Steam profiel UPlay JirnsumNL
Verwijderd
Ik zat ook op dat punt, in mn eentje ging mn rank alleen maar omlaag in dz05. Toen ik een groep van 4 joinde ging het ineens als een trein.TgR_KILLER schreef op maandag 11 april 2016 @ 22:08:
Ja en dat craften kan ellendig lang duren
ik heb nog geen exact idee wat de nieuwe patch brengt exact. Behalve de nieuwe gear dan. Maar dat duurt wel ff voor ik die heb. Morgen eerst maar wat gear recalibraten. En heb nog 2 level 30 he items die ik nog kan vervangen.. en nog mijn paarse assault rifle zonder talents die ik nog altijd kwijt moet.. maar nog steeds niet echt een idee welke he assault rifle ik ervoor moet kopen..
Met de terugkomst van de dailies ook maar ff die hard dailies weer doen dagelijks voor extra phoenix credits.
dz rank zit nog steeds vast op 36.. vanavond best wat gekilled in de dz maar net zoveel dood gegaan.. beetje nutteloos dus haha... zoveel rouges
2e pop is level 11 nu,
De gear maar eens upgraden nu
Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen
http://forums.ubi.com/sho...date-1-1-Tuesday-April-12Eld0 schreef op dinsdag 12 april 2016 @ 07:12:
Om welk uur onze tijd is die update beschikbaar? Ik zou nog wat willen destructen voor ik de update binnenhaal, helemaal vergeten dat dit vandaag was.
Steam/uPlay: EvulKlowne
Afijn, ze gaan dus weer dood. Normaal zou ik nu ongeveer de groep verlaten, maar ik besluit om het toch maar uit te zitten. Ik laat ze nu wel lekker liggen en knal de enemies in mijn eentje af. Op naar de tweede groep (in het gebouw). Zelfde verhaal weer. Ik besluit ze toch maar iedere keer te reviven zodat ik in ieder geval niet in mijn eentje alle aggro trek. Waar ik met normale spelers die fatsoenlijke DPS outputten normaal gesproken nog niet door de helft van mijn ammo heenkom, raak ik nu redelijk snel door mijn SMG ammo heen. Maar het lukt allemaal net.
Komen we bij de groep op het dak. Ik chat vantevoren 'rush left to the hostage', want dat is nl. een stuk makkelijker verdedigen dan aan het begin. Je raadt het al, de heren blijven lekker staan aan het begin en ik sta in mijn eentje achter. Uiteraard gaan ze beiden dood, maar ik weet vanaf de achterkant iedereen uit te schakelen. Reviven en wonderwel gaat het tweede groepje bij de deur wel redelijk.
Komen we bij de kelder. Een 4e member (een vriendje van één van die gasten) joint. Mooi, extra decoy/DPS, dan zijn we zo klaar. Dacht ik. Maar het duurt wel heel lang voordat die gast bij ons komt. Is die gast serieus de weg kwijt en moet ik helemaal teruglopen naar het begin om hem op te halen.

Stukje in de kelder is weer hetzelfde verhaal, 4e man is niet echt een aanwinst zullen we maar zeggen. Revive, revive, revive. Laatste groep inclusief boss ook precies hetzelfde. Uiteindelijk wel gehaald.
Man, man, man, dit was de meest pijnlijke run die ik heb meegemaakt tot nu toe. Zat te twijfelen om te quitten, maar halverwege had ik zoiets van 'nu zal ik het afmaken ook'. En ben er achter dat ik 'm dus ook wel kan solo-en.
Steam/uPlay: EvulKlowne
Verwijderd
zozo jij bent goed man!!!!NLxAROSA schreef op dinsdag 12 april 2016 @ 07:28:
Gisteravond, Lexington, Challenge mode. Ik join 2 gasten, nog geen 4e man, jongens willen ook niet wachten. Vind ik op zich prima. Vervolgens gaan ze allebei binnen 10 seconden dood bij de eerste groep (buiten op straat). No problemo, ik revive jullie wel. Maar weer hetzelfde verhaal. Ok, gaat het zo'n run worden?Ik revive ze wel weer.
Afijn, ze gaan dus weer dood. Normaal zou ik nu ongeveer de groep verlaten, maar ik besluit om het toch maar uit te zitten. Ik laat ze nu wel lekker liggen en knal de enemies in mijn eentje af. Op naar de tweede groep (in het gebouw). Zelfde verhaal weer. Ik besluit ze toch maar iedere keer te reviven zodat ik in ieder geval niet in mijn eentje alle aggro trek. Waar ik met normale spelers die fatsoenlijke DPS outputten normaal gesproken nog niet door de helft van mijn ammo heenkom, raak ik nu redelijk snel door mijn SMG ammo heen. Maar het lukt allemaal net.
Komen we bij de groep op het dak. Ik chat vantevoren 'rush left to the hostage', want dat is nl. een stuk makkelijker verdedigen dan aan het begin. Je raadt het al, de heren blijven lekker staan aan het begin en ik sta in mijn eentje achter. Uiteraard gaan ze beiden dood, maar ik weet vanaf de achterkant iedereen uit te schakelen. Reviven en wonderwel gaat het tweede groepje bij de deur wel redelijk.
Komen we bij de kelder. Een 4e member (een vriendje van één van die gasten) joint. Mooi, extra decoy/DPS, dan zijn we zo klaar. Dacht ik. Maar het duurt wel heel lang voordat die gast bij ons komt. Is die gast serieus de weg kwijt en moet ik helemaal teruglopen naar het begin om hem op te halen.![]()
Stukje in de kelder is weer hetzelfde verhaal, 4e man is niet echt een aanwinst zullen we maar zeggen. Revive, revive, revive. Laatste groep inclusief boss ook precies hetzelfde. Uiteindelijk wel gehaald.
Man, man, man, dit was de meest pijnlijke run die ik heb meegemaakt tot nu toe. Zat te twijfelen om te quitten, maar halverwege had ik zoiets van 'nu zal ik het afmaken ook'. En ben er achter dat ik 'm dus ook wel kan solo-en.

Ligt er een beetje aan in wat mijn plannen zijn voor de avond. Als ik echt PC aan het farmen ben heb ik liever geen vertragingen en verlaat ik de groep als duidelijk wordt dat het lang gaat duren. Maar gisteren had ik geen haast, vind 't dan geen probleem om mensen op sleeptouw te nemen. Gisteren was wel een extreem geval waarbij ik de hele groep moest dragen, had dat nog nooit eerder meegemaakt (zal na vandaag wel minder voorkomen als er weer dailies zijn). Ze waren ook oprecht blij op het eind, dus het geeft toch wel een goed gevoel.ambi schreef op dinsdag 12 april 2016 @ 07:44:
Als ik in een mindere random groep terecht kom, bekijk ik het als een extra moeilijkheidsgraad. Als je er dan toch door geraakt, geeft het veel meer voldoening dan de zoveelste saaie speed run. Soms is het natuurlijk gewoonweg compleet hopeloos of als ik zie dat er totaal geen moeite gedaan wordt om te reviven dan zoek ik wel een andere groep.
Zeker niet, ben ook maar middelmatig (zeker PVP). Maar over het algemeen zijn mensen in de Challenges wel zo slim om aanwijzingen/tactiek op te volgen na een paar keer doodgaan of in ieder geval de weg door de map te weten.
[ Voor 15% gewijzigd door NLxAROSA op 12-04-2016 08:35 ]
Tip: Houdt X ingedrukt en blijf O bashen, dan gaat het redelijk snel.
PSN: Ricloo86
Check mijn Virtual Photography account op Insta (ricloo86)
Klinkt als mijn ervaring van gisteravond, maar dan vanuit de persoon die zo vaak dood ging!NLxAROSA schreef op dinsdag 12 april 2016 @ 07:28:
Het was mijn 3e challenge mode overall. Liever zo'n ervaring zoals jij beschrijft dan dat mensen zich echt te pro voelen en iedereen de huid vol gaat schelden omdat ze niet goed zijn.
Heb nog helemaal niet veel gear, ik geloof dat ik nu 3 gele items heb, en de rest zwerft tussen blauw en paars in. DPS is nu 45k, 40k health en 11k tactical power ofzo.
Op advies heb ik gister echt alles gesalvaged wat in mijn bags zat, tevens alle crafting mats tot max geüpgrade voor de patch van vandaag. Ben benieuwd wat het gaat brengen. Dit bevalt me wel, maar het zou nog leuker zijn om met een vast groepje te kunnen spelen, ipv met randoms.
Twitch: Phyloni1
Path of Exile character info: Active character
Volvo EX30 SMER Core - Wallbox Pulsar Plus 22kW
Ik heb de laatste 2 dagen heel veel High End spullen gevonden. Begon met een HE mod, met 78% scavaging, en een HE silencer (waardeloos natuurlijk). Toen een HE rugzak en HE handschoenen. Had deze laatste 2 dingen gister vlak achter elkaar te pakken. Gingen toen 2 gasten rogue met de extraction, werd neergeschoten maar niet helemaaal gekilled. Toen kon m'n broertje me gelukkig reviven en kon ik net optijd mn pack eraan hangenenira schreef op dinsdag 12 april 2016 @ 09:40:
[...]
Klinkt als mijn ervaring van gisteravond, maar dan vanuit de persoon die zo vaak dood ging!
Het was mijn 3e challenge mode overall. Liever zo'n ervaring zoals jij beschrijft dan dat mensen zich echt te pro voelen en iedereen de huid vol gaat schelden omdat ze niet goed zijn.
Heb nog helemaal niet veel gear, ik geloof dat ik nu 3 gele items heb, en de rest zwerft tussen blauw en paars in. DPS is nu 45k, 40k health en 11k tactical power ofzo.Merk wel dat ik echt amper damage doe vergeleken met wat sommigen doen. Ik kan gemakkelijk 500 kogels door 1 mob rammen waarbij vervolgens nog geen 10% van zijn hp verdwenen is..
![]()
Op advies heb ik gister echt alles gesalvaged wat in mijn bags zat, tevens alle crafting mats tot max geüpgrade voor de patch van vandaag. Ben benieuwd wat het gaat brengen. Dit bevalt me wel, maar het zou nog leuker zijn om met een vast groepje te kunnen spelen, ipv met randoms.
Met wat HE spul gaat je dps wel snel omhoog. Heb nu een paarse vector en doe ongeveer 75k.
Vanavond na de update de vector blueprint halen en craften maar!
Kijk goed of je de vector of de mp5 wil voor je gaat craften, mp5 zou namelijk zonder div tech te maken zijn.HansAnders07 schreef op dinsdag 12 april 2016 @ 09:57:
[...]
Ik heb de laatste 2 dagen heel veel High End spullen gevonden. Begon met een HE mod, met 78% scavaging, en een HE silencer (waardeloos natuurlijk). Toen een HE rugzak en HE handschoenen. Had deze laatste 2 dingen gister vlak achter elkaar te pakken. Gingen toen 2 gasten rogue met de extraction, werd neergeschoten maar niet helemaaal gekilled. Toen kon m'n broertje me gelukkig reviven en kon ik net optijd mn pack eraan hangen.
Met wat HE spul gaat je dps wel snel omhoog. Heb nu een paarse vector en doe ongeveer 75k.
Vanavond na de update de vector blueprint halen en craften maar!
Blij met weinig maar weinig blij | D3 <SG>Fourthaarts | Uplay x4thx | BDO family Aarts |
Lvl 30 en DZ Lvl 30 behaald

