Blij met weinig maar weinig blij | D3 <SG>Fourthaarts | Uplay x4thx | BDO family Aarts |
Welk level je moet zijn voor welke gear is ook aangepast met 1.1:HansAnders07 schreef op dinsdag 12 april 2016 @ 14:29:
[...]
Is die MP5 nou zoveel beter dan de Vector?
En die kan je pas zeker vanaf darkzone lvl 50 halen?
En hoe is de HE Aug?
Ktenolix schreef op woensdag 06 april 2016 @ 07:34:
- Superior (Purple) items: Rank 15 instead of 30
- High-End (Gold) level 30 (Gear Score 163): Rank 25 instead of 50
- High-End (Gold) level 31 (Gear Score 182): Rank 40 instead of 50
Verwijderd
Zie dat er nu een nieuwe HE Aug blueprint te koop is na de patch en een blueprint van die nieuwe smg valkrya. Twijfel welke ik ga kopen.....
Waar zijn deze te koop? Heb zelf nog niet gespeeld vandaagVerwijderd schreef op dinsdag 12 april 2016 @ 14:35:
heb zelf de HE Aug, maar die maar level item 30. Toch 200dps en 13k dmg, daar kan mijn mp5 en vector niet aan tippen.
Zie dat er nu een nieuwe HE Aug blueprint te koop is na de patch en een blueprint van die nieuwe smg valkrya. Twijfel welke ik ga kopen.....
Verwijderd
DZ03micmulder schreef op dinsdag 12 april 2016 @ 14:39:
[...]
Waar zijn deze te koop? Heb zelf nog niet gespeeld vandaag
GS204/RANK90 Valkria Blueprint(GS) 261,966 DZ FUNDS
GS204/RANK75 First Wave M1A Blueprint(GS) 286,022 DZ FUNDS
GS204/RANK75 Tactical AUG A3P Blueprint(GS) 259,251 DZ FUNDS
Whut? Nieuw Aug? Dus 2 Aug blueprints?Verwijderd schreef op dinsdag 12 april 2016 @ 14:35:

Kan ik weer een nieuwe Aug gaan craften
Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie
pffff wordt er al moe van als er na kijk (hoeveelheid xp / funds wat nodig is om rank 75 te worden, en die BP's te kopen) .... totaal geen zin inVerwijderd schreef op dinsdag 12 april 2016 @ 14:40:
[...]
DZ03
GS204/RANK90 Valkria Blueprint(GS) 261,966 DZ FUNDS
GS204/RANK75 First Wave M1A Blueprint(GS) 286,022 DZ FUNDS
GS204/RANK75 Tactical AUG A3P Blueprint(GS) 259,251 DZ FUNDS
is de xp/credits drop per mob omhoog gegaan?
[ Voor 12% gewijzigd door himlims_ op 12-04-2016 14:42 ]
Verwijderd
waar word je moe van dan?himlims_ schreef op dinsdag 12 april 2016 @ 14:41:
[...]
pffff wordt er al moe van als er na kijk
is de xp/credits drop per mob omhoog gegaan?
tip als je snel wilt levellen in de DZ, zorg dat je increased kill XP op je kneepad/mask/gear whatever hebt. Scheelde bij mij toch een boost van 72% per kill.
tip2 levellen in D1tm3 gaat t snelst. Veel level 30\31 mobs die easy to kill zijn.
tip3 level samen in een squad, je krijgt namelijk ook de xp van je squadmembers.
[ Voor 42% gewijzigd door Verwijderd op 12-04-2016 14:51 ]
Verwijderd
Denk eerder de DZ rank.ak0nnmgn schreef op dinsdag 12 april 2016 @ 14:43:
[...]
Van dat het een hoop DZ credits kost denk ik.
Ik denk beide
[ Voor 4% gewijzigd door watercoolertje op 12-04-2016 14:58 ]
(16 x 300Wp) 4800Wp + (sinds 14 feb 2023) (7 x 405Wp) 2835Wp = 7635Wp @Zuid op 4.5kW omvormer
Geef zelf de voorkeur aaan de mp5.HansAnders07 schreef op dinsdag 12 april 2016 @ 14:29:
[...]
En hoe is de HE Aug?
Kan er beter raak mee schieten en de fire rate compenseert de wat mindere damage.
Kreeg ook alleen maar kutrolls op de aug, bad luck i guess.
