[MMO] Het grote World of Tanks topic - Deel 35 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 9 ... 45 Laatste
Acties:
  • 93.028 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemean
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 18:53

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Size
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 06-08 19:20
Overwinning!
Gevecht: Karelië donderdag 2 mei 2013 22:18:54
Voertuig: Churchill VII
Ervaring ontvangen: 3.560 (x2 voor de eerste overwinning van de dag)
Credits ontvangen: 43.170
Gevechtsprestaties: Muur van staal, Spartaan
2386 dmg gedaan in een T6/T5 match.

In dat soort matches is de Churchill wel een beest hoor, de enige die me echt serieuze schade heeft weten toe te brengen was een Priest :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oosterhofjf
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 19:52
Toppie! had de vorige code van alienware al toegevoegd dus deze telt helaas niet mee.

Voor de liefhebber:
VF57CY-ZK8U55

vermeld het even als deze gebruikt is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemean

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

oosterhofjf schreef op donderdag 02 mei 2013 @ 22:35:
[...]

Toppie! had de vorige code van alienware al toegevoegd dus deze telt helaas niet mee.

Voor de liefhebber:
VF57CY-ZK8U55

vermeld het even als deze gebruikt is.
Zijn invite codes heh vergeet dat niet ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redwing
  • Registratie: Juni 1999
  • Nu online
Nemean schreef op donderdag 02 mei 2013 @ 20:35:
Leuk een arty discussie! :D Vind het altijd zo leuk dat arty spelers als weer woord hebben: "Moet je maar in cover gaan staan"
En daarmee heb je juist gelijk het grootste probleem. Ik moet overal op de map arty-safe gaan staan omdat ze altijd mijn kant op kunnen kijken. Als ik echter tegenover een gewone tank sta kun je bedenken waar hij zit en proberen er omheen te rijden of een taktiek te bedenken om hem te kunnen raken. Met arty kun je alleen arty-safe gaan staan zonder enige mogelijkheid om iets anders te doen behalve hopen dat ze niet jouw kant op kijken.

Of arty nu OP is of niet boeit me niet zoveel, wel dat ze teveel spelbepalend zijn :) Arty is gewoon slecht geimplementeerd voor dit spel.

[ Voor 3% gewijzigd door redwing op 02-05-2013 23:00 ]

[removed]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Size
Wat een avond :D 15 matches gespeeld, waarvan 11 gewonnen. Een snelle rekensom leert dat dit een WR is van 73 % ;) Dat heb ik nog nooit gehaald, ik zit eigenlijk altijd rond de 50/50 :) Had nog hoger uit kunnen vallen als ik niet 4 matches nodig had gehad om de dubbel op mijn Grille te halen :(

En om meteen in te haken op de arty discussie: ik heb alleen ervaring met de Grille, dus de hogere tiers weet ik niet, maar mijn ervaring is dat er ook heel veel geluk bij komt kijken bij arty spelen. De ene match one shot je de ene na de andere tank zonder geheel ge-aimed te zijn, de match daarna gaat alles mis terwijl je volledig ge-aimed bent :F Heb het vandaag ook een paar keer gehad: Churchill geheel in het vizier, toch niet de kleinste tank, en de shell vliegt er doodleuk 20m naast.. Volgende tank: KV, zelfde verhaal: recht op z'n bakkes, 638 dmg eraf..

De factor geluk speelt echt een grote rol. En het is idd niet leuk om ge-oneshot te worden, zeker niet als je een T7 tank speelt en zo'n %$^&# GwPanther heeft jou in het vizier.. BAM dood :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thijsco19
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 16:20

thijsco19

KTM 990 SMT

Leuk dat arty zegt dat een oneshot of >1000 damage weinig voorkomt. Maar als je in een normale tank zit dan kom je elk potje gemiddeld 3a4 arty, dan stapelt het aantal keer een oneshot/>1000 damage per game wel op.

Dus als arty speler kan je het wel ervaren als gebeurt bijna nooit maar als 'normale tank' spelende ervaar je dat veel erger.

The only thing you need; a jar of "Elbow Grease" (TM) ! Apply it liberally and it will make any job a breeze.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redwing
  • Nu online
thijsco19 schreef op donderdag 02 mei 2013 @ 23:34:
Dus als arty speler kan je het wel ervaren als gebeurt bijna nooit maar als 'normale tank' spelende ervaar je dat veel erger.
Daarnaast is een detrack die uit het niets komt ook vaak al killing.

[removed]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheJukeBox
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 04-06 23:37
Waar kun je een ticket submitten naar WoT? had net iets erg lulligs namelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kojoottii
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 09:33
support klikken op hun website ...

Eindelijk vanavond weer lekkere potjes in de leopard 1 met fijne damage \o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redwing
  • Nu online
TheJukeBox schreef op vrijdag 03 mei 2013 @ 00:01:
Waar kun je een ticket submitten naar WoT? had net iets erg lulligs namelijk.
Inloggen op de site en naar support (https://support.worldoftanks.eu/Tickets/ViewList -> werkt denk ik alleen als je ingelogt ben)

[removed]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheJukeBox
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 04-06 23:37
Thanks! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knowuse
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 09-10 14:06
Daar was ie dan het potje dat m'n AT 15 z'n ace gaf. Ze maakte het me wel makkelijk door allemaal hun zijkant te laten zien. Zelfs een amx 1390 draaide z'n zijkant naar me toe toen ik z'n tracks raakte :)
Victory!
Battle: Himmelsdorf 02 May 2013 23:59:56
Vehicle: AT 15
Experience received: 2,050
Credits received: 51,315
Battle Achievements: Top Gun, Sniper, Mastery Badge: "Ace Tanker"
Verwijderd schreef op donderdag 02 mei 2013 @ 14:05:
Heeft er iemand ervaring met de Churchill GC? Ik wil zowel de Churchill als de TD's proberen en nu wil ik weten of het handig is om via de GC te gaan. Hij ziet er wel erg goed uit, vooral het wapen lijkt me erg goed voor z'n tier.
Het wapen is echt het enige goede aan deze tank, je komt overal doorheen. Verder is erg langzaam, hoog en sloom ding. Je hebt ook echt de top gun nodig en als je geen free xp gebruikt wordt het best een pijnlijke grind. Heb wel plezier gehad aan de CHC, met de top gun lekker snippen.

Shuttle st20g5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• defiler1974
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 27-09 16:48
thijsco19 schreef op donderdag 02 mei 2013 @ 23:34:
Leuk dat arty zegt dat een oneshot of >1000 damage weinig voorkomt. Maar als je in een normale tank zit dan kom je elk potje gemiddeld 3a4 arty, dan stapelt het aantal keer een oneshot/>1000 damage per game wel op.

Ach er rijden nu Td's rond die evenveel damage als een arty kunnen doen. En die zitten ook nog eens een stukje beter in hun armor en hitpoints.

Denk dat er wat damage normalisation moet gaan plaatsvinden, de one-shots zijn geen leuke factor meer in het spel. Aan de andere kant is een miss of 0hp crit voor deze spelers ook niet leuk.

Oh, voor de arty liefhebbers:

http://worldoftanks.eu/en/development

de oude arty gaat naar tier 10 opgerekt worden en we krijgen er wat arties tussen.

[ Voor 9% gewijzigd door defiler1974 op 03-05-2013 08:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UdiBenLudi
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 13:53
Het meest op aan arty vind ik persoonlijk het moment dat je 3 of meer modules/crewmembers kwijtraakt + de helft van je hp... Dan ben je zo goed als uitgeschakeld zonder dat het telt als oneshot... Zou het eerlijker vinden wanneer arty alleen hp kon knallen bijvoorbeeld en niet de tracks etc... Dus voor het tegenhouden van een scout moet een arty hem echt killen om hem te stoppen... Ben beniewd of dat beter zou werken... In elk geval een stuk minder irritant en toch kunnen ze helpen de grote HP tanks te slopen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knowuse
Van Silents Stalkers blog:
- in 8.6, heavily armored tanks in general will be changed (SS: as in buffed)
- in 8.6, "there will be changes in armor mechanics"

Wie weet misschien maakt dit de JPE-100 weer leuk.

Shuttle st20g5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jip99
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 07-03 09:48
Mr_Size schreef op donderdag 02 mei 2013 @ 16:51:
[...]

Wat vond je van de BP? Ik heb deze nu unlocked, moet hem nog aanschaffen. Ik geniet nog echter volop van m'n Churchill VII, die tank ben ik steeds meer gaan waarderen. In het begin was het sneuheid troef, heb op een dag zelfs meer dan 10 potjes op rij ermee verloren. Maar de laatste tijd win ik er lekker veel potjes mee, KV-1Ssen zijn zelfs bang 8)
ik vindt de BP fijner dan de chruch mk7, opzich is de mk7 beter in zijn tier maar de BP accelereert sneller, draait sneller, kanon heeft redelijke pen voor tier 7 (171 ofzo).. ik heb de mk7 meteen verkocht en de bp heb ik nog steeds.. het is wel een van de zwakkere tier 7 heavy's.. maar als je redelijk top tier bent kan je gewoon frontaal op alles afrijden en knallen maar.. dat zijn de leukste potjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• x-cessive
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 22-08 14:09
defiler1974 schreef op vrijdag 03 mei 2013 @ 08:41:
[...]

Ach er rijden nu Td's rond die evenveel damage als een arty kunnen doen. En die zitten ook nog eens een stukje beter in hun armor en hitpoints.

Denk dat er wat damage normalisation moet gaan plaatsvinden, de one-shots zijn geen leuke factor meer in het spel. Aan de andere kant is een miss of 0hp crit voor deze spelers ook niet leuk.

Oh, voor de arty liefhebbers:

http://worldoftanks.eu/en/development

de oude arty gaat naar tier 10 opgerekt worden en we krijgen er wat arties tussen.
Het is nog niet duidelijk hoe de arty trees precies gaan worden toch? Welke arty een tiertje hoger worden en welke niet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 09-03 09:26
Knowuse schreef op vrijdag 03 mei 2013 @ 09:01:

Wie weet misschien maakt dit de JPE-100 weer leuk.
Ik gok dat dat om tanks zoals de Maus gaat want die mag zeker wel een buff gebruiken (en niet enkel hp..)
x-cessive schreef op vrijdag 03 mei 2013 @ 09:14:
[...]

Het is nog niet duidelijk hoe de arty trees precies gaan worden toch? Welke arty een tiertje hoger worden en welke niet...
Grove lijnen zijn wel enigszins onofficieel duidelijk volgens mij :)

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThomasG
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 23-09 14:00
psychoclown schreef op vrijdag 03 mei 2013 @ 09:22:
[...]

Ik gok dat dat om tanks zoals de Maus gaat want die mag zeker wel een buff gebruiken (en niet enkel hp..)
Niet alleen de Maus. Er zijn een aantal tanks die het van armor moeten hebben, en door gold ammo voor credits aardig nutteloos zijn geworden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
Niet enkel door gold hoor, vroeger waren er geen T110E5, 50B etc, die hebben met normale AP shells al gauw +50mm gekregen ten opzichte van de eerste 3 top tier heavies. De Maus is sowieso voor een ervaren speler onwijs makkelijk te pennen zelfs met een E100 zonder gold ammo lukt het mij om een average speler in de Maus kapot te krijgen. Andere tanks zijn bijv. de IS4 die gewoon zo lek als een zeef is, was die op tier 9 al maar op tier 10 lijkt die een grovere maas te hebben gekregen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SimpelenLeuk
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 15-08 23:09
Ik heb toch even geprobeerd of de het code proces 2x keer werkt. (lang leve 10minutmail)
Helaas werkt het niet. Voor iemand die de actie van alienware nog niet gedaan heeft:

spoiler:
VF57CW-RX4X82

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mhindrik
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 11:56
Gisteren proberen de A-20 te grinden, wat een rot tank. Ik weet niet of het aan mijn speelstijl ligt of aan de tank zelf.

Voor passief scouten heeft ie de viewrange niet, voor actief scouten verliest de tank te veel snelheid bij het draaien. Up hill en door moeilijk terrein verliest de tank veel snelheid.

Top snelheid en acceleratie zijn wel weer leuk, met een top van 60-65 km/h en binnen no time op die 60km/h.

Maar om dan te dashen om artie te killen?
Guns die er op zitten (37 mm auto of de 45 mm) schieten nog geen deuk in een pakje boter. Dus zo snel knal je ze niet af.

Ondanks alle tekortkomingen heb ik gisteren mastery badge ace tanker op dat ding gehaald. Vraag me niet hoe, ik dacht in een potje met alleen tier 4 tanks. Dan ben je in een keer sterk.

Maar zodra je bij hogere tiers komt ben je de sjaak omdat de "scout" MM je dan plaatst terwijl je eigenlijk geen scout bent.

Alle vragen hebben een antwoord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mhindrik schreef op vrijdag 03 mei 2013 @ 09:40:
Gisteren proberen de A-20 te grinden, wat een rot tank. Ik weet niet of het aan mijn speelstijl ligt of aan de tank zelf.

Voor passief scouten heeft ie de viewrange niet, voor actief scouten verliest de tank te veel snelheid bij het draaien. Up hill en door moeilijk terrein verliest de tank veel snelheid.

Top snelheid en acceleratie zijn wel weer leuk, met een top van 60-65 km/h en binnen no time op die 60km/h.

Maar om dan te dashen om artie te killen?
Guns die er op zitten (37 mm auto of de 45 mm) schieten nog geen deuk in een pakje boter. Dus zo snel knal je ze niet af.

Ondanks alle tekortkomingen heb ik gisteren mastery badge ace tanker op dat ding gehaald. Vraag me niet hoe, ik dacht in een potje met alleen tier 4 tanks. Dan ben je in een keer sterk.

Maar zodra je bij hogere tiers komt ben je de sjaak omdat de "scout" MM je dan plaatst terwijl je eigenlijk geen scout bent.
Blame it on the tank.

De A-20 heeft een reputatie als erg slechte light tank in de Russische lijn, dat is ook de reden dat ik nu via de T-60 lijn ga, kon nooit fatsoenlijk met de A-20 spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dynosu
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 26-03-2024

dynosu

Orly ?

a-20 is een shitding, ligt niet aan jou :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bean77
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 08-10 22:17
psychoclown schreef op vrijdag 03 mei 2013 @ 09:32:
Niet enkel door gold hoor, vroeger waren er geen T110E5, 50B etc, die hebben met normale AP shells al gauw +50mm gekregen ten opzichte van de eerste 3 top tier heavies. De Maus is sowieso voor een ervaren speler onwijs makkelijk te pennen zelfs met een E100 zonder gold ammo lukt het mij om een average speler in de Maus kapot te krijgen. Andere tanks zijn bijv. de IS4 die gewoon zo lek als een zeef is, was die op tier 9 al maar op tier 10 lijkt die een grovere maas te hebben gekregen :+
hehe gisteren met mijn amx50foch (155) met 1 clip een volle maus afgeschoten. ( wel 2 keer in de fik). En dat binnen 15 a 20 seconden. Die gast werd helemaal gek.. geweldig >:)
Mijn eigen Maus speel ik eigenlijk nooit. De gun combinatie van reload, damage, penetration, en bounces irriteert mij veel te veel. Best jammer.

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• x-cessive
  • Laatst online: 22-08 14:09
psychoclown schreef op vrijdag 03 mei 2013 @ 09:22:
Grove lijnen zijn wel enigszins onofficieel duidelijk volgens mij :)
Staat dat ook ergens op dit forum of kan iemand dit posten? Ben wel benieuwd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Size
Jip99 schreef op vrijdag 03 mei 2013 @ 09:03:
ik vindt de BP fijner dan de chruch mk7, opzich is de mk7 beter in zijn tier maar de BP accelereert sneller, draait sneller, kanon heeft redelijke pen voor tier 7 (171 ofzo).. ik heb de mk7 meteen verkocht en de bp heb ik nog steeds.. het is wel een van de zwakkere tier 7 heavy's.. maar als je redelijk top tier bent kan je gewoon frontaal op alles afrijden en knallen maar.. dat zijn de leukste potjes.
Ah, meer van hetzelfde dus ;) I like, zie ook wat posts eerder een potje met mijn Mk7. Zo lang je geen hogere tiers tegenover je hebt zijn de Churchills erg fijn om te spelen, en by the looks of it is dat met de BP niet anders. Apart dat er maar zo weinig te researchen valt, top gun heeft idd 171/239/38 pen. Dmg valt wat tegen, maar dat wordt weer redelijk goed gemaakt met de hoge RoF. Ik vind hoge RoF toch wel fijn spelen hoor, met de Mathilda is dat ook zo leuk: maar 60 dmg doen per keer, maar dat dan wel elke 2 sec. Menig KV1 heb ik daardoor al in rook achter gelaten O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
defiler1974 schreef op vrijdag 03 mei 2013 @ 08:41:
[...]
Als je een ervaren speler zou zijn, zou je ook weten waarom die TD toch lang niet zo erg is als arty.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jip99
Mr_Size schreef op vrijdag 03 mei 2013 @ 10:33:
[...]

Ah, meer van hetzelfde dus ;) I like, zie ook wat posts eerder een potje met mijn Mk7. Zo lang je geen hogere tiers tegenover je hebt zijn de Churchills erg fijn om te spelen, en by the looks of it is dat met de BP niet anders. Apart dat er maar zo weinig te researchen valt, top gun heeft idd 171/239/38 pen. Dmg valt wat tegen, maar dat wordt weer redelijk goed gemaakt met de hoge RoF. Ik vind hoge RoF toch wel fijn spelen hoor, met de Mathilda is dat ook zo leuk: maar 60 dmg doen per keer, maar dat dan wel elke 2 sec. Menig KV1 heb ik daardoor al in rook achter gelaten O-)
de BP is inderdaad redelijk het zelfde.. ook zelfde armor... maar de church mk7 voelde gewoon irritant sloom aan.. en de BP heeft dat niet! dat was een opluchting..

dus als je die slome speelstijl bevalt met een snel vurend kanon, zal de BP zeker niet tegenvallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djengizz
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
Knowuse schreef op vrijdag 03 mei 2013 @ 09:01:
Hmm, klinkt een beetje als een normalisation nerf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jip99
Kaap schreef op vrijdag 03 mei 2013 @ 10:36:
[...]

Als je een ervaren speler zou zijn, zou je ook weten waarom die TD toch lang niet zo erg is als arty.
daar hoef je niet eens ervaren voor te zijn, een TD heeft toch wel flinke nadelen... en je vecht er gewoon op de normale manier tegen..

een arty staat 1km verderop shells van bovenaf op je kop te schieten.. en als die een beetje geluk heeft is het een oneshot..

en wat iedereen al zegt.. arty beinvloed het spel teveel.. iedereen staat maar arty safe te campen omdat ze anders 5 shells op hun geschoten krijgen.. Zzzzzzzzzzzzzzzzzaai..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
  • Laatst online: 09-10 19:27
Maar beide teams hebben minstens 4 of 5 van die dikke TDs!! Dat is zwaar overpowered!!!!

Oh wacht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

User schreef op vrijdag 03 mei 2013 @ 11:01:
Maar beide teams hebben minstens 4 of 5 van die dikke TDs!! Dat is zwaar overpowered!!!!

Oh wacht.
Dat soort matches betekend vaak dat 2/3 van het team niet veel te doen heeft. Als er 4/5 tanks worden vastgezet door arty, hebben ook 4/5 artyspelers niet veel te doen dan afwachten wat er gaat gebeuren.

Ik speel dit spel om wat plezier te hebben in de vrije tijd die ik heb, als ik (of een groot deel van het team) niet kan of wil meespelen omdat er arty aanwezig is vind ik toch dat er een flinke vermindering moet komen in het max aantal arty spelers per match (1 of 2 het lieftst).

Ik vind ook dat WG bij de matchmaker dan ook maar moet zetten dat als je arty speelt je een langere wachttijd kan verwachtten als je arty speelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• defiler1974
Kaap schreef op vrijdag 03 mei 2013 @ 10:36:
[...]

Volgens mij vat je de strekking van mijn comment niet, en je reply is ook een beetje denigrerend.
Maar ik zal het even voor je uitleggen (als onervaren speler).

Ik vind dat de fun eruit aan het gaan is op het moment dat er tanks rondrijden die +1000 van je af kunnen schieten. Extra vervelend is arty die makkelijker kan focussen met meerdere units teglijkertijd.

Maar de grote TD's zorgen evengoed voor een lockdown in het spel, wie gaat het hoekje om als er een grote britse TD staat die met HESH even 1750 HP van je knalt. het spelletje degradeert dan tot rock, paper, scissors.

[ Voor 3% gewijzigd door defiler1974 op 03-05-2013 11:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
Verwijderd schreef op vrijdag 03 mei 2013 @ 11:12:
[...]

Dat soort matches betekend vaak dat 2/3 van het team niet veel te doen heeft. Als er 4/5 tanks worden vastgezet door arty, hebben ook 4/5 artyspelers niet veel te doen dan afwachten wat er gaat gebeuren.

Ik speel dit spel om wat plezier te hebben in de vrije tijd die ik heb, als ik (of een groot deel van het team) niet kan of wil meespelen omdat er arty aanwezig is vind ik toch dat er een flinke vermindering moet komen in het max aantal arty spelers per match (1 of 2 het lieftst).

Ik vind ook dat WG bij de matchmaker dan ook maar moet zetten dat als je arty speelt je een langere wachttijd kan verwachtten als je arty speelt.
Ach je weet wat je kan verwachten en dan, mits je slim bent, pas je je daar op aan. 5 TD's op El Halluf? Zal mij wat, grote kans dat die ergens in de buurt van de basis blijven hangen en we dus snel de 1-2 lijn kunnen pakken om dichtbij te komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

psychoclown schreef op vrijdag 03 mei 2013 @ 11:18:
[...]

Ach je weet wat je kan verwachten en dan, mits je slim bent, pas je je daar op aan. 5 TD's op El Halluf? Zal mij wat, grote kans dat die ergens in de buurt van de basis blijven hangen en we dus snel de 1-2 lijn kunnen pakken om dichtbij te komen.
Hoe vaak heb je niet achter 1 kant van een obstakel gestaan met een enemy aan de andere kant wachtend op de eerste die het geduld verliest? Zodra je het hoekje ook maar omgaat ga je het hoekje om...(Sorry het moest)
Je kan natuurlijk wachten tot je allies je te hulp schieten, maar ja allies vertrouwen gaat je niet ver brengen.
Ik geef ook wel toe dat ik een onervaren speler ben, ik speel het spel nog geen jaar met max 5-10 matches per dag, maar ik weet wel dat ik boven het niveau zit van 50-60% van de spelers.

Over de 5 TD's op El Halluf; Daarom vind ik ook niet dat arty helemaal uit het spel gehaald moet worden, het ''balanced'' TD's in een zekere zin, en kom je oog in oog met een tank 2 tiers hoger ben je vaak toch blij als een arty speler je besluit te helpen met een schot en zo je leven weet te redden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SimpelenLeuk
psychoclown schreef op vrijdag 03 mei 2013 @ 11:18:
[...]

*sarcasme*
Je denkt toch niet na over wat de vijand gaat doen, om ze vervolgens een stap voor te zijn 8)7 .
Dan heb je zoveel voordeel dat het wel onder cheaten moet vallen :+ ,.

Helaas gebeurt dit echt te weinig dat mensen gewoon een beetje denken over wat te doen. Zelf FC's bij ICE drukken hun tactic op bij cw zonder na te denken wat de vijand doet of hoe deze zelf te counteren is .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
Verwijderd schreef op vrijdag 03 mei 2013 @ 11:26:
[...]

Hoe vaak heb je niet achter 1 kant van een obstakel gestaan met een enemy aan de andere kant wachtend op de eerste die het geduld verliest? Zodra je het hoekje ook maar omgaat ga je het hoekje om...(Sorry het moest)
Je kan natuurlijk wachten tot je allies je te hulp schieten, maar ja allies vertrouwen gaat je niet ver brengen.
Ik geef ook wel toe dat ik een onervaren speler ben, ik speel het spel nog geen jaar met max 5-10 matches per dag, maar ik weet wel dat ik boven het niveau zit van 50-60% van de spelers.
Afhankelijk van de situatie natuurlijk. Is het nodig dat jij de move maakt omdat je teamgenoten hulp nodig (gaan) hebben? Kun je weg komen zonder dat je beschoten kan worden om ergens anders te gaan helpen? Is het een lagere tier en heb je genoeg health en kans om te bouncen? Want dan kun je best dat schot innen om een tegenstander uit te schakelen.

Daarom vind ik WoT ook zo boeiend, het is easy to learn maar difficult to master want het is een erg tactisch spel :) Betekent natuurlijk ook dat wanneer je 0,0 tactisch inzicht hebt je er waarschijnlijk ook nooit ECHT goed in worden.
SimpelenLeuk schreef op vrijdag 03 mei 2013 @ 11:28:
[...]

Helaas gebeurt dit echt te weinig dat mensen gewoon een beetje denken over wat te doen. Zelf FC's bij ICE drukken hun tactic op bij cw zonder na te denken wat de vijand doet of hoe deze zelf te counteren is.
Dat is dus slecht FC'en, het zal soms werken maar juist het adaptief vermogen en het toepassen ervan is een kunst en iets wat je wilt bezitten als FC.

[ Voor 21% gewijzigd door psychoclown op 03-05-2013 11:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thompson
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 19:15

Thompson

Beeromaniac

MM vindt mij vandaag niet lief.
Speel T3. T3/4/5 game
Speel T6. T6/7/8 game
Speel T8. T8/9/10 game

En dat keer op keer... (Nee het ligt niet aan de MM van de tanks, kwam ook regelmatig in games met die tanks waarbij ik mid of top tier was)

Beeromaniac

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
Wat, of wil je met een tier 8 in een tier 6 potje komen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
defiler1974 schreef op vrijdag 03 mei 2013 @ 11:18:
[...]

Volgens mij vat je de strekking van mijn comment niet, en je reply is ook een beetje denigrerend.
Maar ik zal het even voor je uitleggen (als onervaren speler).

Ik vind dat de fun eruit aan het gaan is op het moment dat er tanks rondrijden die +1000 van je af kunnen schieten. Extra vervelend is arty die makkelijker kan focussen met meerdere units teglijkertijd.

Maar de grote TD's zorgen evengoed voor een lockdown in het spel, wie gaat het hoekje om als er een grote britse TD staat die met HESH even 1750 HP van je knalt. het spelletje degradeert dan tot rock, paper, scissors.
Die vat ik wel hoor. En jij vat de strekking van mijn comment niet. Een andere reactie verduidelijkt het wellicht:
Jip99 schreef op vrijdag 03 mei 2013 @ 10:41:
[...]
daar hoef je niet eens ervaren voor te zijn, een TD heeft toch wel flinke nadelen... en je vecht er gewoon op de normale manier tegen..

een arty staat 1km verderop shells van bovenaf op je kop te schieten.. en als die een beetje geluk heeft is het een oneshot..
Snap je nu wat ik bedoel ;) Die TD kan ik iets aan doen, eromheen, samen met een andere tank, en ik kan hem met slim spel gewoon ook alleen afschieten. Een TD penetreert echt niet altijd, mist of ik ben gewoon sneller.

Kortom: tegen die TD maak ik gewoon een goede kans, ik ben er in ieder geval niet bang van. En daarom zijn TD's dus lang niet zo erg als arty.

En wat User ook zegt, ik kom zelden een potje tegen waar er meer dan 2 van die tier 10 td's per zijde inzitten.

[ Voor 3% gewijzigd door JeroenNietDoen op 03-05-2013 11:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thompson
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 19:15

Thompson

Beeromaniac

User schreef op vrijdag 03 mei 2013 @ 11:41:
Wat, of wil je met een tier 8 in een tier 6 potje komen?
Nee dat hoeft niet, maar T7/8/9 is wel prettig.
Net als met een T6 tank, begin je weinig tegen T8, dan speel ik liever T5/6/7.

Beeromaniac

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redwing
  • Nu online
Kaap schreef op vrijdag 03 mei 2013 @ 11:46:
Kortom: tegen die TD maak ik gewoon een goede kans, ik ben er in ieder geval niet bang van. En daarom zijn TD's dus lang niet zo erg als arty.
Klopt, alleen ben ik het er wel mee eens dat die tier 10 TDs die 1k+ damage doen het spel er niet beter op hebben gemaakt.

[removed]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SimpelenLeuk
psychoclown schreef op vrijdag 03 mei 2013 @ 11:33:

Dat is dus slecht FC'en, het zal soms werken maar juist het adaptief vermogen en het toepassen ervan is een kunst en iets wat je wilt bezitten als FC.
Klopt, de FC en skills komen naar boven als de twee tactieken elkaar ontmoeten.

Een dom voorbeeldje wat mij goed bij gebleven is :X :.
Malinovka 5/6 arties en 2 T50-2 meenmen, en veel mediums verder geloof. De betreffende FC was not ammused toen ik vroeg naar wat als de vijand met 15 tanks gewoon rushed, dan hebben we geen poot om te staan. En een keer raden wat de vijand toen deed :F

De TD/Arty/MM discussie, Nu arties redelijk onder controle is gaan we nu over op de td's? :O
De variatie in de MM zorgt er juist voor dat elke pot anders is.

[ Voor 11% gewijzigd door SimpelenLeuk op 03-05-2013 11:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
SimpelenLeuk schreef op vrijdag 03 mei 2013 @ 11:28:
[...]
Zelf FC's bij ICE drukken hun tactic op bij cw zonder na te denken wat de vijand doet of hoe deze zelf te counteren is .
Ik ken maar een handjevol, misschien 2 handjes, FC's die echt goed zijn en alle eigenschappen hebben om tijdens battle te kunnen blijven controleren, coordineren en anticiperen.
psychoclown schreef op vrijdag 03 mei 2013 @ 11:33:
[...]
De meeste FC's zijn matig at best en denken een tactisch genie te zijn omdat ze in ATC een tactic kunnen maken, en dan na een loss de tactics de schuld geven :')

[ Voor 18% gewijzigd door JeroenNietDoen op 03-05-2013 12:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
Kun je beter voor een 13 medium tactiek gaan dan kun je vrijwel elke tactiek van de vijand counteren..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Masuchievo
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 16:49

Masuchievo

Cpt. Average

SimpelenLeuk schreef op vrijdag 03 mei 2013 @ 11:50:
[...]

Klopt, de FC en skills komen naar boven als de twee tactieken elkaar ontmoeten.

Een dom voorbeeldje wat mij goed bij gebleven is :X :.
Malinovka 5/6 arties en 2 T50-2 meenmen, en veel mediums verder geloof. De betreffende FC was not ammused toen ik vroeg naar wat als de vijand met 15 tanks gewoon rushed, dan hebben we geen poot om te staan. En een keer raden wat de vijand toen deed :F
Kantklossen.

Maar als casual player met brein, wat is het verschil met FC en normal?

Te weinig geld voor alle gadgets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
redwing schreef op vrijdag 03 mei 2013 @ 11:49:
[...]

Klopt, alleen ben ik het er wel mee eens dat die tier 10 TDs die 1k+ damage doen het spel er niet beter op hebben gemaakt.
Met het mega grote verschil dat je tier 10 TD's dus veel minder tegenkomt. En als je ze wel tegenkomt, zitten er geen 3-t bij je tegenstander ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
Thompson schreef op vrijdag 03 mei 2013 @ 11:47:
[...]

Nee dat hoeft niet, maar T7/8/9 is wel prettig.
Net als met een T6 tank, begin je weinig tegen T8, dan speel ik liever T5/6/7.
Een tier 8 kan niet in tier 7 potjes terecht komen.

FYI: De 'tiers' van potjes worden op de EU server aangegeven met de tier van de top tank in dat potje.
Als de toptier een tier 8 is, zit je in een tier 8 potje. Is de top tier een tier 10, dan zit je in een tier 10 potje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SimpelenLeuk
Wat licht de snelheid weer hoog op een vrijdag in dit topic. Niemand die waarschijnlijk wilt werken.
Kaap schreef op vrijdag 03 mei 2013 @ 11:51:
[...]

Ik ken maar een handjevol, misschien 2, FC's die echt goed zijn en alle eigenschappen hebben om tijdens battle te kunnen blijven controleren, coordineren en anticiperen.

[...]
Ja dat is zeker waar! Recentelijk net weer begonnen met FC'en. Leuke uitdaging en vooral goed om mijn mondelijk engels op te schroeven. Ook om daad bij te zetten na mijn gepeperde kritiek richting een aantal FC's/tactics van ICE.
De meeste FC's zijn matig at best en denken een tactisch genie te zijn omdat ze in ATC een tactic kunnen maken, en dan na een loss de tactics de schuld geven :')
Iedereen begint denk ik zo in een amateur clan. Maar het werkt inderdaad niet en het schaken met de tegenpartij maakt het juist leuk en is essentieel.
psychoclown schreef op vrijdag 03 mei 2013 @ 11:52:
Kun je beter voor een 13 medium tactiek gaan dan kun je vrijwel elke tactiek van de vijand counteren..
Klopt :)
Masuchievo schreef op vrijdag 03 mei 2013 @ 11:52:

Kantklossen.

Maar als casual player met brein, wat is het verschil met FC en normal?
Ligt heel weinig bij elkaar. Qua denken is het zelfde, enkel dat een FC sociaal voor een groep durft/wilt te staan om 15 man aan te sturen ipv enkel je zelf.

Lunch pauze O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quantor
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Kaap schreef op vrijdag 03 mei 2013 @ 11:51:
[...]

Ik ken maar een handjevol, misschien 2, FC's die echt goed zijn en alle eigenschappen hebben om tijdens battle te kunnen blijven controleren, coordineren en anticiperen.

[...]

<3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• defiler1974
Kaap schreef op vrijdag 03 mei 2013 @ 11:53:
[...]

Met het mega grote verschil dat je tier 10 TD's dus veel minder tegenkomt. En als je ze wel tegenkomt, zitten er geen 3-t bij je tegenstander ;)
Ik moet wel zeggen dat ik het gevoel heb minder arty tegen te komen in de T8, 9 10 randoms.
Had zowaar gisteren 3 potjes na elkaar zonder arty. En 1 keer arty gespeeld waar ik 2 minuten moest wachten totdat de MM me ingedeeld heeft.

Ben benieuwd wat WOT gaat doen met de gold shells en zware armor tanks. Misschien wel een dermate goede buff dat je door een hagel van arty shells heen kan rijden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
defiler1974 schreef op vrijdag 03 mei 2013 @ 12:57:
[...]

Ik moet wel zeggen dat ik het gevoel heb minder arty tegen te komen in de T8, 9 10 randoms.
Had zowaar gisteren 3 potjes na elkaar zonder arty.
Bij mij STIKT het altijd van de arty in tier 10 potjes. Af en toe zit er een potje tussen met 0-2 arty per team, maar vaker niet dan wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• defiler1974
User schreef op vrijdag 03 mei 2013 @ 13:03:
[...]
Bij mij STIKT het altijd van de arty in tier 10 potjes. Af en toe zit er een potje tussen met 0-2 arty per team, maar vaker niet dan wel.
Ook sinds de laatste patch?, heb het gevoel dat de MM wat veranderd is. Hoewel ik zelden nog T10 potjes speel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fest
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Ook sinds de laatste patch. In meer dan de helft van de gevallen bevinden er 5 arties per team zich in het spel. Tenminste in mijn potjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
defiler1974 schreef op vrijdag 03 mei 2013 @ 13:05:
[...]

Ook sinds de laatste patch?, heb het gevoel dat de MM wat veranderd is. Hoewel ik zelden nog T10 potjes speel.
Ook sinds de laatste patch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• defiler1974
User schreef op vrijdag 03 mei 2013 @ 13:09:
[...]
Tijd dat ik mijn suicide ELC scout maar eens uit het stof ga halen en wat arties ga spotten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bean77
redwing schreef op vrijdag 03 mei 2013 @ 11:49:
[...]

Ben ik niet met je eens. TD's die een dergelijke damage kunnen doen hebben doorgaans een lange reload tijd. Als ze een shot bouncen op jou dan hebben ze toch meestal een flink probleem gezien hun reload tijd.
En nee het is niet leuk als je als heavy een flinke hit krijgt. Maar als TD ben je ook niet blij als er een kleine scout je de hele tijd tracked en je zo langzaam afgeknald wordt.

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Arty rebalance in 8.6:
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/PpcIfOQ.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• defiler1974
Bean77 schreef op vrijdag 03 mei 2013 @ 13:31:
[...]

Ben ik niet met je eens. TD's die een dergelijke damage kunnen doen hebben doorgaans een lange reload tijd. Als ze een shot bouncen op jou dan hebben ze toch meestal een flink probleem gezien hun reload tijd.
En nee het is niet leuk als je als heavy een flinke hit krijgt. Maar als TD ben je ook niet blij als er een kleine scout je de hele tijd tracked en je zo langzaam afgeknald wordt.
Maar het is niet leuk voor beide kanten, zware one-shot TD's hebben te lijden onder RNG factor, andere tanks dat ze tactisch soms weinig kunnen doen aan die hit die hun hele hp eraf haalt. Je krijgt dan zo een alles of niets spelletje.

Ik vind het tactische spelletje tussen lights en mediums die elkaar omcirkelen, of het peek-a-boo spelletje van de heavy's veel leuker om te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThomasG
User schreef op vrijdag 03 mei 2013 @ 13:09:
[...]
Dat komt omdat er inmiddels veel spelers zijn met een Tier 7 of 8 artillerie. Tier 8 artillerie komt alleen in Tier X battles (eigenlijk alleen Tier 11 en 12). Als Tier 8 artillerie zit je heel vaak zo'n 4+ minuten in de queue, en als je dan kijkt in het lijstje zijn er gewoon te weinig Tier X tanks. En dan worden de Tier 8 artíes óf gedumpt, óf uit de queue gegooid. En zo krijg je dus battles met 5+ artillerie. En dat is voor niemand leuk, ook niet voor de artillerie zelf.

Dus als mensen vaker Tier X tanks spelen, heb je veel minder last van 5+ artillerie per battle. Omdat ze dan beter verdeeld kunnen worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Met een laadtijd van ongeveer 15 minuten hoop ik :+
Als je een Rammer hebt of misschien een goede loader (BiA helpt ook nog) Zou je het kunnen verminderen zodat een draw niet meer plaatsvind!
Want een draw is erger dan verliezen, want het duurt te lang om een draw te krijgen. :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fest
  • Niet online
ThomasG schreef op vrijdag 03 mei 2013 @ 14:18:
[...]
Dat komt omdat er inmiddels veel spelers zijn met een Tier 7 of 8 artillerie. Tier 8 artillerie komt alleen in Tier X battles (eigenlijk alleen Tier 11 en 12). Als Tier 8 artillerie zit je heel vaak zo'n 4+ minuten in de queue, en als je dan kijkt in het lijstje zijn er gewoon te weinig Tier X tanks. En dan worden de Tier 8 artíes óf gedumpt, óf uit de queue gegooid. En zo krijg je dus battles met 5+ artillerie. En dat is voor niemand leuk, ook niet voor de artillerie zelf.

Dus als mensen vaker Tier X tanks spelen, heb je veel minder last van 5+ artillerie per battle. Omdat ze dan beter verdeeld kunnen worden.
En die spiraal kan alleen worden doorbroken door Wargaming. Je zal wel gek zijn om met een Maus een random te spelen met de kans dat je op een open map terecht komt met 5 stuks tier 8 arty.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joindry
  • Laatst online: 16:12

Joindry

- I'm afraid I can't do that -

Of dat er gewoon minder mensen tier 8 arty spelen in publics...
Ideale verdeling ingame voor mij is.
5 - 7 heavies
2 - 3 TD
3 - 4 meds
1 - 2 scouts
1 - 2 arty
_/-\o_ The bringer of light _/-\o_

[ Voor 40% gewijzigd door Joindry op 03-05-2013 14:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• defiler1974
Joindry schreef op vrijdag 03 mei 2013 @ 14:37:
5 - 7 heavies
2 - 3 TD
3 - 4 meds
1 - 2 scouts
1 - 2 arty

[...]

Dan zou je een systeem moeten bedenken waarbij mensen misschien meerdere tanks kunnen aanmelden om mee te spelen en daarnaast de XP in de free XP pool te gooien. Meldt je je aan met alleen arty tanks, prima, dan heb je langere wachttijden.

Maar die free xp snijdt natuurlijk weer in het verdienmodel van WOT.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThomasG
Joindry schreef op vrijdag 03 mei 2013 @ 14:37:
5 - 7 heavies
2 - 3 TD
3 - 4 meds
1 - 2 scouts
1 - 2 arty

[...]

Waarom niet? Hoe moet je anders je artillerie crew gaan "trainen"? Ik ga niet elke keer met gold smijten om m'n crew in een low tier artillerie te stoppen, flink wat experience vergaren, en weer met gold smijten om ze terug in de tier 8 artillerie te krijgen. De crew penalty is anders dermate groot waardoor je dan net zo goed AFK kunt gaan. Premium artillerie is er maar voor een aantal facties, en daar past niet eens de voltallige crew in.

Ze zouden eigenlijk een soort down-scaling moeten maken, op het moment dat er niet genoeg spelers in de queue zitten. Dat je bijvoorbeeld een Object 261 speelt in een Tier 8 battle, en de schade, herlaadtijd, etc allemaal vergelijkbaar zijn met die van een Tier 6/7 artillerie. Maar dit zal wel weer teveel negatieve dingen met zich mee brengen, waardoor ze dat beter juist niet kunnen doen. Hoe ga je dat goed balanceren, etc. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BTU_Natas
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 11:12

BTU_Natas

Superior dutchie

Ik denk dat ze beter een game ala World of arties mogen beginnen, en daar alle arty's instoppen. Problem solved.

Beetje ongenuanceerd, maar mijn haat richting arties is nou eenmaal heel sterk :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bean77
ik heb een T92 en een S51, ik hoef geen andere arty meer :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• defiler1974
BTU_Natas schreef op vrijdag 03 mei 2013 @ 14:57:
Ik denk dat ze beter een game ala World of arties mogen beginnen, en daar alle arty's instoppen. Problem solved.

Beetje ongenuanceerd, maar mijn haat richting arties is nou eenmaal heel sterk :P
Of ze gaan eens echt werk maken van die rookgranaten.
Gewoon een stukje equipment op je tank, of aparte shells. Zodat je een tijdelijk rookgordijn kan optrekken zodat niemand buiten de rookzone kan zien wat er gebeurt.

Ziet de arty alleen de tanks uit de wolk rijden, zodat ze gelijk weer moeten aimen en je een kans hebt om een nieuwe safe spot te vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rgras
  • Niet online
http://noobmeter.com/player/eu/mike3112197

WTF :')

En uiteraard ook nog eens een grote bek over hoe de rest van het team moet spelen.

[ Voor 44% gewijzigd door rgras op 03-05-2013 15:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vind het wel vreemd dat een HE shell van een 155mm gewoon een tank zoals een Maus kan beschadigen als het geen direct hit is, zo'n 2-300mm armor moet toch echt wel kunnen tegen een beetje druk en tegen de scherven. Splash in dit spel is gewoon; Je staat in de splashradius, je wordt gedamaged.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
rgras schreef op vrijdag 03 mei 2013 @ 15:56:

En uiteraard ook nog eens een grote bek over hoe de rest van het team moet spelen.
En dat rijdt dan een JPE100. :')
Verwijderd schreef op vrijdag 03 mei 2013 @ 15:57:
Splash in dit spel is gewoon; Je staat in de splashradius, je wordt gedamaged.
Fout. Armour heeft wel zeer zeker effect.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rgras
  • Niet online
Het heeft hem meer dan 30.000 gold (€99,95) gekost om alle free XP te converten voor de JPE100. :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThomasG
defiler1974 schreef op vrijdag 03 mei 2013 @ 15:48:
[...]

Of ze gaan eens echt werk maken van die rookgranaten.
Gewoon een stukje equipment op je tank, of aparte shells. Zodat je een tijdelijk rookgordijn kan optrekken zodat niemand buiten de rookzone kan zien wat er gebeurt.

Ziet de arty alleen de tanks uit de wolk rijden, zodat ze gelijk weer moeten aimen en je een kans hebt om een nieuwe safe spot te vinden.
Lijkt mij een goede toevoeging. Daarnaast kun je in artillerie modus altijd alle huisjes, hekjes, bomen, etc. kapot zien gaan. Dit zou je alleen moeten kunnen zien als: je het zelf kapot kan zien gaan buiten artillerie mode, of een teamgenoot dat kan en je er radio contact mee hebt. Je hebt heel vaak dat je een hekje ziet omklappen in de middle of nowhere, even blindschieten en *bingo*. Dat scheelt ook al een hele hoop. En als je gespot bent, vervolgens achter een heuvel verdwijnt zodat niemand je ziet, zou je sneller weer moeten "verdwijnen". Ook zou wind een leuke toevoeging zijn :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Size

LOL, avg dmg van 320 op een avg tier van 7.01 :') Hoe krijg je dat voor elkaar echt? Alleen maar scout tanks spelen en nooit schieten ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redwing
  • Nu online
Bean77 schreef op vrijdag 03 mei 2013 @ 13:31:
[...]
TDs zijn dan ook niet zo'n probleem, alleen vind ik gewoon dat zeker bij tier 10 je elkaar alleen moet 1-shotten als je een ammorack raakt. Sommige TDs krijgen dat echter ook voor elkaar door je gewoon goed te raken. Vandaar dat ik zeg dat het spel er niet beter op is geworden door die bakken. Wat niet wil zeggen dat ik het verder gewoon met je punten eens ben :)

[removed]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rgras
  • Niet online
Hij heeft bijna alleen met de Löwe en JPE100 gereden, dus dat betekent dat hij gemiddeld minder dan 1 keer per potje raak schiet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dynosu
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 26-03-2024

dynosu

Orly ?

Mr_Size schreef op vrijdag 03 mei 2013 @ 16:17:
[...]

LOL, avg dmg van 320 op een avg tier van 7.01 :') Hoe krijg je dat voor elkaar echt? Alleen maar scout tanks spelen en nooit schieten ofzo?
botten ...

en af en toe eens zelf spelen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je kunt je ook afvragen of ie niet van een bot gebruik heeft gemaakt.
Als ik noobmeter goed begrijp, heeft ie de laatste 7 dagen maar liefst 1000 battles gespeeld.
Anders is het wel heeeeel toevallig dat die stats gelijk zijn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Size
Ja botten moet dan wel verklaring zijn .. echt WTF, wat bereik je daarmee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mr_Size schreef op vrijdag 03 mei 2013 @ 16:33:
Ja botten moet dan wel verklaring zijn .. echt WTF, wat bereik je daarmee?
geen duizenden potjes spelen in lage tiers, zulke gasten willen meteen naar de hoogste tiers en denken daar beter te zijn dan in tier 1, 2, 3 en verder

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Allard
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 09-10 14:39
1000 battles in 7 dagen is bijna 143 battles per dag. Stel dat gemiddelde duur van een battle 10 minuten is, dan komt je op 1430 minuten / 60 = 23,8 uur speeltijd per dag. Moet dus wel botten

I think all rightthinking people in this country are sick and tired of being told that ordinary, decent people are fed up in this country with being sick and tired.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Toevallig momenteel nog een topic op WOT-forum waarin iemand dit soort gasten op een lijstje heeft gezet en doorgestuurd naar WG.
Is niets mee gedaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fest
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 03 mei 2013 @ 16:38:
Toevallig momenteel nog een topic op WOT-forum waarin iemand dit soort gasten op een lijstje heeft gezet en doorgestuurd naar WG.
Is niets mee gedaan
Money rules the world. Je gaat geen klanten bannen die je goed geld opleveren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

X2 Crew Experience
Every day during the special, your crew will earn 2 times more experience in every battle.
Since we are celebrating the great inventor’s birthday, your crew gets to learn faster!

Medal Hunt: Invader
This time there is no difficult terrain excuse for these who fail to conquer the enemy base! When you are in the winning team and have captured at least 80 points-worth of the enemy base, you will gain 15,000 credits in addition to your Invader medal!
The only thing you need to do to participate in this event is to plan your strategy to capture the enemy base! When you obtain the Invader medal, your credit bonus will automatically appear in your account!
Be there first!

50% discount on following vehicles:
Soviet SU-85
British Crusader
American T49
Soviet SU-100
British Cromwell

You will also be able to enjoy 80% increased profits on all of the vehicles above.

30% discount on following Tier VII vehicles:
Soviet SU-100M1
British Comet
Chinese T-34-1

You will also be able to enjoy 30% increased profits on all of the vehicles above.

How fast you are? Can you get them all this weekend?

80% profit increase with the following tanks:
Soviet BT-2
British Cruiser Mk. III
Soviet BT-7
Soviet T-46
British Cruiser Mk. IV
Soviet A-20
British Covenanter

Who says that the small ones get nothing?

Discount on Premium Accounts
During the Special you will be able to get your Premium Account access at a really good price! 3 days of Premium will be available for 350(save 300 gold) and 7 days of Premium for 650(save 600 gold).
The first weekend of May is a really good time for intensive play!
Weeral x2 crew experience :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knowuse
Allard schreef op vrijdag 03 mei 2013 @ 16:35:
1000 battles in 7 dagen is bijna 143 battles per dag. Stel dat gemiddelde duur van een battle 10 minuten is, dan komt je op 1430 minuten / 60 = 23,8 uur speeltijd per dag. Moet dus wel botten
Denk dat het meer richting de 5 min per potje gemiddeld is en de bottom feeders hebben natuurlijk vakantie :'(

Shuttle st20g5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Size
Special is voor mij niet zo boeiend, geen tanks die ik van plan ben aan te schaffen of heb staan. x2 crew is wel altijd leuk natuurlijk ;)

Wellicht m'n premium account verlengen vanwege de korting is ook geen slecht plan..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rgras
  • Niet online
Het is veel 'goedkoper' om meteen voor één maand te kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nice, x2 crew training is altijd handig, en stond op het punt de SU-85 te kopen. Die gaat zeker veel gespeeld worden dit weekend :*)

Vandaag heb ik overigens ook de keerzijde van platoons ervaren. Speelde wederom samen met iemand van SRSLY, maar dat was één en al rage. Hij speelde de Grille en ik mijn eerste potjes in de KV-1. Het begon met klagen over hoe al zijn schoten mis gingen, daarna waren alle teamgenoten noobs, en tot slot moest ik er zelf ook aan geloven, en niet zo'n beetje ook. Ik werd er zelf ook negatief en begon er slechter door te spelen, en zo heb ik mijn eerste middag WoT achter de rug waarin ik nauwelijks plezier heb gehad.

Ben wel benieuwd hoe het er dan wel niet aan toe moet gaan in écht goede clans. Als ik streams van Kyozu of Laughter kijk, valt het me op hoe kalm beiden zijn, maar verhalen over ragende piraten (Marmist heette hij geloof ik) en 322'ers heb ik ook gehoord.

Trouwens, weet iemand van jullie nog enige streams die leuk en leerzaam zijn om te bekijken op Twitch? Ik kijk regelmatig naar streams terug van Kyozu en Laughter, gewoon om te zien hoe zij met bepaalde mappen omgaan en bepaalde tanks spelen. Ik heb er best veel aan en ik vind het leuk om mezelf te verbeteren ;)

PS. Kyozu, komt er weer een stream dit weekend? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown

Zo ken ik er genoeg, voor de liefhebber: timenspace
Vroeg me altijd al af wie de spelers zijn die altijd falen in TC :+
Verwijderd schreef op vrijdag 03 mei 2013 @ 16:43:
[...]

Weeral x2 crew experience :P
Ik zeg prima! Mooi de laatste 4 battles spelen op de Type 58 en dan toch maar al de T-34-1 aanschaffen. Daarnaast de T-34-85 blijven spelen voor dubbele crew exp en credits. Misschien ook weer een goede stap richting de 100% tweede skill op de 50 100 doen.
Verwijderd schreef op vrijdag 03 mei 2013 @ 17:49:
Nice, x2 crew training is altijd handig, en stond op het punt de SU-85 te kopen. Die gaat zeker veel gespeeld worden dit weekend :*)

Vandaag heb ik overigens ook de keerzijde van platoons ervaren. Speelde wederom samen met iemand van SRSLY, maar dat was één en al rage. Hij speelde de Grille en ik mijn eerste potjes in de KV-1. Het begon met klagen over hoe al zijn schoten mis gingen, daarna waren alle teamgenoten noobs, en tot slot moest ik er zelf ook aan geloven, en niet zo'n beetje ook. Ik werd er zelf ook negatief en begon er slechter door te spelen, en zo heb ik mijn eerste middag WoT achter de rug waarin ik nauwelijks plezier heb gehad.

Ben wel benieuwd hoe het er dan wel niet aan toe moet gaan in écht goede clans. Als ik streams van Kyozu of Laughter kijk, valt het me op hoe kalm beiden zijn, maar verhalen over ragende piraten (Marmist heette hij geloof ik) en 322'ers heb ik ook gehoord.

Trouwens, weet iemand van jullie nog enige streams die leuk en leerzaam zijn om te bekijken op Twitch? Ik kijk regelmatig naar streams terug van Kyozu en Laughter, gewoon om te zien hoe zij met bepaalde mappen omgaan en bepaalde tanks spelen. Ik heb er best veel aan en ik vind het leuk om mezelf te verbeteren ;)

PS. Kyozu, komt er weer een stream dit weekend? :P
Soms wil ik ook wel ragen hoor en deed ik vroeger wel ietsjes meer dan nu maar in principe weet ik maar al te goed dat ik daardoor slechter ga spelen en uiteindelijk alleen maar gefrusteerder raak. Het is een neerwaartse spiraal waar je slecht uitkomt en dan kun je beter denken FISH en lekker verder gaan of je fouten/van het team inzien en er de volgende keer op in spelen.

Ik denk wel dat ik dit weekend ga streamen, even kijken of Lukasz vanavond online is anders (eerst) een aantal TCs leiden om te zien of ze me in PTS ook een bekwaam field commander vinden ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
  • Laatst online: 07-10 19:46
Gisteren voor het eerst sinds ik WoT speel eens iets als FC gedaan, clanwars wel te verstaan.. 3 stuks, 2 gewonnen en de laatste helaas verloren. Eerste gewonnen met 15-4 tegen FROG, tweede gewonnen met 15-7 en de derde verloren omdat 2 van hun mediums ontsnapt waren en gingen cappen en onze heavies te langzaam waren om te decappen, en ook door een te late beslissing van mijzelf... maarja, door fouten leer je, het team wist dat het mijn eerste keer was en heeft ook feedback en advies gegeven.

Vandaag even geen WoT voor mij, dus morgen maar weer grinden :P

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vorst8
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 27-06 08:04
Afbeeldingslocatie: http://farm9.staticflickr.com/8557/8705192968_641a485b17_b.jpgNieuwe scoutpositie op Pearl rivier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wiskid
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 01-11-2024
ThomasG schreef op vrijdag 03 mei 2013 @ 16:17:
[...]
Ook zou wind een leuke toevoeging zijn :P
Denk niet dat jij op mijn t92 friendly apshell zit te wachten. ........

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wiskid
psychoclown schreef op vrijdag 03 mei 2013 @ 18:00:
[...]

Ik denk wel dat ik dit weekend ga streamen, even kijken of Lukasz vanavond online is anders (eerst) een aantal TCs leiden om te zien of ze me in PTS ook een bekwaam field commander vinden ;)
Dat fc'en van jou was nog niet goed genoeg van wat ik in het it stuk zag van het forum. Verderr ben jij wel full pts member met fc potentie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
Ik heb ook maar 4 potjes gedaan vorige week die gewoon bagger gingen bijv. nieuwe layout Malinovka waarbij de scoutbush in de southbase niet meer werkt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wiskid
Ik geef ook alleen maar aan wat er op het forum stond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• filipy23
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 07-10 18:51
Zit met een Dragonborns OMV team in het cruiserweight tournament. Net de 1500 gold ronde gehaald. Nu voor 2500 gold tegen een noob team en daarna 4 sterke teams. Spannende avond en morgenavond :P

Babs out!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
wiskid schreef op vrijdag 03 mei 2013 @ 19:52:
Ik geef ook alleen maar aan wat er op het forum stond.
I know, thanks blue :)
filipy23 schreef op vrijdag 03 mei 2013 @ 20:09:
Zit met een Dragonborns OMV team in het cruiserweight tournament. Net de 1500 gold ronde gehaald. Nu voor 2500 gold tegen een noob team en daarna 4 sterke teams. Spannende avond en morgenavond :P

Babs out!
Hoorde van anderen ook al dat je echt zo makkelijk in de gold ronde komt als je een beetje georganiseerd team hebt. Helaas kan ik de Zaterdagen nooit spelen in verband met werk :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemean

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

Draw
Battle: Cliff Friday, May 03, 2013 8:00:42 PM
Vehicle: T-34-1
Experience received: 1,632