Alleen met HE schieten doe ik vrijwel nooit, zo stom ben ik ook weer niet, ik ga gewoon niet verder met Tier 7 tanks aangezien mijn OCD opspeelt als ik geen winst krijg als ik toch aardig wat damage gedaan heb.pkregting schreef op woensdag 01 mei 2013 @ 15:28:
[...]
Ook ik kijk letterlijk nooit naar de prijs van shells. Misschien dat er ergens extremen zijn, maar in vrijwel elke tier maak ik gemiddeld gezien winst. Ga ajb niet met HE schieten omdat je de shells te duur vindt. Probeer zoals hierboven wordt geschreven, alleen shots te nemen waarvan je vrij zeker bent dat ze raken.
Verder kijk ik niet direct naar de kosten van de shells, ik kijk naar de winstgevendheid van een tank.
Bijvoorbeeld mijn Jagdpanther met een 8,8 maakt zo'n 10,000 credits winst meer dan met de 105. Dit komt niet door de hoeveelheid damage/schoten. Als je dan wilt weten waar het probleem ligt kom je al snel tot de conclusie dat de shell prijs/ damage verhouding erg nadelig is voor >100mm wapens.
En het gaat er niet om dat ik alleen shots neem die ik vrij zeker kan raken, maar het verschil tussen de twee kalibers die ik hierboven even als voorbeeld heb genomen. (schade/ prijsverhoudingen)