[MMO] Het grote World of Tanks topic - Deel 35 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 33 ... 45 Laatste
Acties:
  • 93.043 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WimHam
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 17-10 15:08
Kaap schreef op vrijdag 31 mei 2013 @ 06:39:
Ik kom eigenlijk zelden AFK'ers tegen. En als ik er wel 1 tegenkom, dan meestal maar 1 ook. Maar goed, je spreekt dan ook over middernacht. Denk dat je dan inderdaad sneller bots en afk'ers tegenkomt.
Aha ik denk dat het dan voornamelijk de lagere tiers is die ik hard aan het grinden ben sinds ik 2 weken geleden hier op nieuwgestart ben.
Het geeft moed dat dit op hogere tiers niet zo vaak gebeurt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 09-03 09:26
GoldenSample schreef op donderdag 30 mei 2013 @ 20:18:
ben ook wel benieuwd wat die shell kosten gaan worden, zit nu soms een best groot verschil tussen, de 105mm op de T29 is voor een Tier 7 best duur bijvoorbeeld.
Volgens mij gaat het enkel om de shells die aangepast worden, met name derp guns :)

De changes van 8.6 zien er wel heel erg lekker uit, kan niet wachten tot die uitkomt!

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bean77
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 13:07
lol met 8.6 dus geen s51 of gwpanther meer in champion TC, maar hummel en su-8. Dat kan interessant worden.

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magic6399
  • Registratie: November 2004
  • Niet online
DanielWW2 schreef op vrijdag 31 mei 2013 @ 02:40:
Dus 8.6 komt eraan...

[video]

Wil hebben. :+
Voor een grote tank heeft ie een behoorlijk soepele vering :+
Vraag van de dag: hoeveel hitpoints? :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UdiBenLudi
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 15-10 14:20
Added ‘assist’ bonus for tracking enemy: if you track enemy and allies deal damage to it, or even destroy it, you will receive an XP bonus. Mechanism will work similarly to current damage on spotted vehicles mechanics.

Klinkt ook interessant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 20:08
UdiBenLudi schreef op vrijdag 31 mei 2013 @ 12:08:
Added ‘assist’ bonus for tracking enemy: if you track enemy and allies deal damage to it, or even destroy it, you will receive an XP bonus. Mechanism will work similarly to current damage on spotted vehicles mechanics.

Klinkt ook interessant.
Werd wel tijd, als je ziet hoe vaak sommige spelers tanks perma-tracked houden zodat het team erbij kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redwing
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 19:51
Kaap schreef op vrijdag 31 mei 2013 @ 12:09:
[...]
Werd wel tijd, als je ziet hoe vaak sommige spelers tanks perma-tracked houden zodat het team erbij kan.
Yup, zeker als je als scout in een hoger tier potje zit gebruik ik dit vaak. Gewoon met je hoge rate of fire iemand achter het hoekje houden en wachten tot teamgenootjes hem afschieten :)
Bean77 schreef op vrijdag 31 mei 2013 @ 11:50:
lol met 8.6 dus geen s51 of gwpanther meer in champion TC, maar hummel en su-8. Dat kan interessant worden.
Worden de tiers voor champion dan niet aangepast ? Ik zou verwachten dat met de 8-6 changes de tier van arty ook opgerekt wordt naar 8 (of 7, maar iig aangepast)

[ Voor 31% gewijzigd door redwing op 31-05-2013 12:13 ]

[removed]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sneezzer
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 08-10 15:35
[...]

Mooi!
Dan zet ik op mijn Panther 2 weer de snelle high pen gun, blijf ik ze enkel snipertracken zodat anderen de kill kunnen scoren ;-)

Amiga 500, eos 350d, HTPC, GamePC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skybullet
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 17-10 18:23
Ik speel dit spel nu een paar weekjes zo af en toe. Net vandaag eerste tier 4 tank gekocht en verder nog een paar tier 3 en 2 tanks in de garage. Best wel stijle leercurve vond ik het in het begin. ( lees ik reed open velden door en werd kapotgeschoten voor ik een idee had wie er op me schoot ). Maar veel filmpjes gekeken en veel geleerd. Baal soms nog wel van de macthmaking dat ik met mijn tier 2 of 3 tank tegenover een half team van tier 5 tanks sta en een 1 shot kill ben terwijl alles van mij bounced.

Maar wat ik totaal niet snap is het gold gebeuren. Ik heb eens even zitten rekenen naar de aanschafprijzen van bepaalde premium tanks en nou oke dat is soms idioot maargoed dan heb je die tank als je dat graag wil. Maar dan de premium verbruiksmiddelen en shells. Je bent toch naar mijn mening niet goed wijs om die te kopen om daarna met een klik op je muisknop je eigen geld weg te schieten 8)7 Als ik sommige accounts zie dan hebben die een godsvermogen gestoken in dit spelletje.

Of ik moet iets missen en dat je dan ook gold kan verdienen ?
Veel mensen hier die gold kopen en waarom ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redwing
Skybullet schreef op vrijdag 31 mei 2013 @ 12:12:
Heel veel kun je tegenwoordig met credits kopen (shells/consumables). Alleen als je een prmium tank/account wilt hebben zul je echt goud moeten hebben maar in principe kun je ook zonder goud het spel gewoon spelen. Het enige verschil is dat je wat minder exp/credits krijgt en dus vaker in de midtiers zult moeten spelen voor credits om verder te kunnen komen.

[removed]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
Als je het leuk vindt en er (veel) tijd mee doorkom waarom niet wat geld voor neerleggen?
Mensen die graag films zien in de bios betalen ook tig euro per keer :)

Daarnaast kun je ook gold verdienen met Clan Wars, Bonuscodes, events en eSports.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShockWave
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 11-10 14:41

ShockWave

Lost it somewhere

Topicstarter
DanielWW2 schreef op vrijdag 31 mei 2013 @ 02:40:
Dus 8.6 komt eraan...

[video]

Wil hebben. :+
Hebben ze de 1 Aprilgrap van vorigjaar weer uit de kast gehaald... 8)7
Wel leuk dat je op Malinovka schiet met je mega guns en daarna die Maus 1 shot op Ruinberg..... _/-\o_
[...]

Lekker idd. houdt met mijn britse med. vaak enemy's permatracked.

Maar wat ik totaal niet snap is het gold gebeuren. Ik heb eens even zitten rekenen naar de aanschafprijzen van bepaalde premium tanks en nou oke dat is soms idioot maargoed dan heb je die tank als je dat graag wil. Maar dan de premium verbruiksmiddelen en shells. Je bent toch naar mijn mening niet goed wijs om die te kopen om daarna met een klik op je muisknop je eigen geld weg te schieten 8)7 Als ik sommige accounts zie dan hebben die een godsvermogen gestoken in dit spelletje.

Waarom koop ik gold..

Gold koop ik om mijn crew te retrainen naar 100% op een andere tank, voorheen om premium shells en consumables te kopen voor clanwars (dit is nu vervangen door credits).
Schiet nu regelmatig een premiumshell weg in publics omdat je ze dus voor credits kan kopen en je een hogere penetratie hebt dus meer kans op damage.
Meer damage doen betekent ook meer XP en hoger inkomen.
Gold gebruik ik om een premium account te onderhouden/kopen voor meer inkomen en xp per potje.
Ook koop ik inderdaad af en toe een premium tank hoewel de duurste al in mijn bezit zijn..Löwe ooit gekocht voor de prijsverhoging en de T34 nooit gekocht maar geresearched en gekocht voor credits toen hij nog tier IX was.
Voor de rest 1x of 2 x per jaar (vakantiegeld/kerstbonus) een premium tank of jaartje premium als deze in de aanbieding is.

WoT is het enige spel wat ik speel momenteel, ik rook niet, drink niet, ga niet uit dus dat kost me ook niks dus een spelletje mag toch wel en als bijvoorbeeld iets uit de call of duty reeks haalt dan ben je ook zo € 50, tot € 60, kwijt. ;w

Star Citizen referralcode

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 07-10 19:46
Gisteren de isu gekocht, wat me direct opviel is hoe makkelijk de gunner geraakt wordt.... of het was gewoon pure pech gisteren :p

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Maar wat ik totaal niet snap is het gold gebeuren. Ik heb eens even zitten rekenen naar de aanschafprijzen van bepaalde premium tanks en nou oke dat is soms idioot maargoed dan heb je die tank als je dat graag wil. Maar dan de premium verbruiksmiddelen en shells. Als ik sommige accounts zie dan hebben die een godsvermogen gestoken in dit spelletje.
gemiddelde MMO kost ook 13,- per maand. Sommige mensen zuipen elk weekend 50,- weg, anderen kopen er dvd's voor. Ik geef 50,- per maand uit aan iets waar ik heel veel tijd insteek en plezier uithaal, World of Tanks in dit geval. Wat is daar vreemd aan :?
Maar dan de premium verbruiksmiddelen en shells. Je bent toch naar mijn mening niet goed wijs om die te kopen om daarna met een klik op je muisknop je eigen geld weg te schieten 8)7
Premium consumables en shells zijn ook te koop voor credits. Volgens mij geeft niemand daar nog gold aan uit.
Ik dus zodat ik premium account (bonus exp/credits) kan spelen en free exp kan genereren. En crew retrainen als dat nodig is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 19:37

wontcachme

You catch me? No you wont

Ik koop/gebruik gold voor:
- Premium account
- Crew retraining (vanaf tier 8 overigens)
- Modules verwijderen van tanks
- Free xp (meestal omdat we met een groepje dezelfde tanks grinden is het om een tank te upgraden na aankoop of als er meerdere al klaar zijn de laatste paar xp te skippen)

En ja, ik heb ook Premium tanks gekocht. De Lowe pre prijsverhoging, de Type59 ergens in december. Verder nog een sloot aan gratis premium tanks (tetrarch, wat duitse lage tiers van beurzen/actie) en een T34 gekregen. Momenteel ben ik weer aan WoT begonnen en CW omdat ik de M60 premium ook wil :+

En je kan gold verdienen door CW of acties of esl bv.

GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JPvdB
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 19:42
Hou er ook rekening mee dat je nog maar met Tier 4 bezig bent, op de hogere tiers moet je steeds meer xp verdienen om naar de volgende tier te komen. Tot tier 6/7 heb ik ook bijna geen geld uitgegeven. ;)

Zelf heb ik nu de meeste tanks tier 8 en het duurt best lang om op tier 9 te komen. Ik koop af en toe wat goud om een maandje premium account te hebben zodat ik wat sneller xp en credits kan verdienen. Ik heb een fulltime baan en kinderen dus dan heb je minder tijd om te grinden. Dan is het wel fijn dat het wat sneller gaat.

Ik speel nu bijna 2 jaar en heb totaal denk ik bijna 100 euro uitgegeven. Sind WOT speel ik bijna geen andere spellen meer anders had ik zeker wel 4 of 5 andere spellen gekocht in die 2 jaar en was ik meer kwijt geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• themaxter
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 27-09 21:27

themaxter

Bugged..

En zoals eerder in het topic gemeld, begin Juni de Tiger 2/E75/E100 special!
Dat wordt een E100 voor mij, moet nog 10 k XP 8)

http://worldoftanks.eu/news/7571-big-and-heavy-part-3/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sneezzer
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 08-10 15:35
Ik denk dat ik voor die 5 euro de russische matilda maar eens mee pak deze maand.

Amiga 500, eos 350d, HTPC, GamePC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vorst8
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 27-06 08:04
nieuwe map ziet er mooi uit. Er zijn veel taktieken voor te bedenken.

plaatjes is gemaakt vanaf de middelste centrale berg, waar je met een klein beetje moeite bovenop kunt komen.

Afbeeldingslocatie: http://farm6.staticflickr.com/5469/8900991384_f7102249af_b.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
themaxter schreef op vrijdag 31 mei 2013 @ 13:43:
En zoals eerder in het topic gemeld, begin Juni de Tiger 2/E75/E100 special!
Dat wordt een E100 voor mij, moet nog 10 k XP 8)

http://worldoftanks.eu/news/7571-big-and-heavy-part-3/
Spijtig, zou graag E-75 terugkopen, maar heb mijn credits hard nodig nu ik de grind naar de T-57 ben begonnen :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheJukeBox
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 04-06 23:37
Kaap schreef op vrijdag 31 mei 2013 @ 13:47:
[...]

Spijtig, zou graag E-75 terugkopen, maar heb mijn credits hard nodig nu ik de grind naar de T-57 ben begonnen :/
die komt later wel in de aanbieding, laat die T57 even liggen en koop de E-75 met korting :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vorst8
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 27-06 08:04
t57-h komt echt nog niet in de aanbieding, die moet eerst flink ge-nerfd worden, waarna niemand hem wil spelen. Dan komt hij in de aanbieding. (al vind ik dat hij door de nieuwe schotdistributie op de test-server nog beter is geworden)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
TheJukeBox schreef op vrijdag 31 mei 2013 @ 14:02:
[...]
die komt later wel in de aanbieding, laat die T57 even liggen en koop de E-75 met korting :P
Die T57 is meesterlijk, moet zo snel mogelijk mijn garage in :Y Die E-75 heb ik toch niks aan in clan wars.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zaagmans
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 07-10 00:28
Dat wordt grinden naar de TigerII de komende 2 weken...

- Ruud

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
  • Laatst online: 16-10 20:45
dynosu schreef op vrijdag 31 mei 2013 @ 10:06:
gisteren heerlijk avondje gehad ingame

Efficiencyv2: 1508.72
WN6: 1625.8
Victory ratio: 68.18%

Dus ja ging best, T28/Conqueror/T110E4 :)
Tsk.

Eergister, solo:
Victory ratio: 66.67%
Battles: 12
Efficiencyold: 4276.68
Efficiencyv2: 3793.92
WN6: 1866.4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bean77
altijd baas boven baas, maar goed bezig dynosu!

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WimHam
Net weer 2x Patrol duty gehaald in mijn aufkl. panther en dan komen tegen het einde de comments van de tegen partij hacker.......... ;-)
Passief scouten hebben er nog niet veel van gehoord geloof ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
WimHam schreef op vrijdag 31 mei 2013 @ 14:31:
Met een Aufkl. Panther niet nee. Dat ding is zo groot als een huis en heeft slechte camo en viewrange.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
Zojuist eventjes een een viertal potjes gedaan en dat ging toch wel aardig lekker. De tier 9 Chinese heavy is geresearched maar de 110 houd ik nog even tot de 150 battles (28 te gaan). Zoveel credits heb ik op het moment niet en de crew kan ik nog wel een beetje trainen in die 28 doubles/battles. Daarnaast ook wel een erg fijne battle gehad in de T-34-1, misschien heb ik nu wel uitgevogeld hoe ik ermee moet spelen want gister ging die dubbel ook best aardig. De T-43 zit nu op 4 battles met een best aardig gemiddeld damage en exp. ~6-8k exp al in de pocket op weg naar de T-44 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jip99
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 07-03 09:48
WimHam schreef op vrijdag 31 mei 2013 @ 14:31:
Net weer 2x Patrol duty gehaald in mijn aufkl. panther en dan komen tegen het einde de comments van de tegen partij hacker.......... ;-)
over scouten gesproken.

Ik merk dat iedereen heel wat verwacht als je in een T71 rijdt.. ik heb dat ding net en moet er nog aan wennen maar iedereen loopt te zeuren wat ik moet doen, scout do this, scout do that..

al die tier 9/10 mensen denken dat je een soort pion bent om ff ergens in te zetten en suicide scout te spelen.

gister waren we aan het cappen met 2, maar ik zag dat er een low life ac mile 48 ofzo in de buurt was dus ik dacht die ga ik pakken voordat die de cap reset.. al die mensen zeiken joh, T71 what are you doing, cap bla bla.. en toen stond ik ff stil gaan ze zeiken, stop camping go cap.. echt jonge wat een zeikerds soms.

laat mensen lekker spelen hoe zij dat willen, ik vindt de T71 super leuk en speel graag als pop up flanker en dan snel weer weg, soms beetje spotten en passief spotten(vooral de eerste 2 min van het spel).. maar iedereen dwingt je om te scouten.. (terwijl dat niet eens meer nuttig is vaak)

gelukkig speel ik nog steeds voor mezelf en niet voor anderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Doler
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 15-04-2022
Een mod om public chat uit te zetten zou vaak al een hoop frustratie schelen :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WimHam
User schreef op vrijdag 31 mei 2013 @ 14:33:
[...]
Met een Aufkl. Panther niet nee. Dat ding is zo groot als een huis en heeft slechte camo en viewrange.
precies ja daarom verwacht niemand dat en er zijn zat plekjes waar het prima werkt zelfs met de kollosale aufkl panther

Afbeeldingslocatie: http://i43.tinypic.com/1jnpfl.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
Doler schreef op vrijdag 31 mei 2013 @ 14:50:
Een mod om public chat uit te zetten zou vaak al een hoop frustratie schelen :P.
Volgens mij staat die wel ergens op het forum. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WimHam
[...]
Ik was nog even iets vergeten hoe bedoel je slechte view range? 390 op 2e turret met een binocs haal je bijna maximaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bean77
psychoclown schreef op vrijdag 31 mei 2013 @ 14:43:
Zojuist eventjes een een viertal potjes gedaan en dat ging toch wel aardig lekker. De tier 9 Chinese heavy is geresearched maar de 110 houd ik nog even tot de 150 battles (28 te gaan). Zoveel credits heb ik op het moment niet en de crew kan ik nog wel een beetje trainen in die 28 doubles/battles. Daarnaast ook wel een erg fijne battle gehad in de T-34-1, misschien heb ik nu wel uitgevogeld hoe ik ermee moet spelen want gister ging die dubbel ook best aardig. De T-43 zit nu op 4 battles met een best aardig gemiddeld damage en exp. ~6-8k exp al in de pocket op weg naar de T-44 :)
Die chinese t9 heavy gaat hier nooit meer weg! Dat is full-ops zo'n heerlijke tank. 50km per uur snelheid, goede dmg (gemiddeld 450, maar ook wel eens uitschieters in de 500). Alleen een reload van 11,81 (edit: incl BIA geloof ik) uit mijn hoofd, dat zou het enige zijn, maar daar durf ik gezien het geheel niet eens over te klagen.
genoeg teammaten waar ik in platoon mee heb gereden laten bijv. een e75 links liggen en gaan voor deze t9 heavy.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dynosu
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 26-03-2024

dynosu

Orly ?

