Press x to skip en dan toch heel de cutscene laten zien....??
The Division @TheDivisionGame
Please note that Weekly Maintenance will now take place on Thursdays instead of Tuesdays (same time). There will be no maintenance tomorrow.
Steam profiel UPlay JirnsumNL
Verwijderd
@koudekoffie: GS: 201
@vuileharri3 Op het moment dat je al de opmerking maakt, ik heb hem geglitched met een GS van 161 en CM gedaan kan ik je al niet meer serieus nemen. Je zal wss wel HM geglitched hebben omdat je die al niet kan doen...
maar hey, als je dat al niet kan zal je nooit CM gaan doen tenzij je verder gaat exploiten / glitchen / hacken / cheaten..
hf!
Voor de mensen die hem wel legit willen doen / gaan doen.
We hebben hem gisteren gehaald door te spelen aan de rechter kant, setup was 4x DMR, geen sticky bombs of andere disable tricks. gewoon pure dps en alles omleggen. heeft wel wat communicatie nodig tussen de 4 spelers iig.
Onze builds (uit mijn hoofd, zit nu op werk)
tact build: Pulse + smart cover (regen)
dps 1: Support station (ammo) + smart cover (DPS) (had eerst heal + overheal)
dps 2: Support station (ammo) + Heal (dps, booster is het geloof ik)
dps 3: Support station (immunizer) + heal (overheal)
@vuileharri3 Op het moment dat je al de opmerking maakt, ik heb hem geglitched met een GS van 161 en CM gedaan kan ik je al niet meer serieus nemen. Je zal wss wel HM geglitched hebben omdat je die al niet kan doen...
maar hey, als je dat al niet kan zal je nooit CM gaan doen tenzij je verder gaat exploiten / glitchen / hacken / cheaten..
hf!
Voor de mensen die hem wel legit willen doen / gaan doen.
We hebben hem gisteren gehaald door te spelen aan de rechter kant, setup was 4x DMR, geen sticky bombs of andere disable tricks. gewoon pure dps en alles omleggen. heeft wel wat communicatie nodig tussen de 4 spelers iig.
Onze builds (uit mijn hoofd, zit nu op werk)
tact build: Pulse + smart cover (regen)
dps 1: Support station (ammo) + smart cover (DPS) (had eerst heal + overheal)
dps 2: Support station (ammo) + Heal (dps, booster is het geloof ik)
dps 3: Support station (immunizer) + heal (overheal)
Het lijkt wel of ik niet meer kan matchmaken.. blijft maar zoeken en zoeken, missies, free roam of dark zone.. helemaal niks
Hoe vaak moet je die idioten online nog uitleggen dat je OF eerst naar de missie gaat OF de restart pas bij matchmaking doet? 5x achter elkaar random party (met belachelijke laadtijden) om weer voor een dichte deur te staan.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Eindelijk lvl23 geworden. Droppen er in the division infeite purple en gele items? Nog steeds niet tegen gekomen en binnen 7lvls zit ik op max lvl. Vind je dit enkel in dark zone?
Purple vind je geloof ik vanaf lvl 15 of 20, geel pas vanaf lvl 30.
Uplay: Red--Death
Nou vanavond nog 2x FL gedaan.. 1 keer jammerlijk gewhiped op het eind.. domme pech maar kan gebeuren.
Wel een GS 214 sentry holster gevonden.. electronics gerolled naar stamina en was ruim beter dan mijn GS191 striker holster die ik had.. Dus de sentry holster nu in gebruik genomen. Die 4de set piece buff van striker gebruik je in de praktijk bijna nooit. Eigenlijk alleen op van die grote bazen met van die schilden.. dus ga nu maar werken aan sentry.. Wil of mijn backpack of gloves voor een sentry vervangen voor de + heatshot dmg.
maar goed, dat komt wel weer
.. En ondertussen langzaam door sparen om een hogere GS wapen te kopen in de BoO.. 900 phoenix credits is nog steeds veel maar zit al op 650 gelukkig.
Overigens kan de gloves of backpack ook een striker piece zijn.. dan moet ik alleen ff een sentry pads / mask BP kopen
Wel een GS 214 sentry holster gevonden.. electronics gerolled naar stamina en was ruim beter dan mijn GS191 striker holster die ik had.. Dus de sentry holster nu in gebruik genomen. Die 4de set piece buff van striker gebruik je in de praktijk bijna nooit. Eigenlijk alleen op van die grote bazen met van die schilden.. dus ga nu maar werken aan sentry.. Wil of mijn backpack of gloves voor een sentry vervangen voor de + heatshot dmg.
maar goed, dat komt wel weer
Overigens kan de gloves of backpack ook een striker piece zijn.. dan moet ik alleen ff een sentry pads / mask BP kopen
[ Voor 7% gewijzigd door TgR_KILLER op 25-04-2016 22:31 ]
AMD Ryzen 5 2600, 8 GB RAM, GigaByte GTX1050Ti 4G, MSI B450M, 970 EVO 500GB+160 GB, CM 550watt, AOC 24”
Lenovo IdeaPad Pro 5 14APH8, AMD Ryzen 7 7840HS, 32GB RAM, 1TB SSD
Ik ben op zoek naar textiel, had een groene gear gekocht, maar heb te weinig textiel om het in elkaar te zetten.
Zijn er behalve op de map waar je textiel punten ziet staan, ook nog missies waar je veel textiel kan krijgen?
Of hoe ik kom anders snel aan textiel?
Zijn er behalve op de map waar je textiel punten ziet staan, ook nog missies waar je veel textiel kan krijgen?
Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen
Ik doe de aanname dat je fabric bedoeld. En je moet gewoon een missie doen en daarna alle armor die je krijgt deconstructen ipv verkopen. Dan heb je binnnen no time genoeg. Heb nog nooit fabric te kort gehad..Mars18 schreef op dinsdag 26 april 2016 @ 06:39:
Ik ben op zoek naar textiel, had een groene gear gekocht, maar heb te weinig textiel om het in elkaar te zetten.
AMD Ryzen 5 2600, 8 GB RAM, GigaByte GTX1050Ti 4G, MSI B450M, 970 EVO 500GB+160 GB, CM 550watt, AOC 24”
Verwijderd
Tactician holster deze week en sentry backpack, ik kan dus alle sets completen in 2e clear.
Sentry gloves heb ik al 10% elite damage smg damage en max crit damage.
Tactician gloves moet ik nog vinden droppen in darkzone en challenge modes, rest moet ik nog craften van sentry set heb ik zo gedaan
.
Wel beetje raar mijn alt opgezet en hij loopt al rond met 45k skillpower met 3 pieces
Sentry gloves heb ik al 10% elite damage smg damage en max crit damage.
Tactician gloves moet ik nog vinden droppen in darkzone en challenge modes, rest moet ik nog craften van sentry set heb ik zo gedaan
Wel beetje raar mijn alt opgezet en hij loopt al rond met 45k skillpower met 3 pieces
[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 26-04-2016 07:43 ]
Ik vraag me toch sterk af hoeveel plezier je in het spel hebt als je uitgebreid gaat zitten glitchen. Normaliter duurt het even voor je op een bepaald gear niveau zit waardoor je dus om dat te bereiken tijd moet investeren om zover te komen. Met glitchen kan de benodigde tijd terug gebracht worden naar minder.Verwijderd schreef op dinsdag 26 april 2016 @ 08:28:
[...]
Wist niet dat je hier mensen ook serieus moest nemen, maar das mss je probleem knul je neemt de boel een beetje te serieus. Wie is er serieus geinteresseerd in je GS? Wie is er serieus geinteresseerd in hoe vaak je t doet?
ps. ga werken.
Is het niet zo dat als je flink glitched je vervolgens de end game voor jezelf een beetje verpest en de replay value onderuit haalt? Ik bedoel wat valt er dan nog te bereiken?
Daarnaast is een opmerking als 'Ga werken' een beetje jammer...
PSN: Nedjee, XBL Gamertag: NedjeNL
Wat doen jullie infeite met jullie gear. Stel je hebt een purple en blijkt dat je een blauw loot met betere stats. Wissel je dan een purple voor een blue ?
Is het dan ook niet een beetje idioot van jezelf wanneer je dit gemakkelijk kan voorkomen door steeds je eigen open groep te creëren?SinergyX schreef op maandag 25 april 2016 @ 19:51:
Hoe vaak moet je die idioten online nog uitleggen dat je OF eerst naar de missie gaat OF de restart pas bij matchmaking doet? 5x achter elkaar random party (met belachelijke laadtijden) om weer voor een dichte deur te staan.
Steam/uPlay: EvulKlowne
Verwijderd
Upgrade is upgrade, kleur maakt niet uit.Rebbelx schreef op dinsdag 26 april 2016 @ 08:49:
Wat doen jullie infeite met jullie gear. Stel je hebt een purple en blijkt dat je een blauw loot met betere stats. Wissel je dan een purple voor een blue ?
Agreed, tenzij je dus gear set items hebt. Dan zou je moeten kijken of het HE item genoeg voordeel biedt tov je set bonus.
Uplay: Red--Death
Verwijderd
misschien dat je deze thread hier eens moet terug lezen en dan zie je dat er gevraagd werd naar hoe ik het gedaan heb en wat mijn GS. hier geef ik antwoord op.Verwijderd schreef op dinsdag 26 april 2016 @ 08:28:
[...]
Wist niet dat je hier mensen ook serieus moest nemen, maar das mss je probleem knul je neemt de boel een beetje te serieus. Wie is er serieus geinteresseerd in je GS? Wie is er serieus geinteresseerd in hoe vaak je t doet?
ps. ga werken.
Jou reactie is meteen, glitchen + GS 161. Ik denk dat jij je jezelf hier eerder als een of andere idioot neerzet dan dat ik dat doe, aangezien ik op een normale manier antwoord geef op een vraag. Jou reactie toont al aan dat je mss net de luiers bent ontgroeit en dat je jezelf teveel in de huidige hacker generatie zit. Daar waar andere mensen, waaronder ik, nog steeds met veel plezier spellen kunnen spelen zonder iets te glitchen/hacken etc.
maw. deze knul neemt een hobby serieus om te zorgen dat hij het doet zonder exploits.
dus knulletje, werk ze verder vandaag en glitch maar lekker naar je 240 gear... niemand hier die je ooit serieus zal nemen...
ps. weekend nu...
Kunnen we weer ontopic gaan.
Willen mensen glitchen laat ze glitchen, willen mensen niet glitchen dan doe je het niet.
Heel simpel lijkt me!
Willen mensen glitchen laat ze glitchen, willen mensen niet glitchen dan doe je het niet.
Heel simpel lijkt me!
Ja die uitdagende dagelijkse missie is moelijk zegGriffx schreef op dinsdag 26 april 2016 @ 09:08:
Kunnen we weer ontopic gaan.
Heel simpel lijkt me!
Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen
Gewoon DZ in, en manhunt gaan stuk leuker.Mars18 schreef op dinsdag 26 april 2016 @ 09:09:
[...]
Ja die uitdagende dagelijkse missie is moelijk zeg
Spelen jullie infeite de Missions op Normal of Hard ? Ik tot nu toe alles op Normal gespeeld maar vraag me af of ik niet beter overschakel naar Hard. Krijg je dan geen betere loot ?
Missies blijf ik leuker vinden op dit moment.
Verwijderd
gewoon op normale spelen tot je 30 bent, de hard missies scalen naar je lvl en ik vond ze voor het lvl'en alleen maar een waste of time om ze op hard te doen.Rebbelx schreef op dinsdag 26 april 2016 @ 09:20:
Spelen jullie infeite de Missions op Normal of Hard ? Ik tot nu toe alles op Normal gespeeld maar vraag me af of ik niet beter overschakel naar Hard. Krijg je dan geen betere loot ?
maar dat is mijn mening
Als je alleen bent, zou ik ze inderdaad op normal doen. Met een groepje zou ik hard proberen. De uitdaging die dit met zich meebrengt is leuk, voor de loot moet je het niet doen.Verwijderd schreef op dinsdag 26 april 2016 @ 09:24:
[...]
gewoon op normale spelen tot je 30 bent, de hard missies scalen naar je lvl en ik vond ze voor het lvl'en alleen maar een waste of time om ze op hard te doen.
maar dat is mijn mening
Of mob experience hoger is weet ik niet, maar de missie experience is hetzelfde. Daar hoef je het ook niet voor te doen..
PSN: Redrafted
Wat is eigenlijk het verschil tussen quick en normale matchmaking? Ik gooi de normaal aan en loop de missie in, maar toch blijft dat ding steeds invites naar mij gooien, ik wil gewoon random starten met mij als leader.ambi schreef op dinsdag 26 april 2016 @ 08:53:
[...]
Is het dan ook niet een beetje idioot van jezelf wanneer je dit gemakkelijk kan voorkomen door steeds je eigen open groep te creëren?
Wel gisteren m'n set compleet gemaakt, flut stats, maar ging mij om die bonus. Ok, nu snap ik wel waarom alles 10x makkelijker wordt, ik heb die Vector met 2% heal op crit, met die 3 stack heal ik mezelf in 1 clip gewoon naar max health

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Iemand zin om zo de incursion te doen op pc?
ign: Robdobob
ign: Robdobob
Ik ga altijd naar de missie, replay mission (difficulty instellen), groep open gooien en missie area inlopen. Bijna direct krijg ik de melding dat ik promoted ben tot group leader, daarna joinen er altijd 3 randoms.SinergyX schreef op dinsdag 26 april 2016 @ 09:59:
[...]
Wat is eigenlijk het verschil tussen quick en normale matchmaking? Ik gooi de normaal aan en loop de missie in, maar toch blijft dat ding steeds invites naar mij gooien, ik wil gewoon random starten met mij als leader.
Wel gisteren m'n set compleet gemaakt, flut stats, maar ging mij om die bonus. Ok, nu snap ik wel waarom alles 10x makkelijker wordt, ik heb die Vector met 2% heal op crit, met die 3 stack heal ik mezelf in 1 clip gewoon naar max healthZelfs mijn LMG gaat crits van 35-40k doen (37% base crit).
Als je matchmaking doet, wilt dat zeggen dat je iemand anders' sessie wil joinen (en je dus geen leader zal zijn), vandaar dat je invites zal ontvangen.SinergyX schreef op dinsdag 26 april 2016 @ 09:59:
[...]
Wat is eigenlijk het verschil tussen quick en normale matchmaking? Ik gooi de normaal aan en loop de missie in, maar toch blijft dat ding steeds invites naar mij gooien, ik wil gewoon random starten met mij als leader.
Het is veel beter om fast travel naar de missie te doen, eens op locatie selecteer je de gewenste moeilijkheidsgraad (waardoor de missie gereset wordt), zorg ervoor dat de missie daadwerkelijk start (b.v. door naar eerste checkpoint te lopen indien nodig), en ga dan in group management waar je je privacy op "open group" zet. Dan wacht je gewoon tot mensen jou joinen, jij bent leader, en geen gezeur meer over missies die niet starten (=bug die Massive nog steeds niet correct heeft gefixed).
Is open dan ook 'open' voor de mensen die matchmaking gebruiken? Op hard heb ik dit 2x gedaan maar zat al halverwege de missie voordat de eerste pas joinde.ambi schreef op dinsdag 26 april 2016 @ 10:12:
[...]
Als je matchmaking doet, wilt dat zeggen dat je iemand anders' sessie wil joinen (en je dus geen leader zal zijn), vandaar dat je invites zal ontvangen.
Het is veel beter om fast travel naar de missie te doen, eens op locatie selecteer je de gewenste moeilijkheidsgraad (waardoor de missie gereset wordt), zorg ervoor dat de missie daadwerkelijk start (b.v. door naar eerste checkpoint te lopen indien nodig), en ga dan in group management waar je je privacy op "open group" zet. Dan wacht je gewoon tot mensen jou joinen, jij bent leader, en geen gezeur meer over missies die niet starten (=bug die Massive nog steeds niet correct heeft gefixed).
Inderdaad, het zijn de spelers die matchmaking gebruiken die dan in jouw open groep kunnen belanden. Je kan natuurlijk reeds alleen eraan beginnen. Naar mijn ervaring duurt het echter gewoonlijk niet lang tot je groep vol is, tenzij je misschien een minder populaire missie of moeilijkheidsgraad speelt.
Normaal als je het snel wilt of solo onder lvl 30. Ik moet bekennen dat ik nu op men derde char soms voor de uitdaging op hard zet als ik een solo missie doe.Rebbelx schreef op dinsdag 26 april 2016 @ 09:20:
Gaat ie de kosten voor reroll dan ook vergoeden ^^
Wat denk je zelf?ReQuiem83 schreef op dinsdag 26 april 2016 @ 11:14:
[...]
Gaat ie de kosten voor reroll dan ook vergoeden ^^
Ik gok juist verhoging van rerollkosten, omdat je er nu een werkende stat bij krijgt!
Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie
Goed advies man!
Als je nou niet een ander armor hebt. Heb 2 van mn 3 Sentry gear met protection from elites!!

Aah ok, dat maar eens anders proberen dan.ambi schreef op dinsdag 26 april 2016 @ 10:21:
Inderdaad, het zijn de spelers die matchmaking gebruiken die dan in jouw open groep kunnen belanden. Je kan natuurlijk reeds alleen eraan beginnen. Naar mijn ervaring duurt het echter gewoonlijk niet lang tot je groep vol is, tenzij je misschien een minder populaire missie of moeilijkheidsgraad speelt.
Ben maar misbruik gaan maken van m'n lvl9 alt, alle non-mod loot die ik haal gooi ik in de storage, verkoop ik op m'n lvl9 character en daarmee koop ik weer blauwe mods (~1k stuk), terug in storage en destroy ik weer op m'n main, goedkope manier om snel tools en electronics te krijgen
Verwijderd
ik kan in totaal 30+ prot from elite op mijn gear nemen... alleen vanwege de bug niet dusbaronruud schreef op dinsdag 26 april 2016 @ 11:35:
[...]
Goed advies man!
Als je nou niet een ander armor hebt. Heb 2 van mn 3 Sentry gear met protection from elites!!
maar je kan dus een aardige tank build maken als ze het fixen...
requirements
65% dmg mitigation
30%+ prot from elite
4pc tact
2pc sentry
stacken van stamina + elec
moet je denk ik een aardige mitagation hebben als je dan ballistic shield neemt
Klinkt wel als heeeel veel moeite voor 2 extra HE items. Een HE levert 50k op? Krijg je 50 blauwe items delen door 15 heb je 3 HE items i.p.v. 1. Lijkt me minder moeite om even een minuut langer in de DZ te zijn en een kist te openen waar weer 2 HE items uit komen.SinergyX schreef op dinsdag 26 april 2016 @ 11:43:
[...]
Aah ok, dat maar eens anders proberen dan.
Ben maar misbruik gaan maken van m'n lvl9 alt, alle non-mod loot die ik haal gooi ik in de storage, verkoop ik op m'n lvl9 character en daarmee koop ik weer blauwe mods (~1k stuk), terug in storage en destroy ik weer op m'n main, goedkope manier om snel tools en electronics te krijgenGaat per saldo stuk sneller dan steeds de map rond te lopen naar die boxes. Weaponparts en fabric meer dan genoeg, maar altijd tekort aan tools/electronics.
Mijn gaming rigs | Steam: xitro01 | PSN: Xitro1
Dan moet je geluk hebben dat er een kist is, dat die kist mijn loot geeft (zoals mods) én met de juiste stats. Het gaat me ook niet om HE items, maar om specifieke rolls op crafts.Chrisz schreef op dinsdag 26 april 2016 @ 11:52:
Klinkt wel als heeeel veel moeite voor 2 extra HE items. Een HE levert 50k op? Krijg je 50 blauwe items delen door 15 heb je 3 HE items i.p.v. 1. Lijkt me minder moeite om even een minuut langer in de DZ te zijn en een kist te openen waar weer 2 HE items uit komen.
Ik doe dit nu puur om firearms en stamina mods te craften met 1,5% crit en nog steeds een betere roll op m'n M246, best dom dat een lvl9 blue mod net zoveel materials geeft als een lvl30 blue mod.
Dat geluk hebben met een kistje is een beetje onzin, mijn gemiddelde run (voordat ik 9 HE items heb) duurt 10 minuten, met of zonder kistjes.SinergyX schreef op dinsdag 26 april 2016 @ 12:02:
[...]
Dan moet je geluk hebben dat er een kist is, dat die kist mijn loot geeft (zoals mods) én met de juiste stats. Het gaat me ook niet om HE items, maar om specifieke rolls op crafts.
Ik doe dit nu puur om firearms en stamina mods te craften met 1,5% crit en nog steeds een betere roll op m'n M246, best dom dat een lvl9 blue mod net zoveel materials geeft als een lvl30 blue mod.
Maar fair enough, als je het voor mods craften gebruikt, dan begrijp ik het. Zelf ga ik echt voor de HE/Raid set items en ben ik niet zo bezig nog met het craften/rerollen totdat ik de perfecte items/mods heb.
Mijn gaming rigs | Steam: xitro01 | PSN: Xitro1
Ik ben er echt klaar mee. De developers hebben het duidelijk niet meer onder controller. Ik heb besloten om te stoppen en pas weer te kijken als 1.2 uit is.
"May our framerates be high and our temperatures low."
Volgens mij mis je ook niks als je de game even laat hangen. Waarschijnlijk mag iedereen weer overnieuw beginnen als de gear naar een hoger leven word gebracht. Gewoon farmen voor materialen om de nieuwe zooi te craften en dan weer uitloggen. Je ziet het al met de level 32 wapens die je kan kopen van de DZ vendors. Heb je een goed wapen van 182 en je kan weer een blueprint kopen van 204Deem schreef op dinsdag 26 april 2016 @ 12:09:
[...]
Ik ben er echt klaar mee. De developers hebben het duidelijk niet meer onder controller. Ik heb besloten om te stoppen en pas weer te kijken als 1.2 uit is.

Heb laatst de M1A gekocht van 204 en ben nu na 20 a 30 keer rollen nog steeds bezig.
PSN: PSYVIRI (aka Lootking) | Inglourious Guardians NL (Platoon: Inglourious Guardians)
week geleden al gedaan, of nog terug komt [..] hangt 100% af van; http://forums.ubi.com/sho...380be34c2c7a0e6535117b3fd gecombineerd met feit dat grinds je niets opleveren; een lotto-ticket is ook erg demotiveren. Grinden is niet erg, mits beloond wordt. En dat wordt hier beloond met een kaartje, wat je kans geeft op x talents, en bij die roll kans op hoge dmg ... of iets compleet andersDeem schreef op dinsdag 26 april 2016 @ 12:09:
[...]
[ Voor 21% gewijzigd door himlims_ op 26-04-2016 12:23 ]
Ook het rollen van andere perks op armor is soms echt niet grappig meer. Wil je bijvoorbeeld abilities perk rollen dan heb je de kans dat je na een hoop aantal rollen nog steeds niet die optie erbij hebt staan die de juiste is.
PSN: PSYVIRI (aka Lootking) | Inglourious Guardians NL (Platoon: Inglourious Guardians)
Als ik zie dat de One is None glitch na een week nog steeds niet gefixed is, lijkt me zoiets als het aanpakken van hackers echt vrijwel een uitgesloten opgave.himlims_ schreef op dinsdag 26 april 2016 @ 12:22:
[...]
week geleden al gedaan, of nog terug komt [..] hangt 100% af van; http://forums.ubi.com/sho...380be34c2c7a0e6535117b3fd gecombineerd met feit dat grinds je niets opleveren; een lotto-ticket is ook erg demotiveren. Grinden is niet erg, mits beloond wordt. En dat wordt hier beloond met een kaartje, wat je kans geeft op x talents, en bij die roll kans op hoge dmg ... of iets compleet anders
De 'snelheid' waarmee dingen opgelost worden is gewoon absurd. en best schandaalig gezien de hoeveelheid geld die er door ze is binnen geharkt. Het lijkt wel alsof er maar 1 programmeur is, die ook nog eens morgen een dagje verlof heeft...
Lees nu ook op Reddit, dat sommige mensen de weekly reward bij de Incursion niet krijgen op hard en CM.
[ Voor 8% gewijzigd door DeBaroN op 26-04-2016 12:30 ]
Nou dat is lekker. Heb net op ps4 de marine outfit pack gekocht. Hebben ze het op een andere account geplaatst namelijk die van mijn broer. Iemand een idee hoe ik dit kan oplossen?
Vriend van me had dat ook gister, en ook dit is een wekelijks terugkerend thema...baronruud schreef op dinsdag 26 april 2016 @ 12:30:
Lees nu ook op Reddit, dat sommige mensen de weekly reward bij de Incursion niet krijgen op hard en CM.
http://gearsofwar.wikia.com/wiki/Horde
Gasten van Massive moeten even naar dat concept kijken voordat ze een soort van wave zooi erin gooien.
Gasten van Massive moeten even naar dat concept kijken voordat ze een soort van wave zooi erin gooien.
Nu we toch bezig zijn, ook de Health regen glitch mask is weer terug van weg geweest.

Wel fijn dat iedere piece zijn eigen glitch heeft, kun je een leuke build mee maken.
Even contact opnemen met de Sony's support.Ferry05 schreef op dinsdag 26 april 2016 @ 12:34:
Nou dat is lekker. Heb net op ps4 de marine outfit pack gekocht. Hebben ze het op een andere account geplaatst namelijk die van mijn broer. Iemand een idee hoe ik dit kan oplossen?
wat is nu een goed wapen om te kopen / craften als main? heb nu een mp5 (182 gs) ik zag die aug in de BOO maar voor dat geld zijn de perks en dps ook w eer niet super..
AUG Para Xs volgens mij, 814 Phoenix Credits in de winkel en weet niet of blueprint makkelijk te scoren is?vegetto1983 schreef op dinsdag 26 april 2016 @ 14:28:
wat is nu een goed wapen om te kopen / craften als main? heb nu een mp5 (182 gs) ik zag die aug in de BOO maar voor dat geld zijn de perks en dps ook w eer niet super..
https://powershellisfun.com
ja die heb alleen geen goede perks en de damage valt ook tegen lijkt mij? weet niet waar je die blue kan vindenGiveMeThoseTags schreef op dinsdag 26 april 2016 @ 14:29:
[...]
AUG Para Xs volgens mij, 814 Phoenix Credits in de winkel en weet niet of blueprint makkelijk te scoren is?
Blueprint is te vinden in DZ03 safehouse. DZ rank 75 en een boatload aan DZ funds.
Vraag me toch af waar je eerder aan zit qua tijdsbesteding, 800+ PC (30 per challenge) of rank75 worden in DZ
Perks zijn alleen op fire-arm gebaseerd en niet op stamina en de moeilijke electronics, perks zijn random. DPS schijnt ook over de 200K te gaanvegetto1983 schreef op dinsdag 26 april 2016 @ 14:31:
[...]
ja die heb alleen geen goede perks en de damage valt ook tegen lijkt mij? weet niet waar je die blue kan vinden
https://powershellisfun.com
ja ben pas rank 60 maar ga er ook niet vanuit voorlopig hoger te worden haha.. dan maar even verder kijken
Ben net begonnen aan The Division, gisteren voor het eerst met een maat gespeeld. Ben dus ook pas Level 6 en gewoon aan het rondlopen en missies aan het doen. Ik heb al een aantal beginnerguides gelezen, maar, er was een ding wat ik mij afvroeg;
Ik kom redelijk wat wapens en gear tegen die ik niet nodig heb. Op dit moment collect ik alles en verkoop het zwakste bij een vendor. Is dit het slimste om te doen? Ik las ook dat ik kan destructen en die componenten later weer kan gebruiken. Is dat op dit level al handig, of is verkopen for now prima?
Bevalt verder prima, beetje co-open en rondknallen. Merk wel dat ik de missies op hard moet zetten voor een uitdaging.
Ik kom redelijk wat wapens en gear tegen die ik niet nodig heb. Op dit moment collect ik alles en verkoop het zwakste bij een vendor. Is dit het slimste om te doen? Ik las ook dat ik kan destructen en die componenten later weer kan gebruiken. Is dat op dit level al handig, of is verkopen for now prima?
Bevalt verder prima, beetje co-open en rondknallen. Merk wel dat ik de missies op hard moet zetten voor een uitdaging.
PSN/Steam: Xamsix
Volgens mij doe je er beter aan alles te descontructen. Dan kun je straks als je 30 bent alles omzetten naar High End materials, maar ik durf dit niet met 100% zekerheid te zeggen.
Verwijderd
Deconstructen is het beste. Vooral in het begin van de game vlieg je door de levels heen en kun je het beste ook niets kopen. Meeste goeie gear dropt dan gewoon.Xamsix schreef op dinsdag 26 april 2016 @ 14:46:Ik kom redelijk wat wapens en gear tegen die ik niet nodig heb. Op dit moment collect ik alles en verkoop het zwakste bij een vendor. Is dit het slimste om te doen? Ik las ook dat ik kan destructen en die componenten later weer kan gebruiken. Is dat op dit level al handig, of is verkopen for now prima?
Als je rond level 12 zit kun je ook de DZ in, waar je dan de beste gear haalt.
Credits kun je wel gebruiken als je lvl 30 bent voor recalibration enz.
Beste is alles deconstructen en de mats opsparen, op lvl 19 kan je (mits je alle sidemissions in Flatiron hebt gedaan) een goede AUG craften. Dan ben je een beest in DZ. Ook voor je dailys moet je soms mats upgraden of lower end dingen craften. Dus het beste is alles opsparen. Je vangt op lvl 30 genoeg credits met de missies/DZ/incursion. Hard incursion rol je op een gegeven moment zo doorheen wat 33k plus de eventuele verkoop van de setpiece +/- 30k credits. Binnen een avondje heb je zo 1mil bij elkaar!
Top, thanks. Ik was tot dusver dus alles aan het verkopen, maar dan ga ik vanaf nu decontructen. Blijft dit dan wel in mijn bag zitten trouwens? Die raakt natuurlijk ooit vol. Of drop ik het dan weer bij mijn base?bbblije schreef op dinsdag 26 april 2016 @ 15:08:
[...]
Beste is alles deconstructen en de mats opsparen, op lvl 19 kan je (mits je alle sidemissions in Flatiron hebt gedaan) een goede AUG craften. Dan ben je een beest in DZ. Ook voor je dailys moet je soms mats upgraden of lower end dingen craften. Dus het beste is alles opsparen. Je vangt op lvl 30 genoeg credits met de missies/DZ/incursion. Hard incursion rol je op een gegeven moment zo doorheen wat 33k plus de eventuele verkoop van de setpiece +/- 30k credits. Binnen een avondje heb je zo 1mil bij elkaar!
Materials kosten geen bagspace, dacht ik.
Ok helder!Nedje schreef op dinsdag 26 april 2016 @ 15:11:
Klopt, anders zou ik al lang klaar zijn heb van sommige mats 200+ ondertussen..Nedje schreef op dinsdag 26 april 2016 @ 15:11:
Ik zou groen uitsluitend verkopen, groen -> blauw -> HE is totaal niet interessant meer na de nerf en voor die beetje credits die je ervoor krijgt kan dan beter een blue item terug kopen en die deconstructen (blauw > groen material). Overige credits uitgeven aan yetanotherRNG rerolls in de hoop dat je binnen 3 rerolls je juiste stat krijgt (ik zit nu 128k voor een reroll en nog steeds geen LMG damage).bbblije schreef op dinsdag 26 april 2016 @ 15:08:
Wat zijn nu een beetje de go to wapens voor een verse lvl30?
Speel zelf voornamelijk met de combi (assault rifle - marksman - en handvuurwapen.)
Shotgun nog niet veel me gedaan. SMG eigenlijk ook niet.
Neig zelf toch een beetje naar een speelstijl op de achtergrond van een groep. Beetje ondersteuning en veel DMG doen.
Speel zelf voornamelijk met de combi (assault rifle - marksman - en handvuurwapen.)
Neig zelf toch een beetje naar een speelstijl op de achtergrond van een groep. Beetje ondersteuning en veel DMG doen.
Meeste damage doe je momenteel dmv crit chance, crit damage en hs damage.
Een HE SMG heeft van nature een 20+ % crit chance. Met wat talents en leuke gear zit je zo op de cap 60%. De handeling is ook makkelijker. Daarom blijft dit een go to wapen van veel spelers!
Assault rifles doen over het algemeen minder damage omdat je de crit chance mist. Echter een assault rifle met goede rolls (headshot damage etc.) kan uiteindelijk veel meer damage doen dan een SMG door de hogere base damage en range.
Snipers hebben van nature +hs damage, wat ze sterk maakt.
Het is vooral voorkeur en speelstijl. Elk wapen is goed op bepaalde vlakken. En bijna ieder model wapen is goed icm fatsoenlijke talents.
Ik had in het begin van het spel ook wilde plannen voor m'n build en wapens. Maar uiteindelijk is het toch wat er je door de RNGoden gegund wordt. Ik wilde support tank, maar ben nu dps tank.
[ Voor 10% gewijzigd door bbblije op 26-04-2016 16:01 ]
SMG -> vector / navy mp5 / augSosua schreef op dinsdag 26 april 2016 @ 15:36:
Wat zijn nu een beetje de go to wapens voor een verse lvl30?
DMR (sniper) -> m1a / custom m44 / police mk17
AR -> black market AK / tactical ACR / police M4
bovenstaande zijn mijn favoriete
Welke wapen combo's gebruik ik waar?
DZ: SMG + AR
missies: SMG + DMR
incrusions: AR + DMR (switch van AR naar SMG als er waves zijn met veel shotties)
zorg dat je zo snel mogelijk alles HE hebt. Daarna incursions gaan doen en een sentry setje bij elkaar verzamelen!
[ Voor 29% gewijzigd door spartacusNLD op 26-04-2016 16:16 ]
Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB
Ja is hij weer te koop?Nedje schreef op dinsdag 26 april 2016 @ 14:31:
Blueprint is te vinden in DZ03 safehouse. DZ rank 75 en een boatload aan DZ funds.
Hij was te koop namelijk in week 1 na de incursion.
ik hoop het echt, ik was net te laat met de aanschaf ervan en moest de vector halen. Ben wel tevreden over de vector btw.Griffx schreef op dinsdag 26 april 2016 @ 16:25:
[...]
Ja is hij weer te koop?
Hij was te koop namelijk in week 1 na de incursion.
Zucht, weer lag als de neten en hij blijft nu weer hangen bij Connecting

Ieri ero quiete, perché oggi sarò la tempesta
Net ook via gamesync een key gekocht, gedownload en begonnen. Slechts een paar begin missies gedaan maar eerste indruk is erg goed. Ik hou van shooters en RPG's en dit spel heeft t allebei! Zo maar weer snel verder
Wise men speak because they have something to say; Fools because they have to say something
Ja hier ook lag (PS4) al paar keer gehad dat ik een hele clip in een gast pompte en dat seconden later hij ineens dood viel en dan pas de dmg nummers naar boven kwamen.. beetje vreemd xDDamian schreef op dinsdag 26 april 2016 @ 19:30:
Zucht, weer lag als de neten en hij blijft nu weer hangen bij Connecting
Alleen ff vlug de 2 daily hard missies gelopen en de cleaners vermoord voor 10 extra Phoenix credits..
Heb nu bijna 700 credits.. Als ik er dit weekend 8xx heb denk ik dat ik ook maar de Aug koop. behalve swift heeft mijn Vector een beetje bout talents (accurate is leuk maar doet in de praktijk weinig) en die 204 GS aug heeft iig Brutal.. altijd lekker.. en ben benieuwd wat die skill doet die een xx% kans geeft op clip refill on kill. Vooral tijdens de daily hard missies knal je elke clip wel 1 of 2 gasten neer.. dan heb je geen ammo problemen meer en zal ik swift vast ook niet missen
Ik heb de Aug ook net gekocht in de BoO (204). Na wat aanpassingen qua mods, nu erg tevreden. Vind 'm lekkerder schieten dan mn Vector 182 (met mindere talents).TgR_KILLER schreef op dinsdag 26 april 2016 @ 20:31:
[...]
Ja hier ook lag (PS4) al paar keer gehad dat ik een hele clip in een gast pompte en dat seconden later hij ineens dood viel en dan pas de dmg nummers naar boven kwamen.. beetje vreemd xD
Alleen ff vlug de 2 daily hard missies gelopen en de cleaners vermoord voor 10 extra Phoenix credits..
Heb nu bijna 700 credits.. Als ik er dit weekend 8xx heb denk ik dat ik ook maar de Aug koop. behalve swift heeft mijn Vector een beetje bout talents (accurate is leuk maar doet in de praktijk weinig) en die 204 GS aug heeft iig Brutal.. altijd lekker.. en ben benieuwd wat die skill doet die een xx% kans geeft op clip refill on kill. Vooral tijdens de daily hard missies knal je elke clip wel 1 of 2 gasten neer.. dan heb je geen ammo problemen meer en zal ik swift vast ook niet missenen een Aug kopen voor veel credits met iig acceptable talents is mijn inziens beter dan een BP kopen en er 20 maken en nog geen goede talents krijgen
de paar Phoenix heb je in een week terug verdiend met je dailies (challening / hard / daily dingen is alleen al 80 credits, en dan nog die van de bazen enzo.. gaat hard)
PSN: Mondaatje
Dat zelfde hoop ik dus ook te bereiken.. heb best wat leuke mods volgens mij (Droppen er genoegMonda schreef op dinsdag 26 april 2016 @ 21:25:
[...]
Ik heb de Aug ook net gekocht in de BoO (204). Na wat aanpassingen qua mods, nu erg tevreden. Vind 'm lekkerder schieten dan mn Vector 182 (met mindere talents).
Verwijderd
Die aug sloopt alles.. spelers in de DZ.. lvl 32 vijanden.. shred door alles heen geweldig wapen en de perks zijn primavegetto1983 schreef op dinsdag 26 april 2016 @ 14:31:
[...]
ja die heb alleen geen goede perks en de damage valt ook tegen lijkt mij? weet niet waar je die blue kan vinden
Verwijderd
4 set tactician nu met 100k health en 30k skillpower dus 60k in fatsoenlijke groep, tijd on falcon lost challenge maar te doen straks, wacht nog wel af tot mainteinaince patch want de weekly is nog steeds niet terug volgens geruchten.
Ik ben ook phoenix credits aan het sparen voor de AUG. Nog 70 te gaan, dan is ie binnen.Verwijderd schreef op woensdag 27 april 2016 @ 00:45:
[...]
Die aug sloopt alles.. spelers in de DZ.. lvl 32 vijanden.. shred door alles heen geweldig wapen en de perks zijn prima
Hopen dat ie beter bevalt dan m'n Navy MP5 N, magazijn van 62 kogels, heerlijk!
Verwijderd
Ik vind echt geen fuck aan die hele darkzone.
Ik ben net level 30, nog niet in de dz geweest, ga naar binnen in dz1 staan er vier man sterk van level 88 en hoger die gelijk iedereen neermaaien. Hoe triest ben je dan? En dan nog een beetje stoer praten en lachen.
Ze moeten je gewoon vet spullen afpakken als je iemand aanvalt, die zich niet kan verdedigen, omdat hij nog niet het juiste materiaal heeft en al helemaal niet hetzelfde level is. Gaat nergens over...
Ik ben net level 30, nog niet in de dz geweest, ga naar binnen in dz1 staan er vier man sterk van level 88 en hoger die gelijk iedereen neermaaien. Hoe triest ben je dan? En dan nog een beetje stoer praten en lachen.
Ze moeten je gewoon vet spullen afpakken als je iemand aanvalt, die zich niet kan verdedigen, omdat hij nog niet het juiste materiaal heeft en al helemaal niet hetzelfde level is. Gaat nergens over...
[ Voor 36% gewijzigd door Verwijderd op 27-04-2016 08:45 ]
Dan heb je net pech gehad. Ik heb zo vaak dat ik op een rustige of non-hostile bracket kom waar iedereen elkaar met rust laat of waar gewoon geen kut te doen is. Soms een uur rondrennen en niemand tegen te komen, zelfs bij extracten niet. Gewoon af en toe de bracket leaven en re-joinen.
Whole lot of stars ***
Ik had het vannacht ook hoor. 4 gasten in DZ1 dacht ik, vanuit entrance, rechts die trap op en campen op dat plateau. Schoten iedereen af. Maar lees nu dat je eraf bent als je leaved en re-joined...Verwijderd schreef op woensdag 27 april 2016 @ 08:41:
PSN: Mondaatje
Ach ja die jochies heb je er altijd bij als je online speelt. Van die kids waar hun hele leven zich online afspeelt.Verwijderd schreef op woensdag 27 april 2016 @ 08:41:
Over een paar weken zijn die vanzelf naar de volgende game overgestapt en dan blijven de serieuze gamers over.
Ik vind de Darkzone wel leuk verder. Ben nu Armor 183 en darkzone LVL30 dus kan me er nog prima vermaken. Het is een goeie mix van pve en pvp als je het mij vraagt.
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Verwijderd
Incursion is easy btw, alles wat je nodigt hebt is een persoon die bom kan plaatsen, nooit vanuit rechts plaatsen, altijd vanuit links met survivor link, 2e bom die boven spawned eventueel gewoon met 1 of 2 personen snel downen, 3e bom op sniper rechts boven gewoon neer snipen bom ophalen en dan terug na pit, en dan via links bom planten, bij laatste bom last wave zorg gewoon dat alle snipers down zijn inclusief drones en links flink clear is dan bom plaatsen, de andere 3 personen kunnen altijd in de pit blijven, bom plaatsen kan solo, je hebt gewoon survivor link nodig elke keer.
Verwijderd
laat me weten wanneer je het op CM ook makkelijk vind...Verwijderd schreef op woensdag 27 april 2016 @ 10:47:
Incursion is easy btw, alles wat je nodigt hebt is een persoon die bom kan plaatsen, nooit vanuit rechts plaatsen, altijd vanuit links met survivor link, 2e bom die boven spawned eventueel gewoon met 1 of 2 personen snel downen, 3e bom op sniper rechts boven gewoon neer snipen bom ophalen en dan terug na pit, en dan via links bom planten, bij laatste bom last wave zorg gewoon dat alle snipers down zijn inclusief drones en links flink clear is dan bom plaatsen, de andere 3 personen kunnen altijd in de pit blijven, bom plaatsen kan solo, je hebt gewoon survivor link nodig elke keer.
Verwijderd
Ga me tijd niet aan verspillen tot dat de weekly terug is.Verwijderd schreef op woensdag 27 april 2016 @ 10:51:
[...]
laat me weten wanneer je het op CM ook makkelijk vind...
Ik heb juist een hoop uitgegeven om van LMG damage naar SMG damage te gaan zonder succes.SinergyX schreef op dinsdag 26 april 2016 @ 15:33:
[...]
Ik zou groen uitsluitend verkopen, groen -> blauw -> HE is totaal niet interessant meer na de nerf en voor die beetje credits die je ervoor krijgt kan dan beter een blue item terug kopen en die deconstructen (blauw > groen material). Overige credits uitgeven aan yetanotherRNG rerolls in de hoop dat je binnen 3 rerolls je juiste stat krijgt (ik zit nu 128k voor een reroll en nog steeds geen LMG damage).
Sig
Laatste wave kan veel sneller. Links verzamelen, gelijk de bom neerschieten, dan met survivor link als rambo bom pakken, plaatsen en als je dood gaat respawn je automatisch gewoon als de APC helemaal down is :-)Verwijderd schreef op woensdag 27 april 2016 @ 10:47:
Energie idioot | Gek op gelijkspanning | DC-pel
Incursion wil ook niet starten. Als je naar de tunnel loopt, krijg je elke keer loading screen...
Verwijderd
werkt gewoon voor mij, heb mijn weekly HM en CM rewards gewoon gekregenVerwijderd schreef op woensdag 27 april 2016 @ 10:54:
[...]
Ga me tijd niet aan verspillen tot dat de weekly terug is.
Verwijderd
Hoor telkens overal dat ze geen weekly krijgenVerwijderd schreef op woensdag 27 april 2016 @ 11:05:
[...]
werkt gewoon voor mij, heb mijn weekly HM en CM rewards gewoon gekregen
Ligt het aan mij of kun je missies niet meer op CM farmen?
Zo te zien kan ik Lexington niet meer doen. Is dit een bug of doe ik iets verkeerd?
Zo te zien kan ik Lexington niet meer doen. Is dit een bug of doe ik iets verkeerd?
Verwijderd
Uitloggen en weer inloggen dan werkt het weer, volgende keer group niet leaven wacht dat rest leaved en geloot hebben, vraag anders of ze nog keer missie willen doen zo niet tja kicken.Casual Ruud schreef op woensdag 27 april 2016 @ 11:17:
Ligt het aan mij of kun je missies niet meer op CM farmen?
De bug gebeurt bij mij elke keer als ik party leaved, zo lang ik in mijn eigen sessie blijf heb ik dat probleem niet.
Gisteren voor de 5de keer ofzo in The Dark Zone geweest.Ondertussen ben ik Darkzone lvl 14...in totaal al een 30tal items kunnen extracten...Echter geen enkel beter dan diegene ik op dit moment draag (op lvl23).
Zoek ik op de verkeerde plaatsen ofzo ? Als ik hier zie welke items jullie allemaal dragen...komt dit uit dark zone of is het meeste zelf gecraft ? Tot nu toe heb ik alles van uit dark zone dan maar gedeconstructed naar crafting materials of gewoon verkocht...
Zoek ik op de verkeerde plaatsen ofzo ? Als ik hier zie welke items jullie allemaal dragen...komt dit uit dark zone of is het meeste zelf gecraft ? Tot nu toe heb ik alles van uit dark zone dan maar gedeconstructed naar crafting materials of gewoon verkocht...
Gele items zijn volgens mij alleen te krijgen wanneer je level 30 ben geworden, wel is het mogelijk om betere loot te krijgen in de DZ door naar paarse gebieden te gaan die op de map staan en daar de named enemy te killen. Set items zijn eigenlijk via 6 manieren te halen:Rebbelx schreef op woensdag 27 april 2016 @ 12:23:
Gisteren voor de 5de keer ofzo in The Dark Zone geweest.Ondertussen ben ik Darkzone lvl 14...in totaal al een 30tal items kunnen extracten...Echter geen enkel beter dan diegene ik op dit moment draag (op lvl23).
- Crafting via blueprints (verkrijgbaar bij de BOO vendor voor phoenix Credit)
- DZ 06 vendor (Nomad gear) + (Nomad blueprints)
- Challenge mode eind baas (kleine kans)
- DZ named boss drop (kleine kans)
- DZ drops (kleine kans)
- Incursion (Drop + Mission award)
Vanaf level 30 dropt ook elke named boss wel een 163+ gele items.
Rekt 

Klikbaar voor size.
Morgen zal er wel weer een i meer of minder in zijn naam staan. Deze figuren ben ik ook al een paar tegengekomen in de DZ, dus het is wel grappig dat hij Hamish ook gewoon neermaait met zijn AK, klein beetje karma. iiilll111IIIlll

Klikbaar voor size.
Morgen zal er wel weer een i meer of minder in zijn naam staan. Deze figuren ben ik ook al een paar tegengekomen in de DZ, dus het is wel grappig dat hij Hamish ook gewoon neermaait met zijn AK, klein beetje karma. iiilll111IIIlll
[ Voor 5% gewijzigd door PirE op 27-04-2016 14:17 ]
Doe je matchmaking voor die falcon lost. Kom je steeds uit in een safe house. Wtf is er met die matchmaking? -.-
Pffff kom je eindelijk in de missie bij de drones in het begin. Kicked. Wtf why???
Zit meer naar loading screens te kijken dan een game te spelen -.-
Pffff kom je eindelijk in de missie bij de drones in het begin. Kicked. Wtf why???
Zit meer naar loading screens te kijken dan een game te spelen -.-
[ Voor 42% gewijzigd door Paulus07 op 27-04-2016 15:28 ]
Dit topic is gesloten.
Let op:
Het is niet de bedoeling om hier te slowchatten of offtopic posts te plaatsen. Dit kan in 1 van de 2 verschillende Discord channels. Countdown timers/posts zijn ook ongewenst. Deze post heeft wat meer informatie over wanneer er gespeeld kan worden
Ook is dit topic niet bedoeld voor de verzendervaring bij verschillende webshops. Daarvoor is genoeg te vinden in het shopping forum (SF). Er zijn problemen met gold editions van bol.com. Deze zijn per ongeluk allemaal geannuleerd, maar zijn gewoon nog te bestellen
Je kunt je hier aanmelden voor de spelerslijst
Het is niet de bedoeling om hier te slowchatten of offtopic posts te plaatsen. Dit kan in 1 van de 2 verschillende Discord channels. Countdown timers/posts zijn ook ongewenst. Deze post heeft wat meer informatie over wanneer er gespeeld kan worden
Ook is dit topic niet bedoeld voor de verzendervaring bij verschillende webshops. Daarvoor is genoeg te vinden in het shopping forum (SF). Er zijn problemen met gold editions van bol.com. Deze zijn per ongeluk allemaal geannuleerd, maar zijn gewoon nog te bestellen
Je kunt je hier aanmelden voor de spelerslijst