[MMO] Het grote World of Tanks topic - Deel 35 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 32 ... 45 Laatste
Acties:
  • 93.040 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShockWave
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 11-10 14:41

ShockWave

Lost it somewhere

Topicstarter
Verwijderd schreef op woensdag 29 mei 2013 @ 13:54:
Enkele dagen geleden een T43 aangeschaft en gisteren ook een type58, de chinese tier 6 med (edit ipv type59).
Aan die laatste ga ik plezier beleven. Zelfs stock een heerlijk tankje.
Maar wat een gedrocht is die T43 zeg... Een achteruitgang op elk gebied t.o.v. de T34-85.
Trager, minder wendbaar, gezien extra tier minder def, je pent echt niets door de mm - zelfs van de zijkant met top gun -. En dat is ALS je al een keer kan flanken met deze slak.
Iemand met goeie ervaringen? Is de T44 en volgende meer van hetzelfde? Zoja moet ik echt met deze lijn stoppen.
T-44 is een stap vooruit, vondt indertijd de T-43 ook een med om te huilen.
De T-44 is lager in silhouet en heb hem gespeeld op de grens van een patch voor de nieuwe topengine en LB1 gun.
Met de topgun en topengine wordt het echt een leuke medium.

Star Citizen referralcode

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mbt t43: is het de XP waard om de engine te upgraden als je aan t grinden bent naar t44?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheJukeBox
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 04-06 23:37
Verwijderd schreef op woensdag 29 mei 2013 @ 14:22:
mbt t43: is het de XP waard om de engine te upgraden als je aan t grinden bent naar t44?
De eerste engine die je kan unlocken op de T-43 is de engine die je gratis krijgt met de T-44, de 2e engine kan niet op de T-44 gemount worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jip99
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 07-03 09:48
Verwijderd schreef op woensdag 29 mei 2013 @ 14:22:
Ik zou toch de T43 volledig upgraden hoor, anders is de grind wel heel erg vervelend..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plato112
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 16-10 14:47

Plato112

Da is toch nie normaal!

ShockWave schreef op woensdag 29 mei 2013 @ 14:22:
[...]

T-44 is een stap vooruit, vondt indertijd de T-43 ook een med om te huilen.
De T-44 is lager in silhouet en heb hem gespeeld op de grens van een patch voor de nieuwe topengine en LB1 gun.
Met de topgun en topengine wordt het echt een leuke medium.
Hier precies het omgekeerde. Met de T-43 ging alles vanzelf en met de T-44 lukt helemaal niks :?

Ik snap ook alle haat richting de T-43 niet, het is naar mijn idee gewoon een all-round tank met geen grote pluspunten of minpunten.

Speed limits are like herpes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jip99
Plato112 schreef op woensdag 29 mei 2013 @ 15:36:
[...]

Hier precies het omgekeerde. Met de T-43 ging alles vanzelf en met de T-44 lukt helemaal niks :?

Ik snap ook alle haat richting de T-43 niet, het is naar mijn idee gewoon een all-round tank met geen grote pluspunten of minpunten.
Haat is het niet, de meeste mensen vonden dat ding gewoon niet leuk/fijn :)

ik ook niet echt... maar ik heb wel de T34-85 gehouden, en ben nu gezellig bezig met de T44.. voor de T54..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plato112

Plato112

Da is toch nie normaal!

Jip99 schreef op woensdag 29 mei 2013 @ 15:55:
[...]

Haat is het niet, de meeste mensen vonden dat ding gewoon niet leuk/fijn :)

ik ook niet echt... maar ik heb wel de T34-85 gehouden, en ben nu gezellig bezig met de T44.. voor de T54..
Hmm, ik dacht juist dat heel veel mensen een hekel hadden aan de T-34-85. Zelf had ik hier ook weinig problemen mee, maar dat was nog in het 100mm idiot-gun tijdperk.
Het zal allemaal wel met geluk en met persoonlijke voorkeuren te maken hebben. In mijn T44 heb ik echt het idee dat ik heel vaak in slechte teams terecht kom en dit projecteert zich natuurlijk op het gevoel bij een tank.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jip99
Plato112 schreef op woensdag 29 mei 2013 @ 15:57:
[...]

Hmm, ik dacht juist dat heel veel mensen een hekel hadden aan de T-34-85. Zelf had ik hier ook weinig problemen mee, maar dat was nog in het 100mm idiot-gun tijdperk.
Het zal allemaal wel met geluk en met persoonlijke voorkeuren te maken hebben. In mijn T44 heb ik echt het idee dat ik heel vaak in slechte teams terecht kom en dit projecteert zich natuurlijk op het gevoel bij een tank.
wat het probleem van de T43 is, is dat die het zelfde top kanon heeft als de T34-85 maar dan een tier hoger... en hij is ook nog een slomer..

dus het is niet gek dat mensen het een prut ding vinden.. maar ja het is idd voorkeur zeg maar..

T44 is al een stuk beter, maar ik hoor dat de T54 het leukste is van die lijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redwing
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 11:14
oosterhofjf schreef op woensdag 29 mei 2013 @ 14:12:
[...]

De T44 is een erg leuke tank. Net zoals elke tank heeft deze een gebruiksaanwijzing. Maak gebruik van je wendbaarheid en de topgun en vertrouw niet op je armour. voornamelijk op de juiste plek bevinden en daar heb je ervaring voor nodig. Eenmaal in de goede positie kan je veel zijkantjes en achterkantjes raken zonder dat ze jou doorhebben.
Eigenlijk hetzelfde als de T43. Je zult er echter wel mee om moeten leren gaan anders wordt je iedere keer neergeschoten zonder dat je iets nuttigs hebt kunnen doen. Ik vond het iig altijd een erg leuke tank :)

[removed]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dynosu
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 26-03-2024

dynosu

Orly ?

T54 is de leukste van de lijn idd. Snel, bouncy en goede gun selectie. Heb daar zelf in ieder geval erg van genoten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 2crashandburn
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 07-09 14:39
Ik vond zowel de t-34-85 als de t-43 heerlijk spelen. De tweede is in het begin idd nogal ruk, maar als ie eenmaal full ops is met een honderd procent crew is het echt een beest. Meeste tanks van tier 8 kun je in de zijkant makkelijk pennen, kom je een keer tier 9 tegen dan laat je eens een gold shelletje, maar ook daar is 144 pen nog vaak genoeg voor side of rear armour.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Plato112 schreef op woensdag 29 mei 2013 @ 15:57:
[...]Hmm, ik dacht juist dat heel veel mensen een hekel hadden aan de T-34-85. Zelf had ik hier ook weinig problemen mee, maar dat was nog in het 100mm idiot-gun tijdperk.
Anderhalf jaar geleden vond ik dat geen leuke tank, in tegenstelling tot de T34.
Maar de T34-85 hebben ze sneller en wendbaarder gemaakt, met iets minder pen. (idiotgun weg)
De T34 op hetzelfde moment eigenlijk over de hele lijn generfd. (destijds lievelingstank)
Al geef ik toe dat de T34-85 nu mijn lieveling is, wat natuurlijk altijd in het nadeel van de opvolger speelt.
Plato112 schreef op woensdag 29 mei 2013 @ 15:36:
[...]Ik snap ook alle haat richting de T-43 niet, het is naar mijn idee gewoon een all-round tank met geen grote pluspunten of minpunten.
Groot minpunt: de zijkant van sommige meds en helemaal van heavies niet (zeer moeilijk) kunnen pennen :P terwijl je ook helemaal niet mobiel bent...
Lijkt me gedoemd om te grinden als sniper op lights en artyhunters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShockWave

ShockWave

Lost it somewhere

Topicstarter
Verwijderd schreef op woensdag 29 mei 2013 @ 16:51:

Lijkt me gedoemd om te grinden als sniper op lights en artyhunters
Snipen met een russische tank........... :N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobinHood
  • Registratie: Augustus 2011
  • Niet online

RobinHood

Touch grass? Ben geen tuinman!

ShockWave schreef op woensdag 29 mei 2013 @ 17:43:
[...]

Bwah, met een BL9 en de Idiot is nog redelijk te snipen hoor. Het is niet geweldig, maar goed genoeg als je team niks anders heeft.

People as things, that’s where it starts.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ShockWave schreef op woensdag 29 mei 2013 @ 17:43:
[...]

Oh... dat doe ik met die Russische mediums altijd eigenlijk. Ben nu bij de T-34-85, maar tot dusver vond ik het wel een goede strategie :P Zeker in het begin van de battle iig.

Verder maakte ik me wat zorgen over de VK 28.01, maar uiteindelijk vond ik het een erg leuke tank! Ik vond hem, zeker in Tier VII en VII battles, effectiever als een medium, en op die manier heb ik ook een nieuw XP record gehaald:

Victory!
Map: Mountain Pass
Date: woensdag 29 mei 2013 15:34:56
Vehicle: VK 28.01
Exp: 2.913 + Credits: 62.409
Achievements: Invader

Was echt net op het randje; ik werd afgeschoten net op het moment dat ik 100% had gecapped. Gelukkig hadden we nog een Grille in leven, waardoor we niet verloren. Achteraf had ik toch meer premium shells mee moeten nemen; dan had ik over de 3,000 XP kunnen halen ;)

Nu ben ik op zoek naar een tank die een vergelijkbare speelstijl heeft als de VK 28.01. Denk dat de Chinese lights wel in de buurt komen, of niet? Hoe dan ook, Aufkl. Panzer is de volgende, ben benieuwd of dat iets is :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShockWave

ShockWave

Lost it somewhere

Topicstarter
VasZaitsev schreef op woensdag 29 mei 2013 @ 18:42:
[...]

Bwah, met een BL9 en de Idiot is nog redelijk te snipen hoor. Het is niet geweldig, maar goed genoeg als je team niks anders heeft.
Ja okeeee, heb zelf ook gesniped met de SU-152/ISU-152 derpgun met 0.5 acc na verloop van tijd zelfs op 400m+ targets geraakt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kojoottii
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 17-10 17:42
heheh WG trollen is lolz

Dear Coyotee
This message has been sent to you to inform you of a warning received regarding the post presented below :
Spoiler

View PostCoyotee, on 28 May 2013 - 09:21 PM, said:
lolz
Please see the violated rule regarding the issue:
Spoiler

Excessively communicating the same phrase, similar phrases, or pure gibberish

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 11:04

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

perpixel schreef op woensdag 29 mei 2013 @ 12:52:
er zou eigenlijk een verschil moeten zijn, requesting fire from arty en from teammates. ik wil deze namelijk nog wel eens door elkaar gebruiken.
Lijkt me zinnig, dat gezegd, als een niet extreem nauwkeurige teamgenoot met z'n BL-9 ofzo gaat schieten wil je er ook niet voor gaan staan. Requestiing fire = niet in de weg staan :z
kuwerti schreef op woensdag 29 mei 2013 @ 13:11:
[...]

gezien je nick-name vind ik die projectie wel redelijk zuiver geplaatst :P
>:)

Oslik blyat! Oslik!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobinHood
  • Niet online

RobinHood

Als ik op iemand aan het richen ben ram ik ook nogsteeds op T, vroeger was dat idd dat je dat persoon onder vuur ging nemen.

Had trouwens laatst een kleine discussie, nadat ik een Tiger bijna een nieuw 152mm gat in zijn koepel gemept had met mijn KV-2, omdat hij zijn tank net voor de mijne zette toen ik wilde schieten: wie moet er op wie letten? Met die Tiger kwam ik er niet echt uit, vooral omdat ik een "KV-2 HE noob" was, die dus altijd maar moet uitkijken....

Maar, moet ik als tank met lange aimtime/sniper/steelwall uitkijken voor mensen die hun tank opeens voor mijn loop zetten, of moeten zij uitkijken dat zij mijn schot niet blokkeren of recht in mijn shell rijden? Ik heb al zovaak gehad dat ik mijn schot moest inhouden omdat nét iemand in mijn richtkruis rijdt, terwijl ik vaak wel oplet of ik iemands schot niet aan het blocken ben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShockWave

ShockWave

Lost it somewhere

Topicstarter
Ach dat had ik vanavond nou ook met mijn ISU-152.
Sta je te aimen op een tank komt er echt pontificaal tussen jou en de enemy bewust een andere staan om je de damage te ontnemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 09-03 09:26
Vanavond een paar potjes kunnen spelen en die gingen vrijwel allemaal wel heel erg lekker!
Enkel een dubbeltje doen op de T1 bracht me weer ongeluk dus daar blijf ik ook maar vanaf, tier 5+ gaat een stuk beter :P

Aseries ook weer mee kunnen doen en ditmaal op de tweede divisie omdat we afgelopen Zaterdag gepromoveerd waren. Dat ging erg lekker maar eerlijk gezegd was het ook geen uitdaging. In ieder geval goed om zo'n lekker lopend team te zien na een teleurstelling van gisteren in de 15 year anniversary (waar ik helaas niet bij aanwezig kon zijn :( ).

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Size
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 06-08 19:20
Zo, net ff geplatooned met Goldensample en InGen10. 't liep erg gesmeerd, 1e potje ging nog verloren, maar uiteindelijk iets van 8 wins tegen maar 2 losses. Wat scheelt het toch een slok op een borrel als er ook maar iets van samenwerking is zeg, we hebben de meeste matches echt dik (15-5, 15-3 enz) gewonnen!

Wordt er blij van :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knowuse
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 17-10 01:49
Purchased:
'Object 261' successfully purchased. You have spent credits: 3,430,000.

Heb nog niks geresearched en toch speel ie al lekkerder dan de 212.
Vraag me wel af wat er met de modules gebeurd als ie tier 10, normaal hoef je niks te researchen voor een tier 10 (soms een kanonnetje).

Shuttle st20g5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 09:07

wontcachme

You catch me? No you wont

Knowuse schreef op woensdag 29 mei 2013 @ 23:59:
Purchased:
'Object 261' successfully purchased. You have spent credits: 3,430,000.

Heb nog niks geresearched en toch speel ie al lekkerder dan de 212.
Vraag me wel af wat er met de modules gebeurd als ie tier 10, normaal hoef je niks te researchen voor een tier 10 (soms een kanonnetje).
Als ik me goed herinner krijg je niet automatisch een tier X als je tank daar naartoe verkast. Ik meen dat bv een T92 naar tier X verhuist dat je dan de nieuwe tier 8 krijgt.

GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 2crashandburn
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 07-09 14:39
Juist andersom. Als je een 261 hebt wordt die tier 10. De tier 8 wordt alleen geunlocked maar komt niet in je garage (als je deze nog niet geresearched had).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TRX
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 08-10 20:55

TRX

MrOizo2005 schreef op dinsdag 28 mei 2013 @ 16:14:
Account created 17.05.2011
ID: 500057386
dus user: 57386
Account created 02.06.2011
ID: 500765385

dat ging dan best hard met nieuwe leden :o
Fest schreef op dinsdag 28 mei 2013 @ 16:27:
[afbeelding]

Van dit soort potjes word ik droevig...
oh dat heb ik eigenlijk best vaak

[ Voor 33% gewijzigd door TRX op 30-05-2013 07:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frenzy_LS
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 18-08-2023
Gister toch ff een JagdTiger voor "WTF!! idiot!!" moeten uitmaken........

In een spannende shootout over en weer, waar elk schot telt (mountain pass brug, ik zit in Tiger P). De vijand stond er iets beter voor en besluit ons te rushen, gaat Mr. Jagdtiger de al beschoten en in brand staande T50-2 ff de laatste 50hp eraf te knallen in plaats van de bijna full health SU-152 die aan komt denderen |:( Sukkel!!! alleen voor de kill erkenning..pfff

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Streepje
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 23-01-2024

Streepje

noem me maar Streepje

Zo werd ik gister door een een friendly E-75 beschoten omdat zijn kill had afgepakt, zijn kill had nog wel 1 hp

Asus maximus IV extreme-----Intel Core I7 2600k----- Asus GTX580 SLI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redwing
Frenzy_LS schreef op donderdag 30 mei 2013 @ 08:00:

In een spannende shootout over en weer, waar elk schot telt (mountain pass brug, ik zit in Tiger P). De vijand stond er iets beter voor en besluit ons te rushen, gaat Mr. Jagdtiger de al beschoten en in brand staande T50-2 ff de laatste 50hp eraf te knallen in plaats van de bijna full health SU-152 die aan komt denderen |:( Sukkel!!! alleen voor de kill erkenning..pfff
Aan de andere kant is een T50-2 voor een jagdtiger wel een heel wat groter gevaar dan die SU-152. Het is dat je zegt dat ie al in brand stond maar anders zou ik ook nog wel eens de keuze voor een zekere kill willen maken ten koste van een andere tank die minder gevaarlijk voor mij is. Een tank met 50 HP kan nog net zoveel gevaar zijn als eentje met volle health :)

[removed]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WimHam
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 17-10 15:08
Tja dat zie ik ook zo met 50hp kan die t50-2 nog makkelijk een brandblussertje gebruiken, om vervolgens die JT konstant in zijn kont te prikken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djengizz
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
In een spannende shootout over en weer, waar elk schot telt (mountain pass brug, ik zit in Tiger P). De vijand stond er iets beter voor en besluit ons te rushen, gaat Mr. Jagdtiger de al beschoten en in brand staande T50-2 ff de laatste 50hp eraf te knallen in plaats van de bijna full health SU-152 die aan komt denderen |:(
Dat heet effectief damage doen.
Moet je je voorstellen dat je elke 50 damage een kill maakt! Verlies je geen enkele game meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jip99
Streepje schreef op donderdag 30 mei 2013 @ 08:47:
Zo werd ik gister door een een friendly E-75 beschoten omdat zijn kill had afgepakt, zijn kill had nog wel 1 hp
kill steals bestaan niet echt vindt ik, tenzij je er echt op gaat wachten, zoals gister bij mij, ik reed in de hellcat die meestel 200+ dmg doet..en er stond dus nog een kv-1 met 300 hp ofzo.. ik en een elc amx rijden naar zijn kont toe, die amx stond er dus echt al 5 seconden ofzo en schoot niet en zat gewoon op mij te wachten, op het moment dat ik er 240 puntjes vanaf knal schiet hij en krijgt de kill...

hmm ja het kan zijn dat die zijn clip aan het reloaden was maar het was wel heel er getimed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Streepje
  • Laatst online: 23-01-2024

Streepje

noem me maar Streepje

Dat is natuurlijk lame. De E-75 had net geschoten ik was met me Super pershing en een veel kortere reload ik dacht dus de E-75 te helpen, is zonde als hij een shel gebruikt voor 1 HP

Asus maximus IV extreme-----Intel Core I7 2600k----- Asus GTX580 SLI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frenzy_LS
redwing schreef op donderdag 30 mei 2013 @ 09:12:
[...]

Aan de andere kant is een T50-2 voor een jagdtiger wel een heel wat groter gevaar dan die SU-152. Het is dat je zegt dat ie al in brand stond maar anders zou ik ook nog wel eens de keuze voor een zekere kill willen maken ten koste van een andere tank die minder gevaarlijk voor mij is. Een tank met 50 HP kan nog net zoveel gevaar zijn als eentje met volle health :)
Het is altijd moeilijk om een complete situatie in een paar korte zinnen te omschrijven.

Het was gewoon overderdelijk dat de T50-2 geen gevaar meer was (hij was bovendien tracked), 2 seconden later zou hij soweiso al dood zijn geweest. Anders had ik het nog wel kunnen begrijpen.

Bij shootouts kun je idd veel beter je vuur concentreren en 1 voor 1 de vijand uitschaklen, dan ieder z'n eigen target.

[ Voor 9% gewijzigd door Frenzy_LS op 30-05-2013 10:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redwing
Frenzy_LS schreef op donderdag 30 mei 2013 @ 10:17:
[...]
Het is altijd moeilijk om een complete situatie in een paar korte zinnen te omschrijven.
Klopt :)
Het was gewoon overderdelijk dat de T50-2 geen gevaar meer was (hij was bovendien tracked), 2 seconden later zou hij soweiso al dood zijn geweest. Anders had ik het nog wel kunnen begrijpen.
Toch ben ik hier altijd voorzichtig mee. Het zal niet de eerste keer zijn dat ik een scout tussen 4 tanks van ons zie staan terwijl niemand hem afmaakt. Als nl. iedereen denkt dat er vast wel iemand de kill maakt gebeurt er niets :) Iemand die dat wel doet (en zoals in dit geval met veel overkill) daarom een idiot noemen vind ik dan ook niet echt netjes :P

[removed]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frenzy_LS
djengizz schreef op donderdag 30 mei 2013 @ 09:37:
[...]

Dat heet effectief damage doen.
Moet je je voorstellen dat je elke 50 damage een kill maakt! Verlies je geen enkele game meer.
Je stelling klopt niet helemaal. Het is zeker belangrijk dat de kill gemaakt wordt, anders heb je straks 15 tanks met ieder 50 hp in het veld rondcrossen :D. Zelfs hebben ze ieder nog maar 1 hp over, ze kunnen nogsteeds dezelfde DPS uitdelen aan jou team.

Geen game meer verliezen is naturrlijk niet correct. Een teamgenoot heeft het meeste werk gedaan om ze tot die lage HP te krijgen. Bovendien is het erg inefficient om een jagdpanther te gebruiken om de laatste 50 hp eraf te schieten. Kan je beter met een Leopard of i.d aankomen :)

Grote tanks voor de big hits, lichte tanks om het slachtveld op te ruimen.

@ redwing.
Ben niet van het schelden. Maar was hier wel verdiend. Geef toe dat er een brokje frustratie bij zat die ik ff kwijt moest. De T50-2 was nog een stuk a 150m bij ons vandaan.

[ Voor 9% gewijzigd door Frenzy_LS op 30-05-2013 11:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sneezzer
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 08-10 15:35
Streepje schreef op donderdag 30 mei 2013 @ 08:47:
Ik zou juist "dank je" zeggen, scheelt mij weer 1000+ credits voor een shell om 1hp weg te schieten. :)

Amiga 500, eos 350d, HTPC, GamePC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• perpixel
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 17-10 13:22
Gisteren op el-halluf was het zover(dacht ik)... Ik zou mijn bombardier gaan halen. een is-8 en een king tiger. Allebei nog +- 250 health en ze stonden naast elkaar! Ik in mijn su-14. Perfect geaimed. shell land precies goed! tiger 2 kapot! is-8.... nog 1 health over :(

Had ik toch maar een gold shelletje moeten laden.. deze medaille gaat nog even op zich moeten laten wachten... Helaas..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pkregting
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 20-09 22:15
Frenzy_LS schreef op donderdag 30 mei 2013 @ 11:30:
[...]

Je stelling klopt niet helemaal. Het is zeker belangrijk dat de kill gemaakt wordt, anders heb je straks 15 tanks met ieder 50 hp in het veld rondcrossen :D. Zelfs hebben ze ieder nog maar 1 hp over, ze kunnen nogsteeds dezelfde DPS uitdelen aan jou team.

Geen game meer verliezen is naturrlijk niet correct. Een teamgenoot heeft het meeste werk gedaan om ze tot die lage HP te krijgen. Bovendien is het erg inefficient om een jagdpanther te gebruiken om de laatste 50 hp eraf te schieten. Kan je beter met een Leopard of i.d aankomen :)

@ redwing.
Ben niet van het schelden. Maar was hier wel verdiend. Geef toe dat er een brokje frustratie bij zat die ik ff kwijt moest. De T50-2 was nog een stuk a 150m bij ons vandaan.
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/ZwZI0E0.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AcXeller
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Frenzy_LS schreef op donderdag 30 mei 2013 @ 11:30:
[...]

Bovendien is het erg inefficient om een jagdpanther te gebruiken om de laatste 50 hp eraf te schieten. Kan je beter met een Leopard of i.d aankomen :)

Hij is nu wel even 2 tiers gezakt in 4 uurtjes...... als we nog even wachten was het een stug III en dan praten we nergen meer over :p

P.S> Ik ga ook voor de scout kill, elke tank minder bij de enemy is meer kans om te winnen voor je eigen team. En vergeet niet hoe veel dmg spotting nog kan veroorzaken. Daarbij zijn scouts mega irritant in fixed turret tanks.

[ Voor 11% gewijzigd door AcXeller op 30-05-2013 12:16 ]

Mijn YouTube kanaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dion_b

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Scouts altijd dood. Een scout is een paar ogen voor arty. Zolang die ogen open zijn riskeert iedereen die de scout kan zien een >1000dmg hit op z'n dak. Als je die scout dus een seconde eerder kan killen, kan dat een leven reddden.

Oslik blyat! Oslik!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sneezzer
Ben benieuwd wat de giftshop in juni gaat brengen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
Ja ik ook wel, moet het geld van de Go4WoT 112 nog krijgen maar die van die keer ervoor is al binnen. Kan ik wel een leuke giftpack (in ieder geval voor mezelf) wel halen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mbt het nog ff willen halen van een kill, snap ik die gasten nooit die een cap verlaten om nog effe naar de andere kant van de map te rushen met de bedoeling de laatst overgebleven enemie nog even te killen.

In 99,999% komen ze er gaandeweg achter dat de cap inmiddels gehaald is of dat de tegenstander inmiddels gedood is door 1 van de 6 andere teammaten die ook aan t jagen waren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheJukeBox
Gister ging het vrij waardeloos in WoT en ben ik na een aantal potjes ook gestopt, ik richt op een T34 die +- 100m bij mij vandaan staat in mijn E-100, en ik schiet 1 0% crit en 2 keer mis, terwijl ik gewoon er netjes opricht zoals ik eigenlijk altijd doe. Dit heb ik een aantal keer gehad, daarna was ik er ook wel klaar mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sneezzer
TheJukeBox schreef op donderdag 30 mei 2013 @ 13:38:
Gister ging het vrij waardeloos in WoT en ben ik na een aantal potjes ook gestopt, ik richt op een T34 die +- 100m bij mij vandaan staat in mijn E-100, en ik schiet 1 0% crit en 2 keer mis, terwijl ik gewoon er netjes opricht zoals ik eigenlijk altijd doe. Dit heb ik een aantal keer gehad, daarna was ik er ook wel klaar mee.
Let je wel op de wind?
Als je goed naar de struiken kijkt kun je zien waar je shellafwijking heen gaat. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plato112

Plato112

Da is toch nie normaal!

Jip99 schreef op donderdag 30 mei 2013 @ 09:49:
[...]

kill steals bestaan niet echt vindt ik, tenzij je er echt op gaat wachten, zoals gister bij mij, ik reed in de hellcat die meestel 200+ dmg doet..en er stond dus nog een kv-1 met 300 hp ofzo.. ik en een elc amx rijden naar zijn kont toe, die amx stond er dus echt al 5 seconden ofzo en schoot niet en zat gewoon op mij te wachten, op het moment dat ik er 240 puntjes vanaf knal schiet hij en krijgt de kill...

hmm ja het kan zijn dat die zijn clip aan het reloaden was maar het was wel heel er getimed.
a. Een ELC heeft geen clip.
b. De aimtime op een ELC is super lang dus grote kans dat hij nog aan het aimen was...

Eerst zorgen voordat je conclusies trekt. Het kan dus best dat je gelijk hebt, maar je kunt het niet zeker weten.
Persoonlijk doe ik liever veel damage dan een low hp kill. Levert me meer credits op.

[ Voor 4% gewijzigd door Plato112 op 30-05-2013 14:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobinHood
  • Niet online

RobinHood

Al geweldig, Malinovka, mijn favoriete map....

Afbeeldingslocatie: http://i39.tinypic.com/ao9yh.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i44.tinypic.com/10xy3us.jpg

En we hebben het nog voor elkaar gekregen ook om te winnen, niet moeilijk als je 10 tanks laat rushen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheJukeBox
Sneezzer schreef op donderdag 30 mei 2013 @ 14:01:
[...]

Let je wel op de wind?
Als je goed naar de struiken kijkt kun je zien waar je shellafwijking heen gaat. :+
Doe ik altijd, alleen is dat moeilijk in de stad :+ ik kan moeilijk kijken waar de huizen heen waaien.

Maar goed, hopen dat het vandaag wat beter gaat lukken met WoT.

[ Voor 6% gewijzigd door TheJukeBox op 30-05-2013 14:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dion_b

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Verwijderd schreef op donderdag 30 mei 2013 @ 13:26:
Mbt het nog ff willen halen van een kill, snap ik die gasten nooit die een cap verlaten om nog effe naar de andere kant van de map te rushen met de bedoeling de laatst overgebleven enemie nog even te killen.

In 99,999% komen ze er gaandeweg achter dat de cap inmiddels gehaald is of dat de tegenstander inmiddels gedood is door 1 van de 6 andere teammaten die ook aan t jagen waren.
Hangt heel erg af van je tank. Als je met een Maus, TOG of JT dat gaat doen ben je idd niet al te snugger bezig, maar met een snelle light of medium maak je goede kans om toch nog iets zinnigs uit te halen. Zou niet de eerste keer zijn dat een ervaren laatste speler (muv basecampers zijn de last men standing meestal de beste spelers van een team) een voor een de hunters afschiet en dan de cap weet te resetten en degenen die daar staan afknalt. Vooral BatChats en E50M's hebben daar een handje van weg.

Als ik in m'n AMX1390 of T69 vermoed dat dat kan gaan gebeuren, probeer ik die kant op te gaan om te zorgen dat hij ons niet een voor een maar met meer tegelijk tegenover zich krijgt. Dan moeten we echt prutsen wil hij ons allemaal te grazen nemen.

Oslik blyat! Oslik!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jip99
Plato112 schreef op donderdag 30 mei 2013 @ 14:03:
[...]

a. Een ELC heeft geen clip.
b. De aimtime op een ELC is super lang dus grote kans dat hij nog aan het aimen was...

Eerst zorgen voordat je conclusies trekt. Het kan dus best dat je gelijk hebt, maar je kunt het niet zeker weten.
Persoonlijk doe ik liever veel damage dan een low hp kill. Levert me meer credits op.
dat zei ik toch ook, misschien was die aan het reloaden ofzo(clip of geen clip)..

maar het was wel heel verdacht, want hij stond er zeker al 5sec.. en die kv-1 stond misschien 5 meter voor hem... dus aimen hoeft niet echt.. en het was gewoon opvallend dat toen ik schoot, hij 0.1 sec daarna schoot en de kill pakte..

maar ja ik kan het idd niet zeker weten :) het was meer een observatie.. want je kan het nooit zeker weten in dit spel dus dan zou een kill steal niet bestaan.. (terwijl ze er wel zijn)

bewust wachten tot die tank bijna dood is voor de kill zodat je bepaalde medals krijgt ofzo.. doen zat mensen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redwing
VasZaitsev schreef op donderdag 30 mei 2013 @ 14:21:
Al geweldig, Malinovka, mijn favoriete map....

[afbeelding]
[afbeelding]

En we hebben het nog voor elkaar gekregen ook om te winnen, niet moeilijk als je 10 tanks laat rushen...
Zo een had ik gisteren ook. Bij het begin werd de vijand goed gespot (eerste 2 kills met mijn jagdpanther) Gelukkig besloot daar de tegenstander met 4 tanks richting hill te gaan waarvan er 2 onderlangs gingen (kills 3+4) en 2 bovenlangs netjes langs de rand (kill 5 + 2e killed door teamgenootje). Daarna doorgereden naar cap waar ik de 6e kill haalde en de vijand besloot half richting mij te gaan en half over het veld (einde oefening voor hun :P )

Op de een of andere manier gaat dat campen op die map wel vaker goed. Het is niet de 1e keer dat ik zo'n potje heb gehad nl. Mijn beste potje ooit (met de KV) heb ik op dezelfde manier gehaald (Ik + stug gingen via hill, rest van het team was aan het campen in base)

[removed]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
Arty vind ik altijd wel handig, als je ze goed gebruikt en ze goed spelen kunnen ze voor een groot deel spelbepalend zijn als jou team zich op die manier opstelt. Echter soms heb je ook arty die er ook gewoon niks van bakt terwijl ze jou redding hadden kunnen zijn.. Op El Halluf een GW Panther in ons team die het voor elkaar weet te krijgen 25 keer te schieten en maar 1650 damage weet te doen, terwijl er een Ferdi in het open stond ons halve team loopt af te schieten. Achja, dat was mijn enige loss maar wel met een Defender medal :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dion_b schreef op donderdag 30 mei 2013 @ 14:38:
[...]

Hangt heel erg af van je tank. Als je met een Maus, TOG of JT dat gaat doen ben je idd niet al te snugger bezig, maar met een snelle light of medium maak je goede kans om toch nog iets zinnigs uit te halen. Zou niet de eerste keer zijn dat een ervaren laatste speler (muv basecampers zijn de last men standing meestal de beste spelers van een team) een voor een de hunters afschiet en dan de cap weet te resetten en degenen die daar staan afknalt. Vooral BatChats en E50M's hebben daar een handje van weg.

Als ik in m'n AMX1390 of T69 vermoed dat dat kan gaan gebeuren, probeer ik die kant op te gaan om te zorgen dat hij ons niet een voor een maar met meer tegelijk tegenover zich krijgt. Dan moeten we echt prutsen wil hij ons allemaal te grazen nemen.
Ik bedoel situaties waarbij het voor mij klip en klaar is dat ze het niet halen, dus wegrijden van cap, geen cappunten en niet nog effe die laatste kill kunnen maken.
Uiteraard zijn er legio situaties waarbij het wel verstandig is, maar in de gevallen die ik bedoel blijf ik (al dan niet zwaar beschadigd) liever op de cap, om winst veilig te stellen, om cappunten te pakken én om evt verdere reparatiekosten te vermijden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

T57 heavy......
Leuke tank om flink damage mee uit te delen, maar je bent ALTIJD first priority van de tegenstander.
Zodra je gespot bent, vliegen de arty shells je om de oren.......

Denk dat ik 'm tot de volgende patch maar met rust laat.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quantor
  • Niet online
Ik laat hem ook maar staan zo lang ik geen tier 10 platoon heb, want alleen is zo moeilijk om het levend er van af te brengen. Je bent echt prime target lijkt het met een T57.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShockWave

ShockWave

Lost it somewhere

Topicstarter
Autoloaders in het algemeen zijn target #1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Quantor schreef op donderdag 30 mei 2013 @ 16:21:
Ik laat hem ook maar staan zo lang ik geen tier 10 platoon heb, want alleen is zo moeilijk om het levend er van af te brengen. Je bent echt prime target lijkt het met een T57.
dan motte we platoonuh!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Size
Ik ben bijna toe aan m'n eerste T8 tank, aangezien ik bijna genoeg XP heb vergaard met de JagdPanther om óf de JagdPanther II of de Ferdinand aan te schaffen. Ik twijfel echter nog welke ik zal nemen, vandaar dat ik hier even wat advies vraag.

Op de wiki lees ik dat de Ferdi vooral goede armor en gun depression heeft en dat de JP II wat sneller is en ook snel draait. Daardoor is hij wellicht wat meer veelzijdig. De guns zijn verder gelijk dus wat betreft vuurkracht maakt het weinig uit.

Ik neig wat meer richting de JPII, omdat hij wat veelzijdiger lijkt. Ik zie ingame echter voor mijn gevoel veel vaker een Ferdinand dan een JPII, is daar soms een speciale reden voor?

Kortom: ik ben benieuwd naar ervaringen met zowel de Ferdi als de JP II ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ilikebananas
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 24-01-2024
Mag ik meedoen? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plato112

Plato112

Da is toch nie normaal!

Mr_Size schreef op donderdag 30 mei 2013 @ 16:55:
Ik ben bijna toe aan m'n eerste T8 tank, aangezien ik bijna genoeg XP heb vergaard met de JagdPanther om óf de JagdPanther II of de Ferdinand aan te schaffen. Ik twijfel echter nog welke ik zal nemen, vandaar dat ik hier even wat advies vraag.

Op de wiki lees ik dat de Ferdi vooral goede armor en gun depression heeft en dat de JP II wat sneller is en ook snel draait. Daardoor is hij wellicht wat meer veelzijdig. De guns zijn verder gelijk dus wat betreft vuurkracht maakt het weinig uit.

Ik neig wat meer richting de JPII, omdat hij wat veelzijdiger lijkt. Ik zie ingame echter voor mijn gevoel veel vaker een Ferdinand dan een JPII, is daar soms een speciale reden voor?

Ferdi zit al veel langer in de game, dus meer mensen hebben deze. Ik moet trouwens zeggen dat ik tegenwoordig toch zeker zoveel JP II zie als Ferdi's.
Ikzelf heb al heel lang beide geresearched maar nooit een gekocht. Als ik nu moest kiezen ging ik voor de JP vanwege de snelheid en manoeuvreerbaarheid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sneezzer
Mr_Size schreef op donderdag 30 mei 2013 @ 16:55:

Ik heb de JP2, moet zeggen dat de snelheid me zeker goed bevalt.
Ik heb het gevoel dat je als sniper ook echt wel vaak raak schiet en je armor is ook weer niet superslecht.

Nadeel van de JP2 is dat je 1 crewmember minder hebt dan de opvolger, maar je kunt natuurlijk gewoon even een member wisselen als je je eerste perk hebt zodat je dat verschil ook niet echt merkt.

Al met al kan ik de JP2 wel waarderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NightHawk4
  • Laatst online: 07-10 13:44

NightHawk4

Lotte is Liev :>

Hmmmz zaterdagnacht begonnen met WoT en het is toch echt wel verslavend.
Chronisch slaapgebrek en en huishouden van jan steen levert het tot nu toe op :P

Wel even wennen in het begin, arty toch maar wat verder gaan uitdiepen (Soviet en Germany) en het geeft wel meer inzicht in maps en strategie. De eerste paar keer in een light tank ging het dramatisch maar nadat ik wat meer arty heb gespeeld word ook dat gedeelte een stuk beter.

Wat ik me nog wel afvraag is of je nu je crew moet skillen in een Sturmpanzer II of dat je gelijk verder moet gaan voor een Grille....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vorst8
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 27-06 08:04
Ik heb het ding ook dus kan ook meedoen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vorst8 schreef op donderdag 30 mei 2013 @ 18:15:
[...]

Ik heb het ding ook dus kan ook meedoen.
Ik zeg: lets meet op het gatherings of tanks channel!
Ben er vanavond vanaf een uur of 9. Ingame naam: edraket31

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrOleo
  • Laatst online: 09:50
8.6 test server is beschikbaar:

http://worldoftanks.eu/news/7532-public-test-update-86/
New features of the first test of the version 8.6

Changes in SPGs:

USSR SPG line has been reworked:
New SPGs added: SU-122А (Tier V), SU-14-1 (Tier VII)
Now the tree will look like this: Tier II SU-18
Tier III SU-26
Tier IV SU-5
Tier V SU-122A (new vehicle)
Tier VI SU-8 (moved from Tier V)
Tier VII SU-51 (moved from Tier VI) ====== Tier VII SU-14-1 (new vehicle)
Tier VIII SU-14 (moved from Tier VI)
Tier IX Obj. 212 (moved from Tier VII)
Tier X Obj. 261 (moved from Tier VIII)

German SPG line has been reworked:
New SPGs added: G.Pz. Mk. VI (e) (Tier II), Pz.Sfl. IVb (Tier IV), G.W. Tiger (P) (Tier VIII)
Now the tree will look like this:
>ul> Tier II G.Pz. Mk. VI (e) (new vehicle)
Tier III Sturmpanzer I Bison (moved from Tier II) ==== Wespe
Tier IV Pz.Sfl. IVb (new vehicle) ====== Tier IV Sturmpanzer II (moved from Tier II)
Tier V Sturmpanzer 38(t) Grille (moved from Tier IV)
Tier VI Hummel (moved from Tier V)
Tier VII Gw Panther (moved from Tier VI)
Tier VIII G.W. Tiger (P) (new vehicle)
Tier IX Gw Tiger (moved from Tier VII)
Tier X Gw E-100 (moved from Tier VIII)

USA SPG line has been reworked:
Added new SPGs: M44 (Tier VI), M53/M55 (Tier IX).
Now the tree will look like this: Tier II T57
Tier III M37
Tier IV M7 Priest
Tier V M41
Tier VI M44 (new vehicle)
Tier VII M12 (moved from Tier VI)
Tier VIII M40/M43 (moved from Tier VII)
Tier IX M53/M55 (new vehicle)
Tier X T92 (moved from Tier VIII)

French SPG line has been reworked:
Added new SPG: AMX 105 AM mle. 47 (Tier IV), Bat.-Châtillon 155 55 (Tier IX)
Now the tree will look like this: Tier II BS
Tier III Lorr.39LAM
Tier IV AMX 105 AM mle. 47 (new vehicle)
Tier V AMX 105 AM (moved from Tier IV)
Tier VI AMX-13 F3 AM (moved from Tier V)
Tier VII Lorraine 155-50 (moved from Tier VI)
Tier VIII Lorraine 155-151 (moved from Tier VII)
Tier IX Bat.-Châtillon 155 55 (new vehicle)
Tier X Bat Chatillon 155 (moved from Tier VIII)

Added new camouflage patterns for the following nations: USSR: 1 winter and 2 summer.
Germany: 1 desert and 2 summer.
France: 3 summer.

New map added "Sacred valley" (Korea)
Encounter battle has been added to the following map: Mines, Lakeville, Redshire.
New birds have been added to Ruinberg and Lakeville
Improved after-battle statistics
Reworked the list of WoT achievements on login screen
Removed the following inscriptions: "Popeye", "Mickey Mouse", "Betty Boop". All players with these inscriptions will receive compensation corresponding to the method of purchase (credit or gold) and time remaining (in case of inscriptions purchased for credits)
Small improvements of special battle's screen (display of nation, type or Tier limitations)
All new accounts will now receive Tier I tanks with 100% crew

Game Mechanics:
Collision model of the following tanks has been improved: SU-8, SU-85B, Cromwell, Comet, Matilda Black Prince, SU-5, SU-76, Т95, Т92, M12, M41, M7 Priest, T57, G.W. E 100, G.W. Tiger, Hummel, Pz.Kpfw. V/IV, IS-6, Pz.Kpfw. III/IV, Object 268.
Reworked additional absorption bonuses for Spall Liners: Small Spall Liner 15%.
Medium Spall Liner 20% (was 15%).
Large Spall Liner 25% (was 15%).

For heavy tanks of more than 70 tons added super-heavy spall liner with additional absorption coefficient of 30%
All spall liners on vehicles with weight above 70 tons were dismounted, moved to depot and changed on ‘Super-Heavy spall liners’
New rules of how HEAT shells work: HEAT shells will start to ricochet if the impact angle is greater than 80 degrees. (please note that every shell can have slightly different settings). The armor penetration after ricochet will remain the same.
After successful penetration, a HEAT shell cannot ricochet inside the tank (as the shell is transformed into a continuous stream.)
After successful penetration, the HEAT shell will lose 5% of armor penetration value for each 10cm of travelling distance
After successful penetration, the force with which the HEAT shell continues to travel through the armor will take into account the angle of impact between the armor and penetration spot.

Suspension now also counts as spaced armor
Changed mechanism of camouflage calculation when using camouflage pattern and camouflage net: From now on, the values for vehicles with camo patterns and camo net will be cumulative. This means that now the camouflage net and camouflage pattern will provide fixed bonuses which will only differ based on the class of the vehicle (for example, TD's will receive the highest bonus)
To avoid side-effects of having nearly invisible TD's, it was decided to decrease the overall camouflage bonuses provided by bushes and fallen trees.

Increased income for high tier tanks (the full list of changes will be available later in a special appendix): For tier 10 vehicles (except for SPGs) income increased in average by 10%.
For tier 9, 8, 7, 6 vehicles (except SPGs) income also increased but not as much as for tier 10 vehicles.

Tracers have been temporary turned off: Removed all tracers from unspotted enemy vehicles, except of SPG’s tracers
The area in SPGs aiming mode, where tracer of non-spotted SPGs is being shown, has been reduced.
Changed the mechanism of shot accuracy calculation. Now amount of shells falling on side of the aiming circle will decrease by 20%. Shells will fly more accurately and closer to the aim center

Changed the mechanism of calculating damage and penetration. The extreme numbers will be seen 5% less, while the average amounts will be seen more often
Removed decreasing coefficients of XP received from dealing damage on TD an SPG. TD’s will receive 33% XP from damage, while SPG owners will notice 50% boost in the same parameter
Added ‘assist’ bonus for tracking enemy: if you track enemy and allies deal damage to it, or even destroy it, you will receive an XP bonus. Mechanism will work similarly to current damage on spotted vehicles mechanics
Shell normalization of all ACPR and ARCP shells decreased from 5 to 2 degrees
Mechanism, which allows to determine what bonuses (XP, credits, frags count) will be received for damaging or killing tanks using physics (pushing to water or from the cliffs etc.) and by whom, was added
Added compensation mode for vehicle moving in Sniper mode (can be enabled in setting by selecting ‘Use dynamic camera’ option)
Rebalanced Tank Company requirements for different types of tanks. Now all ‘divisions’ will have same requirements for Medium and Heavy tanks, TD’s and SPG’s. Limitations for light tanks will still be in place

Rebalancing:

Inclination and declination angles of Matilda Black Prince have been increased.
Balance changes have been made on map ‘Fjords’. Also one-storey wooden houses can be now destroyed.
Balance changes have been made to the “assault” game mode on Westfield.
Full rebalance of SPGs was made (full list will be available closer to the update)
Overall velocity of SPGs’ shells decreased (10-15% for regular guns and 50% for short ‘mortar’ guns)
Most of SPGs receive an increase in reloading time by average of 10-20%
Rebalancing of premium shells has been performed (the full list of changes will be available later in a special appendix):
Price adjustments have been performed according to the efficiency value, which was calculated for each type of shells minding its penetration value and damage.
The price for some APCR/ACRP shells has been increased and for some of them reduced.
The price for almost all HEAT shells has been increased because they turned out to be cheaper despite the same efficiency as for APCR/ACRP shells.
Almost all premium HEAT shells remain without any changes except for some HE shell types.
Rebalancing of HE shells has been performed (the full list of changes will be available later in a special appendix):
Armor penetration of high Tier HE shells was decreased
Middle Tier HE shells (105-122 mm) armor penetration was significantly decreased
Premium shells, which characteristics were changed, were compensated with credits according to the shell purchase price

Visuals:
VK 16.02 Leopard tank model has been significantly improved.
Visual models of the following tanks have been improved: Matilda Black Prince, SU-85B, SU-14, T26E4, GW. Panther, SU-26, Hummel, Е-100 (turret has been moved 10 cm closer to the front), SU-18, Object 212, Т-54, BТ-2, АТ2, Pz.Kpfw. II Ausf. G, Pz.Kpfw. I Ausf. C.
Graphics has been improved on the following maps : Murovanka, Widepark , Airfield.
Visual changes have been made to ‘Ruinberg’ map.
Reworked animation on base flag

Sound Improvements:
Sound processing module has been reworked. Now it’s possible to play more sounds without sound distortions and while using less system resources.
Changed mechanics of ambient sounds placement on the map. Removed ‘dead zones’, increased volume of wind in SPG-mode of view, created new events for water, industrial objects and fire
Decreased amount of sounds of tank ground hits while driving though curvy areas
Increased distance of fire sound, changed dependence of sounds on camera position, added physical model of hearing sounds from a distance
Increased distance of other tank sounds to add ‘Doppler effect’ to increase reality of two vehicles moving side-by-side
Increased variety of tank hit sounds
Changed sound of tank destruction
Added 3D parameter. All players, who have 5.1 multimedia system will experience greater realism of the game.

Technical Improvements:
Reworked mechanism of informing about memory lack
Added an automatic quality regulation system of tuning special effect depending on resources usage and system performance, which will reduce quality of effects (explosions, smokes and fire) automatically if fps drop is detected

Fixes:
Corrections have been made to names of French tanks and their modules.
Fixed the low turning speed of some vehicles on bridges
Added small corrections to battle and video tutorials
Fixed collision models of small objects
Fixed errors and improved display of dynamic shades
Partly fixed issue of NVIDIA 309 and newer drivers conflict with WoT client

[ Voor 99% gewijzigd door MrOleo op 30-05-2013 19:21 ]

erutangiS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobinHood
  • Niet online

RobinHood

Jammer dat de tracers uit worden gezet, was handig om je eigen shell te volgen en om te kijken vanuit welk bosje je beschoten word. Ook jammer dat ze bosjes minder camobonus geven, had dan de camo van TD's omlaag gedraaid.

Meer poen voor high-tiers is altijd fijn, al hebben 6 en 7 het niet nodig naar mijn mening.

Ook ben ik benieuwd wat er gebeurd als je bijv. een Grille in je garage hebt. Die zal dan tier 5 worden en krijg je dan ook het tier 2 tankje? Een beetje zoals de oprekking van de franse medium lijn? Ook vraag ik me af wat er met de S-51 gebeurd, hij zal iig duurder worden, maar ik hoop niet moeilijker te researchen, de grind is al lang genoeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShockWave

ShockWave

Lost it somewhere

Topicstarter
Even Maus in de gaten houden ivm Spallliner en moet er nog eentje kopen op mijn GW-E.
Object 212 kopen voor tier VII prijs en niet tier IX prijs...
GW Tiger kopen voor tier VII prijs en na patch weer verkopen voor tier IX prijs...

Zou iemand die de testpatch gaat spelen willen kijken wat de nieuwe prijs wordt voor de GW Tiger als hij tier IX is?

Waar zijn de credits wanneer je ze nodig hebt... :N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joindry
  • Laatst online: 17-10 11:52

Joindry

- I'm afraid I can't do that -

Zou ik ook willen weten, testserverpeeps plz keep us informed :P
Als er al winst mee te maken valt zal het wel niet veel zijn denk ik. Zie net dat de GW tiger nu 2.9mil kost. De kans dat ie meer dan 5.8 gaat kosten in 8.6 zal wel miniem zijn.

[ Voor 58% gewijzigd door Joindry op 30-05-2013 20:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GoldenSample
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online

GoldenSample

Huub, Huub, Barbatruc!

ben ook wel benieuwd wat die shell kosten gaan worden, zit nu soms een best groot verschil tussen, de 105mm op de T29 is voor een Tier 7 best duur bijvoorbeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ShockWave schreef op donderdag 30 mei 2013 @ 20:12:
Even Maus in de gaten houden ivm Spallliner en moet er nog eentje kopen op mijn GW-E.
Object 212 kopen voor tier VII prijs en niet tier IX prijs...
GW Tiger kopen voor tier VII prijs en na patch weer verkopen voor tier IX prijs...

Zou iemand die de testpatch gaat spelen willen kijken wat de nieuwe prijs wordt voor de GW Tiger als hij tier IX is?

Waar zijn de credits wanneer je ze nodig hebt... :N
GW Tiger momenteel: 2.91 mil
GW Tiger als T9: 3.6 mil

Zeer jammer, ik had namelijk juist hetzelfde idee (de GWPanther grinden om de GW Tiger te unlocken, en daarna met winst te kunnen verkopen). Tevens ga ik, als er geen grote veranderingen meer gebeuren, al mijn arty direct verkopen na 8.6. Gewoonweg kapotgenerfed dat het niet meer mooi is (en ik ben dan iemand die arty meestal haat).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrOleo
  • Laatst online: 09:50
Omg die server werkt slecht. Ik rijd rond, ik wordt gespot, ik zie niemand dus ik zoek wat cover bij de rand van de map. Wordt ik opeens beschoten van buiten de map, want er was niemand en ik zat letterlijk 5 meter van de rand van de map. Opeens staat daar een Foch 155 1 meter voor me neus en ben ik dood. Lag van een 1 minuut, lekker dan.

erutangiS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobinHood
  • Niet online

RobinHood

Sowieso schiet iedereen op de testserver met goud en hobbelen mensen die normaal tier 3 spelen en net winst draaien opeens rond in Tier 10 tanks. Je komt er hooguit achter hoe accuraat, snel en wendbaar je tank is. Maar hoe goed ie het overleefd in een gevecht, nah, kom je niet achter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dion_b

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Verwijderd schreef op donderdag 30 mei 2013 @ 20:25:
[...]

GW Tiger momenteel: 2.91 mil
GW Tiger als T9: 3.6 mil

Zeer jammer, ik had namelijk juist hetzelfde idee (de GWPanther grinden om de GW Tiger te unlocken, en daarna met winst te kunnen verkopen). Tevens ga ik, als er geen grote veranderingen meer gebeuren, al mijn arty direct verkopen na 8.6. Gewoonweg kapotgenerfed dat het niet meer mooi is (en ik ben dan iemand die arty meestal haat).
Wacht met die conclusie tot je het speelt. Storm had laatst uitleg gegeven over de accuracy nerf en waarom ze het deden - niet als nerf, maar als compensatie voor het feit dat het hele shot accuracy mechanisme op de schop gaat en grosso modo alles een stuk vaker gaat schieten waar je mikt. Het zou volgens hem erop uit moeten komen dat je ongeveer even vaak met arty raak schiet als nu, maar met reguliere tanks aanzienlijk vaker.

Als dat zo is betekent het dus dat er weinig verandert aan arty spelen behalve (tijdelijk?) verwijderen van de tracers, maar die waren in 8.5 al zwaar generfed, dus dat gaat in praktijk niet veel uitmaken.

Oslik blyat! Oslik!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Size
Thanks voor de adviezen, Plato en Sneezzer, jullie hebben mijn vermoeden bevestigd dat de JP II voor mij de beste keus is ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dion_b schreef op donderdag 30 mei 2013 @ 21:42:
[...]

Wacht met die conclusie tot je het speelt. Storm had laatst uitleg gegeven over de accuracy nerf en waarom ze het deden - niet als nerf, maar als compensatie voor het feit dat het hele shot accuracy mechanisme op de schop gaat en grosso modo alles een stuk vaker gaat schieten waar je mikt. Het zou volgens hem erop uit moeten komen dat je ongeveer even vaak met arty raak schiet als nu, maar met reguliere tanks aanzienlijk vaker.

Als dat zo is betekent het dus dat er weinig verandert aan arty spelen behalve (tijdelijk?) verwijderen van de tracers, maar die waren in 8.5 al zwaar generfed, dus dat gaat in praktijk niet veel uitmaken.
Euhm ik had het over de huidige situatie op de testserver. De reload van een GwPanther met 100% crew en vents, is iets meer dan 30 sec. Tevens voelt hij logger aan, er is gewoon niets tof meer aan de arty (vooral de batchat T10 arty is nu geweldig, een reload van een kleine minuut en 16 seconden. En dan maar hopen dat je iets raakt, met de langere aimtime en veel tragere shells.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 07-10 19:46
Eens even de 8.6 CT downloaden, dan maar eens kijken hoe de arty is en beslissen of ik nog doorga met de GwTiger naar de GwType E of niet.

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobinHood
  • Niet online

RobinHood

wat mij opvalt is dat de testserver idd erg traag is, vaak minimaal 20 seconden wachten omdat hij modules aan het updaten is...

Nieuwe camo's zijn wel nice.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WimHam
VasZaitsev schreef op donderdag 30 mei 2013 @ 19:42:
Jammer dat de tracers uit worden gezet
Behalve voor arty

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
Hmm daarnet een battle gedaan met de Type E maar ben er niet echt over te spreken...

Het geluid van het spel is wel verbeterd heb ik gemerkt :) Nu eens even met de T57 Heavy spelen.

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobinHood
  • Niet online

RobinHood

Het geluid vind ik tot nu toe echt afschuwlijk, wordt je geraakt door een T34, klinkt het alsof een hekje wordt platgereden. Vuurt een arty? "ploef", alsof je een luchtbuks gebruikt ongeveer.

Ik hoop dat het ligt aan de lag die ik heb, maar, als dit zo blijft, is het instant-deinstalleer, het is echt afschuwlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
VasZaitsev schreef op donderdag 30 mei 2013 @ 22:48:
Het geluid vind ik tot nu toe echt afschuwlijk, wordt je geraakt door een T34, klinkt het alsof een hekje wordt platgereden. Vuurt een arty? "ploef", alsof je een luchtbuks gebruikt ongeveer.

Ik hoop dat het ligt aan de lag die ik heb, maar, als dit zo blijft, is het instant-deinstalleer, het is echt afschuwlijk.
Ik heb hier echt heerlijk geluid...

Trouwens... volgens mij zal die T57 mij wel liggen :P
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/IFRXMdS.jpg

Ik weet dat de CT niet te vergelijken is met normaal, maar wat een heerlijke tank.
Tevens dat de bosjes minder camo bonus hebben is direct te merken...

[ Voor 11% gewijzigd door wsLy op 30-05-2013 22:55 ]

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redwing
Verwijderd schreef op donderdag 30 mei 2013 @ 21:48:
[...]
Euhm ik had het over de huidige situatie op de testserver. De reload van een GwPanther met 100% crew en vents, is iets meer dan 30 sec. Tevens voelt hij logger aan, er is gewoon niets tof meer aan de arty (vooral de batchat T10 arty is nu geweldig, een reload van een kleine minuut en 16 seconden. En dan maar hopen dat je iets raakt, met de langere aimtime en veel tragere shells.)
Klinkt goed :)

[removed]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobinHood
  • Niet online

RobinHood

wsLy schreef op donderdag 30 mei 2013 @ 22:52:
[...]

Ik heb hier echt heerlijk geluid...

Trouwens... volgens mij zal die T57 mij wel liggen :P
[afbeelding]

Ik weet dat de CT niet te vergelijken is met normaal, maar wat een heerlijke tank.
Tevens dat de bosjes minder camo bonus hebben is direct te merken...
Eens mijn versterker wat harder gezet,kan ik iedereen aanraden trouweens: versterker met goede speakers, het liefst een losse subwoofer voor games zoals WoT, en het afvuren klinkt prima, maar, als een shell naast mij land hoor ik eerst een soort "plof", een blikje wat platgelopen wordt en dan vallend zand. Een treffer geeft plof en krakend blikje.

Maar verder is het beter dan ik eerst dacht.

Geluid van een ontploffende tank is ook teleurstellend, geen mooie "kaboom" en geraas van metaal en vallend metaal, maar "ploef" en over. Ook lijkt sowieso dat kanonnen minder laag zijn, het is geen echte dreun meer, die een SU-100Y wel moet geven volgens mij.

Hoop dat het een bug is, maar ik vind het jammer.

[ Voor 16% gewijzigd door RobinHood op 30-05-2013 23:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TweakJerommeke
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 13-10 19:43

TweakJerommeke

Stay a while and listen

MrOleo schreef op donderdag 30 mei 2013 @ 20:46:
Omg die server werkt slecht. Ik rijd rond, ik wordt gespot, ik zie niemand dus ik zoek wat cover bij de rand van de map. Wordt ik opeens beschoten van buiten de map, want er was niemand en ik zat letterlijk 5 meter van de rand van de map. Opeens staat daar een Foch 155 1 meter voor me neus en ben ik dood. Lag van een 1 minuut, lekker dan.
Er zit een bug in de testversie waardoor je tanks te laat ziet nadat ze gespot zijn.... |:(

Btw zoals hierboven ... ik gebruik de standaard gun/engine geluiden van WoT dus nooit meer nadat ik eens een soundmod had getest, 100x beter.

[ Voor 11% gewijzigd door TweakJerommeke op 30-05-2013 23:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rgras
  • Niet online
Mogelijk van 1 t/m 15 juni:

30% discount of following tanks -
Tier VIII : PzKpfw Tiger II
Tier IX : E-75
Tier X : E-100

30% credit income bonus of following tanks -

Leuk, net een paar dagen geleden de E-100 gekocht. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Registratie: November 2009
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Mooi, ben aan het grinden voor de Tiger II. Heb nu 20.000xp van de bijna 80.000xp die nodig is met de Tiger I. Die is overigens gewoon echt een andere tank zodra de 88mm KwK 43 L71 erop zit. :D (I can kill something)
Als de Tiger II echt goedkoper word dat laat ik de top engine voor de Tiger maar even en koop ik meteen de Tiger II. Daar zal ik ongetwijfeld spijt van krijgen omdat de Tiger II maar 70t is maarja.

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr34m3dd
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 01:18
DanielWW2 schreef op donderdag 30 mei 2013 @ 23:46:
Mooi, ben aan het grinden voor de Tiger II. Heb nu 20.000xp van de bijna 80.000xp die nodig is met de Tiger I. Die is overigens gewoon echt een andere tank zodra de 88mm KwK 43 L71 erop zit. :D (I can kill something)
Als de Tiger II echt goedkoper word dat laat ik de top engine voor de Tiger maar even en koop ik meteen de Tiger II. Daar zal ik ongetwijfeld spijt van krijgen omdat de Tiger II maar 70t is maarja.
Tiger 2 is sws al sloom ahah

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ride277
  • Laatst online: 19-08 18:03

ride277

Cooled by Noctua

rgras schreef op donderdag 30 mei 2013 @ 23:08:
Mogelijk van 1 t/m 15 juni:

30% discount of following tanks -

30% credit income bonus of following tanks -

Bron?

| system specs |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShockWave

ShockWave

Lost it somewhere

Topicstarter
GoldenSample schreef op donderdag 30 mei 2013 @ 20:18:
ben ook wel benieuwd wat die shell kosten gaan worden, zit nu soms een best groot verschil tussen, de 105mm op de T29 is voor een Tier 7 best duur bijvoorbeeld.
Shell is 1000 credits maar dat kosten de shells voor de KV1-s, Jagdpanther 10.5 gun en meerdere high caliber tier 7 guns ook hoor..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WimHam
Ik ben net terug begonnen in WoT EU , hiervoor 2 jaar gespeeld in US man man ik verbaas me zo over de enorme aantallen AFKers in Europa, zeker na middernacht het is bijna een gamebreaker voor me.
Dit ben ik echt niet gewend vanuit WoT US, daar komt het wel eens voor een paar potjes in de lage tiers meestal maar hier zie ik soms 5 spelers AFK vanaf het begin en dan 10 battles achter elkaar ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vorst8
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 27-06 08:04
TweakJerommeke schreef op donderdag 30 mei 2013 @ 23:01:
[...]

Er zit een bug in de testversie waardoor je tanks te laat ziet nadat ze gespot zijn.... |:(

Btw zoals hierboven ... ik gebruik de standaard gun/engine geluiden van WoT dus nooit meer nadat ik eens een soundmod had getest, 100x beter.
Klopt, heb het met Bonzie, perpixel en bananas in een trainingsroom al weten te herhalen, stond langs Perpixel voordat hij me zag. En in een random daarna reed ik tegen een onzichtbare is7 aan, die pas zichtbaar werd toen hij schoot en niet toen ik er tegen aan reed en ook niet toen ik hem hierna raakte..

Net de replay gekeken en daar is hij wel gewoon zichtbaar, er is dus duidelijk iets fout in de berekening van de camo waardes.

[ Voor 8% gewijzigd door Vorst8 op 31-05-2013 01:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Registratie: November 2009
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Dus 8.6 komt eraan...

Wil hebben. :+

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Nu online
WimHam schreef op vrijdag 31 mei 2013 @ 01:13:
Ik ben net terug begonnen in WoT EU , hiervoor 2 jaar gespeeld in US man man ik verbaas me zo over de enorme aantallen AFKers in Europa, zeker na middernacht het is bijna een gamebreaker voor me.
Dit ben ik echt niet gewend vanuit WoT US, daar komt het wel eens voor een paar potjes in de lage tiers meestal maar hier zie ik soms 5 spelers AFK vanaf het begin en dan 10 battles achter elkaar ofzo.
Ik kom eigenlijk zelden AFK'ers tegen. En als ik er wel 1 tegenkom, dan meestal maar 1 ook. Maar goed, je spreekt dan ook over middernacht. Denk dat je dan inderdaad sneller bots en afk'ers tegenkomt.
dion_b schreef op donderdag 30 mei 2013 @ 21:42:
[...]

Als dat zo is betekent het dus dat er weinig verandert aan arty spelen
Niet helemaal. Doordat je accuracy een behoorlijk stuk minder is (aimcircle veel groter), je shell flighttime langer is, wordt het voor arty veel lastiger om bewegende targets te leaden. Ook last minute acties van tanks zullen nu meer roet in het eten gooien.

Ik denk dat arty een behoorlijk stuk onvoorspelbaarder wordt. En dat is goed, nu is te veel laser-guided vanuit Google Maps view. Nu nog iets doen aan de match maker en een kleine aanpassing op de damage, en het is mij best.

[ Voor 44% gewijzigd door JeroenNietDoen op 31-05-2013 06:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redwing
rgras schreef op donderdag 30 mei 2013 @ 23:08:
Gezien de heavy part 1/2 akties is het ook niet zo slim om nu een tier 10 heavy te kopen. Beter kun je even de juni-calender afwachten en kijken of er nog een heavy 3/4 achteraan komt. Ze hebben pas 2 lijnen gehad en ik zou er zelf minimaal 4 verwachten om iig een grote tree van de grote landen aan de beurt te laten komen.

[removed]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• filipy23
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 17-10 15:41
redwing schreef op vrijdag 31 mei 2013 @ 08:51:
[...]

Gezien de heavy part 1/2 akties is het ook niet zo slim om nu een tier 10 heavy te kopen. Beter kun je even de juni-calender afwachten en kijken of er nog een heavy 3/4 achteraan komt. Ze hebben pas 2 lijnen gehad en ik zou er zelf minimaal 4 verwachten om iig een grote tree van de grote landen aan de beurt te laten komen.
We hebben nu USSR, US, en Germany gehad. Mijn verwachting is dat France de volgende is en daarna de Chinese. Ik wacht dus nog even met het inkopen van mijn AMX 50 120.

Babs out!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knowuse
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 17-10 01:49
Op de us server hebben ze een special waar verder geen tier 10 tanks in voorkomen, dus rekenen er maar niet te veel op. Die big en heavy special was voor de 15de verjaardag van WG, weet niet hoe lang ze nog doorgaan met vieren.

Planetwot is trouwens een beetje in de war, had gisteren een win rate van Victory 54.05%, terwijl het 67% zou moeten zijn:

Vehicle Games played Victory ratio
T-34-1 17 70.59%
Type 59 7 57.14%
T54E1 6 100%
AMX 50 Foch (155) 4 50%
Tortoise 3 33.33%

De T-34-1 blijft lekker gaan, gisteren ook m'n eerste perk op 100%.

Dit tankje geeft zo veel liefde en is echt gek op heavies knuffelen. Misschien dat ie zelfs mag blijven nadat ik de T-34-2 heb unlocked. Ga wel even de chinese top mediums proberen op de test server.

Shuttle st20g5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redwing
Knowuse schreef op vrijdag 31 mei 2013 @ 09:17:
Op de us server hebben ze een special waar verder geen tier 10 tanks in voorkomen, dus rekenen er maar niet te veel op. Die big en heavy special was voor de 15de verjaardag van WG, weet niet hoe lang ze nog doorgaan met vieren.
Die specials waren er ook tijdens de big&heavy dus die zeggen niet zoveel. Ik wacht iig nog even af met inkopen totdat de juni-calender er is. Ik neem aan dat die calender er vandaag of morgen wel is.

[removed]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dynosu
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 26-03-2024

dynosu

Orly ?

gisteren heerlijk avondje gehad ingame

Efficiencyv2: 1508.72
WN6: 1625.8
Victory ratio: 68.18%

Dus ja ging best, T28/Conqueror/T110E4 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redwing
dynosu schreef op vrijdag 31 mei 2013 @ 10:06:
gisteren heerlijk avondje gehad ingame

Efficiencyv2: 1508.72
WN6: 1625.8
Victory ratio: 68.18%

Dus ja ging best, T28/Conqueror/T110E4 :)
Hier ging het ook aardig (maar paar potjes gespeeld)

Victory ratio: 100%
Battles: 6
Efficiencyv2: 1144.8
WN6: 1675.66

Ik moet alleen wat meer gaan cappen/defenden om die efficiency hoger te krijgen :P

Dit was trouwens met T30/T32/T34/M5/VK3002DB/E50 waarbij eigenlijk alleen die M5 Stuart echt slecht ging. Dat was een tier 9 match waarbij ik snel kapot geschoten werd door een lucky shot (batchat die op volle vaart reed en me raakte van zo'n 200 meter afstand).

[removed]

Pagina: 1 ... 32 ... 45 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Voor slowchat kun je terecht in: WoT IRC channel