Hebben ze de 1 Aprilgrap van vorigjaar weer uit de kast gehaald...
Wel leuk dat je op Malinovka schiet met je mega guns en daarna die Maus 1 shot op Ruinberg.....

Lekker idd. houdt met mijn britse med. vaak enemy's permatracked.
Skybullet schreef op vrijdag 31 mei 2013 @ 12:12:
Maar wat ik totaal niet snap is het gold gebeuren. Ik heb eens even zitten rekenen naar de aanschafprijzen van bepaalde premium tanks en nou oke dat is soms idioot maargoed dan heb je die tank als je dat graag wil. Maar dan de premium verbruiksmiddelen en shells. Je bent toch naar mijn mening niet goed wijs om die te kopen om daarna met een klik op je muisknop je eigen geld weg te schieten

Als ik sommige accounts zie dan hebben die een godsvermogen gestoken in dit spelletje.
Of ik moet iets missen en dat je dan ook gold kan verdienen ?
Veel mensen hier die gold kopen en waarom ?
Waarom koop ik gold..
Gold koop ik om mijn crew te retrainen naar 100% op een andere tank, voorheen om premium shells en consumables te kopen voor clanwars (dit is nu vervangen door credits).
Schiet nu regelmatig een premiumshell weg in publics omdat je ze dus voor credits kan kopen en je een hogere penetratie hebt dus meer kans op damage.
Meer damage doen betekent ook meer XP en hoger inkomen.
Gold gebruik ik om een premium account te onderhouden/kopen voor meer inkomen en xp per potje.
Ook koop ik inderdaad af en toe een premium tank hoewel de duurste al in mijn bezit zijn..Löwe ooit gekocht voor de prijsverhoging en de T34 nooit gekocht maar geresearched en gekocht voor credits toen hij nog tier IX was.
Voor de rest 1x of 2 x per jaar (vakantiegeld/kerstbonus) een premium tank of jaartje premium als deze in de aanbieding is.
WoT is het enige spel wat ik speel momenteel, ik rook niet, drink niet, ga niet uit dus dat kost me ook niks dus een spelletje mag toch wel en als bijvoorbeeld iets uit de call of duty reeks haalt dan ben je ook zo € 50, tot € 60, kwijt.