[MMO] Het grote World of Tanks topic - Deel 35 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 26 ... 45 Laatste
Acties:
  • 93.036 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 22:34
psychoclown schreef op dinsdag 21 mei 2013 @ 12:25:
[...]

Clan wars kun je (nog) enkel spelen met de top tiers, iets anders doet niet mee :)
Ja, en waar vroeger 1 top tier nog voldoende was, heb je er tegenwoordig met die freezes een hele rits nodig :+
Nou ja, ik zal nooit roepen van, wij gaan Kyozu en zijn zeeschuimers eens even aanpakken ;) Dan leg je mijn inziens de lat wel heel erg hoog :)

[ Voor 31% gewijzigd door JeroenNietDoen op 21-05-2013 12:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 09-03 09:26
Kaap schreef op dinsdag 21 mei 2013 @ 12:31:
[...]

Nou ja, ik zal nooit roepen van, wij gaan Kyozu en zijn zeeschuimers eens even aanpakken ;) Dan leg je mijn inziens de lat wel heel erg hoog :)
KAZNA leek het ook al erg leuk PTS te gaan bezoeken, kijken of we 5v5 teams kunnen volhouden :P

Mooi potje op de IS3 van het weekend, defenden op Mines als een malle samen met mijn platoongenoot, een SU-14 en Leopard Proto die ook erg hun best deden.

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jip99 schreef op dinsdag 21 mei 2013 @ 11:32:
[...]

maar een hellcat is in close combat echt de sjaak.. turret is super sloom.. dus je kan zelfs door een luchs gekilled worden als die rondjes om je heen gaat rijden..
Clutchbraking als skill nemen, draai je een stuk sneller door

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
  • Laatst online: 19:56
Verwijderd schreef op dinsdag 21 mei 2013 @ 12:56:
[...]

Clutchbraking als skill nemen, draai je een stuk sneller door
Kun je beter Off-road Driving nemen. Doet exact hetzelfde als Clutch Braking, maar je trekt ook sneller op en je rijd sneller op hellingen.

Ik reed eerst ook met CB, maar ik ben overgeschakeld op OD, ik heb geen verschil in draaisnelheid gemerkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joindry
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 20:39

Joindry

- I'm afraid I can't do that -

Verschil zou em dan enkel zitten op tarmac. Dan heeft je OD geen effect normaalgezien, maar blijft je CB wel werken...
Ik neem trouwens ook meestel OD, lijkt mij een breder totaalpakket te hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dynosu
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 26-03-2024

dynosu

Orly ?

er is meer offroad dan onroad, dus ja :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sneezzer
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 08-10 15:35
DanielWW2 schreef op maandag 20 mei 2013 @ 22:57:
Na een weekendje grinden heb ik ook een nieuw beestje, de Tiger.
Wat een gruweltank. ;(

Kom op zeg WG. Zo ongeveer elk potje dat ik heb gespeeld word me ammo rack opgeblazen, de motor beschadigd of tracks eraf waarna je een schietschijf bent voor iedereen...
Dan is er de 8.8cm KwK 36 die gewoon crimineel zwak is. Ik had die geïnstalleerd om te testen en die ging er na een potje ook weer af. Waarom? Nou als je een leuke "that one bounced off" krijgt op de voorkant van een Pz IV die recht voor je staat op 50 meter afstand dan weet je het wel...
De 7.5cm KwK 42 L70 doet gewoon geen schade. Gelukkig nog maar 12.000 xp voordat de 8.8cm kwk 43 erop mag. Dan word het misschien wat leuker...
Je bent gewoon verwend met de VK3601H die alles kan.
De tiger met top gun, bino's en cammo is een dodelijke longrange sniper.
Mijn beste score (na 5k potjes) is nog altijd met een tiger gedaan (waar ik circa 150 potjes mee heb gedaan).

Amiga 500, eos 350d, HTPC, GamePC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• manstaat
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 14-10 10:37
Wat is volgens jullie de beste tank dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

User schreef op dinsdag 21 mei 2013 @ 12:58:
[...]
Kun je beter Off-road Driving nemen. Doet exact hetzelfde als Clutch Braking, maar je trekt ook sneller op en je rijd sneller op hellingen.

Ik reed eerst ook met CB, maar ik ben overgeschakeld op OD, ik heb geen verschil in draaisnelheid gemerkt.
Oké, interessant!!
manstaat schreef op dinsdag 21 mei 2013 @ 13:27:
Wat is volgens jullie de beste tank dan?
Beetje algemene vraag, of niet?
In de dezelfde categorie als: wat is de beste auto?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• manstaat
Beetje algemene vraag, of niet?
In de dezelfde categorie als: wat is de beste auto?
Well Beste auto, TD of Heavy?

TD Tot nu toe Wolverine beste stats in welke tanks dan ook.
Heavy Dunno ben niet heel veel me bezig.
Ik weet nog wel T28 is HEEL erg goed. Goeie snelheid +gun
En zoals ik al eerder vermelde A4..E8 sherman, het zelfde eigelijk als de T28

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TTLCrazy
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 20:38

TTLCrazy

Listen to Frankie

Ben ondertussen al weer bijna 1100 battles in WOT bezig en begin een beetje erachter te komen wat ik wil spelen. Heb ondertussen een Hellcat welke ik erg leuk vind, maar wel vrij fragiel, maar met camo net en skills etc. is dat wel een speelwijze die ik leuk vind. De KV-1 blijft toch wel een van mijn meest gespellde tanks, ondanks dat hij zo traag is. Ik zat te denken om door te gaan naar de KV-1S en verder, want ik wil het hogere tier spelen ook wel eens meemaken.

Nou zat ik erover te denken om een T34 te kopen, maar aan de ene kant is dat wel veel geld, ik bedoel, plsuminus 50 euro voor een tank is best een hoop geld. Dus dat is wat me nog wel tegen houd. Ik denk dat ik eerst probeer om via een normale grind de wat hogere tiers vrij te spelen.

Ik vind overigens spelen met srtillery ook best aardig, laatst de M41 vrijgespeeld en zeker met de top gun doe je leuke damage. je bent alleen erg afhankelijk van je team. heb daarnaast de SU-5 geprobeerd omdat deze met een andere boog schier waardoor je makkelijker je doelen kan raken achter een berg o.i.d. Nou vraag ik me af alle russische artillerie dit hebben ?

just imagine: war breaks out and nobody turns up... SPECS - Ajaxied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• perpixel
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 16:56
Het is sowieso beter om eerst op eigen houtje een tier 8 te verdienen. Premium tanks zijn over het algemeen vergelijkbaar aan een half ge-upgrade tier 8. Dit betekent dat je met wat minder ervaring het net niet red in tier 8 potten. Je loop dan het risico niet te presteren hoe je het nu doet. Wat natuurlijk teleurstelling met zich mee brengt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

manstaat schreef op dinsdag 21 mei 2013 @ 13:34:
[...]

Well Beste auto, TD of Heavy?

TD Tot nu toe Wolverine beste stats in welke tanks dan ook.
Heavy Dunno ben niet heel veel me bezig.
Ik weet nog wel T28 is HEEL erg goed. Goeie snelheid +gun
En zoals ik al eerder vermelde A4..E8 sherman, het zelfde eigelijk als de T28
T-28 heel erg goed :) is wel super situationeel ( maar dat neem ik ook wel aan dat je dat bedoelt)

Ik heb namelijk van het weekend veel ermee gespeeld om de KV-1 te unlocken,
Maar Joh...wat kan dat ding tegenvallen !! soms games dat ik op wat voor magische wijze dan ook wordt gespot, en 1 schot 80% van me hp weg !! (zo kwetsbaar is die)

Andere games waarbij ik netjes kon flanken, 6 kills en base cap

Merk wel dat als een enemy met een goeie penetration + dmg je spot, je flink het haasje bent hoe snel je ook gaat hahaha !!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TTLCrazy

TTLCrazy

Listen to Frankie

Ze hebben het over een ander T28 dan jij denk ik :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Owh lol :D ik ga meteen uit van de tier 4 medium van Rusland :)

maar idd als ik de wiki er zo bij sleep :P denk ik niet dat ik daar ooit in gerede heb :D haha,

naja toch mijn ei kwijt gekund !! !! heheheh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
perpixel schreef op dinsdag 21 mei 2013 @ 13:47:
Het is sowieso beter om eerst op eigen houtje een tier 8 te verdienen. Premium tanks zijn over het algemeen vergelijkbaar aan een half ge-upgrade tier 8. Dit betekent dat je met wat minder ervaring het net niet red in tier 8 potten. Je loop dan het risico niet te presteren hoe je het nu doet. Wat natuurlijk teleurstelling met zich mee brengt.
Nou en! Halve WoT playerbase presteert bagger in wat voor tank dan ook :+ Elke random match brengt weer de nodige teleurstelling met zich mee :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• perpixel
shhhhtttt..... lets keep his illusions alive!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 15:47

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Jip99 schreef op dinsdag 21 mei 2013 @ 09:22:
[...]

En wat je zei over de ammo van een stuk of 140 ofzo, ik zou mijn god niet weten hoe ik dat op moet krijgen :P en als ik schiet zonder goed te aimen mis je bijna altijd en kan je weer 13 seconden wachten.. maar mijn crew is maar 85% ofzo.. dus de aim time en load tijd worden nog beter.
Geen idee hoe 140 op te krijgen, maar als je pakweg SU-5 speelt met z'n 14 ammo kom je vaak zat zonder te zitten... dan zou ik graag wat meer hebben ;)
TTLCrazy schreef op dinsdag 21 mei 2013 @ 13:43:
Ben ondertussen al weer bijna 1100 battles in WOT bezig en begin een beetje erachter te komen wat ik wil spelen. Heb ondertussen een Hellcat welke ik erg leuk vind, maar wel vrij fragiel, maar met camo net en skills etc. is dat wel een speelwijze die ik leuk vind. De KV-1 blijft toch wel een van mijn meest gespellde tanks, ondanks dat hij zo traag is. Ik zat te denken om door te gaan naar de KV-1S en verder, want ik wil het hogere tier spelen ook wel eens meemaken.
Vergis je niet dat KV-1S een heel ander beest is, veel minder lomp en onkwetsbaar, maar harder schietend. Als je meer van hetzelfde maar dan hogere tier wilt is T-150 de way to go. Dat gezegd, veel mensen vinden de KV-1S (en later IS) lijn veel leuker spelen.
Nou zat ik erover te denken om een T34 te kopen, maar aan de ene kant is dat wel veel geld, ik bedoel, plsuminus 50 euro voor een tank is best een hoop geld. Dus dat is wat me nog wel tegen houd. Ik denk dat ik eerst probeer om via een normale grind de wat hogere tiers vrij te spelen.
Eens. Als je zelf in t8 zit en continu geld tekort komt is het juiste moment om een t8 premium te nemen, doe je dat niet dan ga je hoogstwaarschijnlijk niet veel plezier hebben eraan - en je medespelers ook niet.
Ik vind overigens spelen met srtillery ook best aardig, laatst de M41 vrijgespeeld en zeker met de top gun doe je leuke damage. je bent alleen erg afhankelijk van je team. heb daarnaast de SU-5 geprobeerd omdat deze met een andere boog schier waardoor je makkelijker je doelen kan raken achter een berg o.i.d. Nou vraag ik me af alle russische artillerie dit hebben ?
Niet allemaal, het verschilt per arty. SU-5 is vrij extreem. S-51 iirc ook zoiets. Wel kan ik melden dat de Fransen het nadrukkelijk niet hebben. Zij hebben weer snelle reload en goede accuracy.

Oslik blyat! Oslik!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kaap schreef op dinsdag 21 mei 2013 @ 13:59:
[...]

Nou en! Halve WoT playerbase presteert bagger in wat voor tank dan ook :+ Elke random match brengt weer de nodige teleurstelling met zich mee :')
Yep, en als je zelf meer damage en xp doet dan de 1e 3-4 onder je samen, wordt je nog uitgemaakt voor noob
(meestal door degenen met 1-2k battles en dieprode stats)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• perpixel
Verwijderd schreef op dinsdag 21 mei 2013 @ 14:07:
[...]

Yep, en als je zelf meer damage en xp doet dan de 1e 3-4 onder je samen, wordt je nog uitgemaakt voor noob
(meestal door degenen met 1-2k battles en dieprode stats)
JA dan had je ook maar de lemmingtrain moeten volgen he! nou moesten ze allemaal op jou wachten en 1 voor 1 doorrijden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dynosu

dynosu

Orly ?

perpixel schreef op dinsdag 21 mei 2013 @ 14:08:
[...]

JA dan had je ook maar de lemmingtrain moeten volgen he! nou moesten ze allemaal op jou wachten en 1 voor 1 doorrijden.
lemmingpixels ftw :P

Altijd klaar met goed advies! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plato112
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 01:03

Plato112

Da is toch nie normaal!

manstaat schreef op dinsdag 21 mei 2013 @ 10:59:
Best tank, half jaar geleden verkocht. Weet niet of hij generft is. Sherman E8 met alles er op en er aan. BOSS nu sparen voor een Panther. Goeie tank?
Ik vond de Panther echt de slechtste Duitse medium die ik tot nu toe gespeeld heb, blij dat ik dat ding kon verkopen. Panther II is dan weer een verademing.

Speed limits are like herpes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kaap schreef op dinsdag 21 mei 2013 @ 13:59:
[...]

<<---- Begint zich te realiseren waarom ik boven aansta met score na 2 kills .... >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 21 mei 2013 @ 14:25:
[...]

<<---- Begint zich te realiseren waarom ik boven aansta met score na 2 kills .... >:)
Is in tier 8-10 niet veel anders hoor 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jip99
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 07-03 09:48
Verwijderd schreef op dinsdag 21 mei 2013 @ 14:25:
[...]

bovenaanstaan in de lijst links en rechts als je aan het spelen bent zegt niks he, dat is gewoon op alfabet gesorteerd.

dus als jij bovenaan staan ineen ben jij gewoon de hoogste tier met de eerst letter van het alfabet in je naam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Haha ik weet t ;) ik bedoelde ook meer Score-wise... maarja :) je snapt me wel tog !!

maar moet wel zeggen na nu aardig wat potjes gespeeld te hebbe ik dingen wel meer begrijp.. als ik dan een tank 1v1 zie gaan.. en lekker met ze zijkant volledig presenteert :) denk ik wel ffe ... ZUCHT

maar zullen meer hier vaak hebbe haha ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• manstaat
Verwijderd schreef op dinsdag 21 mei 2013 @ 13:49:
[...]

T-28 heel erg goed :) is wel super situationeel ( maar dat neem ik ook wel aan dat je dat bedoelt)

Ik heb namelijk van het weekend veel ermee gespeeld om de KV-1 te unlocken,
Maar Joh...wat kan dat ding tegenvallen !! soms games dat ik op wat voor magische wijze dan ook wordt gespot, en 1 schot 80% van me hp weg !! (zo kwetsbaar is die)

Andere games waarbij ik netjes kon flanken, 6 kills en base cap

Merk wel dat als een enemy met een goeie penetration + dmg je spot, je flink het haasje bent hoe snel je ook gaat hahaha !!
TTLCrazy schreef op dinsdag 21 mei 2013 @ 13:55:
Ze hebben het over een ander T28 dan jij denk ik :)
Ik had het idd over de russische. Low armore maar speed en gun=fun. Iedereen in hoekjes. En gewoon van links naar rechts rijden en af en toe wat afschieten :D _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plato112

Plato112

Da is toch nie normaal!

En daar is de Hellcat dus de koning in!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jip99
User schreef op dinsdag 21 mei 2013 @ 12:58:
[...]

maar eerst 5x camo nemen neem ik aan op een hellkitty? lekker verstoppen in de bosjes O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• manstaat
Ik weet niet hoe jullie het spelen. Ik heb een tank. Doen EXP sparen. Als ik genoeg heb (en hoge tier buy is hem helemaal uit) op naar de volgende TIER. En mijn crew converten naar die tank? Weet iemand als je een perk heb of je die dan verliest? Of een percentage?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

manstaat schreef op dinsdag 21 mei 2013 @ 14:50:
Ik weet niet hoe jullie het spelen. Ik heb een tank. Doen EXP sparen. Als ik genoeg heb (en hoge tier buy is hem helemaal uit) op naar de volgende TIER. En mijn crew converten naar die tank? Weet iemand als je een perk heb of je die dan verliest? Of een percentage?
Bij het retrainen van een perk, dus niet het crewmember veranderen van tank heb je zo'n 120% nodig om terug te vallen op 100%, ik weet niet of dat bij het crewconverten ook zo is of je meer/minder exp nodig hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joindry
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 20:39

Joindry

- I'm afraid I can't do that -

manstaat schreef op dinsdag 21 mei 2013 @ 14:50:
Kijk in de TS onder "crew" staat redelijk goed uitgelegd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TTLCrazy

TTLCrazy

Listen to Frankie

dion_b schreef op dinsdag 21 mei 2013 @ 14:05:
Vergis je niet dat KV-1S een heel ander beest is, veel minder lomp en onkwetsbaar, maar harder schietend. Als je meer van hetzelfde maar dan hogere tier wilt is T-150 de way to go. Dat gezegd, veel mensen vinden de KV-1S (en later IS) lijn veel leuker spelen.
Ik weet het, maar na veel hierover te hebben gelezen denk ik dat de KV-1S lijn en volgende meer mijn smaak is, IS-3 lijkt me ook erg leuk.
dion_b schreef op dinsdag 21 mei 2013 @ 14:05:
Niet allemaal, het verschilt per arty. SU-5 is vrij extreem. S-51 iirc ook zoiets. Wel kan ik melden dat de Fransen het nadrukkelijk niet hebben. Zij hebben weer snelle reload en goede accuracy.
Ok, ik ga waarschijnlijk dan toch eerst de tier V van rusland proberen, M41 is wel aardig, maar ik beleef meer lol aan de SU-5, dus verwacht ook opvolgende (SU-8?) leuk te vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jip99 schreef op dinsdag 21 mei 2013 @ 14:48:
[...]

maar eerst 5x camo nemen neem ik aan op een hellkitty? lekker verstoppen in de bosjes O+
sixth sense op commander na bereiken 100% op 1e skill.
Ik zou idd rest van de crew op camo eerst zetten.

Daarentegen maak ik altijd wel gebruik van de acties om met korting te retrainen.
Mijn crew heeft daardoor nu allemaal BIA en dan per lid een special perk en in de 3e skill zitten ze op 90% cammo

Als equipment: binocs, gun rammer en cam netje
Als extra: camo paint

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Masuchievo
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 20:11

Masuchievo

Cpt. Average

TTLCrazy schreef op dinsdag 21 mei 2013 @ 14:55:
[...]

Ik weet het, maar na veel hierover te hebben gelezen denk ik dat de KV-1S lijn en volgende meer mijn smaak is, IS-3 lijkt me ook erg leuk.

[...]

Ok, ik ga waarschijnlijk dan toch eerst de tier V van rusland proberen, M41 is wel aardig, maar ik beleef meer lol aan de SU-5, dus verwacht ook opvolgende (SU-8?) leuk te vinden.
SU-5 en SU-8 hebben hetzelfde probleem, stock gun is knudde. Zodra je de 2e gun hebt zijn het echt (imo) geweldige arties. De SU-8 is net ietsjes beter, omdat die meer shells mee kan nemen. Ik heb nu de SU-14 en die is echt compleet anders. Traag, lange reload (2e gun), wel flinke dmg, prima aimtime (mag ook wel met zo traag draaien), maar hij voelt compleet anders aan. Het lijkt alsof de maps te klein zijn.

Dus als je van plan bent om de SU-14 te kopen, zorg ervoor dat je al wat skills af hebt. Ik heb die fout wel gemaakt en je mist echt iets.

Te weinig geld voor alle gadgets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jip99
Verwijderd schreef op dinsdag 21 mei 2013 @ 14:57:
[...]

Daarentegen maak ik altijd wel gebruik van de acties om met korting te retrainen.
Mijn crew heeft daardoor nu allemaal BIA en dan per lid een special perk en in de 3e skill zitten ze op 90% cammo

dus dan ben je aardig onzichtbaar met zoveel "skill" en "perk"

maar camonet/binocs/rammer had ik al.. nu nog beginnen aan 1ste skill set.. sixt sense en 4x camo d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mhindrik
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 14-10 13:04
Verwijderd schreef op dinsdag 21 mei 2013 @ 14:57:
[...]

Zijn binocs beter dan coated optics? Omdat ik veel beweeg met mijn hellcat-je wil ik constant bonus.

Alle vragen hebben een antwoord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• manstaat
Joindry schreef op dinsdag 21 mei 2013 @ 14:54:
[...]

Kijk in de TS onder "crew" staat redelijk goed uitgelegd.
(noob ALERT |:( :? )

Teamspeak? Welke?

Link of iets? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redwing
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 01:05
manstaat schreef op dinsdag 21 mei 2013 @ 15:13:
[...]

Teamspeak? Welke?

Topic start oftewel de 1e post in dit topic met een hele goede uitleg over van alles en nog wat.

[removed]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dynosu

dynosu

Orly ?

en redwing was me voor!

anyways, dit weekend een 13 90 gekocht en vind hem nu die full ops is erg leuk om te spelen. Wel een stuiterbal af en toe maar wel geinig :)

[ Voor 92% gewijzigd door dynosu op 21-05-2013 15:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fest
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
[...]

Teamspeak? Welke?

Topicstart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DvE
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 22:01

DvE

ORA-00000

[...]

Teamspeak? Welke?

Topic Start?

Too late :)

[ Voor 3% gewijzigd door DvE op 21-05-2013 15:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bean77
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 13-10 20:35
mhindrik schreef op dinsdag 21 mei 2013 @ 15:07:
[...]

Zijn binocs beter dan coated optics? Omdat ik veel beweeg met mijn hellcat-je wil ik constant bonus.
nope. binocs gaan pas aan als je 6 seconden (uit mijn hoofd) stil staat. Als je veel beweegt kan je beter coated optics nemen.

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fest
  • Niet online
Bean77 schreef op dinsdag 21 mei 2013 @ 15:16:
[...]

nope. binocs gaan pas aan als je 6 seconden (uit mijn hoofd) stil staat. Als je veel beweegt kan je beter coated optics nemen.
Ligt maar net aan je tank en de situatie...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bean77
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 13-10 20:35
Fest schreef op dinsdag 21 mei 2013 @ 15:17:
[...]

Ligt maar net aan je tank en de situatie...
klopt, maar uitgaande op de informatie van de vraagsteller mbt veel bewegen heb ik mijn antwoord gegeven. Zelf nooit behoefte gehad aan binocs op mijn hellcat, maar dat is mijn persoonlijke ervaring.
Er zijn veel verschillende opties/antwoorden die je altijd ter discussie kunt stellen.

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fest
  • Niet online
Bean77 schreef op dinsdag 21 mei 2013 @ 15:20:
[...]

klopt, maar uitgaande op de informatie van de vraagsteller mbt veel bewegen heb ik mijn antwoord gegeven. Zelf nooit behoefte gehad aan binocs op mijn hellcat, maar dat is mijn persoonlijke ervaring.
Er zijn veel verschillende opties/antwoorden die je altijd ter discussie kunt stellen.
Laten we het er op houden dat je als je statisch bent bino's beter zijn en als je dynamisch speelt de optics.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eL_Jay
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 14-02-2023
Ik heb liever binocs op mijn hellcat. Aangezien het een TD is speel ik hem vanuit een support-rol dicht op het front in een bosje (beetje zoals mijn t25at, maar heel anders dan bijvoorbeeld de duitsers/russen/engelsen). met binocs scout ik dan meer dan met optics, als je de hellcat speelt zoals de t49 (wat meer een light is imo dan een td) dan zo ik wel optics aanraden
Op de t71 heb ik optics en op de 1390 volgens mij ook, de e50 daarentegen heeft bij mij binocs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mhindrik
Even over skills en perks voor de hellcat:

Commander: Camo, sixth sense, (BIA)
Gunner: Camo, snapshot, (BIA)
Driver: Camo, ofroad driving, (BIA)
Radio: Camo, sit. awerness, (BIA)
Loader: Camo, Adrenaline rush, (BIA)

Maar wat moet ik nemen voor de derde skill?
BIA is leuk, maar op tier 6 nog niet erg handig, wellicht voor hogere tiers wel.

Vierde Skill wil ik langzaam naar toe werken maar dan kan je beter mentor nemen op je commander om dit snel te leren? Te veel keuzes :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BramSd
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 12-10 10:51
Repair is altijd een goede skill om te hebben. Het is nogal vervelend om gedetracked te worden en zo lang te moeten wachten op reparatie van de tracks dat je afgemaakt wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mhindrik schreef op dinsdag 21 mei 2013 @ 15:26:
Even over skills en perks voor de hellcat:

Commander: Camo, sixth sense, (BIA)
Gunner: Camo, snapshot, (BIA)
Driver: Camo, ofroad driving, (BIA)
Radio: Camo, sit. awerness, (BIA)
Loader: Camo, Adrenaline rush, (BIA)

Maar wat moet ik nemen voor de derde skill?
BIA is leuk, maar op tier 6 nog niet erg handig, wellicht voor hogere tiers wel.

Vierde Skill wil ik langzaam naar toe werken maar dan kan je beter mentor nemen op je commander om dit snel te leren? Te veel keuzes :)
Repair is een must op de meeste turretless TD's en ook de turrets van de Amerikaanse TD's draaien niet snel, mocht je getracked zijn wil je natuurlijk ook zo snel mogelijk weg uit de vuurlinie als TD (in alles wat geen T5-9 Britse TD is)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• manstaat
redwing schreef op dinsdag 21 mei 2013 @ 15:15:
[...]

Topic start oftewel de 1e post in dit topic met een hele goede uitleg over van alles en nog wat.
en de rest die er na komt :D

THX voor le help :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 17 mei 2013 @ 09:07:
Target voor de komende dagen: 130.000XP en 1.8mio credits binnenharken voor de T57Heavy
Ladies & Gentlemen, we've got him!!!

Purchased:
'T57 Heavy Tank' successfully purchased. - Credits: 6.100.000.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Feli ed

als ik de wiki mag geloven ga je nu hard eunen :P haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dynosu

dynosu

Orly ?

congrats :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eL_Jay
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 14-02-2023
Verwijderd schreef op dinsdag 21 mei 2013 @ 15:42:
[...]

Ladies & Gentlemen, we've got him!!!

Purchased:
'T57 Heavy Tank' successfully purchased. - Credits: 6.100.000.
Grats, enige tank waarvan ik schrik heb (ongeacht de tank die ik rijd). Met de meest tier 10s kan je net 2/3 schoten lossen voordat de t57 2 drums in je geleegd heeft.

Hoop dat ze de t57 heel hard gaan nerven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

eL_Jay schreef op dinsdag 21 mei 2013 @ 15:52:
[...]

Grats, enige tank waarvan ik schrik heb (ongeacht de tank die ik rijd). Met de meest tier 10s kan je net 2/3 schoten lossen voordat de t57 2 drums in je geleegd heeft.

Hoop dat ze de t57 heel hard gaan nerven.
Zo klinkt ie net als een Pz. 1c op tier 10

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 21 mei 2013 @ 15:55:
[...]

Zo klinkt ie net als een Pz. 1c op tier 10
Klein detail: met de T57 kom je wél door de armour heen >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TTLCrazy

TTLCrazy

Listen to Frankie

Verwijderd schreef op dinsdag 21 mei 2013 @ 15:29:
Repair is een must op de meeste turretless TD's en ook de turrets van de Amerikaanse TD's draaien niet snel, mocht je getracked zijn wil je natuurlijk ook zo snel mogelijk weg uit de vuurlinie als TD (in alles wat geen T5-9 Britse TD is)
Mwah, repair vind ik geen must voor een TD, je moet spelen zodat je niet wordt geraakt. Als je wordt geraakt heb je altijd nog een repair kit om weg te komen. Een TD overleeft toch meestal geen 2e schot. En tegen de tijd dat je track is gerepareerd wordt je nog wel een keer geraakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TTLCrazy schreef op dinsdag 21 mei 2013 @ 16:04:
[...]

Mwah, repair vind ik geen must voor een TD, je moet spelen zodat je niet wordt geraakt. Als je wordt geraakt heb je altijd nog een repair kit om weg te komen. Een TD overleeft toch meestal geen 2e schot. En tegen de tijd dat je track is gerepareerd wordt je nog wel een keer geraakt.
Inderdaad.....als td'er speel je in de 2e lijn dus kans is heel wat kleiner dat je ineens vol gas er vandoor moet.
En als je 't een beetje handig aanpakt, sta je ook nog zodanig gepositioneerd dat je kunt vuren zonder gespot te worden, vandaar (voor mij) zoveel mogelijk cammo

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 21-05-2013 16:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djengizz
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
TTLCrazy schreef op dinsdag 21 mei 2013 @ 16:04:
High tier TD's hebben over het algemeen prima front armor en het ergste wat hun kan gebeuren is tracked raken buiten arty safety of als een medium / light hun cirkelt. Ik ken meerdere goede TD spelers die zelfs een Toolbox gebruiken naast de repair skill op bv. een T95 of Tortoise. High tier TD repair tijden zijn erg slecht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jip99
djengizz schreef op dinsdag 21 mei 2013 @ 16:09:
[...]

High tier TD's hebben over het algemeen prima front armor en het ergste wat hun kan gebeuren is tracked raken buiten arty safety of als een medium / light hun cirkelt. Ik ken meerdere goede TD spelers die zelfs een Toolbox gebruiken naast de repair skill op bv. een T95 of Tortoise. High tier TD repair tijden zijn erg slecht.
na ja volgens mij bedoelden wij ook meer de skills voor de hellcat, en die kan idd maar 2/3x geraakt worden.. en als je geraakt wordt sta je gewoon of verkeerd, of jou kant van de map is overlopen en je bent niet optijd weg gereden :)

maar ik zou ook niet zo snel repairs op mijn hellcat doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mhindrik
Ik speel mijn TD als tweede lijns ondersteuning voor een oprukkende flank, vandaar mijn keuze voor optics.
Wel afhankelijk van de map en modus

En als sniper zit ik graag in een bosje op een flank waar niks zit, maar als ze te snel in de buurt komen dan maak ik dat ik wegkom, dus repairs zou ik niet nemen op deze snelle TD, daarnaast neem ik aan dat de hogere tiers meer hebben aan BIA.

Ik ga nog even zoeken wat het internet vind van de vierde skill. Maar op internet krijg je zoveel discussies over welke skills. Wilde een mooi antwoord, maar die zijn er niet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zie momenteel heeeeel veel tankjes (op tier III/IV ) voorbij komen.
Maar wat mij opvalt is dat super veel mensen de Pz.Kpfw 38(t) N.A. spelen

mensen hiermee ervaring ? ik heb namelijk alleen zijn voorganger, maar ben wel benieuwd of het een leuk tankje is :) misschien hem toch maar eens op pakken !!

Of zou het voornalijk gaan om het doorgroeien tot de Pz IV ? !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 21 mei 2013 @ 16:28:

Yep, is ook een aanrader
Maar velen willen de PZ IV om gold te derpen maar dat is vanaf eerstvolgende patch history

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maar op de PZ IV na , is de loop erna ook goeie tanks ? of alleen de PZ IV die goed is en de anderen daarvoor is weer doorbijten ? hahaha ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sneezzer
Verwijderd schreef op dinsdag 21 mei 2013 @ 16:28:
Ik zie momenteel heeeeel veel tankjes (op tier III/IV ) voorbij komen.
Maar wat mij opvalt is dat super veel mensen de Pz.Kpfw 38(t) N.A. spelen

mensen hiermee ervaring ? ik heb namelijk alleen zijn voorganger, maar ben wel benieuwd of het een leuk tankje is :) misschien hem toch maar eens op pakken !!

NEE!@!! de 38na is een ramp als je niet wilt scouten.
Het is namelijk een scout (volgens WG) en daardoor kom je vaak in matches met tier8 tanks ed.

Maar de PZIV en daarop volgende tanks zijn wel leuk om te spelen.

Ps. stacken Binocs en optics?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Scout ? ........ oh lol :P zo ziet die er niet egt uit kwa stats etc. :P ik dacht meer een .. .hoe zeg ik dit netjes...

NET - niet medium zeg maar :P hahaha... ohjee..scout...wordt minder intressant :P hahahahhaha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mhindrik
Sneezzer schreef op dinsdag 21 mei 2013 @ 16:47:
[...]
kort antwoord: nee
lang antwoord: http://forum.worldoftanks...d-vision-mechanics-guide/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• manstaat
Sneezzer schreef op dinsdag 21 mei 2013 @ 16:47:
[...]

NEE!@!! de 38na is een ramp als je niet wilt scouten.
Het is namelijk een scout (volgens WG) en daardoor kom je vaak in matches met tier8 tanks ed.

Maar de PZIV en daarop volgende tanks zijn wel leuk om te spelen.

na helemaal met alles is niet zo slecht (zeker niet goed) Maar PZ IV die is echt gaaf met zn Cannon die gaten schiet in alles en iedereen (aanrader!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 15:47

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

manstaat schreef op dinsdag 21 mei 2013 @ 16:54:
[...]

na helemaal met alles is niet zo slecht (zeker niet goed)
Mwoeah, ik vind hem best OK, maar pas als je weet wat een scout is en moet doen. En dat weet je pas als je zelf minimaal t7 heavy/TD of t4 arty speelt en dus de diensten van een scout nodif hebt. Waar het met de Pz38na fout gaat is dat mensen het in de lijn naar populaire tanks spelen zonder te willen scouten.

Overkwam mij ook, ik wilde als beginner ooit Tiger spelen. Dus Pz35t, 38t gespeeld. Beide prima lights met mediumtrekjes in hun tier - en dan de 38na die op papier gewoon voortbouwt op de 38t, maar opeens qua matchmaking tussen de t7/t8 terechtkomt. Ik had geen idee wat te doen, ik had geen idee wat ik deed en ik heb ook weinig plezier beleefd aan de grind naar PzIV, en vermoedelijk mijn teamgenoten evenmin aan mijn waardeloze bijdrage :(
Maar PZ IV die is echt gaaf met zn Cannon die gaten schiet in alles en iedereen (aanrader!)
Dat gaat dus iets minder worden, maar zelfs zonder gold ammo kun je prima derpen met dat ding. Ik vond de PzIV leuker dan de VK3601 die erop volgde.

Oslik blyat! Oslik!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dynosu

dynosu

Orly ?

dion_b schreef op dinsdag 21 mei 2013 @ 17:19:
[...]

Dat gaat dus iets minder worden, maar zelfs zonder gold ammo kun je prima derpen met dat ding. Ik vond de PzIV leuker dan de VK3601 die erop volgde.
Ik vond juist de vk3601 leuker :) zeker sinds de konisch upgrade van normale ammo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• manstaat
dion_b schreef op dinsdag 21 mei 2013 @ 17:19:
[...]

Mwoeah, ik vind hem best OK, maar pas als je weet wat een scout is en moet doen. En dat weet je pas als je zelf minimaal t7 heavy/TD of t4 arty speelt en dus de diensten van een scout nodif hebt. Waar het met de Pz38na fout gaat is dat mensen het in de lijn naar populaire tanks spelen zonder te willen scouten.

Overkwam mij ook, ik wilde als beginner ooit Tiger spelen. Dus Pz35t, 38t gespeeld. Beide prima lights met mediumtrekjes in hun tier - en dan de 38na die op papier gewoon voortbouwt op de 38t, maar opeens qua matchmaking tussen de t7/t8 terechtkomt. Ik had geen idee wat te doen, ik had geen idee wat ik deed en ik heb ook weinig plezier beleefd aan de grind naar PzIV, en vermoedelijk mijn teamgenoten evenmin aan mijn waardeloze bijdrage :(

[...]

I agree op je 38na dat bedoelde ik te zeggen O+ (algemene uitleg mogelijkheden staat op uit :S)

En ik heb ze nu door geunlocked tot Panther. Hopelijk kan ik daar plezier mee bleven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redwing
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 01:05
dynosu schreef op dinsdag 21 mei 2013 @ 15:15:
anyways, dit weekend een 13 90 gekocht en vind hem nu die full ops is erg leuk om te spelen. Wel een stuiterbal af en toe maar wel geinig :)
Inderdaad is die 13 90 erg leuk om te spelen maar ik heb er af en toe toch nog steeds problemen mee wat wel en niet goed gaat. Net als met de 12 75 wil ik nl. nog wel eens net te ver doorrijden of denken dat ik een tank wel kan pakken wat dan toch net niet lukt.

[removed]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobinHood
  • Registratie: Augustus 2011
  • Niet online

RobinHood

Touch grass? Ben geen tuinman!

Overwinning!
Gevecht: Westfield dinsdag 21 mei 2013 18:59:59
Voertuig: AMX 12t
Ervaring ontvangen: 3.624 (x2 voor de eerste overwinning van de dag)
Credits ontvangen: 28.453
Gevechtsprestaties: Pascucci's Medaille, Sluipschutter, Meesterschutter, Scherpschutter, Meesterschapsbadge: Tank Aas

Heel misschien word het nog wat met mij en de AMX:

VK2801 naar 20% gesnipet.
Laatste 17% van een T-62A af geschoten.
GwTiger laatste 50% van hem afgeschoten
2 GwTigers helemaal afgemaakt.

Dat terwijl ik normaal waardeloos ben op deze map als enige scout. Al had ik wel geluk: De T-62 maakte een foutje, waardoor ik snel 2 shells op zijn kont kon schieten, en 1 van de GwTigers schoot te vroeg zodat ik hem als schildje kon gebruiken tegen de andere GwTiger terwijl ik aan het herladen was.

People as things, that’s where it starts.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• manstaat
UK tank matila Wat een rete tank. ...
Heb bijna alle shit maar nog niet veel leuker....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobinHood
  • Niet online

RobinHood

Matilda is toch echt 1 van de beste tier 4 tanks. Beste pantser van tier 4 met het beste kanon. Alleen jammer dat ie zo sloom is.

Je moet hem wel spelen als een soort sniper vaak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plato112

Plato112

Da is toch nie normaal!

Interessante ontwikkeling: Clan Wars Campaign Announcement

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• manstaat
VasZaitsev schreef op dinsdag 21 mei 2013 @ 19:20:
Matilda is toch echt 1 van de beste tier 4 tanks. Beste pantser van tier 4 met het beste kanon. Alleen jammer dat ie zo sloom is.

Je moet hem wel spelen als een soort sniper vaak.
welke gun? Heb nu low pen high damage

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobinHood
  • Niet online

RobinHood

Gewoon, de 2pndr Mk. X-B, dus high pen en low damage.

Maar, bijna 30 shells per minuut uittuffen zorgt vanzelf voor hoge schade.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 21:52

wontcachme

You catch me? No you wont

Dankzij dit ga ik voor 99% zeker mijn tanks weer uit hun pensioen halen denk ik. Ik wil die M60 :+

* wontcachme is BACK *O* *O*

nu alle mods weer vinden en updaten :(

GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plato112

Plato112

Da is toch nie normaal!

wontcachme schreef op dinsdag 21 mei 2013 @ 19:35:
[...]

Dankzij dit ga ik voor 99% zeker mijn tanks weer uit hun pensioen halen denk ik. Ik wil die M60 :+

* wontcachme is BACK *O* *O*

nu alle mods weer vinden en updaten :(
Ja, ik ken het met die mods. Heb ook een tijd niet gespeeld en moet nu ook alles gaan updaten, hopen dat het in 1x goed gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemean
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 20:24

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

Nog even een paar potjes public? Nee, laat maar ik ga het maar weer voor gezien houden.

5.5k damage in mijn E-50M, terwijl niemand anders boven de 1k uitkomt.. bah.. morgen maar weer TCs spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fest
  • Niet online
Ik kreeg vandaag een T92 shell op mijn Batchat, helaas was het een shell van een friendly arty en was er geen vijand in de buurt... Dat was gelijk mijn laatste pot, te frustrerend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• manstaat
Iemand enig idee wrm ik nog steeds in de - kom na een potje in Silver Money.

Moet ik nu premium gaan halen om nog in balans te komen tussen lost money/ gained?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rik027
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 27-09 18:38
Je bedoelt dat je meer uitgeeft dan dat je binnenkrijgt met een potje? Dan moet je beter spelen (meer damage/meer capture points/enz ) of een goedkopere gun op je tank zetten of een met een tank spelen die meer opbrengt om het weer in evenwicht te brengen.

XBL: Sgt Rik NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fest
  • Niet online
manstaat schreef op dinsdag 21 mei 2013 @ 22:58:

Moet ik nu premium gaan halen om nog in balans te komen tussen lost money/ gained?
Welke tank speel je, wat kost de shell en hoeveel damage doe je per potje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• manstaat
t25. heb niet bij gehouden. Post morgen wel een gemiddelde. T25 met alles er op en er aan. En ja ik wat Rik027 zei idd met het verschil per ronde en wat ik uitgeef. REPAIR en ammo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 07-10 19:46
Zo.... eindelijk 58% winratio gepasseerd :) op naar de 59% nu :p average damage gaat ook richting de 1400 dus dat is wel nice.

Kijken of we morgen nog wat aan die average damage kunnen werken :p

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobinHood
  • Niet online

RobinHood

manstaat schreef op dinsdag 21 mei 2013 @ 23:06:
t25. heb niet bij gehouden. Post morgen wel een gemiddelde. T25 met alles er op en er aan. En ja ik wat Rik027 zei idd met het verschil per ronde en wat ik uitgeef. REPAIR en ammo
T25 is een tier 7 TD he. Tier 7 is vaak het punt waar je geld kan gaan verliezen als je niet genoeg dmg doet maar toch veel schiet.

Premium kan, beter proberen te spelen kan, tier 5 en 6 moneymakers gebruiken zoals de BDR G1B en de KV-2 met derp.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crizyz
  • Laatst online: 05-02 11:21

crizyz

ne.t.weaker

En speel je toevallig met gold shells (de duurste shells)? Dan is het niet gek dat je verlies maakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Ow shit :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TRX
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 08-10 20:55

TRX

altijd leuk om een GOT platoon tegen te komen in een random :*)

staan ze aan de verkeerde kant ;w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
  • Laatst online: 19:56
Hmm... Met die M60 wordt CW spelen ineens wél weer interessant. :P Ik wil nog steeds alle premiums hebben, dus ja... :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
Eindelijk meer duidelijkheid, M60 here we come :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jip99
oe die M60 is wel heel erg netjes, ik zou ook wel mee willen doen maar ik ben lang niet goed genoeg denk ik :+ en heb ook geen clan dus ^^

en hoeveel tijd kost zoiets?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
Is de eerste keer dat ze zoiets doen dus niemand weet in hoeverre dat lijkt op de normale CW ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• manstaat
crizyz schreef op woensdag 22 mei 2013 @ 04:49:
En speel je toevallig met gold shells (de duurste shells)? Dan is het niet gek dat je verlies maakt.
nop. Gewoon simpele shells. Ik ga wel wat meer snipen. Denk dat ik nog te veel naar voren rij (a) :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Meh, kan het niet openen op het werk, moet ik thuis even kijken aangezien iedereen ineens praat over een M60.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fest
  • Niet online

Als manstaat ook je WoT-nick is, weet ik wel waarom je verlies maakt:
1) Slechts 644 damage per game gemiddeld
2) Je hitratio is 68%
3) Je wint slechts 42% van je potjes ermee

Bovenstaande is T25AT specifiek.

Bottomline, je speelt te slecht om winst te maken.
Fest schreef op dinsdag 21 mei 2013 @ 22:52:
Ik kreeg vandaag een T92 shell op mijn Batchat, helaas was het een shell van een friendly arty en was er geen vijand in de buurt... Dat was gelijk mijn laatste pot, te frustrerend.
Hierbij de replay van deze ****

[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=NJVEua6XXTU]

[ Voor 82% gewijzigd door Fest op 22-05-2013 10:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sneezzer

Premium is nietde way to go als je op tier 4 al in de min loopt, dan moet je eerst je speelstijl aanpassen. Op hogere tiers wordt het anders echt een ramp.

Vanaf tier 7 wordt het pas wat moeilijker (als je gemiddeld speelt) om niet meer in de plus te eindigen zonder premium account

*edit: bovenstaande was geschreven vlak nadat ik je verhaal over de Matilda las.
Met je T7 TD schiet je waarschijnlijk te vaak mis waardoor je dure shells verspeelt.

[ Voor 13% gewijzigd door Sneezzer op 22-05-2013 10:15 ]

Pagina: 1 ... 26 ... 45 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Voor slowchat kun je terecht in: WoT IRC channel