Ik had kort even de 'automatische piloot' om even wat drinken te pakken, kom ik terug naar dit:
http://dl.dropbox.com/u/8618385/shot_007.jpg
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Och kijk, de lemmingtrain in z'n natuurlijke omgevingrgras schreef op maandag 27 mei 2013 @ 19:36:
Ik had kort even de 'automatische piloot' om even wat drinken te pakken, kom ik terug naar dit:
Speed limits are like herpes.
Wot 101 random game tactics. Nothing to see here, move along...rgras schreef op maandag 27 mei 2013 @ 19:36:
Roland SP404 sampler te koop: https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2089640
Star Citizen referral | 'Het begint bij 120€ en dan een beetje later kan je Bornhald quoten.' - JanAd
Volgens mij kan je wel stellen dat een bepaald percentage van elke bevolkingsgroep/nationaliteit zich niet weet te gedragen in WOT. Alleen zijn sommige nationaliteiten meer vertegenwoordigd dan andere en zal qua absolute aantallen de ene bevolkingsgroep er meer bovenuit steken dan de ander.Plato112 schreef op dinsdag 28 mei 2013 @ 00:09:
Ik denk niet dat alleen Oostblokkers zoiets flikken. Grote kans dat sommige Nederlanders het ook wel eens doen.
Roland SP404 sampler te koop: https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2089640
Te weinig geld voor alle gadgets.
Verwijderd
Zo herkenbaar gisteren 2 maal 4k+ damage en een maal hoog in de 3k met een SU-8 en 1 maal met een Grille 2 wins waarbij ik dan wel met de Grille een capper in TD stijl moest afschieten anders alsnog verloren wordt ik afgeschoten mag je raden wat ik om m'n oren krijg. Let wel diegenen hadden minder als 500 damage gedaan en geen tanks gespot.Masuchievo schreef op dinsdag 28 mei 2013 @ 09:10:
Gisteren was het weer zo ver: Ik sta weer eens met 1 iemand anders fijn 1 kant te verdedigen. Gaat prima, we houden er 5 tegen. Ondertussen zie je de lemmingtrain langzaam veranderen in losse brokjes van nutteloosheid. De een na de andere tank gaat in vlammen op. Sta je nog met 2 man tegen 10. Fijn.
Zelfde dag ander potje: Met een groepje van vijf rijden we rond, slopen de ene na de andere tank. De overige kanten doen het ook prima, maar verzaken het tegenhouden en laten 3 tanks door. Wat doe je in zo een situatie? Doorpushen naar hun base, ondanks dat er gecapped word. Daar staan nog 2 tanks die die mensen tegenhouden. ondertussen zijn wij op de map op een punt gekomen dat terugrijden niet loont en de cap al op half is. Ik probeer nog, krijg ik ineens naar mijn hoofd dat ik niet op zat te letten (ik had 3 tanks die op mij aan het mikken waren, toen die 3 doorbraken) en dat ik een noob ben omdat ik die cap niet kon stoppen.
Ik krijg steeds minder zin in WoT op deze manier. Dit zijn maar voorbeelden, en dit komt vaak voor. Ik wil niet zeggen dat ik goed ben, zeer zeker niet. Ik ben niet de persoon die de grootste stempel drukt op een potje, maar ik weet zeker dat ik nuttiger ben dan 70% van mijn teammates (Ik zit op T456).
[ Voor 1% gewijzigd door Verwijderd op 28-05-2013 09:32 . Reden: typo's en aanvulling ]
hahaha die had ik al gezien, die is echt grappig
[ Voor 23% gewijzigd door Jip99 op 28-05-2013 09:55 ]
Dat hadden we gisteren bij een assault waar wij moesten defenden. Gelukkig alleen dat daarna die 10 zich lieten tegen houden door de 2 overgebleven tanks (4 minuten lang stonden er van die 10 zeker 6 tegenover de rotsen waar de 2 van ons zich achter verstopt hadden)Masuchievo schreef op dinsdag 28 mei 2013 @ 09:10:
Gisteren was het weer zo ver: Ik sta weer eens met 1 iemand anders fijn 1 kant te verdedigen. Gaat prima, we houden er 5 tegen. Ondertussen zie je de lemmingtrain langzaam veranderen in losse brokjes van nutteloosheid. De een na de andere tank gaat in vlammen op. Sta je nog met 2 man tegen 10. Fijn.
Als je dat toch weet is er toch niets aan de hand, gewoon niets van dat commentaar aantrekken. Meestal zie je in het afterbattle report wel dat je het stukken beter dan hun hebt gedaan.Ik ben niet de persoon die de grootste stempel drukt op een potje, maar ik weet zeker dat ik nuttiger ben dan 70% van mijn teammates (Ik zit op T456).
[removed]
Een tip van iemand hier op het forum, maar speel niet meer om te winnen maar ga spelen om damage.. dus zoveel mogelijk schade doen aan de vijand, en als je team faalt leg je er gewoon bij neer en neem zoveel mogelijk met je mee.. het scheelt echt als je de frustratie van verliezen niet echt hebt.Masuchievo schreef op dinsdag 28 mei 2013 @ 09:10:
Zelfde dag ander potje: Met een groepje van vijf rijden we rond, slopen de ene na de andere tank. De overige kanten doen het ook prima, maar verzaken het tegenhouden en laten 3 tanks door. Wat doe je in zo een situatie? Doorpushen naar hun base, ondanks dat er gecapped word. Daar staan nog 2 tanks die die mensen tegenhouden. ondertussen zijn wij op de map op een punt gekomen dat terugrijden niet loont en de cap al op half is. Ik probeer nog, krijg ik ineens naar mijn hoofd dat ik niet op zat te letten (ik had 3 tanks die op mij aan het mikken waren, toen die 3 doorbraken) en dat ik een noob ben omdat ik die cap niet kon stoppen.
Ik krijg steeds minder zin in WoT op deze manier. Dit zijn maar voorbeelden, en dit komt vaak voor. Ik wil niet zeggen dat ik goed ben, zeer zeker niet. Ik ben niet de persoon die de grootste stempel drukt op een potje, maar ik weet zeker dat ik nuttiger ben dan 70% van mijn teammates (Ik zit op T456).
Ik vind hem op zich best okee eigenlijk, lekker klein, fijne snelheid en redelijk bouncy.Verwijderd schreef op maandag 27 mei 2013 @ 16:55:
[...]
Ik moet zeggen dat de Type 34-1, behalve looks, utter crap is. Lange aim-time, geen gun depression, te lange reload, manouvreren is een drama. Oh en alles schiet dwars door je heen. /me was er heel snel klaar mee
Amiga 500, eos 350d, HTPC, GamePC
Dmg dealen is tof, maar daar heb ik dus pech. Ik raak 5/10 de tracks. 3/10 raak ik stukken waar ik blijkbaar niet doorheen kan(122mm van SU-100 die dingt op een pzIII/IV). 2/10 doe ik wel dmg, maar vaak net die laatste 100.Jip99 schreef op dinsdag 28 mei 2013 @ 10:38:
[...]
Een tip van iemand hier op het forum, maar speel niet meer om te winnen maar ga spelen om damage.. dus zoveel mogelijk schade doen aan de vijand, en als je team faalt leg je er gewoon bij neer en neem zoveel mogelijk met je mee.. het scheelt echt als je de frustratie van verliezen niet echt hebt.
Gisteren ook, de cap was op 90% ofzo, en race er in mijn T71 nog optijd heen om hm te resetten en spot alles wat in de cap circle staat en geef de arty tijd om te aimen.. ik wordt snel afgeschoten en ik dacht ik heb de boel gered want wij hadden 4 tanks en 1 arty over en zij nog 3 halve tanks...maar nee.. ze gebruiken alle verkeerde technieken en reden gewoon het open in om afgeknald te wordenen de arty schoot wel 1x raak.. maar te weinig om goed te resetten.
dus verloren.. ach ja i did my best en naar het volgende potjelekker trollen in de T71
Kan me nog een goed filmpje herinneren van Jinggles op youtube.Jip99 schreef op dinsdag 28 mei 2013 @ 10:38:
[...]
Een tip van iemand hier op het forum, maar speel niet meer om te winnen maar ga spelen om damage.. dus zoveel mogelijk schade doen aan de vijand, en als je team faalt leg je er gewoon bij neer en neem zoveel mogelijk met je mee.. het scheelt echt als je de frustratie van verliezen niet echt hebt.
