kijken, hoewel het lvl’en van alts wel iets minder wordt.

Missions (Normal, Hard Mode en Challenge)
De missies vertellen het verhaal van het moment dat je in Manhattan aankomt tot de laatste missie. Ze zijn allemaal te spelen op Normal en Hard Mode. 4 ervan worden uiteindelijk Challenge mode. De Normal en Hard Mode zijn allemaal goed te doen en je hoeft er niet extreem goed gegeared voor te zijn. Je kan ze uiteindelijk solo, met een groep of via Matchmaking doen, wat zeer goed werkt.

Op het moment dat je aankomt voor je Challenge mode dan is het een aanrader om te zorgen dat je redelijk tot goede gear hebt omdat het anders een groot probleem gaat worden (1-shot shotgun rushers!). De Missies zitten goed in elkaar, je merkt alleen dat als je eenmaal goede gear krijgt de Harde mode ook geen hard mode meer is maar dat het allemaal heel makkelijk gaat. Dit verandert op het moment dat je Challenge Mode gaat doen, hierbij merk je dat je goed moet opletten en dat je moet communiceren met elkaar.

Overal: Missies zitten goed in elkaar en de moeilijkheids graad is wel te merken, dat maakt het wel een stuk leuker en moeilijker.

End Game:
Wat is de huidige endgame van TD? Op dit moment is het de Challenge modes, Dark Zone (PvX), dailies en het vergaren van Phoenix Credits voor het verkrijgen van je HE crafting blue prints. Ik ga ze even allemaal af.

Challenge Modes, hier zijn er op het moment 4 van. Dit zijn inderdaad challenge modes en het is ook een redelijke gear check om te kijken hoe ver je kan komen. De rewards zijn HE items, crafting items en phoenix credits. Overall moet je hier wel een goede set aan gear (DPS, HP) hebben om zonder problemen mee te komen. Maar als je dat eenmaal onder de knie hebt zijn het loot pinata’s.

Dailies, Er zijn op dit moment 3 dailies per dag. 2x Hard Mode dailies en 1x Challenge. Deze dailies geven je als uiteindelijke reward Phoenix Credits (PC) (totaal van 50 per dag). De Missions zijn al beschreven en zal ik niet verder op ingaan. Voor dat er een PC nerf was dropte de laatste 2 bosses (op Hard Mode) tussen de 7 en 10 PC en werden ze dus goed gefarmed. Massive heeft dit terug gebracht naar 1 – 3 per kill dit ivm de snelheid waar mee men hun HE crafting plans haalde.

Dark Zone, wat men hier doet is eigenlijk simpel, loot farmen, dark zone rank halen en evt rogue gaan, niks meer en minder. De Named boss mobs droppen ook hier tussen de 1 – 3 PC (was ook tussen de 7 en 10 voor de nerf). Je wilt eigenlijk je DZ rank op 50 hebben zodat je ook hier weer je HE crafting plans kan halen en je nog meer HE gear kan gaan dragen. Nadeel is wel dat je ook HE Division Tech nodig hebt, iets wat redelijk rare is.

Overall mening:
Dailies + Challenges zijn goed en makkelijk te doen voor de extra credits (als je ze alle 3 hebt gedaan is het 80 PC die je binnenhaalt). Hierna kan je de Challenge mode blijven doen voor PC of kijken waar je het uit aan kan geven. Of je HE gear kan gaan hercalibreren zodat je de perfekte gear hebt (dit kost wel meer en meer).

Dark Zone is op dit moment een Cluster fuck, ander woord heb ik er niet voor. Het is op dit moment een groot farm feest waarbij bijna niemand rogue gaat ivm de xp / dz credits loss die je krijgt als je Rogue gaat. Dit maakt het niet aantrekkelijk en men is alleen maar geïnteresseerd in rank 50 voor de HE items. Dit maakt het dus extra pijnlijk als je dood gaat en ziet hoeveel je kwijt raakt. Ik verwacht dat er in de DZ + rogue nog dingen gaan veranderen, dit is op het moment een van de grootste issues met de game naar mijn mening.

Ik verwacht dat er met de aankomende content drop (incurssions) en evt veranderingen dat men nog ver kan komen met TD. Hoewel op dit moment het meer een farm game is dan iets anders, er wordt regelmatig gezegd dat het een Diablo 3 clone is, ben ik het van de ene kant mee eens, andere kant niet aangezien er toch wel een verschil in zit.

Score: 7,5 / 10
Goed uitgebreid stuk! Voor mij met level 3 weer wat duidelijker, hoewel je stuk ook een boel "vakjargon" bevat waar ik nog geen reet van snap. Maar dat komt hopelijk wel als ik wat langer gespeeld heb.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RubenSaurus
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 30-08 19:33
Monda schreef op zaterdag 19 maart 2016 @ 20:53:
[...]

Helaas heb ik nog geen antwoord gehad op mijn "newb vraag" (hoe veste samen kunt spelen/contact krijgen met tweakers). Probeerde jou net toe te voegen via dat ubisoft club, maar kon je niet vinden. Of doet dat gedeelte er totaal niet toe en is het gewoon enkel toevoegen op ps4 en dan ingame opzoeken?
Als jij met de ps4 speelt voeg je de mensen van de tweakers lijst gewoon toe als 'friend' en ingame ga je dan naar je menu en dan 'group settings' (of zoiets) en daar kun je dan je 'friends' joinen of inviten om in jouw groep te komen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Monda schreef op zaterdag 19 maart 2016 @ 21:05:
[...]

Goed uitgebreid stuk! Voor mij met level 3 weer wat duidelijker, hoewel je stuk ook een boel "vakjargon" bevat waar ik nog geen reet van snap. Maar dat komt hopelijk wel als ik wat langer gespeeld heb.
Laat me weten (via hier of discord) waar je mee zit en ik kan je helpen.

En ja, zit idd wel wat vak jargon in :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Monda
DigitalError schreef op zaterdag 19 maart 2016 @ 21:07:
[...]

Als jij met de ps4 speelt voeg je de mensen van de tweakers lijst gewoon toe als 'friend' en ingame ga je dan naar je menu en dan 'group settings' (of zoiets) en daar kun je dan je 'friends' joinen of inviten om in jouw groep te komen.
Oke helder! Thnx!
Dus geen gekloot met ubisoft club (mbt friends) . Dat is natuurlijk voor de pc bedoeld begrijp ik nu. Ik ga eens op onderzoek uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Monda
Verwijderd schreef op zaterdag 19 maart 2016 @ 21:08:
[...]

Laat me weten (via hier of discord) waar je mee zit en ik kan je helpen.

En ja, zit idd wel wat vak jargon in :)
Oke tof dankje! Ik ben nu een weekendje weg maar kan niet wachten om weer verder te gaan. Is denk ook extra lastig nu ik bepaalde dingen niet kan opzoeken ingame. Gaande weg zal je vakjargon uiteindelijk ook mijn taal worden hoop ik 😆.
Zal maandag avond eens wat van de dingen die je schrijft, bekijken. Mocht ik er niet uitkomen, dan neem ik graag contact op met een pro als jij 😉

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lowie020
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 21-02-2024
Heb in het begin ook veelal alleen gespeeld en heb inmiddels level 30 bereikt, na een beetje farmen in de DZ in me eentje merk ik ook dat met een groepje veel leuker is.. dus mensen op de PS4 die nog mensen zoeken om mee samen te spelen voeg me maar toe.. psn is lowrenzoo d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jirnsum
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 17-09 19:36
Zojuist mijn eerste uitstapje de DZ in gedaan. Intens!

Steam profiel UPlay JirnsumNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 12-09 12:54

SouLLeSSportal

Teamplay is everything.

DarkElement schreef op zaterdag 19 maart 2016 @ 17:28:
Heb ook nog een vraag over de juistheid van sommige mods, heb het idee dat de stats niet altijd kloppen zoals ze bij de Vendors worden weergegeven.

Mijn wapen heeft met mn oude mods een DPS van 22,197 en dat zou na toepassen van de Mod van de vendor verhoogt worden naar 22,559.

Echter na het aanklikken van de mod is de DPS omlaag gegaan naar 17,370 ipv omhoog naar 22,559.

Ik weet niet exact wat de game nu aangeeft of niet bij vergelijken maar het beste kan je eerst je mods van de gun halen, en dan kijken wat de upgrade mod qua stats geeft en dan vergelijken met de oude mod erop. Zo krijg je 1 op 1 vergelijking ipv appels met een peer vergelijken. Duidelijk is het iig niet echt nee.

De groene mod van je is trouwens nou niet echt beter dan die blauwe imho... :X

gamepc Nick: ACEpr0faker Steam: pr0faker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkElement
Nee achteraf niet, maar ik wilde iets hogere DPS, en dat leek vanuit de Vendor verbeterd te worden, maar niet dus :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User321
  • Laatst online: 27-07 14:10
DarkElement schreef op zaterdag 19 maart 2016 @ 17:28:

Nee, dat valt mij ook vaak op.. dingen in een vendor scherm telt hij domweg bij je huidige wapen DPS op, ook al heb je al een mod van dat type gemonteerd.
voorlopig (tot ze dit patchen) zul je dus helaas moeten onthouden wat je op dit moment hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23:55
Weet iemand welke pistols er fully automatic zijn? Ik kan dat nergens in de stats vinden, maar gezien ik veel met een shield rondloop, zijn de semi-automatics een drama :/

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SinergyX schreef op zondag 20 maart 2016 @ 12:05:
Weet iemand welke pistols er fully automatic zijn? Ik kan dat nergens in de stats vinden, maar gezien ik veel met een shield rondloop, zijn de semi-automatics een drama :/
ik ben nog geen full auto pistols tegen gekomen... ik denk dat je SA pistols zal moeten gebruiken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• syntesia
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 17-09 10:34
mensen op de ps4 ook al last gehad van framedrops.

Dan bij situaties met veel vuur en rook en 4 players in 1 team.
Voor de rest heb ik er geen last van gelukkig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -DUS-
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 06-02 19:51
Krijg een error Mike 20220360 tijdens het opstarten? Enig idee wat dat betekend?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YellowOnline
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 28-03-2023

YellowOnline

BEATI PAVPERES SPIRITV

-DUS- schreef op zondag 20 maart 2016 @ 14:11:
Krijg een error Mike 20220360 tijdens het opstarten? Enig idee wat dat betekent?
Server problemen duidelijk. Afwachten.

Ik ben intussen level 15 en nog altijd op zoek naar Tweakers om mee te spelen :)

[ Voor 17% gewijzigd door YellowOnline op 20-03-2016 14:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -DUS-
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 06-02 19:51
YellowOnline schreef op zondag 20 maart 2016 @ 14:14:
[...]

Ik ook. Server problemen duidelijk. Afwachten.
Ja ik lees het zojuist op Reddit... En ik had nog wel zoveel zin om vandaag ff flink te knallen :-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kwistnix
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16:57
Angry Joe review is ook binnen. Niet bijzonder positief :X
Terecht overigens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nieuwevolger
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 18-08-2023
Hebben jullie wel eens dat je iets wilt equipten, maar dat je per ongeluk l3 ( de knop voor vernietigen) inhoud omdat net al van alles hebt vernietigd en je gewend aan geraakt bent dat je het automatisch indrukt, was me 2x achter elkaar gebeurt haha -.-

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• xven0mxz
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 16-09 16:13

xven0mxz

Feyenoord Rotterdam 1908!

Iemand zin om vanavond wat missies te doen? PS4 level 10

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoolz14
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 22-05-2024
Nieuwevolger schreef op zondag 20 maart 2016 @ 14:46:
Hebben jullie wel eens dat je iets wilt equipten, maar dat je per ongeluk l3 ( de knop voor vernietigen) inhoud omdat net al van alles hebt vernietigd en je gewend aan geraakt bent dat je het automatisch indrukt, was me 2x achter elkaar gebeurt haha -.-
Ik sorteer alles als Junk, en druk daarna 1 keer op de knop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iew
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 21:32

iew

What the...?!

Ik probeer het nog eens...

Heb de season pass ook maar aangeschaft, het enige wat ik niet snap is dat er ook weapon skins in de season pass zouden moeten zitten maar ik kan deze nergens vinden...

Misschien kan hier iemand iets meer over vertellen ?

To do or not to do...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bjorn89
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 23-03 12:21
Ik zag de review boven, maar zelf ben ik toch meer in-line with wat Angry Joe zegt.
Begrijp met niet verkeerd maar de game verdiend niet hoger dan een 6 op mijn schaal.

YouTube: The Division Angry Review

De character customization is slecht
De extra kleding ziet er bijna allemaal hetzelfde uit, tenzij je de Gold edition hebt(zoals ik).
Alleen ronddwalen kan soms enorm saai zijn, de singleplayer campaign is echt kort en ruk... en zoals Joe al aangaf kan geen enkel noemenswaardig karakter vinden.

De effecten van de virus zijn naar de achtergrond verplaatst, ipv dat ze er gameplay wise wat mee hebben gedaan(ja buiten de contamination zones, en darkzone equipment totaal niet).

Het constant grinden op bullet sponges hangt mij afentoe de nek uit, 10x dezelfde missie doen. Ik wil variatie, ik wil random generator, ik wil meer content. Helaas hebben we weer pas een complete game na een jaar met de uitbreidingen |:(

Verder kun je geen 'sub-clan' starten, zijn er geen clan-wars... basicly het enige wat ik aan het doen ben is Grinden en die wings uitbreiden.

Het faalt als MMO, en het faalt als Multiplayer Game... The Division hangt ertussen in, maar doet geen van beiden echt goed.

+ punten
- Heerlijk om met vrienden te spelen
- Graphics zijn niet al te slecht maar soms mag het wel beter geoptimalizeerd worden vnl in dikke sneeuwbuien.
- De guns zijn vrijwel meteen gebruiksklaar, en de gear ook, maar de loot zelf is zo fucking saai en bland als maar wat, buiten steeds hogere DPS

[ Voor 7% gewijzigd door Bjorn89 op 20-03-2016 15:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bjorn89
iew schreef op zondag 20 maart 2016 @ 15:15:
Ik probeer het nog eens...

Heb de season pass ook maar aangeschaft, het enige wat ik niet snap is dat er ook weapon skins in de season pass zouden moeten zitten maar ik kan deze nergens vinden...

Misschien kan hier iemand iets meer over vertellen ?
De skins kun je ophalen bij de rewards vendor zodra je je eigen kantoor hebt geopened :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iew

iew

What the...?!

Bjorn89 schreef op zondag 20 maart 2016 @ 15:31:
[...]

De skins kun je ophalen bij de rewards vendor zodra je je eigen kantoor hebt geopened :P
Ben ik geweest, maar geen weapon skins, wel player skins.
Wat bedoel je met "eigen kantoor" ?
De volledige upgrade van het hoofdkwartier ?

To do or not to do...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vind de reviews van Angry Joe meestal wel leuk om te kijken, maar nu vind ik het een beetje tegenvallen.
Hij heeft zeker gelijk op veel punten, maar welke game moet ik dan spelen? Zeker als je lekker met vrienden wilt knallen. Ervan uitgaande dat er nog genoeg content komt en dat de end-game ook weer heel wat toevoegt denk ik dat heel veel mensen hier toch wel heel veel plezier aan hebben. Ik wil in ieder geval!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sipio
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
YellowOnline schreef op zondag 20 maart 2016 @ 14:14:
[...]

Server problemen duidelijk. Afwachten.

Ik ben intussen level 15 en nog altijd op zoek naar Tweakers om mee te spelen :)
Level 11 nog steeds, al paar dagen niet veel tijd gehad maar voeg mij rustig toe als je wilt :

psn Siep71

(iedereen mag mij toevoegen btw) ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kwistnix
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16:57
Verwijderd schreef op zondag 20 maart 2016 @ 15:35:
Ik vind de reviews van Angry Joe meestal wel leuk om te kijken, maar nu vind ik het een beetje tegenvallen.
Hij heeft zeker gelijk op veel punten, maar welke game moet ik dan spelen? Zeker als je lekker met vrienden wilt knallen. Ervan uitgaande dat er nog genoeg content komt en dat de end-game ook weer heel wat toevoegt denk ik dat heel veel mensen hier toch wel heel veel plezier aan hebben. Ik wil in ieder geval!
Maar dat is dus juist iets wat hij specifiek aankaart in de review. De end-game valt dus erg tegen en de diversiteit van de gameplay ook. Dat is ook iets wat hij expliciet aangeeft: bij Destiny kan de lore nog uitgebouwd worden met DLC en er is daar veel meer ruimte voor diversiteit door de sci-fi setting. De Division is op dat gebied nu zo'n beetje "as good as it will ever get". Of dat waar is valt nog te bezien, maar ik begrijp die angst wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kwistnix schreef op zondag 20 maart 2016 @ 15:47:
[...]

Maar dat is dus juist iets wat hij specifiek aankaart in de review. De end-game valt dus erg tegen en de diversiteit van de gameplay ook. Dat is ook iets wat hij expliciet aangeeft: bij Destiny kan de lore nog uitgebouwd worden met DLC en er is daar veel meer ruimte voor diversiteit door de sci-fi setting. De Division is op dat gebied nu zo'n beetje "as good as it will ever get". Of dat waar is valt nog te bezien, maar ik begrijp die angst wel.
Hmm ja, ik heb juist niets met die sci-fi setting en speel dit mede door de setting. Ook in een realistische setting kan je ruim voldoende bedenken om ons of in ieder geval mij tevreden te stellen. Er zijn zoveel dingen die ze erin kunnen doen! En tja, ik speel niet zo superveel, simpelweg geen tijd voor. Dus tegen de tijd dat ik level 30 ben en alles high end heb is de volgende DLC er al weer, dus denk dat ik onder de groep val die hier voorlopig zn handjes vol aan heeft en wat dat betreft niets te klagen heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bjorn89
Verwijderd schreef op zondag 20 maart 2016 @ 15:51:
[...]

Hmm ja, ik heb juist niets met die sci-fi setting en speel dit mede door de setting. Ook in een realistische setting kan je ruim voldoende bedenken om ons of in ieder geval mij tevreden te stellen. Er zijn zoveel dingen die ze erin kunnen doen! En tja, ik speel niet zo superveel, simpelweg geen tijd voor. Dus tegen de tijd dat ik level 30 ben en alles high end heb is de volgende DLC er al weer, dus denk dat ik onder de groep val die hier voorlopig zn handjes vol aan heeft en wat dat betreft niets te klagen heb.
Ik speel iets meer dan jou ben nu level 24 sinds 2 dagen naar de release, maar het spel roept mij niet echt van 'Ey kom mij spelen ik ben leuk', ik speel dan ook alleen als mijn vrienden online zijn.

Daarom vind ik ook dat aan veel te merken is dat zij op twee gedachtes hinkte toen deze game ontwikkeld werd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonix
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 22:59
Zijn er hier Tweakers die het spel draaien i.c.m. een GTX 980Ti (en i7-4790k)? Ik ben benieuwd hoe het spel bij jullie draait en welke instellingen jullie gebruiken.

Ik draai het spel op dit moment op 1440p met alles op 'High' en haal zo'n 58-84FPS met een 'benchmark average' van 74.3FPS.

[YouTube: https://youtu.be/kf7F1VLE71A]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bjorn89 schreef op zondag 20 maart 2016 @ 16:02:
[...]

Ik speel iets meer dan jou ben nu level 24 sinds 2 dagen naar de release, maar het spel roept mij niet echt van 'Ey kom mij spelen ik ben leuk', ik speel dan ook alleen als mijn vrienden online zijn.

Daarom vind ik ook dat aan veel te merken is dat zij op twee gedachtes hinkte toen deze game ontwikkeld werd.
het stukje van ik spel alleen met vrienden als ze online zijn heb ik dus niet, ik heb een groep mensen waar ik zo kan aansluiten (amerikanen, aussies, guild members en een grp van de Tweakers waar ik zo zonder problemen mee speel en die ik ook help waar nodig is, en ook meerdere malen een CM doe, of een Daily Hard Mode, of de DZ induik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RazorBlade72nd
  • Laatst online: 05-06-2023
Kan iemand me een handje helpen? Tot nog toe een en al frustratie met deze game. Ik kan geen enkele mogelijkheid vinden om de moeilijkheidsgraad te veranderen en ik kan ook geen enkele mogelijkheid vinden om mijn voortgang op te slaan. Als er een handleiding zou zijn dan zou ik het graag zelf uitzoeken maar ook die kan ik niet vinden. Het resultaat is dat ik iedere keer begin bij de ingang van een sportstadion. Ik wordt ook constant dood geschoten en kan dan weer opnieuw beginnen. Heeft iemand tips?

| MCTS:Exchange 2007/2010 | MCTS: SQL 2005 | MCSE:2003 | MCITP: EA | VCP 3/4/5 | CCNA |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jorank
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 20:16
Als iemand op de PC wil samen spelen:
RitzyAim

Heb momenteel nog geen microfoon helaas.
Ben level 27 meende ik...

II 9800X3D, 64GB, ROG B850-E, RTX 5080 II

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RazorBlade72nd schreef op zondag 20 maart 2016 @ 18:43:
Kan iemand me een handje helpen? Tot nog toe een en al frustratie met deze game. Ik kan geen enkele mogelijkheid vinden om de moeilijkheidsgraad te veranderen en ik kan ook geen enkele mogelijkheid vinden om mijn voortgang op te slaan. Als er een handleiding zou zijn dan zou ik het graag zelf uitzoeken maar ook die kan ik niet vinden. Het resultaat is dat ik iedere keer begin bij de ingang van een sportstadion. Ik wordt ook constant dood geschoten en kan dan weer opnieuw beginnen. Heeft iemand tips?
Dat kan kloppen want je voortgang wordt automatisch opgeslagen bij iedereen en de moeilijkheidsgraad kan niet veranderd worden. Zolang jij gewoon in gebieden blijft waar jou level aangeraden wordt zou het normaal gesproken te doen zijn. Begin gewoon met wat side missies, encounters en niet direct grote missies. Zo gaat je level iets omhoog, verzamel je betere gear & moet het vanzelf beter gaan!

Ook een echte handleiding is er niet, bij dingen die je voor het eerst doet krijg je echter even een kort verhalend stukje over hoe het in elkaar zit. Al doende leert men :)!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal
  • Laatst online: 12-09 12:54

SouLLeSSportal

Teamplay is everything.

iew schreef op zondag 20 maart 2016 @ 15:34:
[...]

Ben ik geweest, maar geen weapon skins, wel player skins.
Wat bedoel je met "eigen kantoor" ?
De volledige upgrade van het hoofdkwartier ?
zie je ze niet gewoon in je mod sectie als je een bepaald wapen kiest en dan skins linksboven? Ik meende dat je ze wel eerst bij die vendor achter de trap die naar de tech afdeling gaat moet claimen.

gamepc Nick: ACEpr0faker Steam: pr0faker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RazorBlade72nd
  • Laatst online: 05-06-2023
Verwijderd schreef op zondag 20 maart 2016 @ 19:30:
[...]

Dat kan kloppen want je voortgang wordt automatisch opgeslagen bij iedereen en de moeilijkheidsgraad kan niet veranderd worden. Zolang jij gewoon in gebieden blijft waar jou level aangeraden wordt zou het normaal gesproken te doen zijn. Begin gewoon met wat side missies, encounters en niet direct grote missies. Zo gaat je level iets omhoog, verzamel je betere gear & moet het vanzelf beter gaan!

Ook een echte handleiding is er niet, bij dingen die je voor het eerst doet krijg je echter even een kort verhalend stukje over hoe het in elkaar zit. Al doende leert men :)!
Dat is dan mooi balen. Ik speel wel eens een spelletje maar meestal zijn dat geen shooters. Ik zit dus duidelijk niet op het niveau van schooljeugd die uren per dag dit soort games speelt. Ik heb wel eerder shooters gespeelt waar het niet mogelijk was om je game te saven maar tot nog toe was er altijd wel de optie om het spel op easy te zetten zodat ik het spel ook gewoon kon spelen. Ik heb nu misschien wel 30 keer het zelfde gedeelte opgestart en ik kom er gewoon niet door heen en ik zit nog maar in het begin. Dat is balen 100 Euro weggegooid aan een spel dat ik niet kan spelen.

| MCTS:Exchange 2007/2010 | MCTS: SQL 2005 | MCSE:2003 | MCITP: EA | VCP 3/4/5 | CCNA |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RazorBlade72nd schreef op zondag 20 maart 2016 @ 20:59:
[...]

Dat is dan mooi balen. Ik speel wel eens een spelletje maar meestal zijn dat geen shooters. Ik zit dus duidelijk niet op het niveau van schooljeugd die uren per dag dit soort games speelt. Ik heb wel eerder shooters gespeelt waar het niet mogelijk was om je game te saven maar tot nog toe was er altijd wel de optie om het spel op easy te zetten zodat ik het spel ook gewoon kon spelen. Ik heb nu misschien wel 30 keer het zelfde gedeelte opgestart en ik kom er gewoon niet door heen en ik zit nog maar in het begin. Dat is balen 100 Euro weggegooid aan een spel dat ik niet kan spelen.
goed, niet om het een of ander, maar hierbij een paar tips.

Als je de map opent, kan je match making doen, hiermee kan je in een fireteam van 4 mensen de missie doen. Dit zou je moeten helpen en ook wat meer vertrouwen moeten geven.

Voor de rest, ga rond lopen, doe wat van de missies / encounters ook om wat meer shooter ervaring op te doen.

Ik weet niet of je op PC of Console speelt, maar join anders ook de Tweakers Discord zodat men je wat advies kan geven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkElement
Probeer eerst in free-roam (het vrij te verkennen gebied, de stad) wat boven het level van de missie te komen (mocht de missie level 2 zijn, zorg dan dat jij level 3 bent) dan ben je wat in het voordeel :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TgR_KILLER
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 10-09 22:38
[...]
Aardig wat mensen hier zijn 30+ en alles behalve school jeugd hoor ;) Ik game ook zelden, op sommige momenten is The Division best wel lastig inderdaad maar als je je gear een beetje op orde houd en niet in een te hoog gebied gaat spelen dan lukt het aardig.. Ik ben nu level 20 en ben in een level 16/18 gebied nu bezig. Daar leg ik alles redelijk simpel om. Als je vanaf het begin gewoon alle missies etc. doet stijg je als het goed is sneller in level dan dat je omhoog gaat qua gebied.

En zoals al eerder gezegd, zoek een team en speel samen, vooral de grotere missies zijn echt "bedoeld" om samen te spelen online. Ik doe er in ieder geval geen meer alleen dan ga ik ook teveel dood :P

En het saven gebeurd inderdaad automatisch als je een missie oid klaar hebt dan wordt dat onthouden. Als je midden in een missie dood gaat hoef je meestal niet helemaal opnieuw te beginnen, er zitten per deel missie ding saves in. Maar als je het spel afsluit en opnieuw start zal je altijd bij je base / safehouse beginnen waar je het dichtste bij was.

If all else fails, zoek even wat gameplay video's ofzo op YouTube zodat je ongeveer weet hoe t spel werkt en in elkaar steekt, al had je dat misschien beter kunnen doen voor je het kocht als ik lees wat voor beeld je bij het spel had...

On another note,
Dit weekend toch nog wat uurtjes kunnen spelen tussen de bedrijven door. Ondertussen level 20 en wat leuke nieuwe gear gevonden en gekocht. Al is het enige nadeel van het hierboven al genoemde beetje rondhangen in lagere zones dat je gear niet zo snel gaat. Veel gear is nog level 16 terwijl ik al 20 ben nu xD Maar ach, tijdens het levelen maakt me dat niet zo erg uit.

Afbeeldingslocatie: http://s7.postimg.org/92pe3x8t7/20160320_212430.jpg

AMD Ryzen 5 2600, 8 GB RAM, GigaByte GTX1050Ti 4G, MSI B450M, 970 EVO 500GB+160 GB, CM 550watt, AOC 24”
Lenovo IdeaPad Pro 5 14APH8, AMD Ryzen 7 7840HS, 32GB RAM, 1TB SSD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Irrival
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 06-08 10:32

Irrival

"Dispel the Darkness"

Heb nog niet alles gelezen, maar de darkzone vendor in je Base of Operations verkoopt een SOCOM M1A met leuke talents en dmg! :9

PSN & PC: Irrival | Battle.net: Irrival#2692

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Just_A_User
  • Laatst online: 17-09 11:50
Ik ben inmiddels level 18. Gaat lekker, het blijft een supertoffe game om te spelen. Heb vanavond op t eind nog de story missie Police School geprobeerd maar dat is jammer genoeg niet gelukt.

Heb ook mn eerste paarse wapen, al heb ik die gekocht bij de Weapon Vendor, maar toch. Vind echt mn secondary weapon echter lekkerder schieten. Stabieler.

Och ja, je moet toch wat he.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jirnsum
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 17-09 19:36
Ik zit inmiddels op lvl 16 en vermaak me nog steeds prima :) helaas paar dagen maar VS nu dus donderdag weer verder.

Steam profiel UPlay JirnsumNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iew

iew

What the...?!

SouLLeSSportal schreef op zondag 20 maart 2016 @ 19:31:
[...]

zie je ze niet gewoon in je mod sectie als je een bepaald wapen kiest en dan skins linksboven? Ik meende dat je ze wel eerst bij die vendor achter de trap die naar de tech afdeling gaat moet claimen.
Heb daar wel player skins opgehaald bij die vendor, die kon ik daar wel gewoon ophalen.
Maar wapen skins niet..., ook zijn er geen skins wanneer ik een wapen mod, het skin vakje is daar leeg.
Snap hier helemaal niets van.

To do or not to do...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Bjorn89 schreef op zondag 20 maart 2016 @ 15:29:
Ik zag de review boven, maar zelf ben ik toch meer in-line with wat Angry Joe zegt.
Begrijp met niet verkeerd maar de game verdiend niet hoger dan een 6 op mijn schaal.

De character customization is slecht
De extra kleding ziet er bijna allemaal hetzelfde uit, tenzij je de Gold edition hebt(zoals ik).
Alleen ronddwalen kan soms enorm saai zijn, de singleplayer campaign is echt kort en ruk... en zoals Joe al aangaf kan geen enkel noemenswaardig karakter vinden.

De effecten van de virus zijn naar de achtergrond verplaatst, ipv dat ze er gameplay wise wat mee hebben gedaan(ja buiten de contamination zones, en darkzone equipment totaal niet).

Het constant grinden op bullet sponges hangt mij afentoe de nek uit, 10x dezelfde missie doen. Ik wil variatie, ik wil random generator, ik wil meer content. Helaas hebben we weer pas een complete game na een jaar met de uitbreidingen |:(

Verder kun je geen 'sub-clan' starten, zijn er geen clan-wars... basicly het enige wat ik aan het doen ben is Grinden en die wings uitbreiden.

Het faalt als MMO, en het faalt als Multiplayer Game... The Division hangt ertussen in, maar doet geen van beiden echt goed.

+ punten
- Heerlijk om met vrienden te spelen
- Graphics zijn niet al te slecht maar soms mag het wel beter geoptimalizeerd worden vnl in dikke sneeuwbuien.
- De guns zijn vrijwel meteen gebruiksklaar, en de gear ook, maar de loot zelf is zo fucking saai en bland als maar wat, buiten steeds hogere DPS

Jammer voor je dat je de game zo kak vindt. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terrie
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 21:20

Terrie

Titelspecialist Tweakers Partners
ik heb om de minuut dat m''n game vastloopt voor 1-2 seconden en dan weer verder gaat. Dit is sinds een paar dagen.. Iemand suggesties? Je ziet dat m'n cpu van 90% naar 20 % schiet en dan weer omhoog

Polestar 2 | SMSR | 19" | Pilot | Magnesium

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bram98
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 15-09 07:58
Afbeeldingslocatie: http://gearnuke.com/wp-content/uploads/2016/01/div.jpg

Misschien wel interessant, in afbeeldig hierboven zie je meerder keren DZ-08 staan. Misschien een teken dat de map (Dark Zone) in de toekomst uitgebreid gaat worden? :9

Ben benieuwd of jullie misschien al meer weten? Of wat je denkt dat het betekent :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bram98 schreef op maandag 21 maart 2016 @ 00:02:
[afbeelding]

Misschien wel interessant, in afbeeldig hierboven zie je meerder keren DZ-08 staan. Misschien een teken dat de map (Dark Zone) in de toekomst uitgebreid gaat worden? :9

Ben benieuwd of jullie misschien al meer weten? Of wat je denkt dat het betekent :)
2de DLC, Survival...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bjorn89
Verwijderd schreef op zondag 20 maart 2016 @ 23:53:
[...]

Jammer voor je dat de game zo kak vindt. :+
Hij is niet kak, het is zo ongeinspireerd zo leeg :+

De laatste game waarbij ik gehad heb, OH dat moet ik echt spelen als ik thuis ben is 'The Witcher 3" geweest... wat een verhaal, diepgang, immersie.

Dat mis ik totaal, het verhaal voelt onsamenhangend en ik moet wat missies doen. Ik heb er wel lol mee, maar de game valt me gewoon tegen :P het kan zoveel beter, zoveel potentie,

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bjorn89 schreef op maandag 21 maart 2016 @ 00:22:
[...]

Hij is niet kak, het is zo ongeinspireerd zo leeg :+

De laatste game waarbij ik gehad heb, OH dat moet ik echt spelen als ik thuis ben is 'The Witcher 3" geweest... wat een verhaal, diepgang, immersie.

Dat mis ik totaal, het verhaal voelt onsamenhangend en ik moet wat missies doen. Ik heb er wel lol mee, maar de game valt me gewoon tegen :P het kan zoveel beter, zoveel potentie,
Ik denk dat je dan gewoon een aantal dingen mist. Kijk/luister je wel naar je intel dat je gaandeweg verzameld? Ik heb Witcher niet gespeeld maar ik vind t verhaal en setting best goed uitgewerkt worden. Tis alleen op een andere manier dan normaal. Ze vertellen het verhaal namelijk miet door cutscenes maar door korte fragmenten die je ontvangt. Het is een combi van echo's, telefoongesprekken, korte filmpjes etc waardoor duidelijk wordt wat er gebeurd is en wat je aan t doen bent.

Ik ben zelf bezig momenteel om alle collectibles te verzamelen, en ik kom veel dingen tegen die best wel vet zijn en het verhaal uitdiepen. Denk aan de vrouw van iemand uit de boo opzoeken omdat die vermist is. Of een first wave squad volgen en zien wat die hebben gedaan en meegemaakt kt etc.

Ik vind t juist wel goed uitgewerkt en verfrissend dat ze het op deze manier doen..

"Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agoNITE
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 13-09 10:04
Jirnsum schreef op zondag 20 maart 2016 @ 23:46:
helaas paar dagen maar VS nu dus donderdag weer verder.
Sucks to be you :'(

Acties:
  • +1 Henk 'm!
[...]

Dat is dan mooi balen. Ik speel wel eens een spelletje maar meestal zijn dat geen shooters. Ik zit dus duidelijk niet op het niveau van schooljeugd die uren per dag dit soort games speelt.
Ik ben 40. :o

Ja, deze game is (relatief) moeilijk, vooral in het begin. Het is geen game waar run-and-gun en spray-and-pray geldige tactieken zijn. Gebruik dus cover en schiet als vijanden aan het herladen zijn. Let ook op je gear/talents (dit legt het spel wel degelijk uit). Laat de vijanden naar jou komen en niet andersom.

Die missie in het stadion ging ik in het begin ook vaak dood. Heb toen wat side-missies gedaan zodat ik hoger level had en betere gear en hem daarna nog een keer gedaan, ging toen prima. Als je wat verder in de game bent en de mechanics doorhebt, kun je 'm ook wel solo op hard (lukte mij in ieder geval wel).

Maar het vergt wel wat inspanning/investering van jezelf, en heb niet de illusie dat je net zo snel door de game kan als sommige mensen hier, dat is gewoon niet realistisch. Zie het als een marathon en niet als een sprint.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Helaas bitter weinig tijd gehad dit weekend. Alleen vrijdagavond even en toen was het ook feest! Wat heb ik ontzettend gelachen samen met Hexxagram, Sentinel81 en nog wat anderen. Het werd steeds drukker. Voor het eerst ook de Darkzone in gegaan waar we vrij snel omhoog schoten in level, want we waren er natuurlijk nog nooit geweest. Wat een heerlijke chaos. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shoombak
  • Registratie: September 2008
  • Niet online
Dit weekend goed door kunnen spelen en lvl 30 bereikt, eerst als lvl 29 met een random 27 en 28 die laatste missie gedaan, maar men begreep de turrets niet.. dus na een stuk of 10 pogingen ben ik maar vertrokken. Pittige missie wel! Daarna via matchmaking in een groepje met 2 anderen door DZ gestruind, wat mooie gear aan overgehouden. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thrace Grumble
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 17-09 19:59

Thrace Grumble

XB: Thrace Grumble

Verwijderd schreef op maandag 21 maart 2016 @ 07:48:
Helaas bitter weinig tijd gehad dit weekend. Alleen vrijdagavond even en toen was het ook feest! Wat heb ik ontzettend gelachen samen met Hexxagram, Sentinel81 en nog wat anderen. Het werd steeds drukker. Voor het eerst ook de Darkzone in gegaan waar we vrij snel omhoog schoten in level, want we waren er natuurlijk nog nooit geweest. Wat een heerlijke chaos. ;)
En Sentinel is ondertussen lvl 17/18.. :D Ik ben gisteren lvl 10 geworden en kreeg een popup van de DZ. Misschien dat ik daar vanavond ff induik, of kan ik beter nog ff wachten?

XB: Thrace Grumble | FFXIV: Riku Neneh @ Moogle (SnR) | Switch (o.a. MHGU): SW-1221-6759-0029 | Steam: thracegrumble

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thrace Grumble
  • Laatst online: 17-09 19:59

Thrace Grumble

XB: Thrace Grumble

-

[ Voor 100% gewijzigd door Thrace Grumble op 21-03-2016 08:21 . Reden: Quote ipv edit..:( ]

XB: Thrace Grumble | FFXIV: Riku Neneh @ Moogle (SnR) | Switch (o.a. MHGU): SW-1221-6759-0029 | Steam: thracegrumble

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bram98
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 15-09 07:58
Thrace Grumble schreef op maandag 21 maart 2016 @ 08:14:
[...]

En Sentinel is ondertussen lvl 17/18.. :D Ik ben gisteren lvl 10 geworden en kreeg een popup van de DZ. Misschien dat ik daar vanavond ff induik, of kan ik beter nog ff wachten?
Je kan best een gokje wagen, in de DZ heb je verschillende brackets, dus afhankelijk van je eigen level, kom je in de DZ met spelers van grofwweg hetzelfde level :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sipio
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Hoop ook de DZ eens binnen te gaan snel, lvl 11 nog steeds, paar dagen missen en je loopt zo weer achter.

Oh en over die school jeugd wat hierboven al werd aangehaald en ook al op werd gereageerd, ik ben 44.. game on ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ambi
  • Laatst online: 05-05 08:14

ambi

IGN: EvulKlowne

Sipio schreef op maandag 21 maart 2016 @ 08:28:
Oh en over die school jeugd wat hierboven al werd aangehaald en ook al op werd gereageerd, ik ben 44.. game on ;)
Ik klop jouw lvl 44 met 3 levels :P Game on indeed! 8)

Steam/uPlay: EvulKlowne

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• co2301
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 18-09 10:37
Hoe farmen jullie gold gear? Lexington event center schijnt de beste manier te zijn, maar kom er niet door heen (waarschijnlijk omdat ik ietwat under-geared ben), met 3 random guys.

Vind het lastig om nou te bepalen wat ik precies moet doen voor betere gear. M'n DPS zit nu rond de 70k, stamina 45 en SP denk 22, maar veel betere weapons en armor vinden gebeurt niet. Probeer nu wel phoenix credits te sparen om blueprint van de vector te scoren.

Lees ook overal dat iedereen zo vol is over die pekhan die je bij de vendor kan kopen in je BoO, weet niet of dat ding bij iedereen hetzelfde is qua damage, maar bij mij zit is ie 50k DPS oid, en m'n LMG zit al op 70k (en die is nog blue ook.. ).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bellerophon
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 14-09 21:56

Bellerophon

Persona non grata

[...]

Teh fuck :') Voor het weekend was hij nog lvl 8. (niet kunnen gamen dit weekend ;( )

PSN: Bellerophon-

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Oke over de review van AngryJoe..

Hij begint zijn filmpje al met de vergelijking van de game nu en zoals ie 3 jaar geleden gepresenteerd werd. Dan begin je de review al meteen op de verkeerde voet. Oké, ik snap dat er een aantal verwachtingen geschept zijn met het E3 filmpje van 2013, maar kom op zeg! Binnen drie fucking jaar kan er zo enorm veel veranderen aan het spel. Wellicht dat sommige functionaliteit niet haalbaar waren, of niet bij het spel pastten, of wat voor reden dan ook. Ik vind wel dat Ubisoft misschien dan beter het spel niet had kunnen laten zien, maar pas in een later stadium, maar Ubisoft blijft een hype-generator.

Ik snap zijn gezeur niet t.o.v. appearance loot. Het aantal verschillende vanity items is zo groot, de kans is gewoon ontzettend groot dat je er anders uit kunt zien dan andere spelers. Hij begint vervolgens te klagen dat je daadwerkelijke equipment geen verschil uitmaakt voor het uiterlijk van je character. Ten eerste was het al bekend dat The Division gear en uiterlijk bewust gescheiden heeft gehouden, dus waarom daarover gaan zeiken? Ten tweede zit er wel degelijk wat verschil in uiterlijk voor de gear items, wellicht minimaal, maar het verschil is wel te zien. Ik ben het wel met hem eens dat character customisation wat uitgebreider had mogen zijn.

De manier waarop het verhaal verteld wordt, is misschien niet zoals het 'normaliter' gebeurd. Alles wordt via intel of voice chat bekenbaar gemaakt. Ik moet wel zeggen dat het meeste radio chatter tijdens de main missies bij mij niet aankomen, omdat ik te druk ben met de vijanden. De intel daarintegen, kan ik rustig later beluisteren en die vertellen ook een groot interessant deel van het verhaal. Het ontstaan van de verschillende groeperingen, het effect op de bevolking, noem het maar op. Ik heb geregeld een echo gezien wat toch wel erg vet was. Ik ben zelf bijna klaar met het verhaal, maar ik weet wel dat je tijdens de main missies gewoon goed moet opletten tijdens die radio-chatter, veel mensen hebben dat kennelijk niet door.

Hij heeft ook wel wat valide punten hoor, zeker wat betreft de variëteit van vijanden. Het had zeker beter uitgewerkt kunnen worden, de cleaner trucks had ik graag gezien, LMB met wat voertuigen.. etc. End-game en Dark Zone zijn beide broken.. daar moet zeker nog wat aan getweaked worden. Daar ben ik het dan wel mee eens. :)

Die bugs zijn wel vervelend die hij laat zien :+ Hoop wel dat ze deze binnenkort gaan fixen. Het lijkt erop dat de bugs op PC wat frequenter voorkomen.

Over het algemeen vind ik zijn review erg overdreven. Sommige punten zijn terecht, maar hij loopt dan vervolgens compleet te bitchen daarover. Het blijft uiteindelijk ook maar gewoon zijn mening. :)

Ik denk dat, als je het spel wilt gaan kopen, je wat meerdere reviews moet gaan bekijken en zelf wat gameplay filmpjes moet gaan opzoeken. Mensen blijven vaak zo vastklampen aan een oordeel van 1 persoon, terwijl dat oordeel gewoon een mening is. Vorm je eigen mening op basis van meer filmpjes.

Mocht je het dan nog steeds ruk vinden, doei! :w

Volvo EX30 SMER Core - Wallbox Pulsar Plus 22kW

Acties:
  • 0 Henk 'm!
NLxAROSA schreef op maandag 21 maart 2016 @ 07:20:
Ja, deze game is (relatief) moeilijk, vooral in het begin.
moeilijk? er is helemaal niets moeilijk aan deze game, beetje mijn kritiek ook;

maak je prachtige game wereld, veel unieke settings en orginele omgeving, veel potentie

vervolgens laten ze he-le-maal niets aan het toeval over, je wordt bij de hand genomen; ga hier heen, ga daar heen, waarschuwing bij tegenstanders, kijk hier ligt kistje, daar ligt loot etc.

ik voel me als een kleuter bij de hand genomen, die 0 eigen vrijheid heeft. alles wordt voorgekouwd, en weinig aan toeval over gelaten. geef mij een functie dat ik die kleuter-hulp uit kan zetten, en de wereld 'echt' zelf kan ontdekken. 10x verkeerde straat in lopen, ipv in een keer de juiste :F :N gemiste kans

maar goed,gisteren hebben we aantal keer dezelfde missie op challenge gedaan, laatste 2 ronden ~10min. mee bezig geweest. het stacken van cover buff werkte erg goed, en beetje zoeken naar de juiste plekken om dit te doen. wanneer beetje onder de knie krijgen, kun je toch 6-7-challenges per uur doen. ook al weer snel 6+ gele items en 180 phoenix credits per uur
dat is effectiever dan SK farmen!!!

[ Voor 8% gewijzigd door himlims_ op 21-03-2016 08:55 ]

⭐Game Profiles: 🕹️Steam - 🎮PSN - 🇪🇦 GoT_Hollandhards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Registratie: November 2007
  • Niet online
Gisteren ook wat vreemds meegemaakt.

ik begin samen met een maat een missie.
Laatste baas op het eind, maat gaat down. Het gaat moeilijk maar ineens zien we dat 2 van de friendslist joinen. Ik heal mijn maat en we verslaan de baas. Missie voltooid stata er in het scherm.

Net als ik mn loot wil pakken komen die andere uit de friendslist bij het eind stuk aan en ineens komen er weer volop tegenstanders aan. Het leekr wel alsof het eind van de missie weer opnieuw begon. Had dus eindelijk wel de credits xp etc binnen maar de loot niet kunnen pakken.

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Griffx
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 21-07 09:52
Gisteren een Midas gekregen in de DZ, dan krijg je bij het extracten met roques in de buurt toch wel even een gevoel van 'het zal toch niet' >:)

PC Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ktenolix schreef op maandag 21 maart 2016 @ 08:37:
Oke over de review van AngryJoe..

De manier waarop het verhaal verteld wordt, is misschien niet zoals het 'normaliter' gebeurd. Alles wordt via intel of voice chat bekenbaar gemaakt. Ik moet wel zeggen dat het meeste radio chatter tijdens de main missies bij mij niet aankomen, omdat ik te druk ben met de vijanden. De intel daarintegen, kan ik rustig later beluisteren en die vertellen ook een groot interessant deel van het verhaal. Het ontstaan van de verschillende groeperingen, het effect op de bevolking, noem het maar op. Ik heb geregeld een echo gezien wat toch wel erg vet was. Ik ben zelf bijna klaar met het verhaal, maar ik weet wel dat je tijdens de main missies gewoon goed moet opletten tijdens die radio-chatter, veel mensen hebben dat kennelijk niet door.
In aanvulling hierop. De radio chatter geeft context aan wat je aan het doen bent en verteld niet per se het verhaal zelf. Dus als je dat mist heb je op z'n hoogst af en toe het idee, waarom deed ik die missie nou precies maar door de intel die je krijgt en verzameld o.a. achteraf krijg je vaak alles van het verhaal wel mee ;)
himlims_ schreef op maandag 21 maart 2016 @ 08:38:
[...]

moeilijk? er is helemaal niets moeilijk aan deze game, beetje mijn kritiek ook;

maak je prachtige game wereld, veel unieke settings en orginele omgeving, veel potentie

vervolgens laten ze he-le-maal niets aan het toeval over, je wordt bij de hand genomen; ga hier heen, ga daar heen, waarschuwing bij tegenstanders, kijk hier ligt kistje, daar ligt loot etc.

ik voel me als een kleuter bij de hand genomen, die 0 eigen vrijheid heeft. alles wordt voorgekouwd, en weinig aan toeval over gelaten. geef mij een functie dat ik die kleuter-hulp uit kan zetten, en de wereld 'echt' zelf kan ontdekken. 10x verkeerde straat in lopen, ipv in een keer de juiste :F :N gemiste kans

maar goed,gisteren hebben we aantal keer dezelfde missie op challenge gedaan, laatste 2 ronden ~10min. mee bezig geweest. het stacken van cover buff werkte erg goed, en beetje zoeken naar de juiste plekken om dit te doen. wanneer beetje onder de knie krijgen, kun je toch 6-7-challenges per uur doen. ook al weer snel 6+ gele items en 180 phoenix credits per uur
Moeilijk is het niet, maar nogmaals je kan echt veel uitzetten qua ui waardoor je een stuk minder aan de hand wordt genomen. Kwestie van spelen met de instellingen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 17-09 13:57
Zaterdag avond met een tweaker begonnen om 23;30 als level 18
En nu pas eind level 21.

Gingen door tot 03:00 uur, tijd vliegt haha

Echt een top game, heb alleen nog maar 3 of 4 hoofdmissies over, kan ik daarmee level 30 bereiken?

[ Voor 20% gewijzigd door Mars18 op 21-03-2016 08:46 ]

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arrahant
  • Laatst online: 25-08 10:53
[...]

Misschien een gekke vraag: maar maak je wel gebruik van het cover systeem? Dus dat je je achter dekking verschuilt en van achter dekking richt en schiet op vijanden. In deze game is het doorgaans niet de bedoeling dat je gewoon staat te schieten (zeker in je eentje niet).

Wist je daarnaast dat je met dezelfde knop als waarmee je in cover gaat ook van de ene cover naar de andere kunt bewegen? Dat scheelt ook damage.

Deze game is namelijk helemaal niet moeilijk!

Steam: Arrahant | PSN: Arrahant84 | XBL: Arrahant | Origin: Arrahant | Nintendo: Arrahant

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennis_86
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 11-06 19:23
Griffx schreef op maandag 21 maart 2016 @ 08:41:
Gisteren een Midas gekregen in de DZ, dan krijg je bij het extracten met roques in de buurt toch wel even een gevoel van 'het zal toch niet' >:)
Gewoon neermaaien, mensen die rogue zijn weten dat mensen hun gaan schieten vanwege de beloning!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
melantrix schreef op maandag 21 maart 2016 @ 08:42:
[...]

In aanvulling hierop. De radio chatter geeft context aan wat je aan het doen bent en verteld niet per se het verhaal zelf. Dus als je dat mist heb je op z'n hoogst af en toe het idee, waarom deed ik die missie nou precies maar door de intel die je krijgt en verzameld o.a. achteraf krijg je vaak alles van het verhaal wel mee ;)

[...]

Moeilijk is het niet, maar nogmaals je kan echt veel uitzetten qua ui waardoor je een stuk minder aan de hand wordt genomen. Kwestie van spelen met de instellingen :)
je kunt eea utizetten, zoals de gps lijn. maar de audio/visuele notificaties niet :(

denk dat onze speedrun methode meer credits en bruikbaarmateriaal opleverd dan uurtje SK farmen. Is nog leuker ook :) en loot beter. njah beter .... gisteren 3x !!! cardeusieus geloot ... 3x :F

komt vandaag niet de patch of is dat morgen?

⭐Game Profiles: 🕹️Steam - 🎮PSN - 🇪🇦 GoT_Hollandhards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arrahant
himlims_ schreef op maandag 21 maart 2016 @ 08:38:
[...]

[...]

ik voel me als een kleuter bij de hand genomen,

[...]
Hier ben ik het helemaal mee eens. Ik zou de game een stuk leuker vinden als ik zelf moest navigeren, goed moest uitkijken voor kistjes, ik de vijanden niet door muren heen kon volgen, etc. De enige momenten waarop de game moeilijk kan zijn is als je plotseling een paar shotgunners of heavies te verwerken krijgt.

Steam: Arrahant | PSN: Arrahant84 | XBL: Arrahant | Origin: Arrahant | Nintendo: Arrahant

Acties:
  • 0 Henk 'm!
himlims_ schreef op maandag 21 maart 2016 @ 08:51:
[...]

je kunt eea utizetten, zoals de gps lijn. maar de audio/visuele notificaties niet :(

denk dat onze speedrun methode meer credits en bruikbaarmateriaal opleverd dan uurtje SK farmen. Is nog leuker ook :) en loot beter. njah beter .... gisteren 3x !!! cardeusieus geloot ... 3x :F

komt vandaag niet de patch of is dat morgen?
Jawel, je kan bijv de radar uitzetten. Je kan je complete ui uitzetten etc. Op pc kan je ook de ui elementen die je neit wilt zien en niet uit te schakelen zijn ook gewoon van je scherm af slepen mbh de multi monitor support.

Audio notificaties weet ik zo ff niet of dat nog gezegd wordt, dat volgens mij dan wel weer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xamirz
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 18-09 12:01
Wie weet hoe je in appearance tab kan inzoomen op je gear en je kleding(PC)...??
Heb dit ergens in een stream gezien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
xamirz schreef op maandag 21 maart 2016 @ 09:08:
Wie weet hoe je in appearance tab kan inzoomen op je gear en je kleding(PC)...??
Heb dit ergens in een stream gezien.
Als je in het appearance menu in een bepaalde categorie zit (bijvoorbeeld hats), dan kun je op Inspect drukken om het van dichtbij te bekijken. Op de PS4 is dat driehoekje :+

Volvo EX30 SMER Core - Wallbox Pulsar Plus 22kW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shakespeare
  • Laatst online: 02-08 10:39
zo.. gister de laatste missie gedaan. nu level 27..

ben bang dat ik hierna de game in de kast ga leggen, volgens mij is er niks meer te doen buiten de standaard missies etc.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Griffx
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 21-07 09:52
shakespeare schreef op maandag 21 maart 2016 @ 09:14:

ben bang dat ik hierna de game in de kast ga leggen, volgens mij is er niks meer te doen buiten de standaard missies etc.....
Daily's, Challenges, DZ rank 50 worden.
Goede gear farmen, goede rolls op je gear farmen.

PC Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoeKoe
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 23-06 08:44
Dat ze deze exploit nog niet gefixed hebben, snap ik echt helemaal niks van 8)7

YouTube: The Division - (LOOT CAVE) Unlimited Phoenix Credits, Loot And Resources Exploit Glitch

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Ik snap niet dat mensen de reviews van Angry Joe serieus nemen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• tha_crazy
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 23:57

tha_crazy

Mafketel

ambi schreef op maandag 21 maart 2016 @ 08:32:
[...]

Ik klop jouw lvl 44 met 3 levels :P Game on indeed! 8)
25 jaar, 40 uur+ pw werken
Katten, vriendin, uitgaan, etcetera.
bijna 100 uur in t spel zitten 8)

En nee, ik woon niet thuis :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steffeh
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 16-09 16:42
Griffx schreef op maandag 21 maart 2016 @ 09:15:
[...]

Daily's, Challenges, DZ rank 50 worden.
Goede gear farmen, goede rolls op je gear farmen.
Niet iedereen heeft zin in eindeloze farm en speelt het lekker voor het verhaal, wat ook mag natuurlijk, denk dat 'ie daar op doelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Just_A_User
[...]

Lol. Ik weet het ook niet. Ik heb het vooral gedaan op basis van de encounters en side missions etc. Ik heb nog 1 hoofdmissie geprobeerd in mn eentje, maar dat lukte niet, dus dat heb ik opgegeven. Maar als je veel side missions, encounters etc doet, dan level je snel.

Ik snap om eerlijk te zijn niet hoe jij nog steeds maar lvl 10 kunt zijn :P

Die hoofdmissies doe ik wel met jullie samen, en ik heb nog láng niet alle telefoon recordings etc, die wil ik ook allemaal doen. Wij zijn vorige week met een paar man de DZ in gegaan. Een en al hectiek, maar wel heel erg tof om te doen.

Overigens, wat me opvalt, nu ik een aantal dingen nog gedaan heb, dat 'Flamegrill' Joe Ferro een belangrijker figuur is dan ik in eerste instantie dacht. In veel recordings etc komt hij terug, dat heb ik niet bij andere 'bosses' zo mee gekregen eigenlijk.

Ik ben wel up voor een potje vanavond, weet niet of er iemand zin heeft wat mee aan te kloten? Jij bv, ThraceG? Dat we je lvl even een beetje opkrikken? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Just_A_User
tha_crazy schreef op maandag 21 maart 2016 @ 09:23:
[...]

25 jaar, 40 uur+ pw werken
Katten, vriendin, uitgaan, etcetera.
bijna 100 uur in t spel zitten 8)

En nee, ik woon niet thuis :P
Vriendin? :P Dat was in de tijd van Destiny nog niet zo, toen was er wel een meiske waar je mee zat te kloten. Is dat d'r? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arrahant
shakespeare schreef op maandag 21 maart 2016 @ 09:14:

Ik zou in ieder geval nog wat challenge modes en de darkzone uitproberen als ik jou was. Alleen tijdens challenge modes kan de game lekker pittig zijn en komt de gameplay het meest tot z'n recht. En de darkzone levert soms prachtige en best unieke situaties op.

Ik ben zelf nu rank 53 in de darkzone, heb praktisch geen lvl 30 items meer aan, mooie high end sniper, smg, assault rifles en shotgun, op een missie na alle missies als challenge gedaan en ik heb nu het gevoel dat er niets meer te doen is.
Het enige wat ik nu nog min of meer kan blijven doen is DZ en challenge modes blijven grinden voor meer phoenix credits en gele division tech. Maar ik heb niet het gevoel dat dat nog iets aan de ervaring gaat toevoegen.

Ik had niet verwacht dat ik het zou zeggen, maar Destiny heeft mij langer beziggehouden!! The Division had bij release al een 8 man raid moeten bevatten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shoombak
  • Registratie: September 2008
  • Niet online
Natuurlijk altijd hetzelfde verhaal, mensen die fulltime zo'n game uitspelen en binnen een week klagen over gebrek aan content.. Daar is natuurlijk ook niet tegenop te developen.
Pagina: 1 ... 68 ... 111 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Het is niet de bedoeling om hier te slowchatten of offtopic posts te plaatsen. Dit kan in 1 van de 2 verschillende Discord channels. Countdown timers/posts zijn ook ongewenst. Deze post heeft wat meer informatie over wanneer er gespeeld kan worden

Ook is dit topic niet bedoeld voor de verzendervaring bij verschillende webshops. Daarvoor is genoeg te vinden in het shopping forum (SF). Er zijn problemen met gold editions van bol.com. Deze zijn per ongeluk allemaal geannuleerd, maar zijn gewoon nog te bestellen

Je kunt je hier aanmelden voor de spelerslijst