Ach ja, het is hoe ik het tot nu toe ervaar. Het ene potje gaat het supergoed, en lijkt er zelfs een soort natuurlijke samenwerking te ontstaan waardoor het andere team wordt opgerold. Het potje erna kom je doodleuk tussen allerlei campers of weet ik wat terecht en verlies je met 15-2.. Zal wel aan 't woord 'randoms' liggen
Maar ja, ik speel dan ook nog niet zo lang en heb bijv. nog geen tier 8 tanks of hoger. Wellicht dat het in de hogere tiers anders is, maar afgaande op de berichten hier van de mensen die wel de hogere tiers regelmatig spelen kom je daar ook zat mensen tegen die echt geen idee hebben wat ze aan moeten met hun tank.
Overigens heb ik dat zelf natuurlijk ook wel eens, op sommige maps/spelmodi kan ik met sommige tanks niet echt uit te voeten. Zo vind ik defenden op Karelië echt lastig, weet nooit goed waar ik het beste kan gaan staan. Highway, ook zo'n grafmap. Of ik nou noord of zuid spawn, ik heb er nog niet echt veel goede potjes op gespeeld.
Nee geef mij maar, Murovanka (!), Lakeville, Mines, Prokhorovka, Siegfried Line en Ruinberg
[ Voor 9% gewijzigd door Mr_Size op 06-05-2013 16:57 ]