Acties:
  • 0 Henk 'm!
Griffx schreef op maandag 18 april 2016 @ 13:16:
[...]

Stable op M1a ja, maar op M44 nope.
Brutal en fierce zou ik voor gaan.
kon je dat maar kiezen? laat mij 100 phx betalen zodat je tenminste 1 talent hebt die je wilt :? RNG *O* *O* *O* *O*

⭐Game Profiles: 🕹️Steam - 🎮PSN - 🇪🇦 GoT_Hollandhards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beltoni
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 09-09 11:25
himlims_ schreef op maandag 18 april 2016 @ 13:20:
[...]

kon je dat maar kiezen? laat mij 100 phx betalen zodat je tenminste 1 talent hebt die je wilt :? RNG *O* *O* *O* *O*
Ja ik begin mij er nu ook steeds meer aan te ergeren. Aan het begin heb je genoeg materials en spaar je eigenlijk alleen Phoenix Credits. Nu heb ik voor een masker 22 fabrics nodig, dat is bijna niet meer te doen... Kan ik er 2/3 maken met mijn voorraad en dan is de pot weer leeg. Zou leuk zijn als het niet iets minder RNG is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Griffx
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 21-07 09:52
himlims_ schreef op maandag 18 april 2016 @ 13:20:
[...]

Zou de game helpen als je per gun 1 tallent kan rerollen voor 250 PC.

PC Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!
SinergyX schreef op maandag 18 april 2016 @ 12:28:
[...]

Maar je kan maar 1 stat rerollen, dus je moet al ~66% goed zitten wil je de laatste stats ook nog goed krijgen.

Ik was blij eindelijk genoeg materials te hebben voor die M44:
[afbeelding]

Kan je nog ergere stats krijgen op zo'n ding? :/
Icm pulse is dit een prima roll. Je moet jezelf niet zo blind kijken op talents, maar er het beste van maken. Ik speel met Pulse en First Aid, ja First Aid is ook een skill, dus geeft jou dan ook 13% weapon damage voor 10 seconde.

Ik heb zelf de talents Ferocious (13% tegen elites PVE talent) en Vicious (13% dmg met full health) icm mijn talents en overheal ben ik 90% van de tijd full health, dus in PVE doe ik sowieso 26% meer damage. Dat icm 226% hs damage en 50% crit chance doe ik met mijn M44 regelmatig 400K damage per hs. Dit is niet bijzonder veel, maar genoeg voor de huidige content. Het gaat uiteindelijk over overleven, het helpt als je dingen snel dood krijgt, maar het helpt ook als je tegen een stootje kan! Zoek het balans!

Ik wil hier mee zeggen dat er meer talents zijn dan Fierce & Brutal. Je moet jezelf er niet op blind staren, je ziet ook in het filmpje van die gozer die Lost Falcon solo'd dat er veel betere combinaties mogelijk zijn! Fierce en Brutal zijn makkelijke talents, niet nadenken en damage doen. Maar er zijn veel betere combinaties te bedenken icm een speelstijl.

[ Voor 56% gewijzigd door bbblije op 18-04-2016 13:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4th
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 02-08 10:49

4th

Griffx schreef op maandag 18 april 2016 @ 13:23:
[...]

Zou de game helpen als je per gun 1 tallent kan rerollen voor 250 PC.
Mooi, weet nu al bijna niet wat te kopen van me PC. Donderdag 680 ofzo uitgegeven aan 2 sentry plans en zit weer op de 800+

Blij met weinig maar weinig blij | D3 <SG>Fourthaarts | Uplay x4thx | BDO family Aarts |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zie er weinig over op de fora van Ubisoft, en elders, maar bij mij klapt sinds de update (de kleine van afgelopen week) de Incursion er om de haverklap uit...

Van het weekend met een maat de incursion gestart en ik ben welgeteld 7 keer uit me game geklapt. Geen meldingen, niks. Gewoon crash to desktop... Maakt ook niet uit wie de host is, en ik heb het alleen maar gehad in die incursion. Iemand een idee?

Niks geks geinstalleerd trouwens, en ook geen hardware gewijzigd.

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 18-04-2016 13:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dit is echt triest.
https://www.reddit.com/r/..._watching_hamishs_stream/
Ze lopen gewoon weer met exploiters te streamen.
Whats next incursions nog moeilijker maken omdat te makkelijk was voor exploiters ? :|
bbblije schreef op maandag 18 april 2016 @ 11:45:
[...]

Wat een bazen build is het dan toch! Zie je dat die HS dmg en Marking talent van de Sentry set aardig sterk worden! Ik ben ook druk aan het verzamelen maar er droppen alleen maar klote rolls uit Falcon. Telkens een drie kwartier die horde hiv moeten spelen voor een waardeloos item is de moeite niet :/

In DZ nog geen geluk mogen hebben met set piece drops. Ik weet niet of ik er ooit ga komen...
Is zwaar overpowered ja, vergeleken met andere 2 sets zelfs striker set.

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 18-04-2016 14:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb eindelijk level 30 gehaald en nu kriig ik elke keer een melding dat ik die abilities op master Moet zetten.
Als ik dat dan probeer met die mijnen dan druk ik op a en er gebeurt niks.
Doe ik iets verkeerd?

En ik heb ineens veel minder cappaciteit om ammo mee te nemen. Een nieuwe rugzak is blijkbaar niet altijd beter. Weet iemand welke ik moet craften voor meer ammo?

Thnx.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op maandag 18 april 2016 @ 14:12:
Ik heb eindelijk level 30 gehaald en nu kriig ik elke keer een melding dat ik die abilities op master Moet zetten.
Doe ik iets verkeerd?

En ik heb ineens veel minder cappaciteit om ammo mee te nemen. Een nieuwe rugzak is blijkbaar niet altijd beter. Weet iemand welke ik moet craften voor meer ammo?

Thnx.
backpack + chestpiece zijn (bij mijn weten) enige twee onderdelen die +ammo% kunnen hebben. heb je nieuw backpack, maar minder %ammo ... heb je heel logisch, minder kogels. heb wat rrecalibrated ammo van het weekend; nu 1400 smg rounds :P

[ Voor 4% gewijzigd door himlims_ op 18-04-2016 14:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agoNITE
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 13-09 10:04
Die melding krijg ik na een aantal weken ook nog steeds, heel vreemd. Ook zie ik af en toe een melding onderin beeld dat ik LVL30 heb gehaald ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 18:19

Angeloonie

Cheeseburger Addict

himlims_ schreef op maandag 18 april 2016 @ 14:13:
[...]

backpack + chestpiece zijn (bij mijn weten) enige twee onderdelen die +ammo% kunnen hebben. heb je nieuw backpack, maar minder %ammo ... heb je heel logisch, minder kogels
^^ dit

Met toevoeging dat je in je inventory gewoon een backpack met zo hoog mogelijke +ammo moet houden, die equippen bij een ammo crate, en daarna weer je normale backpack aan.
Met normale gear rond de 860 SMG ammo, met mijn Police Backpack (+75% ammo) rond de 1260 SMG ammo. Dat scheelt mooi 6-7 magazijnen :)

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lizardz
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 22:52
Iemand die de DarkZone in wil op de Playstation 4?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• watercoolertje
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 18:47

watercoolertje

Untertitel

agoNITE schreef op maandag 18 april 2016 @ 14:13:
[...]

Die melding krijg ik na een aantal weken ook nog steeds, heel vreemd. Ook zie ik af en toe een melding onderin beeld dat ik LVL30 heb gehaald ;(
Ik ook, ff snel een skill wijzigen is er dus niet bij.

Ook iemand toevoegen aan je party (in group management) mag je cursor niet aan de rechterkant in het menu zitten anders werkt ESC niet. Wie bedenkt dat?

[ Voor 3% gewijzigd door watercoolertje op 18-04-2016 15:32 ]

(16 x 300Wp) 4800Wp + (sinds 14 feb 2023) (7 x 405Wp) 2835Wp = 7635Wp @Zuid op 4.5kW omvormer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als er nog mensen zijn die samen willen spelen op de Xbox One.

Voeg me effe toe aub: TheNiRo1

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op maandag 18 april 2016 @ 15:47:

gebruik de spelerslijst! discord! community hub etc.

ps; http://www.forbes.com/sit...-exploiters/#3ad01424143c

wel interresant schrijven over huidige status van de game

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Capa
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 15-09 14:15
Lizardz schreef op maandag 18 april 2016 @ 15:07:
Iemand die de DarkZone in wil op de Playstation 4?
Verwijderd schreef op maandag 18 april 2016 @ 15:47:

Denk dat je zoiets het beste kan proberen op Discord:
https://discord.gg/0ezBMpYOe80zlpeP en https://discord.gg/0ezBMpYOe80JHzVt zoals vermeld in de topic waarschuwing onderaan de pagina's.

[ Voor 5% gewijzigd door Capa op 18-04-2016 15:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als ze exploiters niks tegen doen dit keer ben ik klaar met deze game, het is makkelijk genoeg om uit te zoeken wie challenge mode heeft geexploit gezien hoe moeilijk het is, er zijn maar weinig die het zonder exploits hebben gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op maandag 18 april 2016 @ 15:56:
Als ze exploiters niks tegen doen dit keer ben ik klaar met deze game, het is makkelijk genoeg om uit te zoeken wie challenge mode heeft geexploit gezien hoe moeilijk het is, er zijn maar weinig die het zonder exploits hebben gedaan.
als het deze keer geen consequenties heeft [..] volgende exploid ga ik er maximaal voor! Je loopt immers tegen een achterstand aan. En dat merk je (in de DZ) mensen zonder skill- speelstijl, met dikste outfitjes :? ... tjah daar sta je dan met je lullig item lvl, omdat je fair speelt

het is toch van de zotte dat de legitieme spelers steeds benadeeld worden omdat massive hun zaken niet op orde krijgt :? de cheats/hacks van de beta, werken heden dag nog steeds 1:1 hetzelfde FU!~!!!

[ Voor 4% gewijzigd door himlims_ op 18-04-2016 15:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 12-09 12:54

SouLLeSSportal

Teamplay is everything.

himlims_ schreef op maandag 18 april 2016 @ 15:59:
[...]

als het deze keer geen consequenties heeft [..] volgende exploid ga ik er maximaal voor! Je loopt immers tegen een achterstand aan. En dat merk je (in de DZ) mensen zonder skill- speelstijl, met dikste outfitjes :? ... tjah daar sta je dan met je lullig item lvl, omdat je fair speelt

het is toch van de zotte dat de legitieme spelers steeds benadeeld worden omdat massive hun zaken niet op orde krijgt :? de cheats/hacks van de beta, werken heden dag nog steeds 1:1 hetzelfde FU!~!!!
Ik heb hetzelfde, maar dan vooral omdat ik niet echt veel in groups speel behalve de dailys met random group. De incursion is echter gewoonweg niet te doen in solo que. alleen maar retards en insta leavers als je een keer neer gaat. Ik kom ook niet echt aan veel betere gear op dit moment hierdoor.

[ Voor 3% gewijzigd door SouLLeSSportal op 18-04-2016 16:04 ]

gamepc Nick: ACEpr0faker Steam: pr0faker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heel de game offline gooien voor de Incursion exploit voor een hotfix (en terrecht), maar iedere dag gedoe met challenge missies doen hoor ik niets over. Nog steeds dat de missie niet begint of spontane groeps kicks. Denk dat 1 op de 5 keer quick match goed loopt... nog niet heel erg, maar icm met tig keer een laadscherm voor je neus... pfff
Je zou toch zeggen dat er op zo een moment een alarm af gaat daar en alles op alles word gezet op dat op te lossen? We zijn nu een maand (?) verder en nog hoor ik niets over een oplossing.
Zou er een veel groter probleem achter zitten dan dat het op het eerste gezicht lijkt?

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 18-04-2016 16:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
laatste kan ik niet over oordelen; gebruik matchfinding/playerfinding nooit

kom op discord, speel met tweakers, dikke kans dat je run beter gaat dan met PUG :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xamirz
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 13-06 13:48
Als ik jou was zou ik sowieso met tweakers spelen. Zitten paar goeie gasten tussen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waauw wat is die incursion moeilijk als je een GS van 172 hebt! Ben met 3 andere vrienden deze gestart allemaal +/- 170 en na 4 waves uitgeschakeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

himlims_ schreef op maandag 18 april 2016 @ 15:59:
[...]

Ik heb echt iets van fuck it dan loop maar achter, dit probleem wordt alleen maar groter, en ze nerfen alleen maar legit players meer en meer, dan doen ze dat toch maar ? de sneller deze game dood is, de sneller ik dark zone voor mij alleen heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan me die missies niet in je eentje nog een keer spelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op maandag 18 april 2016 @ 16:21:
Kan me die missies niet in je eentje nog een keer spelen?
zo vaak als je wilt; daily reward krijg je maar 1x (of je moet datum/tijd van je pc aanpassen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheSiemNL
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 15-08 09:14
Ik baal enorm van die Dark Zone Mismatch. Vrienden van mij zitten net wat lager, DZ level 31 gear op 145. Ik leg een hoop van mijn spullen weg om onder de 150 te zitten, zak zelfs tot 145. Maar blijf DZ Mismatch houden. De technieken om DZ transfer te doen ontbreken of de trucs werken niet. Zelf heb ik DZ level 33.

Iemand nog ideeën?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MaakmeGek
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 14:56

MaakmeGek

XBL: XtrordinarY

Verwijderd schreef op maandag 18 april 2016 @ 16:17:
Waauw wat is die incursion moeilijk als je een GS van 172 hebt! Ben met 3 andere vrienden deze gestart allemaal +/- 170 en na 4 waves uitgeschakeld.
Ik dacht inderdaad in het begin ook wat is de inqursion super moeilijk en ik moet eerlijk bekennen dat ik ook daarom de exploit heb toegepast om de incursion een keer te halen *schaam* *foei*

Maar afgelopen weekend heb ik het meerdere malen gewoon legit gehaald en het is eigenlijk vrij makkelijk wanneer je de mechanics door hebt, wanneer je team de juiste talents hebben en wanneer je de juiste gear hebt. Zorg of probeer ervoor te zorgen dat je Armor tegen de 65% damage mitigation zit dat helpt al super veel tegen damage van de NPC's. Gebruik pulse en heal talents en maak gebruik van de kelder in het midden van de ruimte waar de ammo crates staan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dooiedibbes
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 26-01 16:32

Dooiedibbes

PSN: Eczeem

MaakmeGek schreef op maandag 18 april 2016 @ 16:27:
[...]
Maar afgelopen weekend heb ik het meerdere malen gewoon legit gehaald en het is eigenlijk vrij makkelijk wanneer je de mechanics door hebt, wanneer je team de juiste talents hebben en wanneer je de juiste gear hebt. Zorg of probeer ervoor te zorgen dat je Armor tegen de 65% damage mitigation zit dat helpt al super veel tegen damage van de NPC's. Gebruik pulse en heal talents en maak gebruik van de kelder in het midden van de ruimte waar de ammo crates staan!
Ben je niet locked voor de Incursion als je hem eenmaal hebt gehaald?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaakmeGek

MaakmeGek

Dooiedibbes schreef op maandag 18 april 2016 @ 16:29:
[...]

Ben je niet locked voor de Incursion als je hem eenmaal hebt gehaald?
Nope je kan het net als de andere missions gewoon farmen voor de loot die de APC dropt. Het enige wat je niet meer krijgt is de weekly loot die 241 gear dropt geloof ik.

[ Voor 12% gewijzigd door MaakmeGek op 18-04-2016 16:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dooiedibbes
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 26-01 16:32

Dooiedibbes

Oh serieus, nice. thanks

Moet hem sowieso nog helemaal halen, twee keer probeerd. Twee keer tot wave 11. Tweede keer zakte iemand door de grond, spel bugde. Controller weg gegooid en PS uitgezet, niet meer naar gekeken. haha. Misschien vanavond nog maar eens kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BzR
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 15-09 09:01

BzR

Is het exploiten niet gewoon heel makkelijk op te lossen door (tijdelijk) het schild te disablen? De mensen die (mis) gebruik hebben gemaakt van de glitches in de game en nu met een GS van 240 lopen, te laten voor wat het is en die in een hogere DZ bracket te zetten.

Geen ideale oplossing en zeker niet de oplossing van alle glitches, maar wel om het weer een beetje in balans te brengen met de overige spelers tot Massive het definitief gefixt heeft. Zou zonde zijn als deze game ten onder gaat aan zijn eigen succes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• belgian1
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 02-09 13:35
Doe ik iets verkeerd?

Thnx.
Je kan enkel abiltities op master zetten indien je alle onderdelen van de wing waartoe de abilities behoren hebt unlockt.
Indien het geval is, selecteer dan de abilitie en klik op de master deze zou dan ook actief moeten zijn op de abilitie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hebben jullie geen last meer van challenge missies die meer niet dan wel goed opstarten?? :s Hoor hier niet veel meer over.
In dat geval weet ik dan dat er iets bij mij niet goed zit.

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 18-04-2016 16:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReQuiem83
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 02-10-2023
himlims_ schreef op maandag 18 april 2016 @ 16:22:
[...]

zo vaak als je wilt; daily reward krijg je maar 1x (of je moet datum/tijd van je pc aanpassen)
Haha werkt dat?

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Wijzig de datum naar toekoms, of ver verleden: en voor die week heb je nog gene daily/weekly award.. kun je m nog x doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TgR_KILLER
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 10-09 22:38
himlims_ schreef op maandag 18 april 2016 @ 17:03:
[...]

Wijzig de datum naar toekoms, of ver verleden: en voor die week heb je nog gene daily/weekly award.. kun je m nog x doen
Wat slecht als dat gaat op tijd van de client kant ipv server tijd xD... fail imho..

AMD Ryzen 5 2600, 8 GB RAM, GigaByte GTX1050Ti 4G, MSI B450M, 970 EVO 500GB+160 GB, CM 550watt, AOC 24”
Lenovo IdeaPad Pro 5 14APH8, AMD Ryzen 7 7840HS, 32GB RAM, 1TB SSD

Acties:
  • 0 Henk 'm!
TgR_KILLER schreef op maandag 18 april 2016 @ 17:07:
[...]

Wat slecht als dat gaat op tijd van de client kant ipv server tijd xD... fail imho..
Bijna alles wordt clientside geregeld, en we weten allemaal; never trust user input

Zelfde rede dat de cheats van de beta ook nu nog werken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PacinoAllstars
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 23:37
Ik farm die exploit kapot anders loop ik tegen een nog hogere achterstand aan. Helaas kan je op consoles de datum niet aanpassen.....

Dus die 240 gs verhalen zullen met name op de pc zijn...

Maar het is nog steeds interessant om challenge te doen voor de 214 drops...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• treative
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 15-09 13:45
jantje.vlaam schreef op maandag 18 april 2016 @ 16:26:
Ik baal enorm van die Dark Zone Mismatch. Vrienden van mij zitten net wat lager, DZ level 31 gear op 145. Ik leg een hoop van mijn spullen weg om onder de 150 te zitten, zak zelfs tot 145. Maar blijf DZ Mismatch houden. De technieken om DZ transfer te doen ontbreken of de trucs werken niet. Zelf heb ik DZ level 33.

Iemand nog ideeën?
Zet je spullen in de tas van een 2e character of deconstruct ze.

Sig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MiliaanR
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 09-09 20:48

MiliaanR

Just for fans.

himlims_ schreef op maandag 18 april 2016 @ 17:03:
[...]

Hoe werkt dit precies? Ik heb het geprobeerd maar het werkt niet. Ik heb 9 maart geprobeerd, but no luck.. ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!
MiliaanR schreef op maandag 18 april 2016 @ 17:30:
[...]

Hoe werkt dit precies? Ik heb het geprobeerd maar het werkt niet. Ik heb 9 maart geprobeerd, but no luck.. ;(
Wat wel 100% werkt is iemand de missie laten hosten die hem nog niet heeft gehaald weekly of daily.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Griffx
Verwijderd schreef op maandag 18 april 2016 @ 14:04:
Dit is echt triest.
https://www.reddit.com/r/..._watching_hamishs_stream/
Ze lopen gewoon weer met exploiters te streamen.
Whats next incursions nog moeilijker maken omdat te makkelijk was voor exploiters ? :|

[...]

Is zwaar overpowered ja, vergeleken met andere 2 sets zelfs striker set.
Heb je alleen reddit gelezen of ook de stream gezien?
Ik zat ff te kijken naar de stream, hij heeft het wel 100x gevraagd en over gesproken on stream, het team wat er achter zit heeft ook in de data gekeken.

Ja, die gasten hebben een glitch gebruikt, wie niet in division :')
Daarbij lieten ze zien dat het farmen via normale manier op hard en challenge mode sneller is als het suf sticky's schieten.

Die Hamish krijgt een bak commentaar over zich, terwijl dat totaal niet verdiend is.
Domme is dat hij zonder een link te bekijken aangeeft dat het geen glitchers zijn, terwijl de eerste 20 minuten ze alleen maar glitchers, daar ging hij de fout in.

PC Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beltoni
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 09-09 11:25
Zit te twijfelen wat ik met mijn DZ currency moet doen. Kan in Safehouse 04 een 204 Vector kopen. Dat is wel een leuke upgrade ten opzichte van mijn 182 Vector met niet hele speciale talents. Echter gebruik ik dan 99.9% van mijn muntjes... Ben toch wel benieuwd wat voor gear er over 100 uur beschikbaar is bij de DZ06 vendor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 23:48

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Ik twijfel om hem morgen te kopen of niet. het is wel echt mijn type soort spel waar ik me prima mee kan vermaken.

Ben ik nu alleen niet te laat er mee? heb het idee dat deze game heel erg unforgiving is aan low levels nu omdat andere al zo hoog zijn.

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik wil echt 4e set bonus voor striker nog steeds maar nope blijkbaar ben ik een eikel.
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=hFlsmbM3S8g]

Oh en tweakers community op ps4 staat vol met mensen die groep zoeken om te glitchen, wordt daar nog wat mee gedaan ? :|

[ Voor 29% gewijzigd door Verwijderd op 18-04-2016 19:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GroeneThee
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 18:25
Ricmaniac schreef op maandag 18 april 2016 @ 18:20:
Ik twijfel om hem morgen te kopen of niet. het is wel echt mijn type soort spel waar ik me prima mee kan vermaken.

Ben ik nu alleen niet te laat er mee? heb het idee dat deze game heel erg unforgiving is aan low levels nu omdat andere al zo hoog zijn.
Ben ook net begonnen en heb nog weinig raars meegemaakt. Vermaak mij er prima mee vooralsnog, absoluut 28 euro waard. Ga van de week eens duiken in al die settings qua dsp etc. Ben maar gewoon begonnen en keek eigenlijk alleen naar damage. Maar dat is niet handig begrijp ik inmiddels :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jantje 2
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 21:32
Krijg je nu wel of geen weekly reward als je de incursion doet ( vandaag reset voor mij ) Als ik bij rewards kijk staat er namelijk wel dat ik een reward krijg, maar ik las in het topic hier dat dit was uitgezet.

Kan alleen geen bron hiervan vinden zo snel, en wil het wel graag weten anders sla ik hem over van de week. Dat zou dan de 2de week zijn zonder weekly reward gg |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jantje 2 schreef op maandag 18 april 2016 @ 19:30:
Krijg je nu wel of geen weekly reward als je de incursion doet ( vandaag reset voor mij ) Als ik bij rewards kijk staat er namelijk wel dat ik een reward krijg, maar ik las in het topic hier dat dit was uitgezet.

Kan alleen geen bron hiervan vinden zo snel, en wil het wel graag weten anders sla ik hem over van de week. Dat zou dan de 2de week zijn zonder weekly reward gg |:(
Hij staat uit tot volgende maintenaince waarschijnelijk nog langer, ik geloof niet dat ze al deze onzin fixen nog morgen, laat staan alle exploiters aanpakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jirnsum
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 14:52
Verwijderd schreef op maandag 18 april 2016 @ 16:43:
Hebben jullie geen last meer van challenge missies die meer niet dan wel goed opstarten?? :s Hoor hier niet veel meer over.
In dat geval weet ik dan dat er iets bij mij niet goed zit.
Loop ik op pc nog steeds tegenaan helaas

Steam profiel UPlay JirnsumNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• x3rius
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 14-09 09:18
Even op een rijtje gezet hoe en waar alles nu dropt. Klopt dit zo ongeveer?

SlotGS DZ Falcon Missions
 - HardChallenge HardChallenge
Gearset192 x x   x
Gearset214   Weeklyx   
Gearset240    Weekly   
HE Gear163 x    x 
HE Gear182 x x   x
HE Gear204    x   

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jirnsum
nvm

[ Voor 97% gewijzigd door Jirnsum op 18-04-2016 20:50 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Yonix
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 23:05
Waarom is 'Falcon Lost' zo verdomde moeilijk?! Ik heb hem daarnet vier keer achter elkaar gespeeld - tot het frustrerende aan toe - met een ervaren party, maar het lukte ons gewoon niet om verder te komen dan wave 11. ;(

Afbeeldingslocatie: http://static.tweakers.net/ext/f/nhHCMaGAIqW4qBE7oWpSCeMy/medium.jpg

Dit is gewoon niet leuk meer. :(

[ Voor 33% gewijzigd door Yonix op 18-04-2016 21:18 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Yonix schreef op maandag 18 april 2016 @ 21:17:
Waarom is 'Falcon Lost' zo verdomde moeilijk?! Ik heb hem daarnet vier keer achter elkaar gespeeld - tot het frustrerende aan toe - met een ervaren party, maar het lukte ons gewoon niet om verder te komen dan wave 11. ;( Dit is gewoon niet leuk meer. :(

[afbeelding]
ik ben gisteren (nadat ik om 08:00 thuis was gekomen van een 16uur durende terug reis) meteen meegenomen FL in, meteen gecleared en zonder problemen diezelfde dag nog 4x gedaan. Het is niet moeilijk, is zelfs lekker uit dagend voor me.

wat is je GS en doe het eens met wat mensen van tweakers op discord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Yonix schreef op maandag 18 april 2016 @ 21:17:
Waarom is 'Falcon Lost' zo verdomde moeilijk?! Ik heb hem daarnet vier keer achter elkaar gespeeld - tot het frustrerende aan toe - met een ervaren party, maar het lukte ons gewoon niet om verder te komen dan wave 11. ;(

[afbeelding]

Dit is gewoon niet leuk meer. :(
Omdat ze het een goed idee vonden alles te buffen vanwege cheese tactics / exploits, nu loopt iedereen te exploiten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonix
  • Laatst online: 23:05
Verwijderd schreef op maandag 18 april 2016 @ 21:19:
[...]

ik ben gisteren (nadat ik om 08:00 thuis was gekomen van een 16uur durende terug reis) meteen meegenomen FL in, meteen gecleared en zonder problemen diezelfde dag nog 4x gedaan. Het is niet moeilijk, is zelfs lekker uit dagend voor me.

wat is je GS en doe het eens met wat mensen van tweakers op discord.
Mijn GS is 169 met 124k DPS. We hadden als strategie om in het midden van de map (bij de ammunitiekratten) te gaan 'campen' en dat ging 11 waves prima. Echter, daarna werd het gewoon te chaotisch en kreeg het een teveel 'one shot, one kill-gehalte'.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Yonix schreef op maandag 18 april 2016 @ 21:22:
[...]

Mijn GS is 169 met 124k DPS. We hadden als strategie om in het midden van de map (bij de ammunitiekratten) te gaan 'campen' en dat ging 11 waves prima. Echter, daarna werd het gewoon te chaotisch en kreeg het een teveel 'one shot, one kill-gehalte'.
wij zitten altijd rechts bij de "generators" betere plek dan in het midden... marcostyle heeft een filmpje gepost over die lokatie van jou, en ik vind dat maar niks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ambi
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 05-05 08:14

ambi

IGN: EvulKlowne

Mijn GS is momenteel 187 en ik heb FL nu twee keer succesvol gedaan met een random groep. Soms gingen we dood en dan riskeer je natuurlijk dat er iemand quit en dan is het voor iedereen gedaan, want als er iemand nieuw bijkomt, geraakt die vanwege een bug niet tot bij de rest ( 8)7). Anyway, ik heb dus geluk gehad dat ik 2 maal in een groep zat die niet zo vlug opgaf. Een groep mensen die je zelf kent, is natuurlijk altijd beter, maar ik verwacht dat random groups naarmate ze meer ervaring opdoen eveneens beter en beter zullen worden net zoals bij de gewone missies.

Steam/uPlay: EvulKlowne

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inflatable
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 15-09 19:55
ambi schreef op maandag 18 april 2016 @ 22:03:Soms gingen we dood en dan riskeer je natuurlijk dat er iemand quit en dan is het voor iedereen gedaan, want als er iemand nieuw bijkomt, geraakt die vanwege een bug niet tot bij de rest ( 8)7). Anyway,
De zoveelste zeer irritante bug in deze game waarvan je denkt hoe kunnen ze zoiets missen.. Het is wat dat betreft een echt Ubisoft product.. :F

[ Voor 7% gewijzigd door Inflatable op 18-04-2016 23:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik wil even mijn build delen en m'n RNGesus MP5 rol.

Build 18-4-16

RNGesus MP5

Dit is mijn eerste MP5 met de easy kill talents en een fatsoenlijke dps output. Ik zit nu op 60% crit, 107% crit damage. Met Pulse gaat dit naar 93% en 167%.

Moet mijn backpack nog rollen maar ik hoop eigenlijk op een fatsoenlijke sentry of tactician drop 1 deze dagen. Sowieso 4 sentry pieces en dan hopelijk 2 tactician, wil de support pulse/triage rol blijven spelen. Redelijke dps met een geweldige surviverbility!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarthNeo
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 04-08 21:57
Verwijderd schreef op maandag 18 april 2016 @ 21:22:
[...]

Omdat ze het een goed idee vonden alles te buffen vanwege cheese tactics / exploits, nu loopt iedereen te exploiten.
Wat is dat nou weer voor onzin en nergens op gebaseerd, wij hebben HC al iets van 15 keer gecleared zonder exploit of wat dan ook

Acties:
  • 0 Henk 'm!
DarthNeo schreef op dinsdag 19 april 2016 @ 00:05:
[...]

Wat is dat nou weer voor onzin en nergens op gebaseerd, wij hebben HC al iets van 15 keer gecleared zonder exploit of wat dan ook
Op hard is het inderdaad een "walk in the park". Challenging, oh noes!

Ik las net op reddit een interessante post: https://m.reddit.com/r/th...utiful_open_world_but_no/

Het is inderdaad bizar dat ze zo'n prachtige wereld hebben gemaakt, maar dat hier na lvl 30 (bijna) niets meer te doen is. Waarom zijn er geen named bosses die respawnen? Ik zou het best prettig vinden als ik tijdens mijn crafting rondje opeens oog in oog stond met een ware eindbaas. En met 7e kleuren in m'n broek mijn friendlist moet spammen om die gozer neer te halen. Een fijne gegarandeerde 182/204 drop en iedereen is blij! Iedere dag, 1 lvl 34 boss op een random plek in de map. En dan graag voor iedere speler op een andere plek! RNGeindbaas! Dan kan je nog is een interessant gevecht hebben in 1 van de contaminated zones waar je de eerste x als een gek doorheen bent gerend! Met je friends heb je dan sowieso een aantal interessante gevechten op een dag! En een extra reden om je map weer is te ontdekken!

Misschien moeten we deze game studio kopen! Dan kunnen we eindelijk deze game zijn verdiende content geven! Kunnen we niet via crowdfunding deze titel kunnen kopen en er een fatsoenlijk team op zetten!?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rpower18
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 11-09 10:01

Rpower18

PSN: Rpower18

bbblije schreef op dinsdag 19 april 2016 @ 00:51:
[...]

Waarom zijn er geen named bosses die respawnen?
Omdat er mensen zijn die dat gaan exploiten (Bullet King) waardoor ze deze functies niet zomaar op hun manier kunnen implementeren, en zodoende moeten uitzetten om vervolgens op een andere manier in het spel te verwerken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PirE
  • Laatst online: 07-12-2023
[...]

Hij is goed te doen op Hard, maar eigenlijk is het gewoon een slechte horde mode en hij is verschrikkelijk saai.

Challenge Mode is helemaal vreemd. Massive maakt een missie met als idee dat je moet bewegen (leuk) maar dan zetten ze turrets neer die 50% van het gebied bestrijken en ze voegen shotgunners en snipers toe die je oneshotten naar deadstatus op CM zodra je te lang uit cover gaat. Dat alles speelt zich af in een vrij lelijk gebouw.
Misschien dat je in CM even kan overleven buiten cover met smartcoverbuff/overheal en survivor link maar je moet gewoon ergens gaan campen en om de zoveel seconden een granaat van die APC dodgen.

Ik had gehoopt op een General Assembly achtige missie. Een aanloop met wat minibazen en een episch eindgevecht in een mooie (buiten)setting. Ze hebben een engine die een mooie spelwereld kan weergeven en dan gooien ze je in saai fabrieksgebouw. Zet lvl 34s enemies in General Assembly voeg wat drones/enemies toe om het moeilijker te maken en ik farm dat ding kapot.

[ Voor 17% gewijzigd door PirE op 19-04-2016 01:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Rpower18 schreef op dinsdag 19 april 2016 @ 01:02:
[...]

Omdat er mensen zijn die dat gaan exploiten (Bullet King) waardoor ze deze functies niet zomaar op hun manier kunnen implementeren, en zodoende moeten uitzetten om vervolgens op een andere manier in het spel te verwerken.
Maar dan is het eerder slechte codering dan onze schuld. Mensen blijven mensen en zullen als ze de mogelijkheid zien maar 20cent betalen voor het toilet terwijl er op het bordje 50cent staat.

Omdat Massive exploiteerbare content ontwikkeld (die heel simpel te exploiteren is) zullen mensen dit blijven doen. Als ze het goed hadden uitgewerkt was er niets aan de hand geweest, maar nu omdat het zo makkelijk kapot te maken is betaald er een enkeling maar die 50cent. De WC juffrouw zit er niet en de toilet zit onder de stront, ik heb veel plezier in die stront van de pot te pissen en best het fatsoen om toch die 50cent te betalen. Maar ik krijg die poep lucht niet uit m'n neus!

Het feit dat de game nu bij sommige webshops nog maar 30€ kost is ook een heel slecht teken :/ we komen gevaarlijk dicht bij de microtransacties...

[ Voor 6% gewijzigd door bbblije op 19-04-2016 01:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Monda
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 15-09 00:37
Beltoni schreef op maandag 18 april 2016 @ 18:15:
Zit te twijfelen wat ik met mijn DZ currency moet doen. Kan in Safehouse 04 een 204 Vector kopen. Dat is wel een leuke upgrade ten opzichte van mijn 182 Vector met niet hele speciale talents. Echter gebruik ik dan 99.9% van mijn muntjes... Ben toch wel benieuwd wat voor gear er over 100 uur beschikbaar is bij de DZ06 vendor.
Ik heb precies hetzelfde. Twijfel überhaupt nog tussen, Vector, mp5 en Aug.

PSN: Mondaatje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DarthNeo schreef op dinsdag 19 april 2016 @ 00:05:
[...]

Probeer het eens zonder aim assist op pc :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 10-09 11:14
Wat een heerlijk spel toch, was terug naar Destiny gegaan vorige week.
Maar gister voor het eerst de darkzone ingeweest, level 13 geworden, en 11 items kunnen extracten.

Was een mooie samenwerking met andere spelers, ook was het mooi om te zien hoeveel enemies er waren.

Ook nog een daily missie gecompleteerd, de lincoln tunnel was niet te doen met 2 lage vrienden.

Zelf is mijn gearscore pas 97, wat is het max gear level op dit moment?

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TgR_KILLER
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 10-09 22:38
bbblije schreef op maandag 18 april 2016 @ 23:58:
Ik wil even mijn build delen en m'n RNGesus MP5 rol.

[afbeelding]

[afbeelding]

Dit is mijn eerste MP5 met de easy kill talents en een fatsoenlijke dps output. Ik zit nu op 60% crit, 107% crit damage. Met Pulse gaat dit naar 93% en 167%.

Moet mijn backpack nog rollen maar ik hoop eigenlijk op een fatsoenlijke sentry of tactician drop 1 deze dagen. Sowieso 4 sentry pieces en dan hopelijk 2 tactician, wil de support pulse/triage rol blijven spelen. Redelijke dps met een geweldige surviverbility!
Lekker hoor! Rolls gingen sowieso wel lekker gisteren.. die 170k dps scar-l die ik heb gehad van je is ook lekker.. dank nog daarvoor ;)

Vanavond nog ff wat proberen te tweaken aan mijn gear dan maar weer door grinden haha.

AMD Ryzen 5 2600, 8 GB RAM, GigaByte GTX1050Ti 4G, MSI B450M, 970 EVO 500GB+160 GB, CM 550watt, AOC 24”
Lenovo IdeaPad Pro 5 14APH8, AMD Ryzen 7 7840HS, 32GB RAM, 1TB SSD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bellerophon
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 14-09 21:56

Bellerophon

Persona non grata

Vind het wel bizar dat mensen je kicken omdat de GS niet 190+ is.
Zit op de PS4 nu ook een beetje tussen wal en schip.

Mijn GS is 168 en denk dat ik Falcon Lost nog niet aankan, en DZ Solo heb ik weinig trek in nu bijna iedereen Rogue gaat.

PSN: Bellerophon-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joenino
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 15:55
Verwijderd schreef op maandag 18 april 2016 @ 19:32:
[...]

Hij staat uit tot volgende maintenaince waarschijnelijk nog langer, ik geloof niet dat ze al deze onzin fixen nog morgen, laat staan alle exploiters aanpakken.
Het zou al sinds vrijdag uit moeten staan maar kreeg zondag op Hard Falcon Lost gewoon mijn 214 item hoor van de weekly. Is het niet alleen uitgezet voor Challenging?

Lian Li OI11 - Ryzen 9 5900x - 32GB DDR 4 - RX9070XT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
Bellerophon schreef op dinsdag 19 april 2016 @ 08:23:

Mijn GS is 168 en denk dat ik Falcon Lost nog niet aankan, en DZ Solo heb ik weinig trek in nu bijna iedereen Rogue gaat.
Viel mij gister juist op dat de Darkzone best leeg was met echte spelers.
Ook schoot ik 2x per ongeluk op echte mensen en die schoten niet terug :)

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joenino
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 15:55
Mars18 schreef op dinsdag 19 april 2016 @ 08:24:
[...]

Ik one shotte gister per ongeluk iemand omdat die sjaak voor mijn scope ging lopen terwijl ik hem aan het helpen was 8)7 Zag dat hij het zwaar had en dacht laat ik eens aardig zijn. Ja hoor BAM Headshot You gone Rogue pfffffff en toen was het natuurlijk zerg de rogue en was ik al me spul kwijt :(

Lian Li OI11 - Ryzen 9 5900x - 32GB DDR 4 - RX9070XT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jirnsum
Mars18 schreef op dinsdag 19 april 2016 @ 08:24:
[...]

Dan zat je niet op de PC. Ik had gisteravond voor het eerst dat ik er echt geen ruk meer aan vond in de DZ, omdat er overal one-shot-kill rogues rondliepen. Verschillende servers geprobeerd, maar op een bepaald moment zat er een stel gewoon te wachten bij de uitgang van een DZ sluis. Ik vind PvP best aardig, maar dit ging werkelijk nergens over.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Griffx
[...]

Jeetje, ik moet ff reageren nu op je.
Wat loop jij je nou al dagen druk te maken over exploid users?
Ja ze zijn er, negeer ze lekker en speel je eigen spel, je speelt dit toch niet voor anderen?

Vragen tweakers om exploids of exploid groepen, laat ze, zij spelen het spel voor zichzelf, willen ze snel door de content heen prima, dan had de game maar beter gebouwd moeten worden.

Het verschil in DZ tussen een 180 of 200 GS, is met een goed team om je heen amper merkbaar, dus werk vooral aan je eigen skills en builds.

En vind je het te irritant dan ga je lekker wat anders spelen.

Gaat hier laatste tijd alleen maar over hackers, exploid users ipv dat iedereen elkaar verder helpt in de game.

Sorry moest er ff uit. O+

Wel een heerlijke aug gekregen in DZ gisteren, met Deadly, Accurate en Responsive.
Met mijn 4x sentry (craften en looten DZ) build smelt hij door de mobs.

[ Voor 13% gewijzigd door Griffx op 19-04-2016 09:37 ]

PC Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
Jirnsum schreef op dinsdag 19 april 2016 @ 08:32:
[...]

Dan zat je niet op de PC. Ik had gisteravond voor het eerst dat ik er echt geen ruk meer aan vond in de DZ, omdat er overal one-shot-kill rogues rondliepen. Verschillende servers geprobeerd, maar op een bepaald moment zat er een stel gewoon te wachten bij de uitgang van een DZ sluis. Ik vind PvP best aardig, maar dit ging werkelijk nergens over.
PS 4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crazyguy
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 01-09 09:24

Falcon Lost is met GS 168 en een team dat met elkaar communiceert zeer goed te doen. Enige voorwaarde is dat je weet wat je wel en wat je niet moet doen. DZ solo daarentegen ga je denk ik weinig goede nieuwe spullen in vinden ben ik bang. Dit aangezien in DZ1-3, waar de meeste Solo agents in rondlopen, zeer weinig GS183 spul dropt. Kan je nog beter chalenge difficulty missions gaan doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bellerophon

Bellerophon

Persona non grata

crazyguy schreef op dinsdag 19 april 2016 @ 09:01:
[...]

Falcon Lost is met GS 168 en een team dat met elkaar communiceert zeer goed te doen. Enige voorwaarde is dat je weet wat je wel en wat je niet moet doen. DZ solo daarentegen ga je denk ik weinig goede nieuwe spullen in vinden ben ik bang. Dit aangezien in DZ1-3, waar de meeste Solo agents in rondlopen, zeer weinig GS183 spul dropt. Kan je nog beter chalenge difficulty missions gaan doen.
Was ik al bang voor... En qua Falcon Lost, ik heb mij al helemaal ingelezen :') Moet toch wat als je denkt dat je het nog niet aan kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beaudog
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 22:32
[/quote]

Viel me gisteren ook op ben ook gestopt
Gaat ook nergens over.
Vanavond weer proberen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Griffx
Beaudog schreef op dinsdag 19 april 2016 @ 09:05:
[/quote]

Viel me gisteren ook op ben ook gestopt
Gaat ook nergens over.
Vanavond weer proberen
Klopt, was bij ons gek genoeg ook zo.
Een groep van 6 man hunters waarbij ze in groepjes van twee bij de entrance spawns zaten in DZ1 en 2.
En af en toe alle 6 gingen extracten.

DZ5 en 6 maar in gegaan, en een uur lang geen agent tegen gekomen.

PC Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PirE
crazyguy schreef op dinsdag 19 april 2016 @ 09:01:
[...]

Volgens mij maakt het niks uit. Gisteren 2 gearset items uit dz1 en dz3 gehaald. Vorige GS drop was ook in dz1. Bosses in DZ5/6 droppen ook gewoon veel 163 spul, ik zie niet echt een patroon.

Liep gisteren met 2 mensen die nog niet zo goed/ver zijn, paar keer neergehaald door dezelfde groep. Had ook mijn pve gear aan dus dat werkte ook niet. Maar gevraagd of ze ons met rust wilden laten en daarna geen last meer van ze gehad terwijl ze wel rogue gingen op andere groepen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VySio
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 22:45
PirE schreef op dinsdag 19 april 2016 @ 09:20:
[...]

Volgens mij maakt het niks uit. Gisteren 2 gearset items uit dz1 en dz3 gehaald. Vorige GS drop was ook in dz1. Bosses in DZ5/6 droppen ook gewoon veel 163 spul, ik zie niet echt een patroon.
Ze zouden XP bij npc kills in hogere DZ levels moeten verhogen. Het is nu te rustig daar. Kunnen loners in dz01-02 blijven en 4man groups daar farmen. Er is eigenlijk geen goede reden om daar te zijn (behalve dat er nu weinig rogues daar zijn.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe laat kunnen we weer spelen?

Het is wel een beetje verslavend, dit spel.
De tijd vliegt voorbij.

[ Voor 53% gewijzigd door Verwijderd op 19-04-2016 10:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xamirz
meestal 12 uur toch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Meestal..?
Ik heb het spel pas sinds vorige week.
Hoe vaak is dit dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik zal je vanavond toe voegen! Met GS168 gaat het makkelijk lukken! We zijn een team van 3 en nemen je graag mee! Als je maar een mic hebt!?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op dinsdag 19 april 2016 @ 10:57:
[...]

Meestal..?
Hoe vaak is dit dan?
Elke dinsdag van 9 tot 12 uur is er server onderhoud.

Volvo EX30 SMER Core - Wallbox Pulsar Plus 22kW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xamirz
Verwijderd schreef op dinsdag 19 april 2016 @ 10:57:
[...]

Meestal..?
Hoe vaak is dit dan?
In jou geval 12 uur :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bellerophon

Bellerophon

Persona non grata

bbblije schreef op dinsdag 19 april 2016 @ 11:00:
[...]

Ik zal je vanavond toe voegen! Met GS168 gaat het makkelijk lukken! We zijn een team van 3 en nemen je graag mee! Als je maar een mic hebt!?
Heb ik!

Afbeeldingslocatie: http://ecx.images-amazon.com/images/I/818fOhN-YsL._SX425_.jpg

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Mij lukt het met 172GS nog niet :(
Is het mogelijk om ook een keer met jullie mee te runnen?

Wave15 worden we geïnstakilled :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beaudog
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 22:32
Ik speel op de pc als iemand me wil toevoegen
Kan dat thanos55566

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SchieveZot
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 20:43
[...]

Ik wil ook wel eens een poging wagen met jullie, tot nu toe nog geen succes gehad met de incursion :/
Deze avond vanaf 20:30 paraat

PSN: SchieveZot

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik loop met een gs195 rond nog steeds incursion hard mode niet down, iedereen gaat telkens dood, iedereen die beetje idee heft wat te doen loopt te exploiten :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kartale
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 25-08 15:18
Verwijderd schreef op dinsdag 19 april 2016 @ 11:10:
[...]

Mij lukt het met 172GS nog niet :(
Is het mogelijk om ook een keer met jullie mee te runnen?

Wave15 worden we geïnstakilled :'(
Wave 15 is het handig om 2x defense super te hebben. De linker kant beetje uitdunnen, rushen met 3 a 4 man via de linkerkant. Bom plaatsen, 2e defense poppen en de pit in rennen. Daar even uitrusten en de missie is geklaard.

Xbox Live: AlpBJK PSN: alp1903

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bellerophon

Bellerophon

Persona non grata

Kartale schreef op dinsdag 19 april 2016 @ 11:27:
[...]

Wave 15 is het handig om 2x defense super te hebben. De linker kant beetje uitdunnen, rushen met 3 a 4 man via de linkerkant. Bom plaatsen, 2e defense poppen en de pit in rennen. Daar even uitrusten en de missie is geklaard.
Welke skills bedoel je dan? Mobile cover?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PirE
Bellerophon schreef op dinsdag 19 april 2016 @ 11:29:
[...]

Welke skills bedoel je dan? Mobile cover?
Survival link ultimate.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bellerophon

Bellerophon

Persona non grata

PirE schreef op dinsdag 19 april 2016 @ 11:30:
[...]

Survival link ultimate.
Heb ik standaard, gecombineerd met Support Station (vanwege ammo) en Pulse

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kartale
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 25-08 15:18
Bellerophon schreef op dinsdag 19 april 2016 @ 11:33:
[...]

Ja precies, wist het even niet uit mijn hoofd. De laatste ronde gewoon proberen zo veel mogelijk te clearen, rechterkant kan je deels laten. De snipers wel even wegwerken, heavies mogen blijven. De mensen die doodgaan op de weg terug naar de pit laten liggen. Je kan ze achteraf reviven als de missie voorbij is. Sterker nog, zelfs als je richting het plaatsen van de bom gaat zou ik niet teveel moeite stoppen in het reviven van teammembers, omdat je dan vaak zelf ook neergaat tijdens het reviven.

Laatste tip, laat degene die de bom het snelst kan plaatsen (en de meeste health heeft) de bom plaatsen. Anders staat iemand daar te kijken zonder te weten waar die in moet... :+ .

Xbox Live: AlpBJK PSN: alp1903

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaakmeGek

MaakmeGek

[...]

Ik zou ook ervoor zorgen dat 1 of 2 de First Aid ability hebben voor overshield. dan word je tenminste ook niet ge-oneshot als dat een probleem is.
De mensen die doodgaan op de weg terug naar de pit laten liggen. Je kan ze achteraf reviven als de missie voorbij is. Sterker nog, zelfs als je richting het plaatsen van de bom gaat zou ik niet teveel moeite stoppen in het reviven van teammembers, omdat je dan vaak zelf ook neergaat tijdens het reviven.
Sterker nog, na elke bomb run word je gewoon levend gerespawned wanneer een nieuwe wave begint volgens mij.

[ Voor 38% gewijzigd door MaakmeGek op 19-04-2016 11:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PirE
[...]

Zorg dat iemand met hoge electronics smart cover heeft dan kan je die shotgunners op hard gewoon tanken met de 75% damage reduction.
Met Pulse drop je ze wel sneller maar je hebt iets minder bescherming, beste is natuurlijk smartcover + Pulse voor heel veel damage.
Pagina: 1 ... 97 ... 111 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Het is niet de bedoeling om hier te slowchatten of offtopic posts te plaatsen. Dit kan in 1 van de 2 verschillende Discord channels. Countdown timers/posts zijn ook ongewenst. Deze post heeft wat meer informatie over wanneer er gespeeld kan worden

Ook is dit topic niet bedoeld voor de verzendervaring bij verschillende webshops. Daarvoor is genoeg te vinden in het shopping forum (SF). Er zijn problemen met gold editions van bol.com. Deze zijn per ongeluk allemaal geannuleerd, maar zijn gewoon nog te bestellen

Je kunt je hier aanmelden voor de spelerslijst