Zo maar is proberen, thanks!Xerox schreef op zondag 10 april 2016 @ 13:18:
[...]
De enige optie is: houd vierkantje ingedrukt en druk op rondje wanneer hij klaar is. (Laat vierkantje niet los)
PSN: Eczeem
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Zo maar is proberen, thanks!Xerox schreef op zondag 10 april 2016 @ 13:18:
[...]
De enige optie is: houd vierkantje ingedrukt en druk op rondje wanneer hij klaar is. (Laat vierkantje niet los)
PSN: Eczeem
Nou.. ik heb nog steeds paarse handschoenen. Pas 2x he handschoenen gezien en beide waren electronics en daar heb ik compleet niks aan. Dat is pas pechElArmaSecreta schreef op zondag 10 april 2016 @ 18:16:
Drie missies op uitdagend gespeeld en drie maal HE handschoenen als reward gekregen. Aan 1 paar had ik wel genoeg gehad, hoewel de tweede die ik kreeg wel iets beter was. Zijn de rewards 24 uur lang hetzelfde qua soort item of heb ik gewoon pech?
AMD Ryzen 5 2600, 8 GB RAM, GigaByte GTX1050Ti 4G, MSI B450M, 970 EVO 500GB+160 GB, CM 550watt, AOC 24”
Lenovo IdeaPad Pro 5 14APH8, AMD Ryzen 7 7840HS, 32GB RAM, 1TB SSD
Lincoln tunnel, Lexington en Russisch consulaat. Dus drie verschillendeTgR_KILLER schreef op zondag 10 april 2016 @ 18:36:
[...]
Nou.. ik heb nog steeds paarse handschoenen. Pas 2x he handschoenen gezien en beide waren electronics en daar heb ik compleet niks aan. Dat is pas pech
doe je steeds dezelfde missie of ook andere? Ik heb het idee dat de drop pool per missie enigszins vast is.
Dat weet ik.. en na dinsdag met gewone credits.. maar buiten electronics waren de andere stats ook crapElArmaSecreta schreef op zondag 10 april 2016 @ 18:48:
[...]
Lincoln tunnel, Lexington en Russisch consulaat. Dus drie verschillendeJe kunt je HE gear herkalibreren met Phoenix Credits, al weet ik niet of dat wel altijd loont.
AMD Ryzen 5 2600, 8 GB RAM, GigaByte GTX1050Ti 4G, MSI B450M, 970 EVO 500GB+160 GB, CM 550watt, AOC 24”
[ Voor 3% gewijzigd door Khallouki op 10-04-2016 20:52 ]
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Dan zijn ze al geloot.. of niet unlocked soms moet je eerst de boel eromheen uitmoorden.Donstil schreef op zondag 10 april 2016 @ 21:10:
Hoe zit het met die kisten in de DarkZone?
Toen ik de single player game nog niet uitgespeeld had en lvl5 darkzone was oid kwam ik geregeld kisten tegen die ik niet kon openen vanwegen mijn level of het ontbreken van sleutels.
Inmiddels heb ik sleutels en een hoger level maar nu kom ik nergens meer boxen tegen. Althans ik denk ze wel te zien maar kan ze niet openen, er is geen interactie mogelijk, ze "gloeien" ook niet.
Al wel lvl 30? Hoe hoog is je scavenging? afaik droppen alleen de named bosses HE he.. Als ik in de DZ ben loop ik in principe van named boss naar named boss. En bijna elke sessie wel een HE drop, dit weekend al 4 keer een Midas gekregenReQuiem83 schreef op zondag 10 april 2016 @ 20:41:
Zo te horen hebben er mensen RNG geluk. Bijna DZ 50 en nog geen enkel HE drop of chest loot of named mob drop gehad.
[ Voor 27% gewijzigd door Vuvuzela op 10-04-2016 21:19 ]
I served in a company of heroes.
na +150uur hier ook eerste keer een HE gun uit DZ (midas), scavanging is +100% [..] damn random-shitVuvuzela schreef op zondag 10 april 2016 @ 21:13:
[...]
Dan zijn ze al geloot.. of niet unlocked soms moet je eerst de boel eromheen uitmoorden.
[...]
Al wel lvl 30? Hoe hoog is je scavenging? afaik droppen alleen de named bosses HE he.. Als ik in de DZ ben loop ik in principe van named boss naar named boss. En bijna elke sessie wel een HE drop, dit weekend al 4 keer een Midas gekregen
[ Voor 11% gewijzigd door himlims_ op 10-04-2016 21:43 ]
Ik heb iets gemist geloof ikhimlims_ schreef op zondag 10 april 2016 @ 21:29:
hoop wel dat zie die rogue exploids nog fixen in de dz morgen, beetje jammer zo en helemaal bedroevend wanneer het beloond wordt; air-drops
Steam profiel UPlay JirnsumNL
door misbruik van invite systeem een party van 4-8 rogues en dan elkaar ombeurten buffen/killen voor dz-xp/credits; gaat veeeel sneller dan paar honderd npc's slopen voor dz rank omhoog. of manhunt rogue gaan en dan andere party joinen > dz transfer met je gejatte loot.Jirnsum schreef op zondag 10 april 2016 @ 22:07:
Ik heb iets gemist geloof ik
Ah, dat verklaart wellicht de groep van 10 rogues die met elkaar aan het knokken waren vanavondhimlims_ schreef op zondag 10 april 2016 @ 22:32:
[...]
door misbruik van invite systeem een party van 4-8 rogues en dan elkaar ombeurten buffen/killen voor dz-xp/credits; gaat veeeel sneller dan paar honderd npc's slopen voor dz rank omhoog. of manhunt rogue gaan en dan andere party joinen > dz transfer met je gejatte loot.
exploid is misschien wat overdreven; maar helemaal de bedoeling en netjes is het niet. wanneer je dit rogue spelletje speelt met aantal man voor een uurtje gaat je dz rank zo ongelofelijk rap omhoog, te vergelijken met paar uur mobjes killen.Jirnsum schreef op zondag 10 april 2016 @ 22:41:
[...]
Ah, dat verklaart wellicht de groep van 10 rogues die met elkaar aan het knokken waren vanavond
[ Voor 36% gewijzigd door himlims_ op 11-04-2016 00:58 ]
Side missies doen, en een superior lvl19 Aug blueprint krijgen. Google even welke regio je de Side missies moet doen!Ferry05 schreef op zondag 10 april 2016 @ 15:12:
Ik ben nu level 20 en 20dz maar heb nog geen superior wapen. Weet iemand hoe ik er aan eentje kom zonder het te kopen?
Groetjes,
Ferry
Herkenbaar. We stonden met 3 man op de extraction point bij de rooftop bar (DZ06), en nog 1 beneden op straat. Gast teleporteert opeens tussen ons in, oneshot ons alle 3 en vervolgens ook nog degene die nog beneden op straat liep (ook teleport). Met een RPK-74. Duurde nog geen 5 seconden.himlims_ schreef op zondag 10 april 2016 @ 22:48:
[...]
//edit
had net ook bijzonder gevalletje met vincent in de dz; we komen een rogue tegen; pop mijn tech link + pulse; leeg een mp5 clip op zijn hoofd .. amper 1 balkje weg: hij is tank/stamina spect
pop mijn (over)heal skill; hij draait om, poef .. ik ging neer alsof er 5 lvl verschil was tussen hem en mij [..]
hoe kan iemand die tank is, zoveel dps doenit's just weird; we kregen m met z'n 3e niet neer. heb aardig wat uurtjes in deze game zitten, met bijbehorende gear. tank EN zoveel dps ... no freaking way
morgen patchday, dan wordt alles beter!himlims_ schreef op zondag 10 april 2016 @ 22:32:
[...]
door misbruik van invite systeem een party van 4-8 rogues en dan elkaar ombeurten buffen/killen voor dz-xp/credits; gaat veeeel sneller dan paar honderd npc's slopen voor dz rank omhoog. of manhunt rogue gaan en dan andere party joinen > dz transfer met je gejatte loot.
Meh, het is een PC-probleem, niet een algeheel probleem.MadButcher schreef op maandag 11 april 2016 @ 08:13:
Dit spel koop ik dus (nog) niet gezien kommentaar van RivalXFactor:
YouTube: Ubisoft has a big problem
Zelfde ervaring hier. Heb enkele weken lang rondgelopen in DZ met misschien 1 of 2 compleet waardeloze HE performance mod drops (scavenging 130-140%) en dan een week rondgelopen met scavenging op slechts 30% en ik had die week drie HE weapon drops waaronder een socom, cadeceus en midashimlims_ schreef op zondag 10 april 2016 @ 21:29:
[...]
na +150uur hier ook eerste keer een HE gun uit DZ (midas), scavanging is +100% [..] damn random-shit
Steam/uPlay: EvulKlowne
Bedankt voor het mededelen waarom jij het spel niet koopt. Goede toevoeging aan het topic!MadButcher schreef op maandag 11 april 2016 @ 08:13:
Dit spel koop ik dus (nog) niet gezien kommentaar van RivalXFactor:
YouTube: Ubisoft has a big problem
Volvo EX30 SMER Core - Wallbox Pulsar Plus 22kW
Benieuwd of dat op ieder game-topic wordt geplaatstKtenolix schreef op maandag 11 april 2016 @ 08:30:
[...]
Bedankt voor het mededelen waarom jij het spel niet koopt. Goede toevoeging aan het topic!
PSN: Wauzer010
Burp
Gisteren hadden wij een massive fight in DZ3 op het plein met een mannetje of 16/20?Jirnsum schreef op zondag 10 april 2016 @ 22:41:
[...]
Ah, dat verklaart wellicht de groep van 10 rogues die met elkaar aan het knokken waren vanavond
Dat was gisteren bij ons in DZ2 daarna naar 3 gegaan en daar was het 'rustig'Griffx schreef op maandag 11 april 2016 @ 08:40:
[...]
Gisteren hadden wij een massive fight in DZ3 op het plein met een mannetje of 16/20?
Waren 4 of 5 groepen van 4 die steeds rogue gingen op elkaar met extracten en achter elkaar aanzaten.
Ben in een half uurtje van van 0 naar 34 DZ keys gegaan![]()
![]()
Lijkt er wel op dat groepen steeds meer rond DZ 1/2/3 op elkaar rogue gaan, zie dit bijna niet in DZ4/5/6
En ook agents die je eerst komen inspecten en dan hard weg rennen (reden voor mij om je om te leggen) of het vuur openen en zich dan vergissen
Burp
Ja wel jammer dat er dan rogues tussen zitten die alleen maar 'dom' weg rennen heel de maps door, ipv ingraven en terug vechten.Wii4all schreef op maandag 11 april 2016 @ 08:43:
[...]
Dat was gisteren bij ons in DZ2 daarna naar 3 gegaan en daar was het 'rustig'
komt omdat rennen/teleporten effectiever werkt; je timer wordt niet geresetGriffx schreef op maandag 11 april 2016 @ 08:46:
[...]
Ja wel jammer dat er dan rogues tussen zitten die alleen maar 'dom' weg rennen heel de maps door, ipv ingraven en terug vechten.
Ga niet meer 4 minuten lang achter iemand aanrennen.
Ga je rogue prima, maar vecht als een vent (zeker nadat je een low level te grazen hebt genomen) maar ga niet rennen als een pussy.
[ Voor 15% gewijzigd door himlims_ op 11-04-2016 08:59 ]
Eens, alleen schiet niet iemand sneaky in zijn rug om vervolgens heel NC door te rennen.himlims_ schreef op maandag 11 april 2016 @ 08:53:
[...]
komt omdat rennen/teleporten effectiever werkt; je timer wordt niet gereset
uitvechten is leuker, zondermeer maar; ammo wil soms issue zijn, en duurt langer (omdat timer pauzeert)
newyork marathon simulatorik wil een fiets!
Ja zeker, het gaat alleen per bracket, zie openingspost van dit topic.BLACKfm schreef op maandag 11 april 2016 @ 09:01:
Ik heb het eigenlijk nog niet uitgeprobeerd, maar kun je als je een hoger level hebt dan 14 ook in het begingebied (DZ1?) van de DZ spelen?
Fiets? Fuck no! Ik wil een oxboard! Schieten op snelheid.himlims_ schreef op maandag 11 april 2016 @ 08:53:
[...]
komt omdat rennen/teleporten effectiever werkt; je timer wordt niet gereset
uitvechten is leuker, zondermeer maar; ammo wil soms issue zijn, en duurt langer (omdat timer pauzeert)
newyork marathon simulatorik wil een fiets!
Ergens wil ik niet weten hoe dat gaat lopen met die airdrops in de DZ; omdat het te doen heeft met gene die als eerste ding 'touched' zoals ze zeggen bij
Volvo EX30 SMER Core - Wallbox Pulsar Plus 22kW
Ben benieuwd hoe ze dit gaan doen.himlims_ schreef op maandag 11 april 2016 @ 08:53:
[...]
Ergens wil ik niet weten hoe dat gaat lopen met die airdrops in de DZ; omdat het te doen heeft met gene die als eerste ding 'touched' zoals ze zeggen bij
PSN: Mondaatje
geloof dat je die beter morgen kunt halenMonda schreef op maandag 11 april 2016 @ 09:51:
Ik wil graag een Blueprints voor HE extended magazijn halen, alleen klopt het dat dit morgen geen Phoenix Credits meer gaat kosten of nog wel? Heb al wel al die groene en blauwe zooi omgezet naar geel.
Is het slim om nog voor de patch zo'n he blueprint te halen of maakt dat eigenlijk geen verschil qua "kosten"?
Ik vermoed zoals in andere games, smoke/gekleurde flares en op kaart ofzo en geluid van overvliegend vliegtuig of helo, wellicht zelfs melding via je division channel(gui stem ding zeg maar).Griffx schreef op maandag 11 april 2016 @ 09:36:
[...]
Ben benieuwd hoe ze dit gaan doen.
1 loot drop per uur per voor de hele DZ of loot drops per DZ level.
En hoe ze hem aan kondigen, op de map of moet je hem zoeken.
Zeker als je in een rustige server zit, moet het goed te doen zijn.
gamepc Nick: ACEpr0faker Steam: pr0faker
Striker is way way overpowered...
"May our framerates be high and our temperatures low."
[ Voor 44% gewijzigd door 4th op 11-04-2016 10:21 ]
Blij met weinig maar weinig blij | D3 <SG>Fourthaarts | Uplay x4thx | BDO family Aarts |
Wat dacht je van sentry's call.... die lijkt me ook OP
Lian Li OI11 - Ryzen 9 5900x - 32GB DDR 4 - RX9070XT
voor PvE doeleinden 4x strikers en 2x sentry's.
Nog niet, maar je hebt er nu ook 6Physx schreef op maandag 11 april 2016 @ 10:26:
[...]
Kan dat? Is het al bekend dat er 6 gear pieces zijn?
[ Voor 29% gewijzigd door Griffx op 11-04-2016 10:26 ]
Ja dat snap ik. Maar ik verwacht eigenlijk dat backpack en holster misschien niet als set piece gaan tellen waardoor je maar 1 enkele lijn kan volgen (volledig).
Blij met weinig maar weinig blij | D3 <SG>Fourthaarts | Uplay x4thx | BDO family Aarts |
Ja je hebt gelijk idd.4th schreef op maandag 11 april 2016 @ 10:30:
Op de screenshots of ingame footage waren toch 6 setpieces te zien op 1 character afaik
Dus er is nog een 6 set bonus?While having all of the pieces will eventually unlock a set bonus, having four pieces of the gear will unlock a set-specific talent, which Massive isn’t quite ready to talk about yet. What the developer would admit is the names of the four sets.
klopt, is al een aantal weken aan de gang, ik probeer level 30 te worden door AI te grinden in de DZ-1 tot dz03 (hoger lukt niet door mijn lage DZ level), maar het is praktisch onmogelijk, zodra je gaat schieten op AI tegenstanders om te grinden en je level naar minimaal 30 te krijgen, zie je meerdere doodshoofdjes richting jezelf gaan om je vervolgens zo snel mogelijk dood te schieten waardoor je huidige level weer flink naar beneden gaat.Griffx schreef op maandag 11 april 2016 @ 08:40:
[...]
Lijkt er wel op dat groepen steeds meer rond DZ 1/2/3 op elkaar rogue gaan, zie dit bijna niet in DZ4/5/6
En ook agents die je eerst komen inspecten en dan hard weg rennen (reden voor mij om je om te leggen) of het vuur openen en zich dan vergissen
thanks!4th schreef op maandag 11 april 2016 @ 10:44:
Probeer eerst groepen te vinden voor de (daily) hard en challenge missies, hier krijg je zelf de gear voor 110K dmg. Ga daarna de DZ in en kan je solo op DZ04+ rondlopen. Heb mijn gear niet uit de DZ gehaald en loop met 125/63/5K rond op DZ05 en 6 solo. Het is opletten maar zeker te doen.
Ten dele heb je gelijk.robinez schreef op maandag 11 april 2016 @ 10:39:
[...]
Als laag level heb je geen enkele kans tegen die level 30+ tot 50 mannetjes, loot pak ik nooit op, dus het is echt puur verveling en trollen wat ze aan het doen zijn. Er is simpelweg te weinig te doen in de DZ voor de hogere levels, dus is het erg aantrekkelijk om DZ noobs in DZ-01 tot 03 maar te gaan dwarsbomen. Ik snap dat ook wel weer eigenlijk, maar simpeler wordt het er niet van om te levelen als laag level in de DZ.
Verder vind ik het nog steeds een top spel, alleen dit soort dingen hadden ze beter over na kunnen denken (zoals bijvoorbeeld een Dark Zone tot DZ level 30 voor spelers met een rank lager dan 30, en een DZ high end area voor level DZ30 en hoger spelers, zodat het dwarsbomen niet meer mogelijk is uit verveling)
Verwijderd
[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 11-04-2016 13:39 ]
Oke thnx. Even geduld dus nog.
Burp
Shred it all, mats upgrade naar geelWii4all schreef op maandag 11 april 2016 @ 11:45:
Misschien een domme vraag maar ik stel hem toch.
Wat doen jullie met de overbodige wapen en gear meuk?
In het begin was het handiger om ze te deconstructen zodat je er weer andere dingen van kon craften en omdat je er toch niks voor terug krijgt bij het verkoop punt.
Als je hoger in je gear zit geldt dit dan nog steeds of verkopen jullie gewoon alles?
Is het dan handiger/beter om dit bij een 'darkzone' shop te doen of bij de normale gear shop?
Ik deconstruct nog steeds alles, omdat ik tot op heden weinig tegenkom dat ik wil kopenWii4all schreef op maandag 11 april 2016 @ 11:45:
In het begin was het handiger om ze te deconstructen zodat je er weer andere dingen van kon craften en omdat je er toch niks voor terug krijgt bij het verkoop punt.
Als je hoger in je gear zit geldt dit dan nog steeds of verkopen jullie gewoon alles?
Is het dan handiger/beter om dit bij een 'darkzone' shop te doen of bij de normale gear shop?
Ik zou vanavond nog maar alles deconstructen. Morgen krijg je nog maar de helft. En credits kan je straks gebruiken om naast spullen te kopen ook HE te rerollenJirnsum schreef op maandag 11 april 2016 @ 11:47:
[...]
Ik deconstruct nog steeds alles, omdat ik tot op heden weinig tegenkom dat ik wil kopen
Bedenk me ineens hoe gaaf het zou zijn als ze er een Rick Roll in verwerkenPhysx schreef op maandag 11 april 2016 @ 11:48:
[...]
En credits kan je straks gebruiken om naast spullen te kopen ook HE te rerollen
geloof niet dat er iets interresant is om te kopen met je ecredits (misschien pakan?) maar in praktijk blijken de meeste aankopen nutteloos; ofwel, verkopen gaat je niets brengen. gezien huidig systeem 100% draait om de crafts, en niet om de loot, is deconstructen de beste optie. (ik kijk de loot nie eens meer; standaard deconstruct) en dat is zooooooo jammer voor een RPG gameWii4all schreef op maandag 11 april 2016 @ 11:45:
Ff matchmaking doen en zorgen dat je met zn 3en of 4en bent, als ik alleen speel wordt ik minimaal 5x zo vaak door Rogue agents aangevalle, dan met 2 of meer teammates.robinez schreef op maandag 11 april 2016 @ 10:39:
[...]
Verder vind ik het nog steeds een top spel, alleen dit soort dingen hadden ze beter over na kunnen denken (zoals bijvoorbeeld een Dark Zone tot DZ level 30 voor spelers met een rank lager dan 30, en een DZ high end area voor level DZ30 en hoger spelers, zodat het dwarsbomen niet meer mogelijk is uit verveling)
(16 x 300Wp) 4800Wp + (sinds 14 feb 2023) (7 x 405Wp) 2835Wp = 7635Wp @Zuid op 4.5kW omvormer
Hoop dat je nog dagje wacht met craften anders kan het zijn dat je veel gele div tech hebt gebruikt die mogelijk morgen niet meer nodig zijn..watercoolertje schreef op maandag 11 april 2016 @ 12:09:
[...]
Ff matchmaking doen en zorgen dat je met zn 3en of 4en bent, als ik alleen speel wordt ik minimaal 5x zo vaak door Rogue agents aangevalle, dan met 2 of meer teammates.
Daarnaast krijg je in een team ook XP voor kills van je teammates dus je levelen is dan toch wel makkelijker, je rent gewoon van het ene groepje NPC's (en landmarks) naar de andere. En ook mensen zoeken om dailies te doen, daar krijg je ook vaak mooie spullen (zeker als je die nog niet hebt).
Gisteren eindelijk DZ LVL 50 geworden en dat maakt me meteen sterker dan mn maten waarmee ik speel, 2 blueprints gekocht (liberator + custom m44) en gele wapens craften
Was gister ochtend vroeg wakker, dus heb toen inderdaad ook maar eens matchmaking gedaan voor de darkzone en kwam gelijk in een goed lopend team. Was er eentje iets hoger (dz rank 45 ofzo) en die legde de lvl 31 en 32 mobs vrij snel om. Toen ook m'n eerste HE drop gehad, een performance mod. Later in de avond nog een en toen was het een HE silencerwatercoolertje schreef op maandag 11 april 2016 @ 12:09:
[...]
Ff matchmaking doen en zorgen dat je met zn 3en of 4en bent, als ik alleen speel wordt ik minimaal 5x zo vaak door Rogue agents aangevalle, dan met 2 of meer teammates.
Daarnaast krijg je in een team ook XP voor kills van je teammates dus je levelen is dan toch wel makkelijker, je rent gewoon van het ene groepje NPC's (en landmarks) naar de andere. En ook mensen zoeken om dailies te doen, daar krijg je ook vaak mooie spullen (zeker als je die nog niet hebt).
Gisteren eindelijk DZ LVL 50 geworden en dat maakt me meteen sterker dan mn maten waarmee ik speel, 2 blueprints gekocht (liberator + custom m44) en gele wapens craften
Was er 3 kwijt geloof ik, liberator koste geen div tech voor zover ik weet, die custom m44 wel. Ik wist wel al van de update, maar ben vrij ongeduldig, was veel te blij dat ik de bleuprints kon kopen, dan wil ik ze gebruiken ook, en 40k DPS erbij op mn sniper is toch wel fijn!4th schreef op maandag 11 april 2016 @ 12:11:
[...]
Hoop dat je nog dagje wacht met craften anders kan het zijn dat je veel gele div tech hebt gebruikt die mogelijk morgen niet meer nodig zijn..
[ Voor 18% gewijzigd door watercoolertje op 11-04-2016 12:17 ]
(16 x 300Wp) 4800Wp + (sinds 14 feb 2023) (7 x 405Wp) 2835Wp = 7635Wp @Zuid op 4.5kW omvormer
neem ook even BP voor extended magazine (beste aankoop imho)watercoolertje schreef op maandag 11 april 2016 @ 12:09:
[...]
Enige idee van de stats? zit nu op 75% size + 20% reload speed met een gevonden magazine...himlims_ schreef op maandag 11 april 2016 @ 12:17:
[...]
neem ook even BP voor extended magazine (beste aankoop imho)
[ Voor 12% gewijzigd door watercoolertje op 11-04-2016 12:33 ]
Verwijderd
Mijn beste heeft nu 105% Mag. Size en 28% Reload speedwatercoolertje schreef op maandag 11 april 2016 @ 12:18:
[...]
Enige idee van de stats? zit nu op 75% size + 20% speed met een gevonden magazine...
[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 11-04-2016 12:20 ]
101% size en 7% crit chance.watercoolertje schreef op maandag 11 april 2016 @ 12:18:
[...]
Enige idee van de stats? zit nu op 75% size + 20% speed met een gevonden magazine...
http://darkzoned.com/special-gear-vendor/extended-magazine/ die?
[ Voor 8% gewijzigd door 4th op 11-04-2016 12:22 ]
4th schreef op maandag 11 april 2016 @ 12:21:
[...]
101% size en 7% crit chance.
Had hem bij special gear vendor volgens mij, in BoO.
Oke oke, ik ben overtuigd, vanavond wat phoenix credits sparen weerVerwijderd schreef op maandag 11 april 2016 @ 12:20:
[...]
Mijn beste heeft nu 105% Mag. Size en 28% Reload speed
En ja die is gemaakt met de Blueprint die je in de BoO kan kopen.
Dat idee had ik ook totdat ik met een slechte Sniper Riffle zat op lvl 17 en ik de Advanced Vendor had unlocked en daar mooi een purple Sniper Riffle voor mn lvl 17. Maar dat kan ook 100% aan mij liggenhimlims_ schreef op maandag 11 april 2016 @ 11:56:
[...]
geloof niet dat er iets interresant is om te kopen met je ecredits (misschien pakan?) maar in praktijk blijken de meeste aankopen nutteloos; ofwel, verkopen gaat je niets brengen. gezien huidig systeem 100% draait om de crafts, en niet om de loot, is deconstructen de beste optie. (ik kijk de loot nie eens meer; standaard deconstruct) en dat is zooooooo jammer voor een RPG game
Zoals gezegd, het grootste probleem van The Division op dit moment is het ontbreken van een volwaardig PvE alternatief om hoger op te komen.. Je wordt nu gedwongen het PvP gedeelte in te gaan, wat bovendien zoals je zelf al zegt ook nog eens compleet unbalanced is in endgame.. Enorme verschillen in DPS etc is nog niet eens het grootste probleem denk ik, ik heb vooral moeite met allerlei skills etc die groepjes spelers als ze het allemaal een beetje goed gebruiken nagenoeg onaantastbaar maakt.. Naast dat de game ook nog eens vol zit met bugs en glitches die sommige spelers misbruiken om te farmen.. En vrij houterige en laggy controls etc, het is echt geen goede shooter wat dat betreft.. Het maakt het er allemaal niet leuker op.. Maar ondanks alles blijf ik het toch spelen en hopelijk is het na de update 1.1 ook iets beter allemaal.. Dat je straks geen division tech meer nodig hebt om sommige HE spullen te maken is een enorme verbetering, dat is namelijk iets wat je nu ook de DZ in dwingt.. Meer en betere HE drops zou ook fijn zijn i.p.v. alleen maar looten, decontructen en craften.. En de game heeft veel meer content nodig, als je het wat langer speelt krijg je toch vrij snel 'been here done that' momenten.. De DZ voelt dan b.v. best klein.. Ik ben zo "stom"geweest de season pass te kopen, hopelijk krijg ik er geen spijt van..robinez schreef op maandag 11 april 2016 @ 10:39:
[...]
klopt, is al een aantal weken aan de gang, ik probeer level 30 te worden door AI te grinden in de DZ-1 tot dz03 (hoger lukt niet door mijn lage DZ level), maar het is praktisch onmogelijk, zodra je gaat schieten op AI tegenstanders om te grinden en je level naar minimaal 30 te krijgen, zie je meerdere doodshoofdjes richting jezelf gaan om je vervolgens zo snel mogelijk dood te schieten waardoor je huidige level weer flink naar beneden gaat.
Als laag level heb je geen enkele kans tegen die level 30+ tot 50 mannetjes, loot pak ik nooit op, dus het is echt puur verveling en trollen wat ze aan het doen zijn. Er is simpelweg te weinig te doen in de DZ voor de hogere levels, dus is het erg aantrekkelijk om DZ noobs in DZ-01 tot 03 maar te gaan dwarsbomen. Ik snap dat ook wel weer eigenlijk, maar simpeler wordt het er niet van om te levelen als laag level in de DZ.
Laten we hopen dat de patch morgen in ieder geval het ook weer wat leuker maakt voor lagere DZ levels, die hogere DZ levels mannetjes zijn nu onaantastbaar waarvan de meeste met een DPS van 140.000 + rondlopen in dz01 en ik daar weinig te zoeken heb met mijn 48.000 DPS die probeert te grinden naar die waardeloze level 30 cap voor wat betere gear.
[ Voor 4% gewijzigd door Inflatable op 11-04-2016 12:46 ]
sorry, had erbij moeten zeggen dat de opmerking betrekking heeft op lvl30; ben je <lvl30, dan is loot nog wel nuttigTylerMayhem schreef op maandag 11 april 2016 @ 12:38:
[...]
Dat idee had ik ook totdat ik met een slechte Sniper Riffle zat op lvl 17 en ik de Advanced Vendor had unlocked en daar mooi een purple Sniper Riffle voor mn lvl 17. Maar dat kan ook 100% aan mij liggen.
gele, koop blueprint bij die gast in tech wing (2e links bij trap)watercoolertje schreef op maandag 11 april 2016 @ 12:18:
[...]
Enige idee van de stats? zit nu op 75% size + 20% reload speed met een gevonden magazine...
http://darkzoned.com/special-gear-vendor/extended-magazine/ die?
Damn, hoopte dat ik dom was en al mn credits had verspildhimlims_ schreef op maandag 11 april 2016 @ 12:50:
[...]
sorry, had erbij moeten zeggen dat de opmerking betrekking heeft op lvl30; ben je <lvl30, dan is loot nog wel nuttig
Die bedoelde ik ook! Maar morgen even maken dus. (ivm veranderingen update).himlims_ schreef op maandag 11 april 2016 @ 12:51:
[...]
gele, koop blueprint bij die gast in tech wing (2e links bij trap)
mijn huidige doet 102.50% mag-size + 25% RoF (gaat mp5 > 1000 rpm)
Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie
Klopt, 1 blauwe gaat 10 groene kosten (is nu 5), en 1 gele gaat 15 blauwe kosten (is nu 5).. Materials omzetten naar betere wordt dus flink "duurder".. Zet dus alles om naar zoveel mogelijk geel voordat de update er is.. HE gear craften wordt ook duurder, van 8 naar 10 gele materials.. Dat wordt dus flink farmen..watercoolertje schreef op maandag 11 april 2016 @ 13:24:
Op andere forums begreep ik dat het ook meer groen/blauw materiaal gaat kosten om geel materiaal te maken? Als dat zo is loont het denk ik om vanavond nog ff alles wat ik heb om te zetten?
Ik doe standaard voordat ik uitlog een rondje BOO voor materials, daarna alles omzetten in geel.Angeloonie schreef op maandag 11 april 2016 @ 13:26:
Yep, je MOET echt vanavond alles gaan omzetten qua mats, anders verlies je daar 1/3 op vanaf morgen..
alles deconstructen en upgraden naar geel voor morgenwatercoolertje schreef op maandag 11 april 2016 @ 13:24:
Op andere forums begreep ik dat het ook meer groen/blauw materiaal gaat kosten om geel materiaal te maken? Als dat zo is loont het denk ik om vanavond nog ff alles wat ik heb om te zetten?
Verwijderd
Ubisoft toont details van Incursions gear sets in The Division
Dagelijkse missies niet beschikbaar vanwege bug
Ubisoft heeft de details van de speciale gear sets uit de Incursions-update voor The Division bekendgemaakt. In een afbeelding zijn de vier gear sets uit de update te zien, met de bijhorende status bonussen voor elke set. De Incursions-update voor The Division lanceert morgen. Op dit moment ondervindt The Division daarnaast een bug die het spelen van dagelijkse missies onmogelijk maakt.
De vier sets heten de Striker’s Battlegear, de Path of the Nomad, de Tactician’s Authority en de Sentry’s Call. Deze vier sets worden vrijgespeeld wanneer spelers de moeilijkste uitdagingen in Manhattan voltooien. De bonussen voor elke set zijn hieronder te lezen:
Tactician's Authority:
Set bonus (2): +4,000 Skill Power
Set bonus (3): +20% Skill Haste
Set bonus (4): Talent, Tactician's Authority
Every 60k damage your group deal's adds 1% skill power to you for a max of 100% bonus. Bonus is reduced by 1% every second the group isn't dealing damage
Sentry's Call
Set bonus (2): +30% Headshot Damage
Set bonus (3): +20% Damage to Elites
Set bonus (4): Talent, Stalker
Headshots mark the enemy, increasing the damage inflicted on the target by 15% for a duration of 10 seconds each. A target can receive up to three marks.
Striker's Battlegear:
Set bonus (2): +20% Enemy Armor Damage
Set bonus (3): +100% Critical Hit Damage
Set bonus (4): Talent, Shooter
Every consecutive hit deals 1% more damage. Stacks up to 100%. Missing shots drop bonus by 2%. Bonus is reduced by 1% every second.
Path of the Nomad:
Set bonus (2): +50% Scavenging
Set bonus (3): +20% Health on Kill
Set bonus (4): Talent, Nomad
When receiving fatal damage, you are instead healed to full health. Can occur once every 10 minutes
Op dit moment ondervindt The Division een bug waardoor dagelijkse Hard- en Challenge-missies niet worden geüpdatet. Spelers kunnen deze missies spelen om onder andere Phoenix Credits te verzamelen. Ubisoft laat op Twitter weten dat de bug verholpen wordt met ingang van de Incursions-update van morgen.
Als je dat na een maand spelen nog nooit hebt gedaan een flinke klus (700 green fabric met 3 per keer) maar het is gelukthimlims_ schreef op maandag 11 april 2016 @ 13:53:
[...]
alles deconstructen en upgraden naar geel voor morgen
ik heb altijd elect / tools te kort; daar zou ik de div.tech aan op makenJirnsum schreef op maandag 11 april 2016 @ 15:08:
[...]
Als je dat na een maand spelen nog nooit hebt gedaan een flinke klus (700 green fabric met 3 per keer) maar het is geluktWel een vraag nog: ik zie ook de optie om groene en blauwe division tech om te zetten naar DZ weapon parts, electronics, etc. Wat is daar wijsheid?
Geld dit ook voor groene en blauw division tech (waar je dus fabrics mee kan maken) of moet ik die gewoon nog maar even bewaren?Angeloonie schreef op maandag 11 april 2016 @ 13:26:
Yep, je MOET echt vanavond alles gaan omzetten qua mats, anders verlies je daar 1/3 op vanaf morgen..
Verwijderd
Prachtig stukje journalistiek: noem het een bug terwijl het gewoon een ingebakken harde datum setting is die de devs er in hebben gezet (of moeten zetten). En het word niet opgelost voor de release omdat het een client update nodig heeft, en dat doen ze niet.Macchill schreef op maandag 11 april 2016 @ 14:48:
Ik quote Gamer.nl even simpel met wat details over de set bonussen:
Ik weet dat ze al voorbij gekomen zijn, maar toch, voor de mensen die nog niet terug gebladerd hebben.
[...]
Je hebt enkel wat aan je gold div tech, dus upgraden naar high end mats die je tekort komt!WeAreLegion schreef op maandag 11 april 2016 @ 15:19:
[...]
Geld dit ook voor groene en blauw division tech (waar je dus fabrics mee kan maken) of moet ik die gewoon nog maar even bewaren?
Dat is een geweldig idee, ga ik dus ook ff fixen als ik thuis kom...
[ Voor 16% gewijzigd door watercoolertje op 11-04-2016 18:34 ]
Okay dan maak ik van me gewone divsion tech wel even mats en dan die weer dor zetten naar high endbbblije schreef op maandag 11 april 2016 @ 15:38:
[...]
Je hebt enkel wat aan je gold div tech, dus upgraden naar high end mats die je tekort komt!
Door lvle naar lvl 19, dan alle side missies in Flatiron District doen. Hier krijg je bij completion een lvl 19 purple AUG blueprint voor! Dat is dan zo'n verlossing! Dan terug DZ in! Beste is om nog lvl 19 te zijn! En zo veel mogelijk levels pakken tot je het beu wordt. Omdat veel mensen rond dit level nog noob zijn kan je makkelijk rogue gaan waardoor je door de levels heen beukt! Ik heb dit op mijn eerste character gedaan waardoor ik daar binnen no time DZ 30 was. Ik ben overnieuw begonnen toen een maatje terug kwam van vakantie. Met mijn tweede character ben ik pas toen ik lvl 30 was DZ in gegaan, die ervaring was een stuk minder leuk. Nu met full gold is het te doen, maar nog lopen er imbazen rond!wicked1980 schreef op maandag 11 april 2016 @ 16:02:
Gisteren op LVL12 even DZ01 ingeweest, was er al snel achter dat ik daar niets te zoeken heb![]()
Werd compleet afgedroogd door de NPC's
Misschien halverwege LVL14 met hopelijk wat betere gear nog eens proberen.
Gisteren mijn FAL ingeleverd voor een iets minder sterke Vector, maar wel via diverse mods en gear aardige crit hit verhoging. Zat ook al op de Vector. Wapen bevalt me goed, veel minder travel dan de FAL en volautomatisch.
[ Voor 4% gewijzigd door bbblije op 11-04-2016 17:04 ]
Bepaalde dingen kan je imo beter vandaag nog craften. Extended mags bijvoorbeeld. Net iets goedkoper en bij het dismantlen levert het dubbel zoveel op.Lizardz schreef op maandag 11 april 2016 @ 17:57:
Zijn er, naast het converten van de materials, nog zaken die je beter vandaag nog kunt doen? Omdat het morgen met de nieuwe patch lastiger zal zijn?
RNG voornamelijk. Andere talents...gear enzEl_president schreef op maandag 11 april 2016 @ 19:39:
Weet iemand of er verschillen zijn tussen blueprints van de he vector tussen spelers?
Een vriend en ik hebben allebei de blueprint gekocht, maar zijn blueprint doet tussen 9000 en 12k damage ofzo en de mijne doet tussen 8300 en 9100 damage.
We vroegen ons af waar dat aan kan liggen.
Wat houdt RNG in? 🙈ReQuiem83 schreef op maandag 11 april 2016 @ 20:09:
[...]
RNG voornamelijk. Andere talents...gear enz
Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps
Oke eigenlijk gewoon hoeveelheid luck dus als ik t goed begrijp?MrVegeta schreef op maandag 11 april 2016 @ 20:20:
Random Number Generator.
dat heb jij goed.Monda schreef op maandag 11 april 2016 @ 20:22:
[...]
Oke eigenlijk gewoon hoeveelheid luck dus als ik t goed begrijp?
gamepc Nick: ACEpr0faker Steam: pr0faker
Dus ik zou me damage van me vector dus hoger kunnen krijgen met gear?ReQuiem83 schreef op maandag 11 april 2016 @ 20:09:
[...]
RNG voornamelijk. Andere talents...gear enz
Yes.. Firearms stat doet dat vooral. Jullie blueprints zijn gelijk maar het lijkt door de hoeveelheid firearms anders.El_president schreef op maandag 11 april 2016 @ 20:38:
[...]
Dus ik zou me damage van me vector dus hoger kunnen krijgen met gear?
[ Voor 14% gewijzigd door Vuvuzela op 11-04-2016 20:47 ]
dmg is van meerdere zaken afhankelijk;El_president schreef op maandag 11 april 2016 @ 20:38:
Dus ik zou me damage van me vector dus hoger kunnen krijgen met gear?
[ Voor 11% gewijzigd door himlims_ op 11-04-2016 22:08 ]
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq