[MMO] Het grote World of Tanks topic - Deel 35 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 5 ... 45 Laatste
Acties:
  • 92.989 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Typisch: heb 5 arties in uw team (4 T6 + 1 T5) in Airfield.
Zorg ervoor dat 3 enemies 6 minuten en half totaal uncovered zijn in het midden van de map.
Vraag voor arty help.
Smeek voor arty help.
Spam voor arty help.
Ga dood zonder hulp, maar wel 2.9k damage kunnen uitdelen.

Arty verwijt mij een noob te zijn, en uiteraard verliezen wij de battle.
Eindresultaat: de 5 arties samen hebben slechts 1.9k damage meer dan ik alleen.
'We are no noob, we have more kills'
Het grappigste vind ik nog dat de minst slechte arty van mijn team, PL in zijn naam had.
Achteraf in een private chat, geeft hij toe dat onze arty inderdaad zeer slecht was _/-\o_
'ok you are right- rest artys was noob ;)'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 07:44

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

Ik heb mijn KV-1 nu helemaal geupgrade, en zit een beejte te kijken welke tank ik hierna zal unlocken, kheb de keuze uit:

KV-1S
T-150
KV-2

KV-1S en T-150 zijn zo te zien qua damage en bepantsering redelijk gelijk. KV-2 heeft minder bepantsering maar doet veel dmg maar schiet ook weer erg traag. Opvallend is wel dat de T-150 minder dan de helft kost van wat de andere 2 kosten.

Iemand nog tips wat betreft deze 3 keuzes?

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De KV-1S wordt door velen bezien als OP, de KV-2 derp is dikke fun, maar leidt alleen tot arty, en met de T-150 heb ik persoonlijk geen ervaring.

-> neem de 1S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 06-07 11:54
Chaoss schreef op zaterdag 27 april 2013 @ 17:14:
Ik heb mijn KV-1 nu helemaal geupgrade, en zit een beejte te kijken welke tank ik hierna zal unlocken, kheb de keuze uit:

KV-1S
T-150
KV-2

KV-1S en T-150 zijn zo te zien qua damage en bepantsering redelijk gelijk. KV-2 heeft minder bepantsering maar doet veel dmg maar schiet ook weer erg traag. Opvallend is wel dat de T-150 minder dan de helft kost van wat de andere 2 kosten.

Afhankelijk van welke lijn je wilt gaan volgen moet je een keuze maken.
KV-1S -> splits naar medium lijn en heavy assault lijn.
T-150 -> heavy defense lijn.
KV-2 -> Arty lijn.

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thompson
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 03:08

Thompson

Beeromaniac

Chaoss schreef op zaterdag 27 april 2013 @ 17:14:

KV-1S
T-150
KV-2

Ik ben zelf voor de KV-1S gegaan, leuke tank. Heb er helaas nog niet de topgun mee, dan is ie schijnbaar helemaal geweldig (en volgens sommigen zelfs OP).
Wil denk ik ook nog de T150 gaan halen, dat is echt gewoon een armor beest.

Beeromaniac

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Jah ik zag het net idd dat je na de KV-2 alleen arty kunt kiezen en aangezien ik Arty gay vind heb ik daar geen zin in :+

Blijft idd de keuze KV-1S of T-150

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mad_max234
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 07-02 11:09

mad_max234

AMD Athlon II M320

Ik heb zelf de T-150 gekozen, en stats gaan ineens heel stuk beter dan voorheen met KV-1 en churchill 1 en 7, haal nu performance van 2300+.

Moet nog hoop schade herstellen. :D
http://www.noobmeter.com/player/eu/Madmax234

Heb bijna genoeg exp om de kv-1s ook te halen, volgende week wat meer tijd om de exp bij elkaar te spelen. Ben benieuwd of die ook beetje bevalt.

-Andere hobby- -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mickroz
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 08-09 21:49

Mickroz

Mickroz#2491

ShockWave schreef op zaterdag 27 april 2013 @ 10:45:
[...]

Aangekondigde tijd met de patch was 07:00 cest (gmt+2) en dat is naar het idee van vele toch echt 09:00 nl tijd en niet 21:00...

Wat een prutsers zeg bij WG het regeltje waar stond dat de tijd werd aangepast naar 07:00 is totaal verdwenen van de page waar het stond.
http://worldoftanks.eu/news/7026-version-85-be-released/
Stond onderaan bij de clanwars...
Motto: "If we cant fix it just delete it and hope no one wil notice it anymore after a while"???

edit: nog wel op het officiele forum gevonden in een bericht.

[...]
stast nog steeds in het bericht hoor, boven de clan wars melding.
Please note that once Version 8.5 has been implemented, the time at which a 'new day' begins will be changed to 07:00 CEST (GMT +2).

The beginning of a new day determines the reset of :

Daily limit for tank purchases
XP Multiplier for the first win of the day.
Daily limit for maximum amount of tanks that can be sold
Daily limit for maximim amount of reports that can be submitted via client
Daily limit for recruiting of crews with 50% skill level

Steam-Twitch-YouTube-Twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShockWave
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 13-09 15:08

ShockWave

Lost it somewhere

Topicstarter
:F :Z

Star Citizen referralcode

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mickroz
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 08-09 21:49

Mickroz

Mickroz#2491

jammer genoeg nog steeds geen reactie kunnen vinden van WG erover.

Steam-Twitch-YouTube-Twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dynosu
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 26-03-2024

dynosu

Orly ?

Mod pack updated!

===
1.3.2 Update
- Replaced: Zuamgua door Grizzly contour icons. Zien er net iets cleaner uit
- Fixed: Arty sights in j1mb0 terug naar de oude variant.
- Fixed: Mirrored icons in garage

Voor downloads:

http://www.dynosu.com/download/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redwing
  • Registratie: Juni 1999
  • Nu online
(jarig!)
Mr_Size schreef op zaterdag 27 april 2013 @ 14:49:
[...]

Helaas, heeft ook niet gewerkt. XVM stat stond niet in mn firewall regels, dus als het goed is moet dat gewoon werken. Heb het voor de zekerheid toegevoegd, gereboot, maar nog steeds geen verandering.
Ik ben bang dat het er voor mij gewoon niet in zit, meh..
Bij mij is het opgelost door XVM opnieuw te installeren, daarna XVM stat er opnieuw op te zetten en alle shortcuts opnieuw te maken. Ik heb zowel XVM als XVM stat rechtstreeks bij de XVM-download site opgehaald en sindsdien werkt het weer.

Krijg jij in je XVM window nog ergens foutmeldingen ? Zo ja kun je daar eens op googlen, er is nl. best veel te vinden van XVM errors.

[removed]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 09-03 09:26
Verwijderd schreef op zaterdag 27 april 2013 @ 09:17:
In het kader van "ook eens proberen een inhoudelijke discussie opstarten" het volgende:

Ik ben van nature enigszins tegendraads, dus ook in WOT......
Je zou het in WOT ook kunnen noemen dat ik de minimap goed in de gaten houd en de zwakke plekken altijd opvang ;-)

Hiermee bedoel ik dat ik ALTIJD degene ben die alleen of met te weinig support aan een bepaalde kant van een map sta omdat alle anderen de leuke kant opzoeken. Als voorbeeld noem ik even Ensk waar iedereen de stad induikt en het veld altijd weer open gelaten wordt, of Muravanka waar de meesten het bos vermijden, highway waar ook in 90% van de gevallen de meesten de stad inrijden, westflank én brugkant volledig open latend.

Ik (met hulp van een enkeling) staan ons rot te verdedigen, terwijl ze aan de andere kant de vijand oprollen en lekker doorrollen richting cap om dan vervolgens te gaan roepen "GG".....
Ja, duhhhhhh als wij gewoon meegereden waren met de lemmingtrain had er helemaal niemand geroepen "GG" en hadden we halverwege weer als een gek terug gemoeten omdat we gecapped werden.

Hoe ervaren jullie dit? Rij je gewoon naar je favoriete kant van de map, of hou je 't in de gaten, keer je om of weiger je alleen een kant te verdedigen?
Mijn gevoel is dat je het wel in de gaten kunt houden, maar iets erover in de chat roepen is 99% zinloos. Het gebeurt zelden dat er iemand anders wakker is en zich "opoffert" om de ondankbare taak van het verdedigen op zich te nemen.
Situational awareness is een goede eigenschap, nu strekt dat natuurlijk verder dan enkel de positionering van je team en 'gaten' herkennen. In zulke gevallen bekijk ik altijd de situatie omdat als je ziet dat de linkerkant goed gepushed wordt en er een aantal toch 'slacken' en dus dichtbij de basis verblijven ga ik mooi met de push mee. Echter als er, zoals in jouw voorbeeld gebeurd, niemand op de green is dan kun je daar best naartoe gaan maar vraag je af hoe kun je dat het beste verdedigen/dichthouden. Een spot bijv. die op tijd geleverd wordt is onwijs handig ook al ben je in je eentje. Belangrijker is te bedenken of jij die moet gaan leveren? Want je komt er niet meer weg wanneer de tegenstander merkt dat je alleen bent (altijd uitgaan van 'slimme' tegenstanders tot het tegendeel bewezen is) en als jij dood bent wie doet dan nog het werk op die flank?

Zoals je ziet, ik kan niet echt een eenduidig antwoord geven, niet voor niets dat goede FC's een goed adaptief vermogen hebben om maar te kunnen anticiperen op de tegenstander en verschillende situaties :)

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
Tijd om te stoppen...

Reden? Teveel teams zoals op de bijgevoegde screenshot...

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/SgddbYa.jpg

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr34m3dd
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 11-09 13:40
Slecht platoontje? Je bent de enige met redelijke damage.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
dr34m3dd schreef op zaterdag 27 april 2013 @ 21:01:
Slecht platoontje? Je bent de enige met redelijke damage.
Voorgaande battles zaten we allemaal over de 3k damage. IS-4 wat bij mij was had 5 0 damage hits op een batchat... De E-100 werd overrompeld door meerdere vijanden omdat de tier 9s bij hem allemaal snel doodwaren.. zie de mensen met 0 damage....

Maarja toch afgesloten met 73% gewonnen vandaag. Tijd om de stad in te gaan.

[ Voor 8% gewijzigd door wsLy op 27-04-2013 21:04 ]

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Victory: (15) 68,18%
Defeat: (6) 27,27%
Draw: (1) 4,55%

Ik denk dat er eindelijk een compensatie was voor alle slechte teams van de voorbije weken voor mij :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr34m3dd
Dan hebben ze toch echt goede focus fire!
Je kan 15 pro mensen in je team hebben met 15 verschillende tactieken en inzichten van het spel en het werkt niet samen. Heb je er 15 gemiddelde spelers over die dezelfde tactieken en inzichten hebben in het spel en ze roflstompen er zo overheen.

Kijk gewoon eens wat je team doet en join hun spel. Ga niet je eigen spel spelen terwijl de rest bijvoorbeeld campt en jij rusht in je eentje. Samenwerking maakt sterk,
Zijn het super slechte spelers? Stimuleer ze, help ze! Jij weet hoe je moet anglen, nou wees een human tank shield voor ze. Een tank met 40levens over is even effectief als iemand die nog helemaal levend is zolang hij niet dood gaat!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
dr34m3dd schreef op zaterdag 27 april 2013 @ 21:07:
Dan hebben ze toch echt goede focus fire!
Je kan 15 pro mensen in je team hebben met 15 verschillende tactieken en inzichten van het spel en het werkt niet samen. Heb je er 15 gemiddelde spelers over die dezelfde tactieken en inzichten hebben in het spel en ze roflstompen er zo overheen.

Kijk gewoon eens wat je team doet en join hun spel. Ga niet je eigen spel spelen terwijl de rest bijvoorbeeld campt en jij rusht in je eentje. Samenwerking maakt sterk,
Zijn het super slechte spelers? Stimuleer ze, help ze! Jij weet hoe je moet anglen, nou wees een human tank shield voor ze. Een tank met 40levens over is even effectief als iemand die nog helemaal levend is zolang hij niet dood gaat!
Nu je het zegt, na 8,5k battles had ik dat nog helemaal niet door.

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemean
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 14-09 17:03

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

dr34m3dd schreef op zaterdag 27 april 2013 @ 21:07:
Als je mensen hier op World of Tanks wilt helpen kun je alvast een paraplu pakken van het gescheld wat je over je heen krijgt. Mijn ervaring is dat mensen in World of Tanks (vooral buitenlanders) absoluut geen hulp willen, laatste keer dat ik een tip gaf werd ik verrot gescholden en geteamkilled. Dus nee van mij krijgen de spelers geen hulp meer ;). Mensen krijgen alleen hulp van me als ze vragen of ik een platoon met ze wil spelen anders totaal niet, dat is er wat er van de WoT community terrecht is gekomen ;).

Nadat ik Mafia 2 ondertussen heb uitgespeeld (aanrader overigens voor wie het nog niet gespeeld heeft) en net nog even een daily gehaald en nu lekker naar de volgende game toe. :>

[ Voor 8% gewijzigd door Nemean op 27-04-2013 21:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fest
  • Niet online
Normaal gesproken speel ik nooit meer op een zaterdagavond, maar nu weet ik weer waarom.

De grote aanwas aan nieuwe spelers zorgt ervoor dat het verschil in niveau tussen de goede en slechte spelers vele malen groter is dan 'vroeger'. Ik denk met weemoed terug aan de dagen dat we met GoT over Spanje heersten.

Nouja, we spelen gewoon door...

[ Voor 5% gewijzigd door Fest op 27-04-2013 21:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
Je moet echt een platoon hebben met het liefst 3 man om voldoende invloed te kunnen uitoefenen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fest
  • Niet online
psychoclown schreef op zaterdag 27 april 2013 @ 22:02:
Je moet echt een platoon hebben met het liefst 3 man om voldoende invloed te kunnen uitoefenen :)
Is dat een uitnodiging? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vanmiddag was het ook al drama........en ging het spelverloop alle kanten uit behalve de goede
De berichten hier lezend, is het vanavond niet veel beter.

Dus een wijs besluit hier: pc blijft uit, geen stress voor mij vanavond!!

En mbt nieuwe aanwas: ik zie inderdaad ook ontzettend veel spelers rond tier 5-8 met nog geen 1000 battles (en uiteraard dieprood qua winrate en efficience)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mad_max234

mad_max234

AMD Athlon II M320

Wot is niet echt spel waar men overlegt, wil nog wel eens in begin even wat zeggen qua tactics en vaak krijg je niet eens reactie of alleen negatief/positief. Zijn meestal niet de meest vriendelijk teamspelers. Maar je hebt met Wot ook geen teambuilding, elk potje zit je met andere teamspelers in potje, heeft dus ook niet zoveel nut. Althans als je random speelt.

-Andere hobby- -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fest
  • Niet online
mad_max234 schreef op zaterdag 27 april 2013 @ 22:05:
Wot is niet echt spel waar men overlegt, wil nog wel eens in begin even wat zeggen qua tactics en vaak krijg je niet eens reactie of alleen negatief/positief. Zijn meestal niet de meest vriendelijk teamspelers. Maar je hebt met Wot ook geen teambuilding, elk potje zit je met andere teamspelers in potje, heeft dus ook niet zoveel nut. Althans als je random speelt.
Met WoT heb ik dit idee: http://www.dumpert.nl/med...eren_hangen_uit_raam.html

Sommige mensen hebben gewoon geen idee wat ze aan het doen zijn en zullen het gewoon nooit leren.

Hoe langer ze wachten met een goede matchmaker, hoe meer goede spelers het spel de terug gaan toedraaien.

[ Voor 7% gewijzigd door Fest op 27-04-2013 22:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemean

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

Fest schreef op zaterdag 27 april 2013 @ 22:06:
[...]
Sommige mensen hebben gewoon geen idee wat ze aan het doen zijn en zullen het gewoon nooit leren.

Hoe langer ze wachten met een goede matchmaker, hoe meer goede spelers het spel de terug gaan toedraaien.
En het wordt met de jaren erger, kan me niet heugen dat het niveau zo laag was tijdens de Open Beta. :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mad_max234

mad_max234

AMD Athlon II M320

Ik had eigenlijk verwacht dat het bij middel tier games het niveau al stuk hoger zou zijn, maar dat viel wat tegen, je ziet nog steeds mensen echt de raarste dingen doen op hele verkeerde momenten in het spel.

-Andere hobby- -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knowuse
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 20:09
Vandaag heb ik geen 2x bonus, ze hebben het zeker vanochtend na 7 uur "gefixed" zodat ie morgen ochtend pas weer reset.

Shuttle st20g5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
  • Laatst online: 13-09 19:36
Nemean schreef op zaterdag 27 april 2013 @ 22:08:
[...]

En het wordt met de jaren erger, kan me niet heugen dat het niveau zo laag was tijdens de Open Beta. :Y
Hah, ik heb hier nog zat screenshots van random teamkills en lemmingtrains uit de closed beta. Maar inderdaad, toen was dat nog redelijk nieuw en moesten er screenshots van gemaakt worden. :P

Net wel een redelijk leuk potje, paar tanks bij de tegenstander waren redelijk debiel bezig en kopten 'een paar' schoten uit mijn konisch. Resultaat:
Afbeeldingslocatie: http://sadpanda.us/images/1562708-R71PTCL.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Size
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 06-08 19:20
redwing schreef op zaterdag 27 april 2013 @ 20:32:
[...]

Bij mij is het opgelost door XVM opnieuw te installeren, daarna XVM stat er opnieuw op te zetten en alle shortcuts opnieuw te maken. Ik heb zowel XVM als XVM stat rechtstreeks bij de XVM-download site opgehaald en sindsdien werkt het weer.

Krijg jij in je XVM window nog ergens foutmeldingen ? Zo ja kun je daar eens op googlen, er is nl. best veel te vinden van XVM errors.
Nee, ik krijg geen errors, alleen dus die [ ] ipv stats. Opnieuw erop zetten zou ik nog kunnen proberen, maar geen zin in eigenlijk :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
Fest schreef op zaterdag 27 april 2013 @ 22:03:
[...]

Is dat een uitnodiging? :P
Zometeen kunnen we best even samen spelen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mad_max234

mad_max234

AMD Athlon II M320

Had vorige week iemand die bijna in zijn eentje hele andere team oprolde, 11 kills, waarvan 5 helemaal solo rest van ons team was dood. Had het al opgegeven, maar werd ineens erg spannend en ben toch maar blijven kijken.

Kom niet verder dan 8 in mijn stats.

Vroeg me af wat jullie record is?

-Andere hobby- -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vorst8
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 27-06 08:04
11 met een loltractor, 10 met een m4 en 9 met een hellcat, platoon had de andere 6 te pakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
Mijn top is 10 op de 110 waarbij ik ook nog alleen stond tegen 4 op het einde :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobinHood
  • Registratie: Augustus 2011
  • Niet online

RobinHood

Touch grass? Ben geen tuinman!

9 op de panzer 1c en PZIV, 8 in de KV-1

People as things, that’s where it starts.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr34m3dd
13 op de oude KV

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

10 met mijn M4.
Note: dit is ver voor de goldspammers/easymode T5 games.

Afbeeldingslocatie: https://imageshack.us/a/img594/5421/shot129b.jpg
Afbeeldingslocatie: https://imageshack.us/a/img33/4621/shot128v.jpg

Mooie tijden :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dynosu
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 26-03-2024

dynosu

Orly ?

8 kills meerdere malen,

met hellcat en ook vk3001p en t1 heavy ... :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
8 of 9 met 3601h vorig jaar ergens 7.4 ofzo

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

10 met loltraktor en hetzer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knowuse
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 20:09
Ah de baby zeehond liefhebbers zijn hier ruim aanwezig.

10 kill met mijn T54. Verder alleen een paar tanks met 8 or 9 kills en alles solo.

Shuttle st20g5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShockWave

ShockWave

Lost it somewhere

Topicstarter
10 met de T29, heerlijke tank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemean

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

13 met de Hetzer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Size
Ik 9 met de Wolverine... In een potje die we verloren :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djengizz
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
3x Pool's Medal: 2x 12 kills en 1x 10.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Wat betreft het niveau, ik ben zelf blijkbaar een newbie omdat ik op tier 5 speel :P maar imho zou je toch vrij snel moeten snappen hoe het spel werk en wat handig is.... daar hoef je geen tier 6-7+ voor te zijn. Eigenlijk snapt iedereen vanaf het begin dat het niet slim is om allemaal 1 kant op te rijden of een basis totaal niet te verdedigen etc. Dat is gewoon common sense en heeft weinig met je level te maken, het verschil zit hem er imho in dat je in de lagere Tier's ontzettend veel lui heb die het spel "gewoon even uit proberen" of compleet egoïstisch zijn en de situatie bewust negeren etc. Vanaf een Tier 3-4 moet je al aardig doorzetten om nog verder te komen zonder er voor te betalen op tier 4 moet je al grinden voor je credits (als je geen goud koopt) dus op de hogere levels krijg je steeds minder lui die zomaar wat aankloten omdat het moeite kost om zover te komen.

Gisteren nog in die nieuwe map "pearl river" (ofzo?), die tanks staan bij de start allemaal 1 kant op gericht maar als je die map ook maar 1 of 2 gespeeld hebt dan weet je dat je er een stuk of wat tanks (liefst 5-6) gelijk moeten omdraaien om over die brug te gaan en dan achterom want daar komen eigenlijk altijd een stuk of wat vijanden die anders zo je basis binnen stormen. Ik ga meestal die kant op omdat daar vaak te weinig tanks heen gaan, gister was ik de enige die zich omdraaide, meestal gooi ik er dan een SOS uit en dat werkt vaak wel, dit keer was er 1 andere tank die na 3x een SOS dacht misschien is het handig om die kant op te gaan. Nouhja met zijn 2;en konden we dus niets tegen die 6 tanks die daar achterom kwamen en die match was in no-time verloren gewoon omdat men (bewust?) niet op wil letten en je SOS negeert.

En als ik die SOS gebruikt echt in een moment van nood dan wordt ik ook vaak genegeerd ik heb het mee gemaakt dat 2 tanks die in mijn buurt stonden terwijl ik een SOS bericht deed omdat ik door 2 tanks werd aangevallen gewoon om het hoekje bleven staan terwijl ze niet in gevecht waren, erg irritant en vanaf hun kant egoïstisch. Als ik een SOS in de buurt krijg zal ik altijd proberen diegene te helpen, je kan beter beide met 50% overblijven dan je medespeler dood en jij 100%, maar mensen zijn nu eenmaal egoïstisch maar dat heeft weer weinig met WoT te maken.

Iedereen mag het spel spelen zoals hij wil, blijkbaar zijn er genoeg spelers die maar wat aankloten en helemaal hun eigen ding doen, prima dat recht hebben ze maar ik kan me niet voorstellen dat dat na een paar Tiers nog leuk is.

Aan de andere kant krijg ik ook wel eens het idee dat sommige spelers van je verwachten dat je elke map tot in detail kent, van alle tanks weet wat hun weak spots zijn, je precies moet doen wat er van jouw (adhv de tank waarmee je speelt) verwacht wordt, je alle tutorials van WoT academie hebt bekeken, je verdiept hebt in strategieën etc. Als dat je manier van spelen is prima dan moet je vooral zo ver gaan. Maar voor andere is het maar een spelletje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShockWave

ShockWave

Lost it somewhere

Topicstarter
Chaoss schreef op zondag 28 april 2013 @ 11:08:
Wat betreft het niveau, ik ben zelf blijkbaar een newbie omdat ik op tier 5 speel :P maar imho zou je toch vrij snel moeten snappen hoe het spel werk en wat handig is.... daar hoef je geen tier 6-7+ voor te zijn. Eigenlijk snapt niet iedereen vanaf het begin dat het niet slim is om allemaal 1 kant op te rijden of een basis totaal niet te verdedigen etc. Dat is gewoon common sense wat de meeste niet hebben en heeft weinig met je level te maken, het verschil zit hem er imho in dat je zowel in de lagere als hogere Tier's ontzettend veel lui heb die het spel "gewoon even uit proberen" of compleet egoïstisch zijn en de situatie bewust negeren etc. Vanaf een Tier 3-4 moet je al aardig doorzetten je premium tank gebruiken om nog verder te komen zonder er voor te betalen op tier 4 moet je al grinden voor je credits (als je geen goud koopt) dus op de hogere levels krijg je steeds minder meer lui die zomaar wat aankloten en het nog steeds niet snappen omdat het weinig moeite kost om zover te komen door het gebruik van een bot.

Gisteren nog in die nieuwe map "pearl river" (ofzo?), die tanks staan bij de start allemaal 1 kant op gericht maar als je die map ook maar 1 of 2 gespeeld hebt dan weet je dat je er een stuk of wat tanks (liefst 5-6) gelijk moeten omdraaien om over die brug te gaan en dan achterom want daar komen eigenlijk altijd een stuk of wat vijanden die anders zo je basis binnen stormen. Ik ga meestal die kant op omdat daar vaak te weinig tanks heen gaan, gister was ik de enige die zich omdraaide, meestal gooi ik er dan een SOS uit en dat werkt vaak wel, dit keer was er 1 andere tank die na 3x een SOS dacht misschien is het handig om die kant op te gaan. Nouhja met zijn 2;en konden we dus niets tegen die 6 tanks die daar achterom kwamen en die match was in no-time verloren gewoon omdat men (bewust?) niet op wil letten en je SOS negeert.

En als ik die SOS gebruikt echt in een moment van nood dan wordt ik ook vaak genegeerd ik heb het mee gemaakt dat 2 tanks die in mijn buurt stonden terwijl ik een SOS bericht deed omdat ik door 2 tanks werd aangevallen gewoon om het hoekje bleven staan terwijl ze niet in gevecht waren, erg irritant en vanaf hun kant egoïstisch maarja ik wil ze ook niet op kosten jagen dat ze dammage ontvangen want dat kost credits. Als ik een SOS in de buurt krijg zal ik altijd proberen diegene te helpen, je kan beter beide met 50% overblijven dan je medespeler dood en jij 100%, maar mensen zijn nu eenmaal egoïstisch maar dat heeft weer weinig met WoT te maken.

Iedereen mag het spel spelen zoals hij wil, blijkbaar zijn er genoeg spelers die maar wat aankloten en helemaal hun eigen ding doen, prima dat recht hebben ze maar ik kan me niet voorstellen dat dat na een paar Tiers nog leuk is.

Aan de andere kant krijg ik ook wel eens het idee dat sommige spelers van je verwachten dat je elke map tot in detail kent, van alle tanks weet wat hun weak spots zijn, je precies moet doen wat er van jouw (adhv de tank waarmee je speelt) verwacht wordt, je alle tutorials van WoT academie hebt bekeken, je verdiept hebt in strategieën etc. Als dat je manier van spelen is prima dan moet je vooral zo ver gaan. Maar voor andere is het maar een spelletje.
Fixed.. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mad_max234

mad_max234

AMD Athlon II M320

ben deels met je eens maar nieuwe spelers(meestal zitten die toch meer in lagere tier) hebben geen kennis van de maps, en die is toch wel erg belangrijk, je moet weten waar je wel en niet kan komen op bepaalde momenten in spel. Zo kan je beter niet door bepaalde stukken rijden in begin, maar aan einde kan je daar wel langs glippen om te flanken.

En een kant op gaan is niet zo probleem, maar moet de flanken wel geschermd worden en je moet dan echt doorstoten, gaan campen met ze alleen aan 1 kant is meestal dodelijk(worden dan meestal ook in flanken of achterkant aangevallen, iets wat je moet voorkomen), maar goede snelle blits kan zo helft van andere team oprollen zonder dat je eigen team veel schade ontvangt, mist je goed gebruik maakt van je overmacht aan die kant.

Over SOS, denk dat het niet zo werkt, moet veel duidelijk zijn voor spelers die in je directe omgeving zijn, we hebben radio man maar die zegt niet zoveel, zou misschien handig zijn dat je als directe speler in de omgeving van andere speler die sos drukt een heel duidelijk radio oproep krijgt. Bijvoorbeeld in range van 100m of zo, rest krijgt gewoon normale sos. Uiteraard met antispam, zodat je niet gek word van iemand de steeds op de knop ramt.

Edit/
Eigenlijk is het achterlijk dat spel zo in elkaar is gezet dat teamleden moeten kiezen of team helpen en wellicht verlies maken(vanaf tier 7 ongeveer gaat dat rol spelen) of niet helpen omdat het wellicht geld gaat kosten. Dat is totaal niet bevorderlijk voor de team based gameplay, in teamspel zou dat geen keuze behoren te zijn, alles behoort team gericht te zijn.

Edit/2
Tot met tier 6 kan ik prima zonder prime spelen, verdien nog steeds goed geld, soms potje wat minder maar gemiddeld gaat het bij mij in tier 6 nog goed.

