Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op woensdag 13 april 2016 @ 15:22:
[...]

Leuk tijd om hele dag te gaan ganken in dark zone met alt.
Blablabla.

Wacht gearscore komt pas vanaf lvl 30. Deze vlieger gaat niet op.

Maar dan nog snap ik niet waarom iemand dan beter kan ganken? Je krijgt betere DZ gear als je een hoger lvl bent, lvl's zijn niet account wide dus hij moet net als jij weer grinden voor betere stats.

[ Voor 81% gewijzigd door bbblije op 13-04-2016 15:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deem
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 05-09 11:13

Deem

Ontcijfer mij!

bbblije schreef op woensdag 13 april 2016 @ 14:26:
[...]

https://twitter.com/TheDi...status/720151755535872000 Compleet bizarre reactie!

[...]

Ja 163 of 182, maar een broodje poep blijft een broodje poep, ook met appelmoes. Ik had zo'n plezier met deze game, en de vooruitzichten waren zo goed! De patch zag er zo goed uit op papier, maar supply drop valt tegen, incursion is een gemiste kans, crafting is nu compleet zaad. Het enige wat er van over blijft zijn de HE drops van named enemys, maar ook deze glimlach hebben ze kapot geslagen met de hotfix!
Dit is gewoon belachelijk... dus dit is hun manier van fixen. Ze gooien nu bewust de boel maar offline...

"May our framerates be high and our temperatures low."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bbblije schreef op woensdag 13 april 2016 @ 15:29:
[...]

Wacht gearscore komt pas vanaf lvl 30. Deze vlieger gaat niet op.
gear kun je swappen via stash, en zonder rank boeit een penalty ook niet, dus lekker griefen in de dark zone, das dan ook de reden waarom zou verwachten dat zo iets account wide is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op woensdag 13 april 2016 @ 15:32:
[...]

gear kun je swappen via stash, en zonder rank boeit een penalty ook niet, dus lekker griefen in de dark zone, das dan ook de reden waarom zou verwachten dat zo iets account wide is.
Op lvl 30 word je dan toch met je gearscore in de hoogste bracket geknald. Probeer daar maar is te ganken in je 1tje.

het lijkt me juist een groter probleem onder de lvl 30, als je op je lvl 19 alle high end gear uit de DZ hebt kunnen kopen omdat je main DZ rank 99 is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• watercoolertje
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 09:23

watercoolertje

Untertitel

bbblije schreef op woensdag 13 april 2016 @ 15:36:
[...]

Op lvl 30 word je dan toch met je gearscore in de hoogste bracket geknald. Probeer daar maar is te ganken in je 1tje.

het lijkt me juist een groter probleem onder de lvl 30, als je op je lvl 19 alle high end gear uit de DZ hebt kunnen kopen omdat je main DZ rank 99 is.
Gearscore word enkel bij LVL30 gebruikt om je in te delen?

(16 x 300Wp) 4800Wp + (sinds 14 feb 2023) (7 x 405Wp) 2835Wp = 7635Wp @Zuid op 4.5kW omvormer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBrut3
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 12:16
watercoolertje schreef op woensdag 13 april 2016 @ 15:39:
Ja, omdat gear pas vanaf level 30 GS krijgt. Daarvoor heb je gewoon de levels.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
watercoolertje schreef op woensdag 13 april 2016 @ 15:39:
[...]
Van wat ik uit de patch notes lees heb je enkel gear score na lvl 30 toch? Dit is een end-game indicator.
Gear Score can only be increased by equipping new gear with a higher Score value. Any gear you find or earn after reaching level 30 will have a Gear Score associated with it. You can compare your existing gear to assess whether the new item has a better score or not.

http://www.accelerated-id...ets-how-do-they-work.aspx
Hoe meer ik lees hoe debieler de patch wordt. Het is toch eigenlijk ook al bizar dat deze incursion binnen no-time gefarmed word. Dag 2 en mensen lopen al full green rond :/ Ze maken het moeilijker voor beginnende spelers om fatsoenlijke gear te krijgen, maar als je dat eenmaal hebt. Dan ben je binnen no-time full gear-set green. Pre-patch lvl 32 gear spelers zijn nu al weer klaar, en pre-patch lvl 30 purple gear spelers waren halverwege maar staan nu weer onderaan de berg :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bbblije schreef op woensdag 13 april 2016 @ 15:36:
[...]

Matchmaking grouped je ook met mensen lager dan 161 dus dat werkt op moment niet, zo lang de leader maar 161+ is kun je altijd samen joinen, maar als leader lager is dan 161 zit leader in zijn eentje in dark zone en de rest in 161+ bracket.
En ganken in dark zone is makkelijker dan je denkt, vooral nu die rehabilitated bug is gefixed.
bbblije schreef op woensdag 13 april 2016 @ 15:47:
[...]

Van wat ik uit de patch notes lees heb je enkel gear score na lvl 30 toch? Dit is een end-game indicator.

[...]

Hoe meer ik lees hoe debieler de patch wordt. Het is toch eigenlijk ook al bizar dat deze incursion binnen no-time gefarmed word. Dag 2 en mensen lopen al full green rond :/ Ze maken het moeilijker voor beginnende spelers om fatsoenlijke gear te krijgen, maar als je dat eenmaal hebt. Dan ben je binnen no-time full gear-set green. Pre-patch lvl 32 gear spelers zijn nu al weer klaar, en pre-patch lvl 30 purple gear spelers waren halverwege maar staan nu weer onderaan de berg :?
Yup de gap wordt alleen maar groter en dat is nergens voor nodig, er zijn nu al veel cheese tactics voor incursions zal ze niet noemen omdat niemand er om vraagt, zelf nog geen incursions gedaan.
Weekly reward kun je krijgen zo lang leader die nog niet gehad heeft, waarschijnelijk is dat ook de reden dat nu iedereen al in greens rond loopt.

[ Voor 42% gewijzigd door Verwijderd op 13-04-2016 16:03 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jirnsum
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 16-09 14:52
Net mijn eerste twee succesvolle solo uitstapjes in de DZ gedaan. En: Nomad vest gescoord :)

Steam profiel UPlay JirnsumNL

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Verwijderd schreef op woensdag 13 april 2016 @ 15:55:
[...]
Weekly reward kun je krijgen zo lang leader die nog niet gehad heeft, waarschijnelijk is dat ook de reden dat nu iedereen al in greens rond loopt.
Note: Any items available via vendor if not appears now, will be available in another restock. Thank you.
Additional non-Gear Set info: Warlord is a drop from Incursion Challenging. I know, it's tough, and you deserve to have that

Striker's Battlegear
Chest
Incursion reward - Hard
Backpack
Incursion reward - Hard
Knee
Incursion reward - Challenging
BoO Vendor (Blueprint, Level 32 Item)
Larae Barett (Lexington - Challenging)
Finch (Lincoln - Challenging)
Gloves
Supply Drop
Named Enemies (DZ)
Larae Barett (Lexington - Challenging)
Finch (Lincoln - Challenging)
Mask
BoO Vendor (Blueprint, Level 32 Item)
Holster
Incursion reward - Hard

Tactician's Authority
Chest
Incursion reward - Hard
Backpack
Incursion reward - Hard
Knee
Keller (Warrengate - Challenging)
BoO
Gloves
Supply Drop
Named Enemies (DZ)
Keller (Warrengate - Challenging)
Mask
BoO
Holster
Incursion reward - Hard

Sentry's Call
Chest
Incursion reward - Hard
Backpack
Incursion reward - Hard
Knee
Hornet (Consulate - Challenging)
BoO
Gloves
Supply Drop
Named Enemies (DZ)
Hornet (Consulate - Challenging)
Mask
BoO
Holster
Incursion reward - Hard

Path of the Nomad
Backpack
Named Enemies (DZ) and Supply Drop
Vest
Mask
Knee Pads
DZ06 Safehouse (Level 30 + Level 31 Blueprints)
Excluded from Named Enemies (DZ) and Supply Drop. Aka, "they won't drop".
Gloves
DZ06 Safehouse (Level 30)
Holster
Level 31 Blueprint currently on sale in DZ06 Safehouse
Excluded from Named Enemies (DZ) and Supply Drop. Aka, "they won't drop".

Other than Knee Pad and Gloves, everything else are rumored to be found in Named Enemies (DZ) and Supply Drop. I'll need some proof to confirm.

https://www.reddit.com/r/...ain_gear_sets_11_edition/

[ Voor 5% gewijzigd door bbblije op 13-04-2016 16:42 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NLKornolio
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 16-09 08:14

NLKornolio

BF3/BF4: NLKornolio

Kreeg net mailtje ubisoft, bla bla bla,

Your bulletspons power = 284 vijanden gedood - 10393 headshots :9
10393 headshots - 284 vijanden gedood = Bulletspons

[ Voor 19% gewijzigd door NLKornolio op 13-04-2016 16:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

caanova1984 schreef op woensdag 13 april 2016 @ 16:39:

En hoeveel headshot kills ? :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zionrage
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 19-08 19:51
visboer32 schreef op woensdag 13 april 2016 @ 10:54:
[...]

Probeer eens de toetscombie alt + enter, hier had ik namelijk eerst ook last van (maximaliseren werkte niet) en deze toetscombi wel.
Als ik bovenstaande probeer, sluit het spel ook af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReQuiem83
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 02-10-2023
Hele dag Lex runs gedaan met matchmaking. Steeds weer met Chinezen/jappeners/koreaanen (geen idee welke) opnieuw opstarten en ja hoor weer en boel lag. Hit reg die 1 sec achter loopt. Verzoek was om ip adressen niet te blokkeren. Zorg dan dat we op europese servers terecht komen. (Morgen maar eens die ip range blokeren)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Lizardz
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 07:54
Weet iemand welke underbarrel er onder de Tactical M1911 (Sidearm) past?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lizardz schreef op woensdag 13 april 2016 @ 19:16:
Weet iemand welke underbarrel er onder de Tactical M1911 (Sidearm) past?
Pistols kunnen alleen een mini laser ofzo, als het goed is heb je er een van lvl 13 oid die je kan craften. Zijn zo goed als niet te vinden op lvl 30

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Oké! Incursion op hard in 2 uur gedaan! Met 2 bekende en een random Amerikaan. Gear score van ons zat rond de 170. Als je weet wat je doet is het absoluut te doen, zeker als je terug valt naar de kelder! Al met al toch een leuke en intense ervaring, maar vooralsnog een gemiste kans door Massive. Met betere gear loop je er zo doorheen, zonder dat de game mechanics je uitdagen en/of spelers rollen van belang zijn. Het is enkel van belang dat de gene die de c4 plaatsen en turret uitzetten genoeg surviverbility hebben.

Helaas waren de gearpieces voor iedereen onbruikbaar.

Ik heb momenteel een redelijke hybrid build 140k - 80k -30k. Pulse en heal, die door een combinatie van talents en gear kort achter elkaar te spammen zijn (helaas nog niet directo). De perfecte roll op m'n vector/mp5/aug ook nog niet te pakken. Craften is echt een hell! De combinatie van talents is ook wel rare. Fierce, coolheaded (determineren) & self-preserved. Zou mijn build helemaal geweldig maken! Meer haste op mijn gear en dan pulse spammen en critten maar!

Momenteel 57% crit chance en 83% crit dmg, 105% hs dmg. Pulse geeft een extra 32% crit chance en 60% crit dmg. Als een mes door boter! Straks met betere gear moet dit een heerlijke triage/pulse support hybrid zijn!

Edit: even een "mythbusters" vraagje. Denken jullie dat je build/stats je crafting beïnvloeden? Stel je bent dps specced, dat je meer wapens rolt met crit, hs, damage talents? etc.