Kan nu eindelijk End-Game gear gaan verzamelen.
PSN: Bellerophon-
Dat kan pas vanaf lvl 50 DZ. Nog even door levelen jijBellerophon schreef op dinsdag 12 april 2016 @ 10:24:
Blij ei moment.
Lvl 30 en DZ Lvl 30 behaald![]()
Edit: Ofc je kan some HE dingen halen zoals de vector enzo, maar goeie gear is pas vanaf lvl 50 te krijgen.
[ Voor 16% gewijzigd door xamirz op 12-04-2016 10:27 ]
Ja, vanaf lvl25, voor lvl30 items. Maar nog ff door naar lvl40 voor lvl31 itemsBellerophon schreef op dinsdag 12 april 2016 @ 10:24:
Blij ei moment.
Lvl 30 en DZ Lvl 30 behaald![]()
Er is een update vandaag, zal de patchnotes ff lezen....xamirz schreef op dinsdag 12 april 2016 @ 10:26:
[...]
Dat kan pas vanaf lvl 50 DZ. Nog even door levelen jij
Edit: Ofc je kan some HE dingen halen zoals de vector enzo, maar goeie gear is pas vanaf lvl 50 te krijgen.
[ Voor 39% gewijzigd door DeBaroN op 12-04-2016 10:30 ]
Ben al lang blij dat ik nu wat gele gear hebxamirz schreef op dinsdag 12 april 2016 @ 10:26:
[...]
Dat kan pas vanaf lvl 50 DZ. Nog even door levelen jij
Moet zeggen dat met een goed team het levelen in de DZ best snel gaat

