Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jirnsum
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 04-10 17:28
Ik ben inmiddels begonnen met het legit levelen van een tweede character. Dat doodt de tijd totdat ik weer met wat meer plezier de DZ in kan

Steam profiel UPlay JirnsumNL

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Joenino
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 02-10 15:38
Ik lees overal dat SLI niet werkt in de game. Maar wat ik niet snap is dat, ondanks 2 zwaar overklokte GTX 970, het bij mij wel gewoon werkt. Want schakel ik er namelijk 1 uit kom ik niet meer boven de 45 FPS schakel ik de 2e weer in heb ik strak 60 FPS (gecapped op 60).

Iemand een idee wat er dan niet zou moeten werken? Dan kan ik namelijk checken of dat toch niet bij me optreed.

Moet wel zeggen dat ik nog steeds elke dag zin heb om het spel op te starten, en ondanks de bugjes hier en daar ik me erg kan vermaken. Start een missie bv niet omdat iemand geleaved is. Dan start je toch ff het spel opnieuw op. Kost je 1 minuut en je bent weer aan het spelen. Al die ophef elke keer over cheaters glitches en bugs is niet goed voor je bloeddruk. Zie je een cheater dan ga je toch gewoon de DZ uit. Willen mensen glitchen? Verlaat je de groep. Het is allemaal zo simpel.

Lian Li OI11 - Ryzen 9 5900x - 32GB DDR 4 - RX9070XT

Acties:
  • 0 Henk 'm!
crazyguy schreef op woensdag 20 april 2016 @ 15:40:
[...]

Het grote verschil bij mij en bij jou is dat jij ondanks dat het spel kapot is (ookal lijkt dat bij jou niet zo omdat je er nog geen last van hebt gehad) jij, en vele met jou, nog wel 100% geniet van de content en ik, en vele met mij, niet. Het last hebben van bugs/glitchers/cheaters/exploiters heeft voor iedereen een andere inpact.

Even een analogie op deze discussie.
Als de klok (het spel) in mijn huis kapot is dan is hij kapot ook al kan jij dat vanuit jou huis niet zien, heb jij er geen last van en zal je het niet merken totdat je bij in huis komt.
Dat is zeker zo. Om verder te gaan op je analogie: Je klok is inderdaad kapot en dat moet gerepareerd worden. Stel nu dat er 50% van de klokken kapot zijn en 50% van de klokken niet kapot zijn. Als vervolgens alleen de mensen van wie de klokken kapot zijn gaan klagen op internet. Dan lijkt het alsof er 100% van de klokken kapot zijn en dat is dan dus niet het geval. Ik laat dus nu vanuit het kamp van wie de klok het wel doet horen dat niet álle klokken kapot zijn. Ik zeg hiermee helemaal niet dat jouw klok niet kapot is, alleen dat de mijne het wel doet :)

"Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shoombak
  • Registratie: September 2008
  • Niet online
Vuvuzela schreef op woensdag 20 april 2016 @ 15:23:
[...]

Dit had ik min of meer verwacht, goede punten hoor maar bij bijna geen 1 heb ik iets van ja dat zit mij dwars.. eigenlijk geen. PC zal wel erger zijn door de echte hackers. Kan mij het iets schelen of iemand zijn 240 item van een legit of glitch run heeft. Het zijn voor mij niet de dingen die MIJN spel bederven. Ik wil beloond worden voor de uren die ik in een spel stop en dat is bijna weg.. Een 0,0001% kans op een godroll zit mij bijvoorbeeld veel meer dwars. En dan hoef ik geen godroll maar 0,1% kans op een leuke roll vind ik ook bullshit met de huidige kosten van craften.
tot je vanavond in de DZ al dit soort pipo's tegenkomt

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/4Wo9acp.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zionrage
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 19-08 19:51
Meest vervelende vind ik nog steeds dat ik de game niet in fullscreen krijg. Ik heb van alles geprobeert. Ingame settings, alt+enter, configfile aanpassen.... niks lijkt te werken helaas. Nu speel ik in window fullscreen en heb ik regelmatig last van fps drops waarbij het beeld een halve seconde stil staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joenino
Zionrage schreef op woensdag 20 april 2016 @ 16:00:
Meest vervelende vind ik nog steeds dat ik de game niet in fullscreen krijg. Ik heb van alles geprobeert. Ingame settings, alt+enter, configfile aanpassen.... niks lijkt te werken helaas. Nu speel ik in window fullscreen en heb ik regelmatig last van fps drops waarbij het beeld een halve seconde stil staat.
Je videokaartdriver al eens helemaal verwijderd met DDU en overnieuw erop gezet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zionrage
Joenino schreef op woensdag 20 april 2016 @ 16:02:
[...]

Je videokaartdriver al eens helemaal verwijderd met DDU en overnieuw erop gezet?
Zou dat helpen dan? PC heb ik pas rond januari gebouwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• looyenss
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 15-09 18:59
Zionrage schreef op woensdag 20 april 2016 @ 16:03:
[...]

Zou dat helpen dan? PC heb ik pas rond januari gebouwd.
ja want in januari kwam er een crap driver van nvidia :P

Energie idioot | Gek op gelijkspanning | DC-pel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Looney1984
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 03-10 16:33
melantrix schreef op woensdag 20 april 2016 @ 15:58:
[...]

Dat is zeker zo. Om verder te gaan op je analogie: Je klok is inderdaad kapot en dat moet gerepareerd worden. Stel nu dat er 50% van de klokken kapot zijn en 50% van de klokken niet kapot zijn. Als vervolgens alleen de mensen van wie de klokken kapot zijn gaan klagen op internet. Dan lijkt het alsof er 100% van de klokken kapot zijn en dat is dan dus niet het geval. Ik laat dus nu vanuit het kamp van wie de klok het wel doet horen dat niet álle klokken kapot zijn. Ik zeg hiermee helemaal niet dat jouw klok niet kapot is, alleen dat de mijne het wel doet :)
Dus in jou game kan je niet glitchen? jij hebt nooit last gehad van de bug dat je door grond zakt.. in de darkzone nog nooit een cheater tegen gekomen?

Heb jij denk ik een uitzonderlijk exemplaar gekregen! Maar deze discussie is nu wel duidelijk? Jij wil altijd je gelijk en gram halen. Je hoeft de berichten van ons "klagende" mensen niet te lezen en er op te reageren :) je kan het ook negeren en jou plezier beleven aan deze game. Ik heb ik geen één post gezet dat ik geen plezier in de game meer heb. Als ik de game niet de moeite waard vond had ik geen season pass gekocht?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 01:11
shoombak schreef op woensdag 20 april 2016 @ 15:58:
[...]

[afbeelding]
Afbeeldingslocatie: https://cdn.meme.am/instances/400x/55718472.jpg

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beaudog
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 07:34
Ik vermaak me nog prima ondanks dat ik gisteren 5x werd neergehaald was niet tegen te vechten maar goed ze lieten de loot liggen
Uiteindelijk toch gelukt .
Op een gegeven moment zal de lol bij die gasten er ook af gaan .
Vanavond weer verder knallen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Griffx
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 19-09 12:38
Beaudog schreef op woensdag 20 april 2016 @ 16:15:
Ik vermaak me nog prima ondanks dat ik gisteren 5x werd neergehaald was niet tegen te vechten maar goed ze lieten de loot liggen
Uiteindelijk toch gelukt .
Op een gegeven moment zal de lol bij die gasten er ook af gaan .
Vanavond weer verder knallen
Voorlopig ga ik ff de DZ niet meer in, zeker niet nu die stack glitch met DPS/Health/Electronics/talents/alles viral gaat door de Division community.

Zie op streams sticky bombs voor bij vliegen die hele pleinen clearen.
Volgens mij kunnen we zeggen dat de game officieel glitchvision heet.

PC Specs

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• robinez
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 07:16
Looney1984 schreef op woensdag 20 april 2016 @ 16:11:
[...]
Dus in jou game kan je niet glitchen? jij hebt nooit last gehad van de bug dat je door grond zakt.. in de darkzone nog nooit een cheater tegen gekomen?
ik wil er wel even op reageren, en het is zeker niet persoonlijk naar jou bedoeld, maar meer naar de posts hier in het algemeen. In mijn game kun je zeker glitchen, maar ik blijf erbij, glitchen is niet verplicht, dat is een keuze, dus waarom zou je klagen over het feit dat je kunt glitchen als het optioneel is?

Bugs zitten er wel in (zoals in elke open wereld game), het is inderdaad vervelend als je vast zit in de wereld tijdens een missie, maar dit is simpel op te lossen door naar je groep menu te gaan en weer te reizen naar een medespeler, zodat je gewoon weer halverwege de missie vlakbij je groepsspeler terecht komt. Zou niet mogen gebeuren die bugs, maar goed, dat soort dingen zitten er helaas in en mag je zeker over klagen natuurlijk.

De cheaters in de dark zone klopt, alhoewel cheaters, op de ps4 zijn het met name spelers die extreme builds hebben of glitches actief misbruiken om zo hun lol te kunnen halen. De dark zone voor legit spelers is om zeep inmiddels. Maar goed, dat is een kwestie van tijd, het kan niet anders of daar zal hard worden ingegrepen om het weer speelbaar te maken zoals het bedoeld is.

ik heb de discussie hier een beetje gevolgd, maar ik vind dat er vooral veel geklaagd wordt over non issues. Een hoop geklaag over glitches, geen goede drops (omdat mensen al te hoog level zijn door het glitchen) en zelfs geklaag over het feit dat het spel het geld niet waard is na 100+ uur gespeeld te hebben komt gewoon niet echt serieus over. Glitches en daardoor hoge levels halen en eigenlijk jezelf te kort doen doordat je zo de game progress voor een gedeelte overslaat doe je zelf, dus klagen daarover is in feite een beetje klagen over je eigen game gedrag.

Klagen over de game inhoudelijk, bijvoorbeeld de game mechanics, het loot systeem, het gebrek aan end game content, of echte bugs is natuurlijk compleet terecht, het is altijd goed om meningen over dat soort dingen te horen en door te spelen naar de developers via de officiele kanalen. (hier zal dat weinig zin hebben denk ik :D)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Looney1984 schreef op woensdag 20 april 2016 @ 16:11:
[...]

Heb jij denk ik een uitzonderlijk exemplaar gekregen! Maar deze discussie is nu wel duidelijk? Jij wil altijd je gelijk en gram halen. Je hoeft de berichten van ons "klagende" mensen niet te lezen en er op te reageren :) je kan het ook negeren en jou plezier beleven aan deze game. Ik heb ik geen één post gezet dat ik geen plezier in de game meer heb. Als ik de game niet de moeite waard vond had ik geen season pass gekocht?
Glitchen kan vast, nee ik ben nog nooit door de grond gezakt en ben 1x een cheater tegengekomen. Ik hoef mijn gelijk niet te halen hoor, ik beantwoord gewoon op vragen en reageer op posts waar ik op wil reageren. Ik reageer ook niet op elk klagende post, ik reageer op posts die op mij reageren omdat dat blijkbaar een gaande discussie is.
Het feit dat je de bovenstaande vragen stelt is precies mijn punt. Nee mijn game is niet zo verrot als dat heel internet doet geloven. Die van mij doet het prima en heeft *vrijwel* geen last van bugs. Ja er zijn exploits en ja er zijn cheaters en dat moet gefixed worden. Maar bugs zoals door een map heen vallen is niet aanwezig bij iedereen, iig niet bij mij en vandaar bovenstaande voorbeeld van de klok.
Wat veel vergeten wordt is dat het een spel is die op tig verschillende platforms/systemen gespeeld wordt en dat dat allemaal variabelen zijn die er toe doen. Zoals ik al eerder heb genoemd had een vriend van mij corrupte files op een EOL hdd waardoor hij traag aan het laden was en ook door de map heen viel. Toen hij een nieuwe hdd had gekocht was het fixed en speelt hij nu zonder problemen. Daarom zeg ik ook, kijk ook eens naar je eigen systeem of het probleem daar niet ligt. Het is niet *altijd* de code die buggy is. :)

"Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
[...]

[afbeelding]
#Pcmasterrace

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jirnsum
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 04-10 17:28
robinez schreef op woensdag 20 april 2016 @ 16:23:
[...]
De dark zone voor legit spelers is om zeep inmiddels. Maar goed, dat is een kwestie van tijd, het kan niet anders of daar zal hard worden ingegrepen om het weer speelbaar te maken zoals het bedoeld is.
I denk dat daar de crux zit ;) Mensen die LVL30 zijn en GS boven 161 hebben, hebben in feite niets anders meer te doen dan de DZ in te gaan (of daily missions voor de tigste keer te rushen) of FL te spelen. Als DZ dan niet te doen is voor legit speler, en je bij FL alleen tegen glitchers aanloopt als je met randoms speelt, betekent dit effectief dat wat er nog over is van het spel "broken" is (tenzij je het PVE gedeelte met een nieuwe character opnieuw doet, waarmee je dan ook weer DZ < GS161 in kunt).

Die nuances gaan bij aardig wat mensen hierboven een beetje verloren vind ik ;)

Steam profiel UPlay JirnsumNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Northside
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 29-06-2023
Ktenolix schreef op woensdag 20 april 2016 @ 09:16:
En jij weet natuurlijk ook hoeveel tijd de testafdeling krijgt van het management team om nieuwe functionaliteit te testen? Ik werk zelf als software ontwikkelaar, je wilt niet weten hoe vaak daar al gekort wordt op testen. Het hoofd van het bedrijf wil snel nieuwe content hebben, dus snelle ontwikkelingen van nieuwe content, daarnaast bestaande patches, daarnaast testen, daarnaast release + de hele mikmak wat erbij komt. Het is erg kortzichtig om te zeggen dat de testafdeling niet goed draait.
Als je als software ontwikkelaar werkt weet je ook wel dat het uiteindelijk wel vaak het hoofd van de manager testafdeling is dat rolt, of zijn team er nu iets aan kon doen of niet. Doet er verder ook niet toe hoe massive als bedrijf in elkaar steekt, het product dat ze afleveren is gebrekkig. Ik vraag me af waar ze (oke, als bedrijf, niet specifiek de testafdeling) precies kudo's voor verdienen?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

Kan dit topic titel aangepast worden naar "Hoe zeiken we The division het meeste af"?
Wat kunnen mensen veel klagen zeg... de "problemen" zijn verteld maar om ze elke te herhalen/opnieuw te melden is wel een beetje overdreven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Looney1984
melantrix schreef op woensdag 20 april 2016 @ 16:27:
[...]

Glitchen kan vast, nee ik ben nog nooit door de grond gezakt en ben 1x een cheater tegengekomen. Ik hoef mijn gelijk niet te halen hoor, ik beantwoord gewoon op vragen en reageer op posts waar ik op wil reageren. Ik reageer ook niet op elk klagende post, ik reageer op posts die op mij reageren omdat dat blijkbaar een gaande discussie is.
Het feit dat je de bovenstaande vragen stelt is precies mijn punt. Nee mijn game is niet zo verrot als dat heel internet doet geloven. Die van mij doet het prima en heeft *vrijwel* geen last van bugs. Ja er zijn exploits en ja er zijn cheaters en dat moet gefixed worden. Maar bugs zoals door een map heen vallen is niet aanwezig bij iedereen, iig niet bij mij en vandaar bovenstaande voorbeeld van de klok.
Wat veel vergeten wordt is dat het een spel is die op tig verschillende platforms/systemen gespeeld wordt en dat dat allemaal variabelen zijn die er toe doen. Zoals ik al eerder heb genoemd had een vriend van mij corrupte files op een EOL hdd waardoor hij traag aan het laden was en ook door de map heen viel. Toen hij een nieuwe hdd had gekocht was het fixed en speelt hij nu zonder problemen. Daarom zeg ik ook, kijk ook eens naar je eigen systeem of het probleem daar niet ligt. Het is niet *altijd* de code die buggy is. :)
Laden gaat als een trein :) gewoon sporadisch die bug. Waar meer mensen last van hebben en die optie van jou al lang geprobeerd maar probleem blijft zich voordoen. Ligt in mijn optiek echt wel aan een buggy code. En al lag het aan een te langzame hdd dan moet de game toch starten dat alles is ingeladen? Zo niet dan is dit toch nog steeds een probleem van een buggy code. Bf4 moest ik ook een half uur wachten om in een game te komen toen ik geen ssd had, toen de game ingeladen werd had ik ook veel pop ups, maar hier nooit door de grond gevallen en dergelijke.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sosua
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 12:12
Sinds gisteren in het bezit van. Weliswaar op ps4, maar als ik het goed begrijp is daar geen sprake van al dat gelul met glitchers en cheaters?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RubenSaurus
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 29-09 20:28
Sosua schreef op woensdag 20 april 2016 @ 16:43:
Sinds gisteren in het bezit van. Weliswaar op ps4, maar als ik het goed begrijp is daar geen sprake van al dat gelul met glitchers en cheaters?
cheaters misschien niet, maar glitchers genoeg hoor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robinez
cheaters niet, glitchers met enorm hoge levels wel, maar als je gisteren begonnen bent dan kom je die pas tegen als je gear score boven de 159 ligt, en dat duurt nog wel 100 uur denk ik :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leeghoofd21
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 08:51

Leeghoofd21

Wat een leuke ondertitel

Cheaters heb je voor zover wij weten geen last van op de PS4.
Glitches zijn er wel, maar heb je zelf geen last van in PVE.

HANDTEKENING!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zionrage
DLC kan niet geretourneerd worden bij steam omdat het spel xxx tijd is gespeeld. DLC is nog niet eens uit.. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robinez
Jirnsum schreef op woensdag 20 april 2016 @ 16:31:
[...]

I denk dat daar de crux zit ;) Mensen die LVL30 zijn en GS boven 161 hebben, hebben in feite niets anders meer te doen dan de DZ in te gaan (of daily missions voor de tigste keer te rushen) of FL te spelen. Als DZ dan niet te doen is voor legit speler, en je bij FL alleen tegen glitchers aanloopt als je met randoms speelt, betekent dit effectief dat wat er nog over is van het spel "broken" is (tenzij je het PVE gedeelte met een nieuwe character opnieuw doet, waarmee je dan ook weer DZ < GS161 in kunt).

klopt,
maar als je de nieuwe content in de PVE wil spelen, dan moet je op een gegeven moment gewoon de Dark zone in, aangezien je anders die blauwdrukken voor je gear score niet kan bemachtigen door die level cap. En aangezien de nieuwe content in PVE nauwelijks te spelen is met lage gear scores is met name het stuk in de DZ voor legit spelers nu compleet ongebalanceerd, wat in feite de nieuwe content onbereikbaar maakt.

Daarom twijfel ik er ook niet aan dat er ingegrepen gaat worden in het glitch kamp, ze zullen wel moeten om de balans weer terug te brengen, hoe ze dat gaan doen is me een raadsel. Persoonlijk zou ik glitchers gewoon voortaan bij elkaar zetten in de DZ en de legit spelers hun eigen DZ geven, dan zijn beide kampen weer blij lijkt me.
Ander alternatief is om de level caps van die blauwdrukken af te halen en de DZ compleet los te laten als verplichting, dan kan iedereen die dat wil daar de hele dag rondhangen en doen wat ze willen en kun je in de PVE gewoon verder.

Die ban dreigementen die je nu op twitter ziet geloof ik niet zo in. Als je mensen gaat bannen die glitches actief misbruiken komt dat op mij over als mismanagement, ze hebben zelf die glitches erin gestopt, dus kun je verwachten dat mensen het gaan gebruiken, dus om ze daar om te bannen vind ik veel te ver gaan. Maar wat je zou kunnen doen is even de statistieken bekijken wie heel snel geleveld is of Falcon missie meerdere keren in record tempo volbracht hebben met weinig kills en daar dan de oude save van terug zetten voordat die missie gereleased werd.

Er zijn zoveel oplossingen mogelijk, dus ben benieuwd wat ze gaan kiezen, 1 ding is zeker, wat ze ook zullen gaan doen, het zal wel weer moord en brand worden op de forums want elke keuze zal een verkeerde zijn in de ogen van degene die het betreft. Wat dat betreft heeft ubisoft zich wel een beetje in de nesten gewerkt vind ik.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• PSYVIRII
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 21-09 21:34
SinergyX schreef op woensdag 20 april 2016 @ 15:15:
[...]

Als je dan ook wat onkruid, paardebloemen en losse takjes mee kan pikken, heb je al grotere diversiteit tegenstanders dan gemiddelde missie :P
20 Paardebloemen
15 takjes
5 slakken

Kan je een Hark van crafte.

Moet je wel de goeie talents rollen.

Beste zijn.
Onkruid verdelger: Geeft een x% aantal boost hoeveel de hark oppakt.
Cool-headed: snellere cooldown na het benuttigen van een biertje.

PSN: PSYVIRI (aka Lootking) | Inglourious Guardians NL (Platoon: Inglourious Guardians)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 19-09 13:14

SouLLeSSportal

Teamplay is everything.

[...]

[afbeelding]
die naam en het haar is al te erg, laat staan die 100x sterkere dps dan ik nu heb. :/

gamepc Nick: ACEpr0faker Steam: pr0faker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Jirnsum schreef op woensdag 20 april 2016 @ 16:31:
[...]

YouTube: The Division | Still Worth The Grind?
Video van MarcoStyle heeft een erg goed punt vanaf 7.30 (hij gebruikte de glitch)

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darow
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 10:38
Ik heb afgelopen maandag Falcon Lost gehaald. Vervolgens komt er een timer bij van zeven dagen. Na zeven dagen ontvang ik weer rewards voor deze missie. Krijg ik nu dan helemaal niks als ik falcon lost speel of dropt er wel wat wanneer de apc kapot is?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Darow schreef op woensdag 20 april 2016 @ 17:41:
Ik heb afgelopen maandag Falcon Lost gehaald. Vervolgens komt er een timer bij van zeven dagen. Na zeven dagen ontvang ik weer rewards voor deze missie. Krijg ik nu dan helemaal niks als ik falcon lost speel of dropt er wel wat wanneer de apc kapot is?
je krijgt ilvl 191 gear items dan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zionrage
Joenino schreef op woensdag 20 april 2016 @ 16:02:
[...]

Geprobeerd, maar krijg de game nog steeds niet in fullscreen:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zionrage
Probleem is opgelost. Ik moest de overlay van Uplay uitschakelen............
THANKS UBISOFT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uray
  • Laatst online: 11:11
Zionrage schreef op woensdag 20 april 2016 @ 18:49:
Probleem is opgelost. Ik moest de overlay van Uplay uitschakelen............
THANKS UBISOFT
Wat voor Videokaart heb je dan als ik vragen mag ?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zionrage
uray schreef op woensdag 20 april 2016 @ 19:05:
[...]

Wat voor Videokaart heb je dan als ik vragen mag ?!
MSI gtx 960 4g

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uray
  • Laatst online: 11:11
Ah, ok...

Heb ook een NVidia 9XX namelijk, maar dat probleem niet i.c.m. Windows 10...

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/ShpfRwe.png
copy van reddit

⭐Game Profiles: 🕹️Steam - 🎮PSN - 🇪🇦 GoT_Hollandhards

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Morgen hotfix:
[Changelog] April 21 maintenance
Here is the list of changes implemented during the maintenance of April 21:

Falcon Lost
  • The APC will now only take damage from C4
  • Characters will now be killed when going inside the spawn closet
Gameplay
  • Weapon mods added automatically to a newly crafted weapon can now be deconstructed properly
UI
  • Fixed an issue where items from the Reward Claim Vendor would be granted abnormally
  • PC: Fixed an issue where using ASCII code in in-game chat could lead to client crash
Morgen van 09:00-11:00 zijn de servers down.

Volvo EX30 SMER Core - Wallbox Pulsar Plus 22kW

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• DeBaroN
  • Laatst online: 12:11
Even een update. Het gras is gemaaid. Geen glitch gebruikt :9
Tussendoor ff gerestocked, gras was behoorlijk lang. Op het laatst ff tactical link en hoppa! Totaal een uur over gedaan. Trakteer mezelf wel op een ijskoude 8)

[ Voor 17% gewijzigd door DeBaroN op 20-04-2016 20:52 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dooiedibbes
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 26-01 16:32

Dooiedibbes

PSN: Eczeem

baronruud schreef op woensdag 20 april 2016 @ 20:51:
Even een update. Het gras is gemaaid. Geen glitch gebruikt :9
Tussendoor ff gerestocked, gras was behoorlijk lang. Op het laatst ff tactical link en hoppa! Totaal een uur over gedaan. Trakteer mezelf wel op een ijskoude 8)
Nice, ik heb hem net ook gedaan voor het eerst volledig na 2 eerdere pogingen tot wave 11 vorige week. Viel me honderd procent mee met vorige keer. Voor me gevoel hadden we toen met elke wave nieuwe shotties, nu echt maar met 3 waves ofzo.

1 iemand op bom duty en de rest stand by met survivor en recovery link. Support Station met restock en ook kogels waren geen probleem.

Ben alleen bang dat ik dit Falcon Lost niet leuk genoeg vind om echt me gear in te farmen -O-

PSN: Eczeem

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• x3rius
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 06-10 15:09
Is Falcon Challenging disabled? Telkens als ik de difficulty probeer te selecteren zet 'ie hem terug naar Hard..

*edit: na 10x group disband lijkt het dan toch te lukken... waarom is 't zo moeilijk om een mission te laten starten, dit gebeurd nog echt veel te vaak zeg..

[ Voor 41% gewijzigd door x3rius op 20-04-2016 22:04 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TgR_KILLER
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 05-10 20:24
Woei.. echt al 10x een reroll op gloves gedaan om AR + dmg te krijgen ipv +marksman of +smg waar ik steeds uit mag kiezen.. Nu eindelijk weer geld genoeg verzameld om het nog een keer te proberen (kost ondertussen al zwaar 300.000 credits).. Kicked iemand me uit de groep terwijl ik in t keuze scherm zit dus spel laad opnieuw en ik sta buiten de BoO.. 1 van de keuzes was +5.5% crit chance.. die had ik willen hebben ipv de +SMG :( crit chance heb ik op beide wapens wat aan..

Ergste is wel dat mijn geld dus wel weg is.. weer een keer rerollen kost wel weer lekker nog meer.. geld weg.. en nog geen andere stat..

soms heb ik echt een kolere hekel aan t spel.

AMD Ryzen 5 2600, 8 GB RAM, GigaByte GTX1050Ti 4G, MSI B450M, 970 EVO 500GB+160 GB, CM 550watt, AOC 24”
Lenovo IdeaPad Pro 5 14APH8, AMD Ryzen 7 7840HS, 32GB RAM, 1TB SSD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deem
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 19-09 10:50

Deem

Ontcijfer mij!

De servers zijn nu echt zo traag... Er is iets gaande...

"May our framerates be high and our temperatures low."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Florissant
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 04-10 15:34

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Deem

Deem

Ontcijfer mij!

Ja nog niet, maar volgens mij zit er nu nu zo iets goed mis dat ze de servers gaan plat gooien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damian
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 11:40

Damian

Insane Obtrusion

Beetje onspeelbaar nu door de hoge lag :/

Ieri ero quiete, perché oggi sarò la tempesta

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deem

Deem

Ontcijfer mij!

Damian schreef op woensdag 20 april 2016 @ 22:36:
Beetje onspeelbaar nu door de hoge lag :/
Ik heb begrepen dat er een nieuwe glitch is ontdekt door de hele tijd in en uit te loggen waardoor je stats helemaal wild gaan. De servers trekken dit niet niet, vandaar dat het nu bijna onspeelbaar is, zoveel lag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReQuiem83
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 02-10-2023
Deem schreef op woensdag 20 april 2016 @ 22:26:
[...]

Ja nog niet, maar volgens mij zit er nu nu zo iets goed mis dat ze de servers gaan plat gooien.
Had meer fixes verwacht...gehoopt niet zozeer exploits maar ook full screen bug met opstarten, uitkomen op niet Europese servers, reload bug, groep joinen wat soms hangt, niet kunnen resetten van een mission. Denk dat ze beter de focus op fixen van een aantal grootte issues en daarna eens goed kijken naar de core mechanics zoals loot drops en craften wat nu compleet een grind is geworden, als de loot drop nou eens waardevol was maar 99% zijn deconstruct, voor ze met de nieuwe incursion en DLC komen (al zullen ze daar al lang aan werken)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal
  • Laatst online: 19-09 13:14

SouLLeSSportal

Teamplay is everything.

eindelijk ook een leuke groep randoms gekregen die wisten hoe een mic werkte. Gelijk ook in 1 x de incursion gehaald, 2 set pieces, waarvan een voor de sentry die ik wil. Nog niet denderend goed maar van 162 naar 180 gegaan. Enige is dat ik nu superlage medical skill heb, nog geen 900 points :X Glass cannon is leuk en all maar om met vrijwel elke hit ge one shot te worden is ook niks, dus hoop dat ik wel wat betere stats kan krijgen met de andere sets etc.
Daarnaast ook een leuke aug smg die bijna 10k damage doet per shot na mods. :) zo veel beter dan de vector die ik had.

gamepc Nick: ACEpr0faker Steam: pr0faker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Looney1984
Ook mensen op de pc die the daily challenge mission niet kunnen doen?
Al 4x geprobeerd, zodra ik binnen kom dan val ik door de grond...
Voordat melantrix begint over het ligt aan jou pc etc... het hele team had dit 5x achter elkaar...

Is this game falling apart?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
himlims_ schreef op woensdag 20 april 2016 @ 10:24:
gaat lekker met de exploids; 2 hit APC

[video]
Terugkomend op deze, deze glitch lijkt dus met veel meer te werken, die 2% heal op status, die extra credits on mobs, volgens mij zelfs die armor in cover, met allemaal snel wisselen met een ander item met diezelfde bonus en stacked ook enorm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PacinoAllstars
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 06-10 04:58
25 million dps momenteel in de dz. Ik lach me kapot. Nu die credit farmen en craft glitch doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vuvuzela schreef op woensdag 20 april 2016 @ 02:59:
[...]

Hoe gebruik je die striker set dat je het zo .. vind? Ik ren de laatste tijd rond met 4 striker pieces (niet helemaal uit vrije wil(sentry BP's al gekocht maar wacht op handschoenen). En ik vind het nog best lekker werken voor nu. Close range mis je echt niet veel shots met een SMG. De 50% crit damage is lekker en werkt mooi met de self preserved op m'n AUG (self preserved zorgt er sowieso voor dat ik wat lomper en langer dichtbij kan zijn).
20% enemy armor vind ik ook wel een goede buff voor PVE je bent toch 9/10 bezig met schilden weg te halen.

Maar ik kan me goed voorstellen dat als je met een AR speelt meer afstand houdt en op hoofden burst dat je niets hebt aan de 4set talent.
Gewoon zo als iedereen, mijn conclusie trek ik uit dat als je 8 enemies in 1 hokje zet en mage zijn in close range er in pompt nog niet eens boven de 5% dmg increase komt, om voorbeeld te noemen op dak lexington event center heb je een situatie waar dit voorkomt, op je hud kun je zien hoe ver de 4 set piece bonus dmg is die buff zie ik niet eens 25% vullen, kan ook zijn dat gewoon buggy is maar dat geloof ik niet.
Feit is targets die gaan te snel down om echt nutig te maken, ze kunnen beter striker set bonus na 50% cappen en miss penalty er af halen en hem sneller debuffen ipv 1% dan 5% maar dan alleen pas wanneer je geen dps gedaan hebt voor 5 seconde.

Anyway je verliest 1% buff per seconde +2% als je missed dus je verliest ongeveer 2% gemiddeld, alleen de tanks haal je 100% hit rate op, maar dat is dus maar 1% van een run, en ja je kunt apc wel raken voor free hits, maar wil je serieus een hele run ammo verknallen op apc die toch geen damage krijgt ?

Feit is met sentry zelfs met smg scoor je super snel 3 headshots en heb je die dmg bonus een stuk sneller, met striker kom je meestal niet eens verder dan 10% headshots scoren in the division is echt niet moeilijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferry05
  • Laatst online: 24-04 20:13
Net paar keer falcon lost geprobeerd. Het lukt me niet. Als iemand mij hiermee wilt helpen heel graag.

[ Voor 29% gewijzigd door Ferry05 op 21-04-2016 00:36 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Damian
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 11:40

Damian

Insane Obtrusion

Sneu volk dat zo misbruik maakt van een foutje in het spel :/ Verpest toch het hele idee van het spel :/

Ieri ero quiete, perché oggi sarò la tempesta

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ambi
  • Laatst online: 05-05 08:14

ambi

IGN: EvulKlowne

Gisteren Falcon nog eens met een random groep gedaan. In de laatste ronde waren we op 1 speler na allemaal dood. Die laatste speler slaagt er toch in om de bom te plaatsen, maar gaat in echt de allerlaatste seconde toch dood. We krijgen laadscherm en staan met ons allen weer aan het begin van de missie. Teleurstelling alom, maar we beginnen er toch terug aan en "lo and behold" wat ligt er naast de APC te wachten? Onze groene loot. Ben die effe tussen 2 waves gaan halen :+

Steam/uPlay: EvulKlowne

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rebbelx
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 10:26
Zijn er nog mensen die spelen op PS4 en regelmatig uit het spel vliegen ? Gisteren ik 2x na matchmaking :s Leuk is anders..Gisteren dan ook Tech Mission SubWay Morgue gedaan...volledig uitgespeeld, helemaal op het einde moet je in een lift stappen...en er gebeurd niks meer ?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Rebbelx schreef op donderdag 21 april 2016 @ 08:00:
Zijn er nog mensen die spelen op PS4 en regelmatig uit het spel vliegen ? Gisteren ik 2x na matchmaking :s Leuk is anders..Gisteren dan ook Tech Mission SubWay Morgue gedaan...volledig uitgespeeld, helemaal op het einde moet je in een lift stappen...en er gebeurd niks meer ?!
Geen crashes of de PS4 gehad nog. Speelde je Subway Morgue met teammembers? Zo ja, deze moeten ook de lift in. :+ Anders gaat de lift niet omhoog.

Volvo EX30 SMER Core - Wallbox Pulsar Plus 22kW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joenino
Waar het eerst zo lekker liep allemaal, gister om de paar minuten een random crash naar desktop zonder ook maar enige error. Ook in de logboeken helemaal niks te vinden. Lijkt erop dat er elke maintainance periode meer fouten in komen. Gister maar uit frustratie het spel uitgezet omdat elke 5 minuten naar je desktop crashen zonder melding in Falcon Lost niet handig is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beaudog
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 07:34
Joenino schreef op donderdag 21 april 2016 @ 08:53:
Waar het eerst zo lekker liep allemaal, gister om de paar minuten een random crash naar desktop zonder ook maar enige error. Ook in de logboeken helemaal niks te vinden. Lijkt erop dat er elke maintainance periode meer fouten in komen. Gister maar uit frustratie het spel uitgezet omdat elke 5 minuten naar je desktop crashen zonder melding in Falcon Lost niet handig is.
Gisteren heb ik aardig lang gespeeld maar dat heb ik zelf nog niet meegemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joenino
Beaudog schreef op donderdag 21 april 2016 @ 09:07:
[...]

Gisteren heb ik aardig lang gespeeld maar dat heb ik zelf nog niet meegemaakt.
Heb het sinds patch 1.1 maar toen was het 1 keer per 4-5 uur spelen dus niet zo heel schokkend. Maar nu echt om de 5 minuten in falcon lost

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Griffx
Gisterenavond met 4 man de DZ lopen uitmoorden qua agents, continue in rogue of manhunt gezeten.
Maar een paar double revive agents tegen gekomen, verder geen gekke DPS of andere tallent stackers/stakkers gezien.

PC Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeBaroN
Griffx schreef op donderdag 21 april 2016 @ 09:21:
Gisterenavond met 4 man de DZ lopen uitmoorden qua agents, continue in rogue of manhunt gezeten.
Maar een paar double revive agents tegen gekomen, verder geen gekke DPS of andere tallent stackers/stakkers gezien.
Ja, allemaal zelf dikke DPS gestacked natuurlijk... :o :o ;)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Griffx
baronruud schreef op donderdag 21 april 2016 @ 09:23:
[...]

Nee, bewust niet om te kijken of anderen het wel deden.
Wel veel leuke agents tegen gekomen, die ik voor het eerst kon horen.

'Look guys, there is a agent, lets rip him'
'Ohh damn, that guy is tanky'
'Ohh damn, RUN there with 4 tanks'
'Fucking bastards they got my sentry gear piece' O-)

Mooie gevechten gehad tegen 12 agents die achter ons (manhunt) aan zaten, dus geen daken op gegaan gewoon gevecht op de straten uitgevochten.
4 man met shockturrets, en triage aan, en gewoon blijven gooien die shockturrets en alles afschieten.

DPS was 245K met health 95K en electronics 15k dus valt wel mee.

Weet iemand hoeveel agents er per server rond lopen?

[ Voor 28% gewijzigd door Griffx op 21-04-2016 09:36 ]

PC Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PSYVIRII
baronruud schreef op donderdag 21 april 2016 @ 09:23:
[...]

Mijn DPS was 50.000 dus niet echt dikke DPS :P

PSN: PSYVIRI (aka Lootking) | Inglourious Guardians NL (Platoon: Inglourious Guardians)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OzzieMann
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 00:00

OzzieMann

PSN: OzzieMann

Griffx schreef op donderdag 21 april 2016 @ 09:27:
[...]

24 dacht ik ergens gelezen te hebben.

https://untappd.com/user/OzzBier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeBaroN
nickvanozzie schreef op donderdag 21 april 2016 @ 09:39:
[...]

24 dacht ik ergens gelezen te hebben.
Yup
Griffx schreef op donderdag 21 april 2016 @ 09:27:
[...]

DPS was 245K met health 95K en electronics 15k dus valt wel mee.

Dat zijn leuke cijfers! :P

[ Voor 44% gewijzigd door DeBaroN op 21-04-2016 09:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 03-10 12:41
Kan het zijn dat de dagelijkse missies gister niet gereset waren?

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeBaroN
Mars18 schreef op donderdag 21 april 2016 @ 09:45:
Kan het zijn dat de dagelijkse missies gister niet gereset waren?
Ze worden de laatste tijd vaker niet gereset dan wel.....
https://www.reddit.com/r/...daily_reset_info_420_421/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReQuiem83
Joenino schreef op donderdag 21 april 2016 @ 08:53:
Yup en dat klink in mijn oren als de ze te veel rushen om dingen te fixen en niet eens testen. Nu is de druk natuurlijk extreem hoog met alle klaagzang. Nadeel is dat ze het zo alleen erger maken. Ze moeten gewoon de tijd hebben om alles te repareren en dat gaat echt niet over 1 nacht. Men moet daar voornamelijk bij bugisoft veel beter gaan communiceren. Niet van die halve verhalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PirE
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 07-12-2023
Scavenging doet niks nuttigs. Geeft je alleen meer drops als je non-named enemies neerschiet en die droppen geen HE.
Gewoon rerollen dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PirE
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 07-12-2023
Griffx schreef op donderdag 21 april 2016 @ 09:21:
DZ op pc zat gisteren vol met glitchers. Denk dat het nog erger wordt als blijkt dat je nu echt die C4 moet planten tijdens de incursion.
Ik verwacht voor 6 uur een video van een nieuwe glitch om Falcon Lost makkelijker te clearen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
komt omdat de missie roulatie niet random/RNG is ... jah dat lees je goed; alles gaat random, behalve de missies; zie zijn hardcoded :X is uit de code herleid via datamining

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeBaroN
himlims_ schreef op donderdag 21 april 2016 @ 10:10:
[...]

komt omdat de missie roulatie niet random/RNG is ... jah dat lees je goed; alles gaat random, behalve de missies; zie zijn hardcoded :X is uit de code herleid via datamining
WTF! Ze hadden dan niet even een extra regel in die code kunnen verwerken, met niet 2x achter elkaar de dezelfde missie!?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReQuiem83
baronruud schreef op donderdag 21 april 2016 @ 10:20:
[...]

WTF! Ze hadden dan niet even een extra regel in die code kunnen verwerken, met niet 2x achter elkaar de dezelfde missie!?
Nou als het random was kan dit eventueel voorkomen omdat natuurlijk random is. Maar kans dat 4x dezelfde achter elkaar komt is natuurlijk wel aanwezig maar nihil dus is het gewoon hardcoded.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
TgR_KILLER schreef op woensdag 20 april 2016 @ 22:12:
Woei.. echt al 10x een reroll op gloves gedaan om AR + dmg te krijgen ipv +marksman of +smg waar ik steeds uit mag kiezen.. Nu eindelijk weer geld genoeg verzameld om het nog een keer te proberen (kost ondertussen al zwaar 300.000 credits).. Kicked iemand me uit de groep terwijl ik in t keuze scherm zit dus spel laad opnieuw en ik sta buiten de BoO.. 1 van de keuzes was +5.5% crit chance.. die had ik willen hebben ipv de +SMG :( crit chance heb ik op beide wapens wat aan..

Ergste is wel dat mijn geld dus wel weg is.. weer een keer rerollen kost wel weer lekker nog meer.. geld weg.. en nog geen andere stat..

soms heb ik echt een kolere hekel aan t spel.
Dit was echt super zuur! En ik kreeg het niet eens helemaal mee, was op het toilet :P Maar ik voel me wel schuldig! Dus we gaan een deze dagen maar weer credits farmen :( Helaas kan ik niets overboeken. Want zoals je ziet green items rerollen kost ook bakken met geld :P

- Falcon Lost (Hard) 33.000 credits
- Falcon Lost (Challenging) 71.500 credits
- Warrengate ??
- DZ farmen als een baas ??

Dan duurt het ongeveer een week voordat jij je gloves kan rerollen :'( Beter dat we Hornet gaan farmen en er een set nieuwe setpiece gloves dropped!

Het zou niet zo mogen zijn dat als je in de BoO bezig bent met je gear en uit de groep word gezet dat je vervolgens naar je eigen game word gezet. Wat jou nu is overkomen is een veel te dure grap :/ Het is jouw BoO dus je zou sowieso in je eigen game moeten zitten, je komt hier ook geen andere team genoten tegen.

Even voor de lezers hier; we zaten met zijn 3e in de groep, TgR_KILLER (aka Roekeloos) was in de BoO bezig met zijn gear terwijl wij de hard dailys nog moesten doen. Omdat er anders veel meer enemys spawnen dacht onze derde team8, dat het handiger was Roekeloos even uit de groep te zetten. Niet wetende dat hij dan naar zijn eigen game gezet zou worden, en volgens mij ook niet wetende dat jij ergens mee bezig was waar dit effect op kon hebben. Al met al, heeeeeeel erg zuuuuur! En ik zou bijna willen zeggen dat we een support ticket aan moeten maken. Dit moet ergens in de data terug te vinden zijn, ookal hebben ze op het moment vast grotere problemen om op te lossen :P

Striker

Ik heb gisteren (nacht) dan toch maar mijn striker set gererolled en ik ben best tevreden, ik heb liever de sentry.. maar "Picky people die!!". Nu nog een M1A of M44 met Coolheaded en ik ben helemaal tevreden, op het moment heeft mijn M44 30% crit chance, wat met pulse icm deze skillpower zo'n 60% word. Ik wil naar de 1900 skillpower voor de optimale pulse en maximale crit chance op mijn huidige M44, maar dat gaat moeilijk worden.. Ik heb nog zoveel skillpower omdat er op zowel de chest als de backpack +5K skillpower is gerold, de rest is met mods opgevangen. Ik zou skillpower helemaal kunnen laten varen en over de 200K dmg gaan maar met +/- 25K skillpower ben ik op de een of andere manier veel sterker. Healing geeft meer overheal, Pulse betere stats en cooldown. Vest, Backpack 191. Holster, Kneepads 214.

Al de dingen die jullie aanhalen over exploiters en cheaters maak ik op de PS4 amper mee. Ik kan in DZ gewoon m'n rondje doen. Natuurlijk hier en daar een paar rogues, maar die kun je uit de weg gaan of aanpakken. De keren dat we FL doen en een random meenemen heeft deze ook geen exploit intenties. Gisteren kwam de gene die daarvoor Roekeloos kickte wel vast in de muur te zitten tijdens RC. Tijdens een vuurgevecht was het plots poef de muur in, maar dit was wss karma! Ik viel trouwens tijdens WPP challenging door het balkon in de ruimte voor de boss fight, gelukkig kwam ik beneden uit en niet onder de map _/-\o_ Helaas stonden hier wel alle enemys ;w

[ Voor 20% gewijzigd door bbblije op 21-04-2016 10:55 . Reden: Allemaal typfouten! ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BarryS
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 19-09 16:37
Ik vraag me nu af. Is er ergens een Tweakers clan of zo waar ik me bij kan aansluiten? Lijkt me wel leuk om gezellig met jullie door de dailies te lopen en FL te clearen. M'n gear level is zo'n 180, dps 130k, 60k stam, 25k skill. BarryS83 m'n char.

AMD Ryzen 7 9800X3D - Corsair Vengeance 64 GB DDR5 @ 6000 MHz C36 - ASUS ROG Strix B650E-F - GeForce RTX 4090 Phantom - Samsung 990 Pro 2TB, 980 Pro 2TB, 970 EVO Plus 2TB, 860 EVO 1TB, 850 EVO 1TB, 830 256GB - Liquid Freezer II 280 - RM850x - LG 34GS95QE

Acties:
  • 0 Henk 'm!
BarryS schreef op donderdag 21 april 2016 @ 10:46:
Ik vraag me nu af. Is er ergens een Tweakers clan of zo waar ik me bij kan aansluiten? Lijkt me wel leuk om gezellig met jullie door de dailies te lopen en FL te clearen. M'n gear level is zo'n 180, dps 130k, 60k stam, 25k skill. BarryS83 m'n char.
heel misschien kun je de footer lezen; daar waar normaal quick replay staat
of
je leest de header, die zichtbaar is bij plaatsen reactie
of
je leest de TS

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Een aantal mensen hebben FL nog niet gehaald, hier wat hele belangrijke tips! en weetjes over de incursion en best gebruikte talents en skills!

YouTube: The Division | How To Beat Incursion Challenge Mode | Guide/Tutorial

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ricloo86
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 14-11-2024
bbblije schreef op donderdag 21 april 2016 @ 11:38:
Een aantal mensen hebben FL nog niet gehaald, hier wat hele belangrijke tips! en weetjes over de incursion en best gebruikte talents en skills!

YouTube: The Division | How To Beat Incursion Challenge Mode | Guide/Tutorial
Doe geen moeite komt wel een nieuwe glitch >:) _O-

PSN: Ricloo86
Check mijn Virtual Photography account op Insta (ricloo86)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Capa
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 08:41
Ricloo86 schreef op donderdag 21 april 2016 @ 11:40:
[...]

Denk dat dat minder makkelijk gaat worden nu je alleen nog C4 kan gebruiken op de APC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PSYVIRII
[...]

Mobile cover is your best friend.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Griffx
[...]

Is al gevonden:

Glitch met je mobile cover de APC in, rij hem de trap op en glitch hem het level uit.
APC wordt gekilled door de nieuwe patch en jij hebt je loot :+

PC Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joenino
Griffx schreef op donderdag 21 april 2016 @ 11:45:
[...]

Is al gevonden:

Glitch met je mobile cover de APC in, rij hem de trap op en glitch hem het level uit.
Dit is een grap toch zeker? :P

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Ricloo86
Joenino schreef op donderdag 21 april 2016 @ 11:47:
[...]

Dit is een grap toch zeker? :P
Hij legt het niet helemaal goed uit.
Tactical moet wel op 50k staan, anders krijg je hem niet in zijn 1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zionrage
Griffx schreef op donderdag 21 april 2016 @ 11:45:
[...]

Is al gevonden:

Andere glitch:
Rechts naast de APC zit een paneel waarbij je de drones kunt hacken. Deze vallen dan de APC aan. Drones doen nog wel dmg. Na 7 minuten hebben de drones de APC neer.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Leeghoofd21

Leeghoofd21

Wat een leuke ondertitel

Zionrage schreef op donderdag 21 april 2016 @ 11:50:
[...]

Andere glitch:
Rechts naast de APC zit een paneel waarbij je de drones kunt hacken. Deze vallen dan de APC aan. Drones doen nog wel dmg. Na 7 minuten hebben de drones de APC neer.
Beste glitch is nog altijd dat je in de helicopter kan bij de Embassy missie. Vanaf de containers ga je dan in cover en op het moment dat de helicopter boven is is doe je een cover to cover naar de deur en hop je zit erin. Dan lekker rondvliegen boven NYC en de dark zone.

HANDTEKENING!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Capa schreef op donderdag 21 april 2016 @ 11:42:
[...]

Denk dat dat minder makkelijk gaat worden nu je alleen nog C4 kan gebruiken op de APC.
waarom kan dat uberhoubt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PSYVIRII
Even een vraagje..

Moet ik na de fix zoeken op youtube naar "The division" of naar "Glitch" want volgens mij krijg ik dezelfde zoekresultaten ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Capa
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 08:41
Hoe bedoel je?
Om te voorkomen dat mensen stickybomb glitches blijven zoeken zorgen ze er nu voor dat je alleen nog maar C4 kan gebruiken en die krijg je alleen van de elites.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Gropah
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Gropah

Admin Softe Goederen

Oompa-Loompa 💩

Modbreak:Het niveau was tot een grote diepte gedaald. Ik heb het nu wat opgeruimd, dus hou het netjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeBaroN
Na hotfix Incursion glitch!

https://www.reddit.com/r/..._hotfix_incursion_glitch/

(of het waar is.....)

[ Voor 12% gewijzigd door DeBaroN op 21-04-2016 13:48 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Why the F posten...

lijkt wel of alle kiddies hier moeten exploiten omdat ze bang zijn buiten de boot te vallen...

*puke*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leeghoofd21

Leeghoofd21

Wat een leuke ondertitel

Gelukkig is deze tot op heden nog fake :) ( Pics or it didn't happen tot op heden )
Scheelt ons allemaal weer even.

HANDTEKENING!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeBaroN
Verwijderd schreef op donderdag 21 april 2016 @ 13:47:
[...]

Why the F posten...

lijkt wel of alle kiddies hier moeten exploiten omdat ze bang zijn buiten de boot te vallen...

*puke*
Heb alleen een uurtje de Police station glitch gebruikt in dit spel afgelopen week, waar ik eigenlijk niks aan heb, behalve credits. Rest allemaal op de normale manier gedaan.

Ik post lekker wat ik zelf wil. En ga me verdomme geen kiddie noemen ja :X
Kwa leeftijd schelen we mekaar niet als je geb. datum klopt.

(en die glitch is BS :o )

[ Voor 16% gewijzigd door DeBaroN op 21-04-2016 13:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

baronruud schreef op donderdag 21 april 2016 @ 13:51:
[...]

Heb alleen een uurtje de Police station glitch gebruikt in dit spel afgelopen week, waar ik eigenlijk niks aan heb, behalve credits. Rest allemaal op de normale manier gedaan.

Ik post lekker wat ik zelf wil. En ga me verdomme geen kiddie noemen ja.
mhm... zeggen ze allemaal... en ondertussen rustig glitchen en alles posten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
1 van die reacties blijkt dat de stats-boost nog wel werkt, vanavond die +45% armor nog eens testen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricloo86
Verwijderd schreef op donderdag 21 april 2016 @ 13:47:
[...]

Why the F posten...

*puke*
Hahahaha nee man, vindt het gewoon lachen om paar keer te doen.
buiten de boot vallen voor wat? meeste in mijn lijst zijn >90 DZ, is toch niet bij te houden en boeit mij ook niet.

Spel is zo repatetief als de pest, dus wat glitchen en rotzooien breekt zo lekker de dag/ het spel hahaha

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Leeghoofd21 schreef op donderdag 21 april 2016 @ 13:50:
Gelukkig is deze tot op heden nog fake :) ( Pics or it didn't happen tot op heden )
Scheelt ons allemaal weer even.
confirmed! materiaal zo te vinden op reddit/YT

ga lekker buiten spelen, mooi(er) weer dan laggy sneeuw in NYC :x :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leeghoofd21

Leeghoofd21

Wat een leuke ondertitel

himlims_ schreef op donderdag 21 april 2016 @ 13:58:
[...]

confirmed! materiaal zo te vinden op reddit/YT

ga lekker buiten spelen, mooi(er) weer dan laggy sneeuw in NYC :x :+
Pass even de link , wil het wel graag zien aangezien het allemaal er nogal vergezocht uitziet.

HANDTEKENING!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefmeister
  • Laatst online: 06-10 20:07
Hoe komen jullie aan de benodigde "tonnen" aan darkzone currency voor die 200+ gear blueprints? Ik ben nu bijna lvl 40, maar heb misschien in totaal nog maar 80k aan DZ coins?
Pagina: 1 ... 100 ... 111 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Het is niet de bedoeling om hier te slowchatten of offtopic posts te plaatsen. Dit kan in 1 van de 2 verschillende Discord channels. Countdown timers/posts zijn ook ongewenst. Deze post heeft wat meer informatie over wanneer er gespeeld kan worden

Ook is dit topic niet bedoeld voor de verzendervaring bij verschillende webshops. Daarvoor is genoeg te vinden in het shopping forum (SF). Er zijn problemen met gold editions van bol.com. Deze zijn per ongeluk allemaal geannuleerd, maar zijn gewoon nog te bestellen

Je kunt je hier aanmelden voor de spelerslijst