Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie
Ben ik blij dat ik vanmiddag protection from elites gererolled heb naar een modslot op mijn kneepads...Angeloonie schreef op zondag 24 april 2016 @ 19:46:
Lees net dat Protection from Elites precies het tegenovergestelde doet
Echt, je broek zakt er gewoon van af, wat een amateurs hebben aan de game gewerkt zeg. Grafisch is het allemaal dik in orde maar de motor er achter rammelt aan alle kanten
Verwijderd
Anyway, gear loopt steeds beter. Nu ook mijn 4de stikers set piece.. Die 4de set bonus is op papier en in de BoO tijdens testen erg lekker, in de echte wereld is hij wat nuttelozer imho. Maar goed uiteindelijk wil ik ook 3x sentry set pieces ernaast maar zolang die niet komen vind ik dit best

AMD Ryzen 5 2600, 8 GB RAM, GigaByte GTX1050Ti 4G, MSI B450M, 970 EVO 500GB+160 GB, CM 550watt, AOC 24”
Lenovo IdeaPad Pro 5 14APH8, AMD Ryzen 7 7840HS, 32GB RAM, 1TB SSD
Welk wapen gebruik je daar als primary?TgR_KILLER schreef op zondag 24 april 2016 @ 20:30:
Vanmiddag met het vaste clubje +1 weer paar keer falcon lost gedaan.. Vorige paar keer dat ik het probeerde stranden we alsnog al dan niet ongelukkig bijna op het eind. Nu toch 2 keer zonder al te veel problemen erdoor gerent. Gear word steeds wat beter van ons allemaal en ook Challenging missies gaan steeds sneller. Al is het vaak wel even de knop omzetten als je net de daily hard missies hebt gedaan waar je doorheen vliegt en dan tegen shotgun rushes gaat vechten in warengate powerplant ofzo
Anyway, gear loopt steeds beter. Nu ook mijn 4de stikers set piece.. Die 4de set bonus is op papier en in de BoO tijdens testen erg lekker, in de echte wereld is hij wat nuttelozer imho. Maar goed uiteindelijk wil ik ook 3x sentry set pieces ernaast maar zolang die niet komen vind ik dit best
[afbeelding]
Een SCAR-L
AMD Ryzen 5 2600, 8 GB RAM, GigaByte GTX1050Ti 4G, MSI B450M, 970 EVO 500GB+160 GB, CM 550watt, AOC 24”
dan is of de party al begonnen, of je hebt eoa lvl/item mismatchPaulus07 schreef op zondag 24 april 2016 @ 20:38:
Kan falcon lost niet eens beginnen in een group (ps4). Voordat je die put in gaat, loadingscreen, niks, melding group is in a no respawn zone. -.-
iedereen terug naar begin; dan opnieuw proberen
of missie even switchenv an moeilijkheidsgraat
Hard is opzich prima te doen mits je op de juiste plek campt. In het midden onder bij de restock kistjes is een prima plek op hard. Moet je wel de ingangen goed coveren.nickertNL schreef op zondag 24 april 2016 @ 20:00:
Nog mensen op de PC die falcon lost op hard willen proberen? heb een aantal pug groups geprobeerd maar gaat niet echt van harte
Uplay: Red--Death
Team hebben wat je kent en voice coms helpen ook enorm.. Ik ga het iig niet met een groep spelen zonder communicatie xDrsnubje schreef op zondag 24 april 2016 @ 21:28:
[...]
Hard is opzich prima te doen mits je op de juiste plek campt. In het midden onder bij de restock kistjes is een prima plek op hard. Moet je wel de ingangen goed coveren.
Werkte allemaal niet helaas. Dus maar allemaal uitloggen en opnieuw. Werkte voor 3 van de 4. Laatste had zelfde probleemhimlims_ schreef op zondag 24 april 2016 @ 21:26:
[...]
dan is of de party al begonnen, of je hebt eoa lvl/item mismatch
iedereen terug naar begin; dan opnieuw proberen
of missie even switchenv an moeilijkheidsgraat
Verwijderd
Maar, succes!
FIFA Benelux Administrator
Ja dat is/lijkt ook een bug. Is op de One ook.Paulus07 schreef op zondag 24 april 2016 @ 20:38:
Kan falcon lost niet eens beginnen in een group (ps4). Voordat je die put in gaat, loadingscreen, niks, melding group is in a no respawn zone. -.-
Sta met zijn vieren op de start plek dus niemand is al verder, dan loop ik richting de put en krijg een laad scherm, wordt terug geplaatst doe hetzelfde en weer laadscherm.
Zelfde geld voor andere missies trouwens, die stadion missie waar de deur niet van open ploft. Die missie links boven waar de hekken van dicht blijven enz.
Best irritant want soms zit ik meer naar laadschermen te kijken doordat ik moet uitloggen en weer inloggen dan ik daadwerkelijk aan het gamen ben.
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
In de basis armor idd niet, maar die set upgrades/talents die zijn behoorlijk sterk natuurlijk, moet wel beetje balanced blijven.SinergyX schreef op zondag 24 april 2016 @ 23:49:
Net die incursion voor het eerst gehaald, maar zijn die set items los niet eens zoveel beter? Ik heb een chest 182 met 45% cover armor, 11% on kill en 2 modslots, nu krijg ik een sentry chest met 1 mod slot, 11% kill maar helemaal geen Talent erop. Ben dus 1 slot kwijt en m'n favo Robust talent. Is dat dan enkel nuttig met die 4set?
Verklaard een hoop idd, zucht, blijft toch wonderlijk hoe zulke fouten er elke keer in games in komen nadat updates worden vrijgegeven... Je zou toch verwachten dat dit met een dergelijke devver getest kan worden?Angeloonie schreef op zondag 24 april 2016 @ 19:46:
Lees net dat Protection from Elites precies het tegenovergestelde doet
Echt, je broek zakt er gewoon van af, wat een amateurs hebben aan de game gewerkt zeg. Grafisch is het allemaal dik in orde maar de motor er achter rammelt aan alle kanten
[ Voor 33% gewijzigd door SouLLeSSportal op 25-04-2016 00:03 ]
gamepc Nick: ACEpr0faker Steam: pr0faker
? Helaasn bron?Verwijderd schreef op zondag 24 april 2016 @ 23:53:
Talent stack glitch is terug, bereid je maar voor op mega veel lag.
Nou een set compleet is niet zozeer nodig.. maar je hebt ook gewoon een slechte roll volgens mij.. mijn eerste 2 pieces had ik gecraft de andere 2 gevonden. Vanaf 2 pieces gaan de bonussen werken. Vind je nu 1 ding wat op zich niet geweldig is dan lekker achter de hand houden en nu nog niet gebruiken.SinergyX schreef op zondag 24 april 2016 @ 23:49:
Net die incursion voor het eerst gehaald, maar zijn die set items los niet eens zoveel beter? Ik heb een chest 182 met 45% cover armor, 11% on kill en 2 modslots, nu krijg ik een sentry chest met 1 mod slot, 11% kill maar helemaal geen Talent erop. Ben dus 1 slot kwijt en m'n favo Robust talent. Is dat dan enkel nuttig met die 4set?
Leuk bericht zo tussen al het geklaag over bugs/glitches/cheaters/exploits! De meeste spelers hier zitten voornamelijk te azen op HE items/Set Pieces. Als ik al paarse items oppak in de Dark Zone, is om ze te deconstructen (meestal droppen er een paar van de enemies rond de extraction zones).Rebbelx schreef op maandag 25 april 2016 @ 08:05:
Kan niet wachten op vanavond verder te spelen .Zit nu op lvl 21 en in mijn BOO kan ik eindelijk een purple armor craften. Enige wat ik nog nodig heb is 2 electronics. Vanavond snel deze zoeken en dan heb ik mn eerste purple item :-)
Ik gebruik het tegenwoordig om in mijn stash te pleuren, op mijn alt te pakken en te verkopen om vervolgens hier ook een shitload aan credits op te hebben, dit vervolgens weer gebruiken om gear te kopenagoNITE schreef op maandag 25 april 2016 @ 08:13:
[...]
Leuk bericht zo tussen al het geklaag over bugs/glitches/cheaters/exploits! De meeste spelers hier zitten voornamelijk te azen op HE items/Set Pieces. Als ik al paarse items oppak in de Dark Zone, is om ze te deconstructen (meestal droppen er een paar van de enemies rond de extraction zones).
Ook een goede optie! Ik vergeet mijn alt steeds. Toch maar eens mee verder spelen. Denk dat ik hier meer voldoening uithaal dan telkens een DZ run.stefanbrekel schreef op maandag 25 april 2016 @ 08:43:
[...]
Ik gebruik het tegenwoordig om in mijn stash te pleuren, op mijn alt te pakken en te verkopen om vervolgens hier ook een shitload aan credits op te hebben, dit vervolgens weer gebruiken om gear te kopen
Lekkere dps, ik blijf hangen op 225k en 67k health, mag ik vragen of dit komt door die set peace? want als ik me 4e strike set aan doe ipv een ander stuk gear zakt het enorm? of heb je flink lopen rerollen?TgR_KILLER schreef op zondag 24 april 2016 @ 20:30:
Vanmiddag met het vaste clubje +1 weer paar keer falcon lost gedaan.. Vorige paar keer dat ik het probeerde stranden we alsnog al dan niet ongelukkig bijna op het eind. Nu toch 2 keer zonder al te veel problemen erdoor gerent. Gear word steeds wat beter van ons allemaal en ook Challenging missies gaan steeds sneller. Al is het vaak wel even de knop omzetten als je net de daily hard missies hebt gedaan waar je doorheen vliegt en dan tegen shotgun rushes gaat vechten in warengate powerplant ofzo
[afbeelding]
Tja...ik zit dan ook nog niet zo ver als 90% van de mensen hier. Ik moet nog een groot deel van het spel doen en high end gear is voor mij op dit moment nog niet weggelegd. Ik ben al blij met mn eerste purple itemagoNITE schreef op maandag 25 april 2016 @ 08:13:
[...]
Leuk bericht zo tussen al het geklaag over bugs/glitches/cheaters/exploits! De meeste spelers hier zitten voornamelijk te azen op HE items/Set Pieces. Als ik al paarse items oppak in de Dark Zone, is om ze te deconstructen (meestal droppen er een paar van de enemies rond de extraction zones).
Speel je op de pc of op PS4? Ik wil je anders best wel even helpen met een aantal missiesRebbelx schreef op maandag 25 april 2016 @ 08:59:
[...]
Tja...ik zit dan ook nog niet zo ver als 90% van de mensen hier. Ik moet nog een groot deel van het spel doen en high end gear is voor mij op dit moment nog niet weggelegd. Ik ben al blij met mn eerste purple item
vegetto1983 schreef op maandag 25 april 2016 @ 08:55:
[...]
Lekkere dps, ik blijf hangen op 225k en 67k health, mag ik vragen of dit komt door die set peace? want als ik me 4e strike set aan doe ipv een ander stuk gear zakt het enorm? of heb je flink lopen rerollen?
Die DPS/health die je nu hebt is prima. Die 345K haal je alleen met veel accuracy mods etc. Nuttig is het zeker niet. Ik ben heel benieuwd naar de dmg output op de firingrange.vegetto1983 schreef op maandag 25 april 2016 @ 08:55:
[...]
Lekkere dps, ik blijf hangen op 225k en 67k health, mag ik vragen of dit komt door die set peace? want als ik me 4e strike set aan doe ipv een ander stuk gear zakt het enorm? of heb je flink lopen rerollen?
Ik heb meer firearms dan hem en ik haal bij lange na deze DPS niet.
[ Voor 4% gewijzigd door rsnubje op 25-04-2016 09:24 ]
Gear mods lvl32 rollen, doet ook veel met je gear, zorgen dat je stamina pakt met 1,5% crit hit.vegetto1983 schreef op maandag 25 april 2016 @ 08:55:
[...]
Zou voor DZ kijken of je je health iets omhoog kan krijgen IMO is DZ vanaf 80K pas aan te raden.
Zit nu zelf op 230k dps/ 95k health/ 15k electronics.
Wat hebben we gisterenavond een heerlijke runs gehad in de DZ.
Denk wel 8 tot 10 manhunts (steeds dezelfde groep) gesloopt die in de Division tech kamer boven zaten in DZ4, van de 41DZ keys naar de 93 gegaan
Shock turrents naar binnen, EMP nades naar binnen, burning bullets en naar binnen rushen.
Echt heel de server kwam op de manhunts af, dus binnen notime was iedereen rogue en liep iedereen elkaar af te schieten.
Nog een mooie sentry gear piece aan over gehouden, maar laten liggen totdat iedereen iets meer gekalmeerd was.
[ Voor 8% gewijzigd door Griffx op 25-04-2016 09:43 ]
driemaal een headshot is een +45% damage op die mob voor iedereen in je groep
red een boom - eet een bever
Een gear set item heet niet voor niks zo natuurlijk, hoewel je met wat geluk een prima item in handen kan hebben, gaat het er juist van uit dat je er 2 of meer gebruikt zodat je extra talents krijgt, dat is de kracht dan ook van de gear items!SinergyX schreef op zondag 24 april 2016 @ 23:49:
DPS is leuk, maar dat is enkel opgebouwd uit aannames hoe een (gemiddelde?) speler schiet...vegetto1983 schreef op maandag 25 april 2016 @ 08:55:
Als ik een mod heb met 20% accuracy en 20% stability en ik vind een mod met 20% accuracy en 20% voor dat schieten zonder in te zoomen (ben ff de naam kwijt xD), dan krijg ik daar meer dan 15k DPS voor terug, alleen ik schiet nooit zonder in te zoomen, dus prachtig dat het de DPS ophoogt, maar mijn damage output veranderd er helemaal niet door!
Zo bekijk ik alle mods, gekke is dat dingen die je wapen stabieler maken ook geen DPS toe lijken te voegen, maar als ik daarmee door mijn eigen speelstijl meer kogels in een vijand (liefst zijn hoofd) weet te pompen is mijn damage output wel degelijk verhoogd, alleen mijn DPS niet...
Ik zit trouwens nog op 150k/75k en heb 2xnomad, 2xstriker, 2xsentry (heb voor mas/knee pads alle set items, alleen niet voor de rest, dus andere combinaties kan ik nog niet echt maken).
[ Voor 48% gewijzigd door watercoolertje op 25-04-2016 09:55 ]
(16 x 300Wp) 4800Wp + (sinds 14 feb 2023) (7 x 405Wp) 2835Wp = 7635Wp @Zuid op 4.5kW omvormer
(ben pas level 7 though)
Maar ik had online op de ubisoft club wat items geclaimed omdat ik de beta even had gespeeld.
Waar kan ik die items ophalen? ik zie ze niet in me inventory en ook niet in me stash
Bij de rewards vendor. In je base of operations naar binnen, door de eerste deur en dan rechts langs de trap lopen.Ricmaniac schreef op maandag 25 april 2016 @ 09:59:
Dit weekend ook begonnen met deze game. vind het echt super tof tot nu toe.
(ben pas level 7 though)
Maar ik had online op de ubisoft club wat items geclaimed omdat ik de beta even had gespeeld.
Waar kan ik die items ophalen? ik zie ze niet in me inventory en ook niet in me stash
'Hip accuracy'watercoolertje schreef op maandag 25 april 2016 @ 09:46:
[...]
en 20% voor dat schieten zonder in te zoomen (ben ff de naam kwijt xD)
[...]
Gaude et aude
als je niet fan bent van grinden en levelcaps, en je leest dat er vaak uitbreidingen komen kan je wel 1 + 1 optellen dat dit betekend dat je vaak je gear moet upgraden al dan niet je lvl.. dan beantwoord je zelf je vraag al denk ik?Cum Grano Salis schreef op maandag 25 april 2016 @ 11:00:
Aangezien ik geen ander topic zag, waar ik eventueel een vraag zou kunnen stellen, doe ik het maar hier. Is het spel het aanschaffen waard, wanneer je niet een hele grote fan bent van grinden(Destiny na een week of 6 weggelegd vanwege levelcap)? Als ik de ervaringen hier lees en het feit dat het spel redelijk vaak wordt geüpdatet met nieuwe content, begint het toch enigszins te jeuken.
Zoals een paar mensen al vermoeden.. dat is in de base shooting range met 4de set buff op 100% haha.. standaard heb ik "maar" 190k dps.vegetto1983 schreef op maandag 25 april 2016 @ 08:55:
[...]
Vond t gewoon een leuk plaatje
Tot nu toe is Destiny beter voorzien van updates dan Division. Aan de andere kant. Het is een appel en peer vergelijking. De games zijn compleet anders.Cum Grano Salis schreef op maandag 25 april 2016 @ 11:00:
Aangezien ik geen ander topic zag, waar ik eventueel een vraag zou kunnen stellen, doe ik het maar hier. Is het spel het aanschaffen waard, wanneer je niet een hele grote fan bent van grinden(Destiny na een week of 6 weggelegd vanwege levelcap)? Als ik de ervaringen hier lees en het feit dat het spel redelijk vaak wordt geüpdatet met nieuwe content, begint het toch enigszins te jeuken.
Als je puur op grinden kijkt, is Division compleet onvoorspelbaar op het moment.
Destiny had dat met light levels, waarbij je afhankelijk was van één bepaalde activiteit vroeger. Sinds de laatste update is dat compleet anders en echt super toegankelijk geworden. Ik verwacht dat de Division dat uiteindelijk ook wel krijgt. Op het moment zit je na lvl 30 best rot.
Loop alleen wel heel snel door mijn ammo heen, waar kan je dat vinden in de DZ? Had een soort van Safehouse gevonden, maar die gaat niet open als je in combat bent (nergens een NPC te zien op dat moment)
Gewoon zorgen dat je even uit zicht bent en dus uit combat.wicked1980 schreef op maandag 25 april 2016 @ 11:49:
Gisteren op LVL24 maar weer eens de DZ ingeweest. Ging een stuk beter, kan de NPC's ook echt wel aan.
Loop alleen wel heel snel door mijn ammo heen, waar kan je dat vinden in de DZ? Had een soort van Safehouse gevonden, maar die gaat niet open als je in combat bent (nergens een NPC te zien op dat moment)
Kun je linksboven op je map zien, Als het rondje een dikke rand heeft ben je nog in combat.
PSN: Ricloo86
Check mijn Virtual Photography account op Insta (ricloo86)
Kan alleen in een safehouse en ingang+uitgang DZ.wicked1980 schreef op maandag 25 april 2016 @ 11:49:
Gisteren op LVL24 maar weer eens de DZ ingeweest. Ging een stuk beter, kan de NPC's ook echt wel aan.
En dan moet je idd niet in combat zijn. Soms moet je even wachten voordat je uit combat bent.
An sich was die 2 en 3 bonus ook niet zo bijzonder, het is puur die 4de die verschil lijkt te maken. Zal ik nog wel even PC's moeten sparen tot ik de kneepads kan kopen en dan in 1x overgaan, al ben ik benieuwd wat ik dan per saldo overhoud qua verlies (op 2 van de 3 items die ik nu heb, ga ik achteruit - al ga ik er straks natuurlijk 45% dmg op vooruit).watercoolertje schreef op maandag 25 april 2016 @ 09:46:
[...]
Een gear set item heet niet voor niks zo natuurlijk, hoewel je met wat geluk een prima item in handen kan hebben, gaat het er juist van uit dat je er 2 of meer gebruikt zodat je extra talents krijgt, dat is de kracht dan ook van de gear items!
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
was op een gegeven moment aangewezen op sawed-off shotgun (met one=none gelukkig) turret en losliggende taken die ik kon gooien

natuurlijk met een volle zak (rugzak)

zo ben je op voorhand al kansloos bij extraction natuurlijk
Op tijd restocken in DZ, beter te vroeg dan te laat.wicked1980 schreef op maandag 25 april 2016 @ 11:56:
ah, thnx guys
was op een gegeven moment aangewezen op sawed-off shotgun (met one=none gelukkig) turret en losliggende taken die ik kon gooien![]()
natuurlijk met een volle zak (rugzak)![]()
dat was juist het punt, had geen clou waar je dat kon doenbaronruud schreef op maandag 25 april 2016 @ 11:59:
[...]
Op tijd restocken in DZ, beter te vroeg dan te laat.

Eigenlijk kan je beter je crafting items bewaren en gewoon doorgaan tot level 30, dan begint de game eigenlijk. Je zal als je 30 bent, met dailies en een beetje darkzone zo alles High-End hebben binnen een paar uurtjes.Rebbelx schreef op maandag 25 april 2016 @ 08:05:
Kan niet wachten op vanavond verder te spelen .Zit nu op lvl 21 en in mijn BOO kan ik eindelijk een purple armor craften. Enige wat ik nog nodig heb is 2 electronics. Vanavond snel deze zoeken en dan heb ik mn eerste purple item :-)
Mijn gaming rigs | Steam: xitro01 | PSN: Xitro1
Verwijderd
41% CHD
164 Headshot dmg
38% damage to elite
27% enemy armor damage
21% exotic dmg resilience
110% bleed resistance
23% disorient resistance
25% shock resistance
https://grail.stackstorage.com/index.php/s/pIpWzM7QF41n7tf
Dan begint het online/PVP gedeelte pas echt bedoel je denk ik?Chrisz schreef op maandag 25 april 2016 @ 12:03:
[...]
Eigenlijk kan je beter je crafting items bewaren en gewoon doorgaan tot level 30, dan begint de game eigenlijk. Je zal als je 30 bent, met dailies en een beetje darkzone zo alles High-End hebben binnen een paar uurtjes.
Heb buiten de DZ sessie's nog niets online gedaan. Bevalt me prima
Wat ik overal lees is dat vanaf level 30, als je alle gebieden gespeelt hebt, het offline deel dood is.
save house of checkpoints.wicked1980 schreef op maandag 25 april 2016 @ 12:03:
[...]
dat was juist het punt, had geen clou waar je dat kon doen
gamepc Nick: ACEpr0faker Steam: pr0faker
Ik heb gemerkt dat als ik een missie reset (difficulty zetten) vanuit de map en er dan naartoe travel, ze vaak niet start, maar travel ik er eerst naartoe en ik reset ze ter plaatste dan werkt het totnogtoe wel steeds correct. En eens de missie start, zet ik mijn privacy op open groep zodat anderen kunnen joinen.Paulus07 schreef op zondag 24 april 2016 @ 20:38:
Steam/uPlay: EvulKlowne
Vriendelijk bedankt. Destiny is mijn enige referentiepunt, vandaar de vergelijking. De weg naar level 30 is al goed voor ettelijke tientallen uren, tegen de tijd dat ik die heb bereikt zullen er wel updates hebben plaatsgevonden.Kashika schreef op maandag 25 april 2016 @ 11:21:
[...]
Tot nu toe is Destiny beter voorzien van updates dan Division. Aan de andere kant. Het is een appel en peer vergelijking. De games zijn compleet anders.
Als je puur op grinden kijkt, is Division compleet onvoorspelbaar op het moment.
Destiny had dat met light levels, waarbij je afhankelijk was van één bepaalde activiteit vroeger. Sinds de laatste update is dat compleet anders en echt super toegankelijk geworden. Ik verwacht dat de Division dat uiteindelijk ook wel krijgt. Op het moment zit je na lvl 30 best rot.
@vegetto1983, mocht je het geen goede vraag vinden, dan hoef je dat niet te duiden, maar laat de beantwoording/reactie dan aan een ander forumlid over. Dank u.
Gaude et aude
http://build.thedivisionintel.net/#/ !!! Dit werkt redelijk! Interface kan gaver/beter, maar dit geeft je al wel een idee!
[ Voor 28% gewijzigd door bbblije op 25-04-2016 12:59 ]
Kan helaas niet kijken nu,
Het waren Hudson-vluchtelingenkamp, lincoln tunnel en madison veldhospitaal
Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen
Verwijderd
Volgens mij weer t zelfde. Game was blijkbaar nog niet eentonig genoeg......Mars18 schreef op maandag 25 april 2016 @ 12:56:
Zijn de daily missies nu al anders, was dus al 3x op rij.
Hier kom je volgens mij een heel eind mee:bbblije schreef op maandag 25 april 2016 @ 12:47:
Heeft iemand een site of iets gevonden waar je je ideale build kan maken? Alle setpieces kan aantrekken en kijken wat van wat je nodig hebt en moet nastreven?
http://build.thedivisionintel.net/#/
Snel pak je "aanvalsgeweer" ik hoop dat je genoeg "vaardigheidspunten" hebt om het te overleven. Ik snap niet dat mensen dit spel met Nederlandse menus kunnen spelenMars18 schreef op maandag 25 april 2016 @ 12:56:
Zijn de daily missies nu al anders, was dus al 3x op rij.
Ik zie het fijn, dus iedere missie blijft 3 dagen staan. hmm okeVerwijderd schreef op maandag 25 april 2016 @ 13:05:
het zijn andere...
Challenge = Lexington
Daily 1: Amherst Appartment
Daily 2: Consulate
Daily Missions (NOTE: These missions will be here for 3 days)
HARD: Amherst’s Apartment
10 PxC, Blue Crafting Material
HARD: Russian Consulate
10 PxC, Blue Crafting Material
CHALLENGE: Lexington Event Center
20 PxC, Yellow Crafting Material
Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen
Ik ben ook geen fan van het grinden en helemaal geen fan van Destiny, maar wel verslaafd aan dit spel. Ik neem de tijd met het doorlopen van alle missies (vooral veel side missies aan het doen), af en toe de DZ in. Het is een leuk en uitdagend spel, en wanneer je niet PVP wilt doen, dan kan datCum Grano Salis schreef op maandag 25 april 2016 @ 11:00:
bbblije schreef op maandag 25 april 2016 @ 13:01:
[...]
Snel pak je "aanvalsgeweer" ik hoop dat je genoeg "vaardigheidspunten" hebt om het te overleven. Ik snap niet dat mensen dit spel met Nederlandse menus kunnen spelen
Haha dat is ook altijd mijn eerste gedachte als ik dat zie
Nog tips voor levelende mensen wat betreft de DZ? heb het idee dat het solo niet echt de moeite waard is voor je een bepaalde hoeveelheid gear / level hebt gehaald. (17 at the moment dus moet nog een stukje ^^)
Missies op een hoger difficulty level zijn bedoeld vanaf level 30 neem ik aan?
Denk dat je eerder nu de DZ in kan dan wanneer je level 30 bent (i.v.m. op-ed rogues wanneer je level 30 bent). Je kan dan relatief ongestoord aan je DZ rank werken en alvast DZ credits binnenhalen voor wanneer je level 30 bent.PaYnE81 schreef op maandag 25 april 2016 @ 13:16:
[...]
offtopic:
Haha dat is ook altijd mijn eerste gedachte als ik dat zie![]()
Nog tips voor levelende mensen wat betreft de DZ? heb het idee dat het solo niet echt de moeite waard is voor je een bepaalde hoeveelheid gear / level hebt gehaald. (17 at the moment dus moet nog een stukje ^^)
Missies op een hoger difficulty level zijn bedoeld vanaf level 30 neem ik aan?
Zorg er wel voor dat je wat betreft de level brackets de hoogste level hebt dus stel voor er is een DZ bracket lvl 14 - 19, ga er dan in wanneer je 19 bent zodat je de elites wat makkelijker aan kan.
[ Voor 8% gewijzigd door MaakmeGek op 25-04-2016 13:23 ]
Nou ja, vind persoonlijk dat het niet veel zin heeft om <30 in de DZ rond te lopen. Tot 30 gewoon lekker het offline gedeelte doen, daarna is het op de dailies na inderdaad helemaal dood. Daarna ga je echt voor de DZ/Incursions. Je bent ook daadwerkelijk binnen een paar uurtjes missies doen level 30, ik was het in ca. 2 of 3 avondjes.wicked1980 schreef op maandag 25 april 2016 @ 12:13:
[...]
Dan begint het online/PVP gedeelte pas echt bedoel je denk ik?
Heb buiten de DZ sessie's nog niets online gedaan. Bevalt me prima
Wat ik overal lees is dat vanaf level 30, als je alle gebieden gespeelt hebt, het offline deel dood is.
Mijn gaming rigs | Steam: xitro01 | PSN: Xitro1
Verwijderd
2x gehaald nu deze week, morgen gaan we weer er tegen aan hiermeexamirz schreef op maandag 25 april 2016 @ 13:41:
man o man, wat s de incursion op de challenge mode moeilijk zeg. Gister met 3 vrienden rond de 200 GS geprobeerd maar we kwamen niet verder dan wave 2. Heeft iemand van jullie dit al gedaan op challenging?
Verwijderd
Wat is jouw GS?Verwijderd schreef op maandag 25 april 2016 @ 13:51:
[...]
2x gehaald nu deze week, morgen gaan we weer er tegen aan hiermee
Verwijderd
hier 4x op challenge difficulty gehaald gisteren..... Zelfs glitchend was nog moeilijker!!!!Verwijderd schreef op maandag 25 april 2016 @ 13:51:
[...]
2x gehaald nu deze week, morgen gaan we weer er tegen aan hiermee
GS 161
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 25-04-2016 14:01 ]
Welke glitch gebruik je dan?Verwijderd schreef op maandag 25 april 2016 @ 14:00:
[...]
hier 4x op challenge difficulty gehaald gisteren..... Zelfs glitchend was nog moeilijker!!!!
GS 161
Gaan we weer.....

Wij worden met 4 180+ gewoon kapot geschoten door shotties in wave 8 over het algemeen.
Ook al stunnen we alles helemaal kapot het loopt gewoon door.
Is het jullie trouwens opgevallen dat je onder de brug ook geraakt kan worden door de APC?
HANDTEKENING!!!
GS 161? Noem je nu niet gewoon de DZ bracket waarin je speelt?Verwijderd schreef op maandag 25 april 2016 @ 14:00:
[...]
hier 4x op challenge difficulty gehaald gisteren..... Zelfs glitchend was nog moeilijker!!!!
GS 161
Sticky bomb met flashbang mod werkt bij mij prima om ze te stoppen.Leeghoofd21 schreef op maandag 25 april 2016 @ 14:19:
Ik snap echt niet hoe je op GS 161 de Incursion kan doen.
Wij worden met 4 180+ gewoon kapot geschoten door shotties in wave 8 over het algemeen.
Ook al stunnen we alles helemaal kapot het loopt gewoon door.
Is het jullie trouwens opgevallen dat je onder de brug ook geraakt kan worden door de APC?
Zo'n beetje door alles. Ik werd elke keer op ~40 meter afstand beschoten door zo'n turret, dat ding heeft van wave 5 t/m wave 14 daar gestaan, 1000% accurater dan mijn turret ooit is. Vervolgens 3x dood geschoten door een sniper die pixelperfect tussen 2 pijpen, 1 muur én dat rooster kon schieten.Leeghoofd21 schreef op maandag 25 april 2016 @ 14:19:
Maar meest belachelijke is nog wel die shotguns, waar jouw shotty krap 5 meter volle dmg doet, schieten hun gewoon van de bovenring (eerste) 90% van je HP weg met een freaking shotgun.
Challenging 1x erna gedaan, tot wave 3 gekomen en was afgelopen. Stuns die niet werken, fire boeit ze niet en dwars door een mobile cover schieten, dat noem ik niet 'moeilijk', maar gewoon een brakke engine
[ Voor 6% gewijzigd door SinergyX op 25-04-2016 14:30 ]
Even een tip, zet je one = none uit.wicked1980 schreef op maandag 25 april 2016 @ 11:56:
ah, thnx guys
was op een gegeven moment aangewezen op sawed-off shotgun (met one=none gelukkig) turret en losliggende taken die ik kon gooien![]()
natuurlijk met een volle zak (rugzak)![]()
Deze is momenteel gebugged, en kan er voor zorgen dat je 5 tot 10 seconden niet kan reloaden/schieten met je gun.
Erg vervelend met rogues in de buurt.
Voor shotties moet je ook niet hiden, stun en focus fire met je squad om ze zo 1 voor 1 effectief neer te halen.SinergyX schreef op maandag 25 april 2016 @ 14:29:
[...]
Zo'n beetje door alles. Ik werd elke keer op ~40 meter afstand beschoten door zo'n turret, dat ding heeft van wave 5 t/m wave 14 daar gestaan, 1000% accurater dan mijn turret ooit is. Vervolgens 3x dood geschoten door een sniper die pixelperfect tussen 2 pijpen, 1 muur én dat rooster kon schieten.
Maar meest belachelijke is nog wel die shotguns, waar jouw shotty krap 5 meter volle dmg doet, schieten hun gewoon van de bovenring (eerste) 90% van je HP weg met een freaking shotgun.
Challenging 1x erna gedaan, tot wave 3 gekomen en was afgelopen. Stuns die niet werken, fire boeit ze niet en dwars door een mobile cover schieten, dat noem ik niet 'moeilijk', maar gewoon een brakke engineBlijkbaar doen die shotties dichtbij tegen de 250k dmg, waren 2 schoten en m'n mobile cover was weg, die heeft 510k HP.
YouTube: The Division Incursion "Falcon Lost" Challenge Mode Completed 45min ( no cheese or glitch )
Dit is een van de meest gecontroleerde runs die ik nog toe heb gezien! Leer je heel veel van! Tijdens de streams op Twitch runnen ze hem achter elkaar.
Of je mist even stukje tekst?bbblije schreef op maandag 25 april 2016 @ 14:50:
Voor shotties moet je ook niet hiden, stun en focus fire met je squad om ze zo 1 voor 1 effectief neer te halen.
YouTube: The Division Incursion "Falcon Lost" Challenge Mode Completed 45min ( no cheese or glitch )
Dit is een van de meest gecontroleerde runs die ik nog toe heb gezien! Leer je heel veel van! Tijdens de streams op Twitch runnen ze hem achter elkaar.
Stuns die niet werken, fire boeit ze niet en dwars door een mobile cover schieten
Dat werkte tot we ze net snel genoeg neerkregen en 2x van beide kanten 1 kregen, toen was het snel afgelopen.
Ik ga me er ook niet meer druk over maken, blijf wel hard spelen, tegen de tijd dat ik eindelijk een 4 set heb zal er wel nieuwe DLC bij komen met nog hogere gear.
Of jij mist je sticky bomb... Op de PS4 raken ze er (nog steeds) erg verward van! Met 500 electronics doet je sticky bomb natuurlijk ook minimale damage/stun!
Het is ook niet zo simpel als stun en afschieten, je moet blijven streafen en/of zorgen dat het gene waar je achter zit voorzien in van een smart cover. Gebruik je overdose heal effectief icm triage zodat iedereen zijn skills weer snel to beschikking heeft en jij de maximale overdose heal hebt. Ik kan met 82K health, overdose en smart cover 1 shotgun body shot overleven.
Tijdens een revive niet allemaal bij elkaar gaan zitten! Het zijn die kleine dingen die echt het verschil maken, je kan er niet zo doorheen lopen. Het vraagt teamplay en tactiek.
Kijk naar het filmpje hoe ze effectief gebruik maken van alle heals etc!
[ Voor 21% gewijzigd door bbblije op 25-04-2016 15:04 ]
NeeFerry05 schreef op maandag 25 april 2016 @ 15:01:
Klopt het dat je een aantal dagen moet wachten om reward te krijgen als je falcon lost heb gehaald?
Dat zal allemaal best, maar zoals ik zei, mij boeit heel challenge mode niet. Ik speel af en toe paar missies en verder laat ik deze game voor wat het is.bbblije schreef op maandag 25 april 2016 @ 14:57:
Of jij mist je sticky bomb... Op de PS4 raken ze er (nog steeds) erg verward van! Met 500 electronics doet je sticky bomb natuurlijk ook minimale damage/stun!
Het is ook niet zo simpel als stun en afschieten, je moet blijven streafen en/of zorgen dat het gene waar je achter zit voorzien in van een smart cover. Gebruik je overdose heal effectief icm triage zodat iedereen zijn skills weer snel to beschikking heeft en jij de maximale overdose heal hebt. Ik kan met 82K health, overdose en smart cover 1 shotgun body shot overleven.
Tijdens een revive niet allemaal bij elkaar gaan zitten! Het zijn die kleine dingen die echt het verschil maken, je kan er niet zo doorheen lopen. Het vraagt teamplay en tactiek.
Kijk naar het filmpje hoe ze effectief gebruik maken van alle heals etc!
Van 100 meter afstand doen ze 250K van dichtbij is het OVER 9000!!!!!!!!!!SinergyX schreef op maandag 25 april 2016 @ 14:29:
[...]
Zo'n beetje door alles. Ik werd elke keer op ~40 meter afstand beschoten door zo'n turret, dat ding heeft van wave 5 t/m wave 14 daar gestaan, 1000% accurater dan mijn turret ooit is. Vervolgens 3x dood geschoten door een sniper die pixelperfect tussen 2 pijpen, 1 muur én dat rooster kon schieten.
Challenging 1x erna gedaan, tot wave 3 gekomen en was afgelopen. Stuns die niet werken, fire boeit ze niet en dwars door een mobile cover schieten, dat noem ik niet 'moeilijk', maar gewoon een brakke engineBlijkbaar doen die shotties dichtbij tegen de 250k dmg, waren 2 schoten en m'n mobile cover was weg, die heeft 510k HP.
PSN: PSYVIRI (aka Lootking) | Inglourious Guardians NL (Platoon: Inglourious Guardians)
Je hebt 2 soorten rewards voor Falcon Lost. Je weekly rewards krijg je maar 1 keer per week. de gewone rewards die droppen bij de apc krijg je elke keer als je hem complete.Ferry05 schreef op maandag 25 april 2016 @ 15:01:
Klopt het dat je een aantal dagen moet wachten om reward te krijgen als je falcon lost heb gehaald?
Verwijderd
Klopt het dat je bij je missions niet ziet of je nog een weekly reward krijgt of niet? Sinds ik FL 1 keer gedaan heb staat er alleen completed.crazyguy schreef op maandag 25 april 2016 @ 15:37:
[...]
Je hebt 2 soorten rewards voor Falcon Lost. Je weekly rewards krijg je maar 1 keer per week. de gewone rewards die droppen bij de apc krijg je elke keer als je hem complete.
Er staat iets bij als next reward available in xx:xx:xxVerwijderd schreef op maandag 25 april 2016 @ 15:51:
[...]
Klopt het dat je bij je missions niet ziet of je nog een weekly reward krijgt of niet? Sinds ik FL 1 keer gedaan heb staat er alleen completed.
Dat is je weekly neem ik aan. Je krijgt elke keer een reward, maar dat staat er niet inderdaad?NiQo schreef op maandag 25 april 2016 @ 15:54:
[...]
Er staat iets bij als next reward available in xx:xx:xx
[ Voor 7% gewijzigd door DeBaroN op 25-04-2016 16:13 ]
Verwijderd
Er is geen ''andersom'' Phoenix credits zijn gedeeld. De zelfde portemonnee om het zo maar te zeggenVerwijderd schreef op maandag 25 april 2016 @ 16:37:
Dus als je een nieuwe player aanmaakt dan kan je zeg maar gewoon gebruik maken van de phoenix credits van de eerste player en andersom?
Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB
Verwijderd
Geld dat ook voor de normale credits en dz funds?spartacusNLD schreef op maandag 25 april 2016 @ 16:40:
[...]
Er is geen ''andersom'' Phoenix credits zijn gedeeld. De zelfde portemonnee om het zo maar te zeggen
Je kunt prima naar DZ06: je komt daar alleen wel NPC Lvl 32 tegen (en zoals ik gisteren samen met een random weer uitvond kan dat heel snel heel slecht aflopenRebbelx schreef op maandag 25 april 2016 @ 16:50:
Net even in de dark zone gespeeld. Kan je bv als lvl 30 (gewone level) en lvl 1 dark zone aan de slag in de hoogste dark zone of wordt je daar gewoon afgemaakt maw...ben je met je regular level iets in the dark zone of is daar enkel het dark zone level van kracht?
Steam profiel UPlay JirnsumNL
Zelf al ben je dus regular lvl 30 en bv maar darkzone lvl 1 dan kan je tegen een NPC lvl 32 dark zone niks beginnen ?Jirnsum schreef op maandag 25 april 2016 @ 16:52:
[...]
Je kunt prima naar DZ06: je komt daar alleen wel NPC Lvl 32 tegen (en zoals ik gisteren samen met een random weer uitvond kan dat heel snel heel slecht aflopen) (werden gepind tussen 2 lvl 32 mobs)
Je kunt daar wel overleven. Als je de goede abilities aanzet, zou je ook makkelijk named bosses neer kunnen krijgen. Je moet alleen iets meer geduld hebben. En in je eentje vooral opletten dat je niet down gaat. Daarom heb ik altijd de health station met auto-revive bij me. Zonder teammates is het niet slim om down te gaan.Rebbelx schreef op maandag 25 april 2016 @ 16:50:
Net even in de dark zone gespeeld. Kan je bv als lvl 30 (gewone level) en lvl 1 dark zone aan de slag in de hoogste dark zone of wordt je daar gewoon afgemaakt maw...ben je met je regular level iets in the dark zone of is daar enkel het dark zone level van kracht?
Meestal ren ik mijn route solo door DZ03 en DZ04. Daar heb ik een vaste route met 5 named bosses en die kan ik solo makkelijk aan. Zodra ik met 1 man extra ben, ga ik toch liever DZ05 of DZ06 in. Stuk rustiger, meer uitdaging.
nope helaasVerwijderd schreef op maandag 25 april 2016 @ 16:50:
[...]
Geld dat ook voor de normale credits en dz funds?
Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB
en die is ook al weer ge-counter buggedGriffx schreef op maandag 25 april 2016 @ 14:46:
[...]
Even een tip, zet je one = none uit.
Deze is momenteel gebugged, en kan er voor zorgen dat je 5 tot 10 seconden niet kan reloaden/schieten met je gun.
Erg vervelend met rogues in de buurt.

Dit topic is gesloten.
Het is niet de bedoeling om hier te slowchatten of offtopic posts te plaatsen. Dit kan in 1 van de 2 verschillende Discord channels. Countdown timers/posts zijn ook ongewenst. Deze post heeft wat meer informatie over wanneer er gespeeld kan worden
Ook is dit topic niet bedoeld voor de verzendervaring bij verschillende webshops. Daarvoor is genoeg te vinden in het shopping forum (SF). Er zijn problemen met gold editions van bol.com. Deze zijn per ongeluk allemaal geannuleerd, maar zijn gewoon nog te bestellen
Je kunt je hier aanmelden voor de spelerslijst