Moet nog zien of ze dit kunnen fixen; welke amateur maakt er ano 2016 nog een gam waarvan zo veel clientside gaat.PirE schreef op woensdag 27 april 2016 @ 14:08:
Rekt
[afbeelding]
Klikbaar voor size.
Morgen zal er wel weer een i meer of minder in zijn naam staan. Deze figuren ben ik ook al een paar tegengekomen in de DZ, dus het is wel grappig dat hij Hamish ook gewoon neermaait met zijn AK, klein beetje karma. iiilll111IIIlll
Heb gelukkig niet zoveel problemen als sommige hier.. cheaters enzo zijn er op de ps sowieso heel wat minder ook..
Cm of falcon lost probeer ik nooit met een random groep.. naja vanmiddag 1x weer geprobeerd tunnel op cm.. 3 gasten van bijna 200 gs lagen na 10 sec allemaal om. Lol. Gs zegt helemaal niks over je gear. Een hoop zooi bij elkaar geeft een hoge gs maar werkt ook niet natuurlijk.
Cm of falcon lost probeer ik nooit met een random groep.. naja vanmiddag 1x weer geprobeerd tunnel op cm.. 3 gasten van bijna 200 gs lagen na 10 sec allemaal om. Lol. Gs zegt helemaal niks over je gear. Een hoop zooi bij elkaar geeft een hoge gs maar werkt ook niet natuurlijk.
AMD Ryzen 5 2600, 8 GB RAM, GigaByte GTX1050Ti 4G, MSI B450M, 970 EVO 500GB+160 GB, CM 550watt, AOC 24”
Lenovo IdeaPad Pro 5 14APH8, AMD Ryzen 7 7840HS, 32GB RAM, 1TB SSD
Verwijderd
Ja dat kan ik echt ook niet snappen.. is enorm amateuristisch!!himlims_ schreef op woensdag 27 april 2016 @ 15:28:
[...]
Moet nog zien of ze dit kunnen fixen; welke amateur maakt er ano 2016 nog een gam waarvan zo veel clientside gaat.
Ik heb de game al weken geleden geïnstalleerd maar nog niet aan toe gekomen om te starten. Tussendoor wel veel youtubers die ik volg steen en been horen klagen. Jammer, hebt heeft me nog niet weten te kietelen om te starten aan de game.
zeker smakelijke titel tot je lvl30 bereikt; dan is er .. ruimte voor verbeteringRoyK schreef op woensdag 27 april 2016 @ 16:35:
Ik heb de game al weken geleden geïnstalleerd maar nog niet aan toe gekomen om te starten. Tussendoor wel veel youtubers die ik volg steen en been horen klagen. Jammer, hebt heeft me nog niet weten te kietelen om te starten aan de game.
Ach over het algemeen vermaak ik mij nog prima.. Vanmiddag 2de sentry gear piece bemachtigd voor de +30% Headshot dmg.. en wat Phoenix credits gegrind en de Aug maar gekocht.
Moet nu eerst de gloves nog eens veranderen (wil nog een sentry piece, strikers is ook goed.. voor Phoenix wissel ik dan wel wat anders
). En daarna eens kijken of we gewoon wat betere rolls kunnen krijgen op wat items.. sommige set items zijn nog een "lage" gear score dus die kunnen uiteindelijk ook wel vervangen worden voor betere dingen. Sowieso wil ik wat betere armor rolls, base armor is overal redelijk laag helaas.. had meer armor met HE items.
Vooralsnog vermaak ik mij dus goed, de bugs kunnen me over het algemeen niet weerhouden dagelijks toch een uurtje of wat te spelen.. zit al op 6 dagen totaal tijd volgens mij xD
Mijn DPS op beide wapens nu.. (zonder vals te spelen met 4 striker set pieces
) DPS zegt niet alles natuurlijk, bij lange na niet.. maar tis wel lekker..

Moet nu eerst de gloves nog eens veranderen (wil nog een sentry piece, strikers is ook goed.. voor Phoenix wissel ik dan wel wat anders
Vooralsnog vermaak ik mij dus goed, de bugs kunnen me over het algemeen niet weerhouden dagelijks toch een uurtje of wat te spelen.. zit al op 6 dagen totaal tijd volgens mij xD
Mijn DPS op beide wapens nu.. (zonder vals te spelen met 4 striker set pieces

AMD Ryzen 5 2600, 8 GB RAM, GigaByte GTX1050Ti 4G, MSI B450M, 970 EVO 500GB+160 GB, CM 550watt, AOC 24”
de officiele stream is niet meer op PC platform; maar xbox ... tjah, zo kun je ook om het probleem hackers heen lopen.
vraag me af welke rechten je als consumetn hebt in deze; men betaald veel 60-120euro voor een game die kapot is
zou dat eens bij mijn klanten moetne doen 
morgen rustig dagje; ik ga er werk van maken, wordt vervolgd
vraag me af welke rechten je als consumetn hebt in deze; men betaald veel 60-120euro voor een game die kapot is

Is dat niet met 90% van de games die tegenwoordig uit komt ?himlims_ schreef op woensdag 27 april 2016 @ 19:49:
de officiele stream is niet meer op PC platform; maar xbox ... tjah, zo kun je ook om het probleem hackers heen lopen.
vraag me af welke rechten je als consumetn hebt in deze; men betaald veel 60-120euro voor een game die kapot iszou dat eens bij mijn klanten moetne doen
Ik denk zo dat er in de kleine lettertjes wel iets staat die voorkomt dat je ze wat kan maken.. Je weet wel, die lettertjes die niemand leest en altijd vlug op accept klikt om door te gaan
EULA... jah leuk, maar die gaat niet altijd op > rechtsgeldigTgR_KILLER schreef op woensdag 27 april 2016 @ 19:54:
[...]
Is dat niet met 90% van de games die tegenwoordig uit komt ?
Ik denk zo dat er in de kleine lettertjes wel iets staat die voorkomt dat je ze wat kan maken.. Je weet wel, die lettertjes die niemand leest en altijd vlug op accept klikt om door te gaan
You acknowledge that the quality of the Products, the response time or access to certain features may depend on the capacities of Your Compatible Mobile Terminal and of the electronic communication network. UBISOFT may in no case be held responsible for reduced user comfort.
maar kapot, onspeelbaar product is niet afgeschermd. daarlang is EULA hier niet van toepassing
nu 10 werkdagen wachten op antwoord
[ Voor 34% gewijzigd door himlims_ op 27-04-2016 20:49 ]
Ik ben van plan wat te kopen met mijn phoenix credits, ik twijfel tussen het kopen van de aug of twee stuks striker gear. Wat is de slimste keuze? Ik heb al een aug alleen dan met gear score 182.
Imho armor eerst.. geen idee hoe goed je armor nu is? zeker als je 2 stuks gear koopt heb je meteen de eerste set bonus en dat helpt ook met je DPS.This-is-life schreef op woensdag 27 april 2016 @ 20:58:
Ik ben van plan wat te kopen met mijn phoenix credits, ik twijfel tussen het kopen van de aug of twee stuks striker gear. Wat is de slimste keuze? Ik heb al een aug alleen dan met gear score 182.
Ik heb enkel de AUG gekocht omdat ik niks anders bruikbaars meer over had om te kopen
Mijn armor is niks bijzonders op het moment enkel yellow, bedankt voor de tip ga ik voor de striker gear
TgR_KILLER schreef op woensdag 27 april 2016 @ 21:04:
[...]
Imho armor eerst.. geen idee hoe goed je armor nu is? zeker als je 2 stuks gear koopt heb je meteen de eerste set bonus en dat helpt ook met je DPS.
Ik heb enkel de AUG gekocht omdat ik niks anders bruikbaars meer over had om te kopen
Volgens mij heb ik t al een paar keer gezegd. Maar ik zou die missie sowieso met vrienden doen of mensen die je iig kent.. teamplay is nogal belangrijk daar xD teleurstelling is alleen groter dat als je eindelijk een groep hebt om dan op wave 14 te stranden xDPaulus07 schreef op woensdag 27 april 2016 @ 21:12:
Stomme laadschermen steeds om vervolgens toch direct gekicked worden -.-
Welke GS heb je nu?
Als ik het hier zo lees heb ik dus 'geluk' gehad dat ik Falcon lost in 1 x heb gehaald. 1e x dat ik de missie speelde met random matchmaking (alle GS van ong. 180) meteen gehaald.
Hoe random was die random matchmaking?StaafM schreef op woensdag 27 april 2016 @ 21:22:
Als ik het hier zo lees heb ik dus 'geluk' gehad dat ik Falcon lost in 1 x heb gehaald. 1e x dat ik de missie speelde met random matchmaking (alle GS van ong. 180) meteen gehaald.
Anders heb je idd best geluk gehad ja.
héél Random. speelde met niemand waar ik vaker mee speel ofzo, 3 random gasten dus echt. Geen idee of zij wel bij elkaar hoorde en ik dit geval de 4e 'extra' man was.TgR_KILLER schreef op woensdag 27 april 2016 @ 21:26:
[...]
Hoe random was die random matchmaking?ik speel vaak samen met 2 anderen, en vaak een 4de erbij die vaker mee loopt maar soms met een random erbij.. dan loopt t toch aardig omdat wij 3en al op elkaar zijn ingespeeld. Laatst een "gewone" challeging missie gedaan en random die we erbij kregen had net een GS van 100 ofzo
toch maar meegenomen xD had ie meteen leuke loot.
Anders heb je idd best geluk gehad ja.
Dit moet je echt niet persoonlijk oppakken.. (please don't) maar dat zal de reden wel zijn.. meeste mensen die ik FL zie proberen zitten eind 170 of 180+.. Alle armor een GS van 182 geven (Phoenix credits uitgeven en hard missies runnen) en dan zit je zo tegen die nummers aan..Paulus07 schreef op woensdag 27 april 2016 @ 21:36:
Heb een gs van 160
Als al je armor GS 182 is kan je gaan werken naar de set items..
Dan moeten ze bij de missie ook niet aangeven dat je minimaal 140 nodig hebt en aanraden 160TgR_KILLER schreef op woensdag 27 april 2016 @ 21:41:
[...]
Dit moet je echt niet persoonlijk oppakken.. (please don't) maar dat zal de reden wel zijn.. meeste mensen die ik FL zie proberen zitten eind 170 of 180+.. Alle armor een GS van 182 geven (Phoenix credits uitgeven en hard missies runnen) en dan zit je zo tegen die nummers aan..
Als al je armor GS 182 is kan je gaan werken naar de set items..
Patch Notes
April 28th• Protection from Elites will now correctly reduce damage received from Elite enemies
• Fixed a bug with Rehabilitated where the talent could remain active when used in combination with a tear gas grenade
• Fixed an exploit where players could go through walls by using a ladder while the Jumping Jack emote is active
• Falcon Lost: Players will no longer be able to shoot inside the incursion when they are standing outside of it
bron
is dat alles? jezus man, lekker 2 dagen uitstellen en dan van de 99 problemen er 4 oplossen. goed bezighimlims_ schreef op woensdag 27 april 2016 @ 21:49:Patch Notes
April 28th
• Protection from Elites will now correctly reduce damage received from Elite enemies
• Fixed a bug with Rehabilitated where the talent could remain active when used in combination with a tear gas grenade
• Fixed an exploit where players could go through walls by using a ladder while the Jumping Jack emote is active
• Falcon Lost: Players will no longer be able to shoot inside the incursion when they are standing outside of it
bron
Ja dat is wat de missie zegt.. maar aangezien ongeveer iedereen al GS180 was toen die missie kwam is dat een beetje de standaard geworden.. ongeacht wat de missie zegt dat is wat mensen verwachten.Paulus07 schreef op woensdag 27 april 2016 @ 21:48:
[...]
Dan moeten ze bij de missie ook niet aangeven dat je minimaal 140 nodig hebt en aanraden 160
Die andere boeien me niet zo.. maar deze.. yay!himlims_ schreef op woensdag 27 april 2016 @ 21:49:Patch Notes
April 28th
• Protection from Elites will now correctly reduce damage received from Elite enemies
bron
Ik heb 17% protection (lees dmg) nu xD.. ga ik misschien niet zoveel meer dood na de patch..
[ Voor 37% gewijzigd door TgR_KILLER op 27-04-2016 22:00 ]
Verwijderd
Is er misschien een manier om op de xbox one alleen met mensen uit je eigen regio, of in ieder geval uit europa te spelen?
Ik heb namelijk gemerkt dat de meest trieste en zielige figuren die met groepjes in de lagere darkzones, mensen in hun rug schieten, voor 99% amerikanen zijn.
Overdag geen last meestal. Dan slapen die triestelingen namelijk.
Ik heb namelijk gemerkt dat de meest trieste en zielige figuren die met groepjes in de lagere darkzones, mensen in hun rug schieten, voor 99% amerikanen zijn.
moet zeggen net met wat amerikanen gespeeld geen last van gehadVerwijderd schreef op woensdag 27 april 2016 @ 23:16:
Is er misschien een manier om op de xbox one alleen met mensen uit je eigen regio, of in ieder geval uit europa te spelen?
wel met een rus. Maar daar liep ik al een beetje wantrouwig mee rond. En verrekt kreeg ook nog gelijk ook. maar ja rotte appels zitten tussen elke nationaliteit.
Laatste dagen flink aan het sparen geweest voor wat Phoenix Credits en sinds vandaag gaat het nog sneller nu tweede account ook op level 30 is. Maar nu is de vraag, wat kan ik het beste doen met een gearscore van 193, 3 maal 182 voor Body Armor, Holster en Gloves aangevuld met 3 items van Striker Gear set. Wapens ook 182.
Is het verstandig om de AUG van 204 score te kopen voor 800 Phoenix Credits? Wachten tot reset van vendors? Of is er nog een manier om met Phoenix Credits betere holster te kopen?
Edit: @#*()!@. Zit in wave 15 van Incursion en m'n teammaten gaan down, dus ik zet healing signature in.....crasht m'n game. Dag wave, dag Incursion, dag loot
Is het verstandig om de AUG van 204 score te kopen voor 800 Phoenix Credits? Wachten tot reset van vendors? Of is er nog een manier om met Phoenix Credits betere holster te kopen?
Edit: @#*()!@. Zit in wave 15 van Incursion en m'n teammaten gaan down, dus ik zet healing signature in.....crasht m'n game. Dag wave, dag Incursion, dag loot

[ Voor 14% gewijzigd door MyUtd4Life op 28-04-2016 01:57 ]
FIFA Benelux Administrator
Ik snap er echt geen drol van dat er niet één checkpoint in die incursion zit, al is het alleen maar voor dit soort onzin.MyUtd4Life schreef op woensdag 27 april 2016 @ 23:35:
Is inderdaad een beetje lullig in deze situatie. Overigens heb ik wel een aantal keer gehad dat ik, of enkele van mijn teamgenoten, dood gingen en ineens bij dat raam konden spawnen. Waar dat dan precies door komt weet ik ook niet.xeple schreef op donderdag 28 april 2016 @ 02:36:
[...]
Ik snap er echt geen drol van dat er niet één checkpoint in die incursion zit, al is het alleen maar voor dit soort onzin.
Checkpoint zit er een soort van wel in. Na elke wave respawn(of alleen na de bom wave, weet niet meer) je als je dood bent. Echter moet wel 1 iemand levend houden
.
Moet FL nog steeds op cm doen maar daarvoor moet je niet met random gaan want dat werkt al lastig op hard laat staan op cm. Inmiddels 2 sentry pieces en 4 striker. Al zijn de meeste met een gs van 191.
Hoop dat ze wat meer info gaan geven vandaag over aanpak van hackers want het is nu wel erg makkelijk om te doen gezien de vele cheaters
Moet FL nog steeds op cm doen maar daarvoor moet je niet met random gaan want dat werkt al lastig op hard laat staan op cm. Inmiddels 2 sentry pieces en 4 striker. Al zijn de meeste met een gs van 191.
Hoop dat ze wat meer info gaan geven vandaag over aanpak van hackers want het is nu wel erg makkelijk om te doen gezien de vele cheaters
[ Voor 15% gewijzigd door ReQuiem83 op 28-04-2016 06:48 ]
Die Aug is sowieso prima, maar het ligt er wel een beetje aan wat je nu al hebt. Aangezien we niet weten wat er volgende week bij de vendors gaat komen en dat ook wel eens slechter zou kunnen zijn zou ik 'm gewoon kopen. Die Phoenix credits heb je er zo weer bij. Ik heb deze week de Aug gekocht en heb inmiddels alweer bijna genoeg voor volgende week.MyUtd4Life schreef op woensdag 27 april 2016 @ 23:35:
V.w.b. de rest van je gear: die gearscore boeit wat mij betreft niet. Een setje van 182/204 met de juiste stats en talents kan meer opleveren dan een setje 214/240.
Ik zit zelf op een GS van 196, maar als ik niet gelijk 3-4 items tegelijk vervang (en dan ook nog eens met goede stats) dan ga ik gewoon achteruit, ondanks dat mijn GS dan omhoog gaat.

De balans is ook hier ver te zoeken. Massive claimt niet de nadruk te willen leggen op crafting/vendors, maar op looting, maar qua loot valt er nauwelijks 182 en 204 al helemaal niet. Ik ken mensen die alleen maar DZ spelen en die zitten op 163 gewoon vast omdat er niks valt wat hoger is. Dus moeten ze wel craften of naar de vendor gaan. En 204 blueprints zijn zo duur dat de gemiddelde speler (die niet 4-5 uur per dag speelt) zo'n setje echt niet compleet krijgt voordat de volgende tier landt.
Yes yes yes, gisteren voor het eerst uit de the dark zone iets nuttigs kunnen extracten. Blauwe ACR met goede stats uit een crate kunnen halen. Huidige primary weapons deed 17k DPS, deze doet er 21K. Daarboven ook nog een blauwe Police Magnum kunnen looten. Stond wel nog 3 man op de extraction point...wel kicken toen die uiteindelijk mij niet afschoten :-D
NiceRebbelx schreef op donderdag 28 april 2016 @ 07:34:
Yes yes yes, gisteren voor het eerst uit de the dark zone iets nuttigs kunnen extracten. Blauwe ACR met goede stats uit een crate kunnen halen. Huidige primary weapons deed 17k DPS, deze doet er 21K. Daarboven ook nog een blauwe Police Magnum kunnen looten. Stond wel nog 3 man op de extraction point...wel kicken toen die uiteindelijk mij niet afschoten :-D
Ik heb gisteren een heerlijk rogue momentje gehad. Een solo speler schoot een flare bij de extraction van DZ01, ik zat van afstand te loeren (ook solo). Met nog 10 sec op de timer (voordat de heli komt) komen er npc's, dus ik dacht: dit is mijn kans. Explosive bullets geladen en knallen maar. Hij ging down, maar werd daarna ineens gerevived. Vermoed dat ie een 4x Nomad set had (met kans op revive bonus). Kreeg hem daarna nog een keer down en pakte z'n 9 HE items en knoopte de laatste seconde van de extraction m'n tas met zijn spullen aan zijn helikopter.
Mocht je het interessant vinden, deze gast heeft de 3d modellen van de wapens gemaakt.
Volvo EX30 SMER Core - Wallbox Pulsar Plus 22kW
Hoe kan je trouwens zien wat een andere speler allemaal in zn bag heeft in the dark zone en of daar iets nuttigs bijzit ?Ktenolix schreef op donderdag 28 april 2016 @ 07:42:
[...]
Nice![]()
Ik heb gisteren een heerlijk rogue momentje gehad. Een solo speler schoot een flare bij de extraction van DZ01, ik zat van afstand te loeren (ook solo). Met nog 10 sec op de timer (voordat de heli komt) komen er npc's, dus ik dacht: dit is mijn kans. Explosive bullets geladen en knallen maar. Hij ging down, maar werd daarna ineens gerevived. Vermoed dat ie een 4x Nomad set had (met kans op revive bonus). Kreeg hem daarna nog een keer down en pakte z'n 9 HE items en knoopte de laatste seconde van de extraction m'n tas met zijn spullen aan zijn helikopter.
Mocht je het interessant vinden, deze gast heeft de 3d modellen van de wapens gemaakt.
Enige manier is om hem af te maken.Rebbelx schreef op donderdag 28 april 2016 @ 07:47:
[...]
Hoe kan je trouwens zien wat een andere speler allemaal in zn bag heeft in the dark zone en of daar iets nuttigs bijzit ?
Speel t nu 2 dagen (al heb ik met Koningsdag weinig kunnen spelen) en vind t tot nu toe super!
Gisteravond de eerste ervaring met een groep en die was helaas wat minder. Was de eerste missie met een blauw schildje en kennelijk moest dat met een groep dus via fast matchmaking belandde ik in een groep met 2 anderen. Die kenden elkaar denk ik want ze vlogen de missie door. Ik kon me gelukkig ook nuttig maken maar verderop in de missie kwamen we in een tunnel met ambulances en daar kwamen wat mobs de tunnel in. Schiet wat mobs af en ineens zegt die gast op voicechat dat ik niet moet schieten. Alleen niet waarom... volgende mob komt binnen dus ik wacht even maar zodra de mob op me af loopt knal ik m af. 2 seconden later ben ik gekicked uit de party en sta ik op straat zonder missie. Het enige wat ik kan bedenken is dat er waves kwamen en ze er 1 van die wave wilden laten leven zodat er niet meer mobs kwamen maja.. om dan te kicken. Naja aangezien t al 23:30 was en de wekker vanochtend weer vroeg zou gaan maar afgelogd.
Gisteravond de eerste ervaring met een groep en die was helaas wat minder. Was de eerste missie met een blauw schildje en kennelijk moest dat met een groep dus via fast matchmaking belandde ik in een groep met 2 anderen. Die kenden elkaar denk ik want ze vlogen de missie door. Ik kon me gelukkig ook nuttig maken maar verderop in de missie kwamen we in een tunnel met ambulances en daar kwamen wat mobs de tunnel in. Schiet wat mobs af en ineens zegt die gast op voicechat dat ik niet moet schieten. Alleen niet waarom... volgende mob komt binnen dus ik wacht even maar zodra de mob op me af loopt knal ik m af. 2 seconden later ben ik gekicked uit de party en sta ik op straat zonder missie. Het enige wat ik kan bedenken is dat er waves kwamen en ze er 1 van die wave wilden laten leven zodat er niet meer mobs kwamen maja.. om dan te kicken. Naja aangezien t al 23:30 was en de wekker vanochtend weer vroeg zou gaan maar afgelogd.
Wise men speak because they have something to say; Fools because they have to say something
Het is nooit verplicht om een missie met een groep te spelen.JohnnyV76 schreef op donderdag 28 april 2016 @ 08:21:
Speel t nu 2 dagen (al heb ik met Koningsdag weinig kunnen spelen) en vind t tot nu toe super!
Op het moment dat je achterin de tunnel bent geweest, komt er een JTF agent de bom defusen, dit start een timer van 3:00 minuten waarin vijanden blijven komen. Deze vijanden komen in verschillende waves. Zodra alle vijanden van de wave gedood zijn, volgt er een nieuwe wave. Een tactiek is om minstens één vijand levend te houden, totdat de timer voorbij is en de bom defused is. Je hoeft dan maar één wave vijanden te doden. Deze tactiek wordt veel gebruikt in challenging mode.
Nadat de C4 geplaatst is en je de bomb "regen" hebt weten te overleven worden dode spelers automatisch geressed voor aan bij het raam, dus als je veel doden hebt altijd zorgen dat er in ieder geval 1 weet te overleven dan komt de rest vanzelf weer terugMyUtd4Life schreef op donderdag 28 april 2016 @ 02:43:
[...]
Is inderdaad een beetje lullig in deze situatie. Overigens heb ik wel een aantal keer gehad dat ik, of enkele van mijn teamgenoten, dood gingen en ineens bij dat raam konden spawnen. Waar dat dan precies door komt weet ik ook niet.
Wel nog steeds een minpuntje dat ik gisteren opnieuw mocht ondervinden op PS4:
- Ga in the dark zone, kom andere speler tegen, wil matchmaken en krijg een error
- Zit in een missin en opeens krijg ik een error.
Dit komt toch echt wel té vaak voor
- Ga in the dark zone, kom andere speler tegen, wil matchmaken en krijg een error
- Zit in een missin en opeens krijg ik een error.
Dit komt toch echt wel té vaak voor
Ja, 1 persoon c4 plaatsen, dood laten gaan. Of natuurlijk terug gaan, wat je wil. Rest blijft in de pit. Diegene die dood ging respawnd en ammo kistjes zijn ook weer gereset.DarthNeo schreef op donderdag 28 april 2016 @ 08:29:
[...]
Nadat de C4 geplaatst is en je de bomb "regen" hebt weten te overleven worden dode spelers automatisch geressed voor aan bij het raam, dus als je veel doden hebt altijd zorgen dat er in ieder geval 1 weet te overleven dan komt de rest vanzelf weer terug
eindelijk dark zone level 50 gehaald! Maar er is geen drol wat je dan kunt kopen, mod blueprints geven niet de gewenste upgrades (mods schijnen niet beter te zijn dan de standaard lvl 30 mods) en gear upgraden kan niet, want als je level 50 bent is er niks meer te koop dat beter is dan je al hebt verzameld.
Er is heel weinig incentive om te levellen in de dark zone. Volgende mijlpaal is 75, maar gezien de hoeveelheid credits die je nodig hebt om dan een blueprint te kopen heeft dat voor mij ook geen nut. Heb nu 150k dark zone currency bij elkaar geharkt met 10-tallen uren in de dark zone, nog niks uitgegeven, zie mezelf niet de 450k halen voordat ik het echt beu ben.
Voorlopig is het in een groepje rondrennen nog wel leuk, hoewel, de named mobs heb ik ook wel weer een beetje gezien. En afgelopen week al ettelijke malen tegen hackers aangelopen. Gelukkig geniet ik nog altijd van een dikke headshot op zn tijd.
Er is heel weinig incentive om te levellen in de dark zone. Volgende mijlpaal is 75, maar gezien de hoeveelheid credits die je nodig hebt om dan een blueprint te kopen heeft dat voor mij ook geen nut. Heb nu 150k dark zone currency bij elkaar geharkt met 10-tallen uren in de dark zone, nog niks uitgegeven, zie mezelf niet de 450k halen voordat ik het echt beu ben.
Voorlopig is het in een groepje rondrennen nog wel leuk, hoewel, de named mobs heb ik ook wel weer een beetje gezien. En afgelopen week al ettelijke malen tegen hackers aangelopen. Gelukkig geniet ik nog altijd van een dikke headshot op zn tijd.
Die missie is de Lincoln Tunnel missie. De meeste spelers slaan de eerste 2 kleine mobs over door aan de rechterkant te rushen. Persoonlijk vind ik dit dom, want zo zit je wanneer je de platforms bereikt met snipers in je rug. En inderdaad in de tunnel waar je die gast moet verdedigen die de bom defused, zitten de meesten de timer uit door 1 enemy in leven te houden. Ben ik ook geen voorstander van, want je kan beter 3 minuten plezier beleven door het spel te spelen zoals het hoort, dan 3 minuten op een tellertje staan te gapen.JohnnyV76 schreef op donderdag 28 april 2016 @ 08:21:
Die kenden elkaar denk ik want ze vlogen de missie door. Ik kon me gelukkig ook nuttig maken maar verderop in de missie kwamen we in een tunnel met ambulances en daar kwamen wat mobs de tunnel in. Schiet wat mobs af en ineens zegt die gast op voicechat dat ik niet moet schieten. Alleen niet waarom... volgende mob komt binnen dus ik wacht even maar zodra de mob op me af loopt knal ik m af. 2 seconden later ben ik gekicked uit de party en sta ik op straat zonder missie.
Vaak genoeg ga ik in tegen deze ongeschreven "regels", want niemand kan mij kicken omdat ik steeds mijn eigen open groep vorm en dus steeds de leider ben
Steam/uPlay: EvulKlowne
Ja baalde wel van de verloren tijd zeg maar... maar die missie kun je toch niet solo doen of wel? Ik dacht aan de opties te zien dat ik alleen fast matchmaking had of gewoon match making.
Wise men speak because they have something to say; Fools because they have to say something
Je kunt prima in je eentje de mission starten door de mission area in te lopen. Wellicht moet je eerst de difficulty setten als je em al eerder hebt gedaan, dat restart de missie.JohnnyV76 schreef op donderdag 28 april 2016 @ 09:06:
Ja baalde wel van de verloren tijd zeg maar... maar die missie kun je toch niet solo doen of wel? Ik dacht aan de opties te zien dat ik alleen fast matchmaking had of gewoon match making.
Wanneer wordt die BoO special Vendor eigenlijk vernieuwd? Wil graag nog iets van de Sentry set halen, liefst 2 onderdelen, maar dat ga ik sowieso niet redden vermoed ik.
PSN: Mondaatje
Als het al eerder besproken is heb ik er overheen gelezen, maar valt het jullie ook op dat de daily missies (hard of op challenge mode) vaak niet als completed gemarked worden ookal heb je ze wel gedaan? Dit heb ik nu al 2 dagen achter elkaar... begint irritant te worden!
Linksboven in het vendorscherm..Monda schreef op donderdag 28 april 2016 @ 09:37:
Wanneer wordt die BoO special Vendor eigenlijk vernieuwd? Wil graag nog iets van de Sentry set halen, liefst 2 onderdelen, maar dat ga ik sowieso niet redden vermoed ik.
Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie
Volgens mij veranderen die blueprints niet. Dus heb je nog alle tijdMonda schreef op donderdag 28 april 2016 @ 09:37:
De vorige keer dat de blueprints veranderd zijn bij de BoO vendor is bij de 1.1 patch, toen gingen de DZ blueprints naar de BoO vendor (en zijn er voor de gear sets nieuwe blueprints bijgekomen). Gezien de blueprints in de BoO sindsdien niet gewijzigd zijn (alleen de buyable gear/weapons) verwacht ik zelf pas weer een verandering bij de 1.2 patchTgR_KILLER schreef op donderdag 28 april 2016 @ 09:52:
[...]
Volgens mij veranderen die blueprints niet. Dus heb je nog alle tijd
[ Voor 5% gewijzigd door DarthNeo op 28-04-2016 10:23 ]
Heb ik net hardfest en Koningsdag overleefd, lekker wakker geworden en wil ik ff the division spelen maar nope.... server maintenance met een estimated van 3 uur helaas. Dan maar ff naar de winkel toe boodschappen voor de rest van de week halen.
Verwijderd
Kopen, die phoenix credits heb je zo weer op de cap zitten, zo'n goeie aug komt er voorlopig niet meer probably.MyUtd4Life schreef op woensdag 27 april 2016 @ 23:35:
Laatste dagen flink aan het sparen geweest voor wat Phoenix Credits en sinds vandaag gaat het nog sneller nu tweede account ook op level 30 is. Maar nu is de vraag, wat kan ik het beste doen met een gearscore van 193, 3 maal 182 voor Body Armor, Holster en Gloves aangevuld met 3 items van Striker Gear set. Wapens ook 182.
Thanks. Helder verhaal. Blijft desondanks lastige keuze, want denk dat de 182 Vector niet veel minder is dan 204 AUG. Voor die laatste is het ook erg lastig om twee of meer talents te activeren, waardoor die sowieso al minder interessant wordt.
Wat betreft het sparen heb je gelijk, binnen een week kan je op hetzelfde bedrag zitten. Ook over die balans ben ik het met je eens, jammer dat er niet wat meer gelijk getrokken wordt.
Ah, dat is een handigheidje om te weten! In je eentje overleven is desondanks niet het makkelijkste wat er is, zeker niet met die shotgunners.DarthNeo schreef op donderdag 28 april 2016 @ 08:29:
Nadat de C4 geplaatst is en je de bomb "regen" hebt weten te overleven worden dode spelers automatisch geressed voor aan bij het raam, dus als je veel doden hebt altijd zorgen dat er in ieder geval 1 weet te overleven dan komt de rest vanzelf weer terug
Die aug heeft allemaal talents die je unlocked met electronics toch?Verwijderd schreef op donderdag 28 april 2016 @ 10:24:
[...]
Kopen, die phoenix credits heb je zo weer op de cap zitten, zo'n goeie aug komt er voorlopig niet meer probably.
Dat was de reden voor mij om hem niet te kopen.
Volgens mij niet. Enkel Stamina en Firearms dacht ik.baronruud schreef op donderdag 28 april 2016 @ 10:32:
[...]
Die aug heeft allemaal talents die je unlocked met electronics toch?
Anders is het sowieso met rond 1000 Electronics haalbaar, want meer heb ik niet en heb alle talents
Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie
Verwijderd
Valt wel mee, alleen als ferocious is bv damage vs named en elites dan zou ik er niet voor gaan tenzij hij in free talent slot zit.baronruud schreef op donderdag 28 april 2016 @ 10:32:
[...]
Oké goed om te weten van de Blueprints! Dan hoef ik niet als een gek tot 3 uur snachts dwangmatig Lexington te doen om tijdig binnenbinnen te halen...
PSN: Mondaatje
Klopt: moet mijn firearms nog 20 omhoog halen voor activering tweede talentAngeloonie schreef op donderdag 28 april 2016 @ 10:36:
[...]
Volgens mij niet. Enkel Stamina en Firearms dacht ik.
Anders is het sowieso met rond 1000 Electronics haalbaar, want meer heb ik niet en heb alle talents
Steam profiel UPlay JirnsumNL
Belangrijkste talent is Brutal waarvoor je 2579 firearms nodig hebt. Op de 2de plaats komt Vicious (want hoe vaak ben je full health met een SMG) die 2063 firearms en 2579 stamina nodig heeft en Meticulous talent kan je negeren.baronruud schreef op donderdag 28 april 2016 @ 10:32:
[...]
Steam/uPlay: EvulKlowne
Ok, dank je. Dan heb ik hem laten liggen omdat ik de MP5 al heb met brutal denk ik.ambi schreef op donderdag 28 april 2016 @ 10:51:
[...]
Belangrijkste talent is Brutal waarvoor je 2579 firearms nodig hebt. Op de 2de plaats komt Vicious (want hoe vaak ben je full health met een SMG) die 2063 firearms en 2579 stamina nodig heeft en Meticulous talent kan je negeren.
En die andere talents zijn de PC het niet waard.
zag hier volgens mij iets terug komen mbt pc en server/client code/processen?
Hier meer info erover: http://gafferongames.com/2016/04/25/never-trust-the-client/
Speel zelf de ps4 variant en heb eigenlijk nog niks geks gemerkt mbt code,bugs,glithces etc
Hier meer info erover: http://gafferongames.com/2016/04/25/never-trust-the-client/
Speel zelf de ps4 variant en heb eigenlijk nog niks geks gemerkt mbt code,bugs,glithces etc
Nog mensen op de ps4 die falcon willen doen? Voeg mij toe micmulder
Samenvatting van de State of the Game:
Server Maintenance why it was moved
- Allows more flexibility for bug fixes
- More time to react, because Tuesday was very limiting and they had to prepare the bugfixes the week before.
- With Thursday they have the whole week to prepare as many bug fixes as possible.
- This should stop the hotfixes that happened last week on Friday
Bugfixes
- Working on them all the time
- Talent stacking for weapons has been fixed
- Protection from Elites has been fixed and that has also an impact on the Rushers (shotgunners) in Falcon Lost – they have not been touched, but they do less damage now with Protection against Elite active.
Daily Missions
- Daily missions have not been rotating – the system in place had a bug.
Pending fixes
- Talents that have problems (One is None / Reckless (needs client side patch 1.2) / Balanced (=> 1.2) / Character Talents Stacking (=> 1.2))
- Chatspams – they are looking into that server side, but they need to find the right balance what is spam and what is not. Until then, you can turn of specific channels in the chat and then you won't see the spam
- Infinite Loading Falcon Lost (if you want to join a group that is already in the Falcon Lost mission you get the infinite loading screen. Part of that is intended, because you should not be able to join a group that is already in the mission – but you will experience this with any other group that you try to join from that point on. The current workaround is to logout / login)
- Auto-aim on PC will be removed – fix is ready, it just needs to be rolled out
Exploits
- Exploiting bugs and game mechanics are a big thing in The Division and the priority is to fix the exploits as fast as possible
- They are now working on a process to be stronger and harsher about these exploits, so that they don't impact the experience of other players. More about that later, when they are ready to release more information about that.
Cheaters
- They are moving stuff from client-side to server side
- New detection methods have been added, that will cause a new wave of bans.
- They won't give out any details about these methods to give cheaters too much information about the system.
Compensation
- Compensation for Backpack Lockout and Character Deletion are ready and will be rolled out next week, but they can't give a specific date at the moment.
Netcode Articles
- There have been a few articles about the netcode of The Division
- They have been talking with the specialists, but the Community Developers won't comment about these topics, because they don't want to give out incorrect information.
- They will be addressing these articles to give out precise information, so that people don't panic about assumptions based on incomplete information.
Samengevat komt het er op neer dat ze maar een paar kleine dingen aangepakt hebben vandaag en dat alle echte serieuze shit nog weken gaat duren

Er zijn inderdaad een aantal fixes die een client update vereisen. Dat wordt allemaal in 1.2 pas gedaan.The.Sticky schreef op donderdag 28 april 2016 @ 13:07:
Samengevat komt het er op neer dat ze maar een paar kleine dingen aangepakt hebben vandaag en dat alle echte serieuze shit nog weken gaat duren
Hmm. Vinden jullie het niet ook heel vreemd dat de shotgunners apart genoemd worden ? Hoezo heeft "protection from elites" een impact op rushers. Geel is een elite, paars een veteran ?. Dus als de shotgun npc een 'gele' is heeft het effect, anders niet.. Toch ... ?Ktenolix schreef op donderdag 28 april 2016 @ 13:04:
...
Protection from Elites has been fixed and that has also an impact on the Rushers (shotgunners) in Falcon Lost – they have not been touched, but they do less damage now with Protection against Elite active.
...
Hi,
Ik weet niet of ik dit mag posten hier - excuses als dit niet de bedoeling is.
Ik speel het sinds kort maar kom er nog niet helemaal uit.
Hiervoor wil ik graag mijn Uplay lijst eens wat aanvullen..
Als iemand mij af en toe een duwtje in de goeie richting wilt geven: Furr_xL
"Don't let the fear of losing be greater than the excitement of winning."
Mag officieel nietThisGuy schreef op donderdag 28 april 2016 @ 13:37:
Hi,
of je leest de TS,ThisGuy schreef op donderdag 28 april 2016 @ 13:37:
Hi,
of footer (daar waar normaliter quick reply staat),
of de header bij posten van reactie
of join discord
[ Voor 5% gewijzigd door himlims_ op 28-04-2016 14:21 ]
Waarom wordt ik dan überhaupt gematchmaked met groepen die geen leden mogen accepteren? Dit legt gewoon het probleem bij de nietsvermoedende matchmaker neer, lekker gebruikersvriendelijk.Infinite Loading Falcon Lost (if you want to join a group that is already in the Falcon Lost mission you get the infinite loading screen. Part of that is intended, because you should not be able to join a group that is already in the mission – but you will experience this with any other group that you try to join from that point on. The current workaround is to logout / login)

16% protection tegen 250k shotgun hits.. ja, dat gaat helpenBastiaanCM schreef op donderdag 28 april 2016 @ 13:25:
[...]
Hmm. Vinden jullie het niet ook heel vreemd dat de shotgunners apart genoemd worden ? Hoezo heeft "protection from elites" een impact op rushers. Geel is een elite, paars een veteran ?. Dus als de shotgun npc een 'gele' is heeft het effect, anders niet.. Toch ... ?
Damage has been done, dit hadden ze vanaf dag 1 moeten doen. Maarja, wie ze nu nog hard aanpakken, is juist het klein stukje volk dat nog wel de game blijft spelen. De rest lijkt toch al gestopt.They are now working on a process to be stronger and harsher
Dus iemand DC/kan niet meer joinen/leaved-na-5-wipes = einde oefening incursion?you should not be able to join a group that is already in the mission
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Het feit dat het niet eerder is aangepakt is toch geen reden om het helemaal niet meer aan te pakken? Met het steeds bekender worden van cheats merk ik dat je one shot kill en teleporterende rogues steeds vaker tegenkomt in DZ. En daar loop ik toch nog steeds met teams niet cheatende players, dus het is echt niet zo dat er alleen nog cheaters zijnSinergyX schreef op donderdag 28 april 2016 @ 14:54:
[...]
Damage has been done, dit hadden ze vanaf dag 1 moeten doen. Maarja, wie ze nu nog hard aanpakken, is juist het klein stukje volk dat nog wel de game blijft spelen. De rest lijkt toch al gestopt.
Cheaters boeien mij eerlijk gezegd niet, ik speel niet op de PC. Maar in de randoms op de challenge die ik doe, zit er 9/10 minimaal 1 tussen die meer dan genoeg heeft geglitched voor perfect roll gear en genoeg materials voor de komende 5 expensions (en cap phoenix natuurlijk). Dupe glitch, quick mission, incursion spul, daar is op zo'n grote schaal misbruik van gemaakt.Jirnsum schreef op donderdag 28 april 2016 @ 14:57:
[...]
Het feit dat het niet eerder is aangepakt is toch geen reden om het helemaal niet meer aan te pakken? Met het steeds bekender worden van cheats merk ik dat je one shot kill en teleporterende rogues steeds vaker tegenkomt in DZ. En daar loop ik toch nog steeds met teams niet cheatende players, dus het is echt niet zo dat er alleen nog cheaters zijn
Youtube staat vol met zulke gasten, 20+ crafts van 1 wapen/item, waar de vraag wordt gesteld hoe je aan zoveel materials bent gekomen: exploit boss A, exploit mission B, exploit dit, exploit dat.
Juist toen de verhoging kwam van 15:1 conversion voor materials, schoten de exploits omhoog, je naait je 'netjes spelend' publiek en motiveerde enkel om ook maar te gaan exploiten.
[ Voor 24% gewijzigd door SinergyX op 28-04-2016 15:06 ]
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Leerzame build vol met godroles; https://m.reddit.com/r/th..._as_per_request_25486275/
Idd, dus als iemand ervandoor gaat / internet knalt eruit / pc of console vliegt in de brand oid. Moet je met 3 man verder?!SinergyX schreef op donderdag 28 april 2016 @ 14:54:
[...]
Dus iemand DC/kan niet meer joinen/leaved-na-5-wipes = einde oefening incursion?
Een disconnect is iets anders dan zelf weggaan. Bij een disconnect kom je (als het goed is) gewoon terug in het spel en dus de missie. Internet weg = disconnect.baronruud schreef op donderdag 28 april 2016 @ 15:19:
[...]
Idd, dus als iemand ervandoor gaat / internet knalt eruit / pc of console vliegt in de brand oid. Moet je met 3 man verder?!
Zelf weg = uit de missie.
Bij elke update nieuwe bugs... Nu zijn ladders blijkbaar niet meer veilig
https://www.reddit.com/r/...dderfix_seem_to_kill_you/

PSN: SchieveZot
Ja wat ik zeg, en als iemand ervandoor gaat? Dan kan iemand anders wel joinen?Ktenolix schreef op donderdag 28 april 2016 @ 15:29:
[...]
Een disconnect is iets anders dan zelf weggaan. Bij een disconnect kom je (als het goed is) gewoon terug in het spel en dus de missie. Internet weg = disconnect.
Zelf weg = uit de missie.
Dat had ik wel al gedaan, evenals wat webpages doorgescrolled voor hints en tips voor beginners.himlims_ schreef op donderdag 28 april 2016 @ 14:20:
[...]
of je leest de TS,
of footer (daar waar normaliter quick reply staat),
of de header bij posten van reactie
of join discord
Ik zoek min of meer iemand om het spelenderwijs mee te leren af en toe. Dit spel is zoveel groter dan dat ik gedacht had en gewend ben
Ik heb dat discord wel geopend, eens kijken hoe dat werkt vanavond.
Thanks, ik accepteer je vanavond even.stefanbrekel schreef op donderdag 28 april 2016 @ 13:53:
[...]
Mag officieel nietheb je toegevoegd. Ben meestal in de avonden wel online. Vragen kan je eventueel ook stellen via uPlay. Daarnaast ben ik ook beschikbaar via Skype/TS/Vent.
"Don't let the fear of losing be greater than the excitement of winning."
Nee, dat kan niet. Je kan niet zover in de missie komen als de rest.baronruud schreef op donderdag 28 april 2016 @ 15:34:
[...]
Ja wat ik zeg, en als iemand ervandoor gaat? Dan kan iemand anders wel joinen?
Met patch 1.2 als er meer dan 4 man bij de extractie staan dan krijg je hetzelfde effectSchieveZot schreef op donderdag 28 april 2016 @ 15:31:
Bij elke update nieuwe bugs... Nu zijn ladders blijkbaar niet meer veilig![]()
PSN: PSYVIRI (aka Lootking) | Inglourious Guardians NL (Platoon: Inglourious Guardians)
Serieus dit bied erg veel hoop voor de toekomst. *sarcasmePSYVIRII schreef op donderdag 28 april 2016 @ 15:54:
[...]
Met patch 1.2 als er meer dan 4 man bij de extractie staan dan krijg je hetzelfde effect
2 dagen langer voor de maintenance zodat ze wat meer tijd hadden voor de bugs/glitches en dan zo'n fix....En gooien het echt letterlijk over de balk zonder tests.
Dat is natuurlijk kort door de bocht. Ze hebben een vrij korte tijd om een aantal zaken te doen:ReQuiem83 schreef op donderdag 28 april 2016 @ 16:10:
[...]
Serieus dit bied erg veel hoop voor de toekomst. *sarcasme
2 dagen langer voor de maintenance zodat ze wat meer tijd hadden voor de bugs/glitches en dan zo'n fix....En gooien het echt letterlijk over de balk zonder tests.
A ) De bug reproduceren onder gecontroleerde omstandigheden.
B ) De bug vervolgens vinden in de code
C ) Fixen
D ) testen
E ) Regressietesten
Er zijn niet heel veel agile teams die dit goed voor elkaar krijgen. Laat staan een operationeel team dat een game als the division moet onderhouden.
Je roept dat er niet getest wordt. Er wordt wel degelijk getest, echter is een spel als The Division dusdanig groot dat de kans redelijk is dat er andere zaken omvallen als je iets fixt.
Ik begrijp de frustratie heel goed. Je hebt betaald voor een bepaald product (en bijbehorende dienst) en deze doet het niet conform verwachting. Het is echter niet zo dat Massive met de pootjes omhoog zit en denkt, zeuw we hebben de cash binnen en het is goed zo.
Het zou me niets verbazen als ze overuren maken bij Massive en met de handen in het haar zitten.
[ Voor 6% gewijzigd door Nedje op 28-04-2016 16:44 ]
PSN: Nedjee, XBL Gamertag: NedjeNL
hoe gaat het bij jullie eigenlijk in de darkzone?
ik kwam laatst iemand tegen van level 16 en die was rogue dus toen die op mij begon te schieten, ging ik er ook vol voor ben zelf lvl 19 met 13k damage. Maar ik had nog niet eens een balkje weg (ben redelijk trefzeker) of ik was al down.
is er echt zoveel verschil in gear of was hier meer aan de hand? ik geef het nu een beetje de voordeel van de twijfel. Omdat ik ook al mensen tegen gekomen ben van lvl 19 die ik zonder al teveel moeite omver kreeg. Dus mischien toch gear. Vond het alleen raar had wel wat meer damage verwacht voordat ik neer ging.
ik kwam laatst iemand tegen van level 16 en die was rogue dus toen die op mij begon te schieten, ging ik er ook vol voor ben zelf lvl 19 met 13k damage. Maar ik had nog niet eens een balkje weg (ben redelijk trefzeker) of ik was al down.
is er echt zoveel verschil in gear of was hier meer aan de hand? ik geef het nu een beetje de voordeel van de twijfel. Omdat ik ook al mensen tegen gekomen ben van lvl 19 die ik zonder al teveel moeite omver kreeg. Dus mischien toch gear. Vond het alleen raar had wel wat meer damage verwacht voordat ik neer ging.
Nee maar je kan nou ook niet echt van enige competentie spreken, als je 4 patches nodig hebt om je incursion te fixxen. Voor mij is de lol er af momenteel.Nedje schreef op donderdag 28 april 2016 @ 16:43:
[...]
Dat is natuurlijk kort door de bocht. Ze hebben een vrij korte tijd om een aantal zaken te doen:
C ) Fixen
D ) testen
E ) Regressietesten
Er zijn niet heel veel agile teams die dit goed voor elkaar krijgen. Laat staan een operationeel team dat een game als the division moet onderhouden.
Je roept dat er niet getest wordt. Er wordt wel degelijk getest, echter is een spel als The Division dusdanig groot dat de kans redelijk is dat er andere zaken omvallen als je iets fixt.
Ik begrijp de frustratie heel goed. Je hebt betaald voor een bepaald product (en bijbehorende dienst) en deze doet het niet conform verwachting. Het is echter niet zo dat Massive met de pootjes omhoog zit en denkt, zeuw we hebben de cash binnen en het is goed zo.
Het zou me niets verbazen als ze overuren maken bij Massive en met de handen in het haar zitten.
Er word niets gedaan aan het feit dat spelers die de incursion helemaal kapot geglitched hebben en met 240 gear rondlopen. Er was volgensmij een schamele compensatie van 150 credits, terwijl zo'n 214 chest (niet eens 240) als bijna 900 kost om te craften.
Het hele spel is momenteel uit balans, glitchers / hackers hebben de overhand. Op PC is het helemaal een feest heb ik gezien. Daar zijn unlimited ammo / aimbots helemaal schering en inslag. Op PS4 is het nog redelijk te overzien maar ook daar heb je volledig gegearde spelers (dmv glitches) die iedereen de tyfus in schieten, of in een muur geglitched zitten om vervolgens iedereen kapot te schieten.
En momenteel is er nog steeds niet echt een publiekelijk standpunt en / of melding geweest van de Massive / Ubisoft, of uberhaupt de community manager. Er is niemand die zegt "nou jongens we snappen de frustratie, maar we gaan nu echt stappen ondernemen, we gaan dit dit dit en dit doen. Alle gear die verdiend is met glitchen draaien we terug.
Maar het enige wat we krijgen is een patch die wat exploitjes fixt, en ook nog eens bijwerkingen heeft. Bij mij komt het echt zo over van hier heb je een patch we hebben wat gefixt en nu moet het goed zijn. Maar het grote probleem wat er speelt is nog steeds niet opgelost.
/RANT

daar heb je zeker gelijk in, ik denk ook dat ze gewoon niet meer weten hoe ze deze puinzooi op moeten gaan lossen.Nedje schreef op donderdag 28 april 2016 @ 16:43:
ik denk dat het ook vooral komt door de non communicatie vanuit massive naar de spelers toe. Pas vandaag is er iemand van massive op reddit op bepaalde posts gaan reageren. Daaruit blijkt dat ze spelers niet zomaar mogen bannen (vanuit rechtswege volgens hun).
Maar wat je ze wel aan kunt rekenen is dat je dit wel enigszins had aan kunnen zien komen, een nieuwe IP waarin je een enorm aandeel van de endgame hangt aan een nieuw ontwikkeld multiplatform zonder dat je dan een goed plan hebt van hoe je omgaat met de glitched en hacking spelers is gewoon niet acceptabel. Nu lijkt het of het ze allemaal maar overkomt en dat het allemaal zo zielig voor hun is.
Zo moeilijk hoeft het toch allemaal niet te zijn. Gooi iedereen met glitch statistics gewoon in een eigen dark zone instance, en laat de spelers die kiezen om de game zonder glitches te spelen gewoon in een DZ met mensen die ook zonder glitches die DZ in gaan. Probleem compleet opgelost voor de spelers die legit door de game lopen. En de Glitched en hacking spelers kunnen ook blij zijn want die kunnen gaat team death matchen met hun uber gear scores en stats tegen elkaar.
Dan heb je als massive alle tijd en rust om de glitches er steeds verder uit te halen en de game te perfectioneren en voorkom je dat de legit spelers nu uit pure noodzaak de game maar verlaten aangezien het inmiddels compleet onspeelbaar is.
Maar hier kiezen ze dus overduidelijk niet voor op dit moment, ik ben inmiddels gestopt met spelen maar voel me wel enigszins bekocht voor met name de season pass, de game heeft me meer dan 100 euro gekost en in feite heb ik alleen een (goede) coop game tot level 30 kunnen spelen. Daarna is het eind resultaat een onspeelbare endgame, met een onbereikbaar Gear score level door de DZ opzet en rest je eigenlijk niets anders dan ook maar te gaan glitchen als je het spel in de huidige staat verder wil spelen. Volstrekt onacceptabel eigenlijk, en glitchen wil ik simpelweg niet doen omdat juist het opbouwen naar een max gearscore volgens het normale loot systeem een lange speelduur garandeerd. Ik vind er zelf geen moer aan om binnen een dag de max gear score bereikt te hebben en zo geen enkel doel in de game meer te hebben.
Ik hoop echt dat er over een aantal maanden verbetering is, maar als ik zie dat er nu maar weer vier punten zijn gefixed in de nieuwe release en de lijst met nieuwe ellende na deze fix inmiddels weer hard aan het groeien is op reddit lijkt het nog een hele lange weg te gaan voor ubisoft.
Dat valt volgens mij wel mee. Ik ben DZ level 75 en als ik in totaal een handjevol keren een cheater ben tegengekomen dan is het veel (en dan bedoel ik een echte cheater, dus niet 'oh, iemand verslaat me dus het zal wel een cheater zijn'). PVE is lastiger te zien, maar ik heb niet echt de indruk dat cheaten daar heel veel voorkomt. Wellicht zijn mijn ervaringen niet representatief voor het geheel, maar dat is het algemene beeld van 'cheat/hackfest' dus ook niet.Senaxx schreef op donderdag 28 april 2016 @ 16:54:
[...]
Op PC is het helemaal een feest heb ik gezien. Daar zijn unlimited ammo / aimbots helemaal schering en inslag.
Glitchers/exploiters zie je vaker, maar die zijn niet uniek voor PC.
Fixen van glitches en exploits is 1 aspect, cheaters op de PC is nog een aspect, maar dan heb je het nog niet eens over de core van de game an sich, crafting, de ziekelijke RNG en uiteindelijk 'doel' van de game.robinez schreef op donderdag 28 april 2016 @ 16:59:
Ik hoop echt dat er over een aantal maanden verbetering is, maar als ik zie dat er nu maar weer vier punten zijn gefixed in de nieuwe release en de lijst met nieuwe ellende na deze fix inmiddels weer hard aan het groeien is op reddit lijkt het nog een hele lange weg te gaan voor ubisoft.
Zelfs als niemand meer kan glitchen of cheaten, wat ga je dan doen? Doelloos farmen voor die rng op rng op rng om maar 1x ooit die leuke craft te maken? Of incursion doen waar de gamemechanics zo brak zijn dat het ergens de moeite niet eens is? Goed, DZ kan dan nog een grappig doorlopend geheel blijven, wat simpele CTF of defense/offense toevoegen, PVE-wise is er dan nog bar weinig.
Doe van mij part een Borderlands principe, playthrough 2.0. Je kan de hele game opnieuw spelen, maar nu enkel met lvl30-32 mobs, alles minimaal hard of challenge, Gooi desnoods een vrachtlading van die story-missies terug als random/daily zut, je kan nu wel iets opnieuw doen, maar in non-30 zones zijn mobs max lvl25 en vrij simpel.
[ Voor 14% gewijzigd door SinergyX op 28-04-2016 17:26 ]
Voor de complexere issues geef ik je hier gelijk, maar al die gebugte talents zijn geisoleerde problemen die met een unit test af te vangen zijn door een individuele developer. Als dat hier niet het geval is dan zegt dat heel veel over de kwaliteit/structuur van de codebase, de kwaliteit/manier van werken van de developers, of allebei.Nedje schreef op donderdag 28 april 2016 @ 16:43:
[...]
Dat is natuurlijk kort door de bocht. Ze hebben een vrij korte tijd om een aantal zaken te doen:
C ) Fixen
D ) testen
E ) Regressietesten
<snip>
Inderdaad. De glitches en exploits zijn een symptoom/gevolg, niet het probleem zelf.SinergyX schreef op donderdag 28 april 2016 @ 17:24:
[...]
maar dan heb je het nog niet eens over de core van de game an sich, crafting, de ziekelijke RNG en uiteindelijk 'doel' van de game.
[ Voor 58% gewijzigd door NLxAROSA op 28-04-2016 17:35 ]
Verwijderd
Ik wou ff uitproberen hoe dat werkt met die blueprints uit de dz. ik heb er 1 gekocht, maar waar kan ik die vinden? Ik ben nu bij crafting station, maar kan hier niks vinden....
Bij mij duiken ze daar gewoon op als ik mij niet vergis met een uitroep teken Je kan voor de grap eens kijken bij extracted gear in jouw stashVerwijderd schreef op donderdag 28 april 2016 @ 18:24:
Ik wou ff uitproberen hoe dat werkt met die blueprints uit de dz. ik heb er 1 gekocht, maar waar kan ik die vinden? Ik ben nu bij crafting station, maar kan hier niks vinden....
een aspect? het is zo erg, dat hackers/cheaters klagen dat ze zoveel hackers/cheaters tegen komenSinergyX schreef op donderdag 28 april 2016 @ 17:24:
[...]
Fixen van glitches en exploits is 1 aspect, cheaters op de PC is nog een aspect,

massive "Our detection has been upgraded a lot, so we can ban that way now and a big wave of that is incoming. We are verifying these bans through the same detection."
[bron]
[ Voor 31% gewijzigd door himlims_ op 28-04-2016 19:42 ]
Uit diezelfde bron:
"We are no longer handing out 3 day bans. 14 day ban, then permaban for repeat offenders."
"We are no longer handing out 3 day bans. 14 day ban, then permaban for repeat offenders."
[ Voor 32% gewijzigd door Jirnsum op 28-04-2016 19:55 ]
Voor alle haters op Massive en haar gezichten (Yannick en Hamish), lees even de posts van Dijit door op reddit: https://www.reddit.com/user/Dijit
Hij is ontwikkelaar bij Massive en geeft een beetje achtergrond informatie hoe de structuur in elkaar zit wat betreft Massive en Ubisoft en waarom de dingen gaan zoals ze nu gaan.
Hij is ontwikkelaar bij Massive en geeft een beetje achtergrond informatie hoe de structuur in elkaar zit wat betreft Massive en Ubisoft en waarom de dingen gaan zoals ze nu gaan.
7 keer achter elkaar uit de incursion getrapt nadat we bij wave 13 komen. vallen we allemaal door de grond heen.
Iemand die op pc speelt hier ook last van?
Iemand die op pc speelt hier ook last van?
Verwijderd
Ik heb nu eindelijk een paar stuks van die groene sets.
Een groene nomad rugzak en vest en een strike kneepad.
Als ik deze gebruik gaat mijn gearscore wel van 169 naar 176, maar mijn dps gaat met 40k naar beneden.
Mijn health gaat wel omhoog en mijn skill ook iets.
Is dit normaal?
Ik dacht dat het wel omhoog zou gaan ofzo.
Mijn vest van 163 lijkt beter bijvoorbeeld, maar is dit ook zo?
Ik weet niet of ik het nou moet houden of niet?
Als ik deze gebruik gaat mijn gearscore wel van 169 naar 176, maar mijn dps gaat met 40k naar beneden.
Is dit normaal?
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 28-04-2016 21:41 ]
De groene items wil je eigenlijk alleen in sets hebben voor die bonus. Nomad/Stike gaat niet werken, je wil minimaal 2 van die.Verwijderd schreef op donderdag 28 april 2016 @ 21:38:
Ik heb nu eindelijk een paar stuks van die groene sets.
Is dit normaal?
Mijn DPS zakt compleet in als ik op sentry 4x ga zitten, maar komt omdat hele dps berekening compleet ruk is en totaal geen rekening houd met de 45% dmg (3x 15%) bonus die die set geeft.
Gros gaat over exploits en cheaters, niets over endless farm voor materials en de belachelijke RNG.Ktenolix schreef op donderdag 28 april 2016 @ 20:41:
Voor alle haters op Massive en haar gezichten (Yannick en Hamish), lees even de posts van Dijit door op reddit: https://www.reddit.com/user/Dijit
Het is wel 1 van de eerste games die zich vaag gaat schuilen achter advocaten om het niet direct zwaar te bannen van cheaters en exploiters.. die gasten zouden advocaten van Valve in dienst moeten nemen.
[ Voor 29% gewijzigd door SinergyX op 28-04-2016 21:55 ]
https://www.reddit.com/r/..._evidence_10_days/d2l4eb3SinergyX schreef op donderdag 28 april 2016 @ 21:52:
[...]
Het is wel 1 van de eerste games die zich vaag gaat schuilen achter advocaten om het niet direct zwaar te bannen van cheaters en exploiters.. die gasten zouden advocaten van Valve in dienst moeten nemen.
dus over 3 weken weer de DZ in

volgens mij zitten er een paar 'ninja fixes' in sinds gisteren/vandaag. trucje met police + medic backpack voor extra medkits + ammo werkt niet meer.
[ Voor 8% gewijzigd door McNutters op 28-04-2016 22:16 ]
Dit topic is gesloten.
Let op:
Het is niet de bedoeling om hier te slowchatten of offtopic posts te plaatsen. Dit kan in 1 van de 2 verschillende Discord channels. Countdown timers/posts zijn ook ongewenst. Deze post heeft wat meer informatie over wanneer er gespeeld kan worden
Ook is dit topic niet bedoeld voor de verzendervaring bij verschillende webshops. Daarvoor is genoeg te vinden in het shopping forum (SF). Er zijn problemen met gold editions van bol.com. Deze zijn per ongeluk allemaal geannuleerd, maar zijn gewoon nog te bestellen
Je kunt je hier aanmelden voor de spelerslijst
Het is niet de bedoeling om hier te slowchatten of offtopic posts te plaatsen. Dit kan in 1 van de 2 verschillende Discord channels. Countdown timers/posts zijn ook ongewenst. Deze post heeft wat meer informatie over wanneer er gespeeld kan worden
Ook is dit topic niet bedoeld voor de verzendervaring bij verschillende webshops. Daarvoor is genoeg te vinden in het shopping forum (SF). Er zijn problemen met gold editions van bol.com. Deze zijn per ongeluk allemaal geannuleerd, maar zijn gewoon nog te bestellen
Je kunt je hier aanmelden voor de spelerslijst