Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeBaroN
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 06-09 02:08
Verwijderd schreef op woensdag 13 april 2016 @ 10:03:
Leuk die HE-drops maar ben t nu alweer moe. Gearscore 163 is t nieuwe paars. 8)7
Ja, tuurlijk. Dat nieuwe groene is het hoogste, dus alles schuift op. Volgende update zal er wel weer een nieuw kleurtje komen. Licht blauw ofzo...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joenino
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 10:01
4th schreef op woensdag 13 april 2016 @ 10:04:
[...]

Liever gearscore 163 met goede rolls dan 204 met slechte (geen crit)
Helaas kijken de meeste daar niet naar. Dus wordt tijd om maar eens mensen van Tweakers een berichtje te gaan sturen of ze zin hebben om een groep te vormen op de pc haha :P

Lian Li OI11 - Ryzen 9 5900x - 32GB DDR 4 - RX9070XT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

4th schreef op woensdag 13 april 2016 @ 10:04:
[...]

Liever gearscore 163 met goede rolls dan 204 met slechte (geen crit)
Gewoon alletwee niet. Gisteren ook gewoon van die lichtgroene strikergear gedeconstruct, waardeloze holster en echt niet beter dan mijn huidige gear.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TheBrut3
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 14:55
watercoolertje schreef op woensdag 13 april 2016 @ 09:16:
Was nog wel ff uitzoeken waarom ik ineens niet meer in de 160 en lagere gearscore server te komen, gezien mn gearscore nog precies 160 was en ik in een 161+ server gepushed werd, blijkbaar om te voorkomen dat je van gear wisseld in de DZ
Het is volgens mij ook vanaf 160, dus tot en met 159. Overigens wordt gekeken naar alle items in je inventory en niet naar wat je op dat moment aan hebt.
Ricloo86 schreef op woensdag 13 april 2016 @ 10:03:
4 van no-mads en 2 van striker is de beste combi denk ik, of 1 volledig vol hebben?
Dat is afhankelijk van je smaak en build. Ik kan me indenken dat iemand met veel electronics gaat voor 4x Tacticians en dat iemand die Firearms build graag 4x Strikers wil met 2x Sentry's.

Een volledige set van 6 heb je niets aan, omdat je enkel bonus krijgt voor 2,3 of 4 stuks. Dus de opties zijn 2-2-2, 3-3 en 4-2.

[ Voor 33% gewijzigd door TheBrut3 op 13-04-2016 10:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eddie010
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 15-09 09:42
TheBrut3 schreef op woensdag 13 april 2016 @ 10:08:
[...]

Het is volgens mij ook vanaf 160, dus tot en met 159. Overigens wordt gekeken naar alle items in je inventory en niet naar wat je op dat moment aan hebt.
Lijkt me vreemd. Dat betekent dat je dikke über gear aan kan doen en je inventory voor de rest volstoppen met groene gear om vervolgens in de 160- bracket terecht te komen en zwaar OP bent...

"Remember to look up at the stars and not down at your feet" - SH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• watercoolertje
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 14:13

watercoolertje

Untertitel

TheBrut3 schreef op woensdag 13 april 2016 @ 10:08:
[...]

Nee t/m 160, ik was toch echt 160 :) En dat laatste koste mij gisteren dus wat tijd om achter te komen helaas :P
Verwijderd schreef op woensdag 13 april 2016 @ 10:06:
[...]Gewoon alletwee niet. Gisteren ook gewoon van die lichtgroene strikergear gedeconstruct, waardeloze holster en echt niet beter dan mijn huidige gear.
Het gaat bij die dingen ook niet om de individuele items maar juist om de set, ik bewaar ze mooi tot ik een setje heb in ieder geval :)
eddie010 schreef op woensdag 13 april 2016 @ 10:11:
[...]

Lijkt me vreemd. Dat betekent dat je dikke über gear aan kan doen en je inventory voor de rest volstoppen met groene gear om vervolgens in de 160- bracket terecht te komen en zwaar OP bent...
Dat zegt ie dus ook, ze kijken naar wat je bij je hebt (en aan hebt) de best mogelijk combinatie bepaald in welke server je komt! Dat verklaard meteen waarom ze geen stash in de DZ hebben gestopt waar ik zo op heb gehoopt :D

[ Voor 55% gewijzigd door watercoolertje op 13-04-2016 10:13 ]

(16 x 300Wp) 4800Wp + (sinds 14 feb 2023) (7 x 405Wp) 2835Wp = 7635Wp @Zuid op 4.5kW omvormer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Dat gaat niet want je kunt niet aan je stash komen in de DZ. Toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
[...]

Het is geen overal gear score van alles wat je hebt, het is het beste wat je aan kan zowel aan als in je stash! Om dit soort geneuzel te voorkomen idd!

[ Voor 4% gewijzigd door bbblije op 13-04-2016 10:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBrut3
Het maximale wat je in bezit hebt telt.
watercoolertje schreef op woensdag 13 april 2016 @ 10:11:
Nee t/m 160, ik was toch echt 160 :) En dat laatste koste mij gisteren dus wat tijd om achter te komen helaas :P
In de patchnotes staat dit: Added a new Dark Zone bracket for characters with Gear Score 160+
Dat las ik dus als 159 is lage server en vanaf 160 is hoog. Maar op zich, dat ene puntje.

Je kan natuurlijk nog een dikke set aan doen en daarbij een klote pistol en 2nd wapen meenemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eddie010
  • Laatst online: 15-09 09:42
Het beste mogelijk van alles in je inventory lijkt me logisch, dan kun je het niet ineens na het binnenstappen van de DZ veranderen. In je stash lijkt me sterk, omdat je daar helemaal niet bij kunt in de DZ....

"Remember to look up at the stars and not down at your feet" - SH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• watercoolertje

watercoolertje

Untertitel

TheBrut3 schreef op woensdag 13 april 2016 @ 10:18:
[...]
In de patchnotes staat dit: Added a new Dark Zone bracket for characters with Gear Score 160+
Dat las ik dus als 159 is lage server en vanaf 160 is hoog. Maar op zich, dat ene puntje.

Je kan natuurlijk nog een dikke set aan doen en daarbij een klote pistol en 2nd wapen meenemen.
Ah jah ik zie het ook staan, in de game zelf werd het echter als 161+ aangegeven, en dat laatste is helemaal geen slecht idee :D En eigenlijk wat een maatje van me ook heeft gedaan toevallig, maar weinig over na gedacht, hij wou een beter pistol equipen en kwam daardoor ook in 161+ uit, dus om in de huidige slot te blijven heeft ie hem nog niet geequiped :P

(16 x 300Wp) 4800Wp + (sinds 14 feb 2023) (7 x 405Wp) 2835Wp = 7635Wp @Zuid op 4.5kW omvormer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• watercoolertje

watercoolertje

Untertitel

bbblije schreef op woensdag 13 april 2016 @ 10:14:
[...]

Het is geen overal gear score van alles wat je hebt, het is het beste wat je aan kan zowel aan als in je stash! Om dit soort geneuzel te voorkomen idd!
Nee niet in je stash gelukkig!

Trouwens gisteren was mn stash vol, en kon dus niet meer extracten, naar een checkpoint gegaan, de beste items (je kan er geen 9 droppen) die ik had om te 'ruilen' op de grond gegooid, terug naar BoO, (extracted) stash legen, en weer terug naar het checkpoint waar mn spullen nog steeds lagen :P

[ Voor 33% gewijzigd door watercoolertje op 13-04-2016 10:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robinez
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 11:59
[...]
nice, dat verklaart het dus, ik heb gisteren de nodige uren in Dark Zone rond gelopen (gear score 104), en waar voorheen ik compleet kansloos was en levelen praktisch onmogelijk was door de hoge levels die continu rogue gingen, was daar nu geen enkele sprake van. Was een productief avondje, eindelijk eens flink geleveld in Dark Zone level en geeindigd met een gear score van 140.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 07:11

Sandyman538

SandstorM [148839]

[...]

Het maximale wat je in bezit hebt telt.
Volgens mij klopt dat niet. Want als ik als secondary mijn smg pak heb ik een gearscore van 172, pak ik mijn paarse sniper (die ik dus gewoon bij me heb) krijg ik een gearscore van 166.

Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBrut3
Sandyman538 schreef op woensdag 13 april 2016 @ 10:30:
Volgens mij klopt dat niet. Want als ik als secondary mijn smg pak heb ik een gearscore van 172, pak ik mijn paarse sniper (die ik dus gewoon bij me heb) krijg ik een gearscore van 166.
Klopt, maar jij krijgt de score te zien van wat jij op dat moment aan hebt.
Als je de DZ in gaat wordt gekeken naar de maximale score die je met je huidige inventory kan behalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 07:11

Sandyman538

SandstorM [148839]

TheBrut3 schreef op woensdag 13 april 2016 @ 10:31:
[...]

Klopt, maar jij krijgt de score te zien van wat jij op dat moment aan hebt.
Als je de DZ in gaat wordt gekeken naar de maximale score die je met je huidige inventory kan behalen.
Check!

Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• watercoolertje

watercoolertje

Untertitel

Sandyman538 schreef op woensdag 13 april 2016 @ 10:30:
[...]

Je hebt 2 scores, de score die je zelf ziet (waar jij het dus over hebt) en de scroe die je met je huidige spullen die je bij je draagt maximaal kan maken (en die bepaald het server slot), helaas is die niet in te zien :(

Ik ben weer eens spuit 11 :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Equazor_
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 14:47
Dus dingen die je niet gebruikt in je stash stoppen om zo niet onnodig in een te hoge bracket te komen.
En als de stash ook mee telt, haal de deze leeg met een 2e karakter :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferry05
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 24-04 20:13
himlims_ schreef op woensdag 13 april 2016 @ 09:41:
gisteren was er veeeel lag (pc) maar dat zal op alle platformen wel geweest zijn; immers zelfde servers/azure netwerk
Klopt ik viel heel de tijd van de map af gister. Maarja probleem opgelost. Router uit en aan zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• visboer32
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 03-02 14:41

visboer32

Koen

Zionrage schreef op woensdag 13 april 2016 @ 10:05:
Ik krijg het niet voor elkaar om de game in fullscreen modus te spelen. Speel nu constant in window fullscreen. Als ik de settings verander naar fullscreen, sluit het spel zichzelf af. Ik heb enkele dingen geprobeerd om het alsnog te veranderen (waaronder settings aanpassen in program files), maar dat mocht niet baten.
Ik speel op high settings met 55 fps in window, maar soms heb ik een fps drop, waardoor het spel een halve seconde vast zit. Heeft iemand toevallig hetzelfde en/of een oplossing?
Probeer eens de toetscombie alt + enter, hier had ik namelijk eerst ook last van (maximaliseren werkte niet) en deze toetscombi wel.

AMD Ryzen 7 5800X | Gigabyte Aorus X570 Pro | 32GB DDR4-3600 CL16 | Gigabyte RTX3080 Gaming OC | Samsung 970 & 960 Evo | Be Quiet 500DX | Samsung 49" Ultrawide LC49HG90 | Fanatec DD1 + Ferrari 488 & Audi R8 wheel | SRP GT pedals | Simetik K2 + Buttkicker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Griffx
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 21-07 09:52
Eerste gevoel na gisterenavond.

Oude paars is het nieuwe geel.
Rippen van agents bij supply drops valt erg mee.
Onze tank rent naar de drop en opent hem, we killen de boss voor de PC en weg zijn we.

Weet niet of de supply drops per DZ zone vallen, we hadden er gisteren een stuk of 6 binnen een uur in DZ6 die bijna op ons hoofd vielen.
Voornamelijk troep, troep en troep kwam eruit.

Oude High End drops die zeldzaam voor kwamen zijn nu de groene armor pieces.
Een agent rippen voor zijn loot heeft nog steeds niet veel zin, aangezien iedereen nu alleen maar HE gear verzameld en extract.

Weet nog niet wat ik er van moet vinden.

PC Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricloo86
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 14-11-2024
Griffx schreef op woensdag 13 april 2016 @ 10:59:

Een agent rippen voor zijn loot heeft nog steeds niet veel zin, aangezien iedereen nu alleen maar HE gear verzameld en extract.

Nou had toch twee hele fijne groene no-mad en een striker gear geklauwd bij twee agents.

PSN: Ricloo86
Check mijn Virtual Photography account op Insta (ricloo86)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jantje 2
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 15:12
Gisteren de nieuwe incursion gedaan met een groepje waarbij alleen de group leader de missie al gehaald had en de weekly reward dus al binnen had gekregen.

Nadat wij hem completed hadden kregen de personen die hem voor de 1ste keer deden niet de weekly reward. Het enige was de drop van de boss, dus één HE item en 1 groen item.

Iemand anders dit probleem ook al gehad, of hebben we net pech met een bugged game?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBrut3
Niet alleen daarom, maar de drops in de DZ zijn veelal ook van het laagste GS level. Als je de hogere GS wil farmen moet men toch de challanging missies en Incursion spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Griffx
Ricloo86 schreef op woensdag 13 april 2016 @ 11:02:
[...]

Nou had toch twee hele fijne groene no-mad en een striker gear geklauwd bij twee agents.
Ja dat is waar, maar vanuit die supply drops gaat dat niet werken, had wel graag gezien dat die ook in je DZ tasje kwamen.
Dan had je rond die boxen wat meer rogue gevechten gekregen.
Nu hoef je de agent die de box opent niet aan te vallen, je kan ze loot toch niet pakken.

PC Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PSYVIRII
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 08-09 21:34
Griffx schreef op woensdag 13 april 2016 @ 11:07:
[...]

Ja dat is waar, maar vanuit die supply drops gaat dat niet werken, had wel graag gezien dat die ook in je DZ tasje kwamen.
Nu hoef je de agent die de box opent niet aan te vallen, je kan ze loot toch niet pakken.
Jup andere agents in gevecht met de MPC's en huppla door de chaos rennen en kist openen. Laterssss.. andere teams. De rest van je team lekker van een afstand toekijken en de zooi ontvangen :P

PSN: PSYVIRI (aka Lootking) | Inglourious Guardians NL (Platoon: Inglourious Guardians)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricloo86
Griffx schreef op woensdag 13 april 2016 @ 11:07:
[...]

Maar die "nieuwe" groene krijg je toch bij kisten of named bosses, heb er drie via een agent te pakken gekregen.

Of zijn die zoveel slechter dan de blueprints ofzo? of is het random?
Ik ben niet heel erg bezig met de stats etc van die gear bende.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P33R
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 23-05 14:13
Eerste gevoel na gisterenavond.

Oude paars is het nieuwe geel.
Rippen van agents bij supply drops valt erg mee.
Onze tank rent naar de drop en opent hem, we killen de boss voor de PC en weg zijn we.

Weet niet of de supply drops per DZ zone vallen, we hadden er gisteren een stuk of 6 binnen een uur in DZ6 die bijna op ons hoofd vielen.
Voornamelijk troep, troep en troep kwam eruit.

Oude High End drops die zeldzaam voor kwamen zijn nu de groene armor pieces.

ben jij een van die fijne mensen die dit doen. lekker dan k*hommel want zo laat je voor de andere agenten alleen wat miezerige mobs over omdat volgens mij de named niet eerder opnieuw spawned.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
P33R schreef op woensdag 13 april 2016 @ 11:20:
[...]

ben jij een van die fijne mensen die dit doen. lekker dan k*hommel want zo laat je voor de andere agenten alleen wat miezerige mobs over omdat de named niet eerder opnieuw spawned.
...blame the designers; dat zij belsissingen maken die discutabel zijn .... is aan de gamer om het maximale eruit te halen.

Prima actie van hem!! het openen duurt wel +5 sec. gewoon slecht wanneer iemand in de tijd niet afgeschoten is :+

wat wel werkt; met je hele team flashbangs spammen (3x) is voldoende om sneaky de loot te bemachtigen

volgens mij begrijpen sommige de DZ niet helemaal :X

[ Voor 12% gewijzigd door himlims_ op 13-04-2016 11:24 ]

⭐Game Profiles: 🕹️Steam - 🎮PSN - 🇪🇦 GoT_Hollandhards

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Bellerophon
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 14-09 21:56

Bellerophon

Persona non grata

Die haat hier soms onderling :') My gawd.

PSN: Bellerophon-

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• agoNITE
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 13-09 10:04
Bellerophon schreef op woensdag 13 april 2016 @ 11:23:
Die haat hier soms onderling :') My gawd.
Net of er een aantal Rogue gaan op GoT :p

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Griffx
[...]

ben jij een van die fijne mensen die dit doen. lekker dan k*hommel want zo laat je voor de andere agenten alleen wat miezerige mobs over omdat volgens mij de named niet eerder opnieuw spawned.
Haha, ja zo'n k*hommel zijn wij inderdaad, welkom in PvP het recht van de sterkste en slimste. :*) 8) *O*

Volgens mij snap je het niet helemaal....ik heb het over supply drops niet over landmarks.
Landmarks clearen we wel helemaal, anders spawnt hij niet voor onze volgende loot run :D

[ Voor 43% gewijzigd door Griffx op 13-04-2016 11:40 ]

PC Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bellerophon

Bellerophon

Persona non grata

agoNITE schreef op woensdag 13 april 2016 @ 11:28:
[...]

Net of er een aantal Rogue gaan op GoT :p
Echt hoor :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Griffx
Ja foei, je zou toch pvp gebruiken waar het voor bedoeld is, moet er niet aan denken :P
Ricloo86 schreef op woensdag 13 april 2016 @ 11:18:
[...]

Maar die "nieuwe" groene krijg je toch bij kisten of named bosses, heb er drie via een agent te pakken gekregen.

Of zijn die zoveel slechter dan de blueprints ofzo? of is het random?
Ik ben niet heel erg bezig met de stats etc van die gear bende.
Klopt, ik was vergeten dat je deze ook kan snitchen bij agents.
Hoewel niet alle agents dat hier leuk lijken te vinden }:O

[ Voor 52% gewijzigd door Griffx op 13-04-2016 11:35 ]

PC Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heren, bedenk wel dat er maar één zin altijd van toepassing is voordat er weer een flamewar uitbreekt:

Don't hate the players, hate the game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bellerophon

Bellerophon

Persona non grata

Griffx schreef op woensdag 13 april 2016 @ 11:33:
[...]

Ja foei, je zou toch pvp gebruiken waar het voor bedoeld is, moet er niet aan denken :P
Ik kan de frustratie snappen, maar fak dat. Ik probeer alles naar de 7e hemel te schieten in de DZ :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agoNITE
Verwijderd schreef op woensdag 13 april 2016 @ 11:34:
Heren, bedenk wel dat er maar één zin altijd van toepassing is voordat er weer een flamewar uitbreekt:

Don't hate the players, hate the game.
Vaak is het voor mijn gevoel ook Kill or be killed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Titus
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 08:58
[...]

Peer, voordat je begint te wijzen, als je goed gelezen zou hebben zie je dat het hier gaat om de boss van een supply drop, niet van een camp. Die supply drops zijn time based events.

Ik ben het met je eens over normale camps, ik snap die mensen ook niet want ze snijden ook zichzelf in de vingers.
jantje 2 schreef op woensdag 13 april 2016 @ 11:02:
Gisteren de nieuwe incursion gedaan met een groepje waarbij alleen de group leader de missie al gehaald had en de weekly reward dus al binnen had gekregen.

Nadat wij hem completed hadden kregen de personen die hem voor de 1ste keer deden niet de weekly reward. Het enige was de drop van de boss, dus één HE item en 1 groen item.

Iemand anders dit probleem ook al gehad, of hebben we net pech met een bugged game?
Las op het forum dat meer mensen er last van hebben ja. Super zuur, wat een idiote bug. Massive diet veel goed, maar testen niet.

[ Voor 35% gewijzigd door Titus op 13-04-2016 11:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bellerophon schreef op woensdag 13 april 2016 @ 11:35:
[...]

Ik kan de frustratie snappen, maar fak dat. Ik probeer alles naar de 7e hemel te schieten in de DZ :9
exactly
- Perongelijk rogue gaan bestaat niet >:)
- Solo in DZ is vragen om geraped te worden
- Provoceren en uitdagen dat ik rogue ga? prima, vang mijn sticky maar eens
- Bekende uit friendslist, leuk O-)
Any player you encounter in the Dark Zone is potentially hostile, unless you become friends and party up. There are no safeguards against player attack.
ga eens dayz spelen :X

[ Voor 18% gewijzigd door himlims_ op 13-04-2016 11:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bellerophon

Bellerophon

Persona non grata

himlims_ schreef op woensdag 13 april 2016 @ 11:40:
[...]

exactly
Ben nu al een paar keer rogue gegaan omdat een vriend van mij een granaat gooide en dacht 'dat het nog wel kon'.

Resultaat, ik aan het schelden over de headset en hij hard aan het lachen :') #FML

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Griffx
[...]

exactly

[...]

Heerlijk toch, dat is nou het leuke aan de DZ.

Of snel op een agent schieten als je team een safehouse in wil gaan en dan een timer hebben en niet kunnen zeiken of roken :D

[ Voor 28% gewijzigd door Griffx op 13-04-2016 11:48 ]

PC Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P33R
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 23-05 14:13
Griffx schreef op woensdag 13 april 2016 @ 11:30:
[...]

Haha, ja zo'n k*hommel zijn wij inderdaad, welkom in PvP het recht van de sterkste en slimste. :*) 8) *O*

Volgens mij snap je het niet helemaal....ik heb het over supply drops niet over landmarks.
Landmarks clearen we wel helemaal, anders spawnt hij niet voor onze volgende loot run :D
ah in that case blijf je toch een hommel :+ verkeerd gelezen dus ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Griffx
P33R schreef op woensdag 13 april 2016 @ 11:46:
[...]

ah in that case blijf je toch een hommel :+ verkeerd gelezen dus ;)
Geen probleem hoor, ik ben het graag, zeker als je leuke loot bij je hebt :+

PC Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dopiej
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 20-11-2024
[...]

exactly

[...]

Hehe en jou sticky's doen pijn :O
Bekende uit friendlist is leuk :P (VincentNL en icnnl) zeker als je voor de grap een HE van ze jat (voor patch 1.1) :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

die supplydrops zijn sowieso poep dus zonde van de tijd. Zie ik iemand die snel alle kistjes wilt openen terwijl we in battle zijn met een boss dan gaat ie er zelf ook lekker bij liggen. :+

btw die nieuwe AUG is een musthave!

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 13-04-2016 11:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Griffx schreef op woensdag 13 april 2016 @ 11:45:
[...]

Heerlijk toch, dat is nou het leuke aan de DZ.

Of snel op een agent schieten als je team een safehouse in wil gaan en dan een timer hebben en niet kunnen zeiken of roken :D
party leaven wanneer iemand een GS item heeft bij extraction - verder niets doe (of wel >:))

met zn 4e achter 1 persoon aan lopen, verder he-le-maal niets doen. it freaks m out 8)7

wat ik ook een heerlijke klootzak actie vind; in DZ02 helemaal west (bij die cleaners) omhoog klimmen bij de west-lootcrate en dan achter de hoogste (groene)kistjes zitten; wachten tot party komt om de cleaners/boss te killen. Dan halve wege dat gevecht op hun rogue gaan. WTF?! just happend?
Dopiej schreef op woensdag 13 april 2016 @ 11:51:
Hehe en jou sticky's doen pijn :O
Bekende uit friendlist is leuk :P (VincentNL en icnnl) zeker als je voor de grap een HE van ze jat (voor patch 1.1) :P
maxed out skill; een lvl31+ agent ken ik net niet one-shotten

[ Voor 17% gewijzigd door himlims_ op 13-04-2016 11:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

32 named bosses zouden 32 item level droppen, tot nu toe geen enkele 32 item level drop gezien.
Supply drops kun je blijven looten zelfs als men rogue gaat tegen je, als iemand probeert te extracten wordt je zwaar interupt, niet met supply crates.
Vraag me af hoe lang het duurt voor dat mensen gaan klagen dat ze supply crate clearen en ander crate loot, en dat je er niks tegen kun't doen zelfs niet rogue gaan een optie is.

Mischien relevant maar dit is hoe ik voel over carrots in the division.
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/V0qvtpS.jpg

Ik heb liever 1 32 item level drop dan 4 high-ends die altijd rotte appels zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Griffx
Verwijderd schreef op woensdag 13 april 2016 @ 11:55:
32 named bosses zouden 32 item level droppen, tot nu toe geen enkele 32 item level drop gezien.
Supply drops kun je blijven looten zelfs als men rogue gaat tegen je, als iemand probeert te extracten wordt je zwaar interupt, niet met supply crates.
Vraag me af hoe lang het duurt voor dat mensen gaan klagen dat ze supply crate clearen en ander crate loot, en dat je er niks tegen kun't doen zelfs niet rogue gaan een optie is.

Mischien relevant maar dit is hoe ik voel over carrots in the division.

Ik heb liever 1 32 item level drop dan 4 high-ends die altijd rotte appels zijn.
Ja snap ik helemaal, maar je kan de gewone loot kisten ook looten voordat de baas down is.
Daar hoorde je nooit iemand over, gewoon tactic aanpassen.
Flikken ze het bij ons, dan gaan we daar graag rogue voor.

PC Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4th
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 02-08 10:49

4th

Griffx schreef op woensdag 13 april 2016 @ 11:57:
[...]

Ja snap ik helemaal, maar je kan de gewone loot kisten ook looten voordat de baas down is.
Boss bij supply drop is niet moeilijk, die ligt binnen 2-3 sec meestal

Blij met weinig maar weinig blij | D3 <SG>Fourthaarts | Uplay x4thx | BDO family Aarts |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

4th schreef op woensdag 13 april 2016 @ 11:58:
[...]

Vind dit wel een gemiste kans. Ze hadden die supplydrops echt veel aantrekkelijker en moeilijker moeten maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

rogue gaan heeft geen nut :( zodra je loot en beschoten wordt je niet interrupt, tenzij je super snel dood gaat.
Heb echt hekel aan rogues maar dit gaat echt veelte ver.

Het ganken zelf en griefen vind ik vooral groot probleem, zodra het om loot gaat vind ik het geen probleem, maar meestal gaat het om exp.
4th schreef op woensdag 13 april 2016 @ 11:58:
[...]

heb alleen nog suply crates gedaan in dz05 en dz06 die gaan echt niet plat in 2 3 sec die lopen ook rond met balistics shields

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 13-04-2016 12:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
[...]

Was 't eerste dat ik probeerde toen ik gisteren voor het eerst een supply drop tegenkwam. Waren twee andere agents bezig met de NPCs, dus ik vroeg me af of ik de kist al kon looten: ja dat kon.

Denk alleen niet dat ik het volgende keer weer doe: de loot van de named NPC die er naast liep was beter dan wat in de kist zat (die had ik uiteraard ook getagged voor ik voor de kist ging).

Als die supply drops nou eens wat meer de moeite waard waren (betere loot) en/of dat de named NPC een sleutel voor de kist zou hebben (ipv dat iedereen 'm zo kan openen voor), dan zou het wat interessanter zijn misschien.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Griffx
NLxAROSA schreef op woensdag 13 april 2016 @ 12:08:
[...]

Als die supply drops nou eens wat meer de moeite waard waren (betere loot) en/of dat de named NPC een sleutel voor de kist zou hebben (ipv dat iedereen 'm zo kan openen voor), dan zou het wat interessanter zijn misschien.
Dit zou een goede toevoeging zijn, gooi er ook wat lvl34 spul omheen en wat drones bij.
1 drop per uur voor DZ1 en 2, DZ3 en 4 en DZ5 en 6.
Hoe hoger de DZ hoe hoger de GS op de loot, en hoe meer lvl34 mobs.

PC Specs

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Het is me nog niet gelukt maar gisteren op een stream zitten kijken hoe "simpel" de incursion eigenlijk is. 15 waves met daar tussen (w4, 8, 11 & 15) een momenten dat een NPC C4 dropt die je door een turret uit te schakelen op de APC kan plaatsten.

Blijkbaar zijn de NPC niet happerig op kelder waar de ammo crates staan in het midden van de ruimte. Hier kan je met je team campen en makkelijk overleven. Zodoende moet deze incursion voor iedereen met een gearscore van rond de 160 op hard te doen zijn.

http://teambrg.com/the-di...ncursion-hard-mode-guide/

Deze incursion had al zoveel meer kunnen zijn! Waarom kunnen de game devs. geen leukere mechanics verzinnen? Het zijn nu 15 waves met als nieuwtje "de drone" :/

Waarom komt de boss niet als juggernaut uit de APC om de turret weer aan te zetten? Vervolgens moeten wij hem proberen af te schieten maar hij is natuurlijk veel te sterk en nadat hij de turret aan heeft gezet kruipt hij al schietend terug in de APC. Dan zou het ook leuk zijn als hij tijdens waves het luik in zijn APC open doet om de .50 gun op het dak vol yolo leeg te schieten. Waar wij vervolgens op moeten reageren met sniper schoten van afstand. Als je zijn armor kapot hebt geschoten kruipt hij weer terug in de APC. Vervolgens bij de laatste wave moet hij ook het luik opengooien en die gun hanteren waardoor je niet langer enkel de turret moet uitschakelen maar ook hem moet verblinden oid om de C4 te planten. Lukt je dit dan gaat alles boem en zie je ook daadwerkelijk zijn lichaam de lucht in vliegen. Als lappen pop door de lucht, heerlijk hoe NPC's dat doen als je ze nade als ze al dood zijn! Waarom kunnen game devs deze mechanics niet verzinnen? Of welke lompe CEO houd dit tegen? Ik kan me niet voorstellen dat het dev team met voldoening op deze incursion terug kijkt.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Bullettooth
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 11-09 15:20

Bullettooth

--VR--

bbblije schreef op woensdag 13 april 2016 @ 12:27:
Het is me nog niet gelukt maar gisteren op een stream zitten kijken hoe "simpel" de incursion eigenlijk is. 15 waves met daar tussen (w4, 8, 11 & 15) een momenten dat een NPC C4 dropt die je door een turret uit te schakelen op de APC kan plaatsten.

Blijkbaar zijn de NPC niet happerig op kelder waar de ammo crates staan in het midden van de ruimte. Hier kan je met je team campen en makkelijk overleven. Zodoende moet deze incursion voor iedereen met een gearscore van rond de 160 op hard te doen zijn.

http://teambrg.com/the-di...ncursion-hard-mode-guide/

Deze incursion had al zoveel meer kunnen zijn! Waarom kunnen de game devs. geen leukere mechanics verzinnen? Het zijn nu 15 waves met als nieuwtje "de drone" :/

Waarom komt de boss niet als juggernaut uit de APC om de turret weer aan te zetten? Vervolgens moeten wij hem proberen af te schieten maar hij is natuurlijk veel te sterk en nadat hij de turret aan heeft gezet kruipt hij al schietend terug in de APC. Dan zou het ook leuk zijn als hij tijdens waves het luik in zijn APC open doet om de .50 gun op het dak vol yolo leeg te schieten. Waar wij vervolgens op moeten reageren met sniper schoten van afstand. Als je zijn armor kapot hebt geschoten kruipt hij weer terug in de APC. Vervolgens bij de laatste wave moet hij ook het luik opengooien en die gun hanteren waardoor je niet langer enkel de turret moet uitschakelen maar ook hem moet verblinden oid om de C4 te planten. Lukt je dit dan gaat alles boem en zie je ook daadwerkelijk zijn lichaam de lucht in vliegen. Als lappen pop door de lucht, heerlijk hoe NPC's dat doen als je ze nade als ze al dood zijn! Waarom kunnen game devs deze mechanics niet verzinnen? Of welke lompe CEO houd dit tegen? Ik kan me niet voorstellen dat het dev team met voldoening op deze incursion terug kijkt.
Dus er is weer een "sweetspot" c.q. "exploit" gevonden om deze incursion ook weer eenvoudig 100x achter elkaar te kunnen halen? Om vervolgens met zijn allen weer een maand lang te gaan roepen dat de content wel erg karig is? Fijn... :X

Ik ga het in ieder geval eerst maar eens zelf proberen op te lossen met 3 anderen, voordat ik deze tactieken ga overnemen.

Gravity is a habit that is hard to shake off.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bullettooth schreef op woensdag 13 april 2016 @ 12:34:
[...]

Dus er is weer een "sweetspot" c.q. "exploit" gevonden om deze incursion ook weer eenvoudig 100x achter elkaar te kunnen halen? Om vervolgens met zijn allen weer een maand lang te gaan roepen dat de content wel erg karig is? Fijn... :X

Ik ga het in ieder geval eerst maar eens zelf proberen op te lossen met 3 anderen, voordat ik deze tactieken ga overnemen.
Jup.. Ook de salvo shots van de APC na het planten van de C4 komen hier niet. Vol plempen met healing stations die kelder en enkel met 2 man eruit rennen om de C4 op te pakken en te planten. Gast op stream deed hem gisteren met 4 man die een gearscore hadden van rond de 170 binnen 1 uur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullettooth

Bullettooth

--VR--

bbblije schreef op woensdag 13 april 2016 @ 12:38:
[...]

Jup.. Ook de salvo shots van de APC na het planten van de C4 komen hier niet. Vol plempen met healing stations die kelder en enkel met 2 man eruit rennen om de C4 op te pakken en te planten. Gast op stream deed hem gisteren met 4 man die een gearscore hadden van rond de 170 binnen 1 uur.
Dat zal vast niet de intentie van de devs geweest zijn.

En wat betreft het invoeren van andere mechanics, er komen nog 3 expansions uit voor mensen die daar ook flink voor betaald hebben. Wellicht komt daar ook nog wel iets qua mechanics in mee wat wel echt "nieuw" is? Laten we niet vergeten dat dit een "free" update was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bullettooth schreef op woensdag 13 april 2016 @ 12:41:
[...]

Dat zal vast niet de intentie van de devs geweest zijn.

En wat betreft het invoeren van andere mechanics, er komen nog 3 expansions uit voor mensen die daar ook flink voor betaald hebben. Wellicht komt daar ook nog wel iets qua mechanics in mee wat wel echt "nieuw" is? Laten we niet vergeten dat dit een "free" update was.
Laten we niet vergeten dat we al 60€ voor een game hebben betaald die niet af is ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullettooth

Bullettooth

--VR--

bbblije schreef op woensdag 13 april 2016 @ 12:42:
[...]

Laten we niet vergeten dat we al 60€ voor een game hebben betaald die niet af is ;)
It's a work in progress... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBrut3
Verwijderd schreef op woensdag 13 april 2016 @ 11:55:
Bron? Ik heb alleen gelezen dat ze meer PC droppen.
Afaik zijn DZ drops voormalig itemlvl 30, challenging missies 31 en Incursion 32. Misschien dat je met geluk in de DZ een 31 of 32 drop krijgt maar dat zal net zo zeldzaam zijn als een HE drop voor de update.

Dus de groene set items in de DZ zijn vele malen zwakker dat die je tijdens Incursion kan krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn3gG3l
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 16-09 18:19
Ubisoft en EA, altijd hetzelfde verhaal, had je kunnen weten voor je em kocht. Ik ben zelf niet tegen DLC maar dat season pass verhaal vind ik toch vaak wat lame. Meestal is die content al grotendeels klaar maar releasen ze het expres niet. Heb mijn versie voor 40 euro gekocht en nog geen season pass. Vind het wel een leuk spel maar speel het niet uren achter elkaar. Heb het al paar weken en nog niet eens level 30. Die 40 euro zal het wel waard zijn voor mij.

Steam: Sneggel Origin: Waus82

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TgR_KILLER
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 10-09 22:38
bbblije schreef op woensdag 13 april 2016 @ 12:42:
[...]

Is dat tegenwoordig eigenlijk niet altijd met alle games zo ? alleen bij sommige noemen ze het dan day one release, of beta.. of early access of... zoals DayZ SA al jaren te koop is maar nog lang niet af is.

Anyhow, thats how it is. Kunnen erover klagen maar dat helpt weinig..

Vanavond nog maar eens kijken of ik mijn gear wat aan kan passen.. Nog even wat Hard missies doen (dailies iig) en misschien die incursion dan nog is proberen.

AMD Ryzen 5 2600, 8 GB RAM, GigaByte GTX1050Ti 4G, MSI B450M, 970 EVO 500GB+160 GB, CM 550watt, AOC 24”
Lenovo IdeaPad Pro 5 14APH8, AMD Ryzen 7 7840HS, 32GB RAM, 1TB SSD

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Hier heb je alvast het glas, bier komt er aan! Dat is dan 3€ aub.
TgR_KILLER schreef op woensdag 13 april 2016 @ 12:47:
[...]

Is dat tegenwoordig eigenlijk niet altijd met alle games zo ? alleen bij sommige noemen ze het dan day one release, of beta.. of early access of... zoals DayZ SA al jaren te koop is maar nog lang niet af is.

Anyhow, thats how it is. Kunnen erover klagen maar dat helpt weinig..

Vanavond nog maar eens kijken of ik mijn gear wat aan kan passen.. Nog even wat Hard missies doen (dailies iig) en misschien die incursion dan nog is proberen.
Jammer genoeg wel. Stomme is dat de meerderheid (ik ook want ik speel het al dagen) er mee akkoord gaat.

YouTube: Hey Division, See Ya Next Year? 100% de waarheid!

[ Voor 63% gewijzigd door bbblije op 13-04-2016 12:49 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Looney1984
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 00:54
Bullettooth schreef op woensdag 13 april 2016 @ 12:34:
[...]

Jammer dat mensen altijd zoeken naar glitches, gisteren incursion 3x gedaan the normal way!
Eerste 2 keer gingen we er vrij makkelijk doorheen!
Derde keer was 1 team genoot dood gegaan op een vervelende spot, na half uur proberen te reviven en vele downs kregen we hem omhoog en hebben we voor de 3x het behaald.

3e x gaf dan wel een goed gevoel! Was enorm hectisch met veel spawns!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullettooth

Bullettooth

--VR--

bbblije schreef op woensdag 13 april 2016 @ 12:48:
[...]

Hier heb je alvast het glas, bier komt er aan! Dat is dan 3€ aub.
Bijna goed, ik denk alleen dat het eerder andersom is. Hier heb je het bier, kijk maar hoe je het meeneemt. :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Bullettooth schreef op woensdag 13 april 2016 @ 12:50:
[...]

Bijna goed, ik denk alleen dat het eerder andersom is. Hier heb je het bier, kijk maar hoe je het meeneemt. :+
Een leeg glas met vooruitzicht op bier, daar blijf je op wachten. Maar bier in je schoot geworpen, daar word je enkel blij van als het bij 75DD naast je op het terras is!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Gisteren ook na enig gevloek de incursion kunnen afronden, vooral die megabommetjes kunnen een pain in the ass zijn, zeker als je op t zelfde moment ook nog eens ge-electroshocked wordt door drones en onder vuur word genomen door shotgunners.

Heb bij de derde poging mijn gear helemaal aangepast naar healer met redelijk wat skillpower. Drie man knallen en ik maar healen.

Hebben geen gebruik gemaakt van de sweetspot in t midden (omdat we dat simpelweg niet wisten) en wisten ook niet dat tijdens de wave 4,8,11 en 15 de enemies eindeloos blijven respawnen :) Tijdens deze waves is t dus slimmer om zo snel mogelijk die bom te planten anders schiet je je een ei lek.

Gaat een speler dood dan spawnt ie volgens mij na t einde van de wave weer gewoon. Drones kun je btw stunnen maar zijn redelijk eenvoudig uit de lucht te schieten.
bbblije schreef op woensdag 13 april 2016 @ 12:53:
[...]

Een leeg glas met vooruitzicht op bier, daar blijf je op wachten. Maar bier in je schoot geworpen, daar word je enkel blij van als het bij 75DD naast je op het terras is!
Volgens mij heb jij juist teveel gedronken???? Genoeg dingen die beter kunnen in de game, maar t vergelijken met een leeg glas bier dan ben je toch van de zotte :+

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 13-04-2016 13:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricloo86
Krijg uit meerdere hoeken te horen dat er enkel handschoenen groen in DZ vallen..... :(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Ricloo86 schreef op woensdag 13 april 2016 @ 13:02:
Krijg uit meerdere hoeken te horen dat er enkel handschoenen groen in DZ vallen..... :(
en mutsen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robinez
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 11:59
Ricloo86 schreef op woensdag 13 april 2016 @ 13:02:
raar,
ik had gisteren vele blauwe, paarse en gele items (bij named bosses) kwa drops. Ik heb geen enkele groene drop gehad gisteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBrut3
Set items groene items noemen kan best wat verwarring opleveren :+ Gezien groen al bestond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agoNITE
robinez schreef op woensdag 13 april 2016 @ 13:16:
[...]

raar,
ik had gisteren vele blauwe, paarse en gele items (bij named bosses) kwa drops. Ik heb geen enkele groene drop gehad gisteren.
Stomme vraag misschien, maar dropt er eigenlijk reguliere groene gear in DZ of alleen Gear set pieces? Het is mij gisteren helemaal ontgaan, alles wat groen was en dropte heb ik laten liggen. Volgens mij wel 8~10 stuks laten liggen :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Equazor_
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 14:47
agoNITE schreef op woensdag 13 april 2016 @ 13:29:
[...]

Stomme vraag misschien, maar dropt er eigenlijk reguliere groene gear in DZ of alleen Gear set pieces? Het is mij gisteren helemaal ontgaan, alles wat groen was en dropte heb ik laten liggen. Volgens mij wel 8~10 stuks laten liggen :'(
Als het om groene items gaat voor het killen van mobs dan is het waarschijnlijk low end groen, voor het killen van named elites zouden het wel Groene Set Items kunnen zijn.

[ Voor 4% gewijzigd door Equazor_ op 13-04-2016 13:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricloo86
TheBrut3 schreef op woensdag 13 april 2016 @ 13:28:
Set items groene items noemen kan best wat verwarring opleveren :+ Gezien groen al bestond.
Zal het inderdaad set items noemen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Een comment over rotte appels is voldoende om een ban tot 27 april te krijgen, ze houden echt niet van feedback blijkbaar, en doen telkens maar liegen.
Dit was over feedback van supply drops die alleen maar crap droppen / en named die verkeerde loot droppen, natchai via tweet zegt dat het wel klopt dat het maar een kans is en niet en gegarandeerde drop, waarom zou ik nog dz05/dz06 doen of challenge modes doen als ik zelfde loot krijg in dz02/dz02/dz03 en harde missies ?

Slaat nergens op, de carrot in the division is niks anders dan een rotte appel.

Zelfde over craften je kun't wel 32 item level blueprints krijgen maar drops ho maar, dat zegt toch al voldoende ze willen niet dat je craft, maar geven je als enige optie crafting, waar slaat dit op.

[ Voor 73% gewijzigd door Verwijderd op 13-04-2016 13:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• watercoolertje

watercoolertje

Untertitel

agoNITE schreef op woensdag 13 april 2016 @ 13:29:
[...]

Volgens mij is een GS item alleen in je inventory groen, maar als het op de grond ligt is het dacht ik geel of paars (net hoe goed het is), ik had er gisteren 1 te pakken terwijl ik groene items op de grond ook gewoon laat liggen :D

Ze droppen zeer zeker wel in de DZ dus, want ik speel dat bijna alleen (hoewel ik nu genoodzaakt ben om andere dingen te doen voor betere gear).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBrut3
Ik snap je rage niet?
DZ en hard missies zijn itemlevel 30. Misschien dat er kleine kans is op een hogere drop, dat weet ik niet zeker. Dus vooral GS 163 voor HE en 191 voor set.
Challenging missies krijg je altijd sowieso een itemlevel 31, dus GS 182 voor HE of 214 voor set.
Incursion heb je kan (of zekerheid?) op een itemlevel 32, dus GS 204 voor HE of 240 voor set.

Ik heb nergens gelezen dat er in de DZ massa's aan itemlevel 32's gaan droppen, staat ook niet in de patchnotes. Ik lees alleen dat er meer PC gedropt gaat worden als je dieper komt en dat is volgens mij ook zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik lees net op Twitter en Reddit dat ze er als de kippen bij waren om de HE loot drops (4 stuks, de glimlach op mijn gezicht toen dit gebeurde) van de challenging missies aan te passen. De enige manier voor casual spelers die niet constant afgeschoten willen worden om fatsoenlijke gear te krijgen/craften hebben ze hier mee weg genomen :/ Challenging bied nu dus niets meer dan een hard missie, en is enkel interessant als het een daily is.

Ik heb redelijk wat plezier als ik speel, maar dit gaat niet de goede kant op! Hoe fucking saai is het om in de offline map supplies te zoeken!?! Dan kan je toch beter een challenging missie doen, het spel beter leren, 4 drops krijgen waar je er mss 1 van kan gebruiken. De rest deconstructen om betere gear te kunnen craften! De balans is er helemaal uit, DZ lijkt meer op farmsville op het moment. Iedereen rent het zelfde rondje, kom je een agent tegen kan je hem maar beter uitnodigen of killen anders loop jij je loot mis.

[ Voor 29% gewijzigd door bbblije op 13-04-2016 14:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deem
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 05-09 11:13

Deem

Ontcijfer mij!

Geen challenging missions vandaag?! Grrrrr :(

"May our framerates be high and our temperatures low."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BastiaanCM
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 16-09 20:27
watercoolertje schreef op woensdag 13 april 2016 @ 14:13:
[...]
Volgens mij is een GS item alleen in je inventory groen, maar als het op de grond ligt is het dacht ik geel of paars (net hoe goed het is), ik had er gisteren 1 te pakken terwijl ik groene items op de grond ook gewoon laat liggen :D

Ze droppen zeer zeker wel in de DZ dus, want ik speel dat bijna alleen (hoewel ik nu genoodzaakt ben om andere dingen te doen voor betere gear).
Nee, gearset items zijn donkergroen, ook als ze op de grond liggen. Overigens word 'GS' meer gebruikt voor GearScore dan GearSet of wat je ook bedoelt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als je hele dag lexington challenge doet en niet 1 item level 32 ziet zegt al voldoende.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Griffx
bbblije schreef op woensdag 13 april 2016 @ 14:20:
Ik lees net op Twitter en Reddit dat ze er als de kippen bij waren om de HE loot drops (4 stuks, de glimlach op mijn gezicht toen dit gebeurde) van de challenging missies aan te passen. De enige manier voor casual spelers die niet constant afgeschoten willen worden om fatsoenlijke gear te krijgen/craften hebben ze hier mee weg genomen :/ Challenging bied nu dus niets meer dan een hard missie, en is enkel interessant als het een daily is.

Ik heb redelijk wat plezier als ik speel, maar dit gaat niet de goede kant op!
Zit er geen verschil in gearscore dan tussen de HE uit challenging en HE uit hard?
Als dat zo is, dan zou alleen de PC de toegevoegde waarde zijn.
Ben benieuwd.

PC Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Deem schreef op woensdag 13 april 2016 @ 14:22:
Geen challenging missions vandaag?! Grrrrr :(
https://twitter.com/TheDi...status/720151755535872000 Compleet bizarre reactie!
Griffx schreef op woensdag 13 april 2016 @ 14:25:
[...]

Zit er geen verschil in gearscore dan tussen de HE uit challenging en HE uit hard?
Als dat zo is, dan zou alleen de PC de toegevoegde waarde zijn.
Ben benieuwd.
Ja 163 of 182, maar een broodje poep blijft een broodje poep, ook met appelmoes. Ik had zo'n plezier met deze game, en de vooruitzichten waren zo goed! De patch zag er zo goed uit op papier, maar supply drop valt tegen, incursion is een gemiste kans, crafting is nu compleet zaad. Het enige wat er van over blijft zijn de HE drops van named enemys, maar ook deze glimlach hebben ze kapot geslagen met de hotfix!

[ Voor 58% gewijzigd door bbblije op 13-04-2016 14:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shoombak
  • Registratie: September 2008
  • Niet online
Zal wel te maken hebben met de 4x HE drop. Maargoed ik had al zo'n vermoeden, 1 incursion toevoegen gaat het verschil niet maken. Het spel kan mij al niet meer boeien eigenlijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rebbelx
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 13:42
Spelen jullie infeite alle missies ? Ik ben nu lvl 15 en heb nog niet alles gedaan in de zone waar je begint, gevolg is dat ik daar nu amper nog xp haal om te levellen...Ik moet mij maw nu begeven naar de zone gelijk aan mijn level maar sla ik dan geen hoop content van de game over ?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• watercoolertje

watercoolertje

Untertitel

BastiaanCM schreef op woensdag 13 april 2016 @ 14:23:
[...]

Nee, gearset items zijn donkergroen, ook als ze op de grond liggen. Overigens word 'GS' meer gebruikt voor GearScore dan GearSet of wat je ook bedoelt :P
Je hebt gelijk, maar geen idee hoe ik er aan gekomen ben, misschien in paniek iets opgepakt ergens ofso (of samen met een gele/paarse waardoor de stapel misschien die kleur krijgt?) xD

GearSet inderdaad, handig die afkortingen O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb nog niet gecheckt maar is dark zone rank account wide nu ? beetje belachelijk als niet zo is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op woensdag 13 april 2016 @ 14:35:
Heb nog niet gecheckt maar is dark zone rank account wide nu ? beetje belachelijk als niet zo is.
Gezien de ontwikkelingen denk ik niet dat dit account wide is. Dat zou betekenen dat je met een nieuwe char technisch gezien heel de DZ kan overslaan.

[ Voor 3% gewijzigd door bbblije op 13-04-2016 14:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wauzer
  • Laatst online: 03-04 17:37
Zijn er eigenlijk wel xbone spelers die samen willen spelen?
Met name door de DZ toeren...

PSN: Wauzer010

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jirnsum
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 14:20
Rebbelx schreef op woensdag 13 april 2016 @ 14:32:
Spelen jullie infeite alle missies ? Ik ben nu lvl 15 en heb nog niet alles gedaan in de zone waar je begint, gevolg is dat ik daar nu amper nog xp haal om te levellen...Ik moet mij maw nu begeven naar de zone gelijk aan mijn level maar sla ik dan geen hoop content van de game over ?!
Ikzelf heb het rustig aan gedaan en lekker alle missies gespeeld zonder heel erg te focussen op supersnel levellen.

Steam profiel UPlay JirnsumNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rebbelx
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 13:42
Jirnsum schreef op woensdag 13 april 2016 @ 14:40:
[...]

Ikzelf heb het rustig aan gedaan en lekker alle missies gespeeld zonder heel erg te focussen op supersnel levellen.
Ok, probleem is echter dat ik regelmatig de melding krijg dat mijn items te laag zijn voor het level dat ik al ben en ik dus maw naar andere gebieden moet gaan op highere gear te kunnen ontvangen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Earlier today when screenshots of the 4x loot appeared, I thought: That makes sense, it's challenge mode, after all. But now this? I could understand reducing to 2 or 3 but 1? That's hardly worth the effort, especially with the Phoenix Credits nerfs to daily rewards as well.

To those who say it's fine because Challenge Modes can be run through fast remember: Those of us who can blow through Challenge Modes in 20 minutes likely don't need the gear because we're already geared 182+. This change penalizes people who are (rightfully) using challenge modes to gear up to be ready for incursions. Us '20 minute' runners were just using the rewards for crafting mats and this change means we can get more yellows to turn into mats faster by solo spammng hard modes.
De wereld word gek! http://forums.ubi.com/sho...47febe5404c630d3ba06c467a

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBrut3
Rebbelx schreef op woensdag 13 april 2016 @ 14:43:
Ok, probleem is echter dat ik regelmatig de melding krijg dat mijn items te laag zijn voor het level dat ik al ben en ik dus maw naar andere gebieden moet gaan op highere gear te kunnen ontvangen...
Kan je gewoon negeren.
Je moet spelen zoals je het zelf prettig vindt. Er droppen vanzelf items met een hoger level.
Persoonlijk heb ik alle main missies wel gedaan, maar alle side missies of evenementen niet. Ook al die telefoontjes en missing persons heb ik niet, dat boeit me ook he-le-maal niets. Maar ik ken ook mensen die echt alles hebben verzameld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
TheBrut3 schreef op woensdag 13 april 2016 @ 14:46:
[...]

Kan je gewoon negeren.
Je moet spelen zoals je het zelf prettig vindt. Er droppen vanzelf items met een hoger level.
Persoonlijk heb ik alle main missies wel gedaan, maar alle side missies of evenementen niet. Ook al die telefoontjes en missing persons heb ik niet, dat boeit me ook he-le-maal niets. Maar ik ken ook mensen die echt alles hebben verzameld.
Side missies kan je beter wel doen, hierdoor ga je van safe-house naar safe-house wat je ook door de gebieden heen leid. Zo zit je nooit op een plek waar je nog niet klaar voor bent lvl of gear wise. Ook krijg je voor deze missies goede gear en blue-prints, waardoor je niet steeds dit soort meldingen krijgt.

Hier en daar een encounter doen kan ook geen kwaad! Anders kom je op het einde punten te kort om je base af te maken. Als 30 snel je hier dan wel door heen, maar het is een stuk saaier!

[ Voor 10% gewijzigd door bbblije op 13-04-2016 15:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bbblije schreef op woensdag 13 april 2016 @ 14:53:
[...]

Side missies kan je beter wel doen, hierdoor ga je van safe-house naar safe-house wat je ook door de gebieden heen leid. Zo zit je nooit op een plek waar je nog niet klaar voor bent lvl of gear wise. Ook krijg je voor deze missies goede gear en blue-prints, waardoor je niet steeds dit soort meldingen krijgt.

Hier en daar een encounter doen kan ook geen kwaad! Anders kom je op het einde punten te kort om je base af te maken. Als 30 snel je hier dan wel door heen, maar het is een stuk saaier!
Bovendien krijg je voor veel sidemissies behoorlijk wat XP wat makkelijk kan zijn als je naar een volgend hoger geranked gebied wilt gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nvm :)

[ Voor 99% gewijzigd door Verwijderd op 13-04-2016 15:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jirnsum
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 14:20
TheBrut3 schreef op woensdag 13 april 2016 @ 14:46:
[...]
Maar ik ken ook mensen die echt alles hebben verzameld.
Guilty as charged ;) Ik wilde het hele background verhaal kennen ;) En de side story van de kerel die denkt dat ie superheld is vond ik hilarisch :P

Steam profiel UPlay JirnsumNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Jirnsum schreef op woensdag 13 april 2016 @ 15:07:
[...]

Guilty as charged ;) Ik wilde het hele background verhaal kennen ;) En de side story van de kerel die denkt dat ie superheld is vond ik hilarisch :P
Sowieso is het hele verhaal prachtig! En jammer dat het zo weg gemoffeld is. Die intel zou een belangrijkere rol moeten spelen in jouw zoektocht naar de eerste wave.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TgR_KILLER
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 10-09 22:38
Jirnsum schreef op woensdag 13 april 2016 @ 15:07:
[...]

Haha, ik ben ook al ver.. nou ja. moet nog een 70 dingen ofzo xD maar goed, ik pik ze wel door elkaar op.. nog spannender om de verhaal lijnen aan elkaar te knopen.

Ik heb alle Main missies af, alle encounters af.. side missies af.. ben nu bezig met die telefoontjes enzo.

AMD Ryzen 5 2600, 8 GB RAM, GigaByte GTX1050Ti 4G, MSI B450M, 970 EVO 500GB+160 GB, CM 550watt, AOC 24”
Lenovo IdeaPad Pro 5 14APH8, AMD Ryzen 7 7840HS, 32GB RAM, 1TB SSD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bbblije schreef op woensdag 13 april 2016 @ 14:40:
[...]

Gezien de ontwikkelingen denk ik niet dat dit account wide is. Dat zou betekenen dat je met een nieuwe char technisch gezien heel de DZ kan overslaan.
Leuk tijd om hele dag te gaan ganken in dark zone met alt.
Pagina: 1 ... 92 ... 111 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Het is niet de bedoeling om hier te slowchatten of offtopic posts te plaatsen. Dit kan in 1 van de 2 verschillende Discord channels. Countdown timers/posts zijn ook ongewenst. Deze post heeft wat meer informatie over wanneer er gespeeld kan worden

Ook is dit topic niet bedoeld voor de verzendervaring bij verschillende webshops. Daarvoor is genoeg te vinden in het shopping forum (SF). Er zijn problemen met gold editions van bol.com. Deze zijn per ongeluk allemaal geannuleerd, maar zijn gewoon nog te bestellen

Je kunt je hier aanmelden voor de spelerslijst