Dat zegt nog niet dat iemand slecht iswsLy schreef op donderdag 25 april 2013 @ 13:06:
[...]
Hij heeft 3 tier 8s gespeeld, 4 tier 9s gespeeld en heeft 6 tier 10 tanksSeems legit. Echte wallet warrior
In totaal heeft hij 8 tier 8 tanks waarvan 5 premium tanks
http://www.noobmeter.com/player/eu/TeMp85Jip99 schreef op donderdag 25 april 2013 @ 13:10:
[...]
Dat zegt nog niet dat iemand slecht ishij heeft gewoon geld teveel en weinig geduld..
Kijk zijn stats... Het enige dat een beetje oké is is de average damage per battle van 1199.
En vergelijk hem dan met Nemean (die hij uitmaakt voor noob

http://www.noobmeter.com/player/eu/nemean
Hier de vergelijking om het overzichtelijk te houden
http://www.noobmeter.com/compareplayers/eu/nemean/temp85/
Maarja zou hem wel tegen willen komen ingame, altijd leuk als mensen gaan ragen op je
[ Voor 7% gewijzigd door wsLy op 25-04-2013 13:16 ]
Nou, nou, er is een reden waarom ik niet bang ben voor T34's, en dat is omdat 90% van de mensen die erin rijden walletwarriors zijn die niet weten dat mijn IS-3 dwars door hun hull schiet en iets een snellere reload heeft, terwijl zij denken "ik moet op koepels schieten want die zijn dun"
Ja, een goede T34 speler weet dat ie hull down moet en dat je gewoon op de hull van een IS-3 moet knallen. En een goede speler in een T34 is gevaarlijk.
Maar een walletwarrior in een T34 of Lowe, gratis xp!
Ja, een goede T34 speler weet dat ie hull down moet en dat je gewoon op de hull van een IS-3 moet knallen. En een goede speler in een T34 is gevaarlijk.
Maar een walletwarrior in een T34 of Lowe, gratis xp!
People as things, that’s where it starts.
Verwijderd
Oh,, wat heb ik een VRESELIJKE hekel aan als ik met me light tank snel ergens langs wil, en ik zie net te laat dat mijn team maatje daar opeens heen keert, en ik tik hem perongeluk aan met mijn tank omdat ikgewoon niet op tijd kan reageren om te ontwijken.
Gaat die op me schieten
omdat ik hem iets van 15 dmg doe ofzo, vervolgens sta ik stil en zeg ik sorry... BAM maakt die me af.................................. wat een zuure mensen...egt
Gaat die op me schieten
Is er iemand die een mod-dump kan maken?
Ik had die vergelijking nog niet opgezocht, maar dit maakt het wel een nog leukere/grappigere situatiewsLy schreef op donderdag 25 april 2013 @ 13:14:
[...]
http://www.noobmeter.com/player/eu/TeMp85
Kijk zijn stats... Het enige dat een beetje oké is is de average damage per battle van 1199.
En vergelijk hem dan met Nemean (die hij uitmaakt voor noob)
Maarja zou hem wel tegen willen komen ingame, altijd leuk als mensen gaan ragen op je
Yes dat zegt inderdaad dat die niet zo goed is..wsLy schreef op donderdag 25 april 2013 @ 13:14:
[...]
http://www.noobmeter.com/player/eu/TeMp85
En vergelijk hem dan met Nemean (die hij uitmaakt voor noob)
Bah, wat haat ik het als ik aan het snipen ben [in dit geval met mijn IS-3] en iemand beukt tegen mij op net als ik wel schieten... Dus in plaats van de JP af te knallen, ammoracked hij mij...
Verwijderd
En hebben dan nog geen tier10'spsychoclown schreef op donderdag 25 april 2013 @ 11:25:
Nee hoor lang niet de enige maar sommigen van ons spelen al 2+ jaar

Toch maar eens tijd om die M103 weer te kopen en de grind af te maken...
Verwijderd
Wat me gisteren wel weer effe deed nadenken: er werd in de chat ook weer flink gescholden op iemand met slechte stats.....hij was ook dom bezig, maar goed.....
Zijn reactie was in de trant van: "relax man, tis maar een spelletje. ieder speelt 't op zijn manier"
Deed me wel ff beseffen dat ik zelf af en toe ook te fucked up ben in het heetst van de strijd.
Zijn reactie was in de trant van: "relax man, tis maar een spelletje. ieder speelt 't op zijn manier"
Deed me wel ff beseffen dat ik zelf af en toe ook te fucked up ben in het heetst van de strijd.
Verwijderd
Nee, waarom?Verwijderd schreef op donderdag 25 april 2013 @ 13:31:
[...]
En hebben dan nog geen tier10's![]()
.
Toch maar eens tijd om die M103 weer te kopen en de grind af te maken...
Ik heb 10k battles en ben nog niet zo lang geleden gaan grinden richting tier 10 met 2 lijnen ( einddoel = batchat + t57heavy en US TD).
Ik ben meer een liefhebber van de lights en flink rondscheuren, zie geen lol in een tier 10 heavy. Bovendien wilde ik eerst meer ervaring opdoen en ben lang blijven hangen bij een paar favo tanks. Daarnaast worden de hogere tiers te veel beïnvloed door arty.
Verwijderd
Grappig ik heb heel erg hetzelfdeVerwijderd schreef op donderdag 25 april 2013 @ 13:36:
[...]
Nee, waarom?
Ik heb 10k battles en ben nog niet zo lang geleden gaan grinden richting tier 10 met 2 lijnen ( einddoel = batchat + t57heavy en US TD).
Ik ben meer een liefhebber van de lights en flink rondscheuren, zie geen lol in een tier 10 heavy. Bovendien wilde ik eerst meer ervaring opdoen en ben lang blijven hangen bij een paar favo tanks. Daarnaast worden de hogere tiers te veel beïnvloed door arty.
Destijds had ik de M103 gratis gekregen omdat ik de T34 in de garage had staan toen deze premium werd, dit was ook mijn eerste T9 die ik met wat free XP had unlocked op de T32. Echter, toen was ik nog niet goed genoeg om T9 te spelen, dus de eerste paar potjes met de M103 leverde alleen maar frustratie op. Daarnaast was ik ondertussen zo'n beetje alle lijnen tegelijk aan het spelen, waardoor ik veel op tier 5-6-7 speelde.
Sindsdien ben ik nooit hoger dan T8 tanks gaan spelen, maar inmiddels snap ik 't spelletje een stuk beter en met een paar rondjes op de testserver die best goed gingen, heb ik er weer meer vertrouwen in
Daarnaast inderdaad op hoge tiers zoveel arty. Op T8 kan je met een Tiger II, IS-3 of T32 een match maken of breken. Regelmatig potjes met ~1k XP (zonder premium), en dat geeft veel voldoening na een lange dag werken
Hier hetzelfde al ben ik toen wel door gegaan naar tier 10 (alhoewel ik die nog steeds zelden speel). Ik ben begonnen met de USA heavy lijn en als je naar mijn stats kijkt zul je zien dat dat niet zo'n heel groot succes was. Ik vond het toen weliswaar een hele leuke lijn om te spelen maar ik speelde veel te agressief voor die amerikaanse heavies die het toch van de hull-down moeten hebbenVerwijderd schreef op donderdag 25 april 2013 @ 13:48:
[...]
Destijds had ik de M103 gratis gekregen omdat ik de T34 in de garage had staan toen deze premium werd, dit was ook mijn eerste T9 die ik met wat free XP had unlocked op de T32. Echter, toen was ik nog niet goed genoeg om T9 te spelen, dus de eerste paar potjes met de M103 leverde alleen maar frustratie op. Daarnaast was ik ondertussen zo'n beetje alle lijnen tegelijk aan het spelen, waardoor ik veel op tier 5-6-7 speelde.
[removed]
ik gebruik nog steeds bodhi's hangar, is wel de standaard premium hangar, maar net wat pinup posters aan de muur.Kaap schreef op donderdag 25 april 2013 @ 12:18:
[...]
Zou dat moeilijk te maken zijn? Ik denk nu aan meer pinup achtige achtergronden...
Dat is wel heel erg veel! hoogste wat ik in me jagdpanther heb gehaald is 55k zoiets. Is dat met de bonus van 25k voor topgun destijds?perpixel schreef op donderdag 25 april 2013 @ 13:19:
toch kan een goed gebruikte lowe ook best gevaarlijk zijn
http://i.imgur.com/9S3Qm5A.jpg?1
Ik zou het om eerlijk te zijn niet meer weten. Het was ook wel een hele bak met damage met een premium tank. Dat scheelt wel een hoop.
Heb ook wel eens een paar potjes gespeeld met zo'n score, zonder extra bonussen.perpixel schreef op donderdag 25 april 2013 @ 13:59:
Ik zou het om eerlijk te zijn niet meer weten. Het was ook wel een hele bak met damage met een premium tank. Dat scheelt wel een hoop.
Het kan goed, echter moet de situatie er wel naar zijn. De keren dat ik die score heb gehaald had ik een enemy team wat zo vriendelijk was 1 voor 1 voor mijn loop te komen rijden en stil te gaan staan.
Doorgaans zit ik gemiddeld op +50K winst met lowe, uitschieters naar 100k. En af en toe die zeldzame pot dat alles klopt, hit en crit.
Met een Lowe is het niet onmogelijk om meer dan 150k aan credits te halen. Vergeet niet dat de premium tanks standaard 150% credits pakken tov normale tanks. Als je dan ook nog eens, als perpixel, een premium account hebt krijg je nogmaals 50% extra credits. Dat is dus twee keer 50% extra. Nu weet ik niet of dat betekent dat je 200% (100% + 2x50%)van een normale tank met een normaal account krijgt, of 225% (100% + 50% + 50%).
Hoe ook. Er zijn verhalen van mensen die meer dan 200k credits binnen hebben gehaald. Dit zal wellicht gepaard zijn gegaan met speciale bonussen, maar dat is niet noodzakelijk. Ik heb zelf eenmaal met de Lowe iets van 183k credits gehaald in een pot waarbij ik ook 2989xp scoorde. Dit was met afstand de beste pot die ik ooit heb gespeeld.
Hoe ook. Er zijn verhalen van mensen die meer dan 200k credits binnen hebben gehaald. Dit zal wellicht gepaard zijn gegaan met speciale bonussen, maar dat is niet noodzakelijk. Ik heb zelf eenmaal met de Lowe iets van 183k credits gehaald in een pot waarbij ik ook 2989xp scoorde. Dit was met afstand de beste pot die ik ooit heb gespeeld.
Ik zie dat GoT3 aangemaakt is en gevestigd is in Polen?
http://worldoftanks.eu/community/clans/500014462-_P-S_/
Ik zat in mijn Type59 en ik zoom in op een JagdTiger 8.8 en denk verhip een GoT logo.. even uitzoomen.. hmm geen GOT clantag, even op de website aaah een PL team.
Nemean schreef op donderdag 25 april 2013 @ 14:14:
Ik zie dat GoT3 aangemaakt is en gevestigd is in Polen?

Dat denk ik ook niet.Ashrah schreef op donderdag 25 april 2013 @ 14:17:
Niet lang meer denk ik............
Een Siema divisie kon ook niet echt uitblijven natuurlijk...
Verwijderd
Ik hoor dat een hoop bij het beginnen van games enzo , SIEMA wat houdt het in is dat een domme vraag?
Eigenlijk wel handig. Als ze dat allemaal eens zouden doen zou je wat beter weten waar je aan toe bentKaap schreef op donderdag 25 april 2013 @ 14:22:
[removed]
http://translate.google.nl/#pl/nl/siema
en
http://translate.google.nl/#pl/nl/witam
en
http://translate.google.nl/#pl/nl/witam
[ Voor 35% gewijzigd door dynosu op 25-04-2013 14:25 ]
Google Translate zegt "whats up"Verwijderd schreef op donderdag 25 april 2013 @ 14:24:
Ik hoor dat een hoop bij het beginnen van games enzo , SIEMA wat houdt het in is dat een domme vraag?
Dus, gewoon een begroeting. In het oost-blokkisch
Verwijderd
Ik snap dat hele gehaat tegen siema niet zo, in mijn vroege gamejaren waren het altijd Duitsers die weigerden Engels te spreken/typen, maar die hebben nooit haat ontvangen.
Tegenwoordig spreken de meeste Duitsers in-game nog steeds geen Engels, maar worden ze nog steeds met rust gelaten.
Ach ja, wij Nederlanders hebben tegenwoordig problemen met Polen, en dat kleine misverstand zo'n 70 jaar geleden is tegenwoordig een beetje achterhaald.
Ik moet trouwens wel iedere keer stiekem gniffelen als zo'n Siema begroeting de volle laag krijgt van random medespelers
Tegenwoordig spreken de meeste Duitsers in-game nog steeds geen Engels, maar worden ze nog steeds met rust gelaten.
Ach ja, wij Nederlanders hebben tegenwoordig problemen met Polen, en dat kleine misverstand zo'n 70 jaar geleden is tegenwoordig een beetje achterhaald.
Ik moet trouwens wel iedere keer stiekem gniffelen als zo'n Siema begroeting de volle laag krijgt van random medespelers
Voertaal van WoT is engels, en volgens de regels moet er in algemene channels engels worden gesproken en geschreven.
Voor de eigen taal zijn er aparte forums en channel aangemaakt laat ze die dan ook gebruiken.
Van mij krijgen ze ook de volle laag, maar dat krijgt een Duitser, Hongaar, Nederlander, Italiaan noem maar op die in zijn eigen taal praat ook.
Voor de eigen taal zijn er aparte forums en channel aangemaakt laat ze die dan ook gebruiken.
Van mij krijgen ze ook de volle laag, maar dat krijgt een Duitser, Hongaar, Nederlander, Italiaan noem maar op die in zijn eigen taal praat ook.
het probleem is niet het geouwehoer in welke taal dan ook, maar, dat vooral de poolse jochies waardeloze spelers zijn. Een "siema" in een Lowe of een T34 is vragen om problemen.
Trouwens ook een leuk potje met het vergeten monster: De KV-2.
Hij is dusdanig vergeten, dat mensen niet meer weten dat ik een 22 sec reload heb, waardoor vijanden soms wachten tot ik peek a boo doe, nou, best, dan two shot ik je toch in je Tiger
. Ook weten heel wat spelers niet dat dat monster gewoon 800hp schade kan doen doen: een KV-1s wilde op mij schieten, laat zijn zijkant zien: oneshot. Een Cromwell wilde mij flanken: oneshot.
Dat ding blijft gewoon geweldig, ik snap niet waarom hij bijna uitgestorven is.
Hij is dusdanig vergeten, dat mensen niet meer weten dat ik een 22 sec reload heb, waardoor vijanden soms wachten tot ik peek a boo doe, nou, best, dan two shot ik je toch in je Tiger
[ Voor 60% gewijzigd door RobinHood op 25-04-2013 14:35 ]
Het probleem met Poolse spelers is vaak dat ze arrogant zijn om hun mede spelers te begroeten en het alleen maar tegen hun 'landgenoten' doen. Ik snap dat ze liever hun eigen 'soort' spelers zoeken, net zoals vele Nederlanders dat willen.. maar groet elkaar allemaal of totaal niet.Verwijderd schreef op donderdag 25 april 2013 @ 14:29:
Ik snap dat hele gehaat tegen siema niet zo, in mijn vroege gamejaren waren het altijd Duitsers die weigerden Engels te spreken/typen, maar die hebben nooit haat ontvangen.
Daarnaast is het vreselijk irritant dat Polen altijd team chat gebruiken ook al zitten ze in een platoon en als je ze daar op wijst, wordt je verrot gescholden. Daarnaast bestaat de Poolse playerbase ook uit allemaal jonge ventjes (las ik op Reddit) en zelfs de oudere Poolse spelers hebben een hekel aan het gedrag van de andere Polen.
En ach aan het begin van de battle ga ik altijd de Siemas tellen, het team met de meeste Siemas verliest.. werkt nog accuraat ook moet ik bekennen.
Ik vind het heel erg leuk om in mijn E-100 aan het begin "siema pl" naar iedereen te sturen. Je krijgt daar hele leuke reacties op...
Plak jij er is gauw een paar PL vlaggetjes opBramSd schreef op donderdag 25 april 2013 @ 14:34:
Ik vind het heel erg leuk om in mijn E-100 aan het begin "siema pl" naar iedereen te sturen. Je krijgt daar hele leuke reacties op...
Die noobmeter...
http://www.noobmeter.com/player/eu/BTU_Natas
Damn ik ben veel beter geworden de laatste tijd
standaard begin van een potje in je lowe is toch "Siema i skout! powodzenia!"
Daar gebruik ik een mooie mod voor, dan kan je de commo rose aanpassen zodat je i.p.v. 'Fall Back' dingen als 'blabla german blabla' of 'blabla gypsy blabla' krijgt.Ashrah schreef op donderdag 25 april 2013 @ 14:31:
Voertaal van WoT is engels, en volgens de regels moet er in algemene channels engels worden gesproken en geschreven.
Verwijderd
Dat heb ik zo vaak gehoord, speel je met een vriend, zie je een 1:0 siema ratio in je team en wordt er door skype meteen geroepen dat we maar beter AFK kunnen,gaan.Nemean schreef op donderdag 25 april 2013 @ 14:34:
[...]
En ach aan het begin van de battle ga ik altijd de Siemas tellen, het team met de meeste Siemas verliest.. werkt nog accuraat ook moet ik bekennen.
....Jammer genoeg is het inderdaad waar dat ze niet erg goed zijn, maar het zijn tegenwoordig een beetje aandacht trekkende kinderen die vaak niet eens meer pools hoeven zijn, aandacht krijgen ze wel zodra ze siema roepen.
Verwijderd
Ik heb het nooit begrepen, ik snap ook nu pas wat hij bedoelt met SIEMA divisie....
eigenlijk poole divisie dus
Ik d8 dat siema een soort van ''vakjargon'' was voor de game
ik denk ik mis iets cruciaals hahaha
p.s. wel jammer ik denk kijk ff wat zakkenwasser in het pools is.... maar dat komt niet denderend uit de verf hahahahhah
eigenlijk poole divisie dus
Ik d8 dat siema een soort van ''vakjargon'' was voor de game
p.s. wel jammer ik denk kijk ff wat zakkenwasser in het pools is.... maar dat komt niet denderend uit de verf hahahahhah
[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 25-04-2013 14:42 ]
Neuh, Siema is gewoon Pools voor "Hallo" oid. Probleem is dat Poolse spelers zich vaak onderscheiden door extreem beroerd te spelen. Uiteraard zijn er zat goede Poolse spelers, maar na 2 jaar is er een zeer sterk vooroordeel ontstaan dat regelmatig door de spelers zelf wordt bevestigd.
Ik ben er, uitsluitend binnen WoT, een beetje racistisch door geworden.
Het grootste probleem dat ik zelf echter heb met de zgn. 'siema-roepers' is dat ze daarmee alleen hun eigen bevolkingsgroep begroeten. Net als een Nederlander die zegt "alle Nederlanders gegroet". Het is gewoon een beetje flauw ofzo en als je jezelf bewust onderscheidt van de andere spelers door jezelf in een bevolkingsgroep te plaatsen, dan roep je het ook over je af dat je bevolkingsgroep beoordeeld wordt op je eigen speelniveau.
Het grootste probleem dat ik zelf echter heb met de zgn. 'siema-roepers' is dat ze daarmee alleen hun eigen bevolkingsgroep begroeten. Net als een Nederlander die zegt "alle Nederlanders gegroet". Het is gewoon een beetje flauw ofzo en als je jezelf bewust onderscheidt van de andere spelers door jezelf in een bevolkingsgroep te plaatsen, dan roep je het ook over je af dat je bevolkingsgroep beoordeeld wordt op je eigen speelniveau.
Vandaag nu een aantal matches gedaan maar ik verlies steeds al weer lekker 0,3% omlaag in w/l ratio. Verschrikkelijke teams heb ik ook camping heavies en rushing td's wordt er echt niet goed van.
Daar liggen dus Snafu/Panzerpunishers roots....Kaap schreef op donderdag 25 april 2013 @ 14:22:
Ik zeg ban op die clan voor het pikken van een logo..

Ik snap wel waarom je hem bijna niet meer ziet, de lijn loopt niet handig door naar een tank maar naar een arty.VasZaitsev schreef op donderdag 25 april 2013 @ 14:31:
Hij is dusdanig vergeten, dat mensen niet meer weten dat ik een 22 sec reload heb, waardoor vijanden soms wachten tot ik peek a boo doe, nou, best, dan two shot ik je toch in je Tiger. Ook weten heel wat spelers niet dat dat monster gewoon 800hp schade kan doen doen: een KV-1s wilde op mij schieten, laat zijn zijkant zien: oneshot. Een Cromwell wilde mij flanken: oneshot.
De KV-2 komt uit op de S-51 en de T150 terwijl je van de KV1 ook naar de T150 kan.
Om nog even op het wat heb je aan tier X in de garage staan of wat heb je nog te doen in te haken ...mmm eens denken
In garage:
Maus, E-100, IS-7, IS-4, T110e5, Batchat, T-62, M48 Patton (grafding maar wel eens gebruikt in clanwars) en sinds vandaag GW- type E....

Unlockt en nog moeten kopen:
AMX 50B, E-50M (twijfel over deze aangezien de crew nu in de 3002DB zit voor de Leolijn maar heb nog een Löwecrew over met aardig wat skills).
Momenteel mee bezig in volgorde van meest naar minst belangrijk:
T-28 Proto unlock van de T28, sidestep (T30 al unlockt maar pas weer belangrijk als proto full res. is).
T34-1 nog 10K tot de t34-2 dan ff in de ijskast.
China 110/Conqueror.
ISU 152.
Centurion Mk. I
Ferdinand, deze staat ergens ver weg achterin mijn garage met 80K+ xp en die lijn komt uit op iets wat ik niet meer wil dus al heel lang niet meer gespeeld.
Mischien maar eens oppakken en de Jagdtiger researachen zodat de ferdi de deur uit kan.
[ Voor 31% gewijzigd door ShockWave op 25-04-2013 15:04 ]
Amen, trouwens ik heb dat vooroordeel over zo'n beetje alle Oost-Europese landen.BramSd schreef op donderdag 25 april 2013 @ 14:46:
Neuh, Siema is gewoon Pools voor "Hallo" oid. Probleem is dat Poolse spelers zich vaak onderscheiden door extreem beroerd te spelen. Uiteraard zijn er zat goede Poolse spelers, maar na 2 jaar is er een zeer sterk vooroordeel ontstaan dat regelmatig door de spelers zelf wordt bevestigd.
Wat de siema spelers ook goed kunnen is zonder na te denken hun eigen landgenoten altijd te helpen/beschermen.. ook al doen de siema's het fout..
voorbeeld is dat een siema speler mijn achteruit rij plek achter een rots jatte en ik dus niet meer terug kon de cover in.. en ik zei in chat dat die moest opzouten.. en schiet een schot over hem heen.. dus niet raak.. gaat die mij lopen beschieten en wel raak.. dus ik zeg donder op.. en schiet terug.. gaan al die polen zich ermee bemoeien en mij dood schieten.. en gaven mij de schuld dat ik een teamkiller was enzo.. haha zo kansloos.
voorbeeld is dat een siema speler mijn achteruit rij plek achter een rots jatte en ik dus niet meer terug kon de cover in.. en ik zei in chat dat die moest opzouten.. en schiet een schot over hem heen.. dus niet raak.. gaat die mij lopen beschieten en wel raak.. dus ik zeg donder op.. en schiet terug.. gaan al die polen zich ermee bemoeien en mij dood schieten.. en gaven mij de schuld dat ik een teamkiller was enzo.. haha zo kansloos.
Eerlijk, ik vond het initieel een groter probleem, die siema's, anderhalf jaar geleden. Omdat toen nog de grootste meuk Polen waren. Tegenwoordig zijn er zoveel niet Poolse faalhazen op WOT dat de siema's een beetje kunnen verdwijnen in de meerderheid.
In garage:Maus, IS-7, IS-4, Batchat, E50M, JGPZ E100
Unlocked:eigenlijk niks, ik koop alles wat ik unlock.
Momenteel mee bezig:
sinds gisteren de indiepanzer
E75, net full ops
GW Tiger, nog 45k tot de GW type E
T 25AT, nog compleet stock en is een zijprojectje
What can i say, i like tze german tanks.
In garage:Maus, IS-7, IS-4, Batchat, E50M, JGPZ E100
Unlocked:eigenlijk niks, ik koop alles wat ik unlock.
Momenteel mee bezig:
sinds gisteren de indiepanzer
E75, net full ops
GW Tiger, nog 45k tot de GW type E
T 25AT, nog compleet stock en is een zijprojectje
What can i say, i like tze german tanks.
[ Voor 3% gewijzigd door Joindry op 25-04-2013 14:55 ]
Zit ook te twijfelen op de E-50M lijn en de leolijn. Heb toch gekozen voor de E-50m. Ik vind de stats niet al te veel afwijken van de leo 1, gun is vrijwel hetzelfde, alleen de mobiliteit is minder en armor/profile meer.ShockWave schreef op donderdag 25 april 2013 @ 14:49:
[...]
Daar liggen dus Snafu/Panzerpunishers roots....
Ik zeg ban op die clan voor het pikken van een logo..![]()
Om nog even op het wat heb je aan tier X in de garage staan of wat heb je nog te doen in te haken ...mmm eens denken
In garage:
Maus, E-100, IS-7, IS-4, T110e5, Batchat, T-62, M48 Patton (grafding maar wel eens gebruikt in clanwars) en sinds vandaag GW- type E....![]()
Unlockt en nog moeten kopen:
AMX 50B, E-50M (twijfel over deze aangezien de crew nu in de 3002DB zit voor de Leolijn maar heb nog een Löwecrew over met aardig wat skills).
Momenteel mee bezig in volgorde van meest naar minst belangrijk:
T-28 Proto unlock van de T28, sidestep (T30 al unlockt maar pas weer belangrijk als proto full res. is).
T34-1 nog 10K tot de t34-2 dan ff in de ijskast.
China 110/Conqueror.
ISU 152.
Centurion Mk. I
Ferdinand, deze staat ergens ver weg achterin mijn garage met 80K+ xp en die lijn komt uit op iets wat ik niet meer wil dus al heel lang niet meer gespeeld.
Mischien maar eens oppakken en de Jagdtiger researachen zodat de ferdi de deur uit kan.
Ik denk dat de E-50m meer een allrounder is als de leo 1.
Ik ben blij dat ik er in dit topic af en toe op gewezen wordt dat dat ding ook bestaat. Ik zat me vandaag net af te vragen wat mijn winrate van de laatste tijd eigenlijk is en die valt me erg mee (ik doe 99% randoms ivm tijdgebrek). Nu zag ik wel dat mijn winrate ook langzaamaan weer aan het stijgen is dus enigszins verwacht had ik het ook wel maar het is wel leuk om het in de echte stats ook te zienBTU_Natas schreef op donderdag 25 april 2013 @ 14:36:
Die noobmeter...
(alleen mijn battles survived moet ik echt eens op gaan letten want die blijft veel te laag steken)
Ik heb trouwens de IS4 en de T110E5 en ben 3/4 op weg voor zowel de IS7 als de E50M. Daarnaast speel ik in veel te veel andere trees tegelijkertijd (alleen geen chinezen op het moment)
[ Voor 18% gewijzigd door redwing op 25-04-2013 15:01 ]
[removed]
Nooit last van Polen gehad...
In garage:Maus, IS-7,T-62A, Batchat
Unlocked: IS-4
Momenteel mee bezig: (tanks waar ik nu mee grind, op weg naar Tier 10
Object 704
IS-2
AT7
E75
In garage:Maus, IS-7,T-62A, Batchat
Unlocked: IS-4
Momenteel mee bezig: (tanks waar ik nu mee grind, op weg naar Tier 10
Object 704
IS-2
AT7
E75
Ik heb de E-50 sinds kort in de garage staan en die gaat voorlopig niet weg. Ik wil via de Auf.Pz. Panther de overstap richting de Leo lijn gaan maken, maar wil de light tank en zijn crew niet wegdoen, aangezien er ook nog een tier 8 verwacht wordt in deze lijn. Wanneer die komt weet ik niet, maar ik wil er vast op voorbereid zijn.
Dit betekent dat de Indienpanzer mijn oude E-75 crew gaat krijgen. Die zit nu in de Lowe en als ik daar wat mee speel, kan ik de crew tot bij de 3e skill krijgen voor ik de Indienpanzer heb.
Dit betekent dat de Indienpanzer mijn oude E-75 crew gaat krijgen. Die zit nu in de Lowe en als ik daar wat mee speel, kan ik de crew tot bij de 3e skill krijgen voor ik de Indienpanzer heb.
En duidelijk een stijgende lijn en dat is meestal nog wel het belangrijkste aangezien het aangeeft dat je toch ieder potje weer bij leertBTU_Natas schreef op donderdag 25 april 2013 @ 15:00:
@ Redwing
Ik vind dus 20min geleden uit dat de Noobmeter bestaat.
Ik dacht dat ik maar een gemiddelde speler was.. maar de rating van mijn laatste 1k battles laat een ander beeld zien.. Apart.
[removed]
Inderdaad.redwing schreef op donderdag 25 april 2013 @ 15:02:
[...]
En duidelijk een stijgende lijn en dat is meestal nog wel het belangrijkste aangezien het aangeeft dat je toch ieder potje weer bij leert
Ik heb ook wel regelmatig discussies met een maat van mij over die performance stats. Maar komen samen elke keer tot de conclusie dat het wel een beeld geeft maar daar houd het ook mee op. Meeste performance stats zijn gebaseerd op damage/kills en wins. Maar soms maak je 0 kills doe je nauwelijks damage maar zorg je er wel voor dat je een key point op de map houd. Afijn jullie snappen vast wat ik bedoel.
Verwijderd
Voor wat betreft dat Siewa PL gebeuren, al eens een stukje over gelezen want er blijkt meer achter te zitten.
De Poolse bevolking heeft sterk de neiging om elkaar (bewust/onbewust) op te zoeken doordat zij zich van nature minder voelen dan anderen in Europa. Reden hiervoor kan liggen in de jarenlange opsluiting achter het IJzeren Gordijn en nadat die open was, de grote achterstand t.o.v. West-Europa op alle vlakken.
Vandaar ook dat zij aan het begin van een battle geneigd zijn om landgenoten te zoeken/groeten. Geen arrogantie, eerder vanuit een zelf gecreëerde underdogpositie
De Poolse bevolking heeft sterk de neiging om elkaar (bewust/onbewust) op te zoeken doordat zij zich van nature minder voelen dan anderen in Europa. Reden hiervoor kan liggen in de jarenlange opsluiting achter het IJzeren Gordijn en nadat die open was, de grote achterstand t.o.v. West-Europa op alle vlakken.
Vandaar ook dat zij aan het begin van een battle geneigd zijn om landgenoten te zoeken/groeten. Geen arrogantie, eerder vanuit een zelf gecreëerde underdogpositie
Ik heb idd ook eens gelezen op reddit / WOT forum dat "de siema's" een beetje een oorsprong hebben in een minderwaardigheidscomplex.
Desalniettemin voelt het voor de overige nationaliteiten wel een beetje aan als "hallo mede-Polen, ik groet graag jullie en alleen jullie".
En vooral; een ellenlange chat ingame wekt (ook) bij mij irritatie op, omdat ik dan het idee krijg dat de aandacht niet volledig / voldoende bij het spel zit.
Een keer meegemaakt als aanvallende partij op Assault in Karelia (oftewel; enigiszins belangrjik dat je op tijd in positie bent), dat de eerste paar minuten zeker 4 spelers op hun startpositie bleven staan en alleen maar Poolse chat voorbij kwam. Dat ontlokte bij mij de opmerking: "less chatty chatty, more shooty shooty!".
Desalniettemin voelt het voor de overige nationaliteiten wel een beetje aan als "hallo mede-Polen, ik groet graag jullie en alleen jullie".
En vooral; een ellenlange chat ingame wekt (ook) bij mij irritatie op, omdat ik dan het idee krijg dat de aandacht niet volledig / voldoende bij het spel zit.
Een keer meegemaakt als aanvallende partij op Assault in Karelia (oftewel; enigiszins belangrjik dat je op tijd in positie bent), dat de eerste paar minuten zeker 4 spelers op hun startpositie bleven staan en alleen maar Poolse chat voorbij kwam. Dat ontlokte bij mij de opmerking: "less chatty chatty, more shooty shooty!".
Take life with a grain of salt. . . . add a slice of lime and a shot of tequila.
Verwijderd
Ik probeer al een jaar die ingame chat uit te zetten en heb vanaf dit forum wel tips gekregen, maar het is nog steeds niet gelukt.Seraphin schreef op donderdag 25 april 2013 @ 15:25:
Ik heb idd ook eens gelezen op reddit / WOT forum dat "de siema's" een beetje een oorsprong hebben in een minderwaardigheidscomplex.
Heb je de (ja, daar issie weer) 'Analog Chat Blocker' al geprobeerd?Verwijderd schreef op donderdag 25 april 2013 @ 15:36:
[...]
Ik probeer al een jaar die ingame chat uit te zetten en heb vanaf dit forum wel tips gekregen, maar het is nog steeds niet gelukt.
Ik gebruik eerder wotlabs omdat je dan ook de laatste 24 uur kan zien, weet ik hoe het gisteravond ging.
Dat ging niet echt vlot vooral omdat ik 3x een disconnect kreeg van EU2 terwijl ping niet boven de 30 uit kwam. Daarna 5 potten op EU1 zonder ook maar 1 disconnect.
Performance en Efficiency staken momenteel een beetje. Wat ik ook probeer echt omhoog loopt het niet meer.
Dat ging niet echt vlot vooral omdat ik 3x een disconnect kreeg van EU2 terwijl ping niet boven de 30 uit kwam. Daarna 5 potten op EU1 zonder ook maar 1 disconnect.
Performance en Efficiency staken momenteel een beetje. Wat ik ook probeer echt omhoog loopt het niet meer.
Ik heb de afgelopen 2 weken best veel disconnects gehad! echt mega irritant.. rij je lekker ergens heen of ben je midden in je gevecht.. reageert je tank ineens niet meer.. dus snel alt F4 en weer inloggen..en dan sta je rokend ergens midden in een veld..solique schreef op donderdag 25 april 2013 @ 15:38:
Ik gebruik eerder wotlabs omdat je dan ook de laatste 24 uur kan zien, weet ik hoe het gisteravond ging.

Ik heb vroeger veel gegamed met Polen binnen shooters maar die heb ik nog nooit Siema in de chat zien spammen en waren ook gewoon hele goeie spelers. Ik kwam in eens een profiel tegen van 1 van die Polen waar ik vroeger mee gamede maar volgens mij is hij niet meer actief. http://worldoftanks.eu/co...unts/500532764-GrubberPL/
Verwijderd
Het Siema-gebeuren is idd een van de eerste dingen die me opvielen toen ik naar de Europese server trok 
Op de NA-server zie je in lage tier battles verrassend veel Russisch, en zo af en toe kom je ook wat Spaans en Portugees tegen (maar veel minder dan je zou verwachten). Voor de rest was het allemaal Engels. Dat was wel handig, want ervaren spelers leerden de newbies om niet over het open veld op Malinovka te rushen bijv
Dat mis ik wel een beetje op de EU-server. Hier zie ik vaker Pools en Duits dan Engels. Ik ben al blij als er één iemand in mijn team zit die Engels spreekt. En dat wordt ook niet beter in hogere tiers, of wel?
Maar goed, NA-server is niet te doen als je 's middags wilt spelen. Als je geluk hebt zijn er dan 5000 spelers online, dus moet je soms 3 min. wachten op een battle. Bovendien is mijn ervaring dat je hier door het grote aantal spelers vaker in battles komt met heel veel tanks van jouw tier. Zelfs met Tier III tanks krijg ik hier redelijke MM; was echt niet denkbaar op de NA-server
Op de NA-server zie je in lage tier battles verrassend veel Russisch, en zo af en toe kom je ook wat Spaans en Portugees tegen (maar veel minder dan je zou verwachten). Voor de rest was het allemaal Engels. Dat was wel handig, want ervaren spelers leerden de newbies om niet over het open veld op Malinovka te rushen bijv
Dat mis ik wel een beetje op de EU-server. Hier zie ik vaker Pools en Duits dan Engels. Ik ben al blij als er één iemand in mijn team zit die Engels spreekt. En dat wordt ook niet beter in hogere tiers, of wel?
Maar goed, NA-server is niet te doen als je 's middags wilt spelen. Als je geluk hebt zijn er dan 5000 spelers online, dus moet je soms 3 min. wachten op een battle. Bovendien is mijn ervaring dat je hier door het grote aantal spelers vaker in battles komt met heel veel tanks van jouw tier. Zelfs met Tier III tanks krijg ik hier redelijke MM; was echt niet denkbaar op de NA-server
Jongens ik kan kiezen tussen Jagdpanther II of een Ferdinand. Ik ben al bijna zeker dat ik voor de Jagdpanther II ga. Toch leg ik jullie deze vraag voor wat zouden jullie doen een JP2 of Ferdinand?
Verwijderd
JPII= sneller en wendbaarder,Odyg schreef op donderdag 25 april 2013 @ 16:16:
Jongens ik kan kiezen tussen Jagdpanther II of een Ferdinand. Ik ben al bijna zeker dat ik voor de Jagdpanther II ga. Toch leg ik jullie deze vraag voor wat zouden jullie doen een JP2 of Ferdinand?
Ferdi= armor en traag,
Aangezien armor tegenwoordig geen grote rol meer heeft zou ik voor de JP2 gaan, de meeste andere stats zijn toch ongeveer hetzelfde.
Wat betreft die winrate: bij mij gaat hij wel gestaag omhoog, maar ik heb toch sterk het idee dat ik het plafond wel heb bereikt. Zit nu op 50,7 % winrate, een maand geleden was het nog 47-48%. De leercurve is bij mij dus wel te zien, zie ook m'n noobmeter.
De laatste 2 weken echter heb ik het gevoel dat het gewoon 50/50 kans is per match. Simpel gezegd: je zit in het n00b team of niet. Jouw bijdrage kan natuurlijk wel wat uitmaken, maar vaak win ik matches waarbij ik zelf nauwelijks wat hoef of kan doen en vaak verlies ik matches waar ik zelf > 3 kills en > 2000 dmg doe. Echt spannende matches waar het lange tijd gelijk op gaat en elk team 1 voor 1 een speler kwijt raakt speel ik zelden, toch wel jammer. Dat zijn namelijk wel de leukste matches.. En toch blijf ik maar door spelen, want verslaving
Gisteren ook weer zo'n typische match: wij waren de verdedigende partij (T6/T7) op Karelië en ik ging met 5 a 6 medespelers naar de linkerflank in m'n VK3601H. Met veel pijn en moeite weten we de flank te behouden en uiteindelijk iedereen uit te schakelen. Was zo druk bezig, tank was inmiddels flink beschadigd, dat ik niet door had dat de andere flank inmiddels was gevallen. Uiteindelijk was ik dus al laatste over, terwijl ik wel het gevoel had dat het goed ging. Had geen kills gemaakt, maar wel flink wat dmg. Krijg ik in de chat een aantal taunts over me heen: 'VK n00b, what are u doing there? Sightseeing?'
Nee sjaak, ik heb zojuist 1 kant van de aanval tegengehouden, als jij nou hetzelfde had gedaan aan de andere kant.. Maar nee, dit verlies potje was te wijten aan 'n00bs like VK'
Echt..
De laatste 2 weken echter heb ik het gevoel dat het gewoon 50/50 kans is per match. Simpel gezegd: je zit in het n00b team of niet. Jouw bijdrage kan natuurlijk wel wat uitmaken, maar vaak win ik matches waarbij ik zelf nauwelijks wat hoef of kan doen en vaak verlies ik matches waar ik zelf > 3 kills en > 2000 dmg doe. Echt spannende matches waar het lange tijd gelijk op gaat en elk team 1 voor 1 een speler kwijt raakt speel ik zelden, toch wel jammer. Dat zijn namelijk wel de leukste matches.. En toch blijf ik maar door spelen, want verslaving
Gisteren ook weer zo'n typische match: wij waren de verdedigende partij (T6/T7) op Karelië en ik ging met 5 a 6 medespelers naar de linkerflank in m'n VK3601H. Met veel pijn en moeite weten we de flank te behouden en uiteindelijk iedereen uit te schakelen. Was zo druk bezig, tank was inmiddels flink beschadigd, dat ik niet door had dat de andere flank inmiddels was gevallen. Uiteindelijk was ik dus al laatste over, terwijl ik wel het gevoel had dat het goed ging. Had geen kills gemaakt, maar wel flink wat dmg. Krijg ik in de chat een aantal taunts over me heen: 'VK n00b, what are u doing there? Sightseeing?'
Nee sjaak, ik heb zojuist 1 kant van de aanval tegengehouden, als jij nou hetzelfde had gedaan aan de andere kant.. Maar nee, dit verlies potje was te wijten aan 'n00bs like VK'
Echt..

Daar heb ik altijd een standaard reactie op: "Dude, shutup untill you've seen the after battle report". Meestal staan de zeikerds dan dik onder mij en weten ze niet hoe snel ze me op de ignore-lijst moeten zetten.Mr_Size schreef op donderdag 25 april 2013 @ 16:19:
Echt..
Verwijderd
Wel geprobeerd, maar is niet gelukt.User schreef op donderdag 25 april 2013 @ 15:37:
[...]
Heb je de (ja, daar issie weer) 'Analog Chat Blocker' al geprobeerd?
.. en niet meer gevonden ....
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 01-05-2013 13:27 ]
Ja, da's wel een goeieUser schreef op donderdag 25 april 2013 @ 16:23:
Daar heb ik altijd een standaard reactie op: "Dude, shutup untill you've seen the after battle report". Meestal staan de zeikerds dan dik onder mij en weten ze niet hoe snel ze me op de ignore-lijst moeten zetten.
Hopelijk doet Wargaming er wat mee want dit is gewoon stelen van andermans logoAshrah schreef op donderdag 25 april 2013 @ 14:17:
Niet lang meer denk ik............
Nu weten veel mensen hier wel dat ik statsgeil ben maar ik vind het ook altijd erg leuk om mijn progressie te volgenBTU_Natas schreef op donderdag 25 april 2013 @ 15:00:
@ Redwing
Ik vind dus 20min geleden uit dat de Noobmeter bestaat.
Ik dacht dat ik maar een gemiddelde speler was.. maar de rating van mijn laatste 1k battles laat een ander beeld zien.. Apart.
WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream
statsgeil, jij? Had ik nooit geradenpsychoclown schreef op donderdag 25 april 2013 @ 16:35:
[...]
Nu weten veel mensen hier wel dat ik statsgeil ben maar ik vind het ook altijd erg leuk om mijn progressie te volgen
Bij deze
Om even de stats van deze meneer er bij te halen

Of was het nou deze

Vind ik helemaal niet slecht, mijn fans zijn snelle leerlingen
psychoclown schreef op donderdag 25 april 2013 @ 17:05:
Vind ik helemaal niet slecht, mijn fans zijn snelle leerlingen
Kyozo is de alterego van Kyozu op de eu server......hij wilde zijn stats niet naar beneden halen tijdens het spelen van arty..
Nee hoor ook op de EU want die is van mij
Modpack is geupdate!
1.3.1 Update
- Added: Paintball mod als non default optie. Dit maakt hits op je eigen en andere tanks zichtbaar door kleuren. Rood = penetrating, groen = niet penetrating
- Added: J1mb0s als non default
- Fixed: Scopeshadow installed op verkeerde plek
Voor downloads:
http://www.dynosu.com/download/
1.3.1 Update
- Added: Paintball mod als non default optie. Dit maakt hits op je eigen en andere tanks zichtbaar door kleuren. Rood = penetrating, groen = niet penetrating
Voor downloads:
[ Voor 7% gewijzigd door dynosu op 25-04-2013 19:35 ]
Overwinning!
Gevecht: Ruinberg donderdag 25 april 2013 19:37:15
Voertuig: Crusader
Ervaring ontvangen: 1.656 (boete voor gemaakte schade aan bondgenoten: 48)
Credits ontvangen: 31.452 (boete voor gemaakte schade aan bondgenoten: 4.050)
Gevechtsprestaties: Scherpschutter, Meesterschapsbadge: Tank Aas
Tja, ik heb een friendly geraakt: Een VK3001P was vergeten dat een Crusader een reload heeft van 2 seconden, dus, terwijl ik ingezoomd shells op een T-150 loop te spammen, drukt die VK3001P zijn tank voor mijn loop.
En maar 53 shells afgevuurt
Is de Cromwell ook zo leuk als de Crusader en de Cove?
Gevecht: Ruinberg donderdag 25 april 2013 19:37:15
Voertuig: Crusader
Ervaring ontvangen: 1.656 (boete voor gemaakte schade aan bondgenoten: 48)
Credits ontvangen: 31.452 (boete voor gemaakte schade aan bondgenoten: 4.050)
Gevechtsprestaties: Scherpschutter, Meesterschapsbadge: Tank Aas
Tja, ik heb een friendly geraakt: Een VK3001P was vergeten dat een Crusader een reload heeft van 2 seconden, dus, terwijl ik ingezoomd shells op een T-150 loop te spammen, drukt die VK3001P zijn tank voor mijn loop.
En maar 53 shells afgevuurt
Ik ben pas bij de Cromwell begonnen, maar dat is echt een fantastische tank! Je bent enorm wendbaar en je hebt een zeer hoge ROF.
Leuker![b]VasZaitsev schreef op donderdag 25 april 2013 @ 19:50:[/
Raad hem zeker aan om door te spelen, T69 is af en toe gold spammen.. de T54E1 is al stukken beter en bij de T57 heb je echt een beest van een tank..

Nog ff over die mods, die bij mij nog steeds niet goed werken.
Met JSGME zet ik de mods, XVM en Jimbo, aan. Eerst doe ik XVM, vervolgens Jimbo en dan krijg ik deze melding: Folder "res_mods\0.8.5\gui\flash" has already been added by the "XVM" mod. Enabling this mod may have adverse effects on your game.
De CH mod doet het prima, XVM niet. Sommige delen wel, zoals de dmg die je doet wordt anders weergegeven en bij het cappen zie je hoeveel tijd er nog resteert. Maar winrates van spelers zie ik nooit. XVM stat.exe en XVM.log staan gewoon in m'n WoT folder. Dokan is geïnstalleerd en de Dokan mounter service draait.
Zie ik nog stappen over het hoofd?
edit: ik gebruik nu de config van WslY en dat ziet er al beter uit, zo is bijv. m'n minimap nu anders. Stats zie ik echter nog steeds niet, wel dit:
Met JSGME zet ik de mods, XVM en Jimbo, aan. Eerst doe ik XVM, vervolgens Jimbo en dan krijg ik deze melding: Folder "res_mods\0.8.5\gui\flash" has already been added by the "XVM" mod. Enabling this mod may have adverse effects on your game.
De CH mod doet het prima, XVM niet. Sommige delen wel, zoals de dmg die je doet wordt anders weergegeven en bij het cappen zie je hoeveel tijd er nog resteert. Maar winrates van spelers zie ik nooit. XVM stat.exe en XVM.log staan gewoon in m'n WoT folder. Dokan is geïnstalleerd en de Dokan mounter service draait.
edit: ik gebruik nu de config van WslY en dat ziet er al beter uit, zo is bijv. m'n minimap nu anders. Stats zie ik echter nog steeds niet, wel dit:

[ Voor 18% gewijzigd door Mr_Size op 25-04-2013 20:25 ]
Ik hem ff meegepakt... Mijn dank is groot.dynosu schreef op donderdag 25 april 2013 @ 19:05:
Modpack is geupdate!
1.3.1 Update
Voor downloads:
If the shit hits the fan everybody get a piece of it
Je start de game wel altijd met XVM-stat?Mr_Size schreef op donderdag 25 april 2013 @ 20:18:
Yespsychoclown schreef op donderdag 25 april 2013 @ 20:25:
[...]
Je start de game wel altijd met XVM-stat?
Verloren
Gevecht: Ensk donderdag 25 april 2013 20:16:45
Voertuig: SU-122-44
Ervaring ontvangen: 984
Credits ontvangen: 88.276
Gevechtsprestaties: Meesterschutter
De enige die kills gemaakt heeft...5 stuks nogwel, voordat ik geraped werd door de 10 overgebleven anderen.
Wel werd ik aan allekanten, ook door de vijand, bedankt voor mijn verzet.
Toch nog 65k credits winst.
Gevecht: Ensk donderdag 25 april 2013 20:16:45
Voertuig: SU-122-44
Ervaring ontvangen: 984
Credits ontvangen: 88.276
Gevechtsprestaties: Meesterschutter
De enige die kills gemaakt heeft...5 stuks nogwel, voordat ik geraped werd door de 10 overgebleven anderen.
Wel werd ik aan allekanten, ook door de vijand, bedankt voor mijn verzet.
Toch nog 65k credits winst.
Heb je wel een config (de Full EN Config die meegeleverd wordt vind ik erg fijn) in de modmap erbij gezet?Mr_Size schreef op donderdag 25 april 2013 @ 20:26:
[...]
YesDat had je me al geleerd 2 topics geleden
Hm apart, NA de match zie ik wel stats nu:

@Psycho, ja ik heb de config van WslY erin staan, die staat dus, omdat ik JSGME gebruik in: World of Tanks\MODS\XVM\res_mods\0.8.5\gui\flash
edit: ok, de stats die ik op het screen hierboven zie, heb ik ook aan het begin van de match. Ik kan alleen nog niet per player de winrate zien.

@Psycho, ja ik heb de config van WslY erin staan, die staat dus, omdat ik JSGME gebruik in: World of Tanks\MODS\XVM\res_mods\0.8.5\gui\flash
edit: ok, de stats die ik op het screen hierboven zie, heb ik ook aan het begin van de match. Ik kan alleen nog niet per player de winrate zien.
[ Voor 43% gewijzigd door Mr_Size op 25-04-2013 20:35 ]
Dank je,dynosu schreef op donderdag 25 april 2013 @ 19:05:
Modpack is geupdate!
1.3.1 Update
Voor downloads:
maakt het een stuk makkelijk om de mods te installeren.
hoef nu nog alleen maar even de geluid mods te installeren en klaar is kees.
WoT/WoWs name: Onarf
Dat is de bedoeling van het pakket, eventuele wensen kan je doorgeven via de site of DM hier 
geluidsmod ga ik niet meenemen tho
geluidsmod ga ik niet meenemen tho
Vreemd...Mr_Size schreef op donderdag 25 april 2013 @ 20:33:
Hm apart, NA de match zie ik wel stats nu:
Hebben ze de boel weer gereset of weten ze niet wanneer het 07.00u is aangezien alles weer x2 is?
aha "Please note that once Version 8.5 has been implemented, the time at which a 'new day' begins will be changed to 07:00 CEST (GMT +2)."
21.00u dus.. had ik ff niet in de gaten..
aha "Please note that once Version 8.5 has been implemented, the time at which a 'new day' begins will be changed to 07:00 CEST (GMT +2)."
21.00u dus.. had ik ff niet in de gaten..
[ Voor 50% gewijzigd door Slashx op 25-04-2013 21:13 ]
If the shit hits the fan everybody get a piece of it
Ja blijkbaar is de reset om 9 uur 's avonds
Dat is lekker dan.. ik begreep 7u 's ochtends maar goed..

nouhou, CEMT 7:00 is plus 1 uur amsterdamse tijd en 1 uur zometijd gewoon 9:00.
Dus, misschien is iemand AM/PM vergeten. Of denkt iemand dat 7:00 in den avond is.
Dus, misschien is iemand AM/PM vergeten. Of denkt iemand dat 7:00 in den avond is.
Veel leuker, snelle tank leuk hulldown en als de vijand zijn loop naar jou toericht gewoon wegrijden en op een later tijdstip terugkomen nadat je eerst ff ergens anders hebt lopen trollen.VasZaitsev schreef op donderdag 25 april 2013 @ 19:50:
Helaas heeft Jimbo's dit keer een bloatwareversie gemaakt van zijn crosshairmod en allerlei xvm bestanden en eigen xvm configfile toegevoegd aan zijn mod, als je deze dus toevoegd na xvm dan krijg je die meldingen.Mr_Size schreef op donderdag 25 april 2013 @ 20:18:
[afbeelding]
Heb zelf ook alles uit jimbo's gesloopt wat dan ook niks te maken heeft met een crosshair aangezien ik graag mijn eigen xvm configfile wil gebruiken.
Geeft JSGME alleen een folder aan die er al staat door een eerdere mod dan kan je dat zonder problemen overschrijven, files in een folder gaat een zooitje worden.
[ Voor 4% gewijzigd door ShockWave op 25-04-2013 21:52 ]
Dit topic is gesloten.
Let op:
Voor slowchat kun je terecht in: WoT IRC channel
Voor slowchat kun je terecht in: WoT IRC channel