Ze kunnen de naam van the division ook wel aanpassen!
The Glitchvision lijkt mij tegenwoordig een betere benaming!
The Glitchvision lijkt mij tegenwoordig een betere benaming!
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Yup, same here. Ik mis op dit moment de 'drive' om echt te spelen en meerdere uren in de game te stoppen op een avond. Daarbij zit ik ook al veel minder op o.a. Reddit en dit forum; begin een beetje moe te worden van al het herhaaldelijke geblaat en gemekker. Het is inmiddels wel duidelijk wat er aan de game scheelt, dus al die extra topics en posts hoeven er niet nóg eens aan gewijd te wordenhimlims_ schreef op woensdag 20 april 2016 @ 14:56:
[...]
flikker de game voorlopig in de ijskast; er zit veel moois aan te komen, en jongens bij massive proberen het vast goed te doen. zie ook de survey. maar huidige status van de game beleef ik weinig plezier meer aan.
mee eens,The.Sticky schreef op donderdag 21 april 2016 @ 14:10:
[...]
Yup, same here. Ik mis op dit moment de 'drive' om echt te spelen en meerdere uren in de game te stoppen op een avond. Daarbij zit ik ook al veel minder op o.a. Reddit en dit forum; begin een beetje moe te worden van al het herhaaldelijke geblaat en gemekker. Het is inmiddels wel duidelijk wat er aan de game scheelt, dus al die extra topics en posts hoeven er niet nóg eens aan gewijd te worden
Ik heb er ook nog steeds alle vertrouwen in dat er allerlei moois in de (nabije) toekomst zal verschijnen en dat de game weer echt verslavend wordt, maar voor nu vind ik het wel even mooi geweest
Verwijderd
Ik ben boven DZ40, maar loop tegen hetzelfde probleem aanrobinez schreef op donderdag 21 april 2016 @ 14:33:
[...]
mee eens,
ik ga ook afhaken voorlopig totdat ze de glitch ellende hebben opgelost zodat legit spelers ook weer normaal kunnen spelen.
Op zich wel jammer, want de potentie van de game is enorm goed, maar die onbalans tussen glitchers en legit spelers zorgt ervoor dat het inderdaad nu een glitchvision is geworden. Het is echt niet prettig om na een avond in de darkzone je DZ level van 28 naar 22 terug zien te vallen doordat je bij elke stap in de DZ minimaal 8 rogues met insane glitch statistics tegenover je ziet en je continu doodblijft gaan omdat je geen enkele kans meer maakt als legit speler en bij elke death je DZ level naar beneden gaat.
Aangezien het spel door de opzet bijna eist dat je DZ level 40 bent om de gear scores te kunnen halen om de end game in PVE te kunnen spelen, is het voor legit spelers niet meer te doen. Over een maand maar weer proberen of ze dit hersteld hebben.
Toch genoeg andere games liggen
Steam profiel UPlay JirnsumNL
Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen
Haha in de DZ wil je niet zijn, mensen manhunt en glitchen in muren.Verwijderd schreef op donderdag 21 april 2016 @ 14:39:
Jullie doen er allemaal zo dramatisch over. Hoe kan een stel glitchers nu een spel voor iemand anders verpesten.
Speel het spel, zoals je normaal ook doet.
Ik op de PS4 (misschien is PC/XBOne anders) ben nog nooit een glitcher tegengekomen.
1x gedood in DZ, omdat ik toevallig alleen was een keer (normaal met vrienden) en er een groepje van 4 rogues rondliepen.
Ik heb lange tijd niet zoveel tijd gestoken in een spel en vind de grind om goede loot te vinden geweldig.
Falcon Lost is erg lastig (nog niet completed, wel tot wave 15 gekomen), maar vermaak mij er echt prima mee.
Laat de glitchers lekker glitchen en speel zelf het speel zonder te glitchen, problem solved.
PSN: Ricloo86
Check mijn Virtual Photography account op Insta (ricloo86)
[ Voor 22% gewijzigd door looyenss op 21-04-2016 14:53 ]
Energie idioot | Gek op gelijkspanning | DC-pel
Je hoeft het niet te lezen. Darkzone speel ik veel is nu geen fluit meer aan, de helft gebruikt die damage buff glitch. Enemies worden neer gemaaid alsof het level 1 enemies zijn. Rogue's doen stoer alsof ze goed zijn door je met 1 shot te killen van 2,5 miljoen damage.looyenss schreef op donderdag 21 april 2016 @ 14:52:
Op dit moment heb ik meer last van de mensen binnen dit topic dan de glitchers/hackers in het spel..![]()
[ Voor 33% gewijzigd door bbblije op 21-04-2016 15:01 ]
AMD Ryzen 7 9800X3D - Corsair Vengeance 64 GB DDR5 @ 6000 MHz C36 - ASUS ROG Strix B650E-F - GeForce RTX 4090 Phantom - Samsung 990 Pro 2TB, 980 Pro 2TB, 970 EVO Plus 2TB, 860 EVO 1TB, 850 EVO 1TB, 830 256GB - Liquid Freezer II 280 - RM850x - LG 34GS95QE
Verwijderd
Nog geen 1 keer meegemaakt. Ben in DZ01 t/m 6 geweest, maar geen enkele glitcher te bekennen.Ricloo86 schreef op donderdag 21 april 2016 @ 14:50:
[...]
Haha in de DZ wil je niet zijn, mensen manhunt en glitchen in muren.
Of hebben zwaar betere gear bij elkaar geglitch.
Dus je hebt er wel last van!
Beetje kloten in Falcon Lost en ik wil nog een alt naar 30 brengen.Looney1984 schreef op donderdag 21 april 2016 @ 14:55:
[...]
Je hoeft het niet te lezen. Darkzone speel ik veel is nu geen fluit meer aan, de helft gebruikt die damage buff glitch. Enemies worden neer gemaaid alsof het level 1 enemies zijn. Rogue's doen stoer alsof ze goed zijn door je met 1 shot te killen van 2,5 miljoen damage.
Echt leuk de darkzone!
Hebben ze dat misschien generfed? Ik zit boven de 500k en op lvl 45, maar heb het spel al een tijdje niet aangeraakt.Stefmeister schreef op donderdag 21 april 2016 @ 14:01:
Hoe komen jij aan de benodigde "tonnen" aan darkzone currency voor die 200+ gear blueprints? Ik ben nu bijna lvl 40, maar heb misschien in totaal nog maar 80k aan DZ coins?
Hebben ze ook sinds 1.1 net als dz xpEreaser schreef op donderdag 21 april 2016 @ 15:09:
[...]
Hebben ze dat misschien generfed? Ik zit boven de 500k en op lvl 45, maar heb het spel al een tijdje niet aangeraakt.
Stel je maar eens voor dat je lekker rondloopt in de DZ en je met grote regelmaat ge-1shot wordt door mensen van achter muren, mensen die teleporten over de hele map (en ga zo maar even door met andere voorbeelden) en je dus je items verliest en ook nog eens je behaalde xpVerwijderd schreef op donderdag 21 april 2016 @ 14:39:
Jullie doen er allemaal zo dramatisch over. Hoe kan een stel glitchers nu een spel voor iemand anders verpesten.
Ik speel zelf op de PS4 en PC en ik kan je vertellen dat het een wereld van verschil is....(even los van de stats/currency glitch die ook gewoon aanwezig is op consoles)Verwijderd schreef op donderdag 21 april 2016 @ 14:39:Ik op de PS4 (misschien is PC/XBOne anders) ben nog nooit een glitcher tegengekomen.
Zolang ik er niet persoonlijk door benadeeld wordt heb ik er weinig moeite mee, maar dat is nu dus wel het geval (DZ en de hoge lag van de laatste dagen heeft waarschijnlijk ook wel iets met alle glitches en exploits te maken)Verwijderd schreef op donderdag 21 april 2016 @ 14:39:
Laat de glitchers lekker glitchen en speel zelf het speel zonder te glitchen, problem solved.
[ Voor 3% gewijzigd door DarthNeo op 21-04-2016 15:21 ]
Er zijn exploids die je 100000dz credits geven per kill - fck this shitStefmeister schreef op donderdag 21 april 2016 @ 14:01:
Hoe komen jij aan de benodigde "tonnen" aan darkzone currency voor die 200+ gear blueprints? Ik ben nu bijna lvl 40, maar heb misschien in totaal nog maar 80k aan DZ coins?
PSN: Nedjee, XBL Gamertag: NedjeNL
204 wapens droppen ook in de Incursion. Alleen veel plezier met de juiste talents en stats te krijgen. (Net zo als de armor)Nedje schreef op donderdag 21 april 2016 @ 15:25:
Vroeg me nu af of het mogelijk was om 204 wapens te scoren ANDERS dan via de Darkzone? Krijg een beetje de indruk dat alle wapens die ik voorbij zie komen 182 zijn tenzij je ze in DZ03 koopt..?
PSN: PSYVIRI (aka Lootking) | Inglourious Guardians NL (Platoon: Inglourious Guardians)
hoef je je geen zorgen om te maken, de glitchers versus legit spelers problemen zijn eigenlijk alleen aanwezig als je gear score boven de 159 ligt. Dus je moet eerst level 30 zijn in de PVE voordat je gear score echt gaat tellen en dan heb je nog even tot je Gear score 159 is.wicked1980 schreef op donderdag 21 april 2016 @ 15:22:
DZ heb ik me (mede door de verhalen hier) nog niet in gewaagd. Misschien vanavond weer eens proberen, kijken of het echt zo treurig is als hier gesteld wordt.
Het is bij mij vooral een hoop teleurstelling. Ik verheug me al sinds 2013 op dit spel, ik heb er speciaal een PS4 voor aangeschaft. Dan vind ik het jammer dat er dingen in het spel zo rigoureus fout gaan. Een spel waar ik tot op heden veel plezier aan beleef kapot wordt gemaakt omdat het kapot is gemaakt. Massive heeft ondanks de betas en alle feedback van de fanbase een kapot/niet af spel op de markt gebracht. Wat ze aan geven ivm de mobile cover is het volgende:BarryS schreef op donderdag 21 april 2016 @ 15:00:
Ik heb gevoel dat met zoveel negatieve reacties overal mensen gewoon zin hebben om te klagen.
Dit is het hele probleem! Ze proberen wat te repareren dat helemaal ingebouwd zit. Met die hotfixes en slechte patches (zonder fatsoenlijk test periode) maken ze het alleen maar erger."There are many things involved, such as when we find out about them, how complex the issue is (i.e. how many moving parts are linked to it, which is why we can't just flip a switch and disable mobile cover)"
DZ sowieso in gaan voor je LVL30 bent. Dan zijn er nog geen gearscores en weinig mensen met echt goede gear! Je kan wel een glitcher of exploiter tegen komen. Maar alles beter dan die tegenkomen met ook nog is een gearscore van 240!
[ Voor 5% gewijzigd door bbblije op 21-04-2016 15:38 ]
Denk dat het heel erg afhankelijk is van je platform.Ricloo86 schreef op donderdag 21 april 2016 @ 14:50:
[...]
Haha in de DZ wil je niet zijn, mensen manhunt en glitchen in muren.
Of hebben zwaar betere gear bij elkaar geglitch.
Dus je hebt er wel last van!
Ik zit sinds de 1.1 update rond de 170 GS. Behalve een enkele sterkere Rogue, ben ik nog niks tegengekomen waarbij ik aan een glitch/exploit heb gedacht. Zal wel toeval zijn dan. In DZ Rank ga ik ook amper omlaag. Het enige moment dat deze omlaag gaat, is als ik net een nieuwe Rank heb bereikt en kort daarna wordt afgemaakt.robinez schreef op donderdag 21 april 2016 @ 15:28:
[...]
hoef je je geen zorgen om te maken, de glitchers versus legit spelers problemen zijn eigenlijk alleen aanwezig als je gear score boven de 159 ligt. Dus je moet eerst level 30 zijn in de PVE voordat je gear score echt gaat tellen en dan heb je nog even tot je Gear score 159 is.
Onder de gear score 159 zit je in een eigen DZ waar er eigenlijk geen tot nauwelijks problemen zijn. Dit verklaart ook wel de verschillende DZ ervaringen hier. Maar zodra je boven de GS 159 komt dan is het behoorlijk mis omdat je in de DZ komt waar de glitchers vrij spel hebben en je kansloos bent met je 100.000 DPS tegen de 500.000 tot over de miljoen DPS glitch spelers. Het grote probleem dat je dan hebt is dat je gear score hoog blijft maar dat je DZ level met een enorme snelheid weer naar beneden gaat doordat je continu dood gaat omdat jij die DPS simpelweg niet hebt.
Dus in jouw geval is er de komende tijd helemaal niets aan de hand en kun je gerust de DZ in, sterker nog, ik zou zo ver mogelijk gaan levelen in de DZ zolang je GS nog laag is.
Daar was ik al bang voor. Thanks! :-).PSYVIRII schreef op donderdag 21 april 2016 @ 15:27:
[...]
204 wapens droppen ook in de Incursion. Alleen veel plezier met de juiste talents en stats te krijgen. (Net zo als de armor)
Verwijderd
In de DZ heb je ook een kans op gearpiece items, en tijdens het grinden krijg je ook veel drops voor het later craften van de wapens. Als je DZ4, 5 en 6 grind ga je veel items vinden en veel xp farmen! Vergeet ook niet de kisten die DZ keys vereisen open te maken, deze geven geregeld goede drops. Altijd 2 GE! Zodoende heb je van de 3 bosses in DZ4 al 1 extraction, doe hem van links (noord boven) naar rechts dan kan je daarna gelijk extracten. Dan naar boven DZ5 (the pit) en DZ6 contaminated area daar boven, via de DZ5 safehouse naar de underground boss in DZ5 weer extracten en dan weer het rondje in DZ4. In de tussentijd wat supply drops meepakken en je bent goed aan het farmen/grinden!Nedje schreef op donderdag 21 april 2016 @ 15:42:
[...]
Daar was ik al bang voor. Thanks! :-).
Vraag me af wat nu de 'betere methode' is. Grinden voor de DZ03 wapens of hopen op een leuke drop in FL.
Beste op dit moment is alle materialen grinden voor de nieuwe update die volgende maand komt. Dan de blueprints kopen (waarschijnlijk een hogere gearscore). Dan heb je genoeg materialen om de juiste perks te rollen.Nedje schreef op donderdag 21 april 2016 @ 15:42:
[...]
Daar was ik al bang voor. Thanks! :-).
Vraag me af wat nu de 'betere methode' is. Grinden voor de DZ03 wapens of hopen op een leuke drop in FL.
PSN: PSYVIRI (aka Lootking) | Inglourious Guardians NL (Platoon: Inglourious Guardians)
[ Voor 91% gewijzigd door wicked1980 op 21-04-2016 16:02 ]
Om verwarring te voorkomen, dit was de "hotfix" van vanochtend en niet wederom morgen weer een nieuwewicked1980 schreef op donderdag 21 april 2016 @ 15:57:
Wellicht al bekend, maar post hem toch maar even:
[...]
Bron: http://www.cinemablend.co...w-Get-Details-132707.html
Ze moeten die bosses wat meer random spawnen door de map! zou veel leuker zijn en voor meer verassing zorgen! Lijkt wel een baan dat farmen zoals jij het omschrijftbbblije schreef op donderdag 21 april 2016 @ 15:50:
[...]
In de DZ heb je ook een kans op gearpiece items, en tijdens het grinden krijg je ook veel drops voor het later craften van de wapens. Als je DZ4, 5 en 6 grind ga je veel items vinden en veel xp farmen! Vergeet ook niet de kisten die DZ keys vereisen open te maken, deze geven geregeld goede drops. Altijd 2 GE! Zodoende heb je van de 3 bosses in DZ4 al 1 extraction, doe hem van links (noord boven) naar rechts dan kan je daarna gelijk extracten. Dan naar boven DZ5 (the pit) en DZ6 contaminated area daar boven, via de DZ5 safehouse naar de underground boss in DZ5 weer extracten en dan weer het rondje in DZ4. In de tussentijd wat supply drops meepakken en je bent goed aan het farmen/grinden!
[afbeelding]
Waar heb je die gloves vandaan DZ/Warrengate? Lekkere stats verder! Best wel balanced!
[ Voor 14% gewijzigd door bbblije op 21-04-2016 17:07 ]
ik had m van de boss bij extraction (plein) dz05(?) dz03 (dat grote plein, veel poppetjes)bbblije schreef op donderdag 21 april 2016 @ 17:01:
[...]
Waar heb je die gloves vandaan DZ/Warrengate?
[ Voor 9% gewijzigd door himlims_ op 21-04-2016 17:09 ]
DZ3? Is het grote plein met de extraction. Rikers en Cleaners.himlims_ schreef op donderdag 21 april 2016 @ 17:04:
[...]
ik had m van de boss bij extraction (plein) dz05(?)
Weet niet of het al genoemd is, maar ik had dit dus ook met Battlefield.Zionrage schreef op woensdag 20 april 2016 @ 16:00:
Meest vervelende vind ik nog steeds dat ik de game niet in fullscreen krijg. Ik heb van alles geprobeert. Ingame settings, alt+enter, configfile aanpassen.... niks lijkt te werken helaas. Nu speel ik in window fullscreen en heb ik regelmatig last van fps drops waarbij het beeld een halve seconde stil staat.
Had ik gister ook GS 191 striker gloves vandaan.himlims_ schreef op donderdag 21 april 2016 @ 17:04:
[...]
ik had m van de boss bij extraction (plein) dz05(?) dz03 (dat grote plein, veel poppetjes)
Blij met weinig maar weinig blij | D3 <SG>Fourthaarts | Uplay x4thx | BDO family Aarts |
geen idee welk lvl, zal ook wel zelfde zijn geweest, not sure4th schreef op donderdag 21 april 2016 @ 17:32:
[...]
Had ik gister ook GS 191 striker gloves vandaan.
[ Voor 15% gewijzigd door himlims_ op 21-04-2016 18:11 ]
[ Voor 82% gewijzigd door Griffx op 21-04-2016 18:27 ]
[ Voor 4% gewijzigd door iew op 21-04-2016 18:29 ]
To do or not to do...
tjah; veel sessies klappen eruit vanwege misbruik; game values/berekeningen kloppen niet meer volgens de gestelde marges, geheugen/cpu alles krijg nu zwaar op hun flikker.
Here is the list of changes implemented with the server restart of April 21:
Fixed a bug where players could revive others twice by holding the Revive key
Fixed a bug where Talent effects could be stacked by repeatedly switching the equipped weapon. This should also resolve the recent server instability that was due to the increased traffic generated by this bug.
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Lang genoeg opblijven, wordt er vast wel weer een nieuwe gepost op Youtube of Reddit.SinergyX schreef op donderdag 21 april 2016 @ 18:35:
Wilde het vanavond nog gaan testen, beetje jammer
[ Voor 21% gewijzigd door NLxAROSA op 21-04-2016 18:39 ]
After businesshours...Eld0 schreef op donderdag 21 april 2016 @ 18:51:
Moeten ze dit nu echt doen Savonds om 19u de server patchen?
Any job you can do in your pajamas is not the hardest job in the world.
Verwijderd
jij hebt vandaag niet gespeeld met 10s lag... of de dps bug gezien... of de credit bug...Eld0 schreef op donderdag 21 april 2016 @ 18:51:
Moeten ze dit nu echt doen Savonds om 19u de server patchen?
Dan hebben ze tijd genoeg te patchen als de mensen gaan werken zijn?Verwijderd schreef op donderdag 21 april 2016 @ 18:54:
[...]
jij hebt vandaag niet gespeeld met 10s lag... of de dps bug gezien... of de credit bug...
*shakes head*
Verwijderd
net nu het prime time gaat worden, US online gaat komen...Eld0 schreef op donderdag 21 april 2016 @ 18:56:
[...]
Dan hebben ze tijd genoeg te patchen als de mensen gaan werken zijn?
Op u tenen getrapt mss? Wat is het toch leuk als iemand direct zo een post persoonlijk opneemt haha 😀Verwijderd schreef op donderdag 21 april 2016 @ 18:58:
[...]
net nu het prime time gaat worden, US online gaat komen...
denk ff goed na... 30min server down tegenover een patch die ze dan evt pas vrijdag overdag gaan doen?
jij zou een super manager worden...
Twitter... 30 min.baronruud schreef op donderdag 21 april 2016 @ 19:00:
Staat nergens hoe lang het duurt?
AMD Ryzen 5 2600, 8 GB RAM, GigaByte GTX1050Ti 4G, MSI B450M, 970 EVO 500GB+160 GB, CM 550watt, AOC 24”
Lenovo IdeaPad Pro 5 14APH8, AMD Ryzen 7 7840HS, 32GB RAM, 1TB SSD
Nee, meer patches maken het juist beter en beter. Liever kleinere patches die iedere keer 1 a 2 kleine dingen fixen dan hele grote die ook weer dingen breken.TgR_KILLER schreef op donderdag 21 april 2016 @ 19:06:
[...]
Beetje jammer 2 patches op 1 dag, het lijkt echt wel slechter en slechter te worden..
zal hun (massive/ubisoft) een zorg zijn; de huidige status van de game is onspeelbaar ... stuk, kapotVerwijderd schreef op donderdag 21 april 2016 @ 18:58:
[...]
net nu het prime time gaat worden, US online gaat komen...
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Je moet in het midden van de ruimte in de kelder gaan, je kan daar de twee ingangen bewaken en nieuwe ammo pakken.Donstil schreef op donderdag 21 april 2016 @ 21:15:
Kolere die missie "valk vermist" is best pittig. Ik ben nu 180 gear (aanbevolen is 140/160) maar maak geen schijn van kans.
Lijkt wel alsof we iets over het hoofd zien ofz. Ben tot wave 5 gekomen maar daarna continu dood.
Is er nog een geheim truukje voor deze missie, geen glitch ofz maar een tip die jullie kunnen geven?
“But all history has taught us the grim lesson that no nation has ever been successful in avoiding the terrors of war by refusing to defend its rights – by attempting to placate aggression.”
Als je het topic even door leest en zoekt op Falcon lost (who the F zet zijn game op Nederlands xD) dan vind je zo een berg tips.. of zoek ff op YouTube.. staan zoveel guides..Donstil schreef op donderdag 21 april 2016 @ 21:15:
Kolere die missie "valk vermist" is best pittig. Ik ben nu 180 gear (aanbevolen is 140/160) maar maak geen schijn van kans.
Lijkt wel alsof we iets over het hoofd zien ofz. Ben tot wave 5 gekomen maar daarna continu dood.
Is er nog een geheim truukje voor deze missie, geen glitch ofz maar een tip die jullie kunnen geven?
AMD Ryzen 5 2600, 8 GB RAM, GigaByte GTX1050Ti 4G, MSI B450M, 970 EVO 500GB+160 GB, CM 550watt, AOC 24”
Thnx die ingang had ik nog niet gevonden.Ribbon schreef op donderdag 21 april 2016 @ 21:21:
[...]
Je moet in het midden van de ruimte in de kelder gaan, je kan daar de twee ingangen bewaken en nieuwe ammo pakken.
Ik heb de game op Nederlands. Werkt prima zolang de spraak maar Engels isTgR_KILLER schreef op donderdag 21 april 2016 @ 21:22:
[...]
Als je het topic even door leest en zoekt op Falcon lost (who the F zet zijn game op Nederlands xD) dan vind je zo een berg tips.. of zoek ff op YouTube.. staan zoveel guides..
Maar een goed team hebben met mensen die je kent helpt sowieso.. randoms werkt vaak gewoon net niet.
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
GT: The Bozzz88
Wanneer is datBozznl schreef op donderdag 21 april 2016 @ 22:59:
Hmmm 1000 phoenix credits hopelijk een nieuwe op firearms / stamina gerichte 204 blueprint bij de volgende restock van de gear vendor?
Sig
Verwijderd
Had te maken met de talent stacking glitch wat blijkbaar met alles werkte bijna, alles wat een proces heeft dus ook rehabilitation, mag blij zijn dat dit gefixed was anders liep iedereen rond met 100% health regen, mjah ze hebben het nu gepatched.Verwijderd schreef op donderdag 21 april 2016 @ 20:33:
Ik heb superveel lag in de dark zone ode xone, niet normaal!
Dacht zaterdag
150 krijg je er he...Bozznl schreef op donderdag 21 april 2016 @ 22:59:
Hmmm 1000 phoenix credits hopelijk een nieuwe op firearms / stamina gerichte 204 blueprint bij de volgende restock van de gear vendor?
PSN: Kidjuh
1000 is de cap, dus geef voor het weekend nog minimaal 150 PxC uit! Anders gaan die we dit weekend krijgen verloren.Bozznl schreef op donderdag 21 april 2016 @ 22:59:
Moet je die nog ergens ophalen?
Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen
Nee hoor, waarschijnlijk krijg je die via de reward claim vendor. Dat is iig al officieel bevestigd voor de 500pc voor degenen die de backpack issue hadden. Die krijgen 5x100pc via die vendor en ik ga er vanuit dat dat ook t geval is voor de 150pc van t weekend (wat btw ook nog niet zeker is..) de devs op de stream zeiden dat ze *denken* dat t dit weekend is maar dat t nog officieel bekend gemaakt zou worden. Ik heb zelf daar buiten de stream niks over gezien dus kan zijn dat t een andere keer wordt.bbblije schreef op vrijdag 22 april 2016 @ 02:01:
[...]
1000 is de cap, dus geef voor het weekend nog minimaal 150 PxC uit! Anders gaan die we dit weekend krijgen verloren.
"Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity"
Klopt. Bovendien liep de 30 PxC reward vanuit je uplay ook via de rewards claim vendor.melantrix schreef op vrijdag 22 april 2016 @ 07:25:
[...]
Nee hoor, waarschijnlijk krijg je die via de reward claim vendor. Dat is iig al officieel bevestigd voor de 500pc voor degenen die de backpack issue hadden. Die krijgen 5x100pc via die vendor en ik ga er vanuit dat dat ook t geval is voor de 150pc van t weekend (wat btw ook nog niet zeker is..) de devs op de stream zeiden dat ze *denken* dat t dit weekend is maar dat t nog officieel bekend gemaakt zou worden. Ik heb zelf daar buiten de stream niks over gezien dus kan zijn dat t een andere keer wordt.
Volvo EX30 SMER Core - Wallbox Pulsar Plus 22kW
En dan lijkt het mij dat je die reward ook wel later kan ophalen als ik weer wat minder PC heb.Ktenolix schreef op vrijdag 22 april 2016 @ 07:38:
[...]
Klopt. Bovendien liep de 30 PxC reward vanuit je uplay ook via de rewards claim vendor.
Exact.Bozznl schreef op vrijdag 22 april 2016 @ 08:11:
[...]
En dan lijkt het mij dat je die reward ook wel later kan ophalen als ik weer wat minder PC heb.
Volvo EX30 SMER Core - Wallbox Pulsar Plus 22kW
Ja helaas wel, maar dan moet ik ze in mijn stash gooien en die heb ik voor de DZ nodig.TgR_KILLER schreef op vrijdag 22 april 2016 @ 08:26:
1 van de redenen dat ik nooit extra gear bij heb en enkel bij heb wat ik equipped heb.. de actieve gear kan je niet weggooien.. iig niet mark for delete
Je stash heeft een apart gedeelte voor Darkzone. Ongeacht hoe vol je je stash stopt blijf je ruimte houden voor 30 items in je DZ stash.Griffx schreef op vrijdag 22 april 2016 @ 08:27:
[...]
Ja helaas wel, maar dan moet ik ze in mijn stash gooien en die heb ik voor de DZ nodig.
Geen zin om een tweede pop aan te maken.
En ik wissel in de DZ veel tussen de Aug/M1a en Aug/AK
Nu niet meer dus
https://untappd.com/user/OzzBier
Serieus,nickvanozzie schreef op vrijdag 22 april 2016 @ 08:43:
[...]
Je stash heeft een apart gedeelte voor Darkzone. Ongeacht hoe vol je je stash stopt blijf je ruimte houden voor 30 items in je DZ stash.
Toch leuk om een 2e pop te maken?Griffx schreef op vrijdag 22 april 2016 @ 08:27:
[...]
Ja helaas wel, maar dan moet ik ze in mijn stash gooien en die heb ik voor de DZ nodig.
Geen zin om een tweede pop aan te maken.
En ik wissel in de DZ veel tussen de Aug/M1a en Aug/AK
Nu niet meer dus
Verwijderd
Yup en dan je main gear naar alt switchen en gewoon 24/7 rogue gaan, want de rogue penalties boeie niet meer anyway met dark zone rank die niet account wide is
[ Voor 7% gewijzigd door Nedje op 22-04-2016 09:36 ]
Gaat al genoeg tijd in zitten.
Doe ik wel met me main, beetje balans vinden tussen levelen en rogue gaan, of rogue gaan om te levelen.Verwijderd schreef op vrijdag 22 april 2016 @ 09:23:
[...]
Yup en dan je main gear naar alt switchen en gewoon 24/7 rogue gaan, want de rogue penalties boeie niet meer anyway met dark zone rank die niet account wide is
[ Voor 7% gewijzigd door Griffx op 22-04-2016 09:42 ]
Bedoel je hier de special gear vendor in de base? die heb ik echt nog nooit iets intressants zien hebben. (alleen maar paars spul, en een HE shotgun en HE handgun).Nedje schreef op vrijdag 22 april 2016 @ 09:36:
Je kunt met Phoenix Points 183 gear kopen, uit mijn hoofd. Dat is vaak niet optimaal maar wellicht al een verbetering. Daarnaast zou je voor relatief weinig ook set pieces kunnen kopen bij de Phoenix vendor. Wellicht helpt dat je vooruit.
Je moet even boven kijken in de Tech wing, daar staat als het goed is ook een ventje.Stefmeister schreef op vrijdag 22 april 2016 @ 09:44:
[...]
Bedoel je hier de special gear vendor in de base? die heb ik echt nog nooit iets intressants zien hebben. (alleen maar paars spul, en een HE shotgun en HE handgun).
Lol ik voel een "doh" moment aankomen als ik die vanavond ga vinden volgens mij. Kan ik in iedergeval mn phoenix credits even laten rollen.Fatal Mind schreef op vrijdag 22 april 2016 @ 09:45:
[...]
Je moet even boven kijken in de Tech wing, daar staat als het goed is ook een ventje.
Uplay: Red--Death
[ Voor 44% gewijzigd door Joenino op 22-04-2016 09:56 ]
Lian Li OI11 - Ryzen 9 5900x - 32GB DDR 4 - RX6800
[ Voor 18% gewijzigd door rsnubje op 22-04-2016 09:54 ]
Uplay: Red--Death
Volgende maand heb je een update met nieuwe contentStefmeister schreef op vrijdag 22 april 2016 @ 09:34:
Sjonge jonge wat is die DZ frustrerend als je gewend bent om te solo'n maar zwaar underpowered met gearscore 151 in die lvl 161+ bracket zit. Heb in 3 uur spelen geen enkele extraction (levend) kunnen doen , praktische even veel XP en geld gegained als verloren (15+ deaths). Als dat nog een paar avonden gebeurd begin ik toch wel aardig klaar te zijn met het spel. Je wordt echt door elke groepje wat je tegen komt nu kansloos neergeschoten. Kansloos omdat de meeste dit ook nog eens doen in je rug (en dit het liefst vlak bij de ingang terwijl je niet eens loot bij je hebt).
Zit nu echt in een deadlock, alle daily hard(s) geven geen schokkende verbetering (max 163 spul) en van de challenge missies die ik de afgelopen week heb gehaald krijg ik z'n algemeenheid enkel performance mods lijkt het wel.
Heb verder echt geen enkel idee wat ik met mn non-dz geld moet doen, en een chronisch gebrek aan DZ-currency en gold-division tech.
Zoals gezegd, inderdaad in de Tech Wing. Trap op, klein stukje rechtdoor, aan de linkerhand. Deze verkoopt redelijke gera. Het is wellicht niet meteen godrolls op alles, maar mogelijk kan het je wel net dat zetje geven wat je nodig hebt om weer wat verder te komen!Stefmeister schreef op vrijdag 22 april 2016 @ 09:44:
[...]
Bedoel je hier de special gear vendor in de base? die heb ik echt nog nooit iets intressants zien hebben. (alleen maar paars spul, en een HE shotgun en HE handgun).
Wat is het voordeel van 3 set? Anders dan leuke stats? Je hebt toch slechts de 2-set bonus dan? Is het in theorie dan niet vele malen aantrekkelijker om meerdere 2 sets te scoren?rsnubje schreef op vrijdag 22 april 2016 @ 09:53:
Afaik blijft die Nomad, maar ik kan er ook naast zitten. Juist omdat deze goede recovery abilities heeft, zal deze vermoedelijk wat moeilijker te krijgen zijn.
Mijn doel op dit moment is 3 Striker delen en 3 Sentry delen. Dit geeft namelijk erg leuke bonussen. Ik zat gisteren al op +402% headshot damage, met 3 Striker en 2 Sentry. Ik mis nog gloves helaas. Is overigens GS 204 voornamelijk. 1 240 item, maar helaas tactician, en die wil ik niet.
[ Voor 40% gewijzigd door Nedje op 22-04-2016 10:14 ]
Verwijderd
Elk wapen heeft ook een minimum lvl.Verwijderd schreef op vrijdag 22 april 2016 @ 10:14:
Als je een tweede player aanmaakt, kan je dan ook gebruik maken van de wapens en spullen in de stash?
Of moet je dan eerst level 30 zijn voordat je alles kan gebruiken?
[ Voor 7% gewijzigd door DeBaroN op 22-04-2016 10:19 ]
normaliter wel; vannacht was het (bij mij) onmogelijk om items tussen karakters te wisselen; kon ze gewoonweg neit in stash plaatsenVerwijderd schreef op vrijdag 22 april 2016 @ 10:14:
Als je een tweede player aanmaakt, kan je dan ook gebruik maken van de wapens en spullen in de stash?
Of moet je dan eerst level 30 zijn voordat je alles kan gebruiken?
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq