[MMO] Het grote World of Tanks topic - Deel 35 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 8 ... 45 Laatste
Acties:
  • 93.028 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

pkregting schreef op woensdag 01 mei 2013 @ 15:28:
[...]

Ook ik kijk letterlijk nooit naar de prijs van shells. Misschien dat er ergens extremen zijn, maar in vrijwel elke tier maak ik gemiddeld gezien winst. Ga ajb niet met HE schieten omdat je de shells te duur vindt. Probeer zoals hierboven wordt geschreven, alleen shots te nemen waarvan je vrij zeker bent dat ze raken.
Alleen met HE schieten doe ik vrijwel nooit, zo stom ben ik ook weer niet, ik ga gewoon niet verder met Tier 7 tanks aangezien mijn OCD opspeelt als ik geen winst krijg als ik toch aardig wat damage gedaan heb.

Verder kijk ik niet direct naar de kosten van de shells, ik kijk naar de winstgevendheid van een tank.
Bijvoorbeeld mijn Jagdpanther met een 8,8 maakt zo'n 10,000 credits winst meer dan met de 105. Dit komt niet door de hoeveelheid damage/schoten. Als je dan wilt weten waar het probleem ligt kom je al snel tot de conclusie dat de shell prijs/ damage verhouding erg nadelig is voor >100mm wapens.

En het gaat er niet om dat ik alleen shots neem die ik vrij zeker kan raken, maar het verschil tussen de twee kalibers die ik hierboven even als voorbeeld heb genomen. (schade/ prijsverhoudingen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BramSd
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 06-10 22:02
HE gebruiken om de cap te resetten is 9 van de 10 keer overbodig. Voor een beginnen die niet zo goed weet wat hij doet, prima, maar als ik per se een cap moet resetten schiet ik gewoon op de tracks. Altijd prijs.

HE is in dit geval alleen nodig om vanop afstand te resetten of als je alleen een turret kan raken ofzo. Hiervoor heb ik gold shells.

[ Voor 4% gewijzigd door BramSd op 01-05-2013 15:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tusk
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 30-09 15:43

Tusk

Sticky Bomb likes you!

Idd die ammo prijzen van de 105mm op de T29 is echt belachelijk. Ik vond de gun al tegenvallen, ik ding regelmatig op de vk3601H haaks op t pantser geschoten, laatst zelfs op de zijkant! :( De gun die daaronder staat is helemaal prut.

Vind de T29 zoiezo erg tegenvallen. Die hull is zn sterke punt, maar zodra ik niet hull down ben wordt ik de prut ingeschoten door t7 en hoger

Maar nu met die ammo prijzen laat ik hem mooi in de kast staan :)

*I asked for a shotgun, not an anti-aircraft!
- shotgun? that must be the guns that fire a shot....
*yes.. you must be the brains

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 09-10 19:27
Ik heb zo het vermoeden dat je het spelletje niet helemaal begrijpt als je met de 105mm van de T29 bounced op een VK3601H.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redwing
  • Registratie: Juni 1999
  • Nu online
Tusk schreef op woensdag 01 mei 2013 @ 15:47:
Idd die ammo prijzen van de 105mm op de T29 is echt belachelijk. Ik vond de gun al tegenvallen, ik ding regelmatig op de vk3601H haaks op t pantser geschoten, laatst zelfs op de zijkant! :( De gun die daaronder staat is helemaal prut.

Vind de T29 zoiezo erg tegenvallen. Die hull is zn sterke punt, maar zodra ik niet hull down ben wordt ik de prut ingeschoten door t7 en hoger

Als je met de T29 met topgun geen winst maakt doe je toch echt iets fout. Dit is een van de beste tanks in die tier en ook zonder premium moet je er makkelijk winst mee kunnen maken. Wel is het zoals je zelf al zegt zeer belangrijk dat je altijd een hulldown positie gebruikt omdat de hull niets kan hebben

[removed]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat ook altijd zeer vermakelijk blijkt te zijn is een enemy T29 die rondrijdt met de 75(76?)mm, dat ding ziet eruit als een miniatuurwapentje vergeleken met de turret zelf. Er kan dan ook altijd wel een lachje vanaf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mhindrik
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 11:56
Dure ammo, daar heeft de KV1-s en de IS ook erg snel last van.

Met prijzen van 1000 credits per schot voor de 122mm shells schoot ik alleen wanneer ik zeker wist dat ik iemand kan raken. Ik maakte nog steeds winst, zij het maar 2000 tot 5000 credits per verlies en 10k+ per winst, maar je kon niet in het wilde weg gaan schieten.

Nu dat ik eindelijk de 100mm "idiot" kanon, met 250 credits de schot, te pakken op de IS durf ik vaker 'risicovol vol' te schieten.

[ Voor 2% gewijzigd door mhindrik op 01-05-2013 15:57 . Reden: spe lvout ]

Alle vragen hebben een antwoord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tusk
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 30-09 15:43

Tusk

Sticky Bomb likes you!

User schreef op woensdag 01 mei 2013 @ 15:49:
Ik heb zo het vermoeden dat je het spelletje niet helemaal begrijpt als je met de 105mm van de T29 bounced op een VK3601H.
198 mm penetration doet de 105....moet toch niet dingen op een t6 medium? met 80mm front en ik geloof 50 side armor?

*I asked for a shotgun, not an anti-aircraft!
- shotgun? that must be the guns that fire a shot....
*yes.. you must be the brains

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
Tusk schreef op woensdag 01 mei 2013 @ 15:56:
[...]

198 mm penetration doet de 105....moet toch niet dingen op een t6 medium? met 80mm front en ik geloof 50 side armor?
Dat zeg ik, dan doe je wat fout.

De gun zelf ramt er keihard doorheen. Iets met PEBKAC ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seraphin
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 13:37

Seraphin

Meep?

mhindrik schreef op woensdag 01 mei 2013 @ 15:55:

Met prijzen van 1000 credits per schot voor de 122mm shells schoot ik alleen wanneer ik zeker wist dat ik iemand kan raken. Ik maakte nog steeds winst, zij het maar 2000 tot 5000 credits per verlies en 10k+ per winst, maar je kon niet in het wilde weg gaan schieten.

Nu dat ik eindelijk de 100mm "idiot" kanon, met 250 credits de schot, te pakken op de IS durf ik vaker 'risicol vol' te schieten.
met de 122mm op de KV1S schiet ik sowieso alleen als ik (bijna) zeker weet te raken; 14sec reload wil je niet verprutsen.

Take life with a grain of salt. . . . add a slice of lime and a shot of tequila.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pkregting
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 20-09 22:15

Je vindt de T29 tegenvallen. Geeft wel zijn sterke punt aan, maar wordt in de prut geschoten als je dat niet staat?
Volgens mij geef je hier jezelf de oplossing voor beter spel met een T29.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mhindrik schreef op woensdag 01 mei 2013 @ 15:55:

Nu dat ik eindelijk de 100mm "idiot" kanon, met 250 credits de schot, te pakken op de IS durf ik vaker 'risicovol vol' te schieten.
Ja, maar de 122mm heeft ook de alpha damage om de kosten te vergoeden, in perspectief: Van de 90mm naar de 105 is 4x zo duur. doe je er nog 15mm bij zit je ongeveer op de 122, dus volgens die logica zou die shell dan 4k moeten kosten. Het zou wel een leuke nerf zijn voor de KV-1S >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jip99
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 07-03 09:48
Tusk schreef op woensdag 01 mei 2013 @ 15:56:
[...]

het is 100/60/60 :)

maar als je vanuit een verkeerde hoek schiet.. dus te haaks.. kan je zelfs nog op een stukje karton dingen bij wijze van.. maar opzich zou de 105mm van de T29 er wel met gemak doorheen moeten ja

[ Voor 28% gewijzigd door Jip99 op 01-05-2013 16:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quantor
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
...
Zijn hull is juist z'n zwakke punt, zijn turret is sterk, dus daarom ben je hull down erg sterk. En ja een tier 9/10 zal er soms alsnog dwars doorheen gaan!

[ Voor 5% gewijzigd door Quantor op 01-05-2013 16:17 . Reden: quote vernaggeld, is van Tusk ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eL_Jay
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 14-02-2023
Met betrekking tot de IS7 korting en een chronisch gebrek aan credits besloot ik eens een kijkje te nemen in mijn depot.
Resultaat overbodige meuk terwaarde van 2,4 miljoen silver. (als je grote opruiming houd is de interface wel irritant zeg -O- )
Dus bij deze een tip voor diegenen die net als mij vergeten hun depot bij te houden, wellicht valt daar een meevaller te vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Size
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 06-08 19:20
Verloren
Gevecht: Parelrivier woensdag 1 mei 2013 17:27:13
Voertuig: SU-122-44
Ervaring ontvangen: 909
Credits ontvangen: 69.633
Gevechtsprestaties: Radley-Walters's Medaille, Top Gun, Magere Hein
2714 dmg, 8 kills

Memorable match, was nog memorabeler geweest als we hadden gewonnen :D
Niet eens zo heel veel dmg gedaan, maar zaten een paar T4-tjes tussen die ik kon one shotten ;)
Was net te laat om de cap te resetten, ik one shotte een A-20 1 sec nadat we gecapped waren :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wiskid
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 01-11-2024
BramSd schreef op woensdag 01 mei 2013 @ 15:46:
HE gebruiken om de cap te resetten is 9 van de 10 keer overbodig. Voor een beginnen die niet zo goed weet wat hij doet, prima, maar als ik per se een cap moet resetten schiet ik gewoon op de tracks. Altijd prijs.

HE is in dit geval alleen nodig om vanop afstand te resetten of als je alleen een turret kan raken ofzo. Hiervoor heb ik gold shells.
Hoe vaak ik niet iemand heb gekilled door dat ik zijn laatste 20hp heb weg geschoten door he te gebruiken op 2 mm voorwiel dat uitstak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThomasG
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 23-09 14:00
wiskid schreef op woensdag 01 mei 2013 @ 18:03:
[...]

Hoe vaak ik niet iemand heb gekilled door dat ik zijn laatste 20hp heb weg geschoten door he te gebruiken op 2 mm voorwiel dat uitstak.
Afhankelijk van het kaliber kanon kan het opzettelijk op de grond schieten met HE net naast de tank, omdat je de tank zelf niet ziet, ook genoeg schade doen om ze af te maken, of te resetten. Alleen heb je met 'normale tanks' (dus geen artillerie) veel kans dat de tracks alle schade absorberen, of je alsnog niet reset. Maar met een kanon dat 100mm of meer is, kun je met HE leuke dingen doen. Alleen sinds de HE nerf een tijd geleden is het wat minder makkelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dion_b
  • Nu online

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Verwijderd schreef op woensdag 01 mei 2013 @ 13:38:
[...]

Ah, ik zag je forumpost vorige week waarin je zei ook je A-20 nog te gaan spelen. Mooi dat je er nog plezier in hebt ook :)

Ikzelf speelde hem tegelijkertijd met de Luchs, en die vond ik toch echt wel beter. Maar zeker in T4-T5 battles is de A-20 helemaal niet zo verkeerd. In die battles ben ik me minder gaan focussen op scouten, maar meer op flanken en damage doen. Sindsdien schoten mijn WR en DpB omhoog, en heb zelfs een keer 8 kills gemaakt in de A-20 :*)
Dan doe je dat beter dan ik presteer :P

Denk dat ik niet boven 4 kills gekomen ben...
In hogere tiers wordt dat echter niet gewaardeerd, zo blijkt. Toen ik op Karelia in het midden stond te wachten op een rushende ELC van de tegenstander, werd ik geteamkilled omdat ik niet scoutte. Je kan het niet eens zijn met mijn strategie, maar dan hoef je me toch niet te teamkillen? En uiteraard is zo iemand een speler met 46% WR die nog nooit een Light Tank heeft gespeeld :(
Kansloos :/

Laatst ook zo eentje. Ik zat in m'n ongelofelijk logge JagdTiger 8.8. Gelijk aan het begin begon ik met rijden richting heuvel waar ik vanaf wilde snipen. Seconde na start wordt een keer een US medium wakker en rijdt tegen mij aan. Hij wil blijkbaar om heuvel heen. Logisch, maar dan rij ik idd in de weg. Ipv om me heen te rijden rijdt hij 10 sec tegen me aan te schuren, daarna schiet hij me van achteren voor 600 damage schade en roept nog "learn to drive" na :X

Gereport en verder geen tijd aan verspild. Potje verloren we uiteraard.
Overigens heb ik enorm veel plezier in de T-34. De 57mm is echt een heerlijke gun. Aanvankelijk maakte ik de fout door te veel te brawlen, maar nu speel ik hem meer als sniper (en later in de game als flanker). Heb er zelfs meer DpB in dan in mijn IS op de NA server (1100 vs. 1000) :P En ik kan niet wachten op de T-34-85, die is denk ik nog beter :*)
Tanks van de maand he, dat gaat veel credits opleveren :)

Oslik blyat! Oslik!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je weet dat je gedoemd bent om te verliezen als je 6 42%->45% WR teammates hebt, en 2 maal weet te bouncen met een KT op een stilstaande AMX 13 90 :/ Uiteraard is de derde hit een 0 damage critical :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShockWave
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 05-10 13:55

ShockWave

Lost it somewhere

Topicstarter
Wat nog mooier is is om te horen dat je HE shell met 53mm penn. waarbij er door de commander "Penetration" wordt gezegd terwijl je die op een 100mm dick armor afschiet en vervolgens geen damage doet :? :F

Heb mezelf een kadootje gedaan vandaag de PZ IV schmalturm..
eerste battle..
Victory!
Map: Prokhorovka
Date: woensdag 1 mei 2013 22:03:30
Vehicle: Pz.Kpfw. IV Schmalturm
Exp: 3.692 (x2) + Credits: 55.218
Achievements: : Invader, Sharpshooter, Mastery Badge: "Ace Tanker"
... oOo _O-

Heb btw de topturret op de Concedinges gezet en ik ben om...goede keuze....

zo ff wat credits grinden na 80K in de min te hebben gestaan..
Victory!
Map: Karelia
Date: woensdag 1 mei 2013 23:49:01
Vehicle: Type 59
Exp: 1.600 + Credits: 105.475
Achievements: : Confederate

[ Voor 64% gewijzigd door ShockWave op 01-05-2013 23:57 ]

Star Citizen referralcode

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InGen10
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 15:15
Net een battle gehad waarbij ik in mijn SU-8 reed en op het einde alleen nog de 2 hummels van de tegenstander over waren. Ik was bijna al mijn ammo kwijt en had nog maar 2 goldshells

De eerste shell gaf een direct hit op de hummel, commander schreewde "that one went right through" maar geen damage :(

De 2e shell was ook een voltreffer (op de andere hummel) en alweer alleen een crit

Toen heb ik toch mijn alu-hoedje maar weer afgestoft...

[ Voor 4% gewijzigd door InGen10 op 01-05-2013 23:27 ]

Fujifilm X-T5 | XF16mm f1.4 | XF35mm f2.0 | XF18-55 f2.8-4 | Helios 44-2 58mm f2.0 | Nikon Z5 | Nikon Z5ii | Z 40 f2.0 | Z 50 f1.8 S | Z 85 f1.8 S | Z 105 MC f2.8 | Tamron 28-70 F2.8 v2 |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
ShockWave schreef op woensdag 01 mei 2013 @ 21:52:
Heb btw de topturret op de Concedinges gezet en ik ben om...goede keuze....
Is dat sarcasme of ben je serieus? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dramborleg
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 02-05 14:13
InGen10 schreef op woensdag 01 mei 2013 @ 23:25:
Net een battle gehad waarbij ik in mijn SU-8 reed en op het einde alleen nog de 2 hummels van de tegenstander over waren. Ik was bijna al mijn ammo kwijt en had nog maar 2 goldshells

De eerste shell gaf een direct hit op de hummel, commander schreewde "that one went right through" maar geen damage :(

De 2e shell was ook een voltreffer (op de andere hummel) en alweer alleen een crit

Toen heb ik toch mijn alu-hoedje maar weer afgestoft...
Wist je dat nog niet? Arty heeft magic armor! Er zit altijd spaced armor op de plek die jij schiet :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• p0st
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 09-10 22:29

p0st

Dutch Reefer

wiskid schreef op woensdag 01 mei 2013 @ 18:03:
[...]

Thanks voor al jullie tips m.b.t. HE Shells. Ik wist nooit zo goed wat ik er mee aan moest, maar voor Cap en laatste HP zijn HE shells inderdaad verrekt handig! Ook de turret van een T29, T32 of T34 krijg je wel gesloopt met HE, maar mijn ervaring is dat dit erg weinig damage doet, dus dat je dan beter af kan taaien..

🐠 Reef Tank @ Instagram 🖥️ x570 \\ 5950x \\ RTX3070

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kowlier
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 30-04 16:53
gisteren ook voorgehad. was aan het brawlen met mijn kv1s tegen een M6. 1e schot schiet hem op 50%, de volgende 4 schoten raken altijd zijn tracks, zelfs nadat ik echt tot tegen zijn voorkant ben gaan rijden bij wijze van spreken.
het is een supergun, maar soms heeft ie toch wel kuren :/
die m6 heeft mij dan nog afgemaakt ook omdat mijn laatste schot een 0 damage crit was...

PSN - ps4 : sir_kowlier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gizzy
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 11-08 07:34

O mijn god de T29 vinden tegenvallen echt waar? Ik vind het de beste tier 7 Heavy eigenlijk. Ik heb de nieuwe chinese lijn nog niet gespeeld, maar je kan met dat ding je tracks zoveel shells laten vreten. Daarnaast is de turret gewoon uber en de gun is gewoon goed voor de tier. Op de t32 levert deze ook nog goed dienst, dus gewoon een goede gun. Dit is wat mij betreft niet een gevalletje blame de tank, maar blame the you know who.

Vk3601 heeft dezelfde weakspots als de Tiger. Onderplaat waar die tracks hangen altijd prijs!
atticus182 schreef op donderdag 02 mei 2013 @ 08:56:
[...]

Thanks voor al jullie tips m.b.t. HE Shells. Ik wist nooit zo goed wat ik er mee aan moest, maar voor Cap en laatste HP zijn HE shells inderdaad verrekt handig! Ook de turret van een T29, T32 of T34 krijg je wel gesloopt met HE, maar mijn ervaring is dat dit erg weinig damage doet, dus dat je dan beter af kan taaien..
Van het weekend zo nog een T34 gpwnd met mijn AC MLe1946. Ik had 8 He geladen en de 100mm wil dan toch nog wel damage doen. Een paar keer met gewone shells onder de turret kunnen schieten, toen ging ie echt hull down. Helaas voor hem dacht ik na en was hij 3 schoten later alsnog pleite hahahah.

[ Voor 25% gewijzigd door Gizzy op 02-05-2013 09:03 ]

flickr - WOT Profile - Game PC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• defiler1974
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 27-09 16:48
Ben bezig met de russische TD lijn, heb in geen tijden meer zo'n plezier meegemaakt.
Heb nu de SU-152, nog 15k te gaan naar de ISU-152.

Maar wat een TD zeg! Als die topgun inslaat blaas je doorgaans de helft van iemand zijn health weg. En de ISU-152 wordt alleen maar erger. Heb daar replays van gezien waar dat ding gewoon tier 10 tanks staat te slopen.

Speel deze tanks alleen veel te agressief, te veel in de frontlinie en daar ben je weer net te zwak en log voor. Je kan er wel als eerste zijn, aangezien dat ding een goede topspeed heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• defixje
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 15-07 09:44
Wow wat een termen, ik dacht dat ik het spel aardig kon haha. Is het teveel gevraagd om te vragen wat het volgende betekend:

- CAP
- HE
- HP

Verder heb ik gister gezocht op "GoT" en "Gathering of Tweakers" in de channels (op Server EU1) maar kreeg geen hits? Weet iemand waar ik beter op kan zoeken?

D3Fix, Ethical Hacker, Pokeraar, Programmeur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
  • Laatst online: 09-03 09:26
Helaas gisteren een tweetal potjes echt ruk gespeeld maar de rest was echt wel weer matchbepalend.
Potje in de T-34-85 met >2500 damage in tier 6 is altijd goed! Later ook nog de Ace Tanker op mijn IS8 behaald in een match waarvan ik niet dacht dat we die nog zouden winnen. E5 en IS7 bij mij in town (Live Oaks) deden toch nog iets goed en de tegenstander, 3x IS7 + E100 + Jgdpz E100, deed iets fout :P
Vrij snel stond ik namelijk 25% met pas 1 penetration van de 5 schoten. Vervolgens werd ik oa. gesandwiched waarbij ik de voorste wist te tracken en degene achter me weer kon flanken :D
Toch wel een lekkere 2100 exp met bijna >5,5k damage op de teller.
defixje schreef op donderdag 02 mei 2013 @ 09:08:
Wow wat een termen, ik dacht dat ik het spel aardig kon haha. Is het teveel gevraagd om te vragen wat het volgende betekend:

- CAP
- HE
- HP

Verder heb ik gister gezocht op "GoT" en "Gathering of Tweakers" in de channels (op Server EU1) maar kreeg geen hits? Weet iemand waar ik beter op kan zoeken?
CAP = capping zone :+
HE = High Explosives, lage pen maar hoge damage en splash
HP = health points

Als je het channel wilt vinden moet je wel zoeken naar de clan zoals staat in de TS, Gathering of Tanks.

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gewoon op "gather" zoeken, dan kom je het channel wel tegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• defiler1974
defixje schreef op donderdag 02 mei 2013 @ 09:08:

- CAP
- HE
- HP

CAP - Capping, capturing the base. Bezetten van de basis van de vijand
HE - HEAT, high explosive shells. Doen iets meer damage, maar penetreren minder en hebben een ander schde model
HP - Hitpoints, hoeveelheid leven die een tank heeft.

kijk even op wiki.worldoftanks.com , daar vind je heel wat termen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• solique
  • Laatst online: 28-09 01:39

solique

Fire is all I need

Gisteren eens een dagje niet gespeeld, maar vanavond wel aanwezig wil nog even goed gebruik maken van premium om cash te grinden. Kijken om de IS-8 te halen in de actie.

Tevens verder met lol hebben in de alecto, blijft mooi om enorm snel ergens naar toe te gaan en dan sneller een bom te laten inslaan dan de ander doorheeft dat je hem in het vizier hebt. :P

WoT - Steam - Last.fm - PSN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• defixje
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 15-07 09:44
Super bedankt voor de uitleg!! _/-\o_

Zal vanavond nog een keer zoeken.

D3Fix, Ethical Hacker, Pokeraar, Programmeur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jip99
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 07-03 09:48
Nou mensen.. soms heb je van die avonden :) ik had eindelijk genoeg credits en XP voor de Centurion mk1 yeuhh.. prachtige tank..gelijk een leuke skin op gezet..http://4put.ru/pictures/max/505/1553531.jpg

ik had de 17 pounder al van de BP, en heb de beste turret en track.. en ena beste motor... dus ik helemaal happy het slagveld op.. krijg ik verlies... na verlies.... na verlies..... na verlies.... na verlies....... :-(

Ik ben al niet super nuttig met die 17 pounder.. en dan is je team ook nog eens slecht..
Einde van de rit had ik maar 39% win ratio met de Centurion..

Maar ik vindt de tank nu al een stuk fijner dan de comet!.. die heb ik dan ook verkocht en de cromwell blijft lekker in mijn garage :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eL_Jay
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 14-02-2023
For the record, de T29 is de beste tier 7 heavie. De gun is gebalanceerd, hij is redelijk beweeglijk, de hull-armor is crap en de gun i.c.m. de turret is WIN.

Edit:De t1 vond ik meuk, de M6 daarentegen, was een lekkere damagedealer met die 90mm i.c.m. beweeglijkheid.

[ Voor 26% gewijzigd door eL_Jay op 02-05-2013 09:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 01 mei 2013 @ 21:29:
Je weet dat je gedoemd bent om te verliezen als je 6 42%->45% WR teammates hebt, en 2 maal weet te bouncen met een KT op een stilstaande AMX 13 90 :/ Uiteraard is de derde hit een 0 damage critical :>
Je weet dat je gedoemd bent om te verliezen als je 4 topdogs in je team (waarvan 1 platoon van 3, tier 9) een winrate hebben van 43-46% en een eff beneden 850

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• x-cessive
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 22-08 14:09
eL_Jay schreef op donderdag 02 mei 2013 @ 09:27:
For the record, de T29 is de beste tier 7 heavie. De gun is gebalanceerd, hij is redelijk beweeglijk, de hull-armor is crap en de gun i.c.m. de turret is WIN.
Jaja, nog 50K xp en dan ben ik er ook.
For the record, heb de grind via de T1 en zit nu op de M6. Vond de grind via deze lijn prima te doen (in tegenstelling tot aantal mensen hierboven beweren). Erg leuke tanks, ze zijn vrij snel (met top engine) en hebben leuke guns. Als je tank beetje angled en slim speelt doe je goede damage en gaan alle KV's eraan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knowuse
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 09-10 14:06
defiler1974 schreef op donderdag 02 mei 2013 @ 09:07:
Ben bezig met de russische TD lijn, heb in geen tijden meer zo'n plezier meegemaakt.
Heb nu de SU-152, nog 15k te gaan naar de ISU-152.

Maar wat een TD zeg! Als die topgun inslaat blaas je doorgaans de helft van iemand zijn health weg. En de ISU-152 wordt alleen maar erger. Heb daar replays van gezien waar dat ding gewoon tier 10 tanks staat te slopen.

Speel deze tanks alleen veel te agressief, te veel in de frontlinie en daar ben je weer net te zwak en log voor. Je kan er wel als eerste zijn, aangezien dat ding een goede topspeed heeft.
Heb 2 dagen geleden de top gun op de ISU-152 gezet, erg fijn. Heb de tracks en engine nog niet, dus hij is nog erg sloom.

Gisteren weer eens tijd besteed aan de AT15, omdat de indien panther echt niet wou lukken, van de 21 potjes 72% gewonnen :-) Tortoise here i come.

Shuttle st20g5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seraphin
  • Laatst online: 13:37

Seraphin

Meep?

Gisteren op een wel erg grappige (suffe) manier gekilled in m'n ELC (blijft mijn favoriete "even-ontspannen-tankje").

Ik had juist de enemy arty opgeruimd toen een JagdPanther het op me gemunt had. Mooi zijn schoten ontweken en mezelf achter zijn kont geparkeerd. Eerste schot meteen z'n motor in de fik! Maar helaas was dat niet voldoende, en tsja dan kun je laaaaaaang wachten op je reload.

Wat mij opviel; in plaats dat hij heel moeilijk ging doen om toch te proberen zijn kanon mijn kant op te draaien, liet hij me rustig achter hem staan. Hij reed gewoon een stukje naar voren, en weer naar achteren in de hoop mij te rammen en zo te killen. Nu had ik dit natuurlijk ook door, en reed dus rustig met hem mee naar voren zodra hij naar voren ging, om te voorkomen dat hij een "aanloop" kon nemen om me te rammen. Echter; uiteindelijk was zelfs een meter of 6-7 in z'n achteruit voldoende om mij dood te krijgen (ik was overigens al deels beschadigd, en tsja in een ELC blijft er dan weinig HP over).

Jammer voor mij, maar ik kon er hartelijk om lachen en heb hem dat ook laten weten in de chat. :P

Take life with a grain of salt. . . . add a slice of lime and a shot of tequila.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redwing
  • Registratie: Juni 1999
  • Nu online
Seraphin schreef op donderdag 02 mei 2013 @ 10:15:
Echter; uiteindelijk was zelfs een meter of 6-7 in z'n achteruit voldoende om mij dood te krijgen (ik was overigens al deels beschadigd, en tsja in een ELC blijft er dan weinig HP over).
Zo had ik er gisteren een precies andersom. Een E75 die nog alleen over was tegen 3 tanks van ons. 2 Stonden er voor hem en door zijn positie konden ze hem niet echt beschadigen maar een patton stond achter hem. Deze schiet hem 2 keer totdat hij nog iets van 100HP over had en besluit daarna hem te gaan rammen. Helaas had hij zelf nog maar 45 HP over dus dat resulteerde in 1 dode patton en een lachende E75 die daarna het potje kon winnen. Soms is het echt grappig om te zien hoe sommige mensen spelen :+

[removed]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• defiler1974
redwing schreef op donderdag 02 mei 2013 @ 11:23:
[...]

Zo had ik er gisteren een precies andersom. Een E75 die nog alleen over was tegen 3 tanks van ons. 2 Stonden er voor hem en door zijn positie konden ze hem niet echt beschadigen maar een patton stond achter hem. Deze schiet hem 2 keer totdat hij nog iets van 100HP over had en besluit daarna hem te gaan rammen. Helaas had hij zelf nog maar 45 HP over dus dat resulteerde in 1 dode patton en een lachende E75 die daarna het potje kon winnen. Soms is het echt grappig om te zien hoe sommige mensen spelen :+
Niet iedereen is zich bewust van het gewicht van zijn tank. Dat kan een behoorlijk voordeel opleveren, vooral als je duitse tanks speelt. Slecht om te vergeten als je een franse tank speelt :)

Ben nu bezig voor de e-50(m), de ultieme ram tank. 67ton en 1200hp engine, heb die tank zo vaak een kill af zien maken door te rammen. Ik denk als ik hem heb dat ik altijd zorg bovenaan een berg te staan, je kan met rammen meer schade doen dan een schot van je kanon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thompson
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 15:08

Thompson

Beeromaniac

Ik ben zojuist tegen m'n principes ingegaan en heb een teamkill gemaakt, idioot was meteen vanaf t begin m'n tracks om en om kapot aan t schieten...

Beeromaniac

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DvE
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 06:43

DvE

ORA-00000

Thompson schreef op donderdag 02 mei 2013 @ 12:54:
Ik ben zojuist tegen m'n principes ingegaan en heb een teamkill gemaakt, idioot was meteen vanaf t begin m'n tracks om en om kapot aan t schieten...
Tijd voor een vote/kick systeem of iets dergelijks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fest
  • Niet online
Wat is de SU-152 met 152mm i.c.m. gold shells toch een troll tank. Van one-shotters tot 50% van een King Tiger afschieten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BTU_Natas
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 11:12

BTU_Natas

Superior dutchie

DvE schreef op donderdag 02 mei 2013 @ 13:08:
[...]

Tijd voor een vote/kick systeem of iets dergelijks.
Je weet dat als je rechts op een speler zijn naam, ingame klikt, dat je een drop down menu krijgt met de optie "complain" met daarin een keuze voor wat de speler verkeerd deed.

Eigen rechter spelen is zo zinloos.. en doet alleen maar schade aan je team.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
Thompson schreef op donderdag 02 mei 2013 @ 12:54:
Zag ik gisteren nog, potje waarin we verloren doordat oa. een Hellcat (tier 6 match) meteen op mijn maat (KV-2) begon te schieten en blocken. Heel irritant en wilde niet stoppen na vragen dus een teamkill om wel weg te kunnen komen van spawn (Prokhorovka) begint hij nog te zeiken in de chat ook nog. Vreemde gast..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ashrah
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 26-09 09:58
Had vorige week een T50-2 die zich aan het begin van de battle (in de cap) die zich dood ramde op mijn Super Pershing, word ik blauw :S (was alleen voor die ene battle maar toch) kreeg meteen het halve team over me heen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DvE
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 06:43

DvE

ORA-00000

BTU_Natas schreef op donderdag 02 mei 2013 @ 13:13:
[...]

Je weet dat als je rechts op een speler zijn naam, ingame klikt, dat je een drop down menu krijgt met de optie "complain" met daarin een keuze voor wat de speler verkeerd deed.

Je hebt votes nodig om iemand te kicken dus eigen rechter is dus in samenspraak met een x aantal anderen (die hopelijk het schot op jou gezien hebben)
Daarnaast blijft zo'n persoon meestal trollen, schade aan je team is dan alleen maar hoger....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

psychoclown schreef op donderdag 02 mei 2013 @ 13:14:
[...]

Zag ik gisteren nog, potje waarin we verloren doordat oa. een Hellcat (tier 6 match) meteen op mijn maat (KV-2) begon te schieten en blocken. Heel irritant en wilde niet stoppen na vragen dus een teamkill om wel weg te kunnen komen van spawn (Prokhorovka) begint hij nog te zeiken in de chat ook nog. Vreemde gast..
99% van de tijd zijn het platoonmaatjes, vaak ook een beetje tegen elkaar oprijden en random in elkaars richting beginnen te schieten.
Allemaal leuk en aardig totdat het team eronder moet lijden. |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThomasG
Ashrah schreef op donderdag 02 mei 2013 @ 13:17:
Had vorige week een T50-2 die zich aan het begin van de battle (in de cap) die zich dood ramde op mijn Super Pershing, word ik blauw :S (was alleen voor die ene battle maar toch) kreeg meteen het halve team over me heen.
Zoiets heb ik zelf wel eens per ongeluk gedaan. Zit je op cruise control met nog een paar %, en let je even niet op. Rijd je zo tegen een teamgenoot aan. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joindry
  • Nu online

Joindry

- I'm afraid I can't do that -

defiler1974 schreef op donderdag 02 mei 2013 @ 12:51:
[...]

Dat kan een behoorlijk voordeel opleveren, vooral als je duitse tanks speelt. Slecht om te vergeten als je een franse tank speelt :)
Tenzij je speelt met de nieuwe leopard I, probeerde er een de laatste 50HP te nemen op mijn JP E100 door mij te rammen. Hij had 980 HP schade en was dood, ik had 0 HP schade, kleine roflol aan mijn kant, zeker gezien hij mij langs achter ramde 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• defiler1974
Joindry schreef op donderdag 02 mei 2013 @ 13:20:
[...]

Tenzij je speelt met de nieuwe leopard I, probeerde er een de laatste 50HP te nemen op mijn JP E100 door mij te rammen. Hij had 980 HP schade en was dood, ik had 0 HP schade, kleine roflol aan mijn kant, zeker gezien hij mij langs achter ramde 8)7
Leo 1 is ook geen medium maar een light ;) (ze hebben er een verkeerd icoontje bij gedaan)
Toch zou hij met 40t wel effect moeten hebben op een JP E100. Blijkbaar is er toch een grens aan de gewicht/ram ratio dat je geen damage meer kan doen.

Ramde hij je van voren/achteren soms?

[ Voor 3% gewijzigd door defiler1974 op 02-05-2013 13:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• solique
  • Laatst online: 28-09 01:39

solique

Fire is all I need

Joindry schreef op donderdag 02 mei 2013 @ 13:20:
[...]

Je had je JP E100 ook van de handrem af moeten halen :+

WoT - Steam - Last.fm - PSN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rgras
  • Niet online
Altijd leuk om één van HAMI's kindertjes te zien ragen. O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft er iemand ervaring met de Churchill GC? Ik wil zowel de Churchill als de TD's proberen en nu wil ik weten of het handig is om via de GC te gaan. Hij ziet er wel erg goed uit, vooral het wapen lijkt me erg goed voor z'n tier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joindry
  • Nu online

Joindry

- I'm afraid I can't do that -

defiler1974 schreef op donderdag 02 mei 2013 @ 13:29:
[...]

Leo 1 is ook geen medium maar een light ;) (ze hebben er een verkeerd icoontje bij gedaan)
Toch zou hij met 40t wel effect moeten hebben op een JP E100. Blijkbaar is er toch een grens aan de gewicht/ram ratio dat je geen damage meer kan doen.

Hij ramde mij rechtsachter volop met het platte van zijn neus. Ik stond echt gewoon stil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
Verwijderd schreef op donderdag 02 mei 2013 @ 14:05:
Heeft er iemand ervaring met de Churchill GC? Ik wil zowel de Churchill als de TD's proberen en nu wil ik weten of het handig is om via de GC te gaan. Hij ziet er wel erg goed uit, vooral het wapen lijkt me erg goed voor z'n tier.
Volgens 'ooggetuigen' is het een baggertank. Armour schijnt echt waardeloos te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zojuist heb ik voor het eerst geplatooned :*) Kwam iemand van SRSLY (geen idee, maar volgens mij best een respectabele clan) tegen waarmee ik aan de praat raakte, en samen met hem heb ik de T-34 grind afgerond. Was een erg goede ervaring. Zeer leerzaam en mede door teamwork wonnen we 80% van onze battles. Heb nu een Kyozu-achtige WR; nog maar even van genieten voor zo lang als het duurt :P

Toevallig las ik op de vorige pagina over het Gathering of Tanks channel. Daar zal ik zeker eens langsgaan; lijkt me erg leuk om met andere forumers die ook mid-tiers aan het spelen zijn te platoonen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thijsco19
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 09:46

thijsco19

KTM 990 SMT

User schreef op donderdag 02 mei 2013 @ 14:10:
[...]
Volgens 'ooggetuigen' is het een baggertank. Armour schijnt echt waardeloos te zijn.
Ja armor is waardeloos, over die gun hoor ik toch wel goede verhalen.
(88/63/50 - Hull Armor (front/sides/rear, mm) gewoon rechte plaat...)

[ Voor 11% gewijzigd door thijsco19 op 02-05-2013 14:44 ]

The only thing you need; a jar of "Elbow Grease" (TM) ! Apply it liberally and it will make any job a breeze.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dynosu
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 26-03-2024

dynosu

Orly ?

de at2 is uber op zijn tier, die route vinden veel mensen vaak leuker en beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Totdat iemand weet dat de enorme koepel makkelijk te penetreren is, zo heb ik met mijn BDR G1B 3 AT7's tegengehouden op de linkerkant van Cliff. Ze dachten gewoon door te rijden en alles te bouncen, verraste ik ze even >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• defiler1974
Verwijderd schreef op donderdag 02 mei 2013 @ 15:16:
[...]

Totdat iemand weet dat de enorme koepel makkelijk te penetreren is, zo heb ik met mijn BDR G1B 3 AT7's tegengehouden op de linkerkant van Cliff. Ze dachten gewoon door te rijden en alles te bouncen, verraste ik ze even >:)
Soort van SP dus eigenlijk, ik heb altijd het idee dat SP rijders ook verwachten alles in hun spaced armor op te zuigen. Vette pech als je iemand tegenkomt die weet hoe je de turret moet raken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blonderulez
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 09-10 21:57
BTU_Natas schreef op donderdag 02 mei 2013 @ 13:13:
[...]

Maar soms is het wel nodig. Gister nog... een van ons had al 2 teammates afgeschoten en begon vervolgens op mij te schieten. Iemand van ons team schoot hem toen maar af, maar hij had dus al heel wat damage gedaan. Volgens mij ben ik deze persoon al vaker ben tegengekomen met hetzelfde gedrag (dus teammates schieten en daarna ook nog beweren dat andere hem eerst aanvielen). Dus blijkbaar werkt het systeem van melden/bannen toch niet geheel optimaal. Ze beweren een automatisch systeem te hebben om teamkills te detecteren, maar dat lijkt me redelijk lastig. Ik maak namelijk ook wel eens een teamkill, maar nooit opzettelijk (iemand die met hoge snelheid voor mijn loop rijd als ik aan het snipen ben, die zie je nl. niet aankomen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kojoottii
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 09:33
defiler1974 schreef op donderdag 02 mei 2013 @ 13:29:
[...]

Je moet nooit iets rammen wat zwaarder is dan je eigen tank. Leopard 1 is prima ram tank tegen andere meds en lights. Nam van de week een light vol op de slof, hij was nagenoeg in 1 keer dood, maar omdat ik full speed erop knalde duwde ik hem voor me uit een heel stuk waardoor hij hp bleef verliezen tot ie dood was :*)

Ook batchats zijn een leuk doelwit om volle vaart te rammen in een leopard 1.

Maar de potjes die ik laatste paar dagen heb in de leo zijn zo bedroevend, sowieso altijd 5 arties en eigenlijk altijd het team met alle noobs. Kan geen fatsoenlijk potje vinden in randoms met de leo, gisteren even batchat gepakt 1 potje en 1 potje patton, beiden easy wins met 5 k dmg, terwijl ik in stuk of 20 potjes leo, misschien 1 easy win heb gehad. En dat was eergister ook al zo ... echt vet irritant

[ Voor 20% gewijzigd door Kojoottii op 02-05-2013 15:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• defiler1974
Kojoottii schreef op donderdag 02 mei 2013 @ 15:26:
[...]

Je moet nooit iets rammen wat zwaarder is dan je eigen tank. Leopard 1 is prima ram tank tegen andere meds en lights. Nam van de week een light vol op de slof, hij was nagenoeg in 1 keer dood, maar omdat ik full speed erop knalde duwde ik hem voor me uit een heel stuk waardoor hij hp bleef verliezen tot ie dood was :*)

Ook batchats zijn een leuk doelwit om volle vaart te rammen in een leopard 1.
ergens wel logisch natuurlijk, je ramt je auto liever tegen een bakstenen muurtje dan tegen een betonnen mur van 1 meter dik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 09-10 18:12
*zucht* paar dagen geleden eindelijk 57% winrate aangetikt, vandaag veel losses en terug op 56%.

* JeroenNietDoen is het beu om met n00bs te spelen, doe mij maar een skillbased matchmaker, meuk die niet eens in de plus winrate/efficiency weten te komen hoef ik niet mee te spelen :r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kaap schreef op donderdag 02 mei 2013 @ 16:13:
*zucht* paar dagen geleden eindelijk 57% winrate aangetikt, vandaag veel losses en terug op 56%.

/me is het beu om met n00bs te spelen, doe mij maar een skillbased matchmaker, meuk die niet eens in de plus winrate/efficiency weten te komen hoef ik niet mee te spelen :r
Maar anderzijds zal de WR van alle goede spelers omlaag gaan, bij een skillbased matchmaker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Verwijderd schreef op donderdag 02 mei 2013 @ 16:30:
[...]

Maar anderzijds zal de WR van alle goede spelers omlaag gaan, bij een skillbased matchmaker.
Liever verliezen omdat het andere team goed was dan dat mijn team gewoon kut is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Size
  • Laatst online: 06-08 19:20
Jip99 schreef op donderdag 02 mei 2013 @ 09:26:
Nou mensen.. soms heb je van die avonden :) ik had eindelijk genoeg credits en XP voor de Centurion mk1 yeuhh.. prachtige tank..gelijk een leuke skin op gezet..http://4put.ru/pictures/max/505/1553531.jpg

ik had de 17 pounder al van de BP, en heb de beste turret en track.. en ena beste motor... dus ik helemaal happy het slagveld op.. krijg ik verlies... na verlies.... na verlies..... na verlies.... na verlies....... :-(

Ik ben al niet super nuttig met die 17 pounder.. en dan is je team ook nog eens slecht..
Einde van de rit had ik maar 39% win ratio met de Centurion..

Maar ik vindt de tank nu al een stuk fijner dan de comet!.. die heb ik dan ook verkocht en de cromwell blijft lekker in mijn garage :)
Wat vond je van de BP? Ik heb deze nu unlocked, moet hem nog aanschaffen. Ik geniet nog echter volop van m'n Churchill VII, die tank ben ik steeds meer gaan waarderen. In het begin was het sneuheid troef, heb op een dag zelfs meer dan 10 potjes op rij ermee verloren. Maar de laatste tijd win ik er lekker veel potjes mee, KV-1Ssen zijn zelfs bang 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kojoottii
Kaap schreef op donderdag 02 mei 2013 @ 16:33:
[...]

Liever verliezen omdat het andere team goed was dan dat mijn team gewoon kut is.
Gewoon een systeem net als de trainingrooms, maar dan niet voor spek en bonen.....hoe fucking moeilijk is het :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rgras
  • Niet online
De AIDS van WoT:

Arty. |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wiskid
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 01-11-2024
Grappig dat je de high skilled spelers daar nooit over hoort klagen 8)7

Kunnen we nu eindelijk ophuiden over arty.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThomasG
Dames en heren, het azijnzeikerdsseizoen is zeker weer begonnen! ;w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rgras
  • Niet online
wiskid schreef op donderdag 02 mei 2013 @ 18:50:
[...]

High skilled :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CodeCaster
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

CodeCaster

Can I get uhm...

Ga lekker zelf arti spelen en kom dan terug.

https://oneerlijkewoz.nl
Op papier is hij aan het tekenen, maar in de praktijk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rgras
  • Niet online
Al gedaan en geen plezier aan beleefd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ashrah
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 26-09 09:58
[...]

"High skilled" spelers .... whatever that means, alle niveaus klagen erover, single arty is het probleem niet het is het stacken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dion_b
  • Nu online

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Lees: was niet goed in artyvuur vermijden maar ook niet in zelf arty spelen :z

Op moment dat winrate van arty veel hoger ligt dan van 'normale' tanks praten we verder. Tot die tijd, tja...

Oslik blyat! Oslik!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rgras
  • Niet online
dion_b schreef op donderdag 02 mei 2013 @ 19:19:
Lees: was niet goed in artyvuur vermijden maar ook niet in zelf arty spelen :z
Zeker wel. Ik ben bijna altijd in staat om ervoor te zorgen dat ik geen last van arty heb, maar ik zie wel wat voor impact arty in dit spel heeft. Daarnaast heb ik een WR van 58% met arty, dus dat laatste gaat ook niet op.

[ Voor 13% gewijzigd door rgras op 02-05-2013 19:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
dion_b schreef op donderdag 02 mei 2013 @ 19:19:
Op moment dat winrate van arty veel hoger ligt dan van 'normale' tanks praten we verder.
Zo spreekt de arty speler. Hoeveel moet je nog tot je Batchat arty in je garage staat by the way, lekker met een drum schieten, pewpewpew! :')

Maar het gaat dan ook niet om de winrate, maar om de alpha damage. Dus we praten gewoon verder.

[ Voor 5% gewijzigd door JeroenNietDoen op 02-05-2013 19:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShockWave
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 05-10 13:55

ShockWave

Lost it somewhere

Topicstarter
User schreef op donderdag 02 mei 2013 @ 08:10:
[...]
Is dat sarcasme of ben je serieus? :P
Serieus....de tank voelde gewoon wat lekkerder aan, schoot voor mijn gevoel veel sneller en zuiverder...ach kan gevoel zijn.. ;)

Star Citizen referralcode

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
Verwijderd schreef op donderdag 02 mei 2013 @ 14:19:
Zojuist heb ik voor het eerst geplatooned :*) Kwam iemand van SRSLY (geen idee, maar volgens mij best een respectabele clan) tegen waarmee ik aan de praat raakte, en samen met hem heb ik de T-34 grind afgerond. Was een erg goede ervaring. Zeer leerzaam en mede door teamwork wonnen we 80% van onze battles. Heb nu een Kyozu-achtige WR; nog maar even van genieten voor zo lang als het duurt :P

Toevallig las ik op de vorige pagina over het Gathering of Tanks channel. Daar zal ik zeker eens langsgaan; lijkt me erg leuk om met andere forumers die ook mid-tiers aan het spelen zijn te platoonen :)
Pas op het is verslavend (zowel hoge WR halen als platoonen) :+
Hoor je mij ooit over arty dan? Inderdaad :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kojoottii
[...]

Grappig dat je de high skilled spelers daar nooit o hoort kl 8)7

Hoor in de PTS platoons toch echt vaak genoeg de term artyfag vallen. Maar sowieso heeft het met de arty om kunnen gaan niets te maken met hoe op de arty is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr34m3dd
  • Laatst online: 08-10 14:16
Na al die games continue vervelen met mn top tier arti en is-4 is-7 jagdpz e100 maar begonnen met de britse med lijn.

Ik heb serieus nog nooit zo erg genoten van het spel sinds ik ben begonnen met een medium tank line.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThomasG
Kaap schreef op donderdag 02 mei 2013 @ 19:27:
[...]

Maar het gaat dan ook niet om de winrate, maar om de alpha damage. Dus we praten gewoon verder.
Hoe vaak doet een artillerie nou werkelijk zijn maximale, of gemiddelde alpha damage? Om maar weer terug te vallen op de T92 (m'n enigste top tier arty). Er staat dan wel 2250 voor de HE shells, maar dat doe je maar zelden. Het is heel vaak maar 500-800, en dat doe je met een gemiddelde Tier X TD en bepaalde heavies ook wel per schot. Of je moet als vijand zijnde je zij of achterkant bloot geven. Er zijn lucky shots die aanzienlijk veel schade doen, en soms leiden tot een one shot. Maar die komen niet zo heel vaak voor (of je moet een Franse tank spelen :').) En het is niet alsof je met een artillerie even op een weakspot kan richten als je bij andere tanks wel kunt. En zelfs als dat kon, mis je die mooie weakspot nog 9 van de 10 keer. En sinds de HE nerf maakt dat heel erg veel uit.

Dat je van dichtbij gemakkelijk het hiernamaals in wordt geschoten, tja.. wat had je dan verwacht van een 200mm+ kanon. Een krasje op de verf?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr34m3dd
  • Laatst online: 08-10 14:16
ThomasG schreef op donderdag 02 mei 2013 @ 19:53:
[...]
Hoe vaak doet een artillerie nou werkelijk zijn maximale, of gemiddelde alpha damage? Om maar weer terug te vallen op de T92 (m'n enigste top tier arty). Er staat dan wel 2250 voor de HE shells, maar dat doe je maar zelden. Het is heel vaak maar 500-800, en dat doe je met een gemiddelde Tier X TD en bepaalde heavies ook wel per schot. Of je moet als vijand zijnde je zij of achterkant bloot geven. Er zijn lucky shots die aanzienlijk veel schade doen, en soms leiden tot een one shot. Maar die komen niet zo heel vaak voor (of je moet een Franse tank spelen :').) En het is niet alsof je met een artillerie even op een weakspot kan richten als je bij andere tanks wel kunt. En zelfs als dat kon, mis je die mooie weakspot nog 9 van de 10 keer. En sinds de HE nerf maakt dat heel erg veel uit.

Dat je van dichtbij gemakkelijk het hiernamaals in wordt geschoten, tja.. wat had je dan verwacht van een 200mm+ kanon. Een krasje op de verf?
die obj 268 de t8 russische. Ik bounce denk ik gemiddeld 6 van de 10 keer lol

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kojoottii
[...]

Tuurlijk doe je niet altijd de max dmg, je hebt dezelfde 25% variatie die de tanks ook hebben... Maar alsjeblieft loop je nou te huilen over de dmg van een t92 8)7

Je kan mega damage doen op tanks die opzichzelf geen fuck daar aan kunnen doen. Je kan hooguit een lucky counter op je dak krijgen als je altijd netjes relocate. Het enige waar je je zorgen om hoeft te maken is de scouts en zelfs die kan je met gemak oneshotten in TD mode en met een goed team komen die scouts er gewoon nooit door. En jij ziet niet in wat daar mis mee is ? Hoe is dat in balance met de tanks, doe je best leg het me uit.

En dan mag je ook meteen uitleggen waarom de meeste topclans 3-4 arty gebruiken en de rest als spotter functioneren voor de arty.

[ Voor 3% gewijzigd door Kojoottii op 02-05-2013 20:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
[...]

Ik wordt vaak zat voor 1000 geraakt. Dat is dus gewoon klote want als dat na 30 seconden gebeurt is het potje voor jou voorbij. Nou poeh poeh dat is leuk! 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dit vind ik dan nog het beste argument waarom arty zeker niet te sterk zou zijn.
:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oosterhofjf
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 09-10 23:54
Kaap schreef op donderdag 02 mei 2013 @ 20:03:
[...]

Ik wordt vaak zat voor 1000 geraakt. Dat is dus gewoon klote want als dat na 30 seconden gebeurt is het potje voor jou voorbij. Nou poeh poeh dat is leuk! 8)7
Zeker vervelend als je in een langzame tank zit zonder camo en toevallig ook nog op een open map :'( Ongeveer het zelfde als je van een goudvis zijn vinnen afknipt, dan zijn ze ineens makkelijk te vangen.

Daarom speel ik het liefste snelle tanks, want dan kan ik er voor zorgen dat ik vrijwel altijd arty safe sta. De ene tank is ook de andere niet. Zo heb ik gemerkt dat mijn T34 (tier8) erg gevoelig is voor arty toppunt was nog wel een grill die voor 1000 schade deed. Elke tier 5+ arty is voor die tank een groot gevaar terwijl ik met mijn KV4 lachend overal doorheen rij :P kan me een potje herinneren dat ik meer dan 10 arty shells op mijn dak kreeg van tier 4 en 5 arty en nog steeds niet dood :+

Op tier 7, 8 met arty is het gewoon noodzaak om niet geraakt te worden anders is je potje al zo gauw voorbij. Meestal hoor je me niet klagen als er arty in het spel is omdat ik gewoon arty safe ga staan (dat leert de ervaring) maar wil gerust eens ragen als ik een flinke tik krijg van die "schijt arty" achja frustratie hoort bij t spelletje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kojoottii
Ja maar het is gewoon niet leuk altijd arty safe te staan, het maakt de potjes dodelijk saai. CW en TC de laatste tijd komt vaak niet verder dan heavies stay safe, meds scout, arty nuke. Totdat 1 van de teams genoeg heavies heeft afgeschoten en dan is er een push van de toch al winnende partij om het af te maken.

Ansich niet erg in TC en CW, maar de leukste potjes zijn gewoon zonder arty en dat had je nog wel eens in randoms in het verleden. Nu eigenlijk niet meer. Laatste weken denk ik 90% van de games 4-5 arty en de overige met 2-3 arty per kant. Kan me eerlijk gezegd niet de laatste keer heugen dat ik een potje zonder arty had.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Het feit dat je min of meer verplicht bent om arty safe te blijven is voldoende om te concluderen dat arty een te grote impact op de gameplay heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemean
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 09-10 23:34

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

Leuk een arty discussie! :D Vind het altijd zo leuk dat arty spelers als weer woord hebben: "Moet je maar in cover gaan staan", "maar wij hebben een *lange* reload" en "arty spelen is echt niet zo makkelijk als jullie denken".

Mensen die arty spelen (en het zijn er veel), maken gewoon misbruik van een bug(?) of beter gezegd; maken misbruik van een ongebalanceerd aspect binnen het spel. :Y

Arty in World of Tanks doet me altijd denken aan de Britse arty tree in Company of Heroes.. ernstig OP en vaak nog erger dan Pio-spam.

[ Voor 14% gewijzigd door Nemean op 02-05-2013 20:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
Dan zal ik ook maar een duit in het zakje doen...
Victory!
Map: Himmelsdorf
Date: donderdag 2 mei 2013 19:55:23
Vehicle: T1 Cunningham
Exp: 3.362 (x2) + Credits: 21.763
Achievements: : Top Gun, Scout, Expert: China
Lange tijd niet meer gedubbeld (ik speel toch nooit T1 als we ESL spelen) maar had ik toch wel weer zin in gekregen, leuke dubbel O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemean

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

psychoclown schreef op donderdag 02 mei 2013 @ 20:40:

[...]

Lange tijd niet meer gedubbeld (ik speel toch nooit T1 als we ESL spelen) maar had ik toch wel weer zin in gekregen, leuke dubbel O-)
Achievement unlocked!

Afbeeldingslocatie: http://shop.canadaka.net/images/designs/seal-clubber.gif

:+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
Zal mij een worst wezen, op vrijwel elke tier weet ik me wel te redden en ik zie soms nog wel grotere idioten in tier 8 dan nieuwe spelers in tier 1's :)

Saillaint detail dat potje had ik een winst van >21k credits :P

[ Voor 17% gewijzigd door psychoclown op 02-05-2013 20:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemean

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

psychoclown schreef op donderdag 02 mei 2013 @ 20:46:
Zal mij een worst wezen, op vrijwel elke tier weet ik me wel te redden en ik zie soms nog wel grotere idioten in tier 8 dan nieuwe spelers in tier 1's :)

Saillaint detail dat potje had ik een winst van >21k credits :P
Wat maar een geintje hoor ;)

Chris en ik moedigen het zelfs aan! Pak je loltraktor maar gauw voor het nieuwe event ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gizzy
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 11-08 07:34
psychoclown schreef op donderdag 02 mei 2013 @ 20:40:

[...]

Zijn heel wat pelsjes geweest zo te zien. Toch ook mijn t2 eens leuk uitrusten voor de fun.

flickr - WOT Profile - Game PC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
Nemean schreef op donderdag 02 mei 2013 @ 20:48:
[...]

Wat maar een geintje hoor ;)

Chris en ik moedigen het zelfs aan! Pak je loltraktor maar gauw voor het nieuwe event ;).
I know :P
Maar wat ik zei meen ik wel :)
Gizzy schreef op donderdag 02 mei 2013 @ 20:53:
[...]

Zijn heel wat pelsjes geweest zo te zien. Toch ook mijn t2 eens leuk uitrusten voor de fun.
7 pelsjes en ik was te lui de hill op te rijden voor een 14 hp kill dus >50 cap points meegepikt.

Pagina: 1 ... 8 ... 45 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Voor slowchat kun je terecht in: WoT IRC channel