[MMO] Het grote World of Tanks topic - Deel 35 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 13 ... 45 Laatste
Acties:
  • 93.031 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die Cruiser MK.IV / Convenanter Etcetera.

Zijn wel gaafe tankjes zo te zien, maar die Pom-Pom guns....... vind ik DRAMATISCH :P of is dat mijn verkeerde beeld hahaha ?

ik heb die Cruiser MK IV , en die pompom gun vind ik persoonlijk ZOO bagger :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 16:19
Issie elite?

Afaik zit op die tanks ook nog een autocannon die niet de naam Pom Pom heeft.
De QF 40 mm Mk. VI dus.

[ Voor 91% gewijzigd door User op 07-05-2013 11:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BTU_Natas
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 10-10 11:12

BTU_Natas

Superior dutchie

Jandefrieseman,

Zin om vanavond te gaan tanken? Ons platoon kan wel een extra Fries gebruiken. Wat is je wot naam? Dm maar als je wilt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobinHood
  • Registratie: Augustus 2011
  • Niet online

RobinHood

Touch grass? Ben geen tuinman!

je moet ermee leren spelen, dus niet pompom pompom schieten, maar, pompom..........wachten, opnieuw richten, pompom, zo doe je lekker veel schade.

De Bofors is wel beter.

People as things, that’s where it starts.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr34m3dd
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 08-10 14:16
Cromwell is idd een leuke tank. Reload tijd van 3.2 seconden met een wooping 140damage en een goede penetratie. Lekker wendbaar en je pakt letterlijk elke tank 1op tier 6.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BTU- NAtas jaaa stuur me maar een berichtje ;) ben niet echt op vaste tijdstippen online ;)

maar standaard savonds na het eten ongveer hahah :P

stuur je me naam wel ff :)

tis niet en probleem dat ik lagere tier heb ? :P

oh ja ik ros die pompom leeg alsof het op me PZ 1 C zit hahaha :P ff opnieuw teste dan XD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• solique
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 28-09 01:39

solique

Fire is all I need

Vanavond weer verder met money grinden en money grinden.
Daarnaast wat potjes derpen in mijn alecto, wat een lol om soms tanks te oneshotten die dat totaal niet verwachten.

WoT - Steam - Last.fm - PSN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe werkt dat trouwens BT Natas ?? (of anderen) een Platoon ??

ga je dan gewoon een soort pre-made game in ofzo ?? waarin die jou en iemand koppelt en in een random game gooit of ??

Ik zit trouwens wel in een clan van maatje van me, is dta een probleem voor platoons ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knowuse
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 09-10 14:06
VasZaitsev schreef op dinsdag 07 mei 2013 @ 11:29:
En het pad naar de Cromie is ook humor, de Cove en de Crusa hebben allebei een vast plaatsje, spelen heerlijk. Cove met Bofors en de Crusader met de toptier gun, elke 2 sec een shell uittuffen is humor.
Smaken verschillen, ik hate echt elke tank voor de Cromwell. Ik ben dan ook geen light tank speler, alleen de t-50 en vooral de T71 vond ik leuk.

De T-50-2 vond ik te lastig, het lijkt wel of je op ijs rijdt. Hou er trouwens wel rekening mee dat tanks als de T-50-2 en de Chaffee, weinig wist maken en veel xp kosten om te unlocken.

Shuttle st20g5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• solique

solique

Fire is all I need

Verwijderd schreef op dinsdag 07 mei 2013 @ 12:17:
Hoe werkt dat trouwens BT Natas ?? (of anderen) een Platoon ??

ga je dan gewoon een soort pre-made game in ofzo ?? waarin die jou en iemand koppelt en in een random game gooit of ??

Ik zit trouwens wel in een clan van maatje van me, is dta een probleem voor platoons ?
Platoon is met max 3 spelers als groep een game joinen.
Je komt gewoon in een random game net zoals je alleen zou joinen.
Clantags maken niets uit zolang je iemand zijn nickname weet kan je iemand uitnodigen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ok lache :) kwa tier dan ?? als hij tier 4-5-6 heft

en ik tier 3 ?? kom je dn wel in zelfde game of kan dat niet ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobinHood
  • Niet online

RobinHood

bij platoon wordt gekeken naar de tank met de hoogste battletiers.

Dus stel iemand met een tier 6 heavy en jij in een tier 3 light zitten in een platoon, dan kom jij tier 6-7-8 tanks tegen. Ik denk dat je dan wel begrijpt dat jij nutteloos bent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jip99
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 07-03 09:48
VasZaitsev schreef op dinsdag 07 mei 2013 @ 12:21:
bij platoon wordt gekeken naar de tank met de hoogste battletiers.

Dus stel iemand met een tier 6 heavy en jij in een tier 3 light zitten in een platoon, dan kom jij tier 6-7-8 tanks tegen. Ik denk dat je dan wel begrijpt dat jij nutteloos bent.
dat is zo vervelend he als een platoon niet snapt dat de hoogste tank telt.. zit je in een tier 8 potje zie je onderaan 2 tier 3 tankjes met 1 tier 6 ofzo.. dan heb je al bijna verloren want dan mis je gewoon al 2 tanks..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobinHood
  • Niet online

RobinHood

wordt ook vaak expres gedaan, er zit een balance in, dus, er worden 2 lagere tanks voor de vijand erin gesleept, of minder heavies.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BTU_Natas
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 10-10 11:12

BTU_Natas

Superior dutchie

Heren,

Na 9k battles, kan ik je verzekeren dat ik weet hoe ik een platoon moet aanmaken, en wat de gevolgen zijn van zo'n platoon.

Wij hebben vanaf t4 tanks t/m t10

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobinHood
  • Niet online

RobinHood

ik legde het Jan gewoon eventjes uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja alles duidelijk nu :) hahaha thanks ;)

maar Natas kijk vanaaf maar ff wat je met me wil :P ik ben er wel denk ik haha :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seraphin
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 00:22

Seraphin

Meep?

1 tier verschil in je platoon hoeft idd niet heel vervelend te zijn; wordt enigszins gebalanced bij de tegenpartij en met de juiste tank / speelwijze kun je nog steeds nuttig zijn.

Wat ik écht niet snap zijn die mensen die een T8 (of hoger) platoonen met een T1. Wat ik begrijp doen ze dat om XP te boosten, maar waarom zou je? (een T1 één potje goed spelen en je bent al elite, en voor de absolute hoeveelheid xp kun je denk ik beter gewoon in je normale tanks grinden).

Oftewel; je doet het om te trollen. Jeuh. :/

Take life with a grain of salt. . . . add a slice of lime and a shot of tequila.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
Naah, die krijgen van mij geregeld een schot. Jij mij trollen, ik jou trollen. Ga maar lekker een potje wachten tot je mattie klaar is met spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 00:09

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Seraphin schreef op dinsdag 07 mei 2013 @ 12:47:
1 tier verschil in je platoon hoeft idd niet heel vervelend te zijn; wordt enigszins gebalanced bij de tegenpartij en met de juiste tank / speelwijze kun je nog steeds nuttig zijn.
Hangt helemaal af van de lower tier tank. Sommige zijn beesten op eigen tier, maar daarboven doen ze weinig (meestal door te weinig penetration), denk aan een M4 ofzo. Dat schiet niet op. Omgekeerd heb je low-tier tanks die prima bijdrage kunnen leveren op hogere tier (de Cromwell werd hierboven al genoemd als mooi voorbeeld).

Let sowieso op dat je battle tier vergelijkt en niet algemene tier. Vooral scouts/lights hebben nogal eens hogere battle tiers. Een A-20 en KV-1 platoon kan zomaar dankzij de A-20 tussen de t8 tanks komen... (gisteravond nog gebeurd, vriend van me in de KV-1 was toen even minder blij met mijn A-20).
Wat ik écht niet snap zijn die mensen die een T8 (of hoger) platoonen met een T1. Wat ik begrijp doen ze dat om XP te boosten, maar waarom zou je? (een T1 één potje goed spelen en je bent al elite, en voor de absolute hoeveelheid xp kun je denk ik beter gewoon in je normale tanks grinden).

Oftewel; je doet het om te trollen. Jeuh. :/
XP boosten gaat het niet eens om, het gaat erom dat er niet op tier gebalanceerd wordt bij een platoon maar wel met de hele game. Als je dus een t1 hebt aan een kant zal die kant ook relatief zwaardere tanks hebben om dat te compenseren. Het idee is dus dat je dan bij wijze van 4 BatChats hebt tegenover 3 BatChats en een Lorraine bij de tegenpartij. Als je dat krijgt heb je geluk, want een BatChat is veel meer waard dan een Lorraine. Omgekeerd kun je ipv een IS-8 een IS-3 krijgen, dat maakt veel minder uit.

Ik doe er iig niet aan mee, gewoon op tier spelen. Wat ook kan is trouwens een minder ervaren speler meenenmen om te laten zien hoe 'de grote jongens' het doen. Dat heb ik wel eens gedaan, m'n dochter in haar t4 meegenomen in mijn t8 battle. Was men minder blij mee, toch uiteindelijk potje gewonnen, al lag dat niet aan haar contributie (of te mijne trouwens :X )

Oslik blyat! Oslik!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Uit recente topics op het WOT-forum heb ik begrepen dat er juist NIET gebalanced wordt met zulke platoons. Vandaar ook de vele irritaties over dit soort troll-platoons.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eL_Jay
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 14-02-2023
User schreef op dinsdag 07 mei 2013 @ 12:48:
Naah, die krijgen van mij geregeld een schot. Jij mij trollen, ik jou trollen. Ga maar lekker een potje wachten tot je mattie klaar is met spelen.
-O- Dit is o.a. wat er mis is met wot. (neem tenminste aan dat je hiermee verwijst naar de low-tier platoons)
Mensen die minder kennis hebben dan jij of die minder profi spelen dan jij ga je maar teamkillen?
Jammer dat je dat doet onder de GoT-vlag en dat betekend dus feitelijk dat er geen een Nederlandse clan is waarvan de leden zich weten te gedragen

[ Voor 9% gewijzigd door eL_Jay op 07-05-2013 12:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

eL_Jay schreef op dinsdag 07 mei 2013 @ 12:57:
[...]

-O- Dit is o.a. wat er mis is met wot. (neem tenminste aan dat je hiermee verwijst naar de low-tier platoons)
Mensen die minder kennis hebben dan jij of die minder profi spelen dan jij ga je maar teamkillen?
Jammer dat je dat doet onder de GoT-vlag.
Precies wat ik dacht, als er dan een lage tier tank die redelijk useless is meerijdt gebruik hem dan als kanonnenvoer ofzo (Niet voor je eigen kanon!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
[...]

Jammer dat je dat doet onder de GoT-vlag.
Als iemand in een tier 8 potje zit met een tier 1, en 5k battles achter de rug...

Ja inderdaad, dat zijn echt nieuwe spelers.

Ga eens even ergens anders de moraalridder uithangen. :w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dion_b

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

[...]

-O- Dit is o.a. wat er mis is met wot alle MMOGs
Overal waar mensen anoniem de 'held' kunnen uithangen en hun medespelers niet de ogen hoeven kijken krijg je dit soort gedrag.

het is geen WoT-specifiek probleem, ik heb het zelfs bij Ticket to Ride online meegemaakt 8)7

Jammer dat mensen het voor anderen willen verpesten, maar verder gewoon zo min mogelijk aandacht aan besteden IMHO.

Oslik blyat! Oslik!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dynosu
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 26-03-2024

dynosu

Orly ?

[...]

Jammer dat je dat doet onder de GoT-vlag en dat betekend dus feitelijk dat er geen een Nederlandse clan is waarvan de leden zich weten te gedragen
Dus het feit dat anderen het potje verpesten door een tank mee te nemen die NIETS kan doen, dat boeit jou niet? Das normaal?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChojinZ
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 08-10 13:15
User schreef op dinsdag 07 mei 2013 @ 13:00:
[...]
Als iemand in een tier 8 potje zit met een tier 1, en 5k battles achter de rug...

Ja inderdaad, dat zijn echt nieuwe spelers.

Ga eens even ergens anders de moraalridder uithangen. :w
Lol, maar dat zei je niet....

En waarom ben je meteen een moraalridder als je dat "not done" vind? Beetje rare gedachte gang...
dynosu schreef op dinsdag 07 mei 2013 @ 13:17:
[...]

Dus het feit dat anderen het potje verpesten door een tank mee te nemen die NIETS kan doen, dat boeit jou niet? Das normaal?
Als dat onbewust wordt gedaan door een speler die net komt kijken? nee, boeit me totaal niet.

Tijdens mijn allereerste platoon was ik ook tier 2 onder de tier 6 tanks. De gasten waar ik mee speelde hadden ook nog nooit geplatoont dus we wisten niet hoe de balance werkte.

En daarnaast: wat schiet je er mee op om iemand dood te knallen? volgens mij bereik je daar niets mee. troll is gonna troll....

[ Voor 42% gewijzigd door ChojinZ op 07-05-2013 13:20 ]

Roland SP404 sampler te koop: https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2089640

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Size
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 06-08 19:20
Tja, 't is allebei niet netjes. T1 meenemen in T8 platoon slaat natuurlijk als een tang op een varken. Ik maak het ook wel eens mee, maar om nou te zeggen dat het die matches echt beïnvloed heeft, neuh.

Daarom vind ik teamkillen, hoe raar/vervelend/idioot je medespeler ook is, wel nog een haartje erger. Daarmee beïnvloedt je de match namelijk meer, want daardoor gaan andere mensen uit jouw team weer minder goed spelen of jou terug proberen te teamkillen. Komt je winkans niet echt ten goede zeg maar :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChojinZ
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 08-10 13:15
Mr_Size schreef op dinsdag 07 mei 2013 @ 13:21:
Tja, 't is allebei niet netjes. T1 meenemen in T8 platoon slaat natuurlijk als een tang op een varken. Ik maak het ook wel eens mee, maar om nou te zeggen dat het die matches echt beïnvloed heeft, neuh.

Daarom vind ik teamkillen, hoe raar/vervelend/idioot je medespeler ook is, wel nog een haartje erger. Daarmee beïnvloedt je de match namelijk meer, want daardoor gaan andere mensen uit jouw team weer minder goed spelen of jou terug proberen te teamkillen. Komt je winkans niet echt ten goede zeg maar :)
helemaal mee eens!

Roland SP404 sampler te koop: https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2089640

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoop dat er dit weekend consumables in de verkoop gaan, ben dankzij m'n nieuwe light tanks veel medkits kwijtgeraakt en dat -3000 credits op het eind van een match zien vind ik toch nooit leuk om te zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dion_b

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Mr_Size schreef op dinsdag 07 mei 2013 @ 13:21:

Idd.

Live and let live:
- als iemand iets nuttigs doet, bij aansluiten en/of veer in reet steken.
- als iemand iets doms doet, in sop gaar laten koken, maar zelf niet verlagen tot zijn niveau of erger.

Oslik blyat! Oslik!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 07 mei 2013 @ 11:25:
Jaa die friese vriend wil wel een Scout :P lekker snel rond crossen, roamen en spotten en iemand gespot houden enzo :D

maar ik bedoel schade in de zin van ''de schade van scouts'' ligt vrij hoog voor die tank :P

ik bedoel dat ik met mijn PZ 1 c , 2 magazijnen moet leeg ploffen op een Arty soms omdat ik behoorlijk aan het scheuren ben :P

als ik zo die dmg eens bereken kun je met deze tank dat welleens in 2 gerichte schoten doen !!!
Smaken verschillen, maar ik ben toch wel benieuwd waarom je de Luchs niet fijn vond. Had je hem wel volledig ge-upgrade? Stock is de Luchs dramatisch namelijk. En maakte je wel gebruik van de 3cm M.K. 103 autoloader gun?

De redenen waarom ik dit vraag zijn als volgt. Ten eerste ligt de speelstijl van de Luchs ligt dichtbij de speelstijl van een T-50, waaraan je nu wilt beginnen. Beide tanks zijn enorm wendbaar en hebben dezelfde topsnelheid, en zijn dus uiterst geschikt als actieve scout (of "rondcrossen", zoals jij het noemt :P). Oké, de T-50 is nog iets wendbaarder en heeft een betere acceleratie, maar persoonlijk vond ik dat de Luchs een speler goed voorbereid op hoe een T-50 gespeeld kan worden.

Daarnaast zeg je dat je het zo leuk vond om met een magazijn arty of andere tanks neer te schieten. Dat is nou precies wat de Luchs ook kan, en de T-50 niet. De Luchs heeft een magazijn dat ong. 300 dmg doet per keer, dus je kunt alle arty die je tegenkomt in één clip neermaaien. Ook vond ik het erg leuk om achter een grote tank te gaan staan (Tier VII of VIII heavy) en een clip in hun achterste te unloaden. Je krijgt er een hoop XP voor als je dat lukt :*)

Tenslotte heeft de Luchs betere matchmaking dan de T-50. De T-50 komt in Tier V-IX battles, voor de Luchs is dit Tier IV-VIII. Mijn ervaring is dat in 2/3 van de gevallen je in Tier IV of V komt in de Luchs, en dan kun je serieuze schade aanrichten.

Nou, sorry voor de grote lading tekst :P Begrijp me niet verkeerd trouwens, dit is niet bedoeld als anti-reclame voor de T-50. De T-50 is een erg leuke tank. Het enige wat ik probeer duidelijk te maken is dat ik me afvraag of je er veel plezier in zult beleven als je de Luchs niets vond. Maar goed, je kunt het altijd proberen natuurlijk :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• defiler1974
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 27-09 16:48
dion_b schreef op dinsdag 07 mei 2013 @ 13:44:
[...]

Idd.

Live and let live:
- als iemand iets nuttigs doet, bij aansluiten en/of veer in reet steken.
- als iemand iets doms doet, in sop gaar laten koken, maar zelf niet verlagen tot zijn niveau of erger.
Je kan er ook wat grappigs mee doen, gewoon je tank erachter parkeren en die T1 als minischild gebruiken en zo het slagveld oprijden.

Edit: dik kans dat je hem natuurlijk kapot rijd, maar dan kan je verder met zijn wrak

[ Voor 8% gewijzigd door defiler1974 op 07-05-2013 14:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 2crashandburn
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 07-09 14:39
defiler1974 schreef op dinsdag 07 mei 2013 @ 14:09:
[...]

Je kan er ook wat grappigs mee doen, gewoon je tank erachter parkeren en die T1 als minischild gebruiken en zo het slagveld oprijden.
Dat zal ik juist NIET doen! Dat valt onder pushing out an ally en als je daar voor gereport word heb je een 3 dagen ban aan je broek itt teamkillen waar ze bijna niets mee doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• defiler1974
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 27-09 16:48
2crashandburn schreef op dinsdag 07 mei 2013 @ 14:11:
[...]

Dat zal ik juist NIET doen! Dat valt onder pushing out an ally en als je daar voor gereport word heb je een 3 dagen ban aan je broek itt teamkillen waar ze bijna niets mee doen.
Dat weet ik nog zo niet, je kan ontkennen dat je wist dat er nog wat aan je tracks bleef kleven. T1 zijn ook zo klein, alsof je een konijntje platrijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De luchs had ik niet volledig uitgebreid @ ILK92

maar ik merk gewoon dat op een of andere manier die duitse lights het niet voor me doen !

misschien simpel weg een voorkeur van uitstraling of dergelijke :P

+ dat ik zelf op dat moment meer genoot van mijn Marder II (die nu hetzer is)

Dus misschien dat dat het is, + dat ik het idee had dat de manouvrability een beetje minder was.
Met de russische tanks en ook amerikaanse had ik meer het idee dat ik sommige bochten beter haalde
;)

Het kan aan mij gelegen hebben maar kreeg die indruk !! :)

Daarnaast intresseer ik mij wel in de vanochtend besproken serie van de engelse tanks en russische en wil mezelf daar wat bekender in maken !! ook mede om het feit dat mocht ik me daar niet aan vast houden en toch overgaan op anderen. dat ik in ieder geval bekend ben met wat de tank kan ;) mocht ik hem tegen mij krijgen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jip99
Soms merk je echt dat tanks een "tussen tank" is.. en dat WG dat ook bedoeld heeft.. ben nu bij de m7 medium beland richting de T71 (ik heb zin in een fun troll tankje)

maar man die M7 is saai.. een beetje een tank zonder echt ergens goed in te zijn.. gelukig is de grind naar de T21 niet zo lang.. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lol ik kom erachter dat ik in me garage nog een D2 tank heb :)

Is het trouwens (om naar heavy tanks te gaan) handig om die te uppen ? of komt daar niet echt iets briljants uit voort.. Gekke vind ik namelijk dat ik recentelijk gelezen heb dat Franse tanks voornamelijk wat flinterdunne armor hebben.

Maar die D2 zich meestal wel goed weert :) + dat die hogere tiers daarvan er wel aardig gelikt uitzien :P
Alleen die top speed :( :( :( haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 07 mei 2013 @ 14:40:

Is het trouwens (om naar heavy tanks te gaan) handig om die te uppen ? of komt daar niet echt iets briljants uit voort.. Gekke vind ik namelijk dat ik recentelijk gelezen heb dat Franse tanks voornamelijk wat flinterdunne armor hebben.

Maar die D2 zich meestal wel goed weert :) + dat die hogere tiers daarvan er wel aardig gelikt uitzien :P
Franse heavies zijn erg leuk, zelf ben ik nu bij de ARL 44 tier 6. de B1 is echt verschrikkelijk, en daar zul je niet blij mee zijn, maar als je de laatste gun van de BDR G1B hebt kan je vrijwel alle enemies flink damagen.

Als je dan bij de ARL komt en je krijgt de 90mm met 212 mm penetration doe je altijd wel damage.

De AMX M4 is vrijwel hetzelfde als de ARL, maar beter.

Vanaf de 50 100 hebben ze autoloaders, waar ik nog geen goed idee van heb. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jip99

franse heavy tanks zijn tot tier 5/6 sloom en zwaar bepantserd.. en daarna worden ze allemaal wel licht bepantserd.. en snel voor heavy's

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Size
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 06-08 19:20

Tja, de D2 leidt tot de Franse Heavy Lijn. Moet je wel liggen. Zelf vind ik de B1 (t4) en de BDR G1B (t5) tanks vrij treurig. Heb ze zelf niet gespeeld, maar ben er ook nog bijna nooit door gekilled. Ik kill ze met elke tank eigenlijk altijd vrij eenvoudig. Zoals hierboven staat is de ARL 44 wel een stuk beter, die staat beter z'n mannetje. De tanks die hierna komen heb ik weinig ervaring mee, nog niet zo vaak tegen gekomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maar om die ARL 44 te krijgen moet je toch eerst even door de zure appel bijten zeg maar ;)

dusja :) ik vind persoonlijk het soms wel grappig met die D2 ...

ik voel me altijd zown dikke gepantserde bak die zo lekker sloom (met jaws deuntje) aan komt rijden !! haha

De armor van die krengen is wel lache :) alleen om base te cappen ......... zucht
in de tijd dat je bij hun base bent is die al leeg en staat je basis verloren al op 100 ^^

Maar ik vond het wel leukdat ik die nog had :P schuif niet zo vaak met me balkje dusja :)

als ik de omschrijvingen zo lees, zijn franse tanks eigenlijk

Tot tier 6 langzaam.
Na tier 5 Veel Dmg
na tier 6 Weinig Armor

dat is wat ik eruit opmaak :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 07 mei 2013 @ 14:52:
Tot tier 6 langzaam.
Na tier 5 Veel Dmg
na tier 6 Weinig Armor

dat is wat ik eruit opmaak :P
Klopt precies, al moet je wel opletten dat de B1 op T4 wel veel armor heeft maar eigenlijk best nutteloos is. Het grappigste wat je kan zien is een B1 battle (B1 1v1). Moet je tegen iets als een Matilda kom je er never nooit door en hij damaged je met elk schot.
De BDR op T5 krijgt veel negatieve aandacht en het klopt ook gedeeltelijk. De eerste wapens zijn ook erg slecht, dan krijg je de 90mm en daar kan je wel mee vooruit tot aan de ARL 44.
Een kleine note: De BDR is als het goed is de beste non premium moneymaker van het spel. Die tank is dus wel handig voor je credits ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobinHood
  • Niet online

RobinHood

De AMX M4 wordt vergeleken met een Tiger van papier in plaats van karton. Ik zie franse heavies sowieso niet heel veel, de ARL44 nog wel het meest, maar zo heel eng is die nou ook weer niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou voornamelijk omdat je de franse tanks niet zoveel ziet trekt het me ook wel beetje aan eerlijk gezegd.

Die D2 wordt in mijn visie wel wat onderschat op lagere tier battles, als ik tegen een IV of V moet ben ik de sjaak met hoofdletter S. maarja.

Voor stadsgevechten tegen low tier is die echtb riljant :) kom je slow het hoekje om, zet hem in een goeie angle vs je tegenstander. en hij schiet maar raak ! komt er toch niet door :P

Maar ik denk dat ik als ik effe nix te doen heb die D2 tussendoor eens oppak ;) misschien krijg ik spijt maarja :) ik ben toch snel als ik de pijp uit ben van back to garage en opnieuw gaan :P dus de tijden dat ik niets anders heb .. .. zal ik die D2 is door iemand ze strot drukke :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• belgian1
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 02-09 13:35
De AMX38 light tank vond ik zo verdomd traag, maar de gun en de armor maakt veel goed.

Van de AMX40 weet ik nog niet wat ik er moet vinden.
Ik denk dat vanaf tier V die tree wel leuker word dus toch maar eventjes verder mee doen.

Mijn huidig probleem is dat ik teveel te gelijk uitprobeer en dus een beetje over volle garage heb.
Gisteren de StugIII weg gedaan en de volgende tier TD in de plaats gezet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jantje 2
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 11-10 13:03
De franse heavy lijn is opzich wel aardig. die BDR heeft een een fijne gun selection en met zijn 240 schade een aardig gevaarlijke tier 5 heavy. Zelfde voor de ARL, kan aardig wat bouncen en kan goed zijn mannetje staan. Aimtime is alleen dramatisch van de top gun.

De amx m4 45 is eigenlijk zwaar onderschat. Die tank die heeft een zeer goede DPM en qua armor is het helemaal niet vekeerd, zeker de turret, gun mantlet is erg bouncy. Tevens is die nog aardig rap en heeft hij voor een franse tank een zeer goede gun depp.

Maar vanaf tier 8 wordt het pas interresant. de 50 100. Een autoloader met 6 shells a 232 pen en 300 schade. Geen tier 8 is eigenlijk veilig als je een volle clip kan unloaden. Daarna wordt het wel even 50 sec reloaden maar dan kan je weer aan de slag. Echter moet hierbij gezegd worden dat je er voorzichtig te werk moet gaan wegens het hebben van geen armor. Dit betekent vaak dat je niet al ej shells in 1x kan poeieren of een hit moet incasseren. Tevens ben je arty target numbero uno. Maar als je dan een beetje geofend bent in dat ding kan je er erg veel lol aan beleven.

Vanaf tier 9 krijg je dan een autoloader met 4 shells echter reload je wel bijna 2x zo snel. En de damage output gaat al naar 400. Dus sneller kan je schade schieten al wordt one shotten moeilijk op full hp targets. zeker tier 9+

[ Voor 9% gewijzigd door jantje 2 op 07-05-2013 15:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rimpeldinky
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 19:07

rimpeldinky

nani?

jantje 2 schreef op dinsdag 07 mei 2013 @ 15:19:
De franse heavy lijn is opzich wel aardig. die BDR heeft een een fijne gun selection en met zijn 240 schade een aardig gevaarlijke tier 5 heavy. Zelfde voor de ARL, kan aardig wat bouncen en kan goed zijn mannetje staan. Aimtime is alleen dramatisch van de top gun.

De amx m4 45 is eigenlijk zwaar onderschat. Die tank die heeft een zeer goede DPM en qua armor is het helemaal niet vekeerd, zeker de turret, gun mantlet is erg bouncy. Tevens is die nog aardig rap en heeft hij voor een franse tank een zeer goede gun depp.

Maar vanaf tier 8 wordt het pas interresant. de 50 100. Een autoloader met 6 shells a 232 pen en 300 schade. Geen tier 8 is eigenlijk veilig als je een volle clip kan unloaden. Daarna wordt het wel even 50 sec reloaden maar dan kan je weer aan de slag. Echter moet hierbij gezegd worden dat je er voorzichtig te werk moet gaan wegens het hebben van geen armor. Dit betekent vaak dat je niet al ej shells in 1x kan poeieren of een hit moet incasseren. Tevens ben je arty target numbero uno. Maar als je dan een beetje geofend bent in dat ding kan je er erg veel lol aan beleven.
vanaf tier 8 met de autoloaders is eigenlijk iedereen bang voor je, en terrecht. als jij weet wat je doet met zo'n machine zaai je dood en verderf zonder ook maar een hit te pakken :9~

*burp*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jantje 2
Ik kan maar zelden een keer bedenken dat ik echt gepakt wordt door een autoloader met een volle clip. Heb het 1x in mijn m103 meegemaakt dat hij achter een huisje stond op ong 60M+ en ik hem pas spotten toen ik het huisje voorbij reed en de andere kant op keek. Gelijk 1ste shell detrack krijg, instant track fix en weer detrack. Toen was het gedaan met zijn perma track hits;)

Verder is het inderdaad wel belangrijk om in de gaten te hebben waar hun autoloaders zich bevinden en hoe je deze het beste kan counteren. Moet zeggen dat ik eigenlijk alleen echt moeite heb met de T57 heavy, zwaar OP ding lol. Aimtime en reload between shots is zo bizar kort dat er niets tegen bestand is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fest
  • Niet online
rimpeldinky schreef op dinsdag 07 mei 2013 @ 15:21:
[...]

vanaf tier 8 met de autoloaders is eigenlijk iedereen bang voor je, en terrecht. als jij weet wat je doet met zo'n machine zaai je dood en verderf zonder ook maar een hit te pakken :9~
Mijn ervaring is anders. Iedereen richt als eerste zijn gun op jou en arty houdt van je. In de eerste fase van de pot moet je behoudend spelen en support geven. Pas als het veld is uitgedund en de meeste tanks op 50% HP zitten, kun je agressief spelen en met je volle clip de tanks afmaken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seraphin
  • Laatst online: 00:22

Seraphin

Meep?

belgian1 schreef op dinsdag 07 mei 2013 @ 15:16:
De AMX38 light tank vond ik zo verdomd traag, maar de gun en de armor maakt veel goed.

Van de AMX40 weet ik nog niet wat ik er moet vinden.
Ik denk dat vanaf tier V die tree wel leuker word dus toch maar eventjes verder mee doen.

Mijn huidig probleem is dat ik teveel te gelijk uitprobeer en dus een beetje over volle garage heb.
Gisteren de StugIII weg gedaan en de volgende tier TD in de plaats gezet.
AMX40 staat in mijn geheugen gegrift als de meest irritante tank die ik ooit heb gespeeld. Wat HAAT ik dat ding. Mind you; zelfs ik heb er nog wel eens lol mee gehad (schoten van KV-1 top gun bouncen = lol). Maar O-M-G wat is dat ding traag met een nutteloze proppenschieter.

Daarna wordt de lijn wel weer leuk: ELC AMX is een van mijn favoriete tankjes. AMX12t heb ik niet meer gespeeld sinds hij een tier omhoog is gegaan, maar ik kan me voorstellen dat die nu prima speelt. De 12 75 en 13 90 vind ik zo'n beetje de perfecte active scouts: klein, snel, en voldoende punch om vijandelijke arty een nare dag te bezorgen als je door de linies weet te glippen.

Take life with a grain of salt. . . . add a slice of lime and a shot of tequila.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De AMX 40 was dat nu da badkuip of het eendje? >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thijsco19
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 21:15

thijsco19

KTM 990 SMT

defiler1974 schreef op dinsdag 07 mei 2013 @ 14:29:
[...]

Dat weet ik nog zo niet, je kan ontkennen dat je wist dat er nog wat aan je tracks bleef kleven. T1 zijn ook zo klein, alsof je een konijntje platrijd.
Denk als je met dat verhaal naar WG gaat ze jouw keihard uitlachten. ;)

The only thing you need; a jar of "Elbow Grease" (TM) ! Apply it liberally and it will make any job a breeze.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jantje 2
Dat is het eendje ;)

de badkuip a.k.a. de SC35 A daarentegen was een dijk van een apparaat. In eerste instantie viel die lichtelijk tegen maar eenmaal elite en lichtelijk second line sniper support werkte dat ding met zijn hoge alpha en grote viewrange als een beest

De stofzuiger a.k.a. de ARL V39 was dan ook een lichte teleurstelling. Tank is opzich best goed zeker met de gun van de SC35 A maar hij bounced gewoon nul en door te weinig camo, gun dep/arc voelt hij lichtelijk gehandicapt aan. Opzich nog wel plezier mee beleeft al was de SC35 A veel beter.

[ Voor 35% gewijzigd door jantje 2 op 07-05-2013 15:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vond die T2 russische arty altijd op een eend lijken, de SU-18 als ik me niet vergis. Maarja de AMX 40 is echt overduidelijk een combinatie van een badkuip en een eend. Als de SU-18 nu eens de eend wordt, de SC35 de badkuip en de AMX40 de badeend. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 2crashandburn
Verwijderd schreef op dinsdag 07 mei 2013 @ 15:39:
De AMX 40 was dat nu da badkuip of het eendje? >:)
Het badeendje. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lol 2crashandburn :) Die skin is wel uber hahahah

Wat ik wel gaar vind trouwens :P die D2 & B1 tanks zien eruit als of het kasten van dingen zijn die je van je ammenooitniet omver krijgt :P

Zo groot en log, je vergelijkt ze bijna met een neushoorn ofzo :P

maar eigenlijk stelle ze niet zoveel voor :P whahaha
beetje gezichtsbedrog

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eL_Jay
jantje 2 schreef op dinsdag 07 mei 2013 @ 15:23:
Ik kan maar zelden een keer bedenken dat ik echt gepakt wordt door een autoloader met een volle clip. Heb het 1x in mijn m103 meegemaakt dat hij achter een huisje stond op ong 60M+ en ik hem pas spotten toen ik het huisje voorbij reed en de andere kant op keek. Gelijk 1ste shell detrack krijg, instant track fix en weer detrack. Toen was het gedaan met zijn perma track hits;)

Verder is het inderdaad wel belangrijk om in de gaten te hebben waar hun autoloaders zich bevinden en hoe je deze het beste kan counteren. Moet zeggen dat ik eigenlijk alleen echt moeite heb met de T57 heavy, zwaar OP ding lol. Aimtime en reload between shots is zo bizar kort dat er niets tegen bestand is.
Ben ik niet met je eens (vanaf tier 8 battles), de kleintjes (1390/t71) kunnen lekker trollen en prikken geregeld mijn laatste hp weg. De lorraine, batchat, AMX50's en t57 maken over het algemeen wel goed gebruik van hun autolader (guerrilla-warfare). Hoewel het aantal spelers met een stel hersens in een t57 factoren groter is dan in een batchat (ultieme noobtank? ik zie geen 1 tank zo vaak binnen 2 minuten de lucht in vliegen dan batchats, terwijl batchats in end-game OP zijn)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blonderulez
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 10-10 22:31
Ik heb zelf wel een beetje een haat/liefde verhouding met de AMX38/40. Vaak kwam je gewoon te laat bij de aktie omdat ze zoooo sloom zijn, maar het aan de andere kant, vrijwel alle schoten op jouw werden gebounced. Heel veel steelwall medailles dus. En toch best wel een aantal leuke herrineringen aan beide (o.a. Ace, topgun, en een leuke pot waar ik als laatste van mijn team tegen een KV-1, ELC and een TD nog won ook met mijn AMX40 :-) ). Alleen na de AMX40 wordt het allemaal compleet anders met de ELC (die best heel lastig is goed te spelen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobinHood
  • Niet online

RobinHood

Onderzocht:
Voertuig IS-8 is onderzocht. Verbruikte niet vrije XP: 164700. Verbruikte vrije XP: 0.

Gekocht:
IS-8' aangeschaft. Je hebt credits: 2.551.700 uitgegeven.

Hell yeah, mijn eerste tier 9.

Grind van de IS-3 was een eitje, die blijft dus ook zeker in mijn garage staan.

Iemand nog tips voor dat monster? Wat eerst te researchen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dramborleg
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 02-05 14:13
VasZaitsev schreef op dinsdag 07 mei 2013 @ 16:22:
Onderzocht:
Voertuig IS-8 is onderzocht. Verbruikte niet vrije XP: 164700. Verbruikte vrije XP: 0.

Gekocht:

Radio kun je meenemen van de IS-3, BL9 ook. Die mounten. Eerst heb je de tracks nodig (je kunt niet eens de drie equipment slots vol krijgen met je huidige weight limit) en dan voor de topgun gaan. Turret of motor is voor eigen keuze. Ik ga voor turret, iets snellere reload en halve seconde snellere aim.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• solique

solique

Fire is all I need

Onderzocht:

Gekocht:

Lekker, hoop hem zelf voor het weekend te hebben staan. Nog 1m credits.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobinHood
  • Niet online

RobinHood

BL-9 en radio ztten er natuurlijk al op. Valt mij op dat hij best snel voelt, ook met de stock engine. Sneller dan de IS-3 iig.

En weet iemand waarom tanks als de SU-122-44 en de IS-8 een boomstam meezeulen?

[ Voor 24% gewijzigd door RobinHood op 07-05-2013 16:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eL_Jay
Eerst de taal veranderen naar Engels ;)
Wat betreft de is8, vertrouw niet op de front armor, waar je dat bij de is3 nog wel kon doen, krijg je met de is8 teveel tier X guns tegen die er als een mes door boter doorheen gaan. Bij voorkeur dus hull-down (maar door de slechte depression van de russen kom je dan vaak niet aan schieten toe.
dynosu schreef op dinsdag 07 mei 2013 @ 13:17:
[...]

Jawel, maar dat is (in mijn ogen) factoren minder ernstig dan in naam van de clan waar ik bijzit teamkills maken zonder noemenswaardige reden en waarmee je het spel op een significant slechtere wijze beinvloed (nog meer teamkills/afleiding/chat/etc.) dan iemand die een ongelukkig platoon uitkiest (mogelijke beginnersfout).

Ik was altijd van mening dat bij GoT de nederlanders (en vlamingen) zaten die zich wel wisten te gedragen. Jammer om te zien dat wij niet ethisch meer verantwoord handelen dan een NLD of D3K.

Na 8000 potjes lijken de Duits sprekende spelers de meest vriendelijke, de Nederlanders bezetten helaas de andere kant van het spectrum (aangezien engelssprekend ieder land kan zijn, ik russisch niet kan lezen en de polen vriendelijk maar dom zijn)*

*Disclaimer, ik chargeer en generaliseer natuurlijk, maar het punt dat ik probeer te maken klopt volgens mij wel.

[ Voor 54% gewijzigd door eL_Jay op 07-05-2013 16:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• solique

solique

Fire is all I need

VasZaitsev schreef op dinsdag 07 mei 2013 @ 16:35:
BL-9 en radio ztten er natuurlijk al op. Valt mij op dat hij best snel voelt, ook met de stock engine. Sneller dan de IS-3 iig.

En weet iemand waarom tanks als de SU-122-44 en de IS-8 een boomstam meezeulen?
Hij is een stuk sneller, top ligt op 50 tov 38 bij de is-3. Of je dat haalt is een tweede, maar hij wordt meer als snelle heavy gezien met armor van een medium.

Lees dat je tracks sowieso nodig hebt om verder te komen, dan gun > engines > turret > radio.
Boomstam was standaard voor sommige russische tanks in de oorlog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobinHood
  • Niet online

RobinHood

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dion_b

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Onderzocht:

Gekocht:

Eerste tip heb je al binnen: koop dat ding tijdens de Big & Heavy special, scheelt 30% :)

Heb hem ook pas sinds zaterdag. Goede nieuws is dat het met BL-9 erop in ieder geval ranzig schade aan kan richten, nadeel is dat je groter en minder bouncy bent dan de IS-3, en stock niet sneller. Lijkt me dat tracks sowieso noodzakelijk zijn, daarna kiezen voor eerst motor of eerst gun.

Oslik blyat! Oslik!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
  • Laatst online: 09-03 09:26
dion_b schreef op dinsdag 07 mei 2013 @ 16:51:
[...]

Eerste tip heb je al binnen: koop dat ding tijdens de Big & Heavy special, scheelt 30% :)

Heb hem ook pas sinds zaterdag. Goede nieuws is dat het met BL-9 erop in ieder geval ranzig schade aan kan richten, nadeel is dat je groter en minder bouncy bent dan de IS-3, en stock niet sneller. Lijkt me dat tracks sowieso noodzakelijk zijn, daarna kiezen voor eerst motor of eerst gun.
Lekker wakker Dion, in zijn post staat al dat hij de tank heeft gekocht :P

De tracks wil je sowieso eerst hebben en daarna de gun.

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobinHood
  • Niet online

RobinHood

De special is er toch al? Of loop ik te slapen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
eL_Jay schreef op dinsdag 07 mei 2013 @ 16:41:
[...]

Eerst de taal veranderen naar Engels ;)
OH NEE! IEMAND SPEELT HET SPEL IN ZIJN MOEDERTAAL! DE BRANDSTAPEL OP MET DIE GAST!
[...]

Jawel, maar dat is (in mijn ogen) factoren minder ernstig dan in naam van de clan waar ik bijzit teamkills maken zonder noemenswaardige reden en waarmee je het spel op een significant slechtere wijze beinvloed (nog meer teamkills/afleiding/chat/etc.) dan iemand die een ongelukkig platoon uitkiest (mogelijke beginnersfout).

Ik was altijd van mening dat bij GoT de nederlanders (en vlamingen) zaten die zich wel wisten te gedragen. Jammer om te zien dat wij niet ethisch meer verantwoord handelen dan een NLD of D3K.

Na 8000 potjes lijken de Duits sprekende spelers de meest vriendelijke, de Nederlanders bezetten helaas de andere kant van het spectrum (aangezien engelssprekend ieder land kan zijn, ik russisch niet kan lezen en de polen vriendelijk maar dom zijn)*

*Disclaimer, ik chargeer en generaliseer natuurlijk, maar het punt dat ik probeer te maken klopt volgens mij wel.
Beginnersfout terwijl je buddy een tier 8 heeft. Uhu, uhu.

Ik kan niet ontkennen dat Nederlandse gamers over het algemeen graag vloeken, maar het is imo net met de Polen. Een gedeelte van de community is asociaal waardoor het voorkomt dat de hele community bagger is. Één van de beste clans op de server, is volledig Pools.

Nou, tot ziens in een Duitse clan? Tip, lees even het Duitse forum goed door, Deutschland is echt niet rozegeur en maneschijn. Integendeel, die gasten hebben soms ruzies dat is echt niet normaal meer. Daar verbleekt die actie van D3K volledig bij.

Oh, en ze hebben nog steeds neo-Nazi clans. Dat is al een autofail.

Kurwa kurwa kurwa! Maar ze zijn wel vriendelijk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobinHood
  • Niet online

RobinHood

Kurwa wordt echt overal voor gebruikt, ook gewoon in positieve zin.

Op last.fm zul je dat wel zien. (naam van band/festival) Kurwa! is dan zoiets als "fuck yeah"

Vertaald in WoT taal IS-3 kurwa kán betekenen dat de IS-3 geweldig is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
VasZaitsev schreef op dinsdag 07 mei 2013 @ 17:47:
Kurwa wordt echt overal voor gebruikt, ook gewoon in positieve zin.

Op last.fm zul je dat wel zien. (naam van band/festival) Kurwa! is dan zoiets als "fuck yeah"

Vertaald in WoT taal IS-3 kurwa kán betekenen dat de IS-3 geweldig is.
Als een Pool met kurwa gaat schelden nadat ie afgeschoten is, denk ik niet dat het positief is. :+
Het kan best een positieve mening hebben, maar die ben ik in WoT nog niet tegengekomen. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemean
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 11-10 12:40

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

User schreef op dinsdag 07 mei 2013 @ 17:07:
Nou, tot ziens in een Duitse clan? Tip, lees even het Duitse forum goed door, Deutschland is echt niet rozegeur en maneschijn. Integendeel, die gasten hebben soms ruzies dat is echt niet normaal meer. Daar verbleekt die actie van D3K volledig bij.

Gelukkig staan Duitsers in de meeste games ook niet bekend als, egoisten omdat ze altijd in hun eigen taaltje lullen, mensen uitschelden in Duits omdat ze verwachten dat je ze toch niet begrijpt, onnodig recruitment spam in de chat en dan nog maar op te houden van ontiegelijk veel gegrief: Of te wel, Teamdamage, Teamkills en ziekelijk veel blocken en trollen. Nee, de Duitse community is echt een stuk beter dan de Nederlandse community. 8)7 Moin, moin, moin!

Tussen de Nederlandse spelers zul je altijd rotte appels hebben en als iemand van GoT een andere spelers teamkilled is het vaak wel met een goeie reden, dat is in ieder geval mijn ervaring.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 00:36
Zojuist geniale double...

