[MMO] Het grote World of Tanks topic - Deel 35 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 3 ... 45 Laatste
Acties:
  • 92.984 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Size
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 06-08 19:20
ShockWave schreef op donderdag 25 april 2013 @ 21:50:
Helaas heeft Jimbo's dit keer een bloatwareversie gemaakt van zijn crosshairmod en allerlei xvm bestanden en eigen xvm configfile toegevoegd aan zijn mod, als je deze dus toevoegd na xvm dan krijg je die meldingen.
Heb zelf ook alles uit jimbo's gesloopt wat dan ook niks te maken heeft met een crosshair aangezien ik graag mijn eigen xvm configfile wil gebruiken.
Ok, en welke files zijn dat dan precies O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij mij geraakt XVM ook maar niet aan de praat... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShockWave
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 13-09 15:08

ShockWave

Lost it somewhere

Topicstarter
Mr_Size schreef op donderdag 25 april 2013 @ 21:51:
[...]

Ok, en welke files zijn dat dan precies O-)
Ik heb alleen nog de bestanden die beginnen met crosshair (6 stuks) de rest heb ik verwijderd, mod werkt verder gewoon.

Star Citizen referralcode

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Size
ShockWave schreef op donderdag 25 april 2013 @ 22:14:
[...]

Ik heb alleen nog de bestanden die beginnen met crosshair (6 stuks) de rest heb ik verwijderd, mod werkt verder gewoon.
Thanks, ik ga zo es proberen of het wat uithaalt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 13-09 19:36
Jimbo heeft een nieuwe versie gemaakt zonder shit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slashx
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 24-08 07:37

Slashx

WOT: Mr_Slashx

Misschien is het een optie om alle mods te verwijderen inclusief dokan.

Daarna Dokan en de mods van dynosu opnieuw te installeren. Soms helpt het als je overnieuw begint aangezien sommige mods conflicteren met elkaar.

If the shit hits the fan everybody get a piece of it

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Size
Hm, het heeft wel iets geholpen: linksboven in mn scherm waar de lag wordt weergegeven heb ik nu niet meer tekst er doorheen staan ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
  • Laatst online: 09-03 09:26
Dat was inderdaad iets van XVM en J1mb0's door elkaar inderdaad ;)
Vind het nog steeds enigszins vreemd waarom je de stats niet doorkrijgt alsof je toch iets mist...

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redwing
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 10:41
psychoclown schreef op donderdag 25 april 2013 @ 23:05:
Dat was inderdaad iets van XVM en J1mb0's door elkaar inderdaad ;)
Vind het nog steeds enigszins vreemd waarom je de stats niet doorkrijgt alsof je toch iets mist...
Bij mij gebeurt er precies hetzelfde.

[removed]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ride277
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 19-08 18:03

ride277

Cooled by Noctua

Nemean schreef op donderdag 25 april 2013 @ 20:03

Raad hem zeker aan om door te spelen, T69 is af en toe gold spammen.. de T54E1 is al stukken beter en bij de T57 heb je echt een beest van een tank.. :Y
Als je goed wil spelen laad je alleen gold op die T69. De T54E1 is niet stukken beter, maar stukken slechter. Hierop moet je gewoon gold spammen om iets te kunnen pennen. Als je me niet gelooft, kijk maar naar de pen waarden van de beste gun van de T54E1 => KUT

| system specs |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Size
Op de site van XVM vind ik dit:

Everything is working, but in place of text, I only see “squares”. What is the problem?

The fonts you chose in your configuration file are not installed on your system. Change the font to one installed on your system, or install the font specified in the configuration file (Many config authors will attach font files to their configurations).

Zou dit het kunnen zijn? Ik heb ook een soort van squares namelijk ipv text. Ik weet alleen niet waar in de config ik dat allemaal aan moet passen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dynosu
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 26-03-2024

dynosu

Orly ?

Researched:
AT 8 researched. Undistributed experience spent: 29000. Free Experience spent: 0.

Purchased:
'AT 8' successfully purchased. - Credits: 940,000.

altijd goed :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SOEFuture
  • Registratie: Juli 2005
  • Niet online
ride277 schreef op donderdag 25 april 2013 @ 23:18:
[...]

Als je goed wil spelen laad je alleen gold op die T69. De T54E1 is niet stukken beter, maar stukken slechter. Hierop moet je gewoon gold spammen om iets te kunnen pennen. Als je me niet gelooft, kijk maar naar de pen waarden van de beste gun van de T54E1 => KUT
210 (volgens de wiki) is kut? Dan speel je mediums toch niet goed lijkt me. 210 is meer dan genoeg om zijkanten, achterkanten en weakspots op de voorkant mee te raken. De M46 patton heeft ook 'maar' 218 pen.
Edit: Of gebruik je de 90mm gun met 173 pen? Dat is wat weinig, maar nog steeds meer dan genoeg voor de zij- en achterkanten..

Wat zijn de teams deze avond weer flink kansloos trouwens, heb nog nooit zo veel base campers en lemmings die falen gezien.. :F Nog net 50% winrate eruit kunnen slepen na 38 battles, waardeloos. :'(
Mensen met <2k battles en een tier 8 premium voegen echt niets toe aan de battle ;(

Morgen hopelijk een betere dag! :+

[ Voor 6% gewijzigd door SOEFuture op 25-04-2013 23:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShockWave

ShockWave

Lost it somewhere

Topicstarter
nevermind.. 8)7

[ Voor 87% gewijzigd door ShockWave op 26-04-2013 00:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kwikbal
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 14-08 16:12
VasZaitsev schreef op donderdag 25 april 2013 @ 21:37:
nouhou, CEMT 7:00 is plus 1 uur amsterdamse tijd en 1 uur zometijd gewoon 9:00.

Dus, misschien is iemand AM/PM vergeten. Of denkt iemand dat 7:00 in den avond is.
Nou, het gaat om GMT +2 en dat is gewoon onze tijdzone, en aangezien WG in vrijwel alle communicatie een 24 uurs notatie gebruikt is het dus 07:00, oftewel zeven uur s ochtends.

WoT/AW: panzerjur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShockWave

ShockWave

Lost it somewhere

Topicstarter
We kunnen lang lopen discussieren wat nou 07:00 19:00 am/pm is de daily's worden sinds 8.5 gewoon om 19:00 21:00 uur onze tijd gereset...
Er zal dus wel iemand de klok 12 uur verkeerd hebben gezet.

Vanaf dit bericht gaat er een discussie beginnen op het officiele wottopic, moet hem zelf nog lezen dus weet niet waar het naartoe gaat.

klikerdeklik

[ Voor 43% gewijzigd door ShockWave op 26-04-2013 01:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kojoottii
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 13-09 21:42
maak dat maar 2100 onze tijd ...

en my god wat is het niveau weer bedroefend vanavond... echt wat een minkukels heb je er toch tussen zitten. Net weer een obj268 die iedereen om hem heen begint te teamkillen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemean
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 11-09 00:38

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

ride277 schreef op donderdag 25 april 2013 @ 23:18:
[...]
Op de T69 ben ik het met je eens dat gold spammen daar bijna wel een must mee is, maar de T54E1 kun je met gemak zonder gold ammo spelen. De T54E1 vond ik een zeer brute tank, waar heel wat mensen bang voor waren als hij gereload was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oosterhofjf
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 09:07
Kojoottii schreef op vrijdag 26 april 2013 @ 01:09:

en my god wat is het niveau weer bedroefend vanavond... echt wat een minkukels heb je er toch tussen zitten. Net weer een obj268 die iedereen om hem heen begint te teamkillen.
ja ken het ook.. iedereen op TS live op de hoogte gehouden. Begon met 2 wins en daarna een loss en vervolgens nog een win. Daarna zo een beetje alles verloren. Zei tegen mezelf: wapper je gaat niet naar bed voordat je een win hebt. het is nu 1.15 :+ holy f*ck wat heb ik veel verloren. T29 is van 74% naar 56% gegaan en gemiddeld exp van 1140 naar 1020 zoiets. Leuke potjes gehad, maar zo vaak verloren heb ik nog nooit :P 41 potjes met de t29 gespeeld nu en bevalt uitstekend! heb gevoel dat er een potje met 3k exp in de lucht hangt. hull down in tier 9 potjes gaat dat zeker een keertje lukken. vandaag al meerdere keren 1k + verlies potjes gehad en als arty er niet was geweest had ik die kunnen winnen ook.

Gisteren de trol uitgehangen met een stug3, volgeladen met gold en met platoon in tier 9 potjes. dan top 3 met exp eindigen.

Hoe bevallen de nieuwe duitse tanks? ben ze wel tegen gekomen op tier 8 en 10 en zijn niet al te moeilijk om van te winnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kwikbal
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 14-08 16:12
ShockWave schreef op vrijdag 26 april 2013 @ 01:02:
We kunnen lang lopen discussieren wat nou 07:00 19:00 am/pm is de daily's worden sinds 8.5 gewoon om 19:00 21:00 uur onze tijd gereset...

Vanaf dit bericht gaat er een discussie beginnen op het officiele wottopic, moet hem zelf nog lezen dus weet niet waar het naartoe gaat.

klikerdeklik
Kojoottii schreef op vrijdag 26 april 2013 @ 01:09:
Hahaha.... Ok. Ik had het topic op het wotforum nog niet gezien! Overigens zou dat wel betekenen dat de vrijdagavond voortaan erg kort wordt als er een x3/x5 weekend is :(

WoT/AW: panzerjur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemean
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 11-09 00:38

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

Ik dacht ik ga voor de lol eens 9 premium shells mee nemen in mijn T110E3, niet wetende dat ik ze ook alle 9 en nog 8 AP nodig ging hebben met alle gevolgen van dien:
Victory!
Battle: Widepark Friday, April 26, 2013 2:34:32 AM
Vehicle: T110E3
Experience received: 3,984 (x2 for the first victory each day)
Credits received: 100,971
Battle Achievements: Steel Wall, Top Gun, Spartan, Mastery Badge: "Ace Tanker"
Afbeeldingslocatie: http://www.nemean.eu/wot/T110E3.png

Voor de geïnteresseerde de replay:
Afbeeldingslocatie: http://mwreplays.com/newreplaysimg/7952fa13f6e54f68b67c49fcb52f3264.png

Nooit verwacht bijna 11k damage te doen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redwing
Nemean schreef op vrijdag 26 april 2013 @ 02:54:
Nooit verwacht bijna 11k damage te doen..
Heb jij nu nooit medelijden met de tegenpartij ???

[removed]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hey......de garage is aangepast!!
De thumbnails van je garageslots is kleiner gemaakt waardoor je nu in 1 overzicht maar liefst 20 tanks kan zien.......Super!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dynosu

dynosu

Orly ?

dat is de larger tank caroussel mod :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BramSd
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 03-08 19:55
ShockWave schreef op vrijdag 26 april 2013 @ 01:02:

klikerdeklik
Vaag dat ze wel zeggen dat de nieuwe dag om 07:00 CEST begint, maar toch eigenlijk pas om 21:00 CEST de dag starten.
Voor zover ik kan verzinnen kan 07:00 CEST echt maar 1 ding betekenen, namelijk 7 uur in de ochtend volgens de Central European Summer Time, ofwel onze tijd.

Hoe het ook zij, de werkelijkheid volgens WG is blijkbaar anders. Eigenlijk wel handig dat ze om 21:00 resetten, aangezien ik vaak start op een avond rond 20:00 uur en dus enkele tanks tweemaal kan dubbelen.

@Dynosu: heb je toevallig ook screenshots van je huidige modpakket? Ik wil best overwegen om die te installeren, maar dan wil ik even zien hoe het eruit ziet.

[ Voor 6% gewijzigd door BramSd op 26-04-2013 09:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BramSd schreef op vrijdag 26 april 2013 @ 09:13:
[...]

Vaag dat ze wel zeggen dat de nieuwe dag om 07:00 CEST begint, maar toch eigenlijk pas om 21:00 CEST de dag starten.
Voor zover ik kan verzinnen kan 07:00 CEST echt maar 1 ding betekenen, namelijk 7 uur in de ochtend volgens de Central European Summer Time, ofwel onze tijd.

Hoe het ook zij, de werkelijkheid volgens WG is blijkbaar anders. Eigenlijk wel handig dat ze om 21:00 resetten, aangezien ik vaak start op een avond rond 20:00 uur en dus enkele tanks tweemaal kan dubbelen.

@Dynosu: heb je toevallig ook screenshots van je huidige modpakket? Ik wil best overwegen om die te installeren, maar dan wil ik even zien hoe het eruit ziet.
En dan bv de weekendspecial missen?
Nee ik vind het niks zo vroeg, al helemaal niet omdat ik vaak pas 's avonds laat begin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dynosu schreef op vrijdag 26 april 2013 @ 09:05:
dat is de larger tank caroussel mod :)
Cool! Had idd vanochtend eerst even je laatste update geinstalleerd _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dynosu

dynosu

Orly ?

Ik zal dit weekend een stel nieuwe screenshots maken bram en die even op de site smijten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
Verwijderd schreef op vrijdag 26 april 2013 @ 09:16:
[...]

En dan bv de weekendspecial missen?
Nee ik vind het niks zo vroeg, al helemaal niet omdat ik vaak pas 's avonds laat begin.
Dit inderdaad, 's ochtends vroeg om 7u had ik nog wel enigszins begrepen maar 21u is echt een idiote tijd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Senza221
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 06-09 13:50
Ik weet niet of mensen dit al door hadden, maar hierbij nog een link voor 300 gratis gold ;)

http://worldoftanks.eu/news/6960-change-your-password-event/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShockWave

ShockWave

Lost it somewhere

Topicstarter
tomemming schreef op vrijdag 26 april 2013 @ 09:45:
Ik weet niet of mensen dit al door hadden, maar hierbij nog een link voor 300 gratis gold ;)

http://worldoftanks.eu/news/6960-change-your-password-event/
Deze had ik al door maar je spreekt over nog een link voor gratis gold, ben benieuwd welke nog meer dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hopiconjo
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 09:03
Nemean schreef op vrijdag 26 april 2013 @ 01:13:
[...]

Op de T69 ben ik het met je eens dat gold spammen daar bijna wel een must mee is, maar de T54E1 kun je met gemak zonder gold ammo spelen. De T54E1 vond ik een zeer brute tank, waar heel wat mensen bang voor waren als hij gereload was.
Mee eens waar ik de T69 een drama vond, vind ik de T54E1 echt een leuke tank. Over algemeen goede MM, wendbaar en betere pen. Hoop overigens dat T57 net zo leuk speelt als mijn 50B

@ Shock: misschien deze link https://worldoftanks.eu/personal/payment/ :)

[ Voor 10% gewijzigd door hopiconjo op 26-04-2013 10:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mhindrik
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 09-09 09:56
Het me trouwens opgevallen dat sommige maps de heuveltjes net iets meer glooiing in zit.
Sommige mappen spelen hierdoor totaal anders.
Malinovka, Prokhorovka, Redshire

En die nieuwe map, bah, alleen maar twee choke points waar al het knokwerk gebeurd. Weinig tot geen flanking mogelijkheden.
Geen leuke map om te spelen.

Alle vragen hebben een antwoord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 06-07 11:54
Malinovka en South Coast zijn een beetje aangepast, Redshire is me niet echt iets aan opgevallen en Prokhorovka heb ik nog niet gespeeld. Pearl River pas 1 keer tegengekomen.

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
mhindrik schreef op vrijdag 26 april 2013 @ 10:11:
En die nieuwe map, bah, alleen maar twee choke points waar al het knokwerk gebeurd. Weinig tot geen flanking mogelijkheden.
Geen leuke map om te spelen.
Volgens mij kijk je dan niet goed om je heen. Van wat ik heb kunnen zien, zijn er zat kleine weggetjes waar tanks weggestopt kunnen worden. Genoeg flanking mogelijkheden, en afaik heeft het 3 fronten, wat het ook weer nice maakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Doler
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 15-04-2022
Gisteren op Pearl River een mooi low tier potje gehad; het pad in het noorden genomen (die met de 3 niveau weggetjes) en daar met twee anderen vier niets vermoedende aanvallers vanuit ambush afgeschoten; toen doorgereden op die kant naar hun base en gecapped; we stonden met 10 - 5 achter; en de vijand was bijna bij onze base; dus cap leek de beste optie; hoewel het niet veel scheelde :P.Moment dat we de 100% bereikt hadden, werd ik vol in mijn zij geraakt, maar voor de vijand net te laat. Lijkt me een heerlijke map voor snelle tanks met goede gun depression vanwege alle bushes en hills.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mhindrik
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 09-09 09:56
wsLy schreef op vrijdag 26 april 2013 @ 10:12:
Malinovka en South Coast zijn een beetje aangepast, Redshire is me niet echt iets aan opgevallen en Prokhorovka heb ik nog niet gespeeld. Pearl River pas 1 keer tegengekomen.
http://wiki.worldoftanks.com/Maps#Redshire

Als je bij 1 spawnt (zuiden positie) en je gaat richting de A kant (links dus).
Dan zijn de heuvels, die je onderweg tegenkomt, ook net iets meer geglooid dan eerst.
Dit geeft meer mogelijkheden voor hulldown.
User schreef op vrijdag 26 april 2013 @ 10:13:
[...]
Volgens mij kijk je dan niet goed om je heen. Van wat ik heb kunnen zien, zijn er zat kleine weggetjes waar tanks weggestopt kunnen worden. Genoeg flanking mogelijkheden, en afaik heeft het 3 fronten, wat het ook weer nice maakt.
Ik heb deze map tot nu toe alleen maar gespeeld als heavy. Dus nee ik heb inderdaad nog niet goed om mij heen kunnen kijken. Ik zal mijn conclusie nog even terug trekken over deze map omdat ik het nog niet gespeeld heb als light of medium. Maar als heavy vind ik deze map niet leuk.

Ik heb trouwens wel gemerkt dat je als arty uit je startpositie (als je standard speelt) niet veel kan betekenen.

[ Voor 0% gewijzigd door mhindrik op 26-04-2013 10:31 . Reden: spelling ]

Alle vragen hebben een antwoord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 06-07 11:54
mhindrik schreef op vrijdag 26 april 2013 @ 10:30:
[...]

Dan zijn de heuvels, die je onderweg tegenkomt, ook net iets meer geglooid dan eerst.
Dit geeft meer mogelijk heden voor hulldown.
Ah, ik ben gisteren en eergisteren alleen gespawned op noord 8)7

edit//
@hieronder, ok dus er is niks aangepast? Dan hoef ik er ook niet op te letten :p

Op Karelia hebben ze ook weer iets aangepast, kan alleen de screenshot niet meer vinden...

[ Voor 17% gewijzigd door wsLy op 26-04-2013 10:37 ]

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
mhindrik schreef op vrijdag 26 april 2013 @ 10:30:
[...]

Dit geeft meer mogelijkheden voor hulldown.
Die was vorige patch al aangepast (of zelfs die patch daarvoor) als ik mij niet vergis.

De nieuwe map heb ik nog niet gezien maar daarentegen heb ik de afgelopen 2 dagen ook maar 8 potjes in totaal gedaan. Waren wel zeer fijne potjes :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SimpelenLeuk
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 15-08 23:09
Ik van het weer no life grinden aan de de nieuwe duitse medium lijn. Al wat companies gehad om te testen, was er al erg tevreden over. Maar niet op mijn persoonlijk resultaat :p

Ik heb die nieuwe map na 20 potten nog niet gezien en natuurlijk wel 3x siegrfried lijn e.d. op rij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobinHood
  • Registratie: Augustus 2011
  • Niet online

RobinHood

Touch grass? Ben geen tuinman!

Er komt vast wel een 8.5.1 waar ze de boel verbeteren, lijkt me sterk dat ze ermee wachten tot 8.6 [tenzij die over een maand ofzo alweer komt], het verneukt anders ook behoorlijk de specials...

Sowieso snap ik niet wat er moeilijk aan is om gewoon de specials om 0:00 GMT te laten beginnen, aangepast aan zomertijd. Simpel en effectief.

People as things, that’s where it starts.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knowuse
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 24-08 03:25
oosterhofjf schreef op vrijdag 26 april 2013 @ 01:25:
[...]

Hoe bevallen de nieuwe duitse tanks? ben ze wel tegen gekomen op tier 8 en 10 en zijn niet al te moeilijk om van te winnen.
De tier IV VK 20.01 (D) geprobeerd, niet leuk. Voornamelijk door de erg korte onnauwkeurige gun kon ik er niet mee uit de voeten.

Heb ook de Indien-Panzer, tracks met free xp unlocked en tweede gun had ik al van de Panther II. Heb de top engine gisteren bij elkaar gesprokkeld en vanavond ga ik de top gun unlocken. Hij speelt wel lekker, goede gun met lange aim tijd, redelijk weinig armor, maar wel met goede hoeken. Maar nog te vroeg om te zeggen of het een blijvertje is.

Van mij mogen ze trouwens het weer zo instellen dat je nieuwe mappen wat meer krijgt. Heb Pearl river nog maar 1 keer op tier 4 gespeeld.

Shuttle st20g5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 12:49
Gister elke dubbel bijzonder goed gespeeld. Met name mijn E-100, 7.7K damage done, 3358 experience.

Mijn M40 heb ik gisteravond verkocht. Ik had hem aangeschaft om na mijn Type-E eens te checken waar het aan lag, maar arty is gewoon niet mijn ding. Ik haal daar nooit een dubbel mee van zeg 1800-2000.

De laatste dagen wat meer op mijn stats gelet en zie zeker sinds enkele weken dat het ietsje minder wordt. Logisch, want ik speel nu nooit meer platoon met Kyozu elke vrijdagavond. Daarnaast platoon ik veel te weinig en speel ik nooit meer TC omdat ik geen goede TC's meer weet. Dat valt te merken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dynosu

dynosu

Orly ?

voor armor moet je die duitse meds niet spelen, heb tier 5 tanks die meer armor hebben dan de tier 10 uit die lijn :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• solique
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 07-09 16:04

solique

Fire is all I need

Gisteren voor het eerst Pearl River gedaan en pas 1 kant gezien dus nog niet echt een idee van andere taktieken maar was een flink gevecht aan de noordkant.
Wel enorme voordelen voor tanks met grote depression en elevation.

Uiteindelijk flink door kunnen pushen en heb zelfs een T34 en Ferdi tegen kunnen houden in mijn tiger omdat ik wel wist hoe met het terrein om te gaan en hun niet. :P

WoT - Steam - Last.fm - PSN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joindry
  • Laatst online: 13-09 20:07

Joindry

- I'm afraid I can't do that -

dynosu schreef op vrijdag 26 april 2013 @ 10:44:
voor armor moet je die duitse meds niet spelen, heb tier 5 tanks die meer armor hebben dan de tier 10 uit die lijn :P
uhuh, Ik heb gisteren met een gewone HE shell op mijn GW tiger de nieuwe Leopard I al mogen oneshotten. >:)
Wat betreft mijn indiepanzer bounced de turret minder dan verwacht. Het is wel een kleine turret met goeie depression. Dus vanop afstand ben je moeilijk te raken met alleen je miniturret boven de grond.

Gisteren nog mijn ace gespeeld op mijn T 25AT, die nog compleet stock is en 90% crew heeft. Dat was ook de eerste keer dat me dat lukte, een stock tank acen. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ashrah
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 12-09 01:36
User schreef op donderdag 25 april 2013 @ 16:23:
[...]
Daar heb ik altijd een standaard reactie op: "Dude, shutup untill you've seen the after battle report". Meestal staan de zeikerds dan dik onder mij en weten ze niet hoe snel ze me op de ignore-lijst moeten zetten.
Dat zegt ook niet altijd wat, het aantal keren dat ik alleen op een flank sta om dat iedereen lemmingt en je daardoor overrun word dor 4/5/6 tanks en amper 3 schoten kan lossen kan ik bijna niet meer tellen.

Verstandiger zou zijn gewoon met de lemmingtrain mee te gaan maar meestal probeer ik dan toch de andere flank te houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jip99
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 07-03 09:48
Ashrah schreef op vrijdag 26 april 2013 @ 10:53:
[...]

Dat zegt ook niet altijd wat, het aantal keren dat ik alleen op een flank sta om dat iedereen lemmingt en je daardoor overrun word dor 4/5/6 tanks en amper 3 schoten kan lossen kan ik bijna niet meer tellen.

Verstandiger zou zijn gewoon met de lemmingtrain mee te gaan maar meestal probeer ik dan toch de andere flank te houden.
ja dat doe ik ook meestal, en bijna altijd loopt zoiets verkeerd af en wordt je overrun door 6 tanks.. ik tref dan altijd slimme tegenstanders die weten dat ik alleen ben en rushen gewoon op me af.. ze weten dat ik 1 of 2 schoten kan lossen en dan dood ben.. als het nou domme lemmingtrains waren die omstebeurt om de hoek kijken en zich laten afknallen.. maar nee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BramSd
Ik had gisteren drie hele treurige potjes met de Lorraine 155 50: tweemaal encounter op Malinovka met 2800 en 3300 damage en verloren. Daarna een win met 1600 damage op een map die ik me niet eens meer kan herinneren, zo weinig interessant was dat potje.
GW Tiger was ook niet al te best: een potje encounter op Ruinberg waarbij ik 3 schoten heb kunnen afvuren voor ik door 2 scouts geraped werd. Gelukkig nog wel 900 damage op een Lorraine en 700 op een Obj. 704 kunnen doen. Totaal een 2k damage, wat voor een tier VII arty vrij weinig is, maar wel een win gelukkig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheJukeBox
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 04-06 23:37
BramSd schreef op vrijdag 26 april 2013 @ 11:05:
Ik had gisteren drie hele treurige potjes met de Lorraine 155 50: tweemaal encounter op Malinovka met 2800 en 3300 damage en verloren. Daarna een win met 1600 damage op een map die ik me niet eens meer kan herinneren, zo weinig interessant was dat potje.
GW Tiger was ook niet al te best: een potje encounter op Ruinberg waarbij ik 3 schoten heb kunnen afvuren voor ik door 2 scouts geraped werd. Gelukkig nog wel 900 damage op een Lorraine en 700 op een Obj. 704 kunnen doen. Totaal een 2k damage, wat voor een tier VII arty vrij weinig is, maar wel een win gelukkig.
Gister zat ik in m'n GWTiger, had Koyotee in mijn team zitten + nog 2 van PTS, ik heb één shot kunnen lossen voordat een enemy leo 1 de basis in kwam om mij even neer te halen, vervolgens potje gewonnen met een 500exp dubbel! ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lol sta ik even voor een verassing, ik d8 dat de M3 Lee gewoon een Medium tank (met turret) was.
Blijkt het te werken in de vorm van een TD :P lolz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• solique
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 07-09 16:04

solique

Fire is all I need

Verwijderd schreef op vrijdag 26 april 2013 @ 11:32:
Lol sta ik even voor een verassing, ik d8 dat de M3 Lee gewoon een Medium tank (met turret) was.
De lee is inderdaad een van de aparte tanks waar je anders mee moet spelen.

WoT - Steam - Last.fm - PSN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jip99
Verwijderd schreef op vrijdag 26 april 2013 @ 11:32:
succes met een van de meeste verschrikkelijke tanks van WOT :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• belgian1
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 02-09 13:35
Jip99 schreef op vrijdag 26 april 2013 @ 11:42:
[...]

Ik vind het wel een leuk tankje. Beetje apart en meestal een slechte MM.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobinHood
  • Niet online

RobinHood

Wargaming zou ooit eens iets inbouwen zodat je ook de tweede turret kan gebruiken van tanks, zoals de houwitser van de B1 en de Churchill 1, en dus de kleine koepel van de M3 Lee [en misschien ook wel die van de KV-4]

Die van de B1 en Churchill zijn nog vrij intressant, aangezien ze best groot zijn. Kleine koepel van de Lee kan niet zo heel veel doen ben ik bang, aangezien een 37mm kanon nou niet heel spannend is op tier 4, misschien dat je de tracks van tanks eraf kan schieten.

En de Lee is trouwens wel okay, in stadsmappen komt ie zeker tot recht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
Jip99 schreef op vrijdag 26 april 2013 @ 11:42:
[...]

Valt tegenwoordig best mee. Ik kan verschrikkelijkere tanks opnoemen. De Lee is momenteel een best redelijk tankje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vind die lee wel kicken :D vond het alleen zo gek ik dacht dat die onderste loop er voor jan L*L op zat, en ik die bovenste ging gebruiken,enzo ga je spelen is het andersom ! suprise ! whahahah

Maar hijs wel gaaf :) vind ik .. punt :P

Kheb daarnaast ook bijna mijn Hetzer tank, vind iedereen die ook po3p ?? ...anders zit ik dus nu alleen poep te unlocken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jip99
User schreef op vrijdag 26 april 2013 @ 11:45:
[...]
Valt tegenwoordig best mee. Ik kan verschrikkelijkere tanks opnoemen. De Lee is momenteel een best redelijk tankje.
hebben ze er de laatste tijd wat aan veranderd dan?.

het is gewoon een TD zo groot als een huis en weinig armor en zeer lage camo rating :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Size
Verwijderd schreef op vrijdag 26 april 2013 @ 11:51:
Ik vind die lee wel kicken :D vond het alleen zo gek ik dacht dat die onderste loop er voor jan L*L op zat, en ik die bovenste ging gebruiken,enzo ga je spelen is het andersom ! suprise ! whahahah

Kheb daarnaast ook bijna mijn Hetzer tank, vind iedereen die ook po3p ?? ...anders zit ik dus nu alleen poep te unlocken :P
Nee hoor, de Hetzer is wel een fijn tankje :) Met de derp gun erop kun je zat Tier4 tanks one shotten d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• belgian1
Ik ben de M3Lee terug beginnen spelen omdat ik de M4 en T1heavy wil unlocken.

Vaak word je als scout bij potjes van tier 6 en 7 geplaatst door de MM wat dan weer een uitdaging is om te overleven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobinHood
  • Niet online

RobinHood

Jip99 schreef op vrijdag 26 april 2013 @ 11:52:
[...]

het is gewoon een TD zo groot als een huis en weinig armor en zeer lage camo rating :)
MM is gewoon verbeterd. Daarom heeft de KV ook niet meer zijn 107mm en is de T1 Heavy opeens ook te gebruiken als een heavy, en niet als een verdelde medium.
Verwijderd schreef op vrijdag 26 april 2013 @ 11:51:

Hetzer is stock afschuwlijk: je kan beter nieuwe motoren erin hangen dan een beter kanon, maar, zodra je krachtigste motor hebt en de lange 7.5 of derp 10.5, is het een hele fijne, bijna onzichtbare TD. de Stug wordt vaak slechter gevonden. En de jagdpanzer al helemaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ok gelukkig maar :) want ik moet nog iets van 20 K credits voor de hetzer

en hoe ik hem (tegen mij) ervaren heb !! vind ik het wel een bruut ding :)

tenzij je achter um staat met je M3 , dan hoek je um de pan uit :P haha

thanks voor de info :) * GAAT SNEL HETZER UNLOCKE * haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BramSd
*Verbetert.

On-topic: de MM was gisteren redelijk afschuwelijk. Van de 15 potjes die ik gespeeld heb, had ik in zeker 10 potjes een kromme MM. Dan heeft het ene team een arty meer of meer tier X tanks. Eenmaal zelfs gehad dat er geen tier IX in het potje zaten en het vijandelijke team 2 tier X tanks meer hadden dan wij. Wij hadden daarentegen een arty meer, maar geen scout. Zij hadden 2 scouts. Zoiets dus:
Wij: 4 tier X, 6 tier VIII, 3 tier VIII en 2 tier VII arty.
Zij: 6 tier X, 3 tier VIII, 3 tier VIII en een tier VII arty en een tier VI en VII scout.

Resultaat: volledige rape van het enemy team. Ik heb in mijn E-100 2 schoten kunnen afvuren, waarvan 1 damage deed. We hebben ze compleet afgeslacht en uiteindelijk slechts 3 van onze eigen tanks verloren.
Ik had nogal een andere score verwacht, maar ons team was gewoon veel en veel beter. Je zou haast denken dat ze opeens skillniveau zijn gaan meewegen in de MM, want op voorhand zag het ernaar uit dat we keihard gingen verliezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• belgian1
VasZaitsev schreef op vrijdag 26 april 2013 @ 11:56:
MM is gewoon verbeterd. Daarom heeft de KV ook niet meer zijn 107mm en is de T1 Heavy opeens ook te gebruiken als een heavy, en niet als een verdelde medium.
Het verdwijnen van de 107mm op KV-1 is eerder een gevolg van de splitsing want die zit nog wel op de KV-2 , net als de 152 mm op de KV-2 mogelijk is.

De 88mm op de KV-1 is ook tamelijk krachtig in zijn tier en bevalt me reuze.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
Jip99 schreef op vrijdag 26 april 2013 @ 11:52:
[...]

Betere matchmaking zodat je heel vaak in tier 4 only potjes terecht komt. En dan is de gun van de Lee best goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

p.s.

kent iemand de Mod die deze jongen:
YouTube: World of Tanks gameplay- Hetzer with 9 kills

gebruikt voor ze Aim en HP bars op vijandelijke tanks,

die wil ik :P

thanks alvast :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobinHood
  • Niet online

RobinHood

belgian1 schreef op vrijdag 26 april 2013 @ 12:05:
[...]

Het verdwijnen van de 107mm op KV-1 is eerder een gevolg van de splitsing want die zit nog wel op de KV-2 , net als de 152 mm op de KV-2 mogelijk is.

De 88mm op de KV-1 is ook tamelijk krachtig in zijn tier en bevalt me reuze.
En waarom is de KV opgesplitst? Omdat de MM in 7.0 [toch?] aanzienlijk verbeterde, en een tier 5 heavy hopeloos OP zou zijn met een derp die tier 6 heavies kan oneshotten en een accuraat kanon die tier X tanks kan penetreren, ik heb nog eens met wat hulp van anderen een E-100 uitgeschakeld in mijn simpele KV.

De KV-1 is zeker niet OP: ik vind hem best wel zwaar generfd: hij is nog trager dan ie al was en het pantser lijkt me ook slechter. De Churchill heeft voor mij het stokje wel overgenomen als DE tier 5 heavy,

En de KV-2 is zo goed als uitgestorven, bijna niemand gebruikt hem nog, bijna iedereen rijdt in de KV-1S, die wel lekker OP zijn, die ondingen oneshotten vrolijk tier 5 mediums, en rammen met goldshells dwars door mijn IS-3 heen :/

Gelukkig oneshot ik ze weer met mijn KV-2 :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redwing
VasZaitsev schreef op vrijdag 26 april 2013 @ 12:15:
[...]
En waarom is de KV opgesplitst? Omdat de MM in 7.0 [toch?] aanzienlijk verbeterde, en een tier 5 heavy hopeloos OP zou zijn met een derp die tier 6 heavies kan oneshotten en een accuraat kanon die tier X tanks kan penetreren, ik heb nog eens met wat hulp van anderen een E-100 uitgeschakeld in mijn simpele KV.
Die MM heeft er weinig mee te maken, de KV-1 was gewoon OP met die 107mm :)

[removed]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 26 april 2013 @ 12:07:
p.s.

kent iemand de Mod die deze jongen:
YouTube: World of Tanks gameplay- Hetzer with 9 kills

gebruikt voor ze Aim en HP bars op vijandelijke tanks,

die wil ik :P

thanks alvast :)
Die aim cirkel lijkt me jimbo's crosshair

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobinHood
  • Niet online

RobinHood

die 107mm of de 152mm had je anders wel nodig als je oog in oog stond met een T34 of een andere tier 8 of hoger, en dat gebeurde vaak genoeg.

Nu dat niet meer kan, is de 85mm goed genoeg.

Wel jammer dat de T-28 ook zijn topgun kwijt is geraakt, maakte hem erg goed. En de lange 7.5 van de PIV mis ik ook erg, maarja, Wargaming ruikte geld "laten we de populairste tier 5 eens premium maken en hem flink nerfen"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redwing
VasZaitsev schreef op vrijdag 26 april 2013 @ 12:28:
die 107mm of de 152mm had je anders wel nodig als je oog in oog stond met een T34 of een andere tier 8 of hoger, en dat gebeurde vaak genoeg.

Nu dat niet meer kan, is de 85mm goed genoeg.
Tja, en toch had je ook toen heel wat andere tanks in zijn tier die het zonder zo'n gun moesten doen. Juist omdat de KV als enige wel in tier 8 battles mee kon komen maakte hem compleet OP in zijn eigen tier. Hij is dan ook generfed omdat hij met de 107/152mm veel beter was dan de andere tanks in dezelfde tier. De 85mm past veel beter in die tier.

[removed]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• belgian1
redwing schreef op vrijdag 26 april 2013 @ 12:40:
[...]

Tja, en toch had je ook toen heel wat andere tanks in zijn tier die het zonder zo'n gun moesten doen. Juist omdat de KV als enige wel in tier 8 battles mee kon komen maakte hem compleet OP in zijn eigen tier. Hij is dan ook generfed omdat hij met de 107/152mm veel beter was dan de andere tanks in dezelfde tier. De 85mm past veel beter in die tier.
Desondanks alle nerfs vind ik de KV-1 nog zeer goed voor zijn tier. In potjes tier 5 - tier 6 kan die goed mee zelfs KV-1S zijn in enkele schoten uit te schakelen.

Ik heb zelf nog niet de KV-1S gespeeld maar gunwise heeft deze dezelfde 107mm als de KV-2 en de T-150 wat me ook logisch lijkt aangezien ze van dezelfde tier zijn.
De KV-2 is nog steeds één van men favoriete slowpokes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knowuse
De M3 Lee heb ik echt heel lang geleden gespeeld, toen had ie inderdaad nog een andere mm en volgens mij ook alleen een HE gun. Ik vond hem toen verschikkelijk, maar ik wil hem eigenlijk nog een keer terug kopen. Heb laatst de AT 7 gespeeld en die heeft ook z'n gun aan de zijkant en bij deze tank werkt het heel goed als je dan om een rechtse hoek schiet. Weet alleen niet of de Lee ook goed werkt omdat die misschien iets minder armor heeft.

Shuttle st20g5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Doler
Afgelopen week erg lekker gespeeld, maar vandaag gaat het super slecht. Tijd om te stoppen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CodeCaster
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

CodeCaster

Can I get uhm...

Gisteren in m'n Matilda had ik eindelijk eens een moment waarbij ik blij was met een medium tank. Ik was op een aardige afstand een KV-1 te pesten, tot er ineens twintig meter achter me een light tank bliepte. Hij schiet in m'n kont, doet 0 damage, scheurt in paniek achteruit en vangt een shell van mij die hem in onbruikbare staat achterliet. :Y)

Kan niet wachten op m'n eerste heavy tank en Wall of Steel. :+

https://oneerlijkewoz.nl
Op papier is hij aan het tekenen, maar in de praktijk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Doler
Special weekend is up; x2 crew experience is lekker; verder mid tier tanks in de aanbieding.
http://worldoftanks.eu/ne...et-dreams-are-made-steel/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Thanks ed31, zal het ff nakijke

de HP bars in dat filmpie lijke me echter niet eem mod ? kan ik dat ergens in de instellingen aanzetten ofzo ? die hp bars ?? aangezien ik nu alleen %'s zie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dynosu

dynosu

Orly ?

oh fuck me, zelf net de at8 gekocht ... meh, nou ja in ieder geval extra verdienen dit weekend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mjtdevries
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 03-09 15:33
De Matilda is echt geweldig om lichte tanks mee af te schieten. Ik heb 'm met 100% crew en die lange 2 ponder schiet dan zo snel dat je ze allemaal prima in volle vaart in de zijkant kan schieten

Aangezien het ding zo traag is ben je vaak nog in de buurt van de arty, dus dan kan je die zelfmoord scouts prima tegen houden. (meestal stuarts, die een lekker hoog doelwit zijn)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
Die x2 crew experience is zeker nice!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

psychoclown schreef op vrijdag 26 april 2013 @ 13:29:
Die x2 crew experience is zeker nice!
Is ook 't enige waar ik wat aan heb deze special.......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mjtdevries
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 03-09 15:33
shit, net eergisteren de vk3601 gekocht... ik had me dus 4,5 ton kunnen besparen...

Nou ja, dan maar geld gaan verzamelen voor de Churchill GC en de VK3001H die ook al unlocked zijn.
Is de T150 nog interessant als je al een KV-1S hebt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dynosu

dynosu

Orly ?

mja ik ben wel blij met de at8 extra inkomten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mickroz
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 08-09 21:49

Mickroz

Mickroz#2491

Verwijderd schreef op vrijdag 26 april 2013 @ 13:26:
Thanks ed31, zal het ff nakijke

de HP bars in dat filmpie lijke me echter niet eem mod ? kan ik dat ergens in de instellingen aanzetten ofzo ? die hp bars ?? aangezien ik nu alleen %'s zie
Ja in je instellingen bij Markers, weet ff niet wat dat in het nederlands is.
laatste tabje is het volgens mij uit mijn hoofd.

Steam-Twitch-YouTube-Twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
Mickroz schreef op vrijdag 26 april 2013 @ 13:32:
[...]

Ja in je instellingen bij Markers, weet ff niet wat dat in het nederlands is.
Marker. B)

Afaik. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mickroz
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 08-09 21:49

Mickroz

Mickroz#2491

zou jij moeten weten :P

Steam-Twitch-YouTube-Twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• themaxter
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 13-09 15:37

themaxter

Bugged..

Leuk die special, dat word gold derpen met die VK2801 :D
En is wat potjes spelen op de 59-16, om die eindelijk eens te levellen.
Met een beetje mazzel die AT8 aanschaffen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
Net ff gechecked, het is inderdaad 'Marker'.

Soms wel handig, vertaalmeuk op m'n laptop hier op stage.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redwing
Straks thuis maar eens kijken welke tanks ik hiervan unlocked heb staan. Die 40% extra bonus is altijd leuk zeker met x2 crew exp.

[removed]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dynosu

dynosu

Orly ?

voor mij word het dit weekend dus met de at8 crossen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knowuse
De is nu natuurlijk, wanneer start deze special? Morgenavond 21 uur?

Shuttle st20g5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

THanks team :P hier leer ik iig nieuwe dingen :)

asl ik in game dingen vraag krijg ik als antwoord : shut up and play :P haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dynosu

dynosu

Orly ?

Knowuse schreef op vrijdag 26 april 2013 @ 13:50:
De is nu natuurlijk, wanneer start deze special? Morgenavond 21 uur?
als het goed is zaterdag 7 uur in de ochtend.

edit: om precies te zijn, 10 over 7 op zaterdag

[ Voor 10% gewijzigd door dynosu op 26-04-2013 13:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jip99
Gister een lekker potje in mijn Comet :) dat ding gaat me toch steeds beter bevallen, vooral in stedelijke maps..

ik had 5 kills en op het einde 2 T29's zitten pesten en opgeblazen.. wat is dat toch fijn dat als zij missen je 3x kan terug vuren voordat zij herladen zijn...

beetje rondjes om ze heen rijden en om hoekjes heen wippen en dan weer snel ergens anders heen..

De grind naar de centurion gaat gestaag nu.. heb 50K xp en having fun!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redwing
dynosu schreef op vrijdag 26 april 2013 @ 13:54:
[...]

edit: om precies te zijn, 10 over 7 op zaterdag
Om nog preciezer te zijn, als je geluk hebt draait het ergens om 7:30 maar het kan al om 7:00 zijn maar ook makkelijk om 7:25 (ervaring uit het verleden :) )

[removed]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik weet niet hoe 't de anderen vergaat, maar die verhaaltjes wat voor een lekker potje iemand zojuist/gisteren/eergisteren/vorige week gedraaid heeft, interesseert me echt voor geen ruk......
Ik dat velen met mij het "voor kennisgeving aannemen" Dit topic loopt zo hard dat dat soort prietpraat gewoon overheen gelezen wordt.

Ik lees nooit eens dat iemand als een echte Siema noob gespeeld heeft.....

Dus zoals al eerder genoemd: we hebben een slow chat als je echt zo graag je ei kwijt wil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jantje 2
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 11-09 19:21
Ik vind persoonlijk die potjes van Neneam etc. echt wel iets bijdragen voor het topic. Zulke potjes zijn mooie momenten die in mijn ogen gedeeld mogen worden en een replay erbij maakt het uiteraard af!

Hierdoor kunnen mensen kijken hoe iemand die map en die tank gespeeld heeft en deze "ervaring" ook weer gebruiken voor zijn eigen games.

En het lijkt me logisch dat niemand zijn faal potjes gaat plaatsen omdat niet interresant is, maar dat is mens eigen. Een overwinning is gewoon veel leuker en beter voor je E-peen dan een instant arty death( wat soms wel grappig kan zijn )

Zoals Jip post, is wel leuk om te lezen maar heeft weinig waarde qua proggesion omdat er te weinig info wordt gedeeld. De amusentswaarde is aanwezig alleen de informatieve waarde ontbreekt, wat wel een pre is in een "goed" potje.

[ Voor 16% gewijzigd door jantje 2 op 26-04-2013 14:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ashrah
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 12-09 01:36
Mwah iemand kan best een faal potje plaatsen en dan vragen wat kan ik beter doen, daar leer je alleen maar van imo. (en niet alleen degene die om hulp zou vragen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redwing
Verwijderd schreef op vrijdag 26 april 2013 @ 14:29:
Ik lees nooit eens dat iemand als een echte Siema noob gespeeld heeft.....
Hmm, die potjes kan ik hier wel posten maar dan krijg je potjes van 1 minuut waarbij ik ge-oneshot wordt door arty omdat dacht dat ik de volgende dekking ook nog wel zou halen :+

Maar zoals Asrah zegt lijken me faalpotjes waar je het aardig in doet maar wilt weten wat je nog kunt verbeteren geen probleem en zelfs zinvol.

Ik vraag me trouwens wel af wat je anders in dit topic zou verwachten ? De meeste vragen die hier voorbij komen kun je ook met google zo vinden, ervaringen wil je niet dus dan blijft er verder weinig over. Kijk trouwens ook eens naar de WoW thread, die ziet er eigenlijk precies hetzelfde uit.

[removed]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShockWave

ShockWave

Lost it somewhere

Topicstarter
[YouTube: http://youtu.be/tmSfDfc8KjI]

Mooi filmpje van de soundmod die ik gebruik..

Pagina: 1 ... 3 ... 45 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Voor slowchat kun je terecht in: WoT IRC channel