Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spookz0r
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 16:20
SimD schreef op donderdag 17 maart 2016 @ 23:24:
[...]

Is dit de echo waar je de vrouwelijke dokter (Jane) moet zoeken?

Als dat zo is, je moet het gebouw binnen gaan. Daar krijg je nog 4 echo's.

Dit wordt niet verteld maar je moet hier even voor speuren dus ;)
Bedankt voor de tip maar ik ben dat gebouw binnen geweest maar die 2 echos blijven op map staan. Ook nog 2 andere echo's en ik hoef er nog maar 2 te vinden volgens de game. Meerdere keren geprobeerd over verschillende dagen maar heeft niet mogen baten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 12-09 12:54

SouLLeSSportal

Teamplay is everything.

DarkElement schreef op donderdag 17 maart 2016 @ 19:19:
Ik had dus net een blauw item gekocht en nu kan ik het nergens meer in mijn inventory terugvinden? Is er iets zoals een Postmaster zoals Destiny dat had waar verloren voorwerpen heengaan ofzo?

Had mijn inventory niet eens full dus ik snap niet waar het is gebleven.
wat heb je gekocht? Kan me niet voorstellen dat het verdwenen is namelijk.
Fiddle schreef op donderdag 17 maart 2016 @ 21:44:
Ik wil graag mijn seeker mines en turret upgraden, maar daarvoor heb ik nodig "division electronics wing upgrade". Wat is het en hoe krijg ik het? :)
Je base of operations heeft 3 wings, die zul je moeten upgraden met de punten die je krijgt vanuit de missies, geel is tech, groen is medical en blauw security wing points. Je kan via escape bovenin het menu zien hoeveel je van elk hebt. zoek even op internet wat je het beste als eerste kan unlocken. :)
Die specifieke upgrade is van tech wing.

[ Voor 39% gewijzigd door SouLLeSSportal op 18-03-2016 00:06 ]

gamepc Nick: ACEpr0faker Steam: pr0faker

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rpower18
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 11-09 10:01

Rpower18

PSN: Rpower18

Ik heb weer heerlijke momenten beleefd vandaag! Hartslag vliegt dan toch wel even omhoog tijdens zulke confrontaties.

[YouTube: https://youtu.be/ypJgUzyg1Us]

[YouTube: https://youtu.be/wmqqohVIi9s]

[ Voor 12% gewijzigd door Rpower18 op 18-03-2016 00:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Irrival
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 06-08 10:32

Irrival

"Dispel the Darkness"

Rpower18 schreef op vrijdag 18 maart 2016 @ 00:29:
Ik heb weer heerlijke momenten beleefd vandaag! Hartslag vliegt dan toch wel even omhoog tijdens zulke confrontaties.

[video]

[video]
Hahaha! Goed bezig :)

Die gasten uit het 4v2 filmpje zijn wel echt retarded om te gaan schieten na dat je alles aan de helikopter hebt gehangen ^^

PSN & PC: Irrival | Battle.net: Irrival#2692

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theentitynl
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 23-01-2021
Ik speelde deze avond met 2 vrienden, een van hen was halverwege level 18 en ik was halverwege 17. Aan het einde van de avond zat hij zo'n 10% in level 19 en ik zat op 90% van level 19, we hebben beide dezelfde missies gespeeld ed. en we hebben beide de exp skill geactiveerd staan (10% meer verdiensten aan xp). Heeft iemand enig idee hoe ik hem zo snel heb kunnen in halen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rpower18
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 11-09 10:01

Rpower18

PSN: Rpower18

[b]

Hahaha! Goed bezig :)

Die gasten uit het 4v2 filmpje zijn wel echt retarded om te gaan schieten na dat je alles aan de helikopter hebt gehangen ^^
Haha ja, ik snapte ook niet waarom ze daarna pas begonnen met schieten, misschien gunden ze mij mijn eerste gele wapen drop uit de dz.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

brb even ammo graben beneden, nvm.
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=E0tH05zYix4]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjoepap
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 28-04-2022
ik ben nu level 15 maar heb nu precies al 4 keer dezelfde side missie gespeeld (diegene ondergronds waar je een ventiel moet dichtdraaien en verdedigen tegen flamethrower vijanden). Lijkt me een bug ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Dark Zone Vendor Jackets - Dune Jacket & Ranger Jacket

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 17-09 13:57
Ik ben level 18,
Wie is er ook rond dit level, en wil dit weekend wat samen knallen?

voeg me toe op ps4, marsgameevents

:)

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Iemand die rank 60 is heeft op reddit een goede post met zijn ervaringen omtrent de DZ en wat er allemaal mis mee is. KLIK!

Volvo EX30 SMER Core - Wallbox Pulsar Plus 22kW

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Gisteren mijn nieuwe headset kunnen testen met samen met twee mede tweakers. Werkt lekker zolang je een party chat opzet op de PS4, daarvoor kon Sentinel81 me wel horen, maar ik hem niet. Headset is geweldig, geen microfoon voor mijn neus en toch prima te verstaan.

Daarmee op het gemakje level 10 geworden door het doen van een medical missie samen. Mijn upgrades zijn inmiddels dan ook 60%, 20% en 30% gaat de goede kant op.

Binnenkort die level 10 missie maar eens proberen voor security, dan kan die ook lekker wat omhoog. Gisteren had ik ook echt een nodig om lekker te kunnen gamen. Veel stress gehad en na een opluchtingsmomentje kon ik aan het gamen. Ben nog steeds een behoorlijke n00b, maar dat geeft niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ktenolix schreef op vrijdag 18 maart 2016 @ 07:45:
Iemand die rank 60 is heeft op reddit een goede post met zijn ervaringen omtrent de DZ en wat er allemaal mis mee is. KLIK!
...staat eigenlijk niets nieuws wat wij hier nog niet besproken hadden :+

kan me aardig vinden in de post, daar waar ik van mening ben dat recipe's en items drops moeten zijn ipv crafts; want -alles- wordt gedeconstruct voor mats. Gisteren ook weer 4 gele items moeten deconstructen.

Dat 'kleine momentje van spanning' of je iets hebt 'gewonnen' na het killen van een boss is er niet; en is juist de fun van een rpg / loot systeem.

Dat aangevuld met het 0 nut hebben van rogue gaan; dus men maakt een alt, waarna het volgende week onmogelijk wordt om iets te extracten uit de DZ.

⭐Game Profiles: 🕹️Steam - 🎮PSN - 🇪🇦 GoT_Hollandhards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Irrival
  • Laatst online: 06-08 10:32

Irrival

"Dispel the Darkness"

theentitynl schreef op vrijdag 18 maart 2016 @ 01:01:
Ik speelde deze avond met 2 vrienden, een van hen was halverwege level 18 en ik was halverwege 17. Aan het einde van de avond zat hij zo'n 10% in level 19 en ik zat op 90% van level 19, we hebben beide dezelfde missies gespeeld ed. en we hebben beide de exp skill geactiveerd staan (10% meer verdiensten aan xp). Heeft iemand enig idee hoe ik hem zo snel heb kunnen in halen?
Dit heeft waarschijnlijk te maken met je items. Sommige items hebben increased experience / kill ofzoiets :)
himlims_ schreef op vrijdag 18 maart 2016 @ 08:26:
[...]
KNIP

Dat aangevuld met het 0 nut hebben van rogue gaan; dus men maakt een alt, waarna het volgende week onmogelijk wordt om iets te extracten uit de DZ.
Dit is op dit moment de grootste drempel voor mij om rogue te gaan. Wil graag wat solo rogue moves gaan maken, maar dat is totaal niet rendabel. Gisteren een manhunt gedaan met een reward van 1367 dz points. Vervolgens werd iemand getagged waardoor we rogue 1 status kregen. Toen we doodgingen verloor ik 15k dz points / 5 keys / reputation. Belachelijk systeem dus :)

[ Voor 35% gewijzigd door Irrival op 18-03-2016 08:38 ]

PSN & PC: Irrival | Battle.net: Irrival#2692

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lordgandalf
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 14:54
Ben nu lvl29 heb de main mission op de laatste missie (unkown signal) na uitgespeeld. Ben nu vooral alle encounters aan het afgaan om genoeg points te hebben om mijn tech en medic wings fully te upgraden.
Heb momenteel bijna alle gear op paars nog geen geel gehad maar ben ook nog niet zo vaak in de dz geweest nog

Steam: Profile / Socialclub: Profile / Uplay: minedwarf / Origin: lordgandalf3

Acties:
  • +1 Henk 'm!
lordgandalf schreef op vrijdag 18 maart 2016 @ 08:35:
Ben nu lvl29 heb de main mission op de laatste missie (unkown signal) na uitgespeeld. Ben nu vooral alle encounters aan het afgaan om genoeg points te hebben om mijn tech en medic wings fully te upgraden.
Heb momenteel bijna alle gear op paars nog geen geel gehad maar ben ook nog niet zo vaak in de dz geweest nog
uit de DZ ga je ook weinig/geen gele items halen; die craft je zelf, of krijg je bij een challenge-missie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Griffx
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 21-07 09:52
Verwijderd schreef op vrijdag 18 maart 2016 @ 07:26:
Dark Zone Vendor Jackets - Dune Jacket & Ranger Jacket
Als je wat bij die DZ vendors koopt moet je die dan ook extracten?

PC Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Griffx schreef op vrijdag 18 maart 2016 @ 08:40:
[...]

Nee, alles wat een DZ vendor aanbied is niet contaminated. Dat geldt zowel voor vendors in de waypoints als in de safehouses.

[ Voor 28% gewijzigd door Ktenolix op 18-03-2016 08:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 13:00

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Nog meer mensen level 30 die op de PC/Uplay vrienden zoeken? Ik iig wel, nick is AngeloonieNL

Bijna rank 27 in DZ, gaat echt traag en tot rank 30 kun je er geen zak mee :P

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Angeloonie schreef op vrijdag 18 maart 2016 @ 08:44:
Nog meer mensen level 30 die op de PC/Uplay vrienden zoeken? Ik iig wel, nick is AngeloonieNL

Bijna rank 27 in DZ, gaat echt traag en tot rank 30 kun je er geen zak mee :P
Ik voeg je vanavond even toe, mijn Uplay nick is: Eynelia..... Altijd nice om wat meer mensen te hebben om mee te spelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Griffx schreef op vrijdag 18 maart 2016 @ 08:40:
[...]

nope; is direct van jou... sterker nog, het gekochte item is te gebruiken met al je karakters >:)

overgens; die cosmetische items die je kunt kopen voor (way too many phoenix credits) kunnen ook 'gewoon' droppen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AcXeller
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
himlims_ schreef op vrijdag 18 maart 2016 @ 08:36:
[...]

uit de DZ ga je ook weinig/geen gele items halen; die craft je zelf, of krijg je bij een challenge-missie
Gister toevallig mijn eerste gele item gedropped bij een named elite in de DZ, ben nu lekker bezig met een Midas :9. Moet wel zeggen dat dit de eerste gele drop is in 31 DZ levels.

Wat ik daarentegen niet wist is dat itemlevel 31 niet alleen voor gele items is. Ik heb een paarse Black Market M60 E6 uit een DZ crate gehaald maar deze is kennelijk ook itemlevel 31.

Mijn YouTube kanaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!
had er gisteren ook 1 in 3u. zeg namelijk ook weinig/geen; de droprate is erg laag, en gene wat je loot is meestal slechter dan het item wat je kunt craften dus deconstruct je fancy gele items.
kunt beter 3u challenge missies doen; iedere missie 1 geel item. dat gaat veeeel rapper dan DZ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 2Dutch
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

2Dutch

No worries eeh!

Moet zeggen dat de game z'n sfeer toch echt wel nice is. Die (soms best wel nare) filmpjes/camerabeelden en situaties geven stiekem best wel accuraat aan hoe wij mensen gaan reageren als de hel losbreekt. Blijft erg leuk om met een groepje van vier even lekker quests af te ronden, maar moet wel aangeven dat de herhaling inderdaad wel wat vervelend is: ik heb dan na een paar dagen even 1 of 2 dagen ''rust" nodig weg van de game om weer een paar uurtjes te kunnen spelen. Hopelijk komt er met de season pass wat meer afwisselende content bij (zag dat ik deze erbij had gekregen, nice :D ) : dat zou een mooie zet zijn :)

| The bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shakespeare
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 02-08 10:39
ik heb gisteren met mijn lvl 18 even level 22 missions lexinton center geprobeerd maar dat was toch iets teveel van het goede! toen maar de powerplant gedaan.

Ben wel bang dat als ik alle story missions heb gespeeld en level 30 ben hij de kast in gaat!
Vindt de darkzone nou niet echt bepaald interessant..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

shakespeare schreef op vrijdag 18 maart 2016 @ 08:56:
ik heb gisteren met mijn lvl 18 even level 22 missions lexinton center geprobeerd maar dat was toch iets teveel van het goede! toen maar de powerplant gedaan.

Ben wel bang dat als ik alle story missions heb gespeeld en level 30 ben hij de kast in gaat!
Vindt de darkzone nou niet echt bepaald interessant..
De DarkZone ben ik voorlopig nog niet in geweest. Ben op zich wel benieuwd, maar ik ben nog maar level 10 en ben een ongelofelijke n00b, dus zie mezelf daar nog niet echt veel potten breken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bellerophon
  • Laatst online: 14-09 21:56

Bellerophon

Persona non grata

Verwijderd schreef op vrijdag 18 maart 2016 @ 08:57:
[...]

De DarkZone ben ik voorlopig nog niet in geweest. Ben op zich wel benieuwd, maar ik ben nog maar level 10 en ben een ongelofelijke n00b, dus zie mezelf daar nog niet echt veel potten breken.
Ben al meerdere rogue geweest en ook rogue agents te pakken gekregen :P
De sfeer in de DZ is wel echt heel bijzonder

PSN: Bellerophon-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Griffx
Gisteren als net lvl 30 mee gedaan met twee challenges, maar dat is wel ff andere koek dan die missies.
De daily's daarna was misschien niet de juiste volgorde >:)
Thnx Vin, Physsx en Jansoe

PC Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bellerophon schreef op vrijdag 18 maart 2016 @ 08:59:
[...]

Ben al meerdere rogue geweest en ook rogue agents te pakken gekregen :P
De sfeer in de DZ is wel echt heel bijzonder
Ik ben echt ontzettend benieuwd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jirnsum
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 17-09 19:36
Same n00b-ness here :P Net lvl 9 gehaald gisteren. Maar prima naar mijn zin in ieder geval.

Gisteren een missie waar we met de hele club steeds omkwamen. Blijkbaar raakten mijn (random gevonden) teamgenoten nogal gefrustreerd. Ik bleef uiteindelijk alleen over en toen was het helemaal kansloos :P

Steam profiel UPlay JirnsumNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jirnsum schreef op vrijdag 18 maart 2016 @ 09:08:
[...]

Same n00b-ness here :P Net lvl 9 gehaald gisteren. Maar prima naar mijn zin in ieder geval.

Gisteren een missie waar we met de hele club steeds omkwamen. Blijkbaar raakten mijn (random gevonden) teamgenoten nogal gefrustreerd. Ik bleef uiteindelijk alleen over en toen was het helemaal kansloos :P
Dat heb ik al wel een paar keer gehad solo, tig keer proberen omdat je steeds maar weer neergaat bij dezelfde plek en dan dat gigantische toffe gevoel als het je eindelijk lukt. Daarvoor soms echt gewoon op mijn eigen been in frustratie meppen. Samen spelen vind ik wel toffer, ook al ga ik soms erg makkelijk neer. Gisteren kwamen we ook bij die medical missie (weet even de naam niet) een geel mannetje tegen met een super irritante vlammenwerper. Maar toch hebben we dikke pret gehad. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Just_A_User
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 17-09 11:50
Verwijderd schreef op vrijdag 18 maart 2016 @ 08:57:
[...]

Lol n00b. Maar je hebt wel een shotgun met een scope 8)7 waarmee je headshots maakt :')

Was wel gezellig gisteravond moet ik zeggen! Overigens sliep m'n vriendin al toen ik boven kwam dus ik had net zo goed door kunnen spelen :{ ;)

In ieder geval ben ik van lvl 9 naar lvl 11 gegaan, dus dat is wel lekker. Hopelijk krijg ik vanavond ook mijn nieuwe headset. Ben zelf ook nog niet in de DZ geweest, en zie mezelf dat ook niet zo snel doen.

Ik kreeg gisteren wel in beeld te staan dat een van mijn items (geen wapens) te laag was voor mijn level, maar ik kon zo snel niet zien welk item dat dan was.

Och ja, je moet toch wat he.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DivineNL
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 18-09 10:17
Gisteren op een manhunt gegaan met 3 vrienden... 108k DZ funds weg, 30k exp en 8 keys, en dat bij mij alleen al. En dan vinden mensen het gek dat alts worden gebruikt om rogue te kunnen gaan.

We hadden wel fun en hadden ieder 3 paarse items geloot + extracted maar totally not worth it.

Maarja, moest het toch een keer gedaan hebben natuurlijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The.Sticky
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 10-09 14:34
Gister eerst op level 29 een flinke farm run door de DZ gedaan zodat we geheel 'Superior' klaar waren voor level 30 + level 30 DZ. Opvallend genoeg was het echt mega rustig in de DZ in die bracket, dus dat leverde veel goede drops, kistjes en bosses op enz. Enkel wel eens wat andere spelers tegen gekomen op extracts, die hebben we dan ook maar omgelegd >:)

Daarna doorgeleveld naar 30 en nog eens de DZ in gegaan. Best wel een verschil in beleving haha. De met mob bevolkte plekken waren een stuk minder bevolkt en je kwam (eindelijk) wat meer andere spelers tegen. Twee keer smerig laf door andere spelers gekilled, ben je zo even 16k DZ credits en een bult XP kwijt, lekker dan 8)7

Dit weekend maar eens met een volwaardige squad de DZ in gaan, dan eens even de boel omdraaien :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• lordgandalf
The.Sticky schreef op vrijdag 18 maart 2016 @ 09:23:
Gister eerst op level 29 een flinke farm run door de DZ gedaan zodat we geheel 'Superior' klaar waren voor level 30 + level 30 DZ. Opvallend genoeg was het echt mega rustig in de DZ in die bracket, dus dat leverde veel goede drops, kistjes en bosses op enz. Enkel wel eens wat andere spelers tegen gekomen op extracts, die hebben we dan ook maar omgelegd >:)

Daarna doorgeleveld naar 30 en nog eens de DZ in gegaan. Best wel een verschil in beleving haha. De met mob bevolkte plekken waren een stuk minder bevolkt en je kwam (eindelijk) wat meer andere spelers tegen. Twee keer smerig laf door andere spelers gekilled, ben je zo even 16k DZ credits en een bult XP kwijt, lekker dan 8)7

Dit weekend maar eens met een volwaardige squad de DZ in gaan, dan eens even de boel omdraaien :)
Legt spelers om bij een extract en klaagt later erover dat hij laf word neergelegd. Ik snap dat het kunnen neerleggen van mensen bij de zone hoort maar als ik eerst highlvls ai gekilled heb en dat ene speciale wapen etc. gevonden heb dan baal ik er van als iemand me neer zou leggen omdat hij toevallig op de zelfde extract was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SandorV
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 08-07 08:31
Mensen op de pc mogen mij toevoegen, ik ben net 30 en zou gear willen farmen door hetzij missies op hard hetzij DZ.

Communicatie kan via Skype of In Game, helaas ben ik wel een Belg. ;)

Toevoegen op Uplay kan: Sand0r_V

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SouLLeSSportal

SouLLeSSportal

Teamplay is everything.

lordgandalf schreef op vrijdag 18 maart 2016 @ 09:28:
[...]

Legt spelers om bij een extract en klaagt later erover dat hij laf word neergelegd. Ik snap dat het kunnen neerleggen van mensen bij de zone hoort maar als ik eerst highlvls ai gekilled heb en dat ene speciale wapen etc. gevonden heb dan baal ik er van als iemand me neer zou leggen omdat hij toevallig op de zelfde extract was.
Calimero speelt kennelijk ook the division :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The.Sticky
lordgandalf schreef op vrijdag 18 maart 2016 @ 09:28:
[...]

De kills die vanuit ons kwamen waren niet vanuit mijn initiatief overigens, maarja he, als je dan toch rogue gaat ;) En het is niet zozeer klagen dat ik gekilled werd, ik had toch weinig zinvols in m'n pack zitten op dat punt. Het was meer de manier waarop + dat ik 't wel een beetje overkill vind dat je 8000+ DZ credits + een DZ key kwijt raakt als je dood gaat :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paulus07
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Just_A_User schreef op vrijdag 18 maart 2016 @ 09:13:
[...]

Lol n00b. Maar je hebt wel een shotgun met een scope 8)7 waarmee je headshots maakt :')

Was wel gezellig gisteravond moet ik zeggen! Overigens sliep m'n vriendin al toen ik boven kwam dus ik had net zo goed door kunnen spelen :{ ;)

In ieder geval ben ik van lvl 9 naar lvl 11 gegaan, dus dat is wel lekker. Hopelijk krijg ik vanavond ook mijn nieuwe headset. Ben zelf ook nog niet in de DZ geweest, en zie mezelf dat ook niet zo snel doen.

Ik kreeg gisteren wel in beeld te staan dat een van mijn items (geen wapens) te laag was voor mijn level, maar ik kon zo snel niet zien welk item dat dan was.
En ik deed daar best een hoop van. ;) Op zich lijkt het me wel grappig om eens een keer de Dark Zone in te hobbelen met mede n00bs en dan eens te zien of we ons staande houden.

Ik had overigens ook dat één of een paar van mijn items te laag level waren. Ik denk mijn primary weapon, maar die is beter dan degenen die ik heb die hoger level zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lordgandalf
The.Sticky schreef op vrijdag 18 maart 2016 @ 09:36:
[...]

De kills die vanuit ons kwam waren niet vanuit mijn initiatief overigens, maarja he, als je dan toch rogue gaat ;) En het is niet zozeer klagen dat ik gekilled werd, ik had toch weinig zinvols in m'n pack zitten op dat punt. Het was meer de manier waarop + dat ik 't wel een beetje overkill vind dat je 8000+ DZ credits + een DZ key kwijt raakt als je dood gaat :)
Dat klopt slaat ook nergens op dat je zoveel verliest wanneer je gekilled word dat ben ik met je eens

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

The.Sticky schreef op vrijdag 18 maart 2016 @ 09:23:

Raar verhaal joh.
Je schiet zelf andere spelers af bij de extracs en vervolgens zijn andre spelers laf als ze jou neer schieten.
Zal je leeftijd wel zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Just_A_User
Verwijderd schreef op vrijdag 18 maart 2016 @ 09:37:
[...]

En ik deed daar best een hoop van. ;) Op zich lijkt het me wel grappig om eens een keer de Dark Zone in te hobbelen met mede n00bs en dan eens te zien of we ons staande houden.

Ik had overigens ook dat één of een paar van mijn items te laag level waren. Ik denk mijn primary weapon, maar die is beter dan degenen die ik heb die hoger level zijn.
Ja eens, je deed er daar een hoop van. Ik heb nu wel een lekker wapen, maar ik moet ermee in bursts schieten want als ik continue fire doe dan gaat door de terugslag dat wapen omhoog, das klote. Het is in ieder geval een blauw wapen.

Oh dat kunnen we best een keer doen. Samenspel gisteren ging prima moet ik zeggen, ook icm Bellorophon, alleen die boss fights (die gele AI zijn bosses lijkt mij) moeten we wat beter coördineren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The.Sticky
Verwijderd schreef op vrijdag 18 maart 2016 @ 09:39:
[...]

Raar verhaal joh.
Je schiet zelf andere spelers af bij de extracs en vervolgens zijn andre spelers laf als ze jou neer schieten.
Zal je leeftijd wel zijn.
Als je nou eerst het forum eens wat beter leest, alvorens je een reactie van dit kaliber plaatst. Iets met spuitelf enzo :w

En met m'n leeftijd is niets aan te hand, we leven hier niet in Call of Duty kleuterland :)

Anyway, ontopic: heb al meerdere Tweakers in Uplay inmiddels, waar we ook al wat mooie runs mee samen hebben gedaan. Voor degenen die al level 30 zijn en zin hebben in een DZ squad dit weekend: count me in :)

[ Voor 17% gewijzigd door The.Sticky op 18-03-2016 09:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben nu DZ rank 51 en het heeft volgens mij geen nut meer de DZ in te gaan.
Ik heb de gele/gouden division techs nodig om te craften en Phoenix nodig om iets te kopen en beide zijn bijna niet te vinden in de DZ.
Dus ik doe maar een daily mision en wacht wel tot ze de game fixen en het weer nut heeft te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Just_A_User schreef op vrijdag 18 maart 2016 @ 09:41:
[...]

Ja eens, je deed er daar een hoop van. Ik heb nu wel een lekker wapen, maar ik moet ermee in bursts schieten want als ik continue fire doe dan gaat door de terugslag dat wapen omhoog, das klote. Het is in ieder geval een blauw wapen.

Oh dat kunnen we best een keer doen. Samenspel gisteren ging prima moet ik zeggen, ook icm Bellorophon, alleen die boss fights (die gele AI zijn bosses lijkt mij) moeten we wat beter coördineren.
Ja, dus laten we eerst nog maar wat meer oefenen in niet DZ land. ;) Volgende missie die ik moet doen is de Nuclear Power Plant en wat ik begrepen heb is die best wel pittig. Mijn primary is ook een burst wapen overigens, maar die doet veel minder damage voor mijn gevoel en inderdaad te veel schieten en je wapen vliegt omhoog..effectief gaat mijn shotgun dus ook veel beter, al schakel ik snel terug als er een vijand op me af komt rennen, want dan is ie te langzaam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

The.Sticky schreef op vrijdag 18 maart 2016 @ 09:44:
[...]

Als je nou eerst het forum eens wat beter leest, alvorens je een reactie van dit kaliber plaatst. Iets met spuitelf enzo :w

En met m'n leeftijd is niets aan te hand, we leven hier niet in Call of Duty kleuterland :)
Misschien de volgende keer het hele verhaal vertellen ipv maar een gedeelte, want dan komt het iets duidelijker over... nu lijkt het alsof je rogue gegaan bent en daarna bent gaan klagen over het feit dat je omgelegd worden...

iets met duidelijker zijn en niet een half verhaal vertellen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 18 maart 2016 @ 09:47:
Ik ben nu DZ rank 51 en het heeft volgens mij geen nut meer de DZ in te gaan.
Ik heb de gele/gouden division techs nodig om te craften en Phoenix nodig om iets te kopen en beide zijn bijna niet te vinden in de DZ.
Dus ik doe maar een daily mision en wacht wel tot ze de game fixen en het weer nut heeft te spelen.
Phoenix krijg je door HM / Challenge mode te doen, en ik heb op het moment meer dan genoeg gele division tech.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 18 maart 2016 @ 09:48:
[...]

Phoenix krijg je door HM / Challenge mode te doen, en ik heb op het moment meer dan genoeg gele division tech.
Moet het een daily hard zijn of gewoon welke ik wil op hard?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The.Sticky
[...]

Ja, dus laten we eerst nog maar wat meer oefenen in niet DZ land. ;) Volgende missie die ik moet doen is de Nuclear Power Plant en wat ik begrepen heb is die best wel pittig. Mijn primary is ook een burst wapen overigens, maar die doet veel minder damage voor mijn gevoel en inderdaad te veel schieten en je wapen vliegt omhoog..effectief gaat mijn shotgun dus ook veel beter, al schakel ik snel terug als er een vijand op me af komt rennen, want dan is ie te langzaam.
Ik heb een tijdje met de Classic FAL rondgelopen (ook burst) en dat beviel me best goed. De truc is goed op headshots richten, dan doe je wel een stabiele damage output daarmee.
[...]
iets met duidelijker zijn en niet een half verhaal vertellen...
Is ook een kwestie van interpretatie denk ik, maar vooruit, ik zal voortaan m'n belevenissen in diep detail vertellen zodat iedereen het kan begrijpen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 18 maart 2016 @ 09:52:
[...]

Moet het een daily hard zijn of gewoon welke ik wil op hard?
Daily voor HM (15 per daily, dus 30 in totaal), Challenge geeft er 50, en je kan challenges blijven doen (voor 30 per keer)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Just_A_User
[...]

Ik weet niet of ik die power plant al heb gehad, volgens mij wel, maar 100% zeker ben ik niet. Hoe dan ook, mocht ik 'm al gedaan hebben, dan loop ik wel gewoon met je mee. Zo niet, naja, dan is ie voor mij ook nieuw, en dan moet ik 'm toch spelen, dus dan loop ik ook mee :P

Nee het wapen wat ik heb IS geen burst, maar ik gebruik m in korte salvo's. Mijn secondary doet minder damage maar is wel veel stabieler. Alleen is die niet blauw maar groen, al ligt de DPS van beide wapens niet ver uit elkaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

The.Sticky schreef op vrijdag 18 maart 2016 @ 09:52:
[...]

Ik heb een tijdje met de Classic FAL rondgelopen (ook burst) en dat beviel me best goed. De truc is goed op headshots richten, dan doe je wel een stabiele damage output daarmee.

[...]

Is ook een kwestie van interpretatie denk ik, maar vooruit, ik zal voortaan m'n belevenissen in diep detail vertellen zodat iedereen het kan begrijpen ;)
Heeft niks met interpretatie te maken, heeft te maken met een duidelijk verhaal... begrijpen en denken is een kunst zo vlak voor het weekend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mahoek
  • Registratie: September 2008
  • Niet online
The Division ook maar aangeschaft gisterenavond. Alleen jammer dat ik hem niet via Steam gekocht heb. Nu komt de game niet op mijn steam-profiel te staan 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal

SouLLeSSportal

Teamplay is everything.

Mahoek schreef op vrijdag 18 maart 2016 @ 09:54:
The Division ook maar aangeschaft gisterenavond. Alleen jammer dat ik hem niet via Steam gekocht heb. Nu komt de game niet op mijn steam-profiel te staan 8)7
werkt toevoegen als non steam game dan niet gewoon?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mahoek schreef op vrijdag 18 maart 2016 @ 09:54:
je kunt zelf je torrent/nzb games toevoegen als none-steam game, en dan alsnog achievements unlocken om de lengte van je ePenis te vergroten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fleksiebel
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 06-09 18:19
Ben level 30 en druk bezig met farmen van hard/challenging missies.

Toevoegen kan via Uplay: TH3NL86

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Just_A_User schreef op vrijdag 18 maart 2016 @ 09:53:
[...]

Ik weet niet of ik die power plant al heb gehad, volgens mij wel, maar 100% zeker ben ik niet. Hoe dan ook, mocht ik 'm al gedaan hebben, dan loop ik wel gewoon met je mee. Zo niet, naja, dan is ie voor mij ook nieuw, en dan moet ik 'm toch spelen, dus dan loop ik ook mee :P
Zou kunnen dat je hem al hebt gedaan, maar gezien je level van security wat je zei, gok ik eigenlijk dat je hem nog niet hebt gedaan. De missie is in ieder geval lvl 10, gisteren even overwogen maar was nog geen goed idee. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nivali
  • Laatst online: 16:41
Kan je als lvl 29 een vriend joinen die een challenger mission doet? Is het dan ook mogelijk om de phoenix credits en yellow items te krijgen bij het voltooien van de missie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Just_A_User
Verwijderd schreef op vrijdag 18 maart 2016 @ 10:08:
[...]

Zou kunnen dat je hem al hebt gedaan, maar gezien je level van security wat je zei, gok ik eigenlijk dat je hem nog niet hebt gedaan. De missie is in ieder geval lvl 10, gisteren even overwogen maar was nog geen goed idee. ;)
Oh die! Ja nee, die heb ik nog niet gedaan. Dus die kunnen we wel samen doorlopen. Jij bent lvl10 dacht ik, ik ben 11, dus dat zou goed moeten komen. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nivali schreef op vrijdag 18 maart 2016 @ 10:10:
Kan je als lvl 29 een vriend joinen die een challenger mission doet? Is het dan ook mogelijk om de phoenix credits en yellow items te krijgen bij het voltooien van de missie?
een lvl 29 kan geen challenge missie doen; je -moet- 30 zijn daarvoor. dus nee :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nivali
himlims_ schreef op vrijdag 18 maart 2016 @ 10:13:
[...]

een lvl 29 kan geen challenge missie doen; je -moet- 30 zijn daarvoor. dus nee :+
En die daily missions? Hmm nu heb ik dus twijfel, ga ik mezelf door lvlen naar 30 of blijf ik 29 en ga eerst aan me DZ rank werken. Tips?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nivali schreef op vrijdag 18 maart 2016 @ 10:14:
[...]

En die daily missions? Hmm nu heb ik dus twijfel, ga ik mezelf door lvlen naar 30 of blijf ik 29 en ga eerst aan me DZ rank werken. Tips?
lekker lvl 30 worden; verdien je meer phoenix credits; betere items en recipe's. de game begint pas op 30 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The.Sticky
Nivali schreef op vrijdag 18 maart 2016 @ 10:14:
[...]

himlims_ schreef op vrijdag 18 maart 2016 @ 10:15:
[...]

lekker lvl 30 worden; verdien je meer phoenix credits; betere items en recipe's. de game begint pas op 30 :)
Het kan geen kwaad om op level 29 even een paar uurtjes in de DZ te gaan en jezelf alvast wat beter te gearen voor je daadwerkelijk level 30 bent. Op level 29 ben je de hoogste in de bracket en daar lopen beduidend minder andere spelers rond, waardoor je veel vaker DZ kisten open kunt maken, de credits kunt farmen en een hoop Superior drops oppakt.

Hebben wij gister ook gedaan voor een paar uurtjes, om vervolgens dan naar level 30 te gaan en niet geheel kansloos te zijn :P

[ Voor 26% gewijzigd door The.Sticky op 18-03-2016 10:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daradius
  • Laatst online: 08-09 09:48
The.Sticky schreef op vrijdag 18 maart 2016 @ 10:24:
[...]

[...]

Het kan geen kwaad om op level 29 even een paar uurtjes in de DZ te gaan en jezelf alvast wat beter te gearen voor je daadwerkelijk level 30 bent. Op level 29 ben je de hoogste in de bracket en daar lopen beduidend minder andere spelers rond, waardoor je veel vaker DZ kisten open kunt maken, de credits kunt farmen en een hoop Superior drops oppakt.

Hebben wij gister ook gedaan voor een paar uurtjes, om vervolgens dan naar level 30 te gaan en niet geheel kansloos te zijn :P
ik ben er zelf op level 30 pas in gedoken met een vriend van me, maar ik voelde me niet geheel kansloos om eerlijk te zijn. ging ons best prima af. na een uurtje farmen op level 30 hadden we ook al wat leuke items gevonden en konen we weer verder aan de slag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Registratie: November 2007
  • Niet online
Iemand meer info over het volgende.

Als jeje personage bekijkt zeg maar heb je links het kopje met je wapen en in het midden een blokje van 4 met je uitrusting.

Het onderste blokje is een combinatie van een handschoen met een soort tandwieltje (als instelling denk ik)
Afbeeldingslocatie: http://cdn.gamerant.com/wp-content/uploads/Division-High-End-Gear-Nerf.jpg

Dan kom je in een soort 'mods acthtig' iets.

Zijn dit nou instellingen/mods die je aan iets kan koppelen, of zijn ze allemaal actief?
Ik snap het doel daarvan nog niet helemaal.

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nivali
Wii4all schreef op vrijdag 18 maart 2016 @ 10:27:

Als jeje personage bekijkt zeg maar heb je links het kopje met je wapen en in het midden een blokje van 4 met je uitrusting.

Het onderste blokje is een combinatie van een handschoen met een soort tandwieltje (als instelling denk ik)
[afbeelding]

Zijn dit nou instellingen/mods die je aan iets kan koppelen, of zijn ze allemaal actief?
Zelfde als weapon mods maar dan voor equipments.
Je hebt zelfs al je equipments gemod?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Convoy
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 17-09 07:04

Convoy

g44p

Nivali schreef op vrijdag 18 maart 2016 @ 10:29:
[...]

wie zegt dat dit een screenie van zijn char is 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yaz
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 14-09 14:01

Yaz

[afbeelding]

Ik vraag me nu echt terecht af of dit een serieuze vraag of een "kijk mij eens oranje zijn" post.

Laat ik uit gaan van het eerste. Er zijn vast mensen die het nog niet weten (jij hebt al gear mods gekoppeld zie ik dus ik ga ervanuit dat jij het wel weet :P).

Dat zijn dus "Gear mods". Uitbreidingen die in slots kan proppen van je armor. Zorgen voor wat extra's zoals stat verbeteringen of skill verbeteringen. De mods die hier staan kan je gebruiken en zijn dus nog niet gekoppeld.

Gamertag: YazNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

[afbeelding]

een van de betere mods in mijn beleving; extended magazine (gele) al snel 100% meer mag-size :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zaratrass
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 17-09 15:10
mensen die nu willen spelen?

uplay: Bluemanii
lvl: 17

zit ook op discord

[ Voor 16% gewijzigd door Zaratrass op 18-03-2016 10:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Convoy
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 17-09 07:04

Convoy

g44p

Yaz schreef op vrijdag 18 maart 2016 @ 10:31:
[...]

Ik vraag me nu echt terecht af of dit een serieuze vraag of een "kijk mij eens oranje zijn" post.

Laat ik uit gaan van het eerste. Er zijn vast mensen die het nog niet weten (jij hebt al gear mods gekoppeld zie ik dus ik ga ervanuit dat jij het wel weet :P).

Dat zijn dus "Gear mods". Uitbreidingen die in slots kan proppen van je armor. Zorgen voor wat extra's zoals stat verbeteringen of skill verbeteringen. De mods die hier staan kan je gebruiken en zijn dus nog niet gekoppeld.
Nogmaals: wie zegt dat dit een screenie van zijn char is, kijk eens naar de url van het plaatje zou ik zeggen O-)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• DivineNL
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 18-09 10:17
manii schreef op vrijdag 18 maart 2016 @ 10:31:
mensen die nu willen spelen?

uplay: Bluemanii
lvl: 17

zit ook op discord
Ik denk dat er samen met mij genoeg mensen zijn die nu zouden willen spelen... Maar helaas niet kunnen :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wii4all
  • Niet online
Nivali schreef op vrijdag 18 maart 2016 @ 10:29:
[...]

nee volgens mij kon ik nog geen equipments modden.

Is inderdaad geen plaatje van mijn char.

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nivali
Wii4all schreef op vrijdag 18 maart 2016 @ 10:32:
[...]

nee volgens mij kon ik nog geen equipments modden.

Is inderdaad geen plaatje van mijn char.
Well in that case, na verloop van tijd krijg je equipements waarbij een modslot beschikbaar is. En dat gedeelte in je inventory is dus waar de equipments mods staan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Niet online
Nivali schreef op vrijdag 18 maart 2016 @ 10:37:
[...]

Well in that case, na verloop van tijd krijg je equipements waarbij een modslot beschikbaar is. En dat gedeelte in je inventory is dus waar de equipments mods staan :)
Top!

ik was heel mn inventory al langsgelopen etc maar ik kon buiten mijn wapen eigenlijk nergens een mod op doen. Even wachten op de juiste items dan.

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mahoek
  • Registratie: September 2008
  • Niet online
himlims_ schreef op vrijdag 18 maart 2016 @ 10:02:
[...]

je kunt zelf je torrent/nzb games toevoegen als none-steam game, en dan alsnog achievements unlocken om de lengte van je ePenis te vergroten
Hahaha :P heb al even gezocht op internet maar volgens mij is het met The Division niet mogelijk. Heb hem wel toegevoegd aan Steam maar als ik ga spelen staat er ook: 'In game in non-steam game TheDivision' oid. Maar goed zo'n groot probleem is het ook weer niet..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Just_A_User schreef op vrijdag 18 maart 2016 @ 10:13:
[...]

Oh die! Ja nee, die heb ik nog niet gedaan. Dus die kunnen we wel samen doorlopen. Jij bent lvl10 dacht ik, ik ben 11, dus dat zou goed moeten komen. ;)
Klopt, level 10..en ach..anders gaan we af en toe dood, als we maar lol hebben toch? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• clockw1ze
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 09-09 11:43
Wii4all schreef op vrijdag 18 maart 2016 @ 10:43:
[...]

Top!

ik was heel mn inventory al langsgelopen etc maar ik kon buiten mijn wapen eigenlijk nergens een mod op doen. Even wachten op de juiste items dan.
Als je bij een stukje gear een vierkant blokje linksonder hebt staan kan je er zo'n mod op gooien.
Zie op het plaatje dat je gelinkt had het paarse blokje onderin de bagpack. Als je op de bagpack vierkantje (PS4) drukt, dan kan je daar zo'n gearmod toevoegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
clockw1ze schreef op vrijdag 18 maart 2016 @ 10:47:
[...]

Als je bij een stukje gear een vierkant blokje linksonder hebt staan kan je er zo'n mod op gooien.
Zie op het plaatje dat je gelinkt had het paarse blokje onderin de bagpack. Als je op de bagpack vierkantje (PS4) drukt, dan kan je daar zo'n gearmod toevoegen.
Bovendien staat er bij de stats / attributes van het gear item:
+x mod slot

;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lordgandalf
De gear mods kun je alleen toevoegen op gear die een mod slot hebben of hebben toegevoegd via re-calibratie
In het bovenstaande plaatje hebben de backpack en mask een gear mod toegevoegd

[ Voor 27% gewijzigd door lordgandalf op 18-03-2016 10:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Just_A_User
Verwijderd schreef op vrijdag 18 maart 2016 @ 10:46:
[...]

Klopt, level 10..en ach..anders gaan we af en toe dood, als we maar lol hebben toch? ;)
Precies! Dat is het allerbelangrijkste ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

DivineNL schreef op vrijdag 18 maart 2016 @ 10:32:
[...]

Ik denk dat er samen met mij genoeg mensen zijn die nu zouden willen spelen... Maar helaas niet kunnen :+
Haha....iets met werk ofzo 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 18 maart 2016 @ 10:52:
[...]

Haha....iets met werk ofzo 8)7
Check! ;) Werk zit in de weg. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Griffx
Zucht, wil ff op de PS4 spelen, Division services down.
Check, na 6x proberen werkt het weer.

[ Voor 29% gewijzigd door Griffx op 18-03-2016 11:00 ]

PC Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sipio
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Just_A_User schreef op vrijdag 18 maart 2016 @ 10:51:
[...]

Precies! Dat is het allerbelangrijkste ;)
Mijn gametijd is sowieso alweer ingekort, vriendin ziek thuis oh the horror :'( Ik bedoel die heeft wat extra aandacht nodig en ze haat het als ik door de headset lul als ze erbij zit >:) ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Sipio schreef op vrijdag 18 maart 2016 @ 11:29:
[...]

Mijn gametijd is sowieso alweer ingekort, vriendin ziek thuis oh the horror :'( Ik bedoel die heeft wat extra aandacht nodig en ze haat het als ik door de headset lul als ze erbij zit >:) ;)
Maar daar hoor je als liefhebbende vriendje natuurlijk ook gewoon je aandacht op te storten. ;)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Just_A_User
Sipio schreef op vrijdag 18 maart 2016 @ 11:29:
[...]

Als ze ziek is behoort ze in bed te liggen. Heeft ze daar geen last van, voelt zij zich het beste, irriteert ze zich niet aan jouw gelul en kun jij gamen. Win-win :P

Als zij nog op de bank kan zitten en zich druk kan maken om dat soort dingen is ze niet ziek genoeg >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thrace Grumble
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 17-09 19:59

Thrace Grumble

XB: Thrace Grumble

Verwijderd schreef op vrijdag 18 maart 2016 @ 10:46:
[...]

Was tof gisteren inderdaad! Nu mooi alle wings geunlockt :) Toen thesentinel81 weg was, nog ff kort doorgegaan met Ryuuvian :) Zeker voor herhaling vatbaar, hoop dat ik ff iets meer bij jullie in de buurt kom qua level :) Slap ouwehoeren en fun hebben is voor mij belangrijker dan asap 30 zijn ;)
Jammer van die turrets en granaten trouwens, die ik een paar keer net te laat plaatste :D

[ Voor 8% gewijzigd door Thrace Grumble op 18-03-2016 11:39 ]

XB: Thrace Grumble | FFXIV: Riku Neneh @ Moogle (SnR) | Switch (o.a. MHGU): SW-1221-6759-0029 | Steam: thracegrumble

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Thrace Grumble schreef op vrijdag 18 maart 2016 @ 11:37:
[...]

Was tof gisteren inderdaad! Nu mooi alle wings geunlockt :) Toen thesentinel81 weg was, nog ff kort doorgegaan met Ryuuvian :) Zeker voor herhaling vatbaar, hoop dat ik ff iets meer bij jullie in de buurt kom qua level :) Slap ouwehoeren en fun hebben is voor mij belangrijker dan asap 30 zijn ;)
Gaat vast wel goed komen. Gewoon lekker rustig aan, zo ver zit je nu ook weer niet van ons af. Je zit nog binnen de 5 levels dus zul je over het algemeen ook prima kunnen meekomen. En je levelt ook wat sneller omdat je nog achter loopt als het goed is. (Maar dat weet ik niet helemaal zeker. ;) )

Gaat die mafkees gewoon op mij schieten en granaten naar me gooien. (Great aim though!) :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Just_A_User
Thrace Grumble schreef op vrijdag 18 maart 2016 @ 11:37:
[...]

Jammer van die turrets en granaten trouwens, die ik een paar keer net te laat plaatste :D
Dat is voor mij ook het allerbelangrijkste. Dat rushen vind ik niks aan. Eergisteren (was het geloof ik) met 3 andere lui van Tweakers gespeeld. Volgens mij zijn we wel 5 of 6x dood gegaan bij hetzelfde stuk, maar de lol met elkaar bleef. Dat vind ik mooi.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hexagram
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online
Just_A_User schreef op vrijdag 18 maart 2016 @ 11:41:
[...]

Dat is voor mij ook het allerbelangrijkste. Dat rushen vind ik niks aan. Eergisteren (was het geloof ik) met 3 andere lui van Tweakers gespeeld. Volgens mij zijn we wel 5 of 6x dood gegaan bij hetzelfde stuk, maar de lol met elkaar bleef. Dat vind ik mooi.
Was zeker mooi en dikke pret!

Vanavond ben ik weer van de partij, vanaf een uur op 21:00 tot in de late uurtjes :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben vanavond ongetwijfeld ook wel weer van de partij al weet ik nog niet precies hoe laat dat gaat worden. Zit midden in mijn verhuizing en dat helpt niet mee zeg maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Just_A_User
Verwijderd schreef op vrijdag 18 maart 2016 @ 11:56:
Ik ben vanavond ongetwijfeld ook wel weer van de partij al weet ik nog niet precies hoe laat dat gaat worden. Zit midden in mijn verhuizing en dat helpt niet mee zeg maar.
Ik ben er ook, het kan zijn dat ik ergens in het midden een uurtje weg ben. Mijn vriendin is pas om half 8 thuis van werk en mag morgen weer om 06u er uit, dus die heeft een korte avond en gisteravond heeft ze me ook eigenlijk niet gezien dus ik wil even wat aandacht aan haar geven. Ik ben om 18u er weer, ik denk tot ongeveer half 8, en dan ben ik er om 21u/21.30u weer schat ik, en dan idd ook tot de late uurtjes :)

Als het team dan vol is dan is dat zo. No worries :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TyKH
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 14:28
Ik ben nog in de begin levels (lv 4) ook vanwege verhuizing maar zal vaker savonds online komen.
PS4 tag: TyKashin

PSN: TyKashin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TyKH schreef op vrijdag 18 maart 2016 @ 12:05:
Ik ben nog in de begin levels (lv 4) ook vanwege verhuizing maar zal vaker savonds online komen.
Voeg me gerust toe, zou me niets verbazen als je me toch voorbij gaat ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Just_A_User
TyKH schreef op vrijdag 18 maart 2016 @ 12:05:
Add me maar :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• tha_crazy
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 23:57

tha_crazy

Mafketel

Snel PC farmen + purples & high-end btw

Zie ook: https://www.reddit.com/r/...est_phoenix_credits_gear/

[ Voor 53% gewijzigd door tha_crazy op 18-03-2016 12:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Black-Hole
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 15-02-2024
Weet iemand hoe je een wapen mod kan verwijderen (PS4 versie)? Ik zie namelijk nergens een optie om dat te doen behalve ze te verwisselen voor een andere mod.

Als ik een wapen wil ontmantelen via L2 krijg ik de melding dat ook alle mods van dat wapen worden ontmanteld. Maar hoe voorkom je dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tha_crazy
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 23:57

tha_crazy

Mafketel

Black-Hole schreef op vrijdag 18 maart 2016 @ 12:53:
Weet iemand hoe je een wapen mod kan verwijderen (PS4 versie)? Ik zie namelijk nergens een optie om dat te doen behalve ze te verwisselen voor een andere mod.

Als ik een wapen wil ontmantelen via L2 krijg ik de melding dat ook alle mods van dat wapen worden ontmanteld. Maar hoe voorkom je dat?
Je huidig geselecteerde mod aantikken, dan wordt die weggehaald.
Eventueel R3 indrukken op het wapen, dan trekt die ze er allemaal af.
Pagina: 1 ... 66 ... 111 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Het is niet de bedoeling om hier te slowchatten of offtopic posts te plaatsen. Dit kan in 1 van de 2 verschillende Discord channels. Countdown timers/posts zijn ook ongewenst. Deze post heeft wat meer informatie over wanneer er gespeeld kan worden

Ook is dit topic niet bedoeld voor de verzendervaring bij verschillende webshops. Daarvoor is genoeg te vinden in het shopping forum (SF). Er zijn problemen met gold editions van bol.com. Deze zijn per ongeluk allemaal geannuleerd, maar zijn gewoon nog te bestellen

Je kunt je hier aanmelden voor de spelerslijst