Double-Edit: die hard gamers konden voor de hotdog de incursion ook farmen door mega dps te doen aan de APC. Zodoende hoefde je de C4 niet te plaatsen en kon je een hoop waves vermijden. Daarom lopen er al sommige full-sets rond. Lekker exploits abusen!

[ Voor 14% gewijzigd door bbblije op 14-04-2016 01:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferry05
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 24-04 20:13
Beste ben nu eindelijk level 30. Hebben jullie advies hoe ik aan een goede wapen kan komen. Ik kan ook geen blueprints kopen bij advanced weaponry.

Ow zie het al. Alleen geen phoenix credits.

[ Voor 13% gewijzigd door Ferry05 op 14-04-2016 01:01 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• spartacusNLD
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 16-09 12:56

spartacusNLD

This is Sparta!!

Afbeeldingslocatie: https://cdn.discordapp.com/attachments/106009449864417280/169926387434520577/unknown.png`

:+ gear set OP.. massive please fix 8)

[ Voor 13% gewijzigd door spartacusNLD op 14-04-2016 01:20 ]

Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReQuiem83
Welke is dat :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TgR_KILLER
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 10-09 22:38
bbblije schreef op donderdag 14 april 2016 @ 00:04:
Oké! Incursion op hard in 2 uur gedaan! Met 2 bekende en een random Amerikaan. Gear score van ons zat rond de 170.

Double-Edit: die hard gamers konden voor de hotdog de incursion ook farmen door mega dps te doen aan de APC. Zodoende hoefde je de C4 niet te plaatsen en kon je een hoop waves vermijden. Daarom lopen er al sommige full-sets rond. Lekker exploits abusen!
Ja.. duurde even maar we kwamen er wel doorheen. Met nog een betere 4de moet dat zeker wel beter gaan.. en deels is het gewoon luck hebben.. ben benieuwd hoeveel mensen hem al op challenging hebben gedaan toen hij bugged was...

ennuh hotdog? :p

als er iets te abusen is dan doen mensen dat.. dat zijn helaas wel dezelfde mensen die daarna klagen dat er zo weinig content is haha.

ach ik ben voorlopig nog lang niet klaar.. craften is idd well verschrikkelijk atm.. zou allemaal niet zo erg zijn als je sneller betere rolls kreeg of 2/3 dingen op armor kon recalibraten.. nu had ik gewoon 2 set items die in alle opzichten meer ruk waren dan mijn he..

AMD Ryzen 5 2600, 8 GB RAM, GigaByte GTX1050Ti 4G, MSI B450M, 970 EVO 500GB+160 GB, CM 550watt, AOC 24”
Lenovo IdeaPad Pro 5 14APH8, AMD Ryzen 7 7840HS, 32GB RAM, 1TB SSD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bellerophon
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 14-09 21:56

Bellerophon

Persona non grata

Gast :D :')

PSN: Bellerophon-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tito129
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 16-09 19:56
Jij hebt gister avond nog tijd over gehad;)
Maar top! striker outfit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rebbelx
  • Registratie: April 2010
  • Nu online
Lol...als ik dit alles zie... +400k dps WTF?! Ok ik ben nog maar lvl16 maar dan nog...hoeveel uuuuuren steken jullie niet in dit spel :s

Gisteren in de base of operations een vector kunnen maken, meteen wat meer dps erbij...Maar heb nog veeeeel werk voor de boeg als ik deze stats bekijk :s

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twammo
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 25-08 15:09

Twammo

PSN: rtwouda

Dit moet bijna wel een fout zijn. Maatje van mij had dit gisteren ook (300K+ dps) en nadat hij opnieuw ingelogd had was het weer normaal (120k+ dps).

Maar als het bij jou nog steeds zoveel is dan: 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shoombak
  • Registratie: September 2008
  • Niet online
uitgespeeld :D :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Volvo EX30 SMER Core - Wallbox Pulsar Plus 22kW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Griffx
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 21-07 09:52
Gisteren 2x gekilld door manhunters.
Na de 2de keer mijn build aangepast naar 180K DPS en 110K health, en toen alle 4 met een maatje kapot geschoten.

Direct nadat ze spawnden gingen ze weer manhunt, weer afgeschoten, en dit ging nog 2x door.
Later kwamen we ze in DZ6 tegen, 1 was er down, dus (dacht netjes te zijn) zat hem te reviven, schoten de andere 3 me in mijn rug :') soort pussy ambush.

Binnen een half uur 41 sleutels extra geloot 8)

7 supply drops gisteren, 14x paars :X

[ Voor 25% gewijzigd door Griffx op 14-04-2016 09:14 ]

PC Specs

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Arrahant
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 25-08 10:53
Wij hadden de incursion gisteren in 25 minuten clear. Ga in die uitsparing in de vloer staan en blijf steeds terugvallen op die plek. Wees agressief en kill de mannetjes zsm zodat je nooit twee waves in een fase krijgt. Defensieve supers bewaren voor het teruglopen naar de uitsparing nadat je de bom hebt geplant. Twee spelers aan iedere kant wanneer je je moet verplaatsen.

Al met al is dit bij lange na niet zo vet als een Destiny raid lol.

[ Voor 24% gewijzigd door Arrahant op 14-04-2016 09:14 ]

Steam: Arrahant | PSN: Arrahant84 | XBL: Arrahant | Origin: Arrahant | Nintendo: Arrahant

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• wrvk82
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 04-11-2023
Gister voor mijzelf tot de conclusie gekomen dat de Game gewoon dood is. De update is waardeloos en het biedt echt totaal geen plezier meer.

Behalve dat je je even gek laat maken door nieuwe gear en een hoger item level is er verder echt geen fuck aan.

Die gaat de kast in. |:(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bellerophon

Bellerophon

Persona non grata

wrvk82 schreef op donderdag 14 april 2016 @ 09:16:
Gister voor mijzelf tot de conclusie gekomen dat de Game gewoon dood is. De update is waardeloos en het biedt echt totaal geen plezier meer.

Behalve dat je je even gek laat maken door nieuwe gear en een hoger item level is er verder echt geen fuck aan.

Is natuurlijk volledig een mening en niet een feit

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Griffx

Doei, en bedankt voor de constructieve bijdrage aan het forum :F

PC Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bellerophon

Bellerophon

Persona non grata

Griffx schreef op donderdag 14 april 2016 @ 09:23:
[...]

Doei, en bedankt voor de constructieve bijdrage aan het forum :F
Inderdaad ;)

Bedoel met The Division/Diablo 3 kan ik nog steeds bad shit crazy gaan als ik betere gear krijg. Zal ook altijd zo blijven. Vind ook dat The Division meer overeenkomsten heeft met Diablo dan Destiny. Just my two cents.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ricloo86
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 14-11-2024

Doei

PSN: Ricloo86
Check mijn Virtual Photography account op Insta (ricloo86)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• benjamin19
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 29-07 19:22
caanova1984 schreef op woensdag 13 april 2016 @ 16:39:

ik hoor meerdere mensen over die mails, ik heb er zelf nog geen een gehad? hoe krijg ik die mailtjes ?

Acties:
  • +1 Henk 'm!
SPARTA-gearset confirmed!!!!

⭐Game Profiles: 🕹️Steam - 🎮PSN - 🇪🇦 GoT_Hollandhards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joenino
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 10:01
Weet iemand of de striker set al generft is? Stond eerst + 100% crit hit damage en nu nog maar +50% ? Of komt het omdat ik nog maar 1 214 piece heb?

Lian Li OI11 - Ryzen 9 5900x - 32GB DDR 4 - RX9070XT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• looyenss
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 15-09 18:59
Joenino schreef op donderdag 14 april 2016 @ 09:46:
Weet iemand of de striker set al generft is? Stond eerst + 100% crit hit damage en nu nog maar +50% ? Of komt het omdat ik nog maar 1 214 piece heb?
they fixed it..

https://division.zone/items/gear-sets/strikers-battlegear/

Energie idioot | Gek op gelijkspanning | DC-pel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joenino
Aaaah "fixed" dus. Dit voelt een beetje als Blizzard die DK's eerst mee laat komen om ze nog geen dag later keihard droog in hun R.. laat ook maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Northside
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 29-06-2023
Dusseh... wat moet je nou doen als je een casual speler bent met een gear score van 153? Niet over de 160 heen gaan lijkt me, want dan ben je in de dz kansloos. Maar wat moet je dan doen om betere gear te krijgen? Daily challenges is het enige, als ze je daar mee willen hebben met je lage gear score? Of valt er nog wat goeds te craften? Wat is de weg voorwaarts?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4th
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 02-08 10:49

4th

Northside schreef op donderdag 14 april 2016 @ 10:04:
Dusseh... wat moet je nou doen als je een casual speler bent met een gear score van 153? Niet over de 160 heen gaan lijkt me, want dan ben je in de dz kansloos. Maar wat moet je dan doen om betere gear te krijgen? Daily challenges is het enige, als ze je daar mee willen hebben met je lage gear score? Of valt er nog wat goeds te craften? Wat is de weg voorwaarts?
DZ met je lagere bracket, gele items bewaren in je stash en niet in je inventory (anders gaat je gearscore voor dz bracket omhoog) tot je daar redelijke gear hebt en dan met 180 ofzo de dz in met je gele gear

Blij met weinig maar weinig blij | D3 <SG>Fourthaarts | Uplay x4thx | BDO family Aarts |

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Daily hard moeten ook lukken! Welk platform speel je? We zoeken nog een 4de op de ps4 ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
doe wat dailies? kill wat bosses (in dz), bemachtig wat phoenix credits. koop daarmee fancy-blue-printje in de base, craft (set)item ... gear-lvl omhoog

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferry05
Is er ook een andere manier om die vector blueprint te krijgen. Of moet ik per se met phoenix credits kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jantje 2
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 13:36
Yep 4 strikes en 2 sentry gearsets, precies hetgene wat mij ook het meest broken lijkt.
- 50% crit damage
- 30% headshot damage
- 20% armor damage
- 20% elite damage

En nog die speciaal op de set van striker, maar of die goed werkt dunno ik spray altijd zo veel. Gisteren alleen nog maar de mask kunnen craften met max rolls op crit chance en stamina in mijn geval. Dus ik ben nog wel ff bezig met de maxed gearset te halen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• looyenss
  • Laatst online: 15-09 18:59
-nevermind-

[ Voor 97% gewijzigd door looyenss op 14-04-2016 10:24 ]

Energie idioot | Gek op gelijkspanning | DC-pel

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ferry05 schreef op donderdag 14 april 2016 @ 10:21:
Is er ook een andere manier om die vector blueprint te krijgen. Of moet ik per se met phoenix credits kopen.
blueprints koop je altijd (met phoenix/dz/e-credits) dit in tegenstelling tot iedere andere rpg, droppen ze niet :+

een vector zelf, kan wel dorppen (uit kist, missie reward of drop bij boss/npc) of soms ook te koop in je base of in safehouses. maar dat alleen de gun zelf, recipe koop je bij die tech-guy

Acties:
  • +3 Henk 'm!
Iemand loot dopamine nodig? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 08:33

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Holy fucktard.. Nice!
en dat met relatief lage firearms ook nog.. Puur door de set bonussen dus?

Dropt er in de DZ nou ook GS182 loot? Ik heb tot nu toe enkel GS163 gezien en dat was allemaal in DZ06..

[ Voor 13% gewijzigd door Angeloonie op 14-04-2016 10:55 ]

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ricjuh
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 07-09 14:11

ricjuh

Make each day your masterpiece

Ferry05 schreef op donderdag 14 april 2016 @ 10:21:
Ik zou je aanraden om missies en DZ te spelen, ik heb gisteren een AUG en M1A drop gekregen met Brutal en Fierce talent. Aangezien het craften nu vrij prijzig is geworden.

https://steamcommunity.com/id/r1cjuh/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferry05
ricjuh schreef op donderdag 14 april 2016 @ 11:00:
[...]

Ik zou je aanraden om missies en DZ te spelen, ik heb gisteren een AUG en M1A drop gekregen met Brutal en Fierce talent. Aangezien het craften nu vrij prijzig is geworden.
Bedankt. Het probleem is dat zij mij snel afknallen tijdens het wachten op de helikopter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Griffx
Angeloonie schreef op donderdag 14 april 2016 @ 10:55:
[...]

Holy fucktard.. Nice!

Dropt er in de DZ nou ook GS182 loot? Ik heb tot nu toe enkel GS163 gezien en dat was allemaal in DZ06..
Zeker, heb al diversen GS182 weapons en gear pieces gehad.
Maar wel met scavenger aan op 140%.
Zou meer kans moeten geven op hogere GS.

PC Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Meer info omtrent characters die vermist werden:
Ubi_Yannick schreef op woensdag 13 april @ 16:58
Agents,

Some of you reported that their characters went missing after Update 1.1. Our team has identified and fixed the source of this issue to ensure that your characters could be correctly restored.

The issue was caused by a malfunctioning server that couldn’t synchronize character data correctly and corrupted them instead. The game client was unable to read this corrupted data, and simply assumed that the character didn’t exist. Once this has been identified, we were able to restore the server to its normal functions, thus ensuring that the issue will no longer occur for other players.

For those who experienced the issue: your character is not gone. We are currently working on a fix that should make it available shortly. Implementing this fix will require a server downtime, and we will let you know when we are ready to perform it.
Please note however that in order to make your character available, we will need to restore the latest uncorrupted save of your entire account, which happened during the server maintenance of April 12. In other words, your character will be back just as you left it on April 12 at 9am CEST | 3am EDT | 12am PDT. You will lose any progress made on this character or any other one from the same account between April 12 and the next maintenance. This only applies to players who have been affected by the missing character issue.

We apologize for the inconvenience and want to thank you for your understanding and your help in identifying this issue.

The Division Team

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Angeloonie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 08:33

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Ktenolix schreef op donderdag 14 april 2016 @ 11:28:
Meer info omtrent characters die vermist werden:

[...]
Lol:
You will lose any progress made on this character or any other one from the same account between April 12 and the next maintenance
M.a.w., mocht je een alt hebben die niet werkt, maar met je main inmiddels volle sets hebben, dan ben je dat mooi kwijt :')

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Capa
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 12:43
Angeloonie schreef op donderdag 14 april 2016 @ 11:32:
[...]

Lol:

[...]

M.a.w., mocht je een alt hebben die niet werkt, maar met je main inmiddels volle sets hebben, dan ben je dat mooi kwijt :')
Kunnen ze nog een hoop leren van Blizzard, alles was terug te halen, ongeacht wat je zelf verkloot had of gewoon spontaan verdwenen of nooit ontvangen. Items waren altijd nog te vinden in de Maelstrom :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Capa schreef op donderdag 14 april 2016 @ 11:40:
[...]

Kunnen ze nog een hoop leren van Blizzard, alles was terug te halen, ongeacht wat je zelf verkloot had of gewoon spontaan verdwenen of nooit ontvangen. Items waren altijd nog te vinden in de Maelstrom :+
is toch wel ander kaliber game/uitgever; maandelijks inkomsten, echte RPG, maar ook blizzard had een hoopo te leren. heb voornamelijk vanilla gespeeld, maar hun core-elementen zijn ook wel paar keer door de versnipperaar geweest voordat het is geworden wat nu is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spartacusNLD
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 16-09 12:56

spartacusNLD

This is Sparta!!

himlims_ schreef op donderdag 14 april 2016 @ 09:34:
[...]

SPARTA-gearset confirmed!!!!
Angeloonie schreef op donderdag 14 april 2016 @ 10:55:
[...]

Holy fucktard.. Nice!

Set Bonus (2):
+20% Enemy Armor Damage

Set Bonus (3):
+50% Critical Hit Damage

Set Bonus (4):
Talent | Shooter
Every consecutive hit deals 1% more damage. Stacks up to 100%. Missing shots drops bonus by 2%. Bonus is reduced by 1% every second.

maar je moet er wel een wapen voor hebben wat lekker accurate en stable is.. het beste wat tot nu toe werkt is met mijn navp mp5 (1050 rpm) van dichtbij iets neerschieten.. de buff daarmee naar 100% brengen en vervolgens los gaan.. wat je wel echt goed moet doen is NIET misschieten.. dan is je buff zo weer weg :) het vereist dus nog wat skill om die buff hoog te houden.. Vanmorgen wat CM gedaan en moet er nog veel aan werken :+
zeker niet.. lees hierboven :) en dan is er nog de versie van GS 240.. die is nog weer veel sterker.. :+ i want that now.. die drop 100% in de incursion challange mode
Rebbelx schreef op donderdag 14 april 2016 @ 08:19:
Lol...als ik dit alles zie... +400k dps WTF?! Ok ik ben nog maar lvl16 maar dan nog...hoeveel uuuuuren steken jullie niet in dit spel :s

Gisteren in de base of operations een vector kunnen maken, meteen wat meer dps erbij...Maar heb nog veeeeel werk voor de boeg als ik deze stats bekijk :s
Het was voor mij een combinatie van precies op het juiste moment veel tijd hebben.. ben dan ook maar een arme student en die hebben natuurlijk geen klap te doen heel de dag :> denkt aan alle tentamens die volgende week zijn :'(

@all: die 445K dps staat niet vast he.. dat is gewoon t aantal wat ik krijg met maximale buffs :) maar dat maakt het hebben van 4 stukken striker gear niet minder OP 8) mijn standaard dps is 225K op dit moment ;)

[ Voor 40% gewijzigd door spartacusNLD op 14-04-2016 12:15 ]

Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Blijf zolang mogelijk in de lowlevel bracket en level in de DZ tot 75.

Daarna kun je met DZ credits volgende kopen:

- de AUG en de M1A blueprint in Safehouse DZ3, met een gearscore van 204.

- eventueel backpack\kneepads\gloves blueprints met gearscore 204 in het safehouse DZ2

- en je phoenix credits spaar je op voor de Striker blueprints in de BOO (gearscore 214)

En heel veel Division Tech runs maken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bellerophon

Bellerophon

Persona non grata

Verwijderd schreef op donderdag 14 april 2016 @ 11:52:
[...]

Blijf zolang mogelijk in de lowlevel bracket en level in de DZ tot 75.

- eventueel backpack\kneepads\gloves blueprints met gearscore 204 in het safehouse DZ2

- en je phoenix credits spaar je op voor de Striker blueprints in de BOO (gearscore 214)

En heel veel Division Tech runs maken :)
Oh if only <3 I want :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beltoni
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 11:18
Ga denk ik voor de Sentry set. Striker doet uiteindelijk wel meer damage maar 45% bonus na 3 headshots is toch ook wel erg lekker. Daardoor heb je volgens mij best veel burst damage.

Al is de 3 set bonus van Striker toch wel erg lekker...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Beltoni schreef op donderdag 14 april 2016 @ 11:54:
Ga denk ik voor de Sentry set. Striker doet uiteindelijk wel meer damage maar 45% bonus na 3 headshots is toch ook wel erg lekker. Daardoor heb je volgens mij best veel burst damage.

Gewoon voor een Striker\Sentry mix gaan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiQo
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 01-09 09:27

Ik wil ze juist combineren. Nu 3 striker shizzle binnen. Nog wat sentrys te gaan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4th

4th

In grote groepen pve is strikerbeter, in kleinere patrols sentry omdat je ook met smg snel 3 headshots maakt en dan direct 10 sec lang 45% extra dmg doet ;)

Blij met weinig maar weinig blij | D3 <SG>Fourthaarts | Uplay x4thx | BDO family Aarts |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beltoni
Verwijderd schreef op donderdag 14 april 2016 @ 11:56:
[...]

Gewoon voor een Striker\Sentry mix gaan :)
Ja dat was sowieso wel het plan. Was eerst van plan om voor 4x sentry en 2x striker te gaan. De 3 set bonus van Striker is eigenlijk te lekker om te laten liggen.

Moet sowieso even kijken welke talents ik nou ga nemen. Loop nu met Pulse en First Aid omdat het in de DZ wel fijn is.. Vind Smart Cover wel een gaaf talent maar dat komt te weinig van pas...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Beltoni schreef op donderdag 14 april 2016 @ 12:04:
[...]

Ja dat was sowieso wel het plan. Was eerst van plan om voor 4x sentry en 2x striker te gaan. De 3 set bonus van Striker is eigenlijk te lekker om te laten liggen.

Moet sowieso even kijken welke talents ik nou ga nemen. Loop nu met Pulse en First Aid omdat het in de DZ wel fijn is.. Vind Smart Cover wel een gaaf talent maar dat komt te weinig van pas...
talent " blabla healing geeft reduced cooldown van skills" die vind ik erg fijn; je skill bijna continue up (of maar zeer korte cooldown)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beltoni
himlims_ schreef op donderdag 14 april 2016 @ 12:06:
[...]

talent " blabla healing geeft reduced cooldown van skills" die vind ik erg fijn; je skill bijna continue up (of maar zeer korte cooldown)
Haal even talents en skills door elkaar. Weet nog niet voor welke skills ik gear moet halen...

Weet iemand of het zo is dat je cooldowns sneller gaan als je in cover zit? Heb het niet bijgehouden maar heb het idee dat het 2x zo snel gaat.

Edit: Vind het overigens wel erg fjin om ook met een sniper rond te lopen, dan is de sentry set wel een stuk beter. Met de striker set heb je vrijwel geen voordeel van de 4 set bonus als je aan het snipen bent.

[ Voor 16% gewijzigd door Beltoni op 14-04-2016 12:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Northside
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 29-06-2023
Verwijderd schreef op donderdag 14 april 2016 @ 11:52:

260,000 - 290,000 dzcreds... Damn, dat duurt maanden met mijn casual play...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Macchill
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 17-06 07:04
Northside schreef op donderdag 14 april 2016 @ 12:37:
[...]

Daar schaar ik mij ook bij... O-)

Let op: NSFW!! | Altijd handig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ricjuh
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 07-09 14:11

ricjuh

Make each day your masterpiece

Northside schreef op donderdag 14 april 2016 @ 12:37:
[...]

Deze gear dropt nu ook random van named enemies, ik heb gister 3x lvl 204 M1A geloot en 1x AUG.
Helaas hadden 2 M1A's waardeloze talents, maar de laatste had Fierce en balanced _/-\o_

https://steamcommunity.com/id/r1cjuh/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HansAnders07
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 09:07
Macchill schreef op donderdag 14 april 2016 @ 12:39:
[...]

Daar schaar ik mij ook bij... O-)
Haha ja ik ook, kwam gister ook tot die conclusie :')
Dan maar hopen op een mooie drop.
Had gister een Socom M44 HE, maar m'n paarse M1A is beter op het moment.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLKornolio
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 16-09 08:14

NLKornolio

BF3/BF4: NLKornolio

benjamin19 schreef op donderdag 14 april 2016 @ 09:31:
[...]

ik hoor meerdere mensen over die mails, ik heb er zelf nog geen een gehad? hoe krijg ik die mailtjes ?
Waarschijnlijk gewoon de nieuwsbrieven accepteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PSYVIRII
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 08-09 21:34
ricjuh schreef op donderdag 14 april 2016 @ 12:39:
[...]

Deze gear dropt nu ook random van named enemies, ik heb gister 3x lvl 204 M1A geloot en 1x AUG.
Helaas hadden 2 M1A's waardeloze talents, maar de laatste had Fierce en balanced _/-\o_
Dan heb je geluk gehad want bij mij dropt er constant rotzooi van named enemies. Gisteren 4 uur zitten farmen en alles was laag level. Ook Gear sets zijn behoorlijk rare.

PSN: PSYVIRI (aka Lootking) | Inglourious Guardians NL (Platoon: Inglourious Guardians)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpiefox
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 16-09 13:39

Jumpiefox

Hoi ?

Gisteren ff de Challenge mode Incursion geprobeerd, viel gelijk iemand af met een DC toen met ze drieen verder gegaan...wave 14 gehaald en toen dc'de er weer iemand en wipte we, dat was zooooo kut gewoon. Geen zin meer gehad daarna, gelijk uitgelogd :P

No luck met drops so far..krijg echt alleen troep. 2 van me buddies all decked out in strikers gear die ook vette stats heft. Krijg ik steeds neppe rolls die niet eens beter zijn dan me huidige gear. Maja, als het maar goed genoeg is om challenge te farmen want uiteindelijk moet die 240gs er komen, dus niet zo erg als de gear voor nu niet optimaal is.
Hard mode wel nog een paar keer met ze 2en gecleared 8)

The first casualty in war is always the truth...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beltoni
[...]

204 items gedropped van named enemies? Niet in de DZ zeker? Heb wel 2 set gloves geloot, verder alleen maar 163 items.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Croqy
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 12-09 15:45
[...]

Geluksvogel!
Gisteren ook wat uurtjes in de DZ named enemies gefarmed, Stuk of 30 163 gear en 2 182. Waar dropten jouw 204's? Zal wel uitsluitend DZ5/6 zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jirnsum
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 16-09 14:52
Mijn Nomand vest dropte in DZ03 (terwijl ik solo een mob aanpakte)

[ Voor 36% gewijzigd door Jirnsum op 14-04-2016 15:14 ]

Steam profiel UPlay JirnsumNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ga voor de Nomad set, Crit hit chance e.d. is erg leuk maar ik heb er weinig aan als ik te snel afgemaakt word.
Ik heb de mask en gloves bij DZ06 safehouse gehaald en de blueprint voor de holster is daar ook te vinden, nu nog mazzel met een drop hebben om het setje compleet te krijgen.

Falcon Lost heb ik wel geprobeerd maar dat vond ik om eerlijk te zeggen snel saai. Ik ga ook niet voor die Gear sets dus deze heb ik snel links laten liggen.
Desondanks toch een goede update. Met de weekly en daily assignments heb je ook wat te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferry05
Wat heb ik eigenlijk aan de normale credits als je alleen iets met phoenix credits kan kopen. Ik heb nu 150.000 credits.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PSYVIRII
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 08-09 21:34
Ferry05 schreef op donderdag 14 april 2016 @ 15:29:
Wat heb ik eigenlijk aan de normale credits als je alleen iets met phoenix credits kan kopen. Ik heb nu 150.000 credits.
Recalibration kost normale credits.

PSN: PSYVIRI (aka Lootking) | Inglourious Guardians NL (Platoon: Inglourious Guardians)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4th

4th

PSYVIRII schreef op donderdag 14 april 2016 @ 15:31:
[...]

En veel, je hebt ongeveer 2-3 rolls met je 150K op een level 30 item.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PSYVIRII schreef op donderdag 14 april 2016 @ 15:31:
[...]

Yup, dat is ook het enige waar ik credits voor gebruik. Voor degene die recalibration nog niet doet. Doe het maar wel. :P Kan een slok op een borrel schelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zionrage
Verwijderd schreef op donderdag 14 april 2016 @ 15:37:
[...]

Yup, dat is ook het enige waar ik credits voor gebruik. Voor degene die recalibration nog niet doet. Doe het maar wel. :P Kan een slok op een borrel schelen.
Wat kan ik precies doen met het recalibration?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Croqy
Zionrage schreef op donderdag 14 april 2016 @ 15:41:
[...]

Wat kan ik precies doen met het recalibration?
Een stat rerollen naar een nuttiger stat. Bv stamina naar firearms, of pulse crit ipv een andere skill buff

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zionrage
Croqy schreef op donderdag 14 april 2016 @ 15:43:
[...]

Een stat rerollen naar een nuttiger stat. Bv stamina naar firearms, of pulse crit ipv een andere skill buff
Kan ik zelf de stats bepalen of gaat dat random?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joenino
4th schreef op donderdag 14 april 2016 @ 15:37:
[...]

En veel, je hebt ongeveer 2-3 rolls met je 150K op een level 30 item.
Dat si 1 keer op een 214 GS item :P kost de eerste keer 76k en 2e keer 150k.... Me geld ging hard maar het was de 10k dps boost waard :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Croqy
Zionrage schreef op donderdag 14 april 2016 @ 15:58:
[...]

Kan ik zelf de stats bepalen of gaat dat random?
Beetje van beide :) Er worden random 4 gelijksoortige stats gerolled, waar je er 1 van mag kiezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Beltoni schreef op donderdag 14 april 2016 @ 13:16:
[...]

204 items gedropped van named enemies? Niet in de DZ zeker? Heb wel 2 set gloves geloot, verder alleen maar 163 items.
Hmmm wat is je scavenging en waar was die set glove drop ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beltoni
Verwijderd schreef op donderdag 14 april 2016 @ 16:18:
[...]

Hmmm wat is je scavenging en waar was die set glove drop ?
Scavenging zit volgens mij ergens tussen de 100 en 150. Weet ik niet uit mijn hoofd. Sentry glove uit mijn eerste supply drop box en de tactician gloves kwamen van een named enemy, ergens rond DZ04 volgens mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReQuiem83
Inmiddels ook 3 striker set pieces. En niet eens een incursion run succesvol afgerond :) gewoon gecraft maar wel slechte rolls met scavaging en geen crit. Maar goed wel 35k dps omhoog. 175k / 76k / 16k nu. Nu maar focussen op betere rolls en hopelijk nog wat mooie gear vinden. Echter lang geleden dat er loot was wat ik kan gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CartmanMMA
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 12-08 15:42

CartmanMMA

Fallus Giganticus

Anderen ook moeite met inloggen op de server?

