Ik heb soms het idee dat die deadeye perk mij steeds vaker '0 damage pens' en critical hits geeft op modules in plaats van dus een schot die damage doet. Tijd terug ook 3 maal een critical hit op een KV-1S wat in principe 3 maal damage had moeten doen via zijn rear. Nu is het mogelijk dat ik zijn engine, fuel tanks en een random crewlid heb gedood maar opmerkelijk is het wel. Was overigens in een Pz IV S.
Allard schreef op maandag 06 mei 2013 @ 00:19:
Wat mij op valt de laatste tijd is dat steeds vaker snelle scouts in de achterhoede de arty uitschakeld. Op het officiële WoT forum heb ik nu kunnen lezen waarom. Sommige tankdrivers hebben zo'n haat (ja HAAT) tegen arties dat ze express de scouts doorlaten. Zie
Odsysacz in WoT
Enkele games geleden nog geteamkilled door een tanker die de 2 eigen arties aan gort schoot en daar nog trots op was ook.
Zo zie je maar dat er heel wat mensen willen dat arty generfd worden of desnoods een keuze waarbij arty uitgeschakeld kan worden in bepaalde matches (waar ik overigens groot voorstander van ben, ik zou met liefde 2 tot 5 minuten lang in een queue willen zitten om in een match uit te komen waar geen arty in zit

). Of arty nou OP is of niet ga ik (nu) geen discussie meer over voeren, wat ik wel weet is dat arty voor vele normale tankers het spel enorm en enorm verpest, zoals ik al eerder had geplaatst zijn bepaalde situaties 1 tegen 1 (bijvoorbeeld) veel leuker om te spelen zonder dat arty er bij is, daarnaast komen tank battles veel meer tot hun recht wanneer er geen arty in de matches aanwezig zijn.
Door dat arty zoveel impact heeft op matches zie je dat mensen veel vaker gaan campen en wat je nu terug ziet is; dat die 'Odsysacz', arty spelers op deze manier wilt terug pakken.. ik keur het niet goed overigens het gedrag en zie het mezelf ook totaal niet doen.. echter vind ik wel dat WarGaming nu eens met een oplossing moet komen met dit probleem, of arty langer in de queue waardoor er minder arty in de matches terrecht komen of spelers de keuze geven om arty matches niet meer te krijgen en deze langer in de queue laten zitten.
Het spel is al niet leuk doordat er (te) veel arty in de matches terrecht komen, na deze post zie je wel dat er heel wat mensen het beu zijn met de huidige matchmaking en SPGs.
Overigens werd dit nog net gepost op Reddit;
T95, historisch accuraat.