Zozo dat zijn de pro tipsvuileharri3 schreef op dinsdag 12 april 2016 @ 14:41:
[...]
waar word je moe van dan?
tip als je snel wilt levellen in de DZ, zorg dat je increased kill XP op je kneepad/mask/gear whatever hebt. Scheelde bij mij toch een boost van 72% per kill.
tip2 levellen in D1tm3 gaat t snelst. Veel level 30\31 mobs die easy to kill zijn.
tip3 level samen in een squad, je krijgt namelijk ook de xp van je squadmembers.
"Remember to look up at the stars and not down at your feet" - SH
Ik wil een build met een SMG die fierce, coolheaded en self-preserved heeft. Om samen met pulse en smart-cover als support role te spelen. Waarbij ik zelf ook nog wat klappen uit kan delen buiten de incursions.
Maar voor fierce heb ik al 2362 firearms en 1889 skillpower nodig. Als coolheaded 2362 skillpower nodig heeft (hopelijk kan iemand me hier dit vertellen), dan blijft er niet veel stamina over, of ik moet met veel gear mods gaan werken.
Verwijderd
Ik speel op PC en ik heet ''ezelkind''.
Overal modslots op zoeken dan kan je vaak wel op 2400 - 2000 - 2000 uitkomen voor een overall build.bbblije schreef op dinsdag 12 april 2016 @ 15:00:
Kan iemand mij vertellen wat de firearms, stamina en electronics requirements zijn van de high end coolheaded talent?
Ik wil een build met een SMG die fierce, coolheaded en self-preserved heeft. Om samen met pulse en smart-cover als support role te spelen. Waarbij ik zelf ook nog wat klappen uit kan delen buiten de incursions.
Maar voor fierce heb ik al 2362 firearms en 1889 skillpower nodig. Als coolheaded 2362 skillpower nodig heeft (hopelijk kan iemand me hier dit vertellen), dan blijft er niet veel stamina over, of ik moet met veel gear mods gaan werken.
Ik kom net een goddelijke post op reddit tegen! https://m.reddit.com/r/th...apon_talent_requirements/TiMMieJ schreef op dinsdag 12 april 2016 @ 15:03:
[...]
Overal modslots op zoeken dan kan je vaak wel op 2400 - 2000 - 2000 uitkomen voor een overall build.
Alle talent requirements!
Coolheaded zit op 1889 - / - 1889, ideaal! Oké, craften maar!!
[ Voor 7% gewijzigd door bbblije op 12-04-2016 15:07 ]
Verwijderd
Zou volgens de berichten op reddit tegenvallen. Zag iemand DZ-credits en Division Tech looten uit zo'n drop.....eddie010 schreef op dinsdag 12 april 2016 @ 14:58:
Iemand al een airdrop in de DZ weten te bemachtigen? Ben wel benieuwd wat er allemaal in (kan) zit(ten)
Ik las ook dat er 2 paarse items droppen, geen HE.Verwijderd schreef op dinsdag 12 april 2016 @ 15:32:
[...]
Zou volgens de berichten op reddit tegenvallen. Zag iemand DZ-credits en Division Tech looten uit zo'n drop.....
PSN: Redrafted
Verwijderd
lol das jammer, die supplydrops hadden de DZ juist weer een beetje extra spanning kunnen geven. Dan is t afschieten van vrienden wellicht toch nog een optie......Xerox schreef op dinsdag 12 april 2016 @ 15:33:
[...]
Ik las ook dat er 2 paarse items droppen, geen HE.
Dat had ik dus net.. 2 paarse lvl 30 itemsXerox schreef op dinsdag 12 april 2016 @ 15:33:
[...]
Ik las ook dat er 2 paarse items droppen, geen HE.
I served in a company of heroes.
Named omleggen, drops oppakken, kist laten liggen en players die hem komen halen neerknallen. Perfect!Vuvuzela schreef op dinsdag 12 april 2016 @ 15:40:
[...]
Dat had ik dus net.. 2 paarse lvl 30 itemsDe named omleggen die de drop bewaakt levert meer op.
Blij met weinig maar weinig blij | D3 <SG>Fourthaarts | Uplay x4thx | BDO family Aarts |
Meld je aan op Discord, Ezelkind.Verwijderd schreef op dinsdag 12 april 2016 @ 15:00:
Hallo ik ben nieuw op The division en ik zoek een groepje mensen waarmee ik samen kan spelen, ik ben atm lvl 12 en wil later wel graag DZ in, als er een groepje is waar ik mee mag spelen dan kunnen jullie me toevoegen.
Ik speel op PC en ik heet ''ezelkind''.
Sig
Nu 1 hebben we weer wat om handen .
Wel grappig concept. Iedereen rent als een gek naar de locatie. Staan een paar mannetjes te wachten en zodra de kans er is proberen het kistje open te krijgen. Gelukkig hoef je de set items niet te extracten. Anders zou het gegarandeerd chaos zijn.
Lol, ik heb alleen maar paarse meuk van supply drops gekregen. Waardeloos. Had wel een keer de supply drop open voordat de guards er waren,Beltoni schreef op dinsdag 12 april 2016 @ 18:07:
Vandaag eerste supply drop opgepikt. Gelijk een set item gekregen. Helaas met waardeloze stats...
Wel grappig concept. Iedereen rent als een gek naar de locatie. Staan een paar mannetjes te wachten en zodra de kans er is proberen het kistje open te krijgen. Gelukkig hoef je de set items niet te extracten. Anders zou het gegarandeerd chaos zijn.
Niet gewoon een kwestie van met survivor link + overheal er naartoe rushen en items gappen?Beltoni schreef op dinsdag 12 april 2016 @ 18:07:
Vandaag eerste supply drop opgepikt. Gelijk een set item gekregen. Helaas met waardeloze stats...
Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie
I am the great Cornholio!
Vanmiddag even 2 pcs van de Nomad set aangetroken (waaronder knietjes met 84% scavenging), bracht mijn totaal op +240% scavening.
Even snel de DZ in geweest, twee bazen gemold en twee keer een HE drop (gun + holster)
Enfin, geloof wat je wilt geloven maar ik ben overtuigd
- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙
Na de patch droppen toch alle named bazen zo ongeveer altijd HE gear?justifire schreef op dinsdag 12 april 2016 @ 19:01:
Om toch nog even terug te komen op Scavenging.
Vanmiddag even 2 pcs van de Nomad set aangetroken (waaronder knietjes met 84% scavenging), bracht mijn totaal op +240% scavening.
Even snel de DZ in geweest, twee bazen gemold en twee keer een HE drop (gun + holster)
Even wat updates aangepastLizardz schreef op dinsdag 12 april 2016 @ 19:02:
[...]
Na de patch droppen toch alle named bazen zo ongeveer altijd HE gear?!
PSN: Redrafted
Hier op de PC ook..micmulder schreef op dinsdag 12 april 2016 @ 18:34:
Zijn er al meer mensen die problemen hebben met de nieuwe incursion? Zodra je stukje loopt gaat die opnieuw laden.. Op de ps4
II 9800X3D, 64GB, ROG B850-E, RTX 5080 II
Verlaat de groep en start zelf een groep door middel van quick match. De reden dat je na 10 seconden ofzo opnieuw het laad scherm komt is omdat op dit moment het onmogelijk is om een groep te joinen die al bezig is (bugged na de no respawn zone) al gebeurd het dus wel dat je via het matching systeem toch in zulke groepen komt..
[ Voor 4% gewijzigd door NLxAROSA op 12-04-2016 19:18 ]
Steam profiel UPlay JirnsumNL
Heb net de Licoln-missie gespeeld op 'Hard' en de daily challenge behaald, dus hij doet het wel.Jirnsum schreef op dinsdag 12 april 2016 @ 20:03:
Sta net bij Lincoln tunnel weer voor een dicht hek bij daily. Niet opgelost dus
Eén ding valt mij trouwens wel op: ik zie geen andere spelers meer in de safehouses.
Oh, en wie samen de DZ wilt verkennen: YonixPC op UbiPlay.
Steam/uPlay: EvulKlowne
EDIT: In ronde drie kreeg ik het de rest van het team niet aan het verstand gepeuterd dat er 1 baddie in leven moest blijven bij de ingang van de tunnel, dus hebben we gezellig 4 waves neergelegd ipv 1, maar goed, het is weer rond
[ Voor 65% gewijzigd door Jirnsum op 12-04-2016 20:33 ]
Op Gloves kan je + SMG/LMG/enz enz damage rollen. Is dit per schot?
I served in a company of heroes.
Ten tweede, meer mensen die last hebben dat er 1 á 2 kogels in je clip blijven hangen maar je niet kan schiet of reloaden in combinatie met de One is None talent? Switchen van wapen lijkt te helpen maar het gebeurt vrij frequent.
Yup meer mensen last van. Daarnaast ben ik al 2x gecrasht voorheen nooit.Eparox schreef op dinsdag 12 april 2016 @ 21:31:
Nog liefhebbers voor een serieuze poging van de nieuwe incursion? Voeg m'n PSN: Eparox toe.
Ten tweede, meer mensen die last hebben dat er 1 á 2 kogels in je clip blijven hangen maar je niet kan schiet of reloaden in combinatie met de One is None talent? Switchen van wapen lijkt te helpen maar het gebeurt vrij frequent.
Ja hier ook wat meer crashes dan normaal. Zal grotendeels wel verholpen worden in een kleine update.ReQuiem83 schreef op dinsdag 12 april 2016 @ 21:46:
[...]
Yup meer mensen last van. Daarnaast ben ik al 2x gecrasht voorheen nooit.
Wanneer.je.firearms.hoger.is.dan.2600.geeft.de.aug.statisties.gezien.meer.dpsHansAnders07 schreef op dinsdag 12 april 2016 @ 14:29:
[...]
En hoe is de HE Aug?
Sorry.Spatiebalk.defect
PSN: Mondaatje

Werkt hier nog gewoon hoor..Monda schreef op dinsdag 12 april 2016 @ 22:47:
Ik zie dat optie om een wapen te strippen niet meer aanwezig is?
mijn eerste ervaringen.. dps en stats zijn nog steeds bugged as hell.. paar nieuwe armor pieces gekocht en gecraft.. gearscore dik omhoog maar mijn dps is nog maar120 terwijl ik 3100 firearms heb.. schiet mij maar lek
dingen craften word wel mega veel lastiger.. je hebt zoveel parts nodig om he parts te maken.. en die hogere gs items kosten nog eens bergen parts ook.. craften word wel heel erg ontmoedigd idd.. en die incursion missie die is echt wel lastig.. na een paar keer keihard whipen maar opgegeven..
weet nog niet wat ik er allemaal van moet vinden..
AMD Ryzen 5 2600, 8 GB RAM, GigaByte GTX1050Ti 4G, MSI B450M, 970 EVO 500GB+160 GB, CM 550watt, AOC 24”
Lenovo IdeaPad Pro 5 14APH8, AMD Ryzen 7 7840HS, 32GB RAM, 1TB SSD
Niet alleen de ps. Op de xbox ook. Wel 4 verschillende groepen geprobeerd. Game afgesloten. Niets hielp. Nu maar dailiesmicmulder schreef op dinsdag 12 april 2016 @ 18:34:
Zijn er al meer mensen die problemen hebben met de nieuwe incursion? Zodra je stukje loopt gaat die opnieuw laden.. Op de ps4
Betekend dat het een groep is die al begonnen is in de missie, heeft iemand in de no respawn gestaan. Wat helpt is zelf een groep starten.VySio schreef op dinsdag 12 april 2016 @ 23:24:
[...]
Niet alleen de ps. Op de xbox ook. Wel 4 verschillende groepen geprobeerd. Game afgesloten. Niets hielp. Nu maar dailies
Die is er wel gewoonMonda schreef op dinsdag 12 april 2016 @ 22:47:
Ik zie dat optie om een wapen te strippen niet meer aanwezig is?
Sig
Ga maar eens met 0% scavenging de DZ in, zelfde resultaat.justifire schreef op dinsdag 12 april 2016 @ 19:01:
Om toch nog even terug te komen op Scavenging.
Sig
- Named enemies in Challenge mode will now only guarantee one High-End item like all the other named enemies
- Incursion: Falcon Lost
- [list]
- The APC will no longer take damage from players’ weapons
- The APC’s Mortar weapon will now fire correctly
- [/list]
- Several fixes to improve server stability
Volvo EX30 SMER Core - Wallbox Pulsar Plus 22kW
Level 30 ben ik, en mijn vriend was level 24 maar dan kunnen wij niet samen de darkzone in, iedergeval het lukte mij niet.
Is een reden waarom ik tot nu toe niet in de darkzone kom
Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen
Wat vreemd! Bij mij was de knip gisteren avond echt niet aanwezig, had al in en uitgelogd.
Vandaag ff opnieuw checken.
Dat klopt. Heeft met DZ player brackets te maken. Jij zit in bracket 30-30 en je vriend in 20-24. Het is mogelijk om samen te spelen, maar dan moet jouw vriend expliciet aangeven dat hij jou wilt joinen.Mars18 schreef op woensdag 13 april 2016 @ 07:32:
Ik blijf toch de darkzone met vrienden apart vinden.
Level 30 ben ik, en mijn vriend was level 24 maar dan kunnen wij niet samen de darkzone in, iedergeval het lukte mij niet.
Is een reden waarom ik tot nu toe niet in de darkzone kom
[ Voor 6% gewijzigd door Ktenolix op 13-04-2016 07:34 ]
Dank je wel, waar kan die vriend dat aangeven?Ktenolix schreef op woensdag 13 april 2016 @ 07:33:
[...]
Dat klopt. Heeft met DZ player brackets te maken. Jij zit in bracket 30-30 en je vriend in 20-24. Het is mogelijk om samen te spelen, maar dan moet jouw vriend expliciet aangeven dat hij jou wilt joinen.
Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen
Mars18 schreef op woensdag 13 april 2016 @ 07:38:
[...]
Dank je wel, waar kan die vriend dat aangeven?
Psn erikj
Verwijderd
Zat in een groep die al de missie was gestart, maar een nieuwkomer/vervanger had dit. Continue opnieuw laden.VySio schreef op dinsdag 12 april 2016 @ 23:24:
[...]
Niet alleen de ps. Op de xbox ook. Wel 4 verschillende groepen geprobeerd. Game afgesloten. Niets hielp. Nu maar dailies
- Andere bugs waren dat ik niet kon herladen tenzij ik van wapen verwisselde en na herladen ik geen dps-cijfers zag, maar de npc wel wist neer te schieten.
Overigens werden we vrij hard ingemaakt in die nieuwe missie.
[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 13-04-2016 07:53 ]
Je opent na het equipen van de gearitem een ammo box?rico_fxp schreef op woensdag 13 april 2016 @ 07:48:
Volgens mij werkt de stat "Ammo Capacity" niet goed op gear. Als ik een item equip met of zonder +40% Ammo Capacity zie ik geen verandering in de hoeveelheid kogels welke ik kan dragen.
Gisteren juist voor t eerst getest, omdat m'n sniper kogels constant op waren. Daarna zoals hier aangegeven eerst alles weer aangevuld en daarna had ik idd meer kogels tot mn beschikking.rico_fxp schreef op woensdag 13 april 2016 @ 07:48:
Volgens mij werkt de stat "Ammo Capacity" niet goed op gear. Als ik een item equip met of zonder +40% Ammo Capacity zie ik geen verandering in de hoeveelheid kogels welke ik kan dragen.
Edit: heeft iemand trouwens die nieuwe missie al eens gehaald?
[ Voor 6% gewijzigd door Monda op 13-04-2016 08:01 ]
Die yellow is de bom die je moet planten. Ik dacht het ook de eerste keerVerwijderd schreef op woensdag 13 april 2016 @ 07:51:
[...]
.zal yellows droppen, maar kon daar niet bijkomen helaas.(Die APC weet echt hard uit te halen.
) Wel leuk die chaos.
Verwijderd
Oh...nou ja daar kwamen we nog niet aan toe...we hadden het nogal druk met die waves van npc's, drones en het ontwijken van wat de APC afschoot.VySio schreef op woensdag 13 april 2016 @ 07:59:
[...]
Die yellow is de bom die je moet planten. Ik dacht het ook de eerste keer
Die bug had ik gisteren ook, maar dan gewoon tijdens een missie. Op mijn scherm bleef ik op één kogel hangen, ik zag de reload niet maar blijkbaar was dit wel gedaan want toen ik daarna wel een reload in beeld kreeg sprong de 1 ineens naar 20 en die weer naar 38.Verwijderd schreef op woensdag 13 april 2016 @ 07:51:
[...]
- Andere bugs waren dat ik niet kon herladen tenzij ik van wapen verwisselde en na herladen ik geen dps-cijfers zag, maar de npc wel wist neer te schieten.
Moet bekennen dat je met goede communicatie de missie met gemak kan halen. Wij waren er tijdens de eerste keer al doorheen.
Edit: Vroeg...
[ Voor 3% gewijzigd door Rpower18 op 13-04-2016 08:13 ]
Wat ik normaal in een week behaald (2/3 uurtjes per avond spelen) hebben we nu in een avond binnen gehaald, ja het voelt goed (omdat ik denk ooh yellow items) maar weet niet wat ik ervan moet vinden.
Het wordt nog net niet gegeven, en dit betekend ook dat andere de gear sneller zullen krijgen.
De drops zijn tof, en ik heb het vermoeden dat om het uur een kist dropt, heb er 3 geloot, van blauwe gear tot aan set items.
-Nieuwe instance is erg gaaf, tot 8/15 gekomen gelukkig vrij pittig; misschien is dit ook de reden waarom gear in de DZ nu wat makkelijker te verkrijgen is.
Wel goed gebruik kunnen maken van de 4 HE items bug per challange boss
Lian Li OI11 - Ryzen 9 5900x - 32GB DDR 4 - RX9070XT
Wij waren met zijn allen rond 170 dus, dat heel erg veel maak die gearscore niet uit!Joenino schreef op woensdag 13 april 2016 @ 08:13:
En waar iedereen bang voor was is gebeurd. Het Gearscore gejank is begonnen. Ik en een vriend werden continu verlaten in die nieuwe missie omdat jawel zijn gearscore van 356 te laag zou zijn volgens diverse personen.... Er staat toch echt dat 140 benodigd is. Maar goed zelfs met 368 na wat challange modes bleven ze zeuren. Dit wordt dus geweldig en geen kans tot het doen van die nieuwe missie.
Wel goed gebruik kunnen maken van de 4 HE items bug per challange bossWel jammer dat ze dan niet fixen tot 2 items maar gelijk terug gaan naar 1.
170 is inderdaad een mooie score om het te doen. Maar andere denken daar dus anders over. Dan nog maar niet te hebben over het niveau van die randoms pfffff. Uiteindelijk kunnen beginnen met de missie met een aantal gasten met 180+ GS maar die konden er dus niks van helaas. Verder dan wave 5 niet kunnen komen.Rpower18 schreef op woensdag 13 april 2016 @ 08:15:
[...]
Wij waren met zijn allen rond 170 dus, dat heel erg veel maak die gearscore niet uit!
Is de beste combi 4 om 2 wat ik begreep?
en heb het idee dat DZ voornamelijk Gloves groen dropt.
PSN: Ricloo86
Check mijn Virtual Photography account op Insta (ricloo86)
Verwijderd
Serieus? Ik kom enkel mensen tegen met een gearscore van rond de 170/180 (ben zelf exact 170 kennelijk), geen idee hoe je 356 kan halen met de drops die ik tot nu toe heb gehad eigenlijk.Joenino schreef op woensdag 13 april 2016 @ 08:13:
En waar iedereen bang voor was is gebeurd. Het Gearscore gejank is begonnen. Ik en een vriend werden continu verlaten in die nieuwe missie omdat jawel zijn gearscore van 356 te laag zou zijn volgens diverse personen.... Er staat toch echt dat 140 benodigd is. Maar goed zelfs met 368 na wat challange modes bleven ze zeuren. Dit wordt dus geweldig en geen kans tot het doen van die nieuwe missie.
Wel goed gebruik kunnen maken van de 4 HE items bug per challange bossWel jammer dat ze dan niet fixen tot 2 items maar gelijk terug gaan naar 1.
Eigenlijk is 163 gewoon itemlevel 30, 182 is 31 en 202 is 32.
Dus het oude level 30 geel is nu het nieuwe paars geworden omdat het level 32 spul er in grotere hoeveelheden bij is gekomen.
Overigens snap ik wel dat iemand met een 300+ score wordt gekickt, gezien dat hooguit een hacker kan zijn.
Zelf binnenkort eens aan de slag om een 159 gear set samen te stellen
Heb het idee dat het hem vooral in de armor zit.Verwijderd schreef op woensdag 13 april 2016 @ 08:32:
[...]
Serieus? Ik kom enkel mensen tegen met een gearscore van rond de 170/180 (ben zelf exact 170 kennelijk), geen idee hoe je 356 kan halen met de drops die ik tot nu toe heb gehad eigenlijk.Kennelijk heb ik nog een "long way to go" in deze game.
Daarbij zat ik op 162 en na 3 green new items in te zetten zit ik op 189.
Verwijderd
Ah ok...nu snap ik een beetje hoe het zit...dus ik ben gewoon het nieuwe paars.TheBrut3 schreef op woensdag 13 april 2016 @ 08:33:
GS zegt ook helemaal geen zak, gear met een lagere score maar die wel beter bij je build past zegt veel meer.
Eigenlijk is 163 gewoon itemlevel 30, 182 is 31 en 202 is 32.
Dus het oude level 30 geel is nu het nieuwe paars geworden omdat het level 32 spul er in grotere hoeveelheden bij is gekomen.
Overigens snap ik wel dat iemand met een 300+ score wordt gekickt, gezien dat hooguit een hacker kan zijn.
Zelf binnenkort eens aan de slag om een 159 gear set samen te stellen
Ah op die manier, klinkt logisch.Ricloo86 schreef op woensdag 13 april 2016 @ 08:33:
[...]
Heb het idee dat het hem vooral in de armor zit.
Daarbij zat ik op 162 en na 3 green new items in te zetten zit ik op 189.
[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 13-04-2016 08:36 ]
Inderdaad, ik heb GS 164 omdat ik voornamelijk GS 163 gear aan heb. Nu heb ik momenteel behoorlijk wat GS 183 items in mijn inventory. Echter, komen die mijn stats niet echt ten goede. Dus hou ik lekker mijn GS 163 spullen aan.TheBrut3 schreef op woensdag 13 april 2016 @ 08:33:
GS zegt ook helemaal geen zak, gear met een lagere score maar die wel beter bij je build past zegt veel meer.
Steam/uPlay: EvulKlowne
Loved it
Heb nu GS 161, dus het begin is er.
PSN: Bellerophon-
Nee, tussen 165 en 180 ben je een mix van voormalig/het nieuwe paars/geel. Tegen mobs die je wel meer damage omdat de items HE zijn maar ten opzichte van spelers loop je met die gear even ver achter als met voormalig paarse gear tegen een toenmalige itemlevel 30/31 HE speler.Verwijderd schreef op woensdag 13 april 2016 @ 08:34:
Ah ok...nu snap ik een beetje hoe het zit...dus ik ben gewoon het nieuwe paars.
Klopt, omdat je meer armor hebt dan wapens. GS is niets meer of minder dan de gemiddelde score van alle gear die je aan hebt. Een aantal 202 items trekken de gemiddelde score daarom lekker omhoog. Zal ook niet lang duren voor de meeste mensen tussen de 185 en 195 zitten denk ik.Ricloo86 schreef op woensdag 13 april 2016 @ 08:33:
Heb het idee dat het hem vooral in de armor zit.
[ Voor 13% gewijzigd door TheBrut3 op 13-04-2016 08:46 ]
Volgens mij is de max gearscore 202.Want het is de score van je gemiddelde gear.Verwijderd schreef op woensdag 13 april 2016 @ 08:32:
[...]
Serieus? Ik kom enkel mensen tegen met een gearscore van rond de 170/180 (ben zelf exact 170 kennelijk), geen idee hoe je 356 kan halen met de drops die ik tot nu toe heb gehad eigenlijk.Kennelijk heb ik nog een "long way to go" in deze game.
Hij had alleen maar DZ gedaan en gewoon geen goede drops gehad (hij is level 57 even uit me hoofd). Ik had overigens 164 begin van de avond.Verwijderd schreef op woensdag 13 april 2016 @ 08:32:
[...]
Edit* Pffff het is vroeg bedoel idd 164 en 156 ipv 364 en 356
[ Voor 6% gewijzigd door Joenino op 13-04-2016 09:00 ]
gisteren nomad chest; op de 2e bossRicloo86 schreef op woensdag 13 april 2016 @ 08:31:
Heb nu drie no mad dingen en 2 van de striker.
Is de beste combi 4 om 2 wat ik begreep?
en heb het idee dat DZ voornamelijk Gloves groen dropt.
Volgens mij zijn lvl 32 set items 240, dus dan kan je 6x240 en 3x204 hebben. Mods tellen volgens mij niet mee, weet iemand dat zeker?VySio schreef op woensdag 13 april 2016 @ 08:41:
Volgens mij is de max gearscore 202.Want het is de score van je gemiddelde gear.
