Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie
McNutters schreef op donderdag 28 april 2016 @ 22:15:
volgens mij zitten er een paar 'ninja fixes' in sinds gisteren/vandaag. trucje met police + medic backpack voor extra medkits + ammo werkt niet meer.

dev, gabe speelt ook met 7 medikits, en dat is niet via 'dev. tools'. ook zij zijn de DZ beu in huidige status
[ Voor 5% gewijzigd door himlims_ op 28-04-2016 23:07 ]

dank voor het bevestigen van mijn ongelijk
De attachments/mods hadden die talents moeten krijgen, zodat je daadwerkelijk wat aan die dingen hebt ipv alleen nuttig voor de mats. ik denk dat er vrijwel niemand met een gear mod rondloopt die niet een van de drie hoofd categorieën xxx punten geeft. hierdoor heb je gewoon base wapens met variable sterkte, de rest kan je met lucky drops en crafting krijgen. Nu is het nog makkelijker om een loterij te winnen of een dragon lore skin uit een case te krijgen.SinergyX schreef op donderdag 28 april 2016 @ 17:24:
[...]
Fixen van glitches en exploits is 1 aspect, cheaters op de PC is nog een aspect, maar dan heb je het nog niet eens over de core van de game an sich, crafting, de ziekelijke RNG en uiteindelijk 'doel' van de game.
Zelfs als niemand meer kan glitchen of cheaten, wat ga je dan doen? Doelloos farmen voor die rng op rng op rng om maar 1x ooit die leuke craft te maken? Of incursion doen waar de gamemechanics zo brak zijn dat het ergens de moeite niet eens is? Goed, DZ kan dan nog een grappig doorlopend geheel blijven, wat simpele CTF of defense/offense toevoegen, PVE-wise is er dan nog bar weinig.
Doe van mij part een Borderlands principe, playthrough 2.0. Je kan de hele game opnieuw spelen, maar nu enkel met lvl30-32 mobs, alles minimaal hard of challenge, Gooi desnoods een vrachtlading van die story-missies terug als random/daily zut, je kan nu wel iets opnieuw doen, maar in non-30 zones zijn mobs max lvl25 en vrij simpel.
gamepc Nick: ACEpr0faker Steam: pr0faker
Reckless, 2700 health, 600+ armour, 22% xp, mod slot en 9% self heal.

Ik heb liever de xp omdat ik nog een hoop lvls moet in de DZ. Ammo pak ik via een andere chest en backpack.
Ik wil nu nog m'n mask en kneepads rerollen, zodat ik wat meer skillpower en health krijg.
Ik mik op 240K/80K/25K. We komen aardig in de buurt.
Backpack is nog 191, de rest is 214. Helaas nog geen 240 gear, Falcon Lost op CM nog niet geprobeerd.
awkward dit hoor.. maar als je iemand killt dropt diegene maar 3 itemsKtenolix schreef op donderdag 28 april 2016 @ 07:42:
[...]
Nice![]()
Ik heb gisteren een heerlijk rogue momentje gehad. Een solo speler schoot een flare bij de extraction van DZ01, ik zat van afstand te loeren (ook solo). Met nog 10 sec op de timer (voordat de heli komt) komen er npc's, dus ik dacht: dit is mijn kans. Explosive bullets geladen en knallen maar. Hij ging down, maar werd daarna ineens gerevived. Vermoed dat ie een 4x Nomad set had (met kans op revive bonus). Kreeg hem daarna nog een keer down en pakte z'n 9 HE items en knoopte de laatste seconde van de extraction m'n tas met zijn spullen aan zijn helikopter.

I served in a company of heroes.
niet perce, dat is afhankelijk van rogue status en aantal items wat die persoon meeneemtVuvuzela schreef op vrijdag 29 april 2016 @ 02:10:
[...]
awkward dit hoor.. maar als je iemand killt dropt diegene maar 3 items![]()
![]()
rogue status
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
| 0 = 4 publiekelijke/5 prive 1 = 5 publiekelijke/4prive 2 = 6 publiekelijke/3 prive 3 = 7 publiekelijke/2 prive 4 = 8 publiekelijke/1 prive 5 = 9 publiekelijke/0 prive |
Yeah I know.. maar een manhunt gaat niet in dz1 staan wachten op een extractie en dan verliezen. Sorry maar het is gewoon een bullshit verhaal en niet eens een mooie.himlims_ schreef op vrijdag 29 april 2016 @ 02:37:
[...]
niet perce, dat is afhankelijk van rogue status en aantal items wat die persoon meeneemt
rogue status
code:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 0 = 4 publiekelijke/5 prive 1 = 5 publiekelijke/4prive 2 = 6 publiekelijke/3 prive 3 = 7 publiekelijke/2 prive 4 = 8 publiekelijke/1 prive 5 = 9 publiekelijke/0 prive
wie draagt er uberhaupt 4 nomad items
I served in a company of heroes.
Netjes hoor die dps.. ben je mij weer voorbij met 1k ofzobbblije schreef op vrijdag 29 april 2016 @ 00:57:
Vandaag weer wat vooruitgang geboekt, lvl 50 DZ (inmiddels 55). In DZ 2 Firearms Chest BP gekocht, op rol 7 waren de RNGoden met me!
[afbeelding]
Ik heb liever de xp omdat ik nog een hoop lvls moet in de DZ. Ammo pak ik via een andere chest en backpack.
Ik wil nu nog m'n mask en kneepads rerollen, zodat ik wat meer skillpower en health krijg.
Backpack is nog 191, de rest is 214. Helaas nog geen 240 gear, Falcon Lost op CM nog niet geprobeerd.
Hadden ze reckless nou al gefixt of was dat voor 1.2 gepland? Tot dan is het wel een lekkere chest. Daarna ben ik benieuwd wat de extra dmg doet.
Gisteren ben ik tijdens de paar missies volgens mij geen 1 keer down gegaan.. misschien helpt de 17% protection against elites dan echt.. ipv 17% meer krijgen nu protection scheeld in totaal mooi 34% natuurlijk...
AMD Ryzen 5 2600, 8 GB RAM, GigaByte GTX1050Ti 4G, MSI B450M, 970 EVO 500GB+160 GB, CM 550watt, AOC 24”
Lenovo IdeaPad Pro 5 14APH8, AMD Ryzen 7 7840HS, 32GB RAM, 1TB SSD
1.2. En hij gaat volgens mij precies hetzelfde doen qua damage als voorheen, alleen ga je ipv 10% minder damage 10% meer damage ontvangen.TgR_KILLER schreef op vrijdag 29 april 2016 @ 06:38:
[...]
Hadden ze reckless nou al gefixt of was dat voor 1.2 gepland? Tot dan is het wel een lekkere chest. Daarna ben ik benieuwd wat de extra dmg doet.
Verwijderd
Gisteren was het al een stuk beter kwa hackers in de DZ. Voor het eerste sinds weken geen 1 gezien en toch best lang in de DZ gezeten.himlims_ schreef op donderdag 28 april 2016 @ 22:03:
[...]
https://www.reddit.com/r/..._evidence_10_days/d2l4eb3
dus over 3 weken weer de DZ inmoet zeggen, mis het wel
Dus misschien dat ze nu iets aankondigen dat het al helpt.
Wel lachen trouwens die Tweaker boys die de hele tijd rogue gingen, die hadden wel fun
Oui, klopt. Totaal was 9 items, ik had zelf ook nog wat op zak.Vuvuzela schreef op vrijdag 29 april 2016 @ 02:10:
[...]
awkward dit hoor.. maar als je iemand killt dropt diegene maar 3 items![]()
![]()
Volvo EX30 SMER Core - Wallbox Pulsar Plus 22kW
Ja dat bedoelde ik.. sorry net wakker enzoNLxAROSA schreef op vrijdag 29 april 2016 @ 06:56:
[...]
1.2. En hij gaat volgens mij precies hetzelfde doen qua damage als voorheen, alleen ga je ipv 10% minder damage 10% meer damage ontvangen.
AMD Ryzen 5 2600, 8 GB RAM, GigaByte GTX1050Ti 4G, MSI B450M, 970 EVO 500GB+160 GB, CM 550watt, AOC 24”
Eens, echter zie je zelfs bij veel 'Agile' teams dat in het kader van tijdsdruk een goede unit test nog wel eens wil ontbreken ('Doen we later nog wel').NLxAROSA schreef op donderdag 28 april 2016 @ 17:28:
[...]
Voor de complexere issues geef ik je hier gelijk, maar al die gebugte talents zijn geisoleerde problemen die met een unit test af te vangen zijn door een individuele developer. Als dat hier niet het geval is dan zegt dat heel veel over de kwaliteit/structuur van de codebase, de kwaliteit/manier van werken van de developers, of allebei.
Ik kan me ergens indenken dat dit team dusdanig veel pressure krijgt vanuit de business om alles te fixen dat ze niet de kans nemen het degelijk te fixen maar de (wellicht) quick n dirty methode kiezen.
Ik wil uiteraard niet goed praten dat er veel fout gaat, ze moeten het binnen korte tijd rechttrekken om de playerbase een beetje te behouden. Al moet ik zelf eerlijk zeggen dat ik op de XBoxOne nog niet echt bijster veel noemenswaardige issues ben tegen gekomen. Incursion doe ik aleen met vrienden en de darkzone gaat me best aardig af. Ik speel ook niet zo uber veel, dat zal helpen. Des te langer/vaker je speelt des te groter de kans is dat je een bug tegen komt natuurlijk.
PSN: Nedjee, XBL Gamertag: NedjeNL
Als 1.2 uitkomt ga ik sowieso kijken of er niet een nieuwe chest ergens te halen is. Hoop stiekem dan een 240 sentry te hebben.TgR_KILLER schreef op vrijdag 29 april 2016 @ 07:35:
[...]
Ja dat bedoelde ik.. sorry net wakker enzo. Doelde op de extra dmg die hij dan krijgt.
Maar ik kan altijd nog een chest met 13,5% healing skill haste rollen, icm booster shot heb je dan ook steeds een lekkere damage buff als je healed.
Heb 'm zelf ook, voorzien van 2 mod slots. Denk dat je van 10% minder naar 10% meer heel erg goed gaat merken. Heb al een andere met Vigorous in mijn stash liggen als vervanging, maar kan nog wel wat betere rolls gebruiken op dat ding. Heb ook nog een Striker vest. Wil er eigenlijk een backpack met Relentless bij (heb nu Specialized) of een Sentry's Call backpack.TgR_KILLER schreef op vrijdag 29 april 2016 @ 07:35:
[...]
Ja dat bedoelde ik.. sorry net wakker enzo. Doelde op de extra dmg die hij dan krijgt.
Ik moet zeggen dat ik het de afgelopen week wel mee vind vallen (PC). En ik heb veel in DZ doorgebracht om te levelen van 55 -> 77 nu. Ja, je komt af en toe wel wat tegen, maar niet de servers vol met cheaters/glitchers dat een paar weken geleden schering en inslag was. (Maar misschien heb ik gewoon geluk, ook de server waar je landt is RNGNedje schreef op vrijdag 29 april 2016 @ 07:43:
Ik wil uiteraard niet goed praten dat er veel fout gaat, ze moeten het binnen korte tijd rechttrekken om de playerbase een beetje te behouden. Al moet ik zelf eerlijk zeggen dat ik op de XBoxOne nog niet echt bijster veel noemenswaardige issues ben tegen gekomen. Incursion doe ik aleen met vrienden en de darkzone gaat me best aardig af. Ik speel ook niet zo uber veel, dat zal helpen. Des te langer/vaker je speelt des te groter de kans is dat je een bug tegen komt natuurlijk.
Ik stoor me meer aan de game-breakers zoals door vloeren heenvallen, missies die niet starten, etc. En de mechanics/balans an sich (maar dat zijn technisch gezien geen bugs). Ik verwacht veel van de weapon/gear balans changes die ze hebben gepland, dat gaat veel uitmaken, vooral in DZ (geen crits van 2-3 miljoen meer).
Enfin ik heb best goede hoop voor the Division. Ik vermaak me tot dusver wel, echter speel ik wel op een betrekkelijk laag tempo.

Kon ik weer eerst fabric zoeken en omzetten naar de HE variant. Maar ik heb hem nu. GS van 160 naar 166. w00pw00p
Wel weer phoenix credits weg nu
Eens kijken hoe die het snelste zijn aan te vullen. sta nu weer op 34 ofzo

Ik doe zelf dailies + DZ (named elites en supply drops), met hier en daar nog wat challenge modes tussendoor en heel af en toe een incursion. Haal ik zo rond de 800-900 per week mee naar binnen.Paulus07 schreef op vrijdag 29 april 2016 @ 09:16:
Wel weer phoenix credits weg nu![]()
Eens kijken hoe die het snelste zijn aan te vullen. sta nu weer op 34 ofzo
Loot was crap, maar het was in ieder geval wel mijn 1e legit clear (1x via glitch gedaan). Erg fijn na eergisteren 3 pogingen die mislukten op wave 15/13/15.
Daarna de DZ in en een aantal keer rogues gekilled en gegaan en 2 levels erbij gehaald, en de avond afgesloten met een aantal Russian Consulate runs (gemiddeld binnen 10 minuten klaar). Daar een mooie HE 15x Scope met hoge Headshot/CHC gevonden, daar is m'n M1A blij mee
Kwam er aan het einde achter dat mijn PxC vol zat, dus veel van die runs waren op het item na nutteloos
[ Voor 15% gewijzigd door Angeloonie op 29-04-2016 09:28 ]
Gaan ze AI nu ook bannen voor cheats te gebruiken?
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Je mag die tunnel niet uitSinergyX schreef op vrijdag 29 april 2016 @ 09:58:
http://xboxclips.com/Sine...9f-475f-96f2-d4ea1c710477
Gaan ze AI nu ook bannen voor cheats te gebruiken?Enige mob op de map, maar toch weet hij de NPC bij de bom te raken.
HANDTEKENING!!!
The Division, dat is het probleemLeeghoofd21 schreef op vrijdag 29 april 2016 @ 10:18:
[...]
Je mag die tunnel niet uitDat is het probleem.
als een gek eropaf natuurlijk, hopend op een dikke gun oid, maar helaas, kniebeschermers

die overigens wel zeer welkom waren hoor, daar niet van
Vermaak me na 50 uur nog opperbest met de Game, doe nog steeds zo goed als niets in de DZ. Nog genoeg te doen op de normale kaart. Heerlijke game

Tegen de tijd dat ik de DZ in ga is de meeste troep,bugs en overige crap er wel uit gok ik
Holy shit, jou wil ik niet tegenkomen als je slechte zin hebt in de Darkzone. Hoeveel uur ben je al bezig als ik vragen mag, aangezien ik niet eens in de buurt kom van dit soort stats...bbblije schreef op vrijdag 29 april 2016 @ 00:57:
Vandaag weer wat vooruitgang geboekt, lvl 50 DZ (inmiddels 55). In DZ 2 Firearms Chest BP gekocht, op rol 7 waren de RNGoden met me!
[afbeelding]
"There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die..."
Technisch gezien ben ik de tunnel nog niet uit, stap alleen over die bordingLeeghoofd21 schreef op vrijdag 29 april 2016 @ 10:18:
Je mag die tunnel niet uitDat is het probleem.
Ach ja, Division logica.
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
500+ uur in GTA5Paulus07 schreef op vrijdag 29 april 2016 @ 10:57:
Volgens mij lang geleden dat ik veel tijd in een game heb gestoken. Huidige status:
Playtime: 88H
Dat ga ik in The Division nooit halen iig. Te repetitief.
Vermoed dat hij met een uurtje of 100/150 max weer in de kast gaat.
En dan over 2 jaar of 2 weer lekker overnieuw beginnen

[ Voor 34% gewijzigd door wicked1980 op 29-04-2016 11:00 ]
Als de servers dan nog draaien. Grote nadeel van online games.wicked1980 schreef op vrijdag 29 april 2016 @ 11:00:
[...]
500+ uur in GTA5
Dat ga ik in The Division nooit halen iig. Te repetitief.
Vermoed dat hij met een uurtje of 100/150 max weer in de kast gaat.
En dan over 2 jaar of 2 weer lekker overnieuw beginnen
Valt best mee, best wel casual eigenlijk. Dagelijks een uurtje of 3-4. Maar met een vast groepje runnen we veel missions/incursions.DeeCruise schreef op vrijdag 29 april 2016 @ 10:57:
[...]
Holy shit, jou wil ik niet tegenkomen als je slechte zin hebt in de Darkzone. Hoeveel uur ben je al bezig als ik vragen mag, aangezien ik niet eens in de buurt kom van dit soort stats...
Met deze stats run je bijna iedere challenging binnen 20min, Falcon Lost op HM doen we binnen het half uur en ik heb wat geluk gehad in de DZ en aan de crafting bench. Verder is het vooral uitpluizen wat talents enzo doen. Het is slim craften en weten aan welke stats je wat hebt. Ik heb eerder deze build gepost, maar hij leek aan iedereen voorbij te gaan, hier kan je heel veel van leren: https://m.reddit.com/r/th..._as_per_request_25486275/
Mag toch hopen dat ze tegen die tijd een patch/update uitbrengen waarmee je in ieder geval de lokale variant nog kan spelen.Paulus07 schreef op vrijdag 29 april 2016 @ 11:05:
[...]
Als de servers dan nog draaien. Grote nadeel van online games.
Zoals ik nu speel heb ik geen enkele behoefte aan een online connectie.
Zal het vanavond thuis eens nalopen, bedankt voor de tip! Zit zelf een heel stuk lager, ongeveer 170/45/13 met een gearscore van 187. Challenging daylies zijn niet te doen als er niet een 200+ speler bij komt, en average gearscore van mijn vaste groep (4 man) is gewoon te laag (gemiddeld 180) om ze soepel te kunnen doen. Laat staan dat we aan Incursions toekomen op deze manier.bbblije schreef op vrijdag 29 april 2016 @ 11:08:
[...]
Valt best mee, best wel casual eigenlijk. Dagelijks een uurtje of 3-4. Maar met een vast groepje runnen we veel missions/incursions.
Met deze stats run je bijna iedere challenging binnen 20min, Falcon Lost op HM doen we binnen het half uur en ik heb wat geluk gehad in de DZ en aan de crafting bench. Verder is het vooral uitpluizen wat talents enzo doen. Het is slim craften en weten aan welke stats je wat hebt. Ik heb eerder deze build gepost, maar hij leek aan iedereen voorbij te gaan, hier kan je heel veel van leren: https://m.reddit.com/r/th..._as_per_request_25486275/
Darkzone zitten we ook te weinig, het blijft lastig om 4 man online te krijgen op doordeweekse dagen, iedereen zit met werk/vrouw/kinderen en met zijn 2en doe ik gewoon niet meer na wat negatieve ervaringen.
Het helpt ook niet echt dat de lootdrops gewoon laag zijn (eens in de 15 challenging missions dropt er iets waar ik ook echt wat aan heb) en je maar 2 set items kunt craften via blueprints.
Maar wie weet, de volhouder wint natuurlijk
"There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die..."
ik heb juist geen behoefte aan de offline map xD, alleen de BoO is nog nodig.wicked1980 schreef op vrijdag 29 april 2016 @ 11:21:
[...]
Mag toch hopen dat ze tegen die tijd een patch/update uitbrengen waarmee je in ieder geval de lokale variant nog kan spelen.
Zoals ik nu speel heb ik geen enkele behoefte aan een online connectie.
Vind het wel een spel met replay waarde. In die zin dat ik het na een jaar of 2 gewoon weer pak en opnieuw wil beginnen.ak0nnmgn schreef op vrijdag 29 april 2016 @ 11:27:
[...]
ik heb juist geen behoefte aan de offline map xD, alleen de BoO is nog nodig.
Heb de GTA5 Offline versie ook al 3 keer uitgespeeld. Blijft gewoon leuk.
Als ik klaar ben met The Division pak ik Arkham Knight weer uit de kast denk ik, dan begin ik ook weer opnieuw. De Uncharted games speel ik ook altijd meerdere keren. Red Dead Redemption is ook een goeie reden om de PS3 toch maar weer eens aan te slingeren.
Zo hoop ik toch ook om te kunnen gaan met The Division.
krijg de reatie van massive zo 123 niet gevonden; maar men is schijnbaar gisteren "al" begonnen met bannen en kicken van valsspelersVerwijderd schreef op vrijdag 29 april 2016 @ 07:00:
[...]
Gisteren was het al een stuk beter kwa hackers in de DZ. Voor het eerste sinds weken geen 1 gezien en toch best lang in de DZ gezeten.
Dus misschien dat ze nu iets aankondigen dat het al helpt.
Wel lachen trouwens die Tweaker boys die de hele tijd rogue gingen, die hadden wel fun

Verwijderd
Ik had het ook gelezen vanmorgen. Dat zal verklaren waarom je eindelijk weer eens normaal kon spelen gisteravond. Vond het al vreemdhimlims_ schreef op vrijdag 29 april 2016 @ 11:35:
[...]
krijg de reatie van massive zo 123 niet gevonden; maar men is schijnbaar gisteren "al" begonnen met bannen en kicken van valsspelers
Als ze dan alleen patchen dat je dan direct _in_ je BoO spawnt ipv erbuiten.ak0nnmgn schreef op vrijdag 29 april 2016 @ 11:27:
[...]
ik heb juist geen behoefte aan de offline map xD, alleen de BoO is nog nodig.
Over de BoO gesproken. Wat ik ook zo raar vind:SinergyX schreef op vrijdag 29 april 2016 @ 11:50:
[...]
Als ze dan alleen patchen dat je dan direct _in_ je BoO spawnt ipv erbuiten.
Je kan rennend naar binnen, tot ongeveer halverwege de 'entree hal'. Daar geldt een maximum snelheid ofzo?
Hahaha idd! Irriteer me iedere keer weer.agoNITE schreef op vrijdag 29 april 2016 @ 11:56:
[...]
Over de BoO gesproken. Wat ik ook zo raar vind:
Je kan rennend naar binnen, tot ongeveer halverwege de 'entree hal'. Daar geldt een maximum snelheid ofzo?
PSN: Mondaatje
Komt volgens mij omdat hij dan pas gaat laden.agoNITE schreef op vrijdag 29 april 2016 @ 11:56:
[...]
Als ik met de combat roll de BoO in ga, dan merk ik vaak dat de helft van de base nog niet geladen is.
Loop ik naar binnen, dan is alles er al wel.
dat is bij iedere 'overgangsruimte', komt omdat het glad is binnen door natte sneeuwlaarzenagoNITE schreef op vrijdag 29 april 2016 @ 11:56:
[...]
Ik merk daar dus echt niks van. Ga altijd rennend naar binnen, dan dat verplicht stukje wandelen. De ene keer is de BoO volledig geladen, de andere keer loop ik een nagenoeg lege BoO binnen.Angeloonie schreef op vrijdag 29 april 2016 @ 11:57:
[...]
Komt volgens mij omdat hij dan pas gaat laden.
Als ik met de combat roll de BoO in ga, dan merk ik vaak dat de helft van de base nog niet geladen is.
Zal op de PC dan anders zijn.. Ik combat roll altijd naar binnenAngeloonie schreef op vrijdag 29 april 2016 @ 11:57:
[...]
Komt volgens mij omdat hij dan pas gaat laden.
Overigens over dat offline spelen.. alle data en meuk staat toch online? De hele kracht zit toch ook in dat je met andere samen speelt? Ik zou iig een offline versie niet gaan spelen. Verhaal is leuk voor 1 keer maar log alleen elke avond nog in omdat we met een groepje samen spelen en samen dingen doen enzo.
Verwijderd
TLDR: We have anti hack measures now
TLDR: We will tell you about known exploits, use them and you're done for.
In de basis is het maar semi-online, de hele wereld zelf is gewoon instanced met alleen de hubs waar je andere mensen kan zien. Dat je online moet zijn voor die hubs kan ik nog begrijpen, maar de wereld zelf kunnen ze gewoon offline maken en maak je multiplayer/buiten-de-hubs gewoon playerhosted zoals bv Borderlands.TgR_KILLER schreef op vrijdag 29 april 2016 @ 11:59:
Overigens over dat offline spelen.. alle data en meuk staat toch online? De hele kracht zit toch ook in dat je met andere samen speelt? Ik zou iig een offline versie niet gaan spelen. Verhaal is leuk voor 1 keer maar log alleen elke avond nog in omdat we met een groepje samen spelen en samen dingen doen enzo.
ach, ieder zijn dingTgR_KILLER schreef op vrijdag 29 april 2016 @ 11:59:
[...]
Zal op de PC dan anders zijn.. Ik combat roll altijd naar binnenscheelt toch de helft, en bij mij is alles altijd gewoon geladen (PS4)
vermaak me prima als Remi in Manhattan
Storyline kan ik gerust meerdere keren spelen. Met de kennis van nu zou ik een nieuwe run toch weer anders aanpakken.
Character rollbacksVerwijderd schreef op vrijdag 29 april 2016 @ 12:05:
http://tomclancy-thedivis...17-16&ct=tcm:148-76770-32
TLDR: We have anti hack measures now
TLDR: We will tell you about known exploits, use them and you're done for.
Goede zaak, hoop dat met name de PC users een betere ervaring krijgen hierdoor.
In de basis is het maar semi-online, de hele wereld zelf is gewoon instanced met alleen de hubs waar je andere mensen kan zien. Dat je online moet zijn voor die hubs kan ik nog begrijpen, maar de wereld zelf kunnen ze gewoon offline maken en maak je multiplayer/buiten-de-hubs gewoon playerhosted zoals bv Borderlands.TgR_KILLER schreef op vrijdag 29 april 2016 @ 11:59:
Division logica.agoNITE schreef op vrijdag 29 april 2016 @ 11:56:
Als je zo nadenkt over de game (ondanks de 'logische verklaring' erachter), zitten er best vage dingen in.
Je kan over een 2,5 meter hek zonder problemen springen, maar niet over een vuilniszak.
Je kan duikend/zittend/rennend schieten, maar niet op een ladder.
Je kan 'magisch' fasttravelen, maar simpel een fiets of auto pakken gaat niet.
Bijna iedereen die z'n auto heeft laten staan op de staat, heeft z'n deur open laten staan.
... maar wel z'n alarm erop gezet
Blijkbaar laten baddies alle NPC's gewoon over straat lopen, maar zelfs gekleed zoals hun, vallen ze me aan.
Wie vult elk uur die materials-boxes bij?
Die NPC in BoO bij de elec/tool box zegt altijd 'Look we got shit to do, talk later', maar hij is nooit klaar met werken?
Vanaf dit punt waarschijnlijk, die 1000+ materials en full set greenies zullen ze niet meer afnemenNedje schreef op vrijdag 29 april 2016 @ 12:09:
Character rollbacks. Dat wordt genieten als sommige Tweakers ineens de helft van hun meuk kwijt zijn, heerlijk
.
Gezien de snelheid van de game en nieuwe gear, heb je nu dus nog steeds een gigantische voorsprong.
- Alle lampen van auto's branden na al die tijd nogSinergyX schreef op vrijdag 29 april 2016 @ 12:14:
[...]
Division logica.
Als je zo nadenkt over de game (ondanks de 'logische verklaring' erachter), zitten er best vage dingen in.
Je kan over een 2,5 meter hek zonder problemen springen, maar niet over een vuilniszak.
Bijna iedereen die z'n auto heeft laten staan op de staat, heeft z'n deur open laten staan.
Blijkbaar laten baddies alle NPC's gewoon over straat lopen, maar zelfs gekleed zoals hun, vallen ze me aan.
Die NPC in BoO bij de elec/tool box zegt altijd 'Look we got shit to do, talk later', maar hij is nooit klaar met werken?
- Lampen gaan na een paar seconden weer aan
etc
Waarom zie je honden in the Division altijd een grote boodschap doen en nooit een kleine?SinergyX schreef op vrijdag 29 april 2016 @ 12:14:
[...]
In de basis is het maar semi-online, de hele wereld zelf is gewoon instanced met alleen de hubs waar je andere mensen kan zien. Dat je online moet zijn voor die hubs kan ik nog begrijpen, maar de wereld zelf kunnen ze gewoon offline maken en maak je multiplayer/buiten-de-hubs gewoon playerhosted zoals bv Borderlands.
[...]
Division logica.
Ben ik trouwens de enige die af en toe langs een route netjes de deuren van alle auto's een duwtje geeft?
Dat is de ontsmettingsruimte. Valt ook gas uit het plafond naar beneden. Dus soort van 'ontsmetting duurt 10 seconden' dus we laten je snelheid omlaag zodat je altijd 10 seconden binnen die ruimte bent.agoNITE schreef op vrijdag 29 april 2016 @ 11:56:
[...]
Staat geloof ik ook 'Decon-area'. Decontamination-area. Ontsmettings-gebied.
Steam ID = Ackerfiets
Met de volgende incursion is de huidige gearset toch waardeloos. Die biljoenen glitched reroll credits van sommige mensen pakken ze ook niet af. En 999 van alle resources gaat ook vrij hard als je gearsets gaat craften. Korte termijn heb je wel een voordeel maar dat is maar tijdelijk. Veel van die glitchers met hoge gearscores zijn ook gewoon slecht, dat zie je vrij snel in de PVE en PVP.Nedje schreef op vrijdag 29 april 2016 @ 12:09:
[...]
Character rollbacks. Dat wordt genieten als sommige Tweakers ineens de helft van hun meuk kwijt zijn, heerlijk
.
Hopelijk is de volgende incursion de eerste weken alleen op hard te spelen zodat ze de exploits kunnen fixen voordat de CM live gaat. Ben ook wel benieuwd hoeveel procent van de spelers Falcon Lost CM legit kan completen.
Oh echtFamily Guy schreef op vrijdag 29 april 2016 @ 12:18:
[...]
Dat is de ontsmettingsruimte. Valt ook gas uit het plafond naar beneden. Dus soort van 'ontsmetting duurt 10 seconden' dus we laten je snelheid omlaag zodat je altijd 10 seconden binnen die ruimte bent.
Hopelijk is de volgende incusrion de komende 3 maanden nog niet live en testen ze die eerst compleet door voor ze hem uitbrengen..PirE schreef op vrijdag 29 april 2016 @ 12:27:
[...]
Hopelijk is de volgende incursion de eerste weken alleen op hard te spelen zodat ze de exploits kunnen fixen voordat de CM live gaat. Ben ook wel benieuwd hoeveel procent van de spelers Falcon Lost CM legit kan completen.
Well done, HarryagoNITE schreef op vrijdag 29 april 2016 @ 12:28:
[...]
Oh echtDan snap ik die kunststof flappen ook waar je doorheen loopt, dat is echt een luchtdichte barrière natuurlijk
.
Steam ID = Ackerfiets
Verwijderd
Er staan nu al tijden aleen een shotgun en een lmg tussen die je kan kopen voor ongeveer 475k credits.
Zou wel leuk zijn als je wat meer keus had, of niet?
Lijkt mij van wel, aangezien er een timer bij staat. Ik heb het wel over de special gear vendor, bovenaan de trap naast reroll station.Verwijderd schreef op vrijdag 29 april 2016 @ 13:01:
Veranderen die high end wapens bij de advanced gear vendor in de security wing op de base nooit?
Er staan nu al tijden aleen een shotgun en een lmg tussen die je kan kopen voor ongeveer 475k credits.
dagelijks 3 a 4 uur is niet casualbbblije schreef op vrijdag 29 april 2016 @ 11:08:
[...]
Valt best mee, best wel casual eigenlijk. Dagelijks een uurtje of 3-4. Maar met een vast groepje runnen we veel missions/incursions.
Indd 3 tot 4 keer per week 1 a 2 uurtjes.
Dat is casual.
PSN: Eczeem
Verwijderd
Jij bedoeld die ene in de tech wing boven. Ik bedoel die ene in de security wing.DeeCruise schreef op vrijdag 29 april 2016 @ 13:03:
[...]
Lijkt mij van wel, aangezien er een timer bij staat. Ik heb het wel over de special gear vendor, bovenaan de trap naast reroll station.
Er staat inderdaad een timer bij, maar volgens mij veranderen alleen de paarse wapens.
Vaag.....
[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 29-04-2016 13:08 ]
Hangt van je situatie af. Geen werk (student), vakantie etc. Dan is 3 uurtjes per dag wel degelijk casual. Voor mij is dat ook niet casual maar niet iedereen zit in dezelfde situatie natuurlijk.
En dit weekend geen tijd om te spelen!
lolDeeCruise schreef op vrijdag 29 april 2016 @ 13:06:
[...]
Hangt van je situatie af. Geen werk (student), vakantie etc. Dan is 3 uurtjes per dag wel degelijk casual. Voor mij is dat ook niet casual maar niet iedereen zit in dezelfde situatie natuurlijk.
De term Casual past daar echt niet bij.. Casual is rond 1 uur per dag gamen, 3 uur per dag is gewoon "gemiddeld", geen hardcore maar zeker geen casual.DeeCruise schreef op vrijdag 29 april 2016 @ 13:06:
[...]
Sjah, ik denk eerder dat dat een persoonlijke invulling is. Vroeger was iedereen die op console speelde een "filthy casual". Er zijn niet echt regels voor denk ikAngeloonie schreef op vrijdag 29 april 2016 @ 13:13:
[...]
De term Casual past daar echt niet bij.. Casual is rond 1 uur per dag gamen, 3 uur per dag is gewoon "gemiddeld", geen hardcore maar zeker geen casual.
Op een vrije zaterdag bijvoorbeeld is 3 uur spelen voor mij echt casual aangezien ik makkelijk 10 uur in een game kan pompen op 1 dag. (mits de vrouw geen stuipen krijgt natuurlijk)
Ja inderdaad, zou kunnen hoor. Ik zal vanavond eens kijken aangezien die timer van de vendor boven vandaag gereset zou moeten zijn, eens kijken of die nieuwe items heeft. Maar iemand anders hier zal je vast wel kunnen bevestigen hoe dit zit.Verwijderd schreef op vrijdag 29 april 2016 @ 13:05:
[...]
Jij bedoeld die ene in de tech wing boven. Ik bedoel die ene in de security wing.
Er staat inderdaad een timer bij, maar volgens mij veranderen alleen de paarse wapens.
Vaag.....
Die staan er al in sinds launch van de game, nog nooit veranderd (lmg is pehkan ofzo?).Verwijderd schreef op vrijdag 29 april 2016 @ 13:01:
Veranderen die high end wapens bij de advanced gear vendor in de security wing op de base nooit?
Kan ik hieruit vernemen dat jij waarschijnlijk je spel in het Nederlands speelt?Family Guy schreef op vrijdag 29 april 2016 @ 12:18:
[...]
Dat is de ontsmettingsruimte. Valt ook gas uit het plafond naar beneden. Dus soort van 'ontsmetting duurt 10 seconden' dus we laten je snelheid omlaag zodat je altijd 10 seconden binnen die ruimte bent.
A post laik "Wow your Englize is verrie good!" woed be more toepassable.stefanbrekel schreef op vrijdag 29 april 2016 @ 13:17:
[...]
Kan ik hieruit vernemen dat jij waarschijnlijk je spel in het Nederlands speelt?
Edit: Kijk eens de serie 'The Last Ship'. Lijkt wel alsof heel deze game daarop geïnspireerd is.
[ Voor 15% gewijzigd door Family Guy op 29-04-2016 13:43 ]
Steam ID = Ackerfiets
Ik speelde de Uncharted serie bijvoorbeeld altijd in het Nederlands, uitstekende voice acting met bekende acteurs (in tegenstelling tot wat veel mensen je willen doen geloven).
The Division speel ik dan weer wel in het Engels, vanwege communicatie met niet-Nederlands sprekende spelers.

Steam ID = Ackerfiets
- Snipers zijn bijna altijd vrouwen (krengen)SinergyX schreef op vrijdag 29 april 2016 @ 12:14:
[...]
Division logica.
- Accu's van auto's raken nooit leeg
- je komt meer honden dan burgers tegen
- een reclamebord van ruwweg een centimeter dik biedt meer dan genoeg bescherming tegen shotguns
Ik kom thuis van werk/school, maak het avond eten, eet dan met m'n vriendin. Pak een biertje of koffie en game een paar uurtjes. meestal van 7 à 8 tot 11 à 12. Best wel casual, in een trainings-/spijker broek met vaak een lekkere trui of vest. Pompom beanie als het echt koud is.
Geen Adidas-schoenen? Geen Stone-Island jasje? Geen polo-petje?bbblije schreef op vrijdag 29 april 2016 @ 13:45:
[...]
Ik kom thuis van werk/school, maak het avond eten, eet dan met m'n vriendin. Pak een biertje of koffie en game een paar uurtjes. meestal van 7 à 8 tot 11 à 12. Best wel casual, in een trainings-/spijker broek met vaak een lekkere trui of vest. Pompom beanie als het echt koud is.
Pff, nog niet casual al heb je 't graag.
/soccermodeoff
Steam ID = Ackerfiets
*grijnsFamily Guy schreef op vrijdag 29 april 2016 @ 13:52:
[...]
Geen Adidas-schoenen? Geen Stone-Island jasje? Geen polo-petje?
Pff, nog niet casual al heb je 't graag.
/soccermodeoff
Verwijderd
Juist. Die bedoel ik.SinergyX schreef op vrijdag 29 april 2016 @ 13:17:
[...]
Die staan er al in sinds launch van de game, nog nooit veranderd (lmg is pehkan ofzo?).
Vaag toch?
Waarom dan die timer? Of is dat aleen voor die paarse dingen?
[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 29-04-2016 14:05 ]
Inderdaad enkel die paarse items die veranderen. Ik wacht nog op een FW M1, aangezien ik maar geen HE versie kan krijgen (of het is een single bolt versie).Verwijderd schreef op vrijdag 29 april 2016 @ 14:05:
[...]
Juist. Die bedoel ik.
Vaag toch?
Waarom dan die timer? Of is dat aleen voor die paarse dingen?
Volvo EX30 SMER Core - Wallbox Pulsar Plus 22kW
On topic: gisteravond inderdaad geen cheaters tegengekomen in de DZ. Gewone rogues waarmee je een robbertje kunt vechten voorbij de eerste kogel en zonder dat vooraf duidelijk is wie er neergaat (of zoals 1 keer gebeurde: we beiden op hetzelfde moment besloten dat we niet zouden winnen en een andere kant op renden
Steam profiel UPlay JirnsumNL
Verwijderd
Gisteren ook al 3 uur.
Heel erg irritant zo op de vrijdagmiddag!
Weet iemand hoelang dit grapje gaat duren?
Half uurtje ik zie het al....
[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 29-04-2016 16:09 ]
ze zeggen 30 minuten: https://twitter.com/thedivisiongame?lang=nlVerwijderd schreef op vrijdag 29 april 2016 @ 16:05:
Again server shutting down...
Gisteren ook al 3 uur.
Heel erg irritant zo op de vrijdagmiddag!
Weet iemand hoelang dit grapje gaat duren?
Fixed the Ladder of Death: characters will no longer die by standing next to a ladder
Zo he, dat is een lange lijstOdinrage schreef op vrijdag 29 april 2016 @ 16:08:
Here is the list of changes implemented during the maintenance of April 29:
Fixed the Ladder of Death: characters will no longer die by standing next to a ladder
Ondanks dat hij veel inhoudelijke zaken behandeld, kan ik zijn stemgeluid echt niet meer langer dan 15 seconden aanhoren.
joined en er een timer loopt die nog geen minuut aangeeft lol
Dan nog maar een paar bakken koffie
Heb nu rank 13 en aantal uur is 27, is dat een beetje redelijk, speel niet zo veel ivm tijd gebrek.
Is maar 1 maatstaf: heb je lol?NLsandman schreef op vrijdag 29 april 2016 @ 16:40:
Heb nu rank 13 en aantal uur is 27, is dat een beetje redelijk, speel niet zo veel ivm tijd gebrek.
Steam profiel UPlay JirnsumNL
ben zelf lvl 21 en dzrank 22 en heb bijna 29 uur erop zitten. Ik heb wel het geluk gehad dat ik een beetje met mensen veel missies vlot heb kunnen doen. ben ook best wel een no-lifer op spel gebied dus mischien heeft dat er ook wel mee te makenNLsandman schreef op vrijdag 29 april 2016 @ 16:40:
mimimi, kom net uit bed, had nacht dienst, wil ik spelen gaan ze nu updaten, leuk als je een server
Dan nog maar een paar bakken koffie![]()
Moet wel wennen aan al die termen die gebruikt worden maar google is mijn vriend
lvl28 met 48 uurNLsandman schreef op vrijdag 29 april 2016 @ 16:40:
mimimi, kom net uit bed, had nacht dienst, wil ik spelen gaan ze nu updaten, leuk als je een server

Ik wilde net de dark zone in gaan.. krijg ik ook die server offline message.NLsandman schreef op vrijdag 29 april 2016 @ 16:40:
Ik heb inmiddels 1d en 11h gespeeld en ik ben nu lvl 30. Kheb t spel nu 4 dagen ofzo...
is hier inmiddels weer onlinewesley17 schreef op vrijdag 29 april 2016 @ 16:58:
[...]
Ik wilde net de dark zone in gaan.. krijg ik ook die server offline message.
Ik heb inmiddels 1d en 11h gespeeld en ik ben nu lvl 30. Kheb t spel nu 4 dagen ofzo...

*heeft gewoon een fulltime baan*
[ Voor 22% gewijzigd door RubenSaurus op 29-04-2016 17:02 ]
In het begin was ik level 5, mijn clanmate kwam mij joinen, had level 30 toen, 1 missie en ik had 2 ranks te pakken, ging wel snel maar omdat hij hoge rank had deden mijn wapens niets met de vijand.wesley17 schreef op vrijdag 29 april 2016 @ 16:58:
[...]
Ik wilde net de dark zone in gaan.. krijg ik ook die server offline message.
In m'n friendlist staat het wel wat hoger, 21d23h op nummer 1DigitalError schreef op vrijdag 29 april 2016 @ 17:01:
dan behoor ik zeker tot de no-lifers hier8d 11h 24m
*heeft gewoon een fulltime baan*
Wel handig dat dit 1 van de weinige games is die niet automatisch disconnect als je je controller via USB laat aangesloten, ik sta volgens mij 90% van de tijd afk in BoO
[ Voor 24% gewijzigd door SinergyX op 29-04-2016 17:10 ]
Uplay: Red--Death

Dit topic is gesloten.
Het is niet de bedoeling om hier te slowchatten of offtopic posts te plaatsen. Dit kan in 1 van de 2 verschillende Discord channels. Countdown timers/posts zijn ook ongewenst. Deze post heeft wat meer informatie over wanneer er gespeeld kan worden
Ook is dit topic niet bedoeld voor de verzendervaring bij verschillende webshops. Daarvoor is genoeg te vinden in het shopping forum (SF). Er zijn problemen met gold editions van bol.com. Deze zijn per ongeluk allemaal geannuleerd, maar zijn gewoon nog te bestellen
Je kunt je hier aanmelden voor de spelerslijst