User schreef op dinsdag 07 mei 2013 @ 17:07:
[...]
OH NEE! IEMAND SPEELT HET SPEL IN ZIJN MOEDERTAAL! DE BRANDSTAPEL OP MET DIE GAST!
[...]
Beginnersfout terwijl je buddy een tier 8 heeft. Uhu, uhu.
Ik kan niet ontkennen dat Nederlandse gamers over het algemeen graag vloeken, maar het is imo net met de Polen. Een gedeelte van de community is asociaal waardoor het voorkomt dat de hele community bagger is. Één van de beste clans op de server, is volledig Pools.
Nou, tot ziens in een Duitse clan? Tip, lees even het Duitse forum goed door, Deutschland is echt niet rozegeur en maneschijn. Integendeel, die gasten hebben soms ruzies dat is echt niet normaal meer. Daar verbleekt die actie van D3K volledig bij.
Oh, en ze hebben nog steeds neo-Nazi clans. Dat is al een autofail.
Kurwa kurwa kurwa! Maar ze zijn wel vriendelijk!
Rustig maar, je hoeft geen caps te gebruiken

ik vind de Nederlandse vertaling gewoon zo lafjes klinken, maar ik speel dan ook geen een spel in het nederlands, altijd engels, vanaf dat ik nog geen engels kende(quit, sprak ik uit als kwiet enzo

)
Wat betreft die Nederlanders, de enige vriendelijke Nederlanders die ik tegenkom zijn newb, (oud)tweakers of bekenden. De rest doet mij schamen een Nederlander te zijn.
Ik ben in WoT in elke mij bekende taal uitgescholden (engels, nederlands, pools, spaans, frans, italiaans) behalve in het Duits, vandaar dus. De meeste Duitse berichten in de chat zijn vriendelijke Duitse recruiters, vandaar dus mijn positieve ervaringen met duitsers (kom nooit op wot forum, tenzij vanuit hier).
Neonazi is natuurlijk fail, maar het percentage duitse rotte appels dat ik tegenkom
lijkt ingame kleiner te zijn.
Het punt dat ik eigelijk probeer te maken is het volgende.
Als ik als willekeurige GoT-er ingame door volslagen onbekenden wordt aangesproken op bepaalde (in mijn ogen onacceptabele) acties (teamkillen, pushen en aggresieve rants van andere GoT-ers, dan moeten wij als clan toch eens goed in de spiegel kijken of niet dan?*
Toppunt was iemand die, nadat die dood was, de posities van anderen aan de tegenstander ging vertellen
(iets wat ik in 8000+ potjes niet actief heb meegemaakt)
*Ik weet natuurlijk nooit of het waar is, maar een jaar geleden gebeurde dat me niet
[
Voor 4% gewijzigd door
eL_Jay op 07-05-2013 19:17
]