[MMO] Het grote World of Tanks topic - Deel 35 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 31 ... 45 Laatste
Acties:
  • 93.039 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rgras
  • Registratie: Juli 2006
  • Niet online
Ik had kort even de 'automatische piloot' om even wat drinken te pakken, kom ik terug naar dit:
http://dl.dropbox.com/u/8618385/shot_007.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plato112
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 16-10 14:47

Plato112

Da is toch nie normaal!

rgras schreef op maandag 27 mei 2013 @ 19:36:
Ik had kort even de 'automatische piloot' om even wat drinken te pakken, kom ik terug naar dit:
Och kijk, de lemmingtrain in z'n natuurlijke omgeving :+

Speed limits are like herpes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rgras
  • Niet online
Zo extreem heb ik het nog nooit meegemaakt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plato112

Plato112

Da is toch nie normaal!

Oh op die map heb ik wel eens letterlijk alleen op het boven gedeelte gestaan.
En dan kun je roepen wat je wilt, ze rijden allemaal lekker door.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rgras
  • Niet online
Net mijn IS-3, Indien Panzer en al mijn consumables verkocht voor de E-100. :+

Leuk die potjes met 10+k potential damage.

Nu houd ik alleen nog maar een E-50M, E-100, Löwe en T-50-2 over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChojinZ
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 13-10 16:18
rgras schreef op maandag 27 mei 2013 @ 19:36:
Wot 101 random game tactics. Nothing to see here, move along... :X

Roland SP404 sampler te koop: https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2089640

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemean
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 18:08

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

Afbeeldingslocatie: http://3.bp.blogspot.com/-bd3ePyjZ22M/UaIZ8R2adkI/AAAAAAAAATs/uadOg_vyHrg/s1600/world+of+tanks+t71.jpeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
  • Laatst online: 16-10 20:45
Briljant! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crizyz
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 05-02 11:21

crizyz

ne.t.weaker

Hehe,leuk bedacht om zo'n skin aan te maken. Alleen zul je het ingame niet erg vaak in actie zien ben ik bang.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WimHam
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 17-10 15:08
haha geweldig waar is die skin te verkrijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SNAFU
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 21-09 14:18
LOL...hij is grappig Nemean!!

Star Citizen referral | 'Het begint bij 120€ en dan een beetje later kan je Bornhald quoten.' - JanAd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BramSd
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 12-10 10:51
Vandaag een goede dag gehad. AMX 50 120 gekocht en 7 potjes mee gespeeld: 7 wins, avg xp van 1400 en avg damage van 3200. Gaat de goede kant op zo.

Verder blijkt een goed platoon echt heel handig als je veel wil winnen. Twee platoons gehad, eerste was 11 van 13 gewonnen en tweede was 13 van 15 gewonnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WimHam
Victory!
Battle: Widepark Monday, May 27, 2013 11:37:29 PM
Vehicle: Type T-34
Experience received: 1,123
Credits received: 26,864
Battle Achievements: Radley-Walters's Medal, Top Gun, Mastery Badge: "Ace Tanker"

toch een leuke tank ;-P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dweebus
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 17-10 14:23
Pff, sommige mensen zou ik echt door m'n internetkabel willen trekken..

Net een drietal litouwers die vanaf de start een arty het water in duwen. Om vervolgens mij af te knallen, anderen dwars te zitten en het hele team uiteindelijk kansloos te maken.. (Ik ben niet van zo'n grote invloed hoor :))

Echt triest dat er elke keer van die oostblokkers zijn die het voor een ander moeten verzieken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plato112

Plato112

Da is toch nie normaal!

Ik denk niet dat alleen Oostblokkers zoiets flikken. Grote kans dat sommige Nederlanders het ook wel eens doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WimHam
ja de meeste idioten die ik tegen ben gekomen in wot zijn helaas landgenoten ;-(
vaak schelden of rasistisch etc. etc. jammer hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChojinZ
Plato112 schreef op dinsdag 28 mei 2013 @ 00:09:
Ik denk niet dat alleen Oostblokkers zoiets flikken. Grote kans dat sommige Nederlanders het ook wel eens doen.
Volgens mij kan je wel stellen dat een bepaald percentage van elke bevolkingsgroep/nationaliteit zich niet weet te gedragen in WOT. Alleen zijn sommige nationaliteiten meer vertegenwoordigd dan andere en zal qua absolute aantallen de ene bevolkingsgroep er meer bovenuit steken dan de ander. :)

Roland SP404 sampler te koop: https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2089640

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Masuchievo
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 16-10 14:05

Masuchievo

Cpt. Average

Gisteren was het weer zo ver: Ik sta weer eens met 1 iemand anders fijn 1 kant te verdedigen. Gaat prima, we houden er 5 tegen. Ondertussen zie je de lemmingtrain langzaam veranderen in losse brokjes van nutteloosheid. De een na de andere tank gaat in vlammen op. Sta je nog met 2 man tegen 10. Fijn.

Zelfde dag ander potje: Met een groepje van vijf rijden we rond, slopen de ene na de andere tank. De overige kanten doen het ook prima, maar verzaken het tegenhouden en laten 3 tanks door. Wat doe je in zo een situatie? Doorpushen naar hun base, ondanks dat er gecapped word. Daar staan nog 2 tanks die die mensen tegenhouden. ondertussen zijn wij op de map op een punt gekomen dat terugrijden niet loont en de cap al op half is. Ik probeer nog, krijg ik ineens naar mijn hoofd dat ik niet op zat te letten (ik had 3 tanks die op mij aan het mikken waren, toen die 3 doorbraken) en dat ik een noob ben omdat ik die cap niet kon stoppen.

Ik krijg steeds minder zin in WoT op deze manier. Dit zijn maar voorbeelden, en dit komt vaak voor. Ik wil niet zeggen dat ik goed ben, zeer zeker niet. Ik ben niet de persoon die de grootste stempel drukt op een potje, maar ik weet zeker dat ik nuttiger ben dan 70% van mijn teammates (Ik zit op T456).

Te weinig geld voor alle gadgets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Masuchievo schreef op dinsdag 28 mei 2013 @ 09:10:
Gisteren was het weer zo ver: Ik sta weer eens met 1 iemand anders fijn 1 kant te verdedigen. Gaat prima, we houden er 5 tegen. Ondertussen zie je de lemmingtrain langzaam veranderen in losse brokjes van nutteloosheid. De een na de andere tank gaat in vlammen op. Sta je nog met 2 man tegen 10. Fijn.

Zelfde dag ander potje: Met een groepje van vijf rijden we rond, slopen de ene na de andere tank. De overige kanten doen het ook prima, maar verzaken het tegenhouden en laten 3 tanks door. Wat doe je in zo een situatie? Doorpushen naar hun base, ondanks dat er gecapped word. Daar staan nog 2 tanks die die mensen tegenhouden. ondertussen zijn wij op de map op een punt gekomen dat terugrijden niet loont en de cap al op half is. Ik probeer nog, krijg ik ineens naar mijn hoofd dat ik niet op zat te letten (ik had 3 tanks die op mij aan het mikken waren, toen die 3 doorbraken) en dat ik een noob ben omdat ik die cap niet kon stoppen.

Ik krijg steeds minder zin in WoT op deze manier. Dit zijn maar voorbeelden, en dit komt vaak voor. Ik wil niet zeggen dat ik goed ben, zeer zeker niet. Ik ben niet de persoon die de grootste stempel drukt op een potje, maar ik weet zeker dat ik nuttiger ben dan 70% van mijn teammates (Ik zit op T456).
Zo herkenbaar gisteren 2 maal 4k+ damage en een maal hoog in de 3k met een SU-8 en 1 maal met een Grille 2 wins waarbij ik dan wel met de Grille een capper in TD stijl moest afschieten anders alsnog verloren wordt ik afgeschoten mag je raden wat ik om m'n oren krijg. Let wel diegenen hadden minder als 500 damage gedaan en geen tanks gespot.

Het ging wel lekker met de Lowe, is en kv-3 6 potjes 6 gewonnen.

[ Voor 1% gewijzigd door Verwijderd op 28-05-2013 09:32 . Reden: typo's en aanvulling ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jip99
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 07-03 09:48
hahaha die had ik al gezien, die is echt grappig :)

deze vindt ik ook wel stoer(zie hieronder)
Ik vindt het wel jammer dat de tegenstander je skins niet ziet..:) dan zou die smiley echt briljant zijn.

Kom je een hoekje om en knal je een tier 8 heavy af.. en dan voordat die uitlogt ziet hij die smile nog ff :*)

Afbeeldingslocatie: http://4put.ru/pictures/max/498/1532150.jpg

[ Voor 23% gewijzigd door Jip99 op 28-05-2013 09:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redwing
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 22:46
Dat hadden we gisteren bij een assault waar wij moesten defenden. Gelukkig alleen dat daarna die 10 zich lieten tegen houden door de 2 overgebleven tanks (4 minuten lang stonden er van die 10 zeker 6 tegenover de rotsen waar de 2 van ons zich achter verstopt hadden) :D
Ik ben niet de persoon die de grootste stempel drukt op een potje, maar ik weet zeker dat ik nuttiger ben dan 70% van mijn teammates (Ik zit op T456).
Als je dat toch weet is er toch niets aan de hand, gewoon niets van dat commentaar aantrekken. Meestal zie je in het afterbattle report wel dat je het stukken beter dan hun hebt gedaan.

Andersom had ik gisteren trouwens ook een keer waarbij ik in mijn T32 tegen een M103 en een T54 stond (mines, ik stond bij de rots voor de heuvel). Uiteindelijk de T54 kunnen slopen en de M103 werd tegelijkertijd neergeschoten dat hij mij neerschoot. Hierna gaf die M103 een compliment dat ik het daar zo goed had tegengehouden :) Ik probeer dat trouwens zelf ook te doen op het moment dat ik een tegenstander zie die echt goed bezig is.

[removed]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jip99

Een tip van iemand hier op het forum, maar speel niet meer om te winnen maar ga spelen om damage.. dus zoveel mogelijk schade doen aan de vijand, en als je team faalt leg je er gewoon bij neer en neem zoveel mogelijk met je mee.. het scheelt echt als je de frustratie van verliezen niet echt hebt.

Gisteren ook, de cap was op 90% ofzo, en race er in mijn T71 nog optijd heen om hm te resetten en spot alles wat in de cap circle staat en geef de arty tijd om te aimen.. ik wordt snel afgeschoten en ik dacht ik heb de boel gered want wij hadden 4 tanks en 1 arty over en zij nog 3 halve tanks...maar nee.. ze gebruiken alle verkeerde technieken en reden gewoon het open in om afgeknald te worden /3 en de arty schoot wel 1x raak.. maar te weinig om goed te resetten.

dus verloren.. ach ja i did my best en naar het volgende potje :D lekker trollen in de T71

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sneezzer
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 08-10 15:35
Verwijderd schreef op maandag 27 mei 2013 @ 16:55:
[...]

Ik moet zeggen dat de Type 34-1, behalve looks, utter crap is. Lange aim-time, geen gun depression, te lange reload, manouvreren is een drama. Oh en alles schiet dwars door je heen. /me was er heel snel klaar mee
Ik vind hem op zich best okee eigenlijk, lekker klein, fijne snelheid en redelijk bouncy.
Nadeel is inderdaad de depression en aimtijd, maar als ik langer dan de eerste stand-off overleef in een potje, haal ik eigenlijk altijd wel een mooie score (als in top 3) met deze tank.

Ik moet wel zeggen dat ik de T-34-1 behoorlijk agresief speel en veel loop te pushen/racen.

Amiga 500, eos 350d, HTPC, GamePC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Masuchievo

Masuchievo

Cpt. Average

Jip99 schreef op dinsdag 28 mei 2013 @ 10:38:
[...]

Een tip van iemand hier op het forum, maar speel niet meer om te winnen maar ga spelen om damage.. dus zoveel mogelijk schade doen aan de vijand, en als je team faalt leg je er gewoon bij neer en neem zoveel mogelijk met je mee.. het scheelt echt als je de frustratie van verliezen niet echt hebt.

Gisteren ook, de cap was op 90% ofzo, en race er in mijn T71 nog optijd heen om hm te resetten en spot alles wat in de cap circle staat en geef de arty tijd om te aimen.. ik wordt snel afgeschoten en ik dacht ik heb de boel gered want wij hadden 4 tanks en 1 arty over en zij nog 3 halve tanks...maar nee.. ze gebruiken alle verkeerde technieken en reden gewoon het open in om afgeknald te worden /3 en de arty schoot wel 1x raak.. maar te weinig om goed te resetten.

dus verloren.. ach ja i did my best en naar het volgende potje :D lekker trollen in de T71
Dmg dealen is tof, maar daar heb ik dus pech. Ik raak 5/10 de tracks. 3/10 raak ik stukken waar ik blijkbaar niet doorheen kan(122mm van SU-100 die dingt op een pzIII/IV). 2/10 doe ik wel dmg, maar vaak net die laatste 100.

Nee het ophouden met WoT gaat meer over de potjes die je verliest door een stel badapen met 2 linkerhanden waar alleen maar duimen aan zitten. De meta in randoms is gewoon zo slecht. Siemka! Now lets make that lemmingtrain guys.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• defiler1974
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 27-09 16:48
Jip99 schreef op dinsdag 28 mei 2013 @ 10:38:
[...]

Kan me nog een goed filmpje herinneren van Jinggles op youtube.

Hij zit ook in een potje waar een lemmingtrain van 10 man rustig in het open veld rijdt en 1 voor 1 wordt afgeschoten. Op een gegeven moment maakt hij de opmerking:
"I ran out of idiots on this side, do you have any left on the other side?" _O-

Dit is gewoon de aard van het spelletje. Speel de laatste tijd vaak de gatenvuller met mijn E-75.
Die tank kan wel wat hebben als je hem in een hoekje parkeert zodat ze niet in je zijkant en achterkant kunnen raken, zo kan ik doorgaans toch een flinke overmacht van me af houden.
Je bent alleen niet arty bestand helaas.

Ben benieuwd hoe straks de E-100 gaat spelen. Iedereen klaagt wel over die tank, maar in de handen van een goede speler kan dat ding goed performen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jip99
Masuchievo schreef op dinsdag 28 mei 2013 @ 10:47:
[...]

Dmg dealen is tof, maar daar heb ik dus pech. Ik raak 5/10 de tracks. 3/10 raak ik stukken waar ik blijkbaar niet doorheen kan(122mm van SU-100 die dingt op een pzIII/IV). 2/10 doe ik wel dmg, maar vaak net die laatste 100.

Nee het ophouden met WoT gaat meer over de potjes die je verliest door een stel badapen met 2 linkerhanden waar alleen maar duimen aan zitten. De meta in randoms is gewoon zo slecht. Siemka! Now lets make that lemmingtrain guys.
ga dan ook vooral in tanks spelen waar je echt plezier in hebt.. Tanks waar ik verdrietig van wordt skip ik gewoon.. ik speel het spel voor de fun, en niet om in stukken verdriet rond te rijden :D

wat ook helpt is gewoon in een beetje OP tanks rond te rijden, en of tanks met een hoge pen.. zodat je altijd wel schade doet.. zo krijg je een goed gevoel over jezelf :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bean77
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 16-10 13:00
defiler1974 schreef op dinsdag 28 mei 2013 @ 10:49:
[...]

Ben benieuwd hoe straks de E-100 gaat spelen. Iedereen klaagt wel over die tank, maar in de handen van een goede speler kan dat ding goed performen.
Je hoor mij niet klagen over de e100. Alleen als ik op sand river of El halluf met dat ding kom. Maar ja dat hoort er nu helaas eenmaal bij.
In een city map is het gewoon een geweldige tank!

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Masuchievo

Masuchievo

Cpt. Average

Jip99 schreef op dinsdag 28 mei 2013 @ 10:51:
[...]

ga dan ook vooral in tanks spelen waar je echt plezier in hebt.. Tanks waar ik verdrietig van wordt skip ik gewoon.. ik speel het spel voor de fun, en niet om in stukken verdriet rond te rijden :D

wat ook helpt is gewoon in een beetje OP tanks rond te rijden, en of tanks met een hoge pen.. zodat je altijd wel schade doet.. zo krijg je een goed gevoel over jezelf :P
Ik had ontzettend veel plezier in mijn SU-8 (yes hate me for being arty but I was good on that tier) De SU-14 is gewoon een te groot verschil, en ik heb de funds niet om het allemaal om te gooien.

Sinds kort de 35-85, maar zoals ik laatst gevraagd heb ben ik geen frontline fighter. Laat mij snipen en ik ben een tevreden man. Dus ik denk dat ik mijn kv-1 weg ga doen en de duitsers ga pakken.

En ik heb over het algemeen veel plezier op mijn SU-100 maar de laatste tijd wil hij niet meer :C

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jip99
Masuchievo schreef op dinsdag 28 mei 2013 @ 10:56:
[...]

Ik had ontzettend veel plezier in mijn SU-8 (yes hate me for being arty but I was good on that tier) De SU-14 is gewoon een te groot verschil, en ik heb de funds niet om het allemaal om te gooien.

Sinds kort de 35-85, maar zoals ik laatst gevraagd heb ben ik geen frontline fighter. Laat mij snipen en ik ben een tevreden man. Dus ik denk dat ik mijn kv-1 weg ga doen en de duitsers ga pakken.

En ik heb over het algemeen veel plezier op mijn SU-100 maar de laatste tijd wil hij niet meer :C
dan moet je vooral de SU-8 blijven spelen :) en als je van het rustige spel houdt van snipen en verstoppen zou ik me vooral richten op TD's ik heb veel plezier aan de hellcat en de T49 tot nu toe.. lekker verstoppen en de pen is zeer goed van beide in hun tiers.. met de hellcat moet je vooral shoot en scoot toepassen.. 2x knallen en als er teveel aandacht op jou komt weg wezen.. en de pen van de hellcat is 160 dacht ik, dus in tier 5/6/7 potjes knal je bijna overal wel doorheen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Masuchievo schreef op dinsdag 28 mei 2013 @ 10:56:
[...]
Mee eens had ik ook maar tegenwoordig meer plezier in de SU-152 en de heavy's

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SimpelenLeuk
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 15-08 23:09
Bean77 schreef op maandag 27 mei 2013 @ 14:40:
Wist je trouwens dat wanneer je op de WOT website naar je eigen account kijkt, je gelijk kunt zien de hoeveelste speler je bent die zich heeft geregistreerd?

bijvoorbeeld mijn account:
http://worldoftanks.eu/community/accounts/500028365-Bean77/

Ik ben gebruiker 28.365 op de europese server en beetje eentje van de" eerste uren" beta.
Op het Wot-forum heb ik mij geregistreerd op 17 juli 2010. Ik weet niet meer of dat gekoppeld is aan je aanmelding voor de game, of dat je dat appart moest doen.

Weet wel dat de 3601 mijn tofste tank was toen.

Ben eigenlijk wel benieuwd of hier gebruikers zijn die zich eerder dan mij hebben geregistreerd.
En dan dacht ik, dat ik al lang speelde 8)7
ik ben user :103241

Gistern matig gespeeld door toch maar steeds niet na te denken |:(
Merk ik dat ik ook maar weer eens drastisch aan mijn K/D moet gaan werken :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bean77
SimpelenLeuk schreef op dinsdag 28 mei 2013 @ 11:08:
[...]

En dan dacht ik, dat ik al lang speelde 8)7
ik ben user :103241

Gistern matig gespeeld door toch maar steeds niet na te denken |:(
Merk ik dat ik ook maar weer eens drastisch aan mijn K/D moet gaan werken :+
Je speelt ook lang in de wetenschap dat er nu vele miljoenen spelen.

Ik denk dat ik de leopard 1 maar letterlijk verbrand. Jaja het is een Duitser, maar niet normaal hoe vaak hij in de fik vliegt. Ik kan we 3 brandblussers per game meenemen lijkt het wel..... En naar mijn gevoel vliegt mijn E50M nagenoeg nooit in de fik.
Ik parkeer de tank maar even denk ik.

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• solique
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 28-09 01:39

solique

Fire is all I need

Beleef de laatste weken meer plezier in TD's dan in de andere type tanks, dus blijf dan daar maar ook rustig in rondrijden (soms letterlijk zoals met de AT2 :+ )
Vooral soms met derp spelen voor de fun maakt het leuk.
Zondag een T21 gedag gezegd met de SU85 door er 542 damage af te schieten met 1 schot. >:)

WoT - Steam - Last.fm - PSN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• defiler1974
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 27-09 16:48
Meeste Fun zit voor mij toch in de tier 5 tot 8 potjes. Daaronder is het random gehalte van spelers veel te hoog, daarboven krijg je eigenlijk te maken met potjes waarin je helemaal vastzit doordat beide partijen kampen of teveel arty aanwezig is.

Tier 5-8 heeft een hoop beweeglijkheid en je hebt ook nog de kans echt wat toe te voegen met je tank.
Denk dat ik weer eens terugga naar mijn Kv1-s of KV-2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobinHood
  • Registratie: Augustus 2011
  • Niet online

RobinHood

Touch grass? Ben geen tuinman!

Ik speel de laatste tijd aan de ene kant meer om goed te worden/te zijn, heb vooral in mijn IS-3 soms geweldige potjes, voor mijn doen, gewoon veel schade doen, veel bouncen. Gister een Panther II geoneshot door zijn ammorack op te blazen, idem dito met een T-34-1.

Ook lukt het met de AMX12t en de Cromwell steeds beter, al blijf ik de AMX12t simpelweg te langzaam vinden om in tier 8 en 9 te kunnen scouten, Crew van 100% doet wel wonderen vergeleken met 75%

Maar, ik heb ook de nodige funtanks. De KV-2 is altijd lachen, leuk KV-1s'en oneshotten van dichtbij, en soms een niet oplettende Superpershing of andere tier 8. Een T29 laten zijn dat zijn koepel niet bestand is tegen mijn HE shell is ook altijd leuk. "you KV-2 hacking siemka noob, you cant pen my turret!" heb ik al zovaak gehoord. Mijn antwoord daarop is, als ze nog leven, gewoon nog een keer vol op zijn turret te schieten.

de TOG II is ook geweldig, Heb 'm gekocht omdat hij me zo vreselijk leuk leek, en dat is hij ook. Prima kanon, erg goede gundepression [je kan er hulldown mee gaan] en omdat de turret voorop zit, is peek-a-boo nog een optie. Ook is de achterkant heel erg gesloped, bijna 70 graden, dus bij de auto-bounce-hoek, dus dat monster omdraaien en achterstevoren naar de vijand rijden is een prima oplossing. En mochten je 1400hp bijna opzijn, kun je altijd een straat of een brug gaan blokkeren, nog leuker als je een platoon hebt natuurlijk, 2 bruggen van Erlenberg of de brug bij Mountain Pass ermee afsluiten zorgt voor erg grote frustratie bij de vijand.

People as things, that’s where it starts.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ashrah
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 26-09 09:58
User schreef op maandag 27 mei 2013 @ 15:37:
[...]
Die 12-4 is van de release, toen zijn alle stats van de spelaccounts reset. Om je echte registratiedatum te zien, moet je ff naar je forumaccount kijken. :)
Klopt ook niet helemaal User, in het begin was er nog geen EU forum maar was EU/NA gemixed, forum data is gereset bij de splitsing EU/NA

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobinHood
  • Niet online

RobinHood

Overwinning!
Gevecht: Himmelsdorf dinsdag 28 mei 2013 13:25:35
Voertuig: KV-2
Ervaring ontvangen: 4.266 (x2 voor de eerste overwinning van de dag)
Credits ontvangen: 42.754

Bwah, maar 2739 schade gedaan in een tier 7 potje.

En dan lopen mensen te zeuren dat de KV-1s overpowerd is :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garrow
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 15:51

garrow

PSN: Garrow1978

Hoi,

Hierbij mijn eerste post in het WoT forum, ben sinds 2 weken weer begonnen na een tijdje de Beta te hebben gespeeld. Echter gaat het levelen wel erg langzaam en zou ik graag wat advies willen over het volgende:

Speel nu met name veel met de Vickers Medium Mk. II alles opties unlocked.....vind het een geweldige tank. ook fijn dat je multi shots beschibaar hebt, ook al doen ze minder dmg je kunt al rijdend eerder dmg doen is mij mening.

Vickers Medium Mk. III stock speel ik om de Matilda te unlocken en dan verder te gaan echter gaat dit vrij langzaam en weet ik niet of de British tech tree goed is in higher tier?

Wat kunnen jullie mijn aanraden om lvl-en xp verzamelen te versnellen behalve premium account te nemen misschien een tank kopen via gold, echter wil ik geen Lowe t.w.v. 50 euro kopen dit vind ik op dit moment teveel, mogelijk dat als ik het spel leuk blijf vinden dit in een later stadium eventueel kan.

Alvast bedankt voor jullie advies.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fest
  • Niet online
Begin eerst maar eens met een maandje premium. Dit is vrijwel altijd de beste optie. Bevalt dat, dan zou ik daarna een tier 5-8 premium kopen, i.c.m. premium abo.

[ Voor 14% gewijzigd door Fest op 28-05-2013 13:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sneezzer
garrow schreef op dinsdag 28 mei 2013 @ 13:54:
Hoi,

Hierbij mijn eerste post in het WoT forum, ben sinds 2 weken weer begonnen na een tijdje de Beta te hebben gespeeld. Echter gaat het levelen wel erg langzaam en zou ik graag wat advies willen over het volgende:

Speel nu met name veel met de Vickers Medium Mk. II alles opties unlocked.....vind het een geweldige tank. ook fijn dat je multi shots beschibaar hebt, ook al doen ze minder dmg je kunt al rijdend eerder dmg doen is mij mening.

Vickers Medium Mk. III stock speel ik om de Matilda te unlocken en dan verder te gaan echter gaat dit vrij langzaam en weet ik niet of de British tech tree goed is in higher tier?

Wat kunnen jullie mijn aanraden om lvl-en xp verzamelen te versnellen behalve premium account te nemen misschien een tank kopen via gold, echter wil ik geen Lowe t.w.v. 50 euro kopen dit vind ik op dit moment teveel, mogelijk dat als ik het spel leuk blijf vinden dit in een later stadium eventueel kan.

Koop de T26e4 (iets van 26 euro) als moneytank en ga daarna in de USA lijn verder, dan kun je je crew op de T26 trainen en geld sparen en vervolgens overzetten op je levelling tankje.

(in kort, koop je gold tank van het land waar je wilt gaan spelen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knowuse
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 17-10 01:49
Woohoooo 500 gold gewonnen, voor een A4-tje en een postzegel: 2nd Anniversary Birthday Card Contest Winners
Hoi,

Die uk lijn vond ik een leuke lijn tot de tier 10 heavy. Als je sneller wilt levellen: lees de start post en de wiki, leer weakspot herkennen en probeer zoveel mogelijk damage te doen, zonder zelf damage op te lopen.

Shuttle st20g5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobinHood
  • Niet online

RobinHood

De UK-lijn is leuk, maar tot de Black Prince erg langzaam. Ook zijn ze erg groot en niet bijzonder goed bepantserd, op de voorkant na. Wel vind ik de Churchill 1 een erg fijne tier 5 heavy, misschien wel de fijnste, omdat je nog kinda bewegelijk bent. Iets wat een KV-1 niet is.

SuperPershing zou ik hem niet aanraden, is een lastige tank, en je komt direct tier 8 en 9 tanks tegen, en die weten wel wat ze moeten doen met een Super Pershing.

Ik zou gewoon doorspelen, en een beetje spreiden qua lijnen. De Sherman en de Panzer 4 spelen allebei vrij makkelijk en verdienen veel geld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChojinZ
Hoi,

Snel XP verzamelen die je vrij kan inzetten gaat enkel als je XP omzet naar free XP. En dat kost geld. Als je geen geld investeerd zal je moeten grinden. En dat duurt helaas lang...

En wat bedoel je precies met lvl-en? De crew experience?
Knowuse schreef op dinsdag 28 mei 2013 @ 14:24:
Woohoooo 500 gold gewonnen, voor een A4-tje en een postzegel
Gewonnen? Je bedoelt: verdient. ;)

[ Voor 7% gewijzigd door ChojinZ op 28-05-2013 14:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
Ashrah schreef op dinsdag 28 mei 2013 @ 13:05:
[...]

Klopt ook niet helemaal User, in het begin was er nog geen EU forum maar was EU/NA gemixed, forum data is gereset bij de splitsing EU/NA
Volgens mij niet, ik kom zo nu en dan lui tegen met een registratiedatum van ergens mid 2010. Ik ben in januari 2011 gejoined, en pas daarna is de serversplit gekomen. Mijn registratiedatum geeft ook de goeie datum aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
  • Laatst online: 09-03 09:26
Knowuse schreef op dinsdag 28 mei 2013 @ 14:24:
Woohoooo 500 gold gewonnen, voor een A4-tje en een postzegel: 2nd Anniversary Birthday Card Contest Winners
Toch mooi meegenomen inderdaad :)

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AcXeller
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
psychoclown schreef op dinsdag 28 mei 2013 @ 15:01:
[...]

Toch mooi meegenomen inderdaad :)
-300 gold voor de postzegel die het je gekost heeft :p Geeft niet, ik sta er ook tussen ;)

Mijn YouTube kanaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• x-cessive
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 17-10 10:46
Sneezzer schreef op dinsdag 28 mei 2013 @ 13:58:
[...]

Koop de T26e4 (iets van 26 euro) als moneytank en ga daarna in de USA lijn verder, dan kun je je crew op de T26 trainen en geld sparen en vervolgens overzetten op je levelling tankje.

(in kort, koop je gold tank van het land waar je wilt gaan spelen).
Doe aub niet iemand die net komt kijken het advies geven een tier 8 med (of in dit geval bijna heavy) te kopen, we willen niet nog meer mensen in premium tanks die niet weten hoe er mee om te gaan;)

Zou gewoon maandje premium kopen, doorgaan in de tree, kijken hoe het bevalt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bean77
User schreef op dinsdag 28 mei 2013 @ 14:54:
[...]
Volgens mij niet, ik kom zo nu en dan lui tegen met een registratiedatum van ergens mid 2010. Ik ben in januari 2011 gejoined, en pas daarna is de serversplit gekomen. Mijn registratiedatum geeft ook de goeie datum aan.
Ik heb dus 17 juli 2010 als registratiedatum.
Ik zal mijn zwager eens polsen die is userregistratie ergens in de 19k en zal zijn registratiedatum eens navragen.

edit: hij heeft 13 juli 2010 als registratiedatum met userregistratie: 19.391

[ Voor 7% gewijzigd door Bean77 op 28-05-2013 16:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrOizo2005
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 10-10 10:23
Account created 17.05.2011
ID: 500057386
dus user: 57386

Also known as Oizopower | When Life Gives You Questions, Google has Answers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 23:40

wontcachme

You catch me? No you wont

Ik hoop dat er toch flink wat mis is gegaan met Noobmeter vannacht. Ik had gisteren een *** dag met 7 battles gespeeld in mijn nieuwe Indienpanzer en daarin 6 battles met 0 damage :X (alles bouncde, elke keer tier X battles en ik had constant arty op mijn dak. Het was zelfs zo erg dat tanks uit cover kwamen om op mij te schieten terwijl er hogere tiers naast mij stonden die ze vrij konden raken |:( )

Echter kijk ik net op noobmeter en is in één dag mijn wn7 van 2150 naar 1880 gedaald (de 850 battles variant) en de laatste 7 dagen van 2000 naar 1301. Dit in 7 battles. Iets zal er dus mis zijn gegaan hoop ik (Zoals in de warning staat)

GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BramSd
ChojinZ schreef op dinsdag 28 mei 2013 @ 14:43:
[...]

Gewonnen? Je bedoelt: verdient. ;)
Verdient? Je bedoelt: verdiend. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fest
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/22245513/shot_017.jpg

Van dit soort potjes word ik droevig...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jip99
Fest schreef op dinsdag 28 mei 2013 @ 16:27:
[afbeelding]

Van dit soort potjes word ik droevig...
dat zijn wel heel veel faalhazen in 1 potje zeg.. hoe krijg je het voor elkaar om 0 dmg te doen in een is-8 of E-75

dit ziet er uit als een potje met een hele goede passive scout in het andere team, en dit team had dat niet helemaal door terwijl ze zich aan het verplaatsen waren vanaf de vlag.. malinkova ofzo?. die map.

[ Voor 24% gewijzigd door Jip99 op 28-05-2013 16:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garathane
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 02:08

garathane

l'enfer, c'est les Autres

Maar die E-75 heeft, ondanks 0 damage,wel de derde plek w.b. xp....Hoe komt ie daar dan aan ? Scouten ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wontcachme schreef op dinsdag 28 mei 2013 @ 16:16:
Ik had gisteren een *** dag met 7 battles gespeeld in mijn nieuwe Indienpanzer en daarin 6 battles met 0 damage :X (alles bouncde, elke keer tier X battles en ik had constant arty op mijn dak. Het was zelfs zo erg dat tanks uit cover kwamen om op mij te schieten terwijl er hogere tiers naast mij stonden die ze vrij konden raken |:( )
Volgens mij heeft dat iets te maken met expert Germany >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redwing
Verwijderd schreef op dinsdag 28 mei 2013 @ 16:41:
[...]

Volgens mij heeft dat iets te maken met expert Germany >:)
Die indienpanzer heeft iedereen toch ondertussen wel al tig keer neergeknald ? Ik kom hem iig best vaak tegen :)

[removed]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme

wontcachme

Nu nog wat games gedaan met de Indien en wat een *** tank. Mijn avg damage is 1000 op dit moment met de top gun. Ter vergelijking: de engelse tier 8 medium speelde ik zonder top gun en heb er op dit moment 2000+ mee.

Wat is in vredesnaam de speelstijl van dit onding. Hij blinkt nergens in uit, de helft van de shells doen geen damage als ze al raken. De damage is vaak lager dan 230 en de accuratie is ruk.

GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TweakJerommeke
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 13-10 19:43

TweakJerommeke

Stay a while and listen

wontcachme schreef op dinsdag 28 mei 2013 @ 19:39:
Nu nog wat games gedaan met de Indien en wat een *** tank. Mijn avg damage is 1000 op dit moment met de top gun. Ter vergelijking: de engelse tier 8 medium speelde ik zonder top gun en heb er op dit moment 2000+ mee.

Wat is in vredesnaam de speelstijl van dit onding. Hij blinkt nergens in uit, de helft van de shells doen geen damage als ze al raken. De damage is vaak lager dan 230 en de accuratie is ruk.
De aimtime is gewoon ruk voor een paper medium. Zelfs als je helemaal bent geaimed mist dat ding nog de helft van de tijd. Gelukkig is de grind bijna voorbij, kan niet wachten om dat onding te verpatsen. :)

En PlanetWoT + Noobmeter werken met recente battles niet sinds 4 dagen geleden.

[ Voor 5% gewijzigd door TweakJerommeke op 28-05-2013 20:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rgras
  • Niet online
De turret van de E-100 wordt 30cm naar achteren geplaatst, ideaal voor sidescrapen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
rgras schreef op dinsdag 28 mei 2013 @ 21:16:
De turret van de E-100 wordt 30cm naar achteren geplaatst, ideaal voor sidescrapen.
Naar voren toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rgras
  • Niet online
My bad, te weinig koffie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShockWave
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 11-10 14:41

ShockWave

Lost it somewhere

Topicstarter
TweakJerommeke schreef op dinsdag 28 mei 2013 @ 20:46:
En PlanetWoT + Noobmeter werken met recente battles niet sinds 4 dagen geleden.
en toch zijn ze een beetje fucked up..mijn stats van gister
Vehicle Games played Victory ratio
Pz.Kpfw. I Ausf. C 2 50%
Conqueror 2 50%
Centurion Mk. I 1 100%
T-50-2 1 -100%
Ferdinand 1 200%
ISU-152 1 100%
110 1 0%

Star Citizen referralcode

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
  • Laatst online: 07-10 19:46
Het is weer 'laten-we-met-z'n-allen-toekijken-hoe-hij-omsingeld-wordt'-tijd -,- Al 3 battles op rij dat NIEMAND van mijn team die BIJ MIJ staan mij helpen als ik door 3-4 vijanden omsingeld wordt -,- Fijn is dat.

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobinHood
  • Niet online

RobinHood

wsLy schreef op dinsdag 28 mei 2013 @ 22:15:
Het is weer 'laten-we-met-z'n-allen-toekijken-hoe-hij-omsingeld-wordt'-tijd -,- Al 3 battles op rij dat NIEMAND van mijn team die BIJ MIJ staan mij helpen als ik door 3-4 vijanden omsingeld wordt -,- Fijn is dat.
Heel leuk inderdaad. Ik merk dat de kans op redding afneemt als je tank groter wordt. In mijn TOG II of KV-3 kan ik hulp tegen 6 vijanden wel schudden, maar in mijn sherman krijg ik vaak wel hulp.

Het is ook zo spijtig dat als ik in mijn IS-3 aangeef te gaan flanken, want dat kan je wel met een IS-3, ze aangeven liever in de bosjes te blijven of meerijden en zodra ze een tier 9 zien heel erg snel achterruit rijden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TweakJerommeke
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 13-10 19:43

TweakJerommeke

Stay a while and listen

Juist ja, eerste battle in E-100 meteen tegen statspadding autoloader platoon met HEAT. Je kan daar gewoon niks tegen beginnen, LFP is dunner dan die van de E-75. Hij kwam gewoon aancrossen met zijn T57 met zijn zij naar mij en bam bam bam ... geen skills involved... gewoon pay-to-win.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knowuse
Met nog 50K xp te gaan voor de T57:

Victory!
Battle: Port 28 May 2013 23:08:56
Vehicle: T54E1
Experience received: 2,176
Credits received: 77,550
Battle Achievements: Mastery Badge: "Ace Tanker"

Shuttle st20g5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChojinZ
BramSd schreef op dinsdag 28 mei 2013 @ 16:18:
[...]

Verdient? Je bedoelt: verdiend. ;)
:X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 01:39
TweakJerommeke schreef op dinsdag 28 mei 2013 @ 23:13:
Juist ja, eerste battle in E-100 meteen tegen statspadding autoloader platoon met HEAT. Je kan daar gewoon niks tegen beginnen, LFP is dunner dan die van de E-75. Hij kwam gewoon aancrossen met zijn T57 met zijn zij naar mij en bam bam bam ... geen skills involved... gewoon pay-to-win.
1. Ongeveer alles wat je in een E-100 tegenkomt schiet ook zonder premium door ongeveer alles behalve je HFP en front-turret heen
2. Premium Shells kosten credits, niks pay-to-win aan dus...

Gevalletje QQ more dus...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
  • Laatst online: 07-10 19:46
TweakJerommeke schreef op dinsdag 28 mei 2013 @ 23:13:
Misschien een idee om je e100 te anglen? Of ergens te staan waar je lfp verborgen is.

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knowuse

Het is een echte net niet tank, die het soms leuk doet, maar meestal niet. Je hebt goede gun depression dat geeft je wat mogelijkheden, alleen hebben ze het zo gemodelleerd dat er achter je gun mantel een heel groot gat zit. Veel tanks schieten dus gewoon door je turret heen. Mooie uitleg op For the record

Shuttle st20g5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dynosu
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 26-03-2024

dynosu

Orly ?

Heb gisteren de T28 gekocht, moet toch ooit eens mijn t110 collectie compleet maken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SimpelenLeuk
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 15-08 23:09
Kaap schreef op woensdag 29 mei 2013 @ 06:39:
[...]

1. Ongeveer alles wat je in een E-100 tegenkomt schiet ook zonder premium door ongeveer alles behalve je HFP en front-turret heen
Met de 260+ mm guns schiet ik altijd nog op de wangen van de e100, als de lower hull bedekt is, en vaker dan 50% van de gevallen werkt dat 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gizzy
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 11-08 07:34

Het is echt een hang back medium. Mijn stats ermee zijn vergelijkbaar met de Tiger, waar ik met de Pii en de KT beduidend betere stats heb gehaald. Nu is het aantal potjes op mijn IP nog niet helemaal representatief, maar ik vind m niet tegenvallen. Ik speel m een beetje als een Amerikaanse heavy met de mogelijkheid tot relocaten. Door de gun depression kan je stekkies gebruiken zodat je heel moeilijk te raken bent en de turret is vrij bouncy. Daarnaast kan anglen nog een hoop doen.

Ik ben er nog steeds niet uit of hij nou beter of slechter is dan de PII. Ik vind de GD wel heel fijn, om die reden spreekt hij me meer aan de PII. Aimtime op de PII is dan weer een stuk beter omdat de dispersion van het rijden veel minder is op de PII, dus je bent gewoon sneller geaimd. Ik heb mijn skills en equipment volledig ingezet om de dispersion en aimtime te verbeteren. Dan wordt hij steeds speelbaarder.

Samenvattend, tweedelijns flanker met snipe mogelijkheden. Of heavy support. Een optie is nog om de 88mm te monteren. Accuracy zou dan beter moeten zijn als je de 88mm fijner vindt en de dmg is nauwelijks minder. RFM is wel lager tov van de 90mm wat ik nog steeds raar vind.

flickr - WOT Profile - Game PC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BramSd
De E-100 vind ik over het algemeen best prima spelen. Armor en gun (met HEAT uiteraard) zijn prima en je kunt vaak redelijk wat bouncen.
Dat neemt uiteraard niet weg dat je met enige regelmaat in een pot zit waar je gewoon niets kunt uithalen. Prokhorovka is een ramp als de tegenstander een goede scout en veel arty heeft en er zijn te veel mappen waarbij het lastig is om op tijd in cover te komen, of waar je in cover bijna niets kunt doen (Malinovka bijvoorbeeld).

Gold ammo is ook een probleem, maar daar heeft iedere tank last van. Je merkt het in de E-100 wat meer omdat het een langzame en grote tank is. Een platoon van T57's of 50B's met gold maken van iedere tank gehakt. Daar is solo gewoon helemaal niets tegen te beginnen. Maar dan maakt het echt niet uit of je in een E-100, Maus,T110E5 of wat dan ook zit; je gaat er toch wel aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redwing
ShockWave schreef op dinsdag 28 mei 2013 @ 21:57:
[...]
en toch zijn ze een beetje fucked up..mijn stats van gister
[...]
Komt waarschijnlijk omdat het vanaf vanmorgen allemaal weer werkt. Bij het updaten zullen nog wel wat stats van voorgaande dagen in de berekeningen zitten terwijl het aantal battles dat je ziet wel klopt.

[removed]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme

wontcachme

redwing schreef op woensdag 29 mei 2013 @ 09:29:
[...]

Komt waarschijnlijk omdat het vanaf vanmorgen allemaal weer werkt. Bij het updaten zullen nog wel wat stats van voorgaande dagen in de berekeningen zitten terwijl het aantal battles dat je ziet wel klopt.
Werkt het weer? Dan hoop ik dat morgen de data weer klopt want 7 *** battles die zorgen voor een drop van 300 in wn7 rating in de laatste 850 battles lijkt me sterk. En die zorgen ook voor een drop van 20 in mijn 9950 battles. Dat lijkt me toch echt heel erg niet kloppen zulke grote veranderingen door 7 battles.
Gizzy schreef op woensdag 29 mei 2013 @ 09:22:
[...]

Het is echt een hang back medium. Mijn stats ermee zijn vergelijkbaar met de Tiger, waar ik met de Pii en de KT beduidend betere stats heb gehaald. Nu is het aantal potjes op mijn IP nog niet helemaal representatief, maar ik vind m niet tegenvallen. Ik speel m een beetje als een Amerikaanse heavy met de mogelijkheid tot relocaten. Door de gun depression kan je stekkies gebruiken zodat je heel moeilijk te raken bent en de turret is vrij bouncy. Daarnaast kan anglen nog een hoop doen.

Ik ben er nog steeds niet uit of hij nou beter of slechter is dan de PII. Ik vind de GD wel heel fijn, om die reden spreekt hij me meer aan de PII. Aimtime op de PII is dan weer een stuk beter omdat de dispersion van het rijden veel minder is op de PII, dus je bent gewoon sneller geaimd. Ik heb mijn skills en equipment volledig ingezet om de dispersion en aimtime te verbeteren. Dan wordt hij steeds speelbaarder.

Samenvattend, tweedelijns flanker met snipe mogelijkheden. Of heavy support. Een optie is nog om de 88mm te monteren. Accuracy zou dan beter moeten zijn als je de 88mm fijner vindt en de dmg is nauwelijks minder. RFM is wel lager tov van de 90mm wat ik nog steeds raar vind.
En ik hou juist van brawlen :(

Turret is tot nu toe juist één grote gatenkaas wat ik merk. Tanks hebben 0,0 moeite met daar doorheen knallen. Zelfs tier 6 komt er vaak doorheen. En waar ik al helemaal gek van wordt is de arty damage op dit ding. Gisteren stond ik achter een steen en een su-8 met zijn preciese bombardement knalt mij gelijk dood door ff 1023 hp eraf te knallen. En dat gebeurt onderhand bij elke arty hit. Ik heb het idee dat tier 5 arty meer damage doen dan tier 8 arty op dit moment.

Wat ik ook niet snap is de HP aantallen. 1300hp maar terwijl de concurrentie (die wel sterke punten hebben) rond de 1400 of hoger zit. Waarom zo laag vraag ik me dan af...

[ Voor 60% gewijzigd door wontcachme op 29-05-2013 09:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redwing
wontcachme schreef op woensdag 29 mei 2013 @ 09:37:
[...]

Werkt het weer? Dan hoop ik dat morgen de data weer klopt want 7 *** battles die zorgen voor een drop van 300 in wn7 rating in de laatste 850 battles lijkt me sterk. En die zorgen ook voor een drop van 20 in mijn 9950 battles. Dat lijkt me toch echt heel erg niet kloppen zulke grote veranderingen door 7 battles.
Bij mij is het iig zo dat het aantal battles van gisteren klopt maar de rest van de stats lijken het totaal te zijn van de afgelopen dagen toen hij plat lag.

[removed]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShockWave
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 11-10 14:41

ShockWave

Lost it somewhere

Topicstarter
Stats op planet WoT zijn nog steeds niet goed..

Vehicle Games played Victory ratio
110 7 57.14%
Conqueror 4 50%
Ferdinand 2 -50%??
GW Typ E 2 50%
T110E5 2 50%
AMX 50B 2 50%
Lorraine155 51 2 50%
Centurion Mk. I 2 100%
E-100 1 0% ?? deze toch echt gewonnen
Pz.Kpfw. I Ausf. C 1 100%
Maus 1 100%
T18 1 100%
SU-122-44 1 100%
IS-4 1 100%
IS-7 1 100%
T-127 1 100%?? Verloren
T-62A 1 100%
ISU-152 1 100%
Type 59 1 100%
Bat Chatillon 25 t 1 0%?? deze toch echt overtuigend gewonnen

Star Citizen referralcode

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
Planetwot houdt gewoon niet van statspadders. :+

Planetwot over mijn CWs gisteravond:
Average tier: 10.1
:D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redwing
User schreef op woensdag 29 mei 2013 @ 10:31:
Planetwot houdt gewoon niet van statspadders. :+

Planetwot over mijn CWs gisteravond:
Average tier: 10.1
:D
Ik heb in mijn T34 350% van de potjes gewonnen dus dat gaat eindelijk ook eens de goede kant op :+

[removed]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rgras
  • Niet online
Sta je in een full health E-50M een Aufklarerpanzer Panther te rammen en vervolgens te facehuggen, krijg je 5+ seconden later een shell van een friendly Gw Type E in je smoel..

.."I was only trying to help".

Juist ja, een tier X med heeft hulp nodig 1-on-1 tegen een tier VII light. Domoor.

Arty. :r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BramSd
Blame the shooter, not the gun...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DvE
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 16-10 21:07

DvE

ORA-00000

BramSd schreef op woensdag 29 mei 2013 @ 11:24:
Blame the shooter, not the gun...
GW Type E lover

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GJP80
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 17-10 08:10
Tja,

Friendly fire van arty blijft zon ongelooflijk ******* |:(
Als ze dan nog zijn minst aangeven dat ze er op gaan schieten dan kun je nog maken dat je wegkomt. Maar de meeste arty spelers zijn nogal trigger happy! Gisteren stond ik in mijn T54 achter een T95 kat in het bakkie zou je denken...

