Acties:
  • +5 Henk 'm!

• spartacusNLD
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 12:56

spartacusNLD

This is Sparta!!

Afbeeldingslocatie: https://i.imgflip.com/coc8z.jpg

OFFICIAL SURVEY van massive:

>>>>>>>>>> https://ubisoft.fluidsurv...81-4F4B-9D31-78EAD8926A87 <<<<<<<<<<<<

De tijd is dan eindelijk hier dat je je haat een frustratie op een nuttige manier kan uiten.. allemaal invullen (ook de extra vragen aan t einde ff doen) dan wordt alles hopelijk opgepakt en gefixed O-)

hoopt dat er een techno fiking emote komt :D

[ Voor 23% gewijzigd door spartacusNLD op 19-04-2016 21:17 ]

Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dreanor
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 12-09 15:20

Dreanor

Joene

Lekker, hele survey ingevuld! Inclusief de twee extra's en bijna elk veld extra comments gegeven. :D

Hopelijk doen ze er wat mee!

Al vond ik wel dat veel opties wel extreme uiterste van elkaar zijn waardoor er geen passend antwoord was.

Edit: En voornamelijk even heel duidelijk beschrijven dat ik vooral variatie in gameplay mis en variatie in boss mechanics, vijand type en vooral het crafting random crap aangeven dat dat toch slecht game design is! ;) Grinding is namelijk prima, zolang het beloond wordt. Nu kan je uren grinden (incl. bullet king) en al je materialen in een paar minuten weggooien zonder enige upgrade because ... random!

[ Voor 45% gewijzigd door Dreanor op 19-04-2016 21:56 ]

PlayerUnknown's Battleground: TryingDutchman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jirnsum
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 14:52
spartacusNLD schreef op dinsdag 19 april 2016 @ 21:11:
[afbeelding]

OFFICIAL SURVEY van massive:

>>>>>>>>>> https://ubisoft.fluidsurv...81-4F4B-9D31-78EAD8926A87 <<<<<<<<<<<<

De tijd is dan eindelijk hier dat je je haat een frustratie op een nuttige manier kan uiten.. allemaal invullen (ook de extra vragen aan t einde ff doen) dan wordt alles hopelijk opgepakt en gefixed O-)

hoopt dat er een techno fiking emote komt :D
Top! Volledig ingevuld! Inderdaad goed dat ze dit doen (en er hopelijk ook lering uit trekken). En microtransactions: NO NO NO! Kom dan maar met een goede DLC. Daar ben ik bereid voor te betalen :)

Steam profiel UPlay JirnsumNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vuvuzela
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 16:11

Vuvuzela

My spire is forming

Verwijderd schreef op dinsdag 19 april 2016 @ 19:48:
Denk dat ik voorlopig wel klaar ben met de rotte appel loot in the division genaamt striker set, mijn motivatie om the division te spelen is hellemaal weg nu, echt waar slaat dit op bugs hier bugs daar exploit hier exploit daar, en er is totaal geen balance sets die gewoon simpel weg niet werken, hebben ze dit uberhaupt getest ? of gaan ze er van uit dat iedereen aimbot gebruikt ?
Hoe gebruik je die striker set dat je het zo .. vind? Ik ren de laatste tijd rond met 4 striker pieces (niet helemaal uit vrije wil(sentry BP's al gekocht maar wacht op handschoenen). En ik vind het nog best lekker werken voor nu. Close range mis je echt niet veel shots met een SMG. De 50% crit damage is lekker en werkt mooi met de self preserved op m'n AUG (self preserved zorgt er sowieso voor dat ik wat lomper en langer dichtbij kan zijn).
20% enemy armor vind ik ook wel een goede buff voor PVE je bent toch 9/10 bezig met schilden weg te halen.

Maar ik kan me goed voorstellen dat als je met een AR speelt meer afstand houdt en op hoofden burst dat je niets hebt aan de 4set talent.

I served in a company of heroes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 10-09 11:14
Gister heerlijk in the darkzone verbleven. Veel weg kunnen halen daar.
Helaas blijf ik snel schieten op alles wat beweegt, dus weer per ongeluk 2 man geraakt..

Ook nog 2 dagelijkse missies gehaald, en heb een blueprint voor een m44 ? sniper gehaald die wel goed was.
Kom net 1 materiaal tekort om hem te maken.

Doel voor vanavond.

Mijn gear was nu al 155

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vuvuzela schreef op woensdag 20 april 2016 @ 02:59:
[...]

Maar ik kan me goed voorstellen dat als je met een AR speelt meer afstand houdt en op hoofden burst dat je niets hebt aan de 4set talent.
Ik vind die 4-set talent vooral handig in PVE, in de DZ is het nut (bij mij in ieder geval) beperkt omdat menselijke tegenstanders veel mobieler zijn en je dus meer schoten mist. Ik gebruik zelf nu 2 stuks Striker (mask, gloves) en 2 stuks Tactician (holster, kneepads). Daardoor wat meer in stamina en firearms kunnen stoppen waardoor ik minder een 'glass cannon' ben en fatsoenlijke base-DPS heb. Mijn striker harness vervangen door een 182-stuk met Reckless (is nog steeds bugged :+ ), +500 armor en 2 mod slots.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wauzer
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 03-04 17:37
Is er ergens een website die bijhoudt waar je wat kan kopen in alle vendors?

PSN: Wauzer010

Acties:
  • +9 Henk 'm!
melantrix schreef op dinsdag 19 april 2016 @ 13:20:
Dag allemaal,

ja ik leef ook nog :P

Ik lees net weer wat berichten terug die hier gepost zijn, en wil gewoon even mijn ei kwijt wat tevens de reden is waarom ik de laatste tijd vrijwel (gewoon helemaal) niks van me heb laten horen..

Een tijd geleden was ik erg veel te vinden op o.a. Tweakers, Discord en Reddit. Eigenlijk alles wat te maken had met The Division hield ik in de gaten om maar van de nieuwste dingen op de hoogte te zijn. totdat ik een zekere post zag op Reddit dat me best veel inzicht gaf. (deze om precies te zijn).

Korte samenvatting hiervan is: Afgelopen 10 jaar, waarin het internet zo groot is geworden, is het ook 10.000x makkelijker geworden om informatie te delen wat er vervolgens voor zorgt dat iedereen jaloers op elkaar wordt. Je bent jaloers omdat je ziet dat er iemand is met een DPS build van 200.000+. Je bent jaloers omdat er mensen zijn met een GS van 240. Maar 10 jaar geleden speelden we games met hooguit wat vrienden om ons heen(offline of online vrienden) die alles zelf uit moesten zoeken. En dat is waar het fout gaat in The Division. Al de exploits en bugs e.d. worden zo groot gemaakt omdat we het zo makkelijk kunnen delen.

Ik heb nu een tijd alles los gelaten, niet meer zoveel gelezen/opgezocht en het helpt mij persoonlijk echt om nog meer van het spel te genieten. Als je niet weet dat die exploit er is dan maak je je er ook niet druk om. Ik ben persoonlijk maar een paar x een cheater tegen gekomen, en dat was echt gruwelijk vervelend, maar als ik dat vergelijk met de keren dat ik in de DZ ben geweest zonder cheaters is het echt heel weinig en heb ik er relatief weinig last van gehad.

Wat wil ik hier allemaal mee zeggen? Probeer het allemaal ook te relativeren. Ja er zijn exploits en bugs en dat moet zeker gefixed worden. Maar negeer dat soort berichten en geniet gewoon van je spel met je vrienden. Probeer het zelf uit te zoeken en probeer het zelf allemaal te ervaren, dan heb je zoveel meer lol.

Al klein voorbeeldje: Heel reddit was aan het begin hyped over de vector. Ik moest en zou toen ook die vector hebben. Ik heb hem gekocht en voor de rest eigenlijk alles genegeerd. Uiteindelijk vond ik het stiekem helemaal niet zo'n tof wapen als ik overal las dus was ik teleurgesteld, ook in het spel. Maar nu heb ik gewoon mijn eigen wapens gevonden, zelf mee geexperimenteerd en heb ik een paar toffe wapens gevonden die me goed bevallen. En daar haal je veel meer voldoening uit.

Nu wil ik niet tegen iedereen zeggen dat ze maar heel internet uit de deur moeten houden, maar wees je gewoon bewust van de invloed van al deze berichten. Ik denk dat het probleem met het spel best wel meevalt als je het relativeert. Kijk vooral naar je eigen ervaringen en wat je zelf daadwerkelijk meemaakt ipv de ervaringen van anderen meenemen als je eigen.

just my two cents :X
Mee eens. Ik zie hier het hier in dit topic ook de laatste tijd veranderen naar een klaagbak over glitches/hacks etc. Waarom al dat gezeik? Gebruik de exploits gewoon niet en geniet van het spel. Focus gewoon wat meer op de fun die met je vrienden kunt hebben in dit spel, en minder op het verkrijgen van de beste loot en hoe ver je op dit moment achter loopt met de diehards en exploiters. Dat achterlopen zul je toch altijd doen.

Ik maak me echt 0,0 druk over mijn gear. Dat er mensen zijn met betere gear in de DZ, weet ik en dat zal altijd zo blijven. Boeit me dat iets? Nee. Een voorbeeld: Gisteren zat mijn DZ instance vol met mensen die in gebouwen geglitched waren met mobile cover, om vervolgens rogue te gaan op elkaar voor de DZ exp. Zo af en toe liep een rogue buiten het gebouw, die ik natuurlijk probeerde af te schieten. Binnen 2 seconden was ik neer. Vervolgens zag ik dat hij met een gearscore van 220-ish rondliep. Dit herhaalde zich een aantal keer (ik heb hem 1x weten te killen toen hij manhunt was :+). Anyways, ik maakte niet echt een kans. In plaats van blijven hangen in die DZ instance ben ik gewoon uit de DZ gegaan en later een andere instance gejoined, problem solved. :)

Glitchen/exploiten/hacken doe ik niet. Trekt mij ook totaal niet. Dat mensen het excuus gebruiken dat ze anders te ver achter lopen met de rest, vind ik bullshit. Je moet het zelf weten hoor, maar je vergalt het voor jezelf. Zodra ik met matchmaking in een groep kom dat gaat glitchen, ben ik vertrokken. Mijn broer heeft het 1x gedaan, maar daar ging ik niet in mee. Simpelweg omdat mijn focus niet op het behalen van de beste gear ligt. Natuurlijk ben ik wel bezig om betere gear te halen, maar doe dat lekker in mijn eigen tempo. Te weinig crafting materials? Loop ik mijn farmroute een paar keer. :)

Natuurlijk is het spel niet foutloos, maar zoals melantrix ook al aangaf: Kijk gewoon eens naar wat je zelf van al die bugs/glitches ervaart en probeer het te relativeren. Mocht je het spel echt onspeelbaar vinden omdat je zelf steeds last hebt van bugs etc, dan leg je het spel toch in de kast? Ga aub niet constant hier lopen klagen.

Dit topic is namelijk vooral bedoeld om mensen op weg te helpen en/of tips te geven, om medespelers te zoeken, om te discussiëren over bepaalde tactieken/gear/game mechanics en om nieuwtjes te verspreiden. Natuurlijk is het ook mogelijk om heb te hebben over bugs en/of glitches, maar het lijkt me niet de bedoeling om alleen daar over te blijven klagen en al helemaal niet om hier mensen te zoeken om mee te glitchen of om te laten zien hoe dat werkt.

Om bovenstaande reden heb ik de posts in de PS4 community omtrent glitching verwijderd en zal ik de eerstvolgende die adverteert om te gaan glitchen zonder pardon eruit gooien. Ga maar lekker glitchen in je eigen community.

Geniet gewoon van het spel. Vergeet niet dat Massive druk bezig is om dit spel meer vorm te geven a.d.h.v. onze feedback. Ze zijn m.i. prima bezig. Ze krijgen ook ongelofelijk veel bullshit te verwerken, wat ook niet allemaal terecht is.

Volvo EX30 SMER Core - Wallbox Pulsar Plus 22kW

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Tags NL
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 13-09 19:25

Tags NL

Harmful or Harmless?

+1 ! Gisteravond ook weer iets, een XBL gamer die mij mij komt in de party en Incursion wilde doen.. Met glitch.. Euh nee. Waarom niet? Iedereen doet het? Nee, dank je. Ze gaan mensen mogelijk zelfs tijdelijk bannen en weet je. Ook al zouden ze het niet doen, de voldoening van hem zelf halen was veel beter dan het via een glitch/exploit halen.

Speel de game zoals hij hoort en geniet ervan inderdaad

https://powershellisfun.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bellerophon
  • Laatst online: 14-09 21:56

Bellerophon

Persona non grata

Gistermiddag nog even de DZ gedaan, en je zou zeggen dat ze echt wel een team kunnen samenstellen dat in hetzelfde DZ-bracket zit. Best irritant als je denkt een team met 4 man te hebben en dat er dan 2 een bracket lager zitten :')

PSN: Bellerophon-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
Bellerophon schreef op woensdag 20 april 2016 @ 08:28:
Gistermiddag nog even de DZ gedaan, en je zou zeggen dat ze echt wel een team kunnen samenstellen dat in hetzelfde DZ-bracket zit. Best irritant als je denkt een team met 4 man te hebben en dat er dan 2 een bracket lager zitten :')
Die kunnen de hogere dan toch joinen?

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Ktenolix schreef op woensdag 20 april 2016 @ 08:03:
[...]

Mee eens. Ik zie hier het hier in dit topic ook de laatste tijd veranderen naar een klaagbak over glitches/hacks etc. Waarom al dat gezeik? Gebruik de exploits gewoon niet en geniet van het spel. Focus gewoon wat meer op de fun die met je vrienden kunt hebben in dit spel, en minder op het verkrijgen van de beste loot en hoe ver je op dit moment achter loopt met de diehards en exploiters. Dat achterlopen zul je toch altijd doen.

Ik maak me echt 0,0 druk over mijn gear. Dat er mensen zijn met betere gear in de DZ, weet ik en dat zal altijd zo blijven. Boeit me dat iets? Nee. Een voorbeeld: Gisteren zat mijn DZ instance vol met mensen die in gebouwen geglitched waren met mobile cover, om vervolgens rogue te gaan op elkaar voor de DZ exp. Zo af en toe liep een rogue buiten het gebouw, die ik natuurlijk probeerde af te schieten. Binnen 2 seconden was ik neer. Vervolgens zag ik dat hij met een gearscore van 220-ish rondliep. Dit herhaalde zich een aantal keer (ik heb hem 1x weten te killen toen hij manhunt was :+). Anyways, ik maakte niet echt een kans. In plaats van blijven hangen in die DZ instance ben ik gewoon uit de DZ gegaan en later een andere instance gejoined, problem solved. :)

Glitchen/exploiten/hacken doe ik niet. Trekt mij ook totaal niet. Dat mensen het excuus gebruiken dat ze anders te ver achter lopen met de rest, vind ik bullshit. Je moet het zelf weten hoor, maar je vergalt het voor jezelf. Zodra ik met matchmaking in een groep kom dat gaat glitchen, ben ik vertrokken. Mijn broer heeft het 1x gedaan, maar daar ging ik niet in mee. Simpelweg omdat mijn focus niet op het behalen van de beste gear ligt. Natuurlijk ben ik wel bezig om betere gear te halen, maar doe dat lekker in mijn eigen tempo. Te weinig crafting materials? Loop ik mijn farmroute een paar keer. :)

Natuurlijk is het spel niet foutloos, maar zoals melantrix ook al aangaf: Kijk gewoon eens naar wat je zelf van al die bugs/glitches ervaart en probeer het te relativeren. Mocht je het spel echt onspeelbaar vinden omdat je zelf steeds last hebt van bugs etc, dan leg je het spel toch in de kast? Ga aub niet constant hier lopen klagen.

Dit topic is namelijk vooral bedoeld om mensen op weg te helpen en/of tips te geven, om medespelers te zoeken, om te discussiëren over bepaalde tactieken/gear/game mechanics en om nieuwtjes te verspreiden. Natuurlijk is het ook mogelijk om heb te hebben over bugs en/of glitches, maar het lijkt me niet de bedoeling om alleen daar over te blijven klagen en al helemaal niet om hier mensen te zoeken om mee te glitchen of om te laten zien hoe dat werkt.

Om bovenstaande reden heb ik de posts in de PS4 community omtrent glitching verwijderd en zal ik de eerstvolgende die adverteert om te gaan glitchen zonder pardon eruit gooien. Ga maar lekker glitchen in je eigen community.

Geniet gewoon van het spel. Vergeet niet dat Massive druk bezig is om dit spel meer vorm te geven a.d.h.v. onze feedback. Ze zijn m.i. prima bezig. Ze krijgen ook ongelofelijk veel bullshit te verwerken, wat ook niet allemaal terecht is.
GiveMeThoseTags schreef op woensdag 20 april 2016 @ 08:25:
[...]

+1 ! Gisteravond ook weer iets, een XBL gamer die mij mij komt in de party en Incursion wilde doen.. Met glitch.. Euh nee. Waarom niet? Iedereen doet het? Nee, dank je. Ze gaan mensen mogelijk zelfs tijdelijk bannen en weet je. Ook al zouden ze het niet doen, de voldoening van hem zelf halen was veel beter dan het via een glitch/exploit halen.

Speel de game zoals hij hoort en geniet ervan inderdaad
Precies dit inderdaad. Focus je niet op: "Ik moet bij blijven bij de rest en ik moet de beste gear van allemaal hebben". Dan gaat dit spel je uberhaupt nooit entertainen en ga je er nooit op de juiste manier van genieten.
Speel op je eigen tempo, kijk naar de drops die je krijgt en kijk of daar wat beters tussen zit. Niet het geval? Verder gaan met grinden/zoeken naar betere gear. Dat is het hele concept van RPG.

En inderdaad. Dikke kuddo's voor Massive, ik vindt dat ze het erg goed doen ondanks de dikke shitstorm dat ze krijgen van iedereen. _/-\o_

"Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity"

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• SchieveZot
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 15-09 17:00
wauzer schreef op woensdag 20 april 2016 @ 07:52:
http://darkzoned.com/

PSN: SchieveZot

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bellerophon

Bellerophon

Persona non grata

Mars18 schreef op woensdag 20 april 2016 @ 08:41:
[...]

Die kunnen de hogere dan toch joinen?
Deden ze dus alleen niet :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zionrage
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 19-08 19:51
Gister voor het eerst incursion kunnen halen gezien ik een redelijk team had en vervolgens met hetzelfde team voor een tweede keer die missie behaald. Heb daardoor 3x een gearset drop gekregen. 3 x backpack... wtf! Heb gelukkig één kunnen ruilen voor een chest part:D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DeBaroN
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 06-09 02:08
wauzer schreef op woensdag 20 april 2016 @ 07:52:
http://darkzoned.com/

https://www.reddit.com/r/...daily_reset_info_419_420/

(Was me al iemand voor, next time F5...)

[ Voor 6% gewijzigd door DeBaroN op 20-04-2016 09:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Northside
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 29-06-2023
melantrix schreef op woensdag 20 april 2016 @ 08:52:
En inderdaad. Dikke kuddo's voor Massive, ik vindt dat ze het erg goed doen ondanks de dikke shitstorm dat ze krijgen van iedereen. _/-\o_
Tsja, jouw mening. Ik vind dat ze van een in principe goede basisgame een puinhoop aan het maken zijn. Als ik daar de baas was zou de manager van het testteam zich zorgen moeten maken om z'n baan. Het aantal glitches, bugs en exploits dat het tot de release versie maakt is in mijn ogen niet acceptabel. En hun reacties daar op als ze bekend zijn zijn ook veel te soft en langzaam. Snap niet hoe je daar dikke kudos voor kan geven, maar fijn voor ze dat die mensen er ook nog zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricloo86
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 14-11-2024
Als ze nu mensen gaan straffen vanwege uitbuiten van de glitch houden ze weinig spelers meer over.

Gaat ze op zeker niet doen.

PSN: Ricloo86
Check mijn Virtual Photography account op Insta (ricloo86)

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Northside schreef op woensdag 20 april 2016 @ 09:08:
[...]

Tsja, jouw mening. Ik vind dat ze van een in principe goede basisgame een puinhoop aan het maken zijn. Als ik daar de baas was zou de manager van het testteam zich zorgen moeten maken om z'n baan. Het aantal glitches, bugs en exploits dat het tot de release versie maakt is in mijn ogen niet acceptabel. En hun reacties daar op als ze bekend zijn zijn ook veel te soft en langzaam. Snap niet hoe je daar dikke kudos voor kan geven, maar fijn voor ze dat die mensen er ook nog zijn.
En jij weet natuurlijk ook hoeveel tijd de testafdeling krijgt van het management team om nieuwe functionaliteit te testen? Ik werk zelf als software ontwikkelaar, je wilt niet weten hoe vaak daar al gekort wordt op testen. Het hoofd van het bedrijf wil snel nieuwe content hebben, dus snelle ontwikkelingen van nieuwe content, daarnaast bestaande patches, daarnaast testen, daarnaast release + de hele mikmak wat erbij komt. Het is erg kortzichtig om te zeggen dat de testafdeling niet goed draait.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Northside schreef op woensdag 20 april 2016 @ 09:08:
[...]

Het spel is in principe nog steeds goed, de community zuigt alleen (steeds meer). Ik vindt het knap dat o.a. de community developers nog steeds een stream kunnen houden over de 'state of the game' en daar nog steeds vol enthousiasme en passie kunnen zitten en kunnen zeggen: "keep giving your feedback". Ik zou persoonlijk helemaal zuur geworden zijn van al de klagende reacties over dingen die er in mijn ogen niet echt toe doen. Als ik kijk naar bijv de echte bugs (backpack en missing characters) vindt ik dat ze dat adequaat en relatief snel oplossen en daarbij ook een nette compensatie geven. Als ik kijk naar hoeveel er allemaal in 1 maand tijd is gepatched, uit is gekomen en gedaan is door de developers onder het gezeik van de community kan ik alleen maar kuddo's geven. Dan snap ik persoonlijk niet dat je dat niet kan doen ;)
In 1 week zijn er 3 hotfixes geweest omdat mensen te lui zijn voor hun gear te werken. Om dat te doen zonder dat ze de easy way out kiezen door gewoon de hele mobile cover uit te schakelen en zonder het spel verder te breken vindt ik knap :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Angeloonie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 10:54

Angeloonie

Cheeseburger Addict

melantrix schreef op woensdag 20 april 2016 @ 09:28:
[...]

Het spel is in principe nog steeds goed, de community zuigt alleen (steeds meer). Ik vindt het knap dat o.a. de community developers nog steeds een stream kunnen houden over de 'state of the game' en daar nog steeds vol enthousiasme en passie kunnen zitten en kunnen zeggen: "keep giving your feedback". Ik zou persoonlijk helemaal zuur geworden zijn van al de klagende reacties over dingen die er in mijn ogen niet echt toe doen
Inderdaad, in een stream nota bene met bekende glitchers gaan samenspelen, dan doe je het echt goed d:)b
. Als ik kijk naar bijv de echte bugs (backpack en missing characters) vindt ik dat ze dat adequaat en relatief snel oplossen en daarbij ook een nette compensatie geven. Als ik kijk naar hoeveel er allemaal in 1 maand tijd is gepatched, uit is gekomen en gedaan is door de developers onder het gezeik van de community kan ik alleen maar kuddo's geven. Dan snap ik persoonlijk niet dat je dat niet kan doen ;)
In 1 week zijn er 3 hotfixes geweest omdat mensen te lui zijn voor hun gear te werken. Om dat te doen zonder dat ze de easy way out kiezen door gewoon de hele mobile cover uit te schakelen en zonder het spel verder te breken vindt ik knap :)
De helft van de hotfixes zijn ontstaan door shit die ze zelf veroorzaken. Backpacks, characters die verdwijnen (en dat je daardoor leuk een rollback krijgt van een paar dagen om je character weer terug te krijgen), reloadbugs, fucked up matchmaking.. De hotfixes zijn niet onstaan doordat mensen exploiten/glitchen, maar omdat de game gewoon gaten heeft.

Sorry hoor maar het enige dat ze opgelost hebben is wat exploits een klein beetje fixen. Ze hadden gewoon de mobile cover wél moeten uitschakelen en vervolgens in alle rust het probleem kunnen oplossen. Who the fuck gebruikt mobile cover überhaupt als normale skill met overal om je heen cover..
Letterlijk alle exploits op BK na zijn ontstaan via Mobile Cover.

De andere helft van wat ze "opgelost" hebben is het volledig verneuken van de loot-game. Craften is nog onmogelijker gemaakt, en als je craft zijn de rolls veels te random waardoor je uren verzameltijd weggooit. Maar oh wacht, ze hebben "supply" drops toegevoegd om te compenseren en geweldige rewards van maarliefst 5 materials per dag :')

Ze mogen wel eens naar D3 gaan kijken hoe dit in het begin was en nu is. Veel minder randomness maar niet volledig weg, maar door het lootsysteem is die randomness niet erg omdat je het vaak kunt fixen en/of relatief makkelijk een 2e/3e/4e kans kan krijgen op iets.

En daarnaast mogen ze hun QA team wel even ontslaan gezien alle bugs en onlogische zaken in de game.

Begrijp me niet verkeerd, ik vind de game nog steeds leuk, maar het is bijna een baan geworden om upgrades te krijgen. Met een uur spelen per dag kom je er niet. Door de "horde mode" incursion (wow wat een vernieuwing) als enige plek waar je upgrades kan krijgen.. Lekker bezig Massive. :')

[ Voor 7% gewijzigd door Angeloonie op 20-04-2016 09:47 ]

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crazyguy
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 01-09 09:24
Angeloonie schreef op woensdag 20 april 2016 @ 09:42:
[...]

Inderdaad, in een stream nota bene met bekende glitchers gaan samenspelen, dan doe je het echt goed d:)b

[...]

De helft van de hotfixes zijn ontstaan door shit die ze zelf veroorzaken. Backpacks, characters die verdwijnen (en dat je daardoor leuk een rollback krijgt van een paar dagen om je character weer terug te krijgen), reloadbugs, fucked up matchmaking..

Sorry hoor maar het enige dat ze opgelost hebben is wat exploits een klein beetje fixen. Ze hadden gewoon de mobile cover wél moeten uitschakelen en vervolgens in alle rust het probleem kunnen oplossen. Who the fuck gebruikt mobile cover überhaupt als normale skill met overal om je heen cover..
De andere helft van wat ze "opgelost" hebben is het volledig verneuken van de loot-game. Craften is nog onmogelijker gemaakt, en als je craft zijn de rolls veels te random waardoor je uren verzameltijd weggooit. Maar oh wacht, ze hebben "supply" drops toegevoegd om te compenseren en geweldige rewards van maarliefst 5 materials per dag :')

Ze mogen wel eens naar D3 gaan kijken hoe dit in het begin was en nu is. Veel minder randomness maar niet volledig weg, maar door het lootsysteem is die randomness niet erg omdat je het vaak kunt fixen en/of relatief makkelijk een 2e/3e/4e kans kan krijgen op iets.

En daarnaast mogen ze hun QA team wel even ontslaan gezien alle bugs en onlogische zaken in de game.

Begrijp me niet verkeerd, ik vind de game nog steeds leuk, maar het is bijna een baan geworden om upgrades te krijgen. Met een uur spelen per dag kom je er niet. Door de "horde mode" incursion (wow wat een vernieuwing) als enige plek waar je upgrades kan krijgen.. Lekker bezig Massive. :')
Wat ik het ergste vind aan de manier waarop Massive reageerd op glitches/exploits is dat ze de "normale" spelers benadelen. De speler die de glitch niet heeft misbruikt is nu de dupe van degene die de glitch wel misbruiken. Het onmogelijk maken van de glitch door inderdaad het disabelen van een bepaalde mechanic in de game is mijns inziens veruit de beste oplossing. Zorg er in eerste instatie voor dat hetgeen wat de glitch/exploit veroorzaakt verdwijnt (mobile cover disablen) en ga dan naar een goede langdurige oplossing zoeken.

Het heeft voor mij, en vele andere met mij die de gliches/exploits niet willen misbruiken, nu veel minder zin om bijvoorbeeld Falcon lost deze week te spelen omdat de weekly reward er niet op zit. Dit is echt zonde. En als dit vaak gaat gebeuren raak je mij en vele met mij kwijt als gamer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zionrage
In de tweede survey van Ubisoft gaat erg veel over extra geld wegtrekken bij ons.

- Vragen over microtransacties. (Inclusief seasonpass heb ik 100 euro betaald ofzo. Microtransacties is onacceptabel voor dergelijke bedragen)
- Kopen van goodies
- Nog meer microtransactie vragen....

Ik kan nu al merken waar Ubisoft naar toe gaat met het spel...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bellerophon

Bellerophon

Persona non grata

Zionrage schreef op woensdag 20 april 2016 @ 09:51:
In de tweede survey van Ubisoft gaat erg veel over extra geld wegtrekken bij ons.

- Vragen over microtransacties. (Inclusief seasonpass heb ik 100 euro betaald ofzo. Microtransacties is onacceptabel voor dergelijke bedragen)
- Kopen van goodies

Betalen om op het niveau van exploiters te komen? #FML

Acties:
  • 0 Henk 'm!

- Kopen van goodies

Je doet net alsof de beslissingen al zijn genomen om microtransacties in het spel te stoppen. Het is toch goed om dat te vragen in een enquete? Op deze manier kunnen wij massaal aangeven dat microtransacties een echte NO-GO zijn. Dat is m.i. een betere weg om te bewandelen, dan om zomaar microtransacties toe te voegen.

Waarom toch altijd vroegtijdig conclusies trekken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crazyguy

- Kopen van goodies

Zeker mee eens! Ik vind het een erg gewaagde stap om micro-transactions in een full-prices game te stoppen.
In principe vind ik micro-transacties niet erg zolang je er geen voordelen mee kan kopen in de game. wat wil zeggen dat zolang het skins zijn of meer kleding en wapen-paint en dergelijke het me reet kan roesten, maar zodra er content alla guns en gearsets met micro-transacties gekocht kunnen worden gaat deze game echt gelijk de prullebak in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zionrage
Ktenolix schreef op woensdag 20 april 2016 @ 09:55:
[...]

Je doet net alsof de beslissingen al zijn genomen om microtransacties in het spel te stoppen. Het is toch goed om dat te vragen in een enquete? Op deze manier kunnen wij massaal aangeven dat microtransacties een echte NO-GO zijn. Dat is m.i. een betere weg om te bewandelen, dan om zomaar microtransacties toe te voegen.

Waarom toch altijd vroegtijdig conclusies trekken?
Ik heb zelf het idee dat het daar naartoe gaat. Wil inderdaad niet zeggen dat het er naar toe gaat. Dat het in een survey staat is inderdaad goed. Maar iedere gamestudio weet dat gamers een hekel hebben aan microtransacties. Als je dergelijke bedragen neerlegt voor games, vindt ik het onbeschoft om microtransacties toe te voegen.

Als het de gameplay of sterkte van je character niet beïnvloed is het een minder groot probleem inderdaad, maar dan nog zie ik liever geen microtransacties.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
zolang microstransacties 0 invloed hebben op gameplay (items/guns/consumables etc.) maar puur cosmetisch zijn; prima - graag zelfs

⭐Game Profiles: 🕹️Steam - 🎮PSN - 🇪🇦 GoT_Hollandhards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bellerophon

Bellerophon

Persona non grata

himlims_ schreef op woensdag 20 april 2016 @ 10:01:
zolang microstransacties 0 invloed hebben op gameplay (items/guns/consumables etc.) maar puur cosmetisch zijn; prima - graag zelfs
En toch zie je vaak dat het wel een vorm van invloed heeft op de gameplay... (Battlefield - Alle sets unlocked / Destiny - meteen naar lvl X)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeBaroN
Bellerophon schreef op woensdag 20 april 2016 @ 10:03:
[...]

En toch zie je vaak dat het wel een vorm van invloed heeft op de gameplay... (Battlefield - Alle sets unlocked / Destiny - meteen naar lvl X)
Destiny naar lvl X met microtransacties ?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bellerophon

Bellerophon

Persona non grata

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeBaroN
Niet echt te vergelijken denk ik.

(ben totaal tegen microtransacties hoor)

[ Voor 28% gewijzigd door DeBaroN op 20-04-2016 10:14 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• agoNITE
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 13-09 10:04

- Kopen van goodies

Of voor een bepaald bedrag mag je een exploit gebruiken zonder consequenties :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 14:50
Bellerophon schreef op woensdag 20 april 2016 @ 10:03:
[...]

Time = money, money = time, BF3 en 4 hadden al een full unlock set, je werd er niet 100% beter door dan iemand die het gewoon oldschool zelf heeft gedaan. Zeker als games als Destiny, WoW of dergelijke puur op end-game draaien (Division grotendeels dus ook), maakt het toch niets uit als je hele begin stuk gewoon skipped? Zo stap ik elke keer bij WoW weer in, meteen high lvl, even inkomen en weer meedraaien met raids.

Denk alleen niet dat die survey echt nuttig gaat worden, de community in Division is enorm breed en verdeeld, ze blijven hangen in de grensen van diverse genres en kan je nooit definitieve besluiten in maken (freeroam action, RPG, shooter).

[ Voor 15% gewijzigd door SinergyX op 20-04-2016 10:15 ]

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bellerophon

Bellerophon

Persona non grata

baronruud schreef op woensdag 20 april 2016 @ 10:10:
[...]

Niet echt te vergelijken denk ik.

(ben totaal tegen microtransacties hoor)
Eerst zeggen dat het de Taken King uitbreiding is :')
Punt is, je betaalt om naar een bepaald niveau te gaan. In mijn ogen een 'Fuck You' naar mensen die er tijd en moeite in hebben gestoken en gewoon een laffe manier om mensen geld afhandig te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bellerophon

Bellerophon

Persona non grata

SinergyX schreef op woensdag 20 april 2016 @ 10:14:
[...]

Time = money, money = time, BF3 en 4 hadden al een full unlock set, je werd er niet 100% beter door dan iemand die het gewoon oldschool zelf heeft gedaan. Zeker als games als Destiny, WoW of dergelijke puur op end-game draaien (Division grotendeels dus ook), maakt het toch niets uit als je hele begin stuk gewoon skipped? Zo stap ik elke keer bij WoW weer in, meteen high lvl, even inkomen en weer meedraaien met raids.

Denk alleen niet dat die survey echt nuttig gaat worden, de community in Division is enorm breed en verdeeld, ze blijven hangen in de grensen van diverse genres en kan je nooit definitieve besluiten in maken (freeroam action, RPG, shooter).
Eens, maar je moet ook toegeven dat sommige wapens beter waren dan de begin wapens. Hoewel... beetje hetzelfde als met Division. Als jij als speler er niks van kan, dan brengt een beter wapen daar geen verandering in.

Maar een Diablo is toch ook zeer divers qua genres? Waarom lukt het die game dan wel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Griffx
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 21-07 09:52
Bellerophon schreef op woensdag 20 april 2016 @ 10:15:
[...]

Punt is, je betaalt om naar een bepaald niveau te gaan. In mijn ogen een 'Fuck You' naar mensen die er tijd en moeite in hebben gestoken en gewoon een laffe manier om mensen geld afhandig te maken.
Ja is ook een taken king uitbreiding, aangezien je daarbij een spark kreeg om een char naar lvl30 te boosten, en ja je kan ze ook kopen via microtransacties.

Maar dan nog lekker boeie, moeten ze toch zelf weten?
Toegevoegde waarde in pvp moet je naar kijken en die is 0.
Je bent dan wel rank 30 maar zonder subclass, geef je nog 30 euro extra uit dan is ook je subclass geleveld, maar dat zegt nog steeds niets over je weapons en gear talents.

Disivion talk:

Microtransacties prima, zolang het de PvP gameplay maar niet beïnvloed.
Beinvloed het de PvE, prima daar hebben we toch geen last van.

[ Voor 14% gewijzigd door Griffx op 20-04-2016 10:22 ]

PC Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeBaroN
Bellerophon schreef op woensdag 20 april 2016 @ 10:15:
[...]

:') ?
Ik edit het bericht toch, waarom zo reageren..

Acties:
  • 0 Henk 'm!
gaat lekker met de exploids; 2 hit APC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zionrage
Microtransacties zijn prima bij games die gratis zijn. Hierbij kijk ik naar mobile games. Die zijn dan ook direct pay 2 win. Dit vind ik prima, gezien het spel gratis is en je vooraf weet dat het spel zo werkt.

Als The Division dit gaat invoeren, vind ik dit een mes steek in mijn rug. Ook cosmetisch is een no-go voor mij, want hoe ik het zie:
Fase 1: Geen microtransacties
Fase 2: Microtransacties puur cosmetisch
Fase 3: Microtransacties voor lichtelijk betere gear/guns

Wil niet zeggen dat dit gaat gebeuren, maar uiteindelijk denk ik dat Ubisoft meer geld uit de game willen trekken en lijkt mij dit een reëel scenario.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
Denken jullie dat er zoals in Destiny nog echt een PvP komt?
Zoals team deathmatch _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beltoni
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 09-09 11:25
Zag gisteren een RDS blueprint met weapon damage + random stat. Heb er een paar gemaakt maar op geen 1 zit de stat +weapon damage... Zonde van PC en materials

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kidjuh
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 28-06 11:39
Zionrage schreef op woensdag 20 april 2016 @ 10:30:
Microtransacties zijn prima bij games die gratis zijn. Hierbij kijk ik naar mobile games. Die zijn dan ook direct pay 2 win. Dit vind ik prima, gezien het spel gratis is en je vooraf weet dat het spel zo werkt.

Als The Division dit gaat invoeren, vind ik dit een mes steek in mijn rug. Ook cosmetisch is een no-go voor mij, want hoe ik het zie:
Fase 1: Geen microtransacties
Fase 2: Microtransacties puur cosmetisch
Fase 3: Microtransacties voor lichtelijk betere gear/guns

Wil niet zeggen dat dit gaat gebeuren, maar uiteindelijk denk ik dat Ubisoft meer geld uit de game willen trekken en lijkt mij dit een reëel scenario.
Fase 2 is er inmiddels al...

PSN: Kidjuh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crazyguy
Beltoni schreef op woensdag 20 april 2016 @ 11:06:
Zag gisteren een RDS blueprint met weapon damage + random stat. Heb er een paar gemaakt maar op geen 1 zit de stat +weapon damage... Zonde van PC en materials
Die had ik inderdaad ook gevonden in BoO. maar die geeft een vorm van weapon damage (crit damage of crit change of nog zoiets) + een random stat. Ik was er ook ingetrapt helaas. weg PC en Mats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ceased2Be
  • Laatst online: 07-10-2024

Ceased2Be

databeest

Kidjuh schreef op woensdag 20 april 2016 @ 11:14:
[...]

Fase 2 is er inmiddels al...
Die was er al bij launch.

Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Mars18 schreef op woensdag 20 april 2016 @ 10:35:
Denken jullie dat er zoals in Destiny nog echt een PvP komt?
Zoals team deathmatch _/-\o_
Laat ze eerst wat balans gaan toevoegen :P Andere kant, erger dan Arena's tijdens LK kan niet :P
Zionrage schreef op woensdag 20 april 2016 @ 10:30:
Tja, als je game nu al in verval raakt en je hebt nog wat nodig om uberhaubt break-even te gaan, zullen ze natuurlijk zo snel mogelijk zulke zut er bij gooien. Al zet ik nog een 2.5 in, DLC's (missies, whatever) die niet in je season-pass vallen, die zijn ook best populair :P

[ Voor 47% gewijzigd door SinergyX op 20-04-2016 11:37 ]

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PirE
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 07-12-2023
himlims_ schreef op woensdag 20 april 2016 @ 10:24:
gaat lekker met de exploids; 2 hit APC

[video]
Wel handig, jezelf een wat hogere dps geven om de incursion makkelijk op challenging te clearen.
Wel jammer dat het ook in de DZ werkt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beltoni
crazyguy schreef op woensdag 20 april 2016 @ 11:30:
[...]

Die had ik inderdaad ook gevonden in BoO. maar die geeft een vorm van weapon damage (crit damage of crit change of nog zoiets) + een random stat. Ik was er ook ingetrapt helaas. weg PC en Mats
Erg zuur... Wil meer Weapon Damage voor mijn ACR. Crit is zo laag op mijn assault rifle dat crit chance/damage gewoon zonde van de stats is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Gek genoeg zouden microtransactions wel eens de redding kunnen zijn als dit zou betekenen dat Massive dan wél genoeg resources vrij kan maken om de issues te fixen.

Aparte is dat Ubi bij The Crew wél een model heeft gevonden dat werkt (one time pay + microtransactions + betaalde expansions), dus ze weten wel hoe het moet.

Ik ben overigens niet per sé tegen microtransactions. Wel tegen pay2win, maar dat is niet hetzelfde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 10:54

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Sowieso moeten ze echt wat met de andere (=naast SMG/Sniper) wapens doen:

SMG: Crit% is OK
Marksman Rifle: Headshot damage is OK

Assault Rifle: Deze zouden ze Crit damage moeten geven (minimaal 50%)
Shotgun: Hier zou +armor damage niet misstaan, maar in PvE is dat nutteloos. Zou hier een flink bleeding effect oid op willen zien. Of eventueel ook gewoon crit+crit damage (allebei maar dan wel lager % (bijv. 10% CHC/25% CHD)
LMG: Misschien iets van stun oid, kan niet echt iets passend bedenken. Of gewoon +stability oid.

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Dreanor
  • Laatst online: 12-09 15:20

Dreanor

Joene

Hier is wat ik zou veranderen aan the Division:

1. Wapens unieke eigenschappen en "feel" geven (zoals Angeloonie hierboven ook al aangeeft).

2. Unieke builds mogelijk maken met talents/skills zodat er ook iets anders mogelijk wordt naast de DPS/SMG builds met heal en scan. Daarnaast meer coop mogelijkheden (dus dps/healer/tank/electronics die je team op unieke manier helpt of juist countered).

Denk aan electronics met shields (om dps te counteren) maar met explosieves meer burst damage/utilities zijn. Tank die echt kan tanken, waarbij stats ook op de schop moeten om dit mogelijk te maken. Dat soort dingen.

3. Crafting systeem op de schop gooien. Minder random, enkel unnamed en high end gear kunnen craften.

4. Set items en named weapons worden drops van named mobs. Elke named mob krijgt zijn eigen loot table! Hierdoor krijg je meer motivatie en nut om bepaalde boss te farmen omdat je set item x wilt, of named weapon y.

3+4 samen bevordert character upgrade progression. Je kan nog steeds sterke gear craften om mee te kunnen komen. Maar net dat extra stapje komt van boss drops, of PvP (zie 8), e.d. Uiteraard is hier een rebalance nodig voor crafting materials, costs, etc.

5. Meer gameplay variatie, meer boss mechanics en meer activiteiten in het spel stoppen.

6. Dark zone meer inhoud geven behalve je farm rondje lopen en interactie met andere spelers.

7. De rest van de (solo) wereld meer inhoud geven zoals boss respawns, random missions, etc. Met daarbij je BoP meer inhoud/nut geven!

8. Meer (georganiseerde) PvP mogelijkheden, met de daarbij behorende gear rewards. Dus als je PvP doet, kan je (beter) PvP gear krijgen

9. Vast nog wel een paar dingen waar ik nu niet op kan komen. ;)

PlayerUnknown's Battleground: TryingDutchman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crazyguy
Dreanor schreef op woensdag 20 april 2016 @ 12:59:
Hier is wat ik zou veranderen aan the Division:

1. Wapens unieke eigenschappen en "feel" geven (zoals Angeloonie hierboven ook al aangeeft).

2. Unieke builds mogelijk maken met talents/skills zodat er ook iets anders mogelijk wordt naast de DPS/SMG builds met heal en scan. Daarnaast meer coop mogelijkheden (dus dps/healer/tank/electronics die je team op unieke manier helpt of juist countered).

Denk aan electronics met shields (om dps te counteren) maar met explosieves meer burst damage/utilities zijn. Tank die echt kan tanken, waarbij stats ook op de schop moeten om dit mogelijk te maken. Dat soort dingen.

3. Crafting systeem op de schop gooien. Minder random, enkel unnamed en high end gear kunnen craften.

4. Set items en named weapons worden drops van named mobs. Elke named mob krijgt zijn eigen loot table! Hierdoor krijg je meer motivatie en nut om bepaalde boss te farmen omdat je set item x wilt, of named weapon y.

3+4 samen bevordert character upgrade progression. Je kan nog steeds sterke gear craften om mee te kunnen komen. Maar net dat extra stapje komt van boss drops, of PvP (zie 8), e.d. Uiteraard is hier een rebalance nodig voor crafting materials, costs, etc.

5. Meer gameplay variatie, meer boss mechanics en meer activiteiten in het spel stoppen.

6. Dark zone meer inhoud geven behalve je farm rondje lopen en interactie met andere spelers.

7. De rest van de (solo) wereld meer inhoud geven zoals boss respawns, random missions, etc. Met daarbij je BoP meer inhoud/nut geven!

8. Meer (georganiseerde) PvP mogelijkheden, met de daarbij behorende gear rewards. Dus als je PvP doet, kan je (beter) PvP gear krijgen

9. Vast nog wel een paar dingen waar ik nu niet op kan komen. ;)
Wat me vooral voor PvP een toffe uitdaging vind is een soort van "badass" safehouses maken waar je alleen in mag op het moment dat je manhunt status hebt ofzo. Hier zijn dan speciale wapens/blueprints te koop. Geeft wel weer een extra incentive op het rogue gaan. Deze Wapens/blueprints moeten daarna nog wel geextract worden en kunnen dus ook gedropt worden op het moment je neergeschoten wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Angeloonie schreef op woensdag 20 april 2016 @ 12:21:

LMG: Misschien iets van stun oid, kan niet echt iets passend bedenken. Of gewoon +stability oid.
Tripod, sim-pel :P
crazyguy schreef op woensdag 20 april 2016 @ 13:10:
[...]

Wat me vooral voor PvP een toffe uitdaging vind is een soort van "badass" safehouses maken waar je alleen in mag op het moment dat je manhunt status hebt ofzo. Hier zijn dan speciale wapens/blueprints te koop. Geeft wel weer een extra incentive op het rogue gaan. Deze Wapens/blueprints moeten daarna nog wel geextract worden en kunnen dus ook gedropt worden op het moment je neergeschoten wordt.
Wat heeft die status dan voor nut? Vriendjes elkaar laten beschieten, manhunt status krijgen, kopen en laten killen, kan je de prints aan iedereen geven.

[ Voor 59% gewijzigd door SinergyX op 20-04-2016 13:15 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PSYVIRII
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 08-09 21:34
(jarig!)
crazyguy schreef op woensdag 20 april 2016 @ 13:10:
[...]

Geef mij maar gewoon een Warzone gebied in de Darkzone. Dat je gebieden moet overnemen met een team en dat het andere team dit weer moet terugpakken.

PSN: PSYVIRI (aka Lootking) | Inglourious Guardians NL (Platoon: Inglourious Guardians)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ereaser
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 31-03 09:48
Op zich niet eens zo'n heel slecht idee.
Als je vanuit cover vuurt heb je meer stability, maar kan je niet alle kanten op richten terwijl je je tripod gebruikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Ereaser schreef op woensdag 20 april 2016 @ 13:15:
[...]

Op zich niet eens zo'n heel slecht idee.
Als je vanuit cover vuurt heb je meer stability, maar kan je niet alle kanten op richten terwijl je je tripod gebruikt.
Snap ook niet dat er zoiets niet in zit, BF heeft dit al jaren én succesvol. Ze hebben teveel en blijven te veel naar WoW kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beltoni
SinergyX schreef op woensdag 20 april 2016 @ 13:16:
[...]

Snap ook niet dat er zoiets niet in zit, BF heeft dit al jaren én succesvol. Ze hebben teveel en blijven te veel naar WoW kijken.
Zitten inderdaad wel veel WoW elementen in, zo goed als TBC zal het nooit worden....Het is te random bij The Division. Craften is zo omslachtig, je moet meer invloed hebben op de stats... het is immers geen random drop. Van mij mogen er wel moeilijkere missies in, in principe kan je alles gewoon doen met dezelfde build.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Earzz
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 12-09 23:23
Beltoni schreef op woensdag 20 april 2016 @ 13:23:
[...]

Zitten inderdaad wel veel WoW elementen in, zo goed als TBC zal het nooit worden....Het is te random bij The Division. Craften is zo omslachtig, je moet meer invloed hebben op de stats... het is immers geen random drop. Van mij mogen er wel moeilijkere missies in, in principe kan je alles gewoon doen met dezelfde build.
Vanaaf weer wat missions doen en daarna de DZ in?

XboxLive: Dave 130R

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bellerophon

Bellerophon

Persona non grata

SinergyX schreef op woensdag 20 april 2016 @ 13:16:
[...]

My gawd, dan gaat je Sniperbuild of heavy machine gun pas echt magisch zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beltoni
Earzz schreef op woensdag 20 april 2016 @ 13:28:
[...]

Vanaaf weer wat missions doen en daarna de DZ in?
Denk het wel, moet nog even kijken hoe laat ik er precies ben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
[...]

vul de survey in

spartacusNLD in "[Multi] The Division"

zie: http://www.eurogamer.net/...ugs-exploits-and-glitches

berichten als dit op prominente game-sites zijn natuurlijk een doorn in het oog van massive/ubisoft.
die zijn er ook bij gebaad dat dit soort problemen zsm opgelost worden. is natuurlijk niet hele beste marketing en promotie zo :X

[ Voor 29% gewijzigd door himlims_ op 20-04-2016 13:59 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• shoombak
  • Niet online
De ene glitch wordt gefixt en de volgende verschijnt :') Wat een spel, heb nog nooit een online game met zoveel glitches gezien. Echt eeuwig zonde dat ik hier een season pass voor aangeschaft heb.

[ Voor 3% gewijzigd door shoombak op 20-04-2016 14:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
shoombak schreef op woensdag 20 april 2016 @ 14:11:
De ene glitch wordt gefixt en de volgende verschijnt :') Wat een spel, heb nog nooit een online game met zoveel glitches gezien. Echt eeuwig zonde dat ik hier een season pass voor aangeschaft heb.
overdrijven is ook een vak zeg, hoezo is het eeuwig zonde dat je een season pass gekocht hebt? Als je tegen glitchen bent gebruik je het toch niet? :) en het feit dat je een season pass gekocht hebt geeft Massive de tijd en geld om het spel te fixen zodat die glitches er snel genoeg niet meer zijn. ;)

Anders gezegd, heb je plezier in het spel? Geniet je er van? Vind je het leuk om te spelen? Dan is imho geen euwig zonde dat je de developers gesteund hebt met het kopen van een season pass..
Daarintegen: Vindt je het spel geen drol aan? Speel je nu eigenlijk altijd een ander spel? vind je het stom en baal je ervan dat je ze gesteund hebt? Dan is het inderdaad eeuwig zonde, maar is dat niet de schuld van de glitches in het spel. Dan is het simpel weg een spel dat niet bij je past en moet je lekker van een ander spel gaan genieten. Want anders ga je altijd een excuus vinden om te balen en te zeiken op het spel.

Ik krijg steeds meer het gevoel dat al het gezeik van mensen komen die enorm hyped waren voor het spel en nu in de endgame geen geduld hebben om te wachten op een mooie balanced game. Die zoeken nu excuses om te bashen op het spel en dus een reden behalve hun eigen houding te hebben om het spel nu links te laten liggen.

end rant

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• looyenss
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 15-09 18:59
shoombak schreef op woensdag 20 april 2016 @ 14:11:
Bijzondere uitspraak.
Wat heeft een seasonspass met glitchen te maken?
Als je via steam heb gekocht refund je en unbookmark je dit topic
#doei

Energie idioot | Gek op gelijkspanning | DC-pel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

looyenss schreef op woensdag 20 april 2016 @ 14:18:
[...]

Bijzondere uitspraak.
Wat heeft een seasonspass met glitchen te maken?
Als je via steam heb gekocht refund je en unbookmark je dit topic
#doei
Steam zegt, je hebt het al langer dan 2 weken / gespeeld langer dan x uur...

no refund.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• looyenss
Verwijderd schreef op woensdag 20 april 2016 @ 14:20:
[...]

Steam zegt, je hebt het al langer dan 2 weken / gespeeld langer dan x uur...

no refund.
Ja maar voor de seasonpass geldt:
er is nog geen DLC, dus mailtje naar support. Klaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Looney1984
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 15-09 22:09
melantrix schreef op woensdag 20 april 2016 @ 14:16:
[...]

overdrijven is ook een vak zeg, hoezo is het eeuwig zonde dat je een season pass gekocht hebt? Als je tegen glitchen bent gebruik je het toch niet? :) en het feit dat je een season pass gekocht hebt geeft Massive de tijd en geld om het spel te fixen zodat die glitches er snel genoeg niet meer zijn. ;)

Anders gezegd, heb je plezier in het spel? Geniet je er van? Vind je het leuk om te spelen? Dan is imho geen euwig zonde dat je de developers gesteund hebt met het kopen van een season pass..
Daarintegen: Vindt je het spel geen drol aan? Speel je nu eigenlijk altijd een ander spel? vind je het stom en baal je ervan dat je ze gesteund hebt? Dan is het inderdaad eeuwig zonde, maar is dat niet de schuld van de glitches in het spel. Dan is het simpel weg een spel dat niet bij je past en moet je lekker van een ander spel gaan genieten. Want anders ga je altijd een excuus vinden om te balen en te zeiken op het spel.

Ik krijg steeds meer het gevoel dat al het gezeik van mensen komen die enorm hyped waren voor het spel en nu in de endgame geen geduld hebben om te wachten op een mooie balanced game. Die zoeken nu excuses om te bashen op het spel en dus een reden behalve hun eigen houding te hebben om het spel nu links te laten liggen.

end rant
Jij vindt deze game geweldig merk ik al! Ik vind de game ook prima, maar die glitchen en fouten dat mag gewoon niet. Na elke update lijkt de game minder te gaan worden. Je snapt ook wel dat de community van de game hierdoor gaat afnemen? En op het verhaal terug te komen van een season pass, je kan dit ook weerleggen in het gevalletje we hebben vertrouwen in de game dus kopen we de season pas. Wat krijgen we terug een game vol met fouten.

Ook al glitch ik niet dan gaat er van alles mis:
Tijdens missie zak je door de grond alsof er drijfzand is, in eens beland je dood op de grond in je safehouse.
Textures die niet geladen worden en je valt gewoon uit de map. (relog weer nodig)
Zullen vast nog vele meer zijn.

Het is een leuke game, maar ubisoft maakt zelf de game kapot door dit niet gepolijst product af te geven. Ze moeten de game gewoon offline gooien voor een week en alles fixen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spartacusNLD
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 12:56

spartacusNLD

This is Sparta!!

Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Beetje standaard politiek antwoord van een community manager.. immers, dat is zijn/haar werk :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Looney1984 schreef op woensdag 20 april 2016 @ 14:23:
[...]

Jij vindt deze game geweldig merk ik al! Ik vind de game ook prima, maar die glitchen en fouten dat mag gewoon niet. Na elke update lijkt de game minder te gaan worden. Je snapt ook wel dat de community van de game hierdoor gaat afnemen? En op het verhaal terug te komen van een season pass, je kan dit ook weerleggen in het gevalletje we hebben vertrouwen in de game dus kopen we de season pas. Wat krijgen we terug een game vol met fouten.

Ook al glitch ik niet dan gaat er van alles mis:
Tijdens missie zak je door de grond alsof er drijfzand is, in eens beland je dood op de grond in je safehouse.
Textures die niet geladen worden en je valt gewoon uit de map. (relog weer nodig)
Zullen vast nog vele meer zijn.

Het is een leuke game, maar ubisoft maakt zelf de game kapot door dit niet gepolijst product af te geven. Ze moeten de game gewoon offline gooien voor een week en alles fixen.
Klopt, ik vindt het een geweldig spel. En ik heb ook 0 last van bugs. Ik heb zelf nog nooit de problemen gehad wat je hierboven verteld. Een vriend van mij wel en dat lag aan een corrupte harde schijf waardoor er corrupte files werden geladen :)

Punt is, mensen zoeken redenen om het spel kut te vinden terwijl het vaak ook bij henzelf ligt. Nu is het zeker zo dat er problemen zijn met het spel zelf en dat dat prio 1 heeft om opgelost te worden. Maar het wordt nu zo ongelovelijk groot opgeblazen dat het echt pijnlijk begint te worden, voor ons als community als de developers. Ik ben het er persoonlijk niet mee eens dat het spel elke x slechter wordt. Ze fixen vaak specifieke dingen zonder dat er iets opnieuw breekt. Vervolgens brengen de glitchers de volgende exploitable bug naar buiten waardoor ze opnieuw kunnen beginnen, maar die glitch was er al voordat de updat daarvoor was uitgebracht.
Veel van de bugs/exploits hebben te maken met de mobile cover en dat zal snel gefixed moeten worden. Maar ik ben blij dat ze niet zover gaan dat ze het de mobile cover uitschakelen of zelfs het hele spel offline halen om dit te fixen. Dan kan ik namelijk wel gewoon doorspelen op de manier waarop het hoort en hoe ik er van geniet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vuvuzela

Vuvuzela

My spire is forming

Vind de meeste glitches/exploits niet eens zo erg.. Voor mij is het spel minder geworden na de laatste patch met crafting nerf's en de zogenaamde verbeterde drops. Daar loop ik wel tegen aan. Ik weet bijvoorbeeld van te voren als ik de DZ in ga dat ik geen loot ga vinden waar ik iets aan heb.. zelfs als er iets van GS dropt dan is dat op 191 en dat is slechter dan de goede 31HE of GS die ik nu heb.

Ook dat mensen nu maximaal gegeared zijn.. dat zou je met wat geluk en recalibration sowieso al kunnen zijn nu met 4 chars.. dus in het perfecte geval al 8 legit 240 GS items.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vuvuzela schreef op woensdag 20 april 2016 @ 14:38:
Vind de meeste glitches/exploits niet eens zo erg..
- ongelimiteerde phoenix credits
- ongelimiteerde burning / explosive ammo
- ongelimiteerd aantal DZ keyz
- solo APC killen met 2-3 rounds
- onrealistische base dps; +600dps (unbuffed)
- incursion glitches (3 stks)
- stash/item exploid; deconstructs
- ongelimiteerde +healing
- oneerlijke verhouding legit vs exploiders
- DZ onspeelbaar; verhoudingen gear
- en dan is er ook nog zo'n dingetje met cheaters ... wat sinds beta 1:1 hetzelfde werkt.. succes met /report ебатьэтодерьмо
- lagggggg
- ....

nuance: dit zijn zaken die metname vervelend worden in de DZ, en laat je nu juist de DZ in moetne voor de beste/betere gear. Effect op PVE is er eigenlijk niet

flikker de game voorlopig in de ijskast; er zit veel moois aan te komen, en jongens bij massive proberen het vast goed te doen. zie ook de survey. maar huidige status van de game beleef ik weinig plezier meer aan.

[ Voor 7% gewijzigd door himlims_ op 20-04-2016 17:02 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SinergyX
Vanilla, TBC, LK, dat is een discussie apart welke de betere was, ze hebben enkel de elementen gepakt die blijkbaar in WoW werken maar compleet niet gekeken naar de logica waarom dat werkte. De RNG was gerichte RNG, Boss A dropt uit table A, B uit B etc, crafting was langdradig maar met gericht resultaat, de heroics waren zwaar maar te leren. De loottables, de RNG, crafting, mechanics, elk aspect zijn ze de maar vergeten toe te voegen. Zeker toen ook de tokens erbij kwamen in LK, je kreeg dan niet het beste spul, maar wel iets om mee te komen en wat je ook daadwerkelijk wilde.

99% van alles wat ik nu loot is per default deconstruction zut en zelfs HE gear kan ik al naar 50/50 of zelfs hoger gaan, om dan maar weer op de knietjes te zitten in de hoop op beetje leuke aantallen materials en elke RNG god aanbidden om maar die ene stat-roll te krijgen (om dan die overige 6 stats weer flut te krijgen). Om vervolgens het hele liedje opnieuw te gaan doen met nog minder motivatie.

Ik blijf erbij, 90% van development tijd heeft in de wereld zelf gezeten (ironisch eigenlijk..) en die laatste 10% in de mechanics. Even snel wat in elkaar flansen en et voila.. het resultaat dat niet eens door kan als een jack of all, maar meer soort van 'naja.. het werkt toch? soort van'.
Ereaser schreef op woensdag 20 april 2016 @ 15:01:
[...]

Hij geeft in ieder geval antwoord, daar kunnen ze bij sommige developers nog wel van leren ;)
Daarom zeg ik, dat is z'n job om dat te doen. Heb dan gewoon echte ballen en strip de PC van mensen die bewezen exploits hebben gebruikt (kom op, ze moeten toch wel iets van logs hebben), maar nee.. dan zijn ze bang dat de hele community in riot gaat.

[ Voor 21% gewijzigd door SinergyX op 20-04-2016 15:04 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ereaser
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 31-03 09:48
SinergyX schreef op woensdag 20 april 2016 @ 14:32:
[...]

Beetje standaard politiek antwoord van een community manager.. immers, dat is zijn/haar werk :P
Hij geeft in ieder geval antwoord, daar kunnen ze bij sommige developers nog wel van leren ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DeBaroN
Vanavond maar is grasmaaien ipv the Division.... Meer voldoening uit :+

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• agoNITE
baronruud schreef op woensdag 20 april 2016 @ 15:02:
Krijg je daar ook Phoenix Credits voor? Welke GS is je grasmaaier? Hoeveel DPS doet je grasmaaier? Misschien ben je na 5 seconden wel klaar :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!
melantrix schreef op woensdag 20 april 2016 @ 14:16:
[...]

end rant
Fijn dat je zelf geen problemen ervaart. Maar je gooit iedereen die wel problemen heeft en die ventileert vervolgens op één hoop als zeikerds. Is niet helemaal fair denk ik, zeker aangezien die 'grote zeikerds' hier wel degelijk aangeven hoe het dan wel zou moeten. Volgens mij wil iedereen hier een betere game. Als mensen stoppen met klagen blijf je dit soort kwaliteitsproblemen krijgen en houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Looney1984
Hulp nodig? :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricloo86
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 14-11-2024
Kunnen een squad aamaken! ik fast travel wel even.....

PSN: Ricloo86
Check mijn Virtual Photography account op Insta (ricloo86)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeBaroN
Ik stuur wel een invite!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Looney1984
NLxAROSA schreef op woensdag 20 april 2016 @ 15:04:
[...]
Fijn dat je zelf geen problemen ervaart. Maar je gooit iedereen die wel problemen heeft en die ventileert vervolgens op één hoop als zeikerds. Is niet helemaal fair denk ik, zeker aangezien die 'grote zeikerds' hier wel degelijk aangeven hoe het dan wel zou moeten. Volgens mij wil iedereen hier een betere game. Als mensen stoppen met klagen blijf je dit soort kwaliteitsproblemen krijgen en houden.
Helemaal mee eens! Elke post die ik van melantrix lees prijst de game de wereld in! Terwijl er toch echt veel vervelende gebreken zijn in deze game. Maar goed melantrix heeft de status ubisoft, zegt dan genoeg :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Looney1984
Ricloo86 schreef op woensdag 20 april 2016 @ 15:06:
[...]

Kunnen een squad aamaken! ik fast travel wel even.....
Wel minimaal 200+ gear score nodig!

Acties:
  • +1 Henk 'm!
NLxAROSA schreef op woensdag 20 april 2016 @ 15:04:
[...]
Ja ik generaliseer enorm, dat klopt. Maar hoeveel van de mensen die hier zijn eigen ervaren problemen ventileerd heeft daar ook een bug report over aangemaakt? Hier erover ventileren heeft 0 zin om het spel beter te maken. En al helemaal niet op de manier dat over het algemeen gebeurd op bijv Reddit.

Dit was overigens ook een meer algemene rant op alles wat ik zie qua kritiek hierover. Ik zeg ook niet dat je geen kritiek mag hebben ofzo, maar doe dat iig -ook- op de juiste plek => ubi forums.

Daarnaast is het leuk dat we met z'n allen hier aangeven hoe het wel zou moeten, maar uiteindelijk weten wij helemaal niet hoe dat spel technisch in elkaar zit. Zoals Natchai ook aangeeft in de vragen die hij vandaag heeft beantwoord op t forum is het niet een simpele on/off switch m.b.t. de mobile cover omdat het dan effect op veel meer dingen heeft.

Daarnaast probeer ik hier ook gewoon tegen gas te geven. Als 50% van de spelers (which is a lot) mag uiten dat hij/zij enorme problemen hebben en dat het een kut spel is, en dat de developers kut zijn etc etc. Dan mag volgens mij ook de overige 50% uiten dat zij geen problemen hebben, dat ze het een top spel vinden en dat de developers geweldig zijn :) (dit is natuurlijk weer generaliserend, maar je snapt mijn punt nu denk ik wel ;))
Looney1984 schreef op woensdag 20 april 2016 @ 15:08:
[...]

Helemaal mee eens! Elke post die ik van melantrix lees prijst de game de wereld in! Terwijl er toch echt veel vervelende gebreken zijn in deze game. Maar goed melantrix heeft de status ubisoft, zegt dan genoeg :P
Dit slaat daarin tegen dan weer nergens op zeg. Ik mag dus mijn mond houden omdat ik geen problemen ervaar? Of omdat er toevallig Ubisoft naast mijn naam staat? Kom op zeg, doe normaal ;( . Zoals ik hierboven aangeef geef ik gewoon tegengas uit de groep van de mensen die -geen- problemen hebben. Als jij mag aangeven dat het spel kapot is, mag ik aangeven dat hij bij mij niet kapot is.

[ Voor 16% gewijzigd door Melantrix op 20-04-2016 15:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Als je dan ook wat onkruid, paardebloemen en losse takjes mee kan pikken, heb je al grotere diversiteit tegenstanders dan gemiddelde missie :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Looney1984
melantrix schreef op woensdag 20 april 2016 @ 15:12:
[...]

Ja ik generaliseer enorm, dat klopt. Maar hoeveel van de mensen die hier zijn eigen ervaren problemen ventileerd heeft daar ook een bug report over aangemaakt? Hier erover ventileren heeft 0 zin om het spel beter te maken. En al helemaal niet op de manier dat over het algemeen gebeurd op bijv Reddit.

Dit was overigens ook een meer algemene rant op alles wat ik zie qua kritiek hierover. Ik zeg ook niet dat je geen kritiek mag hebben ofzo, maar doe dat iig -ook- op de juiste plek => ubi forums.

Daarnaast is het leuk dat we met z'n allen hier aangeven hoe het wel zou moeten, maar uiteindelijk weten wij helemaal niet hoe dat spel technisch in elkaar zit. Zoals Natchai ook aangeeft in de vragen die hij vandaag heeft beantwoord op t forum is het niet een simpele on/off switch m.b.t. de mobile cover omdat het dan effect op veel meer dingen heeft.

Daarnaast probeer ik hier ook gewoon tegen gas te geven. Als 50% van de spelers (which is a lot) mag uiten dat hij/zij enorme problemen hebben en dat het een kut spel is, en dat de developers kut zijn etc etc. Dan mag volgens mij ook de overige 50% uiten dat zij geen problemen hebben, dat ze het een top spel vinden en dat de developers geweldig zijn :) (dit is natuurlijk weer generaliserend, maar je snapt mijn punt nu denk ik wel ;))

[...]

Dit slaat daarin tegen dan weer nergens op zeg. Ik mag dus mijn mond houden omdat ik geen problemen ervaar? Of omdat er toevallig Ubisoft naast mijn naam staat? Kom op zeg, doe normaal ;( . Zoals ik hierboven aangeef geef ik gewoon tegengas uit de groep van de mensen die -geen- problemen hebben. Als jij mag aangeven dat het spel kapot is, mag ik aangeven dat hij bij mij niet kapot is.
Dan zal ik mijn game terug brengen zal het wel aan mijn kopie liggen. Zal uplay vragen voor een refund en een nieuwe versie!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agoNITE
SinergyX schreef op woensdag 20 april 2016 @ 15:15:
[...]

Als je dan ook wat onkruid, paardebloemen en losse takjes mee kan pikken, heb je al grotere diversiteit tegenstanders dan gemiddelde missie :P
Onkruid gewoon weg laten branden door een Cleaner :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LopendeVogel
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 15-09 10:33
Looney1984 schreef op woensdag 20 april 2016 @ 15:08:
[...]

Wel minimaal 200+ gear score nodig!
Hopen dat de grasmaaier niet gebugged is waardoor die alleen maar achteruit gaat..

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Looney1984 schreef op woensdag 20 april 2016 @ 15:16:
[...]

Dan zal ik mijn game terug brengen zal het wel aan mijn kopie liggen. Zal uplay vragen voor een refund en een nieuwe versie!
Je bent wel snel op je teentjes getrapt of niet? :)

Ik zeg toch niet dat jij de problemen niet hebt? Ik zeg gewoon dat ik het niet heb en dat ik er wel lekker van geniet. En dat het ook vaak genoeg voorkomt dat de problemen die je hebt ook kan komen door je eigen systeem en niet perse door het spel zelf. Neemt niet weg dat er bugs zijn in het spel en neemt ook niet weg dat het opgelost moet worden.
Wordt alleen wel erg veel op gefocused nu, en het is nu net alsof het spel compleet onspeelbaar is, en dat is het voor mij, en anderen, niet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vuvuzela

Vuvuzela

My spire is forming

himlims_ schreef op woensdag 20 april 2016 @ 14:56:
[...]

- ongelimiteerde phoenix credits
- ongelimiteerde burning / explosive ammo
- ongelimiteerd aantal DZ keyz
- solo APC killen met 2-3 rounds
- onrealistische base dps; +600dps (unbuffed)
- incursion glitches (3 stks)
- stash/item exploid; deconstructs
- ongelimiteerde +healing
- oneerlijke verhouding legit vs exploiders
- DZ onspeelbaar; verhoudingen gear
- en dan is er ook nog zo'n dingetje met cheaters ... wat sinds beta 1:1 hetzelfde werkt.. succes met /report ебатьэтодерьмо
- lagggggg
- ....

flikker de game voorlopig in de ijskast; er zit veel moois aan te komen, en jongens bij massive proberen het vast goed te doen. zie ook de survey. maar huidige status van de game beleef ik weinig plezier meer aan.
Dit had ik min of meer verwacht, goede punten hoor maar bij bijna geen 1 heb ik iets van ja dat zit mij dwars.. eigenlijk geen. PC zal wel erger zijn door de echte hackers. Kan mij het iets schelen of iemand zijn 240 item van een legit of glitch run heeft. Het zijn voor mij niet de dingen die MIJN spel bederven. Ik wil beloond worden voor de uren die ik in een spel stop en dat is bijna weg.. Een 0,0001% kans op een godroll zit mij bijvoorbeeld veel meer dwars. En dan hoef ik geen godroll maar 0,1% kans op een leuke roll vind ik ook bullshit met de huidige kosten van craften.

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Maar hoeveel van de mensen die hier zijn eigen ervaren problemen ventileerd heeft daar ook een bug report over aangemaakt?

:Y en er werd zojuist van ubisoft een pakketje afgeleverd
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/rYbK4CWv3xc6LHzwza1JQkXm/full.jpg

En daarom enen pauze; wanneer je niet de voldoening uit een game haalt die je zoekt... speel je m toch niet?!
Vuvuzela schreef op woensdag 20 april 2016 @ 15:23:
[...]

Dit had ik min of meer verwacht, goede punten hoor maar bij bijna geen 1 heb ik iets van ja dat zit mij dwars.. eigenlijk geen. PC zal wel erger zijn door de echte hackers. Kan mij het iets schelen of iemand zijn 240 item van een legit of glitch run heeft.
dat zijn puur de glitches en exploids die momenteel veel gebruikt worden. DZ vind ik onspeelbaar vanwege hackers, en dat is een van de leukste onderdelen van deze titel.
Het zijn voor mij niet de dingen die MIJN spel bederven. Ik wil beloond worden voor de uren die ik in een spel stop en dat is bijna weg.. Een 0,0001% kans op een godroll zit mij bijvoorbeeld veel meer dwars. En dan hoef ik geen godroll maar 0,1% kans op een leuke roll vind ik ook bullshit met de huidige kosten van craften.
dat is een van de punten die ik zwaar vind wegen; je wordt niet beloond na uren spelen, je krijgt een lotto ticket wat je kans geeft op iets. je wordt niet beloond, en loot is niet meer interresant zoals het was <lvl30. Bijna alle loot is instant deconstruct. En wanneer andere in 1 uurtje doen, waar jij 40uur voor moet gamen - voelt niet fair en dat is het ook niet. Het werkt momenteel lonend om misbruik van systemen te maken. Voor jou misschien niet boeiend, voor mij wel.

[ Voor 46% gewijzigd door himlims_ op 20-04-2016 15:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Looney1984
melantrix schreef op woensdag 20 april 2016 @ 15:22:
[...]

Je bent wel snel op je teentjes getrapt of niet? :)

Ik zeg toch niet dat jij de problemen niet hebt? Ik zeg gewoon dat ik het niet heb en dat ik er wel lekker van geniet. En dat het ook vaak genoeg voorkomt dat de problemen die je hebt ook kan komen door je eigen systeem en niet perse door het spel zelf. Neemt niet weg dat er bugs zijn in het spel en neemt ook niet weg dat het opgelost moet worden.
Wordt alleen wel erg veel op gefocused nu, en het is nu net alsof het spel compleet onspeelbaar is, en dat is het voor mij, en anderen, niet :)
Nee hoor, denk toch eerder dat jij dat bent door je reacties... en dat wij op je geliefde spelletje stampen. Jij reageerd op elke post die over problemen gaat en probeerd de game door jou speelwijze en jou voldoening de hemel in te prijzen. Gezien je inhoudelijk zelfde reacties ben jij juist diegene die overkomt alsof hij op zijn ubisoft teentjes is getrapt. Verder vermaak ik mij prima maar de game heeft wel gebreken wat ik door mijn ervaringen etc niet door de vingers kan zien. Sorry daarvoor ;)

[ Voor 6% gewijzigd door Looney1984 op 20-04-2016 15:26 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Looney1984 schreef op woensdag 20 april 2016 @ 15:25:
[...]

Nee hoor, denk toch eerder dat jij dat bent door je reacties... en dat wij op je geliefde spelletje stampen. Jij reageerd op elke post die over problemen gaat en probeerd de game door jou speelwijze en jou voldoening de hemel in te prijzen. Gezien je inhoudelijk zelfde reacties ben jij juist diegene die overkomt alsof hij op zijn ubisoft teentjes is getrapt. Verder vermaak ik mij prima maar de game heeft wel gebreken wat ik door mijn ervaringen etc niet door de vingers kan zien. Sorry daarvoor ;)
Ik zou zeggen, lees de thread nog eens goed door en kijk eens op hoeveel post ik heb gereageerd de afgelopen tijd en je weet dat dat sowieso niet het geval is. Daarnaast valt dit juist op omdat ik een van de weinige ben die nog zegt van het spel te genieten. Maar blijkbaar mag dat hier niet dus dan zal ik dat wel niet meer zeggen joh, wat jij wilt. Geniet van een verpest spel zou ik zeggen :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Griffx
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 21-07 09:52
Mobile cover gebruiken in de heg van je buren, dan zit je onder je gras, zonder dmg op te lopen. :+

[ Voor 9% gewijzigd door Griffx op 20-04-2016 15:34 ]

PC Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R0SSI
  • Laatst online: 06-07 22:06
Vuvuzela schreef op woensdag 20 april 2016 @ 15:23:
[...]

Dit had ik min of meer verwacht, goede punten hoor maar bij bijna geen 1 heb ik iets van ja dat zit mij dwars.. eigenlijk geen. PC zal wel erger zijn door de echte hackers. Kan mij het iets schelen of iemand zijn 240 item van een legit of glitch run heeft. Het zijn voor mij niet de dingen die MIJN spel bederven. Ik wil beloond worden voor de uren die ik in een spel stop en dat is bijna weg.. Een 0,0001% kans op een godroll zit mij bijvoorbeeld veel meer dwars. En dan hoef ik geen godroll maar 0,1% kans op een leuke roll vind ik ook bullshit met de huidige kosten van craften.
Ik haal ook mijn plezier uit de game, doe alles legit. Maar als dan de DZ binnengaat.... Als de PvE gedeelte niet zo dood was na het doen van alle missies, dan kon je de DZ nog wel even ontlopen. De neiging wordt wel steeds groter om te gaan glitchen om een beetje mee te kunnen doen in de DZ (de rogues killen dan).

Gamertag for Xbox: R0SSI

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• looyenss
R0SSI schreef op woensdag 20 april 2016 @ 15:30:
[...]

Ik haal ook mijn plezier uit de game, doe alles legit. Maar als dan de DZ binnengaat.... Als de PvE gedeelte niet zo dood was na het doen van alle missies, dan kon je de DZ nog wel even ontlopen. De neiging wordt wel steeds groter om te gaan glitchen om een beetje mee te kunnen doen in de DZ (de rogues killen dan).
Ook zonder glitches is dat te doen. Wij zorgen gewoon altijd voor een volledige groep met afgestemde gear.
Dan kan je rogues wel aan, alleen cheaters met unlimited DPS, RPM, MAG enzo..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Looney1984
Griffx schreef op woensdag 20 april 2016 @ 15:30:
[...]

Mobile cover gebruiken in de heg van je buren, dan zit je onder je gras, daar vandaag kan je het ook maaien zonder dmg op te lopen van die waves in je tuin. :+
Wel goed kijken of de textures wel geladen zijn en je niet zomaar door het gras zakt en ergens in china weer boven komt drijven!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
looyenss schreef op woensdag 20 april 2016 @ 15:32:
[...]

Ook zonder glitches is dat te doen. Wij zorgen gewoon altijd voor een volledige groep met afgestemde gear.
Dan kan je rogues wel aan, alleen cheaters met unlimited DPS, RPM, MAG enzo..
pak DE sniper uit je backpack, laadt explosive bullets in en ga voor die HS... krijg je (bijnaiedere cheater mee down voordat ie op zijn healing-ultimate-superman-key kan rammen

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• robinez
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 15-09 21:00
R0SSI schreef op woensdag 20 april 2016 @ 15:30:
[...]

inderdaad,

ik heb ook totaal niet de behoefte om glitches te gebruiken aangezien ik liever het spel speel zoals die bedoeld is en langzaam aan door level en zo nog steeds blij ben met een iets betere drop kwa loot. Overigens, gebruik maken van al die genoemde glitches is een keuze en geen verplichting natuurlijk.

Maar wat me met name stoort is die verplichte level cap voor blueprints waardoor je wel gedwongen wordt om naar de DZ te gaan, om überhaupt het spel in PVE verder te kunnen spelen. Op zich is er niet veel mis met de oorspronkelijke opzet van de DZ, maar het is inderdaad voor legit spelers nu een enorme ellende om de DZ nog in te gaan met al die rogues die daar uit pure verveling lopen te trollen doordat er nu niets meer te halen is vanwege hun door glitches gehaalde hoge levels.

Het liefst zou ik die hele DZ vermijden, maar dat is in de huidige opzet niet mogelijk. Overigens zal het mij een zorg zijn of iemand nou wel of niet glitched, maar een goede oplossing zou zijn, dat ze de DZ zouden opdelen in een DZ voor legit spelers en een DZ voor glitchende spelers die elkaar dan lekker kunnen dwarsbomen. Ik vermoed dat iedereen dan weer helemaal blij is in het legit kamp.

In ieder geval is de DZ in de huidige vorm niet houdbaar voor legit spelers. Maar goed, ik heb er vertrouwen in dat ze dat uiteindelijk wel gaan oplossen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• crazyguy
[...]

Het grote verschil bij mij en bij jou is dat jij ondanks dat het spel kapot is (ookal lijkt dat bij jou niet zo omdat je er nog geen last van hebt gehad) jij, en vele met jou, nog wel 100% geniet van de content en ik, en vele met mij, niet. Het last hebben van bugs/glitchers/cheaters/exploiters heeft voor iedereen een andere inpact.

Even een analogie op deze discussie.
Als de klok (het spel) in mijn huis kapot is dan is hij kapot ook al kan jij dat vanuit jou huis niet zien, heb jij er geen last van en zal je het niet merken totdat je bij in huis komt.
Pagina: 1 ... 99 ... 111 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Het is niet de bedoeling om hier te slowchatten of offtopic posts te plaatsen. Dit kan in 1 van de 2 verschillende Discord channels. Countdown timers/posts zijn ook ongewenst. Deze post heeft wat meer informatie over wanneer er gespeeld kan worden

Ook is dit topic niet bedoeld voor de verzendervaring bij verschillende webshops. Daarvoor is genoeg te vinden in het shopping forum (SF). Er zijn problemen met gold editions van bol.com. Deze zijn per ongeluk allemaal geannuleerd, maar zijn gewoon nog te bestellen

Je kunt je hier aanmelden voor de spelerslijst