Zal voor mij dit weekend dus veel op mijn tier 10s spelen om die crews beter te maken 
verder vind ik de special weinig bijzonders
verder vind ik de special weinig bijzonders
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Bedankt voor de excel sheet, inderdaad handig om te kijken hoe die score is opgebouwd en waar je dus kunt verbeteren. Voor mij is dat duidelijk damage doen.djengizz schreef op vrijdag 24 mei 2013 @ 13:28:
[...]
Frags, damage (gewogen naar tier), spots, defense punten en winrate.
Hier kun je een spreadsheet downloaden, de waardes invullen voor jezelf en kijken hoe jouw WN7 is opgebouwd en waar je nog aan kunt werken.
Verdere uitleg over WN7:
http://forum.worldoftanks...-it-and-how-does-it-work/
Shuttle st20g5
Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650
Nieuwe vogels om op te knallen en semi beschonkten toestand = leukKnowuse schreef op vrijdag 24 mei 2013 @ 14:08:
Zat de patch notes te lezen en mij vielen de volgende dingen op:
•New birds have been added to Ruinberg and Lakeville.
Gelukkig, dit lost veel problemen op
•The overall velocity of SPG shells was decreased (10-15% for regular guns and 50% for short-barreled ‘mortar’ guns).
Deadth from above blijft pijnelijk
Speed limits are like herpes.
Als ik mijn waarden invul in die spreadsheet (met gegeven uit wotlabs) krijg ik een wn6/7 van 1933.djengizz schreef op vrijdag 24 mei 2013 @ 13:28:
[...]
Frags, damage (gewogen naar tier), spots, defense punten en winrate.
Hier kun je een spreadsheet downloaden, de waardes invullen voor jezelf en kijken hoe jouw WN7 is opgebouwd en waar je nog aan kunt werken.
Verdere uitleg over WN7:
http://forum.worldoftanks...-it-and-how-does-it-work/
Een 7-day lock op je arty wanneer deze uitgeschakeld is.Kaap schreef op vrijdag 24 mei 2013 @ 14:34:
Velocity nerf betekent dat arty spelers nog meer moeten target leaden. Gecombineerd met de accuracy nerf wordt het allemaal een stuk onvoorspelbaarder voor arty spelers
Wellicht in de toekomst nog eens een 25% dmg nerf eroverheen en max 2 arty per team
Dat probleem lost zich vanzelf opPlato112 schreef op vrijdag 24 mei 2013 @ 14:47:
Lol 2 arty per team. Keep on dreaming mate
Dat doen ze nooit want dan wordt de wachtrij voor arty te lang.
Ergens zie ik hier nog wel een idee in. Cooldown op je arty als je kaput bent en 1X de duur van het potje.rgras schreef op vrijdag 24 mei 2013 @ 14:56:
[...]
Een 7-day lock op je arty wanneer deze uitgeschakeld is.
Verwijderd
Knowuse schreef op vrijdag 24 mei 2013 @ 14:08:
Zat de patch notes te lezen en mij vielen de volgende dingen op:
•New birds have been added to Ruinberg and Lakeville.
Gelukkig, dit lost veel problemen op
Als je dan toch bezig bent doe het dan gelijk goed. Het probleem van de wachtrij is dan ook gelijk makkelijk op te lossen want je kicked gewoon iedereen uit het spel die toch probeert met een arty te spelenKaap schreef op vrijdag 24 mei 2013 @ 14:34:
Wellicht in de toekomst nog eens een 25% dmg nerf eroverheen en max 2 0 arty per team
[removed]
Dat is nog best een goede suggestie. Denk alleen dat WG daar geen zin in heeft. Ergens snap ik hun strategie ook wel. Gewoon arty minder interessant maken, gaan vanzelf mensen minder spelen.BramSd schreef op vrijdag 24 mei 2013 @ 15:43:
Of je doet gewoon een hardcap op 3 arty en zodra je langer dan 2 minuten aan het wachten ben in je arty, pleurt WG gewoon alle arty in een game zonder andere tanks. Krijg je 15 vs 15 arty.
Heb je er ook geen last meer van.
En hoe maakt dit het spel leuker?Joindry schreef op vrijdag 24 mei 2013 @ 15:11:
[...]
Ergens zie ik hier nog wel een idee in. Cooldown op je arty als je kaput bent en 1X de duur van het potje.
maw. je ging dood in minuut 3, maar het potje duurde 11min, moet je achteraf nog 8 min wachten alvorens je weer kan spelen.
Zit redelijk goed in elkaar, duurt het potje maar 5min, moet je maar 2min extra wachten.
Duurt het 11min en ging je pas dood in de 10e minuut, moet je maar één minuut extra wachten.
In realiteit zal zich dit snel vertalen naar mensen die na een potje arty (en dood gegaan zijn) op zijn minst één ander potje moeten spelen.
Tenzij ze overleven (wat +/-40% van de gevallen is)
Is er geen ideeënbus bij WG?
Amiga 500, eos 350d, HTPC, GamePC
Het is juist heel simpel om met arty goed te spelen. Iig veel simpeler dan een tank goed onder de knie te krijgen. Weakspots e.d. kennen van alle tanks is niet nodig omdat je toch niet zo precies kan schieten. De stap van goed naar zeer goed is echter wel een grote stap omdat je dan moet weten wat waar gebeurt en de goede keuzes moet maken.Sneezzer schreef op vrijdag 24 mei 2013 @ 15:49:
[...]
En hoe maakt dit het spel leuker?
*artybashing is wel een beetje mode geloof ik, maar arty is niet makkelijk... tenzij je doel gewoon stil blijft staan (maar kan me niet voorstellen dat iedereen die arty haat zo'n kneus is).
[removed]
Don't.....take......the......bait.........redwing schreef op vrijdag 24 mei 2013 @ 15:55:
[...]
Het is juist heel simpel om met arty goed te spelen. Iig veel simpeler dan een tank goed onder de knie te krijgen. Weakspots e.d. kennen van alle tanks is niet nodig omdat je toch niet zo precies kan schieten. De stap van goed naar zeer goed is echter wel een grote stap omdat je dan moet weten wat waar gebeurt en de goede keuzes moet maken.
Daarnaast is het grote probleem niet hoe makkelijk/moeilijk arty speelt maar juist dat doordat er veel arty in een spel zit je opties erg beperkt worden (waar je wel/niet kunt rijden en of je misschien wel in dekking moet blijven staan omdat je nergens anders heen kunt)
[ Voor 16% gewijzigd door defiler1974 op 24-05-2013 16:25 ]
Persoonlijk vind ik arty (enkel ervaring met duitse lijn tot GW Panter) veel moeilijker dan de gemiddelde heavie/med/td. Laat ik het zo stellen, ik heb meer moeite om in de top 3 te komen met een arty dan met een andere bottom-tier qua XP.redwing schreef op vrijdag 24 mei 2013 @ 15:55:
[...]
Het is juist heel simpel om met arty goed te spelen. Iig veel simpeler dan een tank goed onder de knie te krijgen. Weakspots e.d. kennen van alle tanks is niet nodig omdat je toch niet zo precies kan schieten. De stap van goed naar zeer goed is echter wel een grote stap omdat je dan moet weten wat waar gebeurt en de goede keuzes moet maken.
Daarnaast is het grote probleem niet hoe makkelijk/moeilijk arty speelt maar juist dat doordat er veel arty in een spel zit je opties erg beperkt worden (waar je wel/niet kunt rijden en of je misschien wel in dekking moet blijven staan omdat je nergens anders heen kunt)
Een makkelijke richtlijn is in principe 1,3+ keer de damage te doen als het aantal hitpoints dat je tank heeft. Dus voor een IS3 zou dan 2000+ wel aardig kloppen en daarvoor hoef je in principe maar 5-6 keer raak te schieten.hopiconjo schreef op vrijdag 24 mei 2013 @ 14:06:
ok staat idd beter vermeld in percentage. Waar kan ik de statistieken vinden wat dan de average damage voor bepaalde tier(s) moet zijn
WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream
Vandaar de laatste opmerking dat het er ook helemaal niet om gaat of arty OP/simpel is en veel of weinig skills nodig heeft. Arty is simpelweg te spelbepalend in de hogere tiersdefiler1974 schreef op vrijdag 24 mei 2013 @ 16:11:
[...]
Don't.....take......the......bait.........
Deze discussie is al uitgekauwd, uitgespuugd, overheen gelopen, opgepakt, opgegeten, uitgexxxxxxx, gerecycled, verbrand tot as, in moleculen uitgevallen en gereincarneerd in een klein lief roze konijntje.
