Shuttle st20g5
Een voorbeeldje van gister.
Op Port reed ik die viaduct/brug toe waar ik onder ging staan, doordat de andere flank weer niet op zat te letten kon er een T57 achter langs komen waardoor ik die in mijn rear had. Ik kon hem af maken en wil weer in cover rijden (wat ik bijna zo goed als al stond), komt er een Object 261 shell die dwars door mijn turret heen komt met als resultaat; dat ik niet alleen 800 hitpoints minder had (800 vind ik nog wel do-able als damage overigens) maar ook nog eens 4 crewleden kwijt raakte een Commander, Driver en 2 Loaders Dat was per definitie al het einde van de match voor mij, want op die manier is de E-100 totaal niet meer te spelen.
Vandaag ook heel wat leuke matches gehad met een wat nieuwere speler op tier 6, ga je toch maar weer even een paar high tiers pakken daarna (met een andere platoon genoot). Waar bij je wederom in arty matches geflikkerd wordt en dan is het niet een city map waar je nog enigszins cover hebt, nee je komt natuurlijk op Prokhorovka terecht. Vervolgens wordt ik na 2 minuten stil staan (lemming train naar de hill) gespot en er komt een GW Tiger shell dwars door mijn frontal armor heen, raak daarbij 1800 hitpoints kwijt en vlieg in de fik. Overleef het met een paar hitpoints en de 2e arty shell valt die mij af maakt.
Na dit soort matches ga ik niet eens meer verder spelen, totale onzin dat soort schoten. In 8.6 moet er gewoon een damage nerf komen op arty, niet die onzin van accuracy en r.o.f. nerfen of wat ze allemaal van plan zijn. De huidige damage output van de artys zijn gewoon te hoog en moeten gewoon generfd/gebalanceerd na de rest van de tanks. Maar dat zal wel niet gebeuren, ze zullen nooit gebalanceerd worden op zo'n manier. in ieder geval weet ik zeker dat er dan een paar tier 10s de deur uit gaan als er niet een goeie nerf plaats vind in 0.8.6, want sommige tanks (zoals de Maus, E-100, JagdPanzer E-100) zijn het gewoon niet waard om je repair kosten aan te verspillen, jammer.

Een damage nerf op arty? Dat zie ik niet zo zitten, gezien de dpm van arty nu al laag is, zelfs als je alles raakt. Wat mij betreft mogen ze heavies minder gevoelig voor arty maken. Deze tanks kunnen arty vrijwel niet ontwijken. TDs zijn moeilijker te spotten en mediums en lights zijn moeilijker te raken.Nemean schreef op woensdag 08 mei 2013 @ 00:41:
In 8.6 moet er gewoon een damage nerf komen op arty, niet die onzin van accuracy en r.o.f. nerfen of wat ze allemaal van plan zijn. De huidige damage output van de artys zijn gewoon te hoog en moeten gewoon generfd/gebalanceerd na de rest van de tanks. Maar dat zal wel niet gebeuren, ze zullen nooit gebalanceerd worden op zo'n manier.
Zo krijg je het ook voor mekaar dat n00bs niet een gehele match gaan bepalen, omdat ze in een arty zitten en point-to-clicken. Daar zou ik erg blij mee zijn, dan wordt arty spelen ook weer een "kunst". Als ik in een arty zit dan aim ik voornamelijk op mediums, toch de leukste en uitdagenste targets.
Al die keren dat arty je raakt voor 700-1500 boeit arty DPM de meeste mensen echt niet meer. Als je ziet hoeveel mensen hier en elders gewoon zon haat ontwikkelt hebben, men is er gewoon klaar mee. Die nerf gaat komen en die gaat hard zijn.pkregting schreef op woensdag 08 mei 2013 @ 02:16:
[...]
Een damage nerf op arty? Dat zie ik niet zo zitten, gezien de dpm van arty nu al laag is, zelfs als je alles raakt.
[ Voor 73% gewijzigd door JeroenNietDoen op 08-05-2013 07:04 ]
Verwijderd
Oh, wie is council van GOT ik heb hier nog wel enkele leuke replays van Tk's en team damage van 2crashandburn2crashandburn schreef op dinsdag 07 mei 2013 @ 19:32:
[...]
Fixed.
@kyozu: evil wall of text begone!
Das GoT2, die zijn nog allemaal in de leerfaseVerwijderd schreef op woensdag 08 mei 2013 @ 07:29:
[...]
Oh, wie is council van GOT ik heb hier nog wel enkele leuke replays van Tk's en team damage van 2crashandburn.
gisterenavond ook weer eens een teamkill gemaakt sinds maanden. En dan denk ik nog van doe het nou niet omdat hij dit toch doet vanwege het krijgen van credits, maar je wordt die gasten kotsbeu dat je toch ff die noob t50 wegschiet.
Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650
Verwijderd
Gister even potje met BTU-Natas gedaan
Oftewel, je rijdt 2 meter ! BOOM HEADSHOT ! en weg
hillarisch =D
Dus nu even bzig om zelf tier 5 te halen !! ik weet niet met wie ik gister het gesprek had ! =p
maar heb toch nog de luchs weer opgepakt ^^
En ben ook bijna bij de convenanter
p.s. ik heb ok nog de T-28 (zeg ik dat goed? die voor de KV-1) Maar ik krijg de indruk dat je armor egt zuigt
Uiteindelijke stats:
Winrate: 80%
Eff: 1957
Wn7: 1853
Vanavond de rest van de credits bij elkaar grinden
[ Voor 13% gewijzigd door solique op 08-05-2013 08:51 ]
Verwijderd
Je armorwaarden staan in het menuVerwijderd schreef op woensdag 08 mei 2013 @ 08:24:
Die E-25 is net een gedowngrade hetzer!!
Gister even potje met BTU-Natas gedaanhij tier 5 tank ik tier 4 ... Komen we in teams met allemaal Lowe's hahaha
Oftewel, je rijdt 2 meter ! BOOM HEADSHOT ! en weg
hillarisch =D
Dus nu even bzig om zelf tier 5 te halen !! ik weet niet met wie ik gister het gesprek had ! =p
maar heb toch nog de luchs weer opgepakt ^^
En ben ook bijna bij de convenantergoeie tips gister !! thanks!!
p.s. ik heb ok nog de T-28 (zeg ik dat goed? die voor de KV-1) Maar ik krijg de indruk dat je armor egt zuigten me gun doet nu ook niet egt DRAMATISCHE schade
Maar ja de armor van de T-28 is niet echt goed, en de wapenselectie heeft in een van de vorige (Patch 7.iets) een nerf gekregen en zit je nu dus vast aan dat ding.
Verwijderd
maar de M3 lee is momenteel ook een tank die ik onderzocht heb en kan kopen!
Vanuit daar kan ik naar de T1 Heavy tank
Kv1 ? of T1 ?
KV-1Verwijderd schreef op woensdag 08 mei 2013 @ 08:53:
Maar dat ding is me enige mogelijkheid tot KV-1haha das jammer
Vanuit daar kan ik naar de T1 Heavy tankmaar de vraag is
Kv1 ? of T1 ?

T-28 is best mee te spelen, je moet alleen meer als support en flanker opereren dan vol in de aanval de klappen opvangen.
T1 is totaal anders spelen dan de tanks er voor, bijna iedereen zal je eerder adviseren via de M4 kant richting de T29 te gaan.
[ Voor 25% gewijzigd door solique op 08-05-2013 08:55 ]
Verwijderd
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 08-05-2013 08:55 ]
Verwijderd
keek ook al effe op de wiki en daarin kreeg ik eigenlijk al een antwoord hahah !!
Enige jammere is dus de T-28.......... ben me aan het werken naar een Tier V tank, dus dan maar richting KV-1
En wat solique zegt, de KV-1 is echt een leuke tank!
- Ruud
Verwijderd
+ de DMG van die dingen
Maar Kv1 zie ik veel voorbij komen, en krijg de indruk dat je alles onder je tier gewoon one-shot en dat ze jou amper wat kunne doen (als jeje kont niet laat zien)
dus Denk dati k maar richting KV-1 ga
Het leren heeft niet specifiek te maken welke tier tank je hebt.Verwijderd schreef op woensdag 08 mei 2013 @ 08:59:
Jaa ik ben dus bezig om ook met maatjes etc games te kunnen doen maar moet ik voor mezelf wel minimaal een beetje sterke tier V tank hebbe wil ik het allemaal wat goed leren![]()
+ de DMG van die dingen
Maar Kv1 zie ik veel voorbij komen, en krijg de indruk dat je alles onder je tier gewoon one-shot en dat ze jou amper wat kunne doen (als jeje kont niet laat zien)
dus Denk dati k maar richting KV-1 gaiig bedankt
Je moet gewoon wat potten spelen met een tank om door te hebben wat je wel en niet kan en wat de voor en nadelen zijn.
KV-1 ga je wel plezier mee hebben, het direct one-shotten valt best mee met de nieuwe config.
Je bent dan wel een heavy maar je hebt nog genoeg weakspots.
Verwijderd
De kv-1's zijn meestal wel wat langzaam waardoor je als je arty speelt ze best nogvaak kan raken
Maar denk dat ik die t-28 vanavond maar wat gas erop zet !!! en zo snel naar de KV-1 Probeer te komen
en de credits nog zien te halen
hahaha
Ik ga het nog een paar keer proberen met de Indien-Panzer, om te kijken op ik een modus kan vinden waarbij deze tank werkt voor mij.
Shuttle st20g5
De KV-1 is behoorlijk generfd hoor, dat is ook de reden dat ik hem ga verkopen, hij is gewoon niet leuk meer. Hij is nog logger en trager geworden dan ie al was. Geen van de kanonnen schrikt echt af, pantser zit vol weakspots die tier 4's ook gewoon kunnen pennen. Hij was heel fijn, maar, nu niet meer.Verwijderd schreef op woensdag 08 mei 2013 @ 09:08:
Nou zover ik meegemaakt heb in tier 3 of 4 tanks tegen een KV-1 heb je meestal weinig kans
De kv-1's zijn meestal wel wat langzaam waardoor je als je arty speelt ze best nogvaak kan raken
Maar denk dat ik die t-28 vanavond maar wat gas erop zet !!! en zo snel naar de KV-1 Probeer te komen
en de credits nog zien te halen
hahaha
Gelukkig is de Churchill wel okay
People as things, that’s where it starts.
Lol, ik heb precies de omgekeerde ervaring. Die gun is lekker, lekkere reload en 160 damage is op tier 5 best n boel. Langzaam zeker, moet je mee leren omgaanm maar, anglen == Steel wall aan de lopende band!VasZaitsev schreef op woensdag 08 mei 2013 @ 09:36:
[...]
De KV-1 is behoorlijk generfd hoor, dat is ook de reden dat ik hem ga verkopen, hij is gewoon niet leuk meer. Hij is nog logger en trager geworden dan ie al was. Geen van de kanonnen schrikt echt af, pantser zit vol weakspots die tier 4's ook gewoon kunnen pennen. Hij was heel fijn, maar, nu niet meer.
Gelukkig is de Churchill wel okay
Verwijderd
Ik zou je juist eerder de T1 adviseren.....Verwijderd schreef op woensdag 08 mei 2013 @ 08:53:
Maar dat ding is me enige mogelijkheid tot KV-1haha das jammer
Vanuit daar kan ik naar de T1 Heavy tankmaar de vraag is
Kv1 ? of T1 ?
Uit je berichten begrijp ik dat je wel wat snelheid wil. Nou.....ik zal je vertellen......dan moet je niet de KV-1 nemen want die is retetraag.
Ik heb zelf ook voorkeur voor meer snelheid ipv bijv. armour maar heb 2x de KV-1 gekocht.
Eerste keer was om te grinden naar IS-3, geen lol met de KV-1 gehad. Ik was telkens te laat op de plekken waar ik graag wilde zijn. Slechte winrate (42% of zo).
Heb 'm later nog eens terug gekocht omdat ik wilde zien of ik die winrate kon opkrikken.
Dat lukte wel, maar had eenvoudigweg geen lol in die tank.
Heb 'm toen weer verkocht en de T1 geprobeerd, die is wat sneller, bounct veel en is (naar mijn mening) ondergewaardeerd in WOT. In de T1 had IK veel meer lol dan in de KV-1
Als ik me goed herinner, doet de T1 niet zoveel schade als de KV-1 per shell maar de reload is een stuk korter. Ik de T1 had ik geen enkele angst voor een naderende, kruipende KV-1
T1 en dan M6 is een prima manier om bij de super T29 uit te komen.
Ik heb al KV-1 's gekild op T-82 (USA tier III TD).
Je speelt ook graag arty dan is de KV-1 en KV-2 een manier om aan de S-51 te komen maar het is een hele grind. De S-51 is een leuke arty.
[ Voor 38% gewijzigd door belgian1 op 08-05-2013 09:47 ]
Komt volgens mij uit dezelfde tijd als de 107mm voor de KV.
Als medium je stempel drukken zul je toch echt in een wolfpack achtige platoons moeten gaan spelen. In je 1tje een win doordrukken is an sich best hoog gegrepen.Knowuse schreef op woensdag 08 mei 2013 @ 09:23:
Nou de resultaten van een avondje Indien-Panzer zijn binnen: 13 potjes gespeeld en een win rate van 23.08%. Gedeeltelijk natuurlijk pech met de teams, maar ik kan vaak ook nog geen stempel drukken op de battles. Op een gegeven moment werd ik zelfs gerushed door twee VK 36.01's, geloof niet dat 1 van mijn andere tier 8 mediums ooit zo gerushed is door tier 6 mediums.
Ik ga het nog een paar keer proberen met de Indien-Panzer, om te kijken op ik een modus kan vinden waarbij deze tank werkt voor mij.
Ik moet zeggen hij bevalt mij zeer goed. nog niet echt veel geluk gehad met de teams en daardoor is de winrate wat minder, maar de damage die je kan uitdelen met dat ding is echt geweldig. Wil ook nog wel eens wat bouncen. Imho is het een betere T8 med dan de Panther II, iig voor randoms. Als je in een platoon zit kan je met de PII ook leuk mee, maar met de topgun is de IP imho de betere T8 med van de Duitsers. De gun depression biedt gewoon heel veel voordelen.Knowuse schreef op woensdag 08 mei 2013 @ 00:06:
Probeer de Indien panther een beetje te spelen, maar dat gaat echt voor geen meter.
Speel m als een support sniper en probeer niet alleen te komen, dat is mijn tip. Het is geen brawler.
Ik die voor mijn gevoel altijd meer damage dan dat ik weer ben. Het failpotje hier en daar gelaten.
Een generieke tip, iets is wat voor mij toch af en toe moeilijk is om af te leren. Als je een lemming train ziet wegrijden, probeer dan niet de flank in je eentje te houden. Rijdt mee, support de train dan maar. Dan kan je nog de meeste damage doen, zonder zelf damage te vangen. Levert voor jou en je team het meeste op. Als je dan verliest door cap, jammer dan, maar ook kans dat de train door dendert en je met 10 man staat te cappen.
[ Voor 26% gewijzigd door Gizzy op 08-05-2013 10:00 ]
flickr - WOT Profile - Game PC
klinkt een beetje als de Centurion, voor zover ik heb gezien wat mensen met die I panzer doen is het best goed, kanon doet redelijk wat schade en pen is ook aardig..Gizzy schreef op woensdag 08 mei 2013 @ 09:58:
[...]
Ik moet zeggen hij bevalt mij zeer goed. nog niet echt veel geluk gehad met de teams en daardoor is de winrate wat minder, maar de damage die je kan uitdelen met dat ding is echt geweldig. Wil ook nog wel eens wat bouncen. Imho is het een betere T8 med dan de Panther II, iig voor randoms. Als je in een platoon zit kan je met de PII ook leuk mee, maar met de topgun is de IP imho de betere T8 med van de Duitsers. De gun depression biedt gewoon heel veel voordelen.
Speel m als een support sniper en probeer niet alleen te komen, dat is mijn tip. Het is geen brawler.
Ik die voor mijn gevoel altijd meer damage dan dat ik weer ben. Het failpotje hier en daar gelaten.
Een generieke tip, iets is wat voor mij toch af en toe moeilijk is om af te leren. Als je een lemming train ziet wegrijden, probeer dan niet de flank in je eentje te houden. Rijdt mee, support de train dan maar. Dan kan je nog de meeste damage doen, zonder zelf damage te vangen. Levert voor jou en je team het meeste op. Als je dan verliest door cap, jammer dan, maar ook kans dat de train door dendert en je met 10 man staat te cappen.
alleen zijn sommige tanks echt lelijk

Daarmee heb ik mwah mwah potjes, of heel erg goed of heel erg slecht maar de T-34-1 is daarentegen nog erger. Aan de andere kant heb ik sowieso nog niet echt denderende potjes gehad afgelopen 2 dagenKnowuse schreef op woensdag 08 mei 2013 @ 00:06:
Probeer de Indien panther een beetje te spelen, maar dat gaat echt voor geen meter.
Altijd leukKaap schreef op woensdag 08 mei 2013 @ 06:57:
Er is een nieuwe bonuscode: http://worldoftanks.eu/news/7247-military-parade-bonus-code/
WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream
Verwijderd
Ik zie die kleine russische krengen erg veel, en hun frontal armor is wel lekker want daar kom ik soms niet doorheen
want met die T-80 heb ik helemaal nix
(snel genoeg om te scoute effectief vind ik um ook niet
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 08-05-2013 10:59 ]
Het is natuurlijk ook niet slim om 2 minuten op een plek stil te staan die niet arty-safe is. (moet nog steeds in de chat tier 9/10 tanks herinneren aan het feit dat ze 3/4/5 tier 7+ arty tegen hebben)Nemean schreef op woensdag 08 mei 2013 @ 00:41:
Een voorbeeldje van gister.
Vervolgens wordt ik na 2 minuten stil staan (lemming train naar de hill) gespot en er komt een GW Tiger shell dwars door mijn frontal armor heen, raak daarbij 1800 hitpoints kwijt en vlieg in de fik. Overleef het met een paar hitpoints en de 2e arty shell valt die mij af maakt.
Na dit soort matches ga ik niet eens meer verder spelen, totale onzin dat soort schoten.
Wel slim om dan te stoppen, doe ik ook altijd als het te frustrerend is. Je gaat er namelijk nog slechter van spelen en plezier is dan ver te zoeken.
Wie van jullie verplaatst zich als arty na elk arty (6+) schot een paar meter?
[ Voor 4% gewijzigd door eL_Jay op 08-05-2013 11:07 ]
PARADE
After inputting the bonus code, you will receive all of the following goods:
1 day of Premium Account
x5 Extra Combat Rations
x5 Improved Combat Rations
x5 Case of Cola
x5 Chocolate
x5 Strong Coffee
x5 Pudding and Tea
[ Voor 97% gewijzigd door ShockWave op 08-05-2013 11:10 ]
Dit moet ik toch ook maar eens gaan leren.Gizzy schreef op woensdag 08 mei 2013 @ 09:58:
[...]
Het aantal keren dat ik in mijn eentje (of met 1 of 2 andere tanks) ergens iets kansloos sta te verdedigen is echt veel te groot.
Ik blijf het gewoon lastig vinden om één deel van de map onverdedigd te laten
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=rKmCVL4GuIM]
Onder andere wat gameplay van WoT:Blitz op de iPad
En olga is natuurlijk altijd leuk
[ Voor 14% gewijzigd door themaxter op 08-05-2013 11:29 ]
Kijk maar in de link die al een keer of twee is gepost: http://worldoftanks.eu/news/7247-military-parade-bonus-code/.Verwijderd schreef op woensdag 08 mei 2013 @ 11:16:
bonuscode?? ....mis ik iets?
Je kunt de code invullen om 1 dag premium te krijgen en een 30-tal premium consumables. Op jouw niveau (tot tier 4?) zou ik zeggen dat je die consumables het best gewoon verpatst. Daar hou je nog een leuk centje aan over.
De dag premium gaat in op het moment dat je de code invult. Als je niet standaard al een premium account hebt, dan zou ik aanraden om de code pas te gebruiken op een dag dat je zeker weet dat je behoorlijk wat kunt spelen.
De dag premium is 24 uur geldig, dus je zou zelfs bijvoorbeeld op vrijdagavond deze kunnen activeren (zeg 20:00 uur) om dan tot zaterdagavond 19:59 de tijd te hebben om ervan gebruik te maken.
Als je een beetje achteraan de lemmingtrain blijft hangen dan kun je ook nog vaak zat op tijd terug om te defenden mocht dat nodig zijn.mjaspers23 schreef op woensdag 08 mei 2013 @ 11:17:
[...]
Dit moet ik toch ook maar eens gaan leren.
Het aantal keren dat ik in mijn eentje (of met 1 of 2 andere tanks) ergens iets kansloos sta te verdedigen is echt veel te groot.
Ik blijf het gewoon lastig vinden om één deel van de map onverdedigd te laten
Gisteren was het overigens weer niet mijn dagje maar ik had ook wel iets heel bizars, met mijn IS3 in een kansloos potje in ieder geval defender proberen te pakken om zodoende nog wat tijd te kunnen rekken maar ik heb eerst een bounce gevolgd door een 0crit op de Tiger die aan het cappen was. Zonder reset...
WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream
Verwijderd
maar bedankt
Verwijderd
Ik zit nu bij de T-80, maar heb nog niet alles geresearched. Ze zijn erg traag voor lights, maar hebben redelijke wapens. Bij de T-80 lijkt me de 37mm niet beter dan de 45mm aangezien de 45mm meer penetratie heeft en ook meer alpha damage. De 37mm is dan wel een autokanon, maar met de snelheid van de T-80 kan je moeilijk achter een enemy komen en dus weinig kans op damage.Verwijderd schreef op woensdag 08 mei 2013 @ 10:58:
Hebben jullie plezier/ervaring met de T-70/T-80/enzovoort???
Ik zie die kleine russische krengen erg veel, en hun frontal armor is wel lekker want daar kom ik soms niet doorheenmaar voor de rest vind ik het niet een briljante tank ?? ze doen het puur om de T-34 die volgt lijkt me ? of zie ik dat verkeerd
want met die T-80 heb ik helemaal nix
(snel genoeg om te scoute effectief vind ik um ook niet)
In het algemeen ben ik er blijer mee dan met de A-20, de enige tank waar ik niet meer verder mee wil. Dus toch nog een kans om de T-34 te spelen
de premium consumables leveren 10k per stuk op als je ze verkoopt.Verwijderd schreef op woensdag 08 mei 2013 @ 11:37:
Thanks @ bram, terug lezen is niet me sterkste punt idd![]()
maar bedanktenig idee wat al die zaakjes opleveren ?
Verwijderd
30x 10.000 = 300.000 ik denk KASSAAAAAAA
maar dit gaat zeker tegevalle omdat ik aanneem dat niet alle van die bovengenoemde lijst 10K op leveren?
* Sad face *
trouwens datcht ik al dat mensen die t70/80 speelde voor die T-34
[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 08-05-2013 11:42 ]
Gaat niet tegenvallen, als je alles verkoopt heb je inderdaad 300.000 creditsVerwijderd schreef op woensdag 08 mei 2013 @ 11:42:
Ok ik als leek weet uds niet wat el of niet premium is dus ik maak mezelf alweer rijk
30x 10.000 = 300.000 ik denk KASSAAAAAAA
maar dit gaat zeker tegevalle omdat ik aanneem dat niet alle van die bovengenoemde lijst 10K op leveren?
* Sad face *
trouwens datcht ik al dat mensen die t70/80 speelde voor die T-34begin het al wat te leren
haha
Ik loop net me depot binnen en zie dit nog liggen: "Improved combat Rations" 20x, "Pudding and Tea" 20x, "Stron Coffee" 20x.
Als ik alles verkoop levert dat nog eens 600K + die 300K van nu = 900K

EDIT// @Dynosu, als CW spelende kan je het inderdaad houden. Maar het duurt nog wel effe voordat ik CW kan/ga doen (afgezien van die enkele landings van GOT2).
[ Voor 27% gewijzigd door thijsco19 op 08-05-2013 12:04 ]
The only thing you need; a jar of "Elbow Grease" (TM) ! Apply it liberally and it will make any job a breeze.
Verwijderd
----------------------------->> KV1 here i come ^^
hahah
Maar even los daarvan, die zaken vind ik gwoon onder winkel terug bij uitrusting/onderdelen waari k ze kan verkopen neem ik aan ?
oh super! want ik heb al die consumables van de vorige keer nog.. dus 600K voor mij ^^thijsco19 schreef op woensdag 08 mei 2013 @ 11:43:
[...]
Gaat niet tegenvallen, als je alles verkoopt heb je inderdaad 300.000 credits.
ik kan het wel gebruiken nudat ik wat meer met tier 8 tanks speel.. *loopt leeg*
[ Voor 12% gewijzigd door Jip99 op 08-05-2013 12:00 ]
Bij depot volgens mij.Verwijderd schreef op woensdag 08 mei 2013 @ 11:48:
w000tw000t jij maakt me dag Thijsco ^^
----------------------------->> KV1 here i come ^^
hahahik blij ..sorry
Maar even los daarvan, die zaken vind ik gwoon onder winkel terug bij uitrusting/onderdelen waari k ze kan verkopen neem ik aan ?
Verwijderd
scheelt aanzienelijk om dat ik met die prut-hetzer de laatste tijd maar 6000/5000 credits per potje haal, en die derp gun shells zijn zo duur
Alleen niet erg snel. Je moet hem ook gebruiken als een kurk. Gewoon ergens gaan staan waar je niet geflanked kan worden en dan alles bouncen wat van voren schiet.
Alle vragen hebben een antwoord
Wins / Battles 3 / 5 60%
Avg. / Total Exp. 1 156 / 10 251
Credits total 724 566

Volgens mij dan ook 900k, 300k van deze en 600k van vorige? Of had ik nog consumables van een nog oudere actie?Jip99 schreef op woensdag 08 mei 2013 @ 11:48:
[...]
oh super! want ik heb al die consumables van de vorige keer nog.. dus 600K voor mij ^^
ik kan het wel gebruiken nudat ik wat meer met tier 8 tanks speel.. *loopt leeg*
The only thing you need; a jar of "Elbow Grease" (TM) ! Apply it liberally and it will make any job a breeze.
ik had nog van de laatste actie al die 5x dingen, dus heb nu van alles 10x, dus 600K.. toch mooi mee genomen.. ik had nogal een credit tekort.thijsco19 schreef op woensdag 08 mei 2013 @ 12:06:
[...]
.
[...]
Volgens mij dan ook 900k, 300k van deze en 600k van vorige? Of had ik nog consumables van een nog oudere actie?
Ik platoon vrijwel niet. De winst doordrukken hoeft nu ook weer niet gelijk (het is tenslotte geen bat of T-54), maar het gevoel dat je echt bijgedragen hebt wel.Kaap schreef op woensdag 08 mei 2013 @ 09:56:
[...]
Als medium je stempel drukken zul je toch echt in een wolfpack achtige platoons moeten gaan spelen. In je 1tje een win doordrukken is an sich best hoog gegrepen.
Flanks probeer ik al enige tijd niet meer alleen te houden, maar zal het supporten van The Train eens iets meer proberen.Gizzy schreef op woensdag 08 mei 2013 @ 09:58:
[...]
Ik moet zeggen hij bevalt mij zeer goed. nog niet echt veel geluk gehad met de teams en daardoor is de winrate wat minder, maar de damage die je kan uitdelen met dat ding is echt geweldig. Wil ook nog wel eens wat bouncen. Imho is het een betere T8 med dan de Panther II, iig voor randoms. Als je in een platoon zit kan je met de PII ook leuk mee, maar met de topgun is de IP imho de betere T8 med van de Duitsers. De gun depression biedt gewoon heel veel voordelen.
Shuttle st20g5
Hmm... begin al te merken dat het lastig is met platoonen als je geen t5 hebt (veel mensen willen met KV-1 spelen, geef ze groot gelijk). Heb het ook al twee of drie keer gehad, o.a. om credits te grinden voordat ik m'n JP8.8 had. Maar als ik de stats bekijk zal een T1 meer geld binnenharken dan een KV-1 (top gun heeft goedkoper ammo, zelfs in verhouding met lagere damage, maar toch betere pen, dus minder bounces). Allicht ga ik hem ook wel binnenkort doen. Maar eerst even m'n t4's afronden (A20 elite krijgen, t-80 uitproberen enzo)Verwijderd schreef op woensdag 08 mei 2013 @ 09:42:
[...]
Ik zou je juist eerder de T1 adviseren.....
Uit je berichten begrijp ik dat je wel wat snelheid wil. Nou.....ik zal je vertellen......dan moet je niet de KV-1 nemen want die is retetraag.
Ik heb zelf ook voorkeur voor meer snelheid ipv bijv. armour maar heb 2x de KV-1 gekocht.
Eerste keer was om te grinden naar IS-3, geen lol met de KV-1 gehad. Ik was telkens te laat op de plekken waar ik graag wilde zijn. Slechte winrate (42% of zo).
Heb 'm later nog eens terug gekocht omdat ik wilde zien of ik die winrate kon opkrikken.
Dat lukte wel, maar had eenvoudigweg geen lol in die tank.
Heb 'm toen weer verkocht en de T1 geprobeerd, die is wat sneller, bounct veel en is (naar mijn mening) ondergewaardeerd in WOT. In de T1 had IK veel meer lol dan in de KV-1
Als ik me goed herinner, doet de T1 niet zoveel schade als de KV-1 per shell maar de reload is een stuk korter. Ik de T1 had ik geen enkele angst voor een naderende, kruipende KV-1
T1 en dan M6 is een prima manier om bij de super T29 uit te komen.
Oslik blyat! Oslik!
Waarom wil je ooit de A20 elite krijgen? Ik was klaar met de grind van de A20, gelijk flap verkocht nooit meer naar om gekeken.dion_b schreef op woensdag 08 mei 2013 @ 12:30:
[...]
blah... Maar eerst even m'n t4's afronden (A20 elite krijgen, t-80 uitproberen enzo)
Heb wel een keer de mastery badge gehaald op dat ding dus die pakken ze me niet meer af, dat was met 700 exp.
Alle vragen hebben een antwoord
Platoons zijn helaas niet zaligmakend. Ik lees hier ook veel over platoons, die lekker pownen. Helaas heb ik de laatste tijd het geluk niet met de teams waar we in terecht komen of met de medespelers of met mijn eigen niveau op dat moment, niet perse in de volgordeKnowuse schreef op woensdag 08 mei 2013 @ 12:09:
[...]
Ik platoon vrijwel niet. De winst doordrukken hoeft nu ook weer niet gelijk (het is tenslotte geen bat of T-54), maar het gevoel dat je echt bijgedragen hebt wel.
Lijkt me alleen maar goed. Het komt vooral omdat de indien panzer en de KT mij zo goed bevallen. KT is echt een beest, tier X potjes zijn er niet zo leuk mee, maar gewoon je ding doen en kijken of je team kan helpen werkt gewoon goed. Gisteren trouwens mijn master badge op de indien binnen getikt. Was een mooie pot met volgens mij bijna 4k aan damage. Zal wel niet goed genoeg zijn voor de wedstrijd die nu loopt voor de nieuwe tanks, maar we zullen het wel horen.
Ik speel niet meer voor de win, maar voor de damage, wel met zoveel mogelijk focus fire om het aantal guns van het andere team zo snel mogelijk terug te brengen.
Probeer zo lang mogelijk te blijven leven ipv een uitzichtloze situatie van iemand te gaan proberen te verhelpen. Vaak ben je dan toch binnen 2 schoten dood, dan heb je 1300hp oid ingeleverd om zelf maar 700 hp schade te kunnen doen, slechte trade off. Dan kan je beter een andere flank gaan nemen waar wat half dode enemies nog rondrijden. Doe je weer meer damage en leef je zelf langer. Zo haal je dan toch nog het optimale uit een verloren match.
[ Voor 6% gewijzigd door Gizzy op 08-05-2013 12:43 ]
flickr - WOT Profile - Game PC
Verwijderd
Prut-Hetzer???Verwijderd schreef op woensdag 08 mei 2013 @ 12:00:
thanks luitjesscheelt me weer paar avondjes grinde haha
scheelt aanzienelijk om dat ik met die prut-hetzer de laatste tijd maar 6000/5000 credits per potje haal, en die derp gun shells zijn zo duur
Met alle respect, maar speel jij dan niet als een prutser?
Met de Hetzer is prima geld te verdienen, toen je begon aan die Hetzer is je al verteld dat 't schieten met Derp anders is dus als jij als een wilde in 't rond loopt te schieten kan ik me voorstellen dat je er weinig mee verdient. Maar daarmee is 't nog geen prut tank
+1!Verwijderd schreef op woensdag 08 mei 2013 @ 12:46:
[...]
Prut-Hetzer???
Met alle respect, maar speel jij dan niet als een prutser?
Met de Hetzer is prima geld te verdienen, toen je begon aan die Hetzer is je al verteld dat 't schieten met Derp anders is dus als jij als een wilde in 't rond loopt te schieten kan ik me voorstellen dat je er weinig mee verdient. Maar daarmee is 't nog geen prut tank
De Hetzer is een prima tank, alleen niet om aan te zien (mening), vooral zodra je de top-tier modules hebt.
Hele goede angled front armor voor een Tier 4 (60mm!), en een prima top-gun met een goede RoF (dus niet de Derp)
🐠 Reef Tank @ Instagram 🖥️ x570 \\ 5950x \\ RTX3070
Verwijderd
Ok ok het is geen prut tank en de derp gun is baas vooral nu me Camo net erop zit vind ik um wel lekker spelen.
Maar ik wordt steeds bij enorm hoge tiers in gekwakt, en ik heb steeds de pech dat een of andere dakduif mij in de rug blijft aanvalle en opeens alle andere teammates van mij NERGENS te bekennen zijn....
terwijil ik gwoon Artys defend en ze die laten leven XD
dus
De vijand denkt ook: even die prut Hetzer afslachten.Verwijderd schreef op woensdag 08 mei 2013 @ 13:01:
Haha prut tank omdat ik steeds pech had gisterdus zit nog effe in me schedel gekerfd XD
Ok ok het is geen prut tank en de derp gun is baas vooral nu me Camo net erop zit vind ik um wel lekker spelen.
Maar ik wordt steeds bij enorm hoge tiers in gekwakt, en ik heb steeds de pech dat een of andere dakduif mij in de rug blijft aanvalle en opeens alle andere teammates van mij NERGENS te bekennen zijn....
terwijil ik gwoon Artys defend en ze die laten leven XD
dusff frusti

Aanrader, zodra je daarmee begint ga je ook meer plezier krijgen in het spel en minder frustratie.Gizzy schreef op woensdag 08 mei 2013 @ 12:42:
[...]
KT is echt een beest,
Ik speel niet meer voor de win, maar voor de damage, wel met zoveel mogelijk focus fire om het aantal guns van het andere team zo snel mogelijk terug te brengen.
Lees hier vaak juist de frustratie als je met 6 kills oid verliest, terwijl ik juist blij ben dat ik een goed potje had en 6 kills heb gemaakt. (zonde om je te frustreren over de zaken in het spel waar je toch geen invloed op hebt, is het leven veel te kort voor
Wat betreft die KT, dat is inderdaad een beest, kan me nog goed herinneren dat dat de eerste tank was waarmee ik door goed te rijden betrouwbaar kon dingen. Daarnaast is/was de 10,5 lang een geweldig kanon. Vond hem in ieder geval fijner dan de t32 (te lage pen voor tier X battles, enkel de turret is goed, waar de KT enkel de LFP zwak is) en de is3 (goede winrate, maar weinig plezier)
Verwijderd
NET op de laatste 50 m, knalt iemand mijn track er nog ff af waardoor ik een meter of 3 naar links glijd.. en NIX meer kan ..
die gast denkt ofcourse : I just made the hetzer a Sitting Duckling !!!!!!!!
Wel is hij nagenoeg onzichtbaar, leuk om mee te sealclubben. Camonetje, camoverf, crew op 100% camo en trollen maar.
Zowieso vind ik momenteel tier 8 heavy de sweetspot om mee te spelen. Tier 9 en 10 kom ik naar mijn idee teveel artyparty's tegen en daar heb ik op tier 8 veel minder last van. Lagere tiers heb ik weer minder invloed op het spel als ik in hogere tier battles uit kom.
En mediums of TD ben je te afhankelijk van de rest van je team (als je niet platooned tenminste).
[ Voor 8% gewijzigd door themaxter op 08-05-2013 13:09 ]
1) ben een koppige eikel die iets af wil maken als hij eraan begonnen is.mhindrik schreef op woensdag 08 mei 2013 @ 12:40:
[...]
Waarom wil je ooit de A20 elite krijgen? Ik was klaar met de grind van de A20, gelijk flap verkocht nooit meer naar om gekeken.
2) T-34 binnenhengelen (al kan dat met T-80 natuurlijk ook)
3) recalcitrantie - als iedereen de A20 zo shit vindt toch nog lol eraan beleven.
Heb wel een keer de mastery badge gehaald op dat ding dus die pakken ze me niet meer af, dat was met 700 exp.
Oslik blyat! Oslik!
laten we hopen dat de arty verschuiving naar tier X en de nerfs daar wat verandering in brengt.. want de 4+ arty party's op tier 8 en verder is no fun..themaxter schreef op woensdag 08 mei 2013 @ 13:07:
Wat mij tegenwoordig aan de KT opvalt is dat ik continu door de aflopende voor/bovenkant van mijn turret wordt gepenned. Zelf ook al een paar keer geprobeerd en met een T32 kom je hier als je iets hoger staat zonder problemen doorheen. Maar de KT blijft desondanks een hele fijne tank.
Zowieso vind ik momenteel tier 8 heavy de sweetspot om mee te spelen. Tier 9 en 10 kom ik naar mijn idee teveel artyparty's tegen en daar heb ik op tier 8 veel minder last van. Lagere tiers heb ik weer minder invloed op het spel als ik in hogere tier battles uit kom.
En mediums of TD ben je te afhankelijk van de rest van je team (als je niet platooned tenminste).
ik wilde gister met mijn T-44 vier artys afmaken, maar ze stonden slim achter een dijk en het waren ook gewoon irritant ervaren spelers.. eentje reed over de dijk en ik knalde hem af.. daarna kwam er nog eentje over de dijk en spotte mij en toen trackte een andere arty mij en die andere 2 maake mij af..
en met de kennis dat in 8.6 arty generfed wordt werd ik niet boos! ik heb ze alleen uitgelachen dat ze de grote boze nerfbat gaan krijgen
Dat blijft met de nerf aanwezig, en al gebeurt het minder vaak (want langere reload en lagere accuracy), het zal vaak zat zijn dat ik gok dat we nog steeds dezelfde rants gaan zien over arty in 8.6

Effectiever zou zijn geweest om de fire rate ongemoeid te laten maar damage te verlagen. Dat zou minder historisch verantwoord zijn, maar wel leuker spelen (voor beide partijen). En mbt historisch verantwoord... tja, dat is ook maar smoesje die gebruikt wordt als het WG uitkomt.
Oslik blyat! Oslik!
Arty kan wel wat tweaks/nerfs gebruiken.. maar de belangrijkste die ze kunnen doen doen ze niet.. en dat is een limiet op het aantal per potje.. max 3 en liever max 2 zou voor mij goed zijn, en dan de dmg een beetje naar beneden schroeven.. en de mogenlijkheid dat een arty zich van dichtbij kan verdedigen wegnemen, want in het echt konden ze dat ook nietdion_b schreef op woensdag 08 mei 2013 @ 13:18:
Mwoeah, die arty nerf gaat volgens mij in praktijk niemand blij maken. Ja, de dpm van arties gaat omlaag, maar het is niet eens de dpm waar non-arty spelers zo'n probleem mee hebben, maar de oneshot damage uit het niets.
Dat blijft met de nerf aanwezig, en al gebeurt het minder vaak (want langere reload en lagere accuracy), het zal vaak zat zijn dat ik gok dat we nog steeds dezelfde rants gaan zien over arty in 8.6
Effectiever zou zijn geweest om de fire rate ongemoeid te laten maar damage te verlagen. Dat zou minder historisch verantwoord zijn, maar wel leuker spelen (voor beide partijen). En mbt historisch verantwoord... tja, dat is ook maar smoesje die gebruikt wordt als het WG uitkomt.
Verwijderd
ff berekend met wat ik heb en wat ik krijg voor die premium/parade actie (300K)
Kan ik EN me luchs kopen
en na verkoop van me T-28 me KV-1 Kopen
@huidig topic :
Ik speel zelf ook wel af en toe een potje arty, gwoon omdat het kan
Maar krijg niet echt de indruk dat je een Nerf benodigd bent ... haha
Persoonlijk vind ik ze prima werken, en helemaa lniet overpowered, maar ik spreek dan ook vanuit de tiers 1 tm 4 met arty spelende
Verwijderd schreef op woensdag 08 mei 2013 @ 07:29:
[...]
Oh, wie is council van GOT ik heb hier nog wel enkele leuke replays van Tk's en team damage van 2crashandburn.

wacht maar tot je in tier 7/8 potjes komt met 4 of 5 tier 6 arty's ik speel bijna alleen mediums dus dan is het snel gedaan met je als ze vol raken.Verwijderd schreef op woensdag 08 mei 2013 @ 13:27:
Hahaaaaa !
ff berekend met wat ik heb en wat ik krijg voor die premium/parade actie (300K)
Kan ik EN me luchs kopen
en na verkoop van me T-28 me KV-1 Kopen2 nieuwe aanwinsten
@huidig topic :
Ik speel zelf ook wel af en toe een potje arty, gwoon omdat het kan
Maar krijg niet echt de indruk dat je een Nerf benodigd bent ... haha
Persoonlijk vind ik ze prima werken, en helemaa lniet overpowered, maar ik spreek dan ook vanuit de tiers 1 tm 4 met arty spelende
In 3 potjes 860, 1550 en 1400 damage gedaan. En dat is potjes waarbij de tanks gemiddeld 300hp hebben...
Dat is niet fijn voor de tankers maar ook niet echt voor de arties.
Geef me maar potjes met 1 of 2 arties die zijn leuker als tanker of arty.
Verwijderd
Against artys :
Find a rock + get behind it + Stay there = Win ^^
nee maar ik heb idd nog niet ervargen hoe dat op hogere tier is
ik ga er van uit dat dat ongeveer het zelfde gevoel is
Merk ik ja, vooral met mijn IS-8 is het feest. Je wordt gespot, en 2 seconden later ben je dood omdat wat GwTigers enzo jou onder vuur nemen.Jip99 schreef op woensdag 08 mei 2013 @ 13:29:
[...]
wacht maar tot je in tier 7/8 potjes komt met 4 of 5 tier 6 arty's ik speel bijna alleen mediums dus dan is het snel gedaan met je als ze vol raken.
Hoppa, 20k reparatie kosten, dankjewelalstublieft.
Euh... Nee.Verwijderd schreef op woensdag 08 mei 2013 @ 08:24:
Die E-25 is net een gedowngrade hetzer!!
Heb je de geplande stats van de E-25 wel eens gezien?
Daarna kwam het arty bombardament ( 5 arties beide zijdes, enemy had 1 hummel erbij ) Ik werd door een bat chat arty, 261 en Type E helemaal kapot geshelled totdat ik uiteindelijk nog 785 hp over had.
Ik dacht mooi alles heeft geschoten, komt er nog een hummel die, volgens zijn zege, met een normale HE shell de front van mijn E5 pent en een STUNNING 785 damage deed!!!????
Hoe de hell kan een Hummel een E5 pennen, zijn he pen is veel te laag om uberhaupt een weakspot of dergelijke te raken. Echt gewoon bizar dat een tier 5 arty een tier 10 heavy kan pennen.
Als nu iemand arty nog niet OP vindt hoor ik het graag:)
Verwijderd
Sjeumig de Peumig kan beter me mond houde met dingen roepen en comments leveren.......
Genadeloze Community hier
Gedowngrade hetzer......pruts hetzer.......... wie volgt ?
Verwijderd
Forget it.....Verwijderd schreef op woensdag 08 mei 2013 @ 13:31:
ik ga er van uit dat dat ongeveer het zelfde gevoel is
De Löwe kon jij tenminste nog zien en wellicht een keer tegen aan spugen met je proppeschieter, maar niets is zo irritant om met je tier 9 lekker in het spel te zitten en ineens vanuit het niets ge-oneshot te worden door een arty die helemaal onzichtbaar aan de andere kant van de map staat.
In het heetst van de strijd hou je er rekening mee dat je eens een klap (of meerdere kunt krijgen), maar ineens 1500hp weg zuigt mega....
De lagere tier arties zijn proppeschieters vergeleken bij de zware jongens, bovendien zitten daar meer ervaren spelers op die betere eff hebben.....dus je eerder raken
Verwijderd
Daar was jij er toch 1tje van?User schreef op maandag 06 mei 2013 @ 10:19:
En ik vind het nog steed lame dat ze de EU testers ontslagen hebben.
Waarom hebben ze jullie eruit gegooid?
Teveel kritiek op de Russische geest?
Hmmm, ik speel nu dagelijks best wat potjes met de GW Tiger en het is echt niet allemaal rozengeur en manenschijn. Probleem is met name de aimtime. Van volledig uitgezoomed naar volledig ingezoomed kost je zo'n 18 seconden, tel daarbij op de tijd die het kost om de tank te draaien om uberhaupt gericht te zijn op een gespotte tank en er zijn zo 25 seconden verstreken tussen het spotten van een tank en het erop kunnen schieten.VasZaitsev schreef op woensdag 08 mei 2013 @ 13:32:
[...]
Merk ik ja, vooral met mijn IS-8 is het feest. Je wordt gespot, en 2 seconden later ben je dood omdat wat GwTigers enzo jou onder vuur nemen.
Hoppa, 20k reparatie kosten, dankjewelalstublieft.
Dat betekent dat een tank gespot moet BLIJVEN, aangezien een spot meestal maar een seconde of 10 actief is. Met 35 seconden reload ga je niet zo snel blind vuren, dus je wacht dan tot de tank waar je op aan het aimen was weer gespot is. Daar moet je team bij helpen en dat hoef je meestal niet te verwachten.
In mijn geval is het ook nog eens vaak zo dat ik op een gegeven moment dan maar weer op een andere tank ga mikken (25 seconden timer gaat weer lopen) en direct nadat ik weggedraaid ben wordt mijn oorspronkelijke target weer gespot. Heel frustrerend.
Tot slot is de accuracy ook nog eens zo dat je lang niet altijd de tank raakt waar je op schiet omdat de shell naast de tank landt (vaak <200 damage, of zelfs 0), je shell zo langzaam gaat dat het extreem lastig is om een bewegend target te raken EN je hebt nog te maken met stilstaande tanks die opeens gaan bewegen NADAT je geschoten hebt, waardoor je alsnog mist.
Nee, tier 7 arties zijn lang niet altijd even leuk. Wat het goed maakt, zijn de noobs die lang stilstaan in arty range of zeer voorspelbaar gedrag vertonen. Die zijn namelijk nog wel eens te raken. Tanks die slim gebruik maken van cover en altijd in beweging zijn als ze in het open zijn, kunnen zo 4 van de 5 arty shells ontduiken.
Los van de lucky shots op rijdende targets, denk ik dat rustig 80% van de schade die ik doe is op mensen die niet (kunnen) nadenken en op tanks die in een voor hun ongunstige positie gedrukt worden (een push van ons die ze naar achteren dwingt, of detrack(s) die ze in het open houden). De rest is een kwestie van vaardigheid, omdat het dan gaat om het schieten op tanks die DENKEN dat ze veilig staan, maar geen rekening houden met arty op een onverwachte positie.
Shells die meer dan 1000 damage doen zijn relatief zelfzaam. Meestal ga ik uit van 700-800 damage als ik een tank goed raak, of 1000-1200 op een tank met zeer slechte armor (<120mm). De keren dat ik een tank raak voor 1800+ damage, komen misschien eens per 2-3 potjes voor. Dat is dus misschien 1 van elke ~20 shells, ofwel 5%.
Edit: Ik denk dat artillery redelijk gebalanceerd is, als je bedenkt dat de average damage per battle voor een tier 8 arty niet echt hoger ligt dan een normale tier 10 heavy. Dat lijkt me wel ok voor een tank die uitsluitend een damagedealer is.
Het probleem is natuurlijk dat de gameplay volledig ontwricht wordt op het moment dat er 5 van die damagedealers per team in het spel zitten. Dan wordt je namelijk gedetacked zodra je gespot wordt omdat er altijd wel een arty op je gemikt staat en kunnen de andere 4 je afmaken omdat je stilstaat.
[ Voor 15% gewijzigd door BramSd op 08-05-2013 14:00 ]
Tussen 500 en 1000 dmg misschien 1 keer per potje.
Hits van 1500 en 1600 zijn eerder uitzonderlijk. (ongeveer 1 keer op 10 potjes)
Als het enkel damage was dan viel het nog wel mee maar vaak heb je dan ook 2 of meer moduleschade (tracks, driver, commander, etc.)
Ik merk trouwens indien er maar 1 of 2 arties aan iedere zijde in een potje zijn spelers niet echt meer op hun positie letten en vaker niet safe staan voor arties.
Wat echt leuk is voor arties zijn drie medium die netjes naast elkaar staan op een heuveltje ofzo, dan aim je op de middelste en meestal lopen ze dan alle drie schade op.
[ Voor 15% gewijzigd door belgian1 op 08-05-2013 14:07 ]
Enige wat idd frustrerend is dat je kogel vaak niet aankomt waarop je aimede en dus mis schiet. Voorderest is het continue 300-400 schade met een direct hit, en een lucky hit is idd 600-1000 als heb ik dat vrij weinig. Echter in de high tiers is het dus altijd gewoon rond de 700+ schade met een normale direct hit en heb ook nog een splash damage. ( a.k.a. 900 splashdamage ) Daarnaast ben ik al meerdere malen geoneshot door een GWtiger in mijn E5 ( 2200 damage + frontally )
en als je dan gespot bent wordt je zo geoneshot door meerdere arties. Het grootste probleem zit hem meestal wel in te veel arties doordat elke kant onder vuur ligt en er geen ruimte is voor aggresief spelen om de game naar je toe te trekken. Al het tactiek in dit spel wordt door die arty teniet gedaan doordat je niet kan flanken niets.
De damage is het enige waar veel spelers een probleem mee hebben, die moet goed hard aangepakt worden. Of ze dan een kleine buff in hun r.o.f. krijgen heb ik geen probleem mee. Maar de damage is het grootste probleem bij arty en dat moet veranderen, ze hebben nu een te grote impact op de gameplay en bepalen een groot deel van de match.pkregting schreef op woensdag 08 mei 2013 @ 02:16:
[...]
Een damage nerf op arty? Dat zie ik niet zo zitten, gezien de dpm van arty nu al laag is, zelfs als je alles raakt. Wat mij betreft mogen ze heavies minder gevoelig voor arty maken. Deze tanks kunnen arty vrijwel niet ontwijken. TDs zijn moeilijker te spotten en mediums en lights zijn moeilijker te raken.
Want als jij nog geen schoten heb gehad en niet weet of je gespot bent ga jij naar voren of achter rijden met het gevolg dat je nog gemakkelijker gespot wordt? Op Prokhorovka zijn er sowieso geen arty safe spots, tenzij je ergens laf achter een arty gaat campen dan heb je misschien nog kans om te overleven.eL_Jay schreef op woensdag 08 mei 2013 @ 11:06:
[...]
Het is natuurlijk ook niet slim om 2 minuten op een plek stil te staan die niet arty-safe is. (moet nog steeds in de chat tier 9/10 tanks herinneren aan het feit dat ze 3/4/5 tier 7+ arty tegen hebben)
Hehe, ik ken het gevoel... Een aantal mensen hier hebben echt serieuze problemen wat betreft de sociale vaardigheden. Maar vrees niet, we zijn niet allemaal zo. Sommige zijn best aardig en behulpzaam.Verwijderd schreef op woensdag 08 mei 2013 @ 13:46:
haha ik bedoel het plaatjeben een visueel persoon
![]()
Sjeumig de Peumig kan beter me mond houde met dingen roepen en comments leveren.......
Genadeloze Community hierwordt zo de grond in gestampt bij alles wat ik zeg
Gedowngrade hetzer......pruts hetzer.......... wie volgt ?
Roland SP404 sampler te koop: https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2089640
Volgens de Russische Supertest Coordinators waren het de EU testers die leakten, de EU testers kregen toen dezelfde regesl over zich heen als de Russen. Normaal gesproken hebben nieuwe testers wat andere regels qua activiteit aangezien ze nieuw zijn. Maar dit werd nu dus veranderd waardoor de EU testers in 2 weken evenveel punten moesten halen als de Russen in 5 weken, waardoor er een zooitje EU testers gekicked zijn.Verwijderd schreef op woensdag 08 mei 2013 @ 13:53:
[...]
Daar was jij er toch 1tje van?
Waarom hebben ze jullie eruit gegooid?
Teveel kritiek op de Russische geest?
De leaks bleven natuurlijk lekker zitten en gingen lekker door met leaken. Waarna de EU office in Parijs besloten heeft om alle EU testers maar te ontslaan, hoewel de supertest gemanaged wordt door Minsk.Óók EU testers die al meer dan een jaar in de test gezeten hebben.
Goed, alle EU testers zijn dus gekicked. En zijn de leaks gestopt? Nope, ze zijn erger dan ooit...
Meer info over de kicks is wel te vinden op de blog van SilentStalker.
Wat ik vooral uit jou verhaal haal is dat arty heel erg spel bepalend is.. je kan op de helft van de map niet staan, je moet continu bewegen(wat je aim time reset).
slimme arty ziet een tank peek a boo doen, wat een hele normale techniek is in het spel, en wat doet meneer de arty, die aimed gewoon op de plek waar die zijn koppie ff uit steekt om te schieten en doet BOOM met 0 aim time en de tank staat ook niet stil ofzo...
arty kan je oneshooten als ze lekker slim om een hoekje gaan staan en als je dan om de hoek komt heb je zo 800+ dmg te pakken..
-omdat arty zo bepalend is gaat iedereen campen, lekker saai achter een steentje staan..
-sommige maps hebben geen arty safe plekken dus ben je al snel de sjaak..
-eenmaal tracked in een potje met 4 arty en het is snel gedaan met je
na ja enz enz.. al die nadelen die je noemt zijn misschien wel nadelen, maar als er 4 arty in een spel zijn dan is er altijd wel eentje die je te pakken krijgt.. en de rest volgt..
oh en ik rij altijd medium.. dus altijd stil staan en campen is niet echt de bedoeling...
na ja dit zijn mijn irritaties/redenen waarom ik arty vervelend vindt.
En oh ja! vaak ben je zo druk bezig met een dog fight, dat je arty even 10 seconden vergeet en dan.... boom dood. omdat je perongeluk dacht fun te hebben in het spel en een leuk gevecht aan te gaan met een andere medium of een heavy te omcirkelen..
[ Voor 9% gewijzigd door Jip99 op 08-05-2013 14:32 ]
Ach ik heb een GW Type E en persoonlijk vind ik het arty spelen alles behalve moeilijk. Als ik soms de verhalen hoorde van mensen dat je berekeningen moet maken en dingen moet inschatten en weet ik het allemaal denk ik vaak.. hoe spelen hun? In principe is het niet meer dan aimen en klikken en de afwijking van je gun leren wat je in principe met elke tank moet(!). Het enige wat echt tricky wordt is een tank proberen te damagen die in cover staan van een heuvel en dan achter zijn tank aimen en hopen dat je shell zijn turret raakt. Daarin tegen moet je als heavy speler naar mijn idee met meer factoren rekening houden.jantje 2 schreef op woensdag 08 mei 2013 @ 14:13:
Altijd mooi hoe een arty speler altijd in de verdediging schiet als er wat slechts over arty wordt gesproken. Ik zelf speel dan atm de GWpanther, maar het is echt totaal niet moeilijk om rijdende targets of dergelijke te raken.
We moeten ergens beginnen, go WGdion_b schreef op woensdag 08 mei 2013 @ 13:18:
Mwoeah, die arty nerf gaat volgens mij in praktijk niemand blij maken. Ja, de dpm van arties gaat omlaag, maar het is niet eens de dpm waar non-arty spelers zo'n probleem mee hebben, maar de oneshot damage uit het niets.
Gevecht: Himmelsdorf woensdag 8 mei 2013 14:49:17
Voertuig: Matilda
Ervaring ontvangen: 927
Credits ontvangen: 25.386
Gevechtsprestaties: Top Gun
Team mogen wel wat minder n00b vandaag, 7 kills maken en niet winnen is vrij irritant..
Dat klinkt als een goedkoop excuus om de OP-ness van arties te verdedigen.Nemean schreef op woensdag 08 mei 2013 @ 14:19:
[...]
Ach ik heb een GW Type E en persoonlijk vind ik het arty spelen alles behalve moeilijk. Als ik soms de verhalen hoorde van mensen dat je berekeningen moet maken en dingen moet inschatten en weet ik het allemaal denk ik vaak.. hoe spelen hun?
Dat mag je uitleggen.rgras schreef op woensdag 08 mei 2013 @ 14:58:
[...]
Dat klinkt als een goedkoop excuus om de OP-ness van arties te verdedigen.
Verwijderd
ahaUser schreef op woensdag 08 mei 2013 @ 14:15:
[...]
Volgens de Russische Supertest Coordinators waren het de EU testers die leakten, de EU testers kregen toen dezelfde regesl over zich heen als de Russen. Normaal gesproken hebben nieuwe testers wat andere regels qua activiteit aangezien ze nieuw zijn. Maar dit werd nu dus veranderd waardoor de EU testers in 2 weken evenveel punten moesten halen als de Russen in 5 weken, waardoor er een zooitje EU testers gekicked zijn.
De leaks bleven natuurlijk lekker zitten en gingen lekker door met leaken. Waarna de EU office in Parijs besloten heeft om alle EU testers maar te ontslaan, hoewel de supertest gemanaged wordt door Minsk.Óók EU testers die al meer dan een jaar in de test gezeten hebben.
Goed, alle EU testers zijn dus gekicked. En zijn de leaks gestopt? Nope, ze zijn erger dan ooit...
Meer info over de kicks is wel te vinden op de blog van SilentStalker.
volgens mij zegt hij juist dat arty niet moeilijk is om goed te spelen.. dus redelijk snel OP.rgras schreef op woensdag 08 mei 2013 @ 14:58:
[...]
Dat klinkt als een goedkoop excuus om de OP-ness van arties te verdedigen.
Verwijderd
1 opmerking verkeerd begrijpen en KLETS quote quote quote
i love it

Heb je de geplande stats onder handbereik ? 5 minuutjes google search leverde enkel het vermoeden dat er een 75mm/70 opkomt.User schreef op woensdag 08 mei 2013 @ 13:45:
[...]
Euh... Nee.
Heb je de geplande stats van de E-25 wel eens gezien?
Met arty (t/m GW panter) moet ik wat betreft raakschieten wel iets meer inschatten dan met een andere tank. Met name air-time van de shell in combinatie met scouts is even wat lastig (maar de voldoening als je een rondscheurende t50-2 hit is groot:)) en zoals je al noemt de "trick"shots omdat je geen direct zicht hebt. Met ervaring leer je dat wel, maar het kostte mij iets meer tijd om die gun van gw panter onder controle te krijgen dan de s70 (en kleiner). Je hoeft je wel veel minder met overleven bezig te houden, maar daar staat tegenover dat je tactischer moet spelen (welk gebied je dekt).Nemean schreef op woensdag 08 mei 2013 @ 14:19:
[...]
Ach ik heb een GW Type E en persoonlijk vind ik het arty spelen alles behalve moeilijk. Als ik soms de verhalen hoorde van mensen dat je berekeningen moet maken en dingen moet inschatten en weet ik het allemaal denk ik vaak.. hoe spelen hun? In principe is het niet meer dan aimen en klikken en de afwijking van je gun leren wat je in principe met elke tank moet(!). Het enige wat echt tricky wordt is een tank proberen te damagen die in cover staan van een heuvel en dan achter zijn tank aimen en hopen dat je shell zijn turret raakt. Daarin tegen moet je als heavy speler naar mijn idee met meer factoren rekening houden.
Ook vind ik het soms lastig om om te gaan met terrain-elevation.
Ik zit geen berekeningen of wat dan ook te maken (of wellicht onderbewust split-second), maar de leer-curve van het kanon is bij arty voor mij groter dan bij direct vuur met de niet ultra-kalibers (+130mm). Maja, dat is dan ook het belangrijkste/enige dat je met een arty echt moet beheersen. (waar je bij heavies en met name mediums het hele spectrum aan gameplay moet beheersen)
[ Voor 74% gewijzigd door eL_Jay op 08-05-2013 15:30 ]
Dit topic is gesloten.
Voor slowchat kun je terecht in: WoT IRC channel