Als bovenstaande aannames kloppen is de max score dus (6x240+3x204)/9=228
Verder begrijp ik dat de DZ/hard missie named HE drops voormalig itemlevel 30 zijn, de challenging missie drop voormalig level 31 en de Incursion lvl 32.
"Remember to look up at the stars and not down at your feet" - SH
Ik had een groen masker, weet niet waarvan precies, gear score was way to high om nog in de huidige server te blijven met mn vriendenhimlims_ schreef op woensdag 13 april 2016 @ 09:01:
[...]
gisteren nomad chest; op de 2e boss(die in de pit)
Was nog wel ff uitzoeken waarom ik ineens niet meer in de 160 en lagere gearscore server te komen, gezien mn gearscore nog precies 160 was en ik in een 161+ server gepushed werd, blijkbaar om te voorkomen dat je van gear wisseld in de DZ
(16 x 300Wp) 4800Wp + (sinds 14 feb 2023) (7 x 405Wp) 2835Wp = 7635Wp @Zuid op 4.5kW omvormer
Heb er 1 uit DZ en twee blueprints gekocht (weet niet welke dat zijn).himlims_ schreef op woensdag 13 april 2016 @ 09:01:
[...]
gisteren nomad chest; op de 2e boss(die in de pit)
Andere striker heb ik van iemand gejat die op mij begon te schieten hahaha
oef, nieuwe must-have PVP set?himlims_ schreef op woensdag 13 april 2016 @ 09:19:
volgende update:
Juggernaut's Battlegear
2 - Armor increased by 20%
3 - Exotic Damage Resilience increased by 20%
4 - When you kill an you are healed by 5% of your max health
gisteren was er veeeel lag (pc) maar dat zal op alle platformen wel geweest zijn; immers zelfde servers/azure netwerkFerry05 schreef op woensdag 13 april 2016 @ 09:34:
Hebben meerdere last van om te verbinden. Ik kom er niet meer in. Speel overigens op de ps 4
Jup... Had af en toe van dat 'doorspoel-beeld'himlims_ schreef op woensdag 13 april 2016 @ 09:41:
[...]
gisteren was er veeeel lag (pc) maar dat zal op alle platformen wel geweest zijn; immers zelfde servers/azure netwerk
PSN: Bellerophon-
fraaie is dat alle ip's inzichtelijk zijn, dus kunt heel gericht ping-lag-pikes bij je tegenstanders creeerenBellerophon schreef op woensdag 13 april 2016 @ 09:42:
[...]
Jup... Had af en toe van dat 'doorspoel-beeld'

[ Voor 12% gewijzigd door himlims_ op 13-04-2016 09:51 ]
Ook de drops zijn leuk met non contaminated items, al moet ik wel zeggen dat ik van de elite die hem bewaakt betere items kreeg dan wat en in de drop zat.
Waar ik wel van baal met de nieuwe gearscore dat ik al 4x gekicked ben omdat mijn gs te laag was.
Ik had 158GS en de andere rond de 3 zo rond 185 GS
Dit was gewoon met matchmaking voor de DZ, en nog niet eens voor missies.
Damn...
Lekkere update hoor :-)
Energie idioot | Gek op gelijkspanning | DC-pel
Liever gearscore 163 met goede rolls dan 204 met slechte (geen crit)Verwijderd schreef op woensdag 13 april 2016 @ 10:03:
Leuk die HE-drops maar ben t nu alweer moe. Gearscore 163 is t nieuwe paars.
Ik speel op high settings met 55 fps in window, maar soms heb ik een fps drop, waardoor het spel een halve seconde vast zit. Heeft iemand toevallig hetzelfde en/of een oplossing?
Dit topic is gesloten.
Het is niet de bedoeling om hier te slowchatten of offtopic posts te plaatsen. Dit kan in 1 van de 2 verschillende Discord channels. Countdown timers/posts zijn ook ongewenst. Deze post heeft wat meer informatie over wanneer er gespeeld kan worden
Ook is dit topic niet bedoeld voor de verzendervaring bij verschillende webshops. Daarvoor is genoeg te vinden in het shopping forum (SF). Er zijn problemen met gold editions van bol.com. Deze zijn per ongeluk allemaal geannuleerd, maar zijn gewoon nog te bestellen
Je kunt je hier aanmelden voor de spelerslijst