EDIT: en als je denkt dat konijntjes lief zijn, kijk naar monthy python's holy grail.
[ Voor 3% gewijzigd door redwing op 24-05-2013 16:27 ]
[removed]
Als na twee weken het WoT-forum weer toegankelijk is misschien ja
Ik heb zelf ook tier 8 arty en ken het wel, heeft niks met bashing te maken. Mijn idee zorgt ervoor dat er niet meer zoveel tegelijk arty spelen en tegelijk dat de wachtrijen voor diegenen die wel willen/kunnen spelen korter zijn.Sneezzer schreef op vrijdag 24 mei 2013 @ 15:49:
[...]
En hoe maakt dit het spel leuker?
*artybashing is wel een beetje mode geloof ik, maar arty is niet makkelijk... tenzij je doel gewoon stil blijft staan (maar kan me niet voorstellen dat iedereen die arty haat zo'n kneus is).
Bij mij is dood met mijn arty -> garage -> volgende tank. Ik zou er dus waarschijnlijk niets van merken.
[ Voor 6% gewijzigd door Joindry op 24-05-2013 17:23 ]
[ Voor 79% gewijzigd door psychoclown op 24-05-2013 18:35 ]
Verwijderd
there you goVerwijderd schreef op vrijdag 24 mei 2013 @ 19:46:
Zou top zijn als iemand met enige scout-ervaring me kan adviseren. Het is namelijk wel erg zonde om een half miljoen aan equipment uit te geven die ik niet nodig blijk te hebben
Zegt me ook al niksNemean schreef op vrijdag 24 mei 2013 @ 20:53:
http://worldoftanks.eu/ne...gy-eu-going-professional/
Goed nieuws, nog een bekende naam in de scene.
Lekker wakker..Nemean schreef op vrijdag 24 mei 2013 @ 20:53:
http://worldoftanks.eu/ne...gy-eu-going-professional/
Goed nieuws, nog een bekende naam in de scene.
Dan ben je niet bekend in de (WoT) eSports scene
[ Voor 28% gewijzigd door psychoclown op 24-05-2013 22:02 ]
Ja eyeuh ik heb gewerkt vandaag en tis vrijdag..
Zit maar te dollen johPlato112 schreef op vrijdag 24 mei 2013 @ 22:24:
Misschien dat het belangrijk is om te vermelden dat ik gamen alleen leuk vind om zelf te doen en dat alles er omheen me de ballen interesseert. Zelfde met sporten, doe het zelf graag maar kijken vind ik weinig aan.
En niet te vergeten dat we ook een 2de team hadden lopen dat helaas door cap verloor.wsLy schreef op vrijdag 24 mei 2013 @ 23:44:
Zo... met D_TCH laten zien dat we een pak slaag kunnen uitdelen. Vanavond op Portugal tot de owner battle gekomen, Rush'n'Glory verslagen in de finale en het helaas afgelegd tegen de owner. Strategie nog wat fine-tunen en ikzelf moet dit weekend en volgende week wat meer TC's gaan FC'en zodat ik wat meer ervaring krijgMaar het ging goed voor een 2e keer als FC.
Mooie avond voor een team dat nog niet eerder in CW verband met elkaar heeft samengespeeld.
Verwijderd
Ah, had wel eens van die kerel gehoord ja! Mooi dat de setup die ik in gedachten had ook door hem word gebruikt. Verder ook maar eens wat video's van hem bekijken, lijkt me leerzaam.
People as things, that’s where it starts.
Volgens mij heeft Psychoclown met dat ding rondgereden een tijd geleden.VasZaitsev schreef op zaterdag 25 mei 2013 @ 14:30:
Is de T20 een intressante tank om te kopen? Ik speel voornamelijk heavies maar met een Cromwell kom ik ook aardig uit de voeten.
Heb gister ook de TOG gekocht, geweldige tank.
Dit ^!psychoclown schreef op zaterdag 25 mei 2013 @ 15:03:
De T20 is echt geweldig! Zeker aan te raden dus ik zou hem halen
GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)
Verwijderd
Zelf niet geangeld [zo gestoord ben ik nou ook weer niet] is het gewoon 3x niks. elke tier 8 en tier 9 met een echt kanon erop schiet er doorheen.Verwijderd schreef op zaterdag 25 mei 2013 @ 16:41:
Als die spelers hun tank steeds anglelen, dan is hun pantser inderdaad niet zo goed
[ Voor 8% gewijzigd door thijsco19 op 25-05-2013 18:31 ]
The only thing you need; a jar of "Elbow Grease" (TM) ! Apply it liberally and it will make any job a breeze.
LEET!wsLy schreef op zaterdag 25 mei 2013 @ 18:20:
Sorry voor de dubbelpost maar dit wilde ik even met jullie delen.. een potje waar je uiteindelijk de adrenaline door je heen voelt gieren als een gek
Victory!, IS-7, Ruinberg, 5/25/13 5:59 PM: 2,005 nXP, 7,836 dmg
[afbeelding]
6.500 damage. Ook lekker.Victory!
Map: Lakeville
Date: zaterdag 25 mei 2013 18:11:29
Vehicle: Bat Chatillon 25 t
Exp: 1.999 + Credits: 102.747
Achievements: : Top Gun, Sniper, Mastery Badge: "Ace Tanker"
Replay staat in de link van noobmeter. MWReplays werkt niet meer blijkbaar....thijsco19 schreef op zaterdag 25 mei 2013 @ 18:25:
Maaruh, daar hebbe we de edit knop voor.
Mooie pot! Hebbie replay?
Wat heb je eigenlijk voor PC om met 60fps te streamen in 1080p?
[ Voor 28% gewijzigd door wiskid op 25-05-2013 20:24 ]
Ja exact! Ging echt lelijk gisteren, wins waren met moeite te halen.Plato112 schreef op zaterdag 25 mei 2013 @ 15:18:
Ach ja, ik kan het aantal keer dat ik ge-oneshot werd gisteren ook niet tellen en daarnaast continu zero-damage penetrations van mijn kant.
Soms zit alles tegen lijkt het.
Gewoon een prima tank hoor, gun erop is ook erg fijn en kun je prima werk mee verrichtenVasZaitsev schreef op zaterdag 25 mei 2013 @ 16:35:
De IS-8 is sowieso best slecht, slecht pantser voornamelijk. Ik kan mijn draai er ook echt niet in vinden, terwijl ik wel goed met de Is en IS-3 ben.
Valt nog wel mee hoor, tijdje terug de CPU, RAM en Mobo na 3 jaar weer vervangen voor wat snellers. Die i5's zijn echt ongelooflijk snel!TweakJerommeke schreef op zaterdag 25 mei 2013 @ 18:54:
[...]
Wat heb je eigenlijk voor PC om met 60fps te streamen in 1080p?Ik kijk regelmatig naar je streams.
# | Product | Prijs | Subtotaal |
1 | Intel Core i5 3570K Boxed | € 199,90 | € 199,90 |
1 | ASRock Z77 Pro4-M | € 77,94 | € 77,94 |
1 | MSI R6950-2PM2D2GD5 | € 0,- | € 0,- |
1 | Western Digital Blue WD6400AAKS, 640GB | € 0,- | € 0,- |
1 | Corsair Vengeance LP CML8GX3M2A1600C9 | € 62,50 | € 62,50 |
1 | Enermax MODU82+ 425 | € 0,- | € 0,- |
1 | Samsung 830 series Desktop Upgrade Kit 128GB | € 124,95 | € 124,95 |
Ja en dat SLF daar al grote problemen mee heeft, daarvan zijn ook een aantal van die lui die de cheat met de BatChats hadden gedaan in randoms..wiskid schreef op zaterdag 25 mei 2013 @ 20:22:
Haha heb juist gehoord dat wg alle screenshot van pts speler aan het nakijken is op verbode mods......
Iedereen die in pts gepakt wordt met verboden mods ligt er ook meteen uit btw.
[ Voor 6% gewijzigd door psychoclown op 25-05-2013 20:41 ]
[ Voor 118% gewijzigd door wontcachme op 25-05-2013 20:50 ]
GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)
Die batchat cheat laat me nu weer een belletje rinkelen ja.psychoclown schreef op zaterdag 25 mei 2013 @ 20:54:
Kom op dat weet iedereen, paar gastjes in randoms die enkel afschermden en met een T1 clangenoten in BatChats neer te knallen ergens in een hoekje om zodoende een event te winnen.
Alle mods in het warpakket zijn verboden, vanaf 8.6 zal dat automatisch naar gescanned worden en krijg je een ban.
[ Voor 14% gewijzigd door wontcachme op 25-05-2013 21:00 ]
[ Voor 31% gewijzigd door psychoclown op 25-05-2013 21:43 ]
Grotere shell counter??? WTF is dat?wontcachme schreef op zaterdag 25 mei 2013 @ 20:42:
Batchat cheat?
En waar is dat van PTS te vinden?
EDIT: Welke mods zijn eigenlijk verboden tegenwoordig? Ik heb XVM, Jimbo's aim dinges, custom icoontjes van de tanks, grotere shell counter, scopeshadow en WoT Tweaker.
[ Voor 5% gewijzigd door Astratuner op 25-05-2013 22:05 ]
Ipv bv een kleine 25 is er een overlay over de shell icon met 25 in het hele vakjeAstratuner schreef op zaterdag 25 mei 2013 @ 22:00:
[...]
Grotere shell counter??? WTF is dat?
Edit: Ah ik denk dat ik het al weet.
* ShockWave is het daar helemaal mee eenspsychoclown schreef op zaterdag 25 mei 2013 @ 15:03:
De T20 is echt geweldig! Zeker aan te raden dus ik zou hem halen
Verwijderd
Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650
Als er tijdens een clanwar in de ownersbattle om een provincie of verdediging van je provincie je tank wordt kapotgeschoten kan je hem niet gebruiken voor bepaalde tijd in een clanwar.Verwijderd schreef op zaterdag 25 mei 2013 @ 23:42:
Wanneer/waarom wordt een tank gelocked?
[ Voor 27% gewijzigd door ShockWave op 25-05-2013 23:56 ]
Oslik blyat! Oslik!
🐠 Reef Tank @ Instagram 🖥️ x570 \\ 5950x \\ RTX3070
Verwijderd
V&A aangeboden: World of Tanks invitation codeNightHawk4 schreef op zaterdag 25 mei 2013 @ 23:38:
Hmmz toch maar eens aan gaan beginnen om te kijken of het wat voor mij is....
Iemand een invite code?
Verwijderd
Morgen denkt een Heidi: "ach du scheisse.....was habe ich gesternabend alles gemacht"dion_b schreef op zondag 26 mei 2013 @ 00:08:
Vanavond is... anders. In positieve zin
Om te beginnen eindelijk in m'n t7 arty Bombardier gekregen voor twee-vliegen-in-een-klap-shot. En ja, waren beide arties (voor we weer die discussies beginnen), een al licht toegetakelde GwTiger stond naast een nog intacte GwPanther. Gemikt op de Panther, vol geraakt = dood, splash maakte ook de GwTger af.
Maar potje erna - gelijk bij begin meldde een KV-1S (in het Duits) dat ze een dame was en dronken was. Chat in dat potje was erg lollig, te lollig, lette niet goed op en werd genadeloos afgemaakt. Wel beloond met Facebook invite door dame in kwestie
Scoort hoog in categorie dingen die ik niet op WoT verwacht zou hebben
Sure, check je inboxNightHawk4 schreef op zaterdag 25 mei 2013 @ 23:38:
Hmmz toch maar eens aan gaan beginnen om te kijken of het wat voor mij is....
Iemand een invite code?
🐠 Reef Tank @ Instagram 🖥️ x570 \\ 5950x \\ RTX3070
UhuhVerwijderd schreef op zondag 26 mei 2013 @ 00:24:
[...]
Morgen denkt een Heidi: "ach du scheisse.....was habe ich gesternabend alles gemacht"
Oslik blyat! Oslik!
Cheers
Yep, tis meer annoying dan dat het iets uithaalt...ShockWave schreef op zaterdag 25 mei 2013 @ 23:52:
[...]
Als er tijdens een clanwar in de ownersbattle om een provincie of verdediging van je provincie je tank wordt kapotgeschoten kan je hem niet gebruiken voor bepaalde tijd in een clanwar.
Landings dan weer wel tot de ownersbattle.
Heavy's moet je rekenen op 7 volle dagen
Mediums een dag of 6
Arty ??
Lights 24 uur...
Reden was waarschijnlijk om ook eens wat mindere clans een kans op de global map te geven als de zware clans door hun tanks heen zouden zijn.
Helaas met 100 leden die meerdere tier X's hebben heeft het weinig effect..
Verwijderd
Nou, ik zat laatst eens in de Hall of Fame te kijken bij winratio en gemiddelde XP: bijna alleen maar tweede accounts in de top. Zoals Kyozu al zei zitten daar behoorlijk wat Russen tussen, maar ook heel veel mensen die een tweede account hebben gemaakt puur voor de stats. Dan beginnen ze met een Tier 8 premium tank en spelen alleen maar goede, volledig ge-upgrade tanks. Er komen er elke maand een hoop bij, dus niet gek dat je niet stijgt.BramSd schreef op zaterdag 25 mei 2013 @ 21:26:
Wat me vandaag opviel: ik heb mijn avg xp naar 790 weten te tillen. Dat is natuurlijk heel mooi, maar ik sta nog altijd 1399'ste op dat vlak.
Het opvallende is echter dat ik me kan herinneren dat ik een jaar geleden, toen ik nog op 740 zat, ik óók 13xx'ste stond. Ik ben dus in een jaar tijd 50 avg xp omhooggegaan, maar niet gestegen in de totale ranking.
Dat is lullig, want dat betekent dat de 1400 man boven me harder aan het stijgen is dan ik.
Dat zou wel een goede oplossing wezen inderdaadVerwijderd schreef op zondag 26 mei 2013 @ 01:46:
[...]
Eigenlijk zou er een filter in de Hall of Fame moeten zitten, waardoor je bijv. kunt kiezen om alleen de ratings van spelers met >1000 of >5000 battles weer te geven. Ik denk dat de Hall of Fame dan meer waarde zou hebben.
maak er maar tenminste 1000 vanpsychoclown schreef op zondag 26 mei 2013 @ 01:56:
[...]
Dat zou wel een goede oplossing wezen inderdaad
Sowieso ook de opname van accounts met 100+ battles in de hall of fame vind ik een beetje simpel.
Dat mag sowieso naar de 500 opgeschroefd worden en dan zie je al een heel ander beeld
Verwijderd
Als je een goed tweede account maakt dan mag je er best wel in staan want je presteert goed op dat account maar 500-1000 is wel een drempel waarin alle 'kijk-mijn-T1-met-115-battles-in-de-hall-of-fame-staan' accounts eruit gefilterd worden. Om 'even' 500 battles te doen op zo'n account zullen niet veel spelers snel doen.Bean77 schreef op zondag 26 mei 2013 @ 09:24:
[...]
maak er maar tenminste 1000 vanal die "nieuwe" accounts moeten het spel eerst leren kennen e.d. Dus vanaf tenminste 1000 battles mag je aannemen dat ze de basis wel onder de knie hebben
Waarom denk je dat ze dat doen? Kijk je wel naar wat de vijand nog voor tanks heeft of niet? Als de vijand nog 1 of meerdere arties heeft dan sta ik ook niet stil als ik aan het cappen ben... Ik heb tevaak mensen gedecapped zien worden omdat ze stil staan en arty hen raakt. Dus zo idioot is dat niet.Verwijderd schreef op zondag 26 mei 2013 @ 10:24:
Hier even een link naar een interessant topic op WOT-forum over het resetten van de cap.
De meeste tips zijn vrij logisch, maar ik denk dat er wel wat goede tips tussenzitten voor enkelen hier......
Een goede tip waar velen bijv. niet aan denken: zolang je stilstaat en niet vuurt, behoudt je je camo. Ik zie nog veel te vaak dat teamgenoten idioot rondjes gaan rijden of uit cover gaan om op een naderende vijand te gaan schieten
http://forum.worldoftanks...guide/page__fromsearch__1
[ Voor 7% gewijzigd door wsLy op 26-05-2013 10:39 ]
Ja irritant is dat, stond eerst nog in de top 100 met mijn avg xp, en deze is alleen maar hoger geworden en nu sta ik net in de top 200 ofzo, puur door alleen maar 2e accounts met 105 battles enzo =/ fuckers.psychoclown schreef op zondag 26 mei 2013 @ 10:36:
[...]
Als je een goed tweede account maakt dan mag je er best wel in staan want je presteert goed op dat account maar 500-1000 is wel een drempel waarin alle 'kijk-mijn-T1-met-115-battles-in-de-hall-of-fame-staan' accounts eruit gefilterd worden. Om 'even' 500 battles te doen op zo'n account zullen niet veel spelers snel doen.
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq