Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Splitinfinitive
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 01-09 08:33

Splitinfinitive

Is altijd net iets te laat :/

zijn incursions trouwens alleen voor lvl 30? ik weet eigenlijk niet waar ik ze zou moeten zoeken.

of zijn dat gewoon die icoontjes waarvan je ook spul krijgt voor het upgraden van BoO?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beaudog
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 12:26
4 dagen en nog wat uur ben nu level 30
En 65 in DZ had wel vandaag dat er een gewoon door de muren heen schoot .
Ben maar uitgelogd en toen weer opnieuw.
Geen last meer gehad .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TgR_KILLER
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 10-09 22:38
Splitinfinitive schreef op vrijdag 29 april 2016 @ 18:39:
zijn incursions trouwens alleen voor lvl 30? ik weet eigenlijk niet waar ik ze zou moeten zoeken.
Alleen level 30.. het is endgame content.

AMD Ryzen 5 2600, 8 GB RAM, GigaByte GTX1050Ti 4G, MSI B450M, 970 EVO 500GB+160 GB, CM 550watt, AOC 24”
Lenovo IdeaPad Pro 5 14APH8, AMD Ryzen 7 7840HS, 32GB RAM, 1TB SSD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlazeMuis
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 12:31
Hoeveel mensen hier spelen er eigenlijk op de pc met een Xbox controller? Ik ben hopelijk niet de enigste die lekker lui in een stoel zit en de pc aan de tv aangesloten heeft xd

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rGz
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 08-09 21:51

rGz

Hier nog een the PS4 Division speler!
Zojuist met een random group een incursion willen doen, toch tot wave 12 gekomen zonder mic.. worth a try.

Mijn PSN account is duudz0r - Voeg me maar toe als iemand zin heeft om te spelen! Tof!

Acties:
  • +2 Henk 'm!
wesley17 schreef op vrijdag 29 april 2016 @ 20:54:
Hoeveel mensen hier spelen er eigenlijk op de pc met een Xbox controller? Ik ben hopelijk niet de enigste die lekker lui in een stoel zit en de pc aan de tv aangesloten heeft xd
wisselend, soms wel, soms niet. pve/dailies enzo wel met controller (aim assist helpt dan wel :+) maar waarom er aim-assist op de muis zit :? beats me ..

de (~10dagen) pauze vanmiddag doorbroken; opzich hele verbetering nu in de DZ; slechts 1 cheater tegen gekomen in ... 2-3 uur? Dat is wel gigantisch contrast met 10 dagen terug, toen was de game (voor mij) onspeelbaar.

ik hoop zo dat er andere ontwikkelaars bezig zijn met game in dit genre; (mmo)rpg met shooter elementen, denk wel dat the-division heeft aangetoont dat er vraag is naar een titel als dat. Op naar de 1.2 patch *O* en hopelijk kijken we over aantal weken terug op april, en lachen we erom :)

lees hier over jankende 'hackers' en valsspelers op hun forumpje; https://www.unknowncheats...on-system-division-2.html _/-\o_ :+ >:)

FINALY *O* voor mijn gevoel is er nog weinig cheat detectie, maar is men gebanned nalv 'ongeoorloofde acties'; dat misbruik moeten ze in de logboeken toch terug kunnen zien, zou je zeggen. wat ik proef uit de (beperkte) berichten van massive, is dat men per 1.2 echt stappen gaat maken. dan zouden bepaalde zaken die nu clientsite gaan (zoals rpm, recoil, aantal kogels etc.) of de manier waarop, veranderd worden.

[ Voor 41% gewijzigd door himlims_ op 29-04-2016 23:32 ]

⭐Game Profiles: 🕹️Steam - 🎮PSN - 🇪🇦 GoT_Hollandhards

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MyUtd4Life
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 14-09 17:13
Vanavond de Incursion op hard gehaald, nadat het eerder deze week in wave 14 mislukte doordat game crashte. Grootste gedeelte met 3 man gespeeld, aangezien 1 iemand AFK ging en gekickt werd.

De twee set items die ik kreeg vielen wel vrij tegen, zoals een holster zonder stanima. Backpack was uit een set waar ik nog niks van had en niet al te beste stats. Nu in totaal 6 verschillende gear set items, waarvan 3 of 4 (afhankelijk van build) equip.
Wel hoopgevend voor de volgende keren dat we Incursion willen doen, want uiteindelijk is toch minder moeilijk dan gedacht.

FIFA Benelux Administrator

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beaudog
  • Laatst online: 12:26
wesley17 schreef op vrijdag 29 april 2016 @ 20:54:
Je bent zeker niet de enige lekker op de bank met een x1 controller,
En de division op 1440p op een 55 inch 4ktv

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jirnsum
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 13:37
himlims_ schreef op vrijdag 29 april 2016 @ 22:07:
[...]

lees hier over jankende 'hackers' en valsspelers op hun forumpje; https://www.unknowncheats...on-system-division-2.html _/-\o_ :+ >:)

FINALY *O* voor mijn gevoel is er nog weinig cheat detectie, maar is men gebanned nalv 'ongeoorloofde acties'; dat misbruik moeten ze in de logboeken toch terug kunnen zien, zou je zeggen.
Heer-lijk! :)

Steam profiel UPlay JirnsumNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!
geweldig toch? zeker omdat de cheaters/hackers klaagde op hun forumpje dat er zo veel cheaters/hackers waren; cheats vs cheats bleek lastig ... omfg

heb het hier over:

Acties:
  • 0 Henk 'm!
De eerste klagers over bans zijn inmiddels ook op de officiele Ubi forums gesignaleerd. 'Ik speelde met vrienden die cheats gebruikten, maar ikzelf niet en nu ben ik geband en weet niet waarom'. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 17:15
Kijken of ze ook de ballen hebben om zwaar glitchers aan te pakken :P

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
SinergyX schreef op vrijdag 29 april 2016 @ 23:43:
Kijken of ze ook de ballen hebben om zwaar glitchers aan te pakken :P
nu nog niet, want dat kunnen ze gewoonweg niet maken; verliezen ze +50% van de community.
ik verwacht eerder dat ze de niet exploiders gaan belonen 8)
misschien dat misbruiken van game-mechanics wel consequenties gaat hebben na 1.2 patch.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Paulus07
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online
Het blijft gewoon een schitterende en vooral sfeervolle game :)

Afbeeldingslocatie: https://scontent-ams3-1.xx.fbcdn.net/hphotos-xpl1/t31.0-8/13122993_1112031352169177_5232073506314843731_o.jpg

Alle weekelijkse missies weer gehad. 1 daily staat nog open, die irritante challenge :P mss dit weekend nog ff doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Splitinfinitive

Splitinfinitive

ik vind de game zelf ook goed vorm gegeven. Leuk om te spelen en het 'dynamische' weer is ook best vet. Al moet ik zeggen dat ik die sneeuwstorm liever zie gaan dan komen. Dan kan ik niet ver genoeg vooruit kijken voor enemies :+

ik zou bijna kerst muziek erlangs zetten >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paulus07
  • Niet online
Splitinfinitive schreef op zaterdag 30 april 2016 @ 00:57:
ik vind de game zelf ook goed vorm gegeven. Leuk om te spelen en het 'dynamische' weer is ook best vet. Al moet ik zeggen dat ik die sneeuwstorm liever zie gaan dan komen. Dan kan ik niet ver genoeg vooruit kijken voor enemies :+

ik zou bijna kerst muziek erlangs zetten >:)
Soms speelt er ook kerst achtige muziek bij die houten kerstman borden bijvoorbeeld :) En die random gitaar muziek uit ramen etc is ook nice :)

Ook het gitaar gepingel in de base of operations is nice gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Splitinfinitive

Splitinfinitive

Paulus07 schreef op zaterdag 30 april 2016 @ 01:16:
[...]

Soms speelt er ook kerst achtige muziek bij die houten kerstman borden bijvoorbeeld :) En die random gitaar muziek uit ramen etc is ook nice :)

Ook het gitaar gepingel in de base of operations is nice gedaan.
inderdaad, zijn er toch nog goede devs bij ome ubi

toch zit er naar mijn gevoel niet veel verhaal in. Of eigenlijk eerder je moet het verhaal zelf zoeken met die telefoon gesprekken e.d. maar dat is mischien wel de beperking van een mmorpgfps?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reuzekabouter
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 01-09-2023
Splitinfinitive schreef op zaterdag 30 april 2016 @ 01:29:
[...]

inderdaad, zijn er toch nog goede devs bij ome ubi

toch zit er naar mijn gevoel niet veel verhaal in. Of eigenlijk eerder je moet het verhaal zelf zoeken met die telefoon gesprekken e.d. maar dat is mischien wel de beperking van een mmorpgfps?
Dat ben ik wel een beetje met je eens. Het verhaal is beperkt en niet echt pakkend. Aan de andere kant vind ik het zelf niet zo'n probleem met dit game genre (het looter genre), want de gameplay maakt voor mij toch wel veel goed. Ditzelfde had ik had ik met Diablo 3 ook waar ik inmiddels aardig wat uurtjes in heb gestoken; al zijn beide games verder natuurlijk niet echt te vergelijken.

Die kleine details zoals mensen die uit de ramen een kleine aanmoediging geven of de man die om alcohol vraagt om het leed te verzachten etc. is toch wel leuk gedaan.
Environmental destruction zoals hoe je glas aan stukjes kan schieten vind ik ook een leuk detail en kan geen game opnoemen die dit beter heeft gedaan. Niet dat alles kapot kan, zeer weinig zelfs, maar wat kapot kan is wel aandacht aan besteed.

The Division krijgt veel kritiek wanneer je bijvoorbeeld naar de Steam gebruikers score kijkt, mede door het cheat probleem waar nu gelukkig wat aan gedaan wordt, maar stiekem vind ik het echt een ijzersterke game. Natuurlijk zitten er schoonheidsfoutjes in, maar dat weegt toch niet op tegen het plezier dat ik met The Division heb. Voor mij is dit het beste Ubisoft game sinds jaren.

[ Voor 3% gewijzigd door Reuzekabouter op 30-04-2016 07:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Splitinfinitive

Splitinfinitive

Reuzekabouter schreef op zaterdag 30 april 2016 @ 02:12:
[...]

Dat ben ik wel een beetje met je eens. Het verhaal is beperkt en niet echt pakkend. Aan de andere kant vind ik het zelf niet zo'n probleem met dit game genre (het looter genre), want de gameplay maakt voor mij toch wel veel goed. Ditzelfde had ik had ik met Diablo 3 ook waar ik inmiddels aardig wat uurtjes in heb gestoken; al zijn beide games verder natuurlijk niet echt te vergelijken.

Die kleine details zoals mensen die uit de ramen een kleine aanmoediging geven of de man die om alcohol vraagt om het leed te verzachten etc. is toch wel leuk gedaan.
Environmental damage zoals hoe je glas aan stukjes kan schieten vind ik ook een leuk detail en kan geen game opnoemen die dit beter heeft gedaan.

The Division krijgt veel kritiek wanneer je bijvoorbeeld naar de Steam gebruikers score kijkt, mede door het cheat probleem waar nu gelukkig wat aan gedaan wordt, maar stiekem vind ik het echt een ijzersterke game. Natuurlijk zitten er schoonheidsfoutjes in, maar dat weegt toch niet op tegen het plezier dat ik met The Division heb. Voor mij is dit het beste Ubisoft games sinds jaren.
ik vind het verzamelen wel een leuk dingetje om te doen. Alleen in de DZ is het af en toe aanpoten tegen gele enemies. Weet niet of het voor elke tier zo is. Maar bij een van die extraction points lopen iets van 10 poppetjes rond waaronder 2 of 3 named. Als je solo daar naar toe gaat kun je het vergeten. vooral als er dan ook nog eens van achter een groepje aan komt wandelen. en een rogue agent je staat te beschieten. |:( |:( had het wel even gehad op dat moment. :P

ik heb geluk gehad dat hij bij mijn graka zat. was zelfs er aan het denken om de code te verkopen. Maar een kameraad gaf aan van probeer het eens. En tot nu toe geen spijt van. Alleen wel jammer dat je maar iets van 30 items ofzo kunt hebben in je stash. Daar had ik graag iets van 2/400 slots ofzo gezien en dan een beetje geordend zoals je ook kan doen bij die upgrade van de technical wing (recalibration volgens mij) maar ach zijn echt kleine puntjes.

ben zelf pas een bug en graphical glitch tegengekomen. maar die eerste was door te fast travelen weg en die andere nou goed. ik stoorde mij er niet aan.

die enviourmental damage is inderdaad goed, alleen jammer dat auto's niet opblazen zodra er een granaat langs ligt of op zijn minst deuken/brandschade hebben. Maar ik dat is zeiken om te zeiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tjongejonge... Heb ik eindelijk genoeg credits voor die aug, komen er een paar kutwapens voor terug.
Ik vind die hele darkzone geen hol aan. Waar moet ik dan die andere wapens vandaan halen?
Echt een domper weer. Nieuwe stock 160 uur!

En de daily missions, waar zijn die gebleven?

Ik ben het nu zat met dit spel. Van mij mag uncharted komen!

Ongeloofelijk hoe ze van iets verneukts, iets nog verneukters kunnen maken!

[ Voor 29% gewijzigd door Verwijderd op 30-04-2016 10:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeBaroN
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 06-09 02:08
Verwijderd schreef op zaterdag 30 april 2016 @ 10:39:
Tjongejonge... Heb ik eindelijk genoeg credits voor die aug, komen er een paar kutwapens voor terug.
Ik vind die hele darkzone geen hol aan. Waar moet ik dan die andere wapens vandaan halen?

Je koopt gewoon die MP5 blueprint bij de special vendor, en craften maar. Beetje geluk, krijg je een goeie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

baronruud schreef op zaterdag 30 april 2016 @ 10:55:
[...]

Je koopt gewoon die MP5 blueprint bij de special vendor, en craften maar. Beetje geluk, krijg je een goeie.
En dan die is 182... Die heb ik al... Heb een upgrade nodig!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeBaroN
Verwijderd schreef op zaterdag 30 april 2016 @ 10:57:
[...]

En dan die is 182... Die heb ik al... Heb een upgrade nodig!
Boeiend die gearscore als een je goeie roll hebt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

baronruud schreef op zaterdag 30 april 2016 @ 11:03:
[...]

Boeiend die gearscore als een je goeie roll hebt.
Zeker boeiend. Die van 204 is toch beter dan.
Een level 5 wapen is toch ook slechter dan een level 10 wapen.
Dat merk je echt wel als je tegen die level 32 mannetjes speelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferry05
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 24-04 20:13
Verwijderd schreef op zaterdag 30 april 2016 @ 10:39:

Ongeloofelijk hoe ze van iets verneukts, iets nog verneukters kunnen maken!
Klopt helemaal. Ik wilde die aug ook gaan halen maarja dan maar 2 sentry sets halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScreamGT
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 13-09 16:38

ScreamGT

joejoe

Ja, dus ook ik had graag die AUG van 800+ phoenix credits willen kopen.

Ik zag dat ik het niet zou gaan redden qua tijd om genoeg credits binnen te halen, dus hoopte ik op een "soortgelijk" of betere set die te koop zou gaan komen. Niet dus :'). Wat een ellende verkopen ze momenteel. Doe er iniedergeval IETS bij waarvoor je wil gaan werken voor die phoenix centen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeBaroN
ScreamGT schreef op zaterdag 30 april 2016 @ 12:39:

Ik zag dat ik het niet zou gaan redden qua tijd om genoeg credits binnen te halen, dus hoopte ik op een "soortgelijk" of betere set die te koop zou gaan komen. Niet dus :'). Wat een ellende verkopen ze momenteel. Doe er iniedergeval IETS bij waarvoor je wil gaan werken voor die phoenix centen.
Bewaar ze dan voor volgende week evt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Bash
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 21-09-2024
Ps4 spelers die graag samen Incursion willen doen? Kom er niet met randoms en zit vast op gearscore 179. Wordt gekicked uit groepjes met 190+ gs :+

404 error: File not found | PSN: The_Bash

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• treative
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 13:45
baronruud schreef op zaterdag 30 april 2016 @ 13:00:
[...]

Bewaar ze dan voor volgende week evt.
1000 pc is max wat je kan hebben. Bewaren is geen probleem, ik heb alles al gekocht wat ik nodig had.

Sig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScreamGT
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 13-09 16:38

ScreamGT

joejoe

treative schreef op zaterdag 30 april 2016 @ 13:04:
[...]

1000 pc is max wat je kan hebben. Bewaren is geen probleem, ik heb alles al gekocht wat ik nodig had.
PS4 is het precies hetzelfde.

Zelfs groene gear hebben ze weinig variatie in. Baal hier wel een beetje van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Gisteren nacht echt weer heel veel plezier gehad in zowel de DZ als met de missies etc.

M'n vriendin was weg dus ik had een maatje uitgenodigd om te komen lannen!

Op een gegeven moment waren we met 2 teams in de DZ allemaal bekende in dezelfde party chat. Rogues oonen, named bosses pakken en iedereen die ons vuil aan keek! DZ was van ons :p heel veel loot en materialen aan over gehouden!

Rond middernacht stopte er een paar toen zijn we wat missies en FL gaan doen. Tot een uurtje of 2, Warrengate, Lexington, Lincoln en Falcon Lost gedaan. We vlogen er doorheen!

Toen kwamen er weer wat Amerikaanse maten online en zijn we weer de DZ ingedoken. Wat een genieten avond/nacht!

[ Voor 6% gewijzigd door bbblije op 30-04-2016 13:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StiffyXL
  • Laatst online: 14-10-2020

StiffyXL

Kowabunga

Intressant stuk voor degene die wat meer willen weten over het cheaten.

http://www.gameinformer.c...bans-and-suspensions.aspx

Vooral als je in de link even naar het stukje van Gaffer on games leest. :'(

Doorgaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RubenSaurus
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 30-08 19:33

heb van pure ellende maar al de tactician bleuprints gekocht, wat een drama weer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

Die LMG is nog slechter dan de 182 M246 Para, wel 500 dmg per bullet hoger, maar ~200 rpm minder.

Ik wil alleen een nieuwe snipergun, die dus nu ook uit de rotatie is :/

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TgR_KILLER
Logde daarstraks in om even de dailies te doen.. suprise xD geen dailies..

Ach ja. Morgen komt mijn vriendin en dan gaan we lekker op vakantie.. zie over 1.5 week wel wat er is veranderd :P

Ben wel blij met mijn AUG trouwens, nu is er echt geen donder te koop in de BoO haha. En samen met de sentry en striker bonussen maai ik echt door vijanden heen momenteel O-)

AMD Ryzen 5 2600, 8 GB RAM, GigaByte GTX1050Ti 4G, MSI B450M, 970 EVO 500GB+160 GB, CM 550watt, AOC 24”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReQuiem83
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 02-10-2023
TgR_KILLER schreef op zaterdag 30 april 2016 @ 15:23:

Ach ja. Morgen komt mijn vriendin en dan gaan we lekker op vakantie.. zie over 1.5 week wel wat er is veranderd :P

Ben wel blij met mijn AUG trouwens, nu is er echt geen donder te koop in de BoO haha. En samen met de sentry en striker bonussen maai ik echt door vijanden heen momenteel O-)
Had ik ook gehoopt. Maar speelt toch niet lekker vergeleken met mijn oude build met vector en geen sentry maar alleen 4 striker. Terwijl ik nu meer dps en health heb ga ik sneller neer. Mijn vector had predatory (13% heal bij kill) mis die wel als ik Yolo ga

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jirnsum
TgR_KILLER schreef op zaterdag 30 april 2016 @ 15:23:
ok, dan ligt m dat niet aan mij

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Deem
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 05-09 11:13

Deem

Ontcijfer mij!

Er zijn ALWEER geen Daily missions... |:( 8)7

Krijgen we nu weer 150 peniscredits?

"May our framerates be high and our temperatures low."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Endevour
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 28-08 01:04
Als er nog mensen zijn die samen PVE of PVP willen spelen, mn uplay username is RolandW88.

Mijn gearscore is nu 160, ben nog aan het gearen.

Ik probeer challenge missions te doen maar elke keer als ik via matchmake een game join word ik gelijk gekicked... en vrienden van mij spelen dit spel helaas niet dus ben op zoek naar wat mensen die vaker samen willen spelen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TgR_KILLER
Endevour schreef op zaterdag 30 april 2016 @ 17:54:
Als er nog mensen zijn die samen PVE of PVP willen spelen, mn uplay username is RolandW88.

Mijn gearscore is nu 160, ben nog aan het gearen.

Ik probeer challenge missions te doen maar elke keer als ik via matchmake een game join word ik gelijk gekicked... en vrienden van mij spelen dit spel helaas niet dus ben op zoek naar wat mensen die vaker samen willen spelen.
Vraag eens op discord.. check de topicstart.. genoeg mensen te vinden om mee te spelen zou ik zeggen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Endevour
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 28-08 01:04
Thanks! Daar heb ik overheen gelezen denk ik, heb mij wel ingeschreven op de google docs list.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tags NL
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 13-09 19:25

Tags NL

Harmful or Harmless?

Deem schreef op zaterdag 30 april 2016 @ 16:21:
Er zijn ALWEER geen Daily missions... |:( 8)7
Je kan challenging missies doen of Darkzone of de weekly/daily missions (Collect zoveel, schiet zoveel dood etc) ?

https://powershellisfun.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tags NL

Tags NL

Harmful or Harmless?

SinergyX schreef op zaterdag 30 april 2016 @ 13:43:
[...]

Die LMG is nog slechter dan de 182 M246 Para, wel 500 dmg per bullet hoger, maar ~200 rpm minder.

Ik wil alleen een nieuwe snipergun, die dus nu ook uit de rotatie is :/
YouTube: The Division Tactical ACR & M60 Blueprints! Dark Zone 3 Vendor & BoO Recommendations Week 4 ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLsandman
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 08-08 17:42
Sinds gisteren heb ik enorme frame drops, al 2 keer gehad in een safe house en homebase als ik bezig ben met mijn spullen te demonteren.
Gaat van 80 fps naar 3 a 4 fps, heb nog niet kunnen ontdekken waarom, gewone geheugen heeft nog ruimte zat.
Het is zo erg dat ik de game moet afsluiten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Rank 40 en 75 DZ, ik ben 21 :P
Edit, toch rank29, die 11 moeten ook wel te doen zijn dan.

[ Voor 8% gewijzigd door SinergyX op 30-04-2016 20:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tags NL

Tags NL

Harmful or Harmless?

SinergyX schreef op zaterdag 30 april 2016 @ 20:04:
[...]

Rank 40 en 75 DZ, ik ben 21 :P
Edit, toch rank29, die 11 moeten ook wel te doen zijn dan.
Ik rond de 45 nu.. 75 lijkt ver weg nog.. Ben benieuwd hoe goed die nu echt zijn #grinden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
GiveMeThoseTags schreef op zaterdag 30 april 2016 @ 20:18:
[...]

Ik rond de 45 nu.. 75 lijkt ver weg nog.. Ben benieuwd hoe goed die nu echt zijn #grinden
Zie nu ook dat het belachelijk hoeveelheid credits kost, mijn hoogste ooit was 20k, laat staan 400k. Ik wacht wel een week.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TgR_KILLER
SinergyX schreef op zaterdag 30 april 2016 @ 20:54:
[...]

Zie nu ook dat het belachelijk hoeveelheid credits kost, mijn hoogste ooit was 20k, laat staan 400k. Ik wacht wel een week.
Ik heb bijna 100k credits.. rank 43 ofzo.. maar het gaat traag :P speel ook niet veel DZ.

Ik had een ACR maar vond die echt bagger, veel blijer met mijn SCAR-L nu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
TgR_KILLER schreef op zaterdag 30 april 2016 @ 22:06:
[...]

Ik heb bijna 100k credits.. rank 43 ofzo.. maar het gaat traag :P speel ook niet veel DZ.

Ik had een ACR maar vond die echt bagger, veel blijer met mijn SCAR-L nu.
Ik heb nu die paarse maar gekocht bij de special vendor, is niet alles, maar werkt tenminste.

Misschien nu toch die M60 kopen, hoewel hij iets minder is dan mn huidige, lijkt de M60 iets stabilizer dan de M246. Grappig is dat die stats voor accuracy en stability wel vaag zijn, ik had 2 M246's waarvan 1 met +accuracy en de ander met +stability. Zou je verwachten dat die +stabily minder sway zou hebben, maar is nagenoeg niet merkbaar, alsof heel stability weinig doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 12-09 12:54

SouLLeSSportal

Teamplay is everything.

StiffyXL schreef op zaterdag 30 april 2016 @ 13:19:
Intressant stuk voor degene die wat meer willen weten over het cheaten.

http://www.gameinformer.c...bans-and-suspensions.aspx

Vooral als je in de link even naar het stukje van Gaffer on games leest. :'(
leuk en aardig wat ze zeggen over de bans, maar hoe snel krijgt iemand een ban, na 3 reports wordt iemand gechecked? of al bij 1 of pas bij 20? Hoe snel worden deze geflagde spelers dan daadwerkelijk gescreend? duurt dit 2 werkdagen, 10 werkdagen of wanneer henkie op de hoek eindelijk eens terug is van zijn sabbacital in cambodja? Wanneer kan je een speler selecteren want het is natuurlijk wachten op het moment dat je weer van die XxX342315523324^&^%$^# namen krijgt die je nooit kan overtypen of het te veel moeite is of tijd kost om dat te doen.

Het is jammer dat zoiets als overwatch in csgo hier niet echt in is toe te passen. Wat wel zou kunnen is trusted players een soort van prive overwatch status geven en zo een grote groep cheat beoordelaars te krijgen die snel de banhammer kunnen hanteren waar nodig.

[ Voor 9% gewijzigd door SouLLeSSportal op 01-05-2016 00:20 ]

gamepc Nick: ACEpr0faker Steam: pr0faker

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik heb afgelopen week de 204 Tactical ACR blueprint gekocht voor 309k en Level 75. Geen slechte rifle, maar ook zeker dat bedrag niet waard. Stabiel, maar weinig damage, zelfs met goede talents. Niet echt een stap omhoog vanaf mijn 182 BM AK-74. Achteraf bezien had ik die DZ credits liever in mijn zak gehouden.

Hoop eerlijk gezegd snel een 204 BM AK-74 tegen te komen.

[ Voor 5% gewijzigd door NLxAROSA op 01-05-2016 00:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StiffyXL

StiffyXL

Kowabunga

SouLLeSSportal schreef op zondag 01 mei 2016 @ 00:19:
[...]

leuk en aardig wat ze zeggen over de bans, maar hoe snel krijgt iemand een ban, na 3 reports wordt iemand gechecked? of al bij 1 of pas bij 20? Hoe snel worden deze geflagde spelers dan daadwerkelijk gescreend? duurt dit 2 werkdagen, 10 werkdagen of wanneer henkie op de hoek eindelijk eens terug is van zijn sabbacital in cambodja? Wanneer kan je een speler selecteren want het is natuurlijk wachten op het moment dat je weer van die XxX342315523324^&^%$^# namen krijgt die je nooit kan overtypen of het te veel moeite is of tijd kost om dat te doen.

Het is jammer dat zoiets als overwatch in csgo hier niet echt in is toe te passen. Wat wel zou kunnen is trusted players een soort van prive overwatch status geven en zo een grote groep cheat beoordelaars te krijgen die snel de banhammer kunnen hanteren waar nodig.
Ja klopt dat is ook niet te doen. Maar ik duide ook de link in dat stuk aan. Hier wordt beweerd dat het een client bases model is wat ik zelf ervaren heb in game (ik zie bepaalde zaken op de grond liggen in game welke mijn broertje in de party dus niet ziet).

Wat op zijn beurt dus heel simpel uitgelegd betekend dat de client van een speler data aanleverd bij de server welke dit als waarheid aanneemt. Hiermee kan de client dus makkelijk aanpassingen doen welke voor de rest op de server als waarheid wordt getoont. Hiermee kun je dus makkelijk "hacken / exploiten.

Client side model wordt sinds quake in games die serieus op multiplayer willen concureren binnen een genre of esports niet meer toegepast omdat dit vreselijk gevoelig is. Om dit dus op te lossen moet de hele netcode herschreven worden.

Puntje bij paaltje, ik ben blij dat ik hem verkocht heb want dit zal echt een casual/hacker community worden met wss een lage gemiddelde leeftijd. Dat in combinatie met de super sugercoating graphics but NO ff gameplay.

Hoe kan ik hier ingetrapt zijn... :'( :'(

Shame...on...me...

Doorgaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal
  • Laatst online: 12-09 12:54

SouLLeSSportal

Teamplay is everything.

StiffyXL schreef op zondag 01 mei 2016 @ 00:34:
[...]

Ja klopt dat is ook niet te doen. Maar ik duide ook de link in dat stuk aan. Hier wordt beweerd dat het een client bases model is wat ik zelf ervaren heb in game (ik zie bepaalde zaken op de grond liggen in game welke mijn broertje in de party dus niet ziet).

Wat op zijn beurt dus heel simpel uitgelegd betekend dat de client van een speler data aanleverd bij de server welke dit als waarheid aanneemt. Hiermee kan de client dus makkelijk aanpassingen doen welke voor de rest op de server als waarheid wordt getoont. Hiermee kun je dus makkelijk "hacken / exploiten.

Client side model wordt sinds quake in games die serieus op multiplayer willen concureren binnen een genre of esports niet meer toegepast omdat dit vreselijk gevoelig is. Om dit dus op te lossen moet de hele netcode herschreven worden.

Puntje bij paaltje, ik ben blij dat ik hem verkocht heb want dit zal echt een casual/hacker community worden met wss een lage gemiddelde leeftijd. Dat in combinatie met de super sugercoating graphics but NO ff gameplay.

Shame...on...me...
Ja dat had ik ook gelezen, maar dat vertellen ze niet als ze het spel verkopen. Of het speelbaar gaat worden zit hem in hoe snel ze hackers kapot slaan met de banhammer. duurt dat lang, gg and goodbye community.

gamepc Nick: ACEpr0faker Steam: pr0faker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen last van hackers en of cheaters op de ps4. Ook de reden dat ik gestopt ben met pc gaming. Op de console is iedereen gelijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StiffyXL

StiffyXL

Kowabunga

SouLLeSSportal schreef op zondag 01 mei 2016 @ 01:23:
[...]

Ja dat had ik ook gelezen, maar dat vertellen ze niet als ze het spel verkopen. Of het speelbaar gaat worden zit hem in hoe snel ze hackers kapot slaan met de banhammer. duurt dat lang, gg and goodbye community.
Ja, als ze echt de exploiters aan gaan pakken, wat mij zeer lastig lijkt. zal de playerbase aardig slinken. En dan moet je inderdaad ook nog maar hopen dat het permbanhammer is en niet voor 2 dagen ofzo. Dat lijkt me water naar de zee dragen. :X

Doorgaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rpower18
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 11-09 10:01

Rpower18

PSN: Rpower18

[...]

Shame...on...me...
Je wil toch niet zeggen dat vergelijkt met een e-sport game? Ik heb nog nooit een rpg competitief gespeeld zien worden. En dan maak je ook nog een vergelijking met doom? Ik ben eigenlijk ook wel blij dat mensen die denken dat dit een competitieve shooter wordt afhaken! Zo blijven de echte rpg fans over.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ambi
  • Laatst online: 05-05 08:14

ambi

IGN: EvulKlowne

Endevour schreef op zaterdag 30 april 2016 @ 17:54:
Ik probeer challenge missions te doen maar elke keer als ik via matchmake een game join word ik gelijk gekicked...
Oplossing: Gebruik geen match making, maar zet steeds je eigen open groep op. Dan ben jij de leider en kan niemand je kicken:
1. Fast travel naar de missie
2. Zet de gewenste moeilijkheidsgraad (zodat de missie reset)
3. Loop het missiegebied in zodat de missie daadwerkelijk start
4. Ga naar groep management en zet privacy op open groep
5. Wacht tot andere spelers joinen.

Steam/uPlay: EvulKlowne

Acties:
  • 0 Henk 'm!
[...]

Om dit dus op te lossen moet de hele netcode herschreven worden.
Dat waag ik te betwijfelen. Delen ervan, sure. GTAV had soortgelijke problemen op de PC en dat hebben ze vrij netjes opgelost (duurde wel een tijd), ondanks een client-side en een p2p (serverless) model. Dat laatste is nog veel erger omdat serverside dan niet eens bestaat: alles is clientside, ook de server.

De grote vraag is alleen of Ubi/Massive gelijkwaardige competenties en cash als R* er tegenaan wil/kan gooien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TgR_KILLER
Pff echt sinds ik level 30 ben al op zoek naar een he m4.. nu vind ik eindelijk een m4 lightweight is hij maar gs 163.. en toch heeft hij nog meer dps dan mijn scar :/ hij heeft zelfs brutal..

Choices choices :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StiffyXL

StiffyXL

Kowabunga

Rpower18 schreef op zondag 01 mei 2016 @ 08:45:
[...]

Je wil toch niet zeggen dat vergelijkt met een e-sport game? Ik heb nog nooit een rpg competitief gespeeld zien worden. En dan maak je ook nog een vergelijking met doom? Ik ben eigenlijk ook wel blij dat mensen die denken dat dit een competitieve shooter wordt afhaken! Zo blijven de echte rpg fans over.
Nee wat ik daarmee wilde stellen. Is dat als je eerlijke competitie wil binnen de DZ, wat mij wel wenselijk lijkt als je op skillbase wil overwinnen, het niet echt handig is als de helft client side cheats gebruikt.

Naar mijn inziens maakt het dan niet uit of dit competitie of casual vermaak is. Het blijft beiden vervelend.

Dus nee, ik maak geen vergelijking, ik leg uit wat al ongeveer 20 jaar gedaan wordt door bedrijven die hun klanten hoog hebben zitten en een eerlijk spel belangrijk vinden. Maar het staat jou natuurlijk vrij om daar een eigen draai aan te geven.

Doorgaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlazeMuis
Weet iemand misschien een eerlijke manier om snel phoenixcredits te krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WishmasterNL
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 18:15

WishmasterNL

XBOX: WishmasterNLD

wesley17 schreef op zondag 01 mei 2016 @ 11:13:
Weet iemand misschien een eerlijke manier om snel phoenixcredits te krijgen?
Lexington Event Center op Challenge Mode farmen. Dit deed ik 2 dagen geleden nog. Je komt vaak in een groep terecht met mensen die dit ook doen.
Levert je 30PC per keer op. En je bent binnen 15 min klaar met een leuke groep. + je krijgt van de boss ook tussen de 3 en 5 PC. Dus in het slechtste geval krijg je 4x30+4x3=132PC per uur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agoNITE
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 13-09 10:04
WishmasterNL schreef op zondag 01 mei 2016 @ 11:23:
[...]

Lexington Event Center op Challenge Mode farmen. Dit deed ik 2 dagen geleden nog. Je komt vaak in een groep terecht met mensen die dit ook doen.
Levert je 30PC per keer op. En je bent binnen 15 min klaar met een leuke groep. + je krijgt van de boss ook tussen de 3 en 5 PC. Dus in het slechtste geval krijg je 4x30+4x3=132PC per uur.
Waarom juist deze missie en bijvoorbeeld niet Lincoln Tunnel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie
  • Registratie: Mei 2004
  • Nu online

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Productieve ochtend gehad in de DZ :)
- Midas gevonden (niet echt nuttig, maar mooi 50k credits)
- Dikke HE gloves (182) met chc/chd/smg en Savage :D Precies wat ik zocht
- Angled Grip met 31 Stab/48 Hor. Stab voor m'n Aug :D

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TgR_KILLER
agoNITE schreef op zondag 01 mei 2016 @ 11:35:
[...]

Waarom juist deze missie en bijvoorbeeld niet Lincoln Tunnel?
Event center kan sneller met een goede groep.. tunnel is wel makkelijker met een mindere groep.

En alle dailies doen brengt ook wel lekker wat phoenix credits in t laatje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlazeMuis
[...]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
TgR_KILLER schreef op zondag 01 mei 2016 @ 11:52:
[...]

Event center kan sneller met een goede groep.. tunnel is wel makkelijker met een mindere groep.

En alle dailies doen brengt ook wel lekker wat phoenix credits in t laatje.
Ik merk in tunnel dat die overmoedige maar wat undergearde mensen nog steeds rechts eerst stuk voorbij lopen, maar eenmaal bovenop, worden ze nog steeds beschoten door de 2 snipers. Ik blijf er nu altijd beneden, pik die paar agro wel op. Center gaat een stuk sneller, maar kan ook erg snel fout gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
[...]

Ppff en dan al die moeite voor maar 132 pc per uur. Dat betekend dus ruim 3 uur hersenloos farmen voor een gun van 400 pc.

Dat lijkt bijna op werken :+
SinergyX schreef op zondag 01 mei 2016 @ 13:17:
[...]

Ik merk in tunnel dat die overmoedige maar wat undergearde mensen nog steeds rechts eerst stuk voorbij lopen, maar eenmaal bovenop, worden ze nog steeds beschoten door de 2 snipers. Ik blijf er nu altijd beneden, pik die paar agro wel op. Center gaat een stuk sneller, maar kan ook erg snel fout gaan.
Iedereen rent dat eerste stuk voorbij toch?
Ik speel die missie alleen als het een dagelijkse bonus oplevert maar als ik dat doe zie ik niet anders dan dat er voorbij gerent word.

De snipers heb je geen last van als je bovenin achterin gaat zitten toch? Althans mij doden ze in ieder geval nooit.

[ Voor 37% gewijzigd door Donstil op 01-05-2016 13:25 ]

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonix
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 17:05
Paulus07 schreef op zaterdag 30 april 2016 @ 00:34:
Het blijft gewoon een schitterende en vooral sfeervolle game :)

[afbeelding]

Alle weekelijkse missies weer gehad. 1 daily staat nog open, die irritante challenge :P mss dit weekend nog ff doen.
Het is een geweldig mooi spel. Het is lang geleden dat ik zoveel screenshots heb gemaakt van een spel, gewoon om vast te leggen hoe mooi het is. O+

Afbeeldingslocatie: http://static.tweakers.net/ext/f/8f22Si96jsoNUe5Ld29a1xRT/medium.jpg
De belichting, mate van details etc. Geweldig! :o

Dit is nu mijn personage, as we speak.
Afbeeldingslocatie: http://static.tweakers.net/ext/f/nIyKHlq1porgUueh7YUKaTes/medium.jpg

Met de nodige skills activated levert dat, tijdens combat, het volgende op:
Afbeeldingslocatie: http://static.tweakers.net/ext/f/vM7MZD3DEq4e0asIat1NjZ0k/medium.jpg

Niet verkeerd dacht ik zo! 8)

Trouwens, had daarstraks wel even een gouden momentje van geluk. Ik liep door de DZ en opeens zag ik op mijn radar twee gele (HE) bolletjes. Ik daar naartoe gerend en midden in een vuurgevecht beland tussen NPC's, maar er uiteindelijk toch mooi met iemand anders zijn gedropte loot (6 HE-items in totaal!) vandoor kunnen gaan. Die kerels zullen wel gebaald hebben! >:) Ik heb het allemaal netjes kunnen extracten:

Afbeeldingslocatie: http://static.tweakers.net/ext/f/zxKLfkpenF4vlxpksBUWfuIO/medium.jpg

De M1911 bleek krachtiger te zijn dan mijn Damascus, dus die heb ik mooi gehouden. De rest heb ik uit elkaar gehaald voor parts. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Yonix schreef op zondag 01 mei 2016 @ 13:33:
[...]

Het is een geweldig mooi spel. Het is lang geleden dat ik zoveel screenshots heb gemaakt van een spel, gewoon om vast te leggen hoe mooi het is. O+
*O* :)F *O* :)B bewaar de afbeeldingen maar;

binnenkort 'the division' screenshot 'wedstrijd' houden?!

[ Voor 4% gewijzigd door himlims_ op 01-05-2016 13:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Donstil schreef op zondag 01 mei 2016 @ 13:22:
Iedereen rent dat eerste stuk voorbij toch?
Ik speel die missie alleen als het een dagelijkse bonus oplevert maar als ik dat doe zie ik niet anders dan dat er voorbij gerent word.

De snipers heb je geen last van als je bovenin achterin gaat zitten toch? Althans mij doden ze in ieder geval nooit.
Varieert, ik kom er diverse parties tegen die ze wel neermaaien, je verliest marginaal tijd en heb verder geen risico's dat er eentje achterblijft en er niet langs kan komen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• WishmasterNL

WishmasterNL

Donstil schreef op zondag 01 mei 2016 @ 13:22:
[...]

Ppff en dan al die moeite voor maar 132 pc per uur. Dat betekend dus ruim 3 uur hersenloos farmen voor een gun van 400 pc.

Dat lijkt bijna op werken :+
Weet je wat het ergste is, ik wilde graag de AUG kopen. Is hij uit de roulatie gehaald. Daar heb ik dan een paar uur voor niks gefarmed :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ambi
  • Laatst online: 05-05 08:14

ambi

IGN: EvulKlowne

Yonix schreef op zondag 01 mei 2016 @ 13:33:
[...]
En als je de tijd neemt om interacties tussen burgers gade te slaan in de safe houses en op straat, zal je zien dat er een aantal innemende, met oog voor detail animaties tussen zitten 8)

Steam/uPlay: EvulKlowne

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DeBaroN
WishmasterNL schreef op zondag 01 mei 2016 @ 13:45:
[...]

Weet je wat het ergste is, ik wilde graag de AUG kopen. Is hij uit de roulatie gehaald. Daar heb ik dan een paar uur voor niks gefarmed :P
Jij bent nr zoveel die "klaagt" daar over. Je weet dat elke vrijdag dat gereset gaat worden. Van te voren uitrekenen of je het wel of niet gaat halen is niet zo moeilijk. Ga ze dan niet de schuld geven dat je te laat bent ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonix
himlims_ schreef op zondag 01 mei 2016 @ 13:41:
[...]

*O* :)F *O* :)B bewaar de afbeeldingen maar;

binnenkort 'the division' screenshot 'wedstrijd' houden?!
Waar kan ik me aanmelden?? d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WishmasterNL

WishmasterNL

baronruud schreef op zondag 01 mei 2016 @ 14:08:
[...]

Jij bent nr zoveel die "klaagt" daar over. Je weet dat elke vrijdag dat gereset gaat worden. Van te voren uitrekenen of je het wel of niet gaat halen is niet zo moeilijk. Ga ze dan niet de schuld geven dat je te laat bent ;)
Oh, dit was zeker niet als klagen bedoeld. Had er alleen even niet op gelet :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
baronruud schreef op zondag 01 mei 2016 @ 14:08:
[...]

Maar het vervangen van nutteloze en zelfs slechter dan 182 wapens is dan wel weer hun schuld ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Jij hebt een dedicated healer ofwa?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeBaroN
SinergyX schreef op zondag 01 mei 2016 @ 14:35:
[...]

Maar het vervangen van nutteloze en zelfs slechter dan 182 wapens is dan wel weer hun schuld ;)
Wat heeft dat te maken met niet genoeg credits te hebben op tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• looyenss
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 18:59
34k health.
Ik hoop zo dat ik jou in de DZ tegenkom :D

Energie idioot | Gek op gelijkspanning | DC-pel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Paulus07
  • Niet online
Wohoo wedstrijd! :D
Eens kijken hoe je snel de hud kan uitschakelen op de ps4 :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rsnubje
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 09:12

rsnubje

Testlabcoördinator

BDO: SweatyRs

Guess it's on! :P

"Met de nodige skills" of eigenlijk, bonus:

Afbeeldingslocatie: http://puu.sh/oxI3W/efc7c75640.jpg

Maar met mn huidige reguliere gear krijg ik dit. Is wel een week geleden, is lichtjes aangepast, maar niet bijzonder veel.
Afbeeldingslocatie: http://puu.sh/otPxX/57501697e9.jpg

[ Voor 17% gewijzigd door rsnubje op 01-05-2016 15:24 ]

Uplay: Red--Death

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Kolere op de One is het weer een drama zeg, ik ben nu 4x opnieuw ingelogd maar nog steeds staat Lincoln Tunnel missie dicht als we daar met de groep aankomen.

Moest net ook al 3x opnieuw loggen om de Amherst Woning missie te kunnen spelen.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonix
looyenss schreef op zondag 01 mei 2016 @ 15:08:
[...]

34k health.
Ik hoop zo dat ik jou in de DZ tegenkom :D
Stamina is overrated. ;) Ik red mij doorgaans wel in de DZ, zolang ik de rogues maar vermijd. :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie
  • Nu online

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Yonix schreef op zondag 01 mei 2016 @ 15:37:
[...]

Stamina is overrated. ;) Ik red mij doorgaans wel in de DZ, zolang ik de rogues maar vermijd. :p
En in Falcon Lost?

34k health is echt peanuts, rond het dubbele is wel aan te raden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReQuiem83
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 02-10-2023
Angeloonie schreef op zondag 01 mei 2016 @ 16:02:
[...]

En in Falcon Lost?

34k health is echt peanuts, rond het dubbele is wel aan te raden.
Ach of je nu 32k of 90k hebt. Je wordt alsnog ge1shot door een shotgunner ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rsnubje

rsnubje

Testlabcoördinator

Ja, maar met 34k word je bijna door alles ge-one shot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie
  • Nu online

Angeloonie

Cheeseburger Addict

ReQuiem83 schreef op zondag 01 mei 2016 @ 16:08:
[...]

Ach of je nu 32k of 90k hebt. Je wordt alsnog ge1shot door een shotgunner ;)
Ik wordt op Challenging zelfs niet geoneshot. Bijna, maar niet helemaal en dat kan het verschil maken. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonix
rsnubje schreef op zondag 01 mei 2016 @ 16:14:
Ja, maar met 34k word je bijna door alles ge-one shot.
Dat valt wel mee. DZ in mijn eentje is prima te doen, maar ik moet wel mijn tactiek aanpassen en zolang ik geen Rogues tegenkom die kwaadwillend zijn gaat het goed.

Anyhow, ik heb ook een set met 176k DPS en 55k health, dus heb altijd een fallback.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geronimous
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 14-09 10:12
Angeloonie schreef op zondag 01 mei 2016 @ 16:22:
[...]

Ik wordt op Challenging zelfs niet geoneshot. Bijna, maar niet helemaal en dat kan het verschil maken. :)
Incursion Challenge wel....

Met 90k health, 65% armor mitigation en 22% Elite Protection:

http://imgur.com/67gzb9Z

⚛︎ 1-2-2022 poor Leno

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TgR_KILLER
SinergyX schreef op zondag 01 mei 2016 @ 13:17:
[...]

Ik ren dat stuk nooit meer voorbij. Zoveel teams gezien die dat idd probeerden en dan door de mobs van achter worden afgemaakt. Ik clear gewoon alles tegenwoordig. Dat doorrennen werkt vaak niet met randoms. En netto ben je met clearen niet meer tijd kwijt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Falcon Lost (hard) weekly reward loopt deze week wel goed? Vorige week kregen we hem zondag al, maar vandaag helaas (nog) niets :( Is er iemand die hem vorige week ook al had gedaan maar hem wel vandaag heeft gehad?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• JohnnyV76
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 18:41
Zo bijna lvl16 en ben nog steeds super enthousiast. Ik hou van shooters en RPG's dus dit is best wel mijn ding dan zeg maar :P

Heb nog een keer 4 tientjes neergeteld en het spel ook voor mijn oudste zoon (9) gekocht. Echt zo gaaf om samen een missie door te lopen. De een met een healing station en de ander met een turret. Het nut van een turret valt tegen imho maar mn zoontje vind t leuk. Kom nu heel af en toe een blauw item tegen en meeste groen of zelfs wit. Neem aan dat je voor zeldzamere loot alleen in de DZ moet zijn?

Wise men speak because they have something to say; Fools because they have to say something

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rsnubje

rsnubje

Testlabcoördinator

bbblije schreef op zondag 01 mei 2016 @ 18:27:
Falcon Lost (hard) weekly reward loopt deze week wel goed? Vorige week kregen we hem zondag al, maar vandaag helaas (nog) niets :( Is er iemand die hem vorige week ook al had gedaan maar hem wel vandaag heeft gehad?
Ik snap je verhaal niet helemaal. Dus sorry als het geen goed antwoord is.
Als je voor de eerste keer in een week Falcon Lost doet, op 1 van de 2 modi, krijg je bij het voltooien van de missie de weekly reward meteen in je invent en nog een 2e gear set item naast de APC, maar dan een lagere GS. Geldt voor hard en challenging mode, je kunt ze beide 1x per week doen met een extra reward.

Begin van de week reset ie weer afaik.

Ik heb deze week netjes een extra reward gehad bij het voltooien.

[ Voor 3% gewijzigd door rsnubje op 01-05-2016 19:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jirnsum
Ik kreeg net GS191 Striker gloves na Lincoln Tunnel op Challenging...ik wist niet eens dat je set items kon krijgen op de dailies...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rsnubje

rsnubje

Testlabcoördinator

Op alle missies die je doet op challenging kun je gear set items krijgen, maar afaik alleen gloves.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 038Zwolle
  • Laatst online: 17:13
Pff nu al minimaal 50x die russian consulate gedaan. Nog steeds geen Sentry gloves.. FL maar weer doen dan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie
  • Nu online

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Jeroenimoes schreef op zondag 01 mei 2016 @ 17:01:
[...]

Incursion Challenge wel....

Met 90k health, 65% armor mitigation en 22% Elite Protection:

http://imgur.com/67gzb9Z
Nee, Incursion Challenge wordt ik niet ge one-shot door Shotgunners. Misschien eens per 10x ofzo, maar over het algemeen overleef ik de hit nog net (met overheal en dat soort dingen erbij).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HansAnders07
  • Registratie: November 2010
  • Nu online
Pfff Falcon Lost is echt waardeloos met randoms. En ik word uit andere groepen gekickt.

Iemand hier in voor een potje vandaag of morgen? Voeg me maar toe: N3Gruj1989

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xerox
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 07:31
HansAnders07 schreef op zondag 01 mei 2016 @ 20:32:
Pfff Falcon Lost is echt waardeloos met randoms. En ik word uit andere groepen gekickt.

Iemand hier in voor een potje vandaag of morgen? Voeg me maar toe: N3Gruj1989
Tip: Join onze Discord channel en geef aan of je XBO,PS4 of PC speelt.

PSN: Redrafted

Pagina: 1 ... 107 ... 111 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Het is niet de bedoeling om hier te slowchatten of offtopic posts te plaatsen. Dit kan in 1 van de 2 verschillende Discord channels. Countdown timers/posts zijn ook ongewenst. Deze post heeft wat meer informatie over wanneer er gespeeld kan worden

Ook is dit topic niet bedoeld voor de verzendervaring bij verschillende webshops. Daarvoor is genoeg te vinden in het shopping forum (SF). Er zijn problemen met gold editions van bol.com. Deze zijn per ongeluk allemaal geannuleerd, maar zijn gewoon nog te bestellen

Je kunt je hier aanmelden voor de spelerslijst