Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saven
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 22:06

Saven

Administrator

Ligt het aan mij of is het best een pittige game |:( Bent zo een uurtje bezig voor een missie met een groep. Zit pas op niveau 10 maar, maar de eerste missie viel reuze mee. Paar niveau's later en het is echt tering moeilijk :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Capa
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 15-09 14:15
038Zwolle schreef op vrijdag 15 april 2016 @ 18:36:
werkt die glitch nog bij Falcon Lost? En werkt deze ook op de PC?
Word helemaal gek van die waardeloze groepen zonder communicatie in dit spel

Geen idee waarom ik PC typte. Bedoel PS4 8)7
Nog niet gepatcht op de PC iig, nu bezig met Challenging... duurt lang met 3 man -O- _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jirnsum
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 16-09 14:52
x3rius schreef op vrijdag 15 april 2016 @ 20:29:
Nog meer mensen die op PC spelen en last van soort-reload bug hebben? Sinds de update heb ik nu heel vaak dat er nog 1 kogel in het magazijn blijft zitten terwijl ik wil reloaden. Ik krijg die laatste kogel er ook niet uitgeschoten en moet dus wapen wisselen voor reloaden pas weer werkt... echt heel vervelend in een fight
Ja, mega irritant

Steam profiel UPlay JirnsumNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 038Zwolle
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 23:16
Hmmm hoor net dat de servers offline gehaald worden. Denk dat ik dan toch geen gebruik kan maken van de glitch helaas. |:( |:( |:( |:( |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PacinoAllstars
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 23:37
is dat die sticky bomb cheese dat je door de muur gaat?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

Verwijderd

Lekker massaal glitchen en volgende week weer miepen dat er niet veel te doen meer is... :')

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 038Zwolle
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 23:16
Falcon Lost

Fixed an exploit where players could attack the APC without triggering new waves of NPC
Fixed a bug where the Weekly Reward for Falcon Lost was not granted correctly

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Northside
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 29-06-2023
Gezellig, denk je op vrijdagavond wat uurtjes te maken, gaan de servers down.

Overigens zit je vrijwel vast als je gearscore rond de 160 hangt. Je wil hogere gear halen, maar je moet ook niet boven de 160 komen want dan ben je in de DZ de zak. En gelijk doorgaan voor gear hoger dan 183 zit er eigenlijk niet in, die creds krijg je nooit bij elkaar gespaard. Hoop dat er snel nog een bracket bij komt in de DZ, 160-180 ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deem
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 05-09 11:13

Deem

Ontcijfer mij!

Servers gaan idd om 23:00 lokale tijd down....

"May our framerates be high and our temperatures low."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Capa
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 15-09 14:15
Mooi nog even de Falcon op Challenging geglitcht, vriend van mij een Warlord en ik 2x set item van de Sentry's Call. Zie nu dat de glitch eruit gepatcht wordt, dus nu weer zoals het hoort :+ .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jirnsum
Verwijderd schreef op vrijdag 15 april 2016 @ 22:04:
Lekker massaal glitchen en volgende week weer miepen dat er niet veel te doen meer is... :')
Dit!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Voor de volledigheid:
[Changelog] April 15, 2016 Maintenance
Here is the list of changes that will be implemented with the hotfix on April 15:
Falcon Lostt
  • Fixed an exploit where players could attack the APC without triggering new waves of NPC
  • Fixed a bug where the Weekly Reward for Falcon Lost was not granted correctly
Missing characters
  • Fixed a bug on Xbox One where players could no longer see their characters. Please note that in order to fix this issue, we restored the account data of the affected players to that of April 12, 12pm CEST | 6am EDT | 3am
PDT
Source

Volvo EX30 SMER Core - Wallbox Pulsar Plus 22kW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mortalboy[NL]
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 16-07-2021
Wanneer is de server weer online? |:(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RubenSaurus
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 30-08 19:33
Mortalboy[NL] schreef op vrijdag 15 april 2016 @ 22:47:
half uurtje als het goed is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SchieveZot
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 20:43
Mortalboy[NL] schreef op vrijdag 15 april 2016 @ 22:47:
30 a 45 min

PSN: SchieveZot

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BzR
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 15-09 09:01

BzR

PC doet het weer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marcosw87
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 12-08 21:50
Thanks, hier werkt hij ook weer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SchieveZot
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 20:43
Ps4 ook

PSN: SchieveZot

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jirnsum
Benieuwd of ze dit echt gaan doen http://www.shacknews.com/...you-punished-says-ubisoft

Partaking in The Division's Incursion glitch will get you punished, says Ubisoft

[ Voor 21% gewijzigd door Jirnsum op 15-04-2016 23:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand die serieus incursions wil doen zonder ge exploit etc ? of gewoon omdat te veel pugs geen idee hebben wat te doen ?

psn Zer0K3wL1337

gs190 met 3x striker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Griffx
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 21-07 09:52
Nog meer mensen die op PC spelen en last van soort-reload bug hebben? Sinds de update heb ik nu heel vaak dat er nog 1 kogel in het magazijn blijft zitten terwijl ik wil reloaden. Ik krijg die laatste kogel er ook niet uitgeschoten en moet dus wapen wisselen voor reloaden pas weer werkt... echt heel vervelend in een fight
Even je talent one is none uitzetten, deze is buggy

PC Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Northside
Jirnsum schreef op vrijdag 15 april 2016 @ 23:54:
Benieuwd of ze dit echt gaan doen http://www.shacknews.com/...you-punished-says-ubisoft

Partaking in The Division's Incursion glitch will get you punished, says Ubisoft
Pffff, wat willen ze doen? Als hackers een ban van drie dagen krijgen, ga je glitchers dan 1 dag bannen ofzo? Kan me er weinig bij voorstellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReQuiem83
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 02-10-2023
En al die voorgaande glitch spelers dan? Meten met 2 staven. Heb overgens 1x de glitch gebruikt. Maar duurt zolang en is saai dat ik hem liever gewoon normaal doe. Al vraag ik mij af hoe challenge mode gaat zijn.

Voor de rest is het in DZ xp farmen naar de 75...drops van bosses zijn gewoon mats na een 2 dagen 0 gevonden in dz Wat ik kon gebruiken. Vind de nieuwe content ook wel wat magertjes. Alle missies zijn veel beter uitgewerkt dan huidige incursion.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• x3rius
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 14-09 09:18
Griffx schreef op zaterdag 16 april 2016 @ 00:25:
[...]

Even je talent onze is none uitzetten, deze is buggy
Ah, die had ik inderdaad, thanks! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dindr
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 18:17
Toch maar falcon lost op challenging gedaan na de hotfix. Ze mogen de aimbot snipers wel even fixen. Ze prefiren vrijwel meteen nadat ze een milimiter uit cover komen met een one shot kills als gevolg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
dindr schreef op zaterdag 16 april 2016 @ 02:57:
Toch maar falcon lost op challenging gedaan na de hotfix. Ze mogen de aimbot snipers wel even fixen. Ze prefiren vrijwel meteen nadat ze een milimiter uit cover komen met een one shot kills als gevolg.
idd, om dat te counteren kun je een sticky-flash-bomb op ze schieten, of eoa granaat (mits je daarvoor in positie staat)
ReQuiem83 schreef op zaterdag 16 april 2016 @ 00:49:
Voor de rest is het in DZ xp farmen naar de 75...drops van bosses zijn gewoon mats na een 2 dagen 0 gevonden in dz Wat ik kon gebruiken. Vind de nieuwe content ook wel wat magertjes. Alle missies zijn veel beter uitgewerkt dan huidige incursion.
ben juist wel te spreken over de incursion; loot is ineens weer interresant geworden *O* alleen jammer dat men weer een exploid heeft weten te vinden, waardoor vele nu met gear lopen wat ze normaliter niet zouden bemachtigen. En degene die fair spelen, zijn ook nu weer in het nadeel. De missie is juist een echte uitdaging. Falcon lost vereist samenwerking en afstemmen van skills. Toch leuker dan de reguliere missies, die je zsm rushed, daarmee overleef je falcon-lost niet :+

[ Voor 8% gewijzigd door himlims_ op 16-04-2016 04:44 ]

⭐Game Profiles: 🕹️Steam - 🎮PSN - 🇪🇦 GoT_Hollandhards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En nieuwe exploit is er alweer, deze is nog erger dan de vorige, zie het al aan komen er gaan mensen gebanned worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReQuiem83
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 02-10-2023
himlims_ schreef op zaterdag 16 april 2016 @ 04:14:
[...]

idd, om dat te counteren kun je een sticky-flash-bomb op ze schieten, of eoa granaat (mits je daarvoor in positie staat)

[...]

ben juist wel te spreken over de incursion; loot is ineens weer interresant geworden *O* alleen jammer dat men weer een exploid heeft weten te vinden, waardoor vele nu met gear lopen wat ze normaliter niet zouden bemachtigen. En degene die fair spelen, zijn ook nu weer in het nadeel. De missie is juist een echte uitdaging. Falcon lost vereist samenwerking en afstemmen van skills. Toch leuker dan de reguliere missies, die je zsm rushed, daarmee overleef je falcon-lost niet :+
Ja loot beter maar alles speelt zich af in 1 room. Alle andere missies moest je naar het eind stadia vechten. Nu is het 3 ventjes en paar drones in riool. Je kan ze nu vrij rusten omdat iedereen zijn hoge gear heeft. In begin moest je dit ook voorzichtig aanpakken,

Overgens gaan ze de weekly reward disabled voor Falcon lost vanwege de nieuwe exploit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gisteren met vriendengroep voor het eerst falcon lost geprobeerd. Wat een gedoe joh. Kwamen niet verder dan wave 6.

Zijn er mensen hier, die weten hoe je het beste deze missie kunt spelen en mij er een keer doorheen kan leiden (heb zelf een gearscore van 162 met vector en shotgun, dus ben niet helemaal useless haha)

Op PS4 btw :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deem

Deem

Ontcijfer mij!

Verwijderd schreef op zaterdag 16 april 2016 @ 08:27:
Gisteren met vriendengroep voor het eerst falcon lost geprobeerd. Wat een gedoe joh. Kwamen niet verder dan wave 6.

Zijn er mensen hier, die weten hoe je het beste deze missie kunt spelen en mij er een keer doorheen kan leiden (heb zelf een gearscore van 162 met vector en shotgun, dus ben niet helemaal useless haha)

Op PS4 btw :D
In het gat in het midden blijven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Bash
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 21-09-2024
Verwijderd schreef op vrijdag 15 april 2016 @ 13:51:
Ik heb nu gearset items in lexington challenge zien droppen die ergens rond de 190gearscore zitten, zelfde item met craften gemaakt en dan is die 214 en nu heb ik begrepen dat in de incursion challenge een nog hogere ilvl dropt.
Hebben we nou te maken met 3 verschillende tiers in de gearsets? :s
En als ik het goed begrijp gaan we met de komende incursion patch in mei weer een hogere tier krijgen in gear?
Dat gear vervangen word op een gegeven moment dat is logisch in dit soort games, is ook leuk op zijn tijd maar niet iedere maand of 2 maanden. Je hebt zoveel verschillende gearscores in het "high-end" segment (nu al), je wil ook nog eens goede stats en talents op de gear waardoor je dus lang bezig bent met je set te fine te tunen. (i love it) Maar de verhouding moet wel kloppen, lang doen over je gear is prima...maar niet als ze iedere maand/2 maanden met hogere gearscores gaan komen.
Wil een goede game, geen bezigheidstherapie.

Jullie gedachten hier over?
Er zijn inderdaad drie tiers voor de gear, heeft te maken met het lvl van het item. Die valt minder op nu er met Gearscore gewerkt wordt.

Level 30 31 32
Superior 131 147 165
High-End 163 182 204
Gear Set 191 214 240
bron: Reddit

404 error: File not found | PSN: The_Bash

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TgR_KILLER
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 10-09 22:38
Die nieuwe gear kan mij nog niet bekoren. Alle set items die ik heb gehad waren waardeloos.. mss met craften meer geluk maar ja dat is zo rete duur gemaakt..

die glitch op falcon lost was ook niet handig overigens.. beetje rsi kweek ding :p 2x gedaan maar ook ruk drops haha dus beetje useless..

wil voor de striker set gaan maar krijg er maar niks van :(

AMD Ryzen 5 2600, 8 GB RAM, GigaByte GTX1050Ti 4G, MSI B450M, 970 EVO 500GB+160 GB, CM 550watt, AOC 24”
Lenovo IdeaPad Pro 5 14APH8, AMD Ryzen 7 7840HS, 32GB RAM, 1TB SSD

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Deem

Deem

Ontcijfer mij!

"The "Falcon Lost" Incursion weekly mission reward has been disabled and will not be granted for successful completions this week. These weekly rewards should work as intended concluding next weeks maintenance."

En WEER worden de mensen gestraft die niet geglitched hebben... Ik word hier zo moe van...

Glitchers bezitten nu alles level 240 gear terwijl de niet-glitcher de kans op die gear nu ontnomen is! Omgekeerde wereld.

[ Voor 36% gewijzigd door Deem op 16-04-2016 09:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Deem schreef op zaterdag 16 april 2016 @ 09:01:
[...]

In het gat in het midden blijven.
En als je die bom moet planten, welke kant moet je dan pakken? De APC bommen kunnen je daar niet raken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deem

Deem

Ontcijfer mij!

Verwijderd schreef op zaterdag 16 april 2016 @ 09:16:
[...]

En als je die bom moet planten, welke kant moet je dan pakken? De APC bommen kunnen je daar niet raken?
De APC kan je niet raken als je in dat gat zit. Als je de bom moet planten zitten er 2 verschillende schakelaars aan beide kanten van de apc die tegelijk ingedrukt moeten worden om de guns uit te schakelen, waarna de explosief op de achterkant geplaatst kan worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Deem schreef op zaterdag 16 april 2016 @ 09:19:
[...]

De APC kan je niet raken als je in dat gat zit. Als je de bom moet planten zitten er 2 verschillende schakelaars aan beide kanten van de apc die tegelijk ingedrukt moeten worden om de guns uit te schakelen, waarna de explosief op de achterkant geplaatst kan worden.
Toppertje! Thanks! Dat gaan we eens proberen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeBaroN
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 06-09 02:08
Deem schreef op zaterdag 16 april 2016 @ 09:14:
"The "Falcon Lost" Incursion weekly mission reward has been disabled and will not be granted for successful completions this week. These weekly rewards should work as intended concluding next weeks maintenance."

En WEER worden de mensen gestraft die niet geglitched hebben... Ik word hier zo moe van...

Glitchers bezitten nu alles level 240 gear terwijl de niet-glitcher de kans op die gear nu ontnomen is! Omgekeerde wereld.
Daar komt het wel op neer helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Northside
Als niet glitcher zit je nu met een gearscore van tussen de 160-180 een beetje vast. En inhalen wordt heel erg lastig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dat is een bug met de One is None talent. Ik heb 'm er maar tijdelijk afgehaald.

Inderdaad, vervang dan gewoon voor iedereen nu de 240 gear door 191 of 182.
Northside schreef op zaterdag 16 april 2016 @ 09:57:
[...]

Als niet glitcher zit je nu met een gearscore van tussen de 160-180 een beetje vast. En inhalen wordt heel erg lastig.
Je kunt toch gewoon door naar 192 en 214 op dit moment? Of zijn die ook weg?

[ Voor 12% gewijzigd door NLxAROSA op 16-04-2016 09:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deem

Deem

Ontcijfer mij!

NLxAROSA schreef op zaterdag 16 april 2016 @ 09:57:
[...]

Inderdaad, vervang dan gewoon voor iedereen nu de 240 gear door 191 of 182.
Nee, Disable gewoon de shield tot de wallsglitch gefixed is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Deem schreef op zaterdag 16 april 2016 @ 10:07:
[...]

Nee, Disable gewoon de shield tot het de wallsglitch gefixed is.
Ook, maar daarmee los je de gap niet op. Bijna niemand die nu in full 240 rondloopt heeft het eerlijk gehaald. En de mensen die het wel eerlijk hebben gehaald vinden het prima dat ze hun spullen kwijt zijn (en een weekje werk over moeten doen) als dat betekent dat de game daarna weer 'normaal' is. In ieder geval degenen die ik heb gesproken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PacinoAllstars
Dus legit de falcon doen ook op hard zal me niks geven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ambi
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 05-05 08:14

ambi

IGN: EvulKlowne

Waar kan ik blueprints kopen voor GS 204 gear?

Steam/uPlay: EvulKlowne

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Grrrr....net een random team gejoined komen we tot en met wave 15 om die laatste bom te planten, gaan we allemaal dood. -.-

Maar krijgen we uberhaupt nog goede items door dit hele gedoe of moeten ze eerst alles fixen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saven
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 22:06

Saven

Administrator

Saven schreef op vrijdag 15 april 2016 @ 20:36:
Ligt het aan mij of is het best een pittige game |:( Bent zo een uurtje bezig voor een missie met een groep. Zit pas op niveau 10 maar, maar de eerste missie viel reuze mee. Paar niveau's later en het is echt tering moeilijk :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ambi
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 05-05 08:14

ambi

IGN: EvulKlowne

ambi schreef op zaterdag 16 april 2016 @ 10:50:
Waar kan ik blueprints kopen voor GS 204 gear?
Gevonden! DZ 02 vendor :)

Steam/uPlay: EvulKlowne

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TgR_KILLER
Ligt het aan mij of quote je jezelf?

als je het een beetje slim speelt is hij niet zo lastig.. zat youtube filmpjes met tips hoe te spelen.

AMD Ryzen 5 2600, 8 GB RAM, GigaByte GTX1050Ti 4G, MSI B450M, 970 EVO 500GB+160 GB, CM 550watt, AOC 24”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PirE
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 07-12-2023
PacinoAllstars schreef op zaterdag 16 april 2016 @ 10:48:
Dus legit de falcon doen ook op hard zal me niks geven?
Gearscore 191 item, 40 Phoenix credits en een vanity item.

Dat glitchen is dodelijk saai, 30-45 minuten lang sticky bombs schieten :'). Je moet wel heel triest zijn om dat urenlang te farmen. Heb hem gewoon een paar keer op hard gehaald (met wat wipes). Challenging nog niet gehaald maar dat wil ik gewoon legit doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PacinoAllstars
PirE schreef op zaterdag 16 april 2016 @ 11:46:
[...]

Gearscore 191 item, 40 Phoenix credits en een vanity item.

Dat glitchen is dodelijk saai, 30-45 minuten lang sticky bombs schieten :'). Je moet wel heel triest zijn om dat urenlang te farmen. Heb hem gewoon een paar keer op hard gehaald (met wat wipes). Challenging nog niet gehaald maar dat wil ik gewoon legit doen.
Ik lees dat de rewards disabled zijn ik snap er niks van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaterFrame
  • Laatst online: 23:32

HaterFrame

Well... Poo came out!

PacinoAllstars schreef op zaterdag 16 april 2016 @ 12:01:
[...]

De Weekly rewards zoals ik het lees iig wel.

I am the great Cornholio!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PirE
PacinoAllstars schreef op zaterdag 16 april 2016 @ 12:01:
[...]

Je krijgt nog steeds de normale reward voor het verslaan van de missie (het is dus niet zo dat je helemaal niks krijgt). 1x per week krijg je een extra reward (hoger gearscore item) bovenop de normale reward, die staat nu uit.

[ Voor 6% gewijzigd door PirE op 16-04-2016 12:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inflatable
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 15-09 19:55
Northside schreef op zaterdag 16 april 2016 @ 09:57:
[...]

Als je het als een soort wedstrijd ziet wel ja, maar dat heb ik bij deze game allang opgegeven.. Je kan toch nooit op tegen spelers die er veel meer tijd in stoppen en ook nog eens allerlei glitches gebruiken om sneller betere gear te krijgen.. Het is dat ik de DZ in moet om DT en blueprints op te halen en DZ XP te farmen, voor de rest boeit het PvP gedeelte me echt niks omdat het dus zo unbalanced en oneerlijk is als de pest.. Meestal gaat het goed maar afentoe kom je van die losers tegen die in groepjes en hoge DZ rank je afmaken zonder reden, lekken boeiend, meestal heb ik toch niks bij me aan drops (tenzij het echt betere gear is dan wat ik heb, dat extract ik dan meestal z.s.m. maar aangezien ik alles al goed HE heb gebeurt dat zelden) dus valt er weinig tot niks bij me te halen voor ze.. Ik speel de game gewoon gezellig met wat vaste vrienden en we doen dat in ons eigen tempo en manier (daily's doen en beetje farmen etc) en zitten allemaal nu zo rond dezelfde gearscore van rond de 160-180, wat de rest van de spelers in de game doet interesseert ons niks.. Hebben sommigen al 240 gearscore? Leuk voor ze..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fazerfreak
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 09-02-2024
Vind die nieuwe incurrsion echt helemaal nergens over gaan.. meer bullet sponges (kom laten we de mobs naar lvl 34 gooien en verder niets toevoegen), weinig vernieuwends dus.

Had liever een langere missie gezien, met 2 a 3 named bosses met hun eigen tactieken en vaardigheden.
Imo hebben ze met deze incursion de plank volledig mis geslagen :-( |:(

Battle.net :: FazerFreak#2695

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beltoni
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 09-09 11:25
fazerfreak schreef op zaterdag 16 april 2016 @ 12:54:
Vind die nieuwe incurrsion echt helemaal nergens over gaan.. meer bullet sponges (kom laten we de mobs naar lvl 34 gooien en verder niets toevoegen), weinig vernieuwends dus.

Had liever een langere missie gezien, met 2 a 3 named bosses met hun eigen tactieken en vaardigheden.
Dat is niet meer van deze tijd joh. Tegenwoordig moet alles simpel genoeg zijn zodat iedereen het kan doen en je er weinig tijd in hoeft te steken. Nu lijkt de missie lastig maar zodra iedereen over goede gear beschikt storm je er gewoon doorheen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inflatable
fazerfreak schreef op zaterdag 16 april 2016 @ 12:54:

Ik vind het wel een uitdaging en er zitten o.a. drones in wat toch echt wel nieuw is.. Maar hoop inderdaad ook dat de volgende incursion een andere opzet heeft dan alleen verschillende waves van vijanden overleven in een vaste ruimte terwijl je tussendoor een objective moet zien op te blazen.. Dat is niet echt heel vernieuwend allemaal..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zijn er mensen online @ PSN die Falcon Lost willen doen? Ik ben tot wave 15 gekomen, maar helaas op het laatste stukje net niet gered.

PSN= PaRiLyZeD

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• NiQo
  • Laatst online: 01-09 09:27

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inflatable
Beltoni schreef op zaterdag 16 april 2016 @ 12:58:
[...]

Dat is niet meer van deze tijd joh. Tegenwoordig moet alles simpel genoeg zijn zodat iedereen het kan doen en je er weinig tijd in hoeft te steken. Nu lijkt de missie lastig maar zodra iedereen over goede gear beschikt storm je er gewoon doorheen.
Klopt, het grappige is alleen wel dat je om die betere gear te bemachtigen je dus die missie moet volbrengen..

En ja, je kan sommige gear-set onderdelen ook op een andere manier verkrijgen, maar lang niet alles..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLsandman
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 08-08 17:42
Jammer dat het allemaal zo snel gaat, ivm werk (ploegen dienst) geen tijd om dit elke dag een x aantal uur te spelen, ik kom dus steeds verder achter te liggen ten opzichte van mijn clan mates, zag dat 2 er van level 30 zijn met zo'n nummer ervoor 1 met 120 en ander met 200.

1 ervan joinde mij van de week in mijn pve, kon geen enemy meer dood krijgen, gelukkig kreeg ik wel veel punten, ging van level 5 naar level 7 na 2 missies lol.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Inflatable
En dat vind ik dus totaal niet boeiend.. Want PvP sucks in deze game..

Laten ze om te beginnen eerst maar eens de controls minder houterig en buggy maken (PC versie).. Hoe vaak de game niet goed of helemaal reageert op input of de boel aanvoelt alsof je met een ping van 1000ms speelt gebeurt echt veel te vaak.. En dan de vele balance-issues in PvP..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inflatable
NLsandman schreef op zaterdag 16 april 2016 @ 13:34:
Jammer dat het allemaal zo snel gaat, ivm werk (ploegen dienst) geen tijd om dit elke dag een x aantal uur te spelen, ik kom dus steeds verder achter te liggen ten opzichte van mijn clan mates, zag dat 2 er van level 30 zijn met zo'n nummer ervoor 1 met 120 en ander met 200.

1 ervan joinde mij van de week in mijn pve, kon geen enemy meer dood krijgen, gelukkig kreeg ik wel veel punten, ging van level 5 naar level 7 na 2 missies lol.
Dat blijft natuurlijk altijd een probleem bij level-gebonden games zoals RPG's etc, met mensen willen samenspelen die er niet allemaal evenveel tijd in kunnen stoppen waardoor de verschillen in level dus te groot worden.. Kan je verder weinig aan doen vrees ik..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 16 april 2016 @ 13:09:
Zijn er mensen online @ PSN die Falcon Lost willen doen? Ik ben tot wave 15 gekomen, maar helaas op het laatste stukje net niet gered.

PSN= PaRiLyZeD
Yup psn Zer0K3wL1337

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NiQo
  • Laatst online: 01-09 09:27
Inflatable schreef op zaterdag 16 april 2016 @ 13:34:
[...]

En dat vind ik dus totaal niet boeiend.. Want PvP sucks in deze game..

Laten ze om te beginnen eerst maar eens de controls minder houterig en buggy maken (PC versie).. Hoe vaak de game niet goed of helemaal reageert op input of de boel aanvoelt alsof je met een ping van 1000ms speelt gebeurt echt veel te vaak.. En dan de vele balance-issues in PvP..
Tja ieder zn ding toch ;)
Ik ga alleen nog maar rogue/roguehunting. Verder niet veel meer te doen en het levert veeel $$$ op.

Gisteravond mooie 4v4's gehad tegen een ook goed gegearde groep. Mooie battles :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eparox
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 10-09 09:48
Nu geen tijd, vanavond/morgen vast wel. PSN: Eparox :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PirE
NiQo schreef op zaterdag 16 april 2016 @ 13:47:
[...]

Tja ieder zn ding toch ;)
Ik ga alleen nog maar rogue/roguehunting. Verder niet veel meer te doen en het levert veeel $$$ op.

Gisteravond mooie 4v4's gehad tegen een ook goed gegearde groep. Mooie battles :)
PvP is behoorlijk broken atm. Met een goede sentry set one-shot je bijna iedereen dwars door Survivor Link.

Het wordt steeds meer wat je hebt ipv wat je kan. PvP moeten ze meer normaliseren zodat het echt om skill gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PirE schreef op zaterdag 16 april 2016 @ 14:04:
[...]

PvP is behoorlijk broken atm. Met een goede sentry set one-shot je bijna iedereen dwars door Survivor Link.

Het wordt steeds meer wat je hebt ipv wat je kan. PvP moeten ze meer normaliseren zodat het echt om skill gaat.
Hoe is de seeker mine met die set ? seekers zijn nogal crappy voor mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maxxus
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 27-09-2022
Ik heb, met vele andere, inderdaad de glitch een keer gedaan, maar dit was echt rampzalig saai.
Absoluut niet voor herhaling vatbaar.

Echter ik zit nu vrij goed gegeared, maar dit omdat ik en mijn vrienden diverse alts hebben en elke keer een weekly reward alt gebruikte bij een normale (hard) run en dus 2 items per run kreeg.

De challenger is beetje over the top, ik loop rond met bijna 100k HP en 65% armor, maar zo'n shotgunner krijgt mij nog steeds met 1 shot neer (op snipe afstand natuurlijk), hoe is hier tegen te gearen?

Wat ik trouwens niet helemaal begrijp, ze zetten de rewards nu dicht, maar waarom zetten de ability niet gewoon uit tot dinsdag?

Voor de mensen die een keer willen spelen (PC), mijn uPlay account: MaxxusNL

PSN: MaxxusNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben nu level 50 darkzone weet iemand waar ik aug lvl 50 kan kopen en gear lvl 50 die end game bij dz206 is er niet meer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PacinoAllstars
Kan je falcon lost op hard meerdere keren doen op zelfde character of krijg je maar 1x per week rewards?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lasharor
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 20:05

lasharor

7 december 2004

Ben 200GS nu, en eigelijk is de DZ niet meer zo interessant. Alle mobs zijn binnen no-time dood. Ook in DZ06 is er eigenlijk qua mobs niets meer te halen. Drops zijn net te laag om het echt interessant te maken.

Vandaag met een groep andere mensen die rond mijn GS zijn maar manhunt gegaan maar zelfs dat was niet écht een uitdaging :').

Ik vraag me een beetje af wat ze voor ogen hadden wanneer mensen GS240 bereiken. Dat moet ook niet al te moeilijk zijn. Wat mij betreft hadden ze die drops bij de Incursion weg moeten halen zodat mensen alleen nog maar een weekly krijgen (als destiny) dan duurde het allemaal een beetje langer..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonix
  • Laatst online: 23:05
Daarnet was ik bezig met 'The Licoln Tunnel' op 'Challenging'. Toffe party, alles ging goed en net voordat we de laatste wave en boss konden uitschakelen loopt mijn videokaartdriver (en daarmee het spel) vast! Damn, wat klote! :( :(

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/WH3z3MgaGKJ7lUzrxXjNq7DO/full.jpg

.... net niet de 500K; dat zal lukken >:)

[ Voor 9% gewijzigd door himlims_ op 16-04-2016 17:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLsandman
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 08-08 17:42
Yonix schreef op zaterdag 16 april 2016 @ 16:39:
Daarnet was ik bezig met 'The Licoln Tunnel' op 'Challenging'. Toffe party, alles ging goed en net voordat we de laatste wave en boss konden uitschakelen loopt mijn videokaartdriver (en daarmee het spel) vast! Damn, wat klote! :( :(
Das balen, het spel is best zwaar, op aangeraden instellingen klokt mijn gtx 670 met bios mod steeds terug omdat hij boven de 75 graden komt, er zijn maar weinig games die de fan op 100% laat draaien bij mijn kaart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phuncz
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Phuncz

ico_sphere by Matthew Divito

Sinds de patch merk ik ook dat het spel onstabiel is, enorm vervelend. Voorlopig laat ik het spel maar links liggen, spijtig want een week voor de patch was ik pas begonnen en toen heb ik geen problemen gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The.Sticky
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 10-09 14:34
himlims_ schreef op zaterdag 16 april 2016 @ 17:05:
[afbeelding]

Ooooooh, dat wordt een makje dus als we Falcon Lost op challenging mode doen :Y)

Lekkere runs gehad in ieder geval, nice!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[afbeelding]

leuk die dps maar skills zijn zo waardeloos met zo'n lage skill power :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op zaterdag 16 april 2016 @ 17:33:
leuk die dps maar skills zijn zo waardeloos met zo'n lage skill power :|
voldoende om snipers / drones te irriteren met flash-sticky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

himlims_ schreef op zaterdag 16 april 2016 @ 17:40:
[...]

voldoende om snipers / drones te irriteren met flash-sticky
ik kan al makkelijk 30k skill power halen met 64k hp en 184k dps op momemt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[afbeelding]

Kan jij me niet ff door Falcon Lost rushen haha. Kom niet verder dan wave 15 hahaha. Dan raken mijn teammates in paniek en gaan dood. -.-

Niet normaal die dps.. :o

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 16 april 2016 @ 17:45:
[...]

Kan jij me niet ff door Falcon Lost rushen haha. Kom niet verder dan wave 15 hahaha. Dan raken mijn teammates in paniek en gaan dood. -.-

Niet normaal die dps.. :o
dat is met 4 set van striker op max, als je bv 200k dps heb't haal je makkelijk 500+
Probeer dat eens met wat meer skillpower en stack dan mobile cover + smart cover dan haal je probably 1m dps.

Ik kan me dps hellemaal na 369k buffed +100% is dat 738k dps als ik die 4 set haal.

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 16-04-2016 17:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonix
NLsandman schreef op zaterdag 16 april 2016 @ 17:07:
[...]

Das balen, het spel is best zwaar, op aangeraden instellingen klokt mijn gtx 670 met bios mod steeds terug omdat hij boven de 75 graden komt, er zijn maar weinig games die de fan op 100% laat draaien bij mijn kaart.
Uiteindelijk de missie toch op 'Challenging' behaald na een retry. :*)

De crash was waarschijnlijk de schuld van de nieuwe Nvidia driver die ik vanochtend heb geïnstalleerd, dus ik ben uit voorzorg maar terug gegaan naar de vorige. :)

Trouwens, even een vraagje: wat zijn nu goede balanced gear items die goed scoren op zowel Firearms, Stamina als Electronics. Mijn speelstijl neigt naar een voorkeur voor Firearms (hoge DPS), maar ik investeer ook in Stamina en Health. Ik probeer nu gear items aan te vullen met modificaties, zodat ik bijvoorbeeld mijn talents kan gebruiken, maar dat is niet altijd te doen.

Misschien dat jullie tips hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iew
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 14-09 15:19

iew

What the...?!

NLsandman schreef op zaterdag 16 april 2016 @ 17:07:
[...]

Mijn kaart loopt stabiel op 80 graden, maar is vrij normaal voor mijn GTX 770
Ik gebruik wel MSI afterburner met een wat hogere fan speed ongeveer 85% (stock cooler)
Mix tussen high en medium settings tussen de 35 en 45 fps.
Resolutie 2560 x 1080 op een widescreen.

Er zijn inderdaad wel wat bugs bij gekomen sinds de patches, heb pas 1x CTD gehad in de 270 uur gametijd.
Ik zit nog op driver 361.91 deze werkt voor mij het beste.

[ Voor 6% gewijzigd door iew op 16-04-2016 19:04 ]

To do or not to do...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Om nog ff toe te voegen met 29k skill power en juiste tallents haal ik dit zonder 4e striker set bonus.
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/245bFjI.jpg

Voeg hier nog eens 100% aan toe van striker bonus en dan zit je aardig in de buurt van de 1m.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arnevt2
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 15-09 18:50
Ben een paar weken aant spelen, en heb zon beetje alle hard/challenging missies al wel gedaan, maar ben nog steeds geen HE M1A tegen gekomen. Ook kan ik online niet ergens vinden waar deze nou precies van zou kunnen droppen. Heeft iemand tips?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Splendid
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 10-09 13:54
arnevt2 schreef op zaterdag 16 april 2016 @ 20:03:
Ben een paar weken aant spelen, en heb zon beetje alle hard/challenging missies al wel gedaan, maar ben nog steeds geen HE M1A tegen gekomen. Ook kan ik online niet ergens vinden waar deze nou precies van zou kunnen droppen. Heeft iemand tips?
Police Station op hard farmen, daar heb ik hem gisteren vandaan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• agoNITE
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 13-09 10:04
Gisteren toevallig in de DZ (subway) 1 uit een kist getrokken, weet niet meer precies waar. Niet met de beste stats, maar wel een fijne rifle :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijne is gedropped in russian counselate volgens mij weet niet zeker, je kun't hem ook craften first wave m1a was deze week in dz03 op moment zou je 1 week moeten wachten en hopen dat hij weer terug komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rwbk
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 11-09 10:24
Vandaag toch maar eens The Division gehaald. Gelijk even aangemeld bij de spelerslijst. Het is toch wel een verandering van na de beta :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PacinoAllstars
Als je die challenge nooit gehaald hebt kan je toch 1 keer rewards halenbij de incursion?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PirE
Puur support dit (en work in progress)
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/ZQXFQeH.jpg

Electronics is nu 120 te hoog maar moet nu nog een mod runnen voor mijn weapontalents, met een betere holster/gloves kom ik daar wel aan. Tier 4 van Tactician geeft 100% skill als je team genoeg damage doet (je zit zo aan de cap). Dan duw je de DPS-mensen naar 2 miljoen plus crits.
Totaal geen PvP-set dit al kan ik wel ultimates spammen.

[ Voor 6% gewijzigd door PirE op 16-04-2016 20:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paulus07
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online
Die daily tunnel is niet te doen zeg -.-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xerox
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 00:47
Paulus07 schreef op zaterdag 16 april 2016 @ 21:56:
De Lincoln Tunnel Checkpoint? Dit is juist één van de makkelijkste om op Challenge Mode te doen...

PSN: Redrafted

Acties:
  • 0 Henk 'm!
...probeer je solo CM? Anders mag die missie met een party niet veel problemen opleveren. Tenzij iedereen vers 30 is, dan kan wel een uitdaging zijn.

Speel je PC? Voeg mij toe, uplay-username staat in myn signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TgR_KILLER
Tenzij je hem idd niet met een full group probeerd te doen is dat echt de makkelijkste van allemaal.. de andere challenging zijn veel lastiger..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonix
Zo, 'Falcon Lost' is dus echt niet te doen. :s Heb een gear score van 169 met 125K DPS (en de rest van de party zat op een gear score van 180+), maar ik kom niet verder dan de 4e wave. Damn, wat een pittige missie is dat zeg!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferry05
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 24-04 20:13
Vandaag vaak in DZ afgemaakt. Heb een gs 154, maar wordt toch ingedeeld in 160+. Goede loot alles weg. Heb geen kans tegen hun. Weet iemand waarom ik in de hogere bracket wordt ingedeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paulus07
  • Niet online
Ben level 30 met een paarse vector en een gele gun. Maar eerste stuk bij tunnel staan al direct 5 lvl 32 gasten die granaten blijven gooien. Kom er niet langs :s

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Xerox
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 00:47
Paulus07 schreef op zondag 17 april 2016 @ 00:31:
Ben level 30 met een paarse vector en een gele gun. Maar eerste stuk bij tunnel staan al direct 5 lvl 32 gasten die granaten blijven gooien. Kom er niet langs :s
Ik lees dat je de Falcon Lost missie doet. Deze moet je echt doen met 4 personen, die allen goed gegeared zijn.
Ga eerst lekker daily's doen en dark zone farmen. Deze 'incursion' moet je nog even niet proberen... :)

PSN: Redrafted

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geronimous
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 14-09 10:12
Paulus07 schreef op zondag 17 april 2016 @ 00:31:
NIET in je eentje doen: kies dan voor Matchmaking. DIe eerstetunnel kun je ook rechts voorbij rennen trouwens ;) Dan rechts vooraan de ladder op.

⚛︎ 1-2-2022 poor Leno

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paulus07
  • Niet online
Jeroenimoes schreef op zondag 17 april 2016 @ 00:35:
[...]

NIET in je eentje doen: kies dan voor Matchmaking. DIe eerstetunnel kun je ook rechts voorbij rennen trouwens ;) Dan rechts vooraan de ladder op.
Net met quickmatch 4 gasten. 10 seconde en dood :p
Pagina: 1 ... 95 ... 111 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Het is niet de bedoeling om hier te slowchatten of offtopic posts te plaatsen. Dit kan in 1 van de 2 verschillende Discord channels. Countdown timers/posts zijn ook ongewenst. Deze post heeft wat meer informatie over wanneer er gespeeld kan worden

Ook is dit topic niet bedoeld voor de verzendervaring bij verschillende webshops. Daarvoor is genoeg te vinden in het shopping forum (SF). Er zijn problemen met gold editions van bol.com. Deze zijn per ongeluk allemaal geannuleerd, maar zijn gewoon nog te bestellen

Je kunt je hier aanmelden voor de spelerslijst