[MMO] Het grote World of Tanks topic - Deel 35 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 6 ... 45 Laatste
Acties:
  • 92.993 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redwing
  • Registratie: Juni 1999
  • Nu online
(jarig!)
MSalters schreef op zondag 28 april 2013 @ 16:52:
[...]

Dat is een verschil van 6 :? Ik zie nooit dat de laatste 3 alsnog 11 tanks van de tegenstanders afknallen. 12-4 is verloren.
Hmm, mijn battle waarmee ik mijn 11 kills heb gehaald begon anders met 10-2 :D En dat was toch echt een win. Wat WG eens zou moeten doen is dat je een extra penalty krijgt als je door verdrinking/vallen e.d. dood gaat zodat mensen wel even nadenken voordat ze dat doen. Echt schokkend hoeft het niet te zijn zolang je er maar voor zorgt dat dood gaan op zo'n manier meer kost dan het spel uitspelen.
mad_max234 schreef op zondag 28 april 2013 @ 16:46:
Wil met laatste zin zeggen dat wij zo hard als we kunnen gaan zitten roepen dat probleem bij de andere spelers ligt, maar daar veranderen je niks aan, spelers blijven op deze manier spelen, alleen WG kan gemeplay op grote schaal beïnvloeden maar die hebben dit juist bewust bedacht en gaan het echt niet aanpassen.
Dat is precies wat ik bedoel, het probleem ligt bij de spelers en is niet makkelijk op te lossen. Meer credits geven zorgt alleen voor meer/andere problemen dus dat zal niet gebeuren.
Chaoss schreef op zondag 28 april 2013 @ 21:37:
Net mijn beste potje gespeeld:

[afbeelding]

zal voor jullie niet veel voorstellen 8 kills maar toch :+ vooral die meesterschaps badge geeft een goed gevoel, beter dan 99% van de andere spelers met dezelfde soort tank afgelopen week.
8 kills is altijd leuk en komt al niet zo vaak voor. Gewoon netjes gedaan dus :)

[removed]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• filipy23
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 14-09 17:23
wiskid schreef op zondag 28 april 2013 @ 17:51:
[...]
Denk dat je even met coyotee moet praten, die heeft waarschijnlijke wel toegang tot het juiste gedeelte van het forum. Van wat ik gehoord heb haalde je toch niet het juiste niveau in tc/cw, ze zijn van daag de dag strenger op spelers dan vroeger, als je ziet dat de mensen die vrijgoed waren in mummy er nu uitgekickt worden.
Ik heb met DarkFenix hierover gesproken. Hij kwam niet veel verder dan 'didn't fit'. Toen ik verder vroeg waarom dan precies zei hij dat dat "prive" was. Lucas zat ook in het kanaal maar die voelde niet de behoefte om het verder te verduidelijken.

Dessalnietemin, ik blijf de manier waarop ik eruit gezet ben schandalig vinden. Ik heb wel vele uren mijn best gedaan voor de clan, en dan niet de moeite nemen om mij te informeren dat ik uit de clan ben gezet.
Meteen maar een waarschuwing voor de gene die ook graag naar PTS willen, zorg dat als je platoont, tc, cw speelt je optimaal resultaat boekt.
k heb 70+ tanks in mijn garage staan en ik speel ze allemaal, maar (nog) niet allemaal even goed. Ik heb geprobeerd mijn beste tanks te spelen, maar dat heb ik nog geen dag volgehouden. Daarnaast werd ik bij de CWs altijd in mijn BC gezet. Een tank waar ik net 50 potjes in had gespeeld en niet in uitblink.

TCs heb ik slechts twee keer meegedaan. Een keer een champion company waar scouts en arty al het werk deden. Dat was doodsaai als heavy/medium en daar ben ik dus maar snel weer uitgestapt; en gisteravond een absolute TC, maar daar viel PTS me eigenlijk vies tegen. TC Command was bijzonder matig. Orders waren vaak onduidelijk. Dessalnietemin zat ik de meeste potjes bij de top damage dealers, maar dat is dus niet goed genoeg.

En net zoals bij Kyozu ging mijn potjes met de testers ook allemaal stroef. Ik has soweiso helemaal geen klik met de meeste testers (ja met Kattovisch, maar die is ook de clan uitgetrapt) en speelde vooral met een aantal leuke non-testers. Dat vond ik sowieso erg tegenvallen bij de clan: er was weinig animo om samen te spelen. Ik was elke keer erg veel tijd kwijt om een platoonmaatje te vinden. Clanchat oproepen reageerde eigenlijk niemand op.

Dus voor hen die PTS willen joinen: het zijn uitstekende spelers, maar de rest is maar matig en weinig professioneel.

Babs out!

.

[ Voor 58% gewijzigd door filipy23 op 28-04-2013 22:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 05:34
filipy23 schreef op zondag 28 april 2013 @ 21:53:
[...]

Ik heb met DarkFenix hierover gesproken. Hij kwam niet veel verder dan 'didn't fit'. Toen ik verder vroeg waarom dan precies zei hij dat dat "prive" was. Lucas zat ook in het kanaal maar die voelde niet de behoefte om het verder te verduidelijken.
Nou ja, zie het zo, had je in een clan willen zitten met lui die zon attitude hebben :? Precies...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 27 april 2013 @ 14:00:
Hebben jullie sinds de patch ook veel meer last van engine fires?
Ervoor had ik een engine fire in de T34 per 100/150 games, en nu heb ik er elke 5 games een :(
Effe mijzelf schaamteloos quoten :P
Ondervinden jullie dit ook? Vandaag weer 7 spelletjes ermee gespeeld, 2x engine fire.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 09-03 09:26
Volgens mij is er niks verandert aan de T34 met 0.8.5 dus waarschijnlijk gewoon veel pech.

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr34m3dd
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 11-09 13:40
Ze mogen niks aan de premium tanks veranderen, je hebt ervoor betaalt. Ook heb je je recht om je geld terug te krijgen als ze de tank veranderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Registratie: November 2009
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Ik heb ook eindelijk maar een WoT geinstalleerd. Ik zat al een tijdje ernaar te kijken maar ik had nooit de tijd om het te proberen tot dit weekend. Nou ik vind het toch redelijk geweldig tot dusver.

Als een totale noob die zo ongeveer niks weet ben ik er zaterdag ingedoken. Uiteraard meteen de Duitse tanklijn want WW2 + tanks dan moet je natuurlijk de Duitse tanks hebben. Eerst wou ik voor de Pz III gaan en dan moet je natuurlijk door de Pz II wat ik al niet geweldig vond. Bleek dat die autocannons gewoon waardeloos zijn op range en dan zit je mensen proberen af te pikken op range. Toen de Pz III A die ik wederom als een long range tank gebruikte. Dat werkte dus ook voor geen meter waarna ik achter het concept scout tank kwam. Ik kan de Pz III dus nuk kopen maar ik wil die helemaal niet meer na de vorige twee tanks. :P

Dus de 35t, de 38t doorlopen en nu met de 38t NA bezig. Al 5000 van de 15.000 XP voor het doel namelijk de Pz IV. Als die ook maar een beetje speelt als de 38t of 38t NA dan heb ik mijn tank gevonden. :9~

Verder ook al me eerste ik ga er totaal aan game gehad. Ik met me 38t NA tegen een paar KV-3 en wat Tigers. Ga totaal winnen als ik de enige tier IV ben tegen een hoop VII en VI tanks. Ben niet eens afgeschoten maar ben doodgeramd door een tier V die meteen werd afgeschoten door de lading Tier VI en VII van mijn team. Karma bro. :+

Dan ook nog wat vragen.
Ten eerste heb ik al gekeken naar de gold ammunition en ik zag dat je die ook kan kopen met credits. Nou hoe de hell koop je die want als ik naar het menu ga dan kan ik ze niet kopen? Niet met gold of credits? :S
Tweede vraag. Is het uberhaupt de moeite om dit soort ammo to kopen?

Derde vraag of meer een verzoek. Heeft iemand nog tips voor een noob?
Oke ik kan mikken, ik ben er al achter dat je moet wachten totdat je kanon daadwerkelijk gemikt staat en niet spammen en dat je frontal armour uiteraard dikker is bij de meeste tanks en dat je kan met een kleine hoek veel meer afketsers kan hebben. Dus meet tips zoals hoe je een map aanpakt en wat je moet doen als je een KV-1 ofzo tegenkomt in je kleine lichte tank. (Ik ga meestal vol gas wegwezen) :+

Oh en ik haat artillery nu al. :Y)

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oosterhofjf
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 06:32
dr34m3dd schreef op zondag 28 april 2013 @ 23:11:
Ze mogen niks aan de premium tanks veranderen, je hebt ervoor betaalt. Ook heb je je recht om je geld terug te krijgen als ze de tank veranderen.
like they give a F*** :P ze doen toch wat ze willen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blonderulez
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 13:04
Graag een reactie van een meer gevorderde speler. Vandaag heb ik iets meegemaakt wat ik nog niet eerder had gezien. Met mijn Jagdpanzer2 schoot ik met 1 schot een IS-3 uit het spel. (van 100%, dus 1500 dmg). Nu heb ik wel eerder een T8 heavy er uit geschoten, maar dan vlogen ze eerst in brand, dus duurde het een aantal seconden. In dit geval dus niet. Hit en klaar. Normaal doet een schot zo'n 500 dmg. Tijdens het spel dacht ik dat er meerdere spelers tegelijkertijd schoten, maar later in de stats zag ik dat ik idd 1500 met 1 schot had gedaan. Had ik een lucky schot waarbij alle crewleden waren uitgeschakeld, iets anders of een bug in 8.5??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

blonderulez schreef op zondag 28 april 2013 @ 23:28:
Graag een reactie van een meer gevorderde speler. Vandaag heb ik iets meegemaakt wat ik nog niet eerder had gezien. Met mijn Jagdpanzer2 schoot ik met 1 schot een IS-3 uit het spel. (van 100%, dus 1500 dmg). Nu heb ik wel eerder een T8 heavy er uit geschoten, maar dan vlogen ze eerst in brand, dus duurde het een aantal seconden. In dit geval dus niet. Hit en klaar. Normaal doet een schot zo'n 500 dmg. Tijdens het spel dacht ik dat er meerdere spelers tegelijkertijd schoten, maar later in de stats zag ik dat ik idd 1500 met 1 schot had gedaan. Had ik een lucky schot waarbij alle crewleden waren uitgeschakeld, iets anders of een bug in 8.5??
Ammorack vernietigd, waardoor zijn tank ontploft :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blonderulez
  • Registratie: April 2010
Verwijderd schreef op zondag 28 april 2013 @ 23:29:
[...]

Ammorack vernietigd, waardoor zijn tank ontploft :)
Dank voor je reactie. Moet ik vaker proberen dus, want wel zo effectief :*) Maar volgens mij is dat wel moeilijk voor elkaar te krijgen want zover ik het weet heb ik dat nog niet eerder gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oosterhofjf
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 06:32
Afbeeldingslocatie: http://mwreplays.com/newreplaysimg/ffabefd648318bcbce03b44c57df62ae.png

in het begin van het potje een 13 90 kapot geramd met 1100 schade :P Rest niet zo boeiend omdat we toch verloren. Rest van de avond ging wel erg lekker. Zeker met de vk36.01 gemiddeld +-1400 exp met 3 losses en 7 wins :)

Ook complimenten voor de GOT clan met clanwars vanavond. Erg goed gespeeld en uitstekend leiding gegeven. We zijn helaas in de finale gesneuveld, maar het was er eentje uit het boekje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• filipy23
blonderulez schreef op zondag 28 april 2013 @ 23:34:
[...]

Dank voor je reactie. Moet ik vaker proberen dus, want wel zo effectief :*) Maar volgens mij is dat wel moeilijk voor elkaar te krijgen want zover ik het weet heb ik dat nog niet eerder gehad.
Op de juiste plek mikken en dan heb je een 15% kans om zijn ammo rack te damagen en dan moet je nog een goede roll doen om zijn ammorack in een keer kapot te krijgen.

Babs out!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mad_max234
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 07-02 11:09

mad_max234

AMD Athlon II M320

redwing schreef op zondag 28 april 2013 @ 21:40:
[...]

Dat is precies wat ik bedoel, het probleem ligt bij de spelers en is niet makkelijk op te lossen. Meer credits geven zorgt alleen voor meer/andere problemen dus dat zal niet gebeuren.
Als je schaatsbaan aanlegt moet je niet klagen dat er bijna geen crossmotoren op rijden, is dat dan schuld van motorrijder of gene die gekozen heeft voor het ijs? :D WG heeft bepaald model gekozen en voor vele schijnbaar de natuurlijke manier van spelen, als het nu ging of enkele speler zo nu en dan, maar stikt ervan van, komt niet incidenteel voor maar structureel.

Edit/
Aan welke problemen moet ik dan denken als ze bijvoorbeeld repair en munitie wat goedkoper maakt dan het nu is zodat je eerder uit rode cijfers ben mocht je vernietig worden.

[ Voor 12% gewijzigd door mad_max234 op 29-04-2013 00:02 ]

-Andere hobby- -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrOleo
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 07:24
Ik vraag me echt af hoe het gemiddelde iq van een wot-speler zo fucking laag kan zijn, wat een dag.

erutangiS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ride277
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 19-08 18:03

ride277

Cooled by Noctua

Nemean schreef op vrijdag 26 april 2013 @ 01:13:
[...]

Op de T69 ben ik het met je eens dat gold spammen daar bijna wel een must mee is, maar de T54E1 kun je met gemak zonder gold ammo spelen. De T54E1 vond ik een zeer brute tank, waar heel wat mensen bang voor waren als hij gereload was.
SOEFuture schreef op donderdag 25 april 2013 @ 23:44:
[...]

210 (volgens de wiki) is kut? Dan speel je mediums toch niet goed lijkt me. 210 is meer dan genoeg om zijkanten, achterkanten en weakspots op de voorkant mee te raken. De M46 patton heeft ook 'maar' 218 pen.
Edit: Of gebruik je de 90mm gun met 173 pen? Dat is wat weinig, maar nog steeds meer dan genoeg voor de zij- en achterkanten..

Wat zijn de teams deze avond weer flink kansloos trouwens, heb nog nooit zo veel base campers en lemmings die falen gezien.. :F Nog net 50% winrate eruit kunnen slepen na 38 battles, waardeloos. :'(
Mensen met <2k battles en een tier 8 premium voegen echt niets toe aan de battle ;(

Morgen hopelijk een betere dag! :+
T69 is zo veel beter dan T54E1. En 210 pen voor tier 9 is kut. Daarnaast is de reload van de T54E1 te lang, en is deze tank veel te langzaam. En mediums speel ik waarschijnlijk beter dan jij, maar okee.

| system specs |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShockWave
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 13-09 15:08

ShockWave

Lost it somewhere

Topicstarter
dr34m3dd schreef op zondag 28 april 2013 @ 23:11:
Uhm kan me 2 ninjanerfs herineren op mijn Type59.
Deze waren niet aangekondigd maar wel zeer merkbaar ingame, de grootste die opviel was dat hij ineens heel log aan ging voelen en niet meer snel en wendbaar was.

En het terughalen van geld........succes in Rusland :F
DanielWW2 schreef op zondag 28 april 2013 @ 23:13:
Ik heb ook eindelijk maar een WoT geinstalleerd. Ik zat al een tijdje ernaar te kijken maar ik had nooit de tijd om het te proberen tot dit weekend. Nou ik vind het toch redelijk geweldig tot dusver.

Dan ook nog wat vragen.
Ten eerste heb ik al gekeken naar de gold ammunition en ik zag dat je die ook kan kopen met credits. Nou hoe de hell koop je die want als ik naar het menu ga dan kan ik ze niet kopen? Niet met gold of credits? :S
Tweede vraag. Is het uberhaupt de moeite om dit soort ammo to kopen?
Als eerste welkom in de wereld van WoT en heb je de openingspost al doorgelezen?

In de servicetab moet je eerst de slider verplaatsen of op de pijltjes klikken om je huidige ammovoorraad wat te verlagen omdat je maar een max aantal shells mee kan nemen.
Dan kan je de premiumshells laden, deze staan eerst op goldwaarde maar via de dropdownbox kan je ze ook op credits zetten, hierna op accept klikken rechtsonder.
Let wel dit zijn prijzige shells en vooral bij autoloaders niet betaalbaar tov de inkomsten.
Je crew is ook nog geen 100% waarschijnlijk dus schiet veel mis wat zonde is.
Premium ammo is ook geen 100% penetration/damagedealer ook deze kunnen bouncen en 0 dmg hits doen.

Imo is premium ammo vanaf tier 7 wel te doen, schiet zelf met mijn pzIV (tier V) met derp en premiumshells maar moet soms wel eens bijbetalen en draai op credits dus verlies.

Star Citizen referralcode

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knowuse
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 14-09 20:09
Personelijk vind ik de T52E1 leuker spelen dan de T69, zelfs met stock gun. Zo heeft ieder natuurlijk z'n eigen speelstijl met voorkeuren.
ride277 schreef op maandag 29 april 2013 @ 00:07:
[...]

[...]

T69 is zo veel beter dan T54E1. En 210 pen voor tier 9 is kut. Daarnaast is de reload van de T54E1 te lang, en is deze tank veel te langzaam. En mediums speel ik waarschijnlijk beter dan jij, maar okee.

Shuttle st20g5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

ShockWave schreef op maandag 29 april 2013 @ 00:30:
Als eerste welkom in de wereld van WoT en heb je de openingspost al doorgelezen?

In de servicetab moet je eerst de slider verplaatsen of op de pijltjes klikken om je huidige ammovoorraad wat te verlagen omdat je maar een max aantal shells mee kan nemen.
Dan kan je de premiumshells laden, deze staan eerst op goldwaarde maar via de dropdownbox kan je ze ook op credits zetten, hierna op accept klikken rechtsonder.
Let wel dit zijn prijzige shells en vooral bij autoloaders niet betaalbaar tov de inkomsten.
Je crew is ook nog geen 100% waarschijnlijk dus schiet veel mis wat zonde is.
Premium ammo is ook geen 100% penetration/damagedealer ook deze kunnen bouncen en 0 dmg hits doen.

Imo is premium ammo vanaf tier 7 wel te doen, schiet zelf met mijn pzIV (tier V) met derp en premiumshells maar moet soms wel eens bijbetalen en draai op credits dus verlies.
Oke nu kan ik ze inderdaad kopen. Alleen keek ik even met een tier III tank omdat me IV weer eens afgeslacht was door een lading Tier VI tanks. Die shells zijn echt verrekt duur dus ik laat het dan maar zitten totdat ik bij tier 7 kom. Ik had trouwens de TS al even snel doorgelezen en ik heb al het nodige op YT bekeken maar hier kwam ik niet uit.

Oh en de "beruchte" derp 105mm + premium HE. Dat ga ik ook nog een keer proberen ja. Lijkt me wel leuk in een keer een tier III ofzo opblazen. Is mij ook al overkomen en dan is het wat minder. :P

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobinHood
  • Registratie: Augustus 2011
  • Niet online

RobinHood

Touch grass? Ben geen tuinman!

je hebt geen premium HE nodig om een tier 3 te oneshotten, kan met normale HE ook prima.

HEAT is leuk om ELC AMX'jes te oneshotten.

People as things, that’s where it starts.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redwing
  • Nu online
(jarig!)
redwing schreef op zondag 28 april 2013 @ 15:54:
[...]
Het belangrijkste dat ze zouden moeten veranderen is de bonus die je bij winst krijgt weghalen. Het verschil tussen iemand die niets heeft gedaan en wint door zijn team t.o.v. de speler die heel goed heeft gespeeld maar toch verliest is veel te groot. Die laatste zou gewoon altijd meer moeten krijgen.
Even een voorbeeld van net. Ik zit in mijn T34, rijd te ver door waardoor ik klem kom te zitten en wordt kapot geschoten. 0 spotted, 0 damage, 0 damage door spotting, alleen 500 meter gereden en na 2 minuten dood. Tegenpartij topscore heeft 3800 damage gedaan, sniper, 2kills en 5 damaged. Ik krijg 323 punten, hij 378...... Ik krijg dus 323 voor 2 minuten dom spelen, hij krijgt 378 voor 10 minuten goed spelen 8)7

Een bonus voor winnen ok, maar zoals dit is het verschil gewoon veel te groot.

[removed]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MSalters
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13-09 00:05
Precies, de bonus voor winnen moet naar diegenen die de winst hebben helpen realiseren. BLijft wel erg lastig om dat precies te bepalen. Diegene die een flank bewaakte, goed hide en seek speelde, niets raakte maar ook niet geraakt werd? En daardoor de andere flank de kans gaf te cappen?

Kijk, ik zou het wel kunnen maken. Maar ik durf dan ook van mezelf te zeggen dat ik een betere developer ben dan de WG developers. Ik kon 15 jaar geleden al twee threads maken.

Man hopes. Genius creates. Ralph Waldo Emerson
Never worry about theory as long as the machinery does what it's supposed to do. R. A. Heinlein

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MSalters
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13-09 00:05
DanielWW2 schreef op zondag 28 april 2013 @ 23:13:
Iwat je moet doen als je een KV-1 ofzo tegenkomt in je kleine lichte tank. (Ik ga meestal vol gas wegwezen)
Er onheen rijden. De turret van een KV-1 draait traag, dus je kunt er rondjes omheen draaien. Spam HE op de voorste en achterste wielen, dan breekt de track aan die kanten. En een gestrande KV is voer voor de arty aan jouw kant. Dat levert jou dan weer een spotting bonus op.

Man hopes. Genius creates. Ralph Waldo Emerson
Never worry about theory as long as the machinery does what it's supposed to do. R. A. Heinlein

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

MSalters schreef op maandag 29 april 2013 @ 01:13:
[...]

Er onheen rijden. De turret van een KV-1 draait traag, dus je kunt er rondjes omheen draaien. Spam HE op de voorste en achterste wielen, dan breekt de track aan die kanten. En een gestrande KV is voer voor de arty aan jouw kant. Dat levert jou dan weer een spotting bonus op.
Dat ga ik eens proberen. Dank u. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemean
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 14-09 17:03

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

ride277 schreef op maandag 29 april 2013 @ 00:07:
[...]
T69 is zo veel beter dan de T54E1? De T69 top gun heeft minder pen dan de T71 Top Gun, en voor een tier 8 medium is 173 pen nou echt niet bijzonder te noemen vergeleken met bijvoorbeeld de Panther 2 (203), Pershing (180) of de nieuwe Indien-Panzer (212). Daarnaast heeft de T54E1 vergeleken met de 100 mm D-10T2S (201) of de 100 mm D-54 (219) van de T-54 echt geen slechte pen. Daarnaast heb je misschien 9mm pen minder dan de rest maar je heb wel een autoloader die flinke damage doet (varieerend van 300 tot 500).

Tuurlijk is deze medium langzaam.. het gaat tenslotte naar een heavy toe.

Daarnaast vind ik dat je jezelf wel erg boven iemand durft te plaatsen door de volgende woorden in je mond te nemen 'mediums speel ik waarschijnlijk beter dan jij'. Of je nu SOEFuture of mij bedoeld weet ik niet en boeit me ook niet maar dit soort borstklopperij is redelijk om van te walgen :r . Of wou je een stickertje hebben er voor ;)? Daarnaast vind ik het vooral raar van mensen die mij niet of nog nooit hebben zien spelen, dus naar mijn mening zijn dat gevaarlijke woorden die je in je mond durft te nemen. Overigens als je zo goed bent in het spelen van mediums waarom heb je dan zoveel moeite met de T54E1? ;)

Daarnaast neem ik aan dat jij dit bent en op de US server speelt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
  • Laatst online: 13-09 19:36
Nemean schreef op maandag 29 april 2013 @ 02:47:
Daarnaast neem ik aan dat jij dit bent en op de US server speelt?
Stemmetje in mij zegt:

S-S-S-S-SEALCLUBBER!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rgras
  • Niet online
redwing schreef op zondag 28 april 2013 @ 21:40:
[...]
Wat WG eens zou moeten doen is dat je een extra penalty krijgt als je door verdrinking/vallen e.d. dood gaat zodat mensen wel even nadenken voordat ze dat doen. Echt schokkend hoeft het niet te zijn zolang je er maar voor zorgt dat dood gaan op zo'n manier meer kost dan het spel uitspelen.
[...]
Wanneer je verdrinkt moet je meer reparatiekosten betalen omdat alle modules afzonderlijk beschadigd raken:
- drowned tanks are more expensive to repair, because drowning destroys all modules and those cost credits to repair too

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheOmen
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 10:45
rgras schreef op maandag 29 april 2013 @ 08:34:
[...]

Wanneer je verdrinkt moet je meer reparatiekosten betalen omdat alle modules afzonderlijk beschadigd raken:

[...]
Heb al een keer gehad dat een teamgenoot het leuk vond om mijn M7 Priest opzettelijk in het water te duwen. Kassa na 20 seconden spelen. ;(
Sindsdien m'n replay maar aangezet om bewijsmateriaal te verzamelen als 't nog eens gebeurt.
(Die gast begon vervolgens alle andere tanks in z'n omgeving te rammen. Waar haal je je lol vandaan, zeg )

Running is nothing more than a series of arguments between the part of your brain that wants to stop and the part that wants to keep going.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redwing
  • Nu online
(jarig!)
rgras schreef op maandag 29 april 2013 @ 08:34:
[...]
[...]
Ja, maar vergeleken met de normale kosten scheelt dat amper. Het zou een duidelijk verschil moeten zijn, maar natuurlijk ook weer niet al te groot.
TheOmen schreef op maandag 29 april 2013 @ 08:49:
[...]

Heb al een keer gehad dat een teamgenoot het leuk vond om mijn M7 Priest opzettelijk in het water te duwen. Kassa na 20 seconden spelen. ;(
Sindsdien m'n replay maar aangezet om bewijsmateriaal te verzamelen als 't nog eens gebeurt.
(Die gast begon vervolgens alle andere tanks in z'n omgeving te rammen. Waar haal je je lol vandaan, zeg )
Als je een report in dient kom je meestal al een heel eind. Ook zonder replay bannen ze hem dan voor een paar dagen.

[removed]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• filipy23
ShockWave schreef op maandag 29 april 2013 @ 00:30:
[...]
Uhm kan me 2 ninjanerfs herineren op mijn Type59.
Deze waren niet aangekondigd maar wel zeer merkbaar ingame, de grootste die opviel was dat hij ineens heel log aan ging voelen en niet meer snel en wendbaar was.

En het terughalen van geld........succes in Rusland :F
Ik voorspel WGs reactie:

Je geld terug? Oke... dan moet je het wel even zelf gaan halen. We hadden het namelijk op de bank van Cyprus staan... _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

Babs out!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knowuse
redwing schreef op maandag 29 april 2013 @ 00:58:
[...]

Even een voorbeeld van net. Ik zit in mijn T34, rijd te ver door waardoor ik klem kom te zitten en wordt kapot geschoten. 0 spotted, 0 damage, 0 damage door spotting, alleen 500 meter gereden en na 2 minuten dood. Tegenpartij topscore heeft 3800 damage gedaan, sniper, 2kills en 5 damaged. Ik krijg 323 punten, hij 378...... Ik krijg dus 323 voor 2 minuten dom spelen, hij krijgt 378 voor 10 minuten goed spelen 8)7

Een bonus voor winnen ok, maar zoals dit is het verschil gewoon veel te groot.
Dit voorbeeld is natuurlijk slechts 1 battle, waar het enige wat we weten is dat jij die ooit in gevochten hebt. Het zou natuurlijk kunnen dat in deze battle alle andere speler unicum spelers waren met top tier tank, zodat je normaal gesproken weinig impact zou hebben. Maar door jou actie waren ze niet optijd bij de key posities waren omdat ze met z'n alle op jouw wilden schieten.

Uiteindelijk gaat het het natuurlijk om het grote geheel, een goede spelere zal een hogere win rate hebben (er vanuit gaande dat je het er mee eens bent dat win rate en skill gerelateerd zijn), wat resulteert in een hoger xp opbrengst dan een slechte speler.

Shuttle st20g5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 06-07 11:54
Lol nog nooit zoveel modules damaged meegemaakt als daarnet door gewone tanks.
Aan het rijden in mijn T71 en ik krijg 2 hits, dit was het resultaat.

1ste hit:
- Engine damaged
- Fuel tank hit
- Gun damaged
- In brand gevlogen

2e hit:
- Ammorack damaged
- Gunner gewond

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dweebus
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 05-09 10:45
Heb er weinig lol aan beleefd afgelopen week(end)..

Of ik beland in een team met lui die niks (lijken te) doen.
Of ik beland als enige tier 4 in een Luchs in een battle met alleen tier 6/7/8.

/huilhuil

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thijsco19
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 09:30

thijsco19

KTM 990 SMT

Dweebus schreef op maandag 29 april 2013 @ 10:41:

/huilhuil
de luchs is nou eenmaal een scout tank dus kom je vaak in hoge tier battles terecht.

Die extra 40% inkome is egt lekker moet die vk36.01 (H), nu al meer dan 300k credits verdient :*) .

[ Voor 11% gewijzigd door thijsco19 op 29-04-2013 10:57 ]

The only thing you need; a jar of "Elbow Grease" (TM) ! Apply it liberally and it will make any job a breeze.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TweakJerommeke
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 12-09 12:08

TweakJerommeke

Stay a while and listen

Gisteren 30 wins in een rij met de AT7... wtf is going on.

Gebruikt iemand de premium consumables op zijn tanks? Ik vind het wel handig op bijv de JT88 of JT die nogal snel in de fik willen vliegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kowlier
  • Laatst online: 30-04 16:53
wou dit weekend eens beginnen aan de german leopard line (nog nooit met de duitse mediums gespeeld) maar aan tier IV heb ik het al opgegeven. wat een stronttanks :/ stupertraag, ongelooflijk slechte gun, en daarmee moet je dan 13k xp halen voor de vk 30.01 D :(

dan maar eens churchill beginnen grinden (ik speel graag alles :/) maar had teveel plezier op kv-1s en m4 derper en daardoor gestrand net voor de matilda.

soms kom ik wel redelijk pissig op de 0 damage crits :( gisteren 3x na elkaar op mijn kv-1s, en telkens op cruciale momenten waardoor je de pot dan net verliest...

PSN - ps4 : sir_kowlier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
Zaterdag was best wel drama maar dat kwam door een slecht TC maar gisteren voor ESL nog een zestal potjes gedaan die wel erg lekker gingen :)
De 50 100 in publics is soms wel echt match bepalend!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joindry
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 09:57

Joindry

- I'm afraid I can't do that -

TweakJerommeke schreef op maandag 29 april 2013 @ 11:01:
Gisteren 30 wins in een rij met de AT7... wtf is going on.

Gebruikt iemand de premium consumables op zijn tanks? Ik vind het wel handig op bijv de JT88 of JT die nogal snel in de fik willen vliegen.
Neen, gaan bij mij altijd integraal de verkoop in.
De brandblusser naar de spatiebalk verzetten heeft bij mij al veel geholpen om sneller brandjes te blussen. Ik heb zowel de Panther I en II gereden dus heb wat ervaring met in brand staan en na enkele keren wen je er wel aan dat die knop ergens anders staat.

En 30wins, das Afbeeldingslocatie: http://twofries.bloggsida.se/files/2011/03/restecpa.jpg

heb ik nog nooit gehad met een tank. 8)7

[ Voor 5% gewijzigd door Joindry op 29-04-2013 11:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dion_b

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

kowlier schreef op maandag 29 april 2013 @ 11:05:
wou dit weekend eens beginnen aan de german leopard line (nog nooit met de duitse mediums gespeeld) maar aan tier IV heb ik het al opgegeven. wat een stronttanks :/ stupertraag, ongelooflijk slechte gun, en daarmee moet je dan 13k xp halen voor de vk 30.01 D :(

dan maar eens churchill beginnen grinden (ik speel graag alles :/) maar had teveel plezier op kv-1s en m4 derper en daardoor gestrand net voor de matilda.

soms kom ik wel redelijk pissig op de 0 damage crits :( gisteren 3x na elkaar op mijn kv-1s, en telkens op cruciale momenten waardoor je de pot dan net verliest...
Tier 4 is in veel lijnen flink doorbijten, heb laatst ook de nieuwe VK2001 gespeeld en gelijk gehaat (zelfs met alles gemaxed), en dan hebben we het nog niet eens over de AMX40...

Dat gezegd, ik gok dat jij ook de VK2001 geprobeerd hebt. Je kunt ook via de PzKpfw III die lijn in. Dat is een veel leukere tank, probeer dat eens :)

Eigenlijk interessant hoe er zo'n enorme gat is tussen T4 en T5 op veel lijnen, de tanks erna lijken allemaal redelijk op elkaar, maar T4-T5 moet je opeens iets totaal anders aanleren - en nieuwe crew pakken. Denk aan M3 Lee (meer TD dan tank) -> M4 of T1 Heavy, T28 -> KV-1, VK2001 -> PzKpfw III/IV, en toppunt AMX40 -> ELX AMX.

Oslik blyat! Oslik!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
psychoclown schreef op maandag 29 april 2013 @ 11:07:
Zaterdag was best wel drama maar dat kwam door een slecht TC maar gisteren voor ESL nog een zestal potjes gedaan die wel erg lekker gingen :)
De 50 100 in publics is soms wel echt match bepalend!
Zaterdagavond na platoon met Kyozu had ik nog 4 fucking wins nodig voor 57% 8)7 Alle potjes die ik zondag speelde was om uiteindelijk op nog 3 wins nodig te komen. Zo frustrerend :F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
Dat is dus niet echt opgeschoten dan :P
Zaterdag kopte ik nog de ene na de andere 1600+ exp pot binnen totdat Coyotee erbij kwam >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redwing
  • Nu online
(jarig!)
Knowuse schreef op maandag 29 april 2013 @ 10:20:
[...]
Dit voorbeeld is natuurlijk slechts 1 battle, waar het enige wat we weten is dat jij die ooit in gevochten hebt. Het zou natuurlijk kunnen dat in deze battle alle andere speler unicum spelers waren met top tier tank, zodat je normaal gesproken weinig impact zou hebben. Maar door jou actie waren ze niet optijd bij de key posities waren omdat ze met z'n alle op jouw wilden schieten.
Ik kan je nog wel tig andere voorbeelden geven (beter nog, zo'n beetje elke battle zie je dit wel terugkomen) In dit geval werd ik trouwens afgemaakt vanuit sniperposities :+ Oftewel ze stonden al op de goede plekken en hadden geen andere targets dus het was echt een compleet zinloze aktie.
Uiteindelijk gaat het het natuurlijk om het grote geheel, een goede spelere zal een hogere win rate hebben (er vanuit gaande dat je het er mee eens bent dat win rate en skill gerelateerd zijn), wat resulteert in een hoger xp opbrengst dan een slechte speler.
Natuurlijk zal een goede speler uiteindelijk meer exp halen. Als ik in het verliezende team had gezeten had ik 50 exp oid gekregen terwijl die goede speler er nog 378 krijgt. Dat winst/verlies zou alleen nooit zoveel impact moeten hebben. Als je goed speelt moet je daar gewoon de exp voor krijgen en niet zo weinig omdat je team het verkloot heeft.

[removed]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MrOleo schreef op zondag 28 april 2013 @ 23:55:
Ik vraag me echt af hoe het gemiddelde iq van een wot-speler zo fucking laag kan zijn, wat een dag.
Vandaag dan zeker niet spelen, het is 100x erger dan in het weekend

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
Vaak zo de laatste tijd, Maandag is de laatste dag van de special + het is nu ook nog eens vakantie voor sommigen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knowuse
redwing schreef op maandag 29 april 2013 @ 12:28:
[...]
Natuurlijk zal een goede speler uiteindelijk meer exp halen. Als ik in het verliezende team had gezeten had ik 50 exp oid gekregen terwijl die goede speler er nog 378 krijgt. Dat winst/verlies zou alleen nooit zoveel impact moeten hebben. Als je goed speelt moet je daar gewoon de exp voor krijgen en niet zo weinig omdat je team het verkloot heeft.
Ja, dat zou natuurlijk leuk zijn, ik baal er ook van als ik goed speel en er weinig voor terug krijg (alhoewel een goed verlies potje me some nog 1k xp opleverd). Maar het probleem is natuurlijk hoe definieer je goed spelen? Heeft iemand die solo een flank beschermt en daardoor weinig damage doet, slechter gespeeld dan diegene die met in een lemming train een beetje schiet op alles wat beweegd.

Shuttle st20g5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrOleo
Verwijderd schreef op maandag 29 april 2013 @ 12:49:
[...]

Het kan niet slechter zijn dan gisteren, gemiddelde van de 15 battles van gisteren was stat-wise (damage, wn6, winrate) minder dan de helft van een gemiddelde dag. De hele dag met kanslozen (mensen die basisdingen compleet verprutsen) tegenover goede platoons moeten vechten, nu speelde ik zelf ook niet al te best (understatement).

Op een gegeven moment ff kort wat frustratie van me af gerant in general chat of de matchmaker me de volgende battle niet 14 bots kon geven, krijg ik een chatban van een of andere kansloze doos ;w .

erutangiS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
Knowuse schreef op maandag 29 april 2013 @ 13:04:
[...]

Ja, dat zou natuurlijk leuk zijn, ik baal er ook van als ik goed speel en er weinig voor terug krijg (alhoewel een goed verlies potje me some nog 1k xp opleverd). Maar het probleem is natuurlijk hoe definieer je goed spelen? Heeft iemand die solo een flank beschermt en daardoor weinig damage doet, slechter gespeeld dan diegene die met in een lemming train een beetje schiet op alles wat beweegd.
Dat zou je kunnen ondervangen door een simpele extra berekening toe te voegen.
Heb jij xx% meer damage dan het gemiddelde van je team krijg je een bonus. Al is die bonus maar tot max 250 exp dan schiet het wel aardig op en wordt je al wat meer beloond voor je acties :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• belgian1
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 02-09 13:35
psychoclown schreef op maandag 29 april 2013 @ 13:18:
[...]

Dat zou je kunnen ondervangen door een simpele extra berekening toe te voegen.
Heb jij xx% meer damage dan het gemiddelde van je team krijg je een bonus. Al is die bonus maar tot max 250 exp dan schiet het wel aardig op en wordt je al wat meer beloond voor je acties :)
En hoe ga je dan je low tier scouts belonnen als ze hun scouting job goed uitvoeren?
Misschien via damage to spotted targets?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dweebus schreef op maandag 29 april 2013 @ 10:41:

/huilhuil
Ah, kijk aan, iemand die ook met de Luchs bezig is. Op zich vind ik de Luchs best een lekker tankje. Redelijke viewrange en hij rijdt heerlijk. Zeker een van de betere Tier IV scouts. Maar je hebt gelijk, de vele Tier VII en VIII gevechten die je voorgeschoteld krijgt zijn niet leuk (behalve op een map als Malinovka dan). Scouts zijn sowieso al redelijk afhankelijk van het team, maar in die tiers heb je echt 0,0 invloed :'(

Overigens kan het nog erger. Je kan ook, net als ik, als enige Tier IV's de A-20 en Luchs hebben. Dat had ik beter anders kunnen aanpakken, want vaak speel ik dan met enige tegenzin (vooral in de A-20). Gelukkig maar dat ik de Pz.Kpfw. I Ausf. C niet heb verkocht. Dat is echt de leukste tank die ik tot nu toe gespeeld heb, en na enige faalpotjes met de A-20 of Luchs speel ik gewoon daar een paar potjes mee :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
belgian1 schreef op maandag 29 april 2013 @ 13:22:
[...]

En hoe ga je dan je low tier scouts belonnen als ze hun scouting job goed uitvoeren?
Misschien via damage to spotted targets?
Goed punt maar inderdaad spotting damage is wel een aardige als dat bijv. 100% is van de gedane damage in het team dan ook 250 exp erboven op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knowuse
psychoclown schreef op maandag 29 april 2013 @ 13:27:
[...]

Goed punt maar inderdaad spotting damage is wel een aardige als dat bijv. 100% is van de gedane damage in het team dan ook 250 exp erboven op.
Opzich zou dit een betere oplossing zijn omdat iedereen in het winnende team beloond wordt en de toppers van het verliezende team. Denk zelf dat het een stimulans kan zijn om door te vechten tot het bittere eind i.p.v. opgeven.

Ik zou dan die bonus geven aan spelers die xx% boven het gemiddelde XP van het team zitten. Aanzien bij xp al redelijk rekening is gehouden met de schillende manieren om bij te dragen aan de battle.

Shuttle st20g5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Doler
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 15-04-2022
En mensen die zichzelf van kant maken door bijv. in water te rijden moeten een standaard extra percentage van hun repairkosten betalen; basterds!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Doler schreef op maandag 29 april 2013 @ 13:55:
En mensen die zichzelf van kant maken door bijv. in water te rijden moeten een standaard extra percentage van hun repairkosten betalen; basterds!
Dat doen ze al, omdat ze meer betalen doordat alle modules als destroyed worden aangerekend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
Knowuse schreef op maandag 29 april 2013 @ 13:50:
[...]

Opzich zou dit een betere oplossing zijn omdat iedereen in het winnende team beloond wordt en de toppers van het verliezende team. Denk zelf dat het een stimulans kan zijn om door te vechten tot het bittere eind i.p.v. opgeven.

Ik zou dan die bonus geven aan spelers die xx% boven het gemiddelde XP van het team zitten. Aanzien bij xp al redelijk rekening is gehouden met de schillende manieren om bij te dragen aan de battle.
Goed idee inderdaad maakt de 'bonus' berekening alleen maar makkelijker :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redwing
  • Nu online
(jarig!)
Verwijderd schreef op maandag 29 april 2013 @ 13:57:
[...]

Dat doen ze al, omdat ze meer betalen doordat alle modules als destroyed worden aangerekend.
Ja, maar het verschil tussen tank helemaal kapot of tank + modules kapot is erg minimaal.

[removed]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
redwing schreef op maandag 29 april 2013 @ 14:56:
[...]

Ja, maar het verschil tussen tank helemaal kapot of tank + modules kapot is erg minimaal.
Al verhoog je het, weerhoudt mensen er toch niet van. Zat lui die gewoon lekker ruim in credits zitten. Al geef je ze 50K extra boete, helpt geen reet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrOleo
Verwijderd schreef op maandag 29 april 2013 @ 12:49:
[...]

MrOleo schreef op maandag 29 april 2013 @ 13:14:
[...]
Het kan niet slechter zijn dan gisteren,
Sorry dat ik twijfelde, je hebt helemaal gelijk.

erutangiS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redwing
  • Nu online
(jarig!)
Kaap schreef op maandag 29 april 2013 @ 14:59:
[...]

Al verhoog je het, weerhoudt mensen er toch niet van. Zat lui die gewoon lekker ruim in credits zitten. Al geef je ze 50K extra boete, helpt geen reet.
Het beste zou het werken als de extra kosten apart vermeld staan. B.v. in het overzicht van de battle een extra post met -15k vanwege verdrinking oid. Het zal niet iedereen er van weerhouden alleen zullen mensen er wel eerder over nadenken.

[removed]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

redwing schreef op maandag 29 april 2013 @ 15:30:
[...]

Het beste zou het werken als de extra kosten apart vermeld staan. B.v. in het overzicht van de battle een extra post met -15k vanwege verdrinking oid. Het zal niet iedereen er van weerhouden alleen zullen mensen er wel eerder over nadenken.
En wat als je nu door een team'mate' in het water geduwd wordt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joindry
  • Laatst online: 09:57

Joindry

- I'm afraid I can't do that -

Verwijderd schreef op maandag 29 april 2013 @ 15:47:
[...]

Je potje opsturen naar WG...

Lijkt mij in ieder geval al een stap de goede richting, er zijn er meer die vrijwillig het ruime sop kiezen dan erin geduwd worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BramSd
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 09:29
Weet iemand waar je instelt hoe XVM de stats weergeeft? Ik krijg nu namelijk een 2-cijferige rating te zien van spelers (WN7?) en als ik ingame op ALT druk, krijg ik niet meer te zien hoeveel battles iemand heeft gespeeld etc.

Is dat gewoon de XVMconf file?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
Die 2 cijferige rating is de xWN wat gewoon een indexering is van de WN7 rating van 0 tot XX (100).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redwing
  • Nu online
(jarig!)
Verwijderd schreef op maandag 29 april 2013 @ 15:47:
[...]

Daarvoor kun je een report indienen. Daarnaast zeg ik express 15k aangezien dat een bedrag is dat je wel ziet maar niet snel voor problemen zal zorgen.

[removed]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wiskid
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 01-11-2024
psychoclown schreef op zondag 28 april 2013 @ 21:16:
[...]

Wie ben jij ingame als ik vragen mag? Ben ik wel benieuwd naar, kunnen er in principe in PTS maar een paar zijn ;)

[/quote]

Speciaal voor alle mensen uit GOT2

Player statistics

Groetjes,

.......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kojoottii
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 07:01
ah mrblue, wist dat iemand mij een keer had verteld dat ie wiskid was maar wist niet meer wie :P

Had gisteren trouwens grappig potje in die haven map in tier 8 tc, muphus en ik duwden daar tijdens het vechten al een tank het water in :P Vervolgens was als laatste een KT over, ook redelijk in de buurt van het water, hebben we die met iedereen die nog over was , stuk 7-8, die gast ook naar het water geduwd en erin gekregen, duurde wel paar minuten :P

[ Voor 65% gewijzigd door Kojoottii op 29-04-2013 18:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pirke
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 13:16
Hoe kan ik me aanmelden voor de GoT(1/2) clan? Ik heb zo'n 20+ tankjes op voorraad, de meeste tier 5-7.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pirke
Laat maar, ik heb de link al gevonden :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eL_Jay
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 14-02-2023
pirke schreef op maandag 29 april 2013 @ 19:45:
Hoe kan ik me aanmelden voor de GoT(1/2) clan? Ik heb zo'n 20+ tankjes op voorraad, de meeste tier 5-7.
GoT2 zit alleen volgens mij al maanden vol.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pirke
95 man, nog plek voor 5 dus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/du7GJ10HC0XQn39P8PJRpFER/full.jpg

De matchmaker is niet lief voor mij. :/
Ja ik weet dat sommige tier IV tanks bij hogere tiers worden gedropt als scout maar ik was de enige tier IV en de rest was VI of hoger. Ontplofte dan ook meteen na een shot.

Zo tijd voor de Pz IV. :+ (moet nog een paar credits hebben)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fest
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Maar klaag je nu over de matchmaker of vraag je hulp hoe je moet scouten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo, ben vandaag goed bezig geweest en heb 10k XP gegrind op mijn A-20, en die is nu dus elite. Heb een voldaan gevoel nu :P

Inmiddels heb ik ook 1 miljoen credits bij elkaar geharkt, en ik vroeg me af: is het het waard om equipment voor de T-34 te kopen? Vanuit de T-34 wil ik zowel de T-34-85 als de SU-85 unlocken, dus ik ben er nog wel even in bezig. Maar ja, het is zo duur hè :P

Na enig research zit ik zelf te denken aan het kopen van Ventilation en een Gun Rammer. Daarnaast gebruik ik dan de Binoculars die ik vorige week al had gekocht. Is dat iets of heb je voor die 57mm gun echt een Enhanced Gun Laying Drive nodig om zo optimaal gebruik te maken van de RoF?

Ik weet dat het waarschijnlijk een noobvraag is, maar in het geval van zo'n grote investering stel ik advies van meer ervaren spelers zeer op prijs ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
  • Laatst online: 13-09 19:36
Gelukkig neemt GoT2 ook iedereen aan en zijn ze ook absoluut geen ruimte nodig voor eventuele wissels tussen GoT1 en GoT2!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemean
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 14-09 17:03

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=Qirk4eFBIWo&feature=youtu.be]

WarGaming mag zich wel gaan verschuilen na deze nieuwe MMO die aangekondigd is.. en het is niet die FB rip off. :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Nemean schreef op maandag 29 april 2013 @ 20:35:
[video]

WarGaming mag zich wel gaan verschuilen na deze nieuwe MMO die aangekondigd is.. en het is niet die FB rip off. :>
Zag er goed uit al leek het wel heel veel op WoT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShockWave
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 13-09 15:08

ShockWave

Lost it somewhere

Topicstarter
Fest schreef op maandag 29 april 2013 @ 20:10:
Maar klaag je nu over de matchmaker of vraag je hulp hoe je moet scouten?
Hij luchte gewoon even zijn hart zoals zovelen op dit forum en ik zie zijn bericht meer als een retorische vraag normaal is....
Verwijderd schreef op maandag 29 april 2013 @ 20:14:
Inmiddels heb ik ook 1 miljoen credits bij elkaar geharkt, en ik vroeg me af: is het het waard om equipment voor de T-34 te kopen? Vanuit de T-34 wil ik zowel de T-34-85 als de SU-85 unlocken, dus ik ben er nog wel even in bezig. Maar ja, het is zo duur hè :P

Na enig research zit ik zelf te denken aan het kopen van Ventilation en een Gun Rammer. Daarnaast gebruik ik dan de Binoculars die ik vorige week al had gekocht. Is dat iets of heb je voor die 57mm gun echt een Enhanced Gun Laying Drive nodig om zo optimaal gebruik te maken van de RoF?

Ik weet dat het waarschijnlijk een noobvraag is, maar in het geval van zo'n grote investering stel ik advies van meer ervaren spelers zeer op prijs ;)
Ventilation is altijd goed en met de rammer kan je lekker snel de vijand verrassen.
GLD...weet niet of deze nodig is heb deze alleen gebruikt op arty's en nooit op tanks, je weet dat je voor binocs stil moet staan?
Volgens mij kan je met de topgun op de t34 leuk snipen dus het kan een leuke optie zijn.

Star Citizen referralcode

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knowuse
Je kunt het beste modules kopen als er weer een 50% weekend aanbieding is.

Shuttle st20g5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
Aha MrBlue :w
Kojoottii schreef op maandag 29 april 2013 @ 18:28:
ah mrblue, wist dat iemand mij een keer had verteld dat ie wiskid was maar wist niet meer wie :P

Had gisteren trouwens grappig potje in die haven map in tier 8 tc, muphus en ik duwden daar tijdens het vechten al een tank het water in :P Vervolgens was als laatste een KT over, ook redelijk in de buurt van het water, hebben we die met iedereen die nog over was , stuk 7-8, die gast ook naar het water geduwd en erin gekregen, duurde wel paar minuten :P
Klinkt hilarisch, is toch weer eens wat anders dan de enemy arty die zichzelf al verdrinkt ;)
Knowuse schreef op maandag 29 april 2013 @ 20:59:
Je kunt het beste modules kopen als er weer een 50% weekend aanbieding is.
In ieder geval dit weekend even afwachten (je weet maar nooit) ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Odyg
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 09-09-2022
Jongens ik heb het al eens eerder gevraagd maar hoe kan je het beste me die m4a3e2 Sherman Jumbo spelen? Standaard turret of niet? Derp gun of M1A2 gun?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pirke
Ligt aan je speelstijl...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mad_max234
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 07-02 11:09

mad_max234

AMD Athlon II M320

thijsco19 schreef op maandag 29 april 2013 @ 10:56:
[...]

Die extra 40% inkome is egt lekker moet die vk36.01 (H), nu al meer dan 300k credits verdient :*) .
Heb er gisteren en vandaag ook lekker gebruik van gemaakt, toch weer goede 700K bij elk gespeeld, was namelijk beetje blut nadat ik voor al mijn geld uitrusting had gekocht. Heb nu weer 1.3 miljoen, bijna genoeg voor de kv-3. Al weet ik nog niet zeker of ik die richting in ga. En wil sowieso nog even doosparen en crew wat verder trainen van t-150. Denk dat ik eerst wacht dat minimaal 3miljoen heb en tweede skill.

-Andere hobby- -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djengizz
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
Odyg schreef op maandag 29 april 2013 @ 22:04:
Jongens ik heb het al eens eerder gevraagd maar hoe kan je het beste me die m4a3e2 Sherman Jumbo spelen? Standaard turret of niet? Derp gun of M1A2 gun?
Derp gun standaard turret, anders de top turret zou ik zeggen.
Derp maakt het meer een brawler en dan heb je meer aan de armor dan aan de viewrange imo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 2crashandburn
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 07-09 14:39
Odyg schreef op maandag 29 april 2013 @ 22:04:
Altijd de stock turret, met de 2e verlies je gewoon teveel armor. Kwa guns hangt het af van je speelstijd, big boom of machine gun (m1A1). In beide gevallen zul je iig (gedeeltelijk) prem shells moeten gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djengizz
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
2crashandburn schreef op dinsdag 30 april 2013 @ 01:58:
[...]

Altijd de stock turret, met de 2e verlies je gewoon teveel armor. Kwa guns hangt het af van je speelstijd, big boom of machine gun (m1A1). In beide gevallen zul je iig (gedeeltelijk) prem shells moeten gebruiken.
Niet helemaal mee eens.

Tweede turret is een betere match voor de 76 mm.
Buiten de betere viewrange, gewicht reductie en traverse krijg je softstats in de vorm van hp, hogere ROF en minder aiming bloom bij traverse. De armor waardes die worden weergegeven zijn misleidend omdat het puur de turret armor betreft (en dus niet turret + mantle) en de mantle ongeveer dezelfde waardes heeft voor beide turrets. In beide gevallen zal gelden dat je het grootste deel van je bounces op je mantle zal krijgen.

Ik heb met beide gespeeld en ik heb maar een iets hogere winrate met de 105 (lol, zie nu ook dat ik 11e overall winrate op de server heb <-- pro sealclubber :P) en dat komt eerder door HEAT dan door de turret. Beide setups zijn steelwall farmers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
Gisteravond nog een 3 tal potjes solo gedaan die afgezien van de PzIV allemaal wel lekker gingen.
Vooral de Type 58 blinkte weer uit, waar ik met deT-34-85 in een pot kwam waarbij ik al gauw gecovered moest worden (en kreeg van een random Type 58 speler die goede damage deed).

De Type 58 kwam in een pot op El Halluf Encounter met tier 8jes en 3 arty aan beide zijden,. Onze top tiers zagen er niet bepaald stevig uit maar gelukkig had ik nog Fangism (T21) en een andere goede SU-100Y speler in het team. Een IS3 haalde ook weer capriolen uit dat wanneer hij de replay terug zou bekijken hij zichzelf voor het hoofd zou slaan maar goed, ik wist hem te coveren toen hij wederom uit cover ging. Mijn kans om ~800 damage te doen op een Prototype T28 en de kill te maken. Vervolgens verder gepushed maar dat bleek niet zo'n succes, achter de enkele Tiger zaten nog een one-shot Type 58, 3-shot 3601 en full hp T34. Ternauwernood weten te ontsnappen via de cap zijde en teruggegaan naar B2 waar ik vervolgens de T34 heb weten te doden en de Tiger heb lopen playen terwijl arty mij miste. Helaas was de ~oneshot VK3601 slim genoeg achterom te gaan maar helaas bleef er 54 hp over.
Al met al 2478 damage mogen doen op voornamelijk hoge tiers waarbij ik een leuke score heb behaald:
Victory!
Map: El Halluf
Date: dinsdag 30 april 2013 0:30:57
Vehicle: Type 58
Exp: 3.998 (x2) + Credits: 43.833
Achievements: : Lehväslaiho's Medal, Mastery Badge: "Ace Tanker"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kowlier
  • Laatst online: 30-04 16:53
wat een kutdag gisteren. pas na 3u al mijn dubbels weten te halen...
werd echt tig keer geoneshot door arty na 30 seconden, niet te doen...

PSN - ps4 : sir_kowlier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• filipy23
[b][message=40175060,noline]
Al met al 2478 damage mogen doen op voornamelijk hoge tiers waarbij ik een leuke score heb behaald:

[...]
Nice!

Bij mij ging het ook lekker. 's-middags wat op het GOT channel rondgehangen; Samen met Kaap, Quantor en Ilikebananas overal de vloer mee aangeveegd. Later op de avond bij Kazna met wat oud-HARD maatjes zitten spelen (Treborn, Eagle) en wederom gingen het als een trein:
Victory ratio: 84%
Battles: 25
Efficiencyold: 1995.39
Efficiencyv2: 1971.94
WN6: 2340.12
Average tier: 7.52
Experience 28885 1155.4
Capture points: 66 2.64
Defense points: 16 0.64
Damage: 52511 2100
Kills: 54 2.16
Spotted: 24 0.96
Fantastische potjes en ik heb me geweldig vermaakt. De reden daarvoor: teams waren enorm gebalanceerd. Het aantal groene was in beide potjes elke keer redelijk gelijk. Dat maakte de potten elke keer weer spannend. Geen losses waar je toch niks aan kon doen, en ook geen steamrolls (die zijn ook nooit zo leuk). Heerlijk!

