Acties:
  • 0 Henk 'm!
Er is een instelling in het menu waar je de GPS lijn mee aan/uit kan zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freubel
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 06:19
Die kun je weer aanzetten in je opties van het spel.
Aramius schreef op woensdag 04 mei 2016 @ 07:37:
Vraagje hé, ik speel op de pc.

Sinds 3 dagen is mijn oranje lijntje weg (als je in de map een missie aanklikt & die je dan de weg wijst zeg maar). Iemand hier ook last van op de pc of is dit een instelling die veranderd is sinds de laatste patch bijvoorbeeld, vind het zeer irritant.

Een quote is een gebrek aan originaliteit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Macchill
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 17-06 07:04

Sinds 3 dagen is mijn oranje lijntje weg (als je in de map een missie aanklikt & die je dan de weg wijst zeg maar). Iemand hier ook last van op de pc of is dit een instelling die veranderd is sinds de laatste patch bijvoorbeeld, vind het zeer irritant.
Volgens mij moet je op T drukken als je in je map staat (of rechtsonder ff lezen, staat 'toggle gps' of iets dergelijks).

Let op: NSFW!! | Altijd handig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brother Lorien
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 12-09-2022
Ben ook aan het twijfelen of ik The DIvision moet aanschaffen:
Ik heb op dit moment de volgende machine:

AMD Phenom x4 955
8GB geheugen
AMD ATI HD 6870 2gb

Is de division te draaien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SchieveZot
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 11:14

Als je de map opent heb je ergens onderaan "toggle GPS"
Bij PS4 is dit L3 dacht ik

PSN: SchieveZot

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aramius
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 05-09 02:00
Macchill schreef op woensdag 04 mei 2016 @ 08:09:
[...]

Volgens mij moet je op T drukken als je in je map staat (of rechtsonder ff lezen, staat 'toggle gps' of iets dergelijks).
Thnx man!

PSN: Aramius1810

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aramius
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 05-09 02:00
Brother Lorien schreef op woensdag 04 mei 2016 @ 08:42:

AMD Phenom x4 955
8GB geheugen
AMD ATI HD 6870 2gb

Jawel maar wel alles op low denk ik bij FHD.

PSN: Aramius1810

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spartacusNLD
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 13-09 22:11

spartacusNLD

This is Sparta!!

Brother Lorien schreef op woensdag 04 mei 2016 @ 08:42:

AMD Phenom x4 955
8GB geheugen
AMD ATI HD 6870 2gb

google -> 6870 2gb the division :P gameplay te vinden op youtube d:)b

[ Voor 4% gewijzigd door spartacusNLD op 04-05-2016 09:49 ]

Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ambi
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 05-05 08:14

ambi

IGN: EvulKlowne

Is er nog geen nieuws/tijdstip over aankomende nieuwe content? Ik heb 340 uren in dit spel steken, heb er veel plezier uit gehaald, maar recentelijk zit mijn interesse in een sterk dalende lijn. De rewards voor de dailies (en de dailies op zich) doen het voor mij niet meer en de blueprints die ik wel nog eventueel zou willen, zijn absurd duur... .

Steam/uPlay: EvulKlowne

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Macchill
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 17-06 07:04
ambi schreef op woensdag 04 mei 2016 @ 09:51:
Is er nog geen nieuws/tijdstip over aankomende nieuwe content? Ik heb 340 uren in dit spel steken, heb er veel plezier uit gehaald, maar recentelijk zit mijn interesse in een sterk dalende lijn. De rewards voor de dailies (en de dailies op zich) doen het voor mij niet meer en de blueprints die ik wel nog eventueel zou willen, zijn absurd duur... .
Nou, dat is al een tijdje bekend:
http://gamerant.com/division-season-pass-dlc-expansion/

O-) ;)

[ Voor 0% gewijzigd door Macchill op 04-05-2016 09:55 . Reden: ok, sorry, beetje flauw... ]

Let op: NSFW!! | Altijd handig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ambi

ambi

Ja, daar weet ik van, maar is er een preciezere datum voor de volgende gratis content update (niet de expansies) al bekend?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

ambi schreef op woensdag 04 mei 2016 @ 10:04:
[...]

Ja, daar weet ik van, maar is er een preciezere datum voor de volgende gratis content update (niet de expansies) al bekend?
Kortweg: nee.

Iets langer antwoord: http://www.ign.com/articl...on-broken-circle-detailed

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rsnubje
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 09:12

rsnubje

Testlabcoördinator

BDO: SweatyRs

ambi schreef op woensdag 04 mei 2016 @ 09:51:
Er lijkt me altijd ruimte te zitten in het optimaliseren van je gear. En sja, als je "absurd" dure blueprints nodig hebt, zou ik er voor gaan.

Uplay: Red--Death

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NiQo
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 01-09 09:27
Monda schreef op dinsdag 03 mei 2016 @ 19:54:
[...]

Wat zijn je stats? Snap niet dat je zo lang in leven blijft met al die gasten die op je knallen... 🙈
Hipfire is key ;) Op console ben je lastig te raken als je snel strafed. Stats zijn 255k/93k/11k 65% armor en 34% exotic dmg res.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Monda
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 00:37
NiQo schreef op woensdag 04 mei 2016 @ 10:28:
[...]

Hipfire is key ;) Op console ben je lastig te raken als je snel strafed. Stats zijn 255k/93k/11k 65% armor en 34% exotic dmg res.
Nice zeg! Ah nonchalant vanuit de heup, moet ik toch eens mee oefenen. Stats zijn ook wel erg goed zeg. Ik zit op 207/54/11, moet echt mn hp omhoog krijgen op een of andere manier...

PSN: Mondaatje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PSYVIRII
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 08-09 21:34
NiQo schreef op woensdag 04 mei 2016 @ 10:28:
[...]

In andere woorden..... Geen 1 shot van een explosive round bij jou _/-\o_

PSN: PSYVIRI (aka Lootking) | Inglourious Guardians NL (Platoon: Inglourious Guardians)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• watercoolertje
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 14-09 18:55

watercoolertje

Untertitel

NLxAROSA schreef op woensdag 04 mei 2016 @ 07:05:
Ik heb dit wel eens vaker gezien bij andere spelers, maar ging er vanuit dat ze dan uit waren gelogd o.i.d. of een andere sessie hadden gejoind, maar blijkbaar kun je dus 'off the grid'?
Het lijkt er bij mij altijd op dat als ze ver zijn ze verdwijnen oid, vind het maar vaag.

Wat ik ook vaag vind is wat nou het verschil tussen een groot en kleine doodshoofd op de minimap is, voorheen dacht ik de afstand maar dat is het zeker niet, misschien zit het hem in de hoogte?

Vind dat er bij division wel erg weinig uitleg is wat waarvoor is, sommige dingen blijven ze juist herhalen terwijl het het al lang weet, en sommige dingen (zoals het reward vinkje bij de chat) die heel handig zijn zeggen ze niks over...

(16 x 300Wp) 4800Wp + (sinds 14 feb 2023) (7 x 405Wp) 2835Wp = 7635Wp @Zuid op 4.5kW omvormer

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• xamirz
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 13-06 13:48
Net de state of the game gezien/gehoord. En er komen aantal leuke dingen in 1.2:

-Nieuwe DZ bracket 200+(Enemies zijn tussen de 32 en 34)
-Veel betere loots, minder advanced p.mods, meer wapens 182+ en meer gearsets drops door bosses en suply drops.

Ik ben zeer benieuwd, laat 1.2 maar snel komen.

Edit: Hier een compleet lijst van reddit geplukt:
https://www.reddit.com/r/...052016_state_of_the_game/

[ Voor 18% gewijzigd door xamirz op 04-05-2016 12:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
xamirz schreef op woensdag 04 mei 2016 @ 12:17:
Net de state of the game gezien/gehoord. En er komen aantal leuke dingen in 1.2:

-Veel betere loots, minder advanced p.mods, meer wapens 182+ en meer gearsets drops door bosses en suply drops.

Als ik dit zo lees gaat mijn verslaving nieuwe proporties aannemen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tags NL
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 13-09 19:25

Tags NL

Harmful or Harmless?

https://www.reddit.com/r/...missing_the_pathway_line/

ANSWERED: In the map menu, toggle GPS (T for PC)

Google is your friend, first hit op "orange line the division"

https://powershellisfun.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonix
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 10:07
Ik heb nu (eindelijk) 4/6 'Striker gear set items' en dat ziet er tof uit, maar kan iemand mij vertellen wat ik verkeerd doe, want ik HE-gear dat mij betere stats geeft. :/

Met Striker-gear chest piece:
Afbeeldingslocatie: http://static.tweakers.net/ext/f/vl0AfKKWY19y7a6QUHjJlzm3/medium.jpg

Zonder Striker-gear chest piece:
Afbeeldingslocatie: http://static.tweakers.net/ext/f/DBBfrfsFnYvSc575fKe2jASX/medium.jpg

Van heel dat samenstellen van de juiste gear (met oog op 'Firearms en Stamina') heb ik geen kaas gegeten. :'( Ik kan prima mee, maar mijn health blijft gewoon zo laag ... (ondanks de stamina mods).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beltoni
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 09-09 11:25
Yonix schreef op woensdag 04 mei 2016 @ 12:43:
Ik heb nu (eindelijk) 4/6 'Striker gear set items' en dat ziet er tof uit, maar kan iemand mij vertellen wat ik verkeerd doe, want ik HE-gear dat mij betere stats geeft. :/

Met Striker-gear chest piece:
[afbeelding]

Zonder Striker-gear chest piece:
[afbeelding]

Van heel dat samenstellen van de juiste gear (met oog op 'Firearms en Stamina') heb ik geen kaas gegeten. :'( Ik kan prima mee, maar mijn health blijft gewoon zo laag ... (ondanks de stamina mods).
Heb je Reckless talent op je chest? Dat zou het kunnen verklaren. Jij hebt wel echt bizar weinig health... Ga jij nooit de Darkzone in? Zou toch wat Firearms omwisselen naar Stamina.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Yonix
Beltoni schreef op woensdag 04 mei 2016 @ 12:48:
[...]

Heb je Reckless talent op je chest? Dat zou het kunnen verklaren. Jij hebt wel echt bizar weinig health... Ga jij nooit de Darkzone in? Zou toch wat Firearms omwisselen naar Stamina.
Jawel en dat gaat prima, zolang ik geen Rogues tegenkom. ;)

Heb inderdaad 'Reckless' op mijn chest. Welk item raad je aan om te wisselen naar stamina?

BTW: Mijn character progression in één gif gestopt. :*)
Afbeeldingslocatie: http://static.tweakers.net/ext/f/1GlCuuqsav3faVtCVHgEsUOG/full.gif

[ Voor 13% gewijzigd door Yonix op 04-05-2016 13:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Lees mijn post is, inclusief de links.

Nomad gloves wisselen voor stamina gloves met vigorous talent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
watercoolertje schreef op woensdag 04 mei 2016 @ 11:54:
[...]
Het lijkt er bij mij altijd op dat als ze ver zijn ze verdwijnen oid, vind het maar vaag.

Wat ik ook vaag vind is wat nou het verschil tussen een groot en kleine doodshoofd op de minimap is, voorheen dacht ik de afstand maar dat is het zeker niet, misschien zit het hem in de hoogte?

Vind dat er bij division wel erg weinig uitleg is wat waarvoor is, sommige dingen blijven ze juist herhalen terwijl het het al lang weet, en sommige dingen (zoals het reward vinkje bij de chat) die heel handig zijn zeggen ze niks over...
Ik dacht ook dat het met afstand te maken had, maar mijn maatje was in visual range en de gasten achter mij aanzaten kon ik horen over de audio "Where the F did he go?", dus die waren in ieder geval zo dichtbij dat de proximity chat werkte.

Ik vermoed zelf dat het te maken heeft met wel/geen interactie en/of wel/niet gespot zijn door spelers/NPCs.

Een klein hoofdje betekent inderdaad dat ze onder je of boven je zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crazyguy
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 01-09 09:24

Dit geeft zeer goede hoop voor de toekomst. Eindelijk zijn ze de belangrijke dingen aan het aanpakken. nu nog iets minder RNG of RNG die je naar je eigen hand kan zetten en die verschillende speelstijlen complimenteerd en dan kan mijn tijd in the division niet meer stuk

Acties:
  • +1 Henk 'm!

⭐Game Profiles: 🕹️Steam - 🎮PSN - 🇪🇦 GoT_Hollandhards

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jirnsum
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 14-09 18:47

Mooi lijstje in die reddit link inderdaad :9

Steam profiel UPlay JirnsumNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Griffx
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 21-07 09:52
PSYVIRII schreef op woensdag 04 mei 2016 @ 10:40:
[...]

In andere woorden..... Geen 1 shot van een explosive round bij jou _/-\o_
Schieten we 2x ;) 8)
Gisteren weer heerlijk in mn uppie een groep van 4 manhunters uitgeschakeld met M44 en explosive rounds.
Was helemaal leuk dat ze niet doorhadden dat ik van bovenaf stond te schieten met die block pulse aan.

PC Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vandaag zouden de dailies toch gefixt worden? Enig idee wanneer en of daar downtime mee gepaard gaat? Ik wil vanavond nog even los met deze game, mits die wel online is natuurlijk.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Xerox
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 07:31
Verwijderd schreef op woensdag 04 mei 2016 @ 14:16:
Vandaag zouden de dailies toch gefixt worden? Enig idee wanneer en of daar downtime mee gepaard gaat? Ik wil vanavond nog even los met deze game, mits die wel online is natuurlijk.
Downtime was vanmorgen van 9 tot 12.

PSN: Redrafted

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• crazyguy
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 01-09 09:24
Xerox schreef op woensdag 04 mei 2016 @ 14:20:
[...]

Downtime was vanmorgen van 9 tot 12.
En de daily's zijn actief

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
  • Laatst online: 10-09 11:14
crazyguy schreef op woensdag 04 mei 2016 @ 14:37:
[...]

En de daily's zijn actief
Nice, ook weer andere als begin van de week?

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jantje 2
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 11-09 19:21
Schaamteloos van reddit gejat, maar dit komt misschien nog meer in de buurt

YouTube: Terry Crews Auto Shotgun Scene - The Expendables HQ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Laat me raden, weer geen woord over CM missies waar deuren van gesloten blijven etc. etc.?
Dat hoort toch een prioriteit te zijn? en niet een 1.we zien nog wel, dingetje??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nedje
  • Laatst online: 30-08 13:15
Verwijderd schreef op woensdag 04 mei 2016 @ 14:44:
Laat me raden, weer geen woord over CM missies waar deuren van gesloten blijven etc. etc.?
Dat hoort toch een prioriteit te zijn? en niet een 1.we zien nog wel, dingetje??
Je hebt blijkbaar niet gelezen wat er in de state of the game staat?

Volgens mij zit het zo;
Weekelijkse maintenance is voor: Server side patches
1.X patches zijn voor clientside patches.

Blijkbaar is voor de gesloten deuren een client side patch nodig.
•Mission Doors not Opening after Matchmaking
Oftewel; de fix zit in 1.2. Dat gezegd hebbende zijn er verspreid over de fora naar mijn weten gewoon work arounds verspreid voor de gesloten deur.

PSN: Nedjee, XBL Gamertag: NedjeNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@Nedje: Had het ook niet over deze week, had het over het feit dat er amper over gesproken word bij hun.
Toch blijft het belachelijk imo dat het probleem zolang aanwezig is.

Zit net terug te kijken idd, en ze geven dus aan dat de gesloten deuren bij missies wel opgelost zou zijn met 1.2.
Ik ben geschokt. ;)

[ Voor 41% gewijzigd door Verwijderd op 04-05-2016 14:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PSYVIRII
jantje 2 schreef op woensdag 04 mei 2016 @ 14:41:
[...]

Schaamteloos van reddit gejat, maar dit komt misschien nog meer in de buurt

YouTube: Terry Crews Auto Shotgun Scene - The Expendables HQ
Dit is zeker het beste voorbeeld 8) . Alleen staat hij niet 100 meter van iedereen af 8)7

PSN: PSYVIRI (aka Lootking) | Inglourious Guardians NL (Platoon: Inglourious Guardians)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djeejdjeej
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 09-09 10:53
Ik kom al een uur niet ingelogd (PC). Ofwel oneindig laadscherm na selectie character of een mooie delta error. Meer mensen last van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonix
djeejdjeej schreef op woensdag 04 mei 2016 @ 16:20:
Ik kom al een uur niet ingelogd (PC). Ofwel oneindig laadscherm na selectie character of een mooie delta error. Meer mensen last van?
Hier blijft het spel ook connecten. :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stefanbrekel
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 23-12-2024
djeejdjeej schreef op woensdag 04 mei 2016 @ 16:20:
Klopt ze zijn alle bekende bugs er nu uit aan het halen ( dus ik verwacht een onderhoud tot volgende maand zoiets). Haha nee geintje, mag hopen dat de servers rond 6 uur weer functioneren, want dan heb ik lang weekend oftewel tijd voor mooie sessie Division :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djeejdjeej
stefanbrekel schreef op woensdag 04 mei 2016 @ 16:35:
[...]

Klopt ze zijn alle bekende bugs er nu uit aan het halen ( dus ik verwacht een onderhoud tot volgende maand zoiets). Haha nee geintje, mag hopen dat de servers rond 6 uur weer functioneren, want dan heb ik lang weekend oftewel tijd voor mooie sessie Division :)
Prima dat ze dingen fixen (graag zelfs, ik vind het een fantastisch spel), maar kunnen ze geen duidelijke(re) foutmeldingen geven of een melding in UPlay zodat je weet waar ze mee bezig zijn... Hoe moeilijk kan dat zijn? Het zou een hoop irritaties schelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonix
Ik heb sinds gisteren wel vaak last van het probleem dat The Division wel start, maar het scherm vervolgens zwart blijft. Ik hoor de achtergrondmuziek, kan ook horen dat het menu geladen is, maar het scherm blijft zwart. Zijn er meer mensen die dit probleem hebben? (PC)

Edit: Kom hier het spel nog steeds niet in. Vanochtend lag hij er ook al drie uur uit i.v.m. werkzaamheden aan de server en nu ook weer ...

[ Voor 21% gewijzigd door Yonix op 04-05-2016 18:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Yonix schreef op woensdag 04 mei 2016 @ 18:15:
Ik heb sinds gisteren wel vaak last van het probleem dat The Division wel start, maar het scherm vervolgens zwart blijft. Ik hoor de achtergrondmuziek, kan ook horen dat het menu geladen is, maar het scherm blijft zwart. Zijn er meer mensen die dit probleem hebben? (PC)

Edit: Kom hier het spel nog steeds niet in. Vanochtend lag hij er ook al drie uur uit i.v.m. werkzaamheden aan de server en nu ook weer ...
game draait alles behalve lekker vandaag; zal wel 'onrustig' zijn ivm patch morgen :+ maar rare dingen gezien, zombie teammates, missies die niet starten, (signature)skills nadat iemand neer is, mensen niet kunnen reviven etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jirnsum
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 14-09 18:47
himlims_ schreef op woensdag 04 mei 2016 @ 18:23:
[...]

game draait alles behalve lekker vandaag; zal wel 'onrustig' zijn ivm patch morgen :+ maar rare dingen gezien, zombie teammates, missies die niet starten, (signature)skills nadat iemand neer is, mensen niet kunnen reviven etc.
Patch was vanmorgen: morgen feestdag in Zweden

Steam profiel UPlay JirnsumNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• watercoolertje
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 14-09 18:55

watercoolertje

Untertitel

Jirnsum schreef op woensdag 04 mei 2016 @ 18:33:
[...]

Patch was vanmorgen: morgen feestdag in Zweden
Hier ook ;)

(16 x 300Wp) 4800Wp + (sinds 14 feb 2023) (7 x 405Wp) 2835Wp = 7635Wp @Zuid op 4.5kW omvormer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GroeneThee
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 14-09 11:18
Pfff heb ik eindelijk weer eens tijd, kom ik er niet in. Lees hier dat ik niet de enige ben. Ga er maar vanuit at het vanavond niets meer gaat worden helaas :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 12:07
crazyguy schreef op woensdag 04 mei 2016 @ 13:07:
[...]

Dit geeft zeer goede hoop voor de toekomst. Eindelijk zijn ze de belangrijke dingen aan het aanpakken. nu nog iets minder RNG of RNG die je naar je eigen hand kan zetten en die verschillende speelstijlen complimenteerd en dan kan mijn tijd in the division niet meer stuk
Hoop toch niet dat ze alles nu in gaan zetten op DZ farming, blueprintje craften met huidige RNG heeft ook totaal geen nut meer.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeBaroN
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 06-09 02:08
GroeneThee schreef op woensdag 04 mei 2016 @ 19:44:
Pfff heb ik eindelijk weer eens tijd, kom ik er niet in. Lees hier dat ik niet de enige ben. Ga er maar vanuit at het vanavond niets meer gaat worden helaas :(
Het is dodenherdenking, dus blijf maar ff weg bij die ps4.

edit, nu mag die weer ;)

[ Voor 4% gewijzigd door DeBaroN op 04-05-2016 20:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TgR_KILLER
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 10-09 22:38

Ben benieuwd. Ik val dus echt net in die nieuwe bracket.. vrees alleen dat het een gsnk fest word omdat mensen nu weer fatsoenlijke gear gaan vinden. Of juist niet omdat mensen weer gaan gearen.. we zullen het zien :p

AMD Ryzen 5 2600, 8 GB RAM, GigaByte GTX1050Ti 4G, MSI B450M, 970 EVO 500GB+160 GB, CM 550watt, AOC 24”
Lenovo IdeaPad Pro 5 14APH8, AMD Ryzen 7 7840HS, 32GB RAM, 1TB SSD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VySio
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 12-09 22:00
Het enige wat ik hoop is dat de darkzone wat aantrekkelijker wordt. Ik heb op wat mods en een chest na nog nooit iets gebruikt wat ik extracted heb. Mijn huidige gear is blueprints en van de incursion. Loop sinds ongeveer 2 maand al met mijn vector van de blueprints. M1A is zelfs nog paars (oke, hiervoor had ik al lang en blueprint kunnen kopen)

Ik krijg qua alleen maar shotguns, pistols en af en toe een lmg. Nooit een AR, sniper of Smg (op 1x Midas na).

Kortom : geef maar lekker veel (goede) spullen, met al die talents zijn er toch heel veel variaties mogelijk.

Nu dz 56 maar heb weinig motivatie om 75 te worden.

[ Voor 6% gewijzigd door VySio op 04-05-2016 21:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HansAnders07
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 07:59
VySio schreef op woensdag 04 mei 2016 @ 21:00:
Het enige wat ik hoop is dat de darkzone wat aantrekkelijker wordt. Ik heb op wat mods en een chest na nog nooit iets gebruikt wat ik extracted heb. Mijn huidige gear is blueprints en van de incursion. Loop sinds ongeveer 2 maand al met mijn vector van de blueprints. M1A is zelfs nog paars (oke, hiervoor had ik al lang en blueprint kunnen kopen)

Ik krijg qua alleen maar shotguns, pistols en af en toe een lmg. Nooit een AR, sniper of Smg (op 1x Midas na).

Kortom : geef maar lekker veel (goede) spullen, met al die talents zijn er toch heel veel variaties mogelijk.
Ik had laatst toevallig geluk met een First Wave M1A met goede talents ook nog eens, maar daarvoor en na nooit echt fatsoenlijke drops gehad. Alles via blueprints

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Casual Ruud
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 09:13
Ik ga maar eens een 2e character levelen. Sommige dagen ben ik wel een beetje uitgegrind als er niets leuks in stock is qua vendors.

Met meerdere characters kan ik in ieder geval straks die Incursions meerdere malen voor extra rewards doen.

In principe zijn er geen tricks om sneller te levelen als je al een level 30 hebt of wel. Kan er ook niet zoveel over vinden. Gear craften is het in ieder geval niet waard neem ik aan. Behalve geboosted worden door een ander.

[ Voor 4% gewijzigd door Casual Ruud op 04-05-2016 21:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xerox
  • Laatst online: 07:31
Casual Ruud schreef op woensdag 04 mei 2016 @ 21:32:
Ik ga maar eens een 2e character levelen. Sommige dagen ben ik wel een beetje uitgegrind als er niets leuks in stock is qua vendors.

Met meerdere characters kan ik in ieder geval straks die Incursions meerdere malen voor extra rewards doen.

In principe zijn er geen tricks om sneller te levelen als je al een level 30 hebt of wel. Kan er ook niet zoveel over vinden. Gear craften is het in ieder geval niet waard neem ik aan. Behalve geboosted worden door een ander.
De enige optie die ik ken om snel te levelen is door geboost te worden. Eén of meer level 30 personen die jou boosten in een hard mode missie.

PSN: Redrafted

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StaafM
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 03-12-2020
Na het zien van dit filmpje besloten op het maar eens uit te proberen: YouTube: The Division Infinite Sticky Bomb Skill Power Build | Best of Builds

Heb heel wat Dps ingeleverd maar het werkt wel héél fijn!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Yonix
bbblije schreef op woensdag 04 mei 2016 @ 13:03:
[...]

Lees mijn post is, inclusief de links.

Nomad gloves wisselen voor stamina gloves met vigorous talent.
Ik heb gisteren een beetje lopen knutselen met het onderstaande als resultaat:
Afbeeldingslocatie: http://static.tweakers.net/ext/f/fdIPahM8coyN8WUDn6ddm5BN/medium.jpg

Van 39k health naar 54k, zonder al teveel DPS in te leveren. Ik heb nog de optie op een build met 176k DPS en 76k health, dus ik zou er nog meer uit kunnen halen. Echter, voor nu vind ik het prima zo. :)

Nu nog opzoek naar stamina gloves met vigorous talent. d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• treative
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 03-09 19:39
Casual Ruud schreef op woensdag 04 mei 2016 @ 21:32:

Je kunt af en toe een wapen met hoge waarde van je 1e char naar je 2e sturen om daar te verkopen. Zo kan je wat betere gear kopen.

En de missies gewoon op Normal Mode spelen is het snelst. Hard geeft amper meer Exp.

Sig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als ik een tweede character tot 30 level, kan ik dan ook twee keer de daily assignments en missions doen voor phoenix credit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudios
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 11:03

Rudios

Lost in space?

Ja, dat kan. Phoenix Credits komen in 1 pot.

Whole lot of stars ***

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rudios schreef op donderdag 05 mei 2016 @ 10:43:
Ja, dat kan. Phoenix Credits komen in 1 pot.
Maar je kan maar tot 1000, toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op donderdag 05 mei 2016 @ 10:49:
[...]

Maar je kan maar tot 1000, toch?
jup; heb je (alle) BP, hebben ze 0 nut

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Griffx
Nieuwe build staat klaar voor na de reckless patch.
DPS zakt 15k naar 200k, stamina stijgt naar 95k en electronics stijgt naar 20k.
65% mitigation, 49% crithit change, 137% crithit dmg.
4x centry, 1x tactical.

Dat puzzelen maakt de game wel erg leuk.

Laat 1.2 maar komen, ben er klaar voor GS blijft alleen nog wat achter met 187.
Jammer dat je geen gear kan infusen.

[ Voor 18% gewijzigd door Griffx op 05-05-2016 10:58 ]

PC Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deem
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 05-09 11:13

Deem

Ontcijfer mij!

Ik heb continu crashes met de incursion met mijn SLI setup.

"May our framerates be high and our temperatures low."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BzR
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 09:01

BzR

Geen PC crashes, wel dat ik geen daily kan doen. Als ik net bij het team join of zij bij mij dan word ik teruggeplaatst naar een safehouse. Merk ook veel lag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djeejdjeej
Sinds gisteren draait de game echt ruk op de PC. Continu delta/mike errors en regelmatig een megalag. Net in Lexington kon ik op een gegeven moment niet eens meer vijanden raken... zij mij ook niet dus liep ik mee voor spek en bonen. Ik kon ook geen support station neerzetten en de drops niet claimen van de eindbaas, daarna volgde een mike error. Na 5 minuten kon ik weer inloggen en was het team met de volgende run bezig... weer mega lag maar gelukkig kon ik op het eind wel de drops claimen van de baas uit de vorige run en uit deze run... helaas geen set items.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik had er op de PS4 ook enorme last van. 3x gewiped in FL op hard, enemies en APC granaten waren niet waar mijn beeld aangaf dat ze waren :( Op een enemy schieten en pas als hij neer gaat je hit marks zien :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rsnubje
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 09:12

rsnubje

Testlabcoördinator

BDO: SweatyRs

Deem schreef op donderdag 05 mei 2016 @ 14:18:
Ik heb continu crashes met de incursion met mijn SLI setup.
Ben ik dus niet de enige. Alles gaat goed, totdat ik incursions doe. Vandaar ook maar voor dit spel uit gezet.

Uplay: Red--Death

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frank1973
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 07-09 16:49

Frank1973

XBL: Ghostleader1NL

Waarom kom ik altijd met random gasten van 140/160 GS in FL?? En het liefst zonder mic :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Casual Ruud
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 09:13
Frank1973 schreef op donderdag 05 mei 2016 @ 16:06:
Waarom kom ik altijd met random gasten van 140/160 GS in FL?? En het liefst zonder mic :(
Het makkelijkste is als je zelf naar FL teleport en dan zelf een groep start. Party op 'open' zetten en dan kun je zelf inviten en kicken.

Sinds ik dat zo doe ben ik niet meer gewiped in FL. Laatst zelfs met drieën gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deem
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 05-09 11:13

Deem

Ontcijfer mij!

rsnubje schreef op donderdag 05 mei 2016 @ 16:00:
[...]

Ben ik dus niet de enige. Alles gaat goed, totdat ik incursions doe. Vandaar ook maar voor dit spel uit gezet.
Altijd rond wave 3. Denk dat het de laatste Nvidia driver is die boel stuk maakt.

"May our framerates be high and our temperatures low."

Acties:
  • +2 Henk 'm!

:+

Volvo EX30 SMER Core - Wallbox Pulsar Plus 22kW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ambi

ambi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hedster
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 08:54
Ik blijf maar door de grond vallen bij napalm Production Site (daily mission) is nu al 8 keer gebeurt.
Iemand enig idee hoe ik hier vanaf kom??

PSN: Hedster / http://eu.battle.net/d3/en/profile/PinaPower-2757/hero/7013966

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PSYVIRII
Hedster schreef op vrijdag 06 mei 2016 @ 10:10:
Ik blijf maar door de grond vallen bij napalm Production Site (daily mission) is nu al 8 keer gebeurt.
Iemand enige idee hoe ik hier vanaf kom??
Ubisoft meer geld geven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bongholio
  • Registratie: Juni 2009
  • Nu online
Hedster schreef op vrijdag 06 mei 2016 @ 10:10:
Iemand enig idee hoe ik hier vanaf kom??
Solo of in een team ? Ik heb het ook wel eens als ik een team join (vooral bij Russian Consulate). Zelf de missie starten en wachten op joins zodat je zelf de teamleader bent werkt voor mij praktisch altijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• This-is-life
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 29-04 20:53
Sinds kort veranderd mijn dps als ik secondary. En primary wapens wissel, het gaat om een smg en ar, ook lijkt hij bij info niet de juiste informatie aan te geven bij mijn smg geeft die 9% critical hit chance en bij men ar 42 terwijl het volgens mij toch echt andersom hoort te zijn. Iemand een idee hoe dat kan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McNutters
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 25-08 09:53
This-is-life schreef op vrijdag 06 mei 2016 @ 14:15:
Sinds kort veranderd mijn dps als ik secondary. En primary wapens wissel, het gaat om een smg en ar, ook lijkt hij bij info niet de juiste informatie aan te geven bij mijn smg geeft die 9% critical hit chance en bij men ar 42 terwijl het volgens mij toch echt andersom hoort te zijn. Iemand een idee hoe dat kan?
zeer bekend 'foutje'. Opnieuw inloggen lost het euvel (tijdelijk) op.

TIP: probeer de DPS-calculator die eerder in dit topic vermeld is eens uit :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Zidanexo
  • Registratie: Januari 2010
  • Nu online
Eindelijk tactician gloves gevonden in de dark zone waardoor ik nu me laatste set compleet heb (4x4 tier set)

Hier een beetje mij builds (allemaal hebben ze 65% armor zonder dat ik mods moet switchen)

Sentry Build (main build)

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/AF1459O.png

Strikers Build

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/Fb8L2NN.png

Tactician build (met tier bonus fully) (30% skill haste)

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/LV6vu1H.png

Moet nog aan de nomad sleutelen en zal ook nog proberen de stamina te verhogen bij me derde build maar ik ben erg tevreden over het algemeen _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Goed dat je tevreden bent, kun je deze maand weer opnieuw beginnen. ;)

Kunnen jullie nog enthousiast farmen en grinden, wetende dat 1.2 het looten weer overhoop word gegooid? Ik vind het heerlijk om te grinden, maar het idee dat straks gear stukken makkelijker gaan droppen... Alt levelen of gewoon mats cappen klinkt het beste voor nu. Of gewoon pauze tot 1.2, en dan zien of de zin er nog wel is.

Ik kan niet serieus mijn gear fine tunen in een game terwijl er nog zo ontzettend veel veranderd in een korte tijd.

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 06-05-2016 15:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wat ga je doen als Reckless gepatched wordt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agoNITE
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 13-09 10:04
Ik hoop dat er morgen weer een leuke SMG te koop is bij de Special Gear Vendor in de BoO. Heb nu 1.000 Phoenix Credits, geen flauw idee wat te kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zidanexo
  • Nu online
bbblije schreef op vrijdag 06 mei 2016 @ 15:01:
[...]

Wat ga je doen als Reckless gepatched word?
Heb een 214 sentry chest, moet dan wat stamina mods + armor switchen maar ik heb er een aantal gemaakt met 150+ armor (power level 32 mods)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zidanexo
  • Nu online
Verwijderd schreef op vrijdag 06 mei 2016 @ 15:00:

Kunnen jullie nog enthousiast farmen en grinden, wetende dat 1.2 het looten weer overhoop word gegooid? Ik vind het heerlijk om te grinden, maar het idee dat straks gear stukken makkelijker gaan droppen... Alt levelen of gewoon mats cappen klinkt het beste voor nu. Of gewoon pauze tot 1.2, en dan zien of de zin er nog wel is

Ik kan niet serieus mijn gear fine tunen in een game terwijl er nog zo ontzettend veel veranderd in een korte tijd.
Tja ik ben op dit moment wel klaar met de progress , ben vandaag rank 99 geworden en me laatste tier heb ik eindelijk gekregen.. Nu lekker van het weer genieten en hopen dat de volgende incursion wel plezierig is (vind deze soort horde mode niet leuk)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TgR_KILLER
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 10-09 22:38
Verwijderd schreef op vrijdag 06 mei 2016 @ 15:00:

Kunnen jullie nog enthousiast farmen en grinden, wetende dat 1.2 het looten weer overhoop word gegooid? Ik vind het heerlijk om te grinden, maar het idee dat straks gear stukken makkelijker gaan droppen... Alt levelen of gewoon mats cappen klinkt het beste voor nu. Of gewoon pauze tot 1.2, en dan zien of de zin er nog wel is.

Wat is de lol van een alt? Tis niet zo dat je echt classes hebt in dit spel waar je uit moet kiezen ofzo, als je capped bent kan je in no time wisselen van wapens, gear en skills en zo een compleet andere build hebben.

Ik heb nog helemaal geen alt gemaakt, zie ook niet echt de lol erin om het hele levelen nogmaals te gaan doen..

AMD Ryzen 5 2600, 8 GB RAM, GigaByte GTX1050Ti 4G, MSI B450M, 970 EVO 500GB+160 GB, CM 550watt, AOC 24”
Lenovo IdeaPad Pro 5 14APH8, AMD Ryzen 7 7840HS, 32GB RAM, 1TB SSD

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Weinig lol, maar het spel dwingt je er een beetje toe. Met meerdere characters kan je meerdere malen je weekly/daily rewards halen. Wekelijks extra 214/240 set items Valk Verloren onderweg naar Frankrijk HM/CM.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JPM85
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 14-09 16:57
Iemand zin in Falcon Lost op xbox one? Zijn nu online met 3 man, en zoeken nog een 4de.

Sta ook in de lijst via dit topic, maar je kan ook gelijken add-en (joeriRSD)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• agoNITE
bbblije schreef op vrijdag 06 mei 2016 @ 20:08:
[...]

Weinig lol, maar het spel dwingt je er een beetje toe. Met meerdere characters kan je meerdere malen je weekly/daily rewards halen. Wekelijks extra 214/240 set items Valk Verloren onderweg naar Frankrijk HM/CM.
Valk Verloren ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferry05
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 24-04 20:13
Hoe kan ik een eigen groep maken voor falcon lost. Ik kom iedere keer in een groep terecht die slecht is of juist in de no respawn zone is, bloedirritant.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Ferry05 schreef op vrijdag 06 mei 2016 @ 21:02:
Hoe kan ik een eigen groep maken voor falcon lost. Ik kom iedere keer in een groep terecht die slecht is of juist in de no respawn zone is, bloedirritant.
ga naar de missie; loop de missie area binnen wat de 'missie dialoog start' (dus wanneer Fay begint te lullen)

vervolgens open je "group management" en verander je de "group privacy" van friends-only naar open

binnen enkele seconden zullen er mensen in jouw party geplaatst worden, waarvan jij de party-leader bent (en blijft)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frank1973

Frank1973

7x FL gedaan vandaag 7x crappy uitrusting gekregen.. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waarom zit ik nog steeds tegen die 1-kogel-in-het-magazijn-maar-niet-meer-kunnen-schieten-bug aan te hikken? Zo irritant... Zeker in Falcon Lost als de shotties komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frank1973

Frank1973

Verwijderd schreef op zaterdag 07 mei 2016 @ 00:51:
Waarom zit ik nog steeds tegen die 1-kogel-in-het-magazijn-maar-niet-meer-kunnen-schieten-bug aan te hikken? Zo irritant... Zeker in Falcon Lost als de shotties komen.
Die wordt met de volgende patch meegenomen, ik gebruik de talent niet meer daardoor..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Griffx
First wave M1A Blue Print is te koop in de DZ.
Je DZ rank moet wel 75 zijn.

PC Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VySio
  • Laatst online: 12-09 22:00
Verwijderd schreef op zaterdag 07 mei 2016 @ 00:51:
Voor nu de talent 'one is none' uitzetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agoNITE
Griffx schreef op zaterdag 07 mei 2016 @ 07:42:
First wave M1A Blue Print is te koop in de DZ.
Je DZ rank moet wel 75 zijn.
Kak, wanneer ververst de voorraad weer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• treative
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 03-09 19:39
agoNITE schreef op zaterdag 07 mei 2016 @ 08:57:
[...]

Over 1 week

Sig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Griffx
agoNITE schreef op zaterdag 07 mei 2016 @ 08:57:
[...]

Geen idee, waarschijnlijk over een week, maar die voeige m1a was ook binnen een week pleite.

PC Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlazeMuis
  • Laatst online: 12:31
Is The Division op PC nu alweer down??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richie B
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 25-04 13:12
Goedemorgen,

Ik zit met een vraag en een probleem...
De drang om te spelen vervaagd, en heb misschien TE snel die season pass aangeschaft.
Het zit namelijk zo, ik ben lvl 30 met een GS van 154..Speel nog steeds de dailies story missies op hard en challange mode, alleen droppen er alleen maar HE mods of dingen die niks waard zijn...dit is al 2 weken zo nu.
Ik word 9 van de 10 keer uit een groep gekicked zodra ik Falcon lost wil spelen (logisch want ik doe idd te weinig damage, die 137k is te weinig)
In de DZ (lvl 27 nu) eigenlijk hetzelfde, teminste heb maar tot zone 3 geprobeerd EN 1 set item bemachtigd, die tactical huppelepup..alleen niks waard voor mijn stats.

Hoe krik ik het beste en het snelste mijn GS op??? DZ 4,5 en 6 doorlopen of die challenges doen?
En waar kan ik die phoenix credits spenderen, heb er 600 nu en in dat safe house van DZ...die in de midden van area 3 heeft niks waar ik die credits voor nodig heb.

wie o wie heeft een helder antwoord waardoor ik die drive weer krijg (tis op dit moment net alsof ik Diablo 3 speel kwa hoop op goeie loot hehe)

groetjes

Acties:
  • +5 Henk 'm!
Bontes schreef op zaterdag 07 mei 2016 @ 10:59:
Goedemorgen,

Ik zit met een vraag en een probleem...
De drang om te spelen vervaagd, en heb misschien TE snel die season pass aangeschaft.
Het zit namelijk zo, ik ben lvl 30 met een GS van 154..Speel nog steeds de dailies story missies op hard en challange mode, alleen droppen er alleen maar HE mods of dingen die niks waard zijn...dit is al 2 weken zo nu.
Ik word 9 van de 10 keer uit een groep gekicked zodra ik Falcon lost wil spelen (logisch want ik doe idd te weinig damage, die 137k is te weinig)
In de DZ (lvl 27 nu) eigenlijk hetzelfde, teminste heb maar tot zone 3 geprobeerd EN 1 set item bemachtigd, die tactical huppelepup..alleen niks waard voor mijn stats.

Hoe krik ik het beste en het snelste mijn GS op??? DZ 4,5 en 6 doorlopen of die challenges doen?
En waar kan ik die phoenix credits spenderen, heb er 600 nu en in dat safe house van DZ...die in de midden van area 3 heeft niks waar ik die credits voor nodig heb.

wie o wie heeft een helder antwoord waardoor ik die drive weer krijg (tis op dit moment net alsof ik Diablo 3 speel kwa hoop op goeie loot hehe)

groetjes
Loop naar boven in je BoO, naast de recalibration station staat een vendor. Hier kan je voor PxC bleuprints en gear kopen.

Met die 600 credits is het wijs om eerst 182 gear/weapon bleuprints te kopen! Omdat je als je een hoger level bent makkelijker PxC/materialen farmt moet je dan pas de 214 items kopen, hier ga je met je huidige gearscore niet sterker van worden en het is te duur on te craften!!

Dus nogmaals! Niet stom zijn en gelijk set item bleuprints van 214 willen kopen! Hier wordt je niet sterker van! Dit heeft pas zin als je rond de gearscore 180 zit! De 182 items geven je nu het meeste waar voor je geld!!!

Niet al je gear op firepower rollen! Ga tot max 3000, en laat je andere stats er niet onder lijden. Dit is de meest waardeloze stat, je dps gaat veel harder omhoog door crit damage, chance, headshot damage en alle mods/talents op je guns!

Je wilt minimaal 60% damage mitigation dus >4300 armor!

Rol op je chest armor, health en een mod/exoticdmg. Een chest piece moet minimaal 1300 (800 base en 500 Major atribute) armor hebben, anders haal je de >60% damage mitigation niet en schiet nog alles en iedereen je af!

Rol op je backpack skillpower en een mod. Je kan op je backpack 5K skillpower rollen, dan heb je nog maar 1500 electronics nodig voor 20k skillpower. Je kan wegkomen met 1000 electronics maar dan moet je mods op je gear zetten waar skillpower/electronics op zit.

Rol op je holster armor. Als je dit voor elkaar krijgt zit je met je holster en chest al bijna op de 60% dmg mitigation. Kan je andere gear betere stats rollen.

Rol op je kneepads critical hit. Lukt het niet om op je holster armor te rollen probeer het dan hier nog een x. Anders altijd voor crit dmg gaan.

Rol op je gloves crit chance, crit damage en armor dmg. Armor damage mag ook een mod zijn. Elke stat is eigenlijk wel prima, als de andere stats maar crit chance en damage zijn!

Mik op minimaal 70k health en 20k skillpower. Rond de 20k skillpower heb je nog redelijke skills, is je heal beter en je pulse/stiky effectief. Shotties lopen gewoon door een stiky heen als je minder skillpower hebt!

Kom je niet aan je armor rol dan mods met armor.

Zoals je ziet kost craften heel veel materiaal! Soms heb je geluk en rol je gelijk iets bruikbaars, andere keren kan je blijven craften! Zoek de balans! Probeer nu zoveel mogelijk bruikbare items per slot te craften! Ga niet door tot je die godrole hebt maar een benadering! En als je weer materialen hebt rerollen en verbeteren! Nu is het vooral belangrijk dat je over de hele linie nieuwe gear krijgt! Dus reken uit wat iets kost en kijk wat je jezelf kan veroorloven als je alle slots wilt craften. Voorbeeld; Ik kan een chest 3x rollen en dan heb ik nog genoeg materialen om een holster en gloves 2x te craften. Snapskie?

Kijk voor de talents op je gear even hier: https://reddit.com/r/thed...of_possible_gear_talents/

Je wilt savage op je gloves, specialized op je backpack, rapid/vigorous op je chest, mask refreshed/rejuvinated, kneepads en holster zijn talents die voor het farmen zijn. Dit zijn de eerste items die ik je aanraad te vervangen door set items! Wel gelijk twee van dezelfde set, dan heb je gelijk een set bonus te pakken! Maar nogmaals! Pas later doen! Slim om pas te doen als je een 3 stat striker/sentry holster gedropped krijgt.

[ Voor 44% gewijzigd door bbblije op 07-05-2016 11:52 ]

Pagina: 1 ... 109 ... 111 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Het is niet de bedoeling om hier te slowchatten of offtopic posts te plaatsen. Dit kan in 1 van de 2 verschillende Discord channels. Countdown timers/posts zijn ook ongewenst. Deze post heeft wat meer informatie over wanneer er gespeeld kan worden

Ook is dit topic niet bedoeld voor de verzendervaring bij verschillende webshops. Daarvoor is genoeg te vinden in het shopping forum (SF). Er zijn problemen met gold editions van bol.com. Deze zijn per ongeluk allemaal geannuleerd, maar zijn gewoon nog te bestellen

Je kunt je hier aanmelden voor de spelerslijst