Volgens mij draai je het om.4th schreef op dinsdag 12 april 2016 @ 10:09:
[...]
Kijk goed of je de vector of de mp5 wil voor je gaat craften, mp5 zou namelijk zonder div tech te maken zijn.
De Vector kan je zonder Divtech craften BoO blueprint.
De MP5 gaat met Divtech, DZ06 blueprint.
Misschien dat de MP5 na de patch van DZ06 naar de BoO is verhuist.
[ Voor 8% gewijzigd door Griffx op 12-04-2016 10:41 ]
Zeker als je wat +kill XP gear aantrekt. Heb nu kneepads met +43% kill XP en +89% scavenging. Dat levelt nog lekkerder, hoewel de DZ HE finds nog wat uitblijven (DZ lvl 41 en pas 2 HE items gevonden, allebei nutteloze mods). Ben alleen wel benieuwd hoe relaxed het nog levelen is in de DZ na de nieuwe patch. Ondanks de itemlevelcaps verwacht ik dat er meer mensen rogue gaan, zeker na een boss drop / als je een geel zakje bij je hebt...Bellerophon schreef op dinsdag 12 april 2016 @ 10:31:
[...]
Ben al lang blij dat ik nu wat gele gear heb
Moet zeggen dat met een goed team het levelen in de DZ best snel gaat
Er zullen inderdaad meer mensen rogue gaandjeejdjeej schreef op dinsdag 12 april 2016 @ 10:42:
[...]
Zeker als je wat +kill XP gear aantrekt. Heb nu kneepads met +43% kill XP en +89% scavenging. Dat levelt nog lekkerder, hoewel de HE finds nog wat uitblijven (DZ lvl 41 en pas 2 HE items gevonden, allebei nutteloze mods). Ben alleen wel benieuwd hoe relaxed het nog levelen is in de DZ na de nieuwe patch. Ondanks de itemlevelcaps verwacht ik dat er meer mensen rogue gaan, zeker na een boss drop / als je een geel zakje bij je hebt...
Ik probeer deze dan ook altijd te vermijden, zeker na een boss drop omdat ik dan juist met een geel zakje rond loop.
En nu na de patch?Griffx schreef op dinsdag 12 april 2016 @ 10:40:
[...]
Volgens mij draai je het om.
De Vector kan je zonder Divtech craften BoO blueprint.
De MP5 gaat met Divtech, DZ06 blueprint.
Misschien dat de MP5 na de patch van DZ06 naar de BoO is verhuist.
Blij met weinig maar weinig blij | D3 <SG>Fourthaarts | Uplay x4thx | BDO family Aarts |
Het team waar ik de laatste tijd mee speel extracten alleen gele goede loot, wanneer we wat mindere yellows hebben is het vaker : Hey rogues, jagen!Verwijderd schreef op dinsdag 12 april 2016 @ 10:50:
[...]
Er zullen inderdaad meer mensen rogue gaan![]()
Ik probeer deze dan ook altijd te vermijden, zeker na een boss drop omdat ik dan juist met een geel zakje rond loop.
Ga jij nooit rogue dan?Verwijderd schreef op dinsdag 12 april 2016 @ 10:50:
[...]
Verwijderd
Irritant dat dit topic geen quick reply heeft...
Ik doe niet aan teams.ak0nnmgn schreef op dinsdag 12 april 2016 @ 10:51:
[...]
Het team waar ik de laatste tijd mee speel extracten alleen gele goede loot, wanneer we wat mindere yellows hebben is het vaker : Hey rogues, jagen!
Niemand is te vertrouwen in de DZ en ga dan ook als "Lone Wolf".
Das jammer, ik heb al wat goeie vrienden gemaakt dankzij tweakersVerwijderd schreef op dinsdag 12 april 2016 @ 10:58:
[...]
Ik doe niet aan teams.
Hij bedoeld ook geen random teams maar teams van mensen die je kent. Als het daar mis gaat klopt je vriendenlijst nietVerwijderd schreef op dinsdag 12 april 2016 @ 10:58:
[...]
Ik doe niet aan teams.
Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie
ja ok, dan snap ik het... Ik speel nu elke avond met wat tweakers vrienden, en het is geweldigAngeloonie schreef op dinsdag 12 april 2016 @ 11:03:
[...]
Hij bedoeld ook geen random teams maar teams van mensen die je kent. Als het daar mis gaat klopt je vriendenlijst niet
Kan ik me goed voorstellenxamirz schreef op dinsdag 12 april 2016 @ 11:04:
[...]
ja ok, dan snap ik het... Ik speel nu elke avond met wat tweakers vrienden, en het is geweldig

Oww bedoelde hij dat...Angeloonie schreef op dinsdag 12 april 2016 @ 11:03:
[...]
Hij bedoeld ook geen random teams maar teams van mensen die je kent. Als het daar mis gaat klopt je vriendenlijst niet
Ben dat betreft nog noob dus weet nog niet alles van de game, dus vandaar.
De mensen in mijn vriendenlijst kloppen ook niet nee
[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 12-04-2016 11:06 ]
Verwijderd
Lol, jij schiet zelfs je vrienden neer man.....Verwijderd schreef op dinsdag 12 april 2016 @ 10:50:
[...]

Dat zou ik nooit bewust doen.Verwijderd schreef op dinsdag 12 april 2016 @ 11:07:
[...]
Lol, jij schiet zelfs je vrienden neer man.....
Over welke vrienden heb je het btw?
Gewoon een groep opzoeken en jumping jacks doen in the line of fire (wel de tank van jou groep) Hupla worden zij rogue en slopen maar.Verwijderd schreef op dinsdag 12 april 2016 @ 10:50:
[...]
Kan matig zijn maar je bent ze wel voor
PSN: PSYVIRI (aka Lootking) | Inglourious Guardians NL (Platoon: Inglourious Guardians)
Verwijderd
Je kunt je nick beter in vergeetachtigehendrik aanpassen dan.......Verwijderd schreef op dinsdag 12 april 2016 @ 11:10:
[...]
Dat zou ik nooit bewust doen.
Verwijderd schreef op dinsdag 12 april 2016 @ 11:07:
Lol, jij schiet zelfs je vrienden neer man.....

Weet nog steeds niet waar je het over hebt.Verwijderd schreef op dinsdag 12 april 2016 @ 11:15:
[...]
Je kunt je nick beter in vergeetachtigehendrik aanpassen dan.......
Kan me niet herinneren dat ik je neergeschoten hebt.
Buiten dat, naar mijn idee zijn er geen regels over wie je wel en niet neer mag schieten, dus snap niet waar je nu op doelt.
Squat members neerschieten. No goVerwijderd schreef op dinsdag 12 april 2016 @ 11:21:
[...]
Weet nog steeds niet waar je het over hebt.
Buiten dat, naar mijn idee zijn er geen regels over wie je wel en niet neer mag schieten, dus snap niet waar je nu op doelt.

part of the game; is alleen kort termijn succes, weinig kans dat die personen je nog een 2e keer in de party nemen. maar het is best fun om met/tegen je maten te schieten. gisteren HE (iets) geloot, bij extration ging ramon gelijk uit de party, ... wordt het ineens stuk spannender
[ Voor 3% gewijzigd door himlims_ op 12-04-2016 11:24 ]
Haha je laat je wel kennen zo he
BTW gisteren (met macro's) mn troep allemaal naar geel omgezet, alsnog bijna 45 minuten bezig
(16 x 300Wp) 4800Wp + (sinds 14 feb 2023) (7 x 405Wp) 2835Wp = 7635Wp @Zuid op 4.5kW omvormer
Verwijderd
Heb volgens mij wel een fimpje voorbij zien komen, zal dan zeker je alter ego zijn dan....Verwijderd schreef op dinsdag 12 april 2016 @ 11:21:
[...]
Weet nog steeds niet waar je het over hebt.
Maar als je liever op mensen uit je friendlist schiet dan dat je er mee samen speelt, dan is t mss handiger om je vriendenlijst eens aan te passen.....
Wat een haat, on topic misschien verder gaan?Verwijderd schreef op dinsdag 12 april 2016 @ 11:26:
[...]
Heb volgens mij wel een fimpje voorbij zien komen, zal dan zeker je alter ego zijn dan....
Maar als je liever op mensen uit je friendlist schiet dan dat je er mee samen speelt, dan is t mss handiger om je vriendenlijst eens aan te passen.....
Wil je niet kapot geschoten worden ga dan de DZ niet in.
Ik doe nooit een teammate zomaar dood schieten, wij gebruikten deze optie om loot te sharen
Toch Psyviri
voor een keertje moet kunnen maar het is part of the game. lijkt me wel het doel van friendslist, samen dingen bereiken. ga je continue op je friends rogue .... vrees ik dat het een eenzame beleving gaat wordenVerwijderd schreef op dinsdag 12 april 2016 @ 11:26:
[...]
Heb volgens mij wel een fimpje voorbij zien komen, zal dan zeker je alter ego zijn dan....
Gewoon de thumper instellen op flashbang dit doe je bij 2 man, de andere twee pakken de shock turret. Wanneer een groepje wilt extracten twee keer flashen, de lucht in schieten en dan gaan ze vanzelf rogue, twee shock turrets neerzetten = win win.PSYVIRII schreef op dinsdag 12 april 2016 @ 11:12:
[...]
Gewoon een groep opzoeken en jumping jacks doen in the line of fire (wel de tank van jou groep) Hupla worden zij rogue en slopen maar.
Kan matig zijn maar je bent ze wel voor
Loot sharen??Griffx schreef op dinsdag 12 april 2016 @ 11:28:
[...]
Wat een haat, on topic misschien verder gaan?
Ik doe nooit een teammate zomaar dood schieten, wij gebruikten deze optie om loot te sharen
Toch Psyviri
Een filmpje nog wel?Verwijderd schreef op dinsdag 12 april 2016 @ 11:26:
[...]
Wat himlims_ verder zegt, is part of the game.
Misschien moet ik dan inderdaad dan maar mijn vriendenlijst aanpassen, aangezien ik niet van zeikerds houdt die om een spelletje lopen te klagen
Ja team member ging dood andere pakte zijn loot op, kon je het toch sharen
Ik hoor dat nu serieus voor het eerst. Wat was dat dan?WeAreLegion schreef op dinsdag 12 april 2016 @ 11:31:
[...]
Ja team member ging dood andere pakte zijn loot op, kon je het toch sharen
Verwijderd
Ow helemaal geen haatGriffx schreef op dinsdag 12 april 2016 @ 11:28:
[...]
Wat een haat, on topic misschien verder gaan?
Toch Psyviri
Is geen rocketscience lijkt mij, als je dood gaat in de DZ drop je loot. Je team kan dat zonder moeite ook gewoon oppakken.Bellerophon schreef op dinsdag 12 april 2016 @ 11:33:
[...]
Ik hoor dat nu serieus voor het eerst. Wat was dat dan?
Als jij in DZ ben met een maat. En die vind bijvoorbeeld zijn 500ste midas. En jij heb er nog geen 1. Dan liet die maat zich gewoon kapot schieten door een NPC (of je ging apart de DZ in). en dan pakt de andere de loot opBellerophon schreef op dinsdag 12 april 2016 @ 11:33:
[...]
Ik hoor dat nu serieus voor het eerst. Wat was dat dan?
Oh man, als ik dat aimen zo zie op een console dan gaan mijn haren overeind staan. Zo kan je toch niet spelen...
Iedereen zo zijn smaak toch...Capa schreef op dinsdag 12 april 2016 @ 11:42:
[...]
Oh man, als ik dat aimen zo zie op een console dan gaan mijn haren overeind staan. Zo kan je toch niet spelen...
Als ik die hackers en cheaters zie op de pc, zo kan je toch niet spelenCapa schreef op dinsdag 12 april 2016 @ 11:42:
[...]
Griffx schreef op dinsdag 12 april 2016 @ 11:46:
[...]
Als ik die hackers en cheaters zie op de pc, zo kan je toch niet spelen

Zo, dat moest ik eerst even kwijt
Ontopic: ik ben benieuwd naar de nieuwe patch in ieder geval. Afgelopen weekend nog wat lopen farmen links en rechts. Heb ook een mooi bultje PhCr. klaarstaan en materials opzich ook wel netjes. Ik ben o.a. benieuwd naar welke blueprints nu zonder divtech gemaakt kunnen worden.
Daarnaast vanavond in de Discord maar eens kijken of er mensen beschikbaar zijn om de incursion eens aan de tand te voelen
Zodra iemand een gele drop heeft zit ik al in het menu te klikken op kick playerVerwijderd schreef op dinsdag 12 april 2016 @ 11:34:
[...]
Ow helemaal geen haat, blijkbaar een lesson learnt dat je niemand moet vertrouwen uit je vriendenlijst.

PSN: PSYVIRI (aka Lootking) | Inglourious Guardians NL (Platoon: Inglourious Guardians)
Verwijderd
Nee ik lees liever verhalen van mensen hoe geweldig ze zijn en zelfs Lexington in hun eentje kunnen doenVerwijderd schreef op dinsdag 12 april 2016 @ 11:50:
[...]
Is dat het??![]()
Wat een drama om niks zeg, zeker niet waard om hier op het forum te zetten.

#DeBuitengebiedLeef
Steam ID = Ackerfiets
4-4,7GBFamily Guy schreef op dinsdag 12 april 2016 @ 11:56:
Weet iemand hoe groot de update gaat zijn? Anders moet ik m'n PC alvast aanzetten![]()
#DeBuitengebiedLeef
Thanks. Wordt weer 2u downloaden dus.

Steam ID = Ackerfiets
Drama? Ik zie geen drama.Verwijderd schreef op dinsdag 12 april 2016 @ 11:50:
[...]
Is dat het??![]()
Wat een drama om niks zeg, zeker niet waard om hier op het forum te zetten.
Ik wou enkel ff zeggen;
Myth busted!Verwijderd schreef op dinsdag 12 april 2016 @ 10:58:
[...]
Ik doe niet aan teams.
Myth busted!Verwijderd schreef op dinsdag 12 april 2016 @ 11:10:
[...]
Dat zou ik nooit bewust doen.
Maar ik zal nu verder ook maar weer inhoudelijk reageren
bij mij was het net 3,5GB (PC), en ik kan weer inloggen nu zie ik!
[ Voor 12% gewijzigd door djeejdjeej op 12-04-2016 12:00 ]
2 uren downloaden? Hoe krijg je dat voor elkaar in het hedendaagse tijdperk van internet(snelheden)?!
In theorie kan je dus misschien ook gewoon je loot droppen voordat je een gevecht aan gaat met rogues, verlies je, haal je later je spullen op
(16 x 300Wp) 4800Wp + (sinds 14 feb 2023) (7 x 405Wp) 2835Wp = 7635Wp @Zuid op 4.5kW omvormer
Ik gok vanwege het supersnelle PSNThe.Sticky schreef op dinsdag 12 april 2016 @ 12:04:
[...]
2 uren downloaden? Hoe krijg je dat voor elkaar in het hedendaagse tijdperk van internet(snelheden)?!
5gb overigens op ps4
inbel modemThe.Sticky schreef op dinsdag 12 april 2016 @ 12:04:
[...]
Nee dan duurt het langer dan 2 uur
Geen drama? Daarom post je het filmpje en ga je er nog inhoudelijk op inNiQo schreef op dinsdag 12 april 2016 @ 11:58:
[...]
Drama? Ik zie geen drama.
Ik wou enkel ff zeggen;
[...]
Myth busted!
[...]
Myth busted!
Maar ik zal nu verder ook maar weer inhoudelijk reageren
Wat wil je verder met mijn qoutes duidelijk maken, blijkbaar snap je sarcasme niet...

Vraag me ook af waarom jij je hiermee in mengt, aangezien je hier verder niks mee te maken hebt?
Lijkt mij niet dat het rogue systeem zo moet werken.
Ik snap dat je de optie moet hebben om je team mates in de rug te steken, maar het is niet zo leuk als je steeds rogue word en dus geen enkele DZ credit meer over houd.
Wel blij met het report systeem voor cheaters. Het was niet echt geloofwaardig dat iemand steeds met 1% health over nog 5 spelers wist te killen.
Ik ben dus bang, dat dit systeem net zo'n chaos gaat worden als het reporting systeem in Destiny. (zit het tegen, hup report) Spelers hebben wel heel snel het gevoel van cheat of hack als ze het afleggen tegen een ander.LOTG schreef op dinsdag 12 april 2016 @ 12:11:
Wel blij met het report systeem voor cheaters. Het was niet echt geloofwaardig dat iemand steeds met 1% health over nog 5 spelers wist te killen.
Gisteren moest ik het ook afleggen tegen een dude met nog maar 1% health, daar stond wel tegenover dat hij dik 260K DPS deed.
Dus ja het kan een cheater/hacker zijn, maar het net zo goed een bepaalde build zijn.
Bedoel dit trouwens meer in het algemeen
[ Voor 3% gewijzigd door Griffx op 12-04-2016 12:17 ]
Hij wijst je gewoon op je plek, niks meer en niks minder, dat jij dat drama noemt doet daar niks aan afVerwijderd schreef op dinsdag 12 april 2016 @ 12:07:
[...]Geen drama? Daarom post je het filmpje en ga je er nog inhoudelijk op in
Denk dat er maar weinig zijn die daar sarcasme uit kon halen, dus misschien snap jij niet hoe je (online) sarcastisch moet zijn? Daarnaast is dat achteraf ook wel erg makkelijk roepen natuurlijk...Wat wil je verder met mijn qoutes duidelijk maken, blijkbaar snap je sarcasme niet...
Dan moet je het niet op het forum uit vechten, simpelVraag me ook af waarom jij je hiermee in mengt, aangezien je hier verder niks mee te maken hebt?
Anyway ik beoordeel je speelstijl verder niet hoor, moet je helemaal zelf weten natuurlijk, daarvoor is het een spelletje, iedereen moet lekker doen wat ie zelf wilt (nee niet cheaten)!
[ Voor 11% gewijzigd door watercoolertje op 12-04-2016 12:20 ]
jah en nee; ja positief dat je spelers kunt reporten (vraag me af hoe dat werkt met russiche karakters) maar dat weten we vandaag.LOTG schreef op dinsdag 12 april 2016 @ 12:11:
nee; ik krijg niet de indruk dat ze een fatsoenlijk anti-cheat systeem hebben; de cheats van de beta werken heden dag nog steeds!!! ze hebben dit onderschat, en te veel data gaat client-side
ICT regel #1: never ever trust user/client inputt
Ja maar als hij redelijk snel naar 1% gaat, en vervolgens niet meer omlaag dan maakt het niet uit hoeveel damage je doet. Vooral niet als het toch wel meerdere hits kost om mij te killlen.Griffx schreef op dinsdag 12 april 2016 @ 12:16:
[...]
Ik ben dus bang, dat dit systeem net zo'n chaos gaat worden als het reporting systeem in Destiny. (zit het tegen, hup report) Spelers hebben wel heel snel het gevoel van cheat of hack als ze het afleggen tegen een ander.
Gisteren moest ik het ook afleggen tegen een dude met nog maar 1% health, daar stond wel tegenover dat hij dik 260K DPS deed.
Dus ja het kan een cheater/hacker zijn, maar het net zo goed een bepaalde build zijn.
Bedoel dit trouwens meer in het algemeen
Maar er werd aangekondigd dat er gecheckt zou worden of het skill/gear of cheaten werd bij de reports.
AMD Ryzen 5 2600, 8 GB RAM, GigaByte GTX1050Ti 4G, MSI B450M, 970 EVO 500GB+160 GB, CM 550watt, AOC 24”
Lenovo IdeaPad Pro 5 14APH8, AMD Ryzen 7 7840HS, 32GB RAM, 1TB SSD
Net die 5gb op ps4 binnen gehaald, maar viel me mee. 13 min.NiQo schreef op dinsdag 12 april 2016 @ 12:05:
[...]
Ik gok vanwege het supersnelle PSN
5gb overigens op ps4
PSN: Mondaatje
Capa schreef op dinsdag 12 april 2016 @ 11:42:
[...]
Psn erikj

Verder is de Tenebrae naar de Boo gekomen, vest, gloves en wat mods. Je kan nu dus je volledige outfit craften zonder de DZ in te gaan. M44 en MP5! Het is kerstmis!
Maar nu de kreuze, welke build, welke gear... Support buff zit ik aan te denken. Stacken op skillpower en balans tussen dps en health. MP5 met maximale crit chance en damage erbij. Pulse op instant cooldown en +40% crit chance. Signature skill cooldown zo laag mogelijk (eigenlijk de Midas nodig). Lastig!
Hoe pakken jullie dit aan? Eerst een wapen craften en dan je gear zo instellen dat de talents actief zijn? Of een wapen craften naar behoeve van je gear?
[ Voor 80% gewijzigd door bbblije op 12-04-2016 13:18 ]
#Pcmasterracee2thaj schreef op dinsdag 12 april 2016 @ 12:41:
pfff weer zo een pc gamer nou weten we het wel !!!
[...]

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Buitengebied. Max. 8mbitThe.Sticky schreef op dinsdag 12 april 2016 @ 12:04:
[...]

Steam ID = Ackerfiets
Als ik heel eerlijk ben zou ik er nog wat craften. Deze talents zijn nogal waardeloos...Monda schreef op dinsdag 12 april 2016 @ 13:44:
Ik vroeg me af wat de doorslag geeft mbt talents vs dps. De ene vector heeft minder dps maar naar mijn idee betere talents. Altijd gaan voor de meeste dps?
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Gewoon doorgaan tot je fierc en/of brutal en/of deadly hebt
Niet gehaald... Hard staat imo gelijk aan challenge. Misschien is een goed team minimal gearscore 174 te doen. Maar 15 waves zonder checkpoint is een hele lastige opgave kan ik vertellen.
Oke haha en mocht de dps dan lager uitvallen dan is dat ondergeschikt aan de talents?NiQo schreef op dinsdag 12 april 2016 @ 13:46:
[...]
Als ik heel eerlijk ben zou ik er nog wat craften. Deze talents zijn nogal waardeloos...
PSN: Mondaatje
YepMonda schreef op dinsdag 12 april 2016 @ 13:50:
[...]
Oke haha en mocht de dps dan lager uitvallen dan is dat ondergeschikt aan de talents?
Aahw dat suckt wel
Ik denk dat je ook echt wel met een aantal mensen wilt samen spelen die weten wat ze doen. Communicatie zal echt wel belangrijk zijn, net als net afstemmen van gear / talents enz.VySio schreef op dinsdag 12 april 2016 @ 13:47:
Ik heb net geprobeerd om de incursion te doen met 3 onbekenden. 3x gearscore 174 en een van 142 (die stopte na 2 retrys)
Niet gehaald... Hard staat imo gelijk aan challenge. Misschien is een goed team minimal gearscore 174 te doen. Maar 15 waves zonder checkpoint is een hele lastige opgave kan ik vertellen.
Klinkt goed in ieder geval dat het moeilijk is, was wel eens tijd voor uitdaging!
Glasvezel incoming. Mabib
Steam ID = Ackerfiets
zij mijn reactie hierop; duidelijk toegelicht wat allemaal invloed heeft en welke stats wijzigenMonda schreef op dinsdag 12 april 2016 @ 13:50:
[...]
Oke haha en mocht de dps dan lager uitvallen dan is dat ondergeschikt aan de talents?
http://gathering.tweakers.net/forum/view_message/46490395
[ Voor 9% gewijzigd door himlims_ op 12-04-2016 14:14 ]
Ja toch vraag ik mij dit soms af.NiQo schreef op dinsdag 12 april 2016 @ 13:46:
[...]
Als ik heel eerlijk ben zou ik er nog wat craften. Deze talents zijn nogal waardeloos...
Ik heb twee MP5's.
1 met een DPS van 187k (Accurate, Expert, Swift) 25,5% crithit
2 met een DPS van 173k (Brutal, Deadly, Swift) 15% crithit
Waar moet ik nu naar kijken, naar de DPS output of puur naar de perks?
Gevoelsmatig smelten de mobs meer met nr1
Die 15% crit op de 2e helpt niet mee nee, maar als die gelijk was dan is #2 beter.Griffx schreef op dinsdag 12 april 2016 @ 14:16:
[...]
Ja toch vraag ik mij dit soms af.
Ik heb twee MP5's.
zou een nieuwe craftenGriffx schreef op dinsdag 12 april 2016 @ 14:16:
[...]
Ja toch vraag ik mij dit soms af.
Ik heb twee MP5's.

dat wat angel zegt
Ja maar de kans dat Brutal en deadly weer droppen, gaat wel ff duren met 25% crit.himlims_ schreef op dinsdag 12 april 2016 @ 14:20:
[...]
zou een nieuwe craften![]()
die brutal + deadly zijn wel niice, ook swift zie ik graag; maar die 15% crit is wat matig
dat wat angel zegt
Gelukkig was dit pas craft nr 11 ofzo.
SMG is toch standaard tussen de 20-25% crit chance op level 30?himlims_ schreef op dinsdag 12 april 2016 @ 14:20:
[...]
zou een nieuwe craften![]()
die brutal + deadly zijn wel niice, ook swift zie ik graag; maar die 15% crit is wat matig
dat wat angel zegt
Onder de 30 had je inderdaad lagere crit chance.
Als dat zo is, dan zit ik verkeerd te kijken.4th schreef op dinsdag 12 april 2016 @ 14:22:
[...]
SMG is toch standaard tussen de 20-25% crit chance op level 30?
Onder de 30 had je inderdaad lagere crit chance.
Dan snap ik niet waarom brutal en deadly zo achterblijven qua dmg
Of de DPS output moet niet kloppen door dat gezeur met accuracy.
Is die MP5 nou zoveel beter dan de Vector?4th schreef op dinsdag 12 april 2016 @ 10:09:
[...]
Kijk goed of je de vector of de mp5 wil voor je gaat craften, mp5 zou namelijk zonder div tech te maken zijn.
En die kan je pas zeker vanaf darkzone lvl 50 halen?
En hoe is de HE Aug?
Aug is beest, MP5 heeft volgens mij meer kogels en een hogere fire rate, daarintegen wel minder DMG. Het is allemaal personal preference, ken level 90 gasten die nog steeds met een vector rondlopen.HansAnders07 schreef op dinsdag 12 april 2016 @ 14:29:
[...]
Is die MP5 nou zoveel beter dan de Vector?
En die kan je pas zeker vanaf darkzone lvl 50 halen?
En hoe is de HE Aug?
Dit topic is gesloten.
Het is niet de bedoeling om hier te slowchatten of offtopic posts te plaatsen. Dit kan in 1 van de 2 verschillende Discord channels. Countdown timers/posts zijn ook ongewenst. Deze post heeft wat meer informatie over wanneer er gespeeld kan worden
Ook is dit topic niet bedoeld voor de verzendervaring bij verschillende webshops. Daarvoor is genoeg te vinden in het shopping forum (SF). Er zijn problemen met gold editions van bol.com. Deze zijn per ongeluk allemaal geannuleerd, maar zijn gewoon nog te bestellen
Je kunt je hier aanmelden voor de spelerslijst