[MMO] Het grote World of Tanks topic - Deel 35 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 10 ... 45 Laatste
Acties:
  • 93.028 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• filipy23
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 07-10 18:51
Nemean schreef op vrijdag 03 mei 2013 @ 20:17:
Draw
Battle: Cliff Friday, May 03, 2013 8:00:42 PM
Vehicle: T-34-1
Experience received: 1,632
Credits received: 53,494
Battle Achievements: Radley-Walters's Medal, Pascucci's Medal, Top Gun, Reaper

-O-
Ouch!

Babs out!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemean
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 22:25

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

Afbeeldingslocatie: http://mwreplays.com/newreplaysimg/1959155ee08e07e01a5995901b79cfb4.png

De replay :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• p0st
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 09-10 22:29

p0st

Dutch Reefer

Is het trouwens nieuw in 8.5 dat je heel erg ver uit kunt zoomen, of is dat een bijkomstigheid van J1mb0's Crosshair Mod? Viel me vandaag pas op, en is af en toe ideaal (vooral met lights/meds) om zo ver uit te kunnen zoomen!

Afbeeldingslocatie: http://img41.imageshack.us/img41/8725/shot018dc.jpg

[ Voor 14% gewijzigd door p0st op 03-05-2013 20:32 ]

🐠 Reef Tank @ Instagram 🖥️ x570 \\ 5950x \\ RTX3070

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• p0st

p0st

Dutch Reefer

Haha bizar vette replay Nemean! Vooral die laatste paar kills, met als afsluiter het rammen van de Arty :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MSalters
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13-09 00:05
Ha, x2 crew, nuttig. Heb m'n Patton ingeruild voor een M7 (was arty-moe) maar moet ze nu natuurlijk wel terug naar 100% krijgen. Evengoed mazzel dat 6th sense het gewoon nog doet.

Man hopes. Genius creates. Ralph Waldo Emerson
Never worry about theory as long as the machinery does what it's supposed to do. R. A. Heinlein

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 09-03 09:26
atticus182 schreef op vrijdag 03 mei 2013 @ 20:32:
Is het trouwens nieuw in 8.5 dat je heel erg ver uit kunt zoomen, of is dat een bijkomstigheid van J1mb0's Crosshair Mod? Viel me vandaag pas op, en is af en toe ideaal (vooral met lights/meds) om zo ver uit te kunnen zoomen!

[afbeelding]
Heb je Dynosu's modpakket? Dan heb je waarschijnlijk de Max zoomout mod geinstalleerd :)

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• filipy23
psychoclown schreef op vrijdag 03 mei 2013 @ 20:13:
[...]

I know, thanks blue :)

[...]

Hoorde van anderen ook al dat je echt zo makkelijk in de gold ronde komt als je een beetje georganiseerd team hebt. Helaas kan ik de Zaterdagen nooit spelen in verband met werk :/
Nou wordt ie toch wel pittig... we staan 1-0 achter...

Babs out!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MSalters
Hoe komt het overigens dat de meerderheid van de tegenstanders mij kan tracken, terwijl ik over dezelfde afstand geluk heb om de tegenstander uberhaupt te raken? Tracken is dan helemaal een uitzondering. Ik speel nota bene overwegend Duitsers, en uiteraard 100% crew. Gebruikt iedereen standaard HE ? Lijkt me niet, gezien het feit dat mijn penentration bepaald niet beter is.

Never worry about theory as long as the machinery does what it's supposed to do. R. A. Heinlein

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemean

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

atticus182 schreef op vrijdag 03 mei 2013 @ 20:39:
[...]

Haha bizar vette replay Nemean! Vooral die laatste paar kills, met als afsluiter het rammen van de Arty :P
Ja ik dacht ik moet hem aan kunnen, maar ramde hem te hard. :'( had anders wel een Ace Tanker geweest gok ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• p0st

p0st

Dutch Reefer

psychoclown schreef op vrijdag 03 mei 2013 @ 20:43:
[...]

Heb je Dynosu's modpakket? Dan heb je waarschijnlijk de Max zoomout mod geinstalleerd :)
Nope.. Maar wel een aantal andere mods dus misschien dat er in een van die andere mods ook de max zoomout ingebakken zit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bean77
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 08-10 22:17
het is officieel:
Purchased: '121' successfully purchased. You have spent credits: 6.100.000. 

cw tank nr 20 is binnen (1 arty, 19 tanks)

:)

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

'Probleem' dat WG nu toch wel eens zou mogen oplossen:

Afbeeldingslocatie: http://img716.imageshack.us/img716/9660/scorezz.png

3 teammates krijgen 284 XP, voor letterlijk niets te doen, maar toevallig wel in het winnende team te zitten. Enkele vijanden krijgen veel minder XP, ook al hebben zij veel meer damage/spotting/... gedaan :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• p0st

p0st

Dutch Reefer

Net mijn beste potje ooit gehad in Steppes, 10 kills met de Matilda, zit nog te shaken van de spanning haha! Met normale shells, en het was natuurlijk een Tier 4 potje :)

Eerst een vrij normale start, 1 enemy light die zichzelf tegen mij aan torpeteerde (niet slim bij een Matilda) en na 6 kills was ik als laatste over en hadden zij nog 3 meds en een arty. Eerst naar de cap gekropen (traaaag) om de tanks te grazen te nemen, en als laaste de arty geflanked :)

Battle Achievements: Steel Wall, Top Gun, Master Gunner, Cool-Headed
Mastery Badge: "Ace Tanker"

Afbeeldingslocatie: http://img809.imageshack.us/img809/7742/shot022j.jpg

[ Voor 6% gewijzigd door p0st op 03-05-2013 23:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thompson
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 01:25

Thompson

Beeromaniac

atticus182 schreef op vrijdag 03 mei 2013 @ 23:27:
Net mijn beste potje ooit gehad in Steppes, 10 kills met de Matilda, zit nog te shaken van de spanning haha! Met normale shells, en het was natuurlijk een Tier 4 potje :)

Eerst een vrij normale start, 1 enemy light die zichzelf tegen mij aan torpeteerde (niet slim bij een Matilda) en na 6 kills was ik als laatste over en hadden zij nog 3 meds en een arty. Eerst naar de cap gekropen (traaaag) om de tanks te grazen te nemen, en als laaste de arty geflanked :)

[afbeelding]
Je score is (op 3 punten na) evenveel als de onderste 10 van je team _/-\o_ Netjes!

Beeromaniac

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

atticus182 schreef op vrijdag 03 mei 2013 @ 23:27:

Wow, je hebt bijna 10 keer zoveel damage gedaan dan de tweede in je team. En dat XP verschil is ook echt gigantisch. Lekker hoor! Zeker een geweldig potje, congrats met het resultaat :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• p0st

p0st

Dutch Reefer

Thompson schreef op vrijdag 03 mei 2013 @ 23:33:
[...]
Je score is (op 3 punten na) evenveel als de onderste 10 van je team _/-\o_ Netjes!
Ohja haha nu je het zegt :) thanks!
Verwijderd schreef op zaterdag 04 mei 2013 @ 00:18:
[...]
Wow, je hebt bijna 10 keer zoveel damage gedaan dan de tweede in je team. En dat XP verschil is ook echt gigantisch. Lekker hoor! Zeker een geweldig potje, congrats met het resultaat :)
Ghehe ja bizar he.. Dankjewel! Ik ga er overigens niet vanuit dat ik de komende tijd een beter potje dan dit ga spelen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemean

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

Netjes gespeeld! :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
Zucht een hele rij Champion Tank Company battles gewonnen, kom ik weer in de frisse buitenlucht van de publics en het valt niet te winnen.. Vervolgens tegen alle verwachtingen in opeens 3 op rij gewonnen en als afsluiter een match waar we praktisch gewonnen hadden omdat ik gezegd had 2 gasten te laten cappen. Probeert er eentje arty te ontwijken en rijdt de cap uit :X, rest van de battle wil je niet eens weten wat die vent gedaan heeft. Iets met Fadin's medal voor de arty en ~980 exp op een loss.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bedankt Kyozu voor de stream! Het lukte me niet om me op Twitch aan te melden (als ik op Sign Up klikte ging ik gewoon terug naar de homepage), maar heb vanaf de match in de PzIV gevolgd.

Er waren een paar aardige potjes, maar ja, die teamgenoten hè. Het einde vertelt eigenlijk het hele verhaal. Ik dacht dat ik alles gezien had, maar iemand die per ongeluk uit de capzone rijdt als de teller op 99% staat en daardoor de match verliest, was nieuw voor me. Kan me jouw frustratie op dat moment goed voorstellen :P

EDIT: Je was me net voor zie ik :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thompson
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 01:25

Thompson

Beeromaniac

Wat ik jammer vind, dat geldt voor mezelf en ook af en toe voor team genoten; Zeer belangrijke ondersteunende factoren worden wat betreft credits/xp niet gewaardeerd (is ook niet mogelijk denk ik).

Zo had ik laatst op Steppes - Encounter; Bijna heel het vijandelijke team gaat naar de bottle-neck op C2 (oid), ik zeg tegen mijn team "Go for cap". Dat doen ze (gelukkig) ook. De tegenstander krijgt door dat wij voor de cap gaan en gaat als een gek rushen richting de flag. Ik en nog een andere teamgenoot gaan storen in t gebied tussen hun spawn en de cap en houden daardoor een stuk of 7 van hun tanks een halve minuut bezig. Door die halve minuut vertraging kunnen onze cappers zonder enige moeite de cap voltooien.

Wat krijgen mijn teamgenoot en ik die broodnodig "stoor" werk hebben gedaan? Helemaal niks... (op een enkele spot/hit na) Alle cappers krijgen daarentegen wel extra punten etc.
Ik snap dat dit niet berekend kan worden oid, maar toch is het jammer dat het soms overkomt alsof je een complete noob bent in de eind statistieken terwijl je zeer nuttig werk hebt verricht.

Beeromaniac

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redwing
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 23:20
Thompson schreef op zaterdag 04 mei 2013 @ 02:40:
Ik snap dat dit niet berekend kan worden oid, maar toch is het jammer dat het soms overkomt alsof je een complete noob bent in de eind statistieken terwijl je zeer nuttig werk hebt verricht.
1 voordeel is wel dat je door de win standaard al heel veel extra exp krijgt. En daarnaast komt het andersom ook regelmatig voor dat je weinig hebt gedaan maar door je team wel veel exp krijgt. Maar inderdaad, helaas kunnen ze nooit bepalen wie hoevel expcredits zou moeten krijgen voor wat hij heeft gedaan.

[removed]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Thompson schreef op zaterdag 04 mei 2013 @ 02:40:
Wat ik jammer vind, dat geldt voor mezelf en ook af en toe voor team genoten; Zeer belangrijke ondersteunende factoren worden wat betreft credits/xp niet gewaardeerd (is ook niet mogelijk denk ik).
Zoiets soortgelijks meldde ik ook een weekje geleden........
Hoe vaak gebeurt het niet dat de lemmingtrain een bepaalde kant uitgaat en je achterblijft om de zwakke kant te verdedigen. En jij krijgt ineens de lemmingtrain van de tegenstander tegenover je met nog een enkele teammaat. Je verdedigt je de pleuris, zit meer cover te zoeken dan dat je schade kunt uitdelen terwijl je op de minimap ziet dat je team lekker doorrolt naar de cap en een stuk of 6 enemies uitschakelen.
Einde van het liedje is dat zij een stuk meer XP halen, ik tegenover 5-6 tegenstanders vrij vlot afgeknald werd, maar ze wel lang genoeg tegengehouden heb waardoor we toch winnen. Mijn XP beloning is erg laag ten opzichte van de lemmingtrain die links/rechts wat damage/kills hebben kunnen uitdelen en de cappunten halen.

Voor mij erg onbevredigend, vooral als ze ook nog eens in de chat roepen "gg" .
Ja, duh...als we met z'n allen die lemmingtrain waren gevolgd hadden we kansloos verloren.
Oh, en effe meerollen met de lemmingtrain gaat vrij lastig met een T28 Proto :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thijsco19
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 22:19

thijsco19

KTM 990 SMT

Verwijderd schreef op zaterdag 04 mei 2013 @ 08:02:
[...]

Zoiets soortgelijks meldde ik ook een weekje geleden........
Hoe vaak gebeurt het niet dat de lemmingtrain een bepaalde kant uitgaat en je achterblijft om de zwakke kant te verdedigen. En jij krijgt ineens de lemmingtrain van de tegenstander tegenover je met nog een enkele teammaat. Je verdedigt je de pleuris, zit meer cover te zoeken dan dat je schade kunt uitdelen terwijl je op de minimap ziet dat je team lekker doorrolt naar de cap en een stuk of 6 enemies uitschakelen.
Einde van het liedje is dat zij een stuk meer XP halen, ik tegenover 5-6 tegenstanders vrij vlot afgeknald werd, maar ze wel lang genoeg tegengehouden heb waardoor we toch winnen. Mijn XP beloning is erg laag ten opzichte van de lemmingtrain die links/rechts wat damage/kills hebben kunnen uitdelen en de cappunten halen.

Voor mij erg onbevredigend, vooral als ze ook nog eens in de chat roepen "gg" .
Ja, duh...als we met z'n allen die lemmingtrain waren gevolgd hadden we kansloos verloren.
Oh, en effe meerollen met de lemmingtrain gaat vrij lastig met een T28 Proto :X
Ik zorg gewoon dat ik zoveel mogelijk damage doe, meestal eindig ik dan nog hoger dan die sukkeltjes in die lemmingtrain :F .

The only thing you need; a jar of "Elbow Grease" (TM) ! Apply it liberally and it will make any job a breeze.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 19:52
Gistermiddag goede TC gehad, stuk of 10 wins en 1 draw. S'avonds met de Pirate boys TC gedaan, ook stuk of 13 wins. Daarna met Kyozu platoonen, was gewoon drama, alleen maar losses. Na 5 games had ik zoiets van joh, beter stekker eruit trekken, het lukt gewoon even niet. Toen vannacht ergens nog een TC van OMNI ingestapt, ook nog even snel 3 of 4 wins.

En tussendoor heb ik enkel mijn tier 6, 7 en 8, slechts 4 tanks, gedubbeld. Dit bevalt me veel beter. Ik laat tier 10's voortaan gewoon lekker in de garage staan denk ik. Echt helemaal klaar met randoms.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• filipy23
Wth. Superlekkere week gehad, doe ik Kazna recruiting platoontje gaat gelijk weer zwaar kut...

Babs out!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
filipy23 schreef op zaterdag 04 mei 2013 @ 12:13:
Wth. Superlekkere week gehad, doe ik Kazna recruiting platoontje gaat gelijk weer zwaar kut...

Babs out!
Karma Babs, geen Kazna, maar Karma :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 07-10 19:46
Rofl potje met de T71 spot je 9 vijanden en doe je zelf nog 1241 damage... kijk je na afloop van de battle naar de spotting damage: 0.....................
Teammates en arty vonden het blijkbaar niet belangrijk om op de targets te schieten die gespot werden :')
Had meerdere malen een scout run gedaan... Nja, potje verloren.

Ernaar weer T71 en djengizz en delert in arty: 4100 spotting damage.
Dat is dan wel weer fijn.

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GJP80
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 06-10 13:43
Ik had net toevallig een leuke battle result:

DRAW: All vehicles destroyed!

Wat gebeurde er? Beide teams hadden enkel nog een oneshot range medium over die elkaar op exact hetzelfde moment raak schoten en dus alletwee tegelijk dood gingen... Die vond ik toch wel orgineel :P

http://wotlabs.net/eu/player/GJP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• p0st

p0st

Dutch Reefer

GJP80 schreef op zaterdag 04 mei 2013 @ 13:09:
Ik had net toevallig een leuke battle result:

DRAW: All vehicles destroyed!

Wat gebeurde er? Beide teams hadden enkel nog een oneshot range medium over die elkaar op exact hetzelfde moment raak schoten en dus alletwee tegelijk dood gingen... Die vond ik toch wel orgineel :P
Hehe grappig! Nemean had laatst ook zoiets (iets naar boven scrollen voor zijn replay), hij ramde de laatstovergebleven Arty net ietsje te hard met weinig HP :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 22:14

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

wsLy schreef op zaterdag 04 mei 2013 @ 12:26:
Rofl potje met de T71 spot je 9 vijanden en doe je zelf nog 1241 damage... kijk je na afloop van de battle naar de spotting damage: 0.....................
Teammates en arty vonden het blijkbaar niet belangrijk om op de targets te schieten die gespot werden :')
Had meerdere malen een scout run gedaan... Nja, potje verloren.

Ernaar weer T71 en djengizz en delert in arty: 4100 spotting damage.
Dat is dan wel weer fijn.
Yup. Lights en arty zijn van elkaar afhankelijk. Spelen ze goed samen, dan zaaien ze dood en verderf. Zo niet worden beide meestal roemloos afgemaakt.

T71 is wat dat betreft echt ultiem tankje; ik heb ook de AMX 13 90, die op papier beter zou moeten zijn, maar vind de T71 veel lekkerder spelen :)

Oslik blyat! Oslik!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
Ik zag daarstraks dat Abusemeh niet meer in PTS zit? Iemand die de reden weet? Kyozu, wiskid, kojoottii?

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr34m3dd
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 08-10 14:16
Waar moet je met je cromwell en andere medium tanks heen in airfield? Ik ga altijd die berg op maar dan ben ik insta dood:S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThomasG
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 23-09 14:00
dr34m3dd schreef op zaterdag 04 mei 2013 @ 15:30:
Waar moet je met je cromwell en andere medium tanks heen in airfield? Ik ga altijd die berg op maar dan ben ik insta dood:S
Beetje in het noorden, bij de landingsbaan rondhangen. En de minimap in de gaten houden. Na een paar minuten kun je in het midden de rommel opruimen, en/of doorsteken naar de vijandelijke basis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SNEAK-NL
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 12-09 13:21

SNEAK-NL

galloooooooooooo

Victory!
Map: Airfield
Date: 04 May 2013 15:27:24
Vehicle: Conqueror
Exp: 2,361 + Credits: 82,809

:*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
wsLy schreef op zaterdag 04 mei 2013 @ 15:16:
Ik zag daarstraks dat Abusemeh niet meer in PTS zit? Iemand die de reden weet? Kyozu, wiskid, kojoottii?
Misschien omdat hij niet bepaald actief is, gokje maar hoor :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• p0st

p0st

Dutch Reefer

Ik heb gisteren via eBay van iemand een Tier 2 Premium a.k.a. 'MiniMaus' (PzKpfw38H735(f)+garageslot+1000gold+3days premium) gekocht voor $16, ofwel ongeveer €12. Hij heeft nog meer van deze codes dus als iemand geïnteresseerd is stuur dan even een DM en dan stuur ik je zijn e-mail adres :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
  • Laatst online: 21:48
Correctie: Micromaus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

atticus182 schreef op zaterdag 04 mei 2013 @ 17:09:
Ik heb gisteren via eBay van iemand een Tier 2 Premium a.k.a. 'MiniMaus' (PzKpfw38H735(f)+garageslot+1000gold+3days premium) gekocht voor $16, ofwel ongeveer €12. Hij heeft nog meer van deze codes dus als iemand geïnteresseerd is stuur dan even een DM en dan stuur ik je zijn e-mail adres :)
Is dat niet een enorme poeptank geworden nu dat Tier 2 vol zit met TDs en Britse/Russische high-pen. guns? Maar wel een zeldzame tank natuurlijk, dus hoe dan ook een mooie aanvulling in je garage :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• p0st

p0st

Dutch Reefer

Verwijderd schreef op zaterdag 04 mei 2013 @ 17:26:
[...]

Is dat niet een enorme poeptank geworden nu dat Tier 2 vol zit met TDs en Britse/Russische high-pen. guns? Maar wel een zeldzame tank natuurlijk, dus hoe dan ook een mooie aanvulling in je garage :P
Valt reuze mee! True, het is geen OP tank meer zoals het altijd was, maar nog steeds een hele goede Tier II met 40 armor aan alle kanten een een goede gun. En inderdaad, zeldzaam (relatief) dus sowieso een leuke deal. Plus de 1000 gold en 3 dagen premium extra zijn ook leuk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemean

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

12 euro is nog relatief veel voor dat tankje, weet nog dat je ze voor 7 euro kon kopen :+.

Kom net een Reddit post tegen, met onderstaand filmpje;
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=0mHYhiPBDBg]

Replay
3 lowtier tanks block 212 shot and cause him to do 4 TKs causing an automatic ban. Support wont lift the ban because Teamkilling is not permitted in EULA.
_O- WarGaming logic.. uit eindelijk is de support ticket naar een hogere level gegaan en is zijn ban opgeheven.. resulteerde er wel in dat die mannetjes zelf een ban kregen.

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/Pu2ua0B.png

Reddit Post

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
dr34m3dd schreef op zaterdag 04 mei 2013 @ 15:30:
Kan prima maar je moet heel geduldig zijn, een beetje de enemy tanks die er wel op klimmen af pikken of wanneer die er niet meer zijn wat verder proberen te komen.
Nemean schreef op zaterdag 04 mei 2013 @ 19:04:
12 euro is nog relatief veel voor dat tankje, weet nog dat je ze voor 7 euro kon kopen :+.
Aangezien ze niet meer geleverd worden is het niet zo gek dat de prijs gestegen is ;)
Kom net een Reddit post tegen, met onderstaand filmpje;

_O- WarGaming logic.. uit eindelijk is de support ticket naar een hogere level gegaan en is zijn ban opgeheven.. resulteerde er wel in dat die mannetjes zelf een ban kregen.
Ik zeg good riddance, van die idioten ben ik liever kwijt dan rijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kojoottii
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 10-10 09:33
psychoclown schreef op zaterdag 04 mei 2013 @ 16:46:
[...]

Misschien omdat hij niet bepaald actief is, gokje maar hoor :)
Ja die speelt al zeker een half jaar niet meer, komt heel afentoe nog eens online.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Size
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 06-08 19:20
Ik heb zojuist de Tiger aangeschaft, veel zin in :)

Zit nog ff te dubben welke equipment ik erop gooi. Rammer lijkt me een no-brainer, vents eigenlijk ook.. Wat zal ik als derde erop doen? GLD? Camo net?

edit: en 1e potje geen reet kunnen doen, stadje ingereden op Highroad en vanuit het niets een arty shell gekopt: 1000 dmg... Erg fijn...

[ Voor 26% gewijzigd door Mr_Size op 04-05-2013 22:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
Tiger is erg gevoelig voor arty, zijn makkelijk te one-shotten als hun zijkant te raken is :p
Maar heerlijk om te spelen, imo fijner dan de tiger p. Ben nu echt een arty target... in de tiger was ik dat niet. Maar kan ook eraan liggen dat veel mensen nu xvm gebruiken en mijn stats een flink stuk beter zijn dan destijds... velen geven het ook toe dat ze op mij schoten ipv een t8 ofzo die naast me stond.. :')

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Size
wsLy schreef op zaterdag 04 mei 2013 @ 23:01:
Tiger is erg gevoelig voor arty, zijn makkelijk te one-shotten als hun zijkant te raken is :p
Maar heerlijk om te spelen, imo fijner dan de tiger p. Ben nu echt een arty target... in de tiger was ik dat niet. Maar kan ook eraan liggen dat veel mensen nu xvm gebruiken en mijn stats een flink stuk beter zijn dan destijds... velen geven het ook toe dat ze op mij schoten ipv een t8 ofzo die naast me stond.. :')
Tja, gek genoeg heb ik nu in m'n derde potje totaal geen last van arty. 2nd Mastery Badge gehaald in derde potje, de stijgende lijn is ingezet :) Nog een suggestie voor het 3e equipment?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MSalters
Toolbox is best nuttig, tracked zijn is een serieus probleem voor heavies. En het voordeel is dat je die mee kunt nemen naar andere tanks.

[ Voor 30% gewijzigd door MSalters op 04-05-2013 23:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb GLD als derde erop staan, maar heb wel repairs 100% getraind. Een toolbox kan, als je nog geen repairs hebt, handig zijn totdat je repairs getraind hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Size
Repairs ben ik nog mee bezig idd, GLD wordt t dan denk ik ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
Weet niet meer wat ik op de tiger had... helaas.

Psycho we moeten binnenkort eens praten, als het kan zsm aub... en het liefst via TS.

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
wsLy schreef op zondag 05 mei 2013 @ 03:34:
Psycho we moeten binnenkort eens praten, als het kan zsm aub... en het liefst via TS.
Ik denk niet dat je hem kan overhalen PTS voor WHO te verlaten hoor...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
wsLy schreef op zondag 05 mei 2013 @ 03:34:
Weet niet meer wat ik op de tiger had... helaas.

Ik zit op het GoT TS te idlen heel de dag :)
Kaap schreef op zondag 05 mei 2013 @ 11:50:
[...]

Ik denk niet dat je hem kan overhalen PTS voor WHO te verlaten hoor...
_O-

Gisteravond ging het best wel aardig, stuk of 15 Absolute battles geleid waarvan ééntje verloren door een massale push van de tegenstander op Fisherman's. Daarna nog lekker geplatooned al kon dat soms wel beter, speelde af en toe echt flink stom maar wel wat mooie potjes gehad. Tevens de T-34-1 gekocht en nog aardig wat credits weten binnen te slepen om de IS7 nog voor 15 Mei te kunnen kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MSalters
atticus182 schreef op zaterdag 04 mei 2013 @ 18:39:
[...]
Valt reuze mee! True, het is geen OP tank meer zoals het altijd was, maar nog steeds een hele goede Tier II met 40 armor aan alle kanten een een goede gun.
Nou nee. 40 mm armor is al lang niet meer genoeg. Inderdaad was die initieel OP, maar toen werd de Tetrarch gratis weggeven (64 mm pen), en zo ongeveer alle nieuwe tanks komen er ook makkelijk doorheen (T-60 = 58 mm pen, H35 = 46 mm, D1 = 46 mm, Cruiser Mk. I/Mk. III = 49/64 mm, Vickers Mk. E = 49mm, T18 = 64mm, UC 2-pdr = 57mm, PzJg I = 67mm, FT AC = 66mm, AT-1 = 75mm).

Ook de machinegeweren hebben niet zo'n probleem, de hatch aan de voorkant is een weak spot die je met genoeg shells altijd wel een keer raakt.

De micromaus gun zelf is ook niet bijzonder. Terecht een tier I gun. RoF, alpha, dispersion, aim time - het is allemaal net niets.

Het enige goede is eigenlijk dat lijst van problemen wel erg lang is, maar niets is superslecht. En 160 HP is natuurlijk aardig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmm, of ik heb heel veel pech of ik doe toch iets fout in de KV-1:

Wins / Battles 0 / 11 0%
Avg. / Total Exp. 729 / 8 020
Credits total 81 529

Ben er ook absoluut geen fan van. Veeeels te traag. Heb ook vaak dat ik bij een overwinning (op andere dagen toen ik wel kon winnen tenminste :P) niets doe, omdat de snelle tanks er als een speer vandoor gaan en de vijand oprollen. Wat dat betreft leiden deze nederlagen wel tot meer DpB, aangezien tegen de tijd dat ik bij het front ben er vijf tanks op me af komen rijden en ik genoeg heb om te beschieten :P Ik kan ze alleen niet allemaal aan :'(

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 05-05-2013 14:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobinHood
  • Registratie: Augustus 2011
  • Niet online

RobinHood

Touch grass? Ben geen tuinman!

Matchmaking, jeeeej....

Wel een humor potje trouwens, allemaar tier 4's die voornamelijk elkaar aan het pesten waren en als een stel idioten over de hele map scheurden.

Afbeeldingslocatie: http://i39.tinypic.com/i4mjp1.jpg

People as things, that’s where it starts.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
Verwijderd schreef op zondag 05 mei 2013 @ 14:43:

Wins / Battles 0 / 11 0%
Credits total 81 529
Ligt niet alleen aan jou denk ik hoor want zojuist was ik ook even een paar potjes doen om te ontspannen. Weliswaar solo maar met platoon had ik het met een beetje geluk wel kunnen redden maar een tier 7 pot in de T-34-85 >2600 damage doen en als laatste over zijn tegen 7-8. Gevolgd door een pot waarin ik >2100 damage deed in tier 8 en ik alleen over was versus een stuk of 5-6. Ik probeer vanavond wel wat platoons :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Odessa
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 05 mei 2013 @ 14:43:

Wins / Battles 0 / 11 0%
Credits total 81 529
Ik heb dit weekend ook dat soort problemen met mijn KV-1. Ging tot het weekend wel lekker eigenlijk, dus ik mag niet klagen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
Trouwens de arty tech trees zoals ze er mogelijk uit gaan zien:

Franse tree
USA tree
German tree
USSR tree

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joindry
  • Laatst online: 10-10 16:12

Joindry

- I'm afraid I can't do that -

psychoclown schreef op zondag 05 mei 2013 @ 15:57:

Franse tree
USA tree
German tree
USSR tree
dan maar snel even doordoen met mn gw tiger, nog 35k en ik ben er.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fest
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
psychoclown schreef op zondag 05 mei 2013 @ 15:57:

Franse tree
USA tree
German tree
USSR tree
Ik ben nu aan het grinden op de Object 212, maar als ik dit zo zie, kan ik net zo goed stoppen bij ongeveer 200K xp. Want ik meen me te herinneren dat de totale xp benodigd om bij de hoogste tier te komen niet zou veranderen, en de benodigde xp om van de 212 naar de 261 te gaan, zou nu dus moeten slinken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
Maar de prijs van de 261 wordt dan wel hoger en het is niet zeker of de exp echt zal slinken. Als je toch dichtbij zit kun je beter wel researchen en kopen dan wachten om 'exp te besparen' lijkt me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fest
  • Niet online
psychoclown schreef op zondag 05 mei 2013 @ 16:19:
Maar de prijs van de 261 wordt dan wel hoger en het is niet zeker of de exp echt zal slinken. Als je toch dichtbij zit kun je beter wel researchen en kopen dan wachten om 'exp te besparen' lijkt me.
Daar heb je een punt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Odessa schreef op zondag 05 mei 2013 @ 15:44:
[...]

Ik heb dit weekend ook dat soort problemen met mijn KV-1. Ging tot het weekend wel lekker eigenlijk, dus ik mag niet klagen. :)
Ah, ik had precies hetzelfde ja! Voor dit weekend ging alles prima, alleen nu even minder. Maar na 13 nederlagen eindelijk mijn overwinning te pakken! Ik moest er hard voor werken, maar dan heb je ook wat :P

Victory!
Map: Widepark
Date: zondag 5 mei 2013 16:10:15
Vehicle: KV-1
Exp: 5.072 (x2 for the first victory each day) + Credits: 62.670
Achievements: Top Gun, Confederate

Overigens hoop ik echt niet dat de introductie van deze nieuwe SPG's betekent dat tanks nu zwaardere artillery gaan zien dan nu het geval is. Om een voorbeeld te geven, ik ben bang dat Tier VI en VII tanks veel vaker S-51's of SU-14's gaan zien. Ik zie die S-51's nu al Tier IX tanks one-shotten, laat staan lagere tiers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
En een flinke overwinning ook zeg! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThomasG
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 23-09 14:00
psychoclown schreef op zondag 05 mei 2013 @ 16:19:
De prijs van tier 8 artillerie zal inderdaad omhoog gaan. Waarschijnlijk grofweg bijna 2x zo veel (van 3.5 naar 6.1), om in lijn te komen met de andere tier 10 tanks. De benodigde experience zal wel iets omlaag gaan. Er is nu ruim 320k voor nodig, zal richting de 240k gaan. Echter, als je hem nu unlocked en koopt is hij goedkoper. En als je hem in de garage hebt als hij tier 10 wordt, krijg je er zeer waarschijnlijk ook de nieuwe tier 8 voor terug. Heb je er twee voor de prijs van een. Of WarGaming moet eens gaan $%$^$%^, en je hem laten unlocken, terwijl je de rest wel allemaal hebt. Zelfde geld voor de andere artillerie wel tier verplaatst, als je de credits hebt even kopen voor de update. Krijg je ze waarschijnlijk allebei. Voor een prikkie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemean

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

Ik heb soms echt het idee dat de perk 'deadeye' er voor zorgt dat je meer 0 damage pens doet dan normaal.. zou me niets verbazen dat WarGaming dat heeft ingesteld ofz.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Odessa
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 05 mei 2013 @ 16:29:
[...]

Victory!
Damn, dat is wel een flinke score _/-\o_ .Da's dan toch wel een mooie troost voor al die verloren potjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
Hmmm gaat lekker in WoT momenteel :) Beter dan gisteren :P

Vandaag naar een nieuw oorlogsmuseum geweest in Beek en daar flink wat leuke dingen gezien waaronder een M24 Chaffee :) Ziet er best nice uit in het echt :P

Pak 40 7.5cm AT gun
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/vscwhl3.jpg

M1 57mm AT gun
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/OoVcv3V.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/gcNKSNj.jpg

M24 Chaffee met camouflage
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/GTN12CE.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/1mz6zag.jpg

[ Voor 14% gewijzigd door wsLy op 05-05-2013 17:16 ]

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• belgian1
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 02-09 13:35
Verwijderd schreef op zondag 05 mei 2013 @ 16:29:
[...]

Ah, ik had precies hetzelfde ja! Voor dit weekend ging alles prima, alleen nu even minder. Maar na 13 nederlagen eindelijk mijn overwinning te pakken! Ik moest er hard voor werken, maar dan heb je ook wat :P

Victory!

Overigens hoop ik echt niet dat de introductie van deze nieuwe SPG's betekent dat tanks nu zwaardere artillery gaan zien dan nu het geval is. Om een voorbeeld te geven, ik ben bang dat Tier VI en VII tanks veel vaker S-51's of SU-14's gaan zien. Ik zie die S-51's nu al Tier IX tanks one-shotten, laat staan lagere tiers.
Ze zullen dan wel generfd worden die S-51. Btw IX tanks oneshotten heb ik persoonlijk nog niet meegemaakt op S-51, tier VIII heavy wel, Boom 1,5 K Dmg byebye TigerII, IS-3 >:)

Ik denk dat ik me de object 212 toch maar ga aanschaffen als ik zo naar die afbeelding van die spg tree kijk.

[ Voor 5% gewijzigd door belgian1 op 05-05-2013 20:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShockWave
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 05-10 13:55

ShockWave

Lost it somewhere

Topicstarter
Nemean schreef op zondag 05 mei 2013 @ 16:42:
Ik heb soms echt het idee dat de perk 'deadeye' er voor zorgt dat je meer 0 damage pens doet dan normaal.. zou me niets verbazen dat WarGaming dat heeft ingesteld ofz.
Deadeye was toch ook voor meer kans op moduledamage enzo?
Die geven toch geen damagecount?

Star Citizen referralcode

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobinHood
  • Niet online

RobinHood

belgian1 schreef op zondag 05 mei 2013 @ 18:17:
[...]

Ze zullen dan wel generfd worden die S-51. Btw IX tanks oneshotten heb ik persoonlijk nog niet meegemaakt op S-51, tier VIII heavy wel, Boom 1,5 K Dmg byebye TigerII, IS-3 >:)

Ik denk dat ik me de object 212 toch maar ga aanschaffen als ik zo naar die afbeelding van die spg tree kijk.
Ik hoop niet dat ze die S-51 nerfen, juist het aantrekkelijke van dat monster is de gigantische schade. En hij is al nerfed genoeg: een lange grind met de KV-2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Allard
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 09-10 14:39
Wat mij op valt de laatste tijd is dat steeds vaker snelle scouts in de achterhoede de arty uitschakeld. Op het officiële WoT forum heb ik nu kunnen lezen waarom. Sommige tankdrivers hebben zo'n haat (ja HAAT) tegen arties dat ze express de scouts doorlaten. Zie Odsysacz in WoT
Enkele games geleden nog geteamkilled door een tanker die de 2 eigen arties aan gort schoot en daar nog trots op was ook.
Het is een manier om van arty af te komen, maar of het spel daar leuker van wordt?

I think all rightthinking people in this country are sick and tired of being told that ordinary, decent people are fed up in this country with being sick and tired.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 22:14

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Pff, als ze daar nou vrolijker van worden... constructiever zou zijn om zelf high-tier lights te spelen en de vijandelijke arty aan te pakken. Dat is zowaar leuk en zinnig, en je krijgt je wraak op de arty.

Oslik blyat! Oslik!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Allard
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 09-10 14:39
Het zijn volgens mij ook geen teamplayers die dat doen. Als teamplayer laat je iedereen zijn rol vervullen en probeer je elkaar te ondersteunen. Vind wel dat n00b arty soms irritant kan zijn maar volgens mij geldt dat net zo goed voor N00b tankers. Zonder arty lijkt het spel mij een stuk saaier hoewel ik ook niet blij ben wanneer er opeens 4-5 arties in het spel zitten.

I think all rightthinking people in this country are sick and tired of being told that ordinary, decent people are fed up in this country with being sick and tired.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemean

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

ShockWave schreef op zondag 05 mei 2013 @ 22:18:
[...]

Deadeye was toch ook voor meer kans op moduledamage enzo?
Die geven toch geen damagecount?
Ik heb soms het idee dat die deadeye perk mij steeds vaker '0 damage pens' en critical hits geeft op modules in plaats van dus een schot die damage doet. Tijd terug ook 3 maal een critical hit op een KV-1S wat in principe 3 maal damage had moeten doen via zijn rear. Nu is het mogelijk dat ik zijn engine, fuel tanks en een random crewlid heb gedood maar opmerkelijk is het wel. Was overigens in een Pz IV S.
Allard schreef op maandag 06 mei 2013 @ 00:19:
Wat mij op valt de laatste tijd is dat steeds vaker snelle scouts in de achterhoede de arty uitschakeld. Op het officiële WoT forum heb ik nu kunnen lezen waarom. Sommige tankdrivers hebben zo'n haat (ja HAAT) tegen arties dat ze express de scouts doorlaten. Zie Odsysacz in WoT
Enkele games geleden nog geteamkilled door een tanker die de 2 eigen arties aan gort schoot en daar nog trots op was ook.
Zo zie je maar dat er heel wat mensen willen dat arty generfd worden of desnoods een keuze waarbij arty uitgeschakeld kan worden in bepaalde matches (waar ik overigens groot voorstander van ben, ik zou met liefde 2 tot 5 minuten lang in een queue willen zitten om in een match uit te komen waar geen arty in zit ;) ). Of arty nou OP is of niet ga ik (nu) geen discussie meer over voeren, wat ik wel weet is dat arty voor vele normale tankers het spel enorm en enorm verpest, zoals ik al eerder had geplaatst zijn bepaalde situaties 1 tegen 1 (bijvoorbeeld) veel leuker om te spelen zonder dat arty er bij is, daarnaast komen tank battles veel meer tot hun recht wanneer er geen arty in de matches aanwezig zijn.

Door dat arty zoveel impact heeft op matches zie je dat mensen veel vaker gaan campen en wat je nu terug ziet is; dat die 'Odsysacz', arty spelers op deze manier wilt terug pakken.. ik keur het niet goed overigens het gedrag en zie het mezelf ook totaal niet doen.. echter vind ik wel dat WarGaming nu eens met een oplossing moet komen met dit probleem, of arty langer in de queue waardoor er minder arty in de matches terrecht komen of spelers de keuze geven om arty matches niet meer te krijgen en deze langer in de queue laten zitten.
Allard schreef op maandag 06 mei 2013 @ 00:19:
Het is een manier om van arty af te komen, maar of het spel daar leuker van wordt?
Het spel is al niet leuk doordat er (te) veel arty in de matches terrecht komen, na deze post zie je wel dat er heel wat mensen het beu zijn met de huidige matchmaking en SPGs.

Overigens werd dit nog net gepost op Reddit;

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/EYKvbsj.jpg

T95, historisch accuraat. :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShockWave
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 05-10 13:55

ShockWave

Lost it somewhere

Topicstarter
Als ze de T95 echt zo groot maken dan heeft arty helemaal een makkie aan dat ding.

Star Citizen referralcode

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jip99
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 07-03 09:48
zo na een stuk of 70 battles met de mooie Centurion I ben ik er achter dat je of een premium account nodig hebt om dat ding winst gevend te maken!!! of ik beter moet worden in dat ding??..

man man ik heb echt super veel moeite om maar een klein beetje credits te verdienen met de Centurion I, als je een perfect potje hebt zonder schade heb je misschien 10K credits.. maar als je schade hebt in een winnend potje heb je met geluk 3k winst.. schade in verlies potje, 5-10K verlies, ben je opgeblazen.. 12K+ verlies..
wordt je opgeblazen in een win potje.. ook 5K verlies ofzo..
Ik heb nu 48% win ratio :P (dat was eerst 35% met dit ding..)

Misschien hebben mensen nog tips om er wat minder op leeg te lopen? en wordt het beter met de centurion mkIII?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
Je moet gewoon beter worden, echt credits verdienen gaat hem niet worden. Maar gelijkspelen lukt over het algemeen *net* op tier 8.

Also, er is geen Centurion Mk.III ingame. Wel een Mk. 7.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobinHood
  • Niet online

RobinHood

WoT is sowieso niet historisch accuraat, kijk naar alle prototypes en simpelweg verzonnen tanks, zoals de E-50M en de T28 [T28 en T95 zijn gewoon dezelfde tanks]. En natuurlijk dat een tank uit '44 tegen een tank uit de jaren 50 op moet boksen.

Formaat klopt ook van geen kant. de T95 hoort groter te zijn, de Tiger II is volgens mij te groot, en dat zijn vast niet de enige twee die niet kloppen.

Wel jammer dat ze altijd doen dat ze historisch accuraat zijn... Historisch gezien was een Panther nou niet bepaald geweldig [versnellingsbakken die vastliepen] en was de Russische crew minder getraind.

Maarja, om dat allemaal correct te maken, betwijfel of het spel dan nog leuk is :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dramborleg
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 02-05 14:13
Jah Jip, dat is de manier waarop het spel is. Wargaming heeft hier voor gekozen om te zorgen dat je ook lagere tiers blijft spelen (zelfs met premium). Ammo en repair costs gaan exponentioneel omhoog in de tiers. Rond tier 7/8 ligt het omslag punt voor veel spelers. Daar boven maak je zeer moeilijk winst zonder premium. Of het beter gaat worden met de tier 9 tank: Nee.

Wat je wel kunt doen is zoeken naar earning credits tips.
Bv: Shells kosten je 680 credits per stuk, met een ROF van 10 is dat dus 6.8k per minuut. Zorg je dat je met alle shells damage doet dan is er niets aan de hand en verdien je ze makkelijk terug, maar schiet je er te veel mis dan verlies je daar snel op.
De laatste seconde de cap in rijden voordat die 100% is levert je ook aardig wat credits op. Dit is een flat rate (in tegenstelling tot de exp).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jip99
User schreef op maandag 06 mei 2013 @ 09:18:
Je moet gewoon beter worden, echt credits verdienen gaat hem niet worden. Maar gelijkspelen lukt over het algemeen *net* op tier 8.

Also, er is geen Centurion Mk.III ingame. Wel een Mk. 7.
na ja sommige mensen noemen dat ding mk3.. mk7/1 is een beetje rare benaming ook.. maar ja..

ik denk dat ik tot nu meer geld heb verloren met die tank dan gewonnen.. Kanon is wel super.. maar er zijn maar weinig mensen bang van je.. ze nemen gewoon 2 schoten voor lief en gaan je daarna rapen.. en ammo rack is bijna altijd zeker bij de centurion :)

wel jammer dat ze de centurion zo "matig" hebben gemaakt in het spel.. in de echte wereld was het één van de beste tanks in de wereld..(in zijn tijd he) maar ja WG is selectief als het gaat om historisch accuraat zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BramSd
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 06-10 22:02
VasZaitsev schreef op maandag 06 mei 2013 @ 09:20:
WoT is sowieso niet historisch accuraat, kijk naar alle prototypes en simpelweg verzonnen tanks, zoals de E-50M en de T28 [T28 en T95 zijn gewoon dezelfde tanks]. En natuurlijk dat een tank uit '44 tegen een tank uit de jaren 50 op moet boksen.

Formaat klopt ook van geen kant. de T95 hoort groter te zijn, de Tiger II is volgens mij te groot, en dat zijn vast niet de enige twee die niet kloppen.

Wel jammer dat ze altijd doen dat ze historisch accuraat zijn... Historisch gezien was een Panther nou niet bepaald geweldig [versnellingsbakken die vastliepen] en was de Russische crew minder getraind.

Maarja, om dat allemaal correct te maken, betwijfel of het spel dan nog leuk is :+
Wargaming zegt nooit dat ze historisch accuraat zijn. Het is ook overduidelijk niet het geval. Het enige dat ze beweren hierover is dat ze, waar mogelijk, tanks historisch accuraat maken. Dit is echter ondergeschikt aan de gameplay.

Verder de laatste dagen wel lekker gespeeld. Vrijdag de Ace badge op de E-50 en de T110E4 gehaald en gisteren ook op de E-100.
Sowieso vind ik de E series van de Duitsers wel lekker spelen. De E-100 is echt een bouncemachine ultra-deluxe. De pot waarbij ik gisteren de Ace badge haalde was helemaal leuk, aangezien een JT 8.8 iets van 10-15x op mijn tracks heeft geschoten, voordat onze arty hem afmaakte. Hij deed in totaal 0 damage... >:)

E-50 begint me ook te bevallen nu die full ops is. Even een T32 rammen voor 572hp...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobinHood
  • Niet online

RobinHood

Wel meer tanks waren in het echt een stuk effectiever dan in WoT. De IS-2 [ook de Russische IS met 122mm] is een prachtig voorbeeld, het is nu 1 van de slechste tier 7 heavies [want, het is geen heavy: 1 op 1 tegen een T29 of een Tiger winnen die vaak] terwijl de IS-2 in het echt toch echt met gemak Tigers kapot schoot.

Al komt het grotendeels ook door de afstanden waarmee je werkt: Een Tiger kon een Sherman op meer dan 1km afstand raken en uitschakelen, Nu moet je hem two of als je pech hebt threeshotten op afstanden onder de 400m.

En Wot heeft wel ergens eens gezegd dat ze "het meest realistische tankspel" waren of iets in die richting.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
Jip99 schreef op maandag 06 mei 2013 @ 09:22:
[...]

na ja sommige mensen noemen dat ding mk3.. mk7/1 is een beetje rare benaming ook.. maar ja..

ik denk dat ik tot nu meer geld heb verloren met die tank dan gewonnen.. Kanon is wel super.. maar er zijn maar weinig mensen bang van je.. ze nemen gewoon 2 schoten voor lief en gaan je daarna rapen.. en ammo rack is bijna altijd zeker bij de centurion :)

wel jammer dat ze de centurion zo "matig" hebben gemaakt in het spel.. in de echte wereld was het een van de beste tanks in de wereld..(in zijn tijd he) maar ja WG is selectief als het gaat om historisch accuraat zijn.
Ik noem de Tiger ook wel eens German BBQ, wil nog niet zeggen dat hij ook daadwerkelijk zo heet.

Ammorack is inderdaad altijd prijs. Get used to it. :>

'Matig'? In jouw handen misschien, ik kan er prima mee overweg. Also 'de beste tank in de wereld' is ook weer overdreven. De Centurion ingame komt uberhaupt nog niet eens in de buurt van de irl Centurion. De Mk7 komt *misschien* nog het meeste in de buurt, maar mist natuurlijk wel alle electronische hulpmiddelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jip99
User schreef op maandag 06 mei 2013 @ 09:39:
[...]
Ik noem de Tiger ook wel eens German BBQ, wil nog niet zeggen dat hij ook daadwerkelijk zo heet.

Ammorack is inderdaad altijd prijs. Get used to it. :>

'Matig'? In jouw handen misschien, ik kan er prima mee overweg. Also 'de beste tank in de wereld' is ook weer overdreven. De Centurion ingame komt uberhaupt nog niet eens in de buurt van de irl Centurion. De Mk7 komt *misschien* nog het meeste in de buurt, maar mist natuurlijk wel alle electronische hulpmiddelen.
Matig staat tussen aanhalingstekens.. en ik zei één van de beste tanks van de wereld.. iets beter lezen jonge..

Ik bedoelde matig in vergelijking met de irl tank... er zijn maar weinig mensen bang van je.. want ook al pen je bijna altijd wel.. de schade is laag.. dus er zijn een hoop mensen die je gewoon 1op1 opzoeken omdat ze weten dat ze winnen.
En ja ik weet het.. de centurion I is een 2de lijns sniper/support...maar soms kom je wel eens een doorgebroken tankje tegen..

zelfs tier 6 medium tanks schieten door je hull heen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
Jip99 schreef op maandag 06 mei 2013 @ 09:56:
[...]

Matig staat tussen aanhalingstekens.. en ik zei één van de beste tanks van de wereld.. iets beter lezen jonge..
Oh help.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BramSd
quote: SilentStalker op FTR
0.8.6 - some arty changes
Hello everyone,

a small batch of some supertest info today. However:

1) This 0.8.6 supertest info doesn't come from from my usual source, so I cannot confirm its validity.
2) The supertester himself claims this info might be outdated soon, because on supertest, vehicle properties are changed between each round. It's just here to demonstrate the way Wargaming is thinking

- arty will get a rate of fire nerf of roughly 15-40 percent: GW Panther will (with its top gun) fire once per 31 seconds
- accuracy and aiming time will be nerfed: Some examples - russian B-4 cannon had 8 sec aiming time and 0.8 accuracy as of the supertest. GW Panther had 0.7 accuracy
- Aim dispersion on the move and while moving the gun increased by 100%
- Many arties get new stock modules.
- SU-26 loses it's 122mm cannon and gets a new 76mm one.
- Most of them get their visibility range and speed nerfed slightly.
- S-51 gun horizontal traverse nerfed from 6 degrees to each side to 4 degrees to each side
- arty tiers shifted around a lot (they are still experimenting with this, so I wouldn't take this anywhere near granted):

For American arties:
M7 Priest -> Tier III.
M37 -> Tier IV.
M40/43 -> Tier VIII.
M12 -> Tier VII.
T92 -> Tier X.

French arties:
AMX 105AM -> Tier V.
AMX 13F3 -> Tier VI
Lorraine 155 50 -> Tier VII
Lorraine 155 51 -> Tier VIII
BatChat 155 - Tier X.

German arties:
Hummel -> Tier VI.
Bison -> Tier III
Sturmpanzer II - Tier IV
Grille - Tier V
GW Panther -> Tier VII
GW Tiger -> Tier IX
GW Typ E -> Tier X

USSR arties:
S-51 -> Tier VII.
SU-14 -> Tier VIII.
SU-8 -> Tier VI.
Obj. 212 -> Tier IX.
Obj. 261 -> Tier X.

Furthermore, regarding the shell changes: APCR and HEAT nerfs are apparently planned, HEAT shells might get reduced damage.

Well, that's it for now. More coming (hopefully) soon ;) Stay tuned.
Link: http://ftr-wot.blogspot.nl/2013/05/086-some-arty-changes.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fest
  • Niet online
Klinkt als een goede nerf om arty minder aantrekkelijk te maken. Toch zie ik liever dat ze minder damage doen per schot dan dat ze minder vaak kunnen schieten.

Als ik straks 50 seconde moet herladen in mijn T92 dan blijft ie mooi in de garage.

[ Voor 9% gewijzigd door Fest op 06-05-2013 10:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BramSd
Mee eens. Ik denk dat arty beter gebalanceerd is als de maximale damage van 2200 naar 1200 gaat, dan als je nog veel langer moet aimen en nog minder vaak kan schieten.
Hoe ook: deze nerf, als die in de huidige vorm behouden blijft, zal er in ieder geval voor zorgen dat minder mensen arty gaan spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
En ik vind het nog steed lame dat ze de EU testers ontslagen hebben. }:|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemean

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

BramSd schreef op maandag 06 mei 2013 @ 10:18:
Hoe ook: deze nerf, als die in de huidige vorm behouden blijft, zal er in ieder geval voor zorgen dat minder mensen arty gaan spelen.
Uhu, dat zal zeker gebeuren... arty spelers blijven hoe dan ook spelen.. WG was ook van gedachten dat ze na de vorige nerf een snaar hadden geraakt bij de arty spelers en dat het aantal arty spelers wel zou dalen.. niet dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knowuse
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 09-10 14:06
BramSd schreef op maandag 06 mei 2013 @ 09:29:
[...]...
De E-100 is echt een bouncemachine ultra-deluxe. De pot waarbij ik gisteren de Ace badge haalde was helemaal leuk, aangezien een JT 8.8 iets van 10-15x op mijn tracks heeft geschoten, voordat onze arty hem afmaakte. Hij deed in totaal 0 damage... >:)

...
In m'n AT-15 het opgenomen tegen een E-100 die aan het cappen was. Uiteindelijk ging hij schuilen achter een gebouwtje en alleen z'n achterste track stak nog uit :P Toen een hele boel 0 zero damage shots gedaan op z'n track terwijl een arti en een heavy op hem aan het inbeuken waren.

De AT-15 werkt eindelijk voor mij (met nog 10K te gaan tot de Tortoise). Ik weet niet of andere dat ook hebben, maar ik moet soms een tanks echt even niet meer spelen omdat gewoon niks lukt.
Fest schreef op maandag 06 mei 2013 @ 10:16:
[...]

Klinkt als een goede nerf om arty minder aantrekkelijk te maken. Toch zie ik liever dat ze minder damage doen per schot dan dat ze minder vaak kunnen schieten.
Er staat dat de rof minder wordt.
Denk dat zelfs deze wijzigingen niks zal veranderen aan het probleem als je 4 of meer arties in een game hebt.

Shuttle st20g5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fest
  • Niet online
Knowuse schreef op maandag 06 mei 2013 @ 10:21:

Er staat dat de rof minder wordt.
Denk dat zelfs deze wijzigingen niks zal veranderen aan het probleem als je 4 of meer arties in een game hebt.
Beweer ik iets anders?
Toch zie ik liever dat ze minder damage doen per schot dan dat ze minder vaak kunnen schieten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemean

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

Wel een leuke video voor de wat nieuwere spelers. :Y

Klikkerdeklik

[ Voor 29% gewijzigd door Nemean op 06-05-2013 10:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knowuse
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 09-10 14:06
Fest schreef op maandag 06 mei 2013 @ 10:23:
[...]

Beweer ik iets anders?

[...]
Hmmm, zullen we het er maar op houden dat mijn begrijpend lezen maandagochtend nog niet optimaal is ;)

Shuttle st20g5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seraphin
  • Laatst online: 22:35

Seraphin

Meep?

Interessant bericht over die mogelijke wijzigingen in arty (for what it's worth natuurlijk).

Overigens; indien dit inderdaad zo gaat uitpakken, zou ik wel heel blij zijn met de komst van Tier X arty. Waarom? Omdat WoT dan (eindelijk) alle classes over alle tiers heeft. (Tier X lights, meds, etc.) IMO zou je de game vele malen beter kunnen balancen als je de MM tot één tier beperkt. Op die manier kun je de stats/specs van de tanks veel beter met rock-paper-scissors concepten uitwerken.

(t/m patch 7.5 / 7.4 verliep de MM nog over 4 tiers; ik herinner me nog goed hoe ik het verschil tussen T-34 en T34 heb geleerd, en dat was geen leuke les).

Take life with a grain of salt. . . . add a slice of lime and a shot of tequila.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rgras
  • Niet online
Nerf.. O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
To the Nerfmobile!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Seraphin schreef op maandag 06 mei 2013 @ 11:05:
Interessant bericht over die mogelijke wijzigingen in arty (for what it's worth natuurlijk).

Overigens; indien dit inderdaad zo gaat uitpakken, zou ik wel heel blij zijn met de komst van Tier X arty. Waarom? Omdat WoT dan (eindelijk) alle classes over alle tiers heeft. (Tier X lights, meds, etc.) IMO zou je de game vele malen beter kunnen balancen als je de MM tot één tier beperkt. Op die manier kun je de stats/specs van de tanks veel beter met rock-paper-scissors concepten uitwerken.

(t/m patch 7.5 / 7.4 verliep de MM nog over 4 tiers; ik herinner me nog goed hoe ik het verschil tussen T-34 en T34 heb geleerd, en dat was geen leuke les).
Er zijn nog geen Tier X lights (Veranderd dit!?) , wel hebben we light tank lijnen die doorlopen tot aan de T10, maar eindigen in een medium of heavy. Met de B.Chat als beste voorbeeld aangezien deze voor zo'n 50% wel een halve light is.
Verder is deze verandering wel leuk, meer voertuigen (Ik zie arty niet als tanks, daarom voertuigen) zijn altijd welkom. Zelf heb ik aardig wat arty gespeelt O-) maar ik snap de haat zeker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• belgian1
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 02-09 13:35
Dit weekend heb ik me een IS-3 en een obj. 212 aangeschaft.

Ik vind de obj. 212 tegenvallen als je gewend bent aan af en toe een potje op S-51 te doen.
Pluspunt is dat je meer ammo hebt, min punt traag in verplaatsen.

Beide hebben een lange reloadtime en aimtime dus dat is ongeveer hetzelfde.

IS-3 ga ik eventjes laten staan tot ik voldoende free XP heb om de gun te unlocken.
Pagina: 1 ... 10 ... 45 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Voor slowchat kun je terecht in: WoT IRC channel