• mitsumark
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 00:07
Een bespaartip is ook om je tips niet met anderen te delen.
Het geld moet namelijk ergens vandaan komen, liever van je buurman of medetweaker dan jijzelf.

Wij halen ook veel bij de kringloop (soms alsnog wel duur), maar dan vind ik het lastig om deals weg te kapen voor mensen die het echt nodig hebben...

Geen spullen kopen die je niet (direct) nodig hebt lijkt me het beste, toepasbaar op alles.

Maar wat ook hierboven stond, tijd is kostbaarder dan geld, zoek de juiste balans.
Ik wil best wat geld uitgeven als ik daar tijd voor terugkrijg. En ik ga ook niet uren zoeken voor een tientje winst.

[Voor 11% gewijzigd door mitsumark op 27-06-2022 14:23]

Acties:
  • +2Henk 'm!

• CyberFly
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 17-05 17:10
SmurfLink schreef op maandag 20 juni 2022 @ 17:50:
[...]

Verzorgingsproducten vallen in DLD in het lage BTW tarief, dus die zijn vaak flink goedkoper. Zonnebrandcréme, douchegel, parfum, haarkleuringsproducten.. eigenlijk alles wat je bij de drogist kan halen.
Onze standaard prijzen zijn zo hoog omdat wij 1+1 acties hebben, dat kennen ze in Duitsland niet. Keuringsdienst heeft er een aflevering over. Koop dus alleen spullen die in de aanbieding zijn.

• jellybrah
  • Registratie: April 2019
  • Laatst online: 21:22
Niet op de man spelen.

[Voor 92% gewijzigd door Ardana op 27-06-2022 16:24]

• Reinier
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23:07
Dien liever een TR in.

[Voor 84% gewijzigd door Ardana op 27-06-2022 16:25]

• jellybrah
  • Registratie: April 2019
  • Laatst online: 21:22
En niet doorgaan. Voor jou geldt hetzelfde, dien een TR in.

[Voor 75% gewijzigd door Ardana op 27-06-2022 16:25]

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

CyberFly schreef op maandag 27 juni 2022 @ 14:57:
[...]

Onze standaard prijzen zijn zo hoog omdat wij 1+1 acties hebben, dat kennen ze in Duitsland niet. Keuringsdienst heeft er een aflevering over. Koop dus alleen spullen die in de aanbieding zijn.
Of je koopt het in Duitsland als je niet te ver van de grens woont. Of gewoon huismerken, dan heb je die 1+1 fratsen niet.

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

• Thomas
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Thomas

☷☰

Reinier schreef op maandag 27 juni 2022 @ 10:57:
[...]

Hoe dan? Want v.z.i.w. mag dat niet. Of is dat veranderd? De abo's waarmee je mag delen buiten je huisgenoten zijn alleen in landen als Peru beschikbaar :)

Als illegale trucs toegestaan zijn kan ik nog wel meer manieren bedenken om geld te besparen.
Met alle respect, maar Netflix zet het zelf min of meer in de markt als deel abbo, met op 1, 2 of 4 verschillende devices tegelijktijdig kijken:

"Netflix offers a variety of plans to meet your needs. The plan you choose will determine the video quality and the number of screens you can watch Netflix on at the same time."

En:

"4.2. The Netflix service and any content accessed through the service are for your personal and non-commercial use only and may not be shared with individuals beyond your household. During your Netflix membership we grant you a limited, non-exclusive, non-transferable right to access the Netflix service and Netflix content. Except for the foregoing, no right, title or interest shall be transferred to you. You agree not to use the service for public performances."

[Voor 39% gewijzigd door Thomas op 27-06-2022 16:01]

• Thomas
  • Niet online

Thomas

☷☰

Marzman schreef op maandag 27 juni 2022 @ 15:52:
[...]

Of je koopt het in Duitsland als je niet te ver van de grens woont. Of gewoon huismerken, dan heb je die 1+1 fratsen niet.
True, heerlijk om daar toiletartikelen te kopen. Ik koop ook nog wel eens het e.e.a. online. Op Amazon bijvoorbeeld ben je zelfs met hele hoge kortingen bij Kruidvat of Etos goedkoper uit voor bijvoorbeeld Oral B opzetborstels en vaak ook tandpasta.

Acties:
  • +3Henk 'm!

• Kalentum
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 22:13
Thomas schreef op maandag 27 juni 2022 @ 15:58:
[...]

Met alle respect, maar Netflix zet het zelf min of meer in de markt als deel abbo, met op 1, 2 of 4 verschillende devices tegelijktijdig kijken:

"Netflix offers a variety of plans to meet your needs. The plan you choose will determine the video quality and the number of screens you can watch Netflix on at the same time."

En:

"4.2. The Netflix service and any content accessed through the service are for your personal and non-commercial use only and may not be shared with individuals beyond your household. During your Netflix membership we grant you a limited, non-exclusive, non-transferable right to access the Netflix service and Netflix content. Except for the foregoing, no right, title or interest shall be transferred to you. You agree not to use the service for public performances."
Ja precies, binnen je huishouden dus. Ik weet niet helemaal hoe dit dan als deeldienst gezien kan worden.

Maar goed, persoonlijk ben ik allergisch voor wachtwoord delen dus ik zou het sowieso niet zo snel doen, moet iedereen zelf maar een afweging in maken. En qua "serieus geld besparen" schiet het natuurlijk niet echt op.

PV Output

• Thomas
  • Niet online

Thomas

☷☰

Kalentum schreef op maandag 27 juni 2022 @ 16:21:
[...]

Ja precies, binnen je huishouden dus. Ik weet niet helemaal hoe dit dan als deeldienst gezien kan worden.

Maar goed, persoonlijk ben ik allergisch voor wachtwoord delen dus ik zou het sowieso niet zo snel doen, moet iedereen zelf maar een afweging in maken. En qua "serieus geld besparen" schiet het natuurlijk niet echt op.
Tja, iedereen deelt het toch wel - voor veel mensen is het gewoon een realiteit dat je er geld mee bespaart. Op jaarbasis bespaar je door alleen al Netflix te delen, laten we zeggen met 3 anderen, al 96 euro. Als je ook zaken als muziekstreaming en Office 365 deelt, scheelt het al gauw 200 euro op jaarbasis.

• erwn
  • Registratie: November 2020
  • Niet online
Tip voor bij de Jumbo: als de prijs bij de kassa (handscanner) afwijkt van die op het prijskaartje dan krijg je het product gratis; ook als de kassaprijs lager is.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• ZieMaar!
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 22:24

ZieMaar!

Moderator General Chat
Ik heb een paar posts die over illegaal downloaden gingen weggehaald, dat hier bespreken is uiteraard niet de bedoeling.
Pagina: 1 ... 7 8 9 Laatste

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee