[MMO] Het grote World of Tanks topic - Deel 35 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 30 ... 45 Laatste
Acties:
  • 93.039 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djengizz
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
Average XP is sowieso een nutteloze stat aangezien het afhankelijk is van premium account en niet van base XP.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kojoottii
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 15-10 10:26
djengizz schreef op zondag 26 mei 2013 @ 12:39:
Average XP is sowieso een nutteloze stat aangezien het afhankelijk is van premium account en niet van base XP.
Dat maakt het nog niet nutteloos, je moet er alleen rekening mee houden.

stats zijn net zo nuttig als je zelf wil, ligt er puur aan hoe je ze gebruikt, als je niet 100% begrijpt wat een stat waarde inhoud en wat er op van invloed is, ja dan zijn alle stats nutteloos natuurlijk.

[ Voor 26% gewijzigd door Kojoottii op 26-05-2013 12:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djengizz
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
Kojoottii schreef op zondag 26 mei 2013 @ 12:47:
Dat maakt het nog niet nutteloos, je moet er alleen rekening mee houden.
Hoe hou ik daar dan precies rekening mee als ik bv. periodes met premium speel en periodes zonder?
Die gemiddelde waardes betekenen dan helemaal niets meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redwing
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 23:16
djengizz schreef op zondag 26 mei 2013 @ 12:55:
[...]

Hoe hou ik daar dan precies rekening mee als ik bv. periodes met premium speel en periodes zonder?
Die gemiddelde waardes betekenen dan helemaal niets meer.
Inderdaad, die average exp zou berekend moeten worden over de standaard exp en niet over het premium stuk. Zoals nu zegt het heel weinig tenzij je precies weet wie wel/geen premium heeft gehad en dan ook nog wanneer wel/niet.

[removed]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Size
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 06-08 19:20
Eindelijk eens een echt goede pot in m'n Hummel: (ja, ik weet het het is arty..)

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/oP8QJw58bL5hRYhAdDzHxHOG/thumb.jpg
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/7xrSiouqKFDKYH1M8pi29WHL/thumb.jpg

En om aan te geven dat het echt niet altijd zo gaat: ik heb slechts een 33% WR op de Hummel, de meeste potjes is het huilen met de pet op met shells die alle kanten op gaan behalve de goede.

Dit potje zat alles echt uitzonderlijk hard mee: KV-1S ge one shot, Tiger ge 2 shot en T29 ge one shot (iets van 1000 dmg + fik :p )

Mijn standpunt over arty: ja het is behoorlijk OP, maar je hebt wel echt een flinke dosis geluk nodig. Ik deed dit potje echt niets anders dan alle andere potjes, maar meestal flikkert elke shell ernaast. 't zat gewoon een keertje mee :) Als bonus pak ik meteen ff de Ace Badge mee 8)

[ Voor 3% gewijzigd door Mr_Size op 26-05-2013 13:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kojoottii
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 15-10 10:26
Ja zoals ik al zei daar moet je gewoon rekening mee houden, als avg xp laag is en de rest van zijn stats zijn allemaal goed weet je dus dat hij / zij hoogstwaarschijnlijk niet (altijd) met premium speelt. Tuurlijk zou het handiger zijn om de base xp te pakken, maar het blijft WG ...

Bedenk me wel dat je met 2e accounts WG stats zou kunnen trollen met een aantal mensen. Zorgen dat je 1, 2, 3 komt te staan , en vervolgens nicks wijzigen in Thesestats, Areso, Absolutelyuseless :P kost wat maar heb je wel wat :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• p0st
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 21:11

p0st

Dutch Reefer

Hmm ik ben vanmiddag maar eens begonnen met de beta van World of Warplanes, echt geinig! Ben benieuwd of er het ooit allemaal gaat convergeren naar een tank-vliegtuig game of dat het aparte games blijven.

🐠 Reef Tank @ Instagram 🖥️ x570 \\ 5950x \\ RTX3070

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrOleo
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 22:13
3 potjes, 3x team met gemiddeld iq van 60. Laat maar, ik ga wat anders doen.

erutangiS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fest
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Een potje in mijn E-100 van de week: 7,3K damage gedaan en 0 ontvangen.
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=EdzExgtXTCw]

AMX 13 90 scoutrun: arty opgeruimd en wat spotwerk.
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=abGxUEHYTqc]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 20:58

wontcachme

You catch me? No you wont

Eerder vanmiddag had ik een potje 8)7 8)7

Wij met zn 2en in een tier 7 medium in een tier 9 battle. Wij waren de enigste tier 7's in de hele battle en ook de enigste met wn7 van boven 1000 aan onze kant. De tegenstander had maar twee spelers met een wn7 van boven de 1500, maar die speelden beide arty.

In de hele match waren die arty's dus op ons beide aan het knallen. Vraag me niet waarom, maar ze mochten ons niet. Niet op de tier 8 tanks of de tier 9's, nee op ons tier 7 mediums die nergens door heen konden schieten.

Potje alsnog verloren, wij waren met zn 2en nog over en de tegenstander had er nog 13 over |:(. Onze beide tier 9 heavy's hebben precies 0 schade gedaan.

GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wontcachme schreef op zondag 26 mei 2013 @ 16:28:
Wij met zn 2en in een tier 7 medium in een tier 9 battle. Wij waren de enigste tier 7's in de hele battle en ook de enigste met wn7 van boven 1000 aan onze kant. De tegenstander had maar twee spelers met een wn7 van boven de 1500, maar die speelden beide arty.

In de hele match waren die arty's dus op ons beide aan het knallen. Vraag me niet waarom, maar ze mochten ons niet. Niet op de tier 8 tanks of de tier 9's, nee op ons tier 7 mediums die nergens door heen konden schieten.
De reden waarom ik XVM gebruik; focussen op de beste spelers van het andere team.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme

wontcachme

Verwijderd schreef op zondag 26 mei 2013 @ 16:41:
[...]

De reden waarom ik XVM gebruik; focussen op de beste spelers van het andere team.
Als we top tier hadden gehad ok, maar als laagste tier met een gun waar je amper mee door de zijkant van een IS3 knalt.....

We speelden de vk3002DB overigens

GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Size
  • Laatst online: 06-08 19:20
En de 2e Ace van de dag is binnen :D

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/eO1HQtRSFnB6mbwVt27WnWA1/thumb.jpg
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/suLBMPBGJsmJOICTN7WJvZSp/thumb.jpg
Fest schreef op zondag 26 mei 2013 @ 16:09:
Een potje in mijn E-100 van de week: 7,3K damage gedaan en 0 ontvangen.
[video]

AMX 13 90 scoutrun: arty opgeruimd en wat spotwerk.
[video]
Nice hoor! Met zo'n gun is 7K een eitje :p
Die 13 90 ziet er uit als een leuke tank, wat gaat dat ding hard en wat zit er een leuke gun op. Ideaal om arty te pesten :p

[ Voor 44% gewijzigd door Mr_Size op 26-05-2013 17:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knowuse
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 01:49
wontcachme schreef op zondag 26 mei 2013 @ 16:28:
Eerder vanmiddag had ik een potje 8)7 8)7

Potje alsnog verloren, wij waren met zn 2en nog over en de tegenstander had er nog 13 over |:(. Onze beide tier 9 heavy's hebben precies 0 schade gedaan.
Het lijkt er op dat ze de situatie goed ingeschat hadden.

Grappig: Random Draw Special: T-34-1

Speel de t-34-1 nu een paar dagen en hij bevalt me echt heel goed. Ben er nu lekker credits op aan het verzamelen en vanaf morgen dus 50% extra crew xp :)

Heb de Object 212 elite gemaakt en ben nu bezig om 3+ mil creds op te sparen voor de 261.

Shuttle st20g5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De churchill III is zo'n nice crew trainer

Victory!
Map: Ruinberg
Date: zondag 26 mei 2013 20:31:35
Vehicle: Churchill III
Exp: 3.114 + Credits: 65.569
Achievements: : Steel Wall, Top Gun, Master Gunner, Sharpshooter

Tevens mijn nieuw max XP :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thijsco19
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 21:48

thijsco19

KTM 990 SMT

Zo eindelijk de T29 gekocht, gelijk met free xp de tracks en gun gekocht. Nu effe sparen voor turret en motor dan door naar T32 :).

P.S. Is de ingame chat kadoek?

[ Voor 11% gewijzigd door thijsco19 op 26-05-2013 20:50 ]

The only thing you need; a jar of "Elbow Grease" (TM) ! Apply it liberally and it will make any job a breeze.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plato112
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 16-10 14:47

Plato112

Da is toch nie normaal!

thijsco19 schreef op zondag 26 mei 2013 @ 20:50:
Geen idee, nergens last van voor zover ik weet.

Speed limits are like herpes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShockWave
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 11-10 14:41

ShockWave

Lost it somewhere

Topicstarter
thijsco19 schreef op zondag 26 mei 2013 @ 20:50:
Dacht al dat ik vanmiddag een chatban had gehad, kon niks meer typen, F toetsen werkten niet en pingen op de map was ook een nogo.
Potje erna met TC meegegaan en het werkte weer dus niet kunnen testen of het lag aan de normale gamemodus.

Star Citizen referralcode

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemean
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 22:15

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

Clan Wars: Balearic Islands, landing, battle with owner
Complete: Sunday, May 26, 2013 11:10:11 PM
[SRD] Steel Raiders vs. [D_TCH] Lowlands Steel
Victory!
En we zijn geland.

[ Voor 4% gewijzigd door Nemean op 26-05-2013 23:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redwing
Nemean schreef op zondag 26 mei 2013 @ 23:10:
Clan Wars: Balearic Islands, landing, battle with owner
Complete: Sunday, May 26, 2013 11:10:11 PM
[SRD] Steel Raiders vs. [D_TCH] Lowlands Steel
Victory!

En we zijn geland.
Nice :)

[removed]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oosterhofjf
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 22:48
Reminds me of GOT times. Zelfde plek 8) Mooi dat we geland zijn.

Goed gedaan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plato112

Plato112

Da is toch nie normaal!

Yup, ging vandaag net iets soepeler dan de afgelopen dagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 22:52

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Knowuse schreef op zondag 26 mei 2013 @ 19:34:
[...]

Het lijkt er op dat ze de situatie goed ingeschat hadden.
Idd.
Grappig: Random Draw Special: T-34-1

Speel de t-34-1 nu een paar dagen en hij bevalt me echt heel goed. Ben er nu lekker credits op aan het verzamelen en vanaf morgen dus 50% extra crew xp :)
Speel hem ook al een tijd. Was even wennen na de Type-58, totaal andere (top) gun vereist totaal anders spelen, maar begint ondertussen aardig goed te gaan. Klein, mobiel, erg bouncy turret. Rijden mikken. Goed mikken. Schieten. Snel weg voor lange reload. Rinse & repeat :)

Heb ondertussen m'n winrate ermee boven de 60% - snap niet waarom, maar blijkbaar zijn Chinese mediums mijn ding (niet wat ik zelf zou zeggen :P ), Type-58 had ik ook op 57% (terwijl m'n overall average maar 51% is en pas sinds laatste 1000 battles boven de 53% uitkomt)

Oslik blyat! Oslik!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 23:09
oosterhofjf schreef op zondag 26 mei 2013 @ 23:19:
[...]

Reminds me of GOT times. Zelfde plek 8)
Dacht ik gisteravond toen ik ging pitten ook aan, wat een toeval :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wie van jullie zit er vanaf het allereerste begin bij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChojinZ
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 13-10 16:18
Verwijderd schreef op maandag 27 mei 2013 @ 10:40:
Wat versta je onder het "allereerste begin" ?

Heb een paar maanden de beta gespeeld maar die heeft geloof ik ook langer dan een jaar gelopen...

Roland SP404 sampler te koop: https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2089640

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fest
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Gefeliciteerd mannen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Verwijderd schreef op maandag 27 mei 2013 @ 10:40:
Inderdaad, welk allereerste begin :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ChojinZ schreef op maandag 27 mei 2013 @ 10:47:
[...]

Wat versta je onder het "allereerste begin" ?

Heb een paar maanden de beta gespeeld maar die heeft geloof ik ook langer dan een jaar gelopen...
Ja, dat bedoelde ik. Eerst de Beta en daarna de lancering.
Hoe goed of slecht was het toen, en wat waren de eerste maps?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChojinZ
Verwijderd schreef op maandag 27 mei 2013 @ 10:56:
[...]

Grootste minpunt vond ik de physics. Je had veel minder vrijheid. Op de meest lullige hobbeltjes/heuveltjes kon je blijven steken. Ergens vanaf rijden was vaak niet mogelijk. Wat dat betreft hebben ze flinke vooruitgang geboekt.
MM was ook een drama. Mensen klagen weleens over de MM maar dat zijn niet de mensen die het begin hebben meegemaakt. Dat was pas een ramp. In vergelijking met toen is het nu een stuk beter.
Het arty probleem daarintegen was (voor mijn gevoel) wel een stuk minder. Het lijkt nu vaker voor te komen dat je in een pot zit met +3 arty.

Ow, en de balance en stats van tanks waren totaal anders. Vb: T34 was nog tier9 en kon gewoon gegrind worden (is nu een premium tier 8 ) en reed totaal anders dan nu. Reloaden ging een stuk sneller en de tank zelf was ook eens stuk sneller.

In het begin waren er wel weinig maps. geloof een stuk of 8. Welke? dat weet ik niet meer... ;)

[ Voor 3% gewijzigd door ChojinZ op 27-05-2013 11:08 ]

Roland SP404 sampler te koop: https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2089640

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jip99
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 07-03 09:48
Gister voor het eerst van een aantal mensen in een potje complimenten gehad :) ik reed met mijn net nieuw verworven T71 op Malinkova 3 kills gemaakt en veel andere tanks gespot en geraakt, ik had 3K dmg ofzo..
maar man man wat is dat een leuk tankje, lekker rond crossen en goed in spotten, daarna tanks die alleen zijn lekker opruimen en 6 shells in hun donder jagen..

alleen ik won het niet van een E-50M.. ik was rondjes om een rots aan het rijden maar wat heeft dat ding een snelle acceleratie, nog een stuk sneller dan ik!.. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• solique
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 28-09 01:39

solique

Fire is all I need

Gisteren 2 ace's gehaald, mijn record verbroken van hoogste exp, flinke efficiency en winrate.
Het was dus wel een goed dagje.
Zelfs mijn oude vertrouwde SU85 terug gekocht om eindelijk die lijn weer op te pakken. :)

WoT - Steam - Last.fm - PSN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jip99
ChojinZ schreef op maandag 27 mei 2013 @ 11:04:
[...]

In het begin waren er wel weinig maps. geloof een stuk of 8. Welke? dat weet ik niet meer... ;)
wat is er eigenlijk gebeurt met Komarin, die map is er een tijd geleden uit gehaald maar nooit meer terug gekomen..

ziet er opzich wel geinig uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redwing
[...]

Grootste minpunt vond ik de physics.
Dat is inderdaad de grootste verbetering die er is geweest. Alle andere aanpassingen zijn eerder kleine aanpassingen. Aan de andere kant zijn er wel heel veel van die kleine aanpassingen geweest waardoor het hele spel anders er uit ziet als toen. Wat spelen betreft (dus het echte in tanks rond rijden) vind ik dan weer niet echt verandert.

Voor de rest zijn alle tanks wel zo'n beetje aangepast en had je toen veel minder tanks/maps. Misschien zijn er nog wat screenshots van die tijd te vinden ?

[removed]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme

wontcachme

Jip99 schreef op maandag 27 mei 2013 @ 11:09:
[...]

wat is er eigenlijk gebeurt met Komarin, die map is er een tijd geleden uit gehaald maar nooit meer terug gekomen..

Die was vreselijk ongelijk qua winkansen per kant. Daar werd enorm veel over geklaagd.
[...]

Eerst beta en ook gelijk doorgegaan toen het live ging. Echter wel met pauze's tussendoor.

Eerste maps gewoon gevonden in de TS van het eerste topic :P: [MMO] Het grote World of Tanks topic

[ Voor 9% gewijzigd door wontcachme op 27-05-2013 11:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr34m3dd
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 17:22
Je bedoelt de potjes met 2 arties 7 is-7 een is-4 die beter is dan de is-7 en de rest allemaal maus?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Grootste minpunt vond ik de physics. Je had veel minder vrijheid. Op de meest lullige hobbeltjes/heuveltjes kon je blijven steken. Ergens vanaf rijden was vaak niet mogelijk. Wat dat betreft hebben ze flinke vooruitgang geboekt.
MM was ook een drama. Mensen klagen weleens over de MM maar dat zijn niet de mensen die het begin hebben meegemaakt. Dat was pas een ramp. In vergelijking met toen is het nu een stuk beter.
Het arty probleem daarintegen was (voor mijn gevoel) wel een stuk minder. Het lijkt nu vaker voor te komen dat je in een pot zit met +3 arty.

Ow, en de balance en stats van tanks waren totaal anders. Vb: T34 was nog tier9 en kon gewoon gegrind worden (is nu een premium tier 8 ) en reed totaal anders dan nu. Reloaden ging een stuk sneller en de tank zelf was ook eens stuk sneller.

Tja, arty speel ik ook al lang niet meer. Iedere keer als laatste overblijven en dan toch nog afgeknald worden. Heb ik nog last van, slecht voor mijn statistieken, maar dat wist ik toen nog niet. Begon ik de SU-26 leuk te vinden, ging als een idioot spelen om die Franse BatChat arty te halen. Wat viel die zwaar tegen. En nu is er helemaal niets meer aan.
Dat je vroeger veel minder ergens overheen of onderdoor kon, dat weet ik nog. Dat mag nog wel wat meer, overal op klimmen en zo. (Swamp River) Zo’n map moet 100 procent bespeelbaar zijn.
En arty? Moet toch maar blijven, anders gaat iedereen campen. En dat is nog erger.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Ik mis Dragon Ridge. Velen liepen daarop te mopperen, maar ik kon daar wel aardig uit de voeten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 09-03 09:26
[...]

Die zit/zat wel in de roulatie van TC's en speelt een stuk beter dan voorheen :)

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jip99
Verwijderd schreef op maandag 27 mei 2013 @ 11:18:
[...]

Ik mis Dragon Ridge. Velen liepen daarop te mopperen, maar ik kon daar wel aardig uit de voeten.
Dragon ridge word toch gewoon "gepimpt" en dan komt die met 8.6 weer terug denk ik.. want ik vindt dat ook een leuke map :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joindry
  • Laatst online: 15-10 15:49

Joindry

- I'm afraid I can't do that -

Bij de start waren er ook geen tier 10 mediums, ging maar tot 9.
Maar drie naties met elk één TD lijn, één heavylijn, één mediumlijn en één artylijn. Geen lights destijds, geen spaced armor. Wat is er echt verbeterd, de physics waardoor je niet meer blijft hangen is héél goed, de MM is veel beter nu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jip99 schreef op maandag 27 mei 2013 @ 11:25:
[...]

Dragon ridge word toch gewoon "gepimpt" en dan komt die met 8.6 weer terug denk ik.. want ik vindt dat ook een leuke map :)
Oh, mooi.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jip99
dat denk ik wel hoor, want ze hebben Malinkova er ook eventjes uit gehaald om hm te rebalancen...

en serene coast vindt ik ook leuk, die is nu ook uit de roulatie.. en neem aan dat die ook weer "gepimpt" terug komt..

ze voegen volgens mij ook nieuwe physics toe enzo..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knowuse
dion_b schreef op maandag 27 mei 2013 @ 00:54:
[...]

Idd.

[...]

Speel hem ook al een tijd. Was even wennen na de Type-58, totaal andere (top) gun vereist totaal anders spelen, maar begint ondertussen aardig goed te gaan. Klein, mobiel, erg bouncy turret. Rijden mikken. Goed mikken. Schieten. Snel weg voor lange reload. Rinse & repeat :)

Heb ondertussen m'n winrate ermee boven de 60% - snap niet waarom, maar blijkbaar zijn Chinese mediums mijn ding (niet wat ik zelf zou zeggen :P ), Type-58 had ik ook op 57% (terwijl m'n overall average maar 51% is en pas sinds laatste 1000 battles boven de 53% uitkomt)
Ja ik doe het ook erg goed in dit tankje, lekker heavies huggen en laten bouncen op je turret (als ze al zo ver naar beneden kunnen met hun gun >:) )

De oude MM waarbij je 12 arties aan elke kan had, dat was pas fun :F :N

Shuttle st20g5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
[...]

Op youtube staan genoeg filmpjes van oa. closed beta.
Dat was echt wel een lache tijd, speelde toen veel op de 704 :D

YouTube: [HD 1080p] World Of Tanks - Closed Beta (Trailer+Gameplay)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De pagina met de details van een speler ziet er nu uit zoals op de SEA server :)

voorbeeld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChojinZ
redwing schreef op maandag 27 mei 2013 @ 11:10:
[...]

Dat is inderdaad de grootste verbetering die er is geweest. Alle andere aanpassingen zijn eerder kleine aanpassingen. Aan de andere kant zijn er wel heel veel van die kleine aanpassingen geweest waardoor het hele spel anders er uit ziet als toen. Wat spelen betreft (dus het echte in tanks rond rijden) vind ik dan weer niet echt verandert.

Voor de rest zijn alle tanks wel zo'n beetje aangepast en had je toen veel minder tanks/maps. Misschien zijn er nog wat screenshots van die tijd te vinden ?
De lobby interface heeft ook in de loop der tijd een flinke facelift gehad. Zeker in het begin zag het er erg sober en saai uit. Het game report wat je nu krijgt na een spelletje spelen vind ik zelf ook een grote verbetering.

