[MMO] Het grote World of Tanks topic - Deel 35 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 16 ... 45 Laatste
Acties:
  • 93.031 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rik027
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 27-09 18:38
Ik vond de T49 wat minder. De snelheid is erg lekker, dat zul je ook in de Hellcat terugvinden, maar de gun op de T49 kon ik niks mee. De gun op de Hellcat is een stuk beter, de M1a2 is geweldig (accurater en sneller dan de M1A1) en 90mm A3 is langzaam maar goeie damage en penetration. Hellcat is over het algemeen een allround verbetering, al weet ik zo niet hoe het zit met de camo rating.

XBL: Sgt Rik NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fest
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 10 mei 2013 @ 12:01:
@ Fest,.... i dont give a damn :D

toch bedankt ;)
Denk je dat je popie jopie bent ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dynosu
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 26-03-2024

dynosu

Orly ?

gaat niet om dat je het vraagt, maar dat je zelf 0 moeite doet om antwoorden op te zoeken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jip99
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 07-03 09:48
Rik027 schreef op vrijdag 10 mei 2013 @ 12:01:
Ik vond de T49 wat minder. De snelheid is erg lekker, dat zul je ook in de Hellcat terugvinden, maar de gun op de T49 kon ik niks mee. De gun op de Hellcat is een stuk beter, de M1a2 is geweldig (accurater en sneller dan de M1A1) en 90mm A3 is langzaam maar goeie damage en penetration. Hellcat is over het algemeen een allround verbetering, al weet ik zo niet hoe het zit met de camo rating.
ik weet niet of het aan de lage tiers ligt (tier 3/4/5) maar ik had in de M8A1 en heb met de T49 echt leuke potjes.. en ook bijna ieder potje wel 4/5/6 kills.. en heb met de T49 al 2x top gun gehad en met de M8A1 1x..

ik denk dat de T49 wel een plekje in mijn garage verdient.. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gaat mij om het feit dat je dan ook gewoon kan zeggen kijk ff in topic // of hier of daar //

en verder hoef je volgens mij sociaal gezien dan geen toevoeging naar verwijzingen dat ik lui ben of wat dan ook :)

Maar goed, als de ''community'' hier dat anders bekijtk het zij zo :)

p.s.

mijn eigen initiatief mag dan miss wat aan ontbreken ;)

Jou Hulpvaardigheid is ook niet je nummer 1 !! @fest

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 10-05-2013 12:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rgras
  • Registratie: Juli 2006
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 10 mei 2013 @ 12:16:
Gaat mij om het feit dat je dan ook gewoon kan zeggen kijk ff in topic // of hier of daar //

en verder hoef je volgens mij sociaal gezien dan geen toevoeging naar verwijzingen dat ik lui ben of wat dan ook :)

Afbeeldingslocatie: http://4.bp.blogspot.com/_A2J-AA6uyY8/S7BzCkiHwlI/AAAAAAAAFI4/c0_dyAJ035E/s1600/Laziness.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fest
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 10 mei 2013 @ 12:16:

p.s.

mijn eigen initiatief mag dan miss wat aan ontbreken ;)

Jou Hulpvaardigheid is ook niet je nummer 1 !! @fest
Bye bye, zwaai zwaai. Anders ga je toch lekker een ander topic vervuilen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@ Fest :) nee dankje , 1 haatdrager is daarvoor niet voldoende :) tog bedankt!!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
  • Laatst online: 11-10 16:19
Wat doe je als je alle losses zat bent? Juist, OP tanks spelen!
Afbeeldingslocatie: http://mwreplays.com/newreplaysimg/35c784ed9b68e2f5eabe7f7e9bb6995d.png

Afbeeldingslocatie: http://sadpanda.us/images/1590247-3ACXCCV.jpg

Afbeeldingslocatie: http://mwreplays.com/newreplaysimg/d05aef7b1e57c0052f0d0e646fce2f73.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

LOL @ user, die pot met Type 59 moet je je wel een dikke baas voelen :)

dat dmg XD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rik027
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 27-09 18:38
Jip99 schreef op vrijdag 10 mei 2013 @ 12:15:
[...]

ik weet niet of het aan de lage tiers ligt (tier 3/4/5) maar ik had in de M8A1 en heb met de T49 echt leuke potjes.. en ook bijna ieder potje wel 4/5/6 kills.. en heb met de T49 al 2x top gun gehad en met de M8A1 1x..

ik denk dat de T49 wel een plekje in mijn garage verdient.. :)
Ik vond de M8A1 geweldig, echt een leuk tankje. Ik kan m wel een beetje met de Hellcat vergelijken, alleen is de topgun op de Hellcat langzamer.

XBL: Sgt Rik NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hier ken ik trouwens wel om lachen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
  • Laatst online: 09-03 09:26
solique schreef op vrijdag 10 mei 2013 @ 11:38:
Valt mij nu pas op dat mijn statistieken op noobmeter gelijk zijn aan de waardes in-game.
Maar wotlabs en mywotstats laten andere waardes zien.
Mijn wotlabs signature klopt soms ook niet helemaal, ik vermoed door de te drukke server van wotlabs.

Afbeeldingslocatie: http://wotlabs.net/sig_dark/eu/kyozu/signature.png

Day 1 laat vandaag van afgelopen 2-3 dagen zien en ook is de overall EFF en WN7 niet geupdate.
Niet dat het me uitnaakt maar om aan te geven dat wotlabs het niet goed kan bijbenen.

[ Voor 25% gewijzigd door psychoclown op 10-05-2013 12:44 ]

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• defiler1974
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 27-09 16:48
User schreef op vrijdag 10 mei 2013 @ 12:25:
[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]
Was laatst nog aan het twijfelen of ik een IS-6 zou kopen, maar mijn type 59 blijft toch lekker spelen.
An sich is het helemaal geen OP tank, Gun is middelmatig, lage pen, mobiliteit is niet top, armor is makkelijk door heen te schieten. Behalve die turret, hulldown kan je daar een hoop op hebben. (bv 33 shots)

Maar het geheel van die factoren maakt het een taaie tank, hij heeft ook niet echte slechte punten (behalve hull armor, en zelfs die bounced nog wel eens)

Laat alleen nooit je flank te lang openstaan, dan is hij wel one-shotable met een crit. Ik laat de is-6 maar zitten, liever wat meer mobiliteit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobinHood
  • Registratie: Augustus 2011
  • Niet online

RobinHood

Touch grass? Ben geen tuinman!

Overwinning!
Gevecht: Snelweg vrijdag 10 mei 2013 12:40:05
Voertuig: AMX 12t
Ervaring ontvangen: 2.352 (x2 voor de eerste overwinning van de dag)
Credits ontvangen: 26.455
Gevechtsprestaties: Geluk

Een vijandelijke T-62 schoot de arty af die ik aan het circelen was, en erna ging ik maar die T-62 proberen dood te draaien, wat niet echt lukt met een AMX 12T, gelukkig kreeg onze arty hem: spotschade meer dan 1600.

En toen reed een T-54 tegen mij op...

Ik moet echt eens replays gaan bewaren :+

People as things, that’s where it starts.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• p0st
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 09-10 22:29

p0st

Dutch Reefer

Verwijderd schreef op vrijdag 10 mei 2013 @ 12:01:
@ Fest,.... i dont give a damn :D

toch bedankt ;)
Waarom loop je eigenlijk te trollen in vrijwel al je comments? :o
- @ Fest,.... i dont give a damn :D
- MR. I dont give a Sheit
- maar goed, bepaalde dingen kan ik maar beter niet vragen merk ik wel !
Een beetje dankbaarheid en respect richting je mede-tweakers kan geen kwaad hoor! :X

Just my 2 cents O+

🐠 Reef Tank @ Instagram 🖥️ x570 \\ 5950x \\ RTX3070

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lector
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 21-06-2018
Verwijderd schreef op vrijdag 10 mei 2013 @ 11:46:
ik zoek hem via google, maar zit ook op me werk gaat poepie traag e.d.
zie daar allemaal versies e.d. , en keep in mind :) heb in me leven nog geen mod geinstalled :D

dus vragen mag ?

MR. I dont give a Sheit :P
De meest eenvoudige XVM:

http://forum.worldoftanks...-one-click-installupdate/

[ Voor 3% gewijzigd door Lector op 10-05-2013 13:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• solique
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 28-09 01:39

solique

Fire is all I need

psychoclown schreef op vrijdag 10 mei 2013 @ 12:39:
[...]

Mijn wotlabs signature klopt soms ook niet helemaal, ik vermoed door de te drukke server van wotlabs.

[afbeelding]

Day 1 laat vandaag van afgelopen 2-3 dagen zien en ook is de overall EFF en WN7 niet geupdate.
Niet dat het me uitnaakt maar om aan te geven dat wotlabs het niet goed kan bijbenen.
Ja, toch apart lijkt het goed te gaan maar blijf ik toch zelfde stats houden.
De stats in-game zijn namelijk al weken niet veranderd terwijl de andere sites progressie laten zien.
Ach stats zijn ook niet alles, maar vind het altijd wel mooi om te zien of het helpt.

WoT - Steam - Last.fm - PSN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Riegah
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 05:16
Even korte inleiding: Naar aanleiding van de review van Tweakers ben ik begonnen met WoT en dat is geen verkeerd besluit geweest! Tot nu toe beleef ik erg veel plezier aan het spel en ik probeer zoveel mogelijk te leren hoe steeds beter te worden. Ik lees dan ook al een paar maanden stiekem met jullie mee en zodoende nog niet tegen te grote problemen aangelopen.

Tot nu toe, want ik loop nu tegen eentje aan. Ik ben op aangeven van velen blijven hangen op T5 om daar het spelletje te leren en hoewel ik met de Vk3001H en Jgdpz4 ook in T6 actief ben, is mijn T1 Heavy absoluut favoriete keuze geworden. Gisteren heb ik het 500e potje ermee gespeeld en nagenoeg samenvallend ook op 57% WR ermee uitgekomen, ik denk een bevestiging dat de tank mij erg goed ligt.

De M6 staat al klaar, alleen nog zonder crew. Aanvankelijk had ik de M6 gekocht met het idee dat ik daar op den duur de crew van de T1 in ga zetten, zonder premium gaat het crew-trainen een stuk langzamer dus ik probeer daar zo bewust mogelijk mee om te gaan.

Ik ben echter aan het twijfelen. Enerzijds wil ik de T1 met bijbehorende crew graag houden omdat ik er zoveel plezier aan beleef, anderzijds heb ik nu 25% van mijn totaal aantal potjes in de T1 gedaan en daarmee sta ik misschien het leereffect in de weg. Ik vroeg mij af of jullie hier ervaring mee hebben en wat jullie mij zouden aanraden om te doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lol, tweede spelletje met mijn nieuwe premium tank:

Victory!
Map: Ruinberg
Date: vrijdag 10 mei 2013 13:20:17
Vehicle: Pz.Kpfw. B2 740 (f)
Exp: 3.120 (x2) + Credits: 33.316
Achievements: : Top Gun, Sharpshooter, Master Gunner, Mastery Badge: "Ace Tanker"

_O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pirate-Bozz
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 11-10 10:50
Heb nu voor één dag een premium account, het is toch wel een wereld van verschil met een T8 tank.

Normaliter altijd een beetje winst, nu stroomt het met bakken binnen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DvE
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 11-10 19:42

DvE

ORA-00000

Wat ik niet begrijp in de aanbiedingen van EU is dat er geen jaar premium wordt aangeboden zoals in US.
Kan je ook 2 x een half jaar kopen om toch aan de 360 dagen te komen. (normaal 24000 gold, met 2x 15% half jaar 22950 gold)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
solique schreef op vrijdag 10 mei 2013 @ 13:12:
[...]

Ja, toch apart lijkt het goed te gaan maar blijf ik toch zelfde stats houden.
De stats in-game zijn namelijk al weken niet veranderd terwijl de andere sites progressie laten zien.
Ach stats zijn ook niet alles, maar vind het altijd wel mooi om te zien of het helpt.
Ik weet niet of je Statistics Pack gebruikt maar dan zie je stats uitgebreider ingame en achter de komma zul je waarschijnlijk wel verschil zien ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• solique

solique

Fire is all I need

psychoclown schreef op vrijdag 10 mei 2013 @ 13:41:
[...]

Ik weet niet of je Statistics Pack gebruikt maar dan zie je stats uitgebreider ingame en achter de komma zul je waarschijnlijk wel verschil zien ;)
Ik gebruik de GoT mod ingame, maar sommige stats blijven al weken gelijk.
Moet waarschijnlijk gewoon meer mijn best doen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobinHood
  • Niet online

RobinHood

Verwijderd schreef op vrijdag 10 mei 2013 @ 13:27:
Lol, tweede spelletje met mijn nieuwe premium tank:

Victory!
Map: Ruinberg
Date: vrijdag 10 mei 2013 13:20:17
Vehicle: Pz.Kpfw. B2 740 (f)
Exp: 3.120 (x2) + Credits: 33.316
Achievements: : Top Gun, Sharpshooter, Master Gunner, Mastery Badge: "Ace Tanker"

_O-
Hoe kom je aan die B2?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• defiler1974
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 27-09 16:48
Riegah schreef op vrijdag 10 mei 2013 @ 13:21:
Even korte inleiding: Naar aanleiding van de review van Tweakers ben ik begonnen met WoT en dat is geen verkeerd besluit geweest! Tot nu toe beleef ik erg veel plezier aan het spel en ik probeer zoveel mogelijk te leren hoe steeds beter te worden. Ik lees dan ook al een paar maanden stiekem met jullie mee en zodoende nog niet tegen te grote problemen aangelopen.

Tot nu toe, want ik loop nu tegen eentje aan. Ik ben op aangeven van velen blijven hangen op T5 om daar het spelletje te leren en hoewel ik met de Vk3001H en Jgdpz4 ook in T6 actief ben, is mijn T1 Heavy absoluut favoriete keuze geworden. Gisteren heb ik het 500e potje ermee gespeeld en nagenoeg samenvallend ook op 57% WR ermee uitgekomen, ik denk een bevestiging dat de tank mij erg goed ligt.

De M6 staat al klaar, alleen nog zonder crew. Aanvankelijk had ik de M6 gekocht met het idee dat ik daar op den duur de crew van de T1 in ga zetten, zonder premium gaat het crew-trainen een stuk langzamer dus ik probeer daar zo bewust mogelijk mee om te gaan.

Ik ben echter aan het twijfelen. Enerzijds wil ik de T1 met bijbehorende crew graag houden omdat ik er zoveel plezier aan beleef, anderzijds heb ik nu 25% van mijn totaal aantal potjes in de T1 gedaan en daarmee sta ik misschien het leereffect in de weg. Ik vroeg mij af of jullie hier ervaring mee hebben en wat jullie mij zouden aanraden om te doen?
Speel gewoon de tanks die je lekker vindt spelen. Als je graag in de M6 wil gaan beginnen, pak je gewoon een nieuwe crew.
Als je na 500 potjes nog steeds fun hebt in een tank zou ik hem gewoon zo houden als hij is, met dezelfde crew. Als je je crew overzet naar de M6 en een nieuwe crew op de T1 doet, heb je gelijk weer een negatief gevoel erover omdat de T1 gelijk een stuk sloomer speelt door het lagere nivo van je crew. (tenzij jde crew gelijk op 100% zet)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GoldenSample
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online

GoldenSample

Huub, Huub, Barbatruc!

Tja ik heb ook een beetje dat gehad omdat ik de T1 misschien als credit grinder dr bij wilde houden maar heb uit eindelijk de T1 verkocht en de T29 gekocht (nadat ik de M6 ook al naar elite had gebracht) en in de M6 een nieuwe crew gedropt. Echter vind ik die rijdende schuren nu toch niet helemaal aantrekkelijk meer om credits te grinden. Ondanks dat ik er veel minder goed in ben gebruik ik daar nu de M4 derp op, die bewegelijkheid is toch wat leuker om een beetje te trollen.

Overigens vind ik de T1 en M6 ook vrij vergelijkbaar hoewel je met de M6 en de Topgun (90mm) wel echt al flink knallen kan, als je 'm goed gebruikt rol je ook de Russische heavies er mee op en is hij echt wel een goede concurrent van de KV1-S.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr34m3dd
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 08-10 14:16
Je hoeft niet persee hoge tier te spelen. Ik zelf heb 4 top tiers in mijn garage staan maar toch speel ik mijn Cromwell. Gewoon omdat het leuker spelen is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jip99
Riegah schreef op vrijdag 10 mei 2013 @ 13:21:
*knip*

Wat je kan doen is alvast beginnen met de M6 met 75% crew.. als die heel erg bevalt en ongeveer het zelfde voelt/speelt als de T1 kan je net zo goed de T1 verkopen en de crew of bewaren voor de T29, of in de M6 zetten..
dr34m3dd schreef op vrijdag 10 mei 2013 @ 14:16:
Je hoeft niet persee hoge tier te spelen. Ik zelf heb 4 top tiers in mijn garage staan maar toch speel ik mijn Cromwell. Gewoon omdat het leuker spelen is.
vindt ik ook, ik heb vaak meer lol in tier 4/5/6 potjes dan de tier 8/9/10 potjes.. misschien ook omdat er gewoon minder "bang" wordt gespeelt in lagere tier potjes.. gewoon lekker rond crossen en knallen O+

[ Voor 25% gewijzigd door Jip99 op 10-05-2013 14:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GoldenSample
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online

GoldenSample

Huub, Huub, Barbatruc!

Dan zou ik 'm bewaren en niet in de M6 zetten, die M6 ben je zo doorheen als je T1 elite hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemean
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 11-10 12:40

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

_/-\o_ Ik heb een Type 62 gewonnen met de Razer's Edge Contest. _/-\o_

En nog eens 1000 gold ook! Haha 2 prijzen ook gewoon. :+

[ Voor 29% gewijzigd door Nemean op 10-05-2013 14:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fest
  • Niet online
Nemean schreef op vrijdag 10 mei 2013 @ 14:27:

Congrats!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jip99

well done :)

in welke tank heb je het dit gehaald?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• solique

solique

Fire is all I need

Congrats d:)b

(wat moest er eigenlijk voor gedaan worden?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemean

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

Je moest zoveel mogelijk base xp (zonder premium dus) zien te halen in een bepaalde categorie en ik zit in de 'Junior Category' dus ik denk dat het door mijn Hetzer is gekomen :) ;

En dat was dit potje;

[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=Zb-GmNdaGfg]

Afbeeldingslocatie: http://screenshot.xfire.com/s/127863704-4.jpg

Afbeeldingslocatie: http://screenshot.xfire.com/s/127863708-4.jpg

Afbeeldingslocatie: http://screenshot.xfire.com/s/127863711-4.jpg

Ik had gehoopt dat ik of met mijn Hetzer, Chaffee of E-100 in de prijzen zou vallen en dat is nog gelukt ook. :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• belgian1
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 02-09 13:35
Ik haalde gisteren de scout mediale op een td. Raad eens wat de light tanks aan het doen waren.

Juist aan het genieten van hun tentje en kampvuur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magic6399
  • Registratie: November 2004
  • Niet online
@Nemean: 13 Kills?!? Nice! :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown

Netjes, gefeliciteerd! Zoals ik al vreesde was mijn 2374 exp op de T-34-85 niet genoeg want bijv. chaffee's verdienen veel meer met goede potjes :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• solique

solique

Fire is all I need

Nemean schreef op vrijdag 10 mei 2013 @ 14:44:
Je moest zoveel mogelijk base xp (zonder premium dus) zien te halen in een bepaalde categorie en ik zit in de 'Junior Category' dus ik denk dat het door mijn Hetzer is gekomen :) ;

En dat was dit potje;

Ik had gehoopt dat ik of met mijn Hetzer, Chaffee of E-100 in de prijzen zou vallen en dat is nog gelukt ook. :Y
Nice :D
Ach heb niets gewonnen (what a surprise)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• p0st

p0st

Dutch Reefer

Nemean schreef op vrijdag 10 mei 2013 @ 14:44:
Gefeliciteerd man, ik heb je replay even teruggekeken en dat was een lekker potje! Misschien dat ik de Hetzer ook weer terug ga kopen, was toch best een aardig tankje, vooral met de Derpgun + Goldshells :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Size
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 06-08 19:20
User schreef op vrijdag 10 mei 2013 @ 12:25:
[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]
Tering, wat bounced die Type 59 een hoop zeg!

Mooi potje, maar de tegenstand had wel wat beter gekund. Niet om jou af te zeiken, maar je schiet nog best wel een hoop mis (de richochets niet meegerekend), maar echt flanken of anderzins ervan profiteren deden ze niet.

lekker ook die ARL 44 die jou ff in de weg komt rijden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemean

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

Thanks @ iedereen :Y.
psychoclown schreef op vrijdag 10 mei 2013 @ 14:57:
[...]

Netjes, gefeliciteerd! Zoals ik al vreesde was mijn 2374 exp op de T-34-85 niet genoeg want bijv. chaffee's verdienen veel meer met goede potjes :)
Thanks! Eindelijk een keer iets gewonnen voor mezelf :+.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
Dit weekend niet zoveel tijd in verband met een tentamen maar ter ontspanning (ook belangrijk) kan ik natuurlijk wel wat potjes doen. Mijn lijstje voor dit weekend:

[list=X]• X5 Experience for the first victory of the day - Op de meeste tanks inclusief sommige tier 10's in verband met de triple crew experience.
• X3 Crew Experience for all Tier X Vehicles and Tier VIII Self-propelled guns - Hierboven al benoemd
• X2 Crew Experience for all Tier IX Vehicles and Tier VII Self-propelled guns - IS8 is mijn enige tier 9 op het moment maar daar moet ik nog een paar k exp op dus mooi meegenomen.
• 50% Discount on regular equipment - Ik moet de IS7 ook nog aanschaffen dus mogelijk geen credits maar een extra setje klaar leggen is altijd een goed idee!
• 50% profit increase with all Tier VII tanks and tank destroyers - Misschien mijn T-34-1 maar wat meer spelen dit weekend, moet hem toch grinden maar dan leg ik er gewoon dit weekend iets meer nadruk op in verband met de credits ;)
• 50% Discount on all consumables - Geldt hetzelfde als bij Equipment, als ik mooi wat credits over heb dan kan ik nog wat inslaan inclusief Gold Fire Extinguishers :)
• 50% Discount on training and re-training crew members - IS8 crew naar de IS7 crew en kan mooi met de credits door de x3 crew exp is de base skill toch zo op de 100%!
• 50% Discount on skill resets - Wil nog een paar skills veranderen op een aantal crews
• Up to 50% Discount on Camouflage and Emblems - Zit eraan te denken om mijn PzIV een printje te geven :)

Jammer dat ik dit weekend niet kan no-lifen met WoT, nu moet ik no-lifen met de studie :+
Nemean schreef op vrijdag 10 mei 2013 @ 15:38:
Thanks @ iedereen :Y.

[...]

Thanks! Eindelijk een keer iets gewonnen voor mezelf :+.
O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrOleo
  • Laatst online: 10:33
1e potje van de dag, ik speel zwaar klote, maar vergeleken met mijn team valt dat dan weer mee. ;(

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/YJygMVg.jpg

erutangiS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

psychoclown schreef op vrijdag 10 mei 2013 @ 15:42:
Dit weekend niet zoveel tijd in verband met een tentamen maar ter ontspanning (ook belangrijk) kan ik natuurlijk wel wat potjes doen. Mijn lijstje voor dit weekend:

• 50% Discount on all consumables - Geldt hetzelfde als bij Equipment, als ik mooi wat credits over heb dan kan ik nog wat inslaan inclusief Gold Fire Extinguishers :)

Nadeel van die automatische blussers lijkt me dat je er altijd nog veel voor betaalt en als je dan in een kansloos (al bijna verloren) potje je in de hens vliegt, je automatisch gaat blussen terwijl je er anders misschein niet meer de kosten voor zou hebben gemaakt......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
Sowieso worden ze nu verplicht (en terecht als je het mij vraagt) bij PTS in CW's en hebben we ze eveneens verplicht gesteld in het ESL team. Sowieso kan ik ze dus gebruiken en handmatig kun je never nooit zo snel zijn (ik niet in ieder geval) :)
Denk ook niet dat ik ze op elke tank ga zetten maar met deze actie kun je ze natuurlijk net even iets makkelijker betalen. Vergeet ook niet, de GFE geeft ook nog eens -10% kans op het ontstaan van fire waardoor het ook passive al iets bijdraagt aan de tank.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobinHood
  • Niet online

RobinHood

er zijn mensen die hun brandblussers op spatiebalk hebben "we're on fire" en dan spatierammen. Probleem opgelost. Ik zie vaak tanks die maar 1 tik schade krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
Ik heb hem tegenwoordig op Q wat ook mijn push-to-talk button is maar zelfs dan is het niet vlot vind ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djengizz
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
VasZaitsev schreef op vrijdag 10 mei 2013 @ 16:36:
er zijn mensen die hun brandblussers op spatiebalk hebben "we're on fire" en dan spatierammen. Probleem opgelost. Ik zie vaak tanks die maar 1 tik schade krijgen.
Je krijgt altijd sowieso een tick aan damage. Supersnelle reactie is dus niet eens nodig
De auto blusser geeft ook een passive bonus (-10% chance of fire) wat je op lange termijn zeker vaker zal redden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobinHood
  • Niet online

RobinHood

maar, is dat 10% minder van 20%? Dus 18%, of is het 20%-10%, dus 10% kans op brand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
Er staat duidelijk (en ook op de wiki) dat het de kans op fire met 10% vermindert dus ik neem aan dat er dan maar een kans bestaat van 10% (als de kans op fire 20% is).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemean

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

De haat aan arty wordt groter en groter;

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/wmXXRUd.png?1

Afbeelding komt van Reddit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• p0st

p0st

Dutch Reefer

Tadaaa toch ook bij ons de 15% korting op een jaar Premium!

360 days of Premium Account
69.99 EUR
15% discount on usual price (was 82.69 EUR )

En nog wat andere leuke (en minder leuke) 'aanbiedingen' : http://worldoftanks.eu/ne...military-parade-packages/

Edit: Oeh ik zie wel een redelijk verleidelijke trouwens, afgezien van die crappy consumables:

Red Star Bundle
KV-5, Soviet Tier VIII Heavy Premium Tank + Garage slot
Gold: 2,500, 10 Large Repair Kits & 5 Large First Aid Kits
36.95 EUR

[ Voor 32% gewijzigd door p0st op 10-05-2013 17:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
Nemean schreef op vrijdag 10 mei 2013 @ 17:38:

Nothing new als je het mij vraagt, in het verleden wel een paar keer gezien (veelal gelukkig bij de tegenstander).
atticus182 schreef op vrijdag 10 mei 2013 @ 17:40:

69.99 EUR

En nog wat andere leuke (en minder leuke) 'aanbiedingen' : http://worldoftanks.eu/ne...military-parade-packages/

Edit: Oeh ik zie wel een redelijk verleidelijke trouwens, afgezien van die crappy consumables:

Red Star Bundle
36.95 EUR
Kun je natuurlijk (voor of na de special van dit weekend) verkopen voor 150k credits :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Registratie: November 2009
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Dus ik speel nu twee weken en ik vind het nog steeds geweldig. Ik ben zeker niet geweldig als speler maar ik kan mezelf staande houden, kan mikken en doe meestal de schade waarna er KV-1 de kill weer eens wegkaapt. Dat is denk ik het lot van de Duitse tanks. Veel raken maar de kill kan je vergeten...
Meestal denk ik laat maar, ik heb me XP en credits en toch ook meegeholpen.
Alleen dit potje word ik dan wel een beetje verdrietig van.

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/uMlfgHbiPNDOroUbSO6ymJcv/full.jpg

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/Fc0Af6Jms2O6f610YmwLoPMc/full.jpg

Hoe bedoel je hopeloos team. Het begon al met een teamgenoot die me ramde. Nog een die me probeerde klem te zetten. Scouts die campte en gewoon een lading aan hopeloosheid. Er reed er zelf een vol het meer in en dood. ;(

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
Het zijn wel veelal lage tiers maar dit is wel het team met de meeste 0-damage spelers die ik tot nu toe heb gezien :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemean

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

Ik heb de reden gevonden van het aantal slechte spelers online.

[ Voor 31% gewijzigd door Nemean op 10-05-2013 18:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eL_Jay
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 14-02-2023
Nemean schreef op vrijdag 10 mei 2013 @ 17:38:

[afbeelding]

Hoop dat als iemand dat van GoT doet, dat dat resulteert in een perma-ban.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemean

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

eL_Jay schreef op vrijdag 10 mei 2013 @ 18:43:
[...]

Iemand die zijn kinderen laat spelen in een tier 1 match moet maar direct een perma-ban krijgen?

Zie andere reactie.

[ Voor 4% gewijzigd door Nemean op 10-05-2013 18:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gleighton
  • Registratie: November 2008
  • Niet online
Nemean schreef op vrijdag 10 mei 2013 @ 18:47:
[...]

Iemand die zijn kinderen laat spelen in een tier 1 match moet maar direct een perma-ban krijgen?
Hij quote een andere post ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemean

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

Gleighton schreef op vrijdag 10 mei 2013 @ 18:48:
[...]

Hij quote een andere post ;)
Indeed. :+ My mistake.. dan nog, teamkillen is een eigen verantwoording en wordt bestraft door WarGaming.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
Nemean schreef op vrijdag 10 mei 2013 @ 18:41:
[video]

Ik heb de reden gevonden van het aantal slechte spelers online.
Geloof ook meteen dat dat zo is, het is een gratis game dus ook veel 12 jarigen zullen het spel spelen en die zullen niet altijd het inzicht of intellect hebben van een average/above-average speler :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pirate-Bozz
  • Laatst online: 11-10 10:50
atticus182 schreef op vrijdag 10 mei 2013 @ 17:40:

69.99 EUR

Red Star Bundle
36.95 EUR
Ik zit ook naar de KV-5 te kijken. Ik pak of die of de Lowe, die kost hetzelfde met de korting. Denk dat de Lowe beter bij mijn speeltstijl past.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eL_Jay
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 14-02-2023
Pirate-Bozz schreef op vrijdag 10 mei 2013 @ 19:04:
[...]

Ik zit ook naar de KV-5 te kijken. Ik pak of die of de Lowe, die kost hetzelfde met de korting. Denk dat de Lowe beter bij mijn speeltstijl past.
Ik denk dat er maar weinig mensen een kv-5 prefereren boven een lowe, bij gelijke prijs.
Dat geloof ik meteen, maar een lowe schiet tenminste een gat in een pakje boter.
Heb een keer in een kv-5 gereden, en hoewel ik de 107mm magisch vond op de kv-1 en su85, vond ik bijna alles aan de kv-5 matig/ruk. De lowe speelde als een soort KT en voelde daardoor vertrouwder. Daardoor kon ik in die tank wel de strenghts van de tank uitbuiten, waar dat met de kv-5 niet lukte.

Maar hebben jullie meer plezier in de KV-5 dan in een lowe? (t59 en en JT88 lijken mij de enige echt leuke Tier8 premiums)

[ Voor 42% gewijzigd door eL_Jay op 10-05-2013 19:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemean

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

eL_Jay schreef op vrijdag 10 mei 2013 @ 19:07:
[...]

Ik denk dat er maar weinig mensen een kv-5 prefereren boven een lowe, bij gelijke prijs
Lowe is ook niet alles om heel eerlijk te zijn.. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 11:54
eL_Jay schreef op vrijdag 10 mei 2013 @ 19:07:
[...]
maar een lowe schiet tenminste een gat in een pakje boter.
Als je eindelijk aangekomen bent wel ja :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr34m3dd
Lowe is ook net zo sloom als een pakje boter...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
eL_Jay schreef op vrijdag 10 mei 2013 @ 18:43:
[...]

Nee tuurlijk niet, die wordt direct ere-lid! _/-\o_

:F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

psychoclown schreef op vrijdag 10 mei 2013 @ 16:50:
Ik heb hem tegenwoordig op Q wat ook mijn push-to-talk button is maar zelfs dan is het niet vlot vind ik.
Ik heb alle functietoetsen veranderd.......geconcentreerd rond de pijltjes toetsen en het nummerieke gedeelte ernaast. Duurde even voordat ik er aan gewend was, maar zou niet meer terug willen.
Met de standaardindeling had ik te vaak dat ik de verkeerde letter intikte en dus bleef staan in plaats van snel achter mijn cover te verdwijnen. Direct naast de pijlen zitten geen toetsen dus daar zit ik altijd goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Daarnet weer een typische arty-speler. We hebben met 5 man 1 IS-3 ingesloten (ik in mijn T34), hij heeft nog een 200 hp over, en ineens ben ik dood (-9xx hp) door een S-51. Denk van: mooi schot arty, had ik niet verwacht want het was op Himmelsdorf. Kijk nog eens beter; blijkt dat het van een ally arty was, die uiteraard de kill probeerde te stealen. :F En excuses uiteraard niet gekregen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 07-10 19:46
Verwijderd schreef op vrijdag 10 mei 2013 @ 20:50:
Daarnet weer een typische arty-speler. We hebben met 5 man 1 IS-3 ingesloten (ik in mijn T34), hij heeft nog een 200 hp over, en ineens ben ik dood (-9xx hp) door een S-51. Denk van: mooi schot arty, had ik niet verwacht want het was op Himmelsdorf. Kijk nog eens beter; blijkt dat het van een ally arty was, die uiteraard de kill probeerde te stealen. :F En excuses uiteraard niet gekregen.
Same shit, different battle. Dag dag laatste 1163hp in mijn E-75. Ik ging tegen de zijkant van een Jagdtiger staan en een ally arty dacht dat het wel een goed idee was om toch te proberen om die JT te killen...

Die JT had ik al teruggebracht tot 477hp trouwens... dus was nog maar 1 hit voor mij...

[ Voor 5% gewijzigd door wsLy op 10-05-2013 20:56 ]

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Allard
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 11-10 21:59
Ach, tanks schieten ook weleens in eigen doel maar het is wel zo dat wanneer je als arty speelt je rekening dient te houden met waar jouw team mee bezig is. De meeste arty is vrij onnauwkeurig dus er op los knallen wanneer een teamlid in de buurt is is niet verstandig. Vooral onervaren arty spelers houden slecht rekening met waar hun shell allemaal terecht zou kunnen komen.
Als arty speel ik meestal met de SU-26 en dan gebeurt het vaker dat de kill gestolen wordt door een tank dan andersom. Dat heeft er ook mee te maken dat ik vaak op de heavies mik omdat ik mijn team daar het meest mee help. Aangezien de meeste tanks een snellere reload hebben dan ik pakken zij vaak ook de kill. Het levert in ieder geval de nodige "confederate" medailles op.

Wanneer er 2 tanks om elkaar heen dansen is het vrijwel onmogelijk als arty om veilig op 1 van die 2 te schieten zonder een flinke kans die ander te raken. Alleen met de SU-26 zou ik dat nog wel overwegen omdat die akelig nauwkeurig is met een getrainde crew. Dat hangt echter af van hoe het gevecht verloopt. Als het te chaotisch is maak ik de rest van het team attent op de situatie en zoek ik een ander doel of ik hou het in de gaten, verliest onze tank het duel, dan sodemieter ik er alsnog een granaat op.

I think all rightthinking people in this country are sick and tired of being told that ordinary, decent people are fed up in this country with being sick and tired.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
Hij zat in een gwpanther, niet de meest accurate arty... maar hij was echt wanhopig om een kill te krijgen...

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
Zometeen eens kijken of ik wat dubbels kan halen, Livestream zal in ieder geval aangaan voor de geïnteresseerden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Doler
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 15-04-2022
Iemand enig idee wat voor straf spelers krijgen als je ze gereport hebt voor team position revealing and insults?
Kreeg dit als antwoord terug namelijk op een ticket van me, wellicht een chat ban?
We have investigated the matter thanks to the file, which you have sent us and will take the appropriate measures against the player.
For privacy reasons, we are not able to disclose what we have done. We hope you will trust us to take the right decisions.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nu ook eens meegemaakt: 0:15 verliezen!!
Winrate was 28%, zelf nog iets 2400 damage kunnen doen maar 't was van begin af aan duidelijk dat we overrompeld zouden worden, langs alle kanten vlogen ze om je heen en in een T28 Proto ben je dan niet echt snel......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemean

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

Ook al is dit artikel niet nieuw meer is het toch wel een bijzonder artikel;

http://ftr-wot.blogspot.h...cant-cheathack-right.html

Een mod die laat zien waar er bomen en gebouwtjes kapot gaan en een mod die laat zien wie er op je aimed en of je zichtbaar bent zonder de Sixth Sense perk. Gelukkig wordt dit wel aangepakt door WG. :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 00:09

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Allard schreef op vrijdag 10 mei 2013 @ 21:34:
Ach, tanks schieten ook weleens in eigen doel maar het is wel zo dat wanneer je als arty speelt je rekening dient te houden met waar jouw team mee bezig is.
Omgekeerd, als arty netjes aangeeft wie hij aan het targetten is, is het ook niet verstandig om zeer dicht bij die target te gaan rijden. Zeker met soms meerdere secondes tussen schieten en raken kan dat met beste wil in de wereld mis gaan.

Dat gezegd, je kunt idd meestal iets anders targetten als een bende teamgenoten jouw target omsingelen.
De meeste arty is vrij onnauwkeurig dus er op los knallen wanneer een teamlid in de buurt is is niet verstandig. Vooral onervaren arty spelers houden slecht rekening met waar hun shell allemaal terecht zou kunnen komen.
Onervaren of gewoon lomp/asociaal. Ook onder arty spelers heb je het soort lui wat friendly fire doet als ze het ergens niet mee eens zijn of ander ongein. Dat soort speler vind je ook in high-tier arty en is mede verantwoordelijk voor antipathie die mensen jegens arty heeft (voorzover het niet gewoon gezeur is over geraakt worden als ze minutenlang gespot in het open blijven staan of continu rechtoor blijven rijden).

Vandaag nog een 'leuke' gezien. Hummel stond links en wilde rechtsaf, S-51 stond recht en wilde linksaf. S-51 ramde Hummel vol in flank en reed met Hummel voor hem (met kapotte tracks) gewoon naar links, ondertussen "learn to drive" roepend :/
Als arty speel ik meestal met de SU-26 en dan gebeurt het vaker dat de kill gestolen wordt door een tank dan andersom. Dat heeft er ook mee te maken dat ik vaak op de heavies mik omdat ik mijn team daar het meest mee help. Aangezien de meeste tanks een snellere reload hebben dan ik pakken zij vaak ook de kill. Het levert in ieder geval de nodige "confederate" medailles op.
Precies. Kills zijn mooi, maar zorgen dat je team wint is waar het om gaat. Als je veel damage kunt doen en een tank die je al geraakt hebt heeft maar een paar hp en kan ook nog eens door teamgenoot geraakt worden is het juist zinniger jouw shell in een gezonde vijand ernaast te pompen.
Wanneer er 2 tanks om elkaar heen dansen is het vrijwel onmogelijk als arty om veilig op 1 van die 2 te schieten zonder een flinke kans die ander te raken. Alleen met de SU-26 zou ik dat nog wel overwegen omdat die akelig nauwkeurig is met een getrainde crew. Dat hangt echter af van hoe het gevecht verloopt. Als het te chaotisch is maak ik de rest van het team attent op de situatie en zoek ik een ander doel of ik hou het in de gaten, verliest onze tank het duel, dan sodemieter ik er alsnog een granaat op.
Hangt ook beetje af van tanks in kwestie. Twee T71's kun je niks mee, maar een Tog en een Churchill bijv durf ik nog vrolijk een shell op af te schieten. Voorzover m'n SU-5 de range heeft om de verre kant van de Tog te raken :z

Begin langzaamaan de SU-5 te waarderen, al is het een lastige arty om te spelen: moddertraag, waardeloos korte range en zeer weinig damage tegen zware armour. Toch heeft het (voor arty-begrippen) snelle reload en flinke splash voor low-tier arty. Je kunt vooral TDs heel effectief uitschakelen. Uitdaging is vooral dat je vrij ver naar voren moet, maar dat itt high-tier FR arty je zo sloom bent dat je bij problemen totaal niet meer weg kunt komen. Als het goed gaat, gaat het heel goed, maar komt vaak zat voor dat ik roemloos afgeslacht word als de flank waar ik zit in problemen komt.

Oslik blyat! Oslik!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SNEAK-NL
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 12-09 13:21

SNEAK-NL

galloooooooooooo

eerste potje van vandaag :)

Victory!
Map: Mines
Date: 11 May 2013 10:32:01
Vehicle: VK 30.01 (D)
Exp: 11,385 (x5) + Credits: 74,158
Achievements: : Top Gun, Sniper, Master Gunner

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fest
  • Niet online
Iemand tips met betrekking tot skills/perks op de amx 13 90 en de Batchat?

Bij de amx 13 90 heb ik nu:
Commander: Sixth Sense, Recon, allebei volledig
Gunner: Designated Target, Camouflage, allebei volledig
Driver: Offroud Driving, Camouflage, allebei volledig

Voor de Batchat ga ik sowieso de skills opnieuw toewijzen, alleen eerste skill volledig:
Commander: BIA+?
Gunner: BIA+?
Driver: BIA+?

[ Voor 9% gewijzigd door Fest op 11-05-2013 10:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kojoottii
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 11-10 13:37
SNEAK-NL schreef op zaterdag 11 mei 2013 @ 10:43:
eerste potje van vandaag :)

Victory!
Date: 11 May 2013 10:32:01
Vehicle: VK 30.01 (D)
Exp: 11,385 (x5) + Credits: 74,158
Achievements: : Top Gun, Sniper, Master Gunner
grappig, mijn eerst potje net;

Victory!
Date: zaterdag 11 mei 2013 10:40:58
Vehicle: Bat Chatillon 25 t
Exp: 9.570 (x5) + Credits: 107.155 (Compensation: 30)
Achievements: : Pool's Medal, Pascucci's Medal, Top Gun, Sniper, Hunter

eerste potjes op mines zijn goed :)

was wel op het nippertje bij mij, moest samen met 1 arty en 1390 ongeveer nog de helft van hun team afmaken :P

10 kills 6k dmg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShockWave
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 11-10 14:41

ShockWave

Lost it somewhere

Topicstarter
Fest schreef op zaterdag 11 mei 2013 @ 10:45:
Iemand tips met betrekking tot skills/perks op de amx 13 90 en de Batchat?

Bij de amx 13 90 heb ik nu:
Commander: Sixth Sense, Recon, allebei volledig
Gunner: Designated Target, Camouflage, allebei volledig
Driver: Offroud Driving, Camouflage, allebei volledig

Voor de Batchat ga ik sowieso de skills opnieuw toewijzen, alleen eerste skill volledig:
Commander: BIA+?
Gunner: BIA+?
Driver: BIA+?
Mijn CW setup

Commander: BIA+Sixt sense+Recon+Cammo/Repair
Gunner: BIA+ Snap shot+Cammo/Repair
Driver: BIA+Off road driving+Cluchtbraking+Smooth ride+Cammo/Repair

Star Citizen referralcode

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Financial Transaction: 325.075 XP successfully converted to Free Experience. You have spent gold: 13.003.
Kaap (11:24:27) Purchased: 'Bat Chatillon 25 t' successfully purchased. You have spent credits: 6.100.000.
:9

En meteen ingame een GoTter die je gaat zitten uitmaken voor goldwarrior :F

[ Voor 13% gewijzigd door JeroenNietDoen op 11-05-2013 11:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr34m3dd
Kaap schreef op zaterdag 11 mei 2013 @ 11:27:
[...]

[...]

:9

En meteen ingame een GoTter die je gaat zitten uitmaken voor goldwarrior :F
He, wie niet sterk is moet slim zijn he.
Of wie lui is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fest
  • Niet online
dr34m3dd schreef op zaterdag 11 mei 2013 @ 11:57:
[...]

He, wie niet sterk is moet slim zijn he.
Of wie lui is...
Of wie geld heeft en geen zin heeft om een waardeloze tank te spelen, die kan 'm gewoon overslaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr34m3dd
Nou de Lorraine vond ik niet bepaald een waardeloze tank. Ik heb er veel plezier mee gehad om m'n andere account

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Fest schreef op zaterdag 11 mei 2013 @ 11:59:
[...]

Of wie geld heeft en geen zin heeft om een waardeloze tank te spelen, die kan 'm gewoon overslaan.
Dit dus.
dr34m3dd schreef op zaterdag 11 mei 2013 @ 11:59:
Nou de Lorraine vond ik niet bepaald een waardeloze tank. Ik heb er veel plezier mee gehad om m'n andere account
Laat me raden, Lorraine als tier 8? Juist, toen was het een geweldige tank. Klakkeloos overgezet naar tier 9 zonder enige verbetering. Daarmee is het een zeer matige tank geworden.

Bekenden ingame wisten me allemaal ook niks echt positiefs erover te zeggen sinds die tier 9 is geworden. Ook elk forum is er 1 en al negativiteit. Dat is dus de reden dat ik ervoor gekozen heb de Lorraine over te slaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
Lorraine is zelfs generfed toen hij op Tier 9 is gezet. Hij mist nu een engine met ~1200 PK.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Na aanschaf van de Batmobile eergisteren, heb ik sinds lange tijd de T54E1 weer van stal gehaald (had de bemanning nodig voor credits grinden in de SP).
Maar, oooooh wat een verschil tussen deze 2 autoloaders in T9!!!

Met de T54E1 heb je veel meer het gevoel dat je het verschil (soms) kunt maken dan met de Lorrie, waarmee je 95% toch als support onderweg meerijdt. Met de Lorrie heb je veel meer back up van anderen nodig omdat je telkens moet denken aan je non-armour.
De gun van de Lorrie is long range wel weer veel accurater (dus beter om mee te snipen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rgras
  • Niet online
Wow, mijn WR van de laatste 112 potjes staat op 42,86%. _O-

Bijzonder, de 87 potjes daarvoor had ik een WR van 62,1%

[ Voor 33% gewijzigd door rgras op 11-05-2013 14:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemean

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

Lorraine is gewoon een ruk tank, de laatste 20-30k xp heb ik niet meer gegrined en gelijk met free (die ik gegrined had) de BatChat unlocked. Waardeloze tank die Lorraine en is maar goed in 1 ding, XP piñata wezen voor de enemy.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frozen
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 11-10 19:27

Frozen

2e Reviewer van het Jaar

Stef602 schreef op donderdag 09 mei 2013 @ 23:14:
BELANGRIJK BERICHT

Voor degene die nog niet hun code ''PARADE'' hebben gebruikt: Wacht ermee totdat de nieuwe actie in gaat. Dan lijkt het mij dat je vanwege ''Three days for the price one'' drie dagen krijgt in plaats van 1.
Is het wachten waard.
Vandaag getest: Je krijgt maar 24 uur.
Oftewel, zorg ervoor dat je voordat je deze code activeert je nog je 5x punten hebt. (dan krijg je 2x 5x met premium)

Beste tank: Su-85 (nog 10k xp voor tier 6), kwil object 268
2e beste tank: Covenanter (nog 4k xp voor tier 5)
camo net en verrekijkerscope.

Echter wil ik weten hoe het komt dat jullie zo'n andere crosshair hebben. Komt dat door premium of?
Ah, door een mod

[ Voor 20% gewijzigd door Frozen op 11-05-2013 15:25 ]

Voeg me gewoon toe op LinkedIn, iedereen is welkom!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rgras
  • Niet online
Sta je lekker in je E-50M samen met een E-50 een hele flank op te vegen (samen al 6.000 damage uitgedeeld, 0 damage geïncasseerd).. wordt de E-50 ineens geoneshot door arty. En ja, uiteraard, hetzelfde overkomt mij 5 seconden later. Het gevolg? Het restant van hun flank weet op te stomen en dus het potje te winnen.

Arty. :r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fest
  • Niet online
rgras schreef op zaterdag 11 mei 2013 @ 16:15:
Sta je lekker in je E-50M samen met een E-50 een hele flank op te vegen (samen al 6.000 damage uitgedeeld, 0 damage geïncasseerd).. wordt de E-50 ineens geoneshot door arty. En ja, uiteraard, hetzelfde overkomt mij 5 seconden later. Het gevolg? Het restant van hun flank weet op te stomen en dus het potje te winnen.

Ja maar, ja maar, je weet toch dat dat zelden gebeurt en hoe moeilijk het is om arty te spelen? Volgens mij ben je de enige die er problemen mee heeft. :+ :+

Sarcasme natuurlijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dion_b

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

rgras schreef op zaterdag 11 mei 2013 @ 16:15:
Staan er een stel sukkels stil bij een chokepoint zonder dekking. Minuut later staan ze er nog, ik heb volledige aim, schieten- nee, ze staan nog steeds stil. Boem. En collega doet ook boem.
Mediums die meer dan wendbaar genoeg zijn om nooit een arty shot te incasseren en het toch over zich heen laten komen :')

Oslik blyat! Oslik!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fest
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/22245513/shot_002.jpg

Iemand die de benaming weet voor deze opmerkelijke strategie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rgras
  • Niet online
dion_b schreef op zaterdag 11 mei 2013 @ 16:33:
[...]

Staan er een stel sukkels stil bij een chokepoint zonder dekking. Minuut later staan ze er nog, ik heb volledige aim, schieten- nee, ze staan nog steeds stil. Boem. En collega doet ook boem.

[...]

Mediums die meer dan wendbaar genoeg zijn om nooit een arty shot te incasseren en het toch over zich heen laten komen :')
Ik had zeker continue in dekking moeten staan?

Domme troll.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
dion_b schreef op zaterdag 11 mei 2013 @ 16:33:
Je hebt duidelijk nog nooit een E50(M) gespeeld. :F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dion_b

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

rgras schreef op zaterdag 11 mei 2013 @ 16:37:
[...]

Ik had zeker continue in dekking moeten staan?

Domme troll.
Nee, je had nergens moeten staan maar gewoon in beweging moeten blijven. Je speelt een spel met arty. Hou er rekening mee of word erdoor afgeschoten. Ook na die nerf blijft dat het geval.
User schreef op zaterdag 11 mei 2013 @ 16:37:
[...]
Je hebt duidelijk nog nooit een E50(M) gespeeld. :F
Of je nu in een ELC AMX/T71 danwel een TOG/Maus speelt, essentie blijft hetzelfde.

[ Voor 25% gewijzigd door dion_b op 11-05-2013 16:39 ]

Oslik blyat! Oslik!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
Lekkere pot gehad op Erlenberg in mijn T110E5 :) Wel gewonnen door te cappen, maarja met nog 2,5 minuut op de klok ga je niet op zoek naar een arty die best rap is...

Victory!
Map: Erlenberg
Date: zaterdag 11 mei 2013 16:15:19
Vehicle: T110E5
Exp: 8.595 (x5) + Credits: 74.932
Achievements: : Spartan

Afbeeldingslocatie: http://mwreplays.com/newreplaysimg/6d33c4b105097150fb27b3245a54ad84.png

[ Voor 14% gewijzigd door wsLy op 11-05-2013 16:39 ]

Stichting Hobbyserver

Pagina: 1 ... 16 ... 45 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Voor slowchat kun je terecht in: WoT IRC channel