Acties:
  • +1 Henk 'm!

• agoNITE
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 13-09 10:04
rsnubje schreef op zondag 01 mei 2016 @ 20:12:
Op alle missies die je doet op challenging kun je gear set items krijgen, maar afaik alleen gloves.
Gloves en Kneepads: https://m.reddit.com/r/th...ain_gear_sets_11_edition/

Ik had net Striker Gloves in de DZ (Refueling Station).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TgR_KILLER
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 10-09 22:38
Ik heb al zoveel challenging missies gedaan helaas nog nooit een set item.. ik moet nog steeds een gloves set item..

AMD Ryzen 5 2600, 8 GB RAM, GigaByte GTX1050Ti 4G, MSI B450M, 970 EVO 500GB+160 GB, CM 550watt, AOC 24”
Lenovo IdeaPad Pro 5 14APH8, AMD Ryzen 7 7840HS, 32GB RAM, 1TB SSD

Acties:
  • +1 Henk 'm!
rsnubje schreef op zondag 01 mei 2016 @ 19:14:
[...]
Begin van de week reset ie weer afaik.

Ik heb deze week netjes een extra reward gehad bij het voltooien.
Wij doen Falcon Lost een paar keer per week, vorige week zondag kregen we een 214 reward en 191 drop. Maar vandaag (7 dagen later) kregen we enkel de 191 drop. Dus ik vroeg me af of de timer nu wel aangeeft wanneer we de weekly reward krijgen, hij geeft 1,5 dag aan. Vorige week zondag stonden er nog 2 dagen op de timer, maar kregen we dus wel de reward.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kartale
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 25-08 15:18
looyenss schreef op zondag 01 mei 2016 @ 15:08:
[...]

34k health.
Ik hoop zo dat ik jou in de DZ tegenkom :D
Niemand wilt jou tegenkomen in de DZ >:) .

Xbox Live: AlpBJK PSN: alp1903

Acties:
  • 0 Henk 'm!
rsnubje schreef op zondag 01 mei 2016 @ 15:24:
Guess it's on! :P

"Met de nodige skills" of eigenlijk, bonus:
leuke combinatie/stats; welke talent heb je op de HE items?

ben nu aan testen met 4x Sentry + 2x HE (bodyarmor, met reckless & HE gloves met Savage) beide zijn relatief laag lvl; hierdoor te weinig stamina. afgezien daarvan, heb ik idee dat wel aardig wat dmg doe voor de gear die gecraft/geloot heb

[ Voor 14% gewijzigd door himlims_ op 01-05-2016 22:58 ]

⭐Game Profiles: 🕹️Steam - 🎮PSN - 🇪🇦 GoT_Hollandhards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rsnubje
  • Laatst online: 09:12

rsnubje

Testlabcoördinator

BDO: SweatyRs

Op mijn gloves zit ook savage, om te beginnen.

Op mijn AUG: Meticulous, Vicious, Brutal.
Mijn M4: Destructive, Predatory(main talent), Swift
Mn M1A heeft helaas een vrij laag crit dmg percentage, dus hoop ngo een keer een betere te krijgen.
M1A: 155% crit dmg, Brutal, Adept, Stable.
Ik heb ook nog een Midas en een MP7 in mijn stash met self-preserved.

Screens:
Afbeeldingslocatie: http://puu.sh/oCPRY/f6588bc4a8.jpg
Afbeeldingslocatie: http://puu.sh/oCPVW/4c2f92efe4.jpg
Afbeeldingslocatie: http://puu.sh/oCPXg/7102d22481.jpg
Afbeeldingslocatie: http://puu.sh/oCQ1F/75c4dacc08.jpg
Afbeeldingslocatie: http://puu.sh/oCQ6u/f3ef7d8ed9.jpg
Afbeeldingslocatie: http://puu.sh/oCQ7W/37ed536186.jpg

Met sniper equipped:
Afbeeldingslocatie: http://puu.sh/oCQ5D/16d9cbc5fb.jpg

Uplay: Red--Death

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Met 9% crit chance heb je weinig aan 155% (136%) crit damage. Je kan beter mods en gear (re)rollen met +crit chance, dan heb je ook werkelijk wat aan die 155% (136%). Ik snap dan ook niet waarom je aangeeft dit laag te vinden... Je hebt er met je huidige crit chance weinig aan.

[ Voor 17% gewijzigd door bbblije op 01-05-2016 23:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricloo86
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 14-11-2024
Zo map op een paar na leeggespeeld voor de trophy, best saai maargoed.
(snap niet echt het nut ervan om sommige echos etc zo te verstoppen maar ach).

Nog even de missies allemaal op hard spelen, en dan is platinum binnen en nog even wat aanklote in DZ zal Division hoogstwaarschijnlijk de kast in gaan en er niet meer uit komen voorlopig.

Is er trouwens nergens een optie om te zien welke missies ik eventueel wel op hard heb gedaan? want zie dat nergens en weet dat niet meer....aangezien ik in het begin van de game redelijk snel door de missies ben gegaan.

PSN: Ricloo86
Check mijn Virtual Photography account op Insta (ricloo86)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nedje
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 30-08 13:15
Je kunt naar mijn weten NIET zien welke missies je op hard gedaan hebt. Bedenk ook dat de trophy gaat om welke missies je op hard gedaan hebt op level 30. In mijn geval was de laatste de missie waar ik Jessica Kendell moest gaan redden.

Het is helaas een beetje gokken.

PSN: Nedjee, XBL Gamertag: NedjeNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wicked1980
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 13-03-2024
Gisteren ook LVL30 gehaald.

Eindelijk een beetje thuis in DPS etc, moet je ineens rekening gaan houden met Gearscore.

Raw damage + DPS + Gearscore + Talents/Rolls = Waarde wapen/item X

Ga dan nog maar eens onderling vergelijken, welk wapen beter is. Of welk Item je het beste kan Equippen.
pfffff... zie door de bomen het bos niet meer onderhand.

Gisteren ook eerste Daily geprobeerd, werd hopeloos afgeknald. Is mijn mannetje dan te zwak, of ik te slecht?

Ik neem aan dat je tegenstanders in de Daily's meeschalen met je DPS/gearscore?
Zijn Daily's überhaupt wel in je eentje te doen?

Heb de kaart nog niet leeg overigens, dus kan nog wel vooruit, maar einde is wel in zicht denk ik.

Op naar Dark Souls 3 :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeBaroN
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 06-09 02:08
wicked1980 schreef op maandag 02 mei 2016 @ 09:42:
Gisteren ook LVL30 gehaald.

Eindelijk een beetje thuis in DPS etc, moet je ineens rekening gaan houden met Gearscore.

Raw damage + DPS + Gearscore + Talents/Rolls = Waarde wapen/item X

Ga dan nog maar eens onderling vergelijken, welk wapen beter is. Of welk Item je het beste kan Equippen.
pfffff... zie door de bomen het bos niet meer onderhand.

Gisteren ook eerste Daily geprobeerd, werd hopeloos afgeknald. Is mijn mannetje dan te zwak, of ik te slecht?

Ik neem aan dat je tegenstanders in de Daily's meeschalen met je DPS/gearscore?
Zijn Daily's überhaupt wel in je eentje te doen?

Heb de kaart nog niet leeg overigens, dus kan nog wel vooruit, maar einde is wel in zicht denk ik.

Op naar Dark Souls 3 :+
Weet niet wat je DPS / Health / Skill -score is ?
Maar voor de meeste is een daily op hard, bijna met de ogen dicht alleen te doen :P
Zelf zit ik op 200k/85k/6k.
CM lukt je niet in je eentje ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wicked1980
baronruud schreef op maandag 02 mei 2016 @ 09:46:
[...]

Weet niet wat je DPS / Health / Skill -score is ?
Maar voor de meeste is een daily op hard, bijna met de ogen dicht alleen te doen :P
Zelf zit ik op 200k/85k/6k.
CM lukt je niet in je eentje ;)
Ik ook niet eerlijk gezegd :+

Wel jammer dat je dat nergens online op kan vragen, zoals in GTA bijvoorbeeld.

Wat is CM?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeBaroN
wicked1980 schreef op maandag 02 mei 2016 @ 09:49:
[...]

Wat is CM?
Eerst zeg je dat je thuis bent in DPS etc, maar je weet je eigen DPS etc niet?!!

Ietsje moeilijker dan Hard mode :o . Oftewel Challenge mode.

[ Voor 34% gewijzigd door DeBaroN op 02-05-2016 09:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 12:07
wicked1980 schreef op maandag 02 mei 2016 @ 09:49:
[...]

Wat is CM?
Challenge mode.

Dailies zijn nu 2x hard, 1x challenge, (in volgorde: normal, hard, challenge). Hard is solo nog wel te doen, challenge veelal gewoon niet, of niet echt makkelijk.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xerox
  • Laatst online: 07:31
Ricloo86 schreef op maandag 02 mei 2016 @ 09:09:
...
Is er trouwens nergens een optie om te zien welke missies ik eventueel wel op hard heb gedaan? want zie dat nergens en weet dat niet meer....aangezien ik in het begin van de game redelijk snel door de missies ben gegaan.
Nee, die is er niet. Je moet proberen na te gaan welke missies je op 30 op Hard hebt gedaan en welke niet. Sommige missies zijn langs gekomen als Hard Daily, die zou ik, mits je nog een beetje weet welke dat waren, in eerste instantie overslaan en anderen doen.

PSN: Redrafted

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricloo86
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 14-11-2024
Xerox schreef op maandag 02 mei 2016 @ 10:05:
[...]

Nee, die is er niet. Je moet proberen na te gaan welke missies je op 30 op Hard hebt gedaan en welke niet. Sommige missies zijn langs gekomen als Hard Daily, die zou ik, mits je nog een beetje weet welke dat waren, in eerste instantie overslaan en anderen doen.
Heb na alle wings vrijgespeeld te hebben geen missies meer gedaan.

Ja Falcon Lost, maar die telt niet.

Wordt denk ik gewoon van boven naar benden even alles opnieuw doen op hard, is met deze gear waarschijnlijk geen enkele moeite om doorheen te wandelen.

PSN: Ricloo86
Check mijn Virtual Photography account op Insta (ricloo86)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User321
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 27-07 14:10
Denk niet dat het uitmaakt welke je op hard doet, zolang het er totaal 30 zijn?
tenminste, ik kreeg die achievement tijdens een daily run van de lincoln tunnel, die ik toen toch zeker al een paar keer had gedaan..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jirnsum
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 13:37
User321 schreef op maandag 02 mei 2016 @ 10:17:
tenminste, ik kreeg die achievement tijdens een daily run van de lincoln tunnel, die ik toen toch zeker al een paar keer had gedaan..
Niet mijn ervaring: ik gokte op een bepaald moment dat ik Subway Morgue nog niet op hard had gedaan (want die had ik niet in de dailies voorbij zien komen). Toen ik die speelde tripte de trophy.

Steam profiel UPlay JirnsumNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xerox
  • Laatst online: 07:31
User321 schreef op maandag 02 mei 2016 @ 10:17:
Zoals de trophy ook zegt: Finish all of the missions at Level 30 on the Hard difficulty.
Dus je moet alle missies op hard hebben voltooid.

Napalm Production Site, Subway Morgue en Times Square Power Relay waren de missies die ik niet heb langs zien komen als daily, dus zou die zeker aanraden.

PSN: Redrafted

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bellerophon
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 14-09 21:56

Bellerophon

Persona non grata

Ga de platinum nog halen met deze game en dan berg ik hem weer op. Vreemd genoeg ben ik er klaar mee ;(

PSN: Bellerophon-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnnyV76
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 13-09 12:32
Bellerophon schreef op maandag 02 mei 2016 @ 10:54:
Ga de platinum nog halen met deze game en dan berg ik hem weer op. Vreemd genoeg ben ik er klaar mee ;(
Dat is wel gek om te horen ja omdat ik er net een beetje lekker in zit en mijzelf dit voorlopig nog wel zie spelen. Heb t nog geen week in huis en toch al ruim 20 uur in zitten. Valt wellicht mee maar dit is dus naast de familiaire- en arbeidsverplichtingen die ik dagelijks heb :)

Wise men speak because they have something to say; Fools because they have to say something

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ak0nnmgn
  • Registratie: April 2014
  • Nu online
JohnnyV76 schreef op maandag 02 mei 2016 @ 12:37:
[...]

Dat is wel gek om te horen ja omdat ik er net een beetje lekker in zit en mijzelf dit voorlopig nog wel zie spelen. Heb t nog geen week in huis en toch al ruim 20 uur in zitten. Valt wellicht mee maar dit is dus naast de familiaire- en arbeidsverplichtingen die ik dagelijks heb :)
Ik ben nu level 92 in de DZ en heb er dik 8 dagen op zitten, ik kan met alle eerlijkheid zeggen dat ik er ook op uitgekeken ben. Met een groepje van 4 is het nog wel leuk, maar alleen speel ik het niet meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlazeMuis
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 12:31
Kan iemand mij vertellen waarom somigge mensen de armor van zon geel lvl 32 gastje zo snel kapot kunnen schieten.. ik gebruik de midal met 97k dps

Acties:
  • 0 Henk 'm!
wesley17 schreef op maandag 02 mei 2016 @ 13:29:
Kan iemand mij vertellen waarom somigge mensen de armor van zon geel lvl 32 gastje zo snel kapot kunnen schieten.. ik gebruik de midal met 97k dps
Dmg to elites?
AR als wapen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wesley17 schreef op maandag 02 mei 2016 @ 13:29:
Als je gear score rond de 200 zit en je hebt 250k dps 100k leven.. met een 204 aug met headshot damage.. en 4x sentry set bonus dan kil je een heavy met 8 blokjes armor alsof het een gewoon level 20 ventje is...

Ik had in het begin ook zoiets van waaaaaat? maar als je eenmaal die dingen compleet begint te krijgen rag je overal doorheen alsof het papier is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Griffx
  • Laatst online: 21-07 09:52
Verwijderd schreef op maandag 02 mei 2016 @ 13:33:
[...]

Als je gear score rond de 200 zit en je hebt 250k dps 100k leven.. met een 204 aug met headshot damage.. en 4x sentry set bonus dan kil je een heavy met 8 blokjes armor alsof het een gewoon level 20 ventje is...

Ik had in het begin ook zoiets van waaaaaat? maar als je eenmaal die dingen compleet begint te krijgen rag je overal doorheen alsof het papier is
nvt

[ Voor 23% gewijzigd door Griffx op 02-05-2016 14:19 ]

PC Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bellerophon
  • Laatst online: 14-09 21:56

Bellerophon

Persona non grata

JohnnyV76 schreef op maandag 02 mei 2016 @ 12:37:
[...]

Die heb ik er ook naast, maar ik heb hetzelfde gevoel als met Destiny. Leuk voor even, maar er ontbreekt iets wat mij echt vast blijft houden.

PSN: Bellerophon-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnnyV76
Het is natuurlijk ook een beetje hoe je ermee omgaat. Als je zo veel speelt en zo snel levelled dan zul je er sneller op uitgekeken zijn. Als ik alleen speel dan speel ik missies op mijn level en als ik samen met mijn zoontje speel dan doen we de missies die hij nog moet. Voor mij betekent het dus vaak nog een keer dezelfde missie doen maar ik vind het helemaal niet erg. Samen is weer anders dan alleen.

We deden een keer een missie op hard maar daar waren we snel klaar mee. Kost dan echt veel te veel tijd en kogels om 1 mob neer te krijgen. Neem aan dat het later met goede gear wel snel gaat.... zeker als je zelfs challenge mode gaat doen :)

Wise men speak because they have something to say; Fools because they have to say something

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vuvuzela
  • Laatst online: 14:01

Vuvuzela

My spire is forming

Griffx schreef op maandag 02 mei 2016 @ 13:40:
[...]
Doet je gear score iets met dmg, volgens mij is toch puur een indicatie cijfer?
Lvl 160 weapons en gear kunnen veel beter zijn dan een 200+ wapens en gear.

Ik dacht dat in tegenstelling tot Destiny je gearscore juist niets toevoegt.
Maar ik kan er naast zitten, dan hoor ik het graag :D
Veel te verwarrend.. er zit imho te veel overlap in.

Als je alleen naar de base damage kijkt is een 163 AUG maximaal 5096 en een 204 AUG begint bij 5232. Maar dat zegt dan nog steeds niet genoeg.. want met 3 perfecte perks kan de 163 alsnog beter zijn 8)7

I served in a company of heroes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Griffx
Vuvuzela schreef op maandag 02 mei 2016 @ 14:18:
[...]

Als je alleen naar de base damage kijkt is een 163 AUG maximaal 5096 en een 204 AUG begint bij 5232. Maar dat zegt dan nog steeds niet genoeg.. want met 3 perfecte perks kan de 163 alsnog beter zijn 8)7
Klopt, het zou zo kunnen zijn dat misschien, maar bij uitzondering een gearpiece van 200 hogere firearms/stamina/electronics cijfers heeft dan een 163, maar dan zit je nog met de talents.

Qua RNG heeft Destiny het een stuk beter onder controle nu, nooit verwacht dat ik dat zou zeggen. }:O

PC Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agoNITE
himlims_ schreef op maandag 02 mei 2016 @ 13:30:
[...]

Dmg to elites?
AR als wapen?
Waarom een AR als wapen? Kunnen deze meer damage doen (indien een goede roll)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xamirz
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 13-06 13:48
agoNITE schreef op maandag 02 mei 2016 @ 14:23:
[...]

Waarom een AR als wapen? Kunnen deze meer damage doen (indien een goede roll)?
Als je de talent Destructive hebt, shred je door de armor heen,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agoNITE
xamirz schreef op maandag 02 mei 2016 @ 15:09:
[...]

Als je de talent Destructive hebt, shred je door de armor heen,
Kan deze talent dan alleen op een AR rollen? Ik bedoel, als je een SMG hebt met Destructive, wat zou dan verder een voordeel kunnen zijn van een AR tov een SMG?

Ik speel zelf de laatste tijd met een MP5 N, ik ben nog geen AR tegengekomen die ik in zou willen ruilen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• xamirz
  • Laatst online: 13-06 13:48
agoNITE schreef op maandag 02 mei 2016 @ 15:22:
[...]

Kan deze talent dan alleen op een AR rollen? Ik bedoel, als je een SMG hebt met Destructive, wat zou dan verder een voordeel kunnen zijn van een AR tov een SMG?

Ik speel zelf de laatste tijd met een MP5 N, ik ben nog geen AR tegengekomen die ik in zou willen ruilen.
Nee deze talent kan op alles, dus ook een SMG en sniperrifle. De smg is op dit moment de beste wapen. Let wel op dat de talent Destructive alleen voor PVE geldt en niet voor PVP.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 038Zwolle
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 11:05
Hmm net weer 5x russian consulate gedaan. WEER geen gloves... Ellende... 8)7 8)7 8)7 |:( |:( |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agoNITE
xamirz schreef op maandag 02 mei 2016 @ 15:24:
[...]

Nee deze talent kan op alles, dus ook een SMG en sniperrifle. De smg is op dit moment de beste wapen. Let wel op dat de talent Destructive alleen voor PVE geldt en niet voor PVP.
Ik was helaas net iets te laat voor de AUG van de Special Gear Vendor in de BoO. Hoop dat er bij de volgende refresh weer een fijne SMG te koop is.

Op mijn MP5 N heb ik, door een extended mag, rond de 1150 RPM en 63 Rounds. Verder niet echt bijzondere talents. Enige waar ik goed rekening mee moet houden, is dat ik zo door al mijn ammo heen ben :( Soms erg vervelend.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

En als het allemaal wel duidelijk is klaagt men dat alles maar om gearscores en gear sets gaat. Vind het juist tof dat je op allerlei manieren een sterke set in mekaar kan bouwen, afhankelijk van je situatie en wat je graag speelt. Nu net iets wat ik wel mooi vind in deze game op het gebied van looten... maar wie ben ik. ;)

Het word wel allemaal wat fijner tegen de tijd dat er goede sites zijn met duidelijke build guides etc., iets dat je altijd wel mist de eerste maanden in zo een game. Tegen die tijd kun je gewoon alle stat prio's opzoeken en je bent klaar.
Is een taak die men graag uitbesteed aan de community, ipv echte duidelijk uitleg in de games zelf.

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 02-05-2016 15:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben voornemens deze week weer verder te gaan levelen in deze game. Ik ben nog niet zo ver gevorderd |(level 11 - PS4), maar wilde ook de Darkzone ingaan op dit niveau (het eerste bracket van 11-14) en proberen wellicht een voorwerp te extracten. Is dit een aanrader of liggen er momenteel alleen maar Rogues met betere gear/stats op elke hoek of achter ieder obstakel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jirnsum
Verwijderd schreef op maandag 02 mei 2016 @ 16:03:
Is dit een aanrader of liggen er momenteel alleen maar Rogues met betere gear/stats op elke hoek of achter ieder obstakel?
Dit is vooral een issue op LVL30 met GS 161+. Zou in het bracket waar je nu zit wel handiger zijn om te wachten tot je LVL 14 bent, omdat je als LVL 11 wel een heel smakelijk hapje bent voor zelf een matig gegearde LVL 14

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jirnsum schreef op maandag 02 mei 2016 @ 16:08:
[...]

Dit is vooral een issue op LVL30 met GS 161+. Zou in het bracket waar je nu zit wel handiger zijn om te wachten tot je LVL 14 bent, omdat je als LVL 11 wel een heel smakelijk hapje bent voor zelf een matig gegearde LVL 14
Bedankt voor je reactie. Dan zal ik eerst even doorlevelen, alvorens ik het strijdperk betreed. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wicked1980
baronruud schreef op maandag 02 mei 2016 @ 09:53:
[...]

Eerst zeg je dat je thuis bent in DPS etc, maar je weet je eigen DPS etc niet?!!

Ietsje moeilijker dan Hard mode :o . Oftewel Challenge mode.
"redelijk" thuis in DPS ja

Hij is in ieder nog zo laag, dat hij nog niet in K's wordt uitgedrukt :+

Met een avondje spelen wijzigt die waarde continu, de uiteindelijke waarde blijft bij mij maar zelden hangen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonix
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 10:07
Vanmiddag ein-de-lijk 'Falcon Lost' gehaald. :*) Gewoon met een 'bunch of (goede) randoms'. d:)b

Hier een videoregistratie van de laatste twee, spannende waves:
[YouTube: https://youtu.be/QRRgxNTE3B8]
/me Yonix is blij! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rsnubje

rsnubje

Testlabcoördinator

bbblije schreef op zondag 01 mei 2016 @ 23:37:
[...]

Met 9% crit chance heb je weinig aan 155% (136%) crit damage. Je kan beter mods en gear (re)rollen met +crit chance, dan heb je ook werkelijk wat aan die 155% (136%). Ik snap dan ook niet waarom je aangeeft dit laag te vinden... Je hebt er met je huidige crit chance weinig aan.
Omdat je met de juiste boosts een prima crit chance percentage krijgt. Dingen zoals pulse en smart cover helpen hier enorm bij. En als mijn sniper 170+% had ipv 155%, had ik er minder moeite mee om ergens anders voor crit chance te kiezen.

Bovendien zijn veel targets vaak niet in cover, waardoor ik 14% extra heb vanwege savage.

[ Voor 6% gewijzigd door rsnubje op 02-05-2016 18:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MyUtd4Life
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 14-09 17:13
Yonix schreef op maandag 02 mei 2016 @ 17:52:
Vanmiddag ein-de-lijk 'Falcon Lost' gehaald. :*) Gewoon met een 'bunch of (goede) randoms'. d:)b

[video]
Netjes gedaan!
Vraag me alleen af waarom je niet eerder besluit om van wapens te wisselen als even nadat je sniper al leeg is ook je SMG opraakt? Met twee nieuwe soorten wapens maak je het toch makkelijker dan sparen voor kogels met pistol.

FIFA Benelux Administrator

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeBaroN
wicked1980 schreef op maandag 02 mei 2016 @ 17:21:
[...]

"redelijk" thuis in DPS ja

Hij is in ieder nog zo laag, dat hij nog niet in K's wordt uitgedrukt :+

Met een avondje spelen wijzigt die waarde continu, de uiteindelijke waarde blijft bij mij maar zelden hangen
K, is puur ter afkorting. Rond de hoeveel zit je nu op moment met alles dan ongeveer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonix
MyUtd4Life schreef op maandag 02 mei 2016 @ 18:04:
[...]

Netjes gedaan!
Vraag me alleen af waarom je niet eerder besluit om van wapens te wisselen als even nadat je sniper al leeg is ook je SMG opraakt? Met twee nieuwe soorten wapens maak je het toch makkelijker dan sparen voor kogels met pistol.
Ik moet eerlijk bekennen dat ik maar drie wapens bij me draag, dus snel van wapen wisselen zit er dan niet in. :s

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
[...]

Mijn vector heeft die 2% on crit heal, met de set (15% per stack) kan ik bijna bijna 10% HP naar vol HP met nog 20% on kill, ooit hopen dat ik die perk op mn lmg roll :P

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rsnubje

rsnubje

Testlabcoördinator

Ik heb Predatory op 2 wapens atm, 13% heal over 5 seconden en voor zover ik kan zien elke seonde dus 13% erbij en verder nog 11% health on kill. Kom hier een heel eind mee :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dusty
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 06-09 02:30

dusty

Celebrate Life!

Even ter herinnering voor een aantal personen: Critical Chance heeft een harde cap op 60%.

Back In Black!
"Je moet haar alleen aan de ketting leggen" - MueR

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kuhr89
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 14-09 00:29
Yonix schreef op maandag 02 mei 2016 @ 17:52:

[video]
Damn als ik dit zie, ga ik direct de nieuwe PS4 halen als die de laatste games op 60fps kan laten lopen.

In het begin was het net alsof het fast-forward was man...

Chapeau verder,, mij lukt het tot nu toe nog niet met random gasten..

| PS5 PSN: Hitting-Apex89

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Griffx
Solo in dz rennen is geen pretje meer, je hebt echt een schietschijf op je rug hangen, bij de library nomad mask gekregen, 2 minuten van mogen genieten om vergolgens door een groep met 7 rogues afgeachoten te worden bij het verlaten van een safehouse.

Nu sta ik redelijk mijn mannetje qua build maar tegen 6 shock turrets is geen beginnen aan.

Destiny heeft sinds kort een modus voor pvp spelers zonder fireteam, zou bij Division ook moeten kunnen. Gewoon DZ fireteams en matchmaking, en DZ voor solo's, team je up met iemand dan server transfer en klaar.

PC Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VySio
  • Laatst online: 12-09 22:00
dusty schreef op maandag 02 mei 2016 @ 20:50:
Even ter herinnering voor een aantal personen: Critical Chance heeft een harde cap op 60%.
Klopt, maar vaardigheden zoals bv Pulse kunnen hier wél overheen. Maar standaard is cap idd 60%. Max crit chance van de pulse bij voldoende Electronics is 40% btw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonix
Griffx schreef op maandag 02 mei 2016 @ 23:59:
Solo in dz rennen is geen pretje meer, je hebt echt een schietschijf op je rug hangen, bij de library nomad mask gekregen, 2 minuten van mogen genieten om vergolgens door een groep met 7 rogues afgeachoten te worden bij het verlaten van een safehouse.

Nu sta ik redelijk mijn mannetje qua build maar tegen 6 shock turrets is geen beginnen aan.

Destiny heeft sinds kort een modus voor pvp spelers zonder fireteam, zou bij Division ook moeten kunnen. Gewoon DZ fireteams en matchmaking, en DZ voor solo's, team je up met iemand dan server transfer en klaar.
Het varieert, want de ene keer ben je inderdaad net een schietschijf en het andere moment is er bijna niets te doen in de DZ. Zo heb ik vandaag op verschillende momenten HE-items kunnen extracten. Deze items heb ik, solo, kunnen verzamelen op verschillende manieren: named elites, iemand anders zijn gedropte loot en zelfs een supply drop. :)

Maar goed, ondanks het bovenstaande kwam het tijdens één van de sessies ook voor dat ik tijdens het extracten in de rug werd geschoten door een Rogue ... Mijn strategie is gewoon lekker rondlopen in de DZ, NPC's knallen (xp en funds verzamelen) en zoveel mogelijk players en Rogues vermijden. En dat werkt 9/10 keer. d:)b

Vraagje: Ik heb gelezen dat tijdens de Lexington-missie de kans bestaat dat er een gear set item dropt. Echter, in de 10+ keer dat ik die missie nu op CM heb gespeeld is het nog maar één keer voorgekomen. En zelfs toen was het item voor één persoon en niet voor heel de party. Wat is de drop rate? Of zie ik iets over het hoofd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Monda
  • Laatst online: 00:37
Yonix schreef op dinsdag 03 mei 2016 @ 00:26:
[...]

Het varieert, want de ene keer ben je inderdaad net een schietschijf en het andere moment is er bijna niets te doen in de DZ. Zo heb ik vandaag op verschillende momenten HE-items kunnen extracten. Deze items heb ik, solo, kunnen verzamelen op verschillende manieren: named elites, iemand anders zijn gedropte loot en zelfs een supply drop. :)

Maar goed, ondanks het bovenstaande kwam het tijdens één van de sessies ook voor dat ik tijdens het extracten in de rug werd geschoten door een Rogue ... Mijn strategie is gewoon lekker rondlopen in de DZ, NPC's knallen (xp en funds verzamelen) en zoveel mogelijk players en Rogues vermijden. En dat werkt 9/10 keer. d:)b

Vraagje: Ik heb gelezen dat tijdens de Lexington-missie de kans bestaat dat er een gear set item dropt. Echter, in de 10+ keer dat ik die missie nu op CM heb gespeeld is het nog maar één keer voorgekomen. En zelfs toen was het item voor één persoon en niet voor heel de party. Wat is de drop rate? Of zie ik iets over het hoofd?
Ik had 'm de 2e keer (van de 5). Nomad gloves, helaas onbruikbaar voor mij...

PSN: Mondaatje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• looyenss
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 08-08 17:12
Kartale schreef op zondag 01 mei 2016 @ 21:32:
[...]

Niemand wilt jou tegenkomen in de DZ >:) .
Dat is misschien ook wel weer waar :D

Energie idioot | Gek op gelijkspanning | DC-pel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rebbelx
  • Laatst online: 09-09 11:16
Zo gisteren de campain mode uitgespeeld. Echter nog redelijk wat side missions die ik niet had gespeeld ben ik nu beetje bij beetje aan het uitspelen en zo de map aan het opkuisen. Ben ook nog maar lvl 28. Naar het einde van het spel begint het snel te gaan. Gisteren op 3uur tijd van allemaal blue gear naar allemaal purple gegaan :-) En van +-27.000 primary dps naar 42.000...Dat tikt wel aardig aan op die manier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Aangezien het donderdag ook in Zweden een feestdag is, is de maintenance (en State of the Game) volgens Hamish verplaatst naar morgen:
hamishbode schreef op maandag 02 mei 2016 @ 14:41:
Just found out Thursday is a public holiday in Sweden. RIP stream for that day. State of the Game and maintenance on Wednesday though!

Volvo EX30 SMER Core - Wallbox Pulsar Plus 22kW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JPM85
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 12:59
Gisteren eindelijk Falcon Lost gehaald, moest al vanaf wave 2 naar het toilet, dus dat was wel even lang ophouden :P

Had voor de missie mijn talents iets anders ingesteld, en had een talent geselecteerd waardoor bij headshot de enemy gepulsed/flamed werd. Dit was wel bruikbaar, die blijft dus altijd aanstaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agoNITE
Yonix schreef op dinsdag 03 mei 2016 @ 00:26:
[...]
Niet alleen tijdens de Lexington-missie:
agoNITE schreef op zondag 01 mei 2016 @ 20:40:
[...]

Gloves en Kneepads: https://m.reddit.com/r/th...ain_gear_sets_11_edition/

Ik had net Striker Gloves in de DZ (Refueling Station).
Laatst met een vast groepje Lincoln Tunnel gedaan op CM. Voor 1 van de groep dropte er een set Striker Gloves, de rest kreeg gewoon een HE item.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TommyGun
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 14:13

TommyGun

Stik er maar in!

Rebbelx schreef op dinsdag 03 mei 2016 @ 07:32:
Zo gisteren de campain mode uitgespeeld. Echter nog redelijk wat side missions die ik niet had gespeeld ben ik nu beetje bij beetje aan het uitspelen en zo de map aan het opkuisen. Ben ook nog maar lvl 28. Naar het einde van het spel begint het snel te gaan. Gisteren op 3uur tijd van allemaal blue gear naar allemaal purple gegaan :-) En van +-27.000 primary dps naar 42.000...Dat tikt wel aardig aan op die manier.
De campaign heb je inderdaad zo uitgespeeld, ik zit pas op level 25 en heb alles al gehad :P

Nu inderdaad nog een zut side missions maar die gaan mij redelijk snel vervelen.

“In a world without walls and fences, who needs Windows and Gates".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paulus07
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nedje
  • Laatst online: 30-08 13:15
Die weekly ISAC assignment filmpjes vind ik persoonlijk erg leuk. Het is jammer dat daar niet een écht community event van gemaakt wordt waarbij je daadwerkelijk iets met de inhoud van het filmpje doet, i.p.v. 'Kill 20 dudes in the darkzone'.

Je kunt zo story driven events opzetten, zou misschien mensen wat meer binden.

PSN: Nedjee, XBL Gamertag: NedjeNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlazeMuis
En alweer geen daily missions... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!
wesley17 schreef op dinsdag 03 mei 2016 @ 09:01:
En alweer geen daily missions... :(
Wordt morgen gefixed:
hamishbode schreef op dinsdag 03 mei 2016 @ 08:39:
No dailies again. The system is going to be fixed tomorrow.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
  • Laatst online: 10-09 11:14
Daar is Ubisoft wel erg slecht in zeg

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Mars18 schreef op dinsdag 03 mei 2016 @ 09:37:
[...]

Daar is Ubisoft wel erg slecht in zeg
Klopt, volgens mij hebben ze al meerdere malen aangegeven dat de dailies gefixed zullen worden. Ik denk dat ze eerder doelden op het aanpassen van de statische code dat de dailies verzorgd. Ditmaal gaat het systeem op de schop. Tenminste, dat is wat ik van de State of the Game vorige week vernomen heb. Je wilt niet weten hoe het huidige systeem eruit ziet.

Dit is om te huilen. :F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rsnubje

rsnubje

Testlabcoördinator

Gister weer mijn Vector(GS182) terug in ere genomen in The Division. Een tijdje met de AUG(GS204) en Lightweight M4(GS182) gespeeld, maar bleek dat de Vector niet veel onder deed voor de AUG en meer damage deed dan de M4. Ik gebruikte hem niet omdat Predatory ietwat hoge reqs had en de M4 die standaard had, maar dat heb ik toch werkend weten te krijgen zonder al te veel concessies.

Later in de Darkzone nog een Military M60(GS163) gekregen. Deze had predatory en self-preserved :D
Dus je healt tijdens combat(3% van elke crit) en ook nog eens 13% over 5 seconden per kill. Hier kun je redelijk goed challenging mee doen. Ook wel met mijn Vector overigens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xmenno
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 11-08 14:43
Griffx schreef op maandag 02 mei 2016 @ 23:59:
Solo in dz rennen is geen pretje meer ...
Hoe zit dat met de DZ want ik was gisteren rond 9pm in de DZ01 (ben lvl 12) en ik was daar bijna helemaal alleen.
Om 10.30pm was ik het helemaal zat, eindelijk gelukt om mn spulletjes aan de heli te hangen met 15 bad guys om me heen. Inderdaad door te rennen en snel mn gedropte items op te pakken en aan de 2 deaths terug opgeroepen heli te hangen.

Maar waar is iedereen dan?
Zijn er zo veel servers of waren er gisteren problemen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leeghoofd21
  • Registratie: April 2009
  • Nu online

Leeghoofd21

Wat een leuke ondertitel

xmenno schreef op dinsdag 03 mei 2016 @ 10:56:
[...]

Hoe zit dat met de DZ want ik was gisteren rond 9pm in de DZ01 (ben lvl 12) en ik was daar bijna helemaal alleen.
Om 10.30pm was ik het helemaal zat, eindelijk gelukt om mn spulletjes aan de heli te hangen met 15 bad guys om me heen. Inderdaad door te rennen en snel mn gedropte items op te pakken en aan de 2 deaths terug opgeroepen heli te hangen.

Maar waar is iedereen dan?
Zijn er zo veel servers of waren er gisteren problemen?
Ik denk dat het er aan ligt dat je lvl 12 bent ;) , de meeste mensen zijn lvl 30 en hebben een GS van 161+.
Daar is de DZ soms niet heel grappig meer, maar des te spannender. De emotes komen dan goed van pas.
Het grappige is extractions bezoeken met een pauperitem in de backpack zodat het lijkt dat je de agents wil helpen en dan zelf te extracten, maar in werkelijkheid maak je ze gewoon dood op het moment dat ze hun pakje eraan hangen, zelf snel extracten en dan wegwezen de library op of een dak op :)

HANDTEKENING!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ktenolix schreef op dinsdag 03 mei 2016 @ 09:44:
[...]

Klopt, volgens mij hebben ze al meerdere malen aangegeven dat de dailies gefixed zullen worden. Ik denk dat ze eerder doelden op het aanpassen van de statische code dat de dailies verzorgd. Ditmaal gaat het systeem op de schop. Tenminste, dat is wat ik van de State of the Game vorige week vernomen heb. Je wilt niet weten hoe het huidige systeem eruit ziet.

Dit is om te huilen. :F
Welke coder verzint zoiets nou dan, zulke knulligheid verwacht ik toch niet echt bij zo'n grote game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Monda
Afgelopen 2 dagen wel geluk gehad als ik 't zo lees hier.
Gisteren Strikers armor en vandaag Sentry gloves van boss drop DZ.

Had net nodig. Nu alleen nog een holster (Sentry liefst), loop nog met een 163gs holster.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• This-is-life
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 29-04 20:53
Ik sta op het punt om de gs 204 Firearm holster te kopen bij de darkzone vendor kosten zijn 120k dark zone credits, is dit een verstandige keuze? Wil klaar zijn om incursion goed te kunnen doen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiQo
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 01-09 09:27
This-is-life schreef op dinsdag 03 mei 2016 @ 11:37:
Ik sta op het punt om de gs 204 Firearm holster te kopen bij de darkzone vendor kosten zijn 120k dark zone credits, is dit een verstandige keuze? Wil klaar zijn om incursion goed te kunnen doen!
Ik zou de incursion doen en hopen op een goede holster als reward ;)
Leeghoofd21 schreef op dinsdag 03 mei 2016 @ 10:59:
[...]

en dan wegwezen de library op of een dak op :)
Vieze camper :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tags NL
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 13-09 19:25

Tags NL

Harmful or Harmless?

Gisteravond mijn laatste van de vier Sentry gear via blueprint gemaakt en daardoor vier stuks waardoor ik de Stalker talent heb.. Damn... Eerste headshot 15% meer damage en gemarkt, tweede headshot weer plus 15 en derde ook en dus tot 45% meer damage... Darkzone is ineens een stuk makkelijker :) Nu kijken wat ik nog voor backpack ga doen en wat voor gloves, misschien twee Striker parts voor nog een extra bonus zeg maar.

Het is wel grinden als je het via blueprints doet :s Zoveel electronics en tools die je natuurlijk weer niet hebt en missies blijven doen en de hele map rondrennen :9

https://powershellisfun.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Monda
GiveMeThoseTags schreef op dinsdag 03 mei 2016 @ 11:51:
Gisteravond mijn laatste van de vier Sentry gear via blueprint gemaakt en daardoor vier stuks waardoor ik de Stalker talent heb.. Damn... Eerste headshot 15% meer damage en gemarkt, tweede headshot weer plus 15 en derde ook en dus tot 45% meer damage... Darkzone is ineens een stuk makkelijker :) Nu kijken wat ik nog voor backpack ga doen en wat voor gloves, misschien twee Striker parts voor nog een extra bonus zeg maar.

Het is wel grinden als je het via blueprints doet :s Zoveel electronics en tools die je natuurlijk weer niet hebt en missies blijven doen en de hele map rondrennen :9
Vet! Ik heb veel geluk gehad met drops in DZ, hoewel dit wel 191 items zijn ipv jouw 214. Heb nu 3 Sentry en 3 striker items. Alleen 2 backpacks van beiden, dus moeten kiezen.
Speel nu met 3 Strikers en 2 Sentry items. Geeft ook een flinke boost op zich.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tags NL

Tags NL

Harmful or Harmless?

Monda schreef op dinsdag 03 mei 2016 @ 12:00:
[...]

Vet! Ik heb veel geluk gehad met drops in DZ, hoewel dit wel 191 items zijn ipv jouw 214. Heb nu 3 Sentry en 3 striker items. Alleen 2 backpacks van beiden, dus moeten kiezen.
Speel nu met 3 Strikers en 2 Sentry items. Geeft ook een flinke boost op zich.
Moet nog even kijken of het allemaal 214 zijn, maar mijn gearscore is nu 194 en dat zal wel komen door mijn Tactician backpack en nomad gloves.. Nou ja, genoeg om te grinden nog en ja.. Lekkere bonus erbij zo en nog een keer goed kijken of ik dingen ga rollen naar andere stats.. #loterij

Acties:
  • +6 Henk 'm!
Zoals vele van jullie misschien al hebben gelezen zal de chest talent; Reckless, met patch 1.2 worden gepatched. Wanneer de patch uit komt is nog niet 100% duidelijk, maar we kunnen ons maar voorbereiden.

Iedere (goede) DPS build is momenteel afhankelijk van Sentry/Striker icm Reckless chest en Savage gloves. Als Reckless gepatched wordt betekend dit dat je 10% extra damage gaat vangen. Niet ideaal, en zeker niet gezien er veel mensen rond lopen met maar 50-60K health.

Gezien Reckless 13% meer damage geeft gaat er een redelijk gat geslagen worden in je DPS output. Hoe kan je dit het beste opvangen?

Optie 1: 204 chest met Rapid/Vigorous. Hierdoor zou je de skill First Aid met Booster Shot sneller/met overheal kunnen runnen en op die manier je DPS boosten. Met 20K skillpower ging mijn DPS van 243K naar 260K. Setup: Rapid/Vigorous chest, Savage gloves, rest Striker/Sentry

Optie 2: Door een 204 backpack te craften met Specialized gaat er 13% van je firepower en stamina naar je skillpower. Icm Pulse/Mobile cover is dit een goede manier om je damage output te verhogen. 4 piece Sentry, 3 marks betekend een damage toename van 45%.Setup: Specialized backpack, Savage gloves, rest Sentry

Optie 3: Setup: 3 Striker, 2 Sentry, Vigorous gloves. 3 Striker geeft 20% armor dmg, 50% crit damage, 2 Sentry geeft 20% hs damage. Vigorous gloves 13% extra damage tegen enemies uit cover. Deze setup werkt enkel als je een fatsoenlijke crit chance hebt (cap 60%) icm een sterke pulse (+/- 40%). Het is aan te raden dan de talents Strike Back en Triage, deze verlagen je skill cooldown bij low health en ally heal. Gebruik dit icm de skills Overdose en Tactical Scanner, heal zoveel mogelijk in het bijzijn van teammates.

Algemene tips: Health, Skillpower en armor op een item weegt in de meeste gevallen meer dan een modslot. 1 electronics/stamina is 10 skillpower/health. You do the math! Gebruik modslots enkel om bruikbare wapen talents aan te zetten.

Algemene tips: 4 piece Striker is niet heel erg bruikbaar omdat de damage boost heel snel canceled als je schoten mist. Met de huidige server lag schiet je meer mis dan je denkt. Er zitten ms tussen het moment dat de enemy dood is en hij op je scherm neer gaat. Icm een rate of fire mod op je magazijn, is er een grote kans dat je de 30 kogels hebt geschoten maar hij er al na 20 dood was, de 10 die er na komen annuleren je Striker bonus alweer.

Heb je geen idee wat je hier leest kijk dan even naar de volgende posts: https://www.reddit.com/r/...of_possible_gear_talents/ , http://calculator.thedivision.rocks/#!/skills , https://www.reddit.com/r/..._as_per_request_25486275/

Hopelijk kunnen jullie hier iets mee, ik ben zelf aan het kijken welke kant ik op moet nu Reckless gepatched gaat worden. Tips zijn natuurlijk ook welkom!

Road to 250K

[ Voor 32% gewijzigd door bbblije op 03-05-2016 13:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnnyV76
Net ook voor t eerst de DZ in gegaan.. 15-19 gebied. Ik was 19 en zoontje level 16. Waren een beetje aan t zoeken wat we daar konden doen toen er ineens een hostile agent op dook van lvl18. Ik weet niet wanneer iemand nou hostile is/wordt maar ik leegde meteen een clip op hem waarna hij het hazenpad koos. Bleef op m schieten tot ie ineens echt weg wilde rennen. Beetje lullig maar schoot hem vol in zn rug en dood was ie :)
Daarna nog wat vriendelijke spelers tegen gekomen die we maar even geholpen hebben zijn loot te extracten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
bbblije schreef op dinsdag 03 mei 2016 @ 13:23:

Hopelijk kunnen jullie hier iets mee, ik ben zelf aan het kijken welke kant ik op moet nu Reckless gepatched gaat worden. Tips zijn natuurlijk ook welkom!
gepatched _O- oOo _O- we hebben tot 1.3 :+

maar mooie post, savage blijft op mijn gloves, en reckless misschien op ches:, weten namelijk nog niet hoe dit 'opgelost' gaat worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rsnubje

rsnubje

Testlabcoördinator

Ik ga momenteel voor 4 Sentry en 2 striker, waarvan ik eigenlijk alleen nog een erg goede holster en gloves moet van Striker. Of ik moet goed kunnen wisselen met Sentry, das om het even.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• NiQo
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 01-09 09:27
Kwam nog wat gasten van hier tegen gisteren :)

[YouTube: http://youtu.be/DedsvyG9S_Q]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jantje 2
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 11-09 19:21
Ik heb momenteel 4 piece set Sentry waarbij 3 lvl 214 zijn en 1 lvl 191 en 2 piece striker ik dacht allebei 214. Qua DPS op 205k health 70k en skillpower 12k en damage migation op 55%

Met als main een MP5 GS 182 Brutal, fierce, deadly waarbij fierce niet active is wegens skillpower cap

Qua rolls is alles build op crit chance/damage en heb bijna alles op max rolls op dit gebied. Alleen op mijn sentry gloves maar 33% crit damage ipv van 38% maar dat gaat het verschil niet maken.

Nu zit ik op 45% crit chance en statswise is dit volgens mij niet hoger te krijgen op armor pieces. Eventueel zou ik dit dan met weapon mods moeten verhogen naar 60% toe maar dan lever ik weer op andere zaken in?

Volgens mij moet je ook inleveren op critchance/damage als je ook daadwerkelijk voor 65% migation wil gaan. Ik zou namelijk niet weten wat ik nog beter kan maken aan mijn build om die ook nog te min/maxen.

Enige zaken die ik nog kan min/maxen zijn firearms/stamina rolls of eventueel mod slots maar helaas kan ik die zaken niet meer rerollen omdat ik andere zaken al heb rerolled ed.

De enige mogelijkheid voor betere gear is nog om FL CM te spelen, voor lvl 240 gear. Helaas heb ik tot op heden nog niemand bereid gevonden om dat te spelen en met randoms is dit niet te doen. FL HM met randoms is makkelijk te halen maar CM vereist toch wat communicatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ak0nnmgn
  • Registratie: April 2014
  • Nu online
jantje 2 schreef op dinsdag 03 mei 2016 @ 15:58:
Ik heb momenteel 4 piece set Sentry waarbij 3 lvl 214 zijn en 1 lvl 191 en 2 piece striker ik dacht allebei 214. Qua DPS op 205k health 70k en skillpower 12k en damage migation op 55%

Met als main een MP5 GS 182 Brutal, fierce, deadly waarbij fierce niet active is wegens skillpower cap

Qua rolls is alles build op crit chance/damage en heb bijna alles op max rolls op dit gebied. Alleen op mijn sentry gloves maar 33% crit damage ipv van 38% maar dat gaat het verschil niet maken.

Nu zit ik op 45% crit chance en statswise is dit volgens mij niet hoger te krijgen op armor pieces. Eventueel zou ik dit dan met weapon mods moeten verhogen naar 60% toe maar dan lever ik weer op andere zaken in?

Volgens mij moet je ook inleveren op critchance/damage als je ook daadwerkelijk voor 65% migation wil gaan. Ik zou namelijk niet weten wat ik nog beter kan maken aan mijn build om die ook nog te min/maxen.

Enige zaken die ik nog kan min/maxen zijn firearms/stamina rolls of eventueel mod slots maar helaas kan ik die zaken niet meer rerollen omdat ik andere zaken al heb rerolled ed.

De enige mogelijkheid voor betere gear is nog om FL CM te spelen, voor lvl 240 gear. Helaas heb ik tot op heden nog niemand bereid gevonden om dat te spelen en met randoms is dit niet te doen. FL HM met randoms is makkelijk te halen maar CM vereist toch wat communicatie.
45% Crit Hit Chance? of damage? chance is wel echt mega hoog.

[ Voor 0% gewijzigd door ak0nnmgn op 03-05-2016 16:38 . Reden: typvout ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ak0nnmgn schreef op dinsdag 03 mei 2016 @ 16:38:
[...]

Valt wel mee hoor. 60% is het maximaal haalbare.

SMG 50,5% crit chance, met 173% crit damage en 53% hs damage.

Sniper 30% crit chance, 153% crit damage, 325% hs damage.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeBaroN
[...]

Ik zit ook op 40% crit hit chance op moment. 60% is de max dacht ik.

(net iets te laat :o )

[ Voor 4% gewijzigd door DeBaroN op 03-05-2016 16:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
[...]

Ik haal nu 28,50% op mijn LMG, zou ik dus naar SMG gaan (zelfde weapon mods) ga ik over de 50% heen (afaik vector heeft 25%?). Goed, je zou andere opties kunnen rollen op de gear waar nu crit op zit (al mijn gear-mods zijn 1,5% crit ipv bv 3% haste), maar ik vind crit hits wel erg leuk :P Wel jammer dat er maar 1 gear piece is die + weapon dmg geeft, anders had ik daar wel voor gegaan.

[ Voor 9% gewijzigd door SinergyX op 03-05-2016 17:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MyUtd4Life
Kwam deze video tegen, lijkt me best lekker werken zo:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlazeMuis
Is the division nou serieus elke week 3 uur lang offline voor die maintenance shit?

Ik kan nu ook niet verbinden.. krijg steeds een error dat the division services niet available zijn meh.

Wat een gedoe steeds

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Tags NL

Tags NL

Harmful or Harmless?

wesley17 schreef op dinsdag 03 mei 2016 @ 18:57:
Is the division nou serieus elke week 3 uur lang offline voor die maintenance shit?

Ik kan nu ook niet verbinden.. krijg steeds een error dat the division services niet available zijn meh.

Wat een gedoe steeds
Ja, elke week doen ze patches/updates/server reboots om de game goed te houden. Misschien kunnen ze het net zoals Battlefield doen, eens paar kwartaal misschien iets? Lijkt mij echt beter ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Monda
NiQo schreef op dinsdag 03 mei 2016 @ 15:55:
Kwam nog wat gasten van hier tegen gisteren :)

[video]
Wat zijn je stats? Snap niet dat je zo lang in leven blijft met al die gasten die op je knallen... 🙈

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReQuiem83
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 02-10-2023
Monda schreef op dinsdag 03 mei 2016 @ 19:54:
[...]

Wat zijn je stats? Snap niet dat je zo lang in leven blijft met al die gasten die op je knallen... 🙈
Ik ook niet ben altijd in 5 sec dood. Zelfs met tac link in misschien 15 sec...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
bbblije schreef op dinsdag 03 mei 2016 @ 13:23:
Zoals vele van jullie misschien al hebben gelezen zal de chest talent; Reckless, met patch 1.2 worden gepatched.
Ik gok dat je na de patch 13% minder schade doet en 10% extra ontvangt. :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ferra
  • Registratie: Januari 2010
  • Niet online
Ik zit te twijfelen om deze game te kopen. Is het voor een beginner een beetje te doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kidjuh
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 28-06 11:39
Ferra schreef op dinsdag 03 mei 2016 @ 23:02:
Ik zit te twijfelen om deze game te kopen. Is het voor een beginner een beetje te doen?
Ik zou nog even wachten op de volgende patch, is nog een week of 3.

PSN: Kidjuh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MyUtd4Life
Waarom wachten? Je kan nu lekker wennen aan de game en dan op gemakje level 30 worden en proberen zo goed mogelijke gear te krijgen voor de Falcon Lost of volgende Incursion.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jirnsum
Ferra schreef op dinsdag 03 mei 2016 @ 23:02:
Ikben een beginner in dit soort games en heb enorm veel plezier. Vooral doen zou ik zeggen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLsandman
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 08-08 17:42
Hier ook een noob in rpg achtige games, gewoon kopen, ik vermaak me prima in pve, missies en side missies, loot vinden en lekker schieten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
  • Laatst online: 10-09 11:14
Gister door kniebeschermers van 214 naar gear 170 gegaan, was 165.
Had een week lang alleen maar Destiny gespeeld, was weer heerlijk om Division te spelen _/-\o_

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Gisteravond voor het eerst een Manhunt overleefd. Was eigenlijk wel een beetje klaar met Dark Zone, maar man, man, man, dit soort avonden maken wel heel veel goed. Werd op een gegeven moment door drie man achterna gezeten, de subs aan de noordkant van Bryant Park ingedoken en er via de zuidkant weer uit en ik was ze kwijt. Die laatste minuut is echt zenuwslopend, echt niet aan te raden om te doen vlak voor je wil gaan slapen. :+

Vraagje: op een gegeven moment waren mijn achtervolgers mij kwijt. Volgens mijn maatje (die het team had verlaten) was ik op dat moment ook niet meer zichtbaar op de kaart. Hoe kan dit?
Ik was in de veronderstelling dat je altijd zichtbaar bent met Manhunt, maar dit was dus niet het geval. Ben je soms alleen zichtbaar als je met NPCs/spelers interacteert en wordt je weer onzichtbaar als niemand je een tijdje heeft gezien?

Ik heb dit wel eens vaker gezien bij andere spelers, maar ging er vanuit dat ze dan uit waren gelogd o.i.d. of een andere sessie hadden gejoind, maar blijkbaar kun je dus 'off the grid'?

Ter info: ik heb geen concealed pulse o.i.d.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aramius
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 05-09 02:00
Vraagje hé, ik speel op de pc.

Sinds 3 dagen is mijn oranje lijntje weg (als je in de map een missie aanklikt & die je dan de weg wijst zeg maar). Iemand hier ook last van op de pc of is dit een instelling die veranderd is sinds de laatste patch bijvoorbeeld, vind het zeer irritant.

PSN: Aramius1810

Pagina: 1 ... 108 ... 111 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Het is niet de bedoeling om hier te slowchatten of offtopic posts te plaatsen. Dit kan in 1 van de 2 verschillende Discord channels. Countdown timers/posts zijn ook ongewenst. Deze post heeft wat meer informatie over wanneer er gespeeld kan worden

Ook is dit topic niet bedoeld voor de verzendervaring bij verschillende webshops. Daarvoor is genoeg te vinden in het shopping forum (SF). Er zijn problemen met gold editions van bol.com. Deze zijn per ongeluk allemaal geannuleerd, maar zijn gewoon nog te bestellen

Je kunt je hier aanmelden voor de spelerslijst