En vergeet de vogels niet. Een onontbeerlijke toevoeging! 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

In de beta tijd was de T-44 oppermachtig. Op een afstand van 400+ warpte hij voorbij in je vizier. De netcode was toen nog echt brak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TweakJerommeke
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 13-10 19:43

TweakJerommeke

Stay a while and listen

Gisteren voor eerst CW voor de lol gedaan met IDEAL op Lakeville. (Training voor 1st campaign)

Ging goed tot de finale toen we tegen EXNOM moesten vechten. En dat merk je meteen, waar we dus normaal met 15-2 wonnen hadden we met 1-15 verloren. Hun arty deed best veel damage met blindshots. In het begin waren we 2 bats kwijt in het midden. Wij stonden dus allemaal bij het dorpje te wachten, helaas gingen ze niet voor de gebruikelijke manier om ons te omsingelen maar alle heavies van hun gingen terug in het vallei om ons vanuit onze basis te mollen... uiteraard moesten we wel terug rijden maar waren we meteen ook exposed voor de arty en TD. Was wel grappig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sneezzer
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 08-10 15:35
Iemand ervaring met de T-34-2? Ik heb deze nu geresearched (bijna, nog 5k exp.) is het leuk om snel over te stappen? Of kan ik beter nog wat fun hebben met de T-34-1 en zo mijn crew door trainen.

Amiga 500, eos 350d, HTPC, GamePC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

psychoclown schreef op maandag 27 mei 2013 @ 11:52:
[...]

Stom van mij dat ik in juni 2011, na een paar potjes Provence, een jaar niet meer gespeeld heb en pas een jaar later echt begonnen ben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
  • Laatst online: 20:45
Knap. Province zat toen nog niet eens ingame. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

User schreef op maandag 27 mei 2013 @ 12:30:
Knap. Province zat toen nog niet eens ingame. :+
Wel toen ik begon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
Dan was het ook geen Juni 2011, dat was pal na de release.

Province is pas in 2012 ingame gekomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

User schreef op maandag 27 mei 2013 @ 12:35:
Dan was het ook geen Juni 2011, dat was pal na de release.

Province is pas in 2012 ingame gekomen.
Klopt precies. Account aangemaakt: 2 juni 2011 en toen een jaar niks gedaan. We zijn het eens.
:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
Volgens mij zijn we het dus niet eens. :)

Je kon in Juni 2011 geen Province gespeeld hebben, omdat province toen nog niet eens bestond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redwing
User schreef op maandag 27 mei 2013 @ 12:54:
Volgens mij zijn we het dus niet eens. :)

Je kon in Juni 2011 geen Province gespeeld hebben, omdat province toen nog niet eens bestond.
Dat zegt ie ook niet :+ Hij heeft in juni 2011 een account gemaakt, daar een jaar lang niets mee gedaan en toen hij begon te spelen (june 2012) was province er wel al.

Hmm, je hebt wel gelijk dat zijn eerste post dan niet klopt :)

[ Voor 7% gewijzigd door redwing op 27-05-2013 13:12 ]

[removed]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChojinZ
redwing schreef op maandag 27 mei 2013 @ 13:12:
[...]

Dat zegt ie ook niet :+ Hij heeft in juni 2011 een account gemaakt, daar een jaar lang niets mee gedaan en toen hij begon te spelen (june 2012) was province er wel al.

Hmm, je hebt wel gelijk dat zijn eerste post dan niet klopt :)
Volgens mij weet User dat ook wel maar wil hij gewoon weer even lastig doen... :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FikkieHo
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13-10 13:29

FikkieHo

Wokmaster

psychoclown schreef op maandag 27 mei 2013 @ 11:52:
[...]

Schaamteloze promotie van oud filmpje :P
GoT fail :P

Vliegtuigjes bouwer - i.o.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knowuse
Sneezzer schreef op maandag 27 mei 2013 @ 12:26:
Iemand ervaring met de T-34-2? Ik heb deze nu geresearched (bijna, nog 5k exp.) is het leuk om snel over te stappen? Of kan ik beter nog wat fun hebben met de T-34-1 en zo mijn crew door trainen.
Ik heb hem nog niet, maar lees er gemengde verhalen over. Schijnt beter te zijn dan de type 59, maar je hebt natuurlijk wel slechtere match making. Normaal gesproken begin ik altijd aan de volgende tank als ik die geresearched heb, alleen je hebt nu een week lang 50% extra crew xp op je T-34-1 en das best leuk.

Shuttle st20g5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChojinZ
vraagje voor de cracks:

Aan de linkerkant van de turret van de T26e4 zit een stukje reserve rupsband. Geeft dat stukje rupsband ook extra bescherming (armor)? Of zit het er alleen voor de sier?
Je zou verwachten dat de rupsband voor extra armor zorgt. Maar ik kan daar niets over vinden. Iemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
Sier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sneezzer
Knowuse schreef op maandag 27 mei 2013 @ 13:23:
[...]

Ik heb hem nog niet, maar lees er gemengde verhalen over. Schijnt beter te zijn dan de type 59, maar je hebt natuurlijk wel slechtere match making. Normaal gesproken begin ik altijd aan de volgende tank als ik die geresearched heb, alleen je hebt nu een week lang 50% extra crew xp op je T-34-1 en das best leuk.
Vandaar de vraag ook ;)

Ik las ook dat de T34-2 veel lijkt op de type59 maar dan met mindere mm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
ChojinZ schreef op maandag 27 mei 2013 @ 13:29:
vraagje voor de cracks:

Aan de linkerkant van de turret van de T26e4 zit een stukje reserve rupsband. Geeft dat stukje rupsband ook extra bescherming (armor)? Of zit het er alleen voor de sier?
Je zou verwachten dat de rupsband voor extra armor zorgt. Maar ik kan daar niets over vinden. Iemand een idee?
Ingame voor de sier, IRL was dat inderdaad om toch extra armor te bieden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChojinZ
Kaap schreef op maandag 27 mei 2013 @ 13:40:
[...]

Ingame voor de sier, IRL was dat inderdaad om toch extra armor te bieden.
Tx! Duidelijk.
Wel een beetje flauw, dat dan weer wel... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ChojinZ schreef op maandag 27 mei 2013 @ 13:15:
[...] :z
Volgens mij weet User dat ook wel maar wil hij gewoon weer even lastig doen... :>
Laten we het er maar op houden dat ik aan het dementeren ben, ik ben alleen benieuwd naar jullie bevindingen, in de beta periode en daarna.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChojinZ
Verwijderd schreef op maandag 27 mei 2013 @ 13:53:
[...]

Laten we het er maar op houden dat ik aan het dementeren ben, ik ben alleen benieuwd naar jullie bevindingen, in de beta periode en daarna.
Boeit ook niet. ;)

Over de Beta: Conclusie is toch wel dat het spel er alleen maar beter op geworden is (op de arty na). Het verbaasd mij ook dat een ontwikkelaar er nog zoveel tijd insteekt de meeste ontwikkelaars doen nog 1 a 2 patches na de release en dan heb je het wel gehad. Maar updates mbt physics en graphics zie je niet vaak meer. Voor mij ook een rede om ze financieel te blijven supporten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DvE
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 21:07

DvE

ORA-00000

ChojinZ schreef op maandag 27 mei 2013 @ 13:58:
[...]

Boeit ook niet. ;)

Over de Beta: Conclusie is toch wel dat het spel er alleen maar beter op geworden is (op de arty na). Het verbaasd mij ook dat een ontwikkelaar er nog zoveel tijd insteekt de meeste ontwikkelaars doen nog 1 a 2 patches na de release en dan heb je het wel gehad. Maar updates mbt physics en graphics zie je niet vaak meer. Voor mij ook een rede om ze financieel te blijven supporten.
Hun playerbase bestaat natuurlijk ook uit veel gratis spelende personen. Als je niet blijft updaten en verbeteren, vallen die al snel af en ga je dat uiteindelijk ook in je inkomsten merken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChojinZ
DvE schreef op maandag 27 mei 2013 @ 14:17:
[...]

Hun playerbase bestaat natuurlijk ook uit veel gratis spelende personen. Als je niet blijft updaten en verbeteren, vallen die al snel af en ga je dat uiteindelijk ook in je inkomsten merken.
Klopt. Maar toch lukt het veel uitgevers om een f2p game alsnog te verneuken door niets te doen qua updates/grote aanpassingen. Kijk bv. naar BF-Heroes. 1 groot drama.... :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DvE

DvE

ORA-00000

ChojinZ schreef op maandag 27 mei 2013 @ 14:24:
[...]

Klopt. Maar toch lukt het veel uitgevers om een f2p game alsnog te verneuken door niets te doen qua updates/grote aanpassingen. Kijk bv. naar BF-Heroes. 1 groot drama.... :|
Da's waar, maar dat zijn uitgevers die naast free to play ook betaalde games verkopen en hebben dan andere prioriteiten. Wargaming bestaat (volgens mij) volledig uit de free to play gamescene.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UdiBenLudi
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 15-10 14:20
ChojinZ schreef op maandag 27 mei 2013 @ 13:58:
[...]

Boeit ook niet. ;)

Ook aan arty is heeeeel veeeeel veranderd... Het waren echte moneymakers in de beta dat is nu een stuk minder... Ook stuk minder precies en langere aimtime... Hetzelfde is het ecth niet... Perfect ook niet... Dat warpen van de T-44 was idd super :) mijn favoriet in de tijd... (mediums gingen maar tot tier 8 )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bean77
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 16-10 13:00
Wist je trouwens dat wanneer je op de WOT website naar je eigen account kijkt, je gelijk kunt zien de hoeveelste speler je bent die zich heeft geregistreerd?

bijvoorbeeld mijn account:
http://worldoftanks.eu/community/accounts/500028365-Bean77/

Ik ben gebruiker 28.365 op de europese server en beetje eentje van de" eerste uren" beta.
Op het Wot-forum heb ik mij geregistreerd op 17 juli 2010. Ik weet niet meer of dat gekoppeld is aan je aanmelding voor de game, of dat je dat appart moest doen.

Weet wel dat de 3601 mijn tofste tank was toen.

Ben eigenlijk wel benieuwd of hier gebruikers zijn die zich eerder dan mij hebben geregistreerd.

[ Voor 8% gewijzigd door Bean77 op 27-05-2013 14:41 ]

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShockWave
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 11-10 14:41

ShockWave

Lost it somewhere

Topicstarter
Bean77 schreef op maandag 27 mei 2013 @ 14:40:
Wist je trouwens dat wanneer je op de WOT website naar je eigen account kijkt, je gelijk kunt zien de hoeveelste speler je bent die zich heeft geregistreerd?

bijvoorbeeld mijn account:
http://worldoftanks.eu/community/accounts/500028365-Bean77/

Ik ben gebruiker 28.365 op de europese server en beetje eentje van de" eerste uren" beta.
Ik zie dat niet hoor, waar staat dat

Star Citizen referralcode

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bean77
ShockWave schreef op maandag 27 mei 2013 @ 14:45:
[...]

Ik zie dat niet hoor, waar staat dat
http://worldoftanks.eu/co...ts/500702568-_ShockWave_/

jij bent gebruikter 702.568

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DvE

DvE

ORA-00000

Oftwel het staat in de URL zelf.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bean77
klopt en als er als eerste cijfers 501 staan, betekent dit meer dan een miljoen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UdiBenLudi
hmmm volgens die methode player 67891 maar created 12.04.2011

Misschien dat het nummer pas gemaakt is na de splitsing eu/us?

edit 1
Bean77 created 13.04.2011.

Dus hoe krijg jij een lager nummer?

edit 2
Hehe op us server zelfde player 67891 alleen is hij daar created 17-5-2011

[ Voor 40% gewijzigd door UdiBenLudi op 27-05-2013 15:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bean77
die datum van 13-4-2011 is de datum NA de beta fase. Iedereen die beta heeft gespeeld zit op of rond 13-4-2011.
Als je de beta hebt gespeeld zoals ik vanaf bijna het begin, heb je dus een laag nummer (eerder geregistreerd) en een eerdere registratiedatum op WOT forum 17 juli 2010 in mijn geval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UdiBenLudi
Damn idd.. forum aktief sinds 20 augustus 2010... spel al wel eerder geregistreerd juni al maar dat is dus niet meer te vinden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rgras
  • Niet online
Wat gebeurt er wanneer ik een medium crew member met gold overzet naar een heavy van hetzelfde land, is hier dan nog steeds sprake van een penalty, of is dit niet het geval wanneer er gold wordt gebruikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sneezzer
rgras schreef op maandag 27 mei 2013 @ 15:18:
Wat gebeurt er wanneer ik een medium crew member met gold overzet naar een heavy van hetzelfde land, is hier dan nog steeds sprake van een penalty, of is dit niet het geval wanneer er gold wordt gebruikt.
Meteen 100%

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
UdiBenLudi schreef op maandag 27 mei 2013 @ 14:55:
hmmm volgens die methode player 67891 maar created 12.04.2011

Misschien dat het nummer pas gemaakt is na de splitsing eu/us?

edit 1
Bean77 created 13.04.2011.

Dus hoe krijg jij een lager nummer?

edit 2
Hehe op us server zelfde player 67891 alleen is hij daar created 17-5-2011
Die 12-4 is van de release, toen zijn alle stats van de spelaccounts reset. Om je echte registratiedatum te zien, moet je ff naar je forumaccount kijken. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pff, soms heb ik echt het idee dat overwinningen en nederlagen in "streaks" komen. Eergisteren won ik 19/21 potjes en kwam ik elke keer in wedstrijden waar ik top tier was. Vandaag 3/16 tot nu toe, en 2/3 van de battles sta ik bij de onderste 3 in de MM :'(

Overigens lees ik hier dat ik in dit geval blij moet zijn dat de MM veranderd is in de tussentijd. Met een KV tegen Tier 9 vechten, of in een M6 tegen Tier 10s. Dat moet echt hel geweest zijn!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Masuchievo
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 16-10 14:05

Masuchievo

Cpt. Average

Verwijderd schreef op maandag 27 mei 2013 @ 16:09:
Pff, soms heb ik echt het idee dat overwinningen en nederlagen in "streaks" komen. Eergisteren won ik 19/21 potjes en kwam ik elke keer in wedstrijden waar ik top tier was. Vandaag 3/16 tot nu toe, en 2/3 van de battles sta ik bij de onderste 3 in de MM :'(

Overigens lees ik hier dat ik in dit geval blij moet zijn dat de MM veranderd is in de tussentijd. Met een KV tegen Tier 9 vechten, of in een M6 tegen Tier 10s. Dat moet echt hel geweest zijn!
De KV was dan ook nog wel ietsjes anders dan toen. De derpgun die je er nu op kan zetten was er niets bij.

Te weinig geld voor alle gadgets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
Daarnet een paar potjes gedaan maar het was best wel drama, op 2 potjes na elke keer goed gepresteerd maar was enkel goed voor 2 wins van de 7 potjes en alsnog >750 average exp..
Maar goed nu wel de tweede secondary skill op de 50 100 volledig en dat scheelt echt wel is die ook wat betrouwbaarder in ESL (Sixth Sense) ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sneezzer
Even een zachte kick >:)
Sneezzer schreef op maandag 27 mei 2013 @ 12:26:
Zijn er mensen die met deze tank hebben gespeeld, en kunnen aangeven wat ze er van vinden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
De dag is nog niet eens over en dan mag je eigenlijk nog niet bumpen he ;)

T-34-1 vind ik niet zo super dus dat project, net als de andere Chinese tanks liggen een beetje stil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sneezzer
psychoclown schreef op maandag 27 mei 2013 @ 16:35:

T-34-1 vind ik niet zo super dus dat project, net als de andere Chinese tanks liggen een beetje stil.
*iets met ongeduld :)

Klopt, deze week geeft de 34-1 extra exp. zou een beetje zonde zijn als ik nu de 34-2 koop en het een mweh tank is, dan kan ik beter even doorgaan met de 34-1 om de crew snel omhoog te krijgen om vervolgens de 34-2 uit te zitten met de x2 dagelijks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mhindrik
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 16-10 08:46
Ik kan mijn draai in de T34-85 nog niet echt vinden. Voor snipen niet accuraat genoeg en duurt lang om te mikken.
Voor flanken is ie eigenlijk te langzaam.
Voor brawlen heeft ie totaal geen armor.

Wat is de beste manier om deze tank goed te gebruiken?

Alle vragen hebben een antwoord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dramborleg
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 02-05 14:13
In het kader van: let me google that for you
YouTube: t-34-85 guide

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plato112

Plato112

Da is toch nie normaal!

Sneezzer schreef op maandag 27 mei 2013 @ 16:44:
[...]

*iets met ongeduld :)

Klopt, deze week geeft de 34-1 extra exp. zou een beetje zonde zijn als ik nu de 34-2 koop en het een mweh tank is, dan kan ik beter even doorgaan met de 34-1 om de crew snel omhoog te krijgen om vervolgens de 34-2 uit te zitten met de x2 dagelijks.
Wat mij betreft is het simpel, als je de T-34-1 fijn vindt spelen kun je hem even houden voor de crewtraining. Als je hem niet leuk vindt zou ik hem zo snel mogelijk verkopen.

Qua speelstijl lijken de twee tanks er veel op elkaar als ik de wiki moet geloven, dus daar hoef je het niet voor te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobinHood
  • Registratie: Augustus 2011
  • Niet online

RobinHood

Touch grass? Ben geen tuinman!

mhindrik schreef op maandag 27 mei 2013 @ 16:46:
Ik kan mijn draai in de T34-85 nog niet echt vinden. Voor snipen niet accuraat genoeg en duurt lang om te mikken.

Free XP grinden en hem overslaan :+

Paar patches terug ook mee gespeeld, maar vond het ook een onding, somehow tot 27k xp meegekomen, maar met een gemiddelde van heel weinig. Het belangrijkste is volgens mij weten wat jouw zwakheden zijn en wat die van andere tanks zijn, en hoe je die kan gebruiken.

People as things, that’s where it starts.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knowuse
...

Je speelt hem gewoon te voorzichtig O-)

<verstop zich snel>

Shuttle st20g5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Knowuse schreef op maandag 27 mei 2013 @ 16:52:
[...]

<verstop zich snel>
Ik moet zeggen dat de Type 34-1, behalve looks, utter crap is. Lange aim-time, geen gun depression, te lange reload, manouvreren is een drama. Oh en alles schiet dwars door je heen. /me was er heel snel klaar mee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
mhindrik schreef op maandag 27 mei 2013 @ 16:46:

YouTube: [EU] T-34-85 Mastery Badge, 2,4k damage - 21-04-'13
YouTube: [EU] T-34-85 Patrol Duty, 2,1k damage - 04-05-'13
Knowuse schreef op maandag 27 mei 2013 @ 16:52:
[...]

<verstop zich snel>
Voorzichtig spelen op die tank werkt bij mij iets beter dan gaan brawlen, sowieso moet je de tijd hebben om te kunnen aimen (anders mis je geheid) en je moet op een vlak stuk van de map zitten.
Verwijderd schreef op maandag 27 mei 2013 @ 16:55:
[...]

Ik moet zeggen dat de Type 34-1, behalve looks, utter crap is. Lange aim-time, geen gun depression, te lange reload, manouvreren is een drama. Oh en alles schiet dwars door je heen. /me was er heel snel klaar mee
Dit inderdaad, ik geef nog niet op maar ik heb wel andere leukere projecten liggen die dan nu sowieso de voorkeur hebben boven de T-34-1 ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hexta
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 30-04 13:43

Ik heb hem nu, en heb er ook flink moeite mee.
Hij heeft eigenlijk niets dat echt goed is. Alles is middelmaat of daar onder. En die depression maakt het helemaal tot een rijdende depressie.

SlaineMcRoth#2316 76561197992282479

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 22:52

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Alles schiet dwars door je hull heen. Je kunt natuurlijk zonder depression niet echt hull-down doen, maar achter obstakels (al zijn het glooiingen in het landschap - het is echt een minitankje) verschuilen helpt enorm. Enige minpunt vind ik aim time, verder is reload in verhouding met damage en gebrek aan gun depression eist gewoon een bepaalde speelstijl al zou ik toch zo graag de depression van een Cromwell op deze tank hebben :P

Oslik blyat! Oslik!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WimHam
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 11-08 18:02
Ik vind 'm wel leuk je moet er inderdaad niet mee naar beneden schieten maar omhoog gaat prima dus plekjes zoeken waar je dat moet doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
Dat begrijp ik inderdaad maar vooral de combinatie geen armor, lange aimtime en geen gun depression maken het een lastige tank vind ik (en dat zeg ik niet zo heel vaak). Had de tank wel armor gehad dan had ik kunnen leven met de laatste 2 punten of elk andere combinatie van 2 nadelen maar 3 maakt het geen tank voor beginners (of juist wel, ligt er maar net aan hoe je er naar kijkt).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wiskid
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 01-11-2024
psychoclown schreef op maandag 27 mei 2013 @ 19:18:
Dat begrijp ik inderdaad maar vooral de combinatie geen armor, lange aimtime en geen gun depression maken het een lastige tank vind ik (en dat zeg ik niet zo heel vaak). Had de tank wel armor gehad dan had ik kunnen leven met de laatste 2 punten of elk andere combinatie van 2 nadelen maar 3 maakt het geen tank voor beginners (of juist wel, ligt er maar net aan hoe je er naar kijkt).
Ik ben benieuwd hoe jij het op de leopard1 gaat doen.
Pagina: 1 ... 30 ... 45 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Voor slowchat kun je terecht in: WoT IRC channel