[MMO] Het grote World of Tanks topic - Deel 35 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 27 ... 45 Laatste
Acties:
  • 93.036 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jip99
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 07-03 09:48
Sneezzer schreef op woensdag 22 mei 2013 @ 10:11:
[...]

Premium is nietde way to go als je op tier 4 al in de min loopt, dan moet je eerst je speelstijl aanpassen. Op hogere tiers wordt het anders echt een ramp.

Vanaf tier 7 wordt het pas wat moeilijker (als je gemiddeld speelt) om niet meer in de plus te eindigen zonder premium account

*edit: bovenstaande was geschreven vlak nadat ik je verhaal over de Matilda las.
Met je T7 TD schiet je waarschijnlijk te vaak mis waardoor je dure shells verspeelt.
als je met de matilda tier 4 al in de - loopt speel je wel heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel erg slecht :9

maar ik begin pas bij tier 8 vast te lopen qua credits... en dat is wel soort van normaal voor non premium spelers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 09-03 09:26
Het komt echt zo vaak voor dat je Abbey winnende bent maar niet op tijd bent om te defenden of de defenders falen dus doen we het maar zelf:

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• manstaat
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 14-10 10:37
Jip99 schreef op woensdag 22 mei 2013 @ 10:41:
[...]

als je met de matilda tier 4 al in de - loopt speel je wel heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel erg slecht :9

maar ik begin pas bij tier 8 vast te lopen qua credits... en dat is wel soort van normaal voor non premium spelers.
ik loopt niet in de min met Matilda....

Met mijn T25.
Kan aan mij liggen maar als ik nog een goede pot heb nog steeds -250-+

NEED SKILLS. Maar je moet dus iiets van 3 potjes met andere tanks spelen om winst te maken en daarmee je T25 + (toekomstige Panther) te crediten? :( Dan kan je toch bijna NEVER tier 10 halen als je op 1 tanks speeld? Zal me niks verbazen als ze dit doen zodat mensen Premium gaan kopen... ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Masuchievo
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 07:39

Masuchievo

Cpt. Average

manstaat schreef op woensdag 22 mei 2013 @ 10:50:
[...]

Met mijn T25.

NEED SKILLS. Maar je moet dus iiets van 3 potjes met andere tanks spelen om winst te maken en daarmee je T25 + (toekomstige Panther) te crediten? :( Dan kan je toch bijna NEVER tier 10 halen als je op 1 tanks speeld? Zal me niks verbazen als ze dit doen zodat mensen Premium gaan kopen... ;(
Er is maar 1 tank waar ik af en toe verlies mee maak en dat is een SU-14. Shells zijn duur, premium nog erger. En je wil soms wel iets missen. Ga je dood dan loop je ineens in de min.

Te weinig geld voor alle gadgets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
[...]

Met mijn T25.

Als je goed genoeg speelt kun je op vrijwel alle tanks wel winst maken maar over het algemeen is het wel zo dat 8+ zo duur is dat het stimuleert een Premium tank of Premium Account aan te schaffen (niet meer dan logisch, het is een bedrijf).

Tier 7 zou je gewoon winst (ook al is het marginaal) moeten kunnen draaien, dus meer damage doen, > 1000 average damage is een goed streven voor jou.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobinHood
  • Registratie: Augustus 2011
  • Niet online

RobinHood

Touch grass? Ben geen tuinman!

Natuurlijk doet wargaming dat, maar ook om ervoor te zorgen dat men lagere tiers blijft spelen.

Tier 7 haal ik trouwens sinds kort altijd winst mee, met of zonder premium. Alleen als ik geoneshot wordt door arty in het begin of als ik in mijn eentje een lemmingtrain tegenkom niet, maar in 90% van de potjes zou ik ook zonder premium een leuke winst hebben.

Met tier 8 zou ik nog zeker 75% van de potjes winst hebben.

Tier 9: hell, zelfs met premium maak ik nog geregeld verlies, vooral omdat ik nog erg moet wennen aan de IS-8 en daar opeens erg veel high-tier arty rondrijdt.

People as things, that’s where it starts.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn T29 maakt alleen in een hele slechte match verlies, en mijn WZ-131 heeft vrijwel altijd wel een winst van minstens 5k. Gewoon iets voorzichtiger rijden misschien, of proberen al je schoten te raken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo, weer een ace-tanker erbij:
Victory!
Map: Erlenberg
Date: woensdag 22 mei 2013 10:46:09
Vehicle: T71
Exp: 4.334 (x2) + Credits: 54.894
Achievements: : Confederate, Mastery Badge: "Ace Tanker"

Wel geinig dat je aan het begin van de battle roept dat je ergens gaat spotten, diversen beginnen te roepen dat ik moet zien te overleven en ik uiteindelijk qua score ver bovenaan sta. Zelfs qua damage in een tier 9 pot!!!
Wel weer een mooi bewijs dat het een goede reden was om de T71 niet te verkopen en lekker te houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BramSd
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 12-10 10:51
Ik moet natuurlijk ook een M60 winnen. Nu moet ik alleen nog een clan vinden om te joinen. Sinds de bittere dood van HARD ben ik clanloos.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jip99
[...]

Met mijn T25.

ik weet het, was ook meer een geintje..

maar als je met een premium tier 5 geen winst kan maken met verlies potjes is er wel wat mis met je speelstijl voor die tank denk ik..

probeer wat meer achter de linie te spelen, wat meer 2de lijn support en flanken waar het kan..

ik ken de T25 niet zo dus.. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 07:47
BramSd schreef op woensdag 22 mei 2013 @ 11:01:
Ik moet natuurlijk ook een M60 winnen. Nu moet ik alleen nog een clan vinden om te joinen. Sinds de bittere dood van HARD ben ik clanloos.
Zijn toch zat clans die op het niveau van HARD zitten :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobinHood
  • Niet online

RobinHood

Hij bedoeld de T25AT, niet de T-25.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShockWave
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 11-10 14:41

ShockWave

Lost it somewhere

Topicstarter
Fest schreef op woensdag 22 mei 2013 @ 10:00:

Hierbij de replay van deze ****

[video]
Ergens achterin staat een enemy Batchat mischien werd je aangezien voor die??

Star Citizen referralcode

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oosterhofjf
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 08:22
VasZaitsev schreef op woensdag 22 mei 2013 @ 11:06:
Heb de tank niet zelf gespeeld, maar de repair kosten zijn nog niet zo erg hoog en als je in geldnood zit, kan ook de 90mm monteren. Die is namelijk 4 x goedkoper

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jip99
VasZaitsev schreef op woensdag 22 mei 2013 @ 11:06:
hmm hij had het over de panther unlocken, dus ik dacht dat die het over de duitse lijn had..

en het is wel makkelijk om dan duidelijk aan te geven welke tank je bedoeld manstaat :) er zijn 3 T25 dingen..

T-25 tier 5 premium
T25/2 tier 7
T25/AT tier 7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joindry
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 20:39

Joindry

- I'm afraid I can't do that -

oosterhofjf schreef op woensdag 22 mei 2013 @ 11:09:
[...]

Heb de tank niet zelf gespeeld, maar de repair kosten zijn nog niet zo erg hoog en als je in geldnood zit, kan ook de 90mm monteren. Die is namelijk 4 x goedkoper
Ja dit dus, is net hetzelfde met de jagdpanther.
tweede gun is goed voor niet preiumspelers, derde gun doet grootste boem maar de shells zijn buiten proportie duurder waardoor al je winst vervalt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BramSd
Kaap schreef op woensdag 22 mei 2013 @ 11:05:
[...]

Zijn toch zat clans die op het niveau van HARD zitten :?
Dat is ook het probleem niet. Ik ben op zoek naar een clan waarbinnen ik hooguit een gemiddelde speler ben, zodat ik de gelegenheid krijg om te leren van anderen. Helaas zijn er gewoon niet zo bizar veel clans waar dat het geval is EN die me ook aanspreken.

Als ik snel door Noobmeter scroll, denk ik dat de echt interessante clans voor mij zijn: PTS, IDEAL, EXNOM, EFE, KAZNA, F15, OMNI, WHY en EFE-X.

Genoeg keus op zich, maar het zijn geen clans waar je 'zomaar' in komt. Dat kost wat tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kan je met premium tanks überhaubt wel verlies maken? Volgens mij als je begint te teamkillen dat er geen winst te behalen is maar als je al je shells misschien en ook nog vernietigd wordt zit je bij premium tanks nog wel op het break even punt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fest
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
ShockWave schreef op woensdag 22 mei 2013 @ 11:07:
[...]

Ergens achterin staat een enemy Batchat mischien werd je aangezien voor die??
Ik zou het niet weten. Of het was een gericht schot van een kneus, of het was een schot van een kneus die nooit op de minimap kijkt. Kies jij maar...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oosterhofjf
BramSd schreef op woensdag 22 mei 2013 @ 11:12:
[...]

Dat is ook het probleem niet. Ik ben op zoek naar een clan waarbinnen ik hooguit een gemiddelde speler ben, zodat ik de gelegenheid krijg om te leren van anderen. Helaas zijn er gewoon niet zo bizar veel clans waar dat het geval is EN die me ook aanspreken.

Als ik snel door Noobmeter scroll, denk ik dat de echt interessante clans voor mij zijn: PTS, IDEAL, EXNOM, EFE, KAZNA, F15, OMNI, WHY en EFE-X.

Genoeg keus op zich, maar het zijn geen clans waar je 'zomaar' in komt. Dat kost wat tijd.
Zal ik maar opschieten :P Je bent goed genoeg om elke clan te joinen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• perpixel
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 14-10 16:56
Mocht ik ooit de stats zien te krijgen. Dan zou bij mij f15 wel bovenaan staan. Die hebben een wat fijnere mentaliteit dan de rest in mijn ogen.

Gisteren trouwens nog een f15 tc tegen gekomen. was 1 van de 2 losses uit 12 potten geloof ik :) Waren wel heel vriendelijk.

[ Voor 30% gewijzigd door perpixel op 22-05-2013 11:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BramSd
perpixel schreef op woensdag 22 mei 2013 @ 11:20:
Mocht ik ooit de stats zien te krijgen. Dan zou bij mij f15 wel bovenaan staan. Die hebben een wat fijnere mentaliteit dan de rest in mijn ogen.
Ik heb precies hetzelfde idee. Net als IDEAL. Ik ben nu bezig in de recruitment procedure voor IDEAL, maar daar ben ik waarschijnlijk net niet goed genoeg voor. Als ik daar wordt afgewezen probeer ik F15 eerst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Ik zelf waardeer clans altijd op basis van clan wars performance. Van die statshoer clans zoals EFE zou ik zelf nooit in willen zitten.

IDEAL en F15 ken ik verder niet.

[ Voor 5% gewijzigd door JeroenNietDoen op 22-05-2013 11:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 14-10 15:47

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Verwijderd schreef op woensdag 22 mei 2013 @ 11:14:
kan je met premium tanks überhaubt wel verlies maken? Volgens mij als je begint te teamkillen dat er geen winst te behalen is maar als je al je shells misschien en ook nog vernietigd wordt zit je bij premium tanks nog wel op het break even punt.
Tuurlijk kun je verlies lijden. Als je niks raakt (en niks scout enzo) heb je geen inkomsten, als je wel geraakt wordt heb je onkosten.

Dan nog moet je het heel bont maken wil je verlies lijden. In m'n JT8.8 kan ik niet herinneren minder dan 20k inkomsten en 5k profit te hebben, en meestal veelvoud ervan.

Oslik blyat! Oslik!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jip99
dion_b schreef op woensdag 22 mei 2013 @ 11:26:
[...]

Tuurlijk kun je verlies lijden. Als je niks raakt (en niks scout enzo) heb je geen inkomsten, als je wel geraakt wordt heb je onkosten.

Dan nog moet je het heel bont maken wil je verlies lijden. In m'n JT8.8 kan ik niet herinneren minder dan 20k inkomsten en 5k profit te hebben, en meestal veelvoud ervan.
mij is het wel gelukt om verlies te draaien met mijn SP.. maar toen schoot ik met iets teveel premiums shells, en weinig hits, en kapot door brand ofzo.. en potje verloren :D... het is me maar 1x gelukt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• perpixel
Kaap schreef op woensdag 22 mei 2013 @ 11:25:
Ik zelf waardeer clans altijd op basis van clan wars performance. Van die statshoer clans zoals EFE zou ik zelf nooit in willen zitten.

IDEAL en F15 ken ik verder niet.
F15 was een spinoff van 322, maar is ondertussen compleet onafhankelijk. Belangrijke punten zijn het verzamelen van goede up-and-coming spelers dus iets lagere toelatingseisen(nogsteeds erg hoog) en een easy going mentaliteit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BramSd
quote: F15
You thought you were bad? Fear not. There is now a level zero.

We are a laid back bunch and the players have no obligations, but we enjoy cw's and tc's and if you want to be part of the community you should be interested in all clan related action.

There is but one obligation in this clan. Be nice! Attitude is a vital part of our clan.

You have what it takes to be one of the fifteen?

What requirements you need to fulfill?
#1 You must have atleast 2 tier 10 tanks
#2 Damage on your tanks must be
- T10 2300+ average damage
- T9 2000+ average damage
- T8 Hit points of T8 tank plus 300
#3 Want to participate in clan activities atleast once in a while.
quote: IDEAL
Clan created solely for uniting QUALITY TEAM players to play in platoons and TCs. All we require is a happy disposition, be a team player and are always striving to improve. To avoid embarrassment only apply if you fit the above criteria and have the appropriate win ratio, efficiency and DPB as defined:
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/vG8CYG0.png
Dus, even afwachten wat IDEAL zegt en bij afwijzing F15 benaderen. Ik heb overwogen om PTS te vragen of ik erbij kon komen, maar dat is me net iets te competitief. Ik hou wel van het meer laidback sfeertje dat IDEAL en F15 uitstralen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
BramSd schreef op woensdag 22 mei 2013 @ 11:12:
[...]

Dan kan ik je vast helpen met een aantal clans:
IDEAL en F15 spelen geen CW, ik weet niet of ze het ooit gaan doen maar ik vind het unlikely.
OMNI presteert op het moment best wel bagger dus die zou ik ook niet echt als een optie zien.
perpixel schreef op woensdag 22 mei 2013 @ 11:20:

Gisteren trouwens nog een f15 tc tegen gekomen. was 1 van de 2 losses uit 12 potten geloof ik :) Waren wel heel vriendelijk.
F15 zijn ook echt toffe lui maar als je CW's wilt spelen is dat niet echt de clan to go ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BramSd
Clan Wars interesseert me niet al te veel. Ik weet zeker dat IDEAL wel gaat meedoen in de Campaign event en F15 zegt in hun eigen recruitment thread dat ze begonnen zijn met CW (eerst in Afrika voor de lol).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redwing
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 08:16
Verwijderd schreef op woensdag 22 mei 2013 @ 11:14:
Als je met premium shells schiet, dood gaat en weinig raakt kun je best verlies leiden. Zeker als dan ook nog de rest van je team amper iets raakt. Gewone ammo + 1 keer raak schieten is normaal gesproken echter al genoeg om winst te draaien.

[removed]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
BramSd schreef op woensdag 22 mei 2013 @ 11:41:
Clan Wars interesseert me niet al te veel.
Ja, dan zijn clans zoals EFE ook een optie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mhindrik
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 14-10 13:04
Joindry schreef op woensdag 22 mei 2013 @ 11:12:
[...]

Ja dit dus, is net hetzelfde met de jagdpanther.
tweede gun is goed voor niet preiumspelers, derde gun doet grootste boem maar de shells zijn buiten proportie duurder waardoor al je winst vervalt.
Ik speel al met hele dure shells vanaf TIER 6 met de KV-1S, die krengen zijn pas duur om te verschieten. Lekker 1000 credits de schot, dan leer je wel heel voorzichtig te schieten. Maar altijd winst gemaakt, ook op een verlies. Zelfs op tier 7 met 1000 per schot altijd winst, als het nou een win of verlies is.

Gewoon voorzichtig schieten.

Alle vragen hebben een antwoord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

redwing schreef op woensdag 22 mei 2013 @ 11:41:
[...]

Als je met premium shells schiet, dood gaat en weinig raakt kun je best verlies leiden. Zeker als dan ook nog de rest van je team amper iets raakt. Gewone ammo + 1 keer raak schieten is normaal gesproken echter al genoeg om winst te draaien.
Ja ik bedoelde ook als je met normale ammo schiet, het gebruik van premium implementeren in de stelling is hetzelfde als het gebruik van premium consumables.
Natuurlijk als je zelf besluit meer te betalen, maar over het algemeen is voor premium tanks de minimum opbrengst wel genoeg om break even te komen te staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GJP80
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 13-10 17:55
Je kunt met premium tanks best verlies maken. :+

Gisteren nog een SIEMA! I r proud polish RAMBO! KV5 meegemaakt die echt niet raak kon schieten en de hele pot met zijn kont richting de vijand reed. Het was te triest voor woorden / hilarisch om te zien maar ik weet zeker dat die kerel geen cent over heeft gehouden aan die pot.

Premium tanks verdienen in principe meer, maar je hebt nog wel enige vorm intelligentie nodig om hier het optimale uit te halen. Als ik bijvoorbeeld als een echte SIEMA! noob met goldshells ga strooien tijdens onmogelijke schoten tja dan eindig je zelfs op de beste premium tank in de min. :+

http://wotlabs.net/eu/player/GJP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sneezzer
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 08-10 15:35
BramSd schreef op woensdag 22 mei 2013 @ 11:35:
[...]

[...]

Dus, even afwachten wat IDEAL zegt en bij afwijzing F15 benaderen. Ik heb overwogen om PTS te vragen of ik erbij kon komen, maar dat is me net iets te competitief. Ik hou wel van het meer laidback sfeertje dat IDEAL en F15 uitstralen.
Wat bedoelen ze met die exceptions? Zijn die tanks niet gewenst, tellen ze niet mee, of willen ze die graag?

Amiga 500, eos 350d, HTPC, GamePC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BramSd
Sneezzer schreef op woensdag 22 mei 2013 @ 11:48:
[...]

Wat bedoelen ze met die exceptions? Zijn die tanks niet gewenst, tellen ze niet mee, of willen ze die graag?
Ik weet het niet precies, maar dat zal per tank verschillen. Bijvoorbeeld de T57 en T110E5 zullen wel een hogere gemiddelde damage per battle moeten hebben dan andere tier X heavies. De Lorraine en VK4502B zullen wellicht niet meetellen omdat ze gewoon niet zo goed zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
BramSd schreef op woensdag 22 mei 2013 @ 11:50:
[...]

Ik weet het niet precies, maar dat zal per tank verschillen. Bijvoorbeeld de T57 en T110E5 zullen wel een hogere gemiddelde damage per battle moeten hebben dan andere tier X heavies. De Lorraine en VK4502B zullen wellicht niet meetellen omdat ze gewoon niet zo goed zijn.
Dit klopt wel, bijv. met de T57/50B zou je wel een average damage van >3000 moeten kunnen halen tenzij je veel TC's speelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Ik vind zelf de average damage eisen nogal lastig. In CW's doe je met focussed fire vaak gewoon niet veel damage. Idem in TC's. Dan blijft randoms over.

Ik vind het verdomd lastig om zoveel average damage te doen als je met 12 idioten in een random team zit, laat staan 14 idioten...

Daarom speel ik dus vrij weinig tier 10 heavies in randoms. Dus die average damage gaat ook niet zo omhoog. Beetje kip en het ei...

[ Voor 20% gewijzigd door JeroenNietDoen op 22-05-2013 12:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sneezzer
Kaap schreef op woensdag 22 mei 2013 @ 11:59:
Ik vind zelf de average damage eisen nogal apart. In CW's doe je met focussed fire vaak gewoon niet veel damage. Idem in TC's. Dan blijft randoms over.

Ik vind het verdomd lastig om zoveel average damage te doen als je met 12 idioten in een random team zit, laat staan 14 idioten...
Klopt, ik zat net al te kijken wat ik zelf doe zo'n beetje.
Maar aangezien ik alleen solo randoms speel is het erg lastig om echt goede scores te halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djengizz
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
Ik vind zelf de average damage eisen nogal lastig.
Alle ratings zijn te farmen, average damage niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oosterhofjf
Ik vind zelf de average damage eisen nogal lastig. In CW's doe je met focussed fire vaak gewoon niet veel damage. Idem in TC's. Dan blijft randoms over.

Daarom speel ik dus vrij weinig tier 10 heavies in randoms. Dus die average damage gaat ook niet zo omhoog. Beetje kip en het ei...
Tank company is ook geen ideale uitkomst tenzij je in een arty zit. Het komt vaak voor er iemand van je team op een plek wordt neergezet en dat je dan niemand tegenkomt.

Mijn avarage damage is prima, soms zit het niet mee. Gisteren 2 keer achter elkaar ge oneshot door arty in tier 8 en 9 op het begin van de pot. Kan je natuurlijk ook vrij weinig aan doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
djengizz schreef op woensdag 22 mei 2013 @ 12:05:
[...]

Klopt, je bent min of meer verplicht altijd in een platoon te spelen met nog 2 echt goede gasten zodat je de pot enigszins kunt tillen in je favor en veel af kan schieten i.p.v. dat je gesteamrolled wordt doordat die 14 mongols in je team weer niet in staat iets tegen te houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bean77
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 13-10 20:35
[...]

precies. daarom focus ik om mijn overall average damage te laten stijgen en dat lukt goed!

En verder precies zoals Kaap zegt met average damage op je tier 10. En daarbij ben ik nog een gek die als een FC roept erin te gaan ook daadwerkelijk erin vlieg en vaak dan onder focus fire kom te liggen, terwijl er altijd gasten zijn die doodleuk achteraan blijven snipen |:(

[ Voor 4% gewijzigd door Bean77 op 22-05-2013 12:15 ]

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 21:52

wontcachme

You catch me? No you wont

Ik zal maar niet zeggen dan dat er een grote kans is dat ik naar EFE ga :+

GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
wontcachme schreef op woensdag 22 mei 2013 @ 12:15:
Ik zal maar niet zeggen dan dat er een grote kans is dat ik naar EFE ga :+
Hoezo niet? Ik zie wel meer CW veterans overstappen naar clans die meer focussen op high quality platoon/tc gaming middels stats en niet meer op CW.

[ Voor 3% gewijzigd door JeroenNietDoen op 22-05-2013 12:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChojinZ
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 13-10 16:18
dion_b schreef op woensdag 22 mei 2013 @ 11:26:
[...]

Laatst op mijn KV5 0 schoten gelost, niets gespot en binnen een minuut dood. Kreeg ik toch nog 12.000 credits. Kon niet verklaren waarom ik toch nog winst maakte... Maar blijkbaar kan het dus wel...

Roland SP404 sampler te koop: https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2089640

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• manstaat
Even terug to komen op mensen van vanochtend (beetje drukjes af en toe op werk (a))

Ik heb idd T25AT, ik kan de Panther kopen maar need 300000 meer.
En ja, ik heb het sinds ik stopte 9maanden of zow ben ik sinds 3 dagen weer bezig.
Ik moet mijn skills *kuch* weer op pakken, ik weet wel dat een T25 zonder upgrade POEP is omdat die kannon niet veel schade doet. drm is denk mijn avarge niet zo goed.
Als er mensen zijn die in een Teamspeak server spelen? Of iets/ tips/stricks?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oosterhofjf
ts3.gatheringoftanks.nl

Je bent van harte welkom! kan je gezellig meespelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
manstaat schreef op woensdag 22 mei 2013 @ 12:25:
Even terug to komen op mensen van vanochtend (beetje drukjes af en toe op werk (a))

En ja, ik heb het sinds ik stopte 9maanden of zow ben ik sinds 3 dagen weer bezig.
Ik moet mijn skills *kuch* weer op pakken, ik weet wel dat een T25 zonder upgrade POEP is omdat die kannon niet veel schade doet. drm is denk mijn avarge niet zo goed.
Sowieso verstandig met mensen samen te gaan spelen. Wellicht dat GOT of GOT2 een plekje voor je vrij hebt. www.gatheringoftanks.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik denk dat ik voor clan KAZNA ga..... O-)
Net een platoon van hen in mijn team
1 speler met 68% winrate, de ander met 73 :o

Teamgenoten begonnen helemaal te kwijlen toen ze een kazna platoon zagen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Verwijderd schreef op woensdag 22 mei 2013 @ 12:35:
Ik denk dat ik voor clan KAZNA ga..... O-)
Net een platoon van hen in mijn team
1 speler met 68% winrate, de ander met 73 :o

Teamgenoten begonnen helemaal te kwijlen toen ze een kazna platoon zagen....
pilauda
1 AMX 50 100 HT FR 8 2,050 85.6%
2 AMX 13 90 LT FR 8 1,547 90.0%
3 T32 HT US 8 1,390 77.8%
4 IS-3 HT SU 8 1,208 83.2%

Tank company much...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bean77
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 13-10 20:35
ben wel benieuwd naar de average damage op die tanks ;)

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• themaxter
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 27-09 21:27

themaxter

Bugged..

manstaat schreef op woensdag 22 mei 2013 @ 12:25:

Zoals hierboven al werd gezegd: kom gerust eens langs op TS :)
ingame kan je ook vragen voor een platoon in het Gathering of Tanks channel (gewoon bij de channels zoeken op gathering) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kaap schreef op woensdag 22 mei 2013 @ 12:45:
[...]

pilauda
1 AMX 50 100 HT FR 8 2,050 85.6%
2 AMX 13 90 LT FR 8 1,547 90.0%
3 T32 HT US 8 1,390 77.8%
4 IS-3 HT SU 8 1,208 83.2%

Tank company much...
yep, die was 't

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
Die kan wel goed spelen hoor maar speelt echt superveel TC's.
Speelt daarnaast ook in KAZNA Kru ESL team.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jip99
psychoclown schreef op woensdag 22 mei 2013 @ 13:29:
Die kan wel goed spelen hoor maar speelt echt superveel TC's.
Speelt daarnaast ook in KAZNA Kru ESL team.
hebben die mensen geen social life of een baan ofzo?. volgens mij zijn sommige mensen er echt 24/7 mee bezig.. :/ om zulke scores te krijgen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zoals in iedere game zijn er mensen die gewoon super goed kunnen gamen en (veel) beter zijn dan jezelf. Daarom moet je ze nog niet verwijten 'no social life' of 'no job' te hebben imo.

Ikzelf ben een hele matige / ondermatige speler en dat stoort me niet het minst om dat te zeggen.
Wil trouwens niet zeggen dat ik een uitgebreid sociaal leven heb of een dikke job :)
Ik suicide regelmatig of stel mezelf soms éénzaam ergens op een chokepoint op. Slecht voor je stats, maar ik denk dat ik er voor het team iets goed mee doe. Speel ook altijd random battles

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 22-05-2013 13:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Masuchievo

Masuchievo

Cpt. Average

Verwijderd schreef op woensdag 22 mei 2013 @ 13:55:
Zoals in iedere game zijn er mensen die gewoon super goed kunnen gamen en (veel) beter zijn dan jezelf. Daarom moet je ze nog niet verwijten 'no social life' of 'no job' te hebben imo.

Ikzelf ben een hele matige / ondermatige speler en dat stoort me niet het minst om dat te zeggen. Wil trouwens niet zeggen dat ik een uitgebreid sociaal leven heb of een dikke job :-)
Ach het zou wel een keer fijn zijn als ik ergens goed in was. BF3 ergens in het midden/bovenaan, LoL maar 1500 elo op het moment, WoT mister average(above siemka thank god), ga zo maar door. Ik ben dus heel goed in average zijn in veel spellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Masuchievo schreef op woensdag 22 mei 2013 @ 13:59:
[...]

Ach het zou wel een keer fijn zijn als ik ergens goed in was. BF3 ergens in het midden/bovenaan, LoL maar 1500 elo op het moment, WoT mister average(above siemka thank god), ga zo maar door. Ik ben dus heel goed in average zijn in veel spellen.
Wil je ergens heel goed in zijn moet je misschien focussen op 1 game?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• manstaat
Verwijderd schreef op woensdag 22 mei 2013 @ 14:08:
[...]

Wil je ergens heel goed in zijn moet je misschien focussen op 1 game?
Dat kan je doen. Ik denk het belangrijkste voor mij is is game omdat ik het leuk vindt. En winnen en nr 1 zijn is mooi meegenomen. Maar ik doe het voor de fun ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dynosu
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 26-03-2024

dynosu

Orly ?

en sommigen spelen om de beste te zijn. Zo heeft iedereen zijn eigen drijfveer :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo speelde ik enkele jaren terug CoD 4 om zo goed mogelijk te zijn, het lukte me aardig, maar het begon aan te voelen als een baan om je stats op een redelijk hoog niveau te houden.
Nu speel ik ook zo'n 5-10 games en wissel ze zo veel mogelijk af. WoT is op het moment toch wel m'n persoonlijke favoriet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Masuchievo

Masuchievo

Cpt. Average

Ach het is wel fijn om te weten dat ik al beter ben met mijn 1500 potjes dan vrienden van mij met een pak meer. Ik vond het heerlijk toen ik met neophyte een avonde mee mocht rijden, paar slimme dingetjes opgepikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• perpixel
Het werkt ook wel frustrerend hoor. Ik merk dat ik ook graag het best ben in een game en als je het maar niet voor elkaar krijgt en steeds maar mensen met hogere stats ziet wordt het wel vervelend, maar ja :P gewoon blijven proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jip99
Verwijderd schreef op woensdag 22 mei 2013 @ 13:55:

Ikzelf ben een hele matige / ondermatige speler en dat stoort me niet het minst om dat te zeggen.
Wil trouwens niet zeggen dat ik een uitgebreid sociaal leven heb of een dikke job :)
Ik suicide regelmatig of stel mezelf soms éénzaam ergens op een chokepoint op. Slecht voor je stats, maar ik denk dat ik er voor het team iets goed mee doe. Speel ook altijd random battles
hee hee ik verwijt niks, ik vroeg iets... dat is wat anders ;)

maar ergens heel goed in zijn komt niet zomaar aanwaaien zeg maar, en ik speel al best veel per week en ik heb een redelijk gemiddelde score.. wn7 van rond de 1400... dus het is meer een schatting van mij dat die mensen gemiddeld wel 30 uur per week moeten gamen om hun niveau zo hoog te houden.

maar er zijn natuurlijk ook mensen met veel talent.. maar die zijn er niet veel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ook iets wat helpt volgens mij is je te beperken tot enkele tanks.
Ik doe net het tegenovergestelde, waardoor je toch net iets minder goed dingen inschat soms.

In garage:
Ch: T34Type, 59-16
Fr: AMX 13 75
Am: T26E4 SuperPershing, M36 Slugger,
Ge: VK 3601 (H), VK 3001 (H)
Uk: Alecto, Covenanter
Ru: T34-85, T44, KV1, KV3, IS, IS3, S-51, Object212, SU-85, SU-152

Gisteren m'n oude lieveling: T34 verkocht wegens plaatsgebrek - in ruil voor T44
Een jaar geleden was die veel beter (lang gestopt), die is echt kapot generfd imo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• perpixel
een t34 verkocht? kost je zo even 50 euro?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• themaxter
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 27-09 21:27

themaxter

Bugged..

Ik denk dat ie de T-34 bedoeld :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShockWave
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 11-10 14:41

ShockWave

Lost it somewhere

Topicstarter
IK denk dat hij de T-34 bedoeld..hoop ik wel tenminste..

Star Citizen referralcode

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jip99
perpixel schreef op woensdag 22 mei 2013 @ 14:28:
een t34 verkocht? kost je zo even 50 euro?
ik denk niet dat die de T34 heavy bedoeld :) maar de russiche T-34 of de china T-34

haha en dat in 3x :D

[ Voor 4% gewijzigd door Jip99 op 22-05-2013 14:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ShockWave schreef op woensdag 22 mei 2013 @ 14:29:
IK denk dat hij de T-34 bedoeld..hoop ik wel tenminste..
Inderdaad, de russische T34, tier 5 med
Holy shit, anders inderdaad duur grapje :)
Al had ik ergens gelezen dat je tegenwoordig premium tanks kon terugkopen? of in development voor volgennde patches?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jip99
als de mensen hier zouden moeten kiezen tussen de M26 pershing, centurion mk 1 of t-44 , welke kiezen jullie dan en waarom? :)

ben altijd benieuwd naar ervaringen met deze tanks. (ter vergelijking met de mijne)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dynosu

dynosu

Orly ?

Ik heb zelf gekozen voor de T44 omdat ik door wilde naar de T62a. De andere 2 heb ik geen ervaring mee.

Ik vond de T44 met alle upgrades een prima tank om te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weer bijzonder veel high tier noobs onderweg met belachelijke statistics....
Wat me opvalt: heb bij diversen even meegekeken als ik al gekilled was.......al die noobs hebben geen consumables bij zich. Geen fire extuinghiser, geen repair kit, helemaal niets.
Zegt ook al heel wat over de mate waarin ze serieus bezig zijn.... (imho)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• manstaat
Verwijderd schreef op woensdag 22 mei 2013 @ 14:43:
Wat me opvalt: heb bij diversen even meegekeken als ik al gekilled was.......al die noobs hebben geen consumables bij zich. Geen fire extuinghiser, geen repair kit, helemaal niets.
Wat als je geen geld heb of wilt investeren in die spullen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

manstaat schreef op woensdag 22 mei 2013 @ 14:45:
[...]

High tier is het juist beter met consumables, zo kan een fire je al gauw 20k repair costen opleveren vergeleken met de 3k voor een extinguisher

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
[...]

Een consumable is een schijntje als je weet wat je moet doen, koop ze groot in met de discount en het is helemaal goedkoop. De truc is lang in leven te blijven en veel damage uitdelen, weet je dat goed toe te passen dan haal je hoge scores. Consumables horen bij het in leven blijven. Een tier 10 die halve hp kwijt is omdat die te gierig is om een fire extinguisher te kopen is gewoon een dief van zijn eigen portemonnai en grote kans dat die dus vrij weinig gaat bijdragen aan het team.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mas-ih
  • Laatst online: 23-09 19:19
Wat een heerlijke tank is de amx 13 75 toch, de grind ernaartoe is een hel, maar het is het allemaal waard geweest (en ik heb de top engine nog niet eens en crew nog niet 100%)!! Iedereen die bij de 12t twijfelt of ie verder moet gaan, gewoon doorzetten!!

Ik neem aan de de 13 90 en BatChat ong. hetzelfde is qua speelstijl?

/blijheid mode off

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jip99
dynosu schreef op woensdag 22 mei 2013 @ 14:37:
Ik heb zelf gekozen voor de T44 omdat ik door wilde naar de T62a. De andere 2 heb ik geen ervaring mee.

Ik vond de T44 met alle upgrades een prima tank om te spelen.
ik heb nu de centurion en de T-44, maar vind de T-44 toch een beetje tegenvallen, acceleratie is niet echt vlot, 175mm pen is ook niet super..

centurion vindt ik wel iets fijner.. kanon is super.. 226 pen :) maar accuratie mag wel iets beter, zeker gezien de stats van dat ding.. maar met de 8.6 patch zal dat wel beter worden..
Centurion is ook lekker snel en bewegelijk.. groot nadeel is alleen dat die zo lomp groot is.. en bijna alles schiet door je hull heen.. turret is wel sterk opzich, dat zorgt nog wel eens voor wat bounces...

nu nog de pershing.. en dan kan ik een oordeel vellen over alle 3.. kijken welke ik fijner vindt.. ik vondt de T20 wel een leuk ding trouwens..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• belgian1
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 13-10 13:26
Verwijderd schreef op woensdag 22 mei 2013 @ 14:26:
Ook iets wat helpt volgens mij is je te beperken tot enkele tanks.
Ik doe net het tegenovergestelde, waardoor je toch net iets minder goed dingen inschat soms.

In garage:
Ch: T34Type, 59-16
Fr: AMX 13 75
Am: T26E4 SuperPershing, M36 Slugger,
Ge: VK 3601 (H), VK 3001 (H)
Uk: Alecto, Covenanter
Ru: T34-85, T44, KV1, KV3, IS, IS3, S-51, Object212, SU-85, SU-152

Gisteren m'n oude lieveling: T34 verkocht wegens plaatsgebrek - in ruil voor T44
Een jaar geleden was die veel beter (lang gestopt), die is echt kapot generfd imo.
Ik vind jou garage best nog meevallen naar aantal voertuigen.
Ik persoonlijk wel handig dat je in het begin alle verschillende rollen eens uitprobeerd zodoende krijg je een beter beeld wat hun rol is en hoe ze de andere tanks ik het team ondersteunen of beïnvloeden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
dynosu schreef op woensdag 22 mei 2013 @ 14:14:
en sommigen spelen om de beste te zijn. Zo heeft iedereen zijn eigen drijfveer :)
Ach, in de nieuwe clan blink jij nu ook ergens in uit he <3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dynosu

dynosu

Orly ?

Kaap schreef op woensdag 22 mei 2013 @ 14:59:
[...]

Ach, in de nieuwe clan blink jij nu ook ergens in uit he <3
iemand moet de clannoob zijn, dan ik maar he :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Misschien is dat de reden dat jij geen winst draait op tier 7?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• manstaat
Verwijderd schreef op woensdag 22 mei 2013 @ 15:15:
[...]

Misschien is dat de reden dat jij geen winst draait op tier 7?
Nee ik denk vooral door mijn ATTAACK IN DAS OPEN!!! tactiek instead of hide and seek.

Ik ga vanavond beter me best doen. Misschien op Teamspreak komen. Gwn kijken of ik mezelf beter kan maken. Ook misschien fire enz. te kopen. Nooit overwogen maar leuk om zo toch nog wat te leren :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Odyg
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 09-09-2022
Wat is die jagdpanther II een slechte tank zonder die top gun zeg! Jammer genoeg 63k exp nodig om die te unlocken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DvE
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 22:01

DvE

ORA-00000

He, niet verklappen nou. Dat is ook mijn tactiek!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• manstaat
DvE schreef op woensdag 22 mei 2013 @ 15:23:
[...]

He, niet verklappen nou. Dat is ook mijn tactiek!
+1, ook met TD of niet?

[ Voor 6% gewijzigd door manstaat op 22-05-2013 15:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joindry
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 20:39

Joindry

- I'm afraid I can't do that -

Odyg schreef op woensdag 22 mei 2013 @ 15:23:
Wat is die jagdpanther II een slechte tank zonder die top gun zeg! Jammer genoeg 63k exp nodig om die te unlocken.
Die gun kan je wel gebruiken dan op de E75 en Ferdi ook. En dat is trouwens wel een héél goeie gun voor tier 9.
Even geduld dus, intussen hebje alle tijd om te leren wennen aan de tank.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sneezzer
Vind je? Ik vonde de JP2 meteen heel prettig aanvoelen door zijn snelheid.
Kom je niet door je tegenstander zijn voorkant, gewoon verplaatsen en een ander doel kiezen.

Accuraat is de eerste gun ook direct al.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gizzy
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 11-08 07:34
Joindry schreef op woensdag 22 mei 2013 @ 15:43:
[...]

Die gun kan je wel gebruiken dan op de E75 en Ferdi ook. En dat is trouwens wel een héél goeie gun voor tier 9.
Even geduld dus, intussen hebje alle tijd om te leren wennen aan de tank.
Weet je zeker dat dat dezelfde gun is?Net even gekeken en deze kan je niet op de E75 of KT gebruiken. De TD's hebben een speciale PAK versie van de gun. Ik heb het even gechecked op wotdb.

[ Voor 14% gewijzigd door Gizzy op 22-05-2013 15:50 ]

flickr - WOT Profile - Game PC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eL_Jay
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 14-02-2023
Mas-ih schreef op woensdag 22 mei 2013 @ 14:57:
Wat een heerlijke tank is de amx 13 75 toch, de grind ernaartoe is een hel, maar het is het allemaal waard geweest (en ik heb de top engine nog niet eens en crew nog niet 100%)!! Iedereen die bij de 12t twijfelt of ie verder moet gaan, gewoon doorzetten!!

/blijheid mode off
Wacht maar tot je bij de lorraine aankomt. Die staat bij mij al een half-jaar stof te happen. (verrek de grind naar de batchat met een dergelijke meuk-tank)
Gizzy schreef op woensdag 22 mei 2013 @ 15:49:
[...]

Weet je zeker dat dat dezelfde gun is?Net even gekeken en deze kan je niet op de E75 of KT gebruiken. De TD's hebben een speciale PAK versie van de gun. Ik heb het even gechecked op wotdb.
Vaak zijn het gewoon dezelfde guns als op een heavie, met dat verschil dat de ACC vaak lager is (dus beter) en de RoF hoger. (zelfde als met de t25at en t29). Damage, pen en shells zijn 9 v.d. 10 keer gelijk

[ Voor 29% gewijzigd door eL_Jay op 22-05-2013 15:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

manstaat schreef op woensdag 22 mei 2013 @ 15:16:
[...]

Nee ik denk vooral door mijn ATTAACK IN DAS OPEN!!! tactiek instead of hide and seek.

Ik ga vanavond beter me best doen. Misschien op Teamspreak komen. Gwn kijken of ik mezelf beter kan maken. Ook misschien fire enz. te kopen. Nooit overwogen maar leuk om zo toch nog wat te leren :+
Aan de hand van een paar voorbeelden waarom die consumables nuttig zijn:
* ammoracked: verdubbelt je laadtijd waardoor je lange tijd niet kunt verdedigen na elk schot. Met een repairkit kun je je ammorack herstellen
* damaged gun: je gun is niet meer accuraat, grote kans op missers wat vooral in hogere tiers een dure aangelegenheid wordt. Repairkit en je kunt alle weakspots weer raken.
* driver killed: je tank is niet meer vooruit te branden waardoor je een slome, kwetsbare schildpad wordt (zonder schild). Medical kit erin en je kunt weer rondcrossen
* motor in de fik: kan je zo 40-50% van je health kosten. Manual extinguisher erin en je hebt een fractie van de potentiele schade

Uiteraard kosten deze consumables flink credits (daarom kopen tijdens een actie). Maar als je er met beleid mee weet om te gaan en ze op de juiste momenten gebruikt, kun je langer in leven blijven, langer damage uitdelen, langer credits maken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• manstaat
Verwijderd schreef op woensdag 22 mei 2013 @ 15:58:
[...]

Aan de hand van een paar voorbeelden waarom die consumables nuttig zijn:
* ammoracked: verdubbelt je laadtijd waardoor je lange tijd niet kunt verdedigen na elk schot. Met een repairkit kun je je ammorack herstellen
* damaged gun: je gun is niet meer accuraat, grote kans op missers wat vooral in hogere tiers een dure aangelegenheid wordt. Repairkit en je kunt alle weakspots weer raken.
* driver killed: je tank is niet meer vooruit te branden waardoor je een slome, kwetsbare schildpad wordt (zonder schild). Medical kit erin en je kunt weer rondcrossen
* motor in de fik: kan je zo 40-50% van je health kosten. Manual extinguisher erin en je hebt een fractie van de potentiele schade

Uiteraard kosten deze consumables flink credits (daarom kopen tijdens een actie). Maar als je er met beleid mee weet om te gaan en ze op de juiste momenten gebruikt, kun je langer in leven blijven, langer damage uitdelen, langer credits maken
Merci, Mentore
*duikvlucht als een assasin recht in zijn tank*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobinHood
  • Niet online

RobinHood

Ik word zo blij van Polen in hun T34's, lekker campen, niks aantrekken dat er een flank verdigd moet worden door een VK3001P en een Sherman E2, dat wordt hem natuurlijk niet.

Mensen die hun tank voor de loop van mijn KV-2 zetten als ik net wil vuren zijn ook zo leuk...Het is echt een wonder dat ik er nog nooit een friendly heb mee geoneshot...

[ Voor 33% gewijzigd door RobinHood op 22-05-2013 16:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mas-ih
  • Laatst online: 23-09 19:19
eL_Jay schreef op woensdag 22 mei 2013 @ 15:54:
[...]

Wacht maar tot je bij de lorraine aankomt. Die staat bij mij al een half-jaar stof te happen. (verrek de grind naar de batchat met een dergelijke meuk-tank)
Daar zie ik ook wel tegenop, denk dat ik maar gebruik ga maken van al mn free xp..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blonderulez
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 22:28
Mas-ih schreef op woensdag 22 mei 2013 @ 14:57:

/blijheid mode off
Ik vind de 13 75 ook lekker, maar niet veel verschillend van de 12t (zelfs dezelfde top gun). Volgens mij als je de 12t niets vind, ga je de 13 75 ook niets vinden, en vind je de 12t lekker, dan vind je de 13 75 ook fijn (en de 13 90 waarschijnlijk nog meer).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rmg
  • Registratie: November 2003
  • Nu online

Rmg

Verwijderd schreef op woensdag 22 mei 2013 @ 14:43:
Ik reed altijd met lend-lease oil, medkit, repair kit, wat voor tot aan T5 gewoon prima is.

Eerste match met de KV1S is "OMG NOOB WITHOUTH FIRE EXTINGUISHER!!!!" Moedigt mij nou niet echt wat aan om er wat aan te gaan doen. Natuurlijk als ik 2x in de hens sta in 3 games dan heb ik wel zoiets van hmm misschien moet ik wat omruilen. Maar dat leer je niet (iig niet op een normale manier) van de community

Dat is het enige punt van WOT imho, de community is een grote berg zeikerds die op alles klagen, Noobs, Arty's, Premium Tanks, Specials die niet special genoeg zijn, 'nerfs' enz. enz. :-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blonderulez
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 22:28
Valt toch wel mee, het is gewoon de gun van de Jagdpanther (voorloper), en die is echt niet slecht. Enige is dat je wat vaker in hogere tiers terecht komt, maar ook in de JP kwam je wel in hogere tiers terecht. Ben wel met je eens dat je erg veel exp nodig hebt om de top gun te krijgen. En natuurlijk benut je niet het volledige potentieel zonder top gun, maar houd er wel rekening mee dat de top gun minder nauwkeurig is dan de andere 2 en ik merk dat dus in praktijk wel (vaker mis op snipe afstand ;( ).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plato112
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 08:03

Plato112

Da is toch nie normaal!

[...]

Niet helemaal mee eens. Misschien dat het niet echt farmen is, maar ik speel normaal m'n tier 10's echt puur en alleen in CW's en soms in een TC als het moet. Heel af en toe zit ik in een platoon waarin iemand per se z'n tier 10 wil dubbelen dus dan gaan ze ook mee.
Hierdoor is m'n damage op m'n tier 10's best laag omdat ik vaak voorop rijdt in CW's en als er gepusht moet worden push ik ook.

Ik heb een tijd geleden overwogen om te proberen naar een top-clan te gaan. Toen ben ik meer in m'n tier 10's gaan spelen in randoms en de average damage vloog echt omhoog.
Misschien is dat niet echt farmen, maar TC's en CW's zijn gewoon funest voor je average damage. Daarom snap ik niet dat sommige mensen roepen dat het geen excuus is voor een lage average damage.
Ik vind er gewoon niks aan om tier 10 te spelen in een random team met een stel debielen om me heen, levert ook bijna geen credits op dus waarom zou ik het doen?

Speed limits are like herpes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rmg schreef op woensdag 22 mei 2013 @ 16:43:
[...]

Ik reed altijd met lend-lease oil, medkit, repair kit, wat voor tot aan T5 gewoon prima is.

Eerste match met de KV1S is "OMG NOOB WITHOUTH FIRE EXTINGUISHER!!!!" Moedigt mij nou niet echt wat aan om er wat aan te gaan doen. Natuurlijk als ik 2x in de hens sta in 3 games dan heb ik wel zoiets van hmm misschien moet ik wat omruilen. Maar dat leer je niet (iig niet op een normale manier) van de community

Dat is het enige punt van WOT imho, de community is een grote berg zeikerds die op alles klagen, Noobs, Arty's, Premium Tanks, Specials die niet special genoeg zijn, 'nerfs' enz. enz. :-(
Klopt deels.....
Inderdaad veel zeikerds, maar ben 't niet eens dat je niets kunt leren van de community......
Op het forum en op You Tube is een schat aan informatie te vinden (tips&tricks, guides, tactics etc etc).
Voordat ik een nieuwe tank unlock kijk ik bijv. altijd op het WOT-forum bij de sectie Tanks. Daar is alles terug te vinden over de bewuste tank, upgrade path, speelwijze etc etc
Daar had je ook kunnen welke modules je 't beste kunt gebruiken op een KV1S.

Kijk hier maar eens voor de KV1S: http://forum.worldoftanks...7-kv-1s-very-close-to-op/
Zit ongetwijfeld een hoop geouwehoer tussen, maar dit soort topics haal je bergen info uit.
Toevallig bij deze niet, maar je hebt ook topics die beginnen met een keurige users guide van de tank :9~
Pagina: 1 ... 27 ... 45 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Voor slowchat kun je terecht in: WoT IRC channel