[MMO] Het grote World of Tanks topic - Deel 35 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 15 ... 45 Laatste
Acties:
  • 93.031 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BramSd
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 11-10 15:35
Vraagje voor de pro's hier: het is me enkele keren overkomen dat ik door een tank wiens MAXIMALE damage per shell onder de 600 ligt (IS-3, T32 etc) geraakt werd, maar ik MEER dan 700hp kwijtraakte. Dit zijn situaties waarbij ik niet door 2 tanks tegelijk werd geraakt, maar echt 1 shell, van bijvoorbeeld een IS-3 met BL-9 die 750 damage deed.
Ik werd in een geval in mijn engine geraakt en in een ander geval in mijn ammorack.

Wordt module damage tegenwoordig vrolijk opgeteld op de normale schade? Wie kan verklaren hoe ik zoveel damage opliep?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jantje 2
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 08:24
Je hebt praat over een leercurve in combinatie met het aanvallen van scouts die met 60 Km/h over het spelveld rijdt. dan heb je het ook wel over het uiterste wat je met arty kan doen. Als je een klein beetje je shell travel time kan inschatten is inderdaad een scout raken niet al te lastig. Echter is het op een heavy natuurlijk totaal niet moeilijk aangezien die vooral stilstaan, of niet al te hard rijden. Hiervoor kan je 90% van de tijd gewoon op de tank mikken en raak schieten.

Enige wat ik wel eens heb is dat ik mij vergis in de map. Je map lijkt als je hem als tank speelt veel kleiner dan wanneer je als arty een shell doet. Waardoor ik mijn eerste shell kan missen en ff moet reaimen. Meestal is dat na het eerste schot wel over.

EDIT: @ Bram een shell kan NOOIT meer doen dan zijn maximale damage output otewel met een is3. Gem is 390 en de maximale damage hit is 487. voor een T32 is gemiddeld 320 en maximaal 400. Zij zullen nooit meer damage doen dan dat.

Hierop zijn twee uitzonderingen mogelijk. De tank raakt jou Ammo rack en vernietigd deze waardoor je gehele tank opblaast voor al zijn , of overgebleven, HP. Hij schiet jou tank on fire waardoor je naast de normale hit ook fire damage oploopt.

Het enige is dat arty of een andere tank simultaan jou geraakt hebben waardoor de damage opgeteld wordt. Anders is niet mogelijk volgens de wetten van WG.

EDIT EDIT: @ Neneam : dan was het HAXORZ LEET SKILS 1337

[ Voor 32% gewijzigd door jantje 2 op 08-05-2013 16:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

IK ben bezig met het doorlezen van de T-28 omdat ik die vanaf eens lekker er op los ga slaan!!

ik ben eigenlijk wel benieuwd wat de ''beste build'' zou zijn voor de T-28

omdat die nogal wat mogelijkheden heeft tot guns e.d.

Iemand hiermee veel ervaring ? of ? radio/engine/tracks e.d. is natuurlijk logisch

maar welke gun is het beste, ze veerschillen nogal wat namelijk..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemean
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 11-10 12:40

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

BramSd schreef op woensdag 08 mei 2013 @ 16:01:
Vraagje voor de pro's hier: het is me enkele keren overkomen dat ik door een tank wiens MAXIMALE damage per shell onder de 600 ligt (IS-3, T32 etc) geraakt werd, maar ik MEER dan 700hp kwijtraakte. Dit zijn situaties waarbij ik niet door 2 tanks tegelijk werd geraakt, maar echt 1 shell, van bijvoorbeeld een IS-3 met BL-9 die 750 damage deed.
Ik werd in een geval in mijn engine geraakt en in een ander geval in mijn ammorack.

Wordt module damage tegenwoordig vrolijk opgeteld op de normale schade? Wie kan verklaren hoe ik zoveel damage opliep?
Ik dacht dat dat aan mij lag, ik zag laatst een IS-7, 857 damage doen op een IS-8. Had ook al zoiets van. 8)7

En nee hij werd niet beschoten door 2 tanks en nee het was geen ammo-rack.

[ Voor 4% gewijzigd door Nemean op 08-05-2013 16:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 11-10 16:19
eL_Jay schreef op woensdag 08 mei 2013 @ 15:17:
[...]

Heb je de geplande stats onder handbereik ? 5 minuutjes google search leverde enkel het vermoeden dat er een 75mm/70 opkomt.
Volgens iemand op de FTR blog:
E-25 Ausf.B

Engine:
Maybach HL 230 P30 Gasoline | 700 hp

Armor:
60-30 mm

Performances:
Max. Speed: 70 km/h | Power/weight: ? hp/t | Range: ? km
Suspension: Torsion Bars

Weapon:
Main: 1 x 75 mm Pak 42 L/70
Secondary: 1 x 7.92 mm MG34

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Solvinkor
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 12-06-2022
Jip99 schreef op woensdag 08 mei 2013 @ 14:17:
[...]

Wat ik vooral uit jou verhaal haal is dat arty heel erg spel bepalend is.. je kan op de helft van de map niet staan, je moet continu bewegen(wat je aim time reset).

slimme arty ziet een tank peek a boo doen, wat een hele normale techniek is in het spel, en wat doet meneer de arty, die aimed gewoon op de plek waar die zijn koppie ff uit steekt om te schieten en doet BOOM met 0 aim time en de tank staat ook niet stil ofzo...

arty kan je oneshooten als ze lekker slim om een hoekje gaan staan en als je dan om de hoek komt heb je zo 800+ dmg te pakken..

-omdat arty zo bepalend is gaat iedereen campen, lekker saai achter een steentje staan..

-sommige maps hebben geen arty safe plekken dus ben je al snel de sjaak..

-eenmaal tracked in een potje met 4 arty en het is snel gedaan met je :)

na ja enz enz.. al die nadelen die je noemt zijn misschien wel nadelen, maar als er 4 arty in een spel zijn dan is er altijd wel eentje die je te pakken krijgt.. en de rest volgt..
oh en ik rij altijd medium.. dus altijd stil staan en campen is niet echt de bedoeling...
na ja dit zijn mijn irritaties/redenen waarom ik arty vervelend vindt.

En oh ja! vaak ben je zo druk bezig met een dog fight, dat je arty even 10 seconden vergeet en dan.... boom dood. omdat je perongeluk dacht fun te hebben in het spel en een leuk gevecht aan te gaan met een andere medium of een heavy te omcirkelen..
En toch is het vrij lastig om met arty ECHT een stempel te drukken op een game.
Ja, het is echt k*t om te 1-shot te wrden, 't gebeurt mij ook vaak zat, maar aan de andere kant, zelf doe ik het nauwlijks in m'n arty.
't is vaker dat ik net 200 dmg doe op een med dan 600+ :|

Eenigste waar ik het zeker mee eens ben, ook als Arty speler, meer dan drie arties per zijde moet niet mogen. Maar aan de andere kant een potje waar (top tier) aan de ene kant vier Heavies tegen vier meds, zou ook niet moeten kunnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jip99
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 07-03 09:48
Solvinkor schreef op woensdag 08 mei 2013 @ 16:24:
[...]

Ja, het is echt k*t om te 1-shot te wrden, 't gebeurt mij ook vaak zat, maar aan de andere kant, zelf doe ik het nauwlijks in m'n arty.

Eenigste waar ik het zeker mee eens ben, ook als Arty speler, meer dan drie arties per zijde moet niet mogen. Maar aan de andere kant een potje waar aan de ene kant vier Heavies tegen vier meds, zou ook niet moeten kunnen.
ik heb toch vaak zat potjes gehad waar 4/5 arty's heel het team oprolt, dus bij elkaar hebben ze dan echt 8 kills ofzo..

en dat een slimme scout gewoon afentoe spot.. en de 4 arty's de boel gewoon afmaken :). het is slim gebruiken maken van je rol.. maar met 2 arty's valt er nog wat aan te doen in mijn medium.. maar 4/5 arty's niet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Solvinkor
Jip99 schreef op woensdag 08 mei 2013 @ 16:28:
[...]

ik heb toch vaak zat potjes gehad waar 4/5 arty's heel het team oprolt, dus bij elkaar hebben ze dan echt 8 kills ofzo..

en dat een slimme scout gewoon afentoe spot.. en de 4 arty's de boel gewoon afmaken :). het is slim gebruiken maken van je rol.. maar met 2 arty's valt er nog wat aan te doen in mijn medium.. maar 4/5 arty's niet...
Als er een slimme scout is.... Ja dan wel, maar vind die eens :P
Het zal er wel aan mij liggen, maar ik ben wel één keer een goede scout tegen gekomen. En uiteraard was ik toen niet in een arty bezig.

En dat 4/5 artys te veel is, dat ben ik echt wel met je eens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben ook een dumbass,, ik kijk op youtube filmpjes van gameplay van de T-28

en ik denk puuuu dat ding is nog best sterk....

(niet lettende op de datum van de filmpjes :P LuLz)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr34m3dd
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 08-10 14:16
over al dat arti gezeik.
Moeten we niet blij zijn dat stalins zijn hele orkest erin zit?
5 arties die 20shells afvuren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShockWave
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 11-10 14:41

ShockWave

Lost it somewhere

Topicstarter
Om nog even olie op het artyvuur te gooien, gisteren beetje troll championtankcompany opgezet.
Deze bestond uit 8 tot 10 tier 6 arty's aangevuld tot 15 deelnemers met lage tiers om te scouten.
Normaal is een Championtc gemiddeld 12 deelnemers doordat je tier 8 tanks meeneemt....
Had zelf nooit verwacht dat het wat zou worden maar uiteindelijk van de 18 potjes hebben we er maar 2 van verloren.
Dit was ook nog doordat we op 1 map geen artyfire konden geven doordat ze zo slim waren om in cover te staan en een ander team rushte ons finaal aan gort omdat ze begrepen dat we na 1 schot hulpeloos moeten reloaden.
Voor de rest maakten ze allemaal dezelfde fout en dat was afwachten of 1 voor 1 tevoorschijn komen.
Vooral encounter op Siegfriedline, enemyteam rijdt volledig de stad in en wij hebben het veld.
Dus lekker verdeeld gaan staan met 3 links/3mid/3 rechts, ze konden dus geen kant meer op.. })

Star Citizen referralcode

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobinHood
  • Registratie: Augustus 2011
  • Niet online

RobinHood

Touch grass? Ben geen tuinman!

dr34m3dd schreef op woensdag 08 mei 2013 @ 16:53:
over al dat arti gezeik.
Die niet vreselijk sterk zijn en totaal niet accuraat zijn.....

People as things, that’s where it starts.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Solvinkor
VasZaitsev schreef op woensdag 08 mei 2013 @ 17:12:
[...]

Die niet vreselijk sterk zijn en totaal niet accuraat zijn.....
Ik denk dat er toch een aantal Duitsers het daar niet echt mee eens zijn :p
dr34m3dd schreef op woensdag 08 mei 2013 @ 16:53:
over al dat arti gezeik.
Maar zonderdollen, Raket 'arty' is, zeker dat soort, is mega inaccuraat, vandaar de massa volly. dan was er ten minste één raket die doel trof. Aangezien de huidige normale arty in het spel al vrij inaccuraat zijn, en een vrij grote aim cirkel hebben, gaat het met die rocketpods niks worden denk ik, laat staan de reload van 5 min :p

[ Voor 16% gewijzigd door Solvinkor op 08-05-2013 17:51 . Reden: Typo's (my keyboard hates me :p) ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eL_Jay
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 14-02-2023
Solvinkor schreef op woensdag 08 mei 2013 @ 17:49:
[...]

Ik denk dat er toch een aantal Duitsers het daar niet echt mee eens zijn :p

[...]

Maar zonderdollen, Raket 'arty' is, zeker dat soort, is mega inaccuraat, vandaar de massa volly. dan was er ten minste één raket die doel trof. Aangezien de huidige normale arty in het spel al vrij inaccuraat zijn, en een vrij grote aim cirkel hebben, gaat het met die rocketpods niks worden denk ik, laat staan de reload van 5 min :p
Een meer courante Guided MLRS is anders best accuraat hoor. (prijzig, maar accuraat en grote range, >150km)
Is een guided rocket hetzelfde als een missile?

[ Voor 3% gewijzigd door eL_Jay op 08-05-2013 18:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShockWave

ShockWave

Lost it somewhere

Topicstarter
eL_Jay schreef op woensdag 08 mei 2013 @ 18:04:
[...]

Een meer courante Guided MLRS is anders best accuraat hoor. (prijzig, maar accuraat en grote range, >150km)
Is een guided rocket hetzelfde als een missile?
Wikipedia: Missile
In a modern military, a missile is a self-propelled guided weapon system, as opposed to a unguided self-propelled munition, referred to as just a rocket (weapon)

In military usage, munitions projected towards a target are broadly categorised as follows:

A powered, guided munition that travels through the air or space is known as a missile (or guided missile.)
A powered, unguided munition is known as a rocket.
Unpowered munitions not fired from a gun are called bombs whether guided or not; unpowered, guided munitions are known as guided bombs or "smart bombs".
Munitions that are fired from a gun are known as projectiles whether guided or not. If explosive they are known more specifically as shells or mortar bombs.
Powered munitions that travel through water are called torpedoes (an older usage includes fixed torpedoes, which might today be called mines).
Hand grenades are not usually classed as missiles.
Dus ja het is hetzelfde alleen een guided rocket bestaat dus niet dan wordt het een missile..
En waarom heet het een missile??

Omdat je niet altijd raak schiet....anders heette het wel een hittile O-)

[ Voor 34% gewijzigd door ShockWave op 08-05-2013 18:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobinHood
  • Niet online

RobinHood

Arty OP? Nee joh, mijn KV-2 stond iets uit cover [goh, alles is uitcover met dat monster] en wordt direct geoneshot door een M41, nee, geen ammorack, gewoon normale schade.

Een tier 6 heavy kunnen oneshotten, nope, niet OP.

Ik had zoveel liever een damage nerf gezien, en direct een flinke.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 07-10 19:46
Gisteren wat potjes gedaan met Dynosu en djengizz, het is wel lekker gegaan, alleen de laatste 3 battles waren gigantische failteams, maarja compensatie voor de 16 wins op rij ervoor zal ik maar zeggen.

Battles: 19
Win Rate: 84.2%
Average damage: 2,638
Average experience: 1,192
Adjusted avg. tier: 8.4
Performance Rating: 2,605
Efficiency Rating: 1,817
WN6 Rating: 2,524
WN7 Rating: 2,524

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wsLy schreef op woensdag 08 mei 2013 @ 19:48:
Gisteren wat potjes gedaan met Dynosu en djengizz, het is wel lekker gegaan, alleen de laatste 3 battles waren gigantische failteams, maarja compensatie voor de 16 wins op rij ervoor zal ik maar zeggen.

Battles: 19
Win Rate: 84.2%
Average damage: 2,638
Average experience: 1,192
Adjusted avg. tier: 8.4
Performance Rating: 2,605
Efficiency Rating: 1,817
WN6 Rating: 2,524
WN7 Rating: 2,524
Damn, ik helemaal tevreden met mijn ratings vandaag, kom je dit tegen... Tja, er is altijd baas boven baas zullen we maar zeggen :P

Voor mijn verjaardig heb ik trouwens een IS-6 gekregen. Jep, nu ben ik dus officieël een wallet warrior en gold noob :*) Was erg benieuwd of ik het aan zou kunnen, aangezien ik nog nooit Tier VIII gespeeld had. Maar met behulp van D34DSH0T (commander van SRSLY) ging het best lekker. Dik 70% van de games gewonnen, en gemiddeld deed ik zo'n 1800 dmg (hopelijk acceptabel voor een Tier VIII).

Wel grappig trouwens dat in 50% van de matches ik commentaar krijg, óf op het feit dat ik met 350 battles in een IS-6 rijd, óf doordat mensen denken dat ik een tweede account heb gemaakt voor de stats (die niet eens zo spetterend zijn, maar beter dan "normale" spelers met 350 battles natuurlijk). Ik geniet wel van die frustratie bij anderen iig :*)

Zag trouwens net op het forum hoe de stats er binnenkort gaan uitzien op de main page (voorbeeld hier: http://worldoftanks-sea.c...unts/2000000471-Basharoo/). Vind het er mooi uitzien :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
  • Laatst online: 09-03 09:26
Verwijderd schreef op woensdag 08 mei 2013 @ 20:05:
[...]

Damn, ik helemaal tevreden met mijn ratings vandaag, kom je dit tegen... Tja, er is altijd baas boven baas zullen we maar zeggen :P

Voor mijn verjaardig heb ik trouwens een IS-6 gekregen. Jep, nu ben ik dus officieël een wallet warrior en gold noob :*) Was erg benieuwd of ik het aan zou kunnen, aangezien ik nog nooit Tier VIII gespeeld had. Maar met behulp van D34DSH0T (commander van SRSLY) ging het best lekker. Dik 70% van de games gewonnen, en gemiddeld deed ik zo'n 1800 dmg (hopelijk acceptabel voor een Tier VIII).
Gefeliciteerd ;) IS-6 is een erg leuke tank als ik velen mag geloven!
Zag trouwens net op het forum hoe de stats er binnenkort gaan uitzien op de main page (voorbeeld hier: http://worldoftanks-sea.c...unts/2000000471-Basharoo/). Vind het er mooi uitzien :)
Ziet er wel strak uit moet ik zeggen, doet me enigszins denken aan het stats script waarbij de WoT-profiles gelijkt geupdate worden met efficiency en tig van dat soort leuke stats :)

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• belgian1
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 02-09 13:35
Solvinkor schreef op woensdag 08 mei 2013 @ 16:24:
[...]

Eenigste waar ik het zeker mee eens ben, ook als Arty speler, meer dan drie arties per zijde moet niet mogen. Maar aan de andere kant een potje waar (top tier) aan de ene kant vier Heavies tegen vier meds, zou ook niet moeten kunnen.
Net nog een potje gespeeld op de franse tier 2 arty. Damage done 938, 15 direct hits, 6 kills op de map ensk.

2013 20:31:14
Vehicle: RenaultBS
Exp: 2.082 (x2) + Credits: 17.998
Achievements: : Top Gun, Master Gunner, Reaper, Lavrinenko's Medal II Class, Mastery Badge: "Ace Tanker"

Dus inderdaad met een arty kun je wel degelijk lelijk huis houden, zelfs op lower tiers.

[ Voor 9% gewijzigd door belgian1 op 08-05-2013 20:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 00:09

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Kaap schreef op woensdag 08 mei 2013 @ 14:21:
[...]

We moeten ergens beginnen, go WG d:)b
Ik vreet m'n Koenigstiger op als jij niet binnen 24u na release 8.6 gaat ranten over hoe je alsnog geoneshot bent door een arty O-)

Oslik blyat! Oslik!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rgras
  • Niet online
Jip99 schreef op woensdag 08 mei 2013 @ 15:08:
volgens mij zegt hij juist dat arty niet moeilijk is om goed te spelen.. dus redelijk snel OP.
My bad, ik had een deel van Nemean's quote weg moeten laten:
Nemean schreef op woensdag 08 mei 2013 @ 14:19:
[...]
Als ik soms de verhalen hoorde van mensen dat je berekeningen moet maken en dingen moet inschatten en weet ik het allemaal denk ik vaak.. hoe spelen hun?
Ze proberen je dus het idee te geven dat het erg lastig is om arty te spelen, terwijl ze zelf wel weten dat dit niet het geval is. Vandaar: "Dat klinkt als een goedkoop excuus om de OP-ness van arties te verdedigen." :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 00:36
dion_b schreef op woensdag 08 mei 2013 @ 21:42:
[...]

Ik vreet m'n Koenigstiger op als jij niet binnen 24u na release 8.6 gaat ranten over hoe je alsnog geoneshot bent door een arty O-)
Boeit niet, elke arty nerf is een goede zaak *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr34m3dd
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 08-10 14:16
Ik heb nu denk ik zon 1.5k potjes in mn arti zitten en ik moet je dit vertellen.
Arti hangt heel veel van je team af. Komt er een scoutje aanrijden en niemand houd m tegen en je mist je schot? Zeg maar doeidoei en hallo 100xp game.
Elke keer als je herladen bent betekent niet dat je gelijk een schot kan lossen. het duurt een paar seconden voordat je kogel aankomt en dan kan de tank allang in cover zijn. Doei schot, 20sec reloaden leuk.
Een maus is artivoer? Nee hoor, ik bounce rustig mijn schoten op hem. Hetzelfde als met andere tanks met een veel armor.
Arti is een lange grind tot de top tier en elk potje is en blijft hetzelfde. Naja niet elk potje, want af en toe ben ik een tank destroyer die je one shot wanneer je het hoekje opkomt muahahahahahahhaha. Jup mijn topsnelheid is 50-60km/h

Je mag blijven zeggen dat arti overpowered is, dat het makkelijk spelen is maar in mijn ogen, nee.
Eentonig en heel afhankelijk van je team.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MSalters
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13-09 00:05
Precies de reden waarom ze maar beter arty helemaal kunnen afvoeren. Niet leuk voor degenen die ermee spelen en niet leuk voor degenen die ertegen spelen.

Man hopes. Genius creates. Ralph Waldo Emerson
Never worry about theory as long as the machinery does what it's supposed to do. R. A. Heinlein

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fest
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
dr34m3dd schreef op woensdag 08 mei 2013 @ 22:02:
Ik heb nu denk ik zon 1.5k potjes in mn arti zitten en ik moet je dit vertellen.
Arti hangt heel veel van je team af. Komt er een scoutje aanrijden en niemand houd m tegen en je mist je schot? Zeg maar doeidoei en hallo 100xp game.
Elke keer als je herladen bent betekent niet dat je gelijk een schot kan lossen. het duurt een paar seconden voordat je kogel aankomt en dan kan de tank allang in cover zijn. Doei schot, 20sec reloaden leuk.
Een maus is artivoer? Nee hoor, ik bounce rustig mijn schoten op hem. Hetzelfde als met andere tanks met een veel armor.
Arti is een lange grind tot de top tier en elk potje is en blijft hetzelfde. Naja niet elk potje, want af en toe ben ik een tank destroyer die je one shot wanneer je het hoekje opkomt muahahahahahahhaha. Jup mijn topsnelheid is 50-60km/h

Je mag blijven zeggen dat arti overpowered is, dat het makkelijk spelen is maar in mijn ogen, nee.
Eentonig en heel afhankelijk van je team.
Leuk verhaal, maar niet het punt waar men over valt. Het gaat erom dat de max damage gewoon te hoog is. POEF, oneshot! Leuk hoor. Als ze er voor zorgen dat de max damage 1000 is en er max 2 arty in een potje zit: _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThomasG
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 23-09 14:00
Dat gezeik altijd dat artillerie weg moet. Om moe van te worden. Mensen die dat roepen zijn ook de mensen die schreeuwen: "yeah, no arty!!!1" aan het begin van een battle. En het zijn juist die mensen die dan 9 van de 10 keer als een mongool richting de vijand rijden, en binnen enkele seconden afgeslacht worden. Of in een hoekje van de map boven op een berg gaan campen, totdat iedereen van zijn team dood is.

Als artillerie wordt verwijderd is er wel een andere zondebok. Autoloaders, hull-down tanks, etc. Maar ja, velen van jullie kunnen niet verder kijken dat hun eigen situatie. Met artillerie kunnen ze niet heel de tijd achter het zelfde bosje of heuveltje blijven zitten. Of dwars door de map rijden, omdat de andere tanks waarschijnlijk toch zullen bouncen.

Het spel gaat er dan zeker niet beter op worden. Maar dat zullen jullie wel niet kunnen begrijpen. Ze moeten gewoon de mappen groter maken.

Ook dat oeverloze gezeur over de maximale schade slaat nergens op. Bij veel artillerie is het kanon het enigste dat ze hebben, ze kunnen verder niks. Niet scouten, geen schoten opvangen, niet mee pushen, etc. Als de schade omlaag gaat, prima. Slash radius kleiner? Prima. Maar dan gaat waarschijnlijk de rate of fire, en accuracy omhoog. Anders kun je er net zogoed geen kanon meer opzetten. (autoloader arty en Object 261 hebben wel zeker een nerf nodig.) En daarnaast doen de nieuwe tanks ook rake klappen. En dan heb ik het nog niet eens over de 183 en JpE100.

Het spel wordt gewoon steeds ongebalanceerder, en dat licht niet (alleen) aan de artillerie. Er zijn gewoon nog steeds mensen die nog steeds niet weten hoe, dat je met een bepaalde tank niet dwars door de map moet rijden. Of dat je niet altijd moet gaan peek-a-boo'en, maar iets anders proberen. Als ze niet door artillerie werden afgeknalt, was het wel door een 'normale tank'. Maar zoiets gaan hun fragiele hersenpannetje te boven.

Oplossing? Armor en hitpoints omhoog. Damage omlaag (bij sommige de helft), splash radius omlaag. Maximaal bereik omlaag. Accuracy (of in ieder geval aim tijd) en rate of fire omhoog. Mobiliteit iets verbeteren, en "sniper mode". Artillerie wordt dan een mooie support tank. Dat je dan met artillerie mode maar 1/2 of 1/3 van de map kunt bereiken, en daarvoor eerst moet "deployen" (zit z'n mooie schep achterop de meeste) om in arillerie mode te schieten, en anders ben je een soort TD.

Maar daarvoor zijn de meeste mappen totaal niet voor ontworpen. En de meeste artillerie (in het spel) ook niet. Dus zoiets zal wel nooit komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MSalters
Wat ook zou helpen: track damage van arty omlaag. Er is een reden dat de tracks aan de buitenkant, buiten de bepantsering zitten. De ingenieurs zijn slim genoeg, als tracks echt kwetsbaar zouden zijn geweest dan was de armor eroverheen gegaan. Maar het simpele feit is dat tracks van gehard staal zijn. Die sneuvelen niet door een explosie in de buurt, die moet je raken met een voltreffer. Als WG dat nu eens modelleert, dan scheelt het al iets. En uiteraard: 1 shell kan niet 2 tracks tegelijk raken, die bug moet er ook uit.

Never worry about theory as long as the machinery does what it's supposed to do. R. A. Heinlein

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobinHood
  • Niet online

RobinHood

Probleem is: dan ga je weer uit van realisme in WoT.

En dan kun je aan de gang blijven, want er kloppen zoveel dingen niet.

Voorbeeldje: de tracks en ophanging: Iedereen weet dat de Tiger van die overlappende "wielen" heeft, met volgens mij veren en een IS een christie-loopwerk met torsiestaven heeft.

Een groot probleem van Tiger was klei en steen die tussen die wielen bleef steken, waardoor ze in modderklei vastkwamen te zitten. Christieloopwerk heeft daar geen last van.

Ook kon een schot op elk van de wielen van een Tiger de tank tot stilstand brengen, omdat je 2 wielen aan elkaar kon rijgen of schuin schieten, waardoor ze niet meer konden draaien, Weer iets waar een Christie-loopwerk geen last van heeft.

Vertaald in WoT: Een Tiger komt vast te zitten in moerasgebieden [zoals Live Oaks heeft, oa], een IS rijdt door. Een Tiger "tracken" is simpelweg op zijn wielen schieten, welke je ook raakt, de Tiger staat vaak wel stil dan. Bij de IS moet je of op het spanwiel of op het aandrijfwiel schieten.

En dan heb je nog het probleem dat veren veel sneller stukgaan dan torsiestaven.

En dat is eigenlijk nog maar 1 onderdeel.

Realisme en WoT gaan niet samen, ze doen van wel, maar, het is erg versimpeld. En ergens is het maar goed ook. Als je de echte, mechanische, zwakheden van tanks neer gaat zetten in WoT, zullen veel mensen afhaken en tanks ongespeeld blijven.
Shermans brandden makkelijk.
De versnellingsbak van de Panther ging altijd stuk, ook die van Ferdi's.
Veren van T-34's braken.
Tigers konden niet tegen stilstaan.
Algemeen het veringsysteem van de meeste duitsers was ruk.
Benzine motors starten slecht in de vrieskou van enkele mappen.
Motoren van Crusaders oververhitten in de woestijn.
En zo kun je doorgaan.

Dat arty's je altijd tracken, dat is idd onzin. Maar ze gaan het never nooit fixen, omdat het leuk moet blijven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
_O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fest
  • Niet online
+1

Hij spreekt zichzelf gelukkig ook nog eens tegen. En aangezien wij blijkbaar allemaal noobs zijn, maakt ie me wel nieuwsgierig naar zijn account.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bat Chatillon 25 t researched. Undistributed experience spent: 180141. Free Experience spent: 19859.

Purchased:
'Bat Chatillon 25 t' successfully purchased. - Credits: 6.100.000.

Zo....hé hé....we zijn er!!!
Toch maar wat free XP er tegenaan gegooid, want was wel klaar met de Lorraine.....
Wel nog even een avond doorbijten met de SP voor de credits, maar we kunnen morgen los met de Batmobile!!

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 09-05-2013 00:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Aardig wat mensen die WOT hier spelen.

Mijn IGN = Hirukaru
nog maar tier 7 op dit moment.

ed31 gratz on batchat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemean

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

Verwijderd schreef op woensdag 08 mei 2013 @ 20:05:
[...]
Heeft redelijk wat weg van Battlelog (Battlefield 3), maar zeker geen verkeerd uiterlijk (ziet er top uit)!
rgras schreef op woensdag 08 mei 2013 @ 21:42:
[...]
Ze proberen je dus het idee te geven dat het erg lastig is om arty te spelen, terwijl ze zelf wel weten dat dit niet het geval is. Vandaar: "Dat klinkt als een goedkoop excuus om de OP-ness van arties te verdedigen." :)
Ik snap hem ;) !
ThomasG schreef op woensdag 08 mei 2013 @ 23:09:
Dat gezeik altijd dat artillerie weg moet. Om moe van te worden. Mensen die dat roepen zijn ook de mensen die schreeuwen: "yeah, no arty!!!1" aan het begin van een battle. En het zijn juist die mensen die dan 9 van de 10 keer als een mongool richting de vijand rijden, en binnen enkele seconden afgeslacht worden. Of in een hoekje van de map boven op een berg gaan campen, totdat iedereen van zijn team dood is.
Ik ga hier kort maar krachtig op in. Ik sta hier misschien bekend als een 'arty hater' of whiner (so be it), echter heb ik meerdere keren hier op het forum reacties neer gezet met punten waarom het fout gaat, wat er fout is aan arty en zelfs hoe het opgelost zou kunnen worden. De enige reacties die je terug krijgt van arty spelers zijn vaak naar mijn mening onzinnige punten als (moet je maar cover gebruiken etc.), maar wat je nu neer zet als reactie (ik quote het maar even) is totale onzin en eigenlijk niet eens nuttig om op te reageren.

Maar om er toch even op te reageren, van wat ik uit je bericht kan halen.
  • 9 van de 10 personen die whinen over arty rijden als een mongool richting de vijand en zijn binnen enkele seconden afgeslacht.
  • Of campen in een hoekje van de map (boven op een berg)
Bewijst al dat je merendeel van de spelers die hier op het forum zit, nooit tegen bent gekomen in-game en of ooit samen mee hebt gespeeld. Veel spelers die hier actief het forum lezen en bezoeken zijn vaak goede/zeer goede spelers die elk hun mening hier durven neer te zetten (onderbouwd!) Ik raad je persoonlijk aan te weerhouden van dit soort uitspraken, vooral als je iemand niet kent of ooit samen mee hebt gespeeld. ;)

Fest schreef op woensdag 08 mei 2013 @ 23:56:
[...]
+1

Hij spreekt zichzelf gelukkig ook nog eens tegen. En aangezien wij blijkbaar allemaal noobs zijn, maakt ie me wel nieuwsgierig naar zijn account.
Hij heeft ooit deze screenshot geplaatst:

Afbeeldingslocatie: http://oi50.tinypic.com/2ywy4xc.jpg

Neem aan dat dit zijn profiel is. :>

[ Voor 8% gewijzigd door Nemean op 09-05-2013 01:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pkregting
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 20-09 22:15
Tja.. Onderhand wordt ik ook wel een beetje moe van het arty verhaal op dit forum. Ook al speel ik graag arty, ik speel net zo graag tanks. Vandaar dat ik zo'n beetje alle lijntjes grind...

Er zullen altijd voor en tegenstanders qua arty zijn, maar vergeet niet dat er zeker nadelige effecten aan deze nerf vast zitten. Ik zou ze niet zo kunnen te voorspellen, maar ik vermoed dat op een open map de lemmingtrain rechstreeks richting een cap of een ultimate campfest hier enkele van zijn.

Je kunt als arty immers dan toch geen ruk meer raken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Linor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 09-06-2021
Ik had al bijna mn Lorraine 40t opgegeven, tegenvaller naar de 13-90, eerste potjes waren alleen maar loss loss loss .. Maargoed, game 8 ...

Victory!
Map: Airfield
Date: donderdag 9 mei 2013 8:26:29
Vehicle: Lorraine 40 t
Exp: 3.854 (x2) + Credits: 64.168
Achievements: : Top Gun, Master Gunner, Reaper, Mastery Badge: "Ace Tanker"

4248 damage ..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
Soms kun je wel erg leuke games hebben op die Lorraine maar het is eg situationeel omdat de tank lek is en tegelijkertijd super groot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Verwijderd schreef op donderdag 09 mei 2013 @ 00:05:
Bat Chatillon 25 t researched. Undistributed experience spent: 180141. Free Experience spent: 19859.

Purchased:
'Bat Chatillon 25 t' successfully purchased. - Credits: 6.100.000.

Zo....hé hé....we zijn er!!!
Toch maar wat free XP er tegenaan gegooid, want was wel klaar met de Lorraine.....
Wel nog even een avond doorbijten met de SP voor de credits, maar we kunnen morgen los met de Batmobile!!
Ik moet nog 57K experience voor de Bat Chat en dan zit meteen de topgun erop. Met het verschil dat ik de Lorraine compleet oversla ;)
psychoclown schreef op donderdag 09 mei 2013 @ 09:19:
Soms kun je wel erg leuke games hebben op die Lorraine maar het is eg situationeel omdat de tank lek is en tegelijkertijd super groot.
Daarom dus. Op geen enkel forum of mensen aan wie ik het direct vroeg, was er iemand die positief was over de Lorraine.

[ Voor 22% gewijzigd door JeroenNietDoen op 09-05-2013 09:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
Tegelijkertijd zijn mijn stats op dat ding niet eens zo heel slecht maar was het profiel gewoon iets kleiner dan weet ik zeker dat ik wat betere potjes had kunnen hebben :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

psychoclown schreef op donderdag 09 mei 2013 @ 09:19:
Bovendien weet iedereen dat ie lek is, dus ben je altijd target nr 1 bij de tegenstander. Heb diverse keren meegemaakt dat ze om een teammaat van me heen rijden omdat een Lorraine een easy kill is.
Ook nog nooit zo vaak arty-damage van 1000-1500hp opgelopen als in de Lorraine. Niets zo frusty om te denken dat je een lekker potje draait, denkt redelijk safe te staan en dan toch sixth sense en meteen boem geonehsotted
Kaap schreef op donderdag 09 mei 2013 @ 09:32:
[...]

Ik moet nog 57K experience voor de Bat Chat en dan zit meteen de topgun erop. Met het verschil dat ik de Lorraine compleet oversla ;)
Ben je nu de 1390 aan 't grinden dan en heb je dik 200k free XP om de Lorraine maar even over te slaan?

Batchat is trouwens mijn eerste tier X.
Ben (bewust) lang blijven hangen in tier 6-8, vooral door alle negatieve verhalen over tier 9-10.
Nu na dik 11k battles dan eindelijk 1 in mijn garage. Heb 'm al vaak gespeeld op de testserver, net als diverse andere tier X, maar ik ben een liefhebber van lights, dus batchat was voor mij vrij logisch.
Volgende grind wordt de T57 Heavy, zat al bij de T5401 maar heb de laatste dagen even de voorkeur gegeven aan het grinden van de Lorraine.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fest
  • Niet online
Ik heb ook gemengde gevoelens over de Lorraine, het ene potje lukt alles, het volgende potje ben je na 2 minuten al dood en heb je niks kunnen uitrichten. Gelukkig hoef ik nog maar 11K voor de Batchat. Beetje free xp voor de top gun en scheuren maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ilikebananas
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 24-01-2024
Kaap schreef op donderdag 09 mei 2013 @ 09:32:
Daarom dus. Op geen enkel forum of mensen aan wie ik het direct vroeg, was er iemand die positief was over de Lorraine.
Bij deze dan ;)

Het duurde even voordat ik hem doorhad. Hij is weinig vergeeflijk, heel voorzichtig spelen dus. Maar ik heb hem met veel plezier gespeeld en heb hem met best redelijke stats afgesloten. Ik moet er wel bij zeggen dat hij toen nog tier 8 was, geen idee hoe hij nu speelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
Toen die tier 8 was was het gewoon een snellere 50 100 met nog iets minder armor en een lagere DPM.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Verwijderd schreef op donderdag 09 mei 2013 @ 09:45:
[...]
Ben je nu de 1390 aan 't grinden dan en heb je dik 200k free XP om de Lorraine maar even over te slaan?
Ik heb momenteel zon 315K free experience ter beschikking als ik wil. Genereer met dubbels zon 15K free experience per dag. Met champion companies gaat het helemaal bizar hard. 13-90 heeft 65K gegrind staan

[ Voor 14% gewijzigd door JeroenNietDoen op 09-05-2013 11:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• p0st
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 09-10 22:29

p0st

Dutch Reefer

Wooooooow de US Server heeft een bizar vette special dit weekend!

http://worldoftanks.com/news/2308-military-parade-weekend/

Hopelijk krijgen wij iets soortgelijks, en dat zou zomaar kunnen gezien het feit dat wij gisteren ook een Military Parade Bonus Code kregen :)

🐠 Reef Tank @ Instagram 🖥️ x570 \\ 5950x \\ RTX3070

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
WOW! What the FUCK! Das pas een special!

x5 Experience for the First Victory of the Day
x2 Crew Experience for All Tier IX Tanks and Tier VII SPGs
x3 Crew Experience for All Tier X Tanks and Tier VIII SPGs
50% Bonus Credit Income for All Non-Premium Tier VII Tanks
750 Bonus Experience for Every Confederate Medal Earned

50% Credit Discount on Equipment
50% Gold and Credit Discount for all Consumables
50% Gold Discount on Garage Slots
50% Gold and Credit Discount for Crew Vehicle Training
50% Gold and Credit Discount for Crew Skill Retraining
50% Gold and Credit Discount for Camo and Emblems

Discounts for Premium Account:
15% discount for one year (360 days)
15% discount for half a year (180 days)
Seven days for the price of three
Three days for the price one

30% Credit Discount for All Tier VIII Tanks and Tier VI SPGs
15% Gold Discount for All Tier VIII Premium Vehicles
50% Gold Discount for the Following Premium Vehicles:
III T-127
IV Valentine II
V Matilda IV
V Churchill III
III FCM36 PaK40
IV 105 leFH18B2
V Matilda Black Prince
III Pz.Kpfw. S35 739 (f)
V T-25
III T-15
V Ram II
V T14

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

atticus182 schreef op donderdag 09 mei 2013 @ 11:44:
Wooooooow de US Server heeft een bizar vette special dit weekend!

http://worldoftanks.com/news/2308-military-parade-weekend/

Hopelijk krijgen wij iets soortgelijks, en dat zou zomaar kunnen gezien het feit dat wij gisteren ook een Military Parade Bonus Code kregen :)
US Special wijkt altijd maar een klein beetje af...... :9~

Bijna elk item kan ik wel gebruik van maken (behalve de aankoop van premiums).
Heb verdorie net 6mio credits uitgegeven aan de batchat, wordt weer effe snel credits sparen.....

Anderzijds staan dit soort grote specials ook garant voor grote hoeveelheden weekend warriors die absoluut niet begrijpen wat ze aan 't doen zijn......Denk dat 't voor mij nog effe snel credits sparen wordt, die 't weekend uitgeven en verder niet te veel spelen als de special er is......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
Zou mooi zijn als dat eveneens de EU special is! Kan niet veel spelen dit weekend maar er zitten sowieso wat leuke bonussen bij die ik goed kan gebruiken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gizzy
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 11-08 07:34
Kaap schreef op donderdag 09 mei 2013 @ 11:55:
WOW! What the FUCK! Das pas een special!

x5 Experience for the First Victory of the Day
x2 Crew Experience for All Tier IX Tanks and Tier VII SPGs

50% Gold and Credit Discount for Camo and Emblems

...…… etc
Ik zou die Matilda en t25 wel willen kopen tegen 50% korting.
De 50 Prozent kortingen op gold spulletjes en credit equipement en consumabele is ook Nice!

[ Voor 10% gewijzigd door Gizzy op 09-05-2013 12:59 ]

flickr - WOT Profile - Game PC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fest
  • Niet online
Hebben meer mensen last van lag?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

I've lost faith in humanity, once again.
Daar is WoT wel goed in, U terug tot besef laten komen hoe stom de gemiddelde persoon wel is.

Maarja ik had beter moeten weten; gratis spel + bonus code + feestdag = mensen die al te vaak dit hebben meegemaakt in hun leven: 7(8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShockWave

ShockWave

Lost it somewhere

Topicstarter
Als we inderdaad dezelfde special krijgen als op de US server.. *O* ..
Even kijken wat ik allemaal moet doen aankomend weekend.. :?
Retrain crew voor GW-E, cammo op de GW-E.
Retrain crew van T28 Proto naar T30.
Retrain crew van 30.02D of Löwe naar Indiën Panzer.
Cammo op de PZIV.Schmallturm.
Skills van enkele crewmembers omtrainen.
Even kijken naar wat equipment.......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MSalters
Ik had assault al lang opgegeven, gezien het nivo van randoms, maar na Prokhorovka daarnet ga ik Encounter ook maar uitzetten. Ik had nota bene het team gewaarschuwd voor een snelle cap, maar 14 man negeren me. WoT heeft echt dringend een indeling in divisies nodig, inclusief een beginnersdivisie voor degenen die niet kunnen omgaan met de verschillende game modes .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
En de EU special: http://worldoftanks.eu/ne...al-offer-military-parade/

X5 Experience for the first victory of the day
X3 Crew Experience for all Tier X Vehicles and Tier VIII Self-propelled guns
X2 Crew Experience for all Tier IX Vehicles and Tier VII Self-propelled guns

Medal Hunt: Top Gun
Destroy more enemy vehicles than any other player in your team (at least 6) and each time you earn the Top Gun medal, you will be automatically rewarded with 25,000 additional credits.

50% Discount on regular equipment
30% Discount on all Tier VIII Tanks and Tier VI Self-propelled guns
50% profit increase with all Tier VII tanks and tank destroyers

50% Discount on following Premium Vehicles:

Type Tier Vehicle Name
III T-127 (Soviet)
IV Valentine II (Soviet)
V Matilda IV (Soviet)
V Churchill III (Soviet)
III FCM36 PaK40 (French)
IV 105 LeFH18B2 (French)
V
Matilda Black Prince (British)
III PzKpfw S35 739(f) (German)
V T-25 (German)
III T-15 (German)
V Ram II (American)
V T14 (American)

15% Discount on all Tier VIII Premium Tanks
50% Discount on all consumables
50% Discount on garage slots
50% Discount on training and re-training crew members
50% Discount on skill resets
Up to 50% Discount on Camouflage and Emblems

Discounts on Premium Accounts
Premium account: Half year 15% off the usual price
Premium account: Seven Days 7 Days for price of three day
Premium account: 3 Days 3 Days for price of one days

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Size
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 06-08 19:20
Lekkere special zeg :D
Gelukkig nog ff gewacht met de Black Prince aanschaffen, dat kan nu mooi dit weekend. Verder heb ik een hoop T7 tanks, dus laat de credits maar binnenstromen :)

Nu nog hopen op enigszins goede team van 't weekend, want dat is momenteel bedroevend..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gizzy
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 11-08 07:34
Mr_Size schreef op donderdag 09 mei 2013 @ 16:47:

Nu nog hopen op enigszins goede team van 't weekend, want dat is momenteel bedroevend..
Special weekend, don't count on it. Alle mensen die maar ooit wot hebben gespeeld of hebben geboot, lijken dan online te komen voor de death race. In dit soort weekenden lijkt het erom te gaan dat je je zo snel mogelijk laat afknallen, zodat je je de belangrijkste stat van allen kan opwaarderen, number of battles played. Maar uh hopen mag altijd, ik hoop alleen dat je die hoop niet verliest dit weekend ;) .

Anyway ik ga proberen mijn T8 collectie uit te breiden. Is3 maar eens terugkopen en kijken of ik aan wat TC's kan mee gaan doen in GOT2. Merk dat ik T8 toch wel het leukste vindt. Morgen dus snel wat geld bijeen karren met de lowe en t59.

Dan nog even iets anders misschien ietwat offtopic, maar ik vraag me onderhand wel eens af wanneer WOB eens gaat komen, in een beta oid. WOP vond ik namelijk niks, niet eens naar om gekeken. WOB lijkt me echter wel zeer gaaf aangezien ik navyfield ook met veel plezier heb gespeeld. Iemand hier nog wat info van obscure russische fora of zo? Heb alleen nog wat info gezien in dat filmpje hier van de week, maar niet echt nieuws over de voortgang van de game.

[ Voor 26% gewijzigd door Gizzy op 09-05-2013 17:22 ]

flickr - WOT Profile - Game PC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Dubbels doen en zover mogelijk van modaaltjes wegblijven...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemean

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

Als je al ziet hoeveel knuppels er nu online zijn, reken er maar op dat dat 1000 keer zo erg wordt.

Op dit moment wilt geen enkele match bij mij lukken, continue 0 damage pens op zijkanten van tanks. Zojuist een M103 proberen te slopen die nog 10 hitpoints over had en ik 400. Ik heb een critical hit en hij heeft een high roll en sloopt mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MSalters
Ben er ook mee gekapt. Jammer van de bonuscode, maar dit is onspeelbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaXeRs
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 06-10 11:52
Fest schreef op donderdag 09 mei 2013 @ 13:20:
Ik heb de laatste tijd veel last van lag spikes. :X

Wil ik stoppen rijd mijn tank nog effe door ...altijd fijn een flank shot. :-(

[ Voor 17% gewijzigd door MaXeRs op 09-05-2013 18:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
Opzich niet ene heel erg speciale pot in mijn T-34-85 maar de Patrol Duty had ik niet verwacht.
Helaas was ik op het eind veel te greedy maar wist een nogal bijzondere PzIV speler het samen met arty nog te winnen _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Size
psychoclown schreef op donderdag 09 mei 2013 @ 19:17:
Opzich niet ene heel erg speciale pot in mijn T-34-85 maar de Patrol Duty had ik niet verwacht.
Helaas was ik op het eind veel te greedy maar wist een nogal bijzondere PzIV speler het samen met arty nog te winnen _O-

[video]
LoL, Kaap doet geen reet :+
Mooi ook hoe je de 1S nog ff een lecture geeft :D

Mooie pot, ik ga ook eigen altijd naar forest, is heerlijke spot.

had ik maar van die PanzerIV luckers in m'n teams :p

[ Voor 4% gewijzigd door Mr_Size op 09-05-2013 19:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fest
  • Niet online
maxers1973 schreef op donderdag 09 mei 2013 @ 18:54:
[...]

Ik heb de laatste tijd veel last van lag spikes. :X

Wil ik stoppen rijd mijn tank nog effe door ...altijd fijn een flank shot. :-(
Dat dus. Nooit last van, maar vandaag erg veel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Mr_Size schreef op donderdag 09 mei 2013 @ 19:40:
[...]
LoL, Kaap doet geen reet :+
Scroll even door naar het scorebord en zet hem op pause :')

[ Voor 14% gewijzigd door JeroenNietDoen op 09-05-2013 19:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Size
Kaap schreef op donderdag 09 mei 2013 @ 19:56:
[...]

Scroll even door naar het scorebord en zet hem op pause :')
Haha, ik zat je maar te trollen joh ;) Ik dacht dat de :+ dat wel impliceerde :)

Net een mooie pot gespeeld:

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/k5OVGBmaOH61IaVGpTRA9Gci/thumb.jpg

Meestal vind ik het vrij irritant om een pot te verliezen als je zoveel bijdraagt, maar nu vond ik t niet zo erg. Lekker gespeeld en heul veul dmg kunnen doen. Bijna nog een facehuggende IS3 weten te verslaan, kwam net 1 sec reloadtijd tekort ;)
Hun T34 platoon was gewoon te sterk, ons team werkte te weinig samen..

[ Voor 4% gewijzigd door Mr_Size op 09-05-2013 20:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcDealer
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 09-10 01:49

PcDealer

HP ftw \o/

Fest schreef op donderdag 09 mei 2013 @ 13:20:
Niet meer dan 46ms met mijn brakke N-verbinding van Quallcomm.

LinkedIn WoT Cash Converter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rgras
  • Niet online
Net een teammate die een tegenstander ging reporten omdat hij gold ammo gebruikte. :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemean

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

psychoclown schreef op donderdag 09 mei 2013 @ 19:17:

[video]
Die Pz IV...

Afbeeldingslocatie: http://i43.tinypic.com/34rucro.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slashx
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 06:37

Slashx

WOT: Mr_Slashx

Wie kan me even vertellen waarom de nummer 4 zoveel credits heeft gekregen. Zie link

Terwijl hij wel minder xp heeft gekregen?

Waar ligt het eigenlijk aan de hoogte van credits?

If the shit hits the fan everybody get a piece of it

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemean

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

Slashx schreef op donderdag 09 mei 2013 @ 23:02:
Wie kan me even vertellen waarom de nummer 4 zoveel credits heeft gekregen. Zie link

Terwijl hij wel minder xp heeft gekregen?

Waar ligt het eigenlijk aan de hoogte van credits?
Is een T34 (Premium Tank) verdiend meer credits dan normale tanks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frozen
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 11-10 19:27

Frozen

2e Reviewer van het Jaar

BELANGRIJK BERICHT

Voor degene die nog niet hun code ''PARADE'' hebben gebruikt: Wacht ermee totdat de nieuwe actie in gaat. Dan lijkt het mij dat je vanwege ''Three days for the price one'' drie dagen krijgt in plaats van 1.
Is het wachten waard.

Voeg me gewoon toe op LinkedIn, iedereen is welkom!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemean

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

Stef602 schreef op donderdag 09 mei 2013 @ 23:14:
BELANGRIJK BERICHT

Voor degene die nog niet hun code ''PARADE'' hebben gebruikt: Wacht ermee totdat de nieuwe actie in gaat. Dan lijkt het mij dat je vanwege ''Three days for the price one'' drie dagen krijgt in plaats van 1.
Is het wachten waard.
Dat geldt toch echt alleen voor het kopen van premium met gold. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vehicles received: Pz.Kpfw. B2 740 (f)
Slots received: 1

Code weten te bemachtingen op de stream :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
Nemean schreef op donderdag 09 mei 2013 @ 23:17:
[...]

Dat geldt toch echt alleen voor het kopen van premium met gold. :)
Ja lijkt me ook maar dan alsnog kun je nog beter profiteren van de x5's etc :)
Verwijderd schreef op donderdag 09 mei 2013 @ 23:24:

Gratz! Ik voel me altijd best snel maar die dingen zijn weg voordat ze gepost worden :P

Mooie afsluiter van vanavond met MrBlue op Redshire:
Victory!
Map: Redshire
Date: donderdag 9 mei 2013 23:33:18
Vehicle: Bat Chatillon 25 t
Exp: 3.300 (x2) + Credits: 80.215
Achievements: : Top Gun, Sniper
Precies de reden waarom ik zoveel van die tank houd! Moet er alleen dus nog meer op spelen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcDealer
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 09-10 01:49

PcDealer

HP ftw \o/

Verwijderd schreef op donderdag 09 mei 2013 @ 23:24:

Welke stream?

LinkedIn WoT Cash Converter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De WoT Pro League stream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pz.Kpfw. B2 740 (f) via stream?

ik heb niet echt door hoe je soms dingen kunt verdienen in WOT. zoals premium tanks en dat soort zaken.
Ik houd opzich de site in de gaten, maar heb nog nooit egt iets verdiend / kunnen verdienen / gekregen :P

mis ik dan een hoop ofzo ? enige wat ik tot nu toe heb is die PARADE spul :)

maar mijn account bestaat nu euhmm... half jaar ofzo ? nooit iets ontvangen verder :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• p0st
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 09-10 22:29

p0st

Dutch Reefer

Verwijderd schreef op vrijdag 10 mei 2013 @ 08:17:
Pz.Kpfw. B2 740 (f) via stream?

ik heb niet echt door hoe je soms dingen kunt verdienen in WOT. zoals premium tanks en dat soort zaken.
Ik houd opzich de site in de gaten, maar heb nog nooit egt iets verdiend / kunnen verdienen / gekregen :P

mis ik dan een hoop ofzo ? enige wat ik tot nu toe heb is die PARADE spul :)

maar mijn account bestaat nu euhmm... half jaar ofzo ? nooit iets ontvangen verder :P
Vooral goed opletten :P ik ben vanaf 21 januari lid, en heb al 3 bonus codes gebruikt via de officiële website. inderdaad die PARADE, laatst met de verjaardag, en met valentijnsdag.

Daarnaast zijn er zo nu en dan acties, zoals de nVidia actie (op eBay vind je nog wel codes te koop) en Alienware actie (gratis), maar vooral die tijdelijke acties zoals van Alienware moet je binnen een paar uur bij zijn anders is het te laat... Vooral goed dit forum in de gaten houden dus voor leuke acties 8)

🐠 Reef Tank @ Instagram 🖥️ x570 \\ 5950x \\ RTX3070

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ok nice, ja ik zie ook veel lagere tier premiums voor bijkomen waar ik later lees dat er een actie mee was hahaha

dus ik denk eens even horen misschien zijn er leuke manieren om aan iets te komen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seraoh
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 13-09-2024
VasZaitsev schreef op woensdag 08 mei 2013 @ 23:47:
Probleem is: dan ga je weer uit van realisme in WoT.

En dan kun je aan de gang blijven, want er kloppen zoveel dingen niet.

Voorbeeldje: de tracks en ophanging: Iedereen weet dat de Tiger van die overlappende "wielen" heeft, met volgens mij veren en een IS een christie-loopwerk met torsiestaven heeft.

Een groot probleem van Tiger was klei en steen die tussen die wielen bleef steken, waardoor ze in modderklei vastkwamen te zitten. Christieloopwerk heeft daar geen last van.

De versnellingsbak van de Panther ging altijd stuk, ook die van Ferdi's.
Veren van T-34's braken.
uuuh, technically niet helemaal nauwkeurig.
Zo'n beetje alle tweede generatie duitse tanks hadden Torsie staven als demping, dat was op dat punt in geschiedenis voor de duitsers de enige methode om de extreme gewichten van die tanks te ondersteunen.
Het was voornamelijk dat het modder tussen de loopwielen vast kwam te vriezen tijdens de genadelose russische winter periodes waar ze het meeste last van hadden.

De overlapping zelf had als bij effect dat het een extra laag bepansering was, de romp achter de tracks was ongeveer net zo dun en fragiel als het bovendek en de boeg.
Duitse tracks waren met torsies en (lees: grote) overlappende wielen ontworden voor twee primare redenen:
1: Overlapping gaf men de mogelijkheid meer wielen over dezelfde lengte te plaatsen, wat de distributie van gewicht ten goede kwam.
2: Het voormaat van de wielen was uit noodzaak, goeie/hoge kwaliteit rubber en staal was moeilijk te verkrijgen, dus grotere wielen met een groter oppervlak vereiste minder onderhoud.(is later doorontwikkelt in volledig staal)

Dat die gearboxes met enige graat van voorspelbaarheid(eens in de 150 kilometer?) het begaven kwam door een combinatie aan inefficient ontwerp(was makkelijkste te produceren, niet geschikt voor gewicht/torsie) met inferieure materialen.

Porshe's ontwerpen hadden hele andere problemen... te beginnen met die hele hybride aandrijfing, die allereerst, per the norm, niet genoeg kracht gaf, en ook nog veels te veel materiaal verbruikte, benziene en koper.
Nog erger, die aggregaten waren ook nog eens te ondermaats gekoelt, zeker de Elephants hadden de neiging om uit zichzelf te ontploffen... daar hoefde geen russische artillery bij te pas te komen.

Ik weet helaas bijna niets over russische tanks, dus of de T-34's veren het snel begaven kan ik geen commentaar op leveren...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JPvdB
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 08-10 15:47
Mooi zo'n weekend special als je net 80.000 xp hebt vrijgespeeld op je VK30.02D en nog 3 miljn credits op je bankrekening hebt.

Nog een vraagje over de M103, ik moet de topgun nog ontwikkelen maar die is 60.000 xp, ook moet ik de 2e radio, motor en tracks nog. Wat is handiger, toch eerst topgun en dan de rest of eerst de 'goedkopere' equipment en dan naar de topgun gaan. Ik kan zonder premium de M103 zonder grote verliezen spelen dus ik denk dat ik er nog wel even mee door speel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
De Top Gun, meer damage per pot is meer credits en exp :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

* Achtung *

Gaat over = IV 10,5 cm leFH 16 L/22 410/350 53/150 3.82 27 750

Ik had laatst een vraag over dit soort ''derp guns'' , en vroegme af waarom er maar
2 getallen schade, en 2 getallen Penetratie bij staat.
Ik kreeg daarop het antwoord : Betekend dat je ammenooitniet de voorkant van een tank doorboort.

alleen als ik het nu zo bekijk, heeft dit toch niets men Pen te maken??

Maar als ik het nu zo bestudeer heeft dit puur te maken met het soort ammo ( dus maar 2 soorten ammo) of zie ik het nu verkeerd??

Ik d8 zo te lezen dat het niets met voor / achter/ zij kant of dergelijke te maken heeft maar meer dat er maar 2 soorten ammo op zown gun gebruikt kunne worde ?? of ben ik nu *KUCH* niet zo slim :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fest
  • Niet online
De lagspikes zijn er weer :X

Ik sta op Erlenberg op B2 en ineens een lagspike terwijl ik wat achteruit rij. Plons, zo het water in en dood natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 2crashandburn
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 07-09 14:39
Verwijderd schreef op vrijdag 10 mei 2013 @ 11:05:
* Achtung *

Ik had laatst een vraag over dit soort ''derp guns'' , en vroegme af waarom er maar
Ik kreeg daarop het antwoord : Betekend dat je ammenooitniet de voorkant van een tank doorboort.

Maar als ik het nu zo bestudeer heeft dit puur te maken met het soort ammo ( dus maar 2 soorten ammo) of zie ik het nu verkeerd??

Ik d8 zo te lezen dat het niets met voor / achter/ zij kant of dergelijke te maken heeft maar meer dat er maar 2 soorten ammo op zown gun gebruikt kunne worde ?? of ben ik nu *KUCH* niet zo slim :P
Heeft idd alleen met hoeveelheid gemiddelde penetration van de type shells die je met die gun kun verschieten te maken. Die hele lap tekst bij bovengenoemde gun is uitgewerkte:

Tier van de gun: IV
Type gun: 10,5 cm leFH 16 L/22
Avg dmg met resp. HE/HEAT: 410/350 (damage van de HE shell geld alleen bij een penetrating hit overigens)
Avg pen met resp. HE/HEAT: 53/150
Rate of fire: 3,82 rounds per minute
Aanschafkosten: 27.750 credits

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rgras
  • Niet online

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@ 2 crash and burn [ correct me if im wrong ]

Ik lees het dus als XXX/XXX = Shell 1 -/ Shell 2

en niks niet , voor achter zij of boven onder wat dan ook !!

puur of X - Pen X Dmg (waar je ook hit)

of X - pen / X Dmg met andere shells......

hoe komt die gene dan o pdat verhaal vraag ik me nu af :P hahahhha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• solique
  • Laatst online: 28-09 01:39

solique

Fire is all I need

Verwijderd schreef op vrijdag 10 mei 2013 @ 11:21:
@ 2 crash and burn [ correct me if im wrong ]

Ik lees het dus als XXX/XXX = Shell 1 -/ Shell 2

en niks niet , voor achter zij of boven onder wat dan ook !!

puur of X - Pen X Dmg (waar je ook hit)

of X - pen / X Dmg met andere shells......

hoe komt die gene dan o pdat verhaal vraag ik me nu af :P hahahhha
Denk dat de gedachte van het verhaal meer doelt op het feit dat frontal armor van meeste tanks hoger is dan de pen waarde van de derp shell dus dat je vaak een bounce of no damage schot gaat krijgen.

WoT - Steam - Last.fm - PSN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

JPvdB schreef op vrijdag 10 mei 2013 @ 11:00:
Mooi zo'n weekend special als je net 80.000 xp hebt vrijgespeeld op je VK30.02D en nog 3 miljn credits op je bankrekening hebt.
"mooi" als je net 6mio credits uitgegeven hebt aan de batchat en nu dus wéér een paar dagen in je SuperPershing credits moet gaan farmen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
  • Laatst online: 11-10 16:19
Verwijderd schreef op vrijdag 10 mei 2013 @ 11:05:
* Achtung *

Je vraag die is de vorige keer prima beantwoord hoor. Als je de moeite had genomen om even de spoilers daar te openen, stond er netjes uitgelegd hoe het werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@ user, dankje voor je harde + duidelijke comments :P

ik had idd niet die spoilers gezien :P mis hier en daar wellus wat ivm werken :)

Maar affijn, ik snap nu de achterliggende gedachte ervan, had het verkeerd geinterpeteerd ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• solique
  • Laatst online: 28-09 01:39

solique

Fire is all I need

Valt mij nu pas op dat mijn statistieken op noobmeter gelijk zijn aan de waardes in-game.
Maar wotlabs en mywotstats laten andere waardes zien.

WoT - Steam - Last.fm - PSN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan iemand mij trouwens een link ofzo geven voor dat XVM?
En mocht ik iets MOETEN weten wat dat is :P

thankx :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fest
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 10 mei 2013 @ 11:44:
Kan iemand mij trouwens een link ofzo geven voor dat XVM?
En mocht ik iets MOETEN weten wat dat is :P

thankx :)
Een beetje eigen initiatief kan echt geen kwaad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik zoek hem via google, maar zit ook op me werk gaat poepie traag e.d.
zie daar allemaal versies e.d. , en keep in mind :) heb in me leven nog geen mod geinstalled :D

dus vragen mag ?

MR. I dont give a Sheit :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fest
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 10 mei 2013 @ 11:46:
ik zoek hem via google, maar zit ook op me werk gaat poepie traag e.d.
zie daar allemaal versies e.d. , en keep in mind :) heb in me leven nog geen mod geinstalled :D

dus vragen mag ?

MR. I dont give a Sheit :P
Als je de moeite had genomen om de startpost door te nemen, zou je het kopje "Mods" tegengekomen zijn. Daar wordt de suggestie gegeven om Dynosu's modpackage te gebruiken: ik had hier de link staan, maar je mag zelf ook wel wat moeite doen.

[ Voor 8% gewijzigd door Fest op 10-05-2013 11:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jip99
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 07-03 09:48
sinds gisteren de T49 TD gekocht en het is best een leuke tank zeg!.. snel en goed kanon,goede camo rating dus eerst ff lekker ergens gaan staan in de bosjes en daarna de leftovers afschieten :)

echt een fun tankje!.. en als het goed is is de Hellcat ongeveer the same?.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@ Fest aangezien mijn PC niet een bulk is en ik het spel al op alles op Laag speel :)

Was meer mijn vraag om alleen die XVM te kunnen downloaden, aangezien ik bang ben met zown ''pack'' ik bang ben dat met prestaties onderuit gaan ;)

maar goed, bepaalde dingen kan ik maar beter niet vragen merk ik wel !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fest
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 10 mei 2013 @ 11:58:
@ Fest aangezien mijn PC niet een bulk is en ik het spel al op alles op Laag speel :)

Was meer mijn vraag om alleen die XVM te kunnen downloaden, aangezien ik bang ben met zown ''pack'' ik bang ben dat met prestaties onderuit gaan ;)

maar goed, bepaalde dingen kan ik maar beter niet vragen merk ik wel !
Jij wilt alles met de paplepel naar binnen geschoven krijgen, en dat stoort mij en waarschijnlijk meerderen. Vragen staat vrij, maar vragen stellen die je zelf kan op zoeken niet. Verder zijn in het algemeen mods niet zwaarder voor je pc, en kan je bij Dynosu's modpackage zelf aangeven wat je wilt laten installeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@ Fest,.... i dont give a damn :D

toch bedankt ;)
Pagina: 1 ... 15 ... 45 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Voor slowchat kun je terecht in: WoT IRC channel