Gisteren ook, de cap was op 90% ofzo, en race er in mijn T71 nog optijd heen om hm te resetten en spot alles wat in de cap circle staat en geef de arty tijd om te aimen.. ik wordt snel afgeschoten en ik dacht ik heb de boel gered want wij hadden 4 tanks en 1 arty over en zij nog 3 halve tanks...maar nee.. ze gebruiken alle verkeerde technieken en reden gewoon het open in om afgeknald te wordenen de arty schoot wel 1x raak.. maar te weinig om goed te resetten.
dus verloren.. ach ja i did my best en naar het volgende potjelekker trollen in de T71
ga dan ook vooral in tanks spelen waar je echt plezier in hebt.. Tanks waar ik verdrietig van wordt skip ik gewoon.. ik speel het spel voor de fun, en niet om in stukken verdriet rond te rijdenMasuchievo schreef op dinsdag 28 mei 2013 @ 10:47:
[...]
Dmg dealen is tof, maar daar heb ik dus pech. Ik raak 5/10 de tracks. 3/10 raak ik stukken waar ik blijkbaar niet doorheen kan(122mm van SU-100 die dingt op een pzIII/IV). 2/10 doe ik wel dmg, maar vaak net die laatste 100.
Nee het ophouden met WoT gaat meer over de potjes die je verliest door een stel badapen met 2 linkerhanden waar alleen maar duimen aan zitten. De meta in randoms is gewoon zo slecht. Siemka! Now lets make that lemmingtrain guys.
Je hoor mij niet klagen over de e100. Alleen als ik op sand river of El halluf met dat ding kom. Maar ja dat hoort er nu helaas eenmaal bij.defiler1974 schreef op dinsdag 28 mei 2013 @ 10:49:
[...]
Ben benieuwd hoe straks de E-100 gaat spelen. Iedereen klaagt wel over die tank, maar in de handen van een goede speler kan dat ding goed performen.
Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650
Ik had ontzettend veel plezier in mijn SU-8 (yes hate me for being arty but I was good on that tier) De SU-14 is gewoon een te groot verschil, en ik heb de funds niet om het allemaal om te gooien.Jip99 schreef op dinsdag 28 mei 2013 @ 10:51:
[...]
ga dan ook vooral in tanks spelen waar je echt plezier in hebt.. Tanks waar ik verdrietig van wordt skip ik gewoon.. ik speel het spel voor de fun, en niet om in stukken verdriet rond te rijden
wat ook helpt is gewoon in een beetje OP tanks rond te rijden, en of tanks met een hoge pen.. zodat je altijd wel schade doet.. zo krijg je een goed gevoel over jezelf
dan moet je vooral de SU-8 blijven spelenMasuchievo schreef op dinsdag 28 mei 2013 @ 10:56:
[...]
Ik had ontzettend veel plezier in mijn SU-8 (yes hate me for being arty but I was good on that tier) De SU-14 is gewoon een te groot verschil, en ik heb de funds niet om het allemaal om te gooien.
Sinds kort de 35-85, maar zoals ik laatst gevraagd heb ben ik geen frontline fighter. Laat mij snipen en ik ben een tevreden man. Dus ik denk dat ik mijn kv-1 weg ga doen en de duitsers ga pakken.
En ik heb over het algemeen veel plezier op mijn SU-100 maar de laatste tijd wil hij niet meer :C
Verwijderd
Mee eens had ik ook maar tegenwoordig meer plezier in de SU-152 en de heavy'sMasuchievo schreef op dinsdag 28 mei 2013 @ 10:56:
[...]
En ik heb over het algemeen veel plezier op mijn SU-100 maar de laatste tijd wil hij niet meer :C
En dan dacht ik, dat ik al lang speeldeBean77 schreef op maandag 27 mei 2013 @ 14:40:
Wist je trouwens dat wanneer je op de WOT website naar je eigen account kijkt, je gelijk kunt zien de hoeveelste speler je bent die zich heeft geregistreerd?
bijvoorbeeld mijn account:
http://worldoftanks.eu/community/accounts/500028365-Bean77/
Ik ben gebruiker 28.365 op de europese server en beetje eentje van de" eerste uren" beta.
Op het Wot-forum heb ik mij geregistreerd op 17 juli 2010. Ik weet niet meer of dat gekoppeld is aan je aanmelding voor de game, of dat je dat appart moest doen.
Weet wel dat de 3601 mijn tofste tank was toen.
Ben eigenlijk wel benieuwd of hier gebruikers zijn die zich eerder dan mij hebben geregistreerd.
Je speelt ook lang in de wetenschap dat er nu vele miljoenen spelen.SimpelenLeuk schreef op dinsdag 28 mei 2013 @ 11:08:
[...]
En dan dacht ik, dat ik al lang speelde![]()
ik ben user :103241
Gistern matig gespeeld door toch maar steeds niet na te denken![]()
Merk ik dat ik ook maar weer eens drastisch aan mijn K/D moet gaan werken
Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650
People as things, that’s where it starts.
Klopt ook niet helemaal User, in het begin was er nog geen EU forum maar was EU/NA gemixed, forum data is gereset bij de splitsing EU/NAUser schreef op maandag 27 mei 2013 @ 15:37:
[...]
Die 12-4 is van de release, toen zijn alle stats van de spelaccounts reset. Om je echte registratiedatum te zien, moet je ff naar je forumaccount kijken.
Begin eerst maar eens met een maandje premium. Dit is vrijwel altijd de beste optie. Bevalt dat, dan zou ik daarna een tier 5-8 premium kopen, i.c.m. premium abo.
[ Voor 14% gewijzigd door Fest op 28-05-2013 13:57 ]
Koop de T26e4 (iets van 26 euro) als moneytank en ga daarna in de USA lijn verder, dan kun je je crew op de T26 trainen en geld sparen en vervolgens overzetten op je levelling tankje.garrow schreef op dinsdag 28 mei 2013 @ 13:54:
Hoi,
Hierbij mijn eerste post in het WoT forum, ben sinds 2 weken weer begonnen na een tijdje de Beta te hebben gespeeld. Echter gaat het levelen wel erg langzaam en zou ik graag wat advies willen over het volgende:
Speel nu met name veel met de Vickers Medium Mk. II alles opties unlocked.....vind het een geweldige tank. ook fijn dat je multi shots beschibaar hebt, ook al doen ze minder dmg je kunt al rijdend eerder dmg doen is mij mening.
Vickers Medium Mk. III stock speel ik om de Matilda te unlocken en dan verder te gaan echter gaat dit vrij langzaam en weet ik niet of de British tech tree goed is in higher tier?
Wat kunnen jullie mijn aanraden om lvl-en xp verzamelen te versnellen behalve premium account te nemen misschien een tank kopen via gold, echter wil ik geen Lowe t.w.v. 50 euro kopen dit vind ik op dit moment teveel, mogelijk dat als ik het spel leuk blijf vinden dit in een later stadium eventueel kan.
Alvast bedankt voor jullie advies.
Die uk lijn vond ik een leuke lijn tot de tier 10 heavy. Als je sneller wilt levellen: lees de start post en de wiki, leer weakspot herkennen en probeer zoveel mogelijk damage te doen, zonder zelf damage op te lopen.garrow schreef op dinsdag 28 mei 2013 @ 13:54:
Hoi,
Hierbij mijn eerste post in het WoT forum, ben sinds 2 weken weer begonnen na een tijdje de Beta te hebben gespeeld. Echter gaat het levelen wel erg langzaam en zou ik graag wat advies willen over het volgende:
Speel nu met name veel met de Vickers Medium Mk. II alles opties unlocked.....vind het een geweldige tank. ook fijn dat je multi shots beschibaar hebt, ook al doen ze minder dmg je kunt al rijdend eerder dmg doen is mij mening.
Vickers Medium Mk. III stock speel ik om de Matilda te unlocken en dan verder te gaan echter gaat dit vrij langzaam en weet ik niet of de British tech tree goed is in higher tier?
Wat kunnen jullie mijn aanraden om lvl-en xp verzamelen te versnellen behalve premium account te nemen misschien een tank kopen via gold, echter wil ik geen Lowe t.w.v. 50 euro kopen dit vind ik op dit moment teveel, mogelijk dat als ik het spel leuk blijf vinden dit in een later stadium eventueel kan.
Shuttle st20g5
Snel XP verzamelen die je vrij kan inzetten gaat enkel als je XP omzet naar free XP. En dat kost geld. Als je geen geld investeerd zal je moeten grinden. En dat duurt helaas lang...garrow schreef op dinsdag 28 mei 2013 @ 13:54:
Hoi,
Gewonnen? Je bedoelt: verdient.Knowuse schreef op dinsdag 28 mei 2013 @ 14:24:
Woohoooo 500 gold gewonnen, voor een A4-tje en een postzegel
[ Voor 7% gewijzigd door ChojinZ op 28-05-2013 14:44 ]
Volgens mij niet, ik kom zo nu en dan lui tegen met een registratiedatum van ergens mid 2010. Ik ben in januari 2011 gejoined, en pas daarna is de serversplit gekomen. Mijn registratiedatum geeft ook de goeie datum aan.Ashrah schreef op dinsdag 28 mei 2013 @ 13:05:
[...]
Klopt ook niet helemaal User, in het begin was er nog geen EU forum maar was EU/NA gemixed, forum data is gereset bij de splitsing EU/NA
Toch mooi meegenomen inderdaadKnowuse schreef op dinsdag 28 mei 2013 @ 14:24:
Woohoooo 500 gold gewonnen, voor een A4-tje en een postzegel: 2nd Anniversary Birthday Card Contest Winners
WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream
Doe aub niet iemand die net komt kijken het advies geven een tier 8 med (of in dit geval bijna heavy) te kopen, we willen niet nog meer mensen in premium tanks die niet weten hoe er mee om te gaan;)Sneezzer schreef op dinsdag 28 mei 2013 @ 13:58:
[...]
Koop de T26e4 (iets van 26 euro) als moneytank en ga daarna in de USA lijn verder, dan kun je je crew op de T26 trainen en geld sparen en vervolgens overzetten op je levelling tankje.
(in kort, koop je gold tank van het land waar je wilt gaan spelen).
Ik heb dus 17 juli 2010 als registratiedatum.User schreef op dinsdag 28 mei 2013 @ 14:54:
[...]
Volgens mij niet, ik kom zo nu en dan lui tegen met een registratiedatum van ergens mid 2010. Ik ben in januari 2011 gejoined, en pas daarna is de serversplit gekomen. Mijn registratiedatum geeft ook de goeie datum aan.
[ Voor 7% gewijzigd door Bean77 op 28-05-2013 16:11 ]
Also known as Oizopower | When Life Gives You Questions, Google has Answers
GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)
dat zijn wel heel veel faalhazen in 1 potje zeg.. hoe krijg je het voor elkaar om 0 dmg te doen in een is-8 of E-75
[ Voor 24% gewijzigd door Jip99 op 28-05-2013 16:34 ]
Verwijderd
Volgens mij heeft dat iets te maken met expert Germanywontcachme schreef op dinsdag 28 mei 2013 @ 16:16:
Ik had gisteren een *** dag met 7 battles gespeeld in mijn nieuwe Indienpanzer en daarin 6 battles met 0 damage(alles bouncde, elke keer tier X battles en ik had constant arty op mijn dak. Het was zelfs zo erg dat tanks uit cover kwamen om op mij te schieten terwijl er hogere tiers naast mij stonden die ze vrij konden raken
)
Die indienpanzer heeft iedereen toch ondertussen wel al tig keer neergeknald ? Ik kom hem iig best vaak tegenVerwijderd schreef op dinsdag 28 mei 2013 @ 16:41:
[...]
Volgens mij heeft dat iets te maken met expert Germany
[removed]
GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)
De aimtime is gewoon ruk voor een paper medium. Zelfs als je helemaal bent geaimed mist dat ding nog de helft van de tijd. Gelukkig is de grind bijna voorbij, kan niet wachten om dat onding te verpatsen.wontcachme schreef op dinsdag 28 mei 2013 @ 19:39:
Nu nog wat games gedaan met de Indien en wat een *** tank. Mijn avg damage is 1000 op dit moment met de top gun. Ter vergelijking: de engelse tier 8 medium speelde ik zonder top gun en heb er op dit moment 2000+ mee.
Wat is in vredesnaam de speelstijl van dit onding. Hij blinkt nergens in uit, de helft van de shells doen geen damage als ze al raken. De damage is vaak lager dan 230 en de accuratie is ruk.
[ Voor 5% gewijzigd door TweakJerommeke op 28-05-2013 20:47 ]
Naar voren toch?rgras schreef op dinsdag 28 mei 2013 @ 21:16:
De turret van de E-100 wordt 30cm naar achteren geplaatst, ideaal voor sidescrapen.
en toch zijn ze een beetje fucked up..mijn stats van gisterTweakJerommeke schreef op dinsdag 28 mei 2013 @ 20:46:
En PlanetWoT + Noobmeter werken met recente battles niet sinds 4 dagen geleden.
Vehicle Games played Victory ratio
Pz.Kpfw. I Ausf. C 2 50%
Conqueror 2 50%
Centurion Mk. I 1 100%
T-50-2 1 -100%
Ferdinand 1 200%
ISU-152 1 100%
110 1 0%
Heel leuk inderdaad. Ik merk dat de kans op redding afneemt als je tank groter wordt. In mijn TOG II of KV-3 kan ik hulp tegen 6 vijanden wel schudden, maar in mijn sherman krijg ik vaak wel hulp.wsLy schreef op dinsdag 28 mei 2013 @ 22:15:
Het is weer 'laten-we-met-z'n-allen-toekijken-hoe-hij-omsingeld-wordt'-tijd -,- Al 3 battles op rij dat NIEMAND van mijn team die BIJ MIJ staan mij helpen als ik door 3-4 vijanden omsingeld wordt -,- Fijn is dat.
Shuttle st20g5
1. Ongeveer alles wat je in een E-100 tegenkomt schiet ook zonder premium door ongeveer alles behalve je HFP en front-turret heenTweakJerommeke schreef op dinsdag 28 mei 2013 @ 23:13:
Juist ja, eerste battle in E-100 meteen tegen statspadding autoloader platoon met HEAT. Je kan daar gewoon niks tegen beginnen, LFP is dunner dan die van de E-75. Hij kwam gewoon aancrossen met zijn T57 met zijn zij naar mij en bam bam bam ... geen skills involved... gewoon pay-to-win.
Misschien een idee om je e100 te anglen? Of ergens te staan waar je lfp verborgen is.TweakJerommeke schreef op dinsdag 28 mei 2013 @ 23:13:
Juist ja, eerste battle in E-100 meteen tegen statspadding autoloader platoon met HEAT. Je kan daar gewoon niks tegen beginnen, LFP is dunner dan die van de E-75. Hij kwam gewoon aancrossen met zijn T57 met zijn zij naar mij en bam bam bam ... geen skills involved... gewoon pay-to-win.
Het is een echte net niet tank, die het soms leuk doet, maar meestal niet. Je hebt goede gun depression dat geeft je wat mogelijkheden, alleen hebben ze het zo gemodelleerd dat er achter je gun mantel een heel groot gat zit. Veel tanks schieten dus gewoon door je turret heen. Mooie uitleg op For the recordwontcachme schreef op dinsdag 28 mei 2013 @ 19:39:
Nu nog wat games gedaan met de Indien en wat een *** tank. Mijn avg damage is 1000 op dit moment met de top gun. Ter vergelijking: de engelse tier 8 medium speelde ik zonder top gun en heb er op dit moment 2000+ mee.
Wat is in vredesnaam de speelstijl van dit onding. Hij blinkt nergens in uit, de helft van de shells doen geen damage als ze al raken. De damage is vaak lager dan 230 en de accuratie is ruk.
Shuttle st20g5
Met de 260+ mm guns schiet ik altijd nog op de wangen van de e100, als de lower hull bedekt is, en vaker dan 50% van de gevallen werkt datKaap schreef op woensdag 29 mei 2013 @ 06:39:
[...]
1. Ongeveer alles wat je in een E-100 tegenkomt schiet ook zonder premium door ongeveer alles behalve je HFP en front-turret heen
Het is echt een hang back medium. Mijn stats ermee zijn vergelijkbaar met de Tiger, waar ik met de Pii en de KT beduidend betere stats heb gehaald. Nu is het aantal potjes op mijn IP nog niet helemaal representatief, maar ik vind m niet tegenvallen. Ik speel m een beetje als een Amerikaanse heavy met de mogelijkheid tot relocaten. Door de gun depression kan je stekkies gebruiken zodat je heel moeilijk te raken bent en de turret is vrij bouncy. Daarnaast kan anglen nog een hoop doen.wontcachme schreef op dinsdag 28 mei 2013 @ 19:39:
flickr - WOT Profile - Game PC
Komt waarschijnlijk omdat het vanaf vanmorgen allemaal weer werkt. Bij het updaten zullen nog wel wat stats van voorgaande dagen in de berekeningen zitten terwijl het aantal battles dat je ziet wel klopt.ShockWave schreef op dinsdag 28 mei 2013 @ 21:57:
[...]
en toch zijn ze een beetje fucked up..mijn stats van gister
[...]
[removed]
Werkt het weer? Dan hoop ik dat morgen de data weer klopt want 7 *** battles die zorgen voor een drop van 300 in wn7 rating in de laatste 850 battles lijkt me sterk. En die zorgen ook voor een drop van 20 in mijn 9950 battles. Dat lijkt me toch echt heel erg niet kloppen zulke grote veranderingen door 7 battles.redwing schreef op woensdag 29 mei 2013 @ 09:29:
[...]
Komt waarschijnlijk omdat het vanaf vanmorgen allemaal weer werkt. Bij het updaten zullen nog wel wat stats van voorgaande dagen in de berekeningen zitten terwijl het aantal battles dat je ziet wel klopt.
En ik hou juist van brawlenGizzy schreef op woensdag 29 mei 2013 @ 09:22:
[...]
Het is echt een hang back medium. Mijn stats ermee zijn vergelijkbaar met de Tiger, waar ik met de Pii en de KT beduidend betere stats heb gehaald. Nu is het aantal potjes op mijn IP nog niet helemaal representatief, maar ik vind m niet tegenvallen. Ik speel m een beetje als een Amerikaanse heavy met de mogelijkheid tot relocaten. Door de gun depression kan je stekkies gebruiken zodat je heel moeilijk te raken bent en de turret is vrij bouncy. Daarnaast kan anglen nog een hoop doen.
Ik ben er nog steeds niet uit of hij nou beter of slechter is dan de PII. Ik vind de GD wel heel fijn, om die reden spreekt hij me meer aan de PII. Aimtime op de PII is dan weer een stuk beter omdat de dispersion van het rijden veel minder is op de PII, dus je bent gewoon sneller geaimd. Ik heb mijn skills en equipment volledig ingezet om de dispersion en aimtime te verbeteren. Dan wordt hij steeds speelbaarder.
Samenvattend, tweedelijns flanker met snipe mogelijkheden. Of heavy support. Een optie is nog om de 88mm te monteren. Accuracy zou dan beter moeten zijn als je de 88mm fijner vindt en de dmg is nauwelijks minder. RFM is wel lager tov van de 90mm wat ik nog steeds raar vind.
[ Voor 60% gewijzigd door wontcachme op 29-05-2013 09:45 ]
Bij mij is het iig zo dat het aantal battles van gisteren klopt maar de rest van de stats lijken het totaal te zijn van de afgelopen dagen toen hij plat lag.wontcachme schreef op woensdag 29 mei 2013 @ 09:37:
[...]
Werkt het weer? Dan hoop ik dat morgen de data weer klopt want 7 *** battles die zorgen voor een drop van 300 in wn7 rating in de laatste 850 battles lijkt me sterk. En die zorgen ook voor een drop van 20 in mijn 9950 battles. Dat lijkt me toch echt heel erg niet kloppen zulke grote veranderingen door 7 battles.
[removed]
Ik heb in mijn T34 350% van de potjes gewonnen dus dat gaat eindelijk ook eens de goede kant opUser schreef op woensdag 29 mei 2013 @ 10:31:
Planetwot houdt gewoon niet van statspadders.
Planetwot over mijn CWs gisteravond:
Average tier: 10.1
[removed]
GW Type E loverBramSd schreef op woensdag 29 mei 2013 @ 11:24:
Blame the shooter, not the gun...
http://wotlabs.net/eu/player/GJP
Eens. Teveel noob artyspelers. Voordeel: ze zitten 50% van de tijd in de andere teamFest schreef op woensdag 29 mei 2013 @ 11:35:
Sowieso zijn de meeste arty spelers te dom om überhaupt aan te geven op wie ze schieten. Er is niks irritanters dan zelf in je arty spelen en iedere keer komt je shell 2 seconde later aan op een dood wrak. Hoe moeilijk kan het zijn om even op T te drukken.
Sukkel. Als je om arty fire vraagt en arty bevestigt, dan krijg je (mits arty competent is) die fire ook.Sneezzer schreef op woensdag 29 mei 2013 @ 11:41:
Afgelopen weekend had ik mijn eerste TK met de GWpanther...
Een Bat van ons stond een meter of 20 van een enemy T34 (Bat~25% HP en de T34 nog zo'n 75%) Hij doet een fire request op de T34, ik doe "affirmative", en "fire on" T34 schiet, en de Bat sprint op de T34 en krijgt vol mijn shell in zijn poep... kreeg meteen rage over uninstall en l2p van zijn platoonmates....
Ach, totaal toch nog 4k damage gedaan tot een AMX 1375 me afschoot.
Oslik blyat! Oslik!
Minder zuipen de avond van te voren?Verwijderd schreef op woensdag 29 mei 2013 @ 12:50:
Die KV-3 blijft maar onzuiver schieten. Wordt dat nog beter?
Nope, maar gelukkig zijn de klappen wel hard!Verwijderd schreef op woensdag 29 mei 2013 @ 12:50:
Die KV-3 blijft maar onzuiver schieten. Wordt dat nog beter?
Verwijderd
Ja, dat had ik gemerkt.Sneezzer schreef op woensdag 29 mei 2013 @ 12:54:
[...]
Nope, maar gelukkig zijn de klappen wel hard!
Het is meer een tank om dichter mee bij je tegenstander te komen en dan pas schieten.
gezien je nick-name vind ik die projectie wel redelijk zuiver geplaatstVerwijderd schreef op woensdag 29 mei 2013 @ 13:09:
[...]
Wilt u niet uw eigen tekortkomingen op een ander projecteren?
Ook nog met verkeerde been uit bed gestapt?Verwijderd schreef op woensdag 29 mei 2013 @ 13:09:
[...]
Wilt u niet uw eigen tekortkomingen op een ander projecteren?
Verwijderd
Dit is toch geen weer om uit bed te stappen?Fest schreef op woensdag 29 mei 2013 @ 13:12:
[...]
Ook nog met verkeerde been uit bed gestapt?
Wordt een grap niet meer gewaardeerd?
Verwijderd
[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 29-05-2013 13:57 ]
ik weet wel zeker dat die de type58 bedoeld? want de 59 is niet te koop en altijd "stock"Sneezzer schreef op woensdag 29 mei 2013 @ 13:56:
Wow, waar heb je de Type59 vandaan?
De T44 is een erg leuke tank. Net zoals elke tank heeft deze een gebruiksaanwijzing. Maak gebruik van je wendbaarheid en de topgun en vertrouw niet op je armour. voornamelijk op de juiste plek bevinden en daar heb je ervaring voor nodig. Eenmaal in de goede positie kan je veel zijkantjes en achterkantjes raken zonder dat ze jou doorhebben.Verwijderd schreef op woensdag 29 mei 2013 @ 13:54:
Enkele dagen geleden een T43 aangeschaft en gisteren ook een type58, de chinese tier 6 med (edit ipv type59).
Aan die laatste ga ik plezier beleven. Zelfs stock een heerlijk tankje.
Maar wat een gedrocht is die T43 zeg... Een achteruitgang op elk gebied t.o.v. de T34-85.
Trager, minder wendbaar, gezien extra tier minder def, je pent echt niets door de mm - zelfs van de zijkant met top gun -. En dat is ALS je al een keer kan flanken met deze slak.
Iemand met goeie ervaringen? Is de T44 en volgende meer van hetzelfde? Zoja moet ik echt met deze lijn stoppen.
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq