Verwijderd schreef op vrijdag 26 april 2013 @ 14:29:
Ik weet niet hoe 't de anderen vergaat, maar die verhaaltjes wat voor een lekker potje iemand zojuist/gisteren/eergisteren/vorige week gedraaid heeft, interesseert me echt voor geen ruk......
Ik dat velen met mij het "voor kennisgeving aannemen" Dit topic loopt zo hard dat dat soort prietpraat gewoon overheen gelezen wordt.
Ik lees nooit eens dat iemand als een echte Siema noob gespeeld heeft.....
Dus zoals al eerder genoemd: we hebben een slow chat als je echt zo graag je ei kwijt wil.
Haha de eeuwigdurende discussie.
Ik deel je mening 100%, maar blijkbaar is dit topic voornamelijk bedoelt voor het vergroten van de E-peen en het ranten op de siema's en WG.
Af en toe vind je gelukkig een nuttige post met de inhoud van een special of een echte vraag of antwoord

(en dan denk ik; today was a good day)
Ikzelf heb overigens af en toe potjes dat ik als een ware siema noob (zonder een penetrerend schot te lossen) dood ben. Daar staat tegenover dat er ook potjes zijn dat ik onnoemelijk hard kont schop. De wet van de grote getallen RNG en randomness in mijn alertheid leid er toch toe dat ik een gemiddelde speler ben (hoewel de ervaring af en toe lijdt tot epische momentjes en 'eagerness' tot het tegenovergestelde

). Daar staat wel tegenover dat wil je echt goede (experience-wise) potjes maken, je een slecht team moet hebben. Immers in de potjes dat je hele team goed speelt haalt niemand >1000(basis)xp. Als iemand meer dan 5k damage kan doen betekend dat dat er ergens spelers zitten te slapen en die ene speler wel wakker is. De potjes zoals ze moeten zijn (mijns inziens) heb je als iedereen van je team tussen de 700 a 1000 xp zit. Ddat zijn de momenten dat ik me in een geoliede Duitse tankcompany waan uit WoII, iedereen doet wat ie moet doen en in zo'n geval trek je als team altijd aan het langste eind.
@ Jandeman, (uit je berichten maak ik op dat je nog een redelijke newbie bent, no offense meant) mocht je wat basics willen leren, dan kun je me een DM sturen en dan wil ik wel een platoontje met je doen om je wat basic tips te geven.
Edit, dat geld overigens voor iedereen (newbies) die de basics graag iets sneller onder de knie willen krijgen. Stuur me een DM en ik probeer tijd te maken voor een platoontje (heb overigens geen premium, dus met zijn 3en kan niet en ik heb geen tier 1 tanks)
Edit 2 @ Jip: Ik zeg nergens dat iets niet mag, ik zeg dat ik het graag anders zou zien

Ik kan de positieve verhalen wel aanhoren, maar ben een beetje doof/blind geworden voor de berichten van;
- Kijk mij in tank X experience Y en Silver Z
- GVD ghostshells/0-crits/rant zus en siema zo
.
Zou hier liever zulke berichten lezen:
- Aankomende patch-info
- Inhoudelijke informatie(wat zijn goede tanks waarvoor en wat zijn goede plekken op een map om te verdedigen/aan te vallen)
- Onderbouwde discussie ( over het "falen" van WG, denk aan gameplaymechanics e.d)
- Om hulp vragende Newbies
- etc.
Er is gewoon weinig informatieve inhoud
Edit 3 @ Kaap Helemaal niet, af en toe kom ik zeer informatieve berichten tegen, jammer dat je daar zoveel pagina's voor moet doorscrollen

. Daarnaast blijf ik altijd hopen op volwassen discussie op I-net (zoals over het algemeen in de CJ Radeon nieuwsdiscussie topics) Hoe kom je er trouwens bij dat ik zuur ben*? Als ik de gemiddelde rant hier lees over een gratis spel......... Daar zul je mij niet op kunnen pakken, dus wat is zuur in jou definitie? (ik zou jouw berichten met betrekking tot arty in het verleden eerder als zuur bestempelen

)
*(hmm heb me post even herlezen en ik kan me voorstellen dat je mijn sarcastische opening over E-peen als zuur beschouwd)
Daarnaast zie je dat op de hardlopende topics vaak wat strenger gemodereerd wordt om het e.e.a. leesbaar te houden. Nu is dat hier totaal niet ter sprake, maar bijvoorbeeld het nieuwe aanbiedingentopic is veel beter te volgen dan een halfjaar terug. Aangezien dit topic een van de hardst lopende is op tweakers is het gewoon lastig te volgen voor de mensen die niet heel de dag achter hun pc kunnen hangen, daarom zou meer info en minder slowchat mijns inziens welkom zijn.
Edit 4 @ Redwing, hoe kom je erbij dat ik die discussie de grond intrapte. Ik kwam met argumenten voor mijn standpun, vervolgens wordt ik een stroman gemaakt en geeft die persoon aan dat daarmee voor hem de kous af is. Enige argument voor dat standpunt in die discussie was dat iemand zij dat WG stelt 3*pen gaat door 1*armor oid) Daarnaast kwam iemand met een kleine steekproef van 150 schoten ofzo wat natuurlijk niet representatief was. Verdere onderbouwing (statische data of "wetten" zoals die van de grote getallen) ontbrak.
Ik zeg hiermee niet dat mijn standpunt het juiste is, maar als iemand geen argumenten meer weet en dan maar van de ander een stroman maakt, kun je niet van mij zeggen dat ik de discussie de grond intrap. Ik ga altijd graag op een volwassen manier een discussie aan alleen dat is heel erg lastig op I-net.
[
Voor 39% gewijzigd door
eL_Jay op 26-04-2013 15:18
]