Acties:
  • +5 Henk 'm!
Voor de mensen die de Rainbow Six: Siege Tactical Suit nog niet hebben (omdat ze, net als ik, het spel niet hebben gekocht) is het nu mogelijk om hem toch te bemachtigen.

Dit weekend is R6 namelijk gratis te spelen op Steam. Het enige wat je hoeft te doen (als je uplay gekoppeld is aan steam) is het aanzetten van de download. Dan kun je de tactical suit redeemen en de download weer uitzetten.

Werkt ook op consoles. Je hoeft alleen maar op een windows pc de download aan te zetten. :)

Volvo EX30 SMER Core - Wallbox Pulsar Plus 22kW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Registratie: November 2007
  • Niet online
Ik blijf voor mijn gevoel klooien met de beste gear en mods.

Gisteren bijvoorbeeld ook dan kan ik weer kiezen tussen iets waarmee mn gezondheid met 13000 omhoog gaat en waarmee de vaardigheid omlaag gaat van 16000 naar 11000.....

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lordgandalf
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 16-09 14:45
Gisteren voor het eerst Falcon Lost geprobeerd maar dat is een damn pittige battle. Zeker omdat we vaak hadden dat mensen weer weg gingen tewijl we aan het proberen waren.

Steam: Profile / Socialclub: Profile / Uplay: minedwarf / Origin: lordgandalf3

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Donstil schreef op donderdag 14 april 2016 @ 22:51:
[...]

Ik ben 91. Hij was op dat moment 158
Zou er dus wel om kunnen hangen.

Jammer want Ik zie mezelf niet zo 1.2.3 ineens een gear score halen van 160+
gearscore zegt geen fck; ja het is een harde eis voor sommige missies/dz-zones

gisteren verre weg vaakste down gegaan maar had de hoogste gear-score (iets te fanatiek voorin/aggresief spelen werkt duidelijk niet :+)

maar ontopic; koop een gearset blueprint in de base; craft zon ding en .. gearscore is omhoog

⭐Game Profiles: 🕹️Steam - 🎮PSN - 🇪🇦 GoT_Hollandhards

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• colorsone
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 15-09 20:07
Gister voor de 3e keer incursion geprobeerd, en eindelijk gehaald! Je moet met zn alle in die kuil gaan zitten waar de 2 ammo crates staan. Dan kan je niet worden geraakt door de APC. Had een mooie drop door die missie dus wel de moeite waard!

Stats: 243k / 93k / 12k

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

colorsone schreef op vrijdag 15 april 2016 @ 08:38:
Gister voor de 3e keer incursion geprobeerd, en eindelijk gehaald! Je moet met zn alle in die kuil gaan zitten waar de 2 ammo crates staan. Dan kan je niet worden geraakt door de APC. Had een mooie drop door die missie dus wel de moeite waard!

Stats: 243k / 93k / 12k
Bedankt voor de tip, dit is zeker wel handig om te weten. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VySio
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 22:45
Verwijderd schreef op vrijdag 15 april 2016 @ 08:49:
[...]

Bedankt voor de tip, dit is zeker wel handig om te weten. :P
Waarschijnlijk ga ik het ook gebruiken om niet achter te lopen, maar ik vind het jammer dat dit er is. Er schijnt ook een glitch te zijn om de boss heel makkelijk te killen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
VySio schreef op vrijdag 15 april 2016 @ 09:01:
[...]

Waarschijnlijk ga ik het ook gebruiken om niet achter te lopen, maar ik vind het jammer dat dit er is. Er schijnt ook een glitch te zijn om de boss heel makkelijk te killen.
makkelijk, jah.. leuk :N bent al snel 45min. bezig met schieten van stickies (boring as fck)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Monda
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 15-09 00:37
Ktenolix schreef op vrijdag 15 april 2016 @ 08:03:
Voor de mensen die de Rainbow Six: Siege Tactical Suit nog niet hebben (omdat ze, net als ik, het spel niet hebben gekocht) is het nu mogelijk om hem toch te bemachtigen.

Dit weekend is R6 namelijk gratis te spelen op Steam. Het enige wat je hoeft te doen (als je uplay gekoppeld is aan steam) is het aanzetten van de download. Dan kun je de tactical suit redeemen en de download weer uitzetten.

Werkt ook op consoles. Je hoeft alleen maar op een windows pc de download aan te zetten. :)
Al 20 min aan 't zoeken naar naar de link voor gratis downloaden, ook op de ubisoft site, maar tevergeefs... Jij een idee?

PSN: Mondaatje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LordKnox
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 08-09 20:43

LordKnox

Opperbaas.

himlims_ schreef op vrijdag 15 april 2016 @ 09:13:
[...]

makkelijk, jah.. leuk :N bent al snel 45min. bezig met schieten van stickies (boring as fck)
Gisteren ook geprobeerd. Met 3 man bijna 2 uur bezig geweest. We hadden wat lage elec stats :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Monda schreef op vrijdag 15 april 2016 @ 09:23:
[...]

Al 20 min aan 't zoeken naar naar de link voor gratis downloaden, ook op de ubisoft site, maar tevergeefs... Jij een idee?
Uplay client op PC -> spellen -> gratis spellen -> R6. (start via steam).
Of via Steam R6 opzoeken in Store.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jirnsum
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 16-09 14:52
iamjustin schreef op vrijdag 15 april 2016 @ 09:23:
[...]

Gisteren ook geprobeerd. Met 3 man bijna 2 uur bezig geweest. We hadden wat lage elec stats :+
Jullie laten het echt klinken als iets waar ik mijn tijd aan wil besteden... :P

Steam profiel UPlay JirnsumNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 08:33

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Ktenolix schreef op vrijdag 15 april 2016 @ 09:30:
[...]

Uplay client op PC -> spellen -> gratis spellen -> R6. (start via steam).
Of via Steam R6 opzoeken in Store.
Cheers voor de tip!

Gisteren met een clubje 2x de Incursion gedaan, 1x Hard en 1x Challenging.

Paar upgrades erbij gekregen in de vorm van set, qua stats niet optimaal maar setbonussen helpen op zich wel. Ook wat items gekregen van teamgenoten :) Heb nu 3x Strikers en nog 1 item nodig voor Sentry's.

Vanmorgen even de DZ ingegaan om de daily (3 div tech farmen) te halen, alle boxes waren telkens leeg. Even uitgelogd en opnieuw er in hielp een beetje, paar wat meer verstopte kistjes waren nog vol :)
Toen kreeg ik ook een supply drop vlakbij, alleen was dat een beetje vaag.
Ik ben er met mijn ultimate naartoe gerend en heb de crate geextract (2x crap paars), maar toen bleef de timer doorgaan en kreeg ik even later de melding dat een andere agent een extract gedaan had.
Vallen er meerdere kisten oid?

[ Voor 61% gewijzigd door Angeloonie op 15-04-2016 09:42 ]

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Het kan zijn dat de reward al unlocked bij het starten van de download. Andere mensen hebben aangegeven dat dit pas gebeurd bij het opstarten van het spel. Bij mij is het laatste volgens mij het geval (alleen kan ik op het werk het spel niet downloaden :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Angeloonie schreef op vrijdag 15 april 2016 @ 09:39:
[...]Vallen er meerdere kisten oid?
3 stk volgens mij; wat een goed werkende tactiek lijkt te zijn; krijg je melding van supply drop; ga naar de DZ uitgang. Ga de DZ uit; kijk op map waar supplydrop komt. Fast travel naar de DZ ingang, dichtbij de supplydrop... dikke kans dat je als eerste bent :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

himlims_ schreef op vrijdag 15 april 2016 @ 09:49:
[...]

3 stk volgens mij; wat een goed werkende tactiek lijkt te zijn; krijg je melding van supply drop; ga naar de DZ uitgang. Ga de DZ uit; kijk op map waar supplydrop komt. Fast travel naar de DZ ingang, dichtbij de supplydrop... dikke kans dat je als eerste bent :+
Het mooie was dat hij dropte waar ik al bezig was met clearen. Komt er een treintje van de named Elite + vriendjes dwars door het strijdveld heenlopen, met daarachter nog een zooi paarse enemies die van een heel stuk verder achter de trein aanliepen :')
Ze waren dus met elkaar bezig en ik kon redelijk ongestoord naar de kist.

Balen dat ik niet wist dat er 3 waren, anders had ik ze allemaal gehad ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joenino
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 10:01
Gister maar wat challenge modes gedaan aangezien Falcon Lost echt niet te doen is met zo maar wat randoms (was elke keer als laatste over en tsjah in je eentje een hele wave neer krijgen is erg lastig :P).

Weer een strike vest gekregen welke wel gelijk Firearms had en de 12.5% more damage talent en 10% more incomming damage. Nu dus op 180k dps 68k sta en 15k elec. Fully buffed ga ik nu over de 300k dps heen :P Dat ramt best lekker weg moet ik zeggen :D

Gister in Challenge mode een wedstrijdje gedaan welke sniper uit de groep de hoogste crit kan maken :D gewonnen met net geen miljoen headshot crit :P Moet wle zeggen dat als je groep weet wat ze doen dat je overal lekker door heen ga. Russian Consolate in 10 minuten was erg lekker.

Lian Li OI11 - Ryzen 9 5900x - 32GB DDR 4 - RX9070XT

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Joenino schreef op vrijdag 15 april 2016 @ 10:11:
Gister maar wat challenge modes gedaan aangezien Falcon Lost echt niet te doen is met zo maar wat randoms (was elke keer als laatste over en tsjah in je eentje een hele wave neer krijgen is erg lastig :P).

Weer een strike vest gekregen welke wel gelijk Firearms had en de 12.5% more damage talent en 10% more incomming damage. Nu dus op 180k dps 68k sta en 15k elec. Fully buffed ga ik nu over de 300k dps heen :P Dat ramt best lekker weg moet ik zeggen :D

Gister in Challenge mode een wedstrijdje gedaan welke sniper uit de groep de hoogste crit kan maken :D gewonnen met net geen miljoen headshot crit :P Moet wle zeggen dat als je groep weet wat ze doen dat je overal lekker door heen ga. Russian Consolate in 10 minuten was erg lekker.
gisteren mijn eerste 1000k hit (smartcover + pulse + tactical-link + 3x set buff + crit-bonus) en toen 1 million headshot :P *O* M44 sniper

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

himlims_ schreef op vrijdag 15 april 2016 @ 09:13:
[...]

Ik heb een keer die Incursion geprobeerd waarna ik al snel zoiets had van, ja lekker boeiend dit.
Ik ga echt niet twee uur een bloedsaaie wave modus doen om betere gear te krijgen. dan craft ik liever of ren ik rond in de DZ.. Als alle volgende incursions zo zijn sla ik ze liever over..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Niet online
Wij hadden gisteren ook een supply drop, kregen 2 van ons een 'lichtgroene handschoen' zeg maar alleen het was niet duidelijk wie precies de loot van ons pakte omdat we er met 3 man tegelijk omheen stonden.

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• watercoolertje
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 09:23

watercoolertje

Untertitel

himlims_ schreef op vrijdag 15 april 2016 @ 09:49:
[...]

Dat werkt alleen als je niks bij je hebt wat je wilt behouden en nog moet extracten, wel al paar keer kunnen doen. De drop zelf vind ik niet zo boeiend overigens maar de boss en de spelers die er op af komen :D

(16 x 300Wp) 4800Wp + (sinds 14 feb 2023) (7 x 405Wp) 2835Wp = 7635Wp @Zuid op 4.5kW omvormer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• watercoolertje

watercoolertje

Untertitel

Wii4all schreef op vrijdag 15 april 2016 @ 10:24:
Wij hadden gisteren ook een supply drop, kregen 2 van ons een 'lichtgroene handschoen' zeg maar alleen het was niet duidelijk wie precies de loot van ons pakte omdat we er met 3 man tegelijk omheen stonden.
Volgens mij krijgt iedereen loot hoor, gisteren pakte ik ze allemaal en de ene keer dat ik hem niet pakte maar mn teammate wel kreeg ik geowon loot in mn scherm (net als bij een extraction komt het dan ff in beeld)...

(16 x 300Wp) 4800Wp + (sinds 14 feb 2023) (7 x 405Wp) 2835Wp = 7635Wp @Zuid op 4.5kW omvormer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joenino
himlims_ schreef op vrijdag 15 april 2016 @ 10:16:
[...]

gisteren mijn eerste 1000k hit (smartcover + pulse + tactical-link + 3x set buff + crit-bonus) en toen 1 million headshot :P *O* M44 sniper
Ik heb nog geen set bonussen :P En heb even uit me hoofd een custom m44 :) Zit nog te hopen op een M1A HE met ongeveer dezelfde damage waarde dan kan je ze namelijk achter elkaar blijven maken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Capa
  • Registratie: November 2002
  • Nu online
Mijn Vector begint een beetje achter te lopen op de DPS schaal, wat is nu na de patch het beste wapen om te craften al je unlucky bent met de drops? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• moosterbaan
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 07-05 14:40

moosterbaan

Gamerstag: cusmar21

Goeie vraag. Ik heb het zelfde probleem. Ik ben dan wel level 171, maar ik heb nog steeds niet het gevoel dat ik die gele elites makkelijk aan kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4th
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 02-08 10:49

4th

MP5 is te craften zonder div tech tegenwoordig. Sommigen vinden de Vector fijner, ben zelf voor de MP5 maar dat is maar net wat je prefereert.

Blij met weinig maar weinig blij | D3 <SG>Fourthaarts | Uplay x4thx | BDO family Aarts |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

watercoolertje schreef op vrijdag 15 april 2016 @ 10:36:
[...]De drop zelf vind ik niet zo boeiend overigens maar de boss en de spelers die er op af komen :D
Twee keer een drop geopend en ik kreeg paarse meuk. Doe het ook meer om de bosses en eventueel gasten die rogue gaan afknallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• moosterbaan

moosterbaan

moosterbaan schreef op vrijdag 15 april 2016 @ 10:49:
Goeie vraag. Ik heb het zelfde probleem. Ik ben dan wel level 171, maar ik heb nog steeds niet het gevoel dat ik die gele elites makkelijk aan kan.
Wat ik vergeten ben om te zeggen dat ik een assault rifle liberator en smg apc heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carthrax
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 09:11
Wel jammer dat Bliss op Hard mode geen HE laat vallen. Gelukkig laten de andere 2 named bosses wel HE spul vallen maar toch jammer dat de eind baas dat niet doet.
Ik had de Tenebrae gemaakt en ondanks dat ik de bolt action prefereer schiet deze toch ook best lekker.

Zit nu al op 172 en nog geen challenge mode gezien. Misschien toch maar eens proberen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

moosterbaan schreef op vrijdag 15 april 2016 @ 10:57:
[...]

Wat ik vergeten ben om te zeggen dat ik een assault rifle liberator en smg apc heb.
Wat zijn je dps/health stats ed? Let er wel op dat accuracy mods DPS kunstmatig verhogen. Dit omdat de game ervan uitgaat dat je met meer accuracy meer headshots maakt. Wat lang niet altijd het geval is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The.Sticky
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 10-09 14:34
Ben nog niet eens in de gelegenheid geweest om de Incursion te spelen deze week, maar als het goed is vanavond eindelijk wel tijd voor :) Ik ben wel op Discord te vinden in ieder geval. Zou het wel tof vinden om met wat Tweakers een (aantal) ronde(s) er doorheen te gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkElement
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 12-07 12:53
Da's lekker! 2 High End M1A's in 2 dagen :D gisteren een uurtje DZ, dropte er een Socom M1A van een named, en vandaag een Classic M1A uit de daily.

Gear | Last.fm | twitch.tv

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gebruikt iemand überhaupt shotguns? Ze schijnen vooral voor PvP erg handig te zijn en ik ben gewoon beroerd met de Marksman rifles, headshots zijn niet m'n ding zeg maar..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vegetto
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 11-09 10:14
Capa schreef op vrijdag 15 april 2016 @ 10:43:
Mijn Vector begint een beetje achter te lopen op de DPS schaal, wat is nu na de patch het beste wapen om te craften al je unlucky bent met de drops? :+
vraag ik me ook af, diverse vectors gevonden in dz allemaal 162.. ik wil m eigenlijk niet craften omdat ik de ammo te weinig vind schiet nu nog met mp 5 ook in 160 range.. weet niet wat te maken

droppen er eigenlijk ook in de 180 range in dz? die fatsoenlijk zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op vrijdag 15 april 2016 @ 11:25:
Gebruikt iemand überhaupt shotguns? Ze schijnen vooral voor PvP erg handig te zijn en ik ben gewoon beroerd met de Marksman rifles, headshots zijn niet m'n ding zeg maar..
Sowieso als sidearm, p90 hanteer ik regelmatig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ambi
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 05-05 08:14

ambi

IGN: EvulKlowne

vegetto1983 schreef op vrijdag 15 april 2016 @ 11:29:
[...]
Midas (GS 182) dropt in DZ. Ik heb er eentje met heel goede talents, heeft grotere clip dan vector, maar wel wat lagere dmg. In combinatie met one is none talent verbruik je veel minder kogels. Ik zal niet snel terug gaan naar een Vector :)

Steam/uPlay: EvulKlowne

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• moosterbaan

moosterbaan

Misschien moet ik toch maar eens op zoek gaan naar die Midas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferry05
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 24-04 20:13
Vuvuzela schreef op donderdag 14 april 2016 @ 22:07:
[...]

Hoeveel division tech heb je? Vector kan je makkelijker craften door de eisen. Maar de AUG is wel beter en lvl 32.
De aug die ik heb gekocht was denk een simpele highend. Te koop voor 18k dz funds. Hiernaast heb ik ook een FAL HE alleen ben er niet mee tevreden.

Ik twijfel nu welke wapen ik moet gaan craften. Blackmarket AK 47, Liberator of de vector.

Iemand die advies kan geven?

[ Voor 3% gewijzigd door Ferry05 op 15-04-2016 12:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiQo
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 01-09 09:27
moosterbaan schreef op vrijdag 15 april 2016 @ 11:56:
Misschien moet ik toch maar eens op zoek gaan naar die Midas.
Imo is de midas waardeloos. De nieuwe lvl32 wapens zijn the way to go. (Mp5/aug)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dindr
  • Laatst online: 16-09 18:17
vegetto1983 schreef op vrijdag 15 april 2016 @ 11:29:
[...]

vraag ik me ook af, diverse vectors gevonden in dz allemaal 162.. ik wil m eigenlijk niet craften omdat ik de ammo te weinig vind schiet nu nog met mp 5 ook in 160 range.. weet niet wat te maken

Level 32 named elites droppen 182 gear / weapons / mods
NiQo schreef op vrijdag 15 april 2016 @ 12:03:
[...]

Imo is de midas waardeloos. De nieuwe lvl32 wapens zijn the way to go. (Mp5/aug)
Inderdaad, de Midas was leuk bij launch (als je hem had) 4 tegen 1 situaties easy mode toen Survivor Link nog niet werd gebruikt !

Spaar lekker DZ creds / Phoenix creds om 204 wapens te kopen, die hitten als een trein met amazing stats als je geluk hebt bij de RNG lotto...

[ Voor 34% gewijzigd door dindr op 15-04-2016 12:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

dindr schreef op vrijdag 15 april 2016 @ 12:03:
[...]

Level 32 named elites droppen soms 182 gear / weapons / mods
fixed ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dindr
Sinds afgelopen dinsdag heb ik nog geen <182 van 32 named drops gezien ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

dindr schreef op vrijdag 15 april 2016 @ 12:07:
[...]

Sinds afgelopen dinsdag heb ik nog geen <182 van 32 named drops gezien ...
Ik heb tot nu toe enkel 163 items uit DZ06 geplukt, en die bosses daar zijn ook level 32..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dindr
Angeloonie schreef op vrijdag 15 april 2016 @ 12:08:
[...]

Ik heb tot nu toe enkel 163 items uit DZ06 geplukt, en die bosses daar zijn ook level 32..
Scavenging cheese wellicht ...? :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vuvuzela
  • Registratie: Februari 2002
  • Nu online

Vuvuzela

My spire is forming

[...]

Kans is erg klein.. het overbodig maken van craften is een grote grap in deze vorm.

I served in a company of heroes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• moosterbaan

moosterbaan

dindr schreef op vrijdag 15 april 2016 @ 12:03:

Inderdaad, de Midas was leuk bij launch (als je hem had) 4 tegen 1 situaties easy mode toen Survivor Link nog niet werd gebruikt !

Spaar lekker DZ creds / Phoenix creds om 204 wapens te kopen, die hitten als een trein met amazing stats als je geluk hebt bij de RNG lotto...
Thanx voor de tips. Ja ik ben al aan het sparen met Phoenix points, maar het gaat soms best langzaam als je niet in een team speelt. Mijn team is niet altijd beschikbaar :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dreanor
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 16-09 20:24

Dreanor

Joene

Sinds een week of 3 heb ik gisteren weer eens The Division opgestart. Er is veel verandert (sinds laatste patch) en als ik het goed heb ik crafting niet meer de (enige en) beste manier om highest high end gear te krijgen?

Ik ging de dark zone in alleen, vond 2 rogue agents, schoot ze af en beide dropten meerdere high end (gele) items ... :o Vervolgens komt een derde agent die mij probeert af te schieten en die overleeft het niet. Dus die heb ik ook gedood en hij dropte OOK high end gear!!!

Dus binnen een paar minuten extract ik 7 high end items! HOLY SHIT! Lucky me! WHAT THE FUCK. AWESOMETACULAIR! *O*

Half uurtje spelende in de Dark Zone ... ow ... elke named npc dropt high end gear! O-) Darkzone chests met key droppen 2x high end gear. Zo bijzonder was het dus niet, hehe. -O-

Ik probeer nu mijn Mindset te veranderen. Dit was eerst GRIND GRIND GRIND voor crafting materials. Nu probeer ik craften als secundair te zien zodat ik mij niet stukbijt op de giga-crafting nerf.

Van het weekend maar eens kijken wat de excursion doen. Heb gear score 170 dus ruim voldoende om eraan te beginnen (volgens de aanbevolen gear score dan).

PlayerUnknown's Battleground: TryingDutchman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PSYVIRII
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 08-09 21:34
moosterbaan schreef op vrijdag 15 april 2016 @ 12:17:
[...]

Thanx voor de tips. Ja ik ben al aan het sparen met Phoenix points, maar het gaat soms best langzaam als je niet in een team speelt. Mijn team is niet altijd beschikbaar :D
Gewoon in de DZ named enemies slopen en sneaky de supply drops pakken. Als er agents op de mobs aan het schieten zijn bij de Supply drops eromheen rennen, overheal poppen en het kistje pakken :P

PSN: PSYVIRI (aka Lootking) | Inglourious Guardians NL (Platoon: Inglourious Guardians)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkElement
  • Laatst online: 12-07 12:53
Dreanor schreef op vrijdag 15 april 2016 @ 12:35:
Sinds een week of 3 heb ik gisteren weer eens The Division opgestart. Er is veel verandert (sinds laatste patch) en als ik het goed heb ik crafting niet meer de (enige en) beste manier om highest high end gear te krijgen?

Ik ging de dark zone in alleen, vond 2 rogue agents, schoot ze af en beide dropten meerdere high end (gele) items ... :o Vervolgens komt een derde agent die mij probeert af te schieten en die overleeft het niet. Dus die heb ik ook gedood en hij dropte OOK high end gear!!!

Dus binnen een paar minuten extract ik 7 high end items! HOLY SHIT! Lucky me! WHAT THE FUCK. AWESOMETACULAIR! *O*

Half uurtje spelende in de Dark Zone ... ow ... elke named npc dropt high end gear! O-) Darkzone chests met key droppen 2x high end gear. Zo bijzonder was het dus niet, hehe. -O-

Ik probeer nu mijn Mindset te veranderen. Dit was eerst GRIND GRIND GRIND voor crafting materials. Nu probeer ik craften als secundair te zien zodat ik mij niet stukbijt op de giga-crafting nerf.

Van het weekend maar eens kijken wat de excursion doen. Heb gear score 170 dus ruim voldoende om eraan te beginnen (volgens de aanbevolen gear score dan).
Zo speciaal is High End gear niet meer, het regent nu HE items sinds de patch, in dailies/DZ droppen ze nu van elke named (eind)baas.

Gear | Last.fm | twitch.tv

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Niet online
Dreanor schreef op vrijdag 15 april 2016 @ 12:35:

doe je die evacuatie dan ook in je eentje? Lijkt me best pittig of valt dat wel mee?

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joenino
Wii4all schreef op vrijdag 15 april 2016 @ 12:40:
[...]

doe je die evacuatie dan ook in je eentje? Lijkt me best pittig of valt dat wel mee?
Gewoon terug lopen naar lagere DZ ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dreanor
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 16-09 20:24

Dreanor

Joene

Ja, vaak geen probleem zoveel spawnt er niet als je net alles gecleared hebt. Zeker niet in darkzone 3 of lager waar ik solo zonder problemen extract. ;)

PlayerUnknown's Battleground: TryingDutchman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PSYVIRII
[...]

In je eentje kan je het beste de evacuatie doen in de DZ04 helemaal aan de rechterkant. Komt bijna niemand. ook geen last van Mobs daar.

PSN: PSYVIRI (aka Lootking) | Inglourious Guardians NL (Platoon: Inglourious Guardians)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Solo evac is prima te doen, de laatste paar keer dat ik in de DZ zat was ik telkens solo, en geen enkele keer gekilled geweest.

Pak sowieso een DZ met meer dan 1 uitweg. In DZ06 is die bovenop de parkeergarage ideaal, veel uitwegen en cover. En dan gewoon een kwestie van 1) zorgen dat er sowieso al geen andere agents zijn of naar de extract gaan en 2) met je pulse in de gaten houden of er andere agents komen. Zie je die er aan komen dan meteen je pulse switchen naar de non-detectable versie en gewoon ergens in een hoekje wachten tot ze weg zijn. Eventueel gewoon extracten met survivor link en overheal :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The.Sticky
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 10-09 14:34
[...]

Hmm apart, ik heb dinsdag wel een aantal 182 items uit de DZ geplukt, volgens mij (voornamelijk) uit DZ kisten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PSYVIRII
Angeloonie schreef op vrijdag 15 april 2016 @ 13:08:
Solo evac is prima te doen, de laatste paar keer dat ik in de DZ zat was ik telkens solo, en geen enkele keer gekilled geweest.

Pak sowieso een DZ met meer dan 1 uitweg. In DZ06 is die bovenop de parkeergarage ideaal, veel uitwegen en cover. En dan gewoon een kwestie van 1) zorgen dat er sowieso al geen andere agents zijn of naar de extract gaan en 2) met je pulse in de gaten houden of er andere agents komen. Zie je die er aan komen dan meteen je pulse switchen naar de non-detectable versie en gewoon ergens in een hoekje wachten tot ze weg zijn. Eventueel gewoon extracten met survivor link en overheal :P
Iemand met ervaring. :*)

DZ1 & 2 is 9 van de 10 keer een warzone met overal roque agents of die aan het hunten zijn naar het geluid van extractie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McNutters
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 25-08 09:53
PSYVIRII schreef op vrijdag 15 april 2016 @ 13:26:
[...]

Iemand met ervaring. :*)

DZ1 & 2 is 9 van de 10 keer een warzone met overal roque agents of die aan het hunten zijn naar het geluid van extractie.
Vergeet DZ 3 niet heh ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik pak ook altijd die in DZ06. Veel uitvalswegen en de meeste mensen hangen toch in DZ01-03. Die van DZ03 is altijd gezeik: veel NPCs en dichtbij genoeg voor de rogues om snel te kunnen scoren.

Sowieso spelen de meeste mensen om zo snel mogelijk te farmen en dan is de keuze tussen een minuut heen (en weer terug) naar DZ06, óf in DZ01-03 blijven hangen en aldaar farmen snel gemaakt. Farmen op low level spelers en NPCs is nu eenmaal sneller.

[ Voor 7% gewijzigd door NLxAROSA op 15-04-2016 13:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 038Zwolle
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 23:16
Met rogues valt het bij mij tot op heden wel mee. Bij het extracten gebeurd het mij eigenlijk nooit dat mensen rogue gaan voor de loot.

Alleen vandaag in mijn eentje een supply drop geprobeerd te bemachtigen. Het ging best goed alleen de named elite die erbij stond duurde een paar minuten om hem neer te krijgen. Op het moment dat ik hem BIJNA dood had en zelf ook low health had, werd ik door iemand in mijn rug geknald. Hij had waarschijnlijk gewoon op zijn kans gewacht. WAT frustrerend.... |:( |:( |:( |:( |:(

Gisteren had ik ongeveer hetzelfde. Knalde alles in de omgeving af, op het moment dat ik bijna alle mobs doodhad, keek ik even niet goed na de kist en kwam er iemand aangerend, popt zijn cooldowns en wist sneller dan ik het kistje te openen. Ik ga nooit rogue, maar heb hem toen toch maar afgeschoten. Helaas dropte hij niks bijzonders. |:(

Ben nu in de DZ aan het levelen om de aug en m1a1 blueprints te kopen. Heeft iemand deze toevallig al? En is het het waard?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4th

4th

038Zwolle schreef op vrijdag 15 april 2016 @ 13:47:
Met rogues valt het bij mij tot op heden wel mee. Bij het extracten gebeurd het mij eigenlijk nooit dat mensen rogue gaan voor de loot.

Alleen vandaag in mijn eentje een supply drop geprobeerd te bemachtigen. Het ging best goed alleen de named elite die erbij stond duurde een paar minuten om hem neer te krijgen. Op het moment dat ik hem BIJNA dood had en zelf ook low health had, werd ik door iemand in mijn rug geknald. Hij had waarschijnlijk gewoon op zijn kans gewacht. WAT frustrerend.... |:( |:( |:( |:( |:(

Gisteren had ik ongeveer hetzelfde. Knalde alles in de omgeving af, op het moment dat ik bijna alle mobs doodhad, keek ik even niet goed na de kist en kwam er iemand aangerend, popt zijn cooldowns en wist sneller dan ik het kistje te openen. Ik ga nooit rogue, maar heb hem toen toch maar afgeschoten. Helaas dropte hij niks bijzonders. |:(

Ben nu in de DZ aan het levelen om de aug en m1a1 blueprints te kopen. Heeft iemand deze toevallig al? En is het het waard?
Je moet hem voordat de timer voorbij is halen dus hoop dat je niet te veel levels meer moet ;)

Blij met weinig maar weinig blij | D3 <SG>Fourthaarts | Uplay x4thx | BDO family Aarts |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb nu gearset items in lexington challenge zien droppen die ergens rond de 190gearscore zitten, zelfde item met craften gemaakt en dan is die 214 en nu heb ik begrepen dat in de incursion challenge een nog hogere ilvl dropt.
Hebben we nou te maken met 3 verschillende tiers in de gearsets? :s
En als ik het goed begrijp gaan we met de komende incursion patch in mei weer een hogere tier krijgen in gear?
Dat gear vervangen word op een gegeven moment dat is logisch in dit soort games, is ook leuk op zijn tijd maar niet iedere maand of 2 maanden. Je hebt zoveel verschillende gearscores in het "high-end" segment (nu al), je wil ook nog eens goede stats en talents op de gear waardoor je dus lang bezig bent met je set te fine te tunen. (i love it) Maar de verhouding moet wel kloppen, lang doen over je gear is prima...maar niet als ze iedere maand/2 maanden met hogere gearscores gaan komen.
Wil een goede game, geen bezigheidstherapie.

Jullie gedachten hier over?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Angeloonie schreef op vrijdag 15 april 2016 @ 13:08:

Pak sowieso een DZ met meer dan 1 uitweg. In DZ06 is die bovenop de parkeergarage ideaal, veel uitwegen en cover.
Parkeergarage in DZ6? Geloof dat je die bedoelt in DZ05......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ak0nnmgn
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 16-09 18:20
Verwijderd schreef op vrijdag 15 april 2016 @ 13:51:
Ik heb nu gearset items in lexington challenge zien droppen die ergens rond de 190gearscore zitten, zelfde item met craften gemaakt en dan is die 214 en nu heb ik begrepen dat in de incursion challenge een nog hogere ilvl dropt.
Hebben we nou te maken met 3 verschillende tiers in de gearsets? :s
En als ik het goed begrijp gaan we met de komende incursion patch in mei weer een hogere tier krijgen in gear?
Dat gear vervangen word op een gegeven moment dat is logisch in dit soort games, is ook leuk op zijn tijd maar niet iedere maand of 2 maanden. Je hebt zoveel verschillende gearscores in het "high-end" segment (nu al), je wil ook nog eens goede stats en talents op de gear waardoor je dus lang bezig bent met je set te fine te tunen. (i love it) Maar de verhouding moet wel kloppen, lang doen over je gear doen is prima...maar niet als ze iedere maand/2 maanden met hogere gearscores gaan komen.

Eensch, ik vind deze update sowieso al but. De zin die ik op het werk heb van "zometeen weer lekker spelen" is er al een beetje vanaf aan het gaan.

Best hard gewerkt voor alle gouden loot, en nu dropt het overal. Het meeste is butt maar zo moet je elke keer na een update mega veel spelen om een beetje mee te gaan met de hogere skillers. Wat op zich niet een probleem is, maar wel vervelend voor de tussenpost tussen casual gamer en hardcore gamer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat gear vervangen word op een gegeven moment dat is logisch in dit soort games, is ook leuk op zijn tijd maar niet iedere maand of 2 maanden. Je hebt zoveel verschillende gearscores in het "high-end" segment (nu al), je wil ook nog eens goede stats en talents op de gear waardoor je dus lang bezig bent met je set te fine te tunen. (i love it) Maar de verhouding moet wel kloppen, lang doen over je gear is prima...maar niet als ze iedere maand/2 maanden met hogere gearscores gaan komen.

Denk dat t voor de casual gamers zeer frustrerend is om gegeared te blijven. Zelf vind ik t upgraden van mijn gear en wapens leuk om te doen, maar ik ben dan ook een no-lifer die veel te veel tijd in een spelletje steekt.

en ja de incursion op challenge modus dropt gearscore 240 items en ook level 32 wapens, zoals de warlord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agoNITE
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 13-09 10:04
Ktenolix schreef op vrijdag 15 april 2016 @ 08:03:

Voor mij was het voldoende om R6 in UPlay aan de lijst met mijn games toe te voegen. Geen download aan hoeven zetten, R6 outfit lag direct bij de Rewards Vendor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 15 april 2016 @ 14:00:
[...]

Denk dat t voor de casual gamers zeer frustrerend is om gegeared te blijven. Zelf vind ik t upgraden van mijn gear en wapens leuk om te doen, maar ik ben dan ook een no-lifer die veel te veel tijd in een spelletje steekt.

en ja de incursion op challenge modus dropt gearscore 240 items en ook level 32 wapens, zoals de warlord.
Ik noem mezelf geen casual gamer, en ben vele jaren bekend met mmorpgs/character progession based games etc.
Ik vind gearen en alles ook geweldig, ik heb dan ook puur over de (zo te zien) extreem korte duur dat je "high-end" gear relevant blijft. Het ziet er nu naar uit dat de verhouding gewoon totaal krom loopt tussen moeite/beloning en hoe lang de beloning dus relevant is.
Zie je het al voor je dat bijvoorbeeld een WoW in een jaar tijd met 10 tier sets om de hoek komt?

Ik vond het bij de 1.1 nog wel logisch (op verschillende gearscores op gearsets daar gelaten), soort van "jullie hebben de game kunnen checken nu, nu gaan we echt beginnen".
Maar als deze trend door gaat houd het helaas echt op voor mij.

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 15-04-2016 14:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• x3rius
  • Laatst online: 14-09 09:18
[...]

Same here... dacht dat dit minimaal 182 was. Heb rond de 100% scavaging. Gewoon bad luck of is dit toch te weinig?

Tevens zijn de Vector en MP5 GS182, de AUG is maar 163? Is de AUG dan toch aan te raden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

x3rius schreef op vrijdag 15 april 2016 @ 14:05:
[...]

Same here... dacht dat dit minimaal 182 was. Heb rond de 100% scavaging. Gewoon bad luck of is dit toch te weinig?

Tevens zijn de Vector en MP5 GS182, de AUG is maar 163? Is de AUG dan toch aan te raden?
Verschil tussen deze wapens is miniem, maar probeer te ranken naar DZ level 75 en koop die blueprint van de AUG 204.

Tip: Mocht je rond gearscore 160\170 zitten, dan is t vaak verstandiger om toch in de lagere 1-160 bracket te spelen. Je kunt je gearscore verlagen door je secondary wapen (pistol) te vervangen door een level 4 ofzo wapen (kun je eventueel craften als je t niet hebt). Daarna je gearscore checken en alle gear\wapens die je je niet gebruikt ff stashen.

[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 15-04-2016 14:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dindr
[...]

Mijn go-to tactic voor Supply Drops klinkt als volgt:

* Equip je tanking gear - probeer deze ook te calibreren naar zoveel mogelijk armor t.b.v. damaga mitigation!
* Wacht tot een team langs komt die de mobs gaan clearen
* Pop overheal + survivor link
* Open de chest
* Profit

Flawless als je 100k + health hebt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• colorsone
dindr schreef op vrijdag 15 april 2016 @ 14:33:
[...]

* Equip je tanking gear - probeer deze ook te calibreren naar zoveel mogelijk armor t.b.v. damaga mitigation!
* Open de chest
* Profit

Ik ren er gewoon heen met survivor link, teammates leiden de npc's af.. en hoppa op naar de volgende.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 4th

4th

colorsone schreef op vrijdag 15 april 2016 @ 14:59:
[...]

Ik ren er gewoon heen met survivor link, teammates leiden de npc's af.. en hoppa op naar de volgende.
Vergeet niet de boss te killen, meestal betere drop dan de kist zelf :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• colorsone
Zijn er meer mensen die de Converted SMG-9 A2 (182GS) hebben? Ik ben een van de weinige van mijn vrienden die spelen 50+, ding doet bij mij ruim 242k dps, maar volgens mij heeft bijna niemand dit wapen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• colorsone
4th schreef op vrijdag 15 april 2016 @ 15:00:
[...]

Die is dan inmiddels ook al dood inderdaad..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Yonix
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 07:44
Vanmiddag de 'WarrenGate Power Plant'-missie op 'Challenging' gespeeld. Damn, wat een pittige daily. :X Gelukkig zat ik wel in een fijne party met spelers die weten wat ze doen en elkaar goed aanvullen, dus na een flinke sessie hebben we de missie toch met goed resultaat weten te behalen. _/-\o_

Afbeeldingslocatie: http://static.tweakers.net/ext/f/Q3r51AhhYH4usiQSGSk4RQuN/medium.jpg

Daarna meteen voor mijzelf een 'Liberator' gefikst, gezien het feit dat ik nu ein-de-lijk voldoende 'phoenix credits' op mijn rekening had staan. Wat een heerlijk wapen! :9~

Afbeeldingslocatie: http://static.tweakers.net/ext/f/9UeCIBxHJI52Ho2rr5uCfU3H/medium.jpg

Het meeste van mijn gear is nu HE, maar ik wacht nog steeds op het moment dat ik één van de nieuwe gear items tegen het lijf loop. :)

Afbeeldingslocatie: http://static.tweakers.net/ext/f/KOSwxsqOtDUg5Nz7GoLyXoK0/medium.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Niet online
Yonix schreef op vrijdag 15 april 2016 @ 15:14:
Vanmiddag de 'WarrenGate Power Plant'-missie op 'Challenging' gespeeld. Damn, wat een pittige daily. :X Gelukkig zat ik wel in een fijne party met spelers die weten wat ze doen en elkaar goed aanvullen, dus na een flinke sessie hebben we de missie toch met goed resultaat weten te behalen. _/-\o_

[afbeelding]

Daarna meteen voor mijzelf een 'Liberator' gefikst, gezien het feit dat ik nu ein-de-lijk voldoende 'phoenix credits' op mijn rekening had staan. Wat een heerlijk wapen! :9~

[afbeelding]

Het meeste van mijn gear is nu HE, maar ik wacht nog steeds op het moment dat ik één van de nieuwe gear items tegen het lijf loop. :)

[afbeelding]
ik heb de paarse variant van jouw sniper. Doet ook lekker veel damage vind ik.

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dindr schreef op vrijdag 15 april 2016 @ 14:33:
[...]

* Open de chest
* Profit

Voor dz05 en dz06 chest maybe voor de rest heb je niet echt nodig, als er maar 1 persoon is hoef je niet rogue te gaan kun je hem inviten en de supply drop sharen, niet iedereen weet dit nog dus gewoon communiceren inviten negeert hij invite neer knallen maar, vraag me af of melee ability je interupt als je aan het looten bent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ronalddus
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 16-09 16:35

ronalddus

Buffalo77

Klopt het dat, voor de darkzone, je epuipment met de hoogste gearscore je bracket bepaald?
Ik ben nog niet zo lang lvl 30 en voor het grootste gedeelte paars, maar had 1 geel wapen en werd met direct in de 161+ bracket geplaatst

Buffalo77 | Pokemon Unite

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McNutters
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 25-08 09:53
ronalddus schreef op vrijdag 15 april 2016 @ 15:29:
Klopt het dat, voor de darkzone, je epuipment met de hoogste gearscore je bracket bepaald?
Ik ben nog niet zo lang lvl 30 en voor het grootste gedeelte paars, maar had 1 geel wapen en werd met direct in de 161+ bracket geplaatst
Volgens mij werkt die gearscore net zo brak als ik op maandagochtend. Heb eens bewust een gearscore van < 150 gekozen en DZ ingegaan. kwam toch mooi in 161+ terecht.

Al mn normale gear zat in de stash.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beltoni
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 09-09 11:25
ronalddus schreef op vrijdag 15 april 2016 @ 15:29:
Wat is je eigen gear score? Zat je niet met iemand in de groep die een gear score van 160+ had?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ronalddus
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 16-09 16:35

ronalddus

Buffalo77

Beltoni schreef op vrijdag 15 april 2016 @ 15:31:
[...]

Wat is je eigen gear score? Zat je niet met iemand in de groep die een gear score van 160+ had?
Nee ik was alleen en mijn gemiddelde (denk ik) gearscore was 129

Buffalo77 | Pokemon Unite

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

[...]

Parkeergarage in DZ6? Geloof dat je die bedoelt in DZ05......
Is dat DZ05? Nou ja, DZ05 dus.. Bijna DZ06 :P iig de beste optie bovenin IMO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kashika
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 09:48
Iemand een goede taktiek voor de incursion? Gisteren geprobeerd door bij de ammo te schuilen zo veel mogelijk. Gingen iedere keer door als we de bom moesten gaan halen door vijanden die dan ineens spawnen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• watercoolertje

watercoolertje

Untertitel

Yonix schreef op vrijdag 15 april 2016 @ 15:14:
Enige nadeel is dat skins niet bruikbaar zijn, had graag dat grijs in een andere kleur gezien, overigens wel een lekker wapen, gebruik hem naast mn M44 (en een mp5 in mn inventory voor als mn AR bullets op zijn).
Beltoni schreef op vrijdag 15 april 2016 @ 15:31:
Zat je niet met iemand in de groep die een gear score van 160+ had?
Dan krijg je gewoon een DZ mismatch en moet je handmatig de hogere server joinen, je komt altijd in een voor jezelf geschikte server, dat staat los van je teammates...

Ik had gisteren overigens hetzelfde probleem met iemand die ff naar de BoO was gegaan om zn stash te legen en terug kwam met iets betere gear, daardoor was hij 162, heeft ie bij het checkpoint zn spullen verkocht zodat ie niks meer los inn zn inventory had zitten en weer op 154 GS uitkwam, maar het spel trapte er niet in op 1 of andere manier...

[ Voor 41% gewijzigd door watercoolertje op 15-04-2016 16:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dindr
4th schreef op vrijdag 15 april 2016 @ 15:00:
[...]

Ga vooral door naar de tweede kist die gedropt is, ik heb tot nu toe 4 keer gear sets pieces gehad bij het openen van de tweede kist!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• watercoolertje

watercoolertje

Untertitel

dindr schreef op vrijdag 15 april 2016 @ 16:27:
[...]

Ga vooral door naar de tweede kist die gedropt is, ik heb tot nu toe 4 keer gear sets pieces gehad bij het openen van de tweede kist!
Ik pak ze alle 3 als je het niet erg vind ;) De Bosses die er bij staan droppen overigens ook gear voor de sets, is mij net zo vaak overkomen als dat het in de kist zat in ieder geval...

Enige jammere is dat ik nu 4 gear set masks heb verzameld en 1 gear set glove, toch ff wat PX sparen en BP's shoppen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Capa
  • Registratie: November 2002
  • Nu online
Kashika schreef op vrijdag 15 april 2016 @ 16:05:
Iemand een goede taktiek voor de incursion? Gisteren geprobeerd door bij de ammo te schuilen zo veel mogelijk. Gingen iedere keer door als we de bom moesten gaan halen door vijanden die dan ineens spawnen...
Meer DPS doen en de vijanden sneller omleggen :+. De waves met de C4 zijn oneindig, totdat je de bom plaatst.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Net gisteren voor de eerste keer de incursion complete. Hoewel wel via een glitch. Een gast zei een methode te weten. Gewoon maar meegegaan om de drops te checken. Direct een Striker breastplate en Striker Holster drop gehad. Hoewel ze niet de beste rolls hadden, schoot mijn DPS wel omhoog van 150k naar 175k.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 15 april 2016 @ 16:54:
Net gisteren voor de eerste keer de incursion complete. Hoewel wel via een glitch. Een gast zei een methode te weten. Gewoon maar meegegaan om de drops te checken. Direct een Striker breastplate en Striker Holster drop gehad. Hoewel ze niet de beste rolls hadden, schoot mijn DPS wel omhoog van 150k naar 175k.
schaam je :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4th

4th

dindr schreef op vrijdag 15 april 2016 @ 16:27:
[...]

Hoe zie je of iets de 2de kist is of niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dindr
4th schreef op vrijdag 15 april 2016 @ 17:49:
[...]

Hoe zie je of iets de 2de kist is of niet?
Gewoon de tweede kist die je opent. Voor nu heb ik er 100% succes mee gehad, alhoewel heb ik twee keer strikers holster gehad en twee keer een nomad maskertje ...
Verwijderd schreef op vrijdag 15 april 2016 @ 16:54:
Ik geef je groot gelijk, nergens voor te schamen. Ik ben twee dagen thuis gebleven om te glitchen! Incursions op challenging zijn CHEESE. Als je game niet on point is, is het vrijwel onmogelijk met een groepje randoms. Them shotties, one shot CHEESE, them snipers, one shot CHEESE... Moelijk.

Daarnaast vind ik een console ZWAAR ondermaats presteren tijdens spannende scenes, framedrops waar je U tegen zegt! Dat is gewoon niet te veroorloven als je snel moet kunnen reageren.

[ Voor 58% gewijzigd door dindr op 15-04-2016 17:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferry05
Iemand een idee welke HE wapen ik moet craften? Black market ak, Liberator of de vector. Heb nu genoeg phoenix credits voor de blueprint.

Groetjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Ferry05 schreef op vrijdag 15 april 2016 @ 17:58:
Iemand een idee welke HE wapen ik moet craften? Black market ak, Liberator of de vector. Heb nu genoeg phoenix credits voor de blueprint.

Groetjes.
Vector als je nog geen MP5/Aug hebt.

Assault Rifles weg van blijven, is het niet waard, gewoon een HE AR die een keer dropt gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferry05
Angeloonie schreef op vrijdag 15 april 2016 @ 17:59:
[...]

Vector als je nog geen MP5/Aug hebt.

Assault Rifles weg van blijven, is het niet waard, gewoon een HE AR die een keer dropt gebruiken.
Heb nu een HE AUG. Deze heb ik wel voor 18k dz funds gekocht dus weet niet of het een goede is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Ferry05 schreef op vrijdag 15 april 2016 @ 18:01:
[...]

Heb nu een HE AUG. Deze heb ik wel voor 18k dz funds gekocht dus weet niet of het een goede is.
GS en talents van dat ding?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ambi
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 05-05 08:14

ambi

IGN: EvulKlowne

dindr schreef op vrijdag 15 april 2016 @ 17:50:
[...]
Ik geef je groot gelijk, nergens voor te schamen. Ik ben twee dagen thuis gebleven om te glitchen!
CHEESE! Eh... CHEERS! :+

Steam/uPlay: EvulKlowne

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PSYVIRII
dindr schreef op vrijdag 15 april 2016 @ 17:50:
[...]

Gewoon de tweede kist die je opent. Voor nu heb ik er 100% succes mee gehad, alhoewel heb ik twee keer strikers holster gehad en twee keer een nomad maskertje ...

[...]

Ik geef je groot gelijk, nergens voor te schamen. Ik ben twee dagen thuis gebleven om te glitchen! Incursions op challenging zijn CHEESE. Als je game niet on point is, is het vrijwel onmogelijk met een groepje randoms. Them shotties, one shot CHEESE, them snipers, one shot CHEESE... Moelijk.

Daarnaast vind ik een console ZWAAR ondermaats presteren tijdens spannende scenes, framedrops waar je U tegen zegt! Dat is gewoon niet te veroorloven als je snel moet kunnen reageren.
Spannende scenes bedoel je de Seeker mines zeker :9 Als die af gaan dan zijn er geen frames meer 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferry05
Angeloonie schreef op vrijdag 15 april 2016 @ 18:01:
[...]

GS en talents van dat ding?
Score 163. Is de a3 para xs. En heb pas een talent die geldig is increase skill power 7.50%.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 038Zwolle
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 23:16
werkt die glitch nog bij Falcon Lost? En werkt deze ook op de PC?
Word helemaal gek van die waardeloze groepen zonder communicatie in dit spel

Geen idee waarom ik PC typte. Bedoel PS4 8)7

[ Voor 15% gewijzigd door 038Zwolle op 15-04-2016 18:43 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RubenSaurus
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 30-08 19:33
038Zwolle schreef op vrijdag 15 april 2016 @ 18:36:
werkt die glitch nog bij Falcon Lost? En werkt deze ook op de PC?
Word helemaal gek van die waardeloze groepen zonder communicatie in dit spel
ja die werkt nog 8) , neem aan ook op de pc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• x3rius
  • Laatst online: 14-09 09:18
Nog meer mensen die op PC spelen en last van soort-reload bug hebben? Sinds de update heb ik nu heel vaak dat er nog 1 kogel in het magazijn blijft zitten terwijl ik wil reloaden. Ik krijg die laatste kogel er ook niet uitgeschoten en moet dus wapen wisselen voor reloaden pas weer werkt... echt heel vervelend in een fight
Pagina: 1 ... 94 ... 111 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Het is niet de bedoeling om hier te slowchatten of offtopic posts te plaatsen. Dit kan in 1 van de 2 verschillende Discord channels. Countdown timers/posts zijn ook ongewenst. Deze post heeft wat meer informatie over wanneer er gespeeld kan worden

Ook is dit topic niet bedoeld voor de verzendervaring bij verschillende webshops. Daarvoor is genoeg te vinden in het shopping forum (SF). Er zijn problemen met gold editions van bol.com. Deze zijn per ongeluk allemaal geannuleerd, maar zijn gewoon nog te bestellen

Je kunt je hier aanmelden voor de spelerslijst