Is de makkelijkste challenge, is wel een van de langste challenge modes met uitzondering russian counselate.Paulus07 schreef op zaterdag 16 april 2016 @ 21:56:
Die daily tunnel is niet te doen zeg -.-
Ik wilde voor weekly nog even DZ in (waar ik nog nooit ben geweest), maar meteen bij binnenkomen direct afgeschoten door wat gear190 gasten. Nu staat er boven de deur naar de DZ 161+, maar mijn gear is maar 159, waarom wordt ik dan alsnog bij die hogere gear gasten gedropt? Ik heb de beste gear al equiped (alles geel buiten sniper en chest), gaat het systeem dan uit wat je zou kunnen craften? Aangezien door die patch ik nu wel erg lang bezig ben uberhaubt 1 item te kunnen maken.
[ Voor 7% gewijzigd door SinergyX op 17-04-2016 01:04 ]
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
net nog een keer die daily lincon tunnel geprobeerd. we hebben de ladder bereikt. Maar eenmaal daar was het puinhoop en niet te doen met zoveel vijanden. Op gegeven moment ene na de andere granaat naar je smoel en we waren alleen maar aan het reviven en door de kogels heen aan het gaan.
Net daily reset voorbij zien komen. Weer precies dezelfde als gister (zaterdag)
Als je toevallig op PS4 speelt, met je me toevoegen. Kun je wel een keer mee met wat amdere tweakers.
⚛︎ 1-2-2022 poor Leno
Je zou even 1 slechter item kunnen gebruiken. Want onder de 157 zit je goed in het begin, dan kom je in een andere indeling terecht.SinergyX schreef op zondag 17 april 2016 @ 01:04:
Ik wilde voor weekly nog even DZ in (waar ik nog nooit ben geweest), maar meteen bij binnenkomen direct afgeschoten door wat gear190 gasten. Nu staat er boven de deur naar de DZ 161+, maar mijn gear is maar 159, waarom wordt ik dan alsnog bij die hogere gear gasten gedropt? Ik heb de beste gear al equiped (alles geel buiten sniper en chest), gaat het systeem dan uit wat je zou kunnen craften? Aangezien door die patch ik nu wel erg lang bezig ben uberhaubt 1 item te kunnen maken.
|D3 Battletag: <SG>DarkAngelnl#2829| WOT DarkAngelnl
Als je op PC speelt wil ik morgen wel een keer meelopen, als ik niks kan met de drop mag je de missierewards ook hebben.Paulus07 schreef op zondag 17 april 2016 @ 02:15:
net nog een keer die daily lincon tunnel geprobeerd. we hebben de ladder bereikt. Maar eenmaal daar was het puinhoop en niet te doen met zoveel vijanden. Op gegeven moment ene na de andere granaat naar je smoel en we waren alleen maar aan het reviven en door de kogels heen aan het gaan.
...Verwijderd schreef op zaterdag 16 april 2016 @ 19:51:
Om nog ff toe te voegen met 29k skill power en juiste tallents haal ik dit zonder 4e striker set bonus.
[afbeelding]
Voeg hier nog eens 100% aan toe van striker bonus en dan zit je aardig in de buurt van de 1m.
waar haal je zoveel dps vandaan met slechts 2500 firearms? ik kom niet verder dan 180.000, zelfs als ik firearms boven de 3000 spec.
dit soort stats bij anderen ontmoedigt me alleen maar meer om verder te spelen. zeker als er meer nadruk op PvP komt te liggen...
⚛︎ 1-2-2022 poor Leno
Weer wat nieuws. Doe een challenge missie voor pc. Word ik net voor het dood maken van de laatste boss gekicked... Zonder reden, de hele groep snapte er niks van... Maarja geen Koot en pc en 30+ minuten verkloot...
Verwijderd
Dat is het effect van smart cover en mobile cover geven flinke damage boost, maar met hele lage skill power krijg je maar hele kleine damage boost, met veel krijg beter resultaat.Jeroenimoes schreef op zondag 17 april 2016 @ 03:17:
[...]
...
waar haal je zoveel dps vandaan met slechts 2500 firearms? ik kom niet verder dan 180.000, zelfs als ik firearms boven de 3000 spec.
dit soort stats bij anderen ontmoedigt me alleen maar meer om verder te spelen. zeker als er meer nadruk op PvP komt te liggen...
Gewoon zorgen dat je crit op mask heb't crit dmg op knee pads etc, gear mod slots waar ze nodig zijn etc, crit dmg op backpack.
crit en crit dmg op gloves als je smg heb't is smg stat 3e beste stat met assault riffles assualt riffle etc.
Maar als je veel skillpower wilt skill power bonus met gear mods / op mask kun je 5k skill power krijgen en nog eens 5k op backpack, dit is nog beter dan crit en crit damage want boost je skills.
En als je full life crit weapon talent hebt, overheal talent op chest is super handig.
Ik speel alleen de dailies en soms wat dz als het niet vol zit met vervelende rogues. Verder is er niets te doen. Vervelende is dat ik nu kunstmatig onder de 160 gear score moet blijven, omdat ik anders in de andere bracket wordt ingedeeld en alleen nog maar een lopend doelwit ben. En dit moet ik blijven doen tot ik genoeg pcs heb om betere gear te kunnen craften (duurt weken, maar goed). En als ik dan eindelijk die betere gear heb loop ik nog steeds zo ver achter op de inmiddels gs240 mensen... Ik hoop op een nieuwe dz bracket, anders is de lol er wel af.Inflatable schreef op zaterdag 16 april 2016 @ 12:48:
Als je het als een soort wedstrijd ziet wel ja, maar dat heb ik bij deze game allang opgegeven.. Je kan toch nooit op tegen spelers die er veel meer tijd in stoppen en ook nog eens allerlei glitches gebruiken om sneller betere gear te krijgen.. Het is dat ik de DZ in moet om DT en blueprints op te halen en DZ XP te farmen, voor de rest boeit het PvP gedeelte me echt niks omdat het dus zo unbalanced en oneerlijk is als de pest.. Meestal gaat het goed maar afentoe kom je van die losers tegen die in groepjes en hoge DZ rank je afmaken zonder reden, lekken boeiend, meestal heb ik toch niks bij me aan drops (tenzij het echt betere gear is dan wat ik heb, dat extract ik dan meestal z.s.m. maar aangezien ik alles al goed HE heb gebeurt dat zelden) dus valt er weinig tot niks bij me te halen voor ze.. Ik speel de game gewoon gezellig met wat vaste vrienden en we doen dat in ons eigen tempo en manier (daily's doen en beetje farmen etc) en zitten allemaal nu zo rond dezelfde gearscore van rond de 160-180, wat de rest van de spelers in de game doet interesseert ons niks.. Hebben sommigen al 240 gearscore? Leuk voor ze..
Gisteren werdt ik ook neergeknald loot laten ze liggen kom weer terug pak de loot en gaan weer verder .
gaat nergens over .

Zo mega irritant. Op zondagochtend krijg ik altijd eerst een kwartier lang Delta errors met starten. Andere dagen geen probleem.
Dz = iedereen voor zich en iedereen maakt iedereen zonder reden af.. als je dat niet wil dan heb je er niks te zoeken.. erover klagen gaat iig niet helpen.
en dat er eem mss grote nadurk op endgame dz ligt is ook een feit.. ik hou mij iig nog wel even bezig.
en dat er eem mss grote nadurk op endgame dz ligt is ook een feit.. ik hou mij iig nog wel even bezig.
AMD Ryzen 5 2600, 8 GB RAM, GigaByte GTX1050Ti 4G, MSI B450M, 970 EVO 500GB+160 GB, CM 550watt, AOC 24”
Lenovo IdeaPad Pro 5 14APH8, AMD Ryzen 7 7840HS, 32GB RAM, 1TB SSD
Tegenwoordig word je stash ook meegerekend, dus wat je vast hebt is eigenlijk niet zo belangrijk meerDark Angel schreef op zondag 17 april 2016 @ 02:38:
[...]
Je zou even 1 slechter item kunnen gebruiken. Want onder de 157 zit je goed in het begin, dan kom je in een andere indeling terecht.
Ik zit nu ook maar in 161+ maar eigenlijk is het prima te doen in de server waar ik gisteren kwam, denk meer dan 10x een rogue gekilled, en zelf 3x ik begon met GS 160 en aan het einde van de dag zit ik op 178 oid maar wel met 2 striker gear items waardoor ik die NPC's veel makkelijker neermaai dan voorheen:)
(16 x 300Wp) 4800Wp + (sinds 14 feb 2023) (7 x 405Wp) 2835Wp = 7635Wp @Zuid op 4.5kW omvormer
Ja, best, maar maak dan meer brackets zodat je niet bij voorbaat helemaal kansloos bent.TgR_KILLER schreef op zondag 17 april 2016 @ 10:24:
Dz = iedereen voor zich en iedereen maakt iedereen zonder reden af.. als je dat niet wil dan heb je er niks te zoeken.. erover klagen gaat iig niet helpen
Je kan een 2e character aanmaken, dan speel je met 1 character in de dz onder de 160. Goede gear kan je dan gewoon via je stash overzetten naar je andere character. Bijkomend voordeel is dat je dan ook met 2 characters de daylies kan doen, die phoenix punten zijn gedeeld over je charactersNorthside schreef op zondag 17 april 2016 @ 09:18:
[...]
Ik speel alleen de dailies en soms wat dz als het niet vol zit met vervelende rogues. Verder is er niets te doen. Vervelende is dat ik nu kunstmatig onder de 160 gear score moet blijven, omdat ik anders in de andere bracket wordt ingedeeld en alleen nog maar een lopend doelwit ben.
Merkte wel dat de DZ er nu toffer uitziet met extra verlichting, gekke pupkes in straten etc 
Door de drops is het ook leuker om te spelen. Zeker omdat je nu gewoon je items krijgt bij het uitmoorden van een hele straat.
Voorheen was je daar een uur mee bezig (in je uppie) en kreeg je een petje ofzo -_-
Door de drops is het ook leuker om te spelen. Zeker omdat je nu gewoon je items krijgt bij het uitmoorden van een hele straat.
Voorheen was je daar een uur mee bezig (in je uppie) en kreeg je een petje ofzo -_-
Hier een filmpje van mijn geslaagde (tweede) poging 'Lincoln Tunnel' op Challenging:Paulus07 schreef op zondag 17 april 2016 @ 02:15:
[YouTube: https://youtu.be/O7QOWebOorg]
OOOOOOOOOOOOooooooooooooooooooohhh... dus dat is helemaal niet je base DPS.Verwijderd schreef op zondag 17 april 2016 @ 06:18:
[...]
Dat is het effect van smart cover en mobile cover geven flinke damage boost, maar met hele lage skill power krijg je maar hele kleine damage boost, met veel krijg beter resultaat.
Gewoon zorgen dat je crit op mask heb't crit dmg op knee pads etc, gear mod slots waar ze nodig zijn etc, crit dmg op backpack.
crit en crit dmg op gloves als je smg heb't is smg stat 3e beste stat met assault riffles assualt riffle etc.
Maar als je veel skillpower wilt skill power bonus met gear mods / op mask kun je 5k skill power krijgen en nog eens 5k op backpack, dit is nog beter dan crit en crit damage want boost je skills.
En als je full life crit weapon talent hebt, overheal talent op chest is super handig.
⚛︎ 1-2-2022 poor Leno
Ik vond Lincon Tunnel niet echt lastig eigenlijk. Met mijn pug ging het wel soepel. Dat stuk bij die ladder en dat plateau is direct het lastigste stukje. Voor ons hielp het heel erg door op het bovenste platform te blijven en niet naar dat lagere lange platform te gaan.
Wij chain dropten steeds medpacks en dan clip voor clip schieten en steeds weer in cover gaan en granaten ontwijken.
Vandaag eens dagje Lexington farmen voor Phoenix credits, mocht iemand zin hebben mee te gaan. Voeg me gerust toe op PSN. Hopelijk snel genoeg voor setpieces.
Wij chain dropten steeds medpacks en dan clip voor clip schieten en steeds weer in cover gaan en granaten ontwijken.
Vandaag eens dagje Lexington farmen voor Phoenix credits, mocht iemand zin hebben mee te gaan. Voeg me gerust toe op PSN. Hopelijk snel genoeg voor setpieces.
Je moet niet allemaal boven gaan zitten. Als 1 a 2 man een beetje beneden de boel blijven afleiden is "Lexington" super simpel! Je hebt ook mensen die gelijk door rennen naar de "toll booths" maar dat is stom omdat de mobs nog steeds achter je aan komen, waardoor je ook snipers en nades in je rug krijgt.Casual Ruud schreef op zondag 17 april 2016 @ 13:39:
Ik vond Lincon Tunnel niet echt lastig eigenlijk. Met mijn pug ging het wel soepel. Dat stuk bij die ladder en dat plateau is direct het lastigste stukje. Voor ons hielp het heel erg door op het bovenste platform te blijven en niet naar dat lagere lange platform te gaan.
Ik heb nu gear score 178 182 (163 backpack omdat ik geen nieuwe durf te craften omdat de deleted player bug blijkbaar nog niet verholpen is), met 160K-80K-30K en ik kan daar tussen de mobs makkelijk overleven. Zorg eerst dat je de naders pakt, je kan op de ps4/xb1 een enemy taggen door op hem te aimen en dan op je D pad het pijltje naar boven te drukken. Zo ziet je team op welke mob ze moeten schieten, zo knal je ze 1 voor 1 af. Moeilijkste stukje zijn dan de shotgun rushers, maar als je voor in de tunnel zit en ze buiten houd is het een eitje. Incendiery bullets gebruiken en je stopt de rush. Daarna met z'n alle boven gaan zitten verspreid, twee eerste waven met je sniper afknallen. Pak eerst de RPK/Sniper gasten op de toll booth, latere wave komen er ook snipers van rechts tussen de tenten. Maak die eerst af, want die doen het meeste damage.
Ik heb vorige week de custom M44 gecraft omdat die M1A niet voor me wil droppen. Hij is wat slomer maar met headshots van 400K klaag ik toch niet
Ik heb hem gisteren nacht nog met een maatje gedaan inclusief 2 randoms,we stonden binnen 20min weer buiten met complete hiv loot
Noob vraagje, maar is het mogelijk om je aan te sluiten bij een groep of clan?
♥ Under Construction ♦ © 1985 - 2013 and counting. ♣ Born to be Root ★ In the end, we are all communists ♠ Please, don't feed me meat
Nee. Niet ingame. Buiten de game om zitten een hoop Tweakers op Discord (zie TS).IStealYourGun schreef op zondag 17 april 2016 @ 14:56:
Noob vraagje, maar is het mogelijk om je aan te sluiten bij een groep of clan?
Verwijderd
Die bug is geen probleem als je niet dom omgaat met je backpack! Als je geen extra wapens+mods er in stopt kan er zo goed als niks fout gaan.
edit: Zorg dat je niks extra's meeneemt wat je niet nodig hebt. Hooguit je paramedicbag/policebag voor extra medpacks/ammo. Al je wapens zonder mods in je stash stoppen, dan kan het gewoon niet fout gaan!
[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 17-04-2016 15:47 ]
Ik heb 3-4 wapens met mods, loop normaliter met mijn Vector en M44 rond, maar soms pak ik mijn AK of shotty er bij. Dat moet ik dus niet doen?Verwijderd schreef op zondag 17 april 2016 @ 15:28:
[...]
Die bug is geen probleem als je niet dom omgaat met je backpack! Als je geen extra wapens+mods er in stopt kan er zo goed als niks fout gaan.
edit: Zorg dat je niks extra's meeneemt wat je niet nodig hebt. Hooguit je paramedicbag/policebag voor extra medpacks/ammo. Al je wapens zonder mods in je stash stoppen, dan kan het gewoon niet fout gaan!
[ Voor 4% gewijzigd door bbblije op 17-04-2016 15:54 ]
Kunnen ze niet iets verzinnen op die checkpoint rogue/manhunt campers.
Bijvoorbeeld dat je punten kwijt raakt als je in een straal van 100 meter bij het CP campt.
Dacht vanmiddag ik ga er DZ in om nog ff twee levels te farmen en rank 75 te worden, maar ben 4x gesloopt bij twee verschillende checkpoints.
Bijvoorbeeld dat je punten kwijt raakt als je in een straal van 100 meter bij het CP campt.
Dacht vanmiddag ik ga er DZ in om nog ff twee levels te farmen en rank 75 te worden, maar ben 4x gesloopt bij twee verschillende checkpoints.
Ik loop nog steeds met een HE 163 poepsniper rond. Waar kan ik ergens een mooie BP vinden van een 183+ sniper?
Whole lot of stars ***
Heb het zelf nog nooit meegemaakt, maar een setje one-shot turrets met een bereik van 100 meter lijkt me een prima oplossing hiervoor.Griffx schreef op zondag 17 april 2016 @ 16:35:
Kunnen ze niet iets verzinnen op die checkpoint rogue/manhunt campers.
Verwijderd
Absoluut niet nee, daar gaat het fout. Als je namelijk 50/50 hebt maar 2/3 items daarvan hebben ook nog een paar mods erop, zit op je 60/50 bijv. Dat systeem werkt gewoon niet goed. Daarom was de PSA van massive toen ook, stop geen mods op wapens die je niet gebruikt.bbblije schreef op zondag 17 april 2016 @ 15:51:
[...]
Ik heb 3-4 wapens met mods, loop normaliter met mijn Vector en M44 rond, maar soms pak ik mijn AK of shotty er bij. Dat moet ik dus niet doen?
Ja werkte helaas niet, ik zat nog in dat 'calibrerende scherm' en was al kapot voor ik mijn radar of abilities had.NLxAROSA schreef op zondag 17 april 2016 @ 16:59:
[...]
Heb het zelf nog nooit meegemaakt, maar een setje one-shot turrets met een bereik van 100 meter lijkt me een prima oplossing hiervoor.
Het zou geen probleem zijn als de balance in de DZ beter zou zijn, of nog beter de game je helemaal niet zou dwingen in een PvP omgeving te gaan om betere gear te krijgen als je dat niet wil..TgR_KILLER schreef op zondag 17 april 2016 @ 10:24:
Dz = iedereen voor zich en iedereen maakt iedereen zonder reden af.. als je dat niet wil dan heb je er niks te zoeken.. erover klagen gaat iig niet helpen.
Zelf red ik me trouwens prima in de DZ met op dit moment een gearscore van 178, zelfs in me eentje.. Ik zoek de problemen gewoon niet op, ga andere agents zoveel mogelijk uit de weg.. Ik heb bepaalde routes en plekken om Division Tech te vinden en bosses neer te halen en dat gaat meestal prima.. Maar met een paar vrienden in een groep is wel beter, ben je veel sterker en zal je dus ook minder snel aangevallen worden door andere spelers..
Gisteren trouwens enorm veel mazzel gehad, we kwamen langs een bossfight waar wat andere agents al bezig waren, een aantal daarvan gingen dood en lieten wat HE gear vallen en 1 zelfs een Striker gear-set masker.. Die heb ik dus ff snel "gestolen" en het op een rennen gezet, hahaha wat zal die gast ziek geweest zijn dat ie die kwijt was.. Zonder problemen kunnen extracten..
Wanneer is de refresh voor de Special Gear Vendor Blueprints? Of komt die niet?
Dat kun je linksboven zien bij de vendor, daar staat het aantal uren.baronruud schreef op zondag 17 april 2016 @ 18:55:
Wanneer is de refresh voor de Special Gear Vendor Blueprints? Of komt die niet?
Ja, weet ik. Maar geld dat ook voor die gear 214 blueprints? Dat blijven kneepads en maskers?NLxAROSA schreef op zondag 17 april 2016 @ 20:20:
[...]
Dat kun je linksboven zien bij de vendor, daar staat het aantal uren.
Zit nu met 974 PC.
Heb die 2 Sentry gear (mask + knee pads) vorige keer gekocht. Wou dus rest van de set halen.
Ff nadenken wat te halen?
Of striker masker + knee pads halen en dan hopen op volgende week wel de andere delen van de gearset te koop zijn?
[ Voor 36% gewijzigd door DeBaroN op 17-04-2016 21:12 ]
Was in DZ5 boss helpen killen want was groepje van 3 al mee bezig. Loopt 1 van die gasten in mijn vuur. Naja niets aan de hand dus rogue voor 19 sec ze deden niets tegen mij toen boss neer ging (ik kreeg die boss sneller neer dan hun met zijn 3en) ik en hun looten de boss. Draai mij om en loop weg en ze beginnen te schieten. Snel survival link aan en boem alle 3 binnen 5 sec neer lol...toen snel de tunnels in toen zat mijn hartslag wel even 115 seconden op hoog. Ga nooit rogue ^^ maar overleeft wel lekkere dz xp zeg nog 12 levels tot 75 te gaan..
Ik zit (zonder glitch geneuzel) inmiddels op DZ51 en GS 188 wat betekende dat ik zojuist veruit de hoogste GS had van het clubje randoms waarmee ik de DZ in ging. Zelfs eentje met GS 133 meegenomen en levend teruggebracht. Mooi
Steam profiel UPlay JirnsumNL
Je zou de Custom M44 kunnen kopen. Is een bolt action sniper. Die kun je volgens mij inmiddels bij de gewone PhCr vendor kopen in je BoO. Ik vind 'm zelf echt heerlijk schieten met een hoge damage output op headshots. Als back-up heb ik nog een paarse M1A, just in case het nodig is.Rudios schreef op zondag 17 april 2016 @ 16:38:
Ik loop nog steeds met een HE 163 poepsniper rond. Waar kan ik ergens een mooie BP vinden van een 183+ sniper?
Leuk filmpje. Heb vandaag enkele runs gedaan op men twee chars. Ging best lekker.Yonix schreef op zondag 17 april 2016 @ 13:07:
[...]
Hier een filmpje van mijn geslaagde (tweede) poging 'Lincoln Tunnel' op Challenging:
[video]
Misschien kunnen we eens samen een run doen. Laat me maar iets weten.
Verwijderd
Neeeeeeeeeeeeeeee...... wat heb je dan aan betere gear als je daardoor weer teruggezet word als beginner in een hogere bracket? Face it, je gaat de DZ in en je komt de verkeerde groep tegen: dan ga je dood... dat is juist de spanning.Northside schreef op zondag 17 april 2016 @ 10:54:
[...]
Ja, best, maar maak dan meer brackets zodat je niet bij voorbaat helemaal kansloos bent.
Dit spel is nu 8 weken uit en omdat een maatje het tussendoor een week niet kon spelen lopen we al 6 weken lang in andere brackets en kunnen we nooit samen op stap. Klaar met die brackets.
[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 18-04-2016 06:08 ]
Je maatje kan gewoon kiezen om jou te joinen. Het niet samen kunnen spelen heeft dus niet met de brackets te maken.Verwijderd schreef op maandag 18 april 2016 @ 01:23:
[...]
Neeeeeeeeeeeeeeee...... wat heb je dan aan betere gear als je daardoor weer teruggezet word als beginner in een hogere bracket? Face it, je gaat de DZ in en je komt de verkeerde groep tegen: dan ga je dood... dat is juist de spanning.
Dit spel is nu 8 weken uit en omdat een maatje het tussendoor een week niet kon spelen lopen we al 6 weken lang in andere brackets en kunnen we nooit samen op stap. Klaar met die brackets.
https://untappd.com/user/OzzBier
Brackets post-30 zijn eigenlijk geen brackets, maar gewoon verkapte levels. Je stop wel bij 30, maar levelt vervolgens feitelijk gewoon verder, maar dan met gear (score).
Hier zit een deel van het probleem. Het andere deel is balans. Beiden niet onoplosbaar (maar die laatste wat makkelijker dan de eerste gok ik).

Hoe? Want dat lukt mij en een collega ook niet, krijgen continu DZ Mismatch.nickvanozzie schreef op maandag 18 april 2016 @ 07:51:
[...]
Je maatje kan gewoon kiezen om jou te joinen. Het niet samen kunnen spelen heeft dus niet met de brackets te maken.
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Doodgaan vind ik geen probleem, ge-oneshot worden door een paar verveelde no-lifers wel. Betere gear is best maar het verschil moet niet te groot worden. Kom, er moet nog wel iets van skill en spanning bij komen kijken als je andere agents tegenkomt.Verwijderd schreef op maandag 18 april 2016 @ 01:23:
Neeeeeeeeeeeeeeee...... wat heb je dan aan betere gear als je daardoor weer teruggezet word als beginner in een hogere bracket? Face it, je gaat de DZ in en je komt de verkeerde groep tegen: dan ga je dood... dat is juist de spanning.
En zoals al gezegd, je vriend kan jou gewoon joinen.
YouTube: Dark Zone Level Brackets Explained, How to Join Friends in the DZ. Tom Clancy's the Division
[ Voor 58% gewijzigd door Jirnsum op 18-04-2016 08:27 ]
Steam profiel UPlay JirnsumNL
Zo, in 1,5 week tijd van 0 naar 30 gelevelt en afgelopen weekend gear gehaald. Zit nu op een item level van 174. Gaat best lekker
"Divine Shields and Hearthstones do not make a hero heroic."
De persoon in het laagste bracket moet dan bij 'Group management' menu op de persoon klikken die hij/zij wilt joinen en dan kiezen voor 'Join Dark Zone'. Daarna ga je de DZ in (of eerst weer uit als je er al in zat).Donstil schreef op maandag 18 april 2016 @ 08:03:
[...]
Hoe? Want dat lukt mij en een collega ook niet, krijgen continu DZ Mismatch.
Volvo EX30 SMER Core - Wallbox Pulsar Plus 22kW
Echt leuk joh, met die hackers...
http://plays.tv/video/571...ec9/hacker-makemesammichh
http://plays.tv/video/571...fed/hacker-gurlikingballz
http://plays.tv/video/571...ec9/hacker-makemesammichh
http://plays.tv/video/571...fed/hacker-gurlikingballz
Energie idioot | Gek op gelijkspanning | DC-pel
ja pc games spelen deal with it 
Psn erikj
Zo lekker weekendje The Division achter de rug. Zit nu op 219k dps 53k HP en 6k Electronics unbuffed.
Met me M44 maak ik headshots van rond de 800k tot 1 miljoen als ik alles actief heb kwa buffs. Zonder zit ik rond de 500k-800k. Ook met me 163 GS MP5 knal ik overal zo doorheen. Wel jammer dat hij beter is dan mijn gecrafte Vector dus me GS ging er wel door omlaag maar zit nu op 182 GS. Had ook verwacht dat ik continu dood zou gaan met maar 53k. Maar in Falcon Lost nergens last van gehad. Maar misschien kwam dat juist wel omdat ik alles binnen no time dood had
Wat wel jammer is dat je echt aangewezen bent om een degelijke groep te hebben voor Falcon Lost. Er hoef der maar 1 bij te zitten die niet helemaal lekker mee komt en je bent eigenlijk al klaar met de missie. Ook voor het eerste die kelder manier gedaan maar wat is dat gaar zeg, ook niet gehaald omdat we al weer een nieuwe wave kregen steeds wanneer we de bom oppikte.... Zal wel een bugje zijn.
Wel kreeg ik een Sentry chest van de baas en een tactician holster van weekly gister. Sentry chest maar even in stash gestopt want mijn dps ging omlaag met 20k omdat mijn Strike Vest nu + 12.5% damage geeft en +10% incomming damage maar dat is geen probleem met een sniper spec:P.
Met me M44 maak ik headshots van rond de 800k tot 1 miljoen als ik alles actief heb kwa buffs. Zonder zit ik rond de 500k-800k. Ook met me 163 GS MP5 knal ik overal zo doorheen. Wel jammer dat hij beter is dan mijn gecrafte Vector dus me GS ging er wel door omlaag maar zit nu op 182 GS. Had ook verwacht dat ik continu dood zou gaan met maar 53k. Maar in Falcon Lost nergens last van gehad. Maar misschien kwam dat juist wel omdat ik alles binnen no time dood had
Wat wel jammer is dat je echt aangewezen bent om een degelijke groep te hebben voor Falcon Lost. Er hoef der maar 1 bij te zitten die niet helemaal lekker mee komt en je bent eigenlijk al klaar met de missie. Ook voor het eerste die kelder manier gedaan maar wat is dat gaar zeg, ook niet gehaald omdat we al weer een nieuwe wave kregen steeds wanneer we de bom oppikte.... Zal wel een bugje zijn.
Wel kreeg ik een Sentry chest van de baas en een tactician holster van weekly gister. Sentry chest maar even in stash gestopt want mijn dps ging omlaag met 20k omdat mijn Strike Vest nu + 12.5% damage geeft en +10% incomming damage maar dat is geen probleem met een sniper spec:P.
Lian Li OI11 - Ryzen 9 5900x - 32GB DDR 4 - RX9070XT
Ja jammer is dat gisteren een half uur bezig geweest om een groep te vormen
Dan gaat die weg dan komt er een nieuwe bij gaat de andere weer weg .
Gewoon die put in en knallen
Ja jammer is dat gisteren een half uur bezig geweest om een groep te vormen
Dan gaat die weg dan komt er een nieuwe bij gaat de andere weer weg .
Gewoon die put in en knallen
Gisteren eindelijk voor het eerst de incursion op challenge mode gedaan. Blijft dan toch wel een pittige battle!
Moet zeggen dat de tips van MarcoStyle wel geholpen hebben. Helaas heb ik en geen skin en geen warlord gekregen, wel mijn eerste 240 item
Moet zeggen dat de tips van MarcoStyle wel geholpen hebben. Helaas heb ik en geen skin en geen warlord gekregen, wel mijn eerste 240 item
Lol, lees net dat je voor Falcon Lost completion ook XP krijgt 
Wat een stel malloten daar bij Massive, die snappen het dus echt duidelijk niet, waarom doe je in godsnaam zoiets doms? Wordt echt tijd voor een testafdeling daar.
Wat een stel malloten daar bij Massive, die snappen het dus echt duidelijk niet, waarom doe je in godsnaam zoiets doms? Wordt echt tijd voor een testafdeling daar.
Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie
Wellicht in de toekomst een hogere level cap?Angeloonie schreef op maandag 18 april 2016 @ 09:39:
Lol, lees net dat je voor Falcon Lost completion ook XP krijgt
Testen hebben ze uitbesteed aan de klanten; is veel goedkoper
Steam/uPlay: EvulKlowne
Mijn DPS gaat van 180k naar 400K als ik mijn MAG leeg schiet. Ben benieuwd hoe dit op enemy's werkt.
Dan zouden ze het op dat moment moeten omzetten van credits naar XP. Het is gewoon dom om rewards te geven die geen rewards zijn..Ktenolix schreef op maandag 18 april 2016 @ 09:43:
[...]
Wellicht in de toekomst een hogere level cap?Dit bied in ieder geval die mogelijkheid.
Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie
wat een is een goede sniper om te maken die zieke headshots geeft? ik heb nu die m1a gehad eerst de paarse nu de goude die schiet wel lekker snel maar ik wil hoge damage shots hebben.. iemand tip?
De beste sniper is M1A met Balanced als talent.vegetto1983 schreef op maandag 18 april 2016 @ 09:52:
wat een is een goede sniper om te maken die zieke headshots geeft? ik heb nu die m1a gehad eerst de paarse nu de goude die schiet wel lekker snel maar ik wil hoge damage shots hebben.. iemand tip?
Bolt action rifles hebben over het algemeen een hogere dmg per schot. Ik gebruik zelf de Custom M44 voor m'n headshots.vegetto1983 schreef op maandag 18 april 2016 @ 09:52:
de first wave? want die heb ik of is er nog een andere m1a?xamirz schreef op maandag 18 april 2016 @ 09:54:
[...]
De beste sniper is M1A met Balanced als talent.
Zou kunnen, maar ze kunnen gewoon zowel credits en exp als reward geven.Angeloonie schreef op maandag 18 april 2016 @ 09:51:
[...]
Dan zouden ze het op dat moment moeten omzetten van credits naar XP. Het is gewoon dom om rewards te geven die geen rewards zijn..
Klopt inderdaad.. Er zijn snipers die per shot meer damage doen, maar omdat je de M1a met balanced kan spammen, is dit de beste sniper in gamevegetto1983 schreef op maandag 18 april 2016 @ 09:55:
[...]
de first wave? want die heb ik of is er nog een andere m1a?
Liever 10 x een 500k headshot snel achter elkaar dan trage 800k headshots inderdaad (want missen is dodelijk danxamirz schreef op maandag 18 april 2016 @ 09:56:
[...]
Klopt inderdaad.. Er zijn snipers die per shot meer damage doen, maar omdat je de M1a met balanced kan spammen, is dit de beste sniper in game
Ik ook nog nietJoenino schreef op maandag 18 april 2016 @ 10:02:
[...]
Liever 10 x een 500k headshot snel achter elkaar dan trage 800k headshots inderdaad (want missen is dodelijk dan). Helaas heb ik nog geen lekkere m1a kunnen ontvangen.
Waar kun je het beste een M1a farmen (mogelijkheid dat die dropt)? Las iets over Police station missie. Of is dat gewoon RNG?
Socom m1a met balenced is ook een prima sniper.xamirz schreef op maandag 18 april 2016 @ 09:56:
[...]
Klopt inderdaad.. Er zijn snipers die per shot meer damage doen, maar omdat je de M1a met balanced kan spammen, is dit de beste sniper in game
Zolang je m1a maar balanced heeft en je er een mag in kan gooien is dit het beste alternatief t.o.v een m44
Energie idioot | Gek op gelijkspanning | DC-pel
Bij mij dropte de First Wave M1A bij de laatste boss, helaas zonder Balanced talent. Ik moet ook nog een betere farmen helaas.baronruud schreef op maandag 18 april 2016 @ 10:11:
Waar kun je het beste een M1a farmen (mogelijkheid dat die dropt)? Las iets over Police station missie. Of is dat gewoon RNG?
Zijn de M44 versies trouwens altijd met zo weinig mod slots? Dat er geen extended magazine in kan is namelijk wel erg zuur. Ik heb nu een HE M44 met maar 2 slots.
Nee, de classic en de custom hebben alle mod slots dacht ik.Splendid schreef op maandag 18 april 2016 @ 10:19:
[...]
Bij mij dropte de First Wave M1A bij de laatste boss, helaas zonder Balanced talent. Ik moet ook nog een betere farmen helaas.
Zijn de M44 versies trouwens altijd met zo weinig mod slots? Dat er geen extended magazine in kan is namelijk wel erg zuur. Ik heb nu een HE M44 met maar 2 slots.
Dan heb je de hunting versie M44 waarschijnlijk?Splendid schreef op maandag 18 april 2016 @ 10:19:
[...]
Bij mij dropte de First Wave M1A bij de laatste boss, helaas zonder Balanced talent. Ik moet ook nog een betere farmen helaas.
Ja hij heeft de huntig, die heeft 1 mod minder(de MAG mod) wat wel een huge gemis is.baronruud schreef op maandag 18 april 2016 @ 10:26:
[...]
Dan heb je de hunting versie M44 waarschijnlijk?
Ja klopt, beetje jammer, was zo blij met de drop in DZ. Ik vind bolt action rifles wel erg leuk voor de afwisseling van de M1A, maar dan moet deze wel een beetje meekomen in DMG natuurlijk. Nu dikke 50k DPS minder, nu weet ik dat DPS niet alles zegt, maar dit is wel een erg groot verschil.baronruud schreef op maandag 18 april 2016 @ 10:26:
[...]
Dan heb je de hunting versie M44 waarschijnlijk?
Verwijderd
Ow dat kan hij ook wel. Maar met zijn 34k dps als beginnende lvl 30 en mijn 140k dps in de GS 161+ darkzone gaat hij continue dood en voegt hij aan schade bijna niks toe. Dat is jammer.nickvanozzie schreef op maandag 18 april 2016 @ 07:51:
[...]
Je maatje kan gewoon kiezen om jou te joinen. Het niet samen kunnen spelen heeft dus niet met de brackets te maken.
Als je er dan later nóg een bracket in stopt loop ik daar volgende maand weer tegen aan als het net een beetje gelijk begint te trekken. Gewoon klaar met die brackets. Dan maar wat makkelijker en sneller gear levelen.
[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 18-04-2016 10:42 ]
Het toevoegen van een extra bracket verandert daar niets aan. Het weghalen van de huidige brackets maakt dit zelfs nog vervelender voor hem (want sterkere players).Verwijderd schreef op maandag 18 april 2016 @ 10:40:
[...]
Maar met zijn 34k dps als beginnende lvl 30 en mijn 140k dps in de GS 161+ darkzone gaat hij continue dood en voegt hij aan schade bijna niks toe. Dat is jammer.
Als hij jou joint bestaat de bracket sowieso niet voor hem, dus wat is nu precies je probleem met de brackets?
Zijn probleem is zijn damage output. En die kun je makkelijk oplossen.
[ Voor 8% gewijzigd door NLxAROSA op 18-04-2016 10:49 ]
je hebt ook een standard m1a, maar die heeft geen slot voor underbarrel, dus 1 attachment minder. Die first wave kun je in de regel dan beter hebben. Maar talents worden random gegeven, dus een standard m1a met goeie talents kan beter zijn dan een first wave met crappy talentsvegetto1983 schreef op maandag 18 april 2016 @ 09:55:
[...]
de first wave? want die heb ik of is er nog een andere m1a?
Sterkere spelers? pak gewoon een m44 met explosive rounds en ook al kom je een tank tegen die max alles heeft... Bang 1 shot en hij is dood.NLxAROSA schreef op maandag 18 april 2016 @ 10:48:
[...]
Het toevoegen van een extra bracket verandert daar niets aan. Het weghalen van de huidige brackets maakt dit zelfs nog vervelender voor hem (want sterkere players).
Als hij jou joint bestaat de bracket sowieso niet voor hem, dus wat is nu precies je probleem met de brackets?
Zijn probleem is zijn damage output. En die kun je makkelijk oplossen.
PSN: PSYVIRI (aka Lootking) | Inglourious Guardians NL (Platoon: Inglourious Guardians)
Wat een bazen build is het dan toch! Zie je dat die HS dmg en Marking talent van de Sentry set aardig sterk worden! Ik ben ook druk aan het verzamelen maar er droppen alleen maar klote rolls uit Falcon. Telkens een drie kwartier die horde hiv moeten spelen voor een waardeloos item is de moeite niet

In DZ nog geen geluk mogen hebben met set piece drops. Ik weet niet of ik er ooit ga komen...
Ben benieuwd naar de 4 set sentry bonus. Heb inmiddels 3 items. Inmiddels al 4 gear set items gekregen uit de DZ (allemaal gloves). Laatste keer dat ik speelde kreeg ik binnen 10 minuten zowel Striker Gloves als Tactician Gloves. Een daarvan was ook nog eens in DZ01 bij de baas linksonder in de metro. Ze kunnen dus daadwerkelijk overal droppen. Je hebt alleen veel, erg veel, geluk nodig.
Heb 3 sentry, 4 striker, 4 tactic en 4 nomads.
Eigenlijk bij allemaal is het niet echt wat, armor is echt bedroevend.
2 level 240 items die 1150 armor hebben.
Als ik bekijk wat derest doet ivm de talents kan ik net zo goed mijn oude gear weer aantrekken.
Als ik bekijk wat derest doet ivm de talents kan ik net zo goed mijn oude gear weer aantrekken.
PSN: Ricloo86
Check mijn Virtual Photography account op Insta (ricloo86)
je weet dat je de stats kan rerollen?Ricloo86 schreef op maandag 18 april 2016 @ 12:00:
Heb 3 sentry, 4 striker, 4 tactic en 4 nomads.
Ja daar moet ik mij nog eens aan wagen, snap daar nog niet erg veel van.
Het is te vergelijken met een fruitmachine. Je gooit er wat geld tegenaan, gokken op betere stats.Ricloo86 schreef op maandag 18 april 2016 @ 12:13:
[...]
Sowieso, want als je zoveel stuks hebt kan je zeker iets moois van maken. Recalibrate s opzich heel simpel. Je kiest een item en daarna kies je attribute van dat item die je wilt veranderen, daarna reroll je en dan krijg je paar nieuwe stats en dan kan je een van die stats kiezen.Ricloo86 schreef op maandag 18 april 2016 @ 12:13:
[...]
Zo kan je bijvoorbeeld stamina omzetten naar firearms of iets anders...
Ik heb zelf 4 Tactic 4 Sentry en 2 striker
Tactic is leuk als je beetje support build gaat (vriend van speelt dat, hele leuke toevoeging tot je team).
De Sentry set was ik eerst wat sceptisch over maar ondertussen ben ik verkocht.
Striker nog niet geprobeerd, maar wat ik van vrienden hoor is het wat lackluster.
Tactic is leuk als je beetje support build gaat (vriend van speelt dat, hele leuke toevoeging tot je team).
De Sentry set was ik eerst wat sceptisch over maar ondertussen ben ik verkocht.
Striker nog niet geprobeerd, maar wat ik van vrienden hoor is het wat lackluster.
PSN: MaxxusNL
Maar je kan maar 1 stat rerollen, dus je moet al ~66% goed zitten wil je de laatste stats ook nog goed krijgen.xamirz schreef op maandag 18 april 2016 @ 12:16:
[...]
Sowieso, want als je zoveel stuks hebt kan je zeker iets moois van maken. Recalibrate s opzich heel simpel. Je kiest een item en daarna kies je attribute van dat item die je wilt veranderen, daarna reroll je en dan krijg je paar nieuwe stats en dan kan je een van die stats kiezen.
Ik was blij eindelijk genoeg materials te hebben voor die M44:

Kan je nog ergere stats krijgen op zo'n ding?

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Ja moet dat nog even doen, alleen niet echt duidelijk wat ik het beste kan doen.xamirz schreef op maandag 18 april 2016 @ 12:16:
[...]
Sowieso, want als je zoveel stuks hebt kan je zeker iets moois van maken. Recalibrate s opzich heel simpel. Je kiest een item en daarna kies je attribute van dat item die je wilt veranderen, daarna reroll je en dan krijg je paar nieuwe stats en dan kan je een van die stats kiezen.
Moet ik mij nog maar eens in verdiepen.
Kun je ook de armor omhoog krijgen?
Dat is wel heel dramatisch ja... sterkte met het verlies van je matsSinergyX schreef op maandag 18 april 2016 @ 12:28:
[...]
Maar je kan maar 1 stat rerollen, dus je moet al ~66% goed zitten wil je de laatste stats ook nog goed krijgen.
[afbeelding]
je koopt ook een lotto ticket, met de kans op een leuke prijs; m44 met lekkere stats.SinergyX schreef op maandag 18 april 2016 @ 12:28:
[...]
Maar je kan maar 1 stat rerollen, dus je moet al ~66% goed zitten wil je de laatste stats ook nog goed krijgen.
[afbeelding]
wil je winnen, heb je meer dan 10 loten nodig

zit aan mijn 19e mp5 en nog steeds shit
Afgelopen weekend eindelijk de tijd gehad voor wat Division. Heb 3 weken niet gespeeld ivm nieuwe baan maar daarvoor was het bijna 6 uur Division per dag (je moet wat je met vrije werkloze tijd
).
In eerste instantie was ik (zeer) negatief over deze incusion update, echter na het eindelijk gespeeld te hebben moet ik mijn mening bijstellen na redelijk positief.
Hoewel crafting nog steeds een achterlijk systeem is, welke door deze update nog slechter is geworden zijn er meer positieve dingen in deze update. Zoals daily missions, andere manieren om crafting materials te krijgen, meer high ends in darkzone (dus meer crafting mats), de incusion, etc.
En nog heb ik wel 1000 opmerkingen hoor, maar over het algemeen na de update gespeeld te hebben vind ik het een positieve verbetering voor het spel! Al heeft het spel nog wel 10 van deze verbeterende updates nodig vind ik.
Alleen heb ik een persoonlijk probleem! HELP!!!
Al sinds een maand voor deze patch zit ik vast met mijn gear. Ik krijg mijn stats met geen mogelijkheid omhoog en volgens mij heb ik gewoon domme pech (thanks random casino loot game). Terwijl mensen om mij heen grote stappen maken, omhoog gaan in dps e.d. blijf ik vast zitten op +/-150k dps met mijn vector (met stability talent, horizontal stability talen en talent die 13% meer damage doet binnen 10 meter). Beter als dit heb ik niet gekregen na +/-40 vectors gemaakt te hebben ...
Mijn andere stats zitten vast op +/-60k hp, 58% armor en 12k electronics met een gear score van 186 (3x set items 194, rest 182 high end gear met enkele 163 high end).
Heb zelfs een 130 paarse M1A die meer damage doet dan een 182 high end M44 ... Dafuq?
Nu heb ik ondertussen +/-8 set items gekocht/gevonden maar mijn stats veranderen nauwelijks. Ja, ik kan mijn DPS boosten naar 190k met een recless talent item, maar dan verlies ik 25k hp en ik wil niet met 35k rondlopen hehe.
En dat terwijl anderen waarmee ik samen speelde gewoon steeds beter worden en met 240k dps rondlopen met 90k hp (zeggen ze dus hoe betrouwbaar is dit?).
In eerste instantie was ik (zeer) negatief over deze incusion update, echter na het eindelijk gespeeld te hebben moet ik mijn mening bijstellen na redelijk positief.
Hoewel crafting nog steeds een achterlijk systeem is, welke door deze update nog slechter is geworden zijn er meer positieve dingen in deze update. Zoals daily missions, andere manieren om crafting materials te krijgen, meer high ends in darkzone (dus meer crafting mats), de incusion, etc.
En nog heb ik wel 1000 opmerkingen hoor, maar over het algemeen na de update gespeeld te hebben vind ik het een positieve verbetering voor het spel! Al heeft het spel nog wel 10 van deze verbeterende updates nodig vind ik.
Alleen heb ik een persoonlijk probleem! HELP!!!
Al sinds een maand voor deze patch zit ik vast met mijn gear. Ik krijg mijn stats met geen mogelijkheid omhoog en volgens mij heb ik gewoon domme pech (thanks random casino loot game). Terwijl mensen om mij heen grote stappen maken, omhoog gaan in dps e.d. blijf ik vast zitten op +/-150k dps met mijn vector (met stability talent, horizontal stability talen en talent die 13% meer damage doet binnen 10 meter). Beter als dit heb ik niet gekregen na +/-40 vectors gemaakt te hebben ...
Mijn andere stats zitten vast op +/-60k hp, 58% armor en 12k electronics met een gear score van 186 (3x set items 194, rest 182 high end gear met enkele 163 high end).
Heb zelfs een 130 paarse M1A die meer damage doet dan een 182 high end M44 ... Dafuq?
Nu heb ik ondertussen +/-8 set items gekocht/gevonden maar mijn stats veranderen nauwelijks. Ja, ik kan mijn DPS boosten naar 190k met een recless talent item, maar dan verlies ik 25k hp en ik wil niet met 35k rondlopen hehe.
En dat terwijl anderen waarmee ik samen speelde gewoon steeds beter worden en met 240k dps rondlopen met 90k hp (zeggen ze dus hoe betrouwbaar is dit?).
[ Voor 4% gewijzigd door Dreanor op 18-04-2016 12:53 ]
PlayerUnknown's Battleground: TryingDutchman
afgelopen weekend in de DZ een paar keer groepen van +4 (6 -
tegen gekomen die duidelijk aan het samenwerken waren en hierdoor zwaar aan het domineren waren.
Hoe is dit mogelijk?
Ik snap dat je een PS chat aan kunt maken maar hoe kom je met beide groepen op dezelfde server?
Hoe is dit mogelijk?
Ik snap dat je een PS chat aan kunt maken maar hoe kom je met beide groepen op dezelfde server?
PSN: Eczeem
Ben zelf overgestapt naar een MP5 met grotere mag. Dit boost je DPS aanzienlijk (zit nu op 219k) ik bleef met me vector ook maar hangen tot ik een lagere GS MP5 kreeg welke standaard zonder mods al evenvele deed als de vector ....Dreanor schreef op maandag 18 april 2016 @ 12:52:
Afgelopen weekend eindelijk de tijd gehad voor wat Division. Heb 3 weken niet gespeeld ivm nieuwe baan maar daarvoor was het bijna 6 uur Division per dag (je moet wat je met vrije werkloze tijd).
Alleen heb ik een persoonlijk probleem! HELP!!!![]()
ene stapt uit party; invite 3 andere voila .. alle bij elkaar in zelfde sessieDooiedibbes schreef op maandag 18 april 2016 @ 12:54:
afgelopen weekend in de DZ een paar keer groepen van +4 (6 -tegen gekomen die duidelijk aan het samenwerken waren en hierdoor zwaar aan het domineren waren.
Hoe is dit mogelijk?
JaRicloo86 schreef op maandag 18 april 2016 @ 12:32:
[...]
Ja moet dat nog even doen, alleen niet echt duidelijk wat ik het beste kan doen.
Moet ik mij nog maar eens in verdiepen.
Kun je ook de armor omhoog krijgen?
Is brutal de stat die je moet hebben?himlims_ schreef op maandag 18 april 2016 @ 12:37:
[...]
je koopt ook een lotto ticket, met de kans op een leuke prijs; m44 met lekkere stats.
wil je winnen, heb je meer dan 10 loten nodig![]()
FUCK RNG!!!!
zit aan mijn 19e mp5 en nog steeds shit
Een enkele 'ja' volstaat niet helemaal. Want de base armor kun je verder niets meer aan doen. Wel kun je nog extra armor rollen.
Ja, Brutal en stable zijn de beste.
Edit: op een sniper. Op SMG is deadly ook heel goed.
[ Voor 12% gewijzigd door xamirz op 18-04-2016 13:14 ]
gelimiteerd op 65% dmg reductie (iets van 4100 armor-range)
stable is redelijk overbodig op m44
True that. ik dacht we hebben t nog steeds over de m1a.
Stable op M1a ja, maar op M44 nope.xamirz schreef op maandag 18 april 2016 @ 13:13:
[...]
Ja, Brutal en stable zijn de beste.
Edit: op een sniper. Op SMG is deadly ook heel goed.
Brutal en fierce zou ik voor gaan.
Dit topic is gesloten.
Let op:
Het is niet de bedoeling om hier te slowchatten of offtopic posts te plaatsen. Dit kan in 1 van de 2 verschillende Discord channels. Countdown timers/posts zijn ook ongewenst. Deze post heeft wat meer informatie over wanneer er gespeeld kan worden
Ook is dit topic niet bedoeld voor de verzendervaring bij verschillende webshops. Daarvoor is genoeg te vinden in het shopping forum (SF). Er zijn problemen met gold editions van bol.com. Deze zijn per ongeluk allemaal geannuleerd, maar zijn gewoon nog te bestellen
Je kunt je hier aanmelden voor de spelerslijst
Het is niet de bedoeling om hier te slowchatten of offtopic posts te plaatsen. Dit kan in 1 van de 2 verschillende Discord channels. Countdown timers/posts zijn ook ongewenst. Deze post heeft wat meer informatie over wanneer er gespeeld kan worden
Ook is dit topic niet bedoeld voor de verzendervaring bij verschillende webshops. Daarvoor is genoeg te vinden in het shopping forum (SF). Er zijn problemen met gold editions van bol.com. Deze zijn per ongeluk allemaal geannuleerd, maar zijn gewoon nog te bestellen
Je kunt je hier aanmelden voor de spelerslijst