Prokhorovka Encounter in mijn SU-122-44. Mijn team rushed dorpje. We schieten er 3 af, zij 2 van ons en op 4 minuten in de match winnen we op cap :') 300 exp voor mijn double :F

Winnen op cap is prima, maar heeft geen zin als match net begint, je krijgt zelfs bij een win amper exp. Weer een nieuwe low in randoms ervaren |:(

[ Voor 6% gewijzigd door JeroenNietDoen op 07-05-2013 19:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eL_Jay
User schreef op dinsdag 07 mei 2013 @ 17:07:
[...]
OH NEE! IEMAND SPEELT HET SPEL IN ZIJN MOEDERTAAL! DE BRANDSTAPEL OP MET DIE GAST!

[...]
Beginnersfout terwijl je buddy een tier 8 heeft. Uhu, uhu.

Ik kan niet ontkennen dat Nederlandse gamers over het algemeen graag vloeken, maar het is imo net met de Polen. Een gedeelte van de community is asociaal waardoor het voorkomt dat de hele community bagger is. Één van de beste clans op de server, is volledig Pools.

Kurwa kurwa kurwa! Maar ze zijn wel vriendelijk!
Rustig maar, je hoeft geen caps te gebruiken ;)
ik vind de Nederlandse vertaling gewoon zo lafjes klinken, maar ik speel dan ook geen een spel in het nederlands, altijd engels, vanaf dat ik nog geen engels kende(quit, sprak ik uit als kwiet enzo :P)

Wat betreft die Nederlanders, de enige vriendelijke Nederlanders die ik tegenkom zijn newb, (oud)tweakers of bekenden. De rest doet mij schamen een Nederlander te zijn.

Ik ben in WoT in elke mij bekende taal uitgescholden (engels, nederlands, pools, spaans, frans, italiaans) behalve in het Duits, vandaar dus. De meeste Duitse berichten in de chat zijn vriendelijke Duitse recruiters, vandaar dus mijn positieve ervaringen met duitsers (kom nooit op wot forum, tenzij vanuit hier).
Neonazi is natuurlijk fail, maar het percentage duitse rotte appels dat ik tegenkom lijkt ingame kleiner te zijn.

Het punt dat ik eigelijk probeer te maken is het volgende.
Als ik als willekeurige GoT-er ingame door volslagen onbekenden wordt aangesproken op bepaalde (in mijn ogen onacceptabele) acties (teamkillen, pushen en aggresieve rants van andere GoT-ers, dan moeten wij als clan toch eens goed in de spiegel kijken of niet dan?*

Toppunt was iemand die, nadat die dood was, de posities van anderen aan de tegenstander ging vertellen 8)7
(iets wat ik in 8000+ potjes niet actief heb meegemaakt)

*Ik weet natuurlijk nooit of het waar is, maar een jaar geleden gebeurde dat me niet

[ Voor 4% gewijzigd door eL_Jay op 07-05-2013 19:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemean

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

Mocht een GoTer raar gedrag vertonen heb je genoeg opties om te name and shamen lijkt mij, stuur een replay op naar de council of plaats zijn naam hier op het forum. Daarnaast heb ik nog geen enkele GoTer ooit raar gedrag zien vertonen overigens. Daarnaast neemt de council echt wel actie als het te ver gaat.

Maar wat User al neer had gezet, als er iemand een tier 1 mee neemt beginnen mijn handen ook te jeuken om er geen shell in te schieten.. dat soort geintjes moet men maar doen in een TC, TR of CW. Op deze manier je team naar beneden trekken maakt het er echt niet beter op.

[ Voor 107% gewijzigd door Nemean op 07-05-2013 19:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
Potje van afgelopen zondag in de IS3 op Ensk Encounter:

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/1G0JklknI2COkBMHYLE00l8l/medium.jpg
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/4cfGurSRJwDqxmR0usqtSLki/medium.jpg

Jyrmo wilde geen TS en hij hield de rechterkant (noord base), Pankratis en ik gingen de stad in en stuitte op best veel tier 8jes. Na wat flankwerk hier en daar 3 tegenstanders neer weten te peunen waarna Pankratis langs de K-lijn probeer te flanken waarvan ik al zei dat dat niet zo slim is zonder te weten wat daar zit. Uiteindelijk kwam hij er nog wel weg maar toen ik de T-32 pakte en een KV-2 met derp een klap verkocht werd hij in het binnentuintje van linksonder de map geraakt door arty. Jyrmo die hield het ook niet meer op de rechterkant en ik was nog alleen versus de Hummel (full hp), KV-2 ~600 hp), T28 (full hp) en IS3 (?). De T28 stond naast het tussenstukje, ik ertussen (als oneshot) en de KV-2 stond bij de 4 lijn te koekeloeren. Ik wist de KV-2 te pakken en uit de buut van de T28 te blijven maar ik wist niet waar de Hummel was. Dus in het hoekje gekropen omdat de T28 ballen kreeg en hem weten te tracken terwijl ik in het hoekje bleef en weg kon ik ook niet zonder geraakt te worden. Gelukkig had hij zijn Repair kit reeds gebruikt en was mijn reload sneller dan zijn repair dus ik kon hem op die manier afmaken. De IS3 was last spotted in A1 en de Hummel unknown. Ik wilde eerste voor de arty gaan maar bedacht me dat ik die toch niet zo snel ging vinden en ik me beter in de stad kon verschansen. Van straat tot straat gereden en naar C1 gereden om zo de cap te kunnen zien. Vond het toch wel enigszins vreemd de IS3 niet te vinden en ik reed verder toen ik hem in dat binnenplaatsje op B2 vond. Hij was eveneens oneshot maar was niet zo dom om achter mij aan te komen. Na heel wat geproxy spot etc besloten unspotted te worden en via de 4 lijn naar de cap te rijden. Ik kwam het eerste stukje voorzichtig de hoek om in verband met de vele bosjes maar de Hummel stond om de hoek. Al mijn normale AP was al verschoten dus ik zat aan de gold shells en met een snelle reflex de arty geraakt en cap gereset... met een 0-crit. Op dat moment kwam de IS3 naar de binnenplaats en ging achter het huisje waardoor ik snel door de muur kon walsen om achter de IS3 te duiken om zodoende arty te ontwijken. Die kwam vol door de muur toen ik al geaimed stond en vol gas weg kon blazen om de IS3 te ontwijken. Vervolgens in een zenuwslopende 4 minuten stand-off de kat en muis gespeeld waarna ik een fout maakte en werd beloond met enkel een 0-crit op de tracks. Niet veel later kreeg ik een kans op de open zijkant van de IS3 wat een 0-crit van mijn kant werd. De teller liep bijna af maar telkens kon ik niet snel genoeg zuiver aimen om zijn kont te beschieten. In de laatste 7 seconden vol gas achteruit gereden terwijl hij nog voorzichting naar voren ging en wist hem te nakken voordat zijn turret op mijn zijkant gericht was. Match duration 15 minuten en 0 seconden maar het was het waard :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
eL_Jay schreef op dinsdag 07 mei 2013 @ 19:13:
[...]
Het punt dat ik eigelijk probeer te maken is het volgende.
Als ik als willekeurige GoT-er ingame door volslagen onbekenden wordt aangesproken op bepaalde (in mijn ogen onacceptabele) acties (teamkillen, pushen en aggresieve rants van andere GoT-ers, dan moeten wij als clan toch eens goed in de spiegel kijken of niet dan?*
De enige die dan in de spiegel moet kijken, dat ben jij. Als jij aangesproken wordt op het gedrag van mede-GoTters en dat vervolgens niet doorspeelt aan mensen die er iets mee kunnen doen, wel hier lopen klagen dat dat soort gedrag speelt en we als clan maar in de spiegel moeten kijken, maakt jou dat beter dan... Jij had iets kunnen ondernemen en dat heb je nagelaten. Mijn inziens moet je dan niet achteraf lopen piepen.

Ik krijg echt zelden een klacht binnen, en dus kan ik er niks aan doen ook.

[ Voor 12% gewijzigd door JeroenNietDoen op 07-05-2013 19:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 2crashandburn
Nemean schreef op dinsdag 07 mei 2013 @ 19:18:
Waarom als er zoiets plaats vind, plaats je hier niet een replay of die speler zijn naam of stuur je het niet door naar de Council van GoT? Als iemand van GoT dit gedrag vertoont? Lijkt mij dat er dan wel actie wordt ondernomen. Genoeg opties lijkt mij ;).
Fixed. ;)

@kyozu: evil wall of text begone!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemean

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

2crashandburn schreef op dinsdag 07 mei 2013 @ 19:32:
[...]

Fixed. ;)

@kyozu: evil wall of text begone!
Had mijn bericht al aangepast. ;)

Echter waarom zou je een speler die raar gedrag vertoont niet vast pinnen aan de schandpaal? Is niets mis mee (vind ik persoonlijk), daarnaast als mensen GoT over de kam heen gaan scheren door het gedrag van 1 persoon mogen ze zich zelf wel eens na gaan kijken want dat is redelijk kortzichtig en is het niet eens waard om je aandacht aan te besteden. :>

[ Voor 7% gewijzigd door Nemean op 07-05-2013 19:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dion_b

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

psychoclown schreef op dinsdag 07 mei 2013 @ 16:53:
[...]

Lekker wakker Dion, in zijn post staat al dat hij de tank heeft gekocht :P

De tracks wil je sowieso eerst hebben en daarna de gun.
VasZaitsev schreef op dinsdag 07 mei 2013 @ 16:56:
De special is er toch al? Of loop ik te slapen?
Volgens mij heb ik iets redelijk dom verwoord :o

Wat ik bedoelde is dat je die special idd al binnen hebt ;)

Oslik blyat! Oslik!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eL_Jay
edit

[ Voor 109% gewijzigd door eL_Jay op 07-05-2013 20:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
eL_Jay schreef op dinsdag 07 mei 2013 @ 19:50:
Wat moet ik zonder replays of screens reporten aan de council?
Maar wij moeten als clan maar wel jouw woord als voldoende beschouwen dat er een aantal onbeschoften in de clan zitten :? Erg redelijk...
eL_Jay schreef op dinsdag 07 mei 2013 @ 19:50:
Daarnaast krijg ik de indruk dat wat ik onacceptabel vind door de meerderheid als acceptabel wordt gezien.
Helemaal niet, maar jij roept om actie op een manier waardoor we op magische wijze dergelijke incidenten gaan voorkomen. Leg me eens uit wijsheid, hoe :?

[ Voor 10% gewijzigd door JeroenNietDoen op 07-05-2013 19:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eL_Jay
edit

[ Voor 114% gewijzigd door eL_Jay op 07-05-2013 20:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
eL_Jay schreef op dinsdag 07 mei 2013 @ 19:57:
[...]
Door een gedragscode/beleid te formuleren hoe mensen zich ingame onder de vaandel van GoT dienen te gedragen en waarbij een sanctiebeleid geld.

Denk dan aan teamkillen, pushen, locaties verraden, belachelijk ranten dat soort dingen.

Voor het sanctiebeleid zou je dan kunnen formuleren 1 overtreding (aantoonbaar met screen, replay oid) een waarschuwing, 2 overtredingen een kick van een week (en re-applyen) 3 overtredingen een ban van de clan en forum.
En dat zou het meer voorkomen dan nu voorkomt terwijl ik er nu ook geen klachten over hoor :?

Ik vind het persoonlijk ook onnodig om zo diep in details te treden. Ongewenst gedrag is gewoon ongewenst, en het mag vrij duidelijk zijn wat dat inhoudt. Als dat in details beschreven moet worden dan bevinden we ons in een kindergarden.

[ Voor 15% gewijzigd door JeroenNietDoen op 07-05-2013 20:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
Laten we die discussie lekker op het GoT forum houden waar je reeds ook de discussie gestart hebt. Er zitten hier wel meer mensen die niet GoT lid zijn en waarvoor deze discussie dus ook niet nuttig is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eL_Jay
edit

[ Voor 101% gewijzigd door eL_Jay op 07-05-2013 20:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dynosu

dynosu

Orly ?

psychoclown schreef op dinsdag 07 mei 2013 @ 20:01:
Laten we die discussie lekker op het GoT forum houden waar je reeds ook de discussie gestart hebt. Er zitten hier wel meer mensen die niet GoT lid zijn en waarvoor deze discussie dus ook niet nuttig is.
hoopte dat dit duidelijk zou zijn. helaas ....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
El_jay, dat Kyozu niet wil dat je de discussie hier voert, wil nog niet zeggen dat je al je berichten moet leegmaken. :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kojoottii
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 13:37
psychoclown schreef op dinsdag 07 mei 2013 @ 19:31:
Potje van afgelopen zondag in de IS3 op Ensk Encounter:

[afbeelding]
[afbeelding]

kyozu blaaap.....
oh dus daarom zijn replays ~1 MB ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• p0st
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 09-10 22:29

p0st

Dutch Reefer

Hmm de US Server heeft een leuke Gift Shop Package, jammer dat wij deze niet hebben!

Russian Heavy Crew Training Bundle - $10.99

There comes a point in every tanker’s career where they want another tank to play. With the Churchill III being a Premium tank you can place any Russian crew, trained in heavy tanks, into it and play without penalty. If you're working your way up to the IS-7, this would allow you some variety while increasing your crew and earning convertible experience towards your next tank.

Churchill III (Tier V Premium) + Garage Slot
500 Gold + 75,000 Credits

🐠 Reef Tank @ Instagram 🖥️ x570 \\ 5950x \\ RTX3070

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 07-10 19:46
Lekkere battle daarnet met mijn E-75 :)

Afbeeldingslocatie: http://mwreplays.com/newreplaysimg/2c51f9ff2952614850347765bebb9121.png

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dynosu

dynosu

Orly ?

àhuh, ik moest nog wel ff supporten daar he :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
dynosu schreef op dinsdag 07 mei 2013 @ 21:41:
àhuh, ik moest nog wel ff supporten daar he :P
True, die flank hebben we mooi gehouden en opgerold.

Kwam een leuke screenshot tegen op reddit :P

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/id7ABiR.jpg

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobinHood
  • Niet online

RobinHood

letterlijk een Steel Wall :+

Leuk om te zien dat het ook vooral premium tanks zijn: 2 Lowes, een IS-6, een T34, een JT 8.8

Jammer dat veel premiumtankgebruikers gewoon niet weten wat ze doen...

[ Voor 75% gewijzigd door RobinHood op 07-05-2013 23:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fest
  • Niet online
Eerder een ontspoorde lemmingtrain.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoNoAD
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 15-12-2023
samen met mede got-ters een heel spannend spotje gehad ...win kans 30%:
http://mwreplays.com/replay/9W6ABA62HRSX/

skullcrusher

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
Ik kwam deze screenshot tegen van een E-25, wist niet dat deze ook in WoT zou komen o.O

Afbeeldingslocatie: http://2ch.hk/mmo/src/1367947303365.png

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
wsLy schreef op dinsdag 07 mei 2013 @ 22:42:
Ik kwam deze screenshot tegen van een E-25, wist niet dat deze ook in WoT zou komen o.O

[afbeelding]
En toch heb ik die al meerdere keren hier en op GoT gepost. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• solique

solique

Fire is all I need

NoNoAD schreef op dinsdag 07 mei 2013 @ 22:30:
samen met mede got-ters een heel spannend spotje gehad ...win kans 30%:
http://mwreplays.com/replay/9W6ABA62HRSX/