Een cowboy-club vind ik niet. Het product had ik sinds dag 1 en werkte echt prima tot enkele weken geleden. Na wat flinke storingen achter elkaar is het eigenlijk niet meer zoals het ‘oude’ geworden. Voor mij een reden om terug te gaan naar Ziggo (ondanks dat het een te dure club is) wat wel veel stabieler is.Jeffrey87 schreef op zondag 28 december 2025 @ 09:08:
Ik volg dit topic nu al een tijdje en begin steeds meer het gevoel te krijgen dat Odido een beetje een cowboy club is waar het meer gaat om het binnenharken van zoveel mogelijk klanten, maar waar het leveren van een betrouwbaar product ergens onderaan de prioriteitenlijst staat.
Onder andere de stabiliteit, (pro)actief bestrijden van verstoringen, klantenservice en het ontbreken van IPv6 geven mij dit vermoeden.
Ik zat een tijdje te overwegen om dit product te adviseren aan mijn ouders, maar nu ik dit allemaal lees begin ik toch mijn bedenkingen te krijgen.
Of ik het (nu) anderen zou adviseren? Nee denk het niet. Er zijn nog steeds veel kleine dingetjes die niet goed gaan en als je afhankelijk bent kan dat wel een issue zijn.
Ik weet niet goed of je nu sarcastisch bent of niet, maar dat alle consumenten dit soort product gaan nemen boven glasvezel dat betwijfel ik toch heel erg. Dat het product Top’ is, nee. Daarvoor is het veel te onstabiel (gezien alle meldingen hier). Het was in het begin wel echt top, maar helaas is dat nu mijn inziens niet meer het geval.wkloppen schreef op zondag 28 december 2025 @ 09:28:
[...]
Ha Jeffrey...elke provider is een cowboy club. Ook ziggo, KPN of welke provider dan ook heet maar 1 doel...en dat is de mensen zoveel mogelijk geld aftroggelen met een net te accepteren product. Het product heeft niets te maken met wat voor een bedrijf het wel of niet is. Odido doet het veel en veel beter dan de Vodafone ziggo combi bijvoorbeeld. Het product Klik en Klaar is absoluut top. Je moet natuurlijk wel kijken waar de antennes staan bijvoorbeeld. Ik voorspel dat straks alle consumenten een dergelijk product gaan nemen. Die glasaanslutingen zijn echt niet meer nodig voor consumenten. Het is overignes wel verstandig om NIET die zyxel te nemen van Odido maar dat is gevoeglijk bekend....
Nu is ‘Top’ natuurlijk erg subjectief. De ene accepteert storingen en meerdere resets per dag, de ander niet en vind het product daarom niet goed. Dat is een maatgevend iets waardoor je niet kunt zeggen of een product nu wel of niet ‘Top’ is.
Het is en blijft dus aan de individuele afnemer of men tevreden is ja of nee.
/f/image/kKS3GqgW1PqBPsejq0WVibb2.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/fHk7akm7CCMfbMH4ZIMAy95r.png?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/xMQUBkVSMnnnNCDG224ukJCH.png?f=user_large)
:strip_exif()/f/image/j17UVQWwrZMgiHWoBCY7eF6v.png?f=user_large)