Gisteravond ruim 30 min bezig geweest om online te komen en vanavond weer hetzelfde. Elke keer dezelfde error. Ook overdag zijn er login queues of login errors.

Kom wel in m'n character screen maar daarna blijft de game hangen op connecting.

Ook merk ik dat de 1 bullet magazine fout ook nog niet gefixt is. Hoop dat ze snel een patch uitbrengen om alle kleine fouten te herstellen.

Ps: wat ik ook erg jammer vindt is de gearscore. Je wordt nu met een gescore van 189 gekickt van daily missions hard mode 🙈

[ Voor 13% gewijzigd door CartmanMMA op 14-04-2016 19:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferry05
Jongens een vraagje. Ik kan nu een augbar kopen in safehouse van dz03. Raden jullie dat aan, want ik ben ook van plan om vector te craften.

Alvast bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vuvuzela
  • Laatst online: 13:00

Vuvuzela

My spire is forming

Ferry05 schreef op donderdag 14 april 2016 @ 21:17:
Jongens een vraagje. Ik kan nu een augbar kopen in safehouse van dz03. Raden jullie dat aan, want ik ben ook van plan om vector te craften.

Alvast bedankt.
Hoeveel division tech heb je? Vector kan je makkelijker craften door de eisen. Maar de AUG is wel beter en lvl 32.

I served in a company of heroes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Hoe zit het nou met de DZ Mismatch?

Ik probeerde net met iemand samen te spelen maar we kregen steeds Mismatch.

Alle twee level 30 single player. Ik level 24 DZ. Hij 23.

Gister ging het prima, alle twee vandaag niet gespeeld, komen we vandaag in game, continu Mismatch.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TgR_KILLER
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 10-09 22:38
Donstil schreef op donderdag 14 april 2016 @ 22:19:
Hoe zit het nou met de DZ Mismatch?

Ik probeerde net met iemand samen te spelen maar we kregen steeds Mismatch.

Alle twee level 30 single player. Ik level 24 DZ. Hij 23.

Gister ging het prima, alle twee vandaag niet gespeeld, komen we vandaag in game, continu Mismatch.
Sinds de nieuwe patch telt gear score ook.. boven de 161 en eronder volgens mij.. dz rank heeft er niks mee te maken.. als je beide 30 bent kan het alleen gear score zijn.

AMD Ryzen 5 2600, 8 GB RAM, GigaByte GTX1050Ti 4G, MSI B450M, 970 EVO 500GB+160 GB, CM 550watt, AOC 24”
Lenovo IdeaPad Pro 5 14APH8, AMD Ryzen 7 7840HS, 32GB RAM, 1TB SSD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
TgR_KILLER schreef op donderdag 14 april 2016 @ 22:38:
[...]

Sinds de nieuwe patch telt gear score ook.. boven de 161 en eronder volgens mij.. dz rank heeft er niks mee te maken.. als je beide 30 bent kan het alleen gear score zijn.
Ik ben 91. Hij was op dat moment 158
Zou er dus wel om kunnen hangen.

Jammer want Ik zie mezelf niet zo 1.2.3 ineens een gear score halen van 160+

[ Voor 9% gewijzigd door Donstil op 14-04-2016 22:52 ]

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

wow striker gloves van een boss die bij supply drop stond, ik was solo dus mijn hart ging echt hart pompen van adreline, gelukkig waren alle rogues te veel bezig met supply drops, loop nu rond met 3x striker een goede roll mask een goede roll knee pads en goede roll gloves maar geen smg dmg maar health on kill, mijn gele gloves zijn beter maar die set bonus maakt het een grote upgrade.
Beltoni schreef op donderdag 14 april 2016 @ 17:57:
[...]

Scavenging zit volgens mij ergens tussen de 100 en 150. Weet ik niet uit mijn hoofd. Sentry glove uit mijn eerste supply drop box en de tactician gloves kwamen van een named enemy, ergens rond DZ04 volgens mij.
Mijn striker gloves kwamen niet van supply drop maar van de boss die er bij spawned moest dus wel extracten, vandaag wel nomad mask geloot van supply crate.

[ Voor 39% gewijzigd door Verwijderd op 14-04-2016 22:59 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Big-Opti
  • Laatst online: 16-09 22:40

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Casual Ruud
  • Registratie: Maart 2011
  • Nu online
Krijg je die items ook met terugwerkende kracht zoals bij BF ? Moet namelijk nog een season pass aanschaffen en dat zou mooi meegenomen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/JoqIGkJ.jpg
Kan vest van wel na stamina changen van electronics maar dan heb ik geen overheal meer op healing skills, super handig als je full life crit heb, overheal me zelf altijd.
Casual Ruud schreef op donderdag 14 april 2016 @ 23:33:
Krijg je die items ook met terugwerkende kracht zoals bij BF ? Moet namelijk nog een season pass aanschaffen en dat zou mooi meegenomen zijn.
Mag wel hopen vooral gezien die lockouts etc, die monthly events komen probably pas zodra alles in orde is.

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 15-04-2016 04:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vuvuzela
  • Laatst online: 13:00

Vuvuzela

My spire is forming

[...]

Geloot = gecraft?

204 HE wapens droppen vziw alleen bij de incursion op challenge mode.

I served in a company of heroes.

Pagina: 1 ... 93 ... 111 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Het is niet de bedoeling om hier te slowchatten of offtopic posts te plaatsen. Dit kan in 1 van de 2 verschillende Discord channels. Countdown timers/posts zijn ook ongewenst. Deze post heeft wat meer informatie over wanneer er gespeeld kan worden

Ook is dit topic niet bedoeld voor de verzendervaring bij verschillende webshops. Daarvoor is genoeg te vinden in het shopping forum (SF). Er zijn problemen met gold editions van bol.com. Deze zijn per ongeluk allemaal geannuleerd, maar zijn gewoon nog te bestellen

Je kunt je hier aanmelden voor de spelerslijst