Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agoNITE
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 13-09 10:04
Beaudog schreef op vrijdag 22 april 2016 @ 10:30:
Zelf extract ik niet echt veel meer.
Meer om DZ level omhoog te gooien en Phoenix credits te sparen om vervolgens in de
Techwing gear te kopen de loot vind ik in de DZ
Niet echt top meer 163 soms 182 .
Ik extract eigenlijk alleen maar om de items om te zetten in materials :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PirE
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 07-12-2023
himlims_ schreef op vrijdag 22 april 2016 @ 10:23:
[...]

normaliter wel; vannacht was het (bij mij) onmogelijk om items tussen karakters te wisselen; kon ze gewoonweg neit in stash plaatsen :s
Gisterenavond ging het nog wel, heb nog een balanced gs204 fw m1a naar mijn alt verhuisd. Wel een slechte dmg/hs roll, de gs163 op mijn main is beter.

Stash vol maybe? De stash van een lvl <30 heeft vaak minder ruimte (30 ipv 40).

[ Voor 6% gewijzigd door PirE op 22-04-2016 10:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PirE
  • Laatst online: 07-12-2023
agoNITE schreef op vrijdag 22 april 2016 @ 10:32:
[...]

Performance mods grinden. Iedereen haat die dingen maar ik heb ze nodig, heb electronics nodig om zelf mods te craften en om die GS204 items te craften.
Weapon parts heb ik genoeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeBaroN
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 06-09 02:08
Maar er zijn nu weer de Sentry mask en kneepads blueprint te koop bij de special gear vendor?
Dit zal zo blijven en moet je de rest zien te krijgen dmv Incursion / DZ?

edit Refresh is vanavond pas... :z

[ Voor 11% gewijzigd door DeBaroN op 22-04-2016 11:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20:51
agoNITE schreef op vrijdag 22 april 2016 @ 10:32:
[...]

Toch raar als je er over nadenkt, 99% van loot is gerichte deconstruction. Zat gister nog in party waar iemand een 163 sniper als drop kreeg, nu je kan traden vroeg ik of ik die mocht hebben. "nee ik heb materials nodig". Bood zelfs mn performance mod aan, maar daar krijg je niet de materials uit die hij nodig had. Daarbij, wat is het nut verder als je toch niet ziet wat een ander als drop krijgt?

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dreanor
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 12-09 15:20

Dreanor

Joene

SinergyX schreef op vrijdag 22 april 2016 @ 11:45:
[...]

Toch raar als je er over nadenkt, 99% van loot is gerichte deconstruction. Zat gister nog in party waar iemand een 163 sniper als drop kreeg, nu je kan traden vroeg ik of ik die mocht hebben. "nee ik heb materials nodig". Bood zelfs mn performance mod aan, maar daar krijg je niet de materials uit die hij nodig had. Daarbij, wat is het nut verder als je toch niet ziet wat een ander als drop krijgt?
Dat is wel ronduit kinderachtig vind ik! Het is maar 1 HE material dus ik zou echt wel traden als iemand een wapen nodig had die ik zou deconstructen!

Zelf heb ik mijn 182 vector vervangen met een 163 vector drop uit de darkzone. Deze zou ik niet traden want het was voor mij een upgrade.

182 vector: 11,3k dps, 21.5% crit, +46% accuraty (talent), +13% damage binnen 10 meter (talent) en 46%stability (talent).

163 vector: 10,7k dps, 25% crit, +12,5% damage na skill (talent), +12.5% damage binnen 10 meter (talent) en 30% headshot damage!

Wat dat betreft vind ik (in mijn geval) Gear Score nadelig! Mensen hechten er zoveel waarde aan helaas. Zo had ik laatst incursion gedaan met randoms, maar eerste 2 groepen werd ik uit gekickt omdat ik 176GS heb ...

Terwijl ik met gemak mijn GS naar 191 ofzo kan boosten gezien ik wel armor en wapens heb met hogere GS maar die zijn qua stats gewoon ruk (heb voor elke slot wel een set item van 191 of 214 maar die zijn ruk en wil ik eigenlijk deconstructen).

En ik gebruik nog een 139?GS paarse M1A welke meer damage/headshot damage heeft dan een 182 M44 ...

PlayerUnknown's Battleground: TryingDutchman

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Echt sneu dat iemand niet 1 weapon part kan missen om jou een plezier te doen. Ik zou persoonlijk niet meer met deze persoon spelen.

1 rondje DZ en hij heeft z'n weapon part weer, de kans dat het weer een bruikbare sniper is, is veel kleiner!

Ik heb gisteren weer wat in ontvangst mogen nemen van de RNGoden.

Striker/Sentry

Ik heb ook een bruikbare Striker chest maar die zet me op 170K DPS en 90K Health, maar die talent is zoals veel mensen al aangeven waardeloos! Zeker met de huidige lag/stutter schiet je nadat de enemy dood is zo je buff weer kwijt. Daarom nu 2 om 3, crit, armour en headshot damage. In DZ hebben nu zowel NPC's als Rogues weinig kans!

Lost Falcon (hard) blijft toch een uitdaging met randoms, gisteren 2x tot wave 15 gekomen voordat we hem de 3e keer eindelijk haalde. Merk toch dat je soms als team wat te overmoedigd gaat spelen, dan gaat het fout. Als dan ook niet iedereen z'n skills regelmatig gebruikt dan loop je cruciale buffs mis.

Mevrouw Barret dropte trouwens gisteren spontaan striker gloves voor me, helaas niet bruikbaar :( maar was wel verbaasd! De kansen zijn niet zo laag als ik ze had ingeschat!

Nog een vraagje: ik heb op Reddit zitten lezen maar de meningen zijn verdeeld. Wat is beter Armour of Damage against elites voor zowel PvE als PvP. Ik kan op m'n chest (als de RNGoden het toelaten) die stat rerollen, momenteel met deze set 50% damage mitigation, rol ik er 500 armour bij, dan gaat dit richting de 60%. Zal ik dit meer merken dan de 11% protection against elites die er nu op zit?

[ Voor 74% gewijzigd door bbblije op 22-04-2016 12:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jantje 2
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 11-09 19:21
Krijg je nu voor weekly incursion weer de drops of niet, ik heb geen flauw idee waar de patch notes ed. meer te vinden zijn. Dindsdag geen updates meer alleen maar hotfixes atm lijkt het.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DeBaroN
Ik zou graag de incursion op hard ook is willen halen. Kan ik je adden als "vriend" ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
jantje 2 schreef op vrijdag 22 april 2016 @ 12:28:
Krijg je nu voor weekly incursion weer de drops of niet, ik heb geen flauw idee waar de patch notes ed. meer te vinden zijn. Dindsdag geen updates meer alleen maar hotfixes atm lijkt het.
je krijgt 1x per week de 'weekly' reward voor de incursion (hard/challange)

dan hopen dat je een nuttig item hebt; anders weer week wachten, en dan kun je in 9 weken je setje compleet maken :+ ... maar dan is wel weer de volgende update :+

⭐Game Profiles: 🕹️Steam - 🎮PSN - 🇪🇦 GoT_Hollandhards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rsnubje
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 15-09 09:12

rsnubje

Testlabcoördinator

BDO: SweatyRs

Mijn eerste HE FW M1A. Hij kan wellicht nog wat beter, maar aangezien hij zoveel sneller schiet dan een M44, wel de moeite waard om te gebruiken.

Afbeeldingslocatie: http://puu.sh/oqUfc/fc1d15ef02.jpg

Dit was met mn M44:
Afbeeldingslocatie: http://puu.sh/okYmm/2ae0b223e9.jpg

Ik speel trouwens op PC. Mocht je me willen toevoegen om eens wat incursion te doen oid, mn uplay = megadamage.

Uplay: Red--Death

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SinergyX
bbblije schreef op vrijdag 22 april 2016 @ 12:23:
[...]

Echt sneu dat iemand niet 1 weapon part kan missen om jou een plezier te doen. Ik zou persoonlijk niet meer met deze persoon spelen.

1 rondje DZ en hij heeft z'n weapon part weer, de kans dat het weer een bruikbare sniper is, is veel kleiner!

Ik heb gisteren weer wat in ontvangst mogen nemen van de RNGoden.

[afbeelding]

Ik heb ook een bruikbare Striker chest maar die zet me op 170K DPS en 90K Health, maar die talent is zoals veel mensen al aangeven waardeloos! Zeker met de huidige lag/stutter schiet je nadat de enemy dood is zo je buff weer kwijt. Daarom nu 2 om 3, crit, armour en headshot damage. In DZ hebben nu zowel NPC's als Rogues weinig kans!

Lost Falcon (hard) blijft toch een uitdaging met randoms, gisteren 2x tot wave 15 gekomen voordat we hem de 3e keer eindelijk haalde. Merk toch dat je soms als team wat te overmoedigd gaat spelen, dan gaat het fout. Als dan ook niet iedereen z'n skills regelmatig gebruikt dan loop je cruciale buffs mis.

Mevrouw Barret dropte trouwens gisteren spontaan striker gloves voor me, helaas niet bruikbaar :( maar was wel verbaasd! De kansen zijn niet zo laag als ik ze had ingeschat!

Nog een vraagje: ik heb op Reddit zitten lezen maar de meningen zijn verdeeld. Wat is beter Armour of Damage against elites voor zowel PvE als PvP. Ik kan op m'n chest (als de RNGoden het toelaten) die stat rerollen, momenteel met deze set 50% damage mitigation, rol ik er 500 armour bij, dan gaat dit richting de 60%. Zal ik dit meer merken dan de 11% protection against elites die er nu op zit?
Ik was zo dom geweest om die blueprint te kopen, maar dat bleek een bolt-action te zijn die echt slecht presteert. Dus beetje elke sniper die ik nu zou krijgen (die dropt natuurlijk nooit), zou al beter zijn dan wat ik nu heb.

Over je armor, zolang de mechanics niet bekend zijn kan je er weinig over zeggen. Zelfs bij de logica van RPG regels, bijna elke MMO heeft z'n eigen methode.

De volgorde van bereken bepaald welke van de 2 beter is, van 100 -> 50 -> (11%) -> ~45 of van 100 -> 40 is vrij logisch, maar 100 -> 50 -> (11% van 100) -> 39 is dus de 11% nog beter. Dan is nog de kans dat het een 1.<cijfer> berekening is, waar hoe hoger je armor het dus steeds minder effectief wordt en die 11% opeens wel beter kan zijn, of kan juist opeens stamina de betere optie zijn.

Andere kant, gezien behoorlijk wat mobs kunnen one-shotten op reguliere setjes (zeg 30-40% armor), denk ik niet dat jij zoveel gaat merken van die extra armor.

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeBaroN
himlims_ schreef op vrijdag 22 april 2016 @ 12:45:
[...]

je krijgt 1x per week de 'weekly' reward voor de incursion (hard/challange)

dan hopen dat je een nuttig item hebt; anders weer week wachten, en dan kun je in 9 weken je setje compleet maken :+ ... maar dan is wel weer de volgende update :+
Idd, dat is toch ruk! Gewoon alle blueprints te koop!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rsnubje

rsnubje

Testlabcoördinator

Armor icm meer stamina helpt volgens mij wel aardig. Ik merkte wel verschil tussen 50% en 65% mitigation met extra stamina. 65% krijgen is niet moeilijk overigens. Als je dat hebt, heb je nog wel ruimte over om andere dingen te doen. Maar eigenlijk moet je gewoon een lucky roll hebben waardoor je geen reroll hoeft op te offeren om armor op je gear te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekkerboeie86
  • Registratie: Januari 2013
  • Nu online
Gisteren lvl 30 geworden!! Alle encounters gedaan en de hele zooi geupgrade :)

Ook mijn eerste high end gecraft. Een Damascus. Geen idee of ik hem veel zal gebruiken, maar had daar gewoon ff zin in.

Nu zoekende hoe nu verder. Wil graag een missie op challenging doen. En Falcon Lost heb ik nog open staan. Hiervoor ben ik waarschijnlijk veel te zwak. Gearscore is nu 120 ofzo. maar weet ook niet heel goed waar ik het best op kan letten. Van sommige items duiken de gearscore naar beneden, maar geeft dps een flinke boost enz. Best ingewikkeld..

Ook nog is goed naar de abilities en talent kijken. Ik weet niet precies wat ik aan het doen ben.

Het liefst blijf ik wat meer op afstand met een marksman of sniper. Daarnaast een sub machine gun voor het snelle werk. De groep healen en reviven doe ik ook graag!

De hoeveelheid loot die valt is echt niet normaal. Maar kan maar moeilijk oordelen hoe "goed" een item is. Letten op gearscore? Of toch de andere stats?

iemand een tip hoe ik mijn character het best kan uitbouwen zodat ik klaar ben voor de grotere uitdaging?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NiQo
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 01-09 09:27
bbblije schreef op vrijdag 22 april 2016 @ 12:23:
[...]

momenteel met deze set 50% damage mitigation, rol ik er 500 armour bij, dan gaat dit richting de 60%. Zal ik dit meer merken dan de 11% protection against elites die er nu op zit?
Met alles onder de 65% doe je jezelf echt tekort. In pve(denk aan shotgunners) maar vooral in pvp.
Tegen iemand met 65% icm een reckless vest ga je het heel lastig krijgen met 50% armor ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BzR
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 15-09 09:01

BzR

Lekkerboeie86 schreef op vrijdag 22 april 2016 @ 13:29:

Ook mijn eerste high end gecraft. Een Damascus. Geen idee of ik hem veel zal gebruiken, maar had daar gewoon ff zin in.

Nu zoekende hoe nu verder. Wil graag een missie op challenging doen. En Falcon Lost heb ik nog open staan. Hiervoor ben ik waarschijnlijk veel te zwak. Gearscore is nu 120 ofzo. maar weet ook niet heel goed waar ik het best op kan letten. Van sommige items duiken de gearscore naar beneden, maar geeft dps een flinke boost enz. Best ingewikkeld..

Ook nog is goed naar de abilities en talent kijken. Ik weet niet precies wat ik aan het doen ben.

Het liefst blijf ik wat meer op afstand met een marksman of sniper. Daarnaast een sub machine gun voor het snelle werk. De groep healen en reviven doe ik ook graag!

De hoeveelheid loot die valt is echt niet normaal. Maar kan maar moeilijk oordelen hoe "goed" een item is. Letten op gearscore? Of toch de andere stats?

iemand een tip hoe ik mijn character het best kan uitbouwen zodat ik klaar ben voor de grotere uitdaging?
Dat is natuurlijk sterk afhankelijk van je speelstijl, als jij bijvoorbeeld graag als sniper speelt moet je daar ook je gear op afstemmen(RNG) of uitzoeken. SMG bonussen zullen dan ruimte moeten maken voor headshot bonussen en talents, zo bouw je dat uit en moet je proberen hier een balans in te vinden, want weer alles inzetten op sniper talents en bonussen is ook weer niet oke...

[ Voor 4% gewijzigd door BzR op 22-04-2016 13:39 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nedje
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 30-08 13:15
Lekkerboeie86 schreef op vrijdag 22 april 2016 @ 13:29:

Ook mijn eerste high end gecraft. Een Damascus. Geen idee of ik hem veel zal gebruiken, maar had daar gewoon ff zin in....
Stap 1; Hard mode missies doen, doen en doen. Met name General assembly geeft je sowieso twee HE items. Het is dan wel even bidden naar de hogere machten dat je daadwerkelijk een stukje gear krijgt en geen mod.

Probeer je Firearms/Stamina en Electronics wat omhoog te krijgen met nieuwe drops/mods.

Volgens mij is een aardige richtlijn wel:
60-80k DPS
60-80k Stamina
20-25k electronics. In het begin zal het even proberen zijn hoe hier te komen, maar met wat geduld lukt het zeker.

Op den duur zal je merken dat je hard missies eenvoudiger kunt doen. Dan wordt challenging de volgende uitdaging. Je kunt op dat moment ook Falcon Lost op Hard wel proberen met een goede groep; je hebt dan ongeveer wel tussen de 160-180 gearscore vermoed ik.

Falcon lost is zelfs met minder goede gear redelijk te doen. Mits je met 4 man correct de strategie toepast.

Wat betreft je speelstijl; mogelijk heb je aan deze guide iets (Ik weet niet hoe accuraat de inhoud is, helaas):
https://www.reddit.com/r/...porthealer_build/.compact

PSN: Nedjee, XBL Gamertag: NedjeNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekkerboeie86
  • Nu online
Die link van reddit is wel erg Nice. Bedankt voor de tips! Heb nu wat te doen van het weekend _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeBaroN
Zijn er nog mensen die de Incursion op hard willen doen vanavond?
(PS4) rond 19:00 uur?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Zidanexo
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 15-09 12:40
Heel vreemd hoe RNG is, ben je uren bezig geweest in het level 32 DZ gebied geweest, zo vaak de bazen daar gedaan en totaal geen set item gezien en het volgende moment kill je random bij een extraction point een 31 baas en die dropt dan een 214 set item (Nomad). *O*

Heb nu 3 volledige set items (Nomad, Sentry en striker)

Sentry Setup (4x Sentry + 2 x Striker)

62% armor / 50% crit / 111% crit damage / 86% headshot dmg

Afbeeldingslocatie: http://imgur.com/Zws3OnJ.jpg

Striker Setup (4x Striker + 2 x Sentry)

65% armor / 55% crit / 161% crit dmg / 86% headshot dmg

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/kDSSsKO.jpg]

Nomad Setup (tank) (work in progress)

65% armor / 44% crit / 89% crit dmg / 21% headshot dmg

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/YnfjtYH.jpg

Ben nog druk bezig met de tank build, kost behoorlijk wat tijd aan research en geld om te rerollen. Iemand een idee of er stats zijn op gear die je threat verhogen?

[ Voor 6% gewijzigd door Zidanexo op 22-04-2016 14:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rsnubje

rsnubje

Testlabcoördinator

Wellicht is het ook leuk om een lijstje met aan te raden wapens te maken en evt in de TS te zetten?

bijv:

SMG:
Vector 45 ACP
AUG A3 Para XS
MP7

Marksman rifle:
Custom M44
First Wave M1A
SOCOM mK20 SSR?
Scar-H

Assault Rifle:
Black Market AK-74

LMG:
M249 Para

Pistol:
M1911
M45A1

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Laat ook maar, dit is niet meer de plaats om daar over te discussiëren. :)

[ Voor 96% gewijzigd door Verwijderd op 22-04-2016 15:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rsnubje

rsnubje

Testlabcoördinator

Hier een lijst waar je alle gear set items kunt halen.
Uiteraard is het GS lvl afhankelijk van de moeilijkheidsgraad.

https://www.reddit.com/r/...ain_gear_sets_11_edition/

Zelf heb ik er geen moeite mee dat het wat langer duurt om goede gear te krijgen(zonder glitches etc). Daardoor heb ik een langere en leukere game ervaring.

[ Voor 27% gewijzigd door rsnubje op 22-04-2016 14:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

https://www.reddit.com/r/...d_channer_breaks_it_down/

Ook drop info, sommige dingen verschillen met andere loot table dus beter even in de gaten houden de komende tijd.

Dat mensen glitchen enzo kan me echt totaal niet boeien. xD

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 22-04-2016 14:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 12-09 12:54

SouLLeSSportal

Teamplay is everything.

rsnubje schreef op vrijdag 22 april 2016 @ 13:46:
Wellicht is het ook leuk om een lijstje met aan te raden wapens te maken en evt in de TS te zetten?

bijv:

SMG:
Vector 45 ACP
AUG A3 Para XS
MP7

Marksman rifle:
Custom M44
First Wave M1A
SOCOM mK20 SSR?
Scar-H

Assault Rifle:
Black Market AK-74

LMG:
M249 Para
blackmarket rpk?

Pistol:
M1911
M45A1
sawed off shotty
kleine toevoeging, lmg weet ik niet of die veel beter/slechter is dan de m249. HE sawed off is wel heel fijne om mee te nemen, vooral met one is none, kan je soms vies veel damage in heel korte tijd doen.

[ Voor 10% gewijzigd door SouLLeSSportal op 22-04-2016 14:45 ]

gamepc Nick: ACEpr0faker Steam: pr0faker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rsnubje

rsnubje

Testlabcoördinator

Die had ik ook in mijn hoofd, maar weet ik inderdaad ook niet zeker. Van de M249 weet ik het zeker.
Nu ik erover nadenk, is de M60 ook wel ok.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Supremedch
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 22-11-2022

Supremedch

PSN: supremedch

baronruud schreef op vrijdag 22 april 2016 @ 13:41:
Zijn er nog mensen die de Incursion op hard willen doen vanavond?
(PS4) rond 19:00 uur?
Zal jouw vanaaf ff toevoegen. Ik moet de Incursion nl ook nog doen.;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal

SouLLeSSportal

Teamplay is everything.

rsnubje schreef op vrijdag 22 april 2016 @ 14:53:
Die had ik ook in mijn hoofd, maar weet ik inderdaad ook niet zeker. Van de M249 weet ik het zeker.
Nu ik erover nadenk, is de M60 ook wel ok.
Ik heb nog een purple ervan RPK74 die best wel lekker accuraat schiet en goed op target te houden is zonder eigenlijk veel te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rsnubje

rsnubje

Testlabcoördinator

Het kan zijn dat ik geen goede heb, maar ik gebruik mijn LMG eigenlijk nooit, omdat ie te weinig DPS doet en voor mij weinig voordeel biedt tov bijvoorbeeld mijn vector of MP7.

@gasten die spelen op PS4. Ik ben denk ik nog niet ready voor Incursions op PS4 :P Alles purple atm.
PC ben ik echt veel verder mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
SouLLeSSportal schreef op vrijdag 22 april 2016 @ 15:06:
[...]

Ik heb nog een purple ervan die best wel lekker accuraat schiet en goed op target te houden is zonder eigenlijk veel te doen.
De M60 heeft in de basis iets langer nodig om die hitbox te verkleinen, maar heeft minder sway. De M246 is vrij snel on target, maar blijft enorme sway hebben (zonder mods getest).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richie B
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 25-04 13:12
Hey mede agents ;)

was al een tijdje lvl 30 maar was nog nooit de Darkzone in geweest...tot gisteravond effe voor de gein.
wat is in godsnaam de bedoeling daar? Bedoel er lopen idd alleen maar elites rond, maar droppen best matige items die het niet waard zijn om op te laten halen door de chopper.. dit is waarschijnlijk ook omdat ik in DZ01 aan het rondlopen was...? En op de map zie ik dus 6 zones, paarse Check points, oranje Extraction area's en ook zogenaamde Landmarks... wat houden landmarks in, en zijn er ook bepaalde punten ala encounters om hele zware bazen te verslaan ?
Let wel, ik ben een Darkzone leek...maar Darkzone (buiten de raid om) is uiteindelijk THE place to grind voor beste loot? Speel nu bv alleen maar de story missies op hard en challange mode.

GC 171.. 149511dps, 40k health, 19k skill

[ Voor 10% gewijzigd door Richie B op 22-04-2016 16:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4th
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 02-08 10:49

4th

Bontes schreef op vrijdag 22 april 2016 @ 16:23:
Hey mede agents ;)

was al een tijdje lvl 30 maar was nog nooit de Darkzone in geweest...tot gisteravond effe voor de gein.
wat is in godsnaam de bedoeling daar? Bedoel er lopen idd alleen maar elites rond, maar droppen best matige items die het niet waard zijn om op te laten halen door de chopper.. dit is waarschijnlijk ook omdat ik in DZ01 aan het rondlopen was...? En op de map zie ik dus 6 zones, paarse Check points, oranje Extraction area's en ook zogenaamde Landmarks... wat houden landmarks in, en zijn er ook bepaalde punten ala encounters om hele zware bazen te verslaan ?
Let wel, ik ben een Darkzone leek...maar Darkzone (buiten de raid om) is uiteindelijk THE place to grind voor beste loot? Speel nu bv alleen maar de story missies op hard en challange mode.

Je kan er nu redelijk makkelijk HE items vandaan halen nu elke named deze dropped en er 2 in elke DZ chest zitten maar als je zelf al via Hard en Challenging missies hebt zal er maar sporadisch een upgrade bij zitten. Verder is er een kleine kans dat je op bepaalde plekken set items kan vinden van oa GS191. Zou persoonlijk ergens tussen de 70-80k health adviseren overigens.

Blij met weinig maar weinig blij | D3 <SG>Fourthaarts | Uplay x4thx | BDO family Aarts |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richie B
@4th, thanks voor je reactie.. ga vanavond weer knallen, en kwa health heb je gelijk in maar ben nog steeds aan het bouwen van m'n char. Kan mijn GS behoorlijk opkrikken alleen gaat dat dan ten koste van mijn dps, draag bv. 131 rugzak, masker en gloves terwijl ik voor elk van de 3 ook gewoon een HE (geel) versie heb van 163 geloof ik. Zelfde geld voor mods overigens, ondanks gele items gebruik ik hier en daar ook gewoon nog paars voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4th
  • Laatst online: 02-08 10:49

4th

Weet niet of deze link al is gepost maar kan een leuke zijn voor de casual spelers:

https://www.reddit.com/r/...5er_got_200kdps_92k_life/

Blij met weinig maar weinig blij | D3 <SG>Fourthaarts | Uplay x4thx | BDO family Aarts |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ResuCigam
  • Laatst online: 20:11

ResuCigam

BOFH

4th schreef op vrijdag 22 april 2016 @ 17:37:
Weet niet of deze link al is gepost maar kan een leuke zijn voor de casual spelers:

Handig, zeker voor iemand als ik met een GS van *kuch* 59 *kuch* 8)

We do what we must because we can.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rsnubje

rsnubje

Testlabcoördinator

Bontes schreef op vrijdag 22 april 2016 @ 16:23:
Hey mede agents ;)

Bij de landmarks lopen groepen Elites met altijd 1 named erbij. Die dropt dus vaak de betere loot. Als de landmark paars is, betekend dat meestal dat ie nog niet gekilled is. Grijs dus wel. Ook kun je safehouses vinden in de DZ waar je kunt restocken en hogere blueprints kunt kopen van het e.a.
4th schreef op vrijdag 22 april 2016 @ 17:37:

Als ik het zo goed lees, zie ik dat ie alles op firearms en stamina gooit en dus totaal geen armor heeft. Eigenlijk is armor 1 van de meest belangrijke dingen. HEt is een goed begin, maar verkijk je vooral niet op DPS, maar pas je wapens gewoon aan met mods op de firing range en kijk met welke mods je de beste hits haalt. Ik heb zelf ook maar tussen 170k-180k DPS, maar door de mods die op mijn wapens zitten, kan ik net zo hard hitten als iemand met een 250K+ DPS wapen.

[ Voor 23% gewijzigd door rsnubje op 22-04-2016 18:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Astratuner
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 15-09 18:56
Iemand nog tips om andere spelers te vinden van nl/be?

DIe Falcon Lost faals wil ik nu toch achterwege laten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
rsnubje schreef op vrijdag 22 april 2016 @ 18:09:
Als ik het zo goed lees, zie ik dat ie alles op firearms en stamina gooit en dus totaal geen armor heeft. Eigenlijk is armor 1 van de meest belangrijke dingen. HEt is een goed begin, maar verkijk je vooral niet op DPS, maar pas je wapens gewoon aan met mods op de firing range en kijk met welke mods je de beste hits haalt. Ik heb zelf ook maar tussen 170k-180k DPS, maar door de mods die op mijn wapens zitten, kan ik net zo hard hitten als iemand met een 250K+ DPS wapen.
Snap uberhaubt niet waarom mensen nog kijken naar DPS, de berekening negeert de helft van de stats, neemt niet eens je skills mee... maarja, je moet ergens een e-peen stat vandaan halen :P

En als casual heb je al snel meer aan de 45% armor increase bij cover dan aan hogere armor roll, die geeft je netto al bijna 20% armor (163 zit rond de 39% base), zeker als je toch hoofdzakelijk pve speelt.

[ Voor 11% gewijzigd door SinergyX op 22-04-2016 21:57 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rsnubje

rsnubje

Testlabcoördinator

Mijn nieuwe aanwinst van een uurtje DZ :) De AUG A3! Best een leuke backup voor de vector.

Afbeeldingslocatie: http://puu.sh/os4Jo/4d1e703f88.jpg
Afbeeldingslocatie: http://puu.sh/os4IA/9d41efa077.jpg

[ Voor 13% gewijzigd door rsnubje op 22-04-2016 23:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal

SouLLeSSportal

Teamplay is everything.

leuke ontdekking met de liberator, als je die gewoon ongecontroleerd laat schieten zonder recoil te stoppen komt die op gegeven moment op super accuraat plafond uit, in ieder geval met mijn mag mod die mijn 58 rounds geeft. Als je op paar meter afstand op een boss ofzo richt op zijn klokkenspel en dan de wapen het werk laat doen moet je zo ongeveer op de helft van je clip op het hoofd die sweet spot raken en hoef je die idioot hoge recoil niet zelf te counteren :)
Beperkte mogelijkheid om te gebruiken ivm alleen op erg korte afstand en tijd die het kost maar als je bv een lmg juggernaut van achter beschiet kan het wel heel goed werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sosua
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 15-09 10:36
Woensdag begonnen. Lvl14 nu. Mochten er mensen zijn die mee willen levelen: psn: NL-SosuA-

[ Voor 3% gewijzigd door Sosua op 22-04-2016 23:44 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• iew
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 14-09 15:19

iew

What the...?!

Zo vandaag m'n 2e lvl 30 ! en nr 3 is al weer lvl 18 kan ik alvast dubbele PC scoren met de daily's.
Wat HE gold spulletjes van m'n eerste lvl 30 in m'n stash bewaard zodat m'n 2e lvl 30 nu nog met 2 paarse gear loopt en de rest HE gold, m'n wapens allebei ook al HE gold. (aug en shotty)

GS van 107 iets meer dan 80.000 health en 77.000 nogwat DPS, damage mitigation op 37,5%
Loop de daily's op hard in ieder geval makkelijk door ;)
M'n eerste lvl 30 zit op 172 GS.

Kom eigenlijk nog niet in de DZ (paar keer heel even geweest) maar doe het lekker rustig an eheheh :*)
Lekker onderuit met XboX controller op PC.

Nou de devs nog ff een schop onder hun achterste en de game ff verder vrij maken van bugs/exploits etc.
Prima naar m'n zin, heb er nu 310 uur in zitten.
Speel meestal alleen met m'n broertje samen (later wel eens kijken voor wat serieuze teams)
En dat voor 2 old gaming farts... 47 en 44 jaar jong lol.

To do or not to do...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rpower18
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 11-09 10:01

Rpower18

PSN: Rpower18

Gisteren kwam ik na een lange dag werken dan eindelijk thuis, snel mijn eten naar binnen werken om vervolgens meteen de ps4 aan te slingeren. Zoals ik eigenlijk al weken doe.
En toen kwam het.. Het besef, de realisatie.. Eigenlijk bijna niemand meer in mijn lijst die nog division aan het spelen was. Iedereen was alweer iets anders aan het doen, er waren zelfs mensen Netflix aan het kijken etc.
Dus toen heb ik de ps4 maar weer uitgezet en heb ik een avondje op de bank doorgebracht. De hype is voorbij, de verschillen te groot, de gear ge-exploit, de bugs in overvloed.
Ik hoop niet dat dit het begin van het einde is. Ik vind de game nog steeds geweldig, maar ik werd vanochtend gewoon met een naar gevoel wakker en wilde dit graag met jullie delen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ambi
  • Laatst online: 05-05 08:14

ambi

IGN: EvulKlowne

Als je je verveelt, begin een alt te levellen. Mijn alt is momenteel lvl 29/30 en het is leuker dan ik verwachtte. Ik gebruik ook een heel andere build dan op mijn main.

Ik heb momenteel 300 uren in dit spel steken en van al die cheaters en hackers en exploiters waar zo over geklaagd wordt, heb ik nog maar bitter weinig last gehad.

Soms wordt ik inderdaad zwaar geowned in DZ, maar is dat dan door exploiters/hackers? Geen idee en het boeit me in het geheel niet, want het weegt niet op tegen de vele goede momenten.

Ik vraag me soms af of ze misschien al die exploiters stiekem samen in een aparte server hebben geduwd en nu lopen ze te klagen over hun eigen soortgenoten _O-

Steam/uPlay: EvulKlowne

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjoepap
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 28-04-2022
Sosua schreef op vrijdag 22 april 2016 @ 23:44:
Woensdag begonnen. Lvl14 nu. Mochten er mensen zijn die mee willen levelen: psn: NL-SosuA-
check discord en meld je aan voor de spelerslijst

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jirnsum
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 15-09 13:37
ambi schreef op zaterdag 23 april 2016 @ 09:48:
Ik vraag me soms af of ze misschien al die exploiters stiekem samen in een aparte server hebben geduwd en nu lopen ze te klagen over hun eigen soortgenoten _O-
Dat zou in ieder geval een prima oplossing zijn ;)

Gisteravond nog een mooi uurtje doorgebracht met een een random in de DZ. Dat eindige helaas met een rogue die vanaf een paar honderd meter one shot kills met een Ak 47 begon uit te delen en daar blijkbaar zoveel voldoening uithaalde dat ie dat bleef doen na elke revive. Na 5 keer had ik daar wel genoeg van

Steam profiel UPlay JirnsumNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• x3rius
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 14-09 09:18
Zijn de BoO GS204 wapens het waard deze week om te kopen? Ook de DZ 204 blueprints lijken me niet echt top...

En klopt het dat een primary weapon je secondary weapon dps kan verhogen door de talents die er op zitten? Heb een smg die mn vector dps met 20k verhoogt, maar dan kan ik mijn sniper niet meenemen..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• -MD-
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 30-08 22:16
Af en toe wel grappig al die random groups. Wat ik doe is een missie starten en dan de group privacy op open zetten. Andere spelers joinen vanzelf en diegene die niets presteren kick je er weer uit (als je het al in de gaten hebt want je walst door de missies heen).

Gisteren daardoor toch wel weer een hilarisch moment gehad. Zit je met een paar gasten te kletsen komt er een nieuwkomer waarvan zijn mic continu open staat. Eerst allemaal kreunende geluiden. We hadden echt zoiets van wtf, gaat die kerel dood ofzo. Zo klonk het en eentje begon zich al af te vragen hoe je er achter zou kunnen komen waar die kerel zou wonen. Vervolgens een plons, ja toen kon je me opvegen. Vervolgens kwamen de duidelijke geluiden van het doorspoelen, het poetsen van het toilet en het aftikken van de borstel.

Glad vergeten dat we net weer een nieuwe wave tegenkwamen en allen down... :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bozznl
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 14-09 18:58

Bozznl

GT: The Bozzz88

x3rius schreef op zaterdag 23 april 2016 @ 12:03:
Zijn de BoO GS204 wapens het waard deze week om te kopen? Ook de DZ 204 blueprints lijken me niet echt top...

En klopt het dat een primary weapon je secondary weapon dps kan verhogen door de talents die er op zitten? Heb een smg die mn vector dps met 20k verhoogt, maar dan kan ik mijn sniper niet meenemen..
Ik heb net die AUG van de boo vendor gekocht. Leuk ding... was in tegenstelling tot de rest geen full time SMG gebruiker dit is een leuke aanvulling. Die M1A talent zijn wat minder handig voor mijn build.. mijn level 163 m1a past net iets meer bij me.

GT: The Bozzz88

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Heb in de DZ een level 32 extended magazine gekocht, maar ik krijg het niet voor elkaar om daar betere stats op te rollen dan op mijn level 31 van de BOO vendor.

BOO vendor (L31): magazine size ~97-102%, en dan nog een random stat.
DZ vendor (L32): magazine size ~87-92%, en dan nog een random stat.

Heb er een aantal gerolld, maar ik vermoed dat die L32 stiekum gewoon de L30 is. Bij de 31 heb ik 'm nog nooit op 87% gezien, iemand hier andere ervaringen?

Heb ook de Aug gekocht van de BOO vendor, heb alle talents ook. Fijn wapen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rsnubje

rsnubje

Testlabcoördinator

Ik heb de GS204 AUG ook aangeschaft, leuk ding :)
Gisteravond ook een paar uur rond gelopen in de DZ. Wel wat rogues tegen gekomen, maar die waren relatief eenvoudig te killen. Ik was met een groepje van 3. We kwamen de eerste keer een groepje van 4 tegen. Toen ik 1 van hun kilde, zijn ze vervolgens de metro in gerend en daar in een hoekje zitten campen.
2 shock grenades later waren ze dood :P

Toen ik later weer ging was er een groepje van 4, maar die waren wel wat beter. Ben daardoor helaas wel net wat te vaak gekilled. Toen er nog 2-3 over waren zijn we ze gaan achtervolgen. Helaas door een slechte timing van sig ability ging ik toen weer dood. Bij terugkomst was de andere al gekilled en kon ik achter de andere aan. Die had helaas nog wel survival link. Ik had hem uiteindelijk bijna dood en hij mij ook, toen er net vanuit een andere straat versterking kwam en hem alsnog dood maakten :)

Eigenlijk best een leuk avontuur dus. Gelukkig geen gekke dingen, behalve in het eerste kwartier toen ik met 1 vriend supply drops ging halen. Hij had net geloot en werd toen gekilled door een andere speler. Hij wilde toen aan mij beginnen, maar blijkbaar was hij zoveel zwakker dan mij, dat hij binnen een halve mag al down was(dus niet dood). Vervolgens wilde ik het dus afmaken, maar nog voor dat dat kon, teleporteerde hij weg...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
  • Laatst online: 10-09 11:14
De dailys zijn telkens de zelfde missies ?

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deem
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 05-09 11:13

Deem

Ontcijfer mij!

Mars18 schreef op zaterdag 23 april 2016 @ 14:21:
De dailys zijn telkens de zelfde missies ?
Ja, gaan we nu weer peniscredits krijgen...?

"May our framerates be high and our temperatures low."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonix
  • Laatst online: 07:20
Ik snap er niets meer van, heel dat samenstellen van je gear en uitpluizen hoe en welke gear items goed voor je zijn. Ik wil gewoon sterk genoeg zijn om vijanden in DZ en challenging levels neer te knallen en voldoende health hebben om niet na één schot dood te gaan. Maar ik krijg het niet voor elkaar, want als ik één item pak dat goed is voor mijn DPS is het weer slecht voor mijn stamina.

Afbeeldingslocatie: http://static.tweakers.net/ext/f/7vm6nhrXTrvfX6DL5ck8uP2R/medium.jpg

Wie heeft er tips??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tiberya
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 03-09 17:30
Yonix schreef op zaterdag 23 april 2016 @ 15:23:
Ik snap er niets meer van, heel dat samenstellen van je gear en uitpluizen hoe en welke gear items goed voor je zijn. Ik wil gewoon sterk genoeg zijn om vijanden in DZ en challenging levels neer te knallen en voldoende health hebben om niet na één schot dood te gaan. Maar ik krijg het niet voor elkaar, want als ik één item pak dat goed is voor mijn DPS is het weer slecht voor mijn stamina.

[afbeelding]

Wie heeft er tips??
wat ik heb gedaan is alle electronics droppen en voor een puur stamina/firearms build gaan.
ik zit zelf op 172k DPS en 102k Health.
In de DZ gaat alles lekker snel neer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal

SouLLeSSportal

Teamplay is everything.

Tiberya schreef op zaterdag 23 april 2016 @ 15:33:
[...]

wat ik heb gedaan is alle electronics droppen en voor een puur stamina/firearms build gaan.
ik zit zelf op 172k DPS en 102k Health.
In de DZ gaat alles lekker snel neer
Das meer omdat in vrijwel elke instance een fucking hacker bezig is, deze keer Nooea die teleportend, insta killend met ene auto shotgun met instant bullets iedereen zat neer te raggen. Uiteraard net wanneer ik een HE m1a had gedropped gekregen van een boss. :F Dit spel is gewoon niet goed opgezet in pve en zo brak qua anti hacking dat het echt te erg voor woorden is. Zelfs dayz is nog beter op dit gebied.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Richie B
@rsnubje, thanks heldere info betreft DZ...snap et helemaal nu;) Vannacht bijna me controller door de buis gegooid, DZ is genadeloos en tegek/spannend tegelijk:)
Ik had 3 named bosses solo neergehaald en had buiten de 3 HE items nog een paar interessante dingen geloot...ik opzoek naar een chopper...kom ik daar aan, zit ik meteen in een vuurgevecht tussen echte spelers en AI's....raak ik gvd door weinig zicht (smoke nade) 1 van die team leden perongeluk:( ik werd helemaal verrot geschoten hahaha pikken ze ook nog is mijn zuurverdiende loot! Respawn point was 1.4km ofzo, denk pak die gast terug die mijn spullen heeft...tevergeefs, moest me namelijk eerst door een horde elites heen werken gelijk na respawn.
Erg vet in ieder geval, maar tis oppassen daar!

Ps. Loot was ik helaas kwijt, zat wel een HE wapen tussen gvd hehe

[ Voor 4% gewijzigd door Richie B op 23-04-2016 16:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TgR_KILLER
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 10-09 22:38

[afbeelding]

Wie heeft er tips??
Heb je al level 182 he gear? Je stamina is nu echt veel te laag imho. Gewoon betere gear vinden dan komt het vanzelf.. voor phoenix credits kan je best veel krijgen.

AMD Ryzen 5 2600, 8 GB RAM, GigaByte GTX1050Ti 4G, MSI B450M, 970 EVO 500GB+160 GB, CM 550watt, AOC 24”
Lenovo IdeaPad Pro 5 14APH8, AMD Ryzen 7 7840HS, 32GB RAM, 1TB SSD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[afbeelding]

Wie heeft er tips??
Zo veel firearms en zo lage dps, volgens mij heb je veel meer crit dmg en crit nodig etc.
Firearms zou ik vervangen met stamina voor groot deel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonix
TgR_KILLER schreef op zaterdag 23 april 2016 @ 16:35:
[...]

Heb je al level 182 he gear? Je stamina is nu echt veel te laag imho. Gewoon betere gear vinden dan komt het vanzelf.. voor phoenix credits kan je best veel krijgen.
De enige items die geen GS hebben van 182 zijn bij mij de Damascus (pistol), body armor en mask. Die hebben elk 163. Maar nu heb ik dus met mijn skills lopen klooien en nu is mijn DPS niet hoger dan 144k. :s

Het is voor mij gewoon niet duidelijk genoeg hoe het een het ander beïnvloed.
Verwijderd schreef op zaterdag 23 april 2016 @ 17:01:
[...]

Zo veel firearms en zo lage dps, volgens mij heb je veel meer crit dmg en crit nodig etc.
Hoe kan ik daar voor zorgen?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

Yonix schreef op zaterdag 23 april 2016 @ 17:52:
[...]

De enige items die geen GS hebben van 182 zijn bij mij de Damascus (pistol), body armor en mask. Die hebben elk 163. Maar nu heb ik dus met mijn skills lopen klooien en nu is mijn DPS niet hoger dan 144k. :s

Het is voor mij gewoon niet duidelijk genoeg hoe het een het ander beïnvloed.

[...]

Hoe kan ik daar voor zorgen?
Op gloves
Crit
Crit damage
Weapon damage bv als je smg user ben't smg, crit en crit damage zijn belangrijkst

Op kneepads
Crit damage
Armor destruction
Gear mod slot

Mask
Crit of 2 sockets of skillpower voor skillpower build.
Armor destruction.

Backpack
Crit dmg voor puur dps build, skillpower voor skillpower build.

Chest
3x socket 2x is ook goed, talent reckleness 13% meer dmg en de 10% meer damage taken is 10% minder oftewel bugged.

Holster
Zorg gewoon dat je firearms / stamina / electronics holster hebt, gear mod slot is een bonus.

Weapon talents wil je bv voor smg.
Deadly / armor destruction / fierce als free weapon talent voor pve, damage against named en elites is ook niet slecht zo lang maar free talent is, want niemand haalt 2000 fire arms 2000 stamina 2000 electronics anyway.

Voor pvp
Brutal / deadly / fierce als free talent op smg.

Voor sniper riffle wil je zo bie zo balanced, er vanuit gaande dat je een firstwave m1a hebt bv, sniper riffle met low fire rate heeft dit niet nodig.

Special gear vendor verkoopt deze week een fatsoenlijke aug btw als hij beter is dan je huidige, gewoon lexington speed farmen.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 23-04-2016 18:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FidoDido
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 15-09 09:55
Heb gezocht kan het nergens vinden maar hoe report je een speler?
Zit ik net challenge missie te doen lekker relaxed niks aan de hand en vlak voor het eindigt kickt die grappen maker me uit de groep zodat ik dus de dailey niet haal. Kan hem nu nog een keer gaan doen.
Jammer genoeg zijn er van die kinderachtige mensen bah bah

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rsnubje

rsnubje

Testlabcoördinator

Voor zover ik weet kun je in de chat gewoon /report typen met de naam erachter.

Speel je op pc? Ik kan je wel een keer meenemen. Mn uplay is "megadamage"

[ Voor 33% gewijzigd door rsnubje op 23-04-2016 19:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonix
Verwijderd schreef op zaterdag 23 april 2016 @ 18:03:
[...]

Op gloves
Crit
Crit damage
Weapon damage bv als je smg user ben't smg, crit en crit damage zijn belangrijkst

Op kneepads
Crit damage
Armor destruction
Gear mod slot

Mask
Crit of 2 sockets of skillpower voor skillpower build.
Armor destruction.

Backpack
Crit dmg voor puur dps build, skillpower voor skillpower build.

Chest
3x socket 2x is ook goed, talent reckleness 13% meer dmg en de 10% meer damage taken is 10% minder oftewel bugged.

Holster
Zorg gewoon dat je firearms / stamina / electronics holster hebt, gear mod slot is een bonus.

Weapon talents wil je bv voor smg.
Deadly / armor destruction / fierce als free weapon talent voor pve, damage against named en elites is ook niet slecht zo lang maar free talent is, want niemand haalt 2000 fire arms 2000 stamina 2000 electronics anyway.

Voor pvp
Brutal / deadly / fierce als free talent op smg.

Voor sniper riffle wil je zo bie zo balanced, er vanuit gaande dat je een firstwave m1a hebt bv, sniper riffle met low fire rate heeft dit niet nodig.

Special gear vendor verkoopt deze week een fatsoenlijke aug btw als hij beter is dan je huidige, gewoon lexington speed farmen.
Bedankt voor de uitgebreide post. :)
Na een kleine aanpassing zit ik nu op 165k DPS met 50k (en een beetje) health. Dat gaat de goede kant op! Nu PC gaan farmen, zodat ik goede gear aan kan schaffen. Dat maakt het spel dat toch weer wat leuker. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agoNITE
Ik had zojuist 150 Phoenix Credits in mijn stash bij de rewards vendor!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Monda
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 15-09 00:37
Ik zag de Aug (204) in de BoO Vendor. Maar de talents zijn niet best. Kan ik ook ergens een Blueprint van deze Aug + Socom M1a vinden?

PSN: Mondaatje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rsnubje

rsnubje

Testlabcoördinator

Zo slecht vind ik hem anders niet hoor :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Monda
rsnubje schreef op zaterdag 23 april 2016 @ 19:49:
Zo slecht vind ik hem anders niet hoor :P
Haha verschilt dat per persoon? Of per dag? (talents).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rsnubje

rsnubje

Testlabcoördinator

Monda schreef op zaterdag 23 april 2016 @ 19:58:
[...]

Haha verschilt dat per persoon? Of per dag? (talents).
Nee, die is voor iedereen hetzelfde, maar de perks erop zijn wel ok. Veel meer is ook niet echt nodig.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ambi
  • Laatst online: 05-05 08:14

ambi

IGN: EvulKlowne

Ik ga die Aug in de BoO ook halen. Talents zijn niet perfect, maar zijn in ieder geval veel beter dan die van mijn huidige Aug en die vind ik al zo goed :)

Steam/uPlay: EvulKlowne

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Monda
rsnubje schreef op zaterdag 23 april 2016 @ 20:01:
[...]

Nee, die is voor iedereen hetzelfde, maar de perks erop zijn wel ok. Veel meer is ook niet echt nodig.
Oke thnx! Dan ga ik er ook voor. Hopelijk op tijd genoeg pc's...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rsnubje

rsnubje

Testlabcoördinator

Beetje challenging farmen, moet het makkelijk te doen zijn ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FidoDido schreef op zaterdag 23 april 2016 @ 18:51:
Zit ik net challenge missie te doen lekker relaxed niks aan de hand en vlak voor het eindigt kickt die grappen maker me uit de groep zodat ik dus de dailey niet haal. Kan hem nu nog een keer gaan doen.
eigen groep starten, dat soort grappen makers heb je altijd :|
Niet meegemaakt nog mjah ik start altijd eigen groep.
Monda schreef op zaterdag 23 april 2016 @ 19:47:
Ik zag de Aug (204) in de BoO Vendor. Maar de talents zijn niet best. Kan ik ook ergens een Blueprint van deze Aug + Socom M1a vinden?
aug was in de eerste week blueprint in dz03, dus nog even wachten voor ie weer terug komt.

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 23-04-2016 20:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeBaroN
agoNITE schreef op zaterdag 23 april 2016 @ 19:45:
Iedereen ;). Sommige '' gelukkige '' zelfs 500.....

[ Voor 8% gewijzigd door DeBaroN op 23-04-2016 21:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 5arcastro
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 14-10-2021
kan ik mij ergens aansluiten bij een nederlandse the division community?
Ik speel op de PS4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TgR_KILLER
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 10-09 22:38
5arcastro schreef op zaterdag 23 april 2016 @ 21:58:
kan ik mij ergens aansluiten bij een nederlandse the division community?
Ik speel op de PS4
Ik zal het maar doen voor iemand anders het doet.. lees de topic start eens door...

AMD Ryzen 5 2600, 8 GB RAM, GigaByte GTX1050Ti 4G, MSI B450M, 970 EVO 500GB+160 GB, CM 550watt, AOC 24”
Lenovo IdeaPad Pro 5 14APH8, AMD Ryzen 7 7840HS, 32GB RAM, 1TB SSD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
agoNITE schreef op zaterdag 23 april 2016 @ 19:45:
Is dat helemaal achterin je basis? Waar je aan het begin ook de SeasonPass pakjes moest halen?
FidoDido schreef op zaterdag 23 april 2016 @ 18:51:
Super irritant ja.
Had ik laatst ook, ik speelde met drie onbekende een dagelijkse missie. Geen 1x dood gegaan (de andere wel), ga ik op de laatste boss dood (de boss was al voor 95% verslagen) wordt ik vervolgens na een revive van ren mede speler door de groepsleider uit de game gegooid :(

Jammer dat het niet met voten gaat oid.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jezus veel pugs die geen idee hebben wat te doen met bom op incursion, waarom mogen dit soort lui incursions doen ? :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agoNITE
baronruud schreef op zaterdag 23 april 2016 @ 21:45:
[...]

Iedereen ;). Sommige '' gelukkige '' zelfs 500.....
I know, ik had alleen nog nergens gelezen dat de credits al gegeven waren. Dacht, meldt het even!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekkerboeie86
  • Nu online
Gisteren alle phones, drones, echo's etc allemaal bezocht! Geen blauwe punt meer op de kaart te vinden. Kreeg er wat mooie trophys voor, maar zou niemand aanraden hetzelfde te doen.

Ik moet nog alle missies op Hard en wat darkzone spelen om alle trophys binnen te halen, maar weet niet of ik zover zal komen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Ik was er gisteren opeens helemaal klaar mee, server side lag. Waardoor mijn hitreg heel laat was, en mijn talents met nog meer delay (of helemaal niet) werden deployed.

Maar los daar van even wat belangrijke info: iedereen weet waarschijnlijk dat de Rekless talent gebugged is , zowel +dmg en -dmg ipv de geadverteerde + incomming dmg. Dit heeft er toe geleid dat iemand is in de code is gaan spitten om meer van dit soort codeer fouten op te sporen. Hij heeft gevonden en bevestigd dat - dmg van elites het omgedraaide doet! https://m.reddit.com/r/th...on_from_elites_increases/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steffeh
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 14-09 20:34
Lekkerboeie86 schreef op zondag 24 april 2016 @ 09:42:
Gisteren alle phones, drones, echo's etc allemaal bezocht! Geen blauwe punt meer op de kaart te vinden. Kreeg er wat mooie trophys voor, maar zou niemand aanraden hetzelfde te doen.

Ik moet nog alle missies op Hard en wat darkzone spelen om alle trophys binnen te halen, maar weet niet of ik zover zal komen.
Dat is iets wat je moet doen tijdens het spelen van de missies, overal heenlopen i.p.v. achteraf, ooit aan begonnen, maar inderdaad niet aan te raden haha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op zondag 24 april 2016 @ 01:52:
Jezus veel pugs die geen idee hebben wat te doen met bom op incursion, waarom mogen dit soort lui incursions doen ? :D
Ach, ik zat gisteren in een challenge met iemand die gear score 35 had. :+ Heb 'm uiteindelijk maar mijn drops gegeven. Alleen jammer dat je de mission reward niet kan traden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TommyGun
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 15-09 17:01

TommyGun

Stik er maar in!

Afgelopen vrijdag pas begonnen met The Division (zo'n 10 uur gespeeld nu, 37% progress) maar zeker in het begin vind ik dat je wel erg veel informatie om je oren krijgt. Echt intuïtief vind ik het niet qua inventory, crafting en zo. Maar wellicht ligt dat aan mij... Tot dusver geniet ik wel echt van het co-op spelen, zeker als je wat gezellige players in je team hebt! Het is voor mij persoonlijk even afwachten of de herhaling niet teveel een rol gaat spelen maar op het moment ben ik hooked :D.

“In a world without walls and fences, who needs Windows and Gates".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
  • Laatst online: 10-09 11:14
De nieuwe dailys zijn weer de zelfde missies
Is toch raar?

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReQuiem83
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 02-10-2023
bbblije schreef op zondag 24 april 2016 @ 09:47:
Ik was er gisteren opeens helemaal klaar mee, server side lag. Waardoor mijn hitreg heel laat was, en mijn talents met nog meer delay (of helemaal niet) werden deployed.

Maar los daar van even wat belangrijke info: iedereen weet waarschijnlijk dat de Rekless talent gebugged is , zowel +dmg en -dmg ipv de geadverteerde + incomming dmg. Dit heeft er toe geleid dat iemand is in de code is gaan spitten om meer van dit soort codeer fouten op te sporen. Hij heeft gevonden en bevestigd dat - dmg van elites het omgedraaide doet! https://m.reddit.com/r/th...on_from_elites_increases/
Vandaar. Heb best wat elite protectie volgens mij en had inderdaad gevoel dat ik sneller kapot ging. Dit soort dingen die gewoon door 'normale' mensen uit de code kan worden geplukt heb ik het idee dat er echt slecht getest is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
bbblije schreef op zondag 24 april 2016 @ 09:47:

En ik had juist helft van m'n gear omgezet naar projection :/ /wave 300k
Maarja bevestigd maar weer, ze hebben alle tijd van development in de wereld zitten, de laatste paar uurtjes waren de mechanics in elkaar geslingerd.

Maar zou damage to elite dan ook precies de andere kant op werken?

[ Voor 3% gewijzigd door SinergyX op 24-04-2016 11:44 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!

@SinergyX

[ Voor 39% gewijzigd door himlims_ op 24-04-2016 12:56 ]

⭐Game Profiles: 🕹️Steam - 🎮PSN - 🇪🇦 GoT_Hollandhards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jirnsum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rsnubje

rsnubje

Testlabcoördinator

SinergyX schreef op zondag 24 april 2016 @ 11:44:
[...]

En ik had juist helft van m'n gear omgezet naar projection :/ /wave 300k
Maarja bevestigd maar weer, ze hebben alle tijd van development in de wereld zitten, de laatste paar uurtjes waren de mechanics in elkaar geslingerd.

Maar zou damage to elite dan ook precies de andere kant op werken?
Ik heb de incursion glitch 1-2x gedaan met de sticky bomb truuk en gezien de damage erg toenam bij het aandoen van gear die damage to elites en enemy armor damage boostten, denk ik dat het prima werkt.

En ja, glitches abusen is taboe, maar ik moest het proberen :P Overigens maar 1 240 item aan over gehouden.

[ Voor 3% gewijzigd door rsnubje op 24-04-2016 12:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mars18 schreef op zondag 24 april 2016 @ 11:15:
De nieuwe dailys zijn weer de zelfde missies
Is toch raar?
Zitten op een schema van drie dagen. Ze hebben zo'n beetje alles random gemaakt in deze game, behalve de dailies, die zijn hardcoded.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlazeMuis
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 15-09 12:31
Ik heb het spel na lang overwegen het te halen toch maar gehaald, de beta sprak mij al aan. Iemand nog tips voor beginners ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HansAnders07
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 03:31
Servers down op de Ps4? Krijg telkens de Mike foutmelding..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jirnsum
wesley17 schreef op zondag 24 april 2016 @ 17:07:
Ik heb het spel na lang overwegen het te halen toch maar gehaald, de beta sprak mij al aan. Iemand nog tips voor beginners ?
Doe het rustig aan: geniet van het PVE gedeelte :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zidanexo
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 15-09 12:40
wesley17 schreef op zondag 24 april 2016 @ 17:07:
Geniet vooral van de single player, rush niet door de content. Maar als je toch snel naar 30 wil doe dan vooral de missies en Side missies, deze geven de meeste xp.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jirnsum
HansAnders07 schreef op zondag 24 april 2016 @ 17:18:
Servers down op de Ps4? Krijg telkens de Mike foutmelding..
zelfde momenteel op PC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Monda
NLxAROSA schreef op zondag 24 april 2016 @ 16:37:
[...]

Zitten op een schema van drie dagen. Ze hebben zo'n beetje alles random gemaakt in deze game, behalve de dailies, die zijn hardcoded.
Misschien doe ik iets verkeerd, maar bij 1 van de daily's (medical) kon ik niet naar binnen. Liep tegen een gele wand aan, waarachter de missie zich bevond....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeBaroN
Monda schreef op zondag 24 april 2016 @ 17:25:
[...]

Misschien doe ik iets verkeerd, maar bij 1 van de daily's (medical) kon ik niet naar binnen. Liep tegen een gele wand aan, waarachter de missie zich bevond....
Uitloggen, dan weer inloggen. Opnieuw proberen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Monda
baronruud schreef op zondag 24 april 2016 @ 17:32:
[...]

Uitloggen, dan weer inloggen. Opnieuw proberen
Thnx! Inmiddels gelukt.

Nog een vraag:
Heb vrijwel alle mods op wapens high end, echter op mn Aug A3 para XS nog een paarse muzzle (TI-RANT Suppressor).
Weet iemand waar ik goed geschikte HE kan kopen of een Blueprint hiervan?

Pagina: 1 ... 102 ... 111 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Het is niet de bedoeling om hier te slowchatten of offtopic posts te plaatsen. Dit kan in 1 van de 2 verschillende Discord channels. Countdown timers/posts zijn ook ongewenst. Deze post heeft wat meer informatie over wanneer er gespeeld kan worden

Ook is dit topic niet bedoeld voor de verzendervaring bij verschillende webshops. Daarvoor is genoeg te vinden in het shopping forum (SF). Er zijn problemen met gold editions van bol.com. Deze zijn per ongeluk allemaal geannuleerd, maar zijn gewoon nog te bestellen

Je kunt je hier aanmelden voor de spelerslijst