Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ourplayground
  • Registratie: November 2008
  • Nu online
Black-Hole schreef op vrijdag 18 maart 2016 @ 12:53:
Weet iemand hoe je een wapen mod kan verwijderen (PS4 versie)? Ik zie namelijk nergens een optie om dat te doen behalve ze te verwisselen voor een andere mod.

Als ik een wapen wil ontmantelen via L2 krijg ik de melding dat ook alle mods van dat wapen worden ontmanteld. Maar hoe voorkom je dat?
op de xbox is het het menu van het specifieke wapen op de left thumb stick drukken.. edit: of rechter... nu begin ik te twijfelen dankzij de post boven mij. :)

[ Voor 7% gewijzigd door ourplayground op 18-03-2016 12:55 ]

iRacing Profiel Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Black-Hole
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 15-02-2024
tha_crazy schreef op vrijdag 18 maart 2016 @ 12:54:
[...]

Je huidig geselecteerde mod aantikken, dan wordt die weggehaald.
Eventueel R3 indrukken op het wapen, dan trekt die ze er allemaal af.
Thanks! Heel simpel dus :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shakespeare
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 02-08 10:39
ik heb die agent outfit gereemed, hierna krijg ik nog een code per mail voor de outfits.. hoe moet ik deze in the division gebruiken ? in ps store redeemen/of rewards vendor ?

hoe werkt dit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ourplayground
  • Registratie: November 2008
  • Nu online
shakespeare schreef op vrijdag 18 maart 2016 @ 13:17:
ik heb die agent outfit gereemed, hierna krijg ik nog een code per mail voor de outfits.. hoe moet ik deze in the division gebruiken ? in ps store redeemen/of rewards vendor ?

hoe werkt dit?
volgens mij werkt dit via je uplay account en kan je je gear ophalen bij de rewards vendor.

iRacing Profiel Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TgR_KILLER
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 10-09 22:38
tha_crazy schreef op vrijdag 18 maart 2016 @ 12:54:
[...]
Je huidig geselecteerde mod aantikken, dan wordt die weggehaald.
Eventueel R3 indrukken op het wapen, dan trekt die ze er allemaal af.
Dit idd, gisteren ook een marksman rifle gevonden met dus een standaard scope, al vond ik he niet erg dat die met scope werd verkocht :P maar kreeg de melding over mods idd ook.

Gisteren level 16 geworden, of misschien al 17, weet het eigenlijk niet meer :+ gisteren middag even wat uurtjes gespeeld en hoop sidemissies, encounters en een paar van die grotere missies gedaan.

AMD Ryzen 5 2600, 8 GB RAM, GigaByte GTX1050Ti 4G, MSI B450M, 970 EVO 500GB+160 GB, CM 550watt, AOC 24”
Lenovo IdeaPad Pro 5 14APH8, AMD Ryzen 7 7840HS, 32GB RAM, 1TB SSD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shoombak
  • Registratie: September 2008
  • Niet online
Zou er nog een "normale" PVP area komen naast de huidige Dark Zones?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yaz
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 14-09 14:01

Yaz

shoombak schreef op vrijdag 18 maart 2016 @ 13:33:
In mei komt er (volgens zeggen) een overhaul van de dark zone in de dlc die dan beschikbaar komt (Conflict). Ben benieuwd wat het gaat worden. Ik ga sowieso een toon maken welke ik alleen ga gebruiken door DZ zodra mijn main genoeg DZ levels heeft voor alle gear en blueprints. Je kan geen rank verliezen als je geen rank hebt ;)

Gamertag: YazNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rebbelx
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 18-09 12:43
Ondertussen eens 2uur tijd gehad om dit spel uit te proberen op PS4. Net aangekomen op Hudson Pier als Lvl 3. Ondanks het feit dat ik nog maar een 2tal uurtjes gespeeld heb, toch al flink de smaak te pakken van dit spel. Voor mij is het TOP. Begrijp dan ook niet dat dit spel maar een 6,8 als reviewscore krijgt op IGN. Dat is toch de reviewsite waarop ik me altijd baseer om een game te kopen of niet. Nu dus die score genegeerd en dat heb ik me nog niet beklaagd...Volgens de review wordt het spel snel repetitief maar daar heb ik tot nu toe nog geen last van en eerlijk gezegd denk ik ook niet dat dat zal gebeuren...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yaz

Yaz

Rebbelx schreef op vrijdag 18 maart 2016 @ 13:39:
Ondertussen eens 2uur tijd gehad om dit spel uit te proberen op PS4. Net aangekomen op Hudson Pier als Lvl 3. Ondanks het feit dat ik nog maar een 2tal uurtjes gespeeld heb, toch al flink de smaak te pakken van dit spel. Voor mij is het TOP. Begrijp dan ook niet dat dit spel maar een 6,8 als reviewscore krijgt op IGN. Dat is toch de reviewsite waarop ik me altijd baseer om een game te kopen of niet. Nu dus die score genegeerd en dat heb ik me nog niet beklaagd...Volgens de review wordt het spel snel repetitief maar daar heb ik tot nu toe nog geen last van en eerlijk gezegd denk ik ook niet dat dat zal gebeuren...
Als je de review leest kom je erachter de ze belangrijke componenten niet noemen zoals de currency die je moet hebben voor end gear (was niet bekend tot vlak voor de launch). De hoeveelheid en extra soorten missies, mobs die volgens de reviewer niet met elkaar vechten terwijl ze dat wel en veelvuldig doen (maar pas na de launch) en nog veel meer. Er gaan dus bijzonder sterke vermoedens dat IGN zijn review heeft geschreven op basis van de Beta.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rebbelx
Yaz schreef op vrijdag 18 maart 2016 @ 13:41:
[...]

Als je de review leest kom je erachter de ze belangrijke componenten niet noemen zoals de currency die je moet hebben voor end gear (was niet bekend tot vlak voor de launch). De hoeveelheid en extra soorten missies, mobs die volgens de reviewer niet met elkaar vechten terwijl ze dat wel en veelvuldig doen (maar pas na de launch) en nog veel meer. Er gaan dus bijzonder sterke vermoedens dat IGN zijn review heeft geschreven op basis van de Beta.
Er zijn mij een paar zaken niet duidelijk:
- Currency voor end gear ??? Wat is dit ?
- Wat is Mobs die met elkaar vechten ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spartacusNLD
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 21:05

spartacusNLD

This is Sparta!!

Rebbelx schreef op vrijdag 18 maart 2016 @ 13:45:
[...]
Afbeeldingslocatie: http://i.bittwiddlers.org/K7G.gif

antwoord op je eerste vraag.. gewoon omdat het erin zin. euro's wat is dit? :+
de 2e.. snap je het verhaal? de mobs zijn allemaal lid van een andere factie en vinden elkaar dus niet lief. ;)

[ Voor 26% gewijzigd door spartacusNLD op 18-03-2016 13:51 ]

Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GrimScythe
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 17-09 14:58

GrimScythe

Game Addict

Rebbelx schreef op vrijdag 18 maart 2016 @ 13:45:
[...]

currency, gewone zone is credits.
darkzone heeft darkzone currency
en endgame denk ik dat ze de Phoenix credits bedoelen die je van bosses krijgt op max level

mobs zijn npc's en die liggen ook regelmatig met elkaar in gevecht.
de gewone burgers met elkaar en hoor je ze vaak wat roepen over eten.
enemies ook met elkaar (tenminste toen ik een arms deal verstoorde gingen ze ook op elkaar schieten, mss een bug)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F0kke
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 02-07 10:00
shoombak schreef op vrijdag 18 maart 2016 @ 13:33:
CTF, TDM, Hostage Rescue of wellicht Bomb Defusal (a la CS) lijkt me erg gaaf in deze setting. :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rebbelx
spartacusNLD schreef op vrijdag 18 maart 2016 @ 13:49:
[...]

[afbeelding]

antwoord op je eerste vraag.. gewoon omdat het erin zin. euro's wat is dit? :+
de 2e.. snap je het verhaal? de mobs zijn allemaal lid van een andere factie en vinden elkaar dus niet lief. ;)
Dude...ik speel amper 2 uur... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Yaz schreef op vrijdag 18 maart 2016 @ 13:37:
[...]

In mei komt er (volgens zeggen) een overhaul van de dark zone in de dlc die dan beschikbaar komt (Conflict). Ben benieuwd wat het gaat worden. Ik ga sowieso een toon maken welke ik alleen ga gebruiken door DZ zodra mijn main genoeg DZ levels heeft voor alle gear en blueprints. Je kan geen rank verliezen als je geen rank hebt ;)
ja zeker; vanaf volgende week; dan wordt de darkzone 1 groot deathmatch fest zonder dat iemand nog iets kan extracten

zie het alt-karakter verhaal :+

⭐Game Profiles: 🕹️Steam - 🎮PSN - 🇪🇦 GoT_Hollandhards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yaz

Yaz

himlims_ schreef op vrijdag 18 maart 2016 @ 13:58:
[...]

ja zeker; vanaf volgende week; dan wordt de darkzone 1 groot deathmatch fest zonder dat iemand nog iets kan extracten
Dat is overdreven maar ja, met de huidige mogelijkheden en beperkingen is een alt (toon) de enige manier om lekker los te gaan :) En dat gaan we doen ook ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The.Sticky
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 10-09 14:34
Yaz schreef op vrijdag 18 maart 2016 @ 14:00:
[...]

Dat is overdreven maar ja, met de huidige mogelijkheden en beperkingen is een alt (toon) de enige manier om lekker los te gaan :) En dat gaan we doen ook ;)
Oftewel op je main alleen nog maar Daily / Challenge missies doen voor Phoenix Credits en goede gear en daarnaast een toon levelen waar je het vervolgens op gooit om te deathmatchen? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tito129
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23:05
Grindtegel schreef op vrijdag 11 maart 2016 @ 18:26:
Hoe speel je eigenlijk een missie op een hard mode? (op de pc)
G lang indrukken bij matchmaking

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spookz0r
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 16:20
Kan dus Judy Walters Echo 2 en 4 niet collecten terwijl ik er wel bij kan komen. Beetje jammer aangezien dat de twee zijn die ik moet hebben om de totale echo collectie compleet te maken voor de reward. Weet ook zeker dat ik ze tijdens de missie heb geactiveerd.

[ Voor 12% gewijzigd door spookz0r op 18-03-2016 14:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghostley
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 17-08-2024
spookz0r schreef op vrijdag 18 maart 2016 @ 14:24:
Kan dus Judy Walters Echo 2 en 4 niet collecten terwijl ik er wel bij kan komen. Beetje jammer aangezien dat de twee zijn die ik moet hebben om de totale echo collectie compleet te maken voor de reward. Weet ook zeker dat ik ze tijdens de missie heb geactiveerd.
Gister met een maat van mij hetzelfde bij de Judy Walters reeks.
Ik kon ze wel allemaal oppakken, maar hij 'mist' de 4e echo.
Opnieuw starten bij 1 kan niet.
(Je kan deze wel openen, maar de reeks begint niet vanaf het begin.)

PSN ID: Ancta

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ereaser
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 31-03 09:48
spookz0r schreef op vrijdag 18 maart 2016 @ 14:24:
Zelfde probleem hier met nummer 5, je moet iemand zien te vinden die ze nog niet gedaan heeft en dan samen verzamelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• An1mA
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 16-09 11:01
Ben dit nu aan het doen, als iemand mee wilt mijn uplay account is An1mA. Wel graag een beetje gegeared zijn, ga zelf zo nu en dan al dood voordat ik de boss neer heb ^^

http://eu.battle.net/d3/en/profile/An1mA-1336/hero/65094263

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spookz0r
Mooi lastig. Zou beter zijn als ze die bug gewoon fixen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ereaser
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 31-03 09:48
spookz0r schreef op vrijdag 18 maart 2016 @ 14:55:
Mooi lastig. Zou beter zijn als ze die bug gewoon fixen :P
Inderdaad, die 1e is wel gewoon beschikbaar voor playback dus waarom die andere niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spookz0r
Ereaser schreef op vrijdag 18 maart 2016 @ 15:03:
[...]

Inderdaad, die 1e is wel gewoon beschikbaar voor playback dus waarom die andere niet?
Geloof ook dat het op consoles is. Beetje jammer aangezien ik het gewoon compleet wil maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The1WhoKnockz
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 17-08 16:28
Gisteren voor het The Division op PC gespeeld, super mooi spel :)
Ben pas level 4 (volgens mij) maar heb er veel plezier in!
Als je een keer samen wilt spelen voeg me gerust toe: The1WhoKnockz op Uplay

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yaz

Yaz

An1mA schreef op vrijdag 18 maart 2016 @ 14:55:
[...]

Ben dit nu aan het doen, als iemand mee wilt mijn uplay account is An1mA. Wel graag een beetje gegeared zijn, ga zelf zo nu en dan al dood voordat ik de boss neer heb ^^
LootCave 3.0 :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 18-09 13:00

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Met m'n Phoenix Credits een blueprint voor een gele SMG gekocht, mooie upgrade. Verder vanochtend met een grote groep de DZ gefarmed, telkens tussen 3 spawnpoints heen en weer rennen om zo continue purples te farmen.

Waar moet ik mij op focussen op gear? Gewoon voor elite damage/reduction en critical chance/damage gaan?

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StaafM
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 03-12-2020
iemand zin om de dark zone in te gaan en wat spullen te verzamelen!?
ps4, ben level 13 en mic hangt aan de oplader, dus ik volg je braaf want kan niet praten :+
voeg maar toe: stafleu

ohja, heb geen darkzone key.. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 12-09 12:54

SouLLeSSportal

Teamplay is everything.

StaafM schreef op vrijdag 18 maart 2016 @ 16:46:
iemand zin om de dark zone in te gaan en wat spullen te verzamelen!?
ps4, ben level 13 en mic hangt aan de oplader, dus ik volg je braaf want kan niet praten :+
voeg maar toe: stafleu

ohja, heb geen darkzone key.. :(
De named bosses droppen die, dus zo'n ramp is dat niet over het algemeen :)

gamepc Nick: ACEpr0faker Steam: pr0faker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StaafM
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 03-12-2020
SouLLeSSportal schreef op vrijdag 18 maart 2016 @ 16:48:
[...]

De named bosses droppen die, dus zo'n ramp is dat niet over het algemeen :)
da's ook weer zo.

ps. Werd gisteren de hele tijd geinvite door onbekende in de darkzone, die op dat moment voorbij liepen..hoe doe je dat dan..als ik naar vrienden -> ontmoete spelers ga, zie ik die gasten er nooit direct bij staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 12-09 12:54

SouLLeSSportal

Teamplay is everything.

StaafM schreef op vrijdag 18 maart 2016 @ 16:55:
[...]

da's ook weer zo.

ps. Werd gisteren de hele tijd geinvite door onbekende in de darkzone, die op dat moment voorbij liepen..hoe doe je dat dan..als ik naar vrienden -> ontmoete spelers ga, zie ik die gasten er nooit direct bij staan.
Nog niet zelf gedaan maar kan je niet een speler waar je naar toe kan lopen inviten? Of bedoel je dat je in het pve gedeelte liep zonder dat je ze zag?

gamepc Nick: ACEpr0faker Steam: pr0faker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkElement
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 12-07 12:53
Ktenolix schreef op vrijdag 18 maart 2016 @ 07:45:
Iemand die rank 60 is heeft op reddit een goede post met zijn ervaringen omtrent de DZ en wat er allemaal mis mee is. KLIK!
Misschien een hele achterlijke vraag maar hij heeft het later in zijn post over 'Going rogue', wat bedoelen ze daarmee?

Gear | Last.fm | twitch.tv

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaasdipje
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 14-09 21:34
DarkElement schreef op vrijdag 18 maart 2016 @ 17:11:
[...]

Misschien een hele achterlijke vraag maar hij heeft het later in zijn post over 'Going rogue', wat bedoelen ze daarmee?
Going Rogue is als je in de Darkzone er voor kiest om iemand aan te vallen. Dan wordt je een rogue agent en kunnen anderen jou zonder problemen neer schieten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kaasdipje
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 14-09 21:34
The1WhoKnockz schreef op vrijdag 18 maart 2016 @ 15:32:
Gisteren voor het The Division op PC gespeeld, super mooi spel :)
Ben pas level 4 (volgens mij) maar heb er veel plezier in!
Als je een keer samen wilt spelen voeg me gerust toe: The1WhoKnockz op Uplay
Ik ga je toevoegen. Ben ook pas laat begonnen en nu level 7. Dit weekend zeker wel ff tijd om te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paulus07
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rolandos582
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 21:16
Puur rushen met zoveel mogelijk kill xp. Kijkend naar zijn kills + items extracted. Tsja is natuurlijk ook een manier van spelen.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Bendalf
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 11-09 07:56
Gewoon even vermelden dat er een grote update is geweest in onze discord server.

Onze B.R.A.I.N. bot is erbij gekomen en vandaag net de kaap van 200 gebruikers genomen. Verder zijn er nu platform matchmaking channels voor ps4, xbox en pc. Allen daarheen zou ik zeggen

The Division Agents chat & voice server kan je hier bereiken: https://discord.gg/0ezBMpYOe80zlpeP

[ Voor 13% gewijzigd door Bendalf op 18-03-2016 18:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jirnsum
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 17-09 19:36
Net lvl 10 gehaald :) Vanavond die totaal mislukte missie van gisteravond nog maar eens overdoen

Steam profiel UPlay JirnsumNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrapperDeCrap
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 10-06 11:09
rolandos582 schreef op vrijdag 18 maart 2016 @ 18:01:
[...]

Puur rushen met zoveel mogelijk kill xp. Kijkend naar zijn kills + items extracted. Tsja is natuurlijk ook een manier van spelen.
Ja, non stop, dat is zijn manier van spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TgR_KILLER
Bendalf schreef op vrijdag 18 maart 2016 @ 18:50:
Gewoon even vermelden dat er een grote update is geweest in onze discord server.

Onze B.R.A.I.N. bot is erbij gekomen en vandaag net de kaap van 200 gebruikers genomen. Verder zijn er nu platform matchmaking channels voor ps4, xbox en pc. Allen daarheen zou ik zeggen

The Division Agents chat & voice server kan je hier bereiken: https://discord.gg/0ezBMpYOe80zlpeP
Als ik weer eens op de pc ben zal ik weer eens joinen. De app gaat niet op mijn zakelijk toestel.

ik zal dit weekend niet zoveel spelen vrees ik. Misschien morgen even. Vriendin is dit weekend bij me en hebben druk weekend gepland :p

AMD Ryzen 5 2600, 8 GB RAM, GigaByte GTX1050Ti 4G, MSI B450M, 970 EVO 500GB+160 GB, CM 550watt, AOC 24”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rolandos582
CrapperDeCrap schreef op vrijdag 18 maart 2016 @ 19:41:
[...]
Ja, non stop, dat is zijn manier van spelen.
Ah okay je kent hem? Je moet er maar van houden, persoonlijk vind ik het max level wel brilliant maar dan wel door lekker te spelen en ook max gear te halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 18-09 13:00

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Iemand nu DZ aan het doen op de PC (lvl 30?) Ben nu ingame, AngeloonieNL

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrapperDeCrap
rolandos582 schreef op vrijdag 18 maart 2016 @ 20:08:
[...]

Ah okay je kent hem? Je moet er maar van houden, persoonlijk vind ik het max level wel brilliant maar dan wel door lekker te spelen en ook max gear te halen.
Nee, maar 6 dagen + speeltijd is aardig nonstop imo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wil even zeggen dat Discord ook fijn is voor PS4 spelers, alleen nog een beetje kaal. Dus speel je PS4 en je wilt weleens met andere spelen. Meld je daar dan ook even aan. Gezien je het hier niet mag vragen :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jirnsum
Geen leven vrees ik ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rolandos582
CrapperDeCrap schreef op vrijdag 18 maart 2016 @ 21:58:
[...]
Nee, maar 6 dagen + speeltijd is aardig nonstop imo
Muahh ik heb er 1 met 147.3h en dat is iets meer dan 6 dagen. En dan nog 122.8 en 115.3 van 2 tweakers. Dus opzich wel te doen. Ik speel het zelf veel minder wat de challenge is beetje weg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Douweegbertje
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 15-09 05:50

Douweegbertje

Wat kinderachtig.. godverdomme

Ik vind persoonlijk iemand die echt iets bereikt door een periode volle inzet te tonen, meer een leven hebben dan iemand die 6 uur per dag speelt en niets bereikt maar oke :+
Je kunt ook gewoon zeggen: netjes gedaan. Klaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jirnsum
Douweegbertje schreef op vrijdag 18 maart 2016 @ 22:03:
Absoluut. Maar ik vraag me af hoe deze mensen werken/studeren/etc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Douweegbertje
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 15-09 05:50

Douweegbertje

Wat kinderachtig.. godverdomme

Jirnsum schreef op vrijdag 18 maart 2016 @ 22:22:
[...]

Absoluut. Maar ik vraag me af hoe deze mensen werken/studeren/etc
Misschien vakantie, of vakantie genomen.
Ik heb tijdens de release van Diablo 3 ook gewoon één weekje vrij genomen. Niet dat ik dan perse 24/7 heb gespeeld maar dan heb ik gewoon even geen directe verplichtingen.

Anyways game related: ik ben maar even gestopt. Net 2x in een missie door de map gevallen waardoor ik weer helemaal in mijn base terecht kwam. Echt bizar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkElement
Jup, hier ook regelmatig vastgeglitcht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 17-09 13:57
Mijn vrienden zijn allemaal level 30 en ik ben level 19.

Wie hebben er nu zin op de ps4 om met mij missies te spelen.

Die van level 19 om en nabij zijn.

Voeg toe MarsGameEvents

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrapperDeCrap
Douweegbertje schreef op vrijdag 18 maart 2016 @ 22:03:
Ik vind persoonlijk iemand die echt iets bereikt door een periode volle inzet te tonen, meer een leven hebben dan iemand die 6 uur per dag speelt en niets bereikt maar oke :+
Ja boeit ook. Laat iedereen net zoveel gamen als ie wil, maar n game die 10 dagen uit is en dan meer dan 6 dagen game tijd is naar mijn mening non stop gamen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Paulus07
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online
Eindelijk een paars wapen in de DZ is mijn stash vol. En dan kan je dus echt niks :s

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waarom gaat mijn dps omhoog van mijn mp5 van 126k na 139k als ik hem als secondary gebruik.
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=8hxy1ZtqxVk]
Primary gaat ook omhoog van 93k na 116k

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rolandos582
Verwijderd schreef op zaterdag 19 maart 2016 @ 03:04:
Waarom gaat mijn dps omhoog van mijn mp5 van 126k na 139k als ik hem als secondary gebruik.
[video]
Primary gaat ook omhoog van 93k na 116k
Wait whut, misschien krijgt je kleine wapen een boost? Ik kan op 2e slot inderdaad wel meer DPS krijgen. Bijna 200k met full firearms build

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Net the Division gehaald, mn eerste uplay game. En wat een drama!
Maak een nieuw account aan, wil inloggen -> account geschorst.
Kan helemaal niks ermee, probeerde op mn oude ubisoft account van ik geloof farcry 3 xbox360 in te loggen, zelfde verhaal account geschorst... Nice ubisoft nice ;(

Iemand ervaring hiermee, en zijn er bekende oplossingen? Dit is toch te slecht voor woorden |:( |:( |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TgR_KILLER
DarkElement schreef op vrijdag 18 maart 2016 @ 23:23:
Jup, hier ook regelmatig vastgeglitcht.
Op welk platform? Op de ps4 nog geen 1 keer gehad..

@ hierboven. Volgens mij krijg je ook zon soort melding als de servers plat liggen? Check ff of alles wel draait..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkElement
Toch echt op PlayStation 4. Sinds release keer of 6 gebeurd. gisteren tijdens het dansen :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Enclave
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 19:08
Ik ben net begonnen met The Division (PC). Level 4 ben ik nu. Ik zoek teammates om samen te spelen. Hiervoor heb ik battlefield gespeeld rank 140, dus ik ben best goed met shooters :)

Voeg met toe op Uplay -> NL-Enclave

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bozznl
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 23:02

Bozznl

GT: The Bozzz88

Gebruikt iemand hier de Pakhan die je voor 400k in je base kan kopen? Lijkt mij namelijk een ideale gun voor Challenge modes en darkzone als je kijkt naar die talents. Ervaringen op YT zijn gemixt, wat is jullie mening?

GT: The Bozzz88

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pina
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 16-09 22:05
ik heb een submachine gun van L10 die iets meer damage doet dan een submachine gun van L11. Welk wapen is dan in principe krachtiger? Of wat doet de level van een wapen er dan toe?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
pina schreef op zaterdag 19 maart 2016 @ 10:45:
ik heb een submachine gun van L10 die iets meer damage doet dan een submachine gun van L11. Welk wapen is dan in principe krachtiger? Of wat doet de level van een wapen er dan toe?
Ja dat vraag ik me soms ook af.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bozznl schreef op zaterdag 19 maart 2016 @ 10:45:
Gebruikt iemand hier de Pakhan die je voor 400k in je base kan kopen? Lijkt mij namelijk een ideale gun voor Challenge modes en darkzone als je kijkt naar die talents. Ervaringen op YT zijn gemixt, wat is jullie mening?
beta veeeeel mee gelopen, nu een M60, maar de pakhan geeft wat weinig rounds maar aardige kick

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TgR_KILLER
pina schreef op zaterdag 19 maart 2016 @ 10:45:
Lees even het topic door. De vraag komt regelmatig voorbij ;)

en @ het buggy door de wereld vallen... ik dans ook niet :p dus misschien daarom haha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkElement
Ja even 260 paginas doorlezen :p volgens mij heeft elk level wapen zijn eigen range in stats. Een lage level 6 gun kan bijvoorbeeld in dezelfde range zitten als een hoge level 5 en dus soms slechter zijn dan die level 5.

Correct me if i'm wrong.

[ Voor 4% gewijzigd door DarkElement op 19-03-2016 11:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nieuwevolger
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 18-08-2023
Ben ook al 5xdoor de grond gezakt op de ps4 ( wel 3 en 2 keer op de zelfde plek).

Maar goed, had gister een blauwe revolver gecraft omdat er naast allemaal groene streepjes stonden en dacht dat hij wel beter zou zijn, maar toen ik hen aan wou doen bleek die slechter zijn... Waarom zie je dan groene streepjes als je wilt craften...?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nieuwevolger schreef op zaterdag 19 maart 2016 @ 11:37:
Ben ook al 5xdoor de grond gezakt op de ps4 ( wel 3 en 2 keer op de zelfde plek).

Maar goed, had gister een blauwe revolver gecraft omdat er naast allemaal groene streepjes stonden en dacht dat hij wel beter zou zijn, maar toen ik hen aan wou doen bleek die slechter zijn... Waarom zie je dan groene streepjes als je wilt craften...?
Ik ben ook al een aantal keer door de grond gezakt en vast komen te zitten in prullenbakken en dergelijken op de PS4 haha.

PS.
Was het dan niet zo dat die beter was in een vd 2 andere categorieën? Dat heb je best vaak dat DPS omlaag gaat maar bv Health weer omhoog. Dat zijn keuzes die je dan moet maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pina
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 16-09 22:05
TgR_KILLER schreef op zaterdag 19 maart 2016 @ 11:06:
[...]

Lees even het topic door. De vraag komt regelmatig voorbij ;)

en @ het buggy door de wereld vallen... ik dans ook niet :p dus misschien daarom haha.
ik heb nu bvb een vector submachine gun level 10 die volgens de stats meer damage doet dan een assault rifle van een hoger level. Dat vind ik er zo vreemd aan. Voor zover ik weet, is een assault rifle nog altijd krachtiger :)

vanaf welke level gaan jullie in the dark zone? Ik ben nu L13, en als ik in de DZ ga, zie ik AI van L14. Moet ik hun level met mijn L13 vergelijken of met mijn DZ- level 1?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Florissant
  • Laatst online: 12-09 18:40
Heeft iemand trouwens al z'n hazmat suit etc? Via bol.com de codes gekregen, geactiveerd op ubi site en een mail gekregen dat ik ze kan ophalen bij de vendor in de base.. Helaas daar niks kunnen vinden..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rpower18
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 11-09 10:01

Rpower18

PSN: Rpower18

Bozznl schreef op zaterdag 19 maart 2016 @ 10:45:
Ik heb de Pakhan zelf ook gekocht, maar helaas gebruik ik hem niet zo vaak. Ik heb ook niet het gevoel dat hij door die talents beter door de Challenges gaat. Ditzelfde geldt voor mij ook voor de Cassidy.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpiefox
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 16-09 13:39

Jumpiefox

Hoi ?

rolandos582 schreef op zaterdag 19 maart 2016 @ 03:12:
[...]

Wait whut, misschien krijgt je kleine wapen een boost? Ik kan op 2e slot inderdaad wel meer DPS krijgen. Bijna 200k met full firearms build
JA maar doe je dna ook echt meer dmg? Ff testen in de firerange..

The first casualty in war is always the truth...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Vandaag op de PS4 Joe Ferro verslagen met 3 man en level 12 geworden.

Zeer vermakelijk spel tot nu toe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sipio
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Verwijderd schreef op zaterdag 19 maart 2016 @ 12:49:
Vandaag op de PS4 Joe Ferro verslagen met 3 man en level 12 geworden.

Zeer vermakelijk spel tot nu toe.
Die Joe moet ik ook nog steeds plat leggen, ff weinig tijd gehad om te spelen en hang nog op lvl 11 :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Monda
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 01:12
Verwijderd schreef op vrijdag 18 maart 2016 @ 21:59:
Wil even zeggen dat Discord ook fijn is voor PS4 spelers, alleen nog een beetje kaal. Dus speel je PS4 en je wilt weleens met andere spelen. Meld je daar dan ook even aan. Gezien je het hier niet mag vragen :*)
Ik ben net begonnen (level 3) op de ps4 en ook geen ervaring nog met toevoegen aan groepen ofzo. Maar zou graag met andere tweakers willen spelen. Hoe kan ik dit het beste aanpakken?

PSN: Mondaatje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xven0mxz
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 16-09 16:13

xven0mxz

Feyenoord Rotterdam 1908!

Vraagje! welke wapens gebruiken jullie? ik ben nu level 9 en gebruik meestel de politie-m4 samen met t821.

Wat raden jullie aan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BiaggioLuciano
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 18:19
steppy schreef op zaterdag 19 maart 2016 @ 13:49:
Vraagje! welke wapens gebruiken jullie? ik ben nu level 9 en gebruik meestel de politie-m4 samen met t821.

Wat raden jullie aan?
Mijn favoriete wapen is toch echt de Classic M44 Carbine. Een AK47 is ook wel sterk in dit spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grindtegel
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 17-09 22:47
Ben sinds gisteren lvl 30 geworden, wilde het in mijn eentje tot 30 uitspelen maar nu wat meer in groepen gaan knallen. Mochten er nog meer ouwe lullen PC gamers (of minder ouwe lullen is ook goed hoor ) om mensen verlegen zitten dan voeg me maar toe: Grindtegel

Heb geen mic dus ik kan niet meekletsen helaas

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TgR_KILLER

Wat raden jullie aan?
Net wat je zelf fijn vind spelen. Zal je zelf moeten ontdekken.. ik gebruik ook veel de m4 nu in combi met een sniper.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• citruspers
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 16-09 16:05

Wat raden jullie aan?
Level 17 hier, maar eigenlijk vanaf level 10 ofzo al fan van de LMG's, en dan vooral die met grote magazijnen.
Ze doen w.m.b genoeg damage, maar de extra kracht zit hem in hoeveel lood ze naar de overkant kunnen spuwen. Ik speel met squads van 4 man waarvan altijd wel 1 sniper en 1 shotgun, dus als ik de vrijand suppress kunnen zij flanken en ze afmaken.
En het wordt helemaal leuk als je een turret neergooit aan de ene kant en de andere kant suppresst zodat ze allemaal geen kant op kunnen.

Daarnaast is 17 seconden lang "BRRRRRRRRRRRRR" zonder te hoeven herladen gewoon leuk. :+

I'm a photographer, not a terrorist

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkElement
Iemand (of meerdere iemanden) die ff willen helpen bij Alexis Kwan, Part 4 (de yellow bar enemies) ik krijg ze alleen niet plat. Level 20.

[ Voor 3% gewijzigd door DarkElement op 19-03-2016 14:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Hoe moet je prestatiemods nou precies gebruiken?
Ben nu lvl 19 en alles blauw maar kan er nog steeds niets mee.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Xerox
  • Laatst online: 22:16
DarkElement schreef op zaterdag 19 maart 2016 @ 14:59:
Iemand (of meerdere iemanden) die ff willen helpen bij Alexis Kwan, Part 4 (de yellow bar enemies) ik krijg ze alleen niet plat. Level 20.
PC, Xbox of PS4?
Donstil schreef op zaterdag 19 maart 2016 @ 15:04:
Hoe moet je prestatiemods nou precies gebruiken?
Ben nu lvl 19 en alles blauw maar kan er nog steeds niets mee.
Ik neem aan dat je Gear Mods bedoelt? Dus middelste kolom, onderste rij?
Je gear kan Mod Slots bevatten, waar je dus deze mods in kunt stoppen. Die komen vaker voor naarmate je level 30 wordt.

P.s. Ik bezit de PS4 versie en ben al level 30. Verder op zoek naar mensen op DZ mee te runnen of daily's te doen. :)
Voeg me toe op PS4: redrafted

[ Voor 9% gewijzigd door Xerox op 19-03-2016 15:08 ]

PSN: Redrafted

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkElement
PS4.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
@Xerox ik zie het nu idd. Prestatie mods, staminamod enz.

Gewoon nog even doorspelen dus :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jirnsum
Joe Ferro net met een Amerikaan en twee Japanners platgelegd. Redelijk intens :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Titus
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 00:05
Jirnsum schreef op zaterdag 19 maart 2016 @ 15:15:
Joe Ferro net met een Amerikaan en twee Japanners platgelegd. Redelijk intens :)
Het valt me ook op hoe seamless ik met Amerikanen en Kiwi's speelde zonder er erg in te hebben. Dat heeft Ubi dan weer wel echt goed voor elkaar!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dazzler2120
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 21:31

Dazzler2120

FP ProMod
Ik ben op zoek naar 3 mensen voor Challenging mode. uPlay name = Dazzler2120
PC!

PS4 PSN: Dazzler2120

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iew
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 21:32

iew

What the...?!

Voor het eerst sinds jaren weer eens een spel gekocht voor de volle prijs, naja in ieder geval niet gewacht tot de game significant gezakt is in prijs. ( wat ik eigenlijk altijd doe)
Heerlijke game waar ik mij goed kan vermaken.
Heb de season pass ook maar aangeschaft, het enige wat ik niet snap is dat er ook weapon skins in de season pass zouden moeten zitten maar ik kan deze nergens vinden...

Misschien kan hier iemand iets meer over vertellen ?
Ik ben nu lvl 18 PVE en lvl 9 DZ

Na SOF2 is dit eindelijk weer eens een "shooter" die ik echt heel erg gaaf vind.
COD en BF heb ik nooit iets mee gehad.

Is ook geen eerlijke en echte vergelijking qua game maar toch.
Ben zeer benieuwd naar de uitbreidingen !

To do or not to do...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ozbro89
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 01-01 09:24
Ik twijfel nog steeds of ik het spel ga kopen. De reacties, ook in deze topic, zijn verschillend.

Ik zal voornamelijk alleen spelen. Is het spel het dan echt wel waard? Daarnaast heb ik een AMD 7850 1gb videokaart. Is het spel dan nog wel te spelen op 1080p, High settings?

Alvast bedankt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xerox
monkeyfntstc schreef op zaterdag 19 maart 2016 @ 16:06:
Ik twijfel nog steeds of ik het spel ga kopen. De reacties, ook in deze topic, zijn verschillend.

Ik zal voornamelijk alleen spelen. Is het spel het dan echt wel waard? Daarnaast heb ik een AMD 7850 1gb videokaart. Is het spel dan nog wel te spelen op 1080p, High settings?

Alvast bedankt ;)
Het spel in je uppie spelen zal denk ik alleen leuk zijn om het verhaal te doen. De missies etc t/m level 30.
Daarna wordt het wel echt een spel dat je met anderen moet doen om de daily's te doen of voor PvP.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rolandos582
Jumpiefox schreef op zaterdag 19 maart 2016 @ 12:17:
[...]
JA maar doe je dna ook echt meer dmg? Ff testen in de firerange..
Ja idk, het ziet er iig leuk uit voor de stats. Alleen in de firerange geld crit toch niet? Of vergis ik me nu. Want ik crit bijna altijd :P

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn ervaring met Tom Clancy’s The Division

Achtergrond
Hierbij eerst wat achtergrond informatie mbt hoever ik ben met The Division (vanaf hierna TD genoemd), aantal uren gespeeld en wat mijn beweegredenen zijn voor de hoeveelheid tijd er in gestopt.

Op het moment van schrijven heb ik inmiddels 126 uur in TD gestopt sinds het moment van de Launch van 8 maart om 00:01. Inmiddels ben ik volledig in High End gear (verschillende HE wapens, mods etc), Dark Zone rank 50 en alle Challenges, Hard Modes voltooid. Mijn beweegredenen om zo snel mogelijk level 30 te zijn had te maken met het feit dat ik eind maart voor 3 weken op vakantie ga en on par wilde zijn met de groep mensen waar ik mee speel voor de Incursions. Vandaar dat ik mezelf gepushed heb om er klaar voor te zijn voor ik op vakantie ga. Voor de rest zit ik in de ploegendienst en door speling van het lot heb ik 2 dagen vrij genomen voor 1.5 weken vrij. Maar, genoeg hierover en over mij, tijd om mijn ervaring mbt TD te vertellen.

Ik speel het spel op de PC (hardcore) en op de PS4 casual.

Speel ervaring
TD is een pareltje voor het oog, ik heb nog steeds meerdere malen een moment dat ik weer iets nieuws zie en even stil sta om om me heen te kijken. De wereld ziet er prachtig uit en je hebt helemaal het gevoel dat de wereld veranderd is. Op het moment dat je begint tot het laatste gevecht voelt het voor mij persoonlijk heerlijk aan. De Cover Mechanics werken goed en je hebt op sommige momenten het gevoel dat je onder vuur ligt. De story line zoals hij verteld wordt dmv. De missies, intel etc geeft een goed doem scenario waar. Het is een einde wat open is en wat de mogelijkheden geeft voor uitbreidingen en een vervolg.

Het is ook fijn dat je met mensen van over de wereld kan spelen, samen met amerikanen een Daily Mission doen? Geen probleem, met vrienden uit Australie een missie doen? Ook geen probleem!

Natuurlijk zitten er ook minpunten aan, de encounters (om je resources voor je Base of Operations te halen) voelen op den duur aan als zijnde vervelend en flauw aangezien je ze al een x aantal keer hebt gedaan en er dus niks vernieuwends is. Er zit qua mobs weinig variatie in (behalve dan hoe ze er uit zijn, maar game mechanics zijn hetzelfde).

Overal: ik ben er zeer tevreden over en de paar minpunten die ik aankaart kan ik voorbij kijken, hoewel het lvl’en van alts wel iets minder wordt.

Missions (Normal, Hard Mode en Challenge)
De missies vertellen het verhaal van het moment dat je in Manhattan aankomt tot de laatste missie. Ze zijn allemaal te spelen op Normal en Hard Mode. 4 ervan worden uiteindelijk Challenge mode. De Normal en Hard Mode zijn allemaal goed te doen en je hoeft er niet extreem goed gegeared voor te zijn. Je kan ze uiteindelijk solo, met een groep of via Matchmaking doen, wat zeer goed werkt.

Op het moment dat je aankomt voor je Challenge mode dan is het een aanrader om te zorgen dat je redelijk tot goede gear hebt omdat het anders een groot probleem gaat worden (1-shot shotgun rushers!). De Missies zitten goed in elkaar, je merkt alleen dat als je eenmaal goede gear krijgt de Harde mode ook geen hard mode meer is maar dat het allemaal heel makkelijk gaat. Dit verandert op het moment dat je Challenge Mode gaat doen, hierbij merk je dat je goed moet opletten en dat je moet communiceren met elkaar.

Overal: Missies zitten goed in elkaar en de moeilijkheids graad is wel te merken, dat maakt het wel een stuk leuker en moeilijker.

End Game:
Wat is de huidige endgame van TD? Op dit moment is het de Challenge modes, Dark Zone (PvX), dailies en het vergaren van Phoenix Credits voor het verkrijgen van je HE crafting blue prints. Ik ga ze even allemaal af.

Challenge Modes, hier zijn er op het moment 4 van. Dit zijn inderdaad challenge modes en het is ook een redelijke gear check om te kijken hoe ver je kan komen. De rewards zijn HE items, crafting items en phoenix credits. Overall moet je hier wel een goede set aan gear (DPS, HP) hebben om zonder problemen mee te komen. Maar als je dat eenmaal onder de knie hebt zijn het loot pinata’s.

Dailies, Er zijn op dit moment 3 dailies per dag. 2x Hard Mode dailies en 1x Challenge. Deze dailies geven je als uiteindelijke reward Phoenix Credits (PC) (totaal van 50 per dag). De Missions zijn al beschreven en zal ik niet verder op ingaan. Voor dat er een PC nerf was dropte de laatste 2 bosses (op Hard Mode) tussen de 7 en 10 PC en werden ze dus goed gefarmed. Massive heeft dit terug gebracht naar 1 – 3 per kill dit ivm de snelheid waar mee men hun HE crafting plans haalde.

Dark Zone, wat men hier doet is eigenlijk simpel, loot farmen, dark zone rank halen en evt rogue gaan, niks meer en minder. De Named boss mobs droppen ook hier tussen de 1 – 3 PC (was ook tussen de 7 en 10 voor de nerf). Je wilt eigenlijk je DZ rank op 50 hebben zodat je ook hier weer je HE crafting plans kan halen en je nog meer HE gear kan gaan dragen. Nadeel is wel dat je ook HE Division Tech nodig hebt, iets wat redelijk rare is.

Overall mening:
Dailies + Challenges zijn goed en makkelijk te doen voor de extra credits (als je ze alle 3 hebt gedaan is het 80 PC die je binnenhaalt). Hierna kan je de Challenge mode blijven doen voor PC of kijken waar je het uit aan kan geven. Of je HE gear kan gaan hercalibreren zodat je de perfekte gear hebt (dit kost wel meer en meer).

Dark Zone is op dit moment een Cluster fuck, ander woord heb ik er niet voor. Het is op dit moment een groot farm feest waarbij bijna niemand rogue gaat ivm de xp / dz credits loss die je krijgt als je Rogue gaat. Dit maakt het niet aantrekkelijk en men is alleen maar geïnteresseerd in rank 50 voor de HE items. Dit maakt het dus extra pijnlijk als je dood gaat en ziet hoeveel je kwijt raakt. Ik verwacht dat er in de DZ + rogue nog dingen gaan veranderen, dit is op het moment een van de grootste issues met de game naar mijn mening.

Ik verwacht dat er met de aankomende content drop (incurssions) en evt veranderingen dat men nog ver kan komen met TD. Hoewel op dit moment het meer een farm game is dan iets anders, er wordt regelmatig gezegd dat het een Diablo 3 clone is, ben ik het van de ene kant mee eens, andere kant niet aangezien er toch wel een verschil in zit.

Score: 7,5 / 10

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkie
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 17-09 22:37
Xerox schreef op zaterdag 19 maart 2016 @ 15:07:
[...]

PC, Xbox of PS4?

[...]
P.s. Ik bezit de PS4 versie en ben al level 30. Verder op zoek naar mensen op DZ mee te runnen of daily's te doen. :)
Voeg me toe op PS4: redrafted
:/

Opzoek naar meer mensen bedoel je? 8)

PSN ID: Henkiepenkie56 - tickets zijn te boeken via Henkiepenkie-airlines.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edwins1984
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 01-11-2024
Net met wat randoms de laatste challange geprobeerd met lvl 32 gasten, dat is een goed pittig stuk!
Met een team dat niet samenwerkt kom je dan ook niet heel ver, zo bleek ook :+

Ben nog op zoek naar wat mensen die co-op challanges / dailys willen doen op de pc.
uPlay account: edwin_1984

PSN: Edwin1984 -- Steam: edwin1984 -- Xbox live: Edwins1984 -- uPlay: edwin_1984

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xerox
Henkie schreef op zaterdag 19 maart 2016 @ 16:50:
[...]

:/

Opzoek naar meer mensen bedoel je? 8)
Ja ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkElement
Hoe herken ik een daily missie? Kan me niet herinneren dat zoiets voorbij heb zien komen en toch heb ik al Phoenix credits verzameld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
DarkElement schreef op zaterdag 19 maart 2016 @ 17:03:
Hoe herken ik een daily missie? Kan me niet herinneren dat zoiets voorbij heb zien komen en toch heb ik al Phoenix credits verzameld.
krijg phoenix credits bij killen van boss, daily herken je aan 'vergroot'icoon om een missie op de map. en het woord daily in rood :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edwins1984
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 01-11-2024
Dazzler2120 schreef op zaterdag 19 maart 2016 @ 15:38:
Ik ben op zoek naar 3 mensen voor Challenging mode. uPlay name = Dazzler2120
PC!
Ik heb je een invite gestuurd, kan ook wel wat hulp gebruiken bij de challanges!

PSN: Edwin1984 -- Steam: edwin1984 -- Xbox live: Edwins1984 -- uPlay: edwin_1984

Pagina: 1 ... 67 ... 111 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Het is niet de bedoeling om hier te slowchatten of offtopic posts te plaatsen. Dit kan in 1 van de 2 verschillende Discord channels. Countdown timers/posts zijn ook ongewenst. Deze post heeft wat meer informatie over wanneer er gespeeld kan worden

Ook is dit topic niet bedoeld voor de verzendervaring bij verschillende webshops. Daarvoor is genoeg te vinden in het shopping forum (SF). Er zijn problemen met gold editions van bol.com. Deze zijn per ongeluk allemaal geannuleerd, maar zijn gewoon nog te bestellen

Je kunt je hier aanmelden voor de spelerslijst