[MMO] Het grote World of Tanks topic - Deel 35 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 4 ... 45 Laatste
Acties:
  • 92.986 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoNoAD
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 15-12-2023
@ad31 on demand fail

met JagdTiger op prohorovka ...in dorp staat cap en word vrij vlug gecaped heb nog geprobeerd te Decap maarja ...mikpunt van alles...alle light/meds stonden links op map wat moet je dan?

skullcrusher

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik bedoel die posts met zelfverheerlijking waarbij iemand verteld dat ie 1 of 2 tanks gekilled heeft en daar het hele verhaal met compleet verloop van de hele battle bijzet, zoals we die allemaal vaak genoeg hebben.

Een paar berichten hierboven staan er nog een aantal.....

Maar goed......als iedereen ze graag leest, dan hou ik me stil verder.....Meen me alleen te herinneren dat er in het vorig topic ook over gesproken is om dat soort berichten te minderen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eL_Jay
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 14-02-2023
Verwijderd schreef op vrijdag 26 april 2013 @ 14:29:
Ik weet niet hoe 't de anderen vergaat, maar die verhaaltjes wat voor een lekker potje iemand zojuist/gisteren/eergisteren/vorige week gedraaid heeft, interesseert me echt voor geen ruk......
Ik dat velen met mij het "voor kennisgeving aannemen" Dit topic loopt zo hard dat dat soort prietpraat gewoon overheen gelezen wordt.

Ik lees nooit eens dat iemand als een echte Siema noob gespeeld heeft.....

Dus zoals al eerder genoemd: we hebben een slow chat als je echt zo graag je ei kwijt wil.
Haha de eeuwigdurende discussie.
Ik deel je mening 100%, maar blijkbaar is dit topic voornamelijk bedoelt voor het vergroten van de E-peen en het ranten op de siema's en WG.
Af en toe vind je gelukkig een nuttige post met de inhoud van een special of een echte vraag of antwoord :) (en dan denk ik; today was a good day)

Ikzelf heb overigens af en toe potjes dat ik als een ware siema noob (zonder een penetrerend schot te lossen) dood ben. Daar staat tegenover dat er ook potjes zijn dat ik onnoemelijk hard kont schop. De wet van de grote getallen RNG en randomness in mijn alertheid leid er toch toe dat ik een gemiddelde speler ben (hoewel de ervaring af en toe lijdt tot epische momentjes en 'eagerness' tot het tegenovergestelde ;)). Daar staat wel tegenover dat wil je echt goede (experience-wise) potjes maken, je een slecht team moet hebben. Immers in de potjes dat je hele team goed speelt haalt niemand >1000(basis)xp. Als iemand meer dan 5k damage kan doen betekend dat dat er ergens spelers zitten te slapen en die ene speler wel wakker is. De potjes zoals ze moeten zijn (mijns inziens) heb je als iedereen van je team tussen de 700 a 1000 xp zit. Ddat zijn de momenten dat ik me in een geoliede Duitse tankcompany waan uit WoII, iedereen doet wat ie moet doen en in zo'n geval trek je als team altijd aan het langste eind.

@ Jandeman, (uit je berichten maak ik op dat je nog een redelijke newbie bent, no offense meant) mocht je wat basics willen leren, dan kun je me een DM sturen en dan wil ik wel een platoontje met je doen om je wat basic tips te geven.

Edit, dat geld overigens voor iedereen (newbies) die de basics graag iets sneller onder de knie willen krijgen. Stuur me een DM en ik probeer tijd te maken voor een platoontje (heb overigens geen premium, dus met zijn 3en kan niet en ik heb geen tier 1 tanks)

Edit 2 @ Jip: Ik zeg nergens dat iets niet mag, ik zeg dat ik het graag anders zou zien ;) Ik kan de positieve verhalen wel aanhoren, maar ben een beetje doof/blind geworden voor de berichten van;
  • Kijk mij in tank X experience Y en Silver Z
  • GVD ghostshells/0-crits/rant zus en siema zo
.
Zou hier liever zulke berichten lezen:
  • Aankomende patch-info
  • Inhoudelijke informatie(wat zijn goede tanks waarvoor en wat zijn goede plekken op een map om te verdedigen/aan te vallen)
  • Onderbouwde discussie ( over het "falen" van WG, denk aan gameplaymechanics e.d)
  • Om hulp vragende Newbies
  • etc.
Er is gewoon weinig informatieve inhoud

Edit 3 @ Kaap Helemaal niet, af en toe kom ik zeer informatieve berichten tegen, jammer dat je daar zoveel pagina's voor moet doorscrollen O-) . Daarnaast blijf ik altijd hopen op volwassen discussie op I-net (zoals over het algemeen in de CJ Radeon nieuwsdiscussie topics) Hoe kom je er trouwens bij dat ik zuur ben*? Als ik de gemiddelde rant hier lees over een gratis spel......... Daar zul je mij niet op kunnen pakken, dus wat is zuur in jou definitie? (ik zou jouw berichten met betrekking tot arty in het verleden eerder als zuur bestempelen ;))

*(hmm heb me post even herlezen en ik kan me voorstellen dat je mijn sarcastische opening over E-peen als zuur beschouwd)

Daarnaast zie je dat op de hardlopende topics vaak wat strenger gemodereerd wordt om het e.e.a. leesbaar te houden. Nu is dat hier totaal niet ter sprake, maar bijvoorbeeld het nieuwe aanbiedingentopic is veel beter te volgen dan een halfjaar terug. Aangezien dit topic een van de hardst lopende is op tweakers is het gewoon lastig te volgen voor de mensen die niet heel de dag achter hun pc kunnen hangen, daarom zou meer info en minder slowchat mijns inziens welkom zijn.

Edit 4 @ Redwing, hoe kom je erbij dat ik die discussie de grond intrapte. Ik kwam met argumenten voor mijn standpun, vervolgens wordt ik een stroman gemaakt en geeft die persoon aan dat daarmee voor hem de kous af is. Enige argument voor dat standpunt in die discussie was dat iemand zij dat WG stelt 3*pen gaat door 1*armor oid) Daarnaast kwam iemand met een kleine steekproef van 150 schoten ofzo wat natuurlijk niet representatief was. Verdere onderbouwing (statische data of "wetten" zoals die van de grote getallen) ontbrak.

Ik zeg hiermee niet dat mijn standpunt het juiste is, maar als iemand geen argumenten meer weet en dan maar van de ander een stroman maakt, kun je niet van mij zeggen dat ik de discussie de grond intrap. Ik ga altijd graag op een volwassen manier een discussie aan alleen dat is heel erg lastig op I-net.

[ Voor 39% gewijzigd door eL_Jay op 26-04-2013 15:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

eL_Jay schreef op vrijdag 26 april 2013 @ 14:47:
[...]

@ Jandeman, (uit je berichten maak ik op dat je nog een redelijke newbie bent, no offense meant) mocht je wat basics willen leren, dan kun je me een DM sturen en dan wil ik wel een platoontje met je doen om je wat basic tips te geven.
Kijk! Da's nou tof!! _/-\o_
Gewoon uit jezelf een wildvreemde aanbieden om 'm ff te assisteren.

Ik heb zelf geen tier 3 - 4 waar Jan in rondzwerft, anders had ik graag even meegedaan.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jip99
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 07-03 09:48
Sorry maar ik deel jullie mening niet over dat je leuke potjes niet mag delen.. en ik vindt dat jullie er wel een hele negatieve lading over heen gooien met E-penis verlengen enzo.. (beetje beledigend en generaliserend)

ik neem aan dat de meeste mensen dit spel spelen voor hun plezier en daarom ook de leuke ervaringen delen die ze mee maken?.. dus waarom zou iemand dat niet kunnen delen?.. of zijn mensen zo zuur geworden in dit spel dat ze positieve verhaaltjes niet meer aan kunnen horen?.

dus als de zure de leiding over dit topic zouden hebben mag je niks meer zeggen behalve wat vraagjes.. die dan toch beantwoord gaan worden met noob zoek het eerst zelf uit :)

jottem

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Nu online
Verwijderd schreef op vrijdag 26 april 2013 @ 14:47:
Ik bedoel die posts met zelfverheerlijking waarbij iemand verteld dat ie 1 of 2 tanks gekilled heeft en daar het hele verhaal met compleet verloop van de hele battle bijzet, zoals we die allemaal vaak genoeg hebben.

Een paar berichten hierboven staan er nog een aantal.....

Maar goed......als iedereen ze graag leest, dan hou ik me stil verder.....Meen me alleen te herinneren dat er in het vorig topic ook over gesproken is om dat soort berichten te minderen
Je zou ook zelf kunnen proberen iets nuttigs toe te voegen aan het topic. Proberen een discussie over iets aan te zwengelen. Maar nee, klagen over anderen, das lekker makkelijk :/

Vergeet niet dat de meeste hier al ruim 2 jaar spelen. Waar moet je dan op den duur nog over praten :?
[...]

Haha de eeuwigdurende discussie.
Ik deel je mening 100%, maar blijkbaar is dit topic voornamelijk bedoelt voor het vergroten van de E-peen en het ranten op de siema's en WG.
Af en toe vind je gelukkig een nuttige post met de inhoud van een special of een echte vraag of antwoord :) (en dan denk ik; today was a good day)
Aan eerdere posts van je zou ik eerder denken dat je hier volledig tegen je zin post. Zo zuur altijd...
Jip99 schreef op vrijdag 26 april 2013 @ 14:53:
Sorry maar ik deel jullie mening niet over dat je leuke potjes niet mag delen.. en ik vindt dat jullie er wel een hele negatieve lading over heen gooien met E-penis verlengen enzo.. (beetje beledigend en generaliserend)

ik neem aan dat de meeste mensen dit spel spelen voor hun plezier en daarom ook de leuke ervaringen delen die ze mee maken?.. dus waarom zou iemand dat niet kunnen delen?.. of zijn mensen zo zuur geworden in dit spel dat ze positieve verhaaltjes niet meer aan kunnen horen?.

dus als de zure de leiding over dit topic zouden hebben mag je niks meer zeggen behalve wat vraagjes.. die dan toch beantwoord gaan worden met noob zoek het eerst zelf uit :)

jottem
Helemaal mee eens :)

[ Voor 3% gewijzigd door JeroenNietDoen op 26-04-2013 15:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djengizz
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
Jip99 schreef op vrijdag 26 april 2013 @ 14:53:
Ligt er een beetje aan vind ik.

Als je het bv. brengt als Nemean of kyozu met een youtube filmpje of een replay vind ik het wel leuk om te zien en kan het zelfs leerzaam zijn.
Potjes die meh zijn (wordt al moeilijker, voor iedereen anders) of een tekst dump zoals dit vind ik al veel minder toevoegen zonder verhaal:
Victory!
Map: Fisherman's Bay
Date: vrijdag 26 april 2013 11:25:43
Vehicle: Churchill III
Exp: 6.038 (x2) + Credits: 57.477
Achievements: : Pool's Medal, Steel Wall, Top Gun, Defender
:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redwing
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 18:39
[...]
Hmm, laat ik dat nu meestal net de minst nuttige posts vinden. Die specials staan gewoon op de WoT site.
Of join het gathering of tanks channel in WoT waar altijd genoeg man rond zwerven die je willen helpen :)
heb overigens geen premium, dus met zijn 3en kan niet en ik heb geen tier 1 tanks)
Sinds patch 8.5 kun je ook zonder premium 3 mans platoons maken :)
Zou hier liever zulke berichten lezen:
  • Aankomende patch-info
  • Inhoudelijke informatie(wat zijn goede tanks waarvoor en wat zijn goede plekken op een map om te verdedigen/aan te vallen)
  • Onderbouwde discussie ( over het "falen" van WG, denk aan gameplaymechanics e.d)
  • Om hulp vragende Newbies
  • etc.
Er is gewoon weinig informatieve inhoud
Dat ligt er aan wat je van het topic verwacht. Wat jij nuttig vind vind ik juist niet nuttig en andersom. Patch info kun je gewoon op de WoT site vinden. Welke tanks goed zijn/hoe/waar aan vallen kun je het beste in het spel (evt. in een platoon/testserver) uitproberen. En die gameplay mechanics vind ik wel een erg mooie aangezien jij degene was die dat de laatste keer de grond aan het intrappen was ondanks dat het goed onderbouwd was.

Maar wat houdt je tegen om b.v. een discussie te beginnen over de voor/tegens van de verschillende plekken op de nieuwe map ?
Waar is de replay ? Die is van dit soort potjes altijd erg leuk :)

[ Voor 4% gewijzigd door redwing op 26-04-2013 15:13 ]

[removed]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kaap schreef op vrijdag 26 april 2013 @ 15:04:
[...]

Je zou ook zelf kunnen proberen iets nuttigs toe te voegen aan het topic. Proberen een discussie over iets aan te zwengelen. Maar nee, klagen over anderen, das lekker makkelijk :/

Vergeet niet dat de meeste hier al ruim 2 jaar spelen. Waar moet je dan op den duur nog over praten :?
Misschien raak je de weg een beetje kwijt door de vele berichten in dit topic, maar (zonder schouderklopperij) ik denk dat ik zo af en toe best wel eens een nuttige tip voor iemand heb en hier niet alleen maar loop te klagen.
Vele technische zaken hou ik me verder van afzijdig omdat er anderen reageren die er veeeeel meer verstand van hebben dan mij.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShockWave
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 13-09 15:08

ShockWave

Lost it somewhere

Topicstarter

Edit, dat geld overigens voor iedereen (newbies) die de basics graag iets sneller onder de knie willen krijgen. Stuur me een DM en ik probeer tijd te maken voor een platoontje (heb overigens geen premium, dus met zijn 3en kan niet en ik heb geen tier 1 tanks)
Sinds 8.5 kan je zonder premium ook 3 man platoon maken ;)

Star Citizen referralcode

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou in de hoop dan een discussie aan te gaan:
De premium tanks die Tier for tier de beste zijn vanaf T5 zijn voor mij:
T5: T-25, snel, goede gun.
T6: D.Max, goed wapen (beter dan Jpz4), hele goede gundepression.
T7: SU 122-44, zo'n beetje de enige die er uitspringt voor mij.
T8: T34, hoge alpha damage, gun depression, turret armor.

p.s. ik heb geen enkele van deze tanks, ik baseer dit puur op the statistics en gameplay/livestreams.

Heb je een andere mening laat dat dan weten en graag met argumenten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Nu online
Verwijderd schreef op vrijdag 26 april 2013 @ 15:14:
[...]
Misschien raak je de weg een beetje kwijt door de vele berichten in dit topic
Neuh, ik ben vrij up to date in dit topic ;)
Verwijderd schreef op vrijdag 26 april 2013 @ 15:14:
[...]
Vele technische zaken hou ik me verder van afzijdig omdat er anderen reageren die er veeeeel meer verstand van hebben dan mij.....
Ah dus je irriteert je aan dagboek-posts maar aan gameplay discussies wil je ook niet aan mee doen. Zit je hier dan niet heel erg tegen je zin in :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sorry, kan (alweer) geen nuttige bijdrage leveren....
Heb maar 1 premium (de SP). dus kan niet vergelijken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryack
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 18-10-2021
Ik weet niet hoe 't de anderen vergaat, maar die verhaaltjes wat voor een lekker potje iemand zojuist/gisteren/eergisteren/vorige week gedraaid heeft, interesseert me echt voor geen ruk......
Ik dat velen met mij het "voor kennisgeving aannemen" Dit topic loopt zo hard dat dat soort prietpraat gewoon overheen gelezen wordt.

Dus zoals al eerder genoemd: we hebben een slow chat als je echt zo graag je ei kwijt wil.
Oke.

Gisteren uitgemaakt voor noob en wat meer van dat soort dingen. Ik weet dat ik niet erg goed ben maar dat mensen dit tegen mij roepen heb ik nog niet meegemaakt.

Ik zat in mijn KV-4, nog niet helemaal geupgrade maar al wel de top gun, in een T10 game. Drie T10 aan beide kanten een hele batterij t9's (de tegenstander had er 2 meer dan wij) en daar zit je dan helemaal onder in de lijst met een T8 tank.
Ben beetje voorzichtig aan het spelen, af toe een keer schieten en dan weer weg. Kom ik daar een T110T5 tegen. Na een minuut of 7 over en weer schieten waarbij ik mijn tankje in zijn achter heb gezet schiet hij me kapot. Ik had hem wel een paar keer kunnen raken en met wat damage van andere tanks zit hij zo rond de 20% hp. Begint hij te roepen dat ik maar moet stoppen met spelen aangezien ik heel slecht ben en game verwijderen enz enz.

De rest van mijn team werd makkelijk weggeveegd, was dus een complete shit match.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kaap schreef op vrijdag 26 april 2013 @ 15:20:
[...]

Neuh, ik ben vrij up to date in dit topic ;)

[...]

Ah dus je irriteert je aan dagboek-posts maar aan gameplay discussies wil je ook niet aan mee doen. Zit je hier dan niet heel erg tegen je zin in :?
gameplay discussies is heel wat anders dan verhalen in de trant van: "ik was aan het rondcrossen in m'n Marder en heb er 1-tje vol op z'n bek geschoten"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 26 april 2013 @ 15:20:
Sorry, kan (alweer) geen nuttige bijdrage leveren....
Heb maar 1 premium (de SP). dus kan niet vergelijken
Geef dan de reden waarom je een SP hebt en niet een andere tank, heeft het te maken met de hoeveelheid gold die de SP kost, of misschien een andere reden?

Ze willen een discussie, ik wil ze graag een discussie leveren. Dat kan alleen niet alleen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eL_Jay
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 14-02-2023
Verwijderd schreef op vrijdag 26 april 2013 @ 15:18:
Nou in de hoop dan een discussie aan te gaan:
De premium tanks die Tier for tier de beste zijn vanaf T5 zijn voor mij:
T5: T-25, snel, goede gun.
T6: D.Max, goed wapen (beter dan Jpz4), hele goede gundepression.
T7: SU 122-44, zo'n beetje de enige die er uitspringt voor mij.
T8: T34, hoge alpha damage, gun depression, turret armor.

p.s. ik heb geen enkele van deze tanks, ik baseer dit puur op the statistics en gameplay/livestreams.

Heb je een andere mening laat dat dan weten en graag met argumenten!
Ik denk dat ik die mening met je moet delen, zeker die t25 met die monsterlijke HP-pool, redelijke armor en snelheid is een monster (op papier)

Uit eigen ervaring vind ik de t29 de beste tier 7 heavie(hulldown ding je alles behalve arty)
De T32 lijkt een upgrade t.o.v. de T29 maar door de hogere matchmaking kom je vaker penetratie te kort. (zelfde gun als t29, tikkie meer ROF)
De t25at vind ik de leukste TD op tier 7 (aggressief). De gw panter de leukste tier 6 arty door o.a. de turret en TD potentie.

Wat betreft lights vind ik de t71 en 1390 ware monsters waarmee je het woord trollen een nieuwe betekenis kunt geven door hun snelheid en de autoladers. Tot slot heb ik erg veel plezier in de BT-2 (meestal toptier) elc AMX (lompe gun en racen)

Beste tier X (CW) zijn volgens mij nog de t1105e en is7 hoewel die britse TD een waar monster is (Tier 10 oneshotten, het is geen arty :S). In de randoms lijkt de Leo 1 de nieuwe koning, mits in de handen van een skilled tanker.
Let wel, in tanks met weinig armor (lights/meds) heb ik het gevoel dat de skill van de tanker veel belangrijker is. Door de snelheid kun je echt je stempel drukken op een match door op meerdere flanken het verschil te maken, een foutje wordt echter genadeloos afgestraft. Voor een KV-3/is6/Maus oid heb je veel minder skill nodig om het tot het eind uit te zingen(lees; veel vergevingsgezinder) dan in bijvoorbeeld een amx 13 of een leo1. Natuurlijk maakt ook daar skill het verschil maar het is langzaam optrekken naar punt om te verdedigen en daar dan langzaam druk zetten. Als je eenmaal op een flank staat met een Maus, kun je op de andere flank vaak niets meer uitrichten.

Echt OP tankjes zijn er nauwlijks meer. Vroeger had je de epische KV met 107 of 152mm maar die bestaat niet meer ook de monsterlijke IS-en zijn niet meer wat ze geweest zijn en zelfs de machtige su85 met 107mm zis is niet meer.

@ Shockwave, dank voor de tip (u just made my day :))

[ Voor 25% gewijzigd door eL_Jay op 26-04-2013 15:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ryack schreef op vrijdag 26 april 2013 @ 15:21:
[...]

Oke.

Gisteren uitgemaakt voor noob en wat meer van dat soort dingen. Ik weet dat ik niet erg goed ben maar dat mensen dit tegen mij roepen heb ik nog niet meegemaakt.

Ik zat in mijn KV-4, nog niet helemaal geupgrade maar al wel de top gun, in een T10 game. Drie T10 aan beide kanten een hele batterij t9's (de tegenstander had er 2 meer dan wij) en daar zit je dan helemaal onder in de lijst met een T8 tank.
Ben beetje voorzichtig aan het spelen, af toe een keer schieten en dan weer weg. Kom ik daar een T110T5 tegen. Na een minuut of 7 over en weer schieten waarbij ik mijn tankje in zijn achter heb gezet schiet hij me kapot. Ik had hem wel een paar keer kunnen raken en met wat damage van andere tanks zit hij zo rond de 20% hp. Begint hij te roepen dat ik maar moet stoppen met spelen aangezien ik heel slecht ben en game verwijderen enz enz.

De rest van mijn team werd makkelijk weggeveegd, was dus een complete shit match.
Ach.....zulke gasten zitten er altijd bij, vooral als ze zelf snel afgeschoten worden is het hele team noob en vervolgens gaan ze de laatst overgeblevenen even vertellen hoe het wel moet. Het ligt nooit aan hun zelf......
Als ze mij uitmaken voor noob, check ik even via XVM hun stats en bijna altijd kan ik dan antwoorden met "you're calling me a noob? lets compare our stats!"
Dan wordt het meestal wel rustig (of ze roepen dat ze niets geven om stats, of dat z'n broertje ook met zijn account speelt)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Nu online
Verwijderd schreef op vrijdag 26 april 2013 @ 15:22:
[...]

gameplay discussies is heel wat anders dan verhalen in de trant van: "ik was aan het rondcrossen in m'n Marder en heb er 1-tje vol op z'n bek geschoten"
Je benoemde net dat je je weerhoudt van technische discussies, dus ik nam aan gameplay discussie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Size
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 06-08 19:20
Ik heb wel een "technisch" vraagje over de XVM config:

Enkele pagina's geleden postte ik dat mijn XVM nog niet helemaal goed werkt, de player stats worden niet zichtbaar. Nu las ik op de site van XVM dat het zou kunnen liggen aan het font. Ik heb wsLy's config gedownload en geladen in de editor op de site van XVM. Hier heb ik wat kleine aanpassingen gedaan aan wsLy's config, de font heb ik nu standaard op verdana staan. Ik hoop dat het gaat werken, vanavond ff testen.

Maar nu mijn vraag: als ik de config save dan ziet de inhoud er wel wat anders uit dan wsLy's config. In die config staan ook nog commentaren achter de settings (weergegeven achter //). Dat heb ik in 'mijn' config niet en ook is de volgorde van de settings anders: zo begint mijn config met de Vehicle Names, terwijl die van wsLy helemaal achteraan staan. Maakt dit nog wat uit voor de werking van de config? Is wsLy's config soms met een ander progje getweakt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jip99
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 07-03 09:48
Verwijderd schreef op vrijdag 26 april 2013 @ 15:23:
[...]

Geef dan de reden waarom je een SP hebt en niet een andere tank, heeft het te maken met de hoeveelheid gold die de SP kost, of misschien een andere reden?

Ze willen een discussie, ik wil ze graag een discussie leveren. Dat kan alleen niet alleen.
ik heb de SP gekocht omdat die inderdaad niet super veel goud kost, het een goed uitziende tank is :)

punten van de SP die ik fijn vindt

+goede gun depression
+170mm is voldoende voor weak spots
+MM is max 9 en dat is fijn
+front armor is super tegen noobs(ijzer vreter) en redelijk tegen ervaren spelers( niet al te grote weak spots)
+veel credits door premium tank.. ook al verlies je

min punten

-sloom (arty vindt je fijn om te raken)
-weinig armor aan zijkant en achter

al met al vindt ik het een fijne tank, kan er goed mee overweg en speelt een beetje zoals de BP..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 26 april 2013 @ 15:23:
[...]

oké.....
Ik wilde een premium voor de extra credits, het liefst de T34 maar die vond ik te duur. Ging bij mij over een psychische grens om effe 50 euri te lappen voor een tankje in een spelletje......
Heb dus de veel goedkopere SP aangeschaft (tijdens de kerst sale), credits verdienen gaat inderdaad rap maar het is zeker niet mijn favoriete tank. ik vind zijn snelheid en pen te laag voor een tier 8 medium. Wel goede MM, bijna altijd toptier.

Overigens denk ik dat we genoeg draagkracht hebben om een paar extra topics aan te maken, bijv 1 voor gameplay (bespreken van tactieken, favo spots) en voor de verschillende tankmodellen.
De discussie die jij probeert aan te zwengelen zal snel ondersneeuwen hier.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SimpelenLeuk
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 15-08 23:09
Ik ben eigenlijk wel blij dat de discussie gevoerd wordt, wat hier nu nuttig is en wat niet. De kwaliteit en het bitch gehalte is naar mijn inzien nogal toegenomen de laatste weken.
Pagina's waar in elke post maar 2 zinnen staan, zijn over het algemeen niet informatief. Van mij uit mag het allemaal wel wat strakker, zeker omdat alles van wot op tweakers in één post moet.

Ik zelf zoek vooral nuttige informatie ingame in vormen van tips/data/link etc of vind het leuk (newbie) vragen te beantwoorden zo nu en dan te beantwoorden. Epic potjes zijn leuk om te zien, maar wel de Echte epic ones, goede potjes hebben we namelijk allemaal wel.
Oftewel je bent op zoek naar iets van toegevoegde waarde voor het topic.

Misschien moeten de richtlijnen herhaald worden of aangescherpt. Of zou er een koffietafel achtig topic kunnen komen en een inhoudelijk topic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kaap schreef op vrijdag 26 april 2013 @ 15:26:
[...]

Je benoemde net dat je je weerhoudt van technische discussies, dus ik nam aan gameplay discussie.
nope, bedoelde het soort discussies/vragen over pen/armour of over aanpassingen zoals op deze pagina de vraag over XVM. Ik weet echt niet hoeveel armour een bepaalde tank heeft en van computertechnische/software matige zaken heb ik al helemaal geen kaas gegeten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Nu online
SimpelenLeuk schreef op vrijdag 26 april 2013 @ 15:32:
Van mij uit mag het allemaal wel wat strakker, zeker omdat alles van wot op tweakers in één post moet.

Ik zelf zoek vooral nuttige informatie ingame in vormen van tips/data/link

Misschien moeten de richtlijnen herhaald worden of aangescherpt. Of zou er een koffietafel achtig topic kunnen komen en een inhoudelijk topic.
Verwijderd schreef op vrijdag 26 april 2013 @ 15:33:
[...]

nope, bedoelde het soort discussies/vragen over pen/armour of over aanpassingen zoals op deze pagina de vraag over XVM. Ik weet echt niet hoeveel armour een bepaalde tank heeft en van computertechnische/software matige zaken heb ik al helemaal geen kaas gegeten
Volgens diezelfde eerder genoemde tweakers.net regels is het wel de bedoeling dat men alvorens te posten zelf op zoek gaat. Zeker alles omtrent tanks met hun upgrades en armour zijn wikipedia achtige websites voor. Dus als we toch de regels strikter willen houden in dit topic zul je voor dat soort vragen ook hier niet terecht kunnen omdat die informatie al elders aangeboden wordt.

[ Voor 22% gewijzigd door JeroenNietDoen op 26-04-2013 15:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BramSd
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 17:45
Jip99 schreef op vrijdag 26 april 2013 @ 15:30:
[...]

ik heb de SP gekocht omdat die inderdaad niet super veel goud kost, het een goed uitziende tank is :)

punten van de SP die ik fijn vindt

+goede gun depression
+170mm is voldoende voor weak spots
+MM is max 9 en dat is fijn
+front armor is super tegen noobs(ijzer vreter) en redelijk tegen ervaren spelers( niet al te grote weak spots)
+veel credits door premium tank.. ook al verlies je

min punten

-sloom (arty vindt je fijn om te raken)
-weinig armor aan zijkant en achter

al met al vindt ik het een fijne tank, kan er goed mee overweg en speelt een beetje zoals de BP..
Positieve punten van de SP:
+ Gun met slechte pen, zodat je lekker veel kunt bouncen
+ Langzaam, zodat je goed de tijd hebt om te aimen
+ Armor is dusdanig beroerd dat je alleen van afstand bounced
+ XP pinata en de leukste tank om tegen te komen

Minpunten zijn:
- Spaced armor zodat je niet betrouwbaar kunt penetreren op 200m of meer afstand
- Max MM is tier 9, zodat je in je tier X andere targets moet zoeken

Edit: ik bedoel dit alles natuurlijk uit het oogpunt van mijn T34, of eigenlijk elke andere tier 8/9 tank.

[ Voor 4% gewijzigd door BramSd op 26-04-2013 15:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djengizz
  • Niet online
BramSd schreef op vrijdag 26 april 2013 @ 15:41:
- Spaced armor zodat je niet betrouwbaar kunt penetreren op 200m of meer afstand
Auto aimen op range werkt verbazend goed en penned regelmatig de turret ring (shot trap).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kaap schreef op vrijdag 26 april 2013 @ 15:36:
[...]

[...]

Volgens diezelfde eerder genoemde tweakers.net regels is het wel de bedoeling dat men alvorens te posten zelf op zoek gaat. Zeker alles omtrent tanks met hun upgrades en armour zijn wikipedia achtige websites voor. Dus als we toch de regels strikter willen houden in dit topic zul je voor dat soort vragen ook hier niet terecht kunnen omdat die informatie al elders aangeboden wordt.
Wij praten duidelijk langs elkaar heen vandaag ;)
Ik bedoelde niet dat ik hier kom voor die vragen, maar juist de antwoorden erop niet heb en anderen daar veel meer verstand van hebben :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rgras
  • Registratie: Juli 2006
  • Niet online
Ik blijf erbij dat een WoT slowchat topic zeer welkom zou zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
  • Laatst online: 13-09 19:36
rgras schreef op vrijdag 26 april 2013 @ 16:00:
http://irc.tweakers.net/wot

Kyozu is vergeten een topicwarning aan te maken. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Nu online
IRC :? Dan blijf ik gewoon stug hier doorposten, antieke meuk.

[ Voor 5% gewijzigd door JeroenNietDoen op 26-04-2013 16:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
  • Laatst online: 09-03 09:26
User schreef op vrijdag 26 april 2013 @ 16:08:
[...]

Consider it done, was ik inderdaad vergeten :)

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemean
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 17:03

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

redwing schreef op vrijdag 26 april 2013 @ 07:17:
[...]

Heb jij nu nooit medelijden met de tegenpartij ???
Haha, ik had niet verwacht dat het zo'n pot zou worden _/-\o_.

Kijk! Daarom zijn wij mensen, iedereen vind iets anders leuk en iedereen heeft een andere mening. Als we allemaal hetzelfde zouden denken en dezelfde houding aan zouden nemen waren we robotjes geweest. Het feit is, in dit topic staan geen regels dat je battle results/replays/verhaaltjes niet mag plaatsen, er staat ook niet dat mensen hun dagelijkse WinRatio (of een copy pasta van PlanetWoT niet mogen plaatsen. Dus in the end moeten de mensen die het niet interessant vinden er gewoon mee leren leven ;). Ik vind het leuk om een bijdrage in een discussie te leveren en af en toe een goede game te plaatsen in de vorm van een YouTube filmpje of replay en mogelijk hebben mensen er wat aan of kunnen zij mij wijzen op fouten die ik bega.

Om op jou punt terug te komen van waarom niemand nou eens een verhaal/filmpje of what ever plaatst als ie als een echte Siema noob speelt. Das heel simpel, wie heeft daar zin om naar te kijken? Als ik een fout bega die redelijk grappig is dan wil ik die ook nog wel eens hier plaatsen zoals met mijn BatChat een tijd terug. ;)

Daarnaast zie ik zelf nog liever dat meer mensen hun YouTube filmpjes en replays hier gaan posten met als gevolg dat mensen er feedback op kunnen geven. Overigens wil ik ook nog er aan toe voegen dat in de afgelopen 20 delen van World of Tanks topics zijn er elke keer mensen geweest die hun mening moeten plaatsen over het feit dat ze het er niet mee eens zijn dat er verhaaltjes, filmpjes, replays en of logs van een dag daar voor worden geplaatst. Aan dat soort posts heb ik meer een hekel en die zou ik liever terug zien in het IRC channel ;).
redwing schreef op vrijdag 26 april 2013 @ 14:41:
[...]

Hmm, die potjes kan ik hier wel posten maar dan krijg je potjes van 1 minuut waarbij ik ge-oneshot wordt door arty omdat dacht dat ik de volgende dekking ook nog wel zou halen :+
Oh daar heb ik er ook nog genoeg van, de-ik-wordt-geoneshot-door-arty-replays. :+
Kaap schreef op vrijdag 26 april 2013 @ 16:11:
[...]

IRC :? Dan blijf ik gewoon stug hier doorposten, antieke meuk.
Ik dacht ook dat dat niet meer bestond. _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BramSd
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 17:45
djengizz schreef op vrijdag 26 april 2013 @ 15:45:
[...]

Auto aimen op range werkt verbazend goed en penned regelmatig de turret ring (shot trap).
Ik pen vrijwel altijd de turretring. Dat is ook precies het deel van de tank waar ik op mik als ik zijn front zie. Echter, met bijvoorbeeld een T34 is het niet goed mogelijk om betrouwbaar de turretring te raken als de tank 200m of meer van je af staat. Dat is gewoon geluk hebben dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knowuse
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 24-08 03:25
BramSd schreef op vrijdag 26 april 2013 @ 16:47:
[...]

Ik pen vrijwel altijd de turretring. Dat is ook precies het deel van de tank waar ik op mik als ik zijn front zie. Echter, met bijvoorbeeld een T34 is het niet goed mogelijk om betrouwbaar de turretring te raken als de tank 200m of meer van je af staat. Dat is gewoon geluk hebben dan.
Eigenlijk is dat spaced armor toch veel te sterk, met een T34 zou je de hull armor (178mm) to gewoon moeten penetreren?

Shuttle st20g5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShockWave

ShockWave

Lost it somewhere

Topicstarter
Lief dagboek vandaag gingen we samen op oorlogspad.....ja met jou mijn fijne VK3002DB
of moet ik je voor nu nog maar even VK 30.02D gaan noemen.
Vindt veranderingen ook niet fijn en al helemaal niet op het laatste moment.
We hebben veel meegemaakt en spannende momenten beleefd, helaas ook soms domme dingen gedaan in de afgelopen tijden.
Je begint nu al aardig versleten te raken en kreeg net bericht vanuit de garage dat ik je in kan ruilen omdat er een nieuwer model voorhanden is.

Ik zal het je voorlezen,
Researched:
Indien-Panzer researched. Undistributed experience spent: 81100. Free Experience spent: 0.

Onze tijd samen is gekomen en ga je binnekort inruilen sorry... ;w
Onderhand aan de andere kant van de map.
Kameraad van mij, je turret is leuk om de vijand te laten bouncen maar je hull..pffff
Je bent een medium maar je liet je vandaag inhalen door zo'n inferieure VK30.01P die een level lager zit en je liet je zelfs door zo'n tank tot schroot verwerken toen je er een tegenkwam van de tegenparty??? :F
Je aimtime, reloadtime en snelheid zijn leuk voor een heavy maar niet voor een medium.

Daarom heb ik besloten tot het volgende;
Researched:
T-34-2 researched. Undistributed experience spent: 105000. Free Experience spent: 0.

Ik laat je achter in de velden en ga voor je opvolger. }:|

[ Voor 31% gewijzigd door ShockWave op 26-04-2013 17:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Nu online
Wat zijn trouwens een beetje de betere TC's om in het weekend proberen bij te komen :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mickroz
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 08-09 21:49

Mickroz

Mickroz#2491

rgras schreef op vrijdag 26 april 2013 @ 16:00:
maak je die toch aan?

Steam-Twitch-YouTube-Twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
Kaap schreef op vrijdag 26 april 2013 @ 17:50:
Wat zijn trouwens een beetje de betere TC's om in het weekend proberen bij te komen :?
Alphadawg is erg aardig en zijn TCs zijn meestal prima.
ArturS weet wat hij doet en de sfeer in zijn TC is altijd erg vriendelijk en relaxed.
Als je Fins niet erg vind is Muppetti en zijn TCs prima te doen al willen ze dus niet altijd moeite doen om Engels te praten. Ploppi is erg kieskeurig en kan flink uit de hoogte doen maar hij kan het opzich wel (al zijn de eerste 3 beter/relaxter).

Anderen schieten me zo even niet te binnen behalve een aantal die op het moment ook vrijwel geen TC meer leaden zoals D0vakhiin, Vonrox en (Runze) / IzNoGood.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mad_max234
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 07-02 11:09

mad_max234

AMD Athlon II M320

User schreef op vrijdag 26 april 2013 @ 16:08:
[...]

Dat is geen slowchat, dat is realtime chat en daar moet je dus gaan zitten wachten, niet echt handig voor de meeste, of moet halve dag de tijd hebben en verder geen andere hobby's. Beetje slowchat is toch niks mis mee bij game topic, als het nu hardware topic was waar twee mensen 20 pagina's vol parten in paar uur. Maar bij games is er zoveel meer te vertellen dan alleen inhoudelijke berichten, zoals leuke en gekken ervaringen, emoties, etc. En je enthousiasme delen in je directe omgeving zit er bij vele ook niet in, niet iedereen heeft kennissen of familie die geïnteresseerd zijn in gamen en dan ook nog in WoT zoals sommige hier dat zijn.

-Andere hobby- -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

46 spelletjes gespeeld sinds de update, en nog geen enkele keer de nieuwe map Pearl River, noch encounter op Prokhorovka tegengekomen :( Is die nieuwe map voor jullie ook zo zeldzaam?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Nu online
psychoclown schreef op vrijdag 26 april 2013 @ 18:14:
[...]

Alphadawg is erg aardig en zijn TCs zijn meestal prima.
ArturS weet wat hij doet en de sfeer in zijn TC is altijd erg vriendelijk en relaxed.
Als je Fins niet erg vind is Muppetti en zijn TCs prima te doen al willen ze dus niet altijd moeite doen om Engels te praten. Ploppi is erg kieskeurig en kan flink uit de hoogte doen maar hij kan het opzich wel (al zijn de eerste 3 beter/relaxter).

Anderen schieten me zo even niet te binnen behalve een aantal die op het moment ook vrijwel geen TC meer leaden zoals D0vakhiin, Vonrox en (Runze) / IzNoGood.
Die ArturS krijg ik wel bizar veel search results van terug. Kun je iets duidelijk zijn :?

Jij runt verder ook nooit meer TC\'s?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Size
Mr_Size schreef op vrijdag 26 april 2013 @ 15:27:
Ik heb wel een "technisch" vraagje over de XVM config:

Enkele pagina's geleden postte ik dat mijn XVM nog niet helemaal goed werkt, de player stats worden niet zichtbaar. Nu las ik op de site van XVM dat het zou kunnen liggen aan het font. Ik heb wsLy's config gedownload en geladen in de editor op de site van XVM. Hier heb ik wat kleine aanpassingen gedaan aan wsLy's config, de font heb ik nu standaard op verdana staan. Ik hoop dat het gaat werken, vanavond ff testen.

Maar nu mijn vraag: als ik de config save dan ziet de inhoud er wel wat anders uit dan wsLy's config. In die config staan ook nog commentaren achter de settings (weergegeven achter //). Dat heb ik in 'mijn' config niet en ook is de volgorde van de settings anders: zo begint mijn config met de Vehicle Names, terwijl die van wsLy helemaal achteraan staan. Maakt dit nog wat uit voor de werking van de config? Is wsLy's config soms met een ander progje getweakt?
ff schaamteloos mezelf quoten ;)

Heb mn eigen config er nu in zitten. Het positieve is dat mn game nog werkt en alle features van XVM ook, alleen nog steeds geen stats te zien... Wat kan ik nog meer proberen, behalve de fonts aanpassen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mr_Size schreef op vrijdag 26 april 2013 @ 19:39:
[...]

Heb mn eigen config er nu in zitten. Het positieve is dat mn game nog werkt en alle features van XVM ook, alleen nog steeds geen stats te zien... Wat kan ik nog meer proberen, behalve de fonts aanpassen?
De oplossing bij mij was om niet meer de 'wot-xvm-proxy'-snelkoppeling te gebruiken, maar wel de 'xvm-stat'-snelkoppeling :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr34m3dd
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 11-09 13:40
Britse mediums, hoe werken die? Ben een ervaren type 59 spelen met een 65% winrate in 1000potjes. Lijkt het een beetje op die chinese prem tank of moet ik toch echt voor de chinezen gaan? Britten ziet er namelijk super cool uit :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Size
Verwijderd schreef op vrijdag 26 april 2013 @ 19:45:
De oplossing bij mij was om niet meer de 'wot-xvm-proxy'-snelkoppeling te gebruiken, maar wel de 'xvm-stat'-snelkoppeling :)
Helaas gaat dat voor mij niet werken, aangezien ik al die XVM stat koppeling gebruik ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
Kaap schreef op vrijdag 26 april 2013 @ 19:09:
[...]

Die ArturS krijg ik wel bizar veel search results van terug. Kun je iets duidelijk zijn :?

Jij runt verder ook nooit meer TC\'s?
My bad was nog de h vergeten: ArthurS

Nee, sowieso vind ik Champion de laatste tijd ten opzichte van publics niet meer zo heel erg interessant. Teamplay etc is wel leuk maar als iedereen steeds maar 1k damage kan doen waar je in publics 4k damage doet vind ik dat laatste een stuk spannender en uitdagender. Daarnaast gewoonweg op het moment te druk met de studie waardoor ik uberhaupt niet echt aan spelen toe kom omdat ik naast de volle dagen ook nog 's avonds moet studeren voor een hertentamen. Ben al blij dat ik af en toe even CW en 2-3 potjes extra mee kan pikken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mr_Size schreef op vrijdag 26 april 2013 @ 19:39:
[...]

Ikzelf heb weinig tot geen verstand van XVM, dus ik hoop dat ik nu niet met iets heel stoms kom. Maar goed, voor de 1%-kans dat het wel nuttig is probeer ik het maar :P

Tot voor gisteren had ik hetzelfde probleem. De statistics en minimap features van XVM deden het wel, maar ik kreeg geen data van andere spelers. Ik heb toen hulp gevraagd aan LaCourgette op het WoT-forum (maker van XVM-updater).

Hij vertelde me dat ik het XVM-font op de computer moest installeren (voor het geval je die niet hebt, heb het hier even geupload: http://www46.zippyshare.com/v/60638929/file.html) en dat ik het .config bestand moest verplaatsen (stond bij mij in xvm-doc; heb het nu zowel in de standaard World of Tanks map als in res_mods/8.5/gui/flash voor de zekerheid :P). En tot mijn grote verbazing was dat genoeg om XVM prima te laten werken :)

Anders kan je ook ff een PM naar LaCourgette sturen of posten in zijn topic (http://forum.worldoftanks...-one-click-installupdate/). Is een aardige gozer die er veel vanaf weet en graag anderen helpt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Odyg
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 09-09-2022
Jongens ik heb nu een tijdje die M4A3E2 ( Sherman Jumbo ) maar ik heb echt geen idee hoe ik daar mee moet spelen. Ik zit gewoon op het punt dat ding weer te verkopen! Tenzij jullie wat tips voor mij hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• filipy23
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 17:23
Bonus code voor 1000 gold.

Snel claimen!

http://www.alienwarearena...nus-code-giveaway-europe/

Babs out!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kojoottii
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 13-09 21:42
je kan meerdere keys opvragen met meerdere emailadressen,maar je kan er maar 1 gebruiken per account

dus bij deze, voor de snelste :)

YER6UE-BA4B7T

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Odyg
Kojoottii schreef op vrijdag 26 april 2013 @ 20:40:
je kan meerdere keys opvragen met meerdere emailadressen,maar je kan er maar 1 gebruiken per account

dus bij deze, voor de snelste :)

YER6UE-BA4B7T
Haha je wordt bedankt!

Action Completed Successfully
close
The bonus code has been successfully redeemed on your account.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Size
Verwijderd schreef op vrijdag 26 april 2013 @ 20:28:
Ikzelf heb weinig tot geen verstand van XVM, dus ik hoop dat ik nu niet met iets heel stoms kom. Maar goed, voor de 1%-kans dat het wel nuttig is probeer ik het maar :P

Tot voor gisteren had ik hetzelfde probleem. De statistics en minimap features van XVM deden het wel, maar ik kreeg geen data van andere spelers. Ik heb toen hulp gevraagd aan LaCourgette op het WoT-forum (maker van XVM-updater).

Hij vertelde me dat ik het XVM-font op de computer moest installeren (voor het geval je die niet hebt, heb het hier even geupload: http://www46.zippyshare.com/v/60638929/file.html) en dat ik het .config bestand moest verplaatsen (stond bij mij in xvm-doc; heb het nu zowel in de standaard World of Tanks map als in res_mods/8.5/gui/flash voor de zekerheid :P). En tot mijn grote verbazing was dat genoeg om XVM prima te laten werken :)

Anders kan je ook ff een PM naar LaCourgette sturen of posten in zijn topic (http://forum.worldoftanks...-one-click-installupdate/). Is een aardige gozer die er veel vanaf weet en graag anderen helpt :)
Thanks man! Ik ga het morgen ff proberen, want ga nu weg. Ik laat nog wel ff weten of het gelukt is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rgras
  • Niet online
Dankje, mooi meegenomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joindry
  • Nu online

Joindry

- I'm afraid I can't do that -

hoe werktie? ik vind nergens iets voor krijg 1000 gold

nvm recht sop de pagina dus :)

[ Voor 23% gewijzigd door Joindry op 26-04-2013 20:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Odyg
Joindry schreef op vrijdag 26 april 2013 @ 20:55:
hoe werktie? ik vind nergens iets voor krijg 1000 gold
Registeren, inloggen en dan op get key clicken. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Doler
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 15-04-2022
Website ligt er hier uit ;); jammer!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joindry
  • Nu online

Joindry

ook hier ligtie plat, service unavailable

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Odyg
Doler schreef op vrijdag 26 april 2013 @ 20:58:
Website ligt er hier uit ;); jammer!
Ja hij is een beetje druk, gewoon even doorzetten dan lukt het wel. Er zijn nu nog zo'n 2,5k keys over.

Deze link werkt misschien nog wel:

http://www.alienwarearena...nus-code-giveaway-europe/

[ Voor 23% gewijzigd door Odyg op 26-04-2013 21:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joindry
  • Nu online

Joindry

Nop nog steeds niks, is echt gewoon te druk nu. heb me kunnen registreren maar raak niet meer op de site om me in te loggen...

Weet er trouwens iemand wanneer we eindelijk onze beloning gaan ontvangen voor het verzenden van ons verjaardagskaartje? Is intussen toch al even afgesloten...

[ Voor 39% gewijzigd door Joindry op 26-04-2013 21:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Er staat ook een link op het WOT-forum dus die 10000 codes zijn al lang vergeven inmiddels......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
Joindry schreef op vrijdag 26 april 2013 @ 21:02:
Nop nog steeds niks, is echt gewoon te druk nu. heb me kunnen registreren maar raak niet meer op de site om me in te loggen...

Weet er trouwens iemand wanneer we eindelijk onze beloning gaan ontvangen voor het verzenden van ons verjaardagskaartje? Is intussen toch al even afgesloten...
Ze hadden duizenden kaartjes binnen gehad dusja :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joindry
  • Nu online

Joindry

Wist ik niet, maar laat ze dan gewoon als een boodschap geven dat het even kan duren...
(ben wat pissed dat ik net 1000 Gold gemist heb)

alvorens xvm te installeren wat moet je alweer eerst installeren?

[ Voor 20% gewijzigd door Joindry op 26-04-2013 21:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
  • Laatst online: 13-09 19:36
Joindry schreef op vrijdag 26 april 2013 @ 21:25:
Wist ik niet, maar laat ze dan gewoon als een boodschap geven dat het even kan duren...
Dat hebben ze dus ook gedaan. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joindry
  • Nu online

Joindry

:X serieus

oops, sinds ik de xvmstat snelkoppeling gebruik mis ik wel eens iets, eens kijken.

voor die xvm, was dat locastan library, ik weet het echt niet meer :(

[ Voor 27% gewijzigd door Joindry op 26-04-2013 21:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djengizz
  • Niet online
Joindry schreef op vrijdag 26 april 2013 @ 21:30:

oops, sinds ik de xvmstat snelkoppeling gebruik mis ik wel eens iets, eens kijken.
Je kunt ook xvmstat de launcher laten starten met /launcher.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrOleo
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 19:32
Verwijderd schreef op vrijdag 26 april 2013 @ 21:11:
Er staat ook een link op het WOT-forum dus die 10000 codes zijn al lang vergeven inmiddels......
21:43: Keys Available: 1446
ik heb mijn 1000 gold binnen na een half uurtje refresh klikken terwijl ik tv kijk. :)

Edit: Hmmm tegelijkertijd staat er op dezelfde site: ALL KEYS CLAIMED, SORRY :(

Vreemd

[ Voor 12% gewijzigd door MrOleo op 26-04-2013 21:45 ]

erutangiS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mickroz

Mickroz

Mickroz#2491

Joindry schreef op vrijdag 26 april 2013 @ 21:30:

voor die xvm, was dat locastan library, ik weet het echt niet meer :(
je bedoelt dokan library?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemean

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

MrOleo schreef op vrijdag 26 april 2013 @ 21:44:
[...]

21:43: Keys Available: 1446
ik heb mijn 1000 gold binnen na een half uurtje refresh klikken terwijl ik tv kijk. :)

Edit: Hmmm tegelijkertijd staat er op dezelfde site: ALL KEYS CLAIMED, SORRY :(

Vreemd
Er zijn nog steeds keys beschikbaar.. heb er nog net 1 kunnen claimen.. vervolgens 'Service Unavailable' helaasch.

Edit: Keys Available: 356

[ Voor 3% gewijzigd door Nemean op 26-04-2013 22:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nog net op tijd: nog maar 300 keys over. Enorm bedankt voor het posten van de link :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrOleo
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 19:32
"Service unavailable" betekent toch gewoon: "please refresh". :+

[ Voor 37% gewijzigd door MrOleo op 26-04-2013 22:09 ]

erutangiS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb er ook nog een over:

YER6UX-AM7R7Z

Veel plezier aan de winnaar :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blueice85
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 13-09 17:44
Verwijderd schreef op vrijdag 26 april 2013 @ 22:09:
Ik heb er ook nog een over:

YER6UX-AM7R7Z

Veel plezier aan de winnaar :P
Deze is al door iemand anders gebruikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemean

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

blueice85 schreef op vrijdag 26 april 2013 @ 22:18:
[...]

Ik hoop wel dat degene die hem heeft gepakt ook netjes dank je wel zegt.. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

blueice85 schreef op vrijdag 26 april 2013 @ 22:18:
[...]

Dan zal iemand U juist te snel af zijn geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blueice85
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 13-09 17:44
Verwijderd schreef op vrijdag 26 april 2013 @ 22:20:
[...]

Dan zal iemand U juist te snel af zijn geweest.
Zou het? :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joindry
  • Nu online

Joindry

Mickroz schreef op vrijdag 26 april 2013 @ 21:57:
[...]

je bedoelt dokan library?
jaa, die ja. thx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

In het kader van "ook eens proberen een inhoudelijke discussie opstarten" het volgende:

Ik ben van nature enigszins tegendraads, dus ook in WOT......
Je zou het in WOT ook kunnen noemen dat ik de minimap goed in de gaten houd en de zwakke plekken altijd opvang ;-)

Hiermee bedoel ik dat ik ALTIJD degene ben die alleen of met te weinig support aan een bepaalde kant van een map sta omdat alle anderen de leuke kant opzoeken. Als voorbeeld noem ik even Ensk waar iedereen de stad induikt en het veld altijd weer open gelaten wordt, of Muravanka waar de meesten het bos vermijden, highway waar ook in 90% van de gevallen de meesten de stad inrijden, westflank én brugkant volledig open latend.

Ik (met hulp van een enkeling) staan ons rot te verdedigen, terwijl ze aan de andere kant de vijand oprollen en lekker doorrollen richting cap om dan vervolgens te gaan roepen "GG".....
Ja, duhhhhhh als wij gewoon meegereden waren met de lemmingtrain had er helemaal niemand geroepen "GG" en hadden we halverwege weer als een gek terug gemoeten omdat we gecapped werden.

Hoe ervaren jullie dit? Rij je gewoon naar je favoriete kant van de map, of hou je 't in de gaten, keer je om of weiger je alleen een kant te verdedigen?
Mijn gevoel is dat je het wel in de gaten kunt houden, maar iets erover in de chat roepen is 99% zinloos. Het gebeurt zelden dat er iemand anders wakker is en zich "opoffert" om de ondankbare taak van het verdedigen op zich te nemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redwing
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 18:39
Verwijderd schreef op zaterdag 27 april 2013 @ 09:17:
Hoe ervaren jullie dit? Rij je gewoon naar je favoriete kant van de map, of hou je 't in de gaten, keer je om of weiger je alleen een kant te verdedigen?
Ik keer om tenzij ik het idee heb dat het een zinloze zaak is. Oftewel als je lage tier bent en in je eentje naar een kant gaat dat ga ik of staan spotten/campen in die hoek of ik ga er al helemaal niet heen. Als ik toptier ben kun je meestal redelijk wat afstoppen. De andere optie is met de lemmingtrein mee gaan en zorgen dat ze blijven doorpushen.
Mijn gevoel is dat je het wel in de gaten kunt houden, maar iets erover in de chat roepen is 99% zinloos. Het gebeurt zelden dat er iemand anders wakker is en zich "opoffert" om de ondankbare taak van het verdedigen op zich te nemen.
Ik ping meestal op de map met help needed. Vaak komt er dan nog wel iemand mee al is het vaak nog steeds te weinig ;) Veel meer kun je niet doen dan hopen dat er een paar zo slim zijn om mee te gaan doen.

[removed]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShockWave

ShockWave

Lost it somewhere

Topicstarter
Verwijderd schreef op zaterdag 27 april 2013 @ 09:17:
In het kader van "ook eens proberen een inhoudelijke discussie opstarten" het volgende:

Ik ben van nature enigszins tegendraads, dus ook in WOT......
Jij enigzins tegendraads....niks van gemerkt.. ;)

Ook ik houd de minimap in de gaten en kijk of er een flank wordt opegelaten, dit wil niet zeggen dat ik altijd maar de lege flank ga verdedigen omdat een ander het niet doet.
Vaak merk ik al aan hoe een lemmingtrain zich gedraagd of we een match kunnen winnen.
Reageerd er namelijk niemand op een ping op de map of hulpgeroep van mijn kant dan ga ik gewoon lekker met de lemmingen mee en blijf wat achter.
Mijn motto is als er niemand in de lemmingtrain reageerd dan spelen ze 9 van de 10 keer niet als teamspelers maar als individuen en worden ze toch als easy targets opgerold door enkele tanks van het enemyteam.

Op Highway die jij benoemd komt dat idd zeer vaak voor heel veel matches rijdt bijna iedereen naar de citty en weinig tot geen naar de brugkant vooral vanuit de zuidbase.
Sta ik daar in de zuidbase dan blijf ik vaak wat hangen op de heuvel richting de stad om te supporten tenzij ik met een platoon ben welke ook richting brug gaat.
Ik kan dan beide kanten op mocht het fout gaan.
Dit is al meerdere keren voorgekomen en dan kan ik terug om vanuit dat gat bij de base te spotten en te snipen omdat de brugkant is gevallen.
Murovanka..... zuidbase, magical forrest for me hoor ben niet zo van dat hoekje op A9.
Noordbase precies zo maar dan wel met een medium, zit ik in een heavy dan toch echt richting A9.
Het hangt gewoon af per tank wat ik ga doen.

Welke kant ik opga hangt ook waar ik ongeveer in de base sta, als ik rechts sta en ik wil ook naar rechts en rijdt die kant op maar merk na verloop van tijd dat de andere zijde volledig open ligt dan ga ik echt niet terug.
Heb door schade en schande geleerd dat als je voorop rijdt en je keert om om dan toch maar de andere kant op te gaan je niet op tijd bent om in cover te komen voordat je bent gespot.
Enemy arty is op dat moment niet vriendelijk voor je en kan je helemaal niks meer voor het team.

Loop jij als enige of met minimale bijstand een flank tegen te houden en de lemming aan de andere loopt GG te spammen dan moet je maar zo denken dat JIJ in potentie meer damage hebt gedaan omdat hun de targets moesten verdelen over 10 man en jij maar over 1/2/3.
Dus meer credits en xp voor jou.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Doler
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 15-04-2022
Server is down, aangekondigd en wel :P Nou, mooi dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShockWave

ShockWave

Lost it somewhere

Topicstarter
wijzigen van de dailydoubletijd??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magic6399
  • Registratie: November 2004
  • Niet online
:/ ...Must play...

[ Voor 8% gewijzigd door Magic6399 op 27-04-2013 10:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mad_max234

mad_max234

AMD Athlon II M320

ShockWave schreef op zaterdag 27 april 2013 @ 10:03:
wijzigen van de dailydoubletijd??
Ja volgens mijn wel, die krijg ik gisteren avond ineens rond 23u, kan uurtje later of vroeger zijn, was me niet zo bewust van tijd als ik achter de pc zit.

Dacht hele lekker ronde gehad te hebben, bleek het gemiddelde ronde te zijn met 2 * exp. :D

-Andere hobby- -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mad_max234 schreef op zaterdag 27 april 2013 @ 10:35:
[...]

Ja volgens mijn wel, die krijg ik gisteren avond ineens rond 23u, kan uurtje later of vroeger zijn, was me niet zo bewust van tijd als ik achter de pc zit.

Dacht hele lekker ronde gehad te hebben, bleek het gemiddelde ronde te zijn met 2 * exp. :D
Het zal 21u zijn geweest. Dat is ook de aangekondigde tijd.
Ik logde rond 21.45u in en kon alles weer dubbelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShockWave

ShockWave

Lost it somewhere

Topicstarter
Verwijderd schreef op zaterdag 27 april 2013 @ 10:42:
[...]

Aangekondigde tijd met de patch was 07:00 cest (gmt+2) en dat is naar het idee van vele toch echt 09:00 nl tijd en niet 21:00...

Wat een prutsers zeg bij WG het regeltje waar stond dat de tijd werd aangepast naar 07:00 is totaal verdwenen van de page waar het stond.
http://worldoftanks.eu/news/7026-version-85-be-released/
Stond onderaan bij de clanwars...
Motto: "If we cant fix it just delete it and hope no one wil notice it anymore after a while"???

edit: nog wel op het officiele forum gevonden in een bericht.
Please note that once Version 8.5 has been implemented, the time at which a 'new day' begins will be changed to 07:00 CEST (GMT +2).

The beginning of a new day determines the reset of :
Daily limit for tank purchases
XP Multiplier for the first win of the day.
Daily limit for maximum amount of tanks that can be sold
Daily limit for maximim amount of reports that can be submitted via client
Daily limit for recruiting of crews with 50% skill level

[ Voor 58% gewijzigd door ShockWave op 27-04-2013 10:57 . Reden: aanvulling ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mickroz

Mickroz

Mickroz#2491

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rgras
  • Niet online
Is dit niet exact hetzelfde als die van 8.4?

Afbeeldingslocatie: http://2.bp.blogspot.com/-1bkB5gXxdkE/USZVce_BuqI/AAAAAAAAAPY/DMzkbM_5gU8/s1600/MM.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mickroz

Mickroz

Mickroz#2491

geen idee, niet gechecked, stond een topic op op het forum over, vandaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mad_max234

mad_max234

AMD Athlon II M320

Verwijderd schreef op zaterdag 27 april 2013 @ 10:42:
[...]

Dat zou heel goed kunnen, als ik achter de pc zit dan heb ik echt geen idee van de tijd, zeker als potjes ook nog eens leuk zijn, heb gisteren leuke avond gehad, veel goede gebalanceerde potjes waar het soms op laatste minuten aankwam met gelijke aantallen over in beide teams. Afgelopen weken was het dramatisch, meer dan helft van de potjes werden of wij of tegenstander massaal afgeslacht, geen lol aan op die manier, viel raar genoeg wel bijna altijd in mijn voordeel uit als we het over winrate hebben. :+

Edit/
ShockWave schreef op zaterdag 27 april 2013 @ 10:45:
[...]

Aangekondigde tijd met de patch was 07:00 cest (gmt+2) en dat is naar het idee van vele toch echt 09:00 nl tijd en niet 21:00...

Wat een prutsers zeg bij WG het regeltje waar stond dat de tijd werd aangepast naar 07:00 is totaal verdwenen van de page waar het stond.
Motto: "If we cant fix it just delete it and hope no one wil notice it anymore after a while"???

[...]
Dat is raar want heb gisteren toch echt twee keer dubbel gedaan, eerst in de middag toen eerst paar potjes heb gespeeld en in avond heb ik nogmaals een dubbel gehad, weet ik 100% zeker.

[ Voor 36% gewijzigd door mad_max234 op 27-04-2013 12:58 ]

-Andere hobby- -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 2crashandburn
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 07-09 14:39
rgras schreef op zaterdag 27 april 2013 @ 11:47:
Is dit niet exact hetzelfde als die van 8.4?

[afbeelding]
Van SilentStalker's blog:
- apparently, there were some problems with balancing the light tanks, so they decided to disable that MM part, so for now the scout MM is identical to the one pre 0.8.5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Nu online
mad_max234 schreef op zaterdag 27 april 2013 @ 12:51:
Dat is raar want heb gisteren toch echt twee keer dubbel gedaan, eerst in de middag toen eerst paar potjes heb gespeeld en in avond heb ik nogmaals een dubbel gehad, weet ik 100% zeker.
Die dubbels die je smiddags speelde waren van de avond ervoor ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hebben jullie sinds de patch ook veel meer last van engine fires?
Ervoor had ik een engine fire in de T34 per 100/150 games, en nu heb ik er elke 5 games een :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Size
Verwijderd schreef op vrijdag 26 april 2013 @ 20:28:
Het heeft helaas bij mij niet geholpen. Ik heb dat bestandje gedownload en geïnstalleerd, maar het probleem bestaat nog steeds. Ik zie [ ] staan op de plek waar de rates en % zouden moeten staan..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShockWave

ShockWave

Lost it somewhere

Topicstarter
Mr_Size schreef op zaterdag 27 april 2013 @ 14:14:
[...]

Het heeft helaas bij mij niet geholpen. Ik heb dat bestandje gedownload en geïnstalleerd, maar het probleem bestaat nog steeds. Ik zie [ ] staan op de plek waar de rates en % zouden moeten staan..
Volgens mij heb ik dit ook wel eens gehad en dat lag eraan dat xvm geen contact kreeg met de server.

Heb je een firewall?
Gooi daar eens de xvm regels uit dat ze contact mogen maken met internet.
Hierna pc opnieuw opstarten en xvm opnieuw opstarten en als je een popup krijgt weer toestemming geven voor xvm.
Dit heeft bij mij een aantal keren geholpen omdat mijn firewall geen popup gaf dat een wijziging in het programma had plaatsgevonden en hij dus geen internettoegang gaf aan de nieuwe versie.

succes. d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mad_max234

mad_max234

AMD Athlon II M320

Kaap schreef op zaterdag 27 april 2013 @ 13:42:
[...]

Die dubbels die je smiddags speelde waren van de avond ervoor ;)
Ja dat snap ik, gaat erom wanneer die reset word. ;)

Edit/
reset zou om 7:00 uur moeten gebeuren volgens het bericht, maar dat klopt dus niet, althans gisteren niet, misschien is het gisteren pas ingevoerd en was het gisteren een overgangsdag, dat weet ik verder niet.

[ Voor 31% gewijzigd door mad_max234 op 27-04-2013 14:58 ]

-Andere hobby- -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Size
ShockWave schreef op zaterdag 27 april 2013 @ 14:23:
[...]

Volgens mij heb ik dit ook wel eens gehad en dat lag eraan dat xvm geen contact kreeg met de server.

Heb je een firewall?
Gooi daar eens de xvm regels uit dat ze contact mogen maken met internet.
Hierna pc opnieuw opstarten en xvm opnieuw opstarten en als je een popup krijgt weer toestemming geven voor xvm.
Dit heeft bij mij een aantal keren geholpen omdat mijn firewall geen popup gaf dat een wijziging in het programma had plaatsgevonden en hij dus geen internettoegang gaf aan de nieuwe versie.

succes. d:)b
Helaas, heeft ook niet gewerkt. XVM stat stond niet in mn firewall regels, dus als het goed is moet dat gewoon werken. Heb het voor de zekerheid toegevoegd, gereboot, maar nog steeds geen verandering.
Ik ben bang dat het er voor mij gewoon niet in zit, meh..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemean

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/VPxoojp.jpg

Ik kan gewoon geen daily halen op mijn M48 Patton.. continue wederom dit soort potjes.. ik ga wel Mafia 2.. screw dit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Size
Nemean schreef op zaterdag 27 april 2013 @ 15:46:
Ik kan gewoon geen daily halen op mijn M48 Patton.. continue wederom dit soort potjes.. ik ga wel Mafia 2.. screw dit.
Tja, ik heb precies hetzelfde vandaag. potjes waar ik geen fuck bijdraag winnen we fkin easy en haal ik dus een hele slechte dubbel op en potjes waar ik in de top van xp en dmg eindig verliezen we kansloos. Als het nou eens omgekeerd was :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dweebus
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 05-09 10:45
ShockWave schreef op zaterdag 27 april 2013 @ 10:45:
[...]

[...]
Hmm, volgens mij is 7 uur CEST nog gewoon 7 uur nederlandse tijd hoor :p

Maar goed, vandaag dus 2 keer de double gepakt :)
Pagina: 1 ... 4 ... 45 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Voor slowchat kun je terecht in: WoT IRC channel