Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kartale
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 25-08 15:18
MaakmeGek schreef op dinsdag 19 april 2016 @ 11:38:
[...]

Ik zou ook ervoor zorgen dat 1 of 2 de First Aid ability hebben voor overshield. dan word je tenminste ook niet ge-oneshot als dat een probleem is.
Ter aanvulling van dit:

Je zou laatste ronde ook een teammember kunnen achterlaten, ergens bij de pit, die af en toe even de aandacht trekt, zodat de andere drie niet overrun worden in dat hokje aan de linkerkant. Beetje grenades spammen, fire ammo doen, gekke gezichten trekken etc.

Edit: Ik zou hiervoor de lelijkste teammember achterlaten...

[ Voor 5% gewijzigd door Kartale op 19-04-2016 11:42 ]

Xbox Live: AlpBJK PSN: alp1903

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bellerophon
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 14-09 21:56

Bellerophon

Persona non grata

PirE schreef op dinsdag 19 april 2016 @ 11:41:
[...]

Zorg dat iemand met hoge electronics smart cover heeft dan kan je die shotgunners op hard gewoon tanken met de 75% damage reduction.
Met Pulse drop je ze wel sneller maar je hebt iets minder bescherming, beste is natuurlijk smartcover + Pulse voor heel veel damage.
Voor mijn beeldvorming, wat is hoog?

PSN: Bellerophon-

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bellerophon schreef op dinsdag 19 april 2016 @ 11:41:
[...]

30-40K.

Oke dus dat betekend dat we hem vanvond 3x moeten doen :P Even wel een waarschuwing als het geen weekly is en dus niet 2 gear pieces krijgen heeft het weinig zin, dan kan je beter een uurtje in de DZ vertoeven. Maar we kijken vanvond wel! Zot staat al in de friendlist, de rest zal ik toevoegen. Tot vanavond!

[ Voor 47% gewijzigd door bbblije op 19-04-2016 11:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PirE
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 07-12-2023
Bellerophon schreef op dinsdag 19 april 2016 @ 11:41:
[...]

25-30k als je 4x tactician hebt (100% bonus door damage is eigenlijk altijd actief op de incursion). Met een volle balk zit je aan de cap van je skill abilities. Met 30k zit je op 60k SP, 15k teveel maar die overhead zorgt ervoor dat je op max blijft tijdens de stiltes tussen de waves.
Zonder tactician ergens rond de 40k (45k is cap voor de skills maar dat kost te veel in mijn ogen).
Tactician is echt heel goed in een pve groep van 4 als support.

[ Voor 11% gewijzigd door PirE op 19-04-2016 11:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bellerophon
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 14-09 21:56

Bellerophon

Persona non grata

PirE schreef op dinsdag 19 april 2016 @ 11:49:
[...]

25-30k als je 4x tactician hebt (100% bonus door damage is eigenlijk altijd actief op de incursion). Met een volle balk zit je aan de cap van je skill abilities.
Zonder tactician ergens rond de 40k (45k is cap voor de skills maar dat kost te veel in mijn ogen).
Tactician is echt heel goed in een pve groep van 4 als support.
Zal vanmiddag even kijken wat ik heb, maar volgens mij kruip ik qua electronics richting de 25K

PSN: Bellerophon-

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MaakmeGek
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 14:56

MaakmeGek

XBL: XtrordinarY

Bellerophon schreef op dinsdag 19 april 2016 @ 11:50:
[...]

Zal vanmiddag even kijken wat ik heb, maar volgens mij kruip ik qua electronics richting de 25K
Oww en als iedereen toch healing skills heeft, zorg er dan voor dat iedereen met een heal skill de Triage talent heeft.
Triage – using one of your skill heals on an ally reduces the cooldown of your other skills.
Je kan dus vaker je andere skill spammen bij voorkeur dus pulse voor extra damage.

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Korte samenvatting van de State of the Game:

Er komt compensatie voor de mensen die last hadden van de backpack- en/of missing-character bug:
  • 500 PC
  • 10 HE crafting materials van elk type
Compensatie voor het ontbreken van de daily missies (voor iedereen) - komend weekend:
  • 150 PC
Het fixen van de exploits heeft de prioriteit.

Volvo EX30 SMER Core - Wallbox Pulsar Plus 22kW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agoNITE
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 13-09 10:04
Ktenolix schreef op dinsdag 19 april 2016 @ 12:00:
Korte samenvatting van de State of the Game:

Er komt compensatie voor de mensen die last hadden van de backpack- en/of missing-character bug:
  • 500 PC
  • 10 HE crafting materials van elk type
Compensatie voor het ontbreken van de daily missies (voor iedereen) - komend weekend:
  • 150 PC
Het fixen van de exploits heeft de prioriteit.
Ik zou er bijna van balen dat ik geen last heb gehad van de backpack en/of missing character bug :P. Opzich best nette oplossing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het is werkelijk doodzonde hoe Massive en Ubisoft de bal laten vallen. Er zit zo ontzettend veel onbenutte potentie in.

- Er zit geen progressie in tenzij je gaat exploiten; het exploiten wordt ook nog eens gepromoot door een community manager.
- Sterker nog, er wordt publiekelijk aangegeven dat exploiters niet bang hoeven te zijn voor een tik op de vingers.
- Spelers op een lager niveau worden in DZ01 en DZ02 continue gepakt door factor 10 betere spelers wat zorgt voor een veel te groot spelbrekend niveauverschil.
- Het maakt geen reet verschil of je nu in DZ01 of DZ06 farmed. Rewards zijn praktisch hetzelfde, XP is praktisch hetzelfde, Credits zijn hetzelfde.
- Supply drops, ik ga er alleen heen voor de named enemy en dat zegt genoeg.

Voor de rest is alleen het DZ deel van de kaart nu interessant, best zonde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op dinsdag 19 april 2016 @ 12:07:
vind je? kom alleen maar overgeared gasten tegen (die exploids gebruikt hebben) of hackers

:r de darkzone .... hopelijk fixen ze dit snel ... want dit is niet meer leuk, daar heb ik geen 70piek voor uitgegeven

⭐Game Profiles: 🕹️Steam - 🎮PSN - 🇪🇦 GoT_Hollandhards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Griffx
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 21-07 09:52
Verwijderd schreef op dinsdag 19 april 2016 @ 12:07:
Het is werkelijk doodzonde hoe Massive en Ubisoft de bal laten vallen. Er zit zo ontzettend veel onbenutte potentie in.

- Het maakt geen reet verschil of je nu in DZ01 of DZ06 farmed. Rewards zijn praktisch hetzelfde, XP is praktisch hetzelfde, Credits zijn hetzelfde.

Droppen in DZ6 meer PC voor de bosses dan in DZ1

PC Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PirE
Griffx schreef op dinsdag 19 april 2016 @ 12:18:
[...]

Voor PC kan je beter Lexington farmen, gaat veel sneller.
DZ is de snelste manier om aan HE crafting materials te komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiQo
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 01-09 09:27
Ik begrijp echt werkelijk niet waar iedereen zon moeite mee heeft. Ben je undergeared? Doe een paar incursions en koop wat blueprints.
Wil je niet afgeschoten worden door rogues? Ga de darkzone niet in. Schiet je liever tegen gelijk gegearde mensen? Ga black ops spelen.

Hoewel ik ook vind dat de game meer potentie heeft en de nieuwe incursions bijvoorbeeld best saai zijn vermaak ik me er nog prima mee. Waarvan ik/wij rogue gaan/rogue hunten het leukst vinden.

Het is nu voor iedereen wel heel makkelijk om heel de game met de grond gelijk te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Griffx
PirE schreef op dinsdag 19 april 2016 @ 12:24:
[...]

Voor PC kan je beter Lexington farmen, gaat veel sneller.
DZ is de snelste manier om aan HE crafting materials te komen.
DZ is veel leuker, we lopen altijd met 4 man, hebben onze vaste rondjes die we lopen.
Daarbij pakken we dan ook nog HE loot mee (crafting materials voor 99%) en zo nu en dan wat agents.

Alleen die lexington is ook maar saai

PC Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Looney1984
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 15-09 22:09
NiQo schreef op dinsdag 19 april 2016 @ 12:24:
Ik begrijp echt werkelijk niet waar iedereen zon moeite mee heeft. Ben je undergeared? Doe een paar incursions en koop wat blueprints.
Wil je niet afgeschoten worden door rogues? Ga de darkzone niet in. Schiet je liever tegen gelijk gegearde mensen? Ga black ops spelen.

Hoewel ik ook vind dat de game meer potentie heeft en de nieuwe incursions bijvoorbeeld best saai zijn vermaak ik me er nog prima mee. Waarvan ik/wij rogue gaan/rogue hunten het leukst vinden.

Het is nu voor iedereen wel heel makkelijk om heel de game met de grond gelijk te maken.
In de darkzone kan je ook prima overleven met alleen gold gear en goede gold wapens en natuurlijk de juiste build.

Wat je zeker weten moet hebben is 65% damage reduction door armor. Veel mensen gooien alles op crit en damage. Sinds kort een goede mix build van 80 k stamina, 80hp, 202k damage 44% crit en 150+ crit damage. Heb maar 2 set items maar sta behoorlijk mijn mannetje in de darkzone. Met een pve build wordt je gewoon kapot gemaakt als je rogue en dergelijke gaat.

[ Voor 3% gewijzigd door Looney1984 op 19-04-2016 12:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agoNITE
Misschien mis ik iets, maar 80 k (=80.000) stamina. Hoe krijg je dat voor elkaar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Looney1984
agoNITE schreef op dinsdag 19 april 2016 @ 12:42:
[...]

Misschien mis ik iets, maar 80 k (=80.000) stamina. Hoe krijg je dat voor elkaar?
Geluk hebben met armor pieces, juiste mods en recalibration.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 10-09 11:14
En volgende maand komt er alweer een gratis update.
En in juni de 1e betaalde content.

Genoeg te doen toch...

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PSYVIRII
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 08-09 21:34
(jarig!)
Looney1984 schreef op dinsdag 19 april 2016 @ 12:44:
[...]

Geluk hebben met armor pieces, juiste mods en recalibration.
Jup mods met Stamina en Health helpen behoorlijk. Zit nu aan de 115.000 :9

Ps: Shotgunners is dan nog steeds 1 shot kill andere kant van de map in challenge mode (incursion)

[ Voor 16% gewijzigd door PSYVIRII op 19-04-2016 12:54 ]

PSN: PSYVIRI (aka Lootking) | Inglourious Guardians NL (Platoon: Inglourious Guardians)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dreanor
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 12-09 15:20

Dreanor

Joene

Hier ben ik het eigenlijk totaal mee eens!

Er is al een dark zone separatie gemaakt voor mensen onder de 161 gear score! En verschil in gear niveau hou je altijd, of men nu exploit of niet! Er zijn altijd mensen die +12 uur per dag (kunnen) spelen bijvoorbeeld.

Daarom snap ik ook niet dat mensen zoveel huilen om gebruik van exploits zoals bullet king. Ten eerste kan je het zelf ook doen, en ten tweede is het enige voordeel dat je sneller crafting materials/loot krijgt die IEDEREEN kan krijgen!

Exploits die ander oneerlijk voordeel opleveren ben ik dan wel tegen. Zo kan je door muren buiten de map glitchen, om vervolgens door die muren te kunnen schieten op andere spelers. Die andere spelers kunnen niet terug schieten omdat voor hun de muur wel de kogels tegen houdt!

Zelf geniet ik van de dark zone, of ik nu farm, rogues schiet, rogue ga of 10x door hoger gegearde rogues gedood wordt. Ik loopt rond met enkel 163 en 182 high end gear, met 150k dps, 60k hp en 58% armor en ik sta behoorlijk mijn mannetje!

En uiteraard, er is veel in de game wat zeer zeker voor verbetering vatbaar is (gear progressie, loot, meer game mechanics, etc)! ;)

PlayerUnknown's Battleground: TryingDutchman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Griffx
Looney1984 schreef op dinsdag 19 april 2016 @ 12:40:
[...]

In de darkzone kan je ook prima overleven met alleen gold gear en goede gold wapens en natuurlijk de juiste build.

Wat je zeker weten moet hebben is 65% damage reduction door armor. Veel mensen gooien alles op crit en damage. Sinds kort een goede mix build van 80 k stamina, 80hp, 202k damage 44% crit en 150+ crit damage. Heb maar 2 set items maar sta behoorlijk mijn mannetje in de darkzone. Met een pve build wordt je gewoon kapot gemaakt als je rogue en dergelijke gaat.
Nice, ik draai nu op 63% damage reduction. 48%crit, 140 crit dmg, 232k DPS, 95K health en 22K Electronics, met een sentry build van 4 pieces.

En indien nodig kan ik alles om zetten naar 270k DPS en 80k health of 200k DPS en 115k health.
Beetje afhankelijk van manhunters/ rogues/ wat we gaan doen in de DZ.

PC Specs

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Looney1984
Het is wel jammer dat er zoveel exploits en glitches mogelijk zijn in deze game.
Ook zeker mee eens wanneer je level 30 bent er vrij weinig te doen meer is in pve wereld.
Ben zelf meer een pvp speler, vermaak me daarom wel met de darkzone, irriteerd me alleen matenloos aan die mensen die met zijn 4en zijn en je heel stoer gaan af schieten.
Zou wel graag willen dat er ook echt een pvp arena of dergelijke gaat komen met 5 tegen 5 game modes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PSYVIRII
(jarig!)
Looney1984 schreef op dinsdag 19 april 2016 @ 13:01:
Het is wel jammer dat er zoveel exploits en glitches mogelijk zijn in deze game.
Ook zeker mee eens wanneer je level 30 bent er vrij weinig te doen meer is in pve wereld.
Ben zelf meer een pvp speler, vermaak me daarom wel met de darkzone, irriteerd me alleen matenloos aan die mensen die met zijn 4en zijn en je heel stoer gaan af schieten.
Zou wel graag willen dat er ook echt een pvp arena of dergelijke gaat komen met 5 tegen 5 game modes.
Nee joh......Het is veel leuker als er 8 man als manhunt op je afkomen om je af te knallen en daarna staan te wachten bij de checkpoints.

PSN: PSYVIRI (aka Lootking) | Inglourious Guardians NL (Platoon: Inglourious Guardians)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Big-Opti
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 31-08 10:59
Mijn frustratie is gewoon dat er eigenlijk nu maar 1 build is die zin heeft: full dps + armor.
Zeker als je kijkt naar PvP is de game gewoon broken. In de huidige versie is er geen enkele manier om een goede tank+ healer / skill dude te worden omdat er totaal geen zinnige defensieve abilities zijn, armor voor iedereen gelijk is en skillpowers gecapped zijn.

Zodra iemand met full dps en een leuke vector besluit om rogue op je te gaan helpt zelfs de 80%dmg reduction niet, je bent gewoon gezien. Het helpt hierbij ook niet dat hij een evensterkte 80% reductian aan kan slingeren. Er moeten dan ook veel meer defensieve en techpower gerelateerde items komen die je een enorme armor boost geven die een DPS build niet kan gebruiken omdat die alles op firepower heeft. Je kan nog mompelen dat je met een schidlje moet gaan rondlopen maar dan ben je ook alsnog meteen dood omdat de armor daarvan als sneeuw voor de zon verdwijnt en je ook nog eens alleen een handgun hebt op dat moment.

Ik heb het gister nog met iemand getest in de DZ; hij zijn gun en ik mijn mindere gun + stickybomb.
Tegen de tijd dat ik mijn stickybomb bij hem in de buurt had geschoten was ik al bijna dood en deed mijn stickybomb vervolgens lang niet genoeg dmg om hem af te kunnen maken met een gun met gebrek aan dps. En aangezien je niks kan kiezen wat weerstand biedt tegens de steeds hogere worden dps spelers... zakt mijn character dus gewoon in elkaar als pudding.

En de game wordt nog waardelozer als ik als zijn backup meeloop om hem te healen, 2 dps figuren doen zoveel dmg dat als ik mijn health skill uit mijn broekzak weet te trekken hij al lang dood is. Ze mogen van mij part dan ook die mobile cover uit te game halen (is toch alleen maar handig voor exploits) en in plaats daarvan zorgen voor een soort force field achtig idee waarop iedereen zou wensen dat hij een techbuilder naast zich heeft lopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
je speelt duidelijk niet op de PC

[ Voor 43% gewijzigd door himlims_ op 19-04-2016 13:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Griffx schreef op dinsdag 19 april 2016 @ 12:18:
Dat lijkt zo, maar met de boss in the pit bij DZ06 ben ik veel langer bezig dan met een boss in DZ01-DZ04. In dezelfde tijd kan ik dus meer PC vergaren door de eenvoudigere boss fights te doen en met minder risico om neer te gaan, of om ammo tekort te komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Griffx
Big-Opti schreef op dinsdag 19 april 2016 @ 13:07:
Mijn frustratie is gewoon dat er eigenlijk nu maar 1 build is die zin heeft: full dps + armor.
Zeker als je kijkt naar PvP is de game gewoon broken. In de huidige versie is er geen enkele manier om een goede tank+ healer / skill dude te worden omdat er totaal geen zinnige defensieve abilities zijn, armor voor iedereen gelijk is en skillpowers gecapped zijn.
Valt wel mee, verschilt van je groep of solo natuurlijk.
Ik loop vaak DPS build met 230k DPS en 95k health.
Psy loopt met 115K health, (DPS weet ik niet) die is bijna niet kapot te krijgen, en zeker met mijn DPS er achter gaat het vaak snel met groepen die rogue op ons gaan.
Daarnaast hebben we vaak een electronics build in de groep met rond de 50K electronics en sticky bom.
Verwijderd schreef op dinsdag 19 april 2016 @ 13:09:
[...]

Dat lijkt zo, maar met de boss in the pit bij DZ06 ben ik veel langer bezig dan met een boss in DZ01-DZ04. In dezelfde tijd kan ik dus meer PC vergaren door de eenvoudigere boss fights te doen en met minder risico om neer te gaan, of om ammo tekort te komen.
Deze ervaring heb ik niet, daarbij is het in lagere DZ zones vaak druk, en zijn de landmarks al gecleared.
Meestal lopen wij, Pit > Metro > Plein > Metro > Flametrower baas > Extract > Restock > Q building en weer opnieuw.

[ Voor 31% gewijzigd door Griffx op 19-04-2016 13:14 ]

PC Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PirE
himlims_ schreef op dinsdag 19 april 2016 @ 12:12:
[...]

vind je? kom alleen maar overgeared gasten tegen (die exploids gebruikt hebben) of hackers

:r de darkzone .... hopelijk fixen ze dit snel ... want dit is niet meer leuk, daar heb ik geen 70piek voor uitgegeven
Er komt straks toch weer een nieuwe laag betere gear. Hopelijk fixen ze mobile cover (gewoon verwijderen), dan kunnen de glitchers ineens niet meekomen omdat ze de mechanics niet beheersen.
Op dat moment gaan ze klagen dat het te moeilijk is, hopelijk komt dat snel maar ik reken er niet op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiQo
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 01-09 09:27
himlims_ schreef op dinsdag 19 april 2016 @ 13:08:
[...]

je speelt duidelijk niet op de PC
Klopt. Your point?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
hackers/cheaters .... je kunt de DZ niet in, zonder ze tegen te komen; erg leuk steeds geoneshot te worden, door een muur, of via teleport

complete game experience is verkracht op de PC, en massive/ubisoft doet er geen fuck tegen.

de legitieme spelers zijn weeeeer in het nadeel, diet moeten ze binenn nu en week fixen, anders is het :w the division

//edit; gisteren 3 x DZ, iedere DZ waren cheaters / teleporters en wallhackers :r bah bah bah zijn van die momenten dat ik weer verlang naar een console

[ Voor 13% gewijzigd door himlims_ op 19-04-2016 13:28 ]

Acties:
  • +12 Henk 'm!
Dag allemaal,

ja ik leef ook nog :P

Ik lees net weer wat berichten terug die hier gepost zijn, en wil gewoon even mijn ei kwijt wat tevens de reden is waarom ik de laatste tijd vrijwel (gewoon helemaal) niks van me heb laten horen..

Een tijd geleden was ik erg veel te vinden op o.a. Tweakers, Discord en Reddit. Eigenlijk alles wat te maken had met The Division hield ik in de gaten om maar van de nieuwste dingen op de hoogte te zijn. totdat ik een zekere post zag op Reddit dat me best veel inzicht gaf. (deze om precies te zijn).

Korte samenvatting hiervan is: Afgelopen 10 jaar, waarin het internet zo groot is geworden, is het ook 10.000x makkelijker geworden om informatie te delen wat er vervolgens voor zorgt dat iedereen jaloers op elkaar wordt. Je bent jaloers omdat je ziet dat er iemand is met een DPS build van 200.000+. Je bent jaloers omdat er mensen zijn met een GS van 240. Maar 10 jaar geleden speelden we games met hooguit wat vrienden om ons heen(offline of online vrienden) die alles zelf uit moesten zoeken. En dat is waar het fout gaat in The Division. Al de exploits en bugs e.d. worden zo groot gemaakt omdat we het zo makkelijk kunnen delen.

Ik heb nu een tijd alles los gelaten, niet meer zoveel gelezen/opgezocht en het helpt mij persoonlijk echt om nog meer van het spel te genieten. Als je niet weet dat die exploit er is dan maak je je er ook niet druk om. Ik ben persoonlijk maar een paar x een cheater tegen gekomen, en dat was echt gruwelijk vervelend, maar als ik dat vergelijk met de keren dat ik in de DZ ben geweest zonder cheaters is het echt heel weinig en heb ik er relatief weinig last van gehad.

Wat wil ik hier allemaal mee zeggen? Probeer het allemaal ook te relativeren. Ja er zijn exploits en bugs en dat moet zeker gefixed worden. Maar negeer dat soort berichten en geniet gewoon van je spel met je vrienden. Probeer het zelf uit te zoeken en probeer het zelf allemaal te ervaren, dan heb je zoveel meer lol.

Al klein voorbeeldje: Heel reddit was aan het begin hyped over de vector. Ik moest en zou toen ook die vector hebben. Ik heb hem gekocht en voor de rest eigenlijk alles genegeerd. Uiteindelijk vond ik het stiekem helemaal niet zo'n tof wapen als ik overal las dus was ik teleurgesteld, ook in het spel. Maar nu heb ik gewoon mijn eigen wapens gevonden, zelf mee geexperimenteerd en heb ik een paar toffe wapens gevonden die me goed bevallen. En daar haal je veel meer voldoening uit.

Nu wil ik niet tegen iedereen zeggen dat ze maar heel internet uit de deur moeten houden, maar wees je gewoon bewust van de invloed van al deze berichten. Ik denk dat het probleem met het spel best wel meevalt als je het relativeert. Kijk vooral naar je eigen ervaringen en wat je zelf daadwerkelijk meemaakt ipv de ervaringen van anderen meenemen als je eigen.

just my two cents :X

"Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agoNITE
Gisteren Lexington op challenging gespeeld. Ik ben zelf Gear Score 172. Speelde in een groep met 3 randoms, 2 daarvan ongeveer hetzelfde Gear Level als mij (iets lager). Eén speler had een Gear Score van 200.

Behoorlijke aanname van mijn kant, maar wat speelde die gozer slecht. 5x moeten reviven, hij rushte elke keer vol op de mobs af. Terwijl ik en de andere 2 'mindere' spelers niet neer zijn gegaan, gebruik maakte van de omgeving, afwachten met rushen etc.

Een hoge Gear Score is opzich leuk, maar als je iemand tegenkomt met een hoge Gear Score, wil dat niet meteen zeggen dat het een goede speler is. Enige nadeel is dat je deze spelers vaak in groepen in de DZ tegenkomt, de wat serieuzere spelers spelen heel anders in de DZ (gaan net zo goed Rogue, maar vechten wel door ipv snel wegrennen etc).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PSYVIRII
(jarig!)
Griffx schreef op dinsdag 19 april 2016 @ 13:10:
[...]

Valt wel mee, verschilt van je groep of solo natuurlijk.
Ik loop vaak DPS build met 230k DPS en 95k health.
Psy loopt met 115K health, (DPS weet ik niet) die is bijna niet kapot te krijgen, en zeker met mijn DPS er achter gaat het vaak snel met groepen die rogue op ons gaan.
Daarnaast hebben we vaak een electronics build in de groep met rond de 50K electronics en sticky bom.

[...]

Deze ervaring heb ik niet, daarbij is het in lagere DZ zones vaak druk, en zijn de landmarks al gecleared.
Meestal lopen wij, Pit > Metro > Plein > Metro > Flametrower baas > Extract > Restock > Q building en weer opnieuw.
Ik loop met 110 DPS en 115 health en 25 Skill maar mijn talents en perk staan allemaal op heal en Self-heal. Ook gewoon pulse aan zodat ik constant health erbij krijg door de self preserved talent. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Croqy
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 12-09 15:45
agoNITE schreef op dinsdag 19 april 2016 @ 13:21:
Gisteren Lexington op challenging gespeeld. Ik ben zelf Gear Score 172. Speelde in een groep met 3 randoms, 2 daarvan ongeveer hetzelfde Gear Level als mij (iets lager). Eén speler had een Gear Score van 200.

Behoorlijke aanname van mijn kant, maar wat speelde die gozer slecht. 5x moeten reviven, hij rushte elke keer vol op de mobs af. Terwijl ik en de andere 2 'mindere' spelers niet neer zijn gegaan, gebruik maakte van de omgeving, afwachten met rushen etc.

Een hoge Gear Score is opzich leuk, maar als je iemand tegenkomt met een hoge Gear Score, wil dat niet meteen zeggen dat het een goede speler is. Enige nadeel is dat je deze spelers vaak in groepen in de DZ tegenkomt, de wat serieuzere spelers spelen heel anders in de DZ (gaan net zo goed Rogue, maar vechten wel door ipv snel wegrennen etc).
Hangt ook erg van de groep waar je in terechtkomt af.In de ene groep loont het om te rushen omdat je gebackt wordt en heals krijgt. Dat heb ik een aantal keer gehad en dat werkte echt prima. ALs je dan na een paar keer in een ander soort pug komt kan dat tegenvallen en moet je dus eigenlijk je speelstyle aanpassen. Dat is niet een kwaliteit die iedereen heeft.
Sowieso het issue met pugs, vaak nemen mensen ook niet de moeite om skills op elkaar af te stemmen. Dan ben je gewoon kwetsbaarder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agoNITE
Croqy schreef op dinsdag 19 april 2016 @ 13:26:
[...]

Hangt ook erg van de groep waar je in terechtkomt af.In de ene groep loont het om te rushen omdat je gebackt wordt en heals krijgt. Dat heb ik een aantal keer gehad en dat werkte echt prima. ALs je dan na een paar keer in een ander soort pug komt kan dat tegenvallen en moet je dus eigenlijk je speelstyle aanpassen. Dat is niet een kwaliteit die iedereen heeft.
Sowieso het issue met pugs, vaak nemen mensen ook niet de moeite om skills op elkaar af te stemmen. Dan ben je gewoon kwetsbaarder.
True, je bent inderdaad afhankelijk van wie jou joint. Ik vond het echter wel grappig/opvallend dat juist de speler met de hoogste GS zo vaak neerging. Kan inderdaad best zijn dat hij die speelstijl is gewend met zijn vaste groep (bijvoorbeeld). Maar als ik 5x neer ga, zou ik mijn speelstijl juist aanpassen. Hij ging maar door. Leek ook bijna geen damage te doen tegen de Elites/Named bosses.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Croqy
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 12-09 15:45
agoNITE schreef op dinsdag 19 april 2016 @ 13:34:
[...]

True, je bent inderdaad afhankelijk van wie jou joint. Ik vond het echter wel grappig/opvallend dat juist de speler met de hoogste GS zo vaak neerging. Kan inderdaad best zijn dat hij die speelstijl is gewend met zijn vaste groep (bijvoorbeeld). Maar als ik 5x neer ga, zou ik mijn speelstijl juist aanpassen. Hij ging maar door. Leek ook bijna geen damage te doen tegen de Elites/Named bosses.
Ja toont maar weer aan dat GS een waardeloze indicator kan zijn, hangt echt af van je stats op je gear en je talents. Ik heb een ilvl 131 M1A die ik verkies boven mn 182 M44. Lagere GS maar betere dps.
Bovendien zat spelers die niet eens weten dat je kan recalibraten, of weten wat je ermee kunt doen, terwijl dat je juist de edge kan geven die je nodig hebt,

[ Voor 9% gewijzigd door Croqy op 19-04-2016 13:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ASNNetworks
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 05-08 22:18
Croqy schreef op dinsdag 19 april 2016 @ 13:39:
[...]

Ja toont maar weer aan dat GS een waardeloze indicator kan zijn, hangt echt af van je stats op je gear en je talents. Ik heb een ilvl 131 M1A die ik verkies boven mn 182 M44. Lagere GS maar betere dps.
Bovendien zat spelers die niet eens weten dat je kan recalibraten, of weten wat je ermee kunt doen, terwijl dat je juist de edge kan geven die je nodig hebt,
Dat komt omdat GS voor de item level staat, niks meer niks minder. Je kan een lager GS wapen hebben die in de top segment zit qua damage (9000-12000 bijvoorbeeld en dan 11.800 als roll) en talents heeft die veel effectiever zijn. Zo kan je ook een hoger GS wapen hebben die in de lage segment zit qua damage (9.000-14.000 en dan 11.100) met talents waar je niks aan hebt.

Ik probeer mijn vrienden ook duidelijk te maken dat ze niet zo vast moeten houden aan GS. Sommigen gebruiken zonder bij na te denken een GS204 ipv een GS184, omdat ie hoger is en dus beter. |:(

De GS is enkel een indicatie welk item level je wapens/gear zijn. Het moet gebruikt worden als indicatie om te kijken of je een missie aan kan qua stats, niet of jij sterker bent dan een ander. Enige wat Massive kan doen is zorgen dat hogere GS gear een hoger minimum hebben dan de maximum van lagere GS, dat is nu niet het geval. Maar dan krijg je weer dat alle gear meer vast begint te worden. Het feit dat je nu een sterker wapen kan krijgen dan een wapen met hoger item level is namelijk ook de charme bij loot en craften.

koop geen eBay/Marktplaats 'digitale' games | games sharen/kopen uit andere Store

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
ASNNetworks schreef op dinsdag 19 april 2016 @ 13:54:
[...]

Dat komt omdat GS voor de item level staat, niks meer niks minder. Je kan een lager GS wapen hebben die in de top segment zit qua damage (9000-12000 bijvoorbeeld en dan 11.800 als roll) en talents heeft die veel effectiever zijn. Zo kan je ook een hoger GS wapen hebben die in de lage segment zit qua damage (9.000-14.000 en dan 11.100) met talents waar je niks aan hebt.

Ik probeer mijn vrienden ook duidelijk te maken dat ze niet zo vast moeten houden aan GS. Sommigen gebruiken zonder bij na te denken een GS204 ipv een GS184, omdat ie hoger is en dus beter. |:(

De GS is enkel een indicatie welk item level je wapens/gear zijn. Het moet gebruikt worden als indicatie om te kijken of je een missie aan kan qua stats, niet of jij sterker bent dan een ander. Enige wat Massive kan doen is zorgen dat hogere GS gear een hoger minimum hebben dan de maximum van lagere GS, dat is nu niet het geval. Maar dan krijg je weer dat alle gear meer vast begint te worden. Het feit dat je nu een sterker wapen kan krijgen dan een wapen met hoger item level is namelijk ook de charme bij loot en craften.
Doe ik ook eigenlijk. Al blijft het toch zo, dat je ze moet raken, wat je dan ook voor level heb

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jantje 2
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 14:24
agoNITE schreef op dinsdag 19 april 2016 @ 13:34:
[...]

Of het is andersom, als je een team hebt die als een stelletje lammetje telkens achterin blijven hangen en jij de enige bent die wat agressiever naar voren speelt kan de kans voorkomen dat je dood gaat.

Het is makkelijk het probleem bij een ander neer te leggen terwijl het misschien ook aan jezelf kan liggen. Ik speel meestal ook wel agressief aangezien dat ook best makkelijk kan. Maar als het team met 3 man niet 1 mannetje om kunnen leggen kan je wel eens doodgaan.

Geen probleem verder dat sommige mensen wat minder aggresive spelen, maar noem iemand niet gelijk slecht omdat hij vaker dood gaat dan jou. Waarschijnlijk als je de damage vergelijkt tussen spelers zal die meer gedaan hebben dan je verwacht. ( helaas zijn die statistieken niet in te zien )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Looney1984
melantrix schreef op dinsdag 19 april 2016 @ 13:20:
Dag allemaal,

ja ik leef ook nog :P

Ik lees net weer wat berichten terug die hier gepost zijn, en wil gewoon even mijn ei kwijt wat tevens de reden is waarom ik de laatste tijd vrijwel (gewoon helemaal) niks van me heb laten horen..

Een tijd geleden was ik erg veel te vinden op o.a. Tweakers, Discord en Reddit. Eigenlijk alles wat te maken had met The Division hield ik in de gaten om maar van de nieuwste dingen op de hoogte te zijn. totdat ik een zekere post zag op Reddit dat me best veel inzicht gaf. (deze om precies te zijn).

Korte samenvatting hiervan is: Afgelopen 10 jaar, waarin het internet zo groot is geworden, is het ook 10.000x makkelijker geworden om informatie te delen wat er vervolgens voor zorgt dat iedereen jaloers op elkaar wordt. Je bent jaloers omdat je ziet dat er iemand is met een DPS build van 200.000+. Je bent jaloers omdat er mensen zijn met een GS van 240. Maar 10 jaar geleden speelden we games met hooguit wat vrienden om ons heen(offline of online vrienden) die alles zelf uit moesten zoeken. En dat is waar het fout gaat in The Division. Al de exploits en bugs e.d. worden zo groot gemaakt omdat we het zo makkelijk kunnen delen.

Ik heb nu een tijd alles los gelaten, niet meer zoveel gelezen/opgezocht en het helpt mij persoonlijk echt om nog meer van het spel te genieten. Als je niet weet dat die exploit er is dan maak je je er ook niet druk om. Ik ben persoonlijk maar een paar x een cheater tegen gekomen, en dat was echt gruwelijk vervelend, maar als ik dat vergelijk met de keren dat ik in de DZ ben geweest zonder cheaters is het echt heel weinig en heb ik er relatief weinig last van gehad.

Wat wil ik hier allemaal mee zeggen? Probeer het allemaal ook te relativeren. Ja er zijn exploits en bugs en dat moet zeker gefixed worden. Maar negeer dat soort berichten en geniet gewoon van je spel met je vrienden. Probeer het zelf uit te zoeken en probeer het zelf allemaal te ervaren, dan heb je zoveel meer lol.

Al klein voorbeeldje: Heel reddit was aan het begin hyped over de vector. Ik moest en zou toen ook die vector hebben. Ik heb hem gekocht en voor de rest eigenlijk alles genegeerd. Uiteindelijk vond ik het stiekem helemaal niet zo'n tof wapen als ik overal las dus was ik teleurgesteld, ook in het spel. Maar nu heb ik gewoon mijn eigen wapens gevonden, zelf mee geexperimenteerd en heb ik een paar toffe wapens gevonden die me goed bevallen. En daar haal je veel meer voldoening uit.

Nu wil ik niet tegen iedereen zeggen dat ze maar heel internet uit de deur moeten houden, maar wees je gewoon bewust van de invloed van al deze berichten. Ik denk dat het probleem met het spel best wel meevalt als je het relativeert. Kijk vooral naar je eigen ervaringen en wat je zelf daadwerkelijk meemaakt ipv de ervaringen van anderen meenemen als je eigen.

just my two cents :X
Sorry maar missions en dergelijke kan je met randoms niet meer spelen zonder in een glitch groep te komen. Ook al zal je al deze berichten en dergelijke vermijden dan wordt je alsnog geconfronteerd met de glitches. Als random speler probeer maar eens een normale Incursion hard te vinden? Eerste wat er in party chat komt is Glitch? you know Glitch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ASNNetworks
Mars18 schreef op dinsdag 19 april 2016 @ 13:56:
[...]

Doe ik ook eigenlijk. Al blijft het toch zo, dat je ze moet raken, wat je dan ook voor level heb
Ja, dat is dus niet slim. Gear Score is namelijk een indicatie voor de item level. Maar je kan een wapen hebben die in de topsegment valt. De Vector kan bijv een damage hebben van 7000-9000, het is puur RNG hoe hoog de damage uitvalt wanneer je craft of als loot krijgt. Zo kan je ook een hoger item level Vector vinden (dus hogere GS), ook die kan een damage hebben in een bepaalde range, bijvoorbeeld 8000-10.000. Als de Vector met lagere GS in de topsegment valt, dus een damage krijgt van 8900, dan blijft de GS onveranderd. De Vector met hogere GS kan ook zo in een lager segment 'rollen' en een damage krijgen van 8100. Gezien de item levels niet veranderen, blijft de GS ook onveranderd, ondanks de damage output. Gooi daar betere perks bij de lagere GS en crap perks bij de hogere GS en je hebt een betere Vector met lagere GS.

GS = item level =/= hoe sterk je wapen is uiteindelijk.

koop geen eBay/Marktplaats 'digitale' games | games sharen/kopen uit andere Store

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PirE
himlims_ schreef op dinsdag 19 april 2016 @ 13:19:
[...]

hackers/cheaters .... je kunt de DZ niet in, zonder ze tegen te komen; erg leuk steeds geoneshot te worden, door een muur, of via teleport

complete game experience is verkracht op de PC, en massive/ubisoft doet er geen fuck tegen.

de legitieme spelers zijn weeeeer in het nadeel, diet moeten ze binenn nu en week fixen, anders is het :w the division

//edit; gisteren 3 x DZ, iedere DZ waren cheaters / teleporters en wallhackers :r bah bah bah zijn van die momenten dat ik weer verlang naar een console
Teleporters heb ik 3x gezien in de DZ. Wallhackers 1x en een keer een kerel met een gewone aimbot icm een fireratehack en teleport.
Valt op zich mee (blijft persoonlijk), ben DZ lvl 78 met teveel tijd wasted in deze game en hoorde jullie wel klagen op discord gisteren.

Stoor me ook niet echt aan het glitchen, een hoop van die glitchers kunnen FL niet op CM verslaan maar ze hebben wel de rewards. Is meer een principekwestie voor mij, ik wil het graag zelf verdienen. Hornet/Bulletking was vooral tijd besparen en crafting materialen verzamelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agoNITE
jantje 2 schreef op dinsdag 19 april 2016 @ 13:58:
[...]

Of het is andersom, als je een team hebt die als een stelletje lammetje telkens achterin blijven hangen en jij de enige bent die wat agressiever naar voren speelt kan de kans voorkomen dat je dood gaat.

Het is makkelijk het probleem bij een ander neer te leggen terwijl het misschien ook aan jezelf kan liggen. Ik speel meestal ook wel agressief aangezien dat ook best makkelijk kan. Maar als het team met 3 man niet 1 mannetje om kunnen leggen kan je wel eens doodgaan.

Geen probleem verder dat sommige mensen wat minder aggresive spelen, maar noem iemand niet gelijk slecht omdat hij vaker dood gaat dan jou. Waarschijnlijk als je de damage vergelijkt tussen spelers zal die meer gedaan hebben dan je verwacht. ( helaas zijn die statistieken niet in te zien )
Ik bedoel ook niet dat het een slechte speler is. De rest van de groep (inclusief mijzelf) bleven ook niet als makke lammetjes helemaal achterin/uit het zicht zitten campen. Wij zochten de frontlinies ook zeker wel op, ietwat terughoudender though.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PirE
Looney1984 schreef op dinsdag 19 april 2016 @ 14:01:
[...]

Sorry maar missions en dergelijke kan je met randoms niet meer spelen zonder in een glitch groep te komen. Ook al zal je al deze berichten en dergelijke vermijden dan wordt je alsnog geconfronteerd met de glitches. Als random speler probeer maar eens een normale Incursion hard te vinden? Eerste wat er in party chat komt is Glitch? you know Glitch?
Waarom speel je hem op hard als je gaat glitchen, ga dan gelijk op challenging spelen betere reward voor hetzelfde trucje.

Dit zegt wel genoeg over het IQ van de glitchers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Griffx
ASNNetworks schreef op dinsdag 19 april 2016 @ 13:54:
[...]

True, alleen soms kan het lonen om een piece te vervangen voor een gear set item om zo de talents vrij te maken zoals bijvoorbeeld bij de sentry set.

PC Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Looney1984 schreef op dinsdag 19 april 2016 @ 14:01:
[...]

Ja daar heb ik echt 0 ervaring mee omdat ik altijd met 3 andere vrienden speel. Ik zeg overigens ook echt neit dat we dan maar niet moeten zeiken vanwege glitch etc. Dat moet gewoon snel gefixed worden. ;)

"Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
ASNNetworks schreef op dinsdag 19 april 2016 @ 14:02:
[...]

Ja, dat is dus niet slim. Gear Score is namelijk een indicatie voor de item level. Maar je kan een wapen hebben die in de topsegment valt. De Vector kan bijv een damage hebben van 7000-9000, het is puur RNG hoe hoog de damage uitvalt wanneer je craft of als loot krijgt. Zo kan je ook een hoger item level Vector vinden (dus hogere GS), ook die kan een damage hebben in een bepaalde range, bijvoorbeeld 8000-10.000. Als de Vector met lagere GS in de topsegment valt, dus een damage krijgt van 8900, dan blijft de GS onveranderd. De Vector met hogere GS kan ook zo in een lager segment 'rollen' en een damage krijgen van 8100. Gezien de item levels niet veranderen, blijft de GS ook onveranderd, ondanks de damage output. Gooi daar betere perks bij de lagere GS en crap perks bij de hogere GS en je hebt een betere Vector met lagere GS.

GS = item level =/= hoe sterk je wapen is uiteindelijk.
Bedankt voor de uitleg, ik gebruik ook nooit craften bijvoorbeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaakmeGek

MaakmeGek

PirE schreef op dinsdag 19 april 2016 @ 14:13:
[...]

Waarom speel je hem op hard als je gaat glitchen, ga dan gelijk op challenging spelen betere reward voor hetzelfde trucje.

Dit zegt wel genoeg over het IQ van de glitchers.
Uhh volgens mij kan je challenging pas opstarten wanneer je Hard hebt gehaald toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ASNNetworks
Griffx schreef op dinsdag 19 april 2016 @ 14:14:
[...]

True, alleen soms kan het lonen om een piece te vervangen voor een gear set item om zo de talents vrij te maken zoals bijvoorbeeld bij de sentry set.
Daar ben ik het wel mee eens, als die perks meer waard zijn dan de stats/talents die je mogelijk kwijt raakt. Ik wilde eerst 4x set dragen en 2 gele. Omdat de gele een eigen talent hebben en de set pieces geen talents hebben. De backpack en vest hebben voor mij hele handige (bijna noodzakelijke) talents. Dus ik had al besloten: backpack en vest moet ik geel hebben uiteindelijk want die talents zijn nodig voor mn build.

Kom je er opeens achter: GS240 gear is alleen voor sets.... |:( |:( |:( Dus dan is de potentie van gear set uiteindelijk wel hoger dan geel, dus uiteindelijk pushen ze je om alles set te hebben gezien je hogere GS nodig hebt voor nieuwe incursions. Bovendien is de potentie van GS240 uiteindelijk wel hoger natuurlijk dan GS204 gear. Ze gaven tijdens de aankondigingsstream juist aan dat gear sets en gele gear gelijkwaardig zijn, met beide hun voor-en nadelen. Geel heeft eigen unieke talents per gear piece, set geven extra perks maar missen eigen talents. Prima dacht ik, kan je zelf je build mixen met sets en geel! Kom je er achter dat geel niet eens tot GS240 gaat, dus wil je alles 240 dan moet je wel alles sets hebben.... Hoe zijn ze nog gelijkwaardig dan |:(

Ik hoop dat ik het fout heb en de gele GS240 gear nog komt, want iedereen met GS240 sets is maar een saaie boel.... Dan heb je gewoon Stiker+Sentry builds overal met wat Tactician sets als mix....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vegetto
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 11-09 10:14
is het verstandig die set items eventueel te recalibraten? of zonde van de credits?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Misschien een rare vraag, maar wat moet je met die extra security, medical en tech ounten die je over houd als je alles op 100% hebt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Looney1984
vegetto1983 schreef op dinsdag 19 april 2016 @ 14:21:
is het verstandig die set items eventueel te recalibraten? of zonde van de credits?
Hangt van de stats af die je random krijgt.. en of jij die wil in je build? dus erg persoonlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ASNNetworks
Mars18 schreef op dinsdag 19 april 2016 @ 14:19:
[...]

Bedankt voor de uitleg, ik gebruik ook nooit craften bijvoorbeeld.
Graag gedaan, maar dit geldt niet alleen voor craften he! Loot valt namelijk in exact dezelfde ranges als crafted gear. Je kan dus ook GS184 gear krijgen die in de hogere range valt vs GS204 gear uit een lagere range. Loot of craften is identiek, het enige verschil is dat je 100x achter elkaar een specifiek wapen kan craften als je de materials hebt en bij loot moet hopen op een loot drop en dan de wapen die je wil. De perks en damage 'kans' is dus hetzelfde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeBaroN
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 06-09 02:08
vegetto1983 schreef op dinsdag 19 april 2016 @ 14:21:
Kun je 1x doen, dan niet meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ASNNetworks
baronruud schreef op dinsdag 19 april 2016 @ 14:28:
[...]

Kun je 1x doen, dan niet meer.
Correctie: je kan één onderdeel recalibraten. Dit onderdeel kan je zo vaak recalibraten als je wil, met elke keer kans op andere/hogere/lagere perks/stats. Elke keer wordt de prijs ook hoger. Kies je voor een onderdeel, dan kan je alleen dat onderdeel recalibraten steeds, de overige talents worden dan grijs.

[ Voor 15% gewijzigd door ASNNetworks op 19-04-2016 14:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeBaroN
ASNNetworks schreef op dinsdag 19 april 2016 @ 14:29:
[...]

Correctie: je kan één onderdeel recalibraten. Dit onderdeel kan je zo vaak recalibraten als je wil, met elke keer kans op andere/hogere/lagere perks/stats. Elke keer wordt de prijs ook hoger.
Correct :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op dinsdag 19 april 2016 @ 14:25:
Misschien een rare vraag, maar wat moet je met die extra security, medical en tech ounten die je over houd als je alles op 100% hebt?
Helemaal niets, net als de XP die je krijgt voor het killen van mobs/- halen van daily/weekly missies. Wss hadden ze er een idee voor, maar is dit nooit of nog niet van de grond gekomen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Eindelijk incursions gefinished ben full heal gegaan en kampte pit elke keer, volgens mij was het zelfs 2x full heal, 1x immunizer 1x ammo cache

2x striker backpacks geloot, jammer genoeg is de 4 set striker set zware teleurstelling, echt waardeloze set bonus, je mist meestal altijd wel wat shots de bonus gaat dus niet of nouwelijks omhoog, denk zelfs als misses -2% geven bonus waardeloos blijft, gezien je 3x sentry bonus super snel kun't aplying vergeleken met striker bonus, ik scoor zo bie zo altijd al veel headshots.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PirE
MaakmeGek schreef op dinsdag 19 april 2016 @ 14:19:
[...]

Uhh volgens mij kan je challenging pas opstarten wanneer je Hard hebt gehaald toch?
Beetje glitcher heeft die vorige week al gehaald op hard en dan hoef je nooit meer op hard meer te spelen.
Of je moet net een nieuwe alt op lvl 30 hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jirnsum
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 14:52
Looney1984 schreef op dinsdag 19 april 2016 @ 14:26:
[...]

Hangt van de stats af die je random krijgt.. en of jij die wil in je build? dus erg persoonlijk.
Inderdaad: heb armor van een groen vest gererolled omdat dat echt belachelijk laag was.

Steam profiel UPlay JirnsumNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaakmeGek

MaakmeGek

PirE schreef op dinsdag 19 april 2016 @ 14:42:
[...]

Beetje glitcher heeft die vorige week al gehaald op hard en dan hoef je nooit meer op hard meer te spelen.
Of je moet net een nieuwe alt op lvl 30 hebben.
Of het zijn gastjes die niet weten hoe ze de Incursion op normal moeten halen en willen glitchen maar het niet kunnen. Die zijn er ook gewoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vanuit de state of the game vandaag lees/hoor ik dat iedere speler die dit weekend in logt 150PC krijgt ter compensatie voor het ontbreken van de dailys voor de 1.1 patch. Nu vraag ik me af, is dit per character of per user? En als dit per character is moet je character dan lvl 30 zijn? Want logica zegt wel dat je per lvl 30 character door het ontbreken van de dailys PC bent misgelopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kashika
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 10:31
Verwijderd schreef op dinsdag 19 april 2016 @ 14:39:
Eindelijk incursions gefinished ben full heal gegaan en kampte pit elke keer, volgens mij was het zelfs 2x full heal, 1x immunizer 1x ammo cache

2x striker backpacks geloot, jammer genoeg is de 4 set striker set zware teleurstelling, echt waardeloze set bonus, je mist meestal altijd wel wat shots de bonus gaat dus niet of nouwelijks omhoog, denk zelfs als misses -2% geven bonus waardeloos blijft, gezien je 3x sentry bonus super snel kun't aplying vergeleken met striker bonus, ik scoor zo bie zo altijd al veel headshots.
Shotgun gebruiken. Die stackt zoveel schoten tegelijk dat die bonus ook echt relevant wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeBaroN
bbblije schreef op dinsdag 19 april 2016 @ 14:33:
[...]

Helemaal niets, net als de XP die je krijgt voor het killen van mobs/- halen van daily/weekly missies. Wss hadden ze er een idee voor, maar is dit nooit of nog niet van de grond gekomen.
Net als je XP krijgt bij het behalen van de Incursion. Terwijl je die alleen kan doen als lvl30 bent 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eddie010
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 15-09 09:42
Ik zie de level cap nog wel naar 50+ verschuiven

"Remember to look up at the stars and not down at your feet" - SH

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Kashika schreef op dinsdag 19 april 2016 @ 14:51:
[...]

Shotgun gebruiken. Die stackt zoveel schoten tegelijk dat die bonus ook echt relevant wordt.
De striker gear set kan in de incursion heel effectief worden gebruikt door een mag te legen op de APC, je doet geen damage maar stacked wel je +1% dmg, zodoende kan je constant op +100% dmg zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 19 april 2016 @ 14:39:

SA-58 nemen, zorgen dat er amper sway / movement is, en dan bursten... body shots nemen en je gaat super snel omhoog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaakmeGek

MaakmeGek

[...]

Ja volgens mij is de shotgun icm striker echt OP'ed. De gemiste buckshots tellen niet voor gemist en er hoeft maar buckshot raak te zijn om te proccen en daarna zijn dus alle buckshots geproct?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Heb het al getest en werkt niet op die manier, stacked nog steeds traag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kashika
Verwijderd schreef op dinsdag 19 april 2016 @ 14:56:
[...]

Balen. Dan moeten shotguns an sich een buff krijgen. Dacht dat het icm deze set wel eindelijk goed bruikbaar zou zijn.

SMG en sniper zijn dus nog koning.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Kashika schreef op dinsdag 19 april 2016 @ 15:01:
[...]

Balen. Dan moeten shotguns an sich een buff krijgen. Dacht dat het icm deze set wel eindelijk goed bruikbaar zou zijn.

shotgun, kan met de juiste rolls, best interresant zijn. echter komt je vaak ROF te kort om serieus mee te doen;

die side-arm (double barrle shotgun) daarin tegen erg fijne toevoeging

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op dinsdag 19 april 2016 @ 14:56:
[...]

https://www.reddit.com/r/...pc_with_4_piece_strikers/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kashika schreef op dinsdag 19 april 2016 @ 15:01:
[...]

Ik had shotgun in target range getest mijn mp5 stacked het sneller, maar feit is in echte situatie mis je heel veel shots, en dan is de set waardeloos merkte zelf al dat ik heel veel shots miss op de range dat ik mp5 meestal gebruik, alleen op tanks haal ik de bonus super snel omdat de target ook zo groot is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kashika
Verwijderd schreef op dinsdag 19 april 2016 @ 15:03:
[...]

Ik had shotgun in target range getest mijn mp5 stacked het sneller, maar feit is in echte situatie mis je heel veel shots, en dan is de set waardeloos merkte zelf al dat ik heel veel shots miss op de range dat ik mp5 meestal gebruik, alleen op tanks haal ik de bonus super snel omdat de target ook zo groot is.
Misschien dat een AUG het nog wel de moeite waard maakt. Stability op dat ding is echt heel fijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PirE
MaakmeGek schreef op dinsdag 19 april 2016 @ 14:45:
[...]

Of het zijn gastjes die niet weten hoe ze de Incursion op normal moeten halen en willen glitchen maar het niet kunnen. Die zijn er ook gewoon.
Dan ben je wel heel slecht. Met een klein beetje doorzetten is hij heel goed te doen op hard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Griffx
Verwijderd schreef op dinsdag 19 april 2016 @ 15:03:
[...]

Daarom heb ik voor de sentry gekozen en niet voor striker.

PC Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 14:50
Is er recent iets veranderd met LMG'? Ik heb al tijdje een 200clip versie die me aardig bevalt, elke vorm van stability/accuracy/hor.stability erop en de 40% stability after using skill, maar ging gisteren weer even met dat ding aan de slag, crosshair gaat werkelijke alle kanten op. Zeker als er dan ook nog richting mijn kant geschoten wordt, dan mis ik gewoon ~50% van de kogels.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaakmeGek

MaakmeGek

PirE schreef op dinsdag 19 april 2016 @ 15:06:
[...]

Dan ben je wel heel slecht. Met een klein beetje doorzetten is hij heel goed te doen op hard.
Heeft denk ik weinig met slecht te maken tegenwoordig. Meeste jonge gamers van nu willen alles het liefst makkelijk en snel en dat is bij een Incursion niet zo. Je hebt dan wanneer je met randoms speelt een grote kans dat je groep uit elkaar valt want er hoeft er maar 1 te quitten en je bent al de sjaak als je voor het eerst de Incursion wilt doen.

Maar met een vaste groep is de Incursion echt een eitje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kashika schreef op dinsdag 19 april 2016 @ 15:05:
[...]

Misschien dat een AUG het nog wel de moeite waard maakt. Stability op dat ding is echt heel fijn.
Yup maar de kans dat ik ooit nog beter roll dan full life crit als free talent deadly + armor destruction is 0.1% rng in deze game is bagger, ik wil gewoon fierce + armor destruction + deadly of brutal en fierce als free talent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leeghoofd21
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 17:13

Leeghoofd21

Wat een leuke ondertitel

Gisteren voor het eerst de Incursion op hard gedaan met drie vrienden.
Allemaal rond de GS 180 , echter komen we niet verder dan wave 11 na drie pogingen.
We zijn erin gegaan zonder echt naar de tactics te kijken , behalve de obvious basics dat je in de pit moet gaan zitten en waar de switches zitten.

Grootste probleem zijn de snipers die je bijna one shotten en de shotgunners.
Zeer goed vermaakt, ik denk dat we met een paar pogingen het vanzelf wel gaan redden.
Heerlijk zo'n uitdaging :)

HANDTEKENING!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als je dood gaat in de dark zone, kan je dan ook je gewone wapens kwijtraken of alleen degene die contaminated zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zionrage
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 19-08 19:51
Verwijderd schreef op dinsdag 19 april 2016 @ 15:19:
Als je dood gaat in de dark zone, kan je dan ook je gewone wapens kwijtraken of alleen degene die contaminated zijn?
Alleen de contaminated

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PirE
Alleen contaminated items. 3 public (rest private) zonder roguestatus, meer als je rogue bent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xamirz
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 13-06 13:48
Leeghoofd21 schreef op dinsdag 19 april 2016 @ 15:19:
Gisteren voor het eerst de Incursion op hard gedaan met drie vrienden.
Allemaal rond de GS 180 , echter komen we niet verder dan wave 11 na drie pogingen.
We zijn erin gegaan zonder echt naar de tactics te kijken , behalve de obvious basics dat je in de pit moet gaan zitten en waar de switches zitten.

Grootste probleem zijn de snipers die je bijna one shotten en de shotgunners.
Zeer goed vermaakt, ik denk dat we met een paar pogingen het vanzelf wel gaan redden.
Heerlijk zo'n uitdaging :)
De beste tactick is in het midden in de tunnel gaan. De beste wapen tegen de shutgunners is CC(crowed control/Stunn) Zodra die je rushen kan je ze stunnen en easy opruimen. Verder kan je ook in de tunnel de snipers easy snipen. Heb geduld en ga niet naar buiten wanneer niet nodig. Bij de laatste wave heb je 2 a 3 defensief signutare skill nodig. Een openen wanneer je naar de console loopt(beste is de linker) en skill openen wanneer je de bomb plaatst en de laatste openen wanneer je weer terug rent naar de tunnel. Op die manier met jullie GS moet makkelijk lukken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xamirz
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 13-06 13:48
nog een toevoeging, soms drop je private en public items wanneer je doodgaat. De private items zijn alleen zichtbaar voor jou en andere spelers kunnen die niet pakken. De public items kan wel door iedereen gepakt worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
xamirz schreef op dinsdag 19 april 2016 @ 15:54:
[...]

nog een toevoeging, soms drop je private en public items wanneer je doodgaat. De private items zijn alleen zichtbaar voor jou en andere spelers kunnen die niet pakken. De public items kan wel door iedereen gepakt worden.
Ga je doen; laat een friendly/teammate jouw loot pakken; kun je later weer terug traden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaakmeGek

MaakmeGek

xamirz schreef op dinsdag 19 april 2016 @ 15:52:
[...]

De beste tactick is in het midden in de tunnel gaan. De beste wapen tegen de shutgunners is CC(crowed control/Stunn) Zodra die je rushen kan je ze stunnen en easy opruimen. Verder kan je ook in de tunnel de snipers easy snipen. Heb geduld en ga niet naar buiten wanneer niet nodig. Bij de laatste wave heb je 2 a 3 defensief signutare skill nodig. Een openen wanneer je naar de console loopt(beste is de linker) en skill openen wanneer je de bomb plaatst en de laatste openen wanneer je weer terug rent naar de tunnel. Op die manier met jullie GS moet makkelijk lukken.
De laatste signature skill heb je in feite niet nodig voor het terug lopen naar de tunnel. Zo lang er 1 squad member leeft (degene in de tunnel) en APC is kapot dan respawn je sowieso weer levend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
himlims_ schreef op dinsdag 19 april 2016 @ 16:45:
[...]

Ga je doen; laat een friendly/teammate jouw loot pakken; kun je later weer terug traden
Trade/drop functie is ook handig als je items in je zak hebt zitten en even de dark zone uitwil om bijvoorbeeld je stash te legen. Gewoon ff droppen in de checkpoint, naar buiten gaan en later weer oppakken. (Weet alleen niet of dit solo ook werkt, in een groep in ieder geval wel).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Exploiters krijgen een 3 dagen ban maar geen rollback, daar komen ze nog op terug had ik gehoord met uitleg waarom, snap niet wat er zo moeilijk aan is eerlijk gezegd om rollback te doen terug na 12 april, of op z'n minst alle gear van incursions af te pakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Griffx
Verwijderd schreef op dinsdag 19 april 2016 @ 18:14:
Exploiters krijgen een 3 dagen ban maar geen rollback, daar komen ze nog op terug had ik gehoord met uitleg waarom, snap niet wat er zo moeilijk aan is eerlijk gezegd om rollback te doen terug na 12 april, of op z'n minst alle gear van incursions af te pakken.
Gaat stil worden op de servers.
Alle bulletking abusers, challenge abusers, incursion abusers, double revive abusers, policy academie abusers, 16 man in een challenge abusers, iedereen die met een schild door een muur is gegaan.

Ik moet het nog zien die 3 dagen, weet zeker dat ze niet 80% van hun community bannen, omdat 20% moord en brand schreeuwt, zou de doodsteek zijn voor deze buggy game.

Loot terug pakken kan niet, zeker niet als mensen al dingen gererolled hebben.

Gewoon een vraag, jij hebt helemaal 0,0 van deze dingen gedaan in de game? _/-\o_

Wat ik had begrepen uit de stream is dat ze vooral naar de GS220+ users gaan kijken, en van een ban was nog totaal geen spraken, ubi weet zelf niet wat ze er mee aan moeten.
Gewoon een brevet van onvermogen, laat die ban maar komen 8)

[ Voor 18% gewijzigd door Griffx op 19-04-2016 18:38 ]

PC Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PacinoAllstars
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 15-09 21:26
Is die update nou al geweest of kunnen we nog lekker glitchen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Looney1984
Lijkt mij dat ze officieel mensen niet kunnen bannen, moeten ze de Game maar beter programmeren. Ze gebruiken immers geen extra cheat programma's of dergelijke. Ubisoft had incursion weer offline moeten zetten en alles glitch proof maken voordat de missie weer toegankelijk gemaakt ging worden.

Die tank Boss in incursion 1000.0000.0000 HP geven zodat glitchers een week nodig hebben die tank kapot te krijgen. Damage van de bommen dan wel omhoog doen. (Die van de missie)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Griffx schreef op dinsdag 19 april 2016 @ 18:19:
[...]

Gaat stil worden op de servers.
Alle bulletking abusers, challenge abusers, incursion abusers, double revive abusers, policy academie abusers, 16 man in een challenge abusers, iedereen die met een schild door een muur is gegaan.

Ik moet het nog zien die 3 dagen, weet zeker dat ze niet 80% van hun community bannen, omdat 20% moord en brand schreeuwt, zou de doodsteek zijn voor deze buggy game.

Loot terug pakken kan niet, zeker niet als mensen al dingen gererolled hebben.

Gewoon een vraag, jij hebt helemaal 0,0 van deze dingen gedaan in de game? _/-\o_

Wat ik had begrepen uit de stream is dat ze vooral naar de GS220+ users gaan kijken, en van een ban was nog totaal geen spraken, ubi weet zelf niet wat ze er mee aan moeten.
Gewoon een brevet van onvermogen, laat die ban maar komen 8)
Denk dat het vooral gaat om de incursion exploiters dit keer, ze hadden het er wel over dat ze het in de gaten houden, er zijn voldoende exploiters ook die hun exploit gedrag gewoon op youtube zetten trots, dat moedigt ook weer meer mensen aan om het te doen.

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 19-04-2016 18:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Griffx
Verwijderd schreef op dinsdag 19 april 2016 @ 18:46:
[...]

Denk dat het vooral gaat om de incursion exploiters dit keer, ze hadden het er wel over dat ze het in de gaten houden.
Dat zou vreemd zijn, exploid is exploid. Double revive is vervelender als iemand met een 220 piece, dan zou je onderscheid maken in exploiders, en ik kan me niet voorstellen dat ze dat gaan doen.

Daarmee zouden ze andere exploids goed keuren door ze niet te bestraffen.

[ Voor 8% gewijzigd door Griffx op 19-04-2016 18:53 ]

PC Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Looney1984
Griffx schreef op dinsdag 19 april 2016 @ 18:50:
[...]

Dat zou vreemd zijn, exploid is exploid. Double revive is vervelender als iemand met een 220 piece, dan zou je onderscheid maken in exploiders, en ik kan me niet voorstellen dat ze dat gaan doen.

Daarmee zouden ze andere exploids goed keuren door ze niet te bestraffen.
"Obviously it is against our Code of Conduct," Strappers wrote, "and the team is looking into what can be done in terms of punishment for those who have exploited."

According to the Code of Conduct, "exploitation of any new or known issues or bugs is forbidden and may result in account suspension or revocation."

The Division players aren't happy about the potential punishment. Responses on the forum and Reddit vary from slightly annoyed to extremely angry—one Reddit user, CarpeBedlam, believes the developer should take responsibility for the exploit.

"Try to understand that your customers can't create exploits, only you can do that. If you want to hand our punishments, start with your staff" the post reads. "Let's ban them from their paychecks."

What do you think? Should players be punished for taking advantage of bugs, or is it on the developers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PacinoAllstars
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 15-09 21:26
We krijgen voor alle ellende gratis phoenix coins.
https://www.vg247.com/201...-compensation-to-players/

En niemand krijgt suspension is ook bevestigd.

https://mobile.twitter.co...status/721685708235280385

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Denk dat ik voorlopig wel klaar ben met de rotte appel loot in the division genaamt striker set, mijn motivatie om the division te spelen is hellemaal weg nu, echt waar slaat dit op bugs hier bugs daar exploit hier exploit daar, en er is totaal geen balance sets die gewoon simpel weg niet werken, hebben ze dit uberhaupt getest ? of gaan ze er van uit dat iedereen aimbot gebruikt ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

is nog steeds BS...

Maar ik blijf erbij, Massive moet sneller naar buiten komen met de opmerking dat het misbruiken vban glitches / exploits een ban is.. en niet mee wachten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 19 april 2016 @ 19:49:
[...]

is nog steeds BS...

Maar ik blijf erbij, Massive moet sneller naar buiten komen met de opmerking dat het misbruiken vban glitches / exploits een ban is.. en niet mee wachten
die tweet is van 17 april, van die bans hoorde ik vandaag op de stream.
https://www.twitch.tv/thedivisiongame/v/61540225 rond 04:20

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 19-04-2016 21:18 ]

Pagina: 1 ... 98 ... 111 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Het is niet de bedoeling om hier te slowchatten of offtopic posts te plaatsen. Dit kan in 1 van de 2 verschillende Discord channels. Countdown timers/posts zijn ook ongewenst. Deze post heeft wat meer informatie over wanneer er gespeeld kan worden

Ook is dit topic niet bedoeld voor de verzendervaring bij verschillende webshops. Daarvoor is genoeg te vinden in het shopping forum (SF). Er zijn problemen met gold editions van bol.com. Deze zijn per ongeluk allemaal geannuleerd, maar zijn gewoon nog te bestellen

Je kunt je hier aanmelden voor de spelerslijst