[ Voor 17% gewijzigd door mad_max234 op 28-04-2013 11:37 ]

-Andere hobby- -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
Mapkennis komt mijn inziens na common sense en zoals Shockwave al 'zei' is dat iets wat sommigen gewoon niet blijken te hebben. Daarentegen heb je ook genoeg lui die denken 'f* this, de rest speelt idioot waarom zou mijn normale bijdrage wel kunnen helpen', zo'n instelling waarmee je dus nooit een battle zult kunnen winnen. Niet om Chaoss of andere nieuwe spelers af te schrikken (het is en blijft gewoon een mooi spel vooral als je je niet laat opwinden ;)) maar dat gedrag zie je zelfs in tier 10 potjes (waar veel mensen dus over vallen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShockWave

ShockWave

Lost it somewhere

Topicstarter
mad_max234 schreef op zondag 28 april 2013 @ 11:25:
Edit/
Eigenlijk is het achterlijk dat spel zo in elkaar is gezet dat teamleden moeten kiezen of team helpen en wellicht verlies maken(vanaf tier 7 ongeveer gaat dat rol spelen) of niet helpen omdat het wellicht geld gaat kosten. Dat is totaal niet bevorderlijk voor de team based gameplay, in teamspel zou dat geen keuze behoren te zijn, alles behoort team gericht te zijn.
Als je iemand goed helpt en je doet een redelijke dammage dan maak je altijd wel winst of je speelt quite ook bij een loss(tot tier 8 ongeveer).
Wat mij gewoon opvalt is dat er spelers zijn die als angsthazen achter een rots/huis of in de base blijven hangen ook al sta de rest van het team aan de andere kant van de map bij de enemy base.
Het kan maar net zijn dat die tank het verschil kan betekenen tussen winst en verlies omdat hij nog een volle hp pool heeft.
Je ziet ook dat men met 100%hp ook niet bereid is om maar 1 klap te vangen zodat de enemytank geswarmd kan worden.

@Chaos
Wat betreft het minder aankloten in hogere tiers...
Zat net in een potje op widepark waarbij de MM best wel gefaald had door aan allebei de kanten een tier X te matchen en de rest tier VIII en VII.
Je zou zeggen dat dat voor onze E100 een match made in heaven zou moeten zijn......
Helaas hij behaalde met 5 shells 2 hits en 546dmg voordat hij dood ging, de vijandelijke IS-7 zat aan de andere kant van de map dus daar lag het niet aan....die hebben wij met ons platoon van tier VIII's gesloopt })

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mad_max234

mad_max234

AMD Athlon II M320

ShockWave schreef op zondag 28 april 2013 @ 11:52:
[...]

Als je iemand goed helpt en je doet een redelijke dammage dan maak je altijd wel winst of je speelt quite ook bij een loss(tot tier 8 ongeveer).
Wat mij gewoon opvalt is dat er spelers zijn die als angsthazen achter een rots/huis of in de base blijven hangen ook al sta de rest van het team aan de andere kant van de map bij de enemy base.
Het kan maar net zijn dat die tank het verschil kan betekenen tussen winst en verlies omdat hij nog een volle hp pool heeft.
Je ziet ook dat men met 100%hp ook niet bereid is om maar 1 klap te vangen zodat de enemytank geswarmd kan worden.
Heb het dus over die keren dat je niet goed kan bijdragen door wat voor rede dan ook en je dus mogelijk verlies maakt. In voorbeeld wat chaos aanhaalt dat je iemand te hulp schiet aan kant waar 6 tanks aankomen, dan is de kans er dat je dus dat je zonder dat je veel schade aan kan richten word vernietigd. Soms lukt het om 6 of meer tanks tegen te houden en vast te pinnen op die plek, maar als je goede tegenstanders tegenover je hebt moet het geen probleem voor ze zijn om 2 tanks te slim af te zijn.

En bij sommige tanks is bij tier 7 soms al gedaan met winst(heb het over individuele potjes) als je je tank verliest en je geen kans heb gehad om veel schade aan te richten en zelf wel wat schoten heb afgevuurd, als je dure munitie hebt en dure tank om te repareren maak je ook eerder verlies.

Edit/
Voor duidelijkheid ik heb het over mensen de geen prime hebben, met prime word het heel andere verhaal natuurlijk.

[ Voor 4% gewijzigd door mad_max234 op 28-04-2013 12:05 ]

-Andere hobby- -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ShockWave schreef op zondag 28 april 2013 @ 11:52:
[...]

Ik ben ook zo iemand die best wel een klap wil opvangen voor iemand door als 1e het hoekje om te gaan als ik full HP ben en de ander nog maar een paar procent.
Maar het is me ook al te vaak gebeurt dat ze dan niet meegaan maar bijv toekijken hoe jij bijv. niet 1 maar 2 klappen krijgt waardoor het maar de vraag is of ik zelf het einde van de battle haal.
En danheb je ook nog van die flapdrollen die beginnen te huilen dat je een "killstealer" bent |:(

Kenmerkend potje zojuist wat het weekendnivo wel weer aangeeft: lemmingtrain aan 1 zijde, blijf zelf daardoor defensief aan de andere kant staan. Deurbel gaat, ik doe ff open en sprint weer naar boven. Hele lemmingtrain al opgerold en de stand is al 2-11 en ik zie 3 heavies richting mij rollen............heb maar gewoon op het rode kruisjes rechtsboven geklikt :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 2crashandburn
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 07-09 14:39
mad_max234 schreef op zaterdag 27 april 2013 @ 22:26:
Had vorige week iemand die bijna in zijn eentje hele andere team oprolde, 11 kills, waarvan 5 helemaal solo rest van ons team was dood. Had het al opgegeven, maar werd ineens erg spannend en ben toch maar blijven kijken.

Kom niet verder dan 8 in mijn stats.

Vroeg me af wat jullie record is?
12 met de pre 8.4 luchs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mad_max234

mad_max234

AMD Athlon II M320

Leuk potje, zie je maar weer dat ze vaak amper op of om kijken, ziet toch duidelijk dat er tegenstander achter je linie zit en tanks naast je worden vernietigd.

-Andere hobby- -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mr_Size schreef op zaterdag 27 april 2013 @ 14:14:
Het heeft helaas bij mij niet geholpen. Ik heb dat bestandje gedownload en geïnstalleerd, maar het probleem bestaat nog steeds. Ik zie [ ] staan op de plek waar de rates en % zouden moeten staan..
Ah, jammer. Het enige wat ik nog zou kunnen bedenken is één van deze twee opties:

1. Werkt XVM ook niet met de standaard configuratie? Heb zelf namelijk wel eens een configuratie van iemand anders gekregen waarbij de spelerstatistieken niet laadden. Toen ik de standaard configuratie gebruikte, werkte het wel.

2. Heb je misschien een hoop software runnen terwijl je WoT speelt? Ik weet niet of het nu nog steeds zo is, maar in oudere XVM patchnotes stond er bijv. "If you use Skype, in Tools -> Options -> Advanced -> Connection -> REMOVE CHECK Use port 80 and 443 as alternatives for incoming connections." Ook zag ik wel eens een forum thread waarin een gebruiker bepaalde software moest sluiten voordat XVM werkte. Misschien kun je eens proberen zoveel mogelijk software te sluiten en kijken of XVM dan werkt :)
ShockWave schreef op zondag 27 april 2013 @ 11:25:
Dit is precies waarover ik me het meest kan opwinden in WoT. In principe kijk ik alleen naar mezelf en zul je mij niet zien ragen in de chat. Ik heb er ook geen problemen mee dat sommige spelers minder tijd steken in het leren van WoT. Dus als spelers slechte situational awareness hebben, weakspots niet goed kennen, met de zij- of achterkant van hun tank naar de vijand toe staan... Allemaal geen probleem. Hooguit geef ik een vriendelijk bedoelde tip als ik zie dat de speler nieuw is :)

Wanneer spelers echter niet eens hun best doen om een wedstrijd te winnen, kan ik me echt opwinden. Zo zie ik wel eens dat onze basis gecaptured word, en dat de tank die er het dichtst bij staat zo snel mogelijk wegrijdt ipv de basis verdedigt. En alleen maar omdat 'ie bang is virtuele schade op te lopen en virtuele credits te verliezen. Als je zo je hogere tiers moet spelen, speel ze dan niet. Of speel een moneymaker tussen elk potje zodat je op hogere tiers wel gewoon je team wilt/kunt helpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mad_max234

mad_max234

AMD Athlon II M320

Ja dat is een probleem die ontstaat door verdien model van WG, als ze iets minder gierig waren en iets meer credits geven voor potje zodat je eerder uit de rode cijfers bent mocht je vernietigd worden is dat probleem er helemaal niet.

[ Voor 7% gewijzigd door mad_max234 op 28-04-2013 14:51 ]

-Andere hobby- -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• filipy23
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 14-09 17:23
Zo, ik ben weer clanless.

Ben net PTS uitgetrapt omdat ik: "niet in de clan paste". Meer wilden ze er niet over kwijt. En ook lekker dat ze me gewoon uit de clan trappen zonder toelichting te geven. Die moest ik zelf gaan halen. Niet dat ik veel toeliching kreeg, want dat was 'prive'. Dus ik me wel een maand in lopen zetten om erbij te horen, maar ze zijn te lui wat feedback te geven. Beetje aso als je mij vraagt.

Babs out!

[ Voor 27% gewijzigd door filipy23 op 28-04-2013 16:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShockWave

ShockWave

Lost it somewhere

Topicstarter
Verwijderd schreef op zondag 28 april 2013 @ 13:37:
Wanneer spelers echter niet eens hun best doen om een wedstrijd te winnen, kan ik me echt opwinden. Zo zie ik wel eens dat onze basis gecaptured word, en dat de tank die er het dichtst bij staat zo snel mogelijk wegrijdt ipv de basis verdedigt. En alleen maar omdat 'ie bang is virtuele schade op te lopen en virtuele credits te verliezen. Als je zo je hogere tiers moet spelen, speel ze dan niet. Of speel een moneymaker tussen elk potje zodat je op hogere tiers wel gewoon je team wilt/kunt helpen.
Jaaaa daar heb ik de meeste hekel aan of kan ik mijn kop wel stukslaan op de toetsenbord.. |:(
Hele battle niets doen op de base of in de buurt en als er een rood vlekje verschijnt snel wegrijden zodat ik dan weer vanaf de andere kant van de map terug kan rijden en niet meer op tijd ben voor een capreset. ;w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MSalters
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13-09 00:05
mad_max234 schreef op zondag 28 april 2013 @ 14:50:
Ja dat is een probleem die ontstaat door verdien model van WG, als ze iets minder gierig waren en iets meer credits geven voor potje zodat je eerder uit de rode cijfers bent mocht je vernietigd worden is dat probleem er helemaal niet.
Is de oplossing niet. Dan verschuift het probleem simpelweg naar 1 tier hoger.

Wat wel zou helpen is om beter spelen te belonen. Cap reset bijvoorbeeld zou beter beloond kunnen worden. Lastiger is het om goed teamwerk te belonen. De huidige spottersbonus bijvoorbeeld is een fail, want die beloont juist lemmingtrains. En hoe onderscheid je de solo suicider van diegene die in z'n eentje een flank verdedigt?

Man hopes. Genius creates. Ralph Waldo Emerson
Never worry about theory as long as the machinery does what it's supposed to do. R. A. Heinlein

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redwing
  • Registratie: Juni 1999
  • Nu online
(jarig!)
mad_max234 schreef op zondag 28 april 2013 @ 14:50:
Nee, het probleem is dat mensen niet door hebben dat als ze wat meer uit dekking komen en meer damage doen ze veel meer verdienen dan als ze in dekking blijven staan, geen damage doen en aan het eind van het potje alsnog afgemaakt worden. Nu moet dat natuurlijk wel enigszins met beleid en moet je weten wanneer je wel/niet even in dekking moet blijven, maar als je in tier 7/8/9/10 winst wilt maken is de enige manier damage doen. Alleen in dekking blijven resulteert standaard in verlies.

Daarnaast hebben die credits niets met gierig te maken maar dit is juist een van de dingen waar WG best een goed model voor heeft gemaakt. Ipv dat iedereen nl. zijn hoogste tier gaat spelen, spelen veel mensen ook met lagere tiers om crediits te verdienen. Hierdoor zijn alle tiers over het algemeen goed bezet.

Het belangrijkste dat ze zouden moeten veranderen is de bonus die je bij winst krijgt weghalen. Het verschil tussen iemand die niets heeft gedaan en wint door zijn team t.o.v. de speler die heel goed heeft gespeeld maar toch verliest is veel te groot. Die laatste zou gewoon altijd meer moeten krijgen.

[removed]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MSalters
Bah, waarom heb ik de buff van de VK36.01 Konisch gun over het hoofd gezien? Ding is absurd goed nu, en 't is echt cashen dit weekend met de bonus.

Never worry about theory as long as the machinery does what it's supposed to do. R. A. Heinlein

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobinHood
  • Niet online

RobinHood

Konisch blijft alleen alsnog het probleen hebben van de lage schade. De 88 heeft iets van 220 gemiddeld, de konisch 165. RoF van de Konisch vind ik niet heel spannend.

En de meesten hobbelen nogteeds rond met de 88.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Doler
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 15-04-2022
Wat vinden jullie van het volgende antwoord van WG n.a.v. een door mij ingediende ticket. Een speler die zichzelf het water in reed 2 minuten voor het einde van de match; en mij vertelde dat er toch niks gedaan wordt met tickets die ingestuurd worden, en hij kreeg nog gelijk ook.

Hello GunnerDoler,

Thank you for telling us about your problem with another player. I am very sorry something like this happened to you when you were just trying to have a nice time.

I investigated the replay you sent us. However this was a clear loss and this player probably just wanted to end that battle faster so you could all use your tanks again in another battle. I'm sorry if you felt like this was an unfair move from his part. He could have fought till the end but I don't think this was done to intentionally provoke the loss of the team therefore I cannot take any actions against this player.

You can check the game rules on this link: http://forum.worldoftanks...orld-of-tanks-game-rules/ .

I hope you will keep enjoying the game. :)

Good luck on the battlefields!

Kind regards,

Laure Tristan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobinHood
  • Niet online

RobinHood

ik heb het ook wel eens gedaan met mijn KV-3, bij Abbey was ik naar beneden geduwd door een T34, bij het water, zodat ik niet meer omhoog kon. Ik bleef als enige van het team over en heb mezelf toen ook maar in het water gereden.

Als de boel toch al verloren was, waarom niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MSalters
Precies, compleet zinloos om door te spelen als het feitelijk al afgelopen is. Wat mij betreft mag WG de game ook eindigen als het ene team 8 kills meer heeft. "Overwhelming !" of zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobinHood
  • Niet online

RobinHood

8 kills meer vind ik te weinig, ik heb wel potjes gezien dat de laatste 5 van een team 11 tanks van de tegenstander konden afknallen.

Potjes moeten doorgaan tot de laatste tank of totdat er gecapped is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr34m3dd
Weet iemand waarom ik geen service record meer heb van mijn wins/loses?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mad_max234

mad_max234

AMD Athlon II M320

redwing schreef op zondag 28 april 2013 @ 15:54:
[...]

Nee, het probleem is dat mensen niet door hebben dat als ze wat meer uit dekking komen en meer damage doen ze veel meer verdienen dan als ze in dekking blijven staan, geen damage doen en aan het eind van het potje alsnog afgemaakt worden.
Klopt enigszins, al gaat dat niet altijd op natuurlijk en al helemaal niet voor iedereen. Feit blijft dat WG bewust ervoor zorgt dat je zonder prime in hogere tier verlies kan maken als je geen prime gebruikt.En wij met mensen in spel opgescheept zitten die op die manier spelen omdat ze bang zijn dat ze geld verliezen.

vertel jij het even tegen alle spelers dat ze anders moeten spelen, wellicht los het probleem dan op. :D

Wil met laatste zin zeggen dat wij zo hard als we kunnen gaan zitten roepen dat probleem bij de andere spelers ligt, maar daar veranderen je niks aan, spelers blijven op deze manier spelen, alleen WG kan gemeplay op grote schaal beïnvloeden maar die hebben dit juist bewust bedacht en gaan het echt niet aanpassen.

Of meerderheid van spelers moet stoppen met goud kopen en gaan staken of zo, daar zijn ze vast heel gevoelig voor. :D

Overigens is het vandaag weer dramatisch, ben er gewoon mee gestopt zo erg waren de potjes, en nee zit niet te huilen omdat we verloren want wonnen meer dan we verloren, maar waren gewoon afschuwelijke potjes. Vrijdag ging het zo goed, lekker uitdagende teams tegenover elkaar, vandaag weer afslachting na afslachting.

Vanavond nog eens proberen, hopen dat het dan weer wat leukere potjes krijg, anders word het lekker avondje CS ipv wot. ;)

.

-Andere hobby- -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MSalters
VasZaitsev schreef op zondag 28 april 2013 @ 16:36:
8 kills meer vind ik te weinig, ik heb wel potjes gezien dat de laatste 5 van een team 11 tanks van de tegenstander konden afknallen.
Dat is een verschil van 6 :? Ik zie nooit dat de laatste 3 alsnog 11 tanks van de tegenstanders afknallen. 12-4 is verloren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShockWave

ShockWave

Lost it somewhere

Topicstarter
dr34m3dd schreef op zondag 28 april 2013 @ 16:42:
Weet iemand waarom ik geen service record meer heb van mijn wins/loses?
Je moet even iets specifieker zijn in wat je bedoeld.
Welk service record, die na je battle, diegene van al je battles????
Welke mods heb je draaien?
Sinds wanneer zie je het niet meer?
Etc, etc, dan kunnen wij mischien wat sneller een antwoord voor je verzinnen.

[ Voor 18% gewijzigd door ShockWave op 28-04-2013 16:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr34m3dd
Al mijn battles.
Dat altijd rechts onderin staat bij notifications

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShockWave

ShockWave

Lost it somewhere

Topicstarter
dr34m3dd schreef op zondag 28 april 2013 @ 16:54:
Al mijn battles.
Dat altijd rechts onderin staat bij notifications
Zie mijn editted post boven, dit is namelijk weer een bericht waar we/ik niks mee kunnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr34m3dd
Wat is hier onduidelijk aan? Ik heb het gewoon over de service record van alle battles die rechts onderin staat bij notifications. Zodat je kan zien hoveel je hebt gewonnen/verloren...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobinHood
  • Niet online

RobinHood

MSalters schreef op zondag 28 april 2013 @ 16:52:
[...]

Dat is een verschil van 6 :? Ik zie nooit dat de laatste 3 alsnog 11 tanks van de tegenstanders afknallen. 12-4 is verloren.
Kan toch eerst een verschil van 8 zijn geweest?

15 enemy's tegen 7 is al 8 kills, dus in jouw ogen einde potje.

Terwijl het opzich wel te winnen is, zeker als er al 5 tanks van de vijand 10% over hebben.

Nee, hoe het nu is, is het prima. Misschien dat je de laatste overlevende een "surrender" optie moet geven, desnoods middels een vote.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShockWave

ShockWave

Lost it somewhere

Topicstarter
is een mod.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr34m3dd
Welke mod als ik vragen mag of is dat nu ook verboden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShockWave

ShockWave

Lost it somewhere

Topicstarter
die jij zelf ooit hebt geinstalleerd en het nu waarschijnijk niet meer doet.

[ Voor 42% gewijzigd door ShockWave op 28-04-2013 18:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
Statistics pack

Geeft alleen de wins / battles weer van de sessie waar je mee bezig bent.

[ Voor 32% gewijzigd door wsLy op 28-04-2013 17:37 ]

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De aanhouder wint!
Na 7 battles de T34 eindelijk kunnen dubbelen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wiskid
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 01-11-2024
filipy23 schreef op zondag 28 april 2013 @ 14:58:

Ben net PTS uitgetrapt omdat ik: "niet in de clan paste". Meer wilden ze er niet over kwijt. En ook lekker dat ze me gewoon uit de clan trappen zonder toelichting te geven. Die moest ik zelf gaan halen. Niet dat ik veel toeliching kreeg, want dat was 'prive'. Dus ik me wel een maand in lopen zetten om erbij te horen, maar ze zijn te lui wat feedback te geven. Beetje aso als je mij vraagt.

Babs out!
Denk dat je even met coyotee moet praten, die heeft waarschijnlijke wel toegang tot het juiste gedeelte van het forum. Van wat ik gehoord heb haalde je toch niet het juiste niveau in tc/cw, ze zijn van daag de dag strenger op spelers dan vroeger, als je ziet dat de mensen die vrijgoed waren in mummy er nu uitgekickt worden.

Meteen maar een waarschuwing voor de gene die ook graag naar PTS willen, zorg dat als je platoont, tc, cw speelt je optimaal resultaat boekt.

PS had je het aan Lukas gevraagd? van hem zou je een fatsoenlijk antwoord moeten krijgen.

[ Voor 4% gewijzigd door wiskid op 28-04-2013 17:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hopiconjo
  • Registratie: Maart 2004
  • Nu online
Babs, ik denk dat genoeg clans jou willen hebben....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemean

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

filipy23 schreef op zondag 28 april 2013 @ 14:58:

Babs out!
Pfff, wel heel erg lame idd.. al andere clans op het oog?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• filipy23
Nemean schreef op zondag 28 april 2013 @ 18:10:
[...]

Pfff, wel heel erg lame idd.. al andere clans op het oog?
Ben me nog even aan het orienteren. Wil ook wel een clan wat wat socialer is, want dat aspect was ver te zoeken bij PTS.

Babs out!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• filipy23
hopiconjo schreef op zondag 28 april 2013 @ 18:02:
Babs, ik denk dat genoeg clans jou willen hebben....
thx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShockWave

ShockWave

Lost it somewhere

Topicstarter
GoT is wel erg sociaal atm... :+ of HARD... _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• filipy23
ShockWave schreef op zondag 28 april 2013 @ 18:20:
GoT is wel erg sociaal atm... :+ of HARD... _O-
HARD heeft DKLordCyber dus automatisch een no-no.

Babs out!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShockWave

ShockWave

Lost it somewhere

Topicstarter
Maar het blijft jammer voor je...zal mij benieuwen hoelang Muphus het uithoudt.... :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemean

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

filipy23 schreef op zondag 28 april 2013 @ 18:19:
[...]

Ben me nog even aan het orienteren. Wil ook wel een clan wat wat socialer is, want dat aspect was ver te zoeken bij PTS.

Babs out!
Geen HAMI hoop ik? :9

Je zou bij Eye for an Eye kunnen kijken is volgens mij ook een zeer goed team, zie QV ook vaak voorbij komen en anders zou je kunnen kijken bij e-penis clan (322) maar dan moet je tegen LiveIT kunnen.
filipy23 schreef op zondag 28 april 2013 @ 18:21:
[...]
HARD heeft DKLordCyber dus automatisch een no-no.
Dacht dat ik de enige was :+.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• filipy23
Die heb ik al is ge-1-april-grappt, die wil me vast niet meer hebben. en ik hem ook niet.
Je zou bij Eye for an Eye kunnen kijken is volgens mij ook een zeer goed team, zie QV ook vaak voorbij komen en anders zou je kunnen kijken bij e-penis clan (322) maar dan moet je tegen LiveIT kunnen.
e-penis clans heb ik het wel even mee gehad. zat aan KAZNA te denken.

Babs out!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Doler
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 15-04-2022
WHY zoekt nog goede FCs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MSalters
Allemachtig, nieuw diepterecord. Prokhorovka encounter verliezen in 2:36, het hele team rijdt weg van de base. 7 man hebben 6 XP. Ik scoor nog 9 XP omdat ik een tank in de base spot, maar dat was op 99% cap.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djengizz
  • Niet online
en hierom houd ik zo van mn IS-6:
Afbeeldingslocatie: http://sadpanda.us/images/1565015-5M6IEH8.jpg
~9.5k potential damage recieved met 100 front armor :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Size
WOW, wat maakt het een verschil of je de 8.8 L/56 of de 8.8 L/71 hebt op de JagdPanther zeg! Met die 56 kwam voelde ik me echt hulpeloos soms, je bent toch een T7 TD, maar ik kwam maar niet door de T7/T8 tanks heen. Nu heb ik dus de 71 en gaat ineens alles er doorheen, ook gewoon frontaal. Ik ga misschien toch nog houden van deze tank :)

@ILK, die berichten over Skyp etc had ik idd ook gelezen, maar dat heb ik allemaal niet draaien ;)

[ Voor 13% gewijzigd door Mr_Size op 28-04-2013 21:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
Ligt het aan mij of is er iets mis met de cap van Prokhorovka op encounter? Lijkt net alsof deze een stuk sneller gaat dan op andere mappen... Iemand dit nog opgevallen?

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
wiskid schreef op zondag 28 april 2013 @ 17:51:
[...]

Denk dat je even met coyotee moet praten, die heeft waarschijnlijke wel toegang tot het juiste gedeelte van het forum. Van wat ik gehoord heb haalde je toch niet het juiste niveau in tc/cw, ze zijn van daag de dag strenger op spelers dan vroeger, als je ziet dat de mensen die vrijgoed waren in mummy er nu uitgekickt worden.

Meteen maar een waarschuwing voor de gene die ook graag naar PTS willen, zorg dat als je platoont, tc, cw speelt je optimaal resultaat boekt.

PS had je het aan Lukas gevraagd? van hem zou je een fatsoenlijk antwoord moeten krijgen.
Wie ben jij ingame als ik vragen mag? Ben ik wel benieuwd naar, kunnen er in principe in PTS maar een paar zijn ;)

Dat is denk ik ook de reden waarom ik nog recruit ben bij PTS, met 2-3 testers ging het zo abnormaal bagger met veel pech dat die wel een nee vote hebben moeten geven :P
Nemean schreef op zondag 28 april 2013 @ 18:26:
[...]

Geen HAMI hoop ik? :9

EFE vind ik zelf soms een beetje rare sfeer hebben hangen, wel wat prima lui hoor maar heel veel van de PTS mentaliteit verschilt het niet. Is QV niet enkel Duits? LiveIT mag op de fora wel gek doen maar verder best een prima kerel als je het mij vraagt :)
wsLy schreef op zondag 28 april 2013 @ 20:50:
Ligt het aan mij of is er iets mis met de cap van Prokhorovka op encounter? Lijkt net alsof deze een stuk sneller gaat dan op andere mappen... Iemand dit nog opgevallen?
Met 3 man was die binnen anderhalve minuut klaar merkte ik. Was ik gisteren goed bezig op de Indien hebben er een drietal gecapped zonder maar iets aan de battle bij te dragen, mijn platoon had makkelijk nog 2k damage extra uit kunnen delen!

Dan nog iets heel anders! Met ESL de 7e plek weten te bemachtigen en 100 euro voor het team gewonnen! Wel veel gold op weten te strijken en al vaker in de top 16 beland maar dit is pas de tweede keer dat we de top 8 bereiken. Wederom die Virtus.Pro die de weg voor ons blokkeert!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rgras
  • Niet online
wsLy schreef op zondag 28 april 2013 @ 20:50:
- according to SerB, the base capture time is the same on all encounter mode maps (SS: according to several reports, there might be a bug, making the Prokhorovka encounter base capturable too fast), but this bug will be investigated... eventually

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djengizz
  • Niet online
psychoclown schreef op zondag 28 april 2013 @ 21:16:
Dan nog iets heel anders! Met ESL de 7e plek weten te bemachtigen en 100 euro voor het team gewonnen! Wel veel gold op weten te strijken en al vaker in de top 16 beland maar dit is pas de tweede keer dat we de top 8 bereiken. Wederom die Virtus.Pro die de weg voor ons blokkeert!
Nice, wij mochten in de derde ronde vs RedRush :(.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
djengizz schreef op zondag 28 april 2013 @ 21:20:
[...]

Nice, wij mochten in de derde ronde vs RedRush :(.
Ik las het vanmiddag ingame inderdaad, erg zuur want die Russen zijn allemaal heel goed.
Wij hebben nog wel een ander team van KAZNA met een erg leuke surprise attack gepakt op Mines. Dat is ook een erg goed team dus dat was wel lekker :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Net mijn beste potje gespeeld:

Afbeeldingslocatie: http://img197.imageshack.us/img197/6075/kv1k.png

zal voor jullie niet veel voorstellen 8 kills maar toch :+ vooral die meesterschaps badge geeft een goed gevoel, beter dan 99% van de andere spelers met dezelfde soort tank afgelopen week.

Pagina: 1 ... 5 ... 45 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Voor slowchat kun je terecht in: WoT IRC channel