Precies ook als je PTS uitgetrapt bent: 7e worden met Go4WoT en in de publics een constante WN7 die dik boven de 2200 ligt (gister ook al). Misschien had ik vorige week gewoon niet moeten spelen :*) :*) :*) :*).

[ Voor 3% gewijzigd door filipy23 op 30-04-2013 09:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobinHood
  • Niet online

RobinHood

Onderzocht:
Voertuig S-51 is onderzocht. Verbruikte niet vrije XP: 123444. Verbruikte vrije XP: 56.

Nu nog wachten tot dat ding ooit in de aanbieding is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• belgian1
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 02-09 13:35
vraagje: welke map is jullie minst favoriete map?

Voor mij is dat malinovka. Vaak heb je daarop die hard campers en leroy scouts.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Size
  • Laatst online: 06-08 19:20
belgian1 schreef op dinsdag 30 april 2013 @ 13:36:

Voor mij El Halluf, da's pas een camp map. Alleen als TD is die nog te doen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
We hadden daarstraks weer een mooi potje :')

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/NzapuHm.jpg

Toen ik dood was heb ik onze Bat Chat eens gevolgd, maar die gast had absoluut geen idee wat hij aan het doen was... Is hij zijn drum aan het reloaden gaat hij om een hoekje peek-a-booen met een andere Bat Chat die wel nog shells in zijn drum had :') Uiteindelijk is hij dood gegaan omdat hij in een rechte lijn bleef rijden richting de vijandelijke Bat Chat, makkelijk doelwit voor arty :')

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobinHood
  • Niet online

RobinHood

El Halluf is een ramp, teveel gecamp, al heb ik daar soms ook mijn beste potjes, vooral in tier 4 battles als scout.

Erlenberg vind ik vooral irritant omdat ik teveel last heb van lemmingtrains: 10 man rechts, 2 man midden 3 man links, potje is dan al snel verloren.

Komarin, toen ie nog gespeeld werd, vond ik ook niet leuk. Te veel gecamp.

Sand River is kapot generfd, de zandheuvels geven nu nog amper arty cover.

Swamp: afwschuwlijk, fijn dat ze hem eruit geflikkerd hebben, hoeft nooit meer terug te komen.

Eigenlijk alleen maar open mappen dus, omdat arty er vrij spel heeft, en TD's ook. Scouten gaat kut, als heavy moet je peek-a-boo'en en als medium kun je niet flanken.

Alle half-open en gesloten maps, aldus de wiki, vind ik prima. Als favorieten Himmelsdorf, Siegfriedline en wide park. Maar de rest is ook leuk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pkregting
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 12-09 19:08
VasZaitsev schreef op dinsdag 30 april 2013 @ 14:42:
El Halluf is een ramp, teveel gecamp, al heb ik daar soms ook mijn beste potjes, vooral in tier 4 battles als scout.

Erlenberg vind ik vooral irritant omdat ik teveel last heb van lemmingtrains: 10 man rechts, 2 man midden 3 man links, potje is dan al snel verloren.

Komarin, toen ie nog gespeeld werd, vond ik ook niet leuk. Te veel gecamp.

Sand River is kapot generfd, de zandheuvels geven nu nog amper arty cover.

Swamp: afwschuwlijk, fijn dat ze hem eruit geflikkerd hebben, hoeft nooit meer terug te komen.

Eigenlijk alleen maar open mappen dus, omdat arty er vrij spel heeft, en TD's ook. Scouten gaat kut, als heavy moet je peek-a-boo'en en als medium kun je niet flanken.

Alle half-open en gesloten maps, aldus de wiki, vind ik prima. Als favorieten Himmelsdorf, Siegfriedline en wide park. Maar de rest is ook leuk.
Ik kan nu wel een uitgebreide reactie gaan geven, waarom de maps prima zijn, maar wat ik voornamelijk heb gemerkt is dat je speelstijl goed bij maps past, of niet.

Artycover is een illusie (in welke map dan ook) en hier zul je achter komen als je zelf veel arty gaat spelen. Scouten kan prima in open maps (gewoon niet gaan schieten en er zijn genoeg bosjes om passief te scouten) en in elke open map kun je als medium prima flanken. Veel, en dan ook heel veel mensen vergeten naar die minimap te kijken. Zelf kijk ik er constant passief naar (en actief om 5-10 seconden).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
Zo.. T-54 researched :) Nu alleen nog het geld bij elkaar spelen deze week :P
Researched:
T-54 researched. Undistributed experience spent: 142000. Free Experience spent: 0.

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dion_b

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Mr_Size schreef op dinsdag 30 april 2013 @ 14:29:
[...]

Voor mij El Halluf, da's pas een camp map. Alleen als TD is die nog te doen..
Eerlijk gezegd heb ik exact omgekeerde. Campen gaat slecht, want zelfs met een JPII is de view range onvoldoende om goed de overkant te kunnen snipen.

Wat wel goed gaat is met een T71 oid naar de overkant scheuren, onder de kliffen dekking zoeken, scouten voor je arty en een verdwaalde tegenspeler die het toch probeert in de flank schieten. Of in het noorden heavy vs heavy boksen.

Oslik blyat! Oslik!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Astratuner
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 14-09 19:17
wsLy schreef op dinsdag 30 april 2013 @ 17:39:
Zo.. T-54 researched :) Nu alleen nog het geld bij elkaar spelen deze week :P
Researched:
T-54 researched. Undistributed experience spent: 142000. Free Experience spent: 0.
Mijn favo tank atm! (wel full ops).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobinHood
  • Niet online

RobinHood

pkregting schreef op dinsdag 30 april 2013 @ 17:18:
[...]

Ik kan nu wel een uitgebreide reactie gaan geven, waarom de maps prima zijn, maar wat ik voornamelijk heb gemerkt is dat je speelstijl goed bij maps past, of niet.

Artycover is een illusie (in welke map dan ook) en hier zul je achter komen als je zelf veel arty gaat spelen. Scouten kan prima in open maps (gewoon niet gaan schieten en er zijn genoeg bosjes om passief te scouten) en in elke open map kun je als medium prima flanken. Veel, en dan ook heel veel mensen vergeten naar die minimap te kijken. Zelf kijk ik er constant passief naar (en actief om 5-10 seconden).
Er wordt toch gevraagd waarom ik welke mappen ik kut vind? Nou, ik heb een hekel aan die, om de genoemde redenen. Ik ken ook mensen die Himmelsdorf en Mines grondig haten, en Campinovka geweldig vinden.

En sommige mappen zijn echt wel slechter gemaakt om de psysics te showcasen,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pkregting
VasZaitsev schreef op dinsdag 30 april 2013 @ 19:11:
[...]

Er wordt toch gevraagd waarom ik welke mappen ik kut vind? Nou, ik heb een hekel aan die, om de genoemde redenen. Ik ken ook mensen die Himmelsdorf en Mines grondig haten, en Campinovka geweldig vinden.

En sommige mappen zijn echt wel slechter gemaakt om de psysics te showcasen,
Ik zag de quote niet, mijn excuses

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Malinovka standard battle, encounter is OK.
El Halluf standard battle zuigt, encounter is OK.

Fjords, Sand River, Live Oaks, Ports en Redshire vind ik bagger in elke vorm dan ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pkregting

De nieuwe encounter modus op Phrohorovka vind ik bijzonder irritant. Een hele snelle timer (bugged?). Van tactiek komt dan weinig meer terrecht, want je kan dan wel een flank aanzetten, maar als je daar halverwege mee bent dan is er al gecapped (door de vijand of door je eigen team).

Voor de rest vind ik elke map leuk. Aan Malinovka is weer net wat getweaked zodat er heel wat meer mogelijk is voor beide partijen. Voordat dit was gebeurd vond ik het ook niet een bijster leuke map.
Pagina: 1 ... 6 ... 45 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Voor slowchat kun je terecht in: WoT IRC channel