wiskid schreef op zondag 28 april 2013 @ 17:51:
[...]
Denk dat je even met coyotee moet praten, die heeft waarschijnlijke wel toegang tot het juiste gedeelte van het forum. Van wat ik gehoord heb haalde je toch niet het juiste niveau in tc/cw, ze zijn van daag de dag strenger op spelers dan vroeger, als je ziet dat de mensen die vrijgoed waren in mummy er nu uitgekickt worden.
Ik heb met DarkFenix hierover gesproken. Hij kwam niet veel verder dan 'didn't fit'. Toen ik verder vroeg waarom dan precies zei hij dat dat "prive" was. Lucas zat ook in het kanaal maar die voelde niet de behoefte om het verder te verduidelijken.
Dessalnietemin, ik blijf de manier waarop ik eruit gezet ben schandalig vinden. Ik heb wel vele uren mijn best gedaan voor de clan, en dan niet de moeite nemen om mij te informeren dat ik uit de clan ben gezet.
Meteen maar een waarschuwing voor de gene die ook graag naar PTS willen, zorg dat als je platoont, tc, cw speelt je optimaal resultaat boekt.
k heb 70+ tanks in mijn garage staan en ik speel ze allemaal, maar (nog) niet allemaal even goed. Ik heb geprobeerd mijn beste tanks te spelen, maar dat heb ik nog geen dag volgehouden. Daarnaast werd ik bij de CWs altijd in mijn BC gezet. Een tank waar ik net 50 potjes in had gespeeld en niet in uitblink.
TCs heb ik slechts twee keer meegedaan. Een keer een champion company waar scouts en arty al het werk deden. Dat was doodsaai als heavy/medium en daar ben ik dus maar snel weer uitgestapt; en gisteravond een absolute TC, maar daar viel PTS me eigenlijk vies tegen. TC Command was bijzonder matig. Orders waren vaak onduidelijk. Dessalnietemin zat ik de meeste potjes bij de top damage dealers, maar dat is dus niet goed genoeg.
En net zoals bij Kyozu ging mijn potjes met de testers ook allemaal stroef. Ik has soweiso helemaal geen klik met de meeste testers (ja met Kattovisch, maar die is ook de clan uitgetrapt) en speelde vooral met een aantal leuke non-testers. Dat vond ik sowieso erg tegenvallen bij de clan: er was weinig animo om samen te spelen. Ik was elke keer erg veel tijd kwijt om een platoonmaatje te vinden. Clanchat oproepen reageerde eigenlijk niemand op.
Dus voor hen die PTS willen joinen: het zijn uitstekende spelers, maar de rest is maar matig en weinig professioneel.
Babs out!
.
[
Voor 58% gewijzigd door
filipy23 op 28-04-2013 22:15
]