Mijn grind plan voor de komende tijd ligt beetje aan platoons.

Tier8 = T28
Tier9 = Conqueror
Tier10 = T110E4/5

Gewoon spelen en zien vanzelf wel wanneer we een nieuwe tank kunnen kopen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Doler
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 15-04-2022
User schreef op vrijdag 31 mei 2013 @ 14:55:
[...]
Volgens mij staat die wel ergens op het forum. :+
Goed punt; deze ziet er wel netjes uit: http://forum.worldoftanks...cs-dirty-no-chat-mod/#top

Mooi dat de E75 in de aanbieding gaat; dan gaat die er komen en de Object 261 ook (nog 1x dubbelen :)) in mijn garage, voordat deze tier 10 wordt. De King Tiger is een heerlijke tank en ik kijk uit naar de E75. Iemand die voor die tank spall liners gebruikt (schijnt dat hij lekker is om mee te rammen, net als de KV-5)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
Bean77 schreef op vrijdag 31 mei 2013 @ 15:03:
[...]

Die chinese t9 heavy gaat hier nooit meer weg! Dat is full-ops zo'n heerlijke tank. 50km per uur snelheid, goede dmg (gemiddeld 450, maar ook wel eens uitschieters in de 500). Alleen een reload van 11,81 (edit: incl BIA geloof ik) uit mijn hoofd, dat zou het enige zijn, maar daar durf ik gezien het geheel niet eens over te klagen.
genoeg teammaten waar ik in platoon mee heb gereden laten bijv. een e75 links liggen en gaan voor deze t9 heavy.
Klinkt goed, tweede skill zal ik waarschijnlijk niet op 100% krijgen met 28 doubles/battles maar ik heb dan al wel bijna 2 skills vol op de tier 9 chinese heavy straks waaronder BIA. Is de tank een beetje te vergelijken met de IS8? Sowieso een hoge snelheid met een flinke damage output is wel fijn om de matches te kunnen bepalen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
WimHam schreef op vrijdag 31 mei 2013 @ 15:02:
[...]

Ik was nog even iets vergeten hoe bedoel je slechte view range? 390 op 2e turret met een binocs haal je bijna maximaal
Een gemiddelde tier 8 heavy/medium haalt de 400 meter...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WimHam
User schreef op vrijdag 31 mei 2013 @ 15:19:
[...]
Juist gelukkig doen we allemaal passive scouten met een med of heavy >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bean77
psychoclown schreef op vrijdag 31 mei 2013 @ 15:13:
[...]

Klinkt goed, tweede skill zal ik waarschijnlijk niet op 100% krijgen met 28 doubles/battles maar ik heb dan al wel bijna 2 skills vol op de tier 9 chinese heavy straks waaronder BIA. Is de tank een beetje te vergelijken met de IS8? Sowieso een hoge snelheid met een flinke damage output is wel fijn om de matches te kunnen bepalen :)
Poeh, IS8 kan ik mij niet meer herinneren, zo lang geleden ik die heb gespeeld. De T9 chinese heavy is nog een beetje onbekend, dus ik grap altijd maar tegen platoonmaten dat het een medium is. En zolang ik een E50M, T62a en de patton bij kan houden geloven ze het ook nog :9
Maar snelheid icm damage is leuk. Pantser hmm ik schat in niet anders dan e75 of is8.
Maar full ops is die zeker leuk. (de 110 vond ik ook pas beter toen de beste gun erop zat).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
IS8 heeft vrij weinig armor en vrijwel dezelde hull qua uiterlijk als de chinese. Wellicht kan ik wel genoeg free exp sparen de komende tijd om dan vervolgens gelijk de tracks, turret en misschien de gun te kunnen unlocken. Al heb ik ook nog wel genoeg andere projectjes :)

[list=X]• ARL V39 ~40-50k exp
• T-34-1 ~80-90k exp
• Indien Panzer ~ 180k exp
• WZ-131 ~60-70k exp
• T-43 ~80+k exp

Daarnaast vooral fun hebben met de tanks die ik heb en crews blijven trainen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
WimHam schreef op vrijdag 31 mei 2013 @ 15:34:
[...]

Juist gelukkig doen we allemaal passive scouten met een med of heavy >:)
Snap je het nu echt niet, of wil je het niet snappen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• filipy23
  • Laatst online: 19:00
User schreef op vrijdag 31 mei 2013 @ 15:19:
[...]
Nope. Tier 8 heavy/med max is 400m. Gemiddeld is 380-390 ofzo.

Babs out!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb nu alles voor de WZ-131 unlocked, zeker een van mijn favorieten, zelfs met de 100mm (ook heeft de 85mm een veel betere dpm) maak je redelijk wat winst aangezien de shellkosten maar zo'n 250 zijn. (Uit mijn hoofd, geen data bij de hand)

Verder ben ik nu ook begonnen aan de T-34 Russische T5 med, en wat haat ik die tank nu al....
Natuurlijk is hij nog redelijk stock (Heb nu maar de 57mm unlocked) maar hij is zoooooooo traaaaaaaaag, lijkt wel een heavy. Kan me niet eens meer herinneren dat de Type T-34 ook zo erg was, misschien dat ik deze tree maar links laat liggen en de Duitse meds eens op ga pakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blonderulez
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 17-10 21:41
[...]
Maar als je een goed struikgewas weet te vinden, kun je ook met grote tanks goed passief spotten. Net nog een potje in een is-8 gedaan. Had maar 500 dmg, maar wel 3000 spotting dmg (arti het werk laten doen). Stond tegenover 4 t9-10 in mijn eentje, ja dan kun je beter niet vol in de aanval gaan (in een open map zonder dekking). En dan heb je maar weinig 'directe' exp. maar door het spotten krijg je ook veel exp (was derde op de ranking na de arties, terwijl aan de andere kant van de map er spelers waren die veel meer dmg deden dan ik, maar wel minder exp. kregen). 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WimHam
User schreef op vrijdag 31 mei 2013 @ 16:02:
[...]
Snap je het nu echt niet, of wil je het niet snappen?
Ik snap prima de rol van een scout tank snap jij dat ook????

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
filipy23 schreef op vrijdag 31 mei 2013 @ 16:18:
[...]

Nope. Tier 8 heavy/med max is 400m. Gemiddeld is 380-390 ofzo.

Babs out!
Ik zei de gemiddelde heavy, niet de gemiddelde viewrange. ;)
Ik ben even een paar tier 8 heavies en mediums van verschillende landen bijlangs gegaan. Die hadden allemaal een topturret met een viewrange van 400 meter.
WimHam schreef op vrijdag 31 mei 2013 @ 16:39:
[...]

Ik snap prima de rol van een scout tank snap jij dat ook????
Nee, ik speel dit spel nog maar sinds kort. Maar nee, ik vroeg je niet of je de rol van een scouttank wel snapt.

Ik weet wel dat, bij gelijke crew, skills en dergelijke, de tank met 400 meter viewrange de tank met 390 meter viewrange het eerste ziet. Omdat, mja, 400 meer is dan 390.
Dit gaat bij de meeste heavies een beetje lastig worden, maar er zijn meer dan genoeg tier 8-10 mediums/TDs die een hogere camouflage waarde hebben dan de Aufklarungspanter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redwing
User schreef op vrijdag 31 mei 2013 @ 17:51:
[...]
Ik weet wel dat, bij gelijke crew, skills en dergelijke, de tank met 400 meter viewrange de tank met 390 meter viewrange het eerste ziet. Omdat, mja, 400 meer is dan 390.
Dit gaat bij de meeste heavies een beetje lastig worden, maar er zijn meer dan genoeg tier 8-10 mediums/TDs die een hogere camouflage waarde hebben dan de Aufklarungspanter.
Aan de andere kant als je stil staat achter het goede bosje zie je die lui met 400 range nog steeds ruim eerder dan dat ze jou zien ondanks je eigen 390 viewrange.

[removed]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WimHam
een Aufkl panther is een light tank dus ook geen camo penalty zoals meds/heavies/td's etc tijdens movement, wat het weer makkelijker maakt om in een goed bosje te komen ongezien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
redwing schreef op vrijdag 31 mei 2013 @ 18:05:
[...]

Aan de andere kant als je stil staat achter het goede bosje zie je die lui met 400 range nog steeds ruim eerder dan dat ze jou zien ondanks je eigen 390 viewrange.
Gaat je nog vies tegenvallen. Ik zat net even de camo waardes door te kijken, maar er zijn een hele zooi mediums die rijdend meer camo hebben dan de Aufklarungspanther stilstaand. Om nog maar niet van vijandelijke lights te spreken...

Ik wordt in mijn Aufklarungpanther vaak genoeg achter een bosje weggeschoten terwijl ik niemand zie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WimHam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
Nee, ik snap dit spel niet, en ik wil het ook niet snappen, snap dat dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redwing
User schreef op vrijdag 31 mei 2013 @ 18:15:
Nee, ik snap dit spel niet, en ik wil het ook niet snappen, snap dat dan.
Dat wisten we al ;)

Maar in dit geval hebben jullie beide gelijk. Als je achter een goed bosje staat zul je veel kunnen scouten voordat ze jou zien maar als je een keer een goede med tegenkomt heb je toch pech gehad. In sommige gevallen zal het goed uitpakken en de andere keer wordt je geoneshot door arty :+

[removed]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
redwing schreef op vrijdag 31 mei 2013 @ 18:35:
[...]

Dat wisten we al ;)

Maar in dit geval hebben jullie beide gelijk. Als je achter een goed bosje staat zul je veel kunnen scouten voordat ze jou zien maar als je een keer een goede med tegenkomt heb je toch pech gehad. In sommige gevallen zal het goed uitpakken en de andere keer wordt je geoneshot door arty :+
Voor de Aufklarungspanther ben je niet een bosje nodig, maar een stuk of 10 ofzo. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• filipy23
User schreef op vrijdag 31 mei 2013 @ 17:51:
[...]
Ik zei de gemiddelde heavy, niet de gemiddelde viewrange. ;)
Ik ben even een paar tier 8 heavies en mediums van verschillende landen bijlangs gegaan. Die hadden allemaal een topturret met een viewrange van 400 meter.
Dat heb je dan best wel selectief gedaan: Alleen US, UK en German heavies en US en UK mediums hebben 400. De rest (het merendeel dus) heeft dat niet. En daar zitten hele "gemiddelde" tier 8 tanks tussen zoals de IS-3 en de AMX 50 100,

Babs out!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
filipy23 schreef op vrijdag 31 mei 2013 @ 18:46:
[...]

Dat heb je dan best wel selectief gedaan: Alleen US, UK en German heavies en US en UK mediums hebben 400. De rest (het merendeel dus) heeft dat niet. En daar zitten hele "gemiddelde" tier 8 tanks tussen zoals de IS-3 en de AMX 50 100,

Babs out!
Niet selectief, maar wel inderdaad die. :o Ik ben ff onder het werk naar wotdb.info gegaan en een paar landen en tanks aangeklikt. :P

Maar dan nog, dat zijn tier 8s. De Aufklarungspanther is tier 7, ding komt behoorlijk vaak bij tier 9 en 10 in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djengizz
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
WimHam schreef op vrijdag 31 mei 2013 @ 15:02:
Max spotting range haalt bijna iedere dedicated scout op die tier die daar de equipment en skills voor kiest.
Probleem van de 390 is niet alleen dat er veel rondrijdt met 400 maar dit in combinatie met je slechtere camo.

Camo countered viewrange en aangezien de meeste scouts en hun targets zich vaak ruim binnen max spotting ranges bevinden wordt het een soort van wapenwedloop wie de beste camo en viewrange heeft. Die 10m minder gecombineerd met je slechtere camo geeft je een ontzettend nadeel vs andere scouts of meds met een scouting setup.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redwing
User schreef op vrijdag 31 mei 2013 @ 18:42:
[...]
Voor de Aufklarungspanther ben je niet een bosje nodig, maar een stuk of 10 ofzo. :+
Ach, zolang mijn zoontjes (3 en 5) zich achter een lantaarnpaal kunnen verstoppen moet die panther zich wel achter een struikje kunnen verstoppen :+

[removed]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TweakJerommeke
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 18:28

TweakJerommeke

Stay a while and listen

Die test versie is best wel een faal zeg, overal onzichtbare tanks....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
Wat? Had je liever dat dit op de live server was? :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobinHood
  • Registratie: Augustus 2011
  • Niet online

RobinHood

Touch grass? Ben geen tuinman!

User schreef op vrijdag 31 mei 2013 @ 20:17:
Zou soms fijn zijn als ik onzichtbaar was :+

Tiger P speelt trouwens voor mij echt stukken beter dan de normale Tiger. Je kan zowaar dingen bouncen :+

People as things, that’s where it starts.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TweakJerommeke
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 18:28

TweakJerommeke

Stay a while and listen

User schreef op vrijdag 31 mei 2013 @ 20:17:
Gewoon slecht dat ze dit niet hebben opgelost voordat de testclient live ging... gewoon niet getest door WG.

Nu kan je dus niet fatsoenlijk het nieuwe camo systeem testen omdat je niet zeker kan weten of iemand naast je staat :F .

[ Voor 18% gewijzigd door TweakJerommeke op 31-05-2013 20:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
TweakJerommeke schreef op vrijdag 31 mei 2013 @ 20:24:
[...]

Gewoon slecht dat ze dit niet hebben opgelost voordat de testclient live ging... gewoon niet getest door WG.
Wat denk je dat WG nu aan het doen is dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobinHood
  • Niet online

RobinHood

Neuspeuteren, vodka drinken, dingen aanzetten die bij de volgende patch weer uitgaan en andersom.

Het is en blijft WG he.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
Heerlijk die arty shells die 900hp wegknallen en tevens 3 van je crewmembers en 3 modules -,-
Heerlijk gewoon.... je moet dan al premium consumables hebben wil je nog iets van je tank kunnen maken, pffff

[ Voor 3% gewijzigd door wsLy op 31-05-2013 21:29 ]

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme

wontcachme

Vanavond had een arty (m40/43) de potje van zijn leven. Een wn6 van onder de 900 maar hij oneshotte mij en daarna 2 andere tanks terwijl we bewogen......

Sowieso raakte hij alles hoe iemand ook bewoog....

GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShockWave
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 11-10 14:41

ShockWave

Lost it somewhere

Topicstarter
Doler schreef op vrijdag 31 mei 2013 @ 14:50:
Afbeeldingslocatie: http://smartlifeblog.com/wp-content/uploads/2009/07/post-it-on-the-screen.jpg

Star Citizen referralcode

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobinHood
  • Niet online

RobinHood

Leuke specials trouwens, de ARL en de AT2 wilde ik nog kopen, hebben leuk 30% korting per stuk. En de Churchill 7 stond ook al op mijn verlanglijstje, en die heeft 50% korting.

Is de ARL nog iets, of is het bagger?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 15:08

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Zo, Patrol Duty binnengehaald.

Niks bijzonders aan op een scout, maar dit was wel vrij opmerkelijk, ik haalde het met m'n JT8.8 :+

Zegt iets over hoe rest team speelde. Uiteraard verloren...

Oslik blyat! Oslik!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
VasZaitsev schreef op vrijdag 31 mei 2013 @ 21:55:
Leuke specials trouwens, de ARL en de AT2 wilde ik nog kopen, hebben leuk 30% korting per stuk. En de Churchill 7 stond ook al op mijn verlanglijstje, en die heeft 50% korting.

Is de ARL nog iets, of is het bagger?
Mooi, dit is precies de special als op de USA server en daar hoopte ik al op.
x2 Crew experience kan ik altijd gebruiken :+ maar daarnaast wilde ik weer de T29 terugkopen als funtank. Doe ik gewoon nog 4 battles in de Pershing en gaat die in verkoop, kan ik 3 skills crew omtrainen voor 50% discount!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme

wontcachme

psychoclown schreef op vrijdag 31 mei 2013 @ 22:13:
kan ik 3 skills crew omtrainen voor 50% discount!
Ga ik ook volop gebruik van maken. Crew van de Indienpanzer terug naar de E100, de IS3 crew naar de IS4, de IS8 crew naar de IS3 en de KV2 crew naar de IS8 :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
Lol.. daar zit vast meer achter dan dat het random is. De kans is klein dat ik nog crew moet retrainen voor een van mijn projectjes. Echter elke crew, ook al is het er maar een, die ik in discount kan retrainen is altijd mooi meegenomen.

[ Voor 7% gewijzigd door psychoclown op 31-05-2013 22:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme

wontcachme

psychoclown schreef op vrijdag 31 mei 2013 @ 22:43:
Lol.. daar zit vast meer achter dan dat het random is. De kans is klein dat ik nog crew moet retrainen voor een van mijn projectjes. Echter elke crew, ook al is het er maar een, die ik in discount kan retrainen is altijd mooi meegenomen.
Mijn probleem is dat ik de meeste CW crews naar tier 8 had gedaan voor ESL, maar dat ik dat niet meer speel :P. Dus nu gaat alles terug voor CW. En aangezien ik de IS3 toch wel een redelijke crew wil geven krijgt die de 2nd best en de is4 de beste :+. De is8 is meer een noodtank wanneer een medeplatooner tier 9 speelt.

Misschien dat ik ook nog mijn Type crew ga verkassen naar naar mijn nieuwe grind doel, de chinese heavy of medium.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
Waren jullie ook wel snel klaar mee of niet? Ik speel wel veel ESL maar ik heb er niet perse mijn beste crews voor de tanks omgetraind. Sommigen zijn of waren al de betere zoniet beste crews maar met wat x2 events en wat dubbels gaat het sowieso wel snel :)

Scheelt wel dat ik sowieso geen tier 9's meer heb sinds een jaar of anderhalf, enkel wanneer ik er één aan het grinden ben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
Vanavond heb ik niet gespeeld, maar D_TCH is geland in Noorwegen, gewonnen van SWF en QV-P. Bericht van QV-P die met 15-5 verslagen zijn:

Your tactic was craaaazy!

Mensen die hebben gespeeld hebben het goed gedaan :)

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme

wontcachme

psychoclown schreef op vrijdag 31 mei 2013 @ 23:27:
Waren jullie ook wel snel klaar mee of niet?
één of twee keer gedaan. Probleem was voornamelijk mensen vinden die wilden en ook dat ik zelf 0,0 meer zin had in welke game dan ook. Ik moest gewoon een break nemen toen de boel net opstartte.
Scheelt wel dat ik sowieso geen tier 9's meer heb sinds een jaar of anderhalf, enkel wanneer ik er één aan het grinden ben.
Is ook mijn enigste tier 9 tank :+. Speel nu randoms het liefst tier 7/8. 7 is qua mm het fijnste, maar 8 heeft de leukste tanks :+ (centurion, IS3, T32)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChojinZ
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 13-10 16:18
5500+ damage en dan:

Defeat
Battle: Widepark vrijdag 31 mei 2013 23:49:46
Vehicle: T34
Experience received: 1.424
Credits received: 127.678
Battle Achievements: Sniper

:|

Roland SP404 sampler te koop: https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2089640

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knowuse
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 17-10 01:49
Einde de ace op m'n T-34-1, ging deze avond niet heel soepel maar toch nog een heel goed potje:
5 kills en 4K damage + 1k2 spotting damage, ik was te lui om de laatste artie op te zoeken.

Victory!
Battle: Prokhorovka 01 June 2013 01:11:06
Vehicle: T-34-1
Experience received: 2,251
Credits received: 59,481
Battle Achievements: Invader, Mastery Badge: "Ace Tanker"

[ Voor 14% gewijzigd door Knowuse op 01-06-2013 01:26 ]

Shuttle st20g5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plato112
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 16-10 14:47

Plato112

Da is toch nie normaal!

Zo mijn Tiger II is verkocht (voor de volle prijs), morgen mooi de E-75 halen met korting :)

OK, testserver gaat echt fout zeg. Net een tank geramd die ik nog niet kon zien... in het open veld. Met een ping van 30 dus daar kan het niet aan liggen.
Volgens mij moeten ze nog iets fixen.

[ Voor 64% gewijzigd door Plato112 op 01-06-2013 01:54 ]

Speed limits are like herpes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redwing
Plato112 schreef op zaterdag 01 juni 2013 @ 01:30:
Zo mijn Tiger II is verkocht (voor de volle prijs), morgen mooi de E-75 halen met korting :)

OK, testserver gaat echt fout zeg. Net een tank geramd die ik nog niet kon zien... in het open veld. Met een ping van 30 dus daar kan het niet aan liggen.
Volgens mij moeten ze nog iets fixen.
Yup, ze hebben het spotting mechanisme nogal verkloot.....

[removed]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• filipy23
And (1+2)SBP is off the map!

Greets,

KAZNA babs!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme

wontcachme

filipy23 schreef op zaterdag 01 juni 2013 @ 09:52:
And (1+2)SBP is off the map!

Greets,

KAZNA babs!
Met behulp van 10+ andere clans ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
wontcachme schreef op zaterdag 01 juni 2013 @ 10:17:
[...]

Dit.
:')

[ Voor 28% gewijzigd door JeroenNietDoen op 01-06-2013 12:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Door failteams, de WR op mijn IS-3 vandaag al een volle 5.2% gezakt. Wel is mijn gemiddelde damage, kills, defense point en detected enemies enorm hard gestegen.

Just another weekend in WoT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
Gisteravond de Pershing even uitgelaten voor de laatste drie battles samen met Marmist en lukas/octak maar wat een teams. Koste me 3 battles om mijm dubbel te halen en elke keer >3k exp.
De 50 100 wilde ook voor geen meter maar goed 's middags al een fijne 4 battles gewonnen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• filipy23
wontcachme schreef op zaterdag 01 juni 2013 @ 10:17:
[...]

En wij hebben daar ons steen aan bijgedragen :P

Babs out!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
filipy23 schreef op zaterdag 01 juni 2013 @ 17:05:
[...]

En wij hebben daar ons steen aan bijgedragen :P

Babs out!
Jawel, maar het is dus verre van een prestatie om mee te patsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bundin
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online
Ach, who cares, laat 'm blij zijn ofzo. Liever dat ie ophoudt met dat idiote Babs out! dan dat ie ophoudt met posten wat wel of niet meemaakt in WoT. De beste man is nieuw in zijn clan en er trots op, good for him :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• filipy23
Kaap schreef op zaterdag 01 juni 2013 @ 17:21:
[...]

Jawel, maar het is dus verre van een prestatie om mee te patsen.
Als 1SBP uit hun HQ in Zwitersland trappen geen prestatie is om op dit forum te delen zal het hier wel een stille boel worden denk je niet?
Bundin schreef op zaterdag 01 juni 2013 @ 17:42:
Ach, who cares, laat 'm blij zijn ofzo. Liever dat ie ophoudt met dat idiote Babs out! dan dat ie ophoudt met posten wat wel of niet meemaakt in WoT. De beste man is nieuw in zijn clan en er trots op, good for him :)
Indeed. Indeed. En babs-out-en is helaas een trademark. Sorry :P

Babs out!

[ Voor 35% gewijzigd door filipy23 op 01-06-2013 17:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobinHood
  • Niet online

RobinHood

Is de 90mm aan te raden op de T20 of is de M1A2 beter? Voordeel van de 90mm is natuurlijk de lekker hoge schade en pen, maar de reload is kinda ruk, dus wordt een heavy dooddraaien iets moelijker, denk ik.

En bundin: dit topic heeft een bijeenraapsel van mensen die dingen op een bepaalde manier zeggen of zoals Babs een vaste afsluiting hebben. Is toch niet zo erg? Niet aanvallend bedoeld ofzo hoor.

Shazbot nanu nanu :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bundin
  • Niet online
offtopic:
@VasZaitsev: mweh, als iedereen zijn posts afsluit met groeten, kusje, bloemetje of whatever dan wordt het er allemaal wel vrolijker op, maar niet informatiever:) Daarom doorgaans geen aanhef of afsluiting op fora.

Zijn er al mensen op de testserver wezen kijken naar de arty? Ik ben een beetje in dubio of ik een GW Tiger en/of SU-14 moet kopen... (edit: toevoeging) voordat de patch live gaat dus. Aan de ene kant: gratis 2 tiers omhoog! Aan de andere kant: het is er niet minder frustrerend op geworden met die GW Tiger... En de SU-14 heb ik nog niet durven proberen, zelfde gun als de S-51 dus 50sec reload ofzo...

[ Voor 26% gewijzigd door Bundin op 01-06-2013 18:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobinHood
  • Niet online

RobinHood

Overwinning!
Gevecht: Ruinberg zaterdag 1 juni 2013 18:28:40
Voertuig: Cromwell
Ervaring ontvangen: 1.954 (boete voor gemaakte schade aan bondgenoten: 3)
Credits ontvangen: 39.735 (boete voor gemaakte schade aan bondgenoten: 810; compensatie voor schade gemaakt door bondgenoten : 60)
Gevechtsprestaties: Radley-Walters's Medaille, Top Gun, Meesterschutter

Cromwell power! 8 kills, 2500 schade, veel tier 4 en tier 5 werk, was de enige tier 6 aan mijn kant en de vijand had een VK3601H, die het belangrijker vond om op onze panzer III's en M3 Lee's te schieten dan op mij, dus ik heb hem maar evenv een lesje "zoek het belangrijkste doel" gegeven door hem kapot te schieten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eL_Jay
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 14-02-2023
Is de lorraine 40 welhaast 1 op 1 te vergelijken met de AMX50 100? (stat-wise lijkt het er wel op)
De lorraine op tier 8 lijkt me namelijk wel een leuke tank.

offtopic:
[quote]Kaap:
Ik vind patsen .... sowieso a nono.
[/quote]

Daar kan ik me in vinden ;)
Maakt het bijhouden van dit topic een stuk eenvoudiger.

Al vind ik de mededeling dat 1SBP van de kaart is geveegd informatiever dan jouw betreffende (slowchat) mededeling ;)

[ Voor 63% gewijzigd door eL_Jay op 01-06-2013 19:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
filipy23 schreef op zaterdag 01 juni 2013 @ 17:47:
[...]

Als 1SBP uit hun HQ in Zwitersland trappen geen prestatie is om op dit forum te delen zal het hier wel een stille boel worden denk je niet?
Ik vind patsen op forums over clan wars victories sowieso a nono. Laat staan als je 10 clans nodig had om er 1 op basis van attrition te verslaan ;)

Vandaag met mijn T71:
Victory!
Battle: Mines zaterdag 1 juni 2013 16:48:13
Vehicle: T71
Experience received: 2.232
Credits received: 56.787
Battle Achievements: Sniper, Mastery Badge: "Ace Tanker"
T71 <3

[ Voor 23% gewijzigd door JeroenNietDoen op 01-06-2013 19:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bundin
  • Niet online
Sja, patsen met clan victories is voor mij net zo informatief als een battlereport pasten, of een melding dat iemand eindelijk tankje X heeft kunnen researchen/kopen, of dat de teams dit weekend weer dramatisch zijn, of dat iemand zijn WN7 naar n heeft kunnen krijgen. Maar ik vind het toch leuk om een beetje te lezen wat mensen zoal meemaken in WoT :) Zo wil ik zelf ook graag kwijt dat ik eindelijk van de Churchill VII af ben, al zal dat de gemiddelde lezer hier weinig interesseren :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Bundin schreef op zaterdag 01 juni 2013 @ 19:22:
Sja, patsen met clan victories is voor mij net zo informatief als een battlereport pasten, of een melding dat iemand eindelijk tankje X heeft kunnen researchen/kopen, of dat de teams dit weekend weer dramatisch zijn, of dat iemand zijn WN7 naar n heeft kunnen krijgen.
Gaat mij er niet om of het informatief is of niet. Ik vind het niet netjes/beleefd/sportief om op public forums te patsen over clan wars wins.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plato112
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 16-10 14:47

Plato112

Da is toch nie normaal!

Als we ons allemaal niet zo druk maken. Toen D_TCH voor de eerste keer landde werd dat hier ook vol trots gepost.
Tuurlijk hoef je hier geen report te geven van iedere CW maar af en toe een berichtje moet toch kunnen bij bijzondere dingen.

Toen ikzelf nog geen CW speelde vond ik het ook wel leuk om af en toe te horen wat er speelt bij sommige clans.

Speed limits are like herpes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• belgareth
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 27-09 20:18
eL_Jay schreef op zaterdag 01 juni 2013 @ 18:41:
Is de lorraine 40 welhaast 1 op 1 te vergelijken met de AMX50 100? (stat-wise lijkt het er wel op)
De lorraine op tier 8 lijkt me namelijk wel een leuke tank.
50-100 is een leuke support tank, en de Lorraine is een T9 tank en niet T8, heeft wel een leuke gun maar is niet te vergelijken met een 13-90 qua speelstijl, voornaamste probleem is de grootte en de draaicirkel is ongeveer zo groot als de capcirkel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme

wontcachme

Soms heb je clanleden......

We hadden vanavond één zeer belangrijke CW. Krijgen we een encounter, doet die FC campen in de bosjes linksboven in Prokhorovka met 2 arty, een shitload aan TD's en een paar scouts (waaronder een T50-2 die hij in base parkeerde). En hij was zo slim om daarvoor de chips te gebruiken die niet aan te vullen waren. Dus dat was een makkelijke avond voor de tegenstander.....

Pagina: 1 ... 33 ... 45 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Voor slowchat kun je terecht in: WoT IRC channel