1 Fluitend geluidje later en ik was dood door een -1000 HP schot. Wat blijkt, een GW tiger shell in mijn engine deck door een team mate. ;w Iets met _PL in de naam en ik was de noob omdat ik zijn schot blokte...

http://wotlabs.net/eu/player/GJP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fest
  • Niet online
Sowieso zijn de meeste arty spelers te dom om überhaupt aan te geven op wie ze schieten. Er is niks irritanters dan zelf in je arty spelen en iedere keer komt je shell 2 seconde later aan op een dood wrak. Hoe moeilijk kan het zijn om even op T te drukken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sneezzer
Afgelopen weekend had ik mijn eerste TK met de GWpanther...
Een Bat van ons stond een meter of 20 van een enemy T34 (Bat~25% HP en de T34 nog zo'n 75%) Hij doet een fire request op de T34, ik doe "affirmative", en "fire on" T34 schiet, en de Bat sprint op de T34 en krijgt vol mijn shell in zijn poep... kreeg meteen rage over uninstall en l2p van zijn platoonmates....
Ach, totaal toch nog 4k damage gedaan tot een AMX 1375 me afschoot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 01:56

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Fest schreef op woensdag 29 mei 2013 @ 11:35:
Sowieso zijn de meeste arty spelers te dom om überhaupt aan te geven op wie ze schieten. Er is niks irritanters dan zelf in je arty spelen en iedere keer komt je shell 2 seconde later aan op een dood wrak. Hoe moeilijk kan het zijn om even op T te drukken.
Eens. Teveel noob artyspelers. Voordeel: ze zitten 50% van de tijd in de andere team :z
Sneezzer schreef op woensdag 29 mei 2013 @ 11:41:
Afgelopen weekend had ik mijn eerste TK met de GWpanther...
Een Bat van ons stond een meter of 20 van een enemy T34 (Bat~25% HP en de T34 nog zo'n 75%) Hij doet een fire request op de T34, ik doe "affirmative", en "fire on" T34 schiet, en de Bat sprint op de T34 en krijgt vol mijn shell in zijn poep... kreeg meteen rage over uninstall en l2p van zijn platoonmates....
Ach, totaal toch nog 4k damage gedaan tot een AMX 1375 me afschoot.
Sukkel. Als je om arty fire vraagt en arty bevestigt, dan krijg je (mits arty competent is) die fire ook.

Laatst trouwens met m'n Lorraine 155.51 en een Bat (wildvreemde in een random) omgekeerde gehad: schoolvoorbeeld van hoe het wel kan - hij zat op South Coast in de klem met een Russische TD tijdens z'n clip reload. Vroeg om arty support. Ik was toch in de buurt geaimed, dus toegezegd. Hij duikt weg, ik schiet, TD (die hij al redelijk had toegetakeld) dood. Vervolgens gaat hij weer op pad richting paar heavies. Exact zelfde, hij takelt beide flink toe, moet dan reloaden en vraagt om arty op de gevaarlijkste (die hij ook nog eens van achter cover uitlokt). Ik stond al klaar. Boem. Next. Met z'n tweeen hele flank zo opgerold, hij bovenaan geeindigd, ik op tweede plaats :)

Oslik blyat! Oslik!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die KV-3 blijft maar onzuiver schieten. Wordt dat nog beter? :-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fest
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 29 mei 2013 @ 12:50:
Minder zuipen de avond van te voren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• perpixel
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 17-10 13:22
er zou eigenlijk een verschil moeten zijn, requesting fire from arty en from teammates. ik wil deze namelijk nog wel eens door elkaar gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sneezzer
Verwijderd schreef op woensdag 29 mei 2013 @ 12:50:
Nope, maar gelukkig zijn de klappen wel hard!

Het is meer een tank om dichter mee bij je tegenstander te komen en dan pas schieten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sneezzer schreef op woensdag 29 mei 2013 @ 12:54:
[...]
Nope, maar gelukkig zijn de klappen wel hard!
Het is meer een tank om dichter mee bij je tegenstander te komen en dan pas schieten.
Ja, dat had ik gemerkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Fest schreef op woensdag 29 mei 2013 @ 12:52:
[...]
Minder zuipen de avond van te voren?
Wilt u niet uw eigen tekortkomingen op een ander projecteren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kuwerti
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 17-10 15:00
Verwijderd schreef op woensdag 29 mei 2013 @ 13:09:
[...]

gezien je nick-name vind ik die projectie wel redelijk zuiver geplaatst :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fest
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 29 mei 2013 @ 13:09:
[...]

Ook nog met verkeerde been uit bed gestapt?

Wordt een grap niet meer gewaardeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Fest schreef op woensdag 29 mei 2013 @ 13:12:
[...]
Ook nog met verkeerde been uit bed gestapt?
Wordt een grap niet meer gewaardeerd?
Dit is toch geen weer om uit bed te stappen?
(Je was je smiley vergeten....) _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Enkele dagen geleden een T43 aangeschaft en gisteren ook een type58, de chinese tier 6 med (edit ipv type59).
Aan die laatste ga ik plezier beleven. Zelfs stock een heerlijk tankje.
Maar wat een gedrocht is die T43 zeg... Een achteruitgang op elk gebied t.o.v. de T34-85.
Trager, minder wendbaar, gezien extra tier minder def, je pent echt niets door de mm - zelfs van de zijkant met top gun -. En dat is ALS je al een keer kan flanken met deze slak.
Iemand met goeie ervaringen? Is de T44 en volgende meer van hetzelfde? Zoja moet ik echt met deze lijn stoppen.

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 29-05-2013 13:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sneezzer
Wow, waar heb je de Type59 vandaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jip99
Sneezzer schreef op woensdag 29 mei 2013 @ 13:56:
Wow, waar heb je de Type59 vandaan?
ik weet wel zeker dat die de type58 bedoeld? want de 59 is niet te koop en altijd "stock" :P daar valt niks aan te upgraden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oosterhofjf
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 23:57
Verwijderd schreef op woensdag 29 mei 2013 @ 13:54:
Enkele dagen geleden een T43 aangeschaft en gisteren ook een type58, de chinese tier 6 med (edit ipv type59).
Aan die laatste ga ik plezier beleven. Zelfs stock een heerlijk tankje.
Maar wat een gedrocht is die T43 zeg... Een achteruitgang op elk gebied t.o.v. de T34-85.
Trager, minder wendbaar, gezien extra tier minder def, je pent echt niets door de mm - zelfs van de zijkant met top gun -. En dat is ALS je al een keer kan flanken met deze slak.
Iemand met goeie ervaringen? Is de T44 en volgende meer van hetzelfde? Zoja moet ik echt met deze lijn stoppen.
De T44 is een erg leuke tank. Net zoals elke tank heeft deze een gebruiksaanwijzing. Maak gebruik van je wendbaarheid en de topgun en vertrouw niet op je armour. voornamelijk op de juiste plek bevinden en daar heb je ervaring voor nodig. Eenmaal in de goede positie kan je veel zijkantjes en achterkantjes raken zonder dat ze jou doorhebben.
Pagina: 1 ... 31 ... 45 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Voor slowchat kun je terecht in: WoT IRC channel