[MMO] Het grote World of Tanks topic - Deel 35 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 11 ... 45 Laatste
Acties:
  • 93.029 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobinHood
  • Registratie: Augustus 2011
  • Niet online

RobinHood

Touch grass? Ben geen tuinman!

Ik hoop trouwens dat de nieuwe special van WoT een beetje werkt, de "stel je eigen special samen", zou wel graag de T29 eens willen kopen, eindelijk een heavy met pantser en gundepression :+ Hoevaak ik de IS en de IS-3 wel niet vervloek omdat ik iemand niet kan raken omdat ik op een klein heuveltje sta...

Ook de S-51 staat in de wachtrij. Lijkt me wel een leuk monster. Koop ik wel voordat ie tier 7 wordt. Straks krijg ik nog al mijn xp terug als xp op mijn KV-2, woeptiedoe, 120k xp op een elite kv-2....

En de IS-8 komt ook in zicht! Is die tank een beetje okay of niet?

People as things, that’s where it starts.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThomasG
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 23-09 14:00
Verwijderd schreef op maandag 06 mei 2013 @ 11:32:
[...]

Er zijn nog geen Tier X lights (Veranderd dit!?) , wel hebben we light tank lijnen die doorlopen tot aan de T10, maar eindigen in een medium of heavy. Met de B.Chat als beste voorbeeld aangezien deze voor zo'n 50% wel een halve light is.
Verder is deze verandering wel leuk, meer voertuigen (Ik zie arty niet als tanks, daarom voertuigen) zijn altijd welkom. Zelf heb ik aardig wat arty gespeelt O-) maar ik snap de haat zeker.
Er zijn wel Tier X lights, alleen hebben ze een classificatie als medium. De BatChat bijvoorbeeld is veel te licht voor een Tier X medium (ruim 15 ton lichter dan alle andere Tier X mediums, en zelfs 12 ton lichter dan de Lorraine 40 t). Maar dan zouden de Franse geen Tier X medium hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 09-03 09:26
Seraphin schreef op maandag 06 mei 2013 @ 11:05:
Overigens; indien dit inderdaad zo gaat uitpakken, zou ik wel heel blij zijn met de komst van Tier X arty. Waarom? Omdat WoT dan (eindelijk) alle classes over alle tiers heeft. (Tier X lights, meds, etc.) IMO zou je de game vele malen beter kunnen balancen als je de MM tot één tier beperkt. Op die manier kun je de stats/specs van de tanks veel beter met rock-paper-scissors concepten uitwerken.
Exact, dat is ook mijn voornaamste reden waarom ik blij ben dat ze arty ook oprekken naar tier 10 :)

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De laatste weken gaat het echt van kwaad naar erger met m'n spelervaring.
Het spel gedraagt zich echt meer en meer schokkerig. Ik drop soms op enkele seconden van 15 FPS naar 2 FPS (en dan merk ik dat ik plots 20 meter voorbij je cover bent gereden...)

Ik heb echt al mijn overtollige processen uitgeschakeld, firewall en anti-virus zelfs uit, wot op hoge prioriteit, alles van graphics op low (buiten drawing distance medium).
Grafische kaart van 1 GB (model ken ik niet vanbuiten, Gigabyte dacht ik)
PC is wel enkele (5?) jaren oud, maar ik denk niet dat de oorzaak hieraan ligt.

Sommige spelletjes gaan supervlot, andere extreem schokkerig. Maar tegenwoordig heb ik na 5 spelletjes er wel genoeg van voor een avond. Waaraan kan het liggen? WiFi?
Met Diablo 3 bijvoorbeeld heb ik geen probleem, zelfs op high setttings.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
  • Laatst online: 10-10 21:48
Tijd voor een verse install?

Om te kijken of het aan je WiFi ligt, zul je je lag in de gaten moeten houden.

[ Voor 59% gewijzigd door User op 06-05-2013 11:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fest
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 06 mei 2013 @ 11:41:
Het spel gedraagt zich echt meer en meer schokkerig. Ik drop soms op enkele seconden van 15 FPS naar 2 FPS (en dan merk ik dat ik plots 20 meter voorbij je cover bent gereden...)

Ik heb echt al mijn overtollige processen uitgeschakeld, firewall en anti-virus zelfs uit, wot op hoge prioriteit, alles van graphics op low (buiten drawing distance medium).

Sommige spelletjes gaan supervlot, andere extreem schokkerig. Maar tegenwoordig heb ik na 5 spelletjes er wel genoeg van voor een avond. Waaraan kan het liggen? WiFi?
Dit probleem heb ik ook op mijn laptop. Ik heb het opgelost door zodra WoT is opgestart, het spel te forceren om op de tweede processorcore te draaien.

Heb je een multi-core processor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

WOT heeft geen multicore support, wat ik best wel erg vind voor een AAA f2p game, maar erg hoge fps zijn bij veel mensen niet mogelijk hierdoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemean
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 10:21

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/rGpsP4d.png

:D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
So true!

Als je met de T95 op W drukt, zit je direct op je topsnelheid. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• perpixel
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 10-10 17:46
Ik moet zeggen sinds ftr-wot informatie over bots op zijn blog heeft gepost dit explosief lijkt zijn toegenomen. Ik ben iemand die zich niet heel snel ergert aan slechte spelers(ik ben zelf ook geen goede speler en ga er maar altijd vanuit dat ze vast een goed plan hadden dat toevallig deze keer fout ging.) Maar moet nu toch eerlijk zeggen dat ik elke pot wel 1 of 2 afk-ers heb en ook nog eens 1 of 2 spelers heb waarvan ik twijfel of ze überhaupt menselijk zijn. Ik hoop dat dit wel iets is wat een hoge prio heeft bij WG want dit zou de gameplay nog wel eens veel meer kunnen verzieken dan wel of geen OP arty en of TD's nu wel of niet OP zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
perpixel schreef op maandag 06 mei 2013 @ 11:52:
Ik moet zeggen sinds ftr-wot informatie over bots op zijn blog heeft gepost dit explosief lijkt zijn toegenomen. Ik ben iemand die zich niet heel snel ergert aan slechte spelers(ik ben zelf ook geen goede speler en ga er maar altijd vanuit dat ze vast een goed plan hadden dat toevallig deze keer fout ging.) Maar moet nu toch eerlijk zeggen dat ik elke pot wel 1 of 2 afk-ers heb en ook nog eens 1 of 2 spelers heb waarvan ik twijfel of ze überhaupt menselijk zijn. Ik hoop dat dit wel iets is wat een hoge prio heeft bij WG want dit zou de gameplay nog wel eens veel meer kunnen verzieken dan wel of geen OP arty en of TD's nu wel of niet OP zijn.
Ze waren er al veel langer, maar je bent er pas beter op gaan letten door die blogpost. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Fest schreef op maandag 06 mei 2013 @ 11:44:
[...]Dit probleem heb ik ook op mijn laptop. Ik heb het opgelost door zodra WoT is opgestart, het spel te forceren om op de tweede processorcore te draaien.
Heb je een multi-core processor?
Denk van wel.
Heb je 'heel toevallig' O-) een linkje voor me hoe ik dit in XP kan 'forceren'
extra toevoeging: wisselbestand heb ik op 3 Gig ingesteld, dat zou toch ook meer dan voldoende moeten zijn.

Ik blijf het wel vreemd vinden dat ik een jaar geleden (ben een hele tijd met WOT gestopt door diablo 3) quasi geen last had met dit verlies in FPS.
User schreef op maandag 06 mei 2013 @ 11:44:
Tijd voor een verse install?
Ik heb al een defrag gedaan van de wot-bestanden. Ik zie niet in wat een verse install mogelijk zou kunnen verbeteren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jip99
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 07-03 09:48
Verwijderd schreef op maandag 06 mei 2013 @ 11:57:
[...]

Denk van wel.
extra toevoeging: wisselbestand heb ik op 3 Gig ingesteld, dat zou toch ook meer dan voldoende moeten zijn.

Ik blijf het wel vreemd vinden dat ik een jaar geleden (ben een hele tijd met WOT gestopt door diablo 3) quasi geen last had met dit verlies in FPS.

[...]

Ik heb al een defrag gedaan van de wot-bestanden. Ik zie niet in wat een verse install mogelijk zou kunnen verbeteren?
ze hebben ondertussen het spel ook verbeterd he, dus het is wel wat zwaarder geworden sinds een jaar geleden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fest
  • Niet online
[...]

Denk van wel.

1: druk tegelijkertijd op Control, Alt en Escape
2: ga in Windows Taakbeheer naar tabblad "Processen"
3: Rechtermuisklik op Worldoftanks.exe
4: Klik op "Affiniteit instellen"
5: Schakel het vinkje uit bij "Processor 0"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
[...]

Denk van wel.
Taakbeheer openen, naar het WoT proces gaan, rechtermuisknop, affiniteit instellen, alleen 2e core aanvinken.

Edit, wat Fest zegt.
WoT is een poos geleden overgestapt op een andere bestandsindeling. Waarschijnlijk zit je hele install vol met oude meuk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HyperMan
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

HyperMan

Calvin's alter ego !

Jip99 schreef op maandag 06 mei 2013 @ 12:00:
[...]

ze hebben ondertussen het spel ook verbeterd he, dus het is wel wat zwaarder geworden sinds een jaar geleden...
Klopt het trouwens dat het sinds de laatste 1 of 2 patches veel trager opstart? Ik heb een SSD, en WoT zelf opstarten of een map laden ging heel snel, nu lijkt dat wat langer te duren, en heb ik af en toe fps drops lijkt het

Hier komt iets hips te staan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knowuse
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 09-10 14:06
VasZaitsev schreef op maandag 06 mei 2013 @ 11:38:
...
En de IS-8 komt ook in zicht! Is die tank een beetje okay of niet?
Heb hem gereden toen ie net uit was en vond hem tegenvallen. Je hebt een hele fijne gun, maar het armor is niet echt goed.

edit: Oude mods verwijderen kan ook helpen.

Ik heb dat ook gehad toen ik tijdelijk speelde via een wifi usb dongle. Toen ik eenmaal een gaatje had geboord en een draadje getrokken waren de problemen weg. Ik zou dus proberen om eens te kijken of je verschil merkt als je hem aan een draadje hangt.

Shuttle st20g5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• solique
  • Laatst online: 28-09 01:39

solique

Fire is all I need

Laatste dagen gaat het de goede kant op met efficiency, winrate en wn7.
Vooral aan het grinden voor de credits zodat ik de is-8 in de garage kan zetten.

Ach, ik merk ook dat het spel geen enkele verbeteringen maakt qua fps: of ik nu low, med of high pak ik haal gem. 60 fps.
Heb er zelfs een nieuwe videokaart in gedaan omdat oude er bijna mee op hield en heb 10fps er bij gekregen, bij tig andere games haal ik tov mijn oude kaart 3x zoveel fps.
Dus geoptimaliseerd is het totaal niet, fps is echt niet stabiel.

Zal wot eens forceren naar een andere core misschien dat dat enigszins verbetering geeft, thanks fest niet meer aan gedacht.

[ Voor 24% gewijzigd door solique op 06-05-2013 12:07 ]

WoT - Steam - Last.fm - PSN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eL_Jay
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 14-02-2023
solique schreef op maandag 06 mei 2013 @ 12:05:
Ach, ik merk ook dat het spel geen enkele verbeteringen maakt qua fps: of ik nu low, med of high pak ik haal gem. 60 fps.
Heb er zelfs een nieuwe videokaart in gedaan omdat oude er bijna mee op hield en heb 10fps er bij gekregen, bij tig andere games haal ik tov mijn oude kaart 3x zoveel fps.

Zal wot eens forceren naar een andere core misschien dat dat gaat helpen, thanks fest niet meer aan gedacht.
Wellicht eens V-sync uitzetten? Waarschijnlijk kan je scherm niet meer dan 60 fps weergeven waardoor je met mid en low dus niet meer dan 60FPS hebt die je blijkbaar onder ultra ook hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• solique

solique

Fire is all I need

eL_Jay schreef op maandag 06 mei 2013 @ 12:06:
[...]

Wellicht eens V-sync uitzetten? Waarschijnlijk kan je scherm niet meer dan 60 fps weergeven waardoor je met mid en low dus niet meer dan 60FPS hebt die je blijkbaar onder ultra ook hebt.
V-sync is uit, zelfs gisteren alle extra settings uitgezet behalve de normale resolutie en nog gem. 60.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
Hahaha _/-\o_
HyperMan schreef op maandag 06 mei 2013 @ 12:03:
[...]

Klopt het trouwens dat het sinds de laatste 1 of 2 patches veel trager opstart? Ik heb een SSD, en WoT zelf opstarten of een map laden ging heel snel, nu lijkt dat wat langer te duren, en heb ik af en toe fps drops lijkt het
Misschien eens het spel opnieuw installeren, soms wil het spel nog wel wat vervuild raken na een paar patches.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dramborleg
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 02-05 14:13

Hoeveel intern geheugen heb je? Ik had hetzelfde probleem, 2gig op windows 7. Bepaalde mappen was het erger (himmelsdorf het ergst dacht ik) dan andere. 2 gig crappy geheugen er bij gezet en problem solved :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben ik weer us :D

ben nu druk bezig met de duitse artillerie, vind ze zeer prettig alleen de loading time :( haha

Die STPZ II heeft gewoon standaard 1 gun, maar ik zag in de Onderzoek-Tree, dat de Grille wel een soort van Derp-Gun heeft, gebruiken mensen die echter wel ? dit omdat de loading time NOG veel langer is haha!

De vraag is ook van mij ik gebruik nu de STPZ II artillerie
maar ik kan ook nog de Wespe kopen, ik weet niet of die wespe veel beter is
maar hij heeft ook de mogelijkheid om zown ''derp-gun'' erop te kopen!!

Mocht die gun dus wel meer profijt geven twijfel ik om over te stappen naar die wespe ;)

Alvast bedatnk voor de tips :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThomasG
Verwijderd schreef op maandag 06 mei 2013 @ 12:38:
Ben ik weer us :D

ben nu druk bezig met de duitse artillerie, vind ze zeer prettig alleen de loading time :( haha

Die STPZ II heeft gewoon standaard 1 gun, maar ik zag in de Onderzoek-Tree, dat de Grille wel een soort van Derp-Gun heeft, gebruiken mensen die echter wel ? dit omdat de loading time NOG veel langer is haha!

De vraag is ook van mij ik gebruik nu de STPZ II artillerie
maar ik kan ook nog de Wespe kopen, ik weet niet of die wespe veel beter is
maar hij heeft ook de mogelijkheid om zown ''derp-gun'' erop te kopen!!

Mocht die gun dus wel meer profijt geven twijfel ik om over te stappen naar die wespe ;)

Alvast bedatnk voor de tips :)
Als artillerie zul je vrijwel altijd de top gun willen. Deze heeft wel een langere laadtijd, maar vooral op lagere tier vergroot deze wel het bereik. Vaak kun je met de stock gun maar tot de helft van de map schieten, en met de upgrade een stuk verder. En je doet ook veel meer schade! Artillerie is bedoeld om rake klappen uit de delen, en niet om wat krasjes op de verf te doen, wat je met de stock gun doet.

Lange laadtijd is niet zo heel erg, als je er aan gewend raakt. Zo heb je met de T92 genoeg tijd om lekker van je biertje te genieten, terwijl je loopt te herladen. :+ Het enigste nadeel is dat de vijand soms net het hoekje omrijd terwijl je nog een paar seconden moet herladen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• badboyqxy
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 04-10 23:56
solique schreef op maandag 06 mei 2013 @ 12:05:
Laatste dagen gaat het de goede kant op met efficiency, winrate en wn7.
Vooral aan het grinden voor de credits zodat ik de is-8 in de garage kan zetten.

Dus geoptimaliseerd is het totaal niet, fps is echt niet stabiel.

Zal wot eens forceren naar een andere core misschien dat dat enigszins verbetering geeft, thanks fest niet meer aan gedacht.
WOT staat standaard in de config begrenst op 60fps, logisch want een mens kan toch niet meer waarnemen (3d uitgezonderd)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Size
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 06-08 19:20
Op de Grille wil je echt wel de top gun hoor: je doet veel meer dmg en je bereik is zo veel beter. Je kan de hele map bestrijken ermee ;) Reloadtijd is toch al lang, dat went wel. Oh en vergeet er geen Artillery Shell Rammer op te doen, scheelt weer een beetje wachten..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jaa daar was ik achtergekomen die rammer :P hahha

maar zou je dan de Wespe kiezen met mogelijkheid tot dikkere gun ??

of de STPZ II en doorwerken naar Grille ??

Greetzzz,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• solique

solique

Fire is all I need

badboyqxy schreef op maandag 06 mei 2013 @ 12:58:
[...]

WOT staat standaard in de config begrenst op 60fps, logisch want een mens kan toch niet meer waarnemen (3d uitgezonderd)
Ah, ok. Maar merk het zelf namelijk wel vooral als die om onduidelijke redenen niet stabiel blijft.
Spel is gewoon niet goed geoptimaliseerd maar dat zal nog wel even duren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThomasG
Verwijderd schreef op maandag 06 mei 2013 @ 13:07:
Jaa daar was ik achtergekomen die rammer :P hahha

maar zou je dan de Wespe kiezen met mogelijkheid tot dikkere gun ??

of de STPZ II en doorwerken naar Grille ??

Greetzzz,
Ik heb zelf de Sturmpanzer II altijd een knullig ding gevonden, maar hij schijnt wel goed te zijn. Als je al een boel experience verzameld heb, kun je beter doorspelen tot de Grille. Als je net begonnen bent met de Sturmpanzer II, is de Wespe misschien wat leuker. Ik ben sowieso wat biased richting de Wespe, mede door de leuke herinneringen vanuit BF1942.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja de wespe lijkt me gwoon lache omdat je die ''derp'' gun erop kan zette :)

maar zie zo ff op WOT website niet egt een enorm verschil, heb nog maar 3 potjes gedaan met de STPZ II, dit omdat die bison niet zo goed farmde de laatste potjes :P kreeg steeds scouts op me nek haha

maar kan zo op de site ook ff niet vinde of ik vanuit de wespe door kan groeien naar Grille, of dat het persee via de STPZ II moet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Size
Zelf ben ik de arty lijn begonnen met de Bison. Vandaar uit kan je alleen via de Sturmpanzer naar de Grille komen, ik heb met de Wespe dus geen ervaring.

Sturmpanzer is wel redelijk, maar de dmg en bereik is klote. Je zult dus veel moeten verplaatsen om je team goed te kunnen ondersteunen. De Wespe is wel wat beter. Qua bereik kom je nog steeds wat te kort, maar is wel wat beter dan bij de Sturmpanzer. De dmg is wel significant beter dan die van de Sturmpanzer. Dus als je de mogelijkheid hebt om via de Wespe verder te gaan zou ik wel voor die gaan.

edit: je kan zowel via de Wespe als via de Sturmpanzer naar de Grille komen, zie de tank tree in de TS!

[ Voor 8% gewijzigd door Mr_Size op 06-05-2013 13:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dynosu
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 26-03-2024

dynosu

Orly ?

wespe vind ik beter dan de sturmpanzer.

Meer bereik vooral.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThomasG
Verwijderd schreef op maandag 06 mei 2013 @ 13:18:
Ja de wespe lijkt me gwoon lache omdat je die ''derp'' gun erop kan zette :)

maar zie zo ff op WOT website niet egt een enorm verschil, heb nog maar 3 potjes gedaan met de STPZ II, dit omdat die bison niet zo goed farmde de laatste potjes :P kreeg steeds scouts op me nek haha

maar kan zo op de site ook ff niet vinde of ik vanuit de wespe door kan groeien naar Grille, of dat het persee via de STPZ II moet :)
Je kan met Wespe naar de Grille. En van de WoT Wiki:
Far superior to the Sturmpanzer II, the Wespe is the German tier 3 artillery of choice. Although similar to the M37 and the Lorraine39 L AM (the damage and penetration are identical), the Wespe distinguishes itself with the ability to fire AP rounds. This isn't a distinctive advantage, but it varies things up a bit. Be aware, however, that the AP rounds and the HE rounds have roughly the same penetration and damage - and unfortunately, AP rounds can bounce and ricochet, whereas HE rounds can't, making the AP rounds fairly useless. Additionally, one can use HEAT rounds for the same purpose as AP rounds while also having triple the penetration.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ok thanks :) dat laaste stukkie van de wiki hielp wel mee in overwegen welke te doen haha :D

nu nog ff de poet voor dat ding sparen :P heb net alles in de STPZ gedrukt XD haha

maar die Hetzer ze 2e optie in guns is wel gaaf :) alleen de Pen snap ik niet waarom er maar 2 soorten staan normaal is het voor/zijkant/achter ??

en de hetzer zegt maar XXX/XXX armor pen.... waarom geen 3e???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
Verwijderd schreef op maandag 06 mei 2013 @ 13:40:
Ok thanks :) dat laaste stukkie van de wiki hielp wel mee in overwegen welke te doen haha :D

nu nog ff de poet voor dat ding sparen :P heb net alles in de STPZ gedrukt XD haha

maar die Hetzer ze 2e optie in guns is wel gaaf :) alleen de Pen snap ik niet waarom er maar 2 soorten staan normaal is het voor/zijkant/achter ??

en de hetzer zegt maar XXX/XXX armor pen.... waarom geen 3e???
Dat betekend dat je nevernooitniet mensen aan de voorkant kan penetraten, maar alleen aan de zij- en achterkant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThomasG
User schreef op maandag 06 mei 2013 @ 13:42:
[...]
Dat betekend dat je nevernooitniet mensen aan de voorkant kan penetraten, maar alleen aan de zij- en achterkant.
:+

spoiler:
Je hebt verschillende type ammunitie, en hebben elk een andere penetratie. De ene is voor de AP, de andere voor de HE en de andere voor gold ammo (niet perse in die volgorde)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Knowuse schreef op maandag 06 mei 2013 @ 12:04:
[...]
Ik heb dat ook gehad toen ik tijdelijk speelde via een wifi usb dongle. Toen ik eenmaal een gaatje had geboord en een draadje getrokken waren de problemen weg. Ik zou dus proberen om eens te kijken of je verschil merkt als je hem aan een draadje hangt.
Wel, dat is een beetje m'n vrees. Ik speel ook met dongle - omdat ik een geen 'telefoonstekkertje' kan hangen aan een kaart in m'n pc. En ik zie er tegen op om opnieuw een kabel door de woonkamer te trekken en een nieuwe usb-modem / kaart aan te schaffen. Dus als ik het kan vermijden: graag!
Als al de rest nioet helpt, ga ik het alsnog doen (maar dus wel als allerlaatste optie)

@ Psycho, User, Fest , andere die ik vergeet:
Bedankt voor de reacties. Zal deze avond zeker eens een clean install en die 2de processor-optie inschakelen.

@ Dramborleg: 4 Gig DDR3 - dat lijkt me meer dan voldoende - vandaar dat ik het niet vermeldde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
ThomasG schreef op maandag 06 mei 2013 @ 13:45:
[...]
:+

spoiler:
Je hebt verschillende type ammunitie, en hebben elk een andere penetratie. De ene is voor de AP, de andere voor de HE en de andere voor gold ammo (niet perse in die volgorde)
spoiler:
Altijd in die volgorde, je kan de shells wel verplaatsen, maar de infobox van je gun verandert niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seraphin
  • Laatst online: 10-10 22:35

Seraphin

Meep?

Lekker is dit, ik platoon tegenwoordig wat vaker in een los/vast verband met wat bekenden (via-via vrienden zeg maar). Paar keer company battle gedaan, goed bevallen. Nu stelde iemand voor dat we met zn allen de clan joinen waar hij al in zit; ook prima, zijn we minder afhankelijk van 100% presentie als we company willen doen, plus sommigen (waaronder ikzelf) beginnen voorzichtigjes na te denken over CW.

Zie ik nu in mn mail dat ik idd een clan invite heb voor.... De 3 Kannoniers }:|

Take life with a grain of salt. . . . add a slice of lime and a shot of tequila.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
Ahahahahahahaha

What you gonna do about that? :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seraphin

Seraphin

Meep?

Er zit maar één ding op: account wissen en incognito weer opnieuw beginnen. :P

Take life with a grain of salt. . . . add a slice of lime and a shot of tequila.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
Seraphin schreef op maandag 06 mei 2013 @ 13:48:
Er zit maar één ding op: account wissen en incognito weer opnieuw beginnen. :P
Naam veranderen kan ook nog. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Size
Wat is daar mis mee dan?

ik zit niet echt in het WoT clan wereldje, dus ik heb echt geen idee :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oh lol,,,, maar dan vind ik die guns niet eens zo denderend Xd hoevaak ik iemand wel niet vol in ze voorkant schiet is ontelbaar denk ik :p

dus zown gun is niets voor mij hahaha !! alhoewel ik met positionning altijd wel lekker ga de laatste tijd met arty :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 10:41
Seraphin schreef op maandag 06 mei 2013 @ 13:46:
Zie ik nu in mn mail dat ik idd een clan invite heb voor.... De 3 Kannoniers }:|
Owned! Ik noem DIIIK overigens altijd De 3 Kneusjes
Mr_Size schreef op maandag 06 mei 2013 @ 13:50:
Wat is daar mis mee dan?

De reputatie van die clan is voornamelijk verkracht door hun clanleader. Een idioot die IRL dusdanig onderdanig/fail is, dat hij zich in WoT gedraagt alsof ie God zelf is.

Nieuwe supertest info
- arty will get a rate of fire nerf of roughly 15-40 percent: GW Panther will (with its top gun) fire once per 31 seconds
- accuracy and aiming time will be nerfed: Some examples - russian B-4 cannon had 8 sec aiming time and 0.8 accuracy as of the supertest. GW Panther had 0.7 accuracy
- Aim dispersion on the move and while moving the gun increased by 100%
_/-\o_ Justice served *O*

[ Voor 22% gewijzigd door JeroenNietDoen op 06-05-2013 13:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seraphin

Seraphin

Meep?

Mr_Size schreef op maandag 06 mei 2013 @ 13:50:
Wat is daar mis mee dan?

't is een klein die nou niet de allerbeste reputatie heeft op het gebied van volwassen gedrag c.q. hoogdravend spelinzicht.
Kaap schreef op maandag 06 mei 2013 @ 13:51:
Owned! Ik noem DIIIK overigens altijd De 3 Kneusjes
Dat dus. :P

Maar ach, ik denk dat ik toch maar meedoe; beetje lame om nou opeens tegen de rest te zeggen "nee ik doe niet -meer- mee want D3K is beneden mijn stand" (hell; ik ben ook maar een average speler, dus dit is wellicht een mooie kans om nog iets van TC / CW mee te krijgen zónder een nutteloos aanhangsel te zijn) ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
Seraphin schreef op maandag 06 mei 2013 @ 13:58:
[...]

't is een klein die nou niet de allerbeste reputatie heeft op het gebied van volwassen gedrag c.q. hoogdravend spelinzicht.

[...]

Dat dus. :P

Maar ach, ik denk dat ik toch maar meedoe; beetje lame om nou opeens tegen de rest te zeggen "nee ik doe niet -meer- mee want D3K is beneden mijn stand" (hell; ik ben ook maar een average speler, dus dit is wellicht een mooie kans om nog iets van TC / CW mee te krijgen zónder een nutteloos aanhangsel te zijn) ;)
*kuch*Gathering of Tanks*kuch* :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dramborleg
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 02-05 14:13
User schreef op maandag 06 mei 2013 @ 13:59:
[...]
*kuch*Gathering of Tanks*kuch* :P
Niet over een nieuwe beginnen beginnen tho :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
dramborleg schreef op maandag 06 mei 2013 @ 14:00:
[...]

Niet over een nieuwe beginnen beginnen tho :+
We hadden eventjes een GoT3.

In Polen. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemean

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

Seraphin schreef op maandag 06 mei 2013 @ 13:46:
Lekker is dit, ik platoon tegenwoordig wat vaker in een los/vast verband met wat bekenden (via-via vrienden zeg maar). Paar keer company battle gedaan, goed bevallen. Nu stelde iemand voor dat we met zn allen de clan joinen waar hij al in zit; ook prima, zijn we minder afhankelijk van 100% presentie als we company willen doen, plus sommigen (waaronder ikzelf) beginnen voorzichtigjes na te denken over CW.

_O-

Hoeveel gold moeten ze je geven voordat je die clan joined. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik las trouwens op WOT site dat je goud kan verdienen met clasn ?? teminsten iets in die zin ?
klopt dat of ?? ik d8 dat er geen ''gratis'' manier was om goud te verdienen(los van die WW wijzigen gedoe)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
Clanwars spelen.

Of Rus worden en supertester gaan spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
Die ook nog wel successen boekt in Clan Wars :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plato112
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 10-10 15:23

Plato112

Da is toch nie normaal!

User schreef op maandag 06 mei 2013 @ 14:13:
Clanwars spelen winnen.

Of Rus worden en supertester gaan spelen.

Speed limits are like herpes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemean

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

Zo, hij is ook weer actief. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waar vindje trouwens die tank wiki ?? kan hem zo snel ff niet vinde :)

NVM

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 06-05-2013 14:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seraphin

Seraphin

Meep?

Gheheh. Ik moet zeggen dat ik inderdaad wel weer interesse krijg om ook op het GoT kanaal te gaan zitten; wie weet dat ik dan een keer een plt mee kan doen ergens. Heb overigens vorig jaar rond deze tijd in GOT2 gezeten, maar toen speelde ik dermate sporadisch dat ik weinig vooruitgang aan mezelf merkte en dan is een serieuze clan ook wel hoog gegrepen.

Inmiddels probeer ik op weekbasis toch wel een potje of 80te doen, en ik merk dat je dan echt een stijgende lijn kan oppakken. Vooral omdat het terrein wat beter in je herinnering blijft zitten, plus nu ik wat verder in de tree zit, heb ik ook het geduld om me tot een paar tanks te beperken: IS3, KT, en M4 grind richting uiteindelijk T29 etc. Door 3 tanks veel te spelen leer je ook weer meer/sneller dan 15 tanks een beetje. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dynosu

dynosu

Orly ?

Vanavond weer verder met de conqueror en dan EINDELIJK de top gun erop zetten.

Vond de 20pdr type B op tier 8 al niets, laat staan op tier 9. Wat een graf gun ... :/
Verwijderd schreef op maandag 06 mei 2013 @ 14:33:
Waar vindje trouwens die tank wiki ?? kan hem zo snel ff niet vinde :)

NVM
http://wiki.worldoftanks.eu

[ Voor 27% gewijzigd door dynosu op 06-05-2013 14:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

thanks dynosu :)

Mijn vraag blijft nog even onbeantwoord vandaar noggus :P

Kun je ook op ''gratis'' manieren goud verdienen ?? zonder te kopen // of zoals die WW wijzigen actie??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 10:41
Verwijderd schreef op maandag 06 mei 2013 @ 14:40:
Kun je ook op ''gratis'' manieren goud verdienen ?? zonder te kopen // of zoals die WW wijzigen actie??
Ja, endgame spelen. Clan Wars provinces hebben, E-sports, competitions.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobinHood
  • Niet online

RobinHood

Ja, clanwars:P

En elke maand is er wel een wedstrijd.

Maar, waarvoor heb je goud nodig? Alleen de garageslots, 100% training en premium zijn te halen met goud, de rest kun je ook met silver. kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dynosu

dynosu

Orly ?

goud is vooral een shortcut voor dingen. Het geeft je niets wat je tegenwoordig ook kan halen zonder goud.

vroeger was premium ammo gold only
vroeger waren premium consumables gold only
vroeger kon je zonder premium max 2 man in platoon
vroeger kon je zonder premium geen tc starten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChojinZ
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 08-10 13:15
dynosu schreef op maandag 06 mei 2013 @ 14:45:
goud is vooral een shortcut voor dingen. Het geeft je niets wat je tegenwoordig ook kan halen zonder goud.

vroeger was premium ammo gold only
vroeger waren premium consumables gold only
vroeger kon je zonder premium max 2 man in platoon
vroeger kon je zonder premium geen tc starten.
En das maar goed ook want in feite is dat gewoon play2win. Ook al was het voordeel minimaal..

Snap nu de "gold ammo whore" opmerkingen ook niet meer. Iedereen kan nu toch gold (credit) ammo kopen?

Roland SP404 sampler te koop: https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2089640

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nee heb geen goud nodig :P maar af en toe vind ik het wel SUPER chill

garage slots heb ik nog zat :P ik heb nu een STPZ II , HETZER , en PZ 1 C in me garage
en wil vndaag daar nog STPZ van verkopen en dan de Wespe kopen.

Maar Vind het wel chill soms beetje goud met acties enzo :) van die 300 G van ww chance, heb ik omgezet naar silver en me Hetzer van gekocht ;) heb er ook nog wat aan over gehouden om de derp gun erop te zette :P

Maar ging me meer om hoevaak zown actie komt :) vind het af en toe wel lekkere boost haha :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobinHood
  • Niet online

RobinHood

goud naar zilver is het meest zonde wat je kan doen. Die 120k is vrij simpel te grinden met lage tiers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nouja ik hoef nog geen garage slots, voor 300 g kunje geen nieuwe tanks kopen, en voor de rest vind ik zown camo netje enzo op me hetzer wel grappig :P

en ik ben ongeduldig manneke XD dus ik wou die DerpGun XD hahah

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

(wil niet spammen maar even ander onderwerp ^^ )

Mijn vraag is al een tijdje, ik speel nu een aantal weken / maand of 2

wat het beste (gemakkelijkste) is om te grinden op low tier,
heb je dan ook voordeel bij light tanks ? Td's ? arty's?

Ik merk als ik in me PZ 1 C speel en scout / rush of roam / dat ik soms veel minder punten heb als ik een goeie game heb, dan dat ik 2 light tanks afsschiet met me arty...

tips?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knowuse
Ze hebben de laatste twee patches een wedstrijd waarbij de top zoveel spelers van een nieuwe tank(s) gold kunnen verdienen. De 8.5 Strong Start Contest loopt nog tot 24 Mei. Koop een T-60 en leef je uit.

Zelf probeer ik het me de T-80 en Indien Panther, maar helaas nog niet eens een Mastery Ace.

Shuttle st20g5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Size
Verwijderd schreef op maandag 06 mei 2013 @ 15:06:

Ik merk als ik in me PZ 1 C speel en scout / rush of roam / dat ik soms veel minder punten heb als ik een goeie game heb, dan dat ik 2 light tanks afsschiet met me arty...

tips?
Het hangt echt van je speelstijl af vind ik. Een tanklijn spelen van een speelstijl die je ligt zal je makkelijker kunnen grinden, puur vanwege het feit dat je er betere potjes mee speelt en er meer lol mee hebt.
Ik zelf hou het meest van de TD tanks: lekker vanuit de 2e linie iedereen wegsniperen ;) De meeste tanks in mijn garage zijn dan ook TD's: ik heb er vijf, waarvan de Jagdpanther met de topgun me momenteel zeer goed bevalt.
Maar elke tank tree en elke tank lijn vergt gewoon veel oefenen en geduld. Elke tank, zeker in de lagere tiers, begint namelijk behoorlijk stock, waardoor het de eerste paar potjes gewoon doorbijten is totdat je bijv. de gun kan upgraden.

Mijn advies aan jou is: kies één tanklijn om je skills aan te scherpen: ga met je Hetzer lekker de Duitse TD lijn doen, is echt een leuke lijn om te spelen. Of pak je PZ 1 C en ga je scouting skills verbeteren met de Duitse light lijn. Écht goed scouten is een kunst namelijk die je niet ff automatisch beheerst omdat je nu eenmaal in een light tank rijdt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eL_Jay
Verwijderd schreef op maandag 06 mei 2013 @ 15:06:

tips?
Tier 5/6 zijn non-premium de beste money-makers, als je een premium account hebt tier 7/8 en als je echt geld wil investeren koop je een Lowe (oid) de tier 8 premium tanks zijn namelijk de beste moneymakers. Tier 5 arty is ook kassa trouwens.

Overal geld wel dat je gewoon veel damage/spotting damage moet doen en dat je dan eigelijk in elke tank wel geld verdient. Nadeel van de hogere tiers is dat wanneer je een slechte pot hebt je geld verliest. Tot tier 6 is het moeilijk om er geld op toe te leggen ;). Het belangrijkste is inderdaad dat je een tank beheerst (fully upgraded en aansluiten bij je speelstijl)

[ Voor 4% gewijzigd door eL_Jay op 06-05-2013 15:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Knowuse schreef op maandag 06 mei 2013 @ 15:11:
Ze hebben de laatste twee patches een wedstrijd waarbij de top zoveel spelers van een nieuwe tank(s) gold kunnen verdienen. De 8.5 Strong Start Contest loopt nog tot 24 Mei. Koop een T-60 en leef je uit.

Zelf probeer ik het me de T-80 en Indien Panther, maar helaas nog niet eens een Mastery Ace.
Probeer anders een die nieuwe lage tier VK 20(nog iets) die zie je echt nooit. Hierdoor kan het zijn dat je meer kans hebt op zo'n bonus. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jantje 2
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 10-10 20:51
Waarschijnlijk ben je wel lekker aan het rondrijden maar blijft het ook daarbij. Om punten(exp) te halen moet je er ook wat voor doen, spotting damage ( jij spot iets je team schiet erop ) , damage , initiele spot doen( eerste keer iemand spotten ) , kills etc.

Waarschijnlijk doe je dat met je lights te weinig en met je arty doe je meer schade waardoor je uiteindelijk meer punten krijgt. Daarnaast maakt het ook nog uit of je winst of verliest. Bij een win krijg je ong 50% extra punten.

Zo zijn er veel factoren. Het belangrijkste is dat je je aanpast aan je rol en die rol zo goed mogelijk probeert uit te voeren. Als je dit op een " normale " manier doet komen de punten vanzelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemean

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

Voor mensen die hun premium tank ooit verkocht hebben en er nu spijt van hebben;

http://forum.worldoftanks...n-reimbursement-policy%2F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

VK 20 ? zal eens in verdiepen haha

Ik speelde ook de T-70 een tijdje, maar ik vond hem persoonlijk wat langzaam voor een Light tank van de russen, + dat je front armor meeste tegenhoudt, maar je side armor egt papier is :P

Misschien dat ik zowiets weer eens oppak :) vond namelijk de tank verder wel leuk !! !!

Het probleem is dat ik wat veel wissel nog op het moment omdat ik nog niet egt de speelstijl vind die ik graag wil . Me Pz1c vind ik leu kom snel rond te rijde en hun artys ASAP te grazen te nemen

maar de t-70 vond ik weer relaxed omdat die veel meer dmg kon hebbe, en ook wat meer kon uithalen met ze (duurste) gun !!

maar zal me er eens in verdiepen :) iig fin dat jullie als ervaren spelers wat meedenken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChojinZ
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 08-10 13:15

Ik krijg altijd het idee dat dat niet voor normale stervelingen is weggelegd. Als ik zie wat sommige spelers halen aan score, daar kan ik, als bovengemiddelde speler, niet aan tippen.

Eigenlijk zouden ze eens wat moeten organiseren zodat casualspelers ook eens kans maken.

Roland SP404 sampler te koop: https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2089640

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BramSd
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 06-10 22:02
Nemean schreef op maandag 06 mei 2013 @ 15:19:
Voor mensen die hun premium tank ooit verkocht hebben en er nu spijt van hebben;

http://forum.worldoftanks...n-reimbursement-policy%2F
Cool. Misschien eens kijken of ik mijn oude trouwe M6A2E1 terug kan kopen. De enige high-tier premium (of beter: gift tank) die ik ooit heb verkocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemean

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

BramSd schreef op maandag 06 mei 2013 @ 15:22:
[...]

Cool. Misschien eens kijken of ik mijn oude trouwe M6A2E1 terug kan kopen. De enige high-tier premium (of beter: gift tank) die ik ooit heb verkocht.
Mijn T-25 komt hopelijk terug :D.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ChojinZ schreef op maandag 06 mei 2013 @ 15:22:
[...]

Ik krijg altijd het idee dat dat niet voor normale stervelingen is weggelegd. Als ik zie wat sommige spelers halen aan score, daar kan ik, als bovengemiddelde speler, niet aan tippen.

Eigenlijk zouden ze eens wat moeten organiseren zodat casualspelers ook eens kans maken.
Het valt allemaal wel mee, ik ben erg casual met zo'n 5-10 matches per dag en toch had ik in de competitie van de Britse TD's 1000 gold binnen weten te slepen met de T3 TD.
Het is 100% geluk, en in T1-2-3 games is het allemaal weer iets makkelijker als je eenmaal een goede match krijgt voorgeschoteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Das naturrlijk het hele idee anders zou Ace tanker wel casual tanker heten.

( De eisen altijd maar naar beneden halen omdat mensen er niet aan kunnen voldoen is zowiezo altijd een punt van ergernis voor mij 8) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dynosu

dynosu

Orly ?

[...]

Mja dat is ook niet helemaal eerlijk. De mensen op top niveau steken er heel erg veel tijd in om zover te komen. Echter alleen omdat jij casual bent betekend niet dat jij geen kans maakt.

Soms is een heel goed potje hebben ook omstandigheden. Ik heb ook wel een potje gehad waar ik zonder dubbel 2342 xp heb gehaald. Dit doe ik helemaal niet elke keer. Maar met die matches moet je net dat geluk maar hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik haalde met mijn PZ II G van de week ook in 1x een paar medailles en alles, totaal iets van 2500 XP

Puur en alleen omdat dingen had met beter dan anderen op die map etc etc, snapte er niet alles van :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eL_Jay
mm denk dat dat het einde wordt van mijn arty carriere. Heb me tot nog toe uitstekend vermaakt met de grille, hummel en Gw panter, maar als ik dit zo zie verkoop ik straks mijn arty en ga ik zeker niet meer aan de franse tree beginnen.
[...]

Jawel hoor, veel geld in het spel steken waardoor je een crew met vier skills hebt*, non-stop premium ammo kan schieten, premium camo hebt en premium consumables gebruikt. (kan me nog herinneren dat de pro's vroeger met de vk36 konisch reden)
Wellicht telt zelfs de premium account xp-increase van 50% mee. Zo zie je maar dat ook jan modaal met een kleine investering tot die ongewone stervelingen kan behoren ;)

* de gemiddelde non-premium spelers heeft met geluk een crew met vier skills op zijn toptiers

Weet iemand hoeveel de tetrarch opleverde bij verkoop? Ik zou hem namelijk graag terugkopen met de premium tank restoration & reimbursemant actie, maar ben helemaal platzak doordat ik de is7 heb gekocht (en daar nu 1 crewlid op aan het powerlevelen ben ;))

[ Voor 33% gewijzigd door eL_Jay op 06-05-2013 15:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown

Misschien maar eens beter mijn best doen op de Indien Panzer dan want deze contest heb ik gemist :)
Bijna de top gun erop en dan nog de engine.
[...]

Geluk komt met de dommen, natuurlijk moet je wel een beetje kunnen spelen maar zonder geluk kom je echt niet aan zulke potjes.
eL_Jay schreef op maandag 06 mei 2013 @ 15:37:
[...]

Jawel hoor, veel geld in het spel steken waardoor je een crew met vier skills hebt*, non-stop premium ammo kan schieten, premium camo hebt en premium consumables gebruikt. (kan me nog herinneren dat de pro's vroeger met de vk36 konisch reden)
Wellicht telt zelfs de premium account xp-increase van 50% mee. Zo zie je maar dat ook jan modaal met een kleine investering tot die ongewone stervelingen kan behoren ;)
Elke vorm van bonus bovenop de basis exp van een potje telt niet mee in dat soort contests.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knowuse
Verwijderd schreef op maandag 06 mei 2013 @ 15:15:
[...]

Probeer anders een die nieuwe lage tier VK 20(nog iets) die zie je echt nooit. Hierdoor kan het zijn dat je meer kans hebt op zo'n bonus. :9
Het gaat per tier en de vk 20 valt in tier II-IV, hetzelfde als de T80. Ik was begonnen met die vk 20 en de rede dat je ze niet ziet is dat ze ruk zijn, te weinig armor om te brawlen en de gun is te onnauwkeurig om te snipen. Ik doe het wel heel goed in de T80, na zo'n 20 potjes nog steeds op 68% win rate. Het is alleen wachten op dat ene potje waar alles op z'n plaats valt.

Denkt dat iedereen die wat ervaring heeft kans maakt om bij de eerste 100 te zitten. Alhoewel er al bijna 10K T-80's rond rijden op de EU server.

Ik snap trouwens onderstaande niet helemaal, ze hebben het over 900 top spelers, terwijl ze volgens mij maar 300 prijs winnaars hebben (weer mis gelezen?):
It all starts with the release of the 8.5 today on Wednesday, April 24th and lasts until Friday, May 24th. That means you have an entire month to show us your best performance and claim your spot among the overall 900 best players to be driving the new machines on the EU servers!
Edit:
psychoclown schreef op maandag 06 mei 2013 @ 15:49:
[...]

Misschien maar eens beter mijn best doen op de Indien Panzer dan want deze contest heb ik gemist :)
Bijna de top gun erop en dan nog de engine.

[...]
Van die Indien Panther rijden er ook 10K rond en hij werkt nog niet voor mij. Ga hem wel verder spelen om de Leopard PT A te unlocken. Er rijden nu 700 Leopard PT A's rond op de EU server, dus meer kans op een beetje goud :)

[ Voor 17% gewijzigd door Knowuse op 06-05-2013 15:56 ]

Shuttle st20g5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
Knowuse schreef op maandag 06 mei 2013 @ 15:49:
[...]

Van die Indien Panther rijden er ook 10K rond en hij werkt nog niet voor mij. Ga hem wel verder spelen om de Leopard PT A te unlocken. Er rijden nu 700 Leopard PT A's rond op de EU server, dus meer kans op een beetje goud :)
De potjes waarin het team echt bagger speelt doe ik het goed en waar we winnen speel ik bagger. Schiet dus nog niet zo op :P

Mijn inzet voor de Razor's Edge staat in ieder geval wel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemean

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

psychoclown schreef op maandag 06 mei 2013 @ 16:02:
[...]
Mijn inzet voor de Razor's Edge staat in ieder geval wel :)
Was dat niet een contest voor alle tanks?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Size
psychoclown schreef op maandag 06 mei 2013 @ 16:02:
[...]
De potjes waarin het team echt bagger speelt doe ik het goed en waar we winnen speel ik bagger. Schiet dus nog niet zo op :P
Ah, een feest der herkenning :) Dat heb ik dus ook heel vaak en praktisch ook met al mijn tanks: potjes waarin je 2+k dmg doet verlies je omdat de rest van 't team nauwelijks wat uitvoert en potjes waar je niet of nauwelijks meedoet win je ineens glorieus.

Zou het een universele WoT-wet zijn? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• perpixel
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 10-10 17:46
MM Conspiracies coming up :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShockWave
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 05-10 13:55

ShockWave

Lost it somewhere

Topicstarter
I'm prepared for it..

Afbeeldingslocatie: http://scienceblogs.com/startswithabang/files/2009/04/tinfoil_hat_antenna.jpg

Star Citizen referralcode

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BramSd
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 06-10 22:02
2000k damage kan niet echt. Ik neem aan dat je 2k damage bedoelt...

Maar goed, een pot waar ik 2k damage doe is hooguit gemiddeld, niet bepaald extreem. Erger zijn die potjes waar je 6k damage doet en verliest. Eenmaal zelfs met 9700 damage verloren. Toen had ik ook nog eens 10700 potential damage gekregen voor ik het loodje legde (E-100).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
Nemean schreef op maandag 06 mei 2013 @ 16:07:
[...]

Was dat niet een contest voor alle tanks?
Ja klopt maar had ik mijn fijne score op de T-34-85 behaald ;)
Mr_Size schreef op maandag 06 mei 2013 @ 16:10:
[...]

Ah, een feest der herkenning :) Dat heb ik dus ook heel vaak en praktisch ook met al mijn tanks: potjes waarin je 2000+k dmg doet verlies je omdat de rest van 't team nauwelijks wat uitvoert en potjes waar je niet of nauwelijks meedoet win je ineens glorieus.

Zou het een universele WoT-wet zijn? :+
Maak daar maar >3000+ damage van, het eerste potje op de Indien Panzer was gelijk raak. Op Redshire een aantal twee- of drietal kills gemaakt >3600 damage en verliezen omdat ik als enige tegenover 9 stond 8)7
BramSd schreef op maandag 06 mei 2013 @ 16:18:
Maar goed, een pot waar ik 2k damage doe is hooguit gemiddeld, niet bepaald extreem. Erger zijn die potjes waar je 6k damage doet en verliest. Eenmaal zelfs met 9700 damage verloren. Toen had ik ook nog eens 10700 potential damage gekregen voor ik het loodje legde (E-100).
Ligt natuurlijk maar net aan welke tier je bekijkt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dynosu

dynosu

Orly ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemean

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

psychoclown schreef op maandag 06 mei 2013 @ 16:23:
[...]

Ja klopt maar had ik mijn fijne score op de T-34-85 behaald ;)
Ik een goeie in mijn Hetzer en E-100.. dus wie weet :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Size
Ja ik bedoelde natuurlijk 2k ;) En ik speel met name T6/T7 potjes en in die potjes is >2k dmg echt wel veel hoor. Ik zie vaak zat dat ik 2500 dmg doe en dat dan de nr.2 uit mijn team 700 dmg heeft gedaan :')

Oh en alu-hoedjes, daar ben ik niet zo van :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShockWave

ShockWave

Lost it somewhere

Topicstarter
Heb ze ook wel die potjes dat je onwijs veel damage doet en dat zijn idd vaak de potjes die je verliest.
Je team doet vrij weinig dus des te meer damageoutput voor jou.
6k met arty, 4k+ met mijn T28 Proto....vooral met de proto altijd dat geluk dat ik op de 1 of andere manier altijd op de flank met de meeste tanks uitkom.

nog ff een trolletje.. })
Afbeeldingslocatie: http://i47.tinypic.com/k7x9v.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemean

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

Mij werd verteld door een speler dat het aantal battles aan toont hoe goed je bent.. hij had er 30k en was daardoor beter dan mij. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fest
  • Niet online
Nemean schreef op maandag 06 mei 2013 @ 16:34:
[...]

Mij werd verteld door een speler dat het aantal battles aan toont hoe goed je bent.. hij had er 30k en was daardoor beter dan mij. :D
Fuck, dan is hij ook beter dan mij :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Size
lol@ pic :+

WR is maar voor 10% skill imho, rest is pure lotto: zit je wel of niet in het n00b team..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fest
  • Niet online
Mr_Size schreef op maandag 06 mei 2013 @ 16:35:
lol@ pic :+

WR is maar voor 10% skill imho, rest is pure lotto: zit je wel of niet in het n00b team..
Uhm, prepare for the storm!

Gelukkig zeg je imho :P

Update: imho is winrate 50% afhankelijk van skills en 50% van platoon/tc/clanwars.

[ Voor 13% gewijzigd door Fest op 06-05-2013 16:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShockWave

ShockWave

Lost it somewhere

Topicstarter
NVM link werkt niet...grrrr :(

[ Voor 90% gewijzigd door ShockWave op 